Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans 15-01-2017 Via de website gekocht

SERVICE !

Na een bezoek aan de goedverzorgde/ duidelijke website en een prettig telefonisch gesprek met goede uitleg onze nieuwe fotocamera besteld. Reeds de volgende dag hadden we de camera al in huis. Geweldig de (gratis) extra lange garantietermijn.
Niets dan lof voor Cameranu

Pluspunten

• service
  • kennis van zaken

Anthon 15-01-2017 Via de website gekocht

Anthon

al meerdere keren besteld via de site van "camera nu" en naar volle tevredenheid iedere keer de artikelen netjes bezorgd !
communicatie online met de winkel is perfect wordt goed op de hoogte gehouden van het traject van je bestelling via mail.
de site is up to date wat betreft de voorraad had bestelling geplaatst en nadien was dit artikel tijdelijk uitverkocht , mocht het artikel wat je graag wilt bestellen tijdelijk niet op voorraad is dan kun je een mail krijgen als het artikel weer op voorraad is.
kortom ikzelf en veel kennissen zijn zeer tevreden over Cameranu.nl

Pluspunten

• assortiment
  • berijkbaarheid
  • kennis
  • communicatie

Adriaan van Veggel 14-01-2017 Via de website gekocht

!00% tevreden over de toale transactie

Uitermate tevreden over het verloop van de transactie. Volgende keer zal ik deze site zeker bezoeken.

Linda 14-01-2017 Via de website gekocht

Snel, eenvoudig en nette prijs

Cameranu.nl bood de mobiele fotostudio van Caruba voor een hele nette prijs aan. Concurrenten waren (een stuk) duurder. Daarnaast was de website erg gebruiksvriendelijk en de levering erg snel. Ik kon zelfs kiezen voor zelfde dag levering. Dat was erg prettig, dat dit kon. Helaas hadden ze bij redjepakketje wel een kleine vertraging, waardoor ik hem niet op het genoemde tijdstip (tussen 21.30 en 22.00 u) ontving. Ze belden wel netjes dat er een vertraging was en of het nog wel wenselijk was om zo laat op de dag (om 22.45u) nog te bezorgen.

Pluspunten

• Nette prijzen
  • Snelle levering
  • Gebruiksvriendelijke website

Ard-Jan de Pater 14-01-2017 Via de website gekocht

Ik heb bij Camaranu.nl recentelijk een item gekocht en ben zeer tevreden over de winkel. Goede informatie over het item waardoor ik een goede keuze kon maken.

Pluspunten

• Informatie
  • Behulpzaamheid

Rick 14-01-2017 Via de website gekocht

Werkelijk alles voor de beginnende/professionele fotograaf

Heldere indeling van de webshop. Wanneer je een specifiek product zoekt t.b.v. het vergelijken van prijzen, dan is dit snel en eenvoudig gevonden via de zoekfunctie. Wel mis ik nog enkele subcategorieën waarmee je de zoekresultaten beter kunt specificeren. Ik mis bijvoorbeeld de mogelijkheid om een filtermaat in te kunnen geven wanneer ik wil zien welke filters passen op mijn lens.

Pluspunten

• Zeer gevarieerd aanbod
  • Snelle levering
  • Gratis verzending
  • Duidelijke indeling van de webshop

Minpunten

• Lang zoeken vanwege ontbrekende subcategorieën

Maurice 14-01-2017 In de winkel gekocht

Benro Hi-Hat HH100AV statief

Om vanuit verschillende camera standpunten te kunnen filmen kwam ik voor lage shots uit op de Benro. Deze gelukkig in het 100mm half bowl formaat aangezien het meeste in de kleinere versie van 75mm is.

Na een bezoekje aan CameraNU waar de kleinere versie op voorraad was om even met eigen ogen te kunnen bekijken de grotere versie na deskundig advies besteld. Hier gelijk ook de half bowl adapter mee besteld want deze zit er standaard niet bij.

Eindelijk... na enkele dagen het pakket wat zeer goed verpakt was aan de binnenzijde met luchtkussens ontvangen.
De bezorgdienst was tot 2 maal toe het pakket kwijt, dit is door CameraNU heel serieus genomen en goed opgelost. (de levering via Red je Pakketje hoort normaal dezelfde dag te bezorgen).

Na ontvangst het pakket uitgepakt, de 100mm half bowl adapter is zoals hij hoort te zijn, met 3/8"-16 schroefdraadaansluiting voor bevestiging van een videokop met beschermingsdopjes. De low profile handgreep is ook van aluminium en is zeer robuust.

Het statief, zeer zeer robuust, kwaliteit zie je er aan af. Daarnaast geleverd in een statieftas, en als verrassing een extra low profile handgreep en een set van 3 verschillende voetjes. standaard ronde rubberen voetjes, ovale rubberen grip voetjes en een set spikes.

Voor aanpassingen aan de poten en het verwisselen van de voetjes zijn inbus- en ringsleutel meegeleverd. Net als een een handleiding, al is dat laatste voor mij overbodig.

Aan de buitenzijde van de spider ( 100mm half bowl van het statief) bevinden zich drie schroefgaten waar accessoires aan bevestigd kunnen worden, makkelijk voor de externe monitor met zwenkarm.
De set grip voetjes heb ik eronder geplaatst, deze krijg je niet van hun plaats en met de gaten in de voetjes kun je ze eventueel nog verankeren in hout of grond.

Het statief zelf is op diverste hoogten te plaatsen door de 3 standen van de poten, met een extra sectie per poot is deze uit te schuiven voor zeer flexibele standpunten. De vergrendeling van de secties is middels draaisluitingen. Voordeel daarvan is dat ze water en stof vrij zijn. Dat moet de toekomst uitsluiten maar ze voelen goed aan qua kwaliteit.

Inmiddels zitten de eerste opnamen erop, ik kan maar 1 ding concluderen. Wat werkt dit fijn voor niet alleen lage shots, maar ook in kleine ruimten zet je hem op een tafel. Ideaal voor portret opnamen.

Genoeg geschreven, de conclusie dat het dubbel en dwars waard is. Ook de aanschafkosten zijn relatief laag € 279,- en voor de 75mm maar € 219,- (excl. de half bowl adapter). Voor een goed klein statief hoef je niet verder te zoeken als zowel fotograaf of videograaf!

Hieronder nog de specificaties.

100kg draagvermogen - maximale hoogte 28cm - minimale hoogte 7.5cm - transportlengte 23cm - gewicht zonder half bowl adapter 1.6kg

Pluspunten

• Robuust
  • Accessoires
  • Aanschafprijs

Minpunten

• Niet kunnen ontdekken

Rikus Grootjans 13-01-2017 Via de website gekocht

Deskundig, stipt en goede kwaliteit/prijsverhouding.

Heb al verscheidene zaken bij deze zaak gekocht. Altijd het juiste advies gehad en op tijd geleverd.

Pluspunten

• Deskundig
  • Kwaliteit vs prijs

Hans Kamerling 13-01-2017 Via de website gekocht

Onbekend maar nu zeker bemind

Het spreekwoord zegt onbekend maakt onbemind.
Dit is nu niet meer van toepassing bij mij.
Op zoek naar een DJI Osmo mobile kwam op hun site terecht.
Want lang niet elke site op dit gebied heeft dit apparaat in vooraad.
Verder was de prijs ook zeer scherp en lager dan elders.
Nog enig vergelijken en zoeken op internet was ik er toen snel. tot mijn verassing ook nog een gratis batterij alhoewel dit een tijdelijke actie was.
Omdat ik dit niet begreep daarover een mailtje gestuurd en een heel snel antwoord dat dit inderdaad zo was.
Toen maar besteld. Duidelijk proces zonder ingewikkelde dingen.
Het kwam mij ook prettig voor dat ik tijdens het proces kon aangeven of het bij de buren bezorgd mocht worden. Dit wordt gevraagd omdat het een aangetekend pakket betreft.
En laat dit nu door onvoorziene omstandigheden de volgende dag ook nog nodig zijn!!
Snelle levering, goed verpakt en van alles wordt je per mail op de hoogte gehouden.
Bij het in gebruik nemen was me een functie niet geheel duidelijk de volgende dag. Een telefoontje bleek voldoende: een medewerker kon me snel het een en ander uitleggen zonder eerst eindeloos in de wacht te hebben gestaan.
Het spreekt voor zich dat mijn eerste kennis making met Cameranu zeer positief door mij is ervaren

Pluspunten

• voorradig
  • helder bestelproces
  • goede telefonische bereikbaarheid

Minpunten

• eigenlijk geen

Renate 13-01-2017 Via de website gekocht

Prima compacte printer

Een prima en snelle service. Mooie compacte printer om direct je foto's te printen. Makkelijk te installeren.

Pluspunten

• Compact
  • Wifi
  • Makkelijk te installeren

Fred 13-01-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Prettige site, snelle afhandeling, goed geïnformeerd tijdens proces van bestelling tot aflevering van het gekozen product!

Pluspunten

• Veel keus
  • Helder over voorraad en levering

TB 13-01-2017 Via de website gekocht

Super winkel

Veel keuze, gratis verzenden en ook nog aangetekend!
Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling, snel bezorgd.

Pluspunten

• Aangetekende verzending
  • Veel keuze
  • Verstand van zaken

FotoPFW 13-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Heel mooi aanbod, ook van occasions. Snelle levering. Goede en correcte informatie vooraf. Goed verpakt en ook fijn dat het factuuradres mag afwijken van het afleveradres.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijke website
  • Goed aanbod

Marco 13-01-2017 Via de website gekocht

Mini studio

Ik had snel een studio nodig om wat producten te fotograferen. Savonds laat nog de bestelling geplaatst en de volgende middag stond ik al de foto's te maken. Bedankt voor de snelle levering👍🏻

Pluspunten

• Snelle levering
  • Lage prijs

Minpunten

• Nog niet ervaren

Sebastiaan van Stam Fotografie 13-01-2017

Meer dan oke!

Ik heb al verschillende malen in deze webwinkel besteld en ben erg tevreden. Wanneer in voorraad is de levering erg snel en daar hou ik van. Geen problemen verder ook met leveren en service. Prima voor elkaar dus!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Gerard 13-01-2017 Via de website gekocht

U V filter

Een duidelijke website, die waarmaakt wat hij beloofd. Snelle levering een prima service. Hier is zal ik vaker kijken.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Snelle levering

Desiree 13-01-2017 Via de website gekocht

Desiree

Prima bedrijf, snelle levering en goed update's met de emails!
Na een telefoontje met wat technische vragen over wat en welke lenzen heb ik besteld en had het de volgende dag in huis! HelemaalTop!

Dorien 13-01-2017 Via de website gekocht

Snel bezorgd!

Goede service! Ik had nog dezelfde dag iets nodig en met red je pakketje was mijn bestelling er om 20 uur 's avonds na bestelling om 11 uur 's ochtends. Perfect!

Pluspunten

• Snelle bezorging

Minpunten

• niet gratis retourneren

Arjen 13-01-2017 Via de website gekocht

cameranu.nl

Ik heb een lensextender gekocht bij cameranu.nl. De levering was vlot en netjes. contact met de zaak is altijd prima.
ik zou er direct weer kopen.

Pluspunten

• snel levering
  • contact
  • uitgebreid assortiment

Minpunten

• geen idee

FB 13-01-2017 Via de website gekocht

Deskundig

Diverse spullen nodig voor mijn GoPro. Via de mail advies gevraagd mbt aanschaf van accessoires. Snelle reactie hierop en een goed advies ontvangen. Besteld en de volgende dag al in huis. Top!!

Pluspunten

• Deskundig in advies
  • Prijs/kwaliteitverhouding

Jos 12-01-2017 In de winkel gekocht
Urk

En weer een prima ervaring bij Cameranu.nl

Omdat we dicht bij Urk wonen gaan we voor advies en aankoop van foto spullen naar Cameranu.nl. En ook deze keer weer prima advies gekregen van mensen die de zelfde hobby delen en heel veel van fotografie weten. Fijne winkel, prima sfeer.

Pluspunten

• uitstekend advies
  • kundig personeel
  • prettig geholpen

Hr. Peters 12-01-2017 Via de website gekocht

service

Onlangs een nd-filter van Athabasca besteld. Volgende dag was er een athabasca actie. Na een mailje heb ik alsnog gebruik kunnen maken van de actie.

Pluspunten

• snelheid
  • service

Harry de Wekker 12-01-2017 Via de website gekocht

Exact wat is afgesproken

Nadat ik eerst uitstekend te woord was gestaan bij afdeling inruilen en keurig een prijsvoorstel binnen 1 uur op de mail had heb ik n.a.v de eerste indruk mijn bestelling geplaatst. Ondanks het feit dat ik mijn oude camera etc niet heb ingeruild. Exact volgens bevestiging werd de nieuwe camera geleverd.

Pluspunten

• Uitstekende klantbehandeling
  • Afspraak is afspraak
  • Kundig t.a.v het inruilen ( kennis van zaken )

Minpunten

• Nvt

Ivo 12-01-2017 Via de website gekocht

SIRUI P-204S Monopod

Geweldig snelle levering, goed verpakt en zeer degelijke accessoires meegeleverd. Goede garantie 'meegeleverd' door fabrikant van 6 jaar! Top!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Track&Trace
  • Binnen 24 uur binnen
  • Incl. kortingsbon voor volgende aankoop

Minpunten

• Niet de verwachtte accessoires worden getoond

Cramwinckel 12-01-2017 In de winkel gekocht

Deskundige verkopers

De winkel heeft zeer veel producten op voorraad. De verkopers kunnen hun kennis inzetten om de juiste producten te tonen, zodat je een goede keuze kan maken.

Pluspunten

• veel producten op voorraad
  • verkopers zijn goed op de hoogte van mogelijkheden

Minpunten

• winkel is niet naast de deur

Sjaak 12-01-2017

Fijn geholpen. Goed verzonden.

Ik ben goed geholpen.het pakketje was vlot bezorgden voldoet naar mijn verwachting, en ben blij met nieuwe aanschaf.

Pluspunten

• Snelle en goede afhandeling.
  • Goede prijs

Krister 12-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijk website, snelle levering!

Ik heb zonder moeite de producten gevonden bij Cameranu.nl en mijn bestelling geplaatst. Het pakketje werd netjes de volgende dag afgeleverd. Ben er super blij mee!

Pluspunten

• Volgende dag geleverd

Bert 12-01-2017 Via de website gekocht

Fantastische winkel

Ik heb een videokop voor op mijn statief gekocht. Op de site is dit makkelijk te vinden en na bestellen werd hij een dag later al geleverd. Goed op de hoogte gehouden door CameraNu over de levering. Daarnaast een kleine waardebon erbij gekregen. Deze werd uitgedeeld in verband met de decembermaand, maar ik heb mijn bestelling pas in Januari gedaan. Een kleine, maar zeer leuke bonus.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Goede prijs
  • Snelle levering

Jean-Marc 12-01-2017 Via de website gekocht

verlichting voor de schildersezel

Ik heb bij CameraNu verlichting aangeschaft voor het belichten van schilderwerk op de ezel. Ik had daarover een paar vragen over wattage, daglichtkwaliteit van de lamp, het draagvermogen van de armatuur en nog wat detailkwesties. Aan de telefoon ben ik heel goed geholpen. Vragen die niet direct beantwoord konden worden, zijn precies uitgezocht, en ik heb correcte informatie en advies gekregen. De spullen werden binnen 24 uur afgeleverd, en de koop blijkt perfect.

Pluspunten

• goed en uitgebreid telefonisch advies
  • snelle levering
  • concurrerende prijs

Wouter Schuurmans 12-01-2017 Via de website gekocht

Goede Binolyt smartphone adapter

Na inwinnen van advies adviseerde cameranu. NL deze Binolyt camera adapter voor gebruik op mijn Kowa TSN 821 M spotting scope! Past perfect!

Jhrunderkamp 12-01-2017 Via de website gekocht

Goed product, goede service

Het product werd zeer snel geleverd. Het product was zoals beschreven en de kwaliteit zoals ik hoopte.
Ik zou hier zeker weer bestellen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed product

j vd heuvel 12-01-2017 Via de website gekocht

fijne webshop/winkel

cameranu.nl is een prettige firma met veel artikelen op voorraad voor beginner tot prof. de levering is super snel en de servicegraad is hoog.
ik heb diverse producten online gekocht en ben daar zeer tevreden over.bij vragen kreeg ik snel een (positief) antwoord.
kortom een tevreden klant!

Pluspunten

• veel voorraad
  • snelle levering
  • scherpe prijzen
  • goede service

Minpunten

• tot nu toe geen

Niels Smeets 12-01-2017 Via de website gekocht

Erg fijn

Toen ik ging zoeken voor een statief om te gebruiken vond ik op deze heel makkelijk op de site. Ik ging een beetje rond kijken en zag een leuke tussen staan met veel informatie over het statief zelf. Toen besloot ik hem maar te kopen. Ik had hem binnen een dag al weer in huis en was erg tevreden over hoe snel alles doorging met betalen en het brengen van het aankoop. Ik zou zeker aanraden om een keer wat te halen als je wat nodig hebt!

Pluspunten

• Snel
  • Netjes
  • Kwaliteit

PeterS 12-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare winkel met goede producten.

Bij Cameranu koop ik mijn fotoapparatuur al sinds ze met de internetwinkel begonnen zijn. Hun assortiment is goed. De kwaliteit van de producten die ik gekocht heb is goed. Hun leverservice, ook die waarbij ze zelf de gekochte artikelen thuis afleveren, is goed.
Een keer heb ik gebruik gemaakt van hun service met een lens die "vreemd" deed. Ook dat is uitstekend opgepakt en afgehandeld.
Ik ervaar Cameranu als een betrouwbare zaak, die niets te veel belooft.

Pluspunten

• Betrouwbaarheid
  • Kwaliteit producten
  • Uitgebreid assortiment
  • Eigen leverservice
  • Goede service

René 12-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende prijs, snelle levering

Goede omschrijving van het product. Daardoor goed vergelijkbaar met andere sites.
Prijs aanzienlijk lager dan vergelijkbaar aanbod.
Ook nog een snelle levering.

Pluspunten

• Absoluut goede prijs
  • Goede omschrijving product
  • Snelle levering

PhotograVics 12-01-2017 Via de website gekocht

Achtergronddoeken gekocht en heel tevreden

Snelle correcte levering, Keurig product. Als fotograaf met een eigen studio heb je soms ineens iets nodig.. dat kan geen week of weken wachten.. de volgende dag in huis en mijn shoot was een succes..

L.V. 12-01-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Ik heb een laptophoes besteld met snpoedbezorging. Kreeg laat bericht over het tijdstip van bezorging maar het pakketje werd netjes 's avonds aangeleverd. Heel tevreden over de service!

Pluspunten

• Spoedbezorging
  • Weinig inpakmateriaal

Minpunten

• Weinig bezorginformatie

Brander 12-01-2017 Via de website gekocht

Snelle en perfecte levering

Via google op de site terecht gekomen, prijs goed, snelle levering, goede communicatie via mail al met al perfect afgehandeld

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs

Ellie 12-01-2017 Via de website gekocht

Helemaal top!

Op 27 december bestelde ik bij Cameranu.nl een Olympus voice-recorder en op 9 januari een Jupio compact charger + 4 AA batterijen (2700 mAh. Beide artikelen waren prima verpakt en ze bevallen goed.
De online-bestelling werd snel afgehandeld: ik kreeg meteen een orderbevestiging per e-mail, daarna een mail over de verzending en ook nog een e-mail over de bezorging met Track and Tracecode, dus ik kon mijn bestellingen goed volgen.
Groot pluspunt was ook, dat mijn pakjes konden worden afgehaald bij een Pakje Gemak afhaaladres van Post

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede artikelen
  • Afhaaladres

MM Jacky 12-01-2017 Via de website gekocht

diascanner gekocht

overzichtelijke pagina, snel gevonden wat ik zocht, besteld, snel geleverd, niets op aan te merken.
alleen beetje overbodige verpakking, een doos die precies om de doos van de diascanner paste, en die weer in een grotere doos van cameranu.nl met extra vulling voor de veiligheid. (dus 3 dozen, oorspronkelijke verpakking, daar omheen doos en nog een verzenddoos)

Hans 12-01-2017

Softbox systeemflitser

Softbox voor systeemflitser besteld op zaterdagmiddag. Lag maandag reeds in de brievenbus. Zoals gebruikelijk voor Cameranu.nl.
Reeds jaren klant en zeer tevreden met aflevering, service en duidelijkheid van de site.

Pluspunten

• duidelijke omschrijving van artikelen
  • mogelijkheid tot vergelijken
  • scherpe prijzen

Gebri 12-01-2017 Via de website gekocht

Een tevreden Nikon D7200 koper.

Een zeer duidelijke website, prettig in gebruik (ook op de iPad) en bevat voldoende informatie om tot een weloverwogen aankoop over te gaan!
Tevens was de communicatie vanaf het bestellen tot aan de aflevering erg goed. Kortom, een zeer tevreden klant!

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Prima communicatie
  • Levering zoals aangegeven
  • Netjes verpakt

Bart 12-01-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Met Cameranu.nl heb ik in de afgelopen jaren alleen maar goede ervaringen opgedaan. Een prima website met goede informatie, snelle verzending en goede betalings- en bezorgmogelijkheden. Groot geworden en goed gebleven.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede website
  • uitgebreid assortiment

Fred Stokkel 11-01-2017 Via de website gekocht

Klikkerdeklik en klaar en 17 uur later mijn PEC-12 geleverd

Ik zocht een gespecialiseerde reinigingsvloeistof voor foto's uit de oude doos. Dit om vlekjes weg te werken voordat ik ze zou gaan scannen. Dat hadden ze bij cameranu voor de voordeligste prijs (incl. verzendkosten). De bestelling was om 23:30hr binnen een mum van tijd geplaatst . De levering was 17 uur later. Top levering en top product.

Pluspunten

• Uitgebreid assortiment
  • Voordeligste prijs
  • Bestelgemak
  • Zeer snelle levering

Nieske van Ingen 11-01-2017 Via de website gekocht

Review voor Yongnuo EF YN 5 mm f/1,8 mm

Een duidelijk site. Ik was op zoek naar een objectief en er wordt een duidelijk beschrijving gegeven bij elk objectief (en er is een grote keuze). 's Avonds besteld, de volgende dag in huis. Prima verpakt, goede service.

Pluspunten

• f/1,8 diafragma, mooie wazige achtergrond
  • scherpe foto's
  • een lens die snel scherp stelt
  • voordeel in situaties met weinig licht
  • past op mijn Canon camera

Minpunten

• geen in- of uitzoomen (klein minpunt)

Dirk en Wilma 11-01-2017 In de winkel gekocht

Cameranu.nl

In januari 2016 had ik bij Cameranu.nl een nieuwe Canon body besteld, alles helemaal naar tevredenheid. In de loop van het jaar had de body een reiniging nodig, welke ik elders had laten uitvoeren...daarna was het net of de foto's niet meer scherp wilden worden. Contact gezocht met Cameranu en super geholpen!! Daar het probleem niet via de mail opgelost kon worden werd ons gevraagd of we langs konden komen in Urk. Daar werd de camera geinspecteerd en de sensor werd nogmaals gereinigd, gratis wel te verstaan en men nam alle tijd voor ons. Goede, vriendelijke service!!

Pluspunten

• vriendelijk personeel
  • vakbekwaam

Hnk 11-01-2017 Via de website gekocht

Verrekijker

Duidelijke site, product op voorraad en besteld op woensdagavond om 18.00 uur. Donderdagmorgen geleverd met post.nl om 11.30. Perfect!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering

J. Suijkerbuijk 11-01-2017 Via de website gekocht

telefoon oplader

Waarom ik hier een bestelling had genomen was zeer simpel eigenlijk .Ik had een oplader nodig voor mijn telefoon een Huawei 360 y was 7 maanden oud ging kapot zo ik naar de vodafoon winkel waar ik hem had gekocht en daar werd gezegd sorry meneer er zit maar 6 maanden garantie op de lader en de batterij maarrrrrrrrrr u krijgt van ons 25% korting als u een nieuwe universele bij ons koopt kosten 12.95 ik ging daar een nachtje overslapen en ben daar eigenlijk met een rot gevoel weggegaan . Eenmaal thuisgekomen ik gaan google en kwam bij cameranu.nl uit dezelfde orginele 9.95 met verzenkosten erbij was nog goedkoper dan de vodafoonwinkel dus werd mijn keuze zeer snel bepaald vandaag besteld en morgen in huis ik zou zeggen CAMERANU.NL TOPPIEEEEEEE!!!!!!!

Pluspunten

• goedkoop
  • snelle verzending
  • goede garantie sevice

Ron Smit 11-01-2017 Via de website gekocht

50 mm lens gekocht bij cameranu.nl vanwege duidelijke site

Ik was op zoek naar een 50 mm lens voor mijn Canon EOS 550d. De voor mij heldere opzet van de site met gedegen informatie over het product en foto's deed mij tot de aankoop overgaan van de Youngnuo F1.8. Rond 23.00 uur aankoop gedaan en inderdaad de volgende dag keurig in huis. De emails n.a.v. de aankoop (track and trace) zijn attent.

Pluspunten

• accuraat
  • overzichtelijk
  • betrouwbaar

Arthur 11-01-2017 Via de website gekocht

Prima webshop

Snelle levering en laagst beschikbare prijs op internet gaven de doorslag. Reeds eerder ervaring gehad met CameraNu.nl en altijd positief.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Laagste prijs