Deze score is berekend op basis van 2669 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Femke 04-08-2017 Via de website gekocht

Fijne en betrouwbaar site

Ik was op internet aan het rond kijken en toen kwam ik deze site tegen. De naam sprak mij meteen aan en na verder kijken op de site vond ik hem betrouwbaar. Het voordeel vind ik ook bij deze site dat je achteraf kan betalen en dat vind ik heel prettig want dan kan ik het product eerst bekijken en als het toch niet bevalt terug sturen zonder dat je hoeft te betalen. Al met al dus een fijne, duidelijke en vooral een site die ik betrouwbaar vond.

syd 04-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Overzichtelijk met een prima zoekfunctie, goed prijs en super snelle levering. Wat wil je nog meer? :)

Linda 04-08-2017 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen via de overzichtelijke website en snelle levering na betaling. Was goed verpakt.

Niloui 04-08-2017 Via de website gekocht

Goede service, vriendelijk.

De mensen van de klantenservice waren zeer vriendelijk en behulpzaam! Duidelijke hulp gekregen.Het geleverde doek was van iets mindere kwaliteit dan we hadden gewild, maar dat kan ook aan onze onervarenheid liggen.

Lai 04-08-2017 Via de website gekocht

Goede service en zeer snelle bezorging zonder bezorgkosten.

De enige zaak waar je aangetekend kan versturen zonder bijkomende kosten voor zover ik weet. Top service en razendsnelle bezorging

Rob 04-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en nette afwikkeling van bestelling

Cameranu is een professionele winkelketen die haar afspraken nakomt. Snelle levertijd, vakkundige verzending en een goed prijs/kwaliteitsniveau. Dit is niet mijn eerste bestelling bij deze onderneming en zeker niet mijn laatste.

Piet 04-08-2017 Via de website gekocht

Snel besteld, snel geleverd

Precies wat je wilt van een webshop: ruime keuze, duidelijke informatie, vlotte afhandeling, geen bezorgkosten, thuiswinkelwaarborg, volgende dag geleverd. Veel meer valt er niet te wensen.

Jef 04-08-2017 In de winkel gekocht

Bestelling per telefoon

Onlangs heb ik cartridges bij CameraNu per telefoon besteld. De telefoon wordt vlot opgenomen. Na uitleg over de benodigde typen kon ik de cartridges direct laten reserveren. Diezelfde dag nog kunnen ophalen. Het enige jammere vond ik dat er voor het ophalen op dat moment geen aparte kassa beschikbaar was. Bij eerdere bestellingen was dit namelijk wel het geval. Waarschijnlijk heeft het te maken met de drukte en de beschikbaarheid van aanwezig personeel. Voor de rest niets dan lof voor dit bedrijf.

Albert Cremers 04-08-2017 Via de website gekocht

Wat wil je nog meer?!

Vandaag besteld, morgen geleverd.
Alles perfect. Juiste artikel, geen gedonder over betaling, prima verpakt en super kwaliteit.
Voor mij staat Cameranu bovenaan.

marco 03-08-2017 Via de website gekocht

supergoede service

Supergoede service. Netjes dag na bestelling geleverd. Product was netjes verpakt en netjes op tijd geleverd.

Wim Beetsma 03-08-2017 In de winkel gekocht

Uitstekend advies

Verrekijker en monopod gezocht op de site. Daar staat al heel veel toegangelijke informatie. Met die kennis en kundig advies hebben we de juiste aankoop gedaan.

WillemK 03-08-2017 Via de website gekocht

Als je kwaliteit verwacht...

De titel zegt het al, het begint bij bestel gemak, daarna betaalgemak, en supersnel verzonden. ik had het artikel (Triggerset) dezelfde!! dag nog in huis!! Super. Handig artikel ook trouwens:)!!

H.van der Zande 03-08-2017 Via de website gekocht

Super camera, een aanwinst

's avonds om half tien besteld en de volgende dag om twaalf uur al geleverd. Netjes verpakt. Duidelijke informatie over de te verwachte leveringstijd. En als klap op de vuurpijl een garantie van vijf jaar!!
De camera maakt prachtig heldere foto's en heeft een enorm zoombereik. Aanwinst!

Frans 03-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte leveruing

Groot assortiment producten. Eigen keuze is gemakkelijk uit te filteren. Ik heb een Godox accuset besteld.
Jammer dat bij de toebehoren niet automatisch werd verwezen naar de diverse kabels voor de verschillende merken flitsers. Dit had mijn beoordeling verhoogd van een 9 naar een 10

Sjoukje 03-08-2017 Via de website gekocht

Super service!

Hele snelle levering. Op een avond besteld, volgende dag al in huis. Goed verpakt. Het product was exact zoals omschreven op de site.

Martha 03-08-2017 In de winkel gekocht
Urk

Teleurgesteld binnen wandelen, blij en opgetogen vertrekken

Cameranu.nl staat goed aangeschreven en op advies van een goede vriend, destijds hier mijn camera gekocht. Vorig jaar gefotografeerd tijdens onze reis naar de Noordkaap, dit jaar op pad door Zuid Frankrijk en dan doet de camera opeens helemaal niets meer. Terug naar huis over Urk. Helaas hij kan niet ter plekke worden gemaakt hij moet opgestuurd worden en de kans dat het klaar komt is maar 10%. Toch gaan we voor het onderzoek maar nemen wel direct een nieuwe camera mee. Komt de oude camera wel weer klaar dan maken we daar onze kinderen wel blij mee, maar zonder camera dat gaat niet. Het advies en het meedenken was weer zo vertrouwd en fijn, top, nogmaals dank je wel.

Willy 03-08-2017 Via de website gekocht

Fantastische site

Een hele leuke aanbieding gevonden op deze site voor mijn aangeschafte oude polaroid camera. Heel snel geleverd en keurig verpakt. Zo krijgt onze bruiloft een echt vintage tintje

Pol 03-08-2017 Via de website gekocht

Snellere levering dan verwacht

Levering in België. Wel lullig dat je relatief veel extra moet betalen als je met creditkaart betaalt. Dat kom je pas op het einde van de transactie te weten. Vanuit België dus beter betalen via bankoverschrijving, dat is gratis. Kon wel 2-4 dagen duren voordat geld ontvangen is. Maar we hadden onze levering al na twee dagen. Stuk sneller dan gedacht

Marcel 03-08-2017 Via de website gekocht

Top Service

Snelle levering, strakke prijzen en zelfs telefonisch contact. Zoals boodschappen synoniem staan aan een supermarkt zou Cameranu.nl synoniem moeten staan voor alles wat met camera's te maken heeft. Een echte aanrader.

Nick 03-08-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Prima prijs kwaliteit verhouding. Goede service en makkelijke website.
Camera Canon EOS M 10 aangeschaft inclusief accessoires

Andre 03-08-2017 Via de website gekocht

Verbazingwekkende snelle levering

Ik had 'slechts' een gopro mount besteld om 12uur.
Tot mijn verbazing kon ik dit artikel nog dezelfde dag kostenloos in huis hebben.
En ja hoor... Een paar uur later stond 'redmnpakketje' op de stoep.
Uitstekende service waardoor ik de volgende camera aankoop zeker weer bij cameranu zal doen.

M.A. Schuurmans 03-08-2017 Via de website gekocht

zeker een aanrader als je

Diverse dingen besteld in het verleden. Goede service en zeer snelle levering. Zeker een aanrader als je snel iets in huis wil hebben.

G. Te Rijdt 03-08-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Ik heb onderdelen besteld voor mijn camera. Cameraland is scherp geprijsd, ik had alles snel in huis. Een prima club om mee in zee te gaan

J.Entrop 03-08-2017 Via de website gekocht

snelle en goed service

Product is netjes afgeleverd op zondag wat ze aanbieden. De tas was ook netjes verpakt wat je verwacht. Voor de rest een goede aanrader als je nog snel een nieuwe tas nodig heb als je ineens weg moet.

Mike 02-08-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering Goede service

Gemakkelijke site overzichtelijk , snelle levering , goed op de hoogte gehouden van de status van de levering

Cor van 't Hof 02-08-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Het was mij al bekend dat deze shop goed aangeschreven staat en ben er ook al eens geweest. Ook met de garantie gaan ze heel goed om en doen ze niet moeilijk! Als extra service werd het bezorgd met "Red je pakketje", zodat ik mijn dashcam dezelfde dag nog in huis had. Je kunt het tijdstip van bezorgen ook prima bijhouden.

Hans 02-08-2017 Via de website gekocht

Canon printer, goed geregeld

Canon printer gekocht. Laagste prijs op het web, snelle levering en duidelijke communicatie. En ook nog attent gemaakt op Canon cash back actie.

Marco 02-08-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, snel geleverd! Super tevreden!!

Selfie stick voor Go Pro gekocht (Merk Brofish). Zoals ze beloven, rond 23:00 besteld en de volgende dag in huis!. Nette verpakking en product in perfecte conditie!

Lux Opus 02-08-2017 Via de website gekocht

De flitser was er in een flits!

Cameraland heeft mij blij verrast! Ten eerste waren ze op internet goed te vinden wanneer het ging om de juiste flitser voor mijn camera. Daar bleef het niet bij... Op de site wordt actueel, duidelijk en met voldoende aandacht vermeldt om welk product het gaat, en welke specificaties het product heeft. Kortom, Cameraland rijdt/loopt voorop in de race om tevreden klanten. Een aanrader! Camerland=fotoverstand!

Heaverly 02-08-2017 Via de website gekocht

Hele goede service!

Ik vind camera.nu een geweldige winkel en doe altijd mijn aankomen voor mijn fotografie hier. Alles word altijd netjes op tijd geleverd en ook heel snel.

Paul 02-08-2017 Via de website gekocht

Top service!

Via een forum op de site van CameraNu terecht gekomen. Even een mail gestuurd voor beschikbaarheid van een product. Snelle reactie op mijn mailtje, Vriendelijk personeel. En ook nog snelle levering!! Dus een toppertje!

RafB 02-08-2017 Via de website gekocht

Alles wat je van een webshop verlangd!

Duidelijke webshop, telefonisch contact vriendelijk en duidelijk!
Competitieve prijzen!
Komen beloftes wat betreft levertermijnen na.
kortom: Aanrader om hier te winkelen!

Loek Theunissen 02-08-2017 Via de website gekocht

Zeer positieve manier van meedenken met de klant.

Inspirerende winkel met uitgebreide voorraad om je goed te kunnen informeren.
Tevens heel amiable manier van helpen met hetgeen je aan het zoeken ben. Indien nodig uitvoerige informatie erover zonder dat er opdringerig iets aanbevolen wordt.

Statief König 02-08-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare service

levering via mail aangegeven en te volgen en binnen gestelde tijd geleverd, goed verzorgd verstuurd.

Regi 02-08-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden!!

Na vergelijking met andere sites gekozen voor Camaranu.nl vanwege prijs en aangeboden garantie voor het product dat ik mij wilde aanschaffen. Aangeboden garantie bij Camaranu.nl is 5 jaar terwijl er bij veel andere sites 2 jaar wordt aangeboden. Site is gebruikersvriendelijk en de communicatie en levering is prima en snel.

Leo Vogelenzang 02-08-2017 In de winkel gekocht

Prima klantvehandeling

Duidelijke website met behulp waarvan je goed in staat bent om je keuze te maken. In dit geval een tweedehands Canon objectief.

Zeker tevreden 02-08-2017 In de winkel gekocht

Alles in huis!

Van service tot aan de kleine camera tools, CameraNu heeft het op de shop staan of in de winkel liggen. Mensen met kwaliteiten om mensen te helpen met bepaalde doelstellingen en idee, even proberen geen probleem.

Josohav 01-08-2017 Via de website gekocht

Prima site goed product voor een redelijke prijs. Snelle levering dezelfde dag. Kom hier zeker bij een volgende aankoop terug.

Martine 01-08-2017 Via de website gekocht

Prima product, prima service!

Bestellen ging makkelijk en product werd snel geleverd. Jammer dat PostNL niet helemaal meewerkte waardoor ik het product een dag later in handen had (zeiden niemand thuis te hebben getroffen, maar er is niet aangebeld)

Renate H 01-08-2017 Via de website gekocht

Altijd tevreden!

Ik heb nog nooit een klacht gehad over Cameranu.nl! Als er iets niet op voorraad was kreeg ik netjes een telefoontje met een vervangende oplossing of de huidigr bestelling werd netjes doorgezet. De service is geweldig! Camera, assesoires, filters, hoesen, ik ben zeer tevreden! Levering is altijd netjes aangegeven, optijd en nog nooit iets beschadigd of gedeukt gehad, zelfs de doos niet. Dikke pluim!

Theo B. 01-08-2017 Via de website gekocht

Prettige webwinkel

We zijn op deze winkel gekomen omdat we zochten naar een speciaal product wat je lang overal niet kan kopen. Gelukkig vonden we de zgn. walkstool-krukjes die op lange wandeltochen heel gemakkelijk zijn in het gebruik. Daarbij komt dat de prijs bij deze winkel het laagste is van alle andere sites die we bezochten.

Yenthl 01-08-2017 Via de website gekocht

Top service en snelle levering!

Bij CameraNU terecht gekomen nadat mijn bestelling via Bol.com niet werd geleverd. Erg fijn dat er hier wel duidelijk gecommuniceerd wordt over het pakket en de levering. Ik had mijn pakket de volgende dag in huis. Top!

Tjip 01-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Zeer makkelijk producten te vinden, eenmaal aan een besteld item iets gehad, zonder probleem omgeruild.
Eenmaal zelf een foutief item besteld, even bellen en geen probleem met omruilen naar wel het gewenste item.

de Jong 01-08-2017 Via de website gekocht

Prima levering

De shop was duidelijk en makkelijk. Daarnaast bood het mijn product het goedkoopst aan.
Het biedt een grote varieteit aan om uit te kiezen, zonder dat je het overzicht verliest.

Hans Dam 31-07-2017 Via de website gekocht

Vandaag bedacht, morgen aan de slag. Bedankt CameraNu.nl

Zoals ik al zei: vandaag bedacht en morgen aan de slag. heerlijk. Goede service, snel geleverd. Producten zijn steeds wat ik verwachting. Gewoon goed.

Herman 31-07-2017 Via de website gekocht

Levering volgens afspraak en beschermende verpakking

Voldeed aan hetgeen ik zocht en zonder transportkosten.
Deze webwinkel heeft een zeer ruim assortiment

Bert 31-07-2017 In de winkel gekocht

Prettig geholpen

Ondanks de drukte snel en met goed advies prettig geholpen.
Al vaker bij Camera nu in de winkel geweest en altijd hebben ze tijd en een goed advies.

G.G. Kunst 31-07-2017 Via de website gekocht

Prima service, vlotte levering!

Ik heb onlangs een Rode Dasspelmicrofoon Rode SmartLav+ Lavalier microfoon voor mijn smartphone besteld bij cameranu.nl Ik zag hem hier en elders voor 52,- Euro. Toen ik hem 2 dagen later wilde bestellen, was de prijs 65,- Euro. Dat was ook bij andere leveranciers zo. Ik heb hierover gemaild met de mensen van cameranu.nl. Zij waren heel schappelijk : Ik kon hem alsnog eenmalig voor 52,- Euro kopen. Dat vond ik heel tof.

MrNailchurch 31-07-2017 Via de website gekocht

Supersnel met verantwoordelijkheid voor transport

Eerlijk is eerlijk, de prijs was van doorslaggevende waarde (geen transportkosten) maar de snelheid van levering en de kwaliteit van de verpakking zorgen voor een compleet plaatje.

W. G. Romijn 31-07-2017 In de winkel gekocht

Goed en vakkundig advies

Al eerder aankopen gedaan in deze winkel, toen al onder de indruk van het goede advies. En dat werd nu weer bevestigd.