Leo M 15-02-2017 Via de website gekocht

Bestelling DJI ascessoires

De onderdelen waren niet overal voorradig. Maar wel bij Cameranu.NL.
De levering was snel en de verpakking was prima.

Mees Roozen 15-02-2017 Via de website gekocht

DJI Ronin

Top service! Snel geleverd en erg goed geholpen door het personeel. Cameranu.nl heeft er zeker een nieuwe klant bij!

Ik kom zeker weer terug.

Albert 15-02-2017 Via de website gekocht

Onmisbare software voor elke fotograaf

Eindelijk Adobe Lightroom in huis. Iets wat elke fotograaf moet hebben.
De shop is overzichtelijk en met zorg ingedeeld zodat je snel je keuze kunt bepalen.
Ik kan niet anders zeggen dat dit een zeer betrouwbare leverancier is.
De laatste levering ging dan ook weer zoals verwacht.

ia 15-02-2017 Via de website gekocht

fotocamera

Site is overzichtelijk, datum+tijd levering is volgens afspraak (tot op de minuut!) en product is zeer naar tevredenheid.

Ties 15-02-2017 Via de website gekocht

Goede ervaring, kom er zeker terug

Heldere website, vlotte levering en berichtgeving. Goede ervaring! Winkel was een dag dicht wat netjes was aangegeven waardoor levering iets langer duurde. Maar dat was prima aangegeven.

Jeef 15-02-2017 Via de website gekocht

Beter kan het waarschijnlijk niet!

De aankoop betrof een Panasonic Lumix LX100. Kenners hoeven hierop geen toelichting. Inderdaad via internet 's avonds besteld en de volgende dag keurig verpakt afgeleverd! Beter kan gewoon niet. Als er dan toch iets moet worden opgemerkt: graag de pakbon en factuur ook op papier bijsluiten. Niet iedereen heeft thuis een printer staan om het pdfje te printen!

J . Kammeijer 15-02-2017 In de winkel gekocht

Op dit moment de beste!

Klantvriendelijk en goede service.
Als ik kies voor een zaak ben en blijf ik een trouwe klant tot het moment dat ..... Door teleurstelling bij oude leverancier nu gekozen voor cameranu.nl.
Voor de eerste keer in de winkel geweest. Hier vind ik weer de service die ik gewend was. De vorige is waarschijnlijk te groot geworden.

marlies 15-02-2017 Via de website gekocht

afzegging ging prima

Ik heb een artikel geannuleerd omdat er er lang op moest wachten. Dit hadden ze wel netjes gemeld ook. na annulering had ik binnen 1 dag mijn geld retour.

Geissler 15-02-2017 Via de website gekocht

Heer

Scherpe prijs en goede website snel bezorgd nog op de zelfde dag en dat voor maar 2 euro extra !!!!!

Visser 15-02-2017 Via de website gekocht

Topservice

Ik heb voor deze shop gekozen omdat deze de meeste keus had qua cameratassen. Ik heb een cadeau moeten kopen voor iemand die net een spiegelreflexcamera had aangeschaft en hier heb je werkelijk waar een enorm aanbod aan cameratassen. Ik had de desbetreffende cameratas de volgende dag al in huis! Top service! Het factuur in de mail zodat je die niet kwijt kan raken is ook een plus!

A. Adriaans 15-02-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl

2e keer iets besteld, maken de levering de volgende dag waar. Duidelijke webshop. Goede kwaliteit. Top!!!

Robin 15-02-2017 Via de website gekocht

Beste camera webshop in nederland

Ze hebben altijd de laagste prijzen en de beste service ze hebben een ruim assortiment om uit te kiezen en ze geven altijd goed advies

Marco 14-02-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende bediening

10 dagen geleden in de winkel van CameraNU een nieuwe camera met objectief gekocht. Omdat ik al langer fotografeer wist ik precies wat ik wilde kopen, maar desondanks zeer prettig geholpen op de vroege zaterdagochtend. Een accessoire werd niet op lokatie gevonden in het magazijn, maar een paar dagen later nagestuurd.

De gekochte camera is een uitloopmodel in de aanbieding, maar wel sneu om te constateren dat deze 1 week later nog een EUR 50,00 goedkoper wordt aangeboden. Daar had wellicht iets mee gedaan kunnen worden bij een EUR 1300+ aankoop met extra accessoires.

Jurjen 14-02-2017 Via de website gekocht

Hoe een online webwinkel hoort te functioneren.

CameraNU is gewoon simpelweg in omgang.. een vriendelijke site. In tegenstelling van vele andere webwinkels is het vrij rustig en wordt je niet overspoeld met allemaal bijzaken, die er niet toe doen in jouw zoektocht naar het product wat je zoekt. Terwijl ik door het assortiment aan het rond sneupen was, viel me op dat ook duidelijk vermeld wordt wat wel en wat niet in voorraad is. Van al mijn bestellingen is alles netjes bezorgd en op tijd binnengekomen. Persoonlijk heb ik er niets op aan te merken.

Remco B. 14-02-2017 In de winkel gekocht

Aanschaf 5D mark III

Na lang twijfelen toch een full frame camera aangeschaft. Zelfs op zaterdag werd de telefoon snel en vakkundig opgenomen. De bestelling stond netjes klaar toen ik in de winkel kwam en de medewerker attendeerde me op de extra 5 jaar garantie die ik op het product kreeg. Al meerdere producten bij cameranu.nl aangeschaft en (nog steeds) een zeer tevreden klant! Heb deze winkel al bij meerdere kennissen aanbevolen.

Jos van den broek, Bavel 14-02-2017 Via de website gekocht

camera trolly

prachtige camera troly gekocht voor de laagste prijs van Nederland !!!
kijk dit kan weer bij CAMERAnu.nl
super tevreden en de dag na het bestellen morgens al afgeleverd.

annemarie 14-02-2017 Via de website gekocht

Goede service, communicatie en snelle bezorging.

Ik was ongerust over of ik de fotorolletjes nog op tijd voor mijn vakantie binnen zou krijgen, aangezien er niet altijd zoveel op voorraad zijn, maar na een bericht van mijn kant kreeg ik een geruststellend bericht terug. Ondanks dat er iets niet op voorraad was kreeg ik mijn bestelling nog steeds heel erg snel en ruim op tijd, top!

Erwin 14-02-2017 Via de website gekocht

Verrekijker

Ik vind het een prima shop. Ik had zelf verkeerd besteld en had perongeluk 2 keer geld overgemaakt. Even 1 kort belletje en alles was geregeld. Super winkel. Ook voor advies over het product was een duidelijke uitleg.

SilkeVHW 14-02-2017 Via de website gekocht

GoPro Hero5 Black

Ik koop niet zomaar in een impulsieve bui, ik ben het type dat eerst heel internet afschuimt om het beste product aan de beste prijs te krijgen. Nu is dat bij GoPro niet zo simpel, de meeste prijzen hangen allemaal rond elkaar. CameraNU gaf er echter een extra batterij bij, iets wat elke Gopro gebruiker sowieso aanschaft, dus dit maakt het nóg een beter aanbod. De meeste concurrenten weten dit en geven dergelijk kado nooit gratis weg. Daarnaast nog een kortingscode van 3% gekregen, en zo werd deze winkel de uitverkorene voor mij! Verzending was ook supersnel, en kon makkelijk getraceerd worden, zodat je je pakket zeker niet misloopt. Zéker terug...

Sandra 14-02-2017 Via de website gekocht

CameraNu.nl

Ik heb een paar keer telefonisch om advies gevraagd over compact camera's, ik ben iedere keer zeer vriendelijk en goed geholpen.

Wim K. 14-02-2017 Via de website gekocht

snel en doeltreffend

Simpel bestellen, scherpe prijs, geen verzendkosten en er wordt gedaan wat wordt beloofd: levering volgende dag.

Monique 14-02-2017 Via de website gekocht

goede webwinkel

Ik heb bij cameranu.nl een camera en lens gekocht. Overzichtelijke website en zijn een van de goedkoopste. Krijg snel antwoord op vragen. En ook snelle levering,de ene dag besteld en de volgende dag al in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden via mail wat levering betreft.

wunderlust 14-02-2017 Via de website gekocht

mijn favoriete winkel!

Cameranu.nl heeft alles! En mede daarom is dit mijn favoriete winkel, als het daar niet te koop is dan bestaat het niet in de fotografiewereld. Maar, niet alleen daarom is het een fijne winkel, ook omdat de service ouderwets goed is! Alle vragen worden snel beantwoord en je mag altijd alles retourneren als blijkt dat het product toch niet geschikt blijkt te zijn. Waren er maar meer goede webshops zoals Cameranu.nl!

Doreen Böttner 14-02-2017 In de winkel gekocht

Cameranu.nl

Wij waren in de winkel en zijn vriendelijk ontvangen wirden. Wij hebben een goed uitkeg en advies over een fotocamera gekregen. De medewerker is eerlijk met ons omgegaan.
Top winkel. Wij komen weer terug.

J.Tiemes 14-02-2017 Via de website gekocht

Ik was geen klant, een onderdeel van een statief besteld en kreeg direct een reactie dat het geregeld ging worden.
Fantastische service, kan iedereen CamaraNU aanbevelen.

Elise 14-02-2017 Via de website gekocht

Cameranu

Met veel plezier heb ik aankopen bij cameranu.nl gedaan! De winkel levert over het algemeen hun producten het goedkoopst, wat ik erg op prijs stel. En de volgende dag is het in huis, kun je je producten gelijk uitproberen :) Eigenlijk niets negatiefs te melden over deze shop, doet wat ze beloven, erg tevreden dus!

ZVV Volendam 14-02-2017 Via de website gekocht

Cameratas

De prijs was marktconform. De levering was goed. Binnen 1 dag was hij op het juiste adres afgeleverd. De kwaliteit van de tas is goed. Wij zijn zeer tevreden met deze aankoop.

Michael 14-02-2017 Via de website gekocht

Prima acculader, goede service

Prima orignele canon acculader.
Geleverd zoals op de website staat.
Cameranu.nl staat op voor kommentaar en feedback.

Andre 14-02-2017 Via de website gekocht

Topservice!

Het polsbandje van de bij mijn ook bij CameraNU.nl geleverde selfiestick was naar een paar weken stuk gegaan. Ik heb een mail gestuurd met de vraag of er een nieuw polsbandje beschikbaar was. Ik kreeg een hele snel reactie dat ze een ander, steviger polsbandje maar mee op zouden sturen als ik dat wilde. Nou dat wilde ik natuurlijk wel.
De volgende dag was ik in het bezit van een oerdegelijk metalen polsband. Topservice!!

Chris D 13-02-2017 Via de website gekocht

Bestelling bij CamrraNu

Site is handig en overzichtelijk. Product info goed. Zowel bestelgemak als levering zeer soepel en snel afgehandeld. Binnen de afgesproken tijd. Levering zou tussen 13.00 en 15.00 zijn. Was er al om 11.00 uur. Als je niet thuis bent loop je het product mis. Kan de winkel niets aan doen ligt bij PostNL.

Hugo 13-02-2017 Via de website gekocht

Snel en correct een goed product afgeleverd.

De web winkel is zeer overzichtelijk ingedeeld & goed online bereikbaar met een uitstekend representatief assortiment. Voorwaarden & aanbiedingen concurerend.

Guido 13-02-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en professioneel

Voor de vierde keer iets aangeschaft bij CameraNU en opnieuw zeer tevreden. Deze keer een cameramicrofoon gekocht. Fijne webshop, vaak de laagste prijzen, goed aanbod. Nog nooit problemen gehad met de aangeschafte spullen.

Fijn is ook dat CameraNU echt antwoordt op vragen die via e-mail gesteld worden. Ik ben altijd van eerlijk advies voorzien, zelfs als dat betekende dat ze me niets konden verkopen. Ze proberen je dus zeker niet iets aan te smeren. Professioneel, snel en accuraat advies. Dat schept vertrouwen.

Levering was - zoals altijd - ook weer snel en probleemloos. Goed op de hoogte gehouden via e-mail tijdens het leveringsproces. Ik kan CameraNU iedereen aanraden en zal er zelf ook in de toekomst ongetwijfeld weer iets bestellen. Topwinkel!

Arjan 13-02-2017 Via de website gekocht

Fijne, betrouwbare service

Altijd snel en goed geleverd, groot aanbod, scherpe prijzen en nog nooit verkeerd gegaan! Ik zou deze winkel aan iedereen aanbevelen

Hans. 13-02-2017 Via de website gekocht

zoektocht inktjetpapier van Harman.

Na veel zoeken kwam ik bij camera nu terecht omdat ze het goedkoopste waren en geen bezorgkosten hadden.
Dit was de eerste keer dat ik daar terecht kwam en ik kan niet anders zeggen dat ik vol lof ben ook omdat je precies kon aangeven wanneer je pakket bezorgd wilde hebben.

Gjalt van der Meulen 13-02-2017 Via de website gekocht

Belichtingsmeter Sekonic L 208 TwinMate

De belichtingsmeter via het Web gekocht bij CameraNU. Zeer tevreden over de koop en de service. Batterij werd na gezonden geen probleem. Vaker hier wat gekocht via het internet. De firma is zeer betrouwbaar en dat geeft een veilig gevoel. In het verleden een verkeerde opzetlens gekocht terug gezonden en binnen een week kreeg ik het geld terug. Wordt ook uitstekend geholpen via de telefoon voor inlichtingen. Ik raad iedereen dan ook aan om bij CameraNu te kopen.

Arie 13-02-2017 Via de website gekocht

Snelle correcte Levering / Service

Omdat ik niet zeker was van het juiste product heb ik vraag gesteld aan Cameranu.nl. Vraag werd snel beantwoord en levering op de afgesproken dag. Waren alle webwinkels maar zo.

Jan Kerkhofs 13-02-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Als beginnend fotograaf op deze site terecht gekomen en ook meteen gevondenwat ik nodig heb. Daarnaast duidelijke site, geen verzendkosten en snelle levering en handige betalingsmogelijkheden. Ook een plus de mogelijkheid om aan te geven verplicht te leveren op eigen adres en niet bij de buren. Heb nog wat dingen op m' n verlanglijstje staan en daarom CameraNu bij de Favorieten staan.

Salah 13-02-2017 Via de website gekocht

Stipt geleverd en kwalitatief product!

Zeer duidelijk en overzichtelijke website. Prijzen zijn competitief. Levering is snel. Communicatie over levering en tijdens levering is helder. Ik zal zeker in de toekomst nogmaals hier mijn spullen aanschaffen.

Perrin1710 13-02-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Ik had per ongeluk een verkeerde lens besteld. Terugsturen en vervangen was geen probleem, maar een goede lens vinden nog wel. Daar hebben ze mij prima mee geholpen.

Gerian 13-02-2017 Via de website gekocht

Rolletje film gekocht, zeer tevreden!

Ik heb een paar weken geleden een paar rolletjes 400 ISO kleurenfilm gekocht bij cameranu.nl, en ik ben erg tevreden over de levering en het product. De levering was meteen de volgende werkdag, zoals beloofd, en ik hoefde zelfs geen verzendkosten te betalen! Een klein nadeeltje was wel dat het product qua tijdstip iets later dan beloofd werd geleverd qua tijd, (het zou voor 16:00 zijn maar het was iets later) maar hier kan de winkel niet per se iets aan doen aangezien PostNL het levert. Al met al ben ik erg tevreden over de service!

Vincent Hoft 13-02-2017 Via de website gekocht

alles in 1 webshop.

Ik vind het geweldig, in 1 oog omslag , duidelijkheid over de producten.
De procedure naar afreken simpel en ook duidelijk en tot slot het aanbod ,bij een lage bedrag en op de zelfde dag de mogelijkheid je producten nog binnen ,bij het leveradres.
Het is vernieuwend en zeer service gericht.

Pim 13-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop 2e hands toestel

Heb bij Cameranu .nl een Canon 2e hands gekocht en is een geweldige camera, wat de omschrijving zei klopte helemaal. Camera was als nieuw en keurig verpakt en alles erbij, zelfs de cdroms e.d. en boekjes
Kortom heel tevreden en zeer snel geleverd.

Martina 13-02-2017 Via de website gekocht

Ringflash

Prima levering en goede kwaliteits/prijsverhouding. Veel is leverbaar en ook ruim aanbod van verschillende merken en prijzen. Daarnaast vind ik de website erg up-to-date en modern.

Pieter 13-02-2017 Via de website gekocht

Rollei Slide Film Camera DF-S100 SE

Per telefoon vriendelijk en goed op mijn vragen geadviseerd.
Alleen jammer dat niet is gevraagd om geheugenkaart mee te leveren.

Frits 13-02-2017 Via de website gekocht

Goede service en een goed product

Ik heb van Valueline een HDMI connector 90 graden gekocht. Ik kijk altijd naar de klantenervaringen als ik on line koop. En hoe kwetsbaar het product is, want sommige erg dure elektronische producten kan je mijns inziens beter bij een winkel in de buurt kopen ivm de service en het feit dat je zelf naar die winkel toe kan gaan. Ik heb mijn TFT scherm op een verhoging staan, en daardoor komt de HDMI kabel in de verdrukking. Door hem met deze adapter loodrecht naar beneden te laten lopen, spaar ik mijn monitor, doordat er nu minder krachten op de HDMI aansluiting van de monitor werken. Tegenwoordig bestaan er HDMI kabels waar al een flexibele HDMI stekker aan zit. Dan is die stekker draaibaar, waardoor deze adapter niet meer nodig is, maar ik had de HDMI kabel nu eenmaal al in gebruik, en hij is van goede kwaliteit. Vandaar dat ik koos voor deze oplossing. Van het moment van bestellen tot het bezorgingsmoment was alles picobello te volgen.

Bert Drenten 13-02-2017 Via de website gekocht

Photoshop Elements 15 besteld

Photoshop Elements 15 besteld en de andere dag, zoals beloofd, keurig ontvangen. Gunstige prijs en geen extra verzendkosten. Gewoon duidelijk; zoals het hoort.

Erik 13-02-2017 Via de website gekocht

lenspen gekocht bij CameraNU.nl

Deze winkel levert snel en besteedt aandacht aan de klant. bijv bij een speciaal verzoek worst er snel en adeqaat op gereageerd. Je ziet dat er mensen achter zitten.

Sean M 13-02-2017 Via de website gekocht

Heel Fijn

Hele fijne webshop, ik heb voor CameraNu gekozen omdat zij het product dat ik wou hebben voor de beste prijs konden leveren. CameraNu staat vooraan de lijn samen met de andere big boys in de webwinkel parade. CameraNu houd je perfect op de hoogte hoe je bestelling ervoor staat en wanneer je het binnen kan verwachten. Ik kan niets anders zeggen dan TOP!

Mem 13-02-2017 Via de website gekocht

Past perfect

Pasvorm is goed. Rubber is goed. Kwaliteit is perfect. Niks erop te vermelden.

Binnen een dagje werd het bezorgd.

Bedankt

Marije 12-02-2017 Via de website gekocht

Sigma lensdop

Ik was de lensdop van mijn Sigma lens verloren en had geen idee welke afmeting ik nodig had. De heer in kwestie heeft me echt keurig en super snel geholpen. De volgende dag had ik mijn nieuwe dop in huis.
Ben altijd zeer te spreken over de service van cameranuf.nl. Iedereen is ontzettend behulpzaam, en de service is erg goed. Wederom dank!