Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jac Peeters 23-01-2017 Via de website gekocht

Mijn Bestelling voor de onderdelen van mijn Yuneec H Drone

Ik ben via google op de site van cameranu.nl.
Heb de onderdelen besteld en kreeg al direct bericht dat de bestelling in behandeling was. en dat ze deze direct zouden verzenden en dat is ook gebeurt ben zeer tevreden over de goede en snelle afhandeling.
Ik kan iedereen deze firma aanraden en zal er zeker vaker gebruik van maken toppie.

Pluspunten

• Snelle afwerking
  • goede service

Lootje 23-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare winkel met scherpe prijzen

Er is veel keuzemogelijkheid. De prijzen zijn zeer scherp en de levering gaat snel. Product komt goed overeen met de foto en info op de site.

Peter den Hartog 23-01-2017 Via de website gekocht

Verbijsterend

Onbegrijpelijk! Bij alle internet aankopen spelen altijd de vezendkosten op de achtergrond mee. "da's wel goedkoop, maar er zal wel weer wat bijkomen...." nou en da's precies wat er bij CameraNU.nl niet gebeurt! De prijs is de prijs en daarvoor laten ze het brengen! Geen verrassingen achteraf, en toch concurrerende prijzen! Zo zou 't eigenlijk overal moeten zijn! En de spullen? Gewoon A-kwaliteit merkartikelen!

Pluspunten

• De prijs is de prijs!

Frank 23-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon top

Shop gekozen omdat ze juist het product hadden wat ze bij de normale winkels niet verkochten. Overzichtelijke website. Makkelijk te bestellen. en snel geleverd. rond 23u besteld volgende dag al bezorgt.
al met al een aanrader!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering

Harrie 23-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijk prijzen en goede service

Website is duidelijk, gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Artikel was niet op voorraad, mogelijkheid om e-mailadres op te geven wanneer weer voorradig. Paar dagen later bericht ontvangenvolgende dag in huis. Top.

Pluspunten

• Duidelijke prijzen
  • Snelle levering
  • Service

Twentenaar 23-01-2017 Via de website gekocht

Moeiteloos en snel

voor 23.59 besteld volgende dag in de ochtend bezorgd. Heerlijk. Gelijk een duidelijk indicatie van moment van leveren (tussen 10.00 en 12.00). Product heeft dezelfde prijs als bij andere verkopers.

Eelco 23-01-2017 In de winkel gekocht
Urk

Goede vakkennis, als er iets niet duidelijk is of als je iets niet snapt helpen ze je geweldig! Ik had problemen met een accu maar kon deze niet snel terugsturen, met veel geduld herinnerden ze mij door middel van een e mailtje of het probleem inmiddels was opgelost of dat er iets anders aan de hand was. Uiteindelijk na maanden heb ik de accu opgestuurd en de volgende dag had ik een nieuwe! Weer een mailtje van de winkel erachteraan of alles nu in orde was... ZEKER!

Pluspunten

• service
  • kennis
  • geduld

Jan 23-01-2017 Via de website gekocht

Canoscan

Zeer duidelijke product informatie. Je weet wat je bestelt. Zeer goede prijzen in ons geval de laagste prijs en eerlijk. Het toestel werkt perfect.

Bram 23-01-2017 Via de website gekocht

Cameranu doet wat het zegt

Ik ben zeer tevreden over Cameranu.nl. Ze doen wat ze zeggen, leveren buitengewoon snel en verpakken hun producten zorgvuldig in. De communicatie is uitstekend en de prijzen concurrerend. Een uitstekende service voor een goede prijs.

Pluspunten

• Snelle levertijd
  • Aanbod
  • Communicatie

Chris 23-01-2017 Via de website gekocht

Lampstatief

Redelijk veel tijd geïnvesteerd in het zoeken naar het juiste lampstatief op de site van CameraNu. Ze hebben een enorm groot aanbod in diverse prijscategorieën en kwaliteiten dus uiteindelijk een er aantal geselecteerd die voor mij toepassing zouden voldoen. Uiteindelijk gebeld voor nog wat extra advies. Werd prima te woord gestaan met iemand met verstand van zaken. Keuze gemaakt, besteld en de volgende dag geleverd. Je wordt netjes op de hoogte gehouden mbt de status van de zending. Erg blij met het statief en natuurlijk de top service van CameraNu.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Prima kwaliteit
  • Telefonisch goed bereikbaar
  • Duidelijke website

Cees 23-01-2017 Via de website gekocht

Cees van Doorn

Na het in gebruik nemen van mijn foto toestel bleek hij niet te werken.
Bij thuiskomst contact opgenomen en ben toen keurig geholpen.
Ik heb ondertussen een nieuw toestel gekregen!!!!!!!!!!!!!!!!

Pluspunten

• Netjes te woord gestaan
  • Snel met een oplossing.
  • Na levering ook contact gehad over de afhandeling.

Carina 23-01-2017 Via de website gekocht

Canon camera gekocht

Op aanraden van familie top kwaliteit camera Canon EOS 700D DSLR + 18-135mm IS STM gekocht. Gemakkelijk om te bestellen. Snelle levering. Ik zou deze shop aanraden

Pluspunten

• snelle levering
  • goed product
  • lange garantie

Niels 22-01-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl super service

Ik ben een jonge filmmaker en wil graag kwaliteit spullen kopen en dat kan hier zeker ! Van lensen tot rig's alles is hier te vinden ik ben zeer tevreden al voor 3 jaar lang

Pluspunten

• Heel uitgebreid assortiment
  • service

Laura 22-01-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering!

Deze winkel had de beste prijs voor het produkt dat ik zocht en ook nog eens een hele snelle levering! Dat is wat je wilt ervaren als je iets koopt!

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Snelle levering

Jan 22-01-2017

Heer

Vindt de service van Camera
Nu geweldig. Je wordt op een heel correcte manier Door het personeel geholpen, ook als je een mailtje stuur krijg je gelijk antwoord en wordt het probleem wat je heb t direct opgelost. Wat de winkel betreft is zeer overzichtelijk. Zowel het personeel als de winkel krijgt van mij een dikke voldoende.En zou het zeker bij iedereen aanbevelen.

Ronaku 22-01-2017 Via de website gekocht

Goede prijzen, snelle levering

Canon EOS 760D besteld en de zelfde dag nog in huis! Super geregeld. De prijs was ook goed, ook van de accessoires.

Dana 22-01-2017 Via de website gekocht

Goede webshop, doen wat ze beloven

Deze shop kwam uit de bus als de goedkoopste. Ik heb in het verleden al eens iets bij ze besteld, en geen problemen ondervonden.

De communicatie is helder, de pakjes worden met Track&Trace verstuurd zodat je ze goed kan volgen, en het product wat ik had besteld werd snel afgeleverd.

De website is helder en goed te navigeren.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke website
  • Goede prijs
  • Duidelijke e-mails

Ivan Haas 22-01-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Deze shop is een uitstekende, laag in prijs en hebben hoge kwaliteit. Ik heb 2x besteld en van de 3 producten zijn er 2 heel aangekomen. Jammer dat die ene product kapot was bij mijn levering maar daar kunnen de medewerkers CameraNu.nl niks aan doen. Levering wel snel binnen en de klantenservers zijn erg vriendelijk! En met dat groot assortiment van hun kan ik wel dagen achter mijn PC zitten om te kijken als ik iets leuks ziet. Echt een top webshop!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Vriendelijke klantenservers
  • Groot assortiment
  • Lage prijzen
  • Hoge kwaliteit

Minpunten

• 1 Levering was kapot

Bert 22-01-2017 Via de website gekocht

Topshop

Mooie shop met ruime keus aan artikelen en een goede en snelle levering van je besteld product.
Het is echt de moeite waard om hier eens een kijkje te nemen.

Hobbyfotograaf 21-01-2017 Via de website gekocht

CameraNu

Via CameraNu heb ik wederom een goed advies gekregen m.b.t. de aanschaf van een nieuwe digitale spiegelreflex camara + toebehoren (macrolens/statief e.d.). Er werd érg snel op e-mails geantwoord en de afhandeling van de bestelling was supersnel. CameraNu heeft een overzichtelijke en gebruikersvriendelijke website!

Pluspunten

• goed advies
  • snelle reactie op e-mails
  • adequate en snelle afhandeling van de bestelling

inkelepinkel 21-01-2017 In de winkel gekocht

Gedegen advies

Ruime assortimentskeuze, gedegen advies. Een verrekijker en fotocamera gekocht. Ter zake deskundig personeel heeft mij goed de voordelen en nadelen van verschillende vergelijkbare merken en producten uitgelegd. Keuze begeleid tussen compact camera, spiegelreflex- en systeemcamera. Uitleg over sensoren en objectieven was prima! En nog tips over de opslagmedia en geheugenkaarten.
Ik heb ook de indruk dat het personeel allround is: iedere medewerker kan je over de verschillende productgroepen vertellen. Zowel van professionele als amateurcamera's als verrekijkers.
Pluspunt vond ik de hoek waar je alle verrekijkers kon uitproberen door over weilanden uit te kijken. Super!

Pluspunten

• uitkijkpunt en testhoek verrekijkers
  • kennis van zaken
  • ruim assortiment

Minpunten

• locatie niet centraal

Demy 21-01-2017 Via de website gekocht

Canon camera sx720 hs

Top! Ik had op vrijdag avond 23:45 een bestelling geplaats en de volgende ochtend was hij al om 11 uur in huis! Snel orderbevestiging, factuur en bon binnen gekregen! En kon de bestelling gemakkelijk volgen met de track en tracé code!

Pluspunten

• Mega snelle levering
  • Snel de bon, factuur etc binnen gekregen

Sander 21-01-2017 Via de website gekocht

Camera NU en creditcard acceptatie

Vrijdag 13 januari om 20:26 de D7200 Dslr van Nikon besteld en met creditcard betaald, van Camera nu kreeg ik een mail dat ze de betaling niet kunnen controleren vanwege het weekend. Zaterdag 14 januari gebeld en de zeer aardige dame aan de telefoon vertelde me dat de camera op zondag toch zou worden afgeleverd. Top Service !

gilbert van bogaert 21-01-2017 Via de website gekocht

Veilig verzonden, snel geleverd'

Lens werd op een deskundige manier ingepakt zodat product veilig getransporteerd werd, en dit op een snelle manier.

Pluspunten

• veilige verpakking
  • snelle levering
  • voldoende uitleg over product op website

Minpunten

• Invoeren van korting is niet goed vindbaar

Benheringhaus 20-01-2017 Via de website gekocht

Super goede kwaliteit voor en goede preis

Ik heb een nd filter besteld en ik vind hem echt super ben er echt blij mee. De prijs van de producten op deze site is altijd erg goed en valt meestal binnen mijn budget en is meestal ook goedkoper dan bij andere sites. Daarom bestel ik al mijn camera equipment op cameranu.nl. Het enige probleempje bij de bestelling deze keer lag niet aan camera nu maar aan PostNL aangezien ik het product binnen 1 dag zou ontvangen maar het kwam pas na 3 dagen :( maar daar kan cameranu natuurlijk niks aan doen.
Voor de rest nog nooit klachten gehad met iets dus een echte aanrader

Pluspunten

• Super klanten service
  • Goede prijs

Jan 20-01-2017 Via de website gekocht

Goede keus om hier uw aankopen te doen

Overzichtelijk en betrouwbaar. Snelle levering. Stevig en goed verpakt. Ik bestel graag bij dit bedrijf waar je als klant nog behandeld word als klant.

Pluspunten

• Perfect beeld
  • Goede nachtzicht
  • 5 jaar garantie
  • Perfecte levering

Daemen 20-01-2017 Via de website gekocht

Dhr

Duidelijk en goede informatie en gemakkelijk bestellen. Volgende dag in huis .. helemaal top en ook nog eens echt op stip de goedkoopste met dit product.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Snel
  • Goedkoop

Niek 20-01-2017 Via de website gekocht

Prima (web)winkel; snelle en vlekkeloze afhandeling.

Dit is de tweede keer dat ik iets heb besteld via de webwinkel, in beide gevallen gaat het om een Nikon lens. De eerste lens heb ik net voor middernacht besteld en het pakketje was al binnen 12 uur op locatie! Wow. De bestelde lenzen (occasion én nieuw) allebei in prima staat en razendsnel geleverd.
Voor mij komende bestellingen zal ik geen moment twijfelen om opnieuw voor deze winkel te kiezen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Product in prima staat
  • 5 jaar garantie
  • Ruim assortiment

Minpunten

• Enkel een vestiging in Urk als fysieke winkel

Ton 20-01-2017 Via de website gekocht

Lensdop Olympus

Prima winkel, service en communicatie is prima, de lensdop is van een perfecte kwaliteit. Levering ging zoals afgesproken.

Pluspunten

• ziet er prima uit
  • past als gegoten

Voets Jean-Paul 20-01-2017 Via de website gekocht

Mijnheer

Het produkt werkt uitstekend nadat ik enkele mails had gedaan met de technische service van Camfi.Dit wil ik zeker meegeven.Bij een Canon 70D en een Canon 7D Mark II dient men de originele kabels te gebruiken.Het werkt niet met de meegeleverde kabel.

Fototas 20-01-2017 Via de website gekocht

Fototas

Na eerst informatie te hebben gevraagd via de mail, waarop ik binnen 24 uur mijn informatie ook ktreeg, heb ik de fotozaak besteld en de volgende dag bezorgd. Prima service. Gewoon een keurige zaak dat camera nu.

Pluspunten

• Uitstekende service

Peter uit Amsterdam 20-01-2017 In de winkel gekocht

Hoog service niveau

Ik heb onlangs telefonisch advies gevraagd over een spottingscope. Enige dagen na het prettige gesprek heb in de fysieke winkel in Urk een telescoop aangeschaft. Ook daar nam men weer alle tijd (ca. 1,5 uur!) om mij verder te adviseren. Een bijna on-Nederlands service niveau. Het kan dus nog steeds, daarnaast was het de reis van Amsterdam naar Urk meer dan waard. Ik trek thans met een glimlach op mijn gezicht en de nieuwe telescoop het veld in.

Pluspunten

• service niveau
  • artikelen van hoogwaardige kwaliteit

geert alsma 20-01-2017

koop er al jaren..

jaren geleden nog op een bovenverdieping in Urk, groter gegroeid en nu in een prachtig pand een geweldig assortiment, super service, snel via chats geholpen, punctuele levering. blijf er nog wel even kopen!!!

Gert-Jan 20-01-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

We zijn zeer tevreden met de supersnelle levering van CameraNu;
10 uur na bestelling hadden we de cadeuabon al in huis.

Pluspunten

• levertijden

Yvette 20-01-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl - snel, efficient en top service!

Top! Heel fijn. Direct antwoord als je iets besteld hebt, je krijgt meteen je factuur doorgestuurd, je pakbon, en de tijden wanneer TNT bij je thuis langskomt + link. Ik had eea. om 15.00 uur besteld en de volgende dag om 13.00 uur al in huis! Heel blij met deze snelle, goede service. Voortaan kijk ik eerst bij Cameranu.nl! Nu aan de slag met mijn Shoulderpod!

Pluspunten

• Volgende dag in huis
  • Geen verzendkosten
  • Alle facturen via email
  • Goede informatie
  • Super makkelijk

Sander 20-01-2017 In de winkel gekocht

Top winkel!

Tot op heden alle camera hardware gekocht bij Cameranu.nl. Van camera's, lampen, studio materiaal en onderhoud. Ze hebben een groot assortiment, een mooie winkel met goed onderlegd personeel.
Dit icm een goede prijs is absoluut een aanrader!

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Kundig personeel
  • Prima prijzen
  • Mooie winkel
  • Goede service

Rudi 20-01-2017 Via de website gekocht

Van een snelle service en levering gesproken...

Zocht een Speedlight Flash voor mijn Nikon D5300, en viel op de Nikon SB700. Donderdagavond besteld en vrijdag morgen in perfecte staat al geleverd...ongelooflijk snelle service, ook via email werd er op mijn vragen snel gereageerd...voor mij alvast een leuke "shop-ervaring", heb er een goed gevoel aan overgehouden...

Pluspunten

• Snelle levering
  • Vlugge reactie via email

Gert 20-01-2017 Via de website gekocht

Cameranu op Urk

Bij deze (internet)winkel zijn de bestelde artikelen snel en voor een goede prijs te kopen. Eventueel advies in de winkel op Urk, of anders per telefoon.

Pluspunten

• veel op voorraad
  • snelle levering
  • advies in de winkel
  • advies per telefoon

Frans Viester 20-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijke webwinkel

CameraNU.nl heeft een overzichtelijk website. Informatie is duidelijk. De Nikon Coolpix B700 die ik heb aangeschaft heeft 5 jaar garantie. Ik heb speciaal CameraNu.nl uitgekozen, omdat er nauwelijks prijsverschil is met andere webwinkels. Maar de goede afhandeling en de snelle levering spreken boekdelen. Jammer alleen dat men samenwerkt met Post.nl. Deze matige bezorger was de enige kink in de kabel. De bezorging werd daardoor vertraagd.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Duidelijke informatie
  • Snelle levering

Minpunten

• Bezorging via Post.nl

Maaike 20-01-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service!

Ik vind het fijn dat de webshop zo veel opties heeft op het gebied van camera apparatuur maar ook veel accessoires. De verzending was erg snel en had ook keuze opties zoals 's avonds bezorgen etc.

Pluspunten

• Goede service
  • Veel keus

Mark 19-01-2017 Via de website gekocht

goed assortiment, goede levertijden, goede prijs

Goede webshop, duidelijk lay-out en een goed assortiment.
Tegen 11 uur 's avonds besteld, de volgende dag alles netjes in huis.
De camera was goed verpakt, evenals de bestelde accessoires.
De webshop biedt een goede prijs, en nog beter combinatie deals,.

Pluspunten

• assortiment

Leo 19-01-2017

wat een service

Voor het eerst op deze site iets besteld en zeer aangenaam verrast door de perfecte afhandeling van mijn bestelling. En natuurlijk was de prijs van het door mij gewenste artikel zeer acceptabel.

Pluspunten

• goede informatie
  • snelle levering
  • goede prijs

Minpunten

• geen idee

JC 19-01-2017 Via de website gekocht

Nikon D5500 met objectief 18-140

Ik zocht specifiek naar een Nikon D5300 of D5500 ivm de wifi functionaliteit, na het onderzoeken van de verschillen uiteindelijk gekozen voor de D5500. De touchscreen is erg prettig in gebruik en de camera is wat kleiner en lichter. Overigens zit een redelijk deel van het gewicht in de lens, dus al met al wordt de camera wel wat zwaarder. Nadat ik de keus gemaakt had voor de camera met lens heb ik voor Cameranu.nl gekozen om hem te leveren. Keus was combinatie van prijs met extra garantie erbij. Snelle levering (volgende dag), site werkt makkelijk en gebruiksvriendelijk, betaling prima geregeld met iDeal. Informatievoorziening van de site is ook goed, duidelijk. Echter zelf even gemist dat er geen zonnekap bij de lens zat, die had ik mee moeten bestellen, maar daar kwam ik pas achter bij thuislevering.

Pluspunten

• wifi
  • touchscreen
  • gebruiksgemak
  • kleiner en lichter
  • NL gebruiksaanwijzing

Minpunten

• geen zonnekap
  • prijsverschil met D5300 wel groot

kv 19-01-2017 Via de website gekocht

Prima in orde !

Overzichtelijk, betaalbaar, snel en je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering van het product

Fleur 19-01-2017 Via de website gekocht

Ik bestel vrijwel al m'n fotografie spullen hier. Super snelle en goeie levering. Als je wilt kunnen ze het dezelfde dag nog leveren.
Op de site staat duidelijke info.
Ze hebben veel keuze. Al met al erg prettig

Pluspunten

• Snelle levering
  • Veel keuze

Walter 19-01-2017 Via de website gekocht

snelle en corecte levering

Veel keuze en een snelle en juiste levering van camera, tas en geheugenkaart, dit alles tegen een gunstige prijs.

Pluspunten

• veel keuze
  • uitgebreide details vermeld bij de camera

Martijn Stam 19-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Uitstekende snelle service, 's avonds besteld en de volgende dag voor het begin van de middag binnen. Scherpe prijzen en groots assortiment.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot assortiment
  • Scherpe prijzen

NK 19-01-2017 Via de website gekocht

Osmo +

Opnieuw een prima aankoop bij Cameranu.nl. Online bestellen en leveren gaat altijd goed en bij bezoek aan de winkel is het kennisniveau en de sfeer goed. Ook de prijzen zijn scherp. Alleen maar redenen om de volgende camera weer bij Cameranu aan te schaffen.

Pluspunten

• snelheid van leveren
  • scherpe prijzen

Karin 19-01-2017 Via de website gekocht

Snelle goede service

Een fuji xe2 occasion aangeschaft bij camera.nl en een portable studio. Zeer tevreden , snelle levering en een keurig product

Pluspunten

• Snelle levering
  • Service

Leonie 19-01-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel!

Ik koop hier regelmatig camera accessoires en ben altijd erg tevreden. Snelle levering, prima producten.