Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

R Pronk 09-02-2017 Via de website gekocht

Snel geholpen

Ik was op zoek naar een onderdeel van een Sony helmcamera. Via google kwam ik vrij snel bij Cameranu.nl. Het bestellen ging makkelijk, volgende dag al in huis. Lekker makkelijk toch?

Kees van Veenendaal 09-02-2017 In de winkel gekocht

Top Service en meedenken!!

Onlangs een nieuwe camera besteld. Nikon D3400 met een objectief 18-105mm. Bij het afhalen van deze artikelen wees men mij erop dat er op dat moment een aanbieding was van de D3400 incl. objectief. Daar ik reeds in het bezit ben van de D3200 heb ik mijn objectieven kunnen gebruiken voor de D3400. Had zwart besteld was goedkoper echter bleek dat een rode uitvoering kon tegen de zelfde prijs. Na overleg met de eind verantwoordelijke kregen we ook nog een korting van 15%. Dus al met al een zeer goede manier van communiceren en mee denken met de klant. Tevens kreeg ik een hele mooie inruilprijs voor mijn D3200. Ik kan alleen maar zeggen de trip van Houten naar Urk was de moeite waard. Het zijn TOP mensen die je met geduld behandelen en mee denken. Ik raad mijn kennissen en familie zeker aan om hier om hier aankopen te doen.

TOP GEDAAN.

Rob 09-02-2017 Via de website gekocht

Wacom Intuos Pro Medium tekentablet

ik kies als bedrijf voor camera.nu om de zeer goede service en klantvriendelijkheid. en snelle leverring van de producten die ik bij ze bestel.
laatst nog een nieuwe Wacom Intuos Pro Medium tekentablet gekocht net op de markt en camera.nu had hem al op voorraad en direct de volgende dag aan mijn geleverd. toppie!! en een top winkel!
Dus u hoort het al ik ben zeer te spreken over deze zaak.

groet van Rob

J. Moredo 09-02-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Ik heb al vaker bij cameranu.nl besteld. Altijd op tijd levering en betrouwbaar. De site is duidelijk en een artikel vinden is zo gebeurd.

K. Kijkert 09-02-2017 In de winkel gekocht

Prima winkel!

Het was even rijden naar Urk, maar de moeite waard. In de showroom kon ik de verschillende verrekijkers vergelijken (de zon ging onder; geschikt tijdstip!) Prima uitleg gekregen. Ook na aankoop snelle beantwoording van een vraag die ik nog had. Ik ben zeer tevreden!

Manon 09-02-2017 Via de website gekocht

Prima afhandeling!

Via Google ben ik bij Cameranu terecht gekomen omdat ik een bepaald product wilde aanschaffen. Dit bleek een prima keuze. De afhandeling was overzichtelijk en bovendien had ik het product zeer snel in huis!

Visma software 09-02-2017 Via de website gekocht

Lampen snel en correct geleverd

Vorig jaar hebben we een set studio aangeschaft om onze videoopnames nog professioneler te maken. De eerste lampen zijn nu verbruikt en natuurlijk net als je een belangrijke video wilt maken. Gelukkig heeft Cameranu.nl een snelle levering en konden we snel verder.

A van der Ende 09-02-2017 Via de website gekocht

RMT-VP1

Ik ben bijzonder tevreden over deze winkel. Op een gestelde vraag krijg een snel en goed antwoord waar je mee uit de voeten kan.
De levering is snel en keurig netjes verzorgd.

Anne 09-02-2017 Via de website gekocht

Geweldig, goed en snel geregeld

Meteen mails over de bestelling en verzending. De door mij bestelde negatieven en dia scanner is van een bijzondere kwaliteit voor een redelijke prijs.

Pacha 09-02-2017 Via de website gekocht

ringflitser

Voor mijn macrofotografie heb ik enige tijd geleden een ringflitser gekocht. Omdat ik niet helemaal zeker was welk type voor mij goed was, had ik telefonisch kontakt. Ik werd heel vriendelijk en behulpzaam geholpen en heb toen meteen de flitser gekocht. Ik zal CameraNu.nl altijd als eerste aanbevelen bij familie, vrienden en kennissen

Johan 09-02-2017 Via de website gekocht

Nikon D5300

Veertien dagen geleden deze camera aangeschaft, nadat ik telefonisch een paar vragen had gesteld over kleine dingen die mij niet helemaal duidelijk waren. Deze vragen werden heel prettig beantwoord. De afgelopen dagen meer dan 300 foto's met het toestel gemaakt. Het blijkt een prettig toestel te zijn dat je bijna intuitief kunt bedienen. Heel erg tevreden met mijn aankoop.

Master Yoda 09-02-2017 Via de website gekocht

Prima service

Een Olympus voice recorder op cameranu.nl gekocht. Website is zeer overzichtelijk en geeft goede informatie over de diverse opties. Levering was correct en heel snel, volgende dag. Een prima winkel ervaring.

michiel 09-02-2017 Via de website gekocht

cameratas caselogic en uv filters en reserverbattery

Snelle service. cameratas en filters en battery savonds besteld en de volgende dag al geleverd. Helemaal top! kan het meteen gebruiken.
goede kwaliteit tas caselogic SLRC203 voor een zeer scherpe prijs. Is zeer aan te bevelen als je niet te veel geld uit wilt geven en toch een hoogwaardig product wilt. je body met lens en telelens en flitser en oplader passen er allemaal in.

Corrie 09-02-2017 In de winkel gekocht

Nikon D3300

Winkel is goed bereikbaar. Ik was snel aan de beurt en kreeg een goede uitleg. Weet dat als ik een vraag heb, er terug kan komen.

Fred Groen 09-02-2017 Via de website gekocht

Perfect geregeld!

Om 2 minuten voor middernacht de bestelling afgerond en de volgende ochtend reeds binnen, keurig afgeleverd en verpakt. Ga hier beslist meer kopen de komende tijd.

Liza 09-02-2017 Via de website gekocht

Perfect

Op de website was het duidelijk en goed omschreven. Zoals afgesproken kwam het pakketje netjes optijd binnen. Hij was goed verpakt zodat hij tijdens het bezorgen niet kon beschadigen. Helemaal super!

L. Oldersma 08-02-2017 Via de website gekocht

Nikon

Ik heb eerst telefonisch informatie ingewonnen over camera's. Je wordt vlot, helder en duidelijk te woord gestaan. Het heeft een duidelijke bijdrage geleverd in mijn keuze. Ook de website is gebruiksvriendelijk. De bestelling en aflevering verliepen vlot en correct.

Koen 08-02-2017 Via de website gekocht

Altijd snel en goed geleverd

Al meerdere keren spullen bij cameranu besteld en alles is altijd stevig verpakt en wordt geleverd volgens afspraak, dit betekend dat in het geval van voo 12.00 bestellen en met red je pakketje laten bezorgen dat dit er ook echt nog dezelfde middag is en wanneer je voor 23.59 besteld het er ook netjes de volgende dag is met postnl, een hoop bedrijven zeggen dat ze zo snel leveren maar bij cameranu is het bij mij nog nooit verkeerd gegaan terwijl dit bij vele andere bedrijven toch nog wel eens mis gaat. Daarnaast reageert de klantenservice ook binnen 24 uur op het reactieformulier wat erg handig is bij vragen over een product, en de vragen worden ook deskundig en gedetailleerd beantwoord. Nooit problemen gehad en ik bestel dus altijd hier door de snelle en goede verzending met daarbij ook nog eens nette prijzen!

Nico Hermans 08-02-2017 Via de website gekocht

camera nu.nl voor een onderdeel voor Metz flitser

Ik was op zoek naar een flitsvoetje voor de control unit van mijn Metz flitser. Bij CameraNu.nl was hij op voorraad en voor een heel schappelijke prijs. Account aangemaakt, bestelling geplaatst en de volgende dag binnen. Alles prima verzorgd. Top!

W 08-02-2017 Via de website gekocht

Top

Superfijne interface van de website, als ik iets nodig heb zoek ik het vaak via cameranu.nl. Snelle levering en goede service.

Lilian 08-02-2017 In de winkel gekocht

Eerlijke verkopers die verstand van zaken hebben!

Op advies van mensen in mijn omgeving ben ik naar deze winkel gegaan om een camera te kopen voor mijn reis naar Schotland. Het advies wat ze mij gaven was zeer goed. Zo gaven zij mij het advies om een camera te nemen die goede foto's maakt bij donker regenachtig weer zoals je veel hebt in Schotland. Ik heb de Sony cybershot DSC-WX350 gekocht en ik ben zeer te spreken over deze camera! Top advies! Deze mensen hebben verstand van zaken en geven de klant een eerlijk advies. Bij deze winkel krijg je beter advies dan bij de mediamarkt etc.

Tineke 08-02-2017 In de winkel gekocht

Goede service en vriendelijke klantbenadering

Ooit eens iets gehuurd hier. Was een fijne ervaring en ik kom hier nu zeker terug voor alles wat met fotografie en camera's te maken heeft.
De service is goed, vriendelijk personeel.
Dat weten meer mensen, want de wachttijd in de winkel kan wel eens wat oplopen.
Maar dan is er koffie/thee

Dirk 08-02-2017 Via de website gekocht

Online bestellen bij CameraNU.nl

Overzichtelijke, goed gerubriceerde site. Makkelijk weg naar producten te vinden en te bestellen. Levering uitstekend.

wim wilmers 08-02-2017 In de winkel gekocht

aankoop camera

gewoon een super fotozaak met vriendelijk en vakkundig personeel. Een zaak waar het over fotografie gaat en waar service en deskundigheid met hoofdletters wordt geschreven.

Tjörven 08-02-2017 Via de website gekocht

Goede snelle levering

Zeer aangename website waarop duidelijke informatie stond en daarbij makkelijk online kon bestellen. Levering was goed met daarbij track en trace.

Koert 08-02-2017 Via de website gekocht

Uitgebreid en service

Als maker, creatief, kunstenaar heb je vaak specifieke gespecialiseerde wensen. Door het uitgebreide assortiment van Cameranu en de scherpe prijzen beland ik daar altijd weer terug. Snelle levering en uitstekende service keer op keer.

Arnout Nelemans 07-02-2017 Via de website gekocht

Review

Camera.nu heb ik gekozen omdat het een makkelijke site is om te online te bestellen. En ook scherp in prijs! daarnaast hebben ze ook een zeer ruim assortiment. ook had ik de lens die ik heb gekocht nog eens snel in huis. Kortom een top winkel wat mij betreft!

Herman 07-02-2017 Via de website gekocht

erg goed advies!

Ik ben erg onder de indruk van de service die ik tot nu to gekregen heb. Altijd goed geadviseerd door mensen die er verstand van hebben. En ook het pakketje dezelfde dag nog ontvangen!

Peter Wilms 07-02-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

De site is helder en overzichtelijk. Ik kon meteen vinden wat ik zocht en kreeg daarbij nog een tip voor een aanbieding. Daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt. Naast de kwaliteit van het product ben ik heel tevreden over de snelle levering. Kortom, CameraNU verdient een pluim.

Renee 07-02-2017 Via de website gekocht

Ik bestelde een camera, hoes en sd-kaartjes en kreeg alles de volgende dag thuis geleverd. Top service, lekker snel en duidelijk in communicatie.

van geijn 07-02-2017 Via de website gekocht

cameranu.nl

Laatst heb ik enkele foto atributen gekocht bij deze online shop. De artikelen worden helder en duidelijk omschreven. De levering is héél vlot ( één dag na bestelling) en de prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend!

jacp 07-02-2017 Via de website gekocht

verkeerde prijs

bestelling gedaan en de volgende dag ontvangen.
het bleek het laatste exemplaar te zijn met een beschadigde verpakking en aangepaste prijs.
binnen een uur nadat ik het kontaktformulier had ingevuld kreeg ik een mail met oprechte verontschuldigingen een een bijzonder goed voorstel voor de financiele afwikkeling.

Femke 07-02-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Cameranu heeft een zeer ruim assortiment en zeer veel artikelen zijn direct leverbaar. De producten worden, mits op tijd besteld, vaak al de volgende dag geleverd, waarbij je keurig op de hoogte wordt gehouden van de status van je bestelling en levering. Voor sommige producten is het zelfs mogelijk deze, tegen een kleine extra betaling, dezelfde dag te ontvangen. Perfect!

Wilma Gerrits 07-02-2017 Via de website gekocht

zoomlens

Super!!! Kan het niet anders omschrijven. Op de shop een vraag gesteld, werd gelijk beantwoord. Bestelt en zoals beloofd de andere dag in huis.

Jacquelien 07-02-2017 Via de website gekocht

Canon1300D

Tijdens de bestelling ging er wat mis met ideal maar achteraf was het toch betaald.mail gestuurd en het werd prima opgelost, ondertussen ben ik heel blij met deze camera.
Top service bij Cameranu

Assistentes 07-02-2017 Via de website gekocht

Batterij checker gevonden!

Duidelijke website, en produkt daardoor snel gevonden. Ik zocht een batterij checker en vond via deze website één die gemakkelijk in gebruik is en duidelijk de batterij capaciteit aangeeft.
Levering de volgende dag in stevige doos, keurig!

Jan47 07-02-2017 Via de website gekocht

Olympus zonnekap voor 2.8-60 macro

Na enig zoeken op internet naar een zonnekap voor mijn Olympus 2.8-60 macro objectief gekozen voor het originele Olympus artikel. Het goedkopere alternatief werd niet overal positief beoordeeld, het origineel wel. Bovendien was het prijsverschil aanzienlijk maar niet overdreven, en mag op zo'n prijzig objectief best een mooie zonnekap van hetzelfde merk. Naast bescherming tegen reflecties beschermt het ook uitstekend tegen krassen en stoten van de frontlens wat met een macro objectief zeker niet denkbeeldig is, gezien de vaak zeer korte afstand tussen objectief en onderwerp! Gekozen voor Cameranu omdat de voorraad enorm is en de levering snel, en geen verzendkosten worden berekend. Daardoor is het ook nog eens de voordeligste aanbieder!
Zeer aanbevolen!

Rob 07-02-2017 Via de website gekocht

Wat een verschil

Ik heb onlangs via de website en EIZO EV2450-BK 24 besteld en doordat ik hem graag snel wilde hebben aangegeven dat ik hem zou langs halen. Hiermee hebben ze in het bestelproces rekening gehouden en voor ik mijn jas had aangetrokken had ik de bevestiging al dat hij klaar stond om afgehaald te worden. Bij aankomst in de winkel was ik dubbel blij dat ik weinig geduld had met het verkrijgen van de monitor. Het was namelijk super druk. Maar bij het trekken van een nummer aangegeven dat ik alleen kwam afhalen en daardoor binnen 5 minuten de winkel weer uit. super!!

Jurjen 07-02-2017 Via de website gekocht

Duidelijke webshop met voordeling prijzen en snelle levering

Ik heb reeds verschillende malen producten via Cameranu.nl gekocht. De webshop heeft een zeer uitgebreid aanbod aan producten, waarbij alles goed te vinden is. Communicatie over de status van de bestelling is goed en levering is erg vlot. Grootste pluspunt van de webshop vind ik de voordeel pakketten en voorgestelde accessoires, waardoor snel inzichtelijk is waarmee producten eventueel gecombineerd kunnen worden. Dit bespaart je aan de ene kant geld, en is aan de andere kant een goede reminder of je niks vergeet!

Elise 07-02-2017 Via de website gekocht

M'n eerste bestelling bij cameranu was zeker niet de laatste

Ik had nog niet eerder van deze site gehoord, maar was op zoek naar filmrolletjes en had deze binnen no-time op de site gevonden. Ik heb het nog vergeleken met andere prijzen, maar Cameranu was het voordeligst als je denkt aan gratis verzending en morgen in huis. Ik heb na het plaatsen van de bestelling 3 mails gekregen maar daarin duidelijkheid over alles van mijn bestelling. En inderdaad, de volgende dag had ik het in huis. Zeer naadloze service! Ik ga hier zeker al mijn camera-benodigdheden vandaan halen!

Lisanne 07-02-2017 Via de website gekocht

Goed advies, goede prijs, snelle levertijd

Zeer tevreden over deze webwinkel. Het is allemaal duidelijk, overzichtelijk, de prijs is interessant en de levertijd is super snel. Geen verbeterpunten

Monique 07-02-2017 In de winkel gekocht

Foto-vak-winkel

CameraNU.nl is een klantvriendelijke winkel. D.m.v. een nummer-systeem weet je precies wanneer je aan de beurt bent. Tijdens het wachten kan je rustig de winkel bekijken en koffie of thee drinken. Het personeel is vakkundig, alles wordt goed uitgelegd. Wij kregen bovendien niet het idee dat we naar de duurste camera werden 'geleid', er werden meerdere opties geboden. Er was ook geen tijdsdruk, er werd alle tijd genomen om alles te bekijken en uit te leggen. Prijs/kwaliteit-verhouding is prima. Ook was alles op voorraad.

Ton de Koning 07-02-2017 Via de website gekocht

CameraNU.nl Helemaal van deze tijd!

Als je informatie vraagt per telefoon wordt je direct vriendelijk en correct te woord gestaan,en je krijgt een eerlijk en vakkundig antwoord! en zoals afgesproken de levering aan huis is ook perfect geregeld !! 100%
Jullie zijn geweldig!!

Rian Eijsermans 06-02-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Bij Cameranu.nl een digitale recorder besteld.Ik kreeg meteen een bevestiging van de aankoop en had hem de volgende dag al in huis.Factuur werd per mail snel toegezonden.
Alles prima en betrouwbaar geregeld.Heel fijn!

Rob 06-02-2017 Via de website gekocht

Canonlens

Op zaterdag een Canonlens en belichtingsdoeken besteld en op maandag keurig op tijd afgeleverd. Ik dacht dat er een doek niet bij zat en heb meteen een e-mail gestuurd met mijn vraag. 's Avonds al een melding terug. Prima toch. Camera.nu heeft dienstverlening blijkbaar hoog in het vaandel staan en dit is niet de eerste keer dat mij dit opvalt.

JochemW 06-02-2017 Via de website gekocht

Goede livestream feedback via whatsapp, snelle levering.

Cameranu.nl is een mooie duidelijke website. Tijdens mijn zoektocht naar een body en een lens kwam ik terecht bij Cameranu.nl, Deze firma gaf gratis 3 jaar extra garantie op de artikelen, dit en de snelle online terugkoppeling via WhatsApp is voor mij de doorslag geweest om hier te kopen.

David 06-02-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel met groot aanbod en lage prijzen

De website is overzichtelijk en het aanbod is groot en scherp geprijsd. Met een regelmatige klant en ben tot op heden nooit op problemen gestuit.

Dykstraw 06-02-2017 In de winkel gekocht

Natuurfotografie

Kleine aankoop, prima bediening en alle tijd om feedback te geven i.v.m. een eerdere aankoop. De verkoper was geïnteresseerd in de techniek die door mij werd toegepast het het 40 mm macro objectief in combinatie met een Opemus vergroter voor reproduktie van 6x6 cm negatieven in zwart wit

Love2cre8 Photography 06-02-2017 Via de website gekocht

Close up lens

Hele leuke webshop! Alles staat heel duidelijk aangegeven.
Tevens is er veel informatie te vinden over alle producten, wat heel belangrijk is als je bepaalde producten aanschaft waar je niet veel info over hebt.

Tot slot is de bezorging heel fijn en snel verlopen.

Al met al een fijne ervaring en ik zal in de toekomst zeker meer aankopen doen via www.cameranu.nl

andre van der wel 06-02-2017 Via de website gekocht

camera tas nikon

Prima product. snelle levering en scherpe prijs. Na lang zoeken op internet uiteindelijke bij deze winkel terecht gekomen. Doorslag gaf dat de productomschrijving zeer volledig was