Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Andre 14-02-2017 Via de website gekocht

Topservice!

Het polsbandje van de bij mijn ook bij CameraNU.nl geleverde selfiestick was naar een paar weken stuk gegaan. Ik heb een mail gestuurd met de vraag of er een nieuw polsbandje beschikbaar was. Ik kreeg een hele snel reactie dat ze een ander, steviger polsbandje maar mee op zouden sturen als ik dat wilde. Nou dat wilde ik natuurlijk wel.
De volgende dag was ik in het bezit van een oerdegelijk metalen polsband. Topservice!!

Chris D 13-02-2017 Via de website gekocht

Bestelling bij CamrraNu

Site is handig en overzichtelijk. Product info goed. Zowel bestelgemak als levering zeer soepel en snel afgehandeld. Binnen de afgesproken tijd. Levering zou tussen 13.00 en 15.00 zijn. Was er al om 11.00 uur. Als je niet thuis bent loop je het product mis. Kan de winkel niets aan doen ligt bij PostNL.

Hugo 13-02-2017 Via de website gekocht

Snel en correct een goed product afgeleverd.

De web winkel is zeer overzichtelijk ingedeeld & goed online bereikbaar met een uitstekend representatief assortiment. Voorwaarden & aanbiedingen concurerend.

Guido 13-02-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en professioneel

Voor de vierde keer iets aangeschaft bij CameraNU en opnieuw zeer tevreden. Deze keer een cameramicrofoon gekocht. Fijne webshop, vaak de laagste prijzen, goed aanbod. Nog nooit problemen gehad met de aangeschafte spullen.

Fijn is ook dat CameraNU echt antwoordt op vragen die via e-mail gesteld worden. Ik ben altijd van eerlijk advies voorzien, zelfs als dat betekende dat ze me niets konden verkopen. Ze proberen je dus zeker niet iets aan te smeren. Professioneel, snel en accuraat advies. Dat schept vertrouwen.

Levering was - zoals altijd - ook weer snel en probleemloos. Goed op de hoogte gehouden via e-mail tijdens het leveringsproces. Ik kan CameraNU iedereen aanraden en zal er zelf ook in de toekomst ongetwijfeld weer iets bestellen. Topwinkel!

Arjan 13-02-2017 Via de website gekocht

Fijne, betrouwbare service

Altijd snel en goed geleverd, groot aanbod, scherpe prijzen en nog nooit verkeerd gegaan! Ik zou deze winkel aan iedereen aanbevelen

Hans. 13-02-2017 Via de website gekocht

zoektocht inktjetpapier van Harman.

Na veel zoeken kwam ik bij camera nu terecht omdat ze het goedkoopste waren en geen bezorgkosten hadden.
Dit was de eerste keer dat ik daar terecht kwam en ik kan niet anders zeggen dat ik vol lof ben ook omdat je precies kon aangeven wanneer je pakket bezorgd wilde hebben.

Gjalt van der Meulen 13-02-2017 Via de website gekocht

Belichtingsmeter Sekonic L 208 TwinMate

De belichtingsmeter via het Web gekocht bij CameraNU. Zeer tevreden over de koop en de service. Batterij werd na gezonden geen probleem. Vaker hier wat gekocht via het internet. De firma is zeer betrouwbaar en dat geeft een veilig gevoel. In het verleden een verkeerde opzetlens gekocht terug gezonden en binnen een week kreeg ik het geld terug. Wordt ook uitstekend geholpen via de telefoon voor inlichtingen. Ik raad iedereen dan ook aan om bij CameraNu te kopen.

Arie 13-02-2017 Via de website gekocht

Snelle correcte Levering / Service

Omdat ik niet zeker was van het juiste product heb ik vraag gesteld aan Cameranu.nl. Vraag werd snel beantwoord en levering op de afgesproken dag. Waren alle webwinkels maar zo.

Jan Kerkhofs 13-02-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Als beginnend fotograaf op deze site terecht gekomen en ook meteen gevondenwat ik nodig heb. Daarnaast duidelijke site, geen verzendkosten en snelle levering en handige betalingsmogelijkheden. Ook een plus de mogelijkheid om aan te geven verplicht te leveren op eigen adres en niet bij de buren. Heb nog wat dingen op m' n verlanglijstje staan en daarom CameraNu bij de Favorieten staan.

Salah 13-02-2017 Via de website gekocht

Stipt geleverd en kwalitatief product!

Zeer duidelijk en overzichtelijke website. Prijzen zijn competitief. Levering is snel. Communicatie over levering en tijdens levering is helder. Ik zal zeker in de toekomst nogmaals hier mijn spullen aanschaffen.

Perrin1710 13-02-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Ik had per ongeluk een verkeerde lens besteld. Terugsturen en vervangen was geen probleem, maar een goede lens vinden nog wel. Daar hebben ze mij prima mee geholpen.

Gerian 13-02-2017 Via de website gekocht

Rolletje film gekocht, zeer tevreden!

Ik heb een paar weken geleden een paar rolletjes 400 ISO kleurenfilm gekocht bij cameranu.nl, en ik ben erg tevreden over de levering en het product. De levering was meteen de volgende werkdag, zoals beloofd, en ik hoefde zelfs geen verzendkosten te betalen! Een klein nadeeltje was wel dat het product qua tijdstip iets later dan beloofd werd geleverd qua tijd, (het zou voor 16:00 zijn maar het was iets later) maar hier kan de winkel niet per se iets aan doen aangezien PostNL het levert. Al met al ben ik erg tevreden over de service!

Vincent Hoft 13-02-2017 Via de website gekocht

alles in 1 webshop.

Ik vind het geweldig, in 1 oog omslag , duidelijkheid over de producten.
De procedure naar afreken simpel en ook duidelijk en tot slot het aanbod ,bij een lage bedrag en op de zelfde dag de mogelijkheid je producten nog binnen ,bij het leveradres.
Het is vernieuwend en zeer service gericht.

Pim 13-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop 2e hands toestel

Heb bij Cameranu .nl een Canon 2e hands gekocht en is een geweldige camera, wat de omschrijving zei klopte helemaal. Camera was als nieuw en keurig verpakt en alles erbij, zelfs de cdroms e.d. en boekjes
Kortom heel tevreden en zeer snel geleverd.

Martina 13-02-2017 Via de website gekocht

Ringflash

Prima levering en goede kwaliteits/prijsverhouding. Veel is leverbaar en ook ruim aanbod van verschillende merken en prijzen. Daarnaast vind ik de website erg up-to-date en modern.

Pieter 13-02-2017 Via de website gekocht

Rollei Slide Film Camera DF-S100 SE

Per telefoon vriendelijk en goed op mijn vragen geadviseerd.
Alleen jammer dat niet is gevraagd om geheugenkaart mee te leveren.

Frits 13-02-2017 Via de website gekocht

Goede service en een goed product

Ik heb van Valueline een HDMI connector 90 graden gekocht. Ik kijk altijd naar de klantenervaringen als ik on line koop. En hoe kwetsbaar het product is, want sommige erg dure elektronische producten kan je mijns inziens beter bij een winkel in de buurt kopen ivm de service en het feit dat je zelf naar die winkel toe kan gaan. Ik heb mijn TFT scherm op een verhoging staan, en daardoor komt de HDMI kabel in de verdrukking. Door hem met deze adapter loodrecht naar beneden te laten lopen, spaar ik mijn monitor, doordat er nu minder krachten op de HDMI aansluiting van de monitor werken. Tegenwoordig bestaan er HDMI kabels waar al een flexibele HDMI stekker aan zit. Dan is die stekker draaibaar, waardoor deze adapter niet meer nodig is, maar ik had de HDMI kabel nu eenmaal al in gebruik, en hij is van goede kwaliteit. Vandaar dat ik koos voor deze oplossing. Van het moment van bestellen tot het bezorgingsmoment was alles picobello te volgen.

Bert Drenten 13-02-2017 Via de website gekocht

Photoshop Elements 15 besteld

Photoshop Elements 15 besteld en de andere dag, zoals beloofd, keurig ontvangen. Gunstige prijs en geen extra verzendkosten. Gewoon duidelijk; zoals het hoort.

Erik 13-02-2017 Via de website gekocht

lenspen gekocht bij CameraNU.nl

Deze winkel levert snel en besteedt aandacht aan de klant. bijv bij een speciaal verzoek worst er snel en adeqaat op gereageerd. Je ziet dat er mensen achter zitten.

Sean M 13-02-2017 Via de website gekocht

Heel Fijn

Hele fijne webshop, ik heb voor CameraNu gekozen omdat zij het product dat ik wou hebben voor de beste prijs konden leveren. CameraNu staat vooraan de lijn samen met de andere big boys in de webwinkel parade. CameraNu houd je perfect op de hoogte hoe je bestelling ervoor staat en wanneer je het binnen kan verwachten. Ik kan niets anders zeggen dan TOP!

Mem 13-02-2017 Via de website gekocht

Past perfect

Pasvorm is goed. Rubber is goed. Kwaliteit is perfect. Niks erop te vermelden.

Binnen een dagje werd het bezorgd.

Bedankt

Marije 12-02-2017 Via de website gekocht

Sigma lensdop

Ik was de lensdop van mijn Sigma lens verloren en had geen idee welke afmeting ik nodig had. De heer in kwestie heeft me echt keurig en super snel geholpen. De volgende dag had ik mijn nieuwe dop in huis.
Ben altijd zeer te spreken over de service van cameranuf.nl. Iedereen is ontzettend behulpzaam, en de service is erg goed. Wederom dank!

Bender 12-02-2017 Via de website gekocht

Samyang 85mm f1.4

CameraNU is echt een topwinkel! Ik koop er altijd graag mijn fotografiebenodigdheden. Als je vragen hebt, wordt je zowel via de telefoon als via de mail vriendelijk te woord gestaan.

Svanclee 12-02-2017 In de winkel gekocht

snel en goed

Met een goede prijs ( voor een merkartikel , geen chinese namaak ) en een snelle , gratis levering tot in Belgie is het fijn online te shoppen. Een aanrader voor iedereen !

Roel 12-02-2017 In de winkel gekocht

Fototas

Veel te mooi je wordt er helemaal hebberig van. Veel keus en vooral goed advies en tijd om rustig je keus te maken onder het genot van een bakje koffie.

Anneke 12-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop objectief bij Camera.nu

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop bij Camera.nu. ik ben goed geholpen in de winkel en blij met het gekochte product.

Henkjan 12-02-2017 Via de website gekocht

Duidelijke webshop

Een 18-55 mm lens gekocht voor mijn Canon, overzichtelijke webshop met scherpe prijzen en leuk combivoordeel. (Ik heb er gelijke een uv filter en zonnekap bij gekocht). Prima verpakt en op tijd geleverd! Bij een volgende aankoop kijk ik zeker weer bij deze winkel.

dekker 12-02-2017 In de winkel gekocht

super goede winkel!

Het is een super mooie winkel met vriendelijk personeel. Ook weten ze waar ze over praten. De kennis is goed. Soms wat lange wachttijden, maar als jezelf aan de beurt bent hebben ze ook de tijd voor je. Dat is erg prettig. Verder een super mooie aankoop gedaan met alle papieren goed in orde! Kortom: en fijne winkel en een aanrader voor iedereen!

Johan 12-02-2017 Via de website gekocht

Goed aanbod, fijne winkel en perfecte hulp

Regelmatig koop ik spullen voor mijn fotohobby. Maar het aanbod in deze winkel overtreft de stoutste verwachtingen. Meer dan genoeg op voorraad en goede prijzen. Mocht je informatie willen hebben staan de medewerkers altijd klaar. Al met al de winkel voor fotograferend Nederland.

shusui65 12-02-2017 Via de website gekocht

Monopod goed en goedkoop

Zocht een monopod voor me p900, wil er eerst ervaring mee opdoen. Maar ik ben redelijk lang dus moet je ook een lange monopod hebben. Ik vond er de Falcon Eyes Monopod + Kop MP3 3 Secties H178 cm.
Mooi stabiel ding met draaibare kop en voetsteun en dat voor nog geen 16 euro en gratis thuisbezorgt, scheelt toch weer een aantal euro.

Willem 11-02-2017 Via de website gekocht

Panasonic DMC-tz70 via Cameranu

Fantastische winkel CamaraNu, vaak binnen geweest in de winkel in Urk en nu voor de eerst keer via internet spullen besteld, primaservice en alles op tijd en mooi ingepakt afgelevers binnen de beloofde tijd. Bedankt CamerNu!!

Frans 11-02-2017 Via de website gekocht

Perfect hoesje, zelfde dag bezorgd!

Ik heb dit hoesje voor mijn Panasonic camera besteld en het is een perfect en goed beschermend hoesje. Hij past uitstekend en heeft nog ruimte voor een paar geheugenkaartjes. Om 11.30 uur 's morgens besteld en diezelfde middag om 15.45 uur al in huis. Ongelofelijk!

Rob Sanders 11-02-2017 Via de website gekocht

Aanrader

Geweldige service, zelfs na 23:00h werd ik nog geholpen. Toestel 12 uur later al in huis. Meerdere malen aankopen gedaan. Altijd top!

Rotterdammer 10-02-2017 Via de website gekocht

Vervanging RAM geheugenmodule met anti-static wrist-strap

Ik bestelde via de site van Cameranu.nl een anti-static wrist strap en had die al de volgende dag in huis waardoor ik op tijd het RAM geheugen van mijn pc kon uitbreiden op een veilige manier zonder bang te hoeven zijn dat de dure electronica wordt beschadigd. Zo was het een fluitje van een cent, zo gebeurd!

Fokkens 10-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Ruime keus, eerlijke prijzen en goede service. 3 goede redenen om telkens weer te kopen bij cameranu. Top winkel!

Rob 10-02-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Ik koop niet heel vaak fotografie materiaal, maar als ik wat nodig heb of wat nieuws wil aanschaffen. Rijd ik graag even van uit Sneek naar Urk omdat ik weet dat ik daar goed geholpen wordt en dat ze alle tijd voor mij nemen. Meestal moet je wel even wachten voordat je geholpen wordt maar dat heb ik er graag voor over. Bovendien kan je dan even een bakje koffie nemen en even een kijkje nemen in de winkel en in de occasion vitrine. Kortom prima zaak en prima service

Idzard 10-02-2017 Via de website gekocht

Super product en een super goeie klanten service

Ik heb bij cameranu een lens besteld. Super blij me. Ik had bij het afrekenen een probleem met het internet dus de bestelling werd afgebroken. Ik heb weer overnieuw de bestelling geplaatst maar er stond nu dat het product niet meer leverbaar was. Ik heb toen een berichtje gestuurd naar cameranu en kreeg binnen 10 min reactie! Dat mijn bestelling gewoon goed is gaan. Hele vriendelijke en snelle klanten service. Ik had mijn bestelling om 10 uur avonds geplaatst en kreeg mijn bestelling 11 uur ochtends binnen echt top!

Djavey Hilhorst 10-02-2017 Via de website gekocht

SUPER WINKEL!!!

Ik had een camera besteld toen heb ik zelf een fout gemaakt om niet de lens erbij te bestellen en toen gaf ik een belletje de vrouw behandelde me letterlijk als een koning en toen kreeg ik me lens binnen een dag binnen nou ik kan zeggen ik ben vlogger ik ga hIer nu voor altijd me spullen halen jullie winkel is de beste camera winkel van heel Nederland groetjes, Djavey Hilhorst

Ben van Aarle 10-02-2017 Via de website gekocht

Ben van aarle

Wij bestelden een driepootstoeltje met hulpstuk
Door een beschadigde verpakking ontbrak het hulpstuk
Door snel en doelmatig handelen van camera nu hadden we al de volgende dag alweer het ontbrekende hulpstuk alweer in huis

Robin 10-02-2017 Via de website gekocht

Goede, betrouwbare winkel.

Laatst weer twee producten gekocht bij Cameranu.nl. Deze producten waren hier het goedkoopst te vinden. Volgende dag waren ze al binnen.

Ik heb nog nooit problemen gehad met deze site en raad het zeker aan.

alsa34 09-02-2017 Via de website gekocht

Dhr. J.M. van Leeuwen

Cameranu is snel en correct. Wat kan een mens nog meer wensen? De prijsstelling is OK. Ik heb via internet de prijs van de USB stick gecheckt.

Mario vd Linden 09-02-2017 Via de website gekocht

Super Service!

Voor mijn fotostudio die ik aan het verbouwen was had ik steunen nodig voor aan de muur om je rollen aan op te hangen. Door de goede informatie die cameranu bij de producten zet, hebben ze mij ervan kunnen overtuigen om ze bij cameranu.nl te bestellen. Het mooie was dat ze een dag later al om 09.00 uur af te halen waren. Mijn dag kon niet meer stuk! Nu helemaal blij met de steunen en natuurlijk met mijn nieuwe studio die dan echt af is!

Masl 09-02-2017 In de winkel gekocht

Goede prijs en service!

Je betaalt nooit teveel en de service is goed.
De verkoper probeerde in de winkel geen duurdere camera's te verkopen en gaf alleen goed advies over de benodigdheden voor de camera. Dus we hebben een aantal handige accessoires erbij gekocht.

Robbert 09-02-2017 Via de website gekocht

Alweer goede service

Diverse kerel enkele attributen van RAM MOUNTS besteld. Keer op keer uitmuntende service en levering, en dat voor een goede scherpe prijs.

Fantastisch!

Joos 09-02-2017 Via de website gekocht

perfecte snelle levering

Zeer goede informatie. Goede begeleiding via sms tot en met de levering. Ik kan CameraNu.nl daaom ook bij iedereen aanbevelen.

Edwige Leunissen 09-02-2017 Via de website gekocht

canon selphy 1200

ik heb alleen deze aankoop gedaan dus echte beoordeling is moeilijk maar ik ben heel tevreden. de levering ging vlot. wat betreft de kwaliteit van het apparaatje moet natuurlijk even wachten.

Klaas 09-02-2017 Via de website gekocht

Op zijn Fries "Treflik"

Snelle levering, goed verpakt, en bij de bestelling een accessoires, dat defect was, een redelijke snelle omruiling.

r. janssen 09-02-2017 Via de website gekocht

Zonnekap en afstandsbediening

Beide doen aan de verwachtingen. De zonnekap neemt behoorlijk wat hinderlijk licht weg, ondanks zijn kleine afmeting. Bovendien snel en goedkoop geleverd.

H.H. van de Lindt 09-02-2017 Via de website gekocht

Top !

Klant / gebruiksvriendelijk en heldere Website !
Om deze reden en dat Cameranu.nl verreweg de goedkoopste is van Nederland heb ik opnieuw een artikel besteld wat de volgende dag al weer keurig werd bezorgd.

Top CameraNu !! mijn volgende bestelling heb ik inmiddels al weer geplaatst !

Mvr grt H.H. van de Lindt
Rotterdam

Jules Hofman 09-02-2017 Via de website gekocht

Olympus digital voicerecorder gekocht via internet...

De service van het leveren van het product en de duidelijkheid op de site van goede kwaliteit. Het product is compleet. S'nachts besteld en er gaat toch maar 1 dag overheen voordat je het in huis hebt, dus ik zeg prima! Omdat het een cadeautjes is en hoopte snelle levering... Dat is dus gelukt!