Deze score is berekend op basis van 2255 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

J.Pool 03-03-2017 Via de website gekocht

Prima dienstverlening

De site is helder en overzichtelijk en geeft per product hele uitgebreide informatie. Na mijn bestelling van een videocamera besloot ik toch af te zien van een bijpassende cameratas. Zonder enig probleem werd deze gecanceld en kreeg ik vrijwel direct daarna het betaalde bedrag retour gestort. Via de mail werd ik goed op de hoogte gehouden van de levering en de bestelling werd op het afgesproken tijdstip afgeleverd. Een goede en betrouwbare site dus.

Marianne 03-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service!

Ik heb via de website fotopapier voor een Polaroid camera besteld.
Qua prijs waren ze iets voordeliger dan op concurrerende websites, maar wat ik heel aantrekkelijk vond was de belofte van 'voor 12u besteld, morgen in huis'.
Ik heb de bestelling om 23.30u geplaatst, en om 10.30u de volgende dag bij me bezorgd. Ha, was elke webshop maar zo!

Aanrader!!

Razvan 03-03-2017 Via de website gekocht

Uitgebreid aanbod, lage prijzen en snelle levering

Camera Nu heeft vrijwel alles wat je nodig hebt m.b.t. optiek/foto/video/audio. Bovendien vind ik het een absolute must om je bestelling op een Post NL-locatie te kunnen laten bezorgen aangezien ik fulltime werk en zelf wil bepalen wanneer ik een bestelling ophaal. Ik bestel simpelweg niet bij onlinewinkels die deze optie niet aanbieden.

Johan van Ingen, Uitgeest 03-03-2017 Via de website gekocht

prachtige vogelaars verrekijker

een prachtige verrekijker voor mijn vader gekocht. Grote keuze in verrekijkers en de detail beschrijving heeft mede tot keuze/koop geholpen. De site is erg toegankelijk en duidelijk. De levering is uit de kunst mede doordat er gelijk aangegeven wordt wanneer het artikel geleverd gaat worden. Ik zou hier zo weer een artikel kopen.

Siem 03-03-2017 Via de website gekocht

uitstekend product

In de shop is het goed winkelen, duidelijke omschrijvingen en uitleg. Goede producten en redelijke prijzen, bovenal een uitstekende service. Je bestelt het en binnen de kortste keren heb je het in huis. Keurig verpakt en verzorgd.

Lisa 03-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Besteld om 22.00 en de bestelling was de volgende dag al binnen dus dat was echt heel erg fijn! Gratis aangetekend laten bezorgen wat handig is met een bestelling van grote waarden. Ook handig dat je de mogelijkheid hebt om achteraf te betalen. Al met al echt super!

Fred Boonstra 03-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service !

Was op zoek naar stekker voor de Falcon Eyes Flashkit. Verschillende webshops gevonden maar uitstraling en gevonden reviews op Camera Nu waren hetgeen me over de streep trokken om de bestelling te plaatsen. Order via web ging snel, reactie van shop ook, volgende dag het bestelde in huis !!! Ben normaal gesproken niet zo een web shop shopper, maar deze shop is zeker aan te bevelen !!!

Harriet 03-03-2017 Via de website gekocht

Goede inhoudelijke informatie

Ik heb gebeld met Camera nu omdat ik graag hulp wilde bij het zoeken naar een nieuw objectief. Ik heb zeer goed advies gekregen van iemand die er echt wat vanaf wist. Ik ben heel tevreden.

Rob Verhoek 03-03-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, snelle levering

Cameranu.nl heeft een overzichtelijke website met duidelijke info. De levering is snel en goed. Info over de levering is heel duidelijk

Johnny 03-03-2017 Via de website gekocht

Klasse!

Webshop heeft goede zoekfunctie waardoor ik het product snel heb gevonden. In de winkelwagen en afrekenen.tuurlijk nog wel even vergeleken met andere shops qua prijs maar uiteindelijk dus toch hier besteld. Savonds besteld, volgende dag netjes in huis. Helemaal super!

fam. van Veldhuijzen 02-03-2017 Via de website gekocht

Goede service en supersnelle levering

Ik heb 's avonds een objectief besteld voor mijn camera en de volgende avond thuisbezorgd. Snelle levering, en goed verpakt. Super bedrijf

Lexx_nl 02-03-2017 Via de website gekocht

Prima!

Snelle en duidelijke service. Alles is prima geregeld en transparant gecommuniceerd. Top van ontvangst van bestelling tot verzending!

Marjan 02-03-2017 In de winkel gekocht

Walhalla op fotografiegebied!

Het is allereerst een prachtige zaak met zeer professioneel personeel. Ik (61) ben nog een beginneling op fotografiegebied en werd fantastisch en allerhartelijkst geadviseerd. Helder en duidelijke uitleg op mijn niveau. Geen moeite was "mijn" verkoper teveel. Bij tussenpozen - en tussen de kopjes koffie door- kwam hij steeds weer met nieuwe adviezen, ook bedoeld voor later als ik verder was. Niks werd aangeplakt, 2e hands objectieven werden ook aangedragen. Een complete middag heb ik met mijn man in Urk doorgebracht en we konden buiten in de tuin alle objectieven uitproberen. Ondertussen kreeg ik een gratis fotoles. Wat een geduld, begrip en vak-enthousiasme. Ben met een tas vol spullen super tevreden naar buitengegaan. Ik heb er de afstand van Sittard v.v. graag voor over. Via internet heb ik nog iets nabesteld, de volgende dag al in huis! Ik ben inmiddels zo enthousiast geworden dat ik fotolessen op een avondschool ben gaan volgen om mijn prachtige camera en objectieven zo optimaal mogelijk te leren gebruiken. Voor mij is het CameraAltijd! Deze zaak kan ik iedereen van harte aanraden. Ik heb er in elk geval een goed gevoel aan overgehouden. Ik ga sparen voor een volgend objectief. Tot beslist een volgende keer!

Nantko 02-03-2017 Via de website gekocht

Doen wat je belooft

Prima winkel, die de afgesproken levertijd dan ook gewoon haalt. En het product? Helemaal top. Goede kwaliteit voor een aantrekkelijke prijs.

Henry 02-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Goede website om heel veel dingen op te noemen te kopen, voordelig ook niet te vergeten snelle levering. Kwaliteit producten kan je hier terecht, het is echt een aanrader.

Rik 02-03-2017 Via de website gekocht

Snel, sneller, snelst!

s' Middags een tweede hands lens besteld bij CameraNu en de volgende dag had ik hem voor 13.00 uur in huis. Netjes ingepakt en precies zoals aangegeven bij de bestelling kwam het pakje binnen de tijd aan.
Kwaliteit en gebruiksklaar kon ik gelijk aan de slag.
Bedankt CamerNu!

Jos 02-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Bestelling voldoet geheel aan de verwachtingen. Goede prijs/kwaliteit. Supersnelle levering en onderwijl is de status van de levering goed te volgen.

Toon van Kessel 02-03-2017 Via de website gekocht

Slingertas

Een heel mooi slingertas die helemaal bij mij past, om dat daar mee mij camera en lenzen op een goede en gemakkelijk mannier op te bergen en te pakken.

Jan Krol 02-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!!!

Ik had een een Caruba portable fotostudio 60x60x60cm gekocht.
Heel snel geleverd en via een 3S code te volgen. supersnel geleverd.
Helaas ging een van de lampjes heel snel stuk.
Via de mail stelde ik een vraag of er reserve lampjes te krijgen waren.
Als antwoord kreeg ik dat er al een nieuwe lamp onderweg was via aangetekende post. Die had ik de volgende dag dus.
Een geweldige service dus.
CameraNU.nl is wat mij betreft een super-bedrijf.

Mart 02-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Ik ben al langer klant van CameraNU.nl en ben vanaf de eerste aankoop meer dan tevreden. Als ik vragen heb en ik bel dan word ik door vakkundige mensen te woord gestaan en als ik een bestelling plaats wordt het bestelde in no time geleverd voor een zeer cocurrerende prijs.

HansL 02-03-2017 Via de website gekocht

Snel en correct.

De keuze is enorm. Hierdoor kan je precies dat kopen voor het model dat je hebt. Je hoeft geen generaal onderdeel te kopen wat net niet 100% netjes zit. De volgende dag in huis dus alles correct.

Ed 02-03-2017 Via de website gekocht

Goede service en snele levering en ook nog een lage prijs

Betrouwbare internet shop, duidelijke aanbiedingen en leuke pakket prijzen.
Vooral de pakket aanbiedingen zijn handig want dan vergeet je niet om dat wat belangrijk is te kopen.

Engin 02-03-2017 In de winkel gekocht

Beste camera winkel!

Camera nu beschikt over deskundig personeel met verstand van zaken. Vriendelijk personeel, snelle levering, grote assortiment! Ik geef zeker 10 👍

Sander 02-03-2017 Via de website gekocht

Hero 5 accu's

Mooi snelle levering en een vriendelijke klantenservice. Ik zou deze site ook zeker aan bevelen bij vrienden van mij. Heb bij cameraNU accu's bestelt voor de gorpo Hero 5

West 02-03-2017 In de winkel gekocht

Tevreden klant

We hebben een bezoek aan de shop gebracht omdat we verschillende camera's en objectieven wilden bekijken en daar hadden we die mogelijkheid. Wat ik ook een belangrijk punt vind is dat er de tijd voor je word genomen. Ik heb aangegeven wat ik wilde, de mogelijkheden bekeken. We hebben de voor en tegens door genomen en na uitproberen en het zien van resultaat ben ik als tevreden klant de winkel uit gelopen.

Joost 02-03-2017 Via de website gekocht

Een verademing.

Cameranu levert ook een geweldige klantenservice , snel en terzake. Het is een plezier om hier wat te kopen.
En gaat het een keer mis dan mag je op een uitstekende afhandeling rekenen.

Maarten 02-03-2017 Via de website gekocht

Had al eerder een bestelling bij CameraNU geplaatst, en ook dit keer was de service weer prima. Snelle levering, en zelfs iets beter dan verwacht: de handleiding was niet in het Duits, zoals op de site stond, maar in het Nederlands.

Luc 02-03-2017 Via de website gekocht

Ontzettend blij met onze aankoop!

Snelle levering, breed aanbod en scherpe prijzen. Precies wat we nodig hebben als videobedrijf! Een betrouwbare website waar we graag terugkomen.

Nico 02-03-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

"Twee dagen voor vertrek voor 2-weekse vakantie bleek mijn Nikon-lensdop onvindbaar. Deze was dringend nodig i.v.m. veilig verpakking van alle fotoapparatuur. Online een nieuwe besteld bij Camera.nu. Punctueel binnen een dag afgeleverd op de vooraf aangegeven tijd, Perfecte service."

Christina 02-03-2017 Via de website gekocht

Fantasties geholpen

Er is bij Camera nu geen verschil in service of je nu in de winkel bent of online . en altijd zeer deskundig .

Safesteef 02-03-2017 Via de website gekocht

Topkwaliteit en bliksemsnel, ik kom snel weer terug!

Ik had snel een oplaadbare accu nodig voor mijn Fujifilm S1 camera. In de avond om 22:50 uur besteld. Tot mijn grote verbazing kwam de accu in een keurige verpakking als pakketpost aan. Binnen 13 uur na bestellen. De prijs was de meest scherpe op internet, ook dat nog. Ik ben super tevreden! Een groot compliment, jullie deden wat jullie beloofden!!!! Groet, Stephan H. te Amersfoort.

Erik Booij 01-03-2017 In de winkel gekocht
Urk

Zeer goed geholpen. Hadden alle tijd voor mij. En goede tips

Ik had een probleem met m'n printer een Canon cp 780. Er is geprobeerd om deze weer te repareren, maar het bleek, dat dit euvel bij deze printer meer voor kwam en dat de reparatie meer bedraagt als een nieuwe. Toen is mij keurig en met veel uitleg een nieuwe Canon cp 1200 verkocht.

Jan-Willem 01-03-2017 Via de website gekocht

Zoals het hoort!

Een heerlijke no-nonsens winkel: strakke prijzen, snelle en correcte levering, gewoon de volgende dag.

Willem de Groot 01-03-2017 Via de website gekocht

Top snel geleverd

Het was snel geregeld via de website en ook super snel bezorgd voor herhaling vatbaar dus de volgende keer weer bestellen

GH 01-03-2017 Via de website gekocht

super service

Was op zoek naar wisselplaatje voor een statief, na mailcontact werd deze voor mij besteld en zelfs gratis geleverd. Makkelijk vanuit de luie stoel besteld, volgende dag keurig ontvangen in prima staat.
Alle lof voor deze service

Peter 01-03-2017 Via de website gekocht

Zeer uitstekende service

Zeer uitstekend service. Winkel is een van de weinigen met een voorraad alert én (indien nodig) een gratis retour service. Zodra mijn gewenste artikel binnenkwam kreeg ik gelijk een email dat het weer voorradig was. Gelijk besteld en de volgende dag keurig bij me afgeleverd

Marc 01-03-2017 Via de website gekocht

Super!

Telefonisch heel goed geholpen door advies. Daarna snelle levering van een prachtig product. Hier zal ik zeker weer iets bestellen

Urias 01-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede kwaliteit verhouding.

Kabeltje besteld. Na een dag binnen. Waar voor m'n geld. Was erg goedkoop (€6,95) en gratis in de verzending. Deze klant komt vaker terug!

Stefan 01-03-2017 Via de website gekocht

Super snel en goede klantenservice

Veilig & vertrouwd besteld. Bestelling volgende dag al in huis. Zorgvuldig verpakt en goede informatie vooraf van de klantenservice op welk tijdstip ze de bestelling konden afleveren.

Giel 01-03-2017 Via de website gekocht

Alles 100% top

Duidelijke webshop. Eenvoudig account aanmaken en bestellen en gekochte product was duidelijk goedkoper dan bij andere aanbieders.

JR 01-03-2017 Via de website gekocht

Omnibounces

Zocht een Omnibounce voor mijn flitser. Prima feedback gehad op mijn vragen. Daarna was de bestelling zo geregeld en de volgende dag in huis.
Top winkel

Barbara 01-03-2017 Via de website gekocht

Zoals beloofd

Ik had al positieve ervaringen met deze shop. Nu ik weer wat nodig had en ze ook hadden wat ik zocht, heb ik dus wederom een aankoop gedaan.
Van te voren nog telefonisch advies gevraagd en ook een goed antwoord gekregen. Alles netjes geleverd.

unusualpics60 01-03-2017 Via de website gekocht

prima flitser, en snelle levering. Makkelijk in gebruik

snelle levering en altijd goed geprijsd, een goede website en erg duidelijk om te kiezen uit het assortiment

Stephanie 01-03-2017 Via de website gekocht

Heb iets besteld wat achteraf niet meer nodig was en dat werd keurig opgelost. Meer dan nette service en vriendelijke medewerkers via de mail.

Jacolien 01-03-2017 Via de website gekocht

goed en snel opgelost

Na een snelle levering van mijn Nikon b700, bleek de camera helaas een defect te hebben die nogal grote invloed op de foto's had. Dit is uiteindelijk goed en netjes opgelost. Nadat ik de camera retour had gestuurd, had ik supersnel een nieuwe camera binnen. Ze waren alleen vergeten mij een retourbon (om gratis retour te zenden) te sturen, maar later heb ik ook de verzendkosten netjes teruggekregen.
Het enige wat onhandige was dat het mailcontact steeds via verschillende personen liep, die op een gegeven moment dus ook 2 verschillende dingen zeiden.

Toos 01-03-2017 Via de website gekocht

camera lens en beschermkap.

Staan veel reviews op zodat je weet hoe het product bij andere bevallen is , heel veel keus, en werd goed geholpen door de chat,en snelle levering

klok 28-02-2017 Via de website gekocht

Aanschaf cameratas

Cameratas keurig en conform de gemaakte afspraken geleverd. Website toont een breed en overzichtelijke scala aan artikelen met duidelijke beschrijvingen. De site is bijzonder klantvriendelijk. Op basis van mijn ervaringen durf ik deze webwinkel aan iedereen aanbevelen.

Ron van Zwam 28-02-2017 Via de website gekocht

In één woord; "TOP"!

Een bijna complete studio-inrichting besteld, incl. monoblocks, softboxen, lightstands etc.
En dan kan het gebeuren dat niet alles op voorraad is, en wordt je daar netjes telefonisch over geïnformeerd. En wanneer ongeveer de nalevering plaats zou vinden. Na het overgrote deel de volgende dag te hebben ontvangen, kwam 2 dagen later de nalevering ook binnen.
Wat een service!!! Ben eigenlijk niet anders gewent van Cameranu.nl. Wat een top zaak!

JORN 28-02-2017 Via de website gekocht

Camera statief

Ik heb hier voor het eerst een bestelling gedaan, ik had een camera statief nodig en hier kwam ik uit omdat het hier lekker goedkoop is en ook nog gratis verzending ! Heb hem eenmaal in huis en het is ook nog goede kwaliteit ben erg tevreden. Nadat je een bestelling heb gedaan wordt je ook netjes op de hoogte gehouden via de mail. Top service niks op aan te merken zal het zeker aanbevelen. Ga zo door !

Fred Hammink 28-02-2017 Via de website gekocht

macro lens

ik kon de keuze van de macro lens niet goed maken, ik heb toen gebeld om te informeren ze hebben mij goed voorgelicht zo dat ik de juiste keuze te kon maken hiervoor dank, gr.Fred