Deze score is berekend op basis van 2355 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Kees 28-04-2017 Via de website gekocht

Prima service van deze winkel.

Mooie site met mooie producten,er goed en duidelijk opgesteld en niet duur en keurig op tijd geleverd.

Kees 28-04-2017 In de winkel gekocht

Gewoon goed advies

Ik had de stap van A58 naar A77 II (beide Sony) gemaakt. Maar dan merk je toch dat de kit lens van de A58 eigenlijk niet bij de A77 past. Dus na de goede ervaringen van de vorige keer opnieuw naar Urk. En we werden wederom niet teleurgesteld. Goed advies, ruim de tijd en de mogelijkheid om zelf even uit te proberen,
Zo twee prachtige objectieven gekocht. En al direct een derde uitgezicht, maar dat is nog even sparen.

Jan van der Horst 28-04-2017 In de winkel gekocht
KameraNU Urk.

geweldige servies, vakkundig geholpen door William.

op de site stond alles goed beschreven en goed zichtbaar en in de winkel was alles op voorraad,
en ik werd goed geholpen.

Trainferry 28-04-2017 Via de website gekocht

Een aanrader!

Eerlijk is eerlijk: ik had wat schrik om deze webshop te gebruiken. Alle andere shops rekenen immers verzendkosten aan, Cameranu.nl dus niet. Hoewel het product zelf iets duurder was als bij de concurrentie, kwam het door de verzendkosten goedkoper uit.

Soms is de goedkoopste echter niet de eerlijkste. Hier dus wel! Ik heb per overschrijving betaald en gemeld dat ik het product redelijk snel nodig had. Hier werd dan ook perfect rekening mee gehouden.

Zeker een aanrader!

Cora 28-04-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Voor mij was het de tweede keer dat ik iets bij CameraNU.nl heb besteld. Ze leveren een goede service. Tot 00.00 's nachts besteld is de volgende dag geleverd. De camera was goed verpakt. De website werkt gemakkelijk en klantvriendelijk.

Ronald 27-04-2017 Via de website gekocht

Super service

De aankoop van mijn nieuwe Nikon objectief (16-80 mm f/2.8-4.0) was mijn eerste ervaring met CameraNU.nl. Omdat ik enorm zat te twijfelen tussen verschillende objectieven heb ik mijn vragen voorgelegd aan de helpdesk van CameraNU.nl en ik kreeg telkens weer snel en gedegen antwoord op mijn vragen. Hoe vaak ik ook weer bij hen terug kwam met een vraag, steeds opnieuw weer een snel antwoord. En dat zonder dat men zeker wist dat ik bij hen mijn objectief zou aanschaffen. Dat noem ik service met een hoofdletter S.

Vervolgens kwam na bestelling het objectief keurig netjes de volgende dag binnen.
Inmiddels mijn eerste paar foto's gemaakt met dit nieuwe objectief en hij bevalt prima !

Theo 27-04-2017 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle levering.

gemakkelijke website, met heel veel producten waaronder vele leuke aanbiedingen die snel geleverd worden.
Met een goede kwaliteit / prijs verhouding.
Echt een aanrader.

Valthermond0599 27-04-2017 Via de website gekocht

Snel en spotgoedkoop

Onderdeel besteld voor een ram mount. Binnen 24 uur bezorgd en spotgoedkoop. Echt een aanrader om bij cameranu te bestellen.

Vincent 27-04-2017 Via de website gekocht

Gebruikt of nieuw?

De laatste vijf keer dat ik een electronisch product kocht bij Bax of bol.com en nu cameranu.nl zag ik 3 kee waaronder nu bij ontvangst al dat het geen nieuw product is. Er zit geen cellofaan om de doos en originele afplak op scherm was niet aanwezig. Waarschijnlijk goed toestel , naar gevoel van 2e handsje blijft

Officiele reactie van CameraNU.nl 08-05-2017

Hoi Vincent,

Vervelend om dit te horen, onze excuses daarvoor! Je zou mogen verwachten dat je een nieuw artikel krijgt als je bij ons iets bestelt. Artikelen die gebruikt zijn verkopen we normaal gesproken als demo of occasion, niet als nieuw. We kunnen je aanbieden het kosteloos te retourneren, en om te ruilen voor een ander exemplaar. Als je dat op prijs stelt horen we het graag van je!

Bel ons dan even, of stuur een email naar service@cameranu.nl.

Groeten,
CameraNU.nl

H.J. Kroeze 27-04-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Keurig op tijd geleverd en topkwaliteit. Kende cameranu.nl niet, maar houdt hen zeker in gedachte bij eventueel verdere aankopen.

gabgogh 27-04-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering. Helemaal top!

Al diverse fotografiegerelateerde artikelen hier gekocht en zoals altijd: supersnelle levering en prima service.

Edwin 27-04-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en de goedkoopste

Zeer regelmatig reis ik met een tas, waarin ik o.a. een ipad vervoer.
Met tassen wordt over het algemeen best wel gegooid, om mijn ipad te beschermen, een pelicase 1065cc aangeschaft via CameraNU.nl. Overal op internet gezocht en hier bleek de pelicase het goedkoopst te zijn.
Perfect product, zeer sterk, snelle levering.

Edwin 27-04-2017 Via de website gekocht

Verkeerde levering

Ik dacht een microfoon te ontvangen zoals op de foto. Kreeg alleen een dure kap. Dat is valt erg tegen

Officiele reactie van CameraNU.nl 08-05-2017

Hoi Edwin,

Jammer dat je niet kreeg wat je had verwacht te zullen krijgen. We hebben het nagekeken, maar de omschrijving en de prijs van het artikel duiden toch echt op een windkap, niet op een microfoon. We stuurden je inmiddels ook al een retourformulier, zodat we je aankoop en de vervelende ervaring snel weer ongedaan kunnen maken.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Mark Baden 27-04-2017 Via de website gekocht

Professionele service

Zeer groot assortiment. Met verschillende merken. Bijna alles is te vinden.
Snelle levering en klantvriendelijk personeel. Zeer veel ervaring en kennis is aanwezig. Het zijn mensen die weten waar ze over praten. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

cor 27-04-2017 Via de website gekocht

service informatie helemaal goed

door wat onderzoek moesten we kiezen tussen 4 foto toestellen en ze gaven prima de voor en nadelen van deze apparaten en daar kwam de b700 uit .
wat een top apparaat en super service

Duko 27-04-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Veel dingen koop ik persoonlijk liever nadat ik het in de hand heb gehad. Zoals deze keer een tas voor mijn camera. Wel fijn om in de webshop te zien dat het betreffende artikel, in de goede kleur, op voorraad was.
Ik werd goed, vriendelijk en geduldig geholpen en kreeg alle gelegenheid om te 'passen'.
That's it!

Sas 27-04-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Er is veel aanbod en goede service. Ook zijn de producten goed geprijst en alles snel geleverd. Zeker aan te raden.

Toon67 27-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

De artikelen die ik had besteld werden, zoals beloofd, snel geleverd. De artikelen zaten goed verpakt. Ook de after-sales service is uitstekend. De vragen die ik nog had over het gebruik werden duidelijk beantwoord, waarbij de medewerkster ook nog eens alle tijd nam voor het beantwoorden van de vragen. Kortom: top!

P.van Leen 27-04-2017 Via de website gekocht

Goed advies en snelle lervering

Ik heb in de loop der jaren al aardig wat in deze shop gekocht de contacten zowel schriftelijk als mondeling verliepen altijd tot grote tevredenheid van mijn kant. En daar bij komt ook nog de snelle levering.

Beuckens 27-04-2017 Via de website gekocht

een correcte afhandeling qua betaling na dat mis ging.

Via de web winkel uitstekend/qua winkel viel tegen qua behandeling.voor informatie en vragen moest je wachten op dd Medewerkers achter de kassa wat lang kon duren.

Sterre 27-04-2017 Via de website gekocht

Veel keus, duidelijk en snel

Erg fijne shop. Ik zocht een tripod en er waren meer dan genoeg keuzes op camera.nu. Ook de aanbiedingen waren goed aangegeven waardoor ik de beste keus voor mij snel gevonden had. De communicatie verliep goed en de volgende dag zoals beloofd was mn pakketje als bezorgd. Top!

Rob Jorg Studio Amersfoort 27-04-2017 Via de website gekocht

Perfect

Na lang zoeken uiteindelijk een benro statief gevonden met kogelkop. op zaterdag besteld en de zending was maandag binnen. helemaal volgens verwachting. leuk volk bij cameranu en ik voel me echt thuis daar. moet er nog een keer heen voor een bakkie koffie.

Rene 26-04-2017 Via de website gekocht

SERVICE wordt hier met hoofdletters geschreven ????

Je wordt correct en bijna van minuut tot minuut op de hoogte gehouden van je bestelling.....
Verpakking is degelijk en je goederen zijn goed beschermd in folie ingepakt.

free state producties 26-04-2017 Via de website gekocht

geweldige service en kwaliteit

super snel bezorging ! aankoop perfect geleverd - zal zeker weer audio-visuele boodschappen doen bij Cameranu.nl doen....
makkelijk, professioneel - geen gedoe - betrouwbaar en geloofwaardig

Pieterman 26-04-2017 Via de website gekocht

Gaaf, vóórdat ik de mail ontving was de postbode al geweest.

Een goede overzichtelijke site met artikelen en prijzen, keurig deugdelijk verpakt, supersnelle levering.

Geard007 26-04-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd!

Cameranu heeft een groot assortiment en snelle bezorgservice. Ik zou de site aanbevelen maar ik vind wel dat het gedeelte van geheugenkaarten niet fantastisch geordend en uitgelegd is. Na wat uitzoeken heb ik de goede geheugenkaart gevonden en werkt perfect!

claudia 26-04-2017 Via de website gekocht

Supersnel geleverd en heel goed verpakt

Goedkoop cassetes voor video 8 gekocht
Niet meer te koop bij ons in de buurt
Snel geleverd dus weer snel filmen

Jorritsma 26-04-2017 Via de website gekocht

Prima service en goede website!

De website is duidelijk en overzichtelijk. Ik heb mijn camera binnen 1 dag ontvangen! Jullie maken waar wat jullie beloven. In de bundel die jullie aanbieden zou ik ook het lensdoptouwtje opnemen, want deze heb ik later nog bij besteld. Kortom een fijne winkel!

Anja 26-04-2017 Via de website gekocht

Snel besteld en snel geleverd!

Prima site, snel besteld en snel geleverd en goed verpakt en netjes aangekomen. Goede service, op de hoogte gehouden door middel een mailtje wanneer het met de post is verstuurd en weer een mailtje wanneer het onderweg is en het geleverd wordt.

Hans 26-04-2017 Via de website gekocht

Super aanschaf!!

Ik zag de shop op Marktplaats. De Camera besteld. De andere dag in huis. Geweldig!!! Een zeer concurrerende prijs.

Mark 26-04-2017 Via de website gekocht

Prima en zeer snelle service

Wij hebben een aantal online shops met elkaar vergeleken omdat wij graag een JVC camera wilden aanschaffen. Voor ons zijn de volgende criteria van belang om een keus in alle winkels te kunnen maken:
- prijs
- levertijd
- fysieke winkel
- bereikbaarheid klantenservice

Nadat we bovenstaande vergeleken hadden kwamen wij uit bij Cameranu.nl

- De prijs van het artikel was bij hun het laagste
- artikel was voorradig en kon verstuurd worden nog dezelfde dag
- fysieke winkel aanwezig in Urk
- lange openingstijden van de klantenservice

Omdat we toch nog een vraagje over het product hadden, besloten we via mail contact op te nemen met de klantenservice. Binnen 1,5 uur hadden we al een uitgebreide en zeer duidelijk reactie binnen. Heel vaak zie je reacties van klantenservices in 3 woorden om snel naar de volgende klant door te gaan. In dit geval juist niet en medwerker heeft ons een uitgebreid antwoord met tevens oplossing gegeven. Hierdoor hebben we niet meer getwijfeld en direct bij hun de bestelling geplaatst.

Over de site in het algemeen kunnen wij zeggen dat we deze erg makkelijk en overzichtelijk in gebruik vinden. Extra pluspunt voor ons waarin Camernu.nl zich van enkele andere sites onderscheidt is de extra 3 jaar garantie die je krijgt zonder zelf als consument ook maar iets te hoeven doen. Door het plaatsen van je bestelling krijg je 5 jaar garantie!

van elke stap in het bestelproces krijg je een overzichtelijke emailbevestiging. Tevens wordt de factuur digitaal verstuurd. NIet alleen milieu vriendelijk maar zo raak je het papiertje ook niet kwijt.

Levering van het artikel gebeurde prima conform afspraak.

wat ons betreft een online bestelling met alle gemak van dien en precies zoals online shoppen zou moeten zijn.
Zeker een aanrader.

Anna Papp 26-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Prima web winkel! Gebruiksvriendelijke ervaring. De prijzen zijn eerlijk. Ik ben blij met mijn aankoop en snelle levering.

Richard 26-04-2017 In de winkel gekocht

Goed geslaagd bij CameraNu.nl

Mooie winkel met uitgebreid assortiment en goede service. Ik zocht een nieuwe professionele videocamera. Op de speciale "PRO" afdeling boven in de winkel goed geïnformeerd en tot de voor mij beste camera gekomen waar ik heel blij mee ben. En gratis vijf jaar garantie gekregen, dan sta je dus achter het product wat je verkoopt!

WS 25-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, zeer correcte service

Letterlijk om 23.55 besteld, volgende ochtend voor tienen stond de bezorger op de stoep. Keurig geholpen bij een telefonische vraag achteraf.

hans 25-04-2017 Via de website gekocht

Goede en vlotte service

Dit is inmiddels een volgende aankoop bij CameraNu. Steeds merk je dat alles prima verloopt. De levering is snel enzovoort en de reden van aankopen bij dit bedrijf zijn uiteraard de scherpe prijzen, en dat al jarenlang. Na de eerste aankoop op een zolderverdieping in Urk is er wel een en ander veranderd en ook verbeterd.

Alexfoto 25-04-2017 Via de website gekocht

duidelijke website zo makkelijk kiezen

Duidelijke website en gemakkelijk te vinden wat je nodig hebt.
De levering gebeurt op tijd, is goed te volgen en netjes verpakt.

Petriz 25-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Gekozen omdat het product dat ik zocht hier niet te duur was. Wat me tegenviel, was dat de opening van de doos niet was afgeplakt. Iedereen had de doos zo open kunnen maken en het product eruit kunnen pakken. Ook was dus meteen te zien wat erin zat. Dat vond ik erg slecht en doet me besluiten niet meer bij deze winkel te kopen.

Karin Enschede 25-04-2017 Via de website gekocht

Top geregeld, mijn vertrouwen gewonnen

Vond het eng om voor een behoorlijk bedrag via de website te bestellen, maar door de vele positieve reviews toch aangedurfd. Geen enkele spijt, je wordt keurig op de hoogte gehouden en het product is op het afgesproken tijdstip afgeleverd.

Rene 25-04-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Op de site staat duidelijk: voor 23:59 uur besteld, de volgende dag in huis. Niet dus! In het mailtje staat plotseling 1a2 werkdagen . Als het product er na 5!! dagen niet is mag je bellen. Valse beloftes dus. 1ste en laatste bestelling

Carine 25-04-2017 Via de website gekocht

Fantastisch bedrijf en goed antwoord op vragen

Het bedrijf is heel goed bereikbaar en top in het beantwoorden van vragen. Gesproken met onder meer xxxx. Weet waar ze over praat.

Robbert 25-04-2017 In de winkel gekocht
Urk

Een bedrijf wat nog van klanten houdt

Ik ben 3 keer naar Urk gereden, 60km heen en 60 terug, maar het is het waard.
Super uitleg, aandacht en ze nemen echt de tijd voor je.
Prijs is gelijk aan internet aanbieders, maar daar krijg je geen advies, service en een goed gevoel.

Harry 25-04-2017 Via de website gekocht

Volgens afspraak

Goede omschrijving van product en snelle levering.Had nog een telefonische vraag en is door een medewerker professioneel opgelost.

Rob van Berkel 25-04-2017 Via de website gekocht

Het kan niet beter als bij Cameranu.nl

Ben recentelijk begonnen met het upgraden van mijn fotografie skills. Daarbij hoort natuurlijk ook het bewerken van je foto's en op zoek gegaan naar een adres om Lightroom aan te schaffen. Naast het feit dat ik heel snel kon vinden wat ik zocht op de website van CameraNu.nl vond ik ook nog een zeer aantrekkelijke bundel van de software tezamen met een beschrijvend boek. Na een snelle levering ben ik al weer heel wat stappen verder nu. Bedankt CameraNu.nl en veel succes!

Frans 25-04-2017 Via de website gekocht

Meer dan gewoon enorm goed geholpen

Uiterst zelden schrijf ik een beoordeling, en dit is de eerste keer dat ik daarbij de hoogst mogelijke waardering geef. Maar in dit geval wil ik dat echt !
Na een jaar of tien heel prettig met mijn Wacom Sap0phire tekentablet te hebben gewerkt, was deze echt toe aan een update. Daar ik in het verleden zonder problemen, al diverse camera's en randapparatuur bij Camera Nu tot mijn volle tevredenheid had aangeschaft, keek ik als eerste op hun Website. Daar zag ik dat er net op dit moment een inruilactie was. O.a. Op tekentabletten. Nu was mijn oude Wacom dusdanig bejaard, dat ik daar geen inruil-korting op verwachtte te krijgen. Ik was dan ook aangenaam verrast, op mijn vraag daarnaar, toch een mooie "inruil-korting" aangeboden te krijgen.
Omdat de Wacom's in de loop van de jaren behoorlijk 'verder-ontwikkeld' zijn, vond ik het lastig om het tablet te kiezen dat voor mij het meest geschikt was. Daardoor zat ik met zoveel vragen, dat ik die bijna niet allemaal durfde te stellen. Deze werden echter heel snel, stuk voor stuk, duidelijk en volledig beantwoord. ( dat maak ik tegenwoordig niet meer vaak mee ) de bestelling verliep ook dit keer weer vlot en probleemloos en de volgende dag werd mijn nieuwe Wacom bezorgd.
Tot zover was ik al zeer tevreden ! Maar toen ik een paar dagen later van de medewerkster, die mijn vele vragen zo volledig en duidelijk had beantwoord, een persoonlijk, ( handgeschreven) kaartje ontving, waarmee ik bedankt werd voor de aankoop, gaf mij dat zo'n goed gevoel, dat ik nu niet anders kan, dan mijn tevredenheid over deze aankoop, zo uitgebreid te schrijven én een dikke 10 te geven ( met een zoen voor de 'juffrouw' ;)

Wim Lievaart 25-04-2017 Via de website gekocht

Super blij met cameranu!!!

Op zoek naar een onderdeel voor m'n camera, via internet bij cameranu terecht gekomen. Onderdeel haast de helft goedkoper dan in de winkel, en de volgende dag binnen de aangegeven tijd bezorgd !!! Ben echt super blij met deze webshop!!!!

Joke 25-04-2017 Via de website gekocht

Supersnelle reactie op mijn vraag en deze ook naar volle tevredenheid afgehandeld. Super service en product volgende dag ook al in huis.

Sander 25-04-2017 Via de website gekocht

Online bestelling

Na de aanschaf van een canon zoomlens kom ik steeds weer bij CameraNu uit. Ik ben zeer tevreden over de geboden service en bij een online bestelling, over de duidelijke communicatie van verzending tot ontvangst.

Achmad Arief Kasbullah 25-04-2017 Via de website gekocht

Best quality and reasonable price

It's been several times I bought my lenses and camera at Cameranu.nl. The reason was because of the service, price and quality given. The first thing I bought was Fujifilm lens xf 35mm f2. I found cameranu.nl as a reliable place to buy camera's accessories as the article was sent less then 24 hours. Then I continued to buy other lenses, such as xf 23mm and 50mm at cameranu.nl. The best thing, only just added 2 more euros as a delivery cost, I could get my purchase on the same day, really great!
Then several days ago, I bought Gopro session 5 vacation pack. It came with a selfie stick, a memory card, and many more. That was cheaper than other places or websites to buy to.

I hope I can get the voucher so I can purchase other great things again at cameranu.nl

Best,
Achmad Arief Kasbullah

Yvon 25-04-2017 In de winkel gekocht
Urk

Geweldige uitleg en service!

Altijd fijn om naar deze winkel te gaan waar ze de tijd voor je nemen, waar ze je als beginner alles kunnen en willen uitleggen!

Peter 25-04-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Gezocht op internet, kwam hier op uit. Nergens goedkoper te gevonden. Was even niet op voorraad, maar na een paar dagen alweer leverbaar. Uitstekende verrekijker, prima levering, nergens goedkoper te vinden.