Deze score is berekend op basis van 2343 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Han leijen 18-04-2017 Via de website gekocht

buitengewoon snel en goed

Geweldige winkel.
Het overzicht is goed voor elkaar en keurig op merk te vinden
Complimenten voor service en afhandeling

Wouter 17-04-2017 Via de website gekocht

Supersnel en keurig geleverd!

Voor de beste prijs het product wat ik wilde met een supersnelle levering. Ook de verpakking was perfect, niet te groot of onnodig opgevuld. Het product zelf is ook perfect, erg blij met CameraNU!

WBL 17-04-2017 Via de website gekocht

Aanrader!

Zeer goede statusupdates per e-mail, goede prijzen, makkelijke website en nog vijf jaar garantie op camera's boven €200 ook. In het verleden ook zeer goede service bij een defecte camera; eenvoudig terugsturen en toen reparatie niet mogelijk bleek had ik zo een nieuw toestel in huis.

pamsfotografie.nl 17-04-2017 Via de website gekocht

top service

netjes opgelost had met zonnekap willen bestellen in de actie maar verkeerde aangeklikt dag er na de kap alsnog verstuurd Top!

Sylvia Klerx 17-04-2017 Via de website gekocht

Goed advies

Na verzoek/ vraag per email, duidelijk advies over te gebruiken polarisatiefilter voor mijn camera. Daarna snelle levering.

Erik 17-04-2017 In de winkel gekocht

Goed en eerlijk advies

Een rit gemaakt van 150 km om in de winkel in Urk persoonlijk advies te vragen. Ik heb een systeemcamera (Panasonic Lumix DMC-80G met wat accessoires gekocht, en ben uiteindelijk op aanraden van de verkoper met minder extra's de deur uitgegaan dan ik van plan was. Met standaard 5 jaar garantie de winkel met een goed gevoel weer verlaten.

jelline 17-04-2017 Via de website gekocht

top service !!

je kunt makkelijk je product vinden en het bestellen gaat ook erg snel ! ik ga dit vaker doen lekker thuis snel en makkelijk bestellen wie wil dat nou niet

Sanne 17-04-2017 Via de website gekocht

Hele goede betrouwbare winkel

Heb al vaker hier besteld altijd snelle service en betrouwbaar. Ook goede hulp bij vragen . Top! En goede prijzen

Wilco 17-04-2017 Via de website gekocht

Goed product snelle levering!

Goed product en daarnaast ook een goede prijs kwaliteit verhouding. Het product is makkelijk mee te nemen en op te bergen.

Huntersfield 16-04-2017 Via de website gekocht

Vertrouwd bedrijf

Het is inmiddels derde keer dat we een camera kopen bij CameruNu. Dat zegt genoeg denk ik. Over de service kan ik verder niet oordelen omdat we daar nooit een beroep op hoefden te doen. Alles deed het en bleef doen wat het moest doen.

S. Mink 16-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levertijd en top-producten

Ik bestel wel vaker bij cameranu omdat ik de snelle levertijd van hun heerlijk vindt. Keus is enorm door hun veelzijdig assortiment. Service is ook uitstekend!

John van bennekom 16-04-2017 In de winkel gekocht

Geweldige winkel echte aanrader

Alles wat je nodig hebt hebben ze ook. Zeer goede informatie over het te kopen product. Ik kom hier zeker vaker. Camera Nu is waar ik voortaan mijn spullen koop

a.oldenhof 16-04-2017 Via de website gekocht

Nog beter dan verwacht

echt niks om aan te merken snelle levering in een keurige verpakking zelfs binnenin opgevuld om beschadiging te voorkomen ,top dit

sanderv 16-04-2017 Via de website gekocht

snelle levering

laagste prijs was snel gevonden via google, ram mount accesoires.
makkelijk te vinden en een erg overzichtelijke website met makkelijke betalingsmogelijkheden.
zeker een aanrader en zal hier snel als eerste kijken bij een komende keer.

Job 16-04-2017 In de winkel gekocht
Dronten

Goed geholpen op de video afdeling

Kennis aanwezig van producten, goed advies, vriendelijk en nemen de tijd. Verkoper was zelf ook werkzaam in de video wereld.

Dee 16-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende en snelle servive

De site is makkelijk in gebruik. Prettig dat er veel reviews te lezen zijn, waardoor je weet waar je "zaken mee doet". M'n bestelling was ontzettend snel in huis, goed verpakt, helemaal in orde. Ik zou hier absoluut opnieuw iets bestellen.

A v d M 16-04-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk zoeken

Ik was op zoek naar een batterij voor de Pentax en belandde al gauw genoeg bij CameraNu. De batterij was op voorraad en werd snel geleverd. Alles ging erg gemakkelijk. Door deze ervaring kijk ik de volgende keer eerst bij CameraNu als ik weer iets nodig heb, dat met fotografie te maken heeft.

Esther 15-04-2017 Via de website gekocht

Netjes verpakt! Snelle levering.

Goede service. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering. Daarnaast was het product netjes verpakt.

Bram 15-04-2017 Via de website gekocht

Prima Prijs en snel in huis

S'avonds besteld de volgende dag in huis.

Groot aanbod voor mooie prijs.

kortom Prima in orde.

Laat ik daar nog aan toe voegen dat ik het belangrijk vind om bij "Kleinere" (web) winkels te bestellen ipv de grotere jongens met een soort van monopolie positie.. Begrijp mij niet verkeerd het is fijn om zulke grote bedrijven te hebben maar de prijs begint flink op te lopen bij die winkels, dus liever de wat kleinere onder de aandacht brengen.

Valerie de Bruijne 15-04-2017 Via de website gekocht

Uitmuntende service

Heel erg snelle en goede levertijd en service, ook heel makkelijk dat je kunt kiezen uit verschillende ophaal punten zodat je niet zelf thuis hoeft te zijn, maar je hem kunt ophalen wanneer t jou uitkomt

Wim pensionado 15-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik had een heel speciaal kabeltje nodig voor een GPS logger die ik een paar jaar geleden had gekocht. Zonder verdere plichtplegingenwerd beloofd te zoeken of dit nog te leveren was en na enkele dagen was ik blij verrast te horen dat het besteld was en kosteloos zou worden opgestuurd. Ik heb het inmiddels binnen en heb deze service als uiterst prettig eevaren

Hikr 15-04-2017 Via de website gekocht

Soms kun je voor advies toch even langs de winkel in Urk

Onlangs een Panasonic Lumix camera gekocht voor een Safari reis met als motivatie dat de leeuwen met de iPhone camera (die altijd mee is) anders wel heel erg ver weg zou zijn. Nu is dd zoom zo fantastich dat je vanuit de hand fotos van de maan kan schieten waarbij de kraters zichtbaar zijn geweldig!

Thuis kwam ik er achter hoe goed de video beeld kwaliteit van de camera is, hoe matig dan weer het geluid (knarsen van interne mechaniek duidelijk hoorbaar) en met het ontbreken van een exteene mic aansluiting is die functie redelijk onbruikbaar

In de winkel had ik waarschijnlijk veter sdvies gehad dan mijn eigen keuze, dus volgende keer toch maaf weer naar Urk!

Officiele reactie van CameraNU.nl 18-04-2017

Hoi Hikr,

Dank voor je review, jammer dat de kwaliteit van de camera wat tegenvalt. Als de camera en de verpakking en accessoires nog compleet zijn en in originele staat verkeren willen we voor je kijken of het mogelijk is de camera nog te ruilen. Laat het ons dan even weten.

Met vriendelijke groeten,
CameraNU.nl

H.Kwant 14-04-2017 Via de website gekocht

Geweldig winkel voor fotograaf en hobbyisten

Hebben altijd op voorraad wat ik als hobby fotograaf zoek. Keuze uit div. Merken. Snelle leveringen. En goed advies als je dat zoekt. Echt mijn winkel

Vanoverbeke David 14-04-2017 Via de website gekocht

Goede service, technisch goede website

Ruime keuze, goede technische kennis. Goede website wat informatie betreft. Website ook schitterend in vergelijking van de diverse producten.

John 14-04-2017 Via de website gekocht

Fijne tas bij bedrijf met goede service en snelle levering

Ik en familie hebben al vaker iets besteld bij de shop. De site is zeer goed opgezet naar mijn idee. Wat je zoekt vindt je snel. De prijzen zijn zonder meer concurrentieel. Al eens iets elders goedkoper gezien maar dan mis ik de snelheid en service van het bedrijf.

Rogier 14-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Snel besteld, goede prijzen. Volgende dag keurig in huis. Uitstekendd kwaliteit kabels. Volgende keer weer.

wiwelise 14-04-2017 In de winkel gekocht

Buitengewoon Tevreden

Vriendelijke deskundige verkoper, die meteen begreep wat ik nodig had. Goed advies en hij ging ook nog zoeken, naar de voor mij voordeligste, en compleetste oplossing, die gevonden in Out of the Box. Het is geworden: Canon LEGRIA HF R76, met SD kaart, mooie tas en nog een Hama statief.
Groeten WvdB

the cam guy 14-04-2017 Via de website gekocht

super snelle levering ....toppie ????

heb de lowepro aw 450 pixel Camo gekocht prachtige tas en snelle levering binnen 6 uur (12:17 besteld )
div tracking mails gekregen en een super vriendelijke koerier
kan niks negatiefs zeggen helemaal top
wat een geweldige service op de zelfde dag bezorgen en met een tijdsvenster van een half uur dus geen halve dag thuis zitten om erop te wachten

Armando 14-04-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Ik hoop de regenhoes voor de camera niet nodig te hebben. Bij CameraNu was er voldoende keuze, dus uit de verschillende mogelijkheden de voor mij ideale combinatie gevonden.

Syl 14-04-2017 Via de website gekocht

super snelle service

Overzichtelijke en klant vriendelijke site. Geen onverwachte kosten bij het afrekenen en verbazingwekkende snelle service. Binnen een dag afgeleverd. Artikel was netjes en goed verpakt. Prima!

Walter de Meulemeester 14-04-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering

Het is eenvoudig om een koopje te doen bij jullie. Nu er in Gent (België) een nieuw en uiterst vervelend circulatieplan is ingesteld is het veel makkelijker (en soms ook wel goedkoper) om uit de luie zetel te bestellen en op een goede service van jullie te kunnen rekenen.

Paul 14-04-2017 Via de website gekocht

Snel en deskundig geleverd

Ik kan niet anders dan CameraNU een 10 geven. Voor het bedrijf waar ik werk flink wat apparatuur besteld voor het maken van semiprofessionele opnames. Helaas kon ik vanaf de zaak niet direct betalen dus moest het 's avonds vanuit huis. Ondanks het niet betalen door middel van iDeal of een andere directe variant werden de spullen toch nog dezelfde dag verzonden. Keurig verpakt ontving ik de bestelling de dag erna al thuis. Niks op aan te merken en ik bestel de volgende keer wederom bij CameraNU.

T H Blaakmeer 14-04-2017 In de winkel gekocht
Camara Nu Urk

De service is werkelijk geweldig

Een zeer vriendelijke shop met heel veel keus.
Je krijgt met veel geduld en vriendelijkheid zeer goede uitleg en advies over je keuze product . Je kunt ook altijd weer terug komen voor advies en goede raad als het even niet goed lukt.
Ook de 5 jaar garantie is heel fijn en ook achteraf word je dan goed geholpen.

Kees 14-04-2017 In de winkel gekocht
Urk

Zo enthousiast dat we direct beslisten

We kwamen min of meer lang Urk en wilden even de winkel bekijken. Maar dan is het even wachten op advies zo voorbij en toen kwam de kennis van de adviseur naar boven. Eigenlijk had ik een Nikon Full Frame in gedachten, maar na wat informatie uitwisseling (ook over mijn bestaande sets en foto interesses) kam de Sony a77 II als meest aantrekkelijke camera naar boven.
We waren zo enthousiast over de kennis en voorlichting dat we de camera meteen hebben mee genomen. Nog geen seconde spijt van gehad!

Paul 13-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service met een scherpe prijs !

Mijn keuze was snel gemaakt, je stelt een vraag en direct antwoord, toen een nieuwe Canon besteld en de volgende dag geleverd tegen een scherpe prijs , goede ervaring dus !

Sjef van de Laak 13-04-2017 Via de website gekocht

Wat ik wil, krijg ik !!

Wat ik wil, krijg ik !! Niet alleen het product, maar ook de service, de snelheid en een goede prijs. Groot assortiment. Bijna altijd alles op voorraad en de volgende dag in huis. Prijs bijna altijd het laagst. Kan echt geen negatief punt verzinnen. Ga zo door en ik blijf alles hier bestellen.

Iwan 13-04-2017 Via de website gekocht

Vanzelfsprekende topservice weer!

De geruststelling dat alles goed gaat komen als ik mijn bestelling plaatst bij Cameranu maakt mijn keuze voor deze webwinkel alleen maar makkelijker.

G Leone 13-04-2017 Via de website gekocht

cameranu

goedkoop bij andere met zelfde product leuke combi aanbiedingen en heeft een snelle levering de volgende dag al in huis

Tonko 13-04-2017 Via de website gekocht

Top!

Prijzen nooit hoger dan nodig, groot assortiment en snelle bezorging, om niet te spreken van de service, dankjewel CameraNU!

Jan M 13-04-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Ik koop al jaren regelmatig bij CameraNu.nl. Ze hebben heel veel, eigenlijk altijd ook wel op voorraad en de prijs is altijd goed.

Lex 13-04-2017 In de winkel gekocht
te Urk

Zeer betrouwbare shop met goede service en prima prijzen

Ik koop al jaren bij cameranu en heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen gehad.
Sommige producten wil je gewoon zien en voelen voordat je ze aanschaft en dat kan bij cameranu in de winkel
(en hun assortiment is ongekend). Daarentegen zijn hun prijzen zeer concurrerend met andere "online webshops" maar krijg je wel echte ouderwetse winkel service. Dit geldt in de vorm van advies op maat bij aanschaf maar ook in actie in de after-sale als dat nodig is. Ik heb voor dat laatste hier in het verleden gebruik van moeten maken en in plaats van te moeten vechten voor je gelijk werd ik gelijk geholpen.
Online aankopen (voor kleinere of standaard zaken) gaan belachelijk snel. 's Avonds laat besteld en de volgende ochtend al in huis.... al zijn ze daar natuurlijk niet de enige in ;-)
Dus al met al een camera winkel waar ik graag kom en zeker aanbeveel om bij langs te gaan bij grotere en duurdere aankopen. Die doe je niet zo vaak dus dat moet je dan ook goed doen.

Hans 13-04-2017 Via de website gekocht

Fantastische en snelle service

Ik had wat vragen en werd de volgende morgen direct teruggebeld en vakkundig te woord gestaan. Daarna had ik mijn nieuwe statief dezelfde middag nog in huis.

Marianne Tuijt van de Koppel 13-04-2017 Via de website gekocht

Nooit problemen met betaling of levering.

Via webshop of in de winkel ik durf bij CameraNU de gewenste artikelen te kopen de voorwaarden zijn uitstekend en ook voor ocassions ben ik niet bang dat er iets aan mankeert. Reden, het is verdomde lastig om te retourneren omdat ze echt alle gegevens, verpakkingen enz. erbij willen hebben. En dat is maar goed ook ter voorkoming van terugsturen van ondeugdelijk en misbruikte apparatuur. En groot voordeel is dat ze niet mijn buren zijn anders kwam ik er veel te vaak want wat hebben ze een groot assortiment foto en filmapparatuur met bijbehoren.

Bas 13-04-2017 Via de website gekocht

Goede service prima product

Bestelling en levering was prima het product is iets wat minder. Het is namelijk een erg dunne stof en de achtergrond schijnt er gewoon doorheen. Neemt niet weg dat de prijs voor zo'n doek erg meevalt, we hebben hem dan wel dubbel moeten vouwen, dus ja.... Neemt niet weg dat we gewoon tevreden zijn met de koop, was voor ons doel goed.

H 13-04-2017 Via de website gekocht

Aflevering volgens afspraak en goede info op site

Bij CameraNu een nieuwe camera gekocht. Goede, duidelijke info op de site en afgeleverd volgens afgesproken termijn.

Simone 13-04-2017 Via de website gekocht

Dit maakt shoppen online leuk!

CameraNU.nl is een overzichtelijke site, met een ruim aanbod. Ik was op zoek naar een camera en door de vele reviews die mensen achterlaten is het heel prettig om een keuze te bepalen. Garantie wordt ook duidelijk aangegeven, want dat krijg je namelijk niet op alle sites. Naar aanleiding van de bestelling was mijn camera binnen 2 dagen thuis. Snel, veilig en prettig heb ik deze site ervaren en zou het graag ook andere mensen willen aanraden.

TZ 13-04-2017 Via de website gekocht

Goede informatie op website

Voor onze nieuwe (kleinere) camera waren we op zoek naar een nieuw hoesje. Is natuurlijk zoeken naar een speld in de hooiberg. Door de informatie op de website konden we toch snel selecteren op de juist maat hoesje

Jacob 13-04-2017 Via de website gekocht

Review in een woord: GOED.

Review in een woord: Goed.
Al mijn vragen werden telefonisch als via de e-mail goed beantwoord en netjes afgehandeld.
Je wordt met U aangesproken en niet met jij. Ouderwetse service. Netjes, correct en duidelijk.
Ook de site is duidelijk, gemakkelijk en overzichtelijk.
Dus in een woord: GOED.

Maarten Vermeulen 13-04-2017 Via de website gekocht

Perfecte tas voor een JBL Extreme

Makkelijk te vinden, goed omschreven.
22.00 uur besteld volgende middag 13.00 uur in huis.
Produkt afmetingen, uitvoering em kwaliteit zien er prima uit,
Bescherming van mijn apparaat door dikke polstering, dagelijks in gebruik

Gerrie 13-04-2017 Via de website gekocht

Topshop!

Toegankelijke website en de expodisc die ik had besteld werd, zorgvuldig verpakt, op de afgesproken tijd geleverd. We gingen de volgende dag op vakantie en dankzij jullie kon ik er volop mee oefenen. Supergaaf!