Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Salvador Rios 26-01-2017 Via de website gekocht

Excellent service!

I recently bought my first film camera and was looking for a fitting 35mm film. After comparing several websites I decided to go with CameraNU and I definitely made the right choice! The delivery was made right on time and I was more than satisfied with the follow-up they made with my purchase.

All the information regarding the shipping of my parcel was sent on time and made the tracking of my package a breeze. Overall, the service was great; from the ease of use of the website, to the actual delivery.

Definitely would order again with them!

Pluspunten

• Delivered on-time
  • Well packaged
  • User-friendly website

Paul 26-01-2017 Via de website gekocht

Wederom perfect!

Zeer uitgebreid assortiment, ik had geen moeite met een keuze maken. Website is overzichtelijk. Aangeboden prijzen zijn conform of gunstiger. Snelle levering zoals beloofd wordt. Puik!

Pluspunten

• Assortiment
  • Levering
  • Prijzen
  • Duidelijke website

Minpunten

• Geen!

Nik 26-01-2017 Via de website gekocht

JOBY phone stand

Product is great - delivery was great! Good price - think it is fair for the product. Overall, very happy

Cindy Langenhuijsen 26-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering goede service

Duidelijke shop waar je makkelijk iets kunt vinden, bestellen en de volgende dag in huis. Zo hoort het.

Edwin 26-01-2017

Saramonic SR-AX100 Universal Audio Adapter

Saramonic werkt goed, alleen jammer dat ze een verkeerde kabel hebben geleverd bij mijn bestelling. Er stond dat er een kabel extra besteld kon worden met minijack mail naar minijack mail. Maar kreeg minijack mail naar female. Dit is een verleng kabel. daar heb ik dus niets aan helaaas. Jammer wel 11 euro voor betaald.

Pluspunten

• Saramonic perfect ding

Minpunten

• Extra kabeltje heb ik niets aan.

Simon 26-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Camera's en printers

Goede en duidelijke site met de mogelijkheid om te gaan zien in de winkel als dat kan.
ook telefonisch vakkundige uitleg.
Koop en kom er al jaren omdat ook bij problemen men er positief mee omgaat.

Paula 26-01-2017

Mooi macro objectief

Op de site een macro objectief gezien. Canon 60mm f2.8. Een occasion! Om 21.00 uur gebeld of ik die kon reserveren en de vogende dag ophalen. Geen enkel probleem. De orderbevestiging per omgaande binnen.
Vlotte afhandeling in de winkel met deskundige uitleg. Ook de flitser die ik wilde was voorradig. Mooie site, makkelijk alles op te zoeken, prima uitleg op de site.
Maar ik vind het ook prettig dat ik in de winkel alles kan zien en uitleg krijg. Daar wil ik best een stuk voor rijden!

Pluspunten

• Deskundig en vriendelijk personeel
  • Groot assortiment
  • De koffiehoek
  • Parkeerruimte

Minpunten

• Zou het niet weten

PWDP Kamp 26-01-2017 Via de website gekocht

ondersteuning bij aankoop door cameranu

Ik heb een half jaar geleden een canonEOS 6d gekocht. Een hoop geld en dus geen wonder als je dan een vip behandeling krijgt. Vorige week kocht een afstandsbediening voor deze camera, kosten alles bij elkaar 24 euro. Omdat ik geen idee had hoe dit apparaatje te installeren moest ik gebruik maken van de service die Cameranu te bieden heeft en het moet gezegd ook voor die 24 euro krijg je een vip behandeling. Bravo!

Pluspunten

• deskundig en klantvriendelijk

mariette 26-01-2017 Via de website gekocht

software

Snelle levering zoals gemeld staat.
Met een prima service, ik ben zeer tevreden.
Ik zou volgende keer hier weer bestellen.

Arjan 26-01-2017

Snelle afhandeling

Super winkel,
ik had laat in de avond een bestelling gedaan en volgende dag toch al binnen en continu netjes op de hoogte gehouden.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede communicatie

Servé Lemmens 26-01-2017 Via de website gekocht

Aanstormend (amateur) fotograaf zoekt complete uitrusting !

Als enthousiast beginnend fotograaf moet je ergens beginnen.
Je bent dan afhankelijk van eerlijk en goed advies. Waar vind je het nog.
Het bestaat. Bij Cameranu in Urk ! Dank je wel.

Pluspunten

• goed en eerlijk advies
  • accessoires zijn ook leverbaar

EuitG 25-01-2017 Via de website gekocht

Gast

Heel veel bedrijven kunnen een voorbeeld kunnen nemen aan dit bedrijf. Zowel in accuratesse, gemak en snelheid. Super.
Ik zou eigenlijk een 9,5 willen geven maar dat gaat niet. Er was een actie voor verlengde (vijf jaar) garantie. Daarvoor meost je een code invullen. Door het steeds checken van alles was dat er bij ingeschoten. Later het verzoek ingediend en binnen een paar uur was het geregeld met een nieuwe factuur. Het was makkelijker geweest als in het bestelproces hier iets voor aangevinkt zou moeten worden. Maar met hun tegemoetkoming hebben ze de halve punt extra ruimschoots verdiend.

Pluspunten

• Snelheid
  • Accuratesse
  • Overzicht
  • Communicatie

Inge 25-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en wat you see is what you get!

Na uitvoerig zoeken heb ik het goedkoopste product gevonden via CameraNU.nl. Duidelijke en vooral kloppende omschrijving en ik heb zelf het bezorgmoment mogen kiezen. Heel erg fijn en precies op tijd geleverd, zoals verwacht. Betrouwbare shop!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed verpakt

Tom Kuipers 25-01-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl Cadeaubon met bedankje

Een betrouwbare webshop die op verzoek extra service verlenen als je er om vraagt. Ik wilde graag een bedank briefje bij de cadeaubon die ik iemand anders toestuurde. Dit was geen enkel probleem en werd keurig gedaan. Een zeer tevreden klant.

Danielle 25-01-2017 Via de website gekocht

Bestellen bij cameranu.nl

Via een fotograaf de tip gekregen om hier mijn spullen te bestellen vanwege goede service. Nu uit 2e hands besteld en uit nieuwe en beide bevalt goed. Snelle levering, goed op de hoogte gehouden via de mail en goed verpakt. Ik ben blij.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke omschrijving op site
  • Goed op de hoogte van dr bestelling via de mail

Melle 25-01-2017 In de winkel gekocht
Urk

Al jaren klant en heel tevreden.

Ik kwam al bij CameraNu toen ze nog op het zoldertje in Urk zaten. Alle cameras en lenzen en accessoires die ik kocht kwamen van CameraNu. Zeer tevreden! 1 keer een reparatiegeval gehad met een lens, dit werd keurig en snel opgelost. Onlangs samen met mijn vriendin een camera voor haar gekocht, prima geholpen in de winkel!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Goede service
  • Behulpzaam
  • Ze nemen de tijd voor je

Frank 25-01-2017 Via de website gekocht

Bezorging en achterafbetalen.

Heerlijke webshop. Wat ik prettig vind is red je pakketje. De zelfde dag nog in huis. Ideaal. Ook heb ik achteraf betalen is geprobeerd. Alleen ik krijg de factuur wel 4 dagen later.

Pluspunten

• Red je Pakketje
  • Webshop. /zoekfuctie

Minpunten

• Factuur achteraf betalen duurt een aantal dagen

M 25-01-2017 Via de website gekocht

Prima!

Prima zaak! Duidelijke omschrijving en alle bestelde artikelen foutloos, snel en conform afspraak geleverd. Op voorraad en goedkoop. Prettig dat ik mijn aflevermoment zelf kan kiezen. Zeer tevreden!

Pluspunten

• Snelle levering conform mijn keuze
  • Nauwkeurige en foutloze levering

Ngeersing 25-01-2017 Via de website gekocht

Artikel bleek toch niet voorradig

Een Canon EOS M3 en een canon ef - mount gekocht. Allebei de artikelen stonden op voorraad op de website.
Kreeg ik later een mail dat dit toch niet zo bleek te zijn. Erg jammer, maar kan gebeuren. Vervolgens is de mount een aantal dagen later nagestuurd. Echter naar het huisadres, terwijl ik tijdens de bestelling een afhaalpunt had opgegeven omdat ik overdag werk. Het is uiteindelijk allemaal goed gekomen en ben blij met m'n bestelde artikelen.

Pluspunten

• Keurig contact over de nalevering

Minpunten

• Nalevering niet naar afhaalpunt gestuurd.
  • Voorraad op de site klopte niet

Officiele reactie van CameraNU.nl 26-01-2017

Beste,

We hebben inderdaad gezien dat er iets fout is gegaan, en daarvoor willen je onze excuses aanbieden. We zijn gewend het anders te doen, en hopen je bij een volgende gelegenheid te kunnen bewijzen dat het normaal gesproken anders gaat. We waarderen de feedback en pakken het intern op om herhaling te voorkomen.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Bob Cramwinckel 25-01-2017 Via de website gekocht

Statiefkop

Duidelijke website en het bestellen gaat zonder problemen. Prettig is dat je voortdurend op de hoogte wordt gehouden hoe de bestelling verloopt.

Pluspunten

• steeds contact over het verloop van de bestelling
  • tijstip van bestelling kan aangeven worden

Hanneke Engel - Visser 25-01-2017 In de winkel gekocht
Urk

Super fijne winkel met professioneel personeel.

Mijn oude achtergrond systeem was aan vervanging toen en na wat rondsnuffelen op camernu.nl kwam ik deze tegen. In de winkel na informatie deze aangeschaft. Personeel is op de hoogte van de spullen en kunnen ze heel informatie verschaffen.

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • goed betaalbaar

gwvdl 25-01-2017 In de winkel gekocht

Aanschaf Camera

Regelmatig cameranu.nl bezocht en nu voor het eerst in de winkel geweest.
Prachtig assortiment, deskundige en enthousiaste hulp, alles op voorraad en dus mooi met je aankoop de 'deur uit'.
Enige 'minpunt'', ik weet niet wie mij heeft geholpen.
Als de verkoper tot slot een compliment had gegeven m.b.t. mijn aankoop en vervolgens iets had gezegd als bijv. "Mijn naam is ......., mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, bel mij dan", dan had ik zeker een dikke 10 gegeven!

Pluspunten

• assortiment
  • Overzichtelijk ingedeeld
  • deskundig
  • prettige en enthousiaste hulp
  • 'Alles' op voorraad

Minpunten

• weet niet wie mij heeft geholpen

Aart 25-01-2017 Via de website gekocht

Sony Alpha Remote Control - RMT-DSLR2

Eigenlijk alleen voor shutter bediening gekocht (om stabiel vanaf statief te fotograferen) maar deze afstandbediening kan veel meer. Ontzettend handig - even op de camerastand FN - Transportfunctie - Afst.bediening kiezen en je kunt direct aan de slag.
Mooi klein product en snel geleverd door CameraNU.nl, super!

Pluspunten

• veel functies
  • compact en snel te koppelen met je Alpha

Geert 25-01-2017 Via de website gekocht

Een zeer tevreden klant, ik kom nog terug.

Ik was op zoek naar een product en zocht op verschillende site. Uiteindelijk kwam ik op cameranu.nl terecht. Via het chat platform en de contact"knop" heb ik hen een paar vragen gesteld over het product. Na 1 mail terug had ik de nodige informatie de ik nog miste. Daarna product besteld en zeer snel in huis. Besteld om dinsdag in de avond, kreeg een bevestiging met een track en trace. Zo kan je perfect volgen waar je product onderweg zit. Ik had gekozen om te leveren op een extern adres. Donderdag in de vroege namiddag kreeg ik een mailtje met de melding dat mijn goederen geleverd zijn. Product zat verpakt in een doos, verder opgevuld met wat luchtzakjes om lege ruimtes op te vullen en schokken tegen te gaan. Alles zeer naar wens en weer een tevreden klant erbij bij CameraNu.nl. ik ga die site nog gebruiken. Een aanrader en sterk in z'n prijzen.

Pluspunten

• Zeer correct
  • Zeer snelle levering
  • Scherpe prijzen

Minpunten

• Geen gevonden

Poortman 25-01-2017 Via de website gekocht

Henzo fotoalbum

Overal gezocht naar een 'ouderwets' fotoalbum, dus zonder die insteekmapjes. Hier grote keuze gevonden en gelijk een mooi album besteld. De communicatie per mail is fantastisch en de verzending supersnel in goede verpakking. De website is overzichtelijk en het bestellen gaat heel simpel! Ik kom zeker terug!

Pluspunten

• snelle service
  • uitgebreid assortiment
  • uitstekende comunicatie

Bianca 25-01-2017 Via de website gekocht

Fotobianc

Heel netjes geholpen, ook nadat ik per ongeluk de verkeerde maat lens had besteld, werd er goed gecommuniceerd en snel een nieuwe lens besteld, heel tevreden

Pluspunten

• Goede service
  • Goede communicatie

RvG 25-01-2017 Via de website gekocht

Super shop

Zonnekap voor mijn lens besteld. Nog geen tien euro, geen verzendkosten, bij de bestelling direct een mail ter bevestiging, ik werd volledig op de hoogte gehouden over het naderende pakketje en binnen no time in huis. In een keurig doosje, veilig in een grotere doos met luchtkussentjes. En dat voor 9 euro! Super!

Pluspunten

• Geen verzendkosten
  • Snelle levering
  • Nauwkeurige berichtgeving over het pakketje

Theo Radings 25-01-2017 Via de website gekocht

Goeie service snelle levering

Ik vind de service en levering top,snel en goed mooie producten voor een leuk prijs en je krijgt zelfs een kado Bon dus wat wil je nog meer

Pluspunten

• Snel levering
  • Goeie service

Mascha 25-01-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service

De service was snel en ik werd goed op de hoogte gehouden van de verschillende stappen in het proces. De verzending was gratis binnen een dag met trace and tracking van PTT. Producten zijn goedkoop

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snel

EPK Heelsum 24-01-2017 Via de website gekocht

Beloftes worden nagekomen

Het artikel was niet in voorraad en ik heb gevraagd om mij op de hoogte te houden, zodra het artikel weer in voorraad was. Na een week kreeg ik een keurig mailtje. Het artikel heb ik toen gekocht en het voldoet aan mijn verwachtingen (goede beschrijving)

Pluspunten

• Goede service
  • Goed product

DJK 24-01-2017 Via de website gekocht

Snel, servicegericht en soepel

Vandaag bestellen is morgen geleverd krijgen. Okay, toegegeven daar zijn zij niet de enige in, maar is wel een van de voorwaarden die je vandaag de dag verwacht en daar voldoen ze aan.

Ook houden ze je goed op de hoogte omtrent de status van je order en reageren ze snel op je vragen/antwoorden. Enige puntje ter verbetering hierin was voor mij de mail waarin ze je track&trace vermelden, dit doen zij in dezelfde mail als je factuur, hierdoor Lees je (ik) hier overheen/mis je het.

Last but not least, soepel. Soms heb je de pech dat je een product koopt dat niet voldoet, jammer voor je joh? Nope, zij nemen volledige verantwoordelijkheid! Geen "we sturen hem op voor reparatie, u krijgt het product over X weken terug" Nee, niets van dat, maar wel: Stuurt u het product (gratis) terug en u ontvangt z.s.m. een vervangend product!

Wat mij betreft een erg fijn bedrijf om je producten te kopen!

Pluspunten

• Snelle en correcte levering
  • Servicegericht
  • klant centraal

Minpunten

• (Advies) factuur & tracknr. in aparte mails doen

Garret Barends 24-01-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl ......gewoon de beste!

Cameranu is een nononse kwaliteitswinkel, hier ben ik al jaren zeer tevreden klant. Alles wat ze verkopen wordt met dezelfde vakkundigheid en passie geleverd. Deze mensen weten echt alles over hun producten, leveren snel en hanteren een scherpe prijsstelling. Wat wil je nog meer?

Pluspunten

• Deskundig personeel
  • Uit voorraad leverbaar
  • Scherpe prijsstelling
  • A-merken
  • Professionele website

Moniek 24-01-2017 Via de website gekocht

Na gevraagd te hebben wanneer een artikel weer op voorraad was kwamen ze hier snel op terug. Dat vind ik super netjes! Ook kun je aangeven wanneer je iets geleved wilt hebben, wat natuurlijk altijd fijn is. Ik zou hier zeker weer bestellen!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Overzichtelijk

Minpunten

• Iets te veel bevestigingen na plaatsing bestelling

Bas nodelijk 24-01-2017 Via de website gekocht

statief voor mijn filmcamera

Als alles eerst ben ik heel blij met de levering, echt super snel verzendingskosten was echt niks
Ik ben echt heel heel heel blij met mijn product bedankt voor de hulp, die nodig was om mijn camera stabiel beeld te geven.

Pluspunten

• Goeie spullen
  • Snelle levering
  • Goed de waarheid over het product vertellen

JB 24-01-2017 In de winkel gekocht

Eyecup

Wat de kameraexpress in Zwolle moest bestellen met een levertijd van zeker 6 weken, was bij jullie gewoon op voorraad in de winkel. Doordat ik brildragend ben, heeft de eyecup zeker een toegevoegde waarde. Het beeld door de zoeker wordt veel beter weergegeven. Door de snelle levertijd kon ik met veel plezier deelnemen aan de Photowalk.
Top Service!

M. Kooij 24-01-2017 Via de website gekocht

pinnacle studio

perfecte afhadeling van bestelling.
helemaal conform beloftes op de website.
Ook de telef. informatie was helemaal op maat.
Alle lof dus voor dit bedrijf.

A. Burger 24-01-2017 Via de website gekocht

Zelfs boven verwachting

Afgelopen week kocht ik bij cameranu.nl een ‘Falcon eyes PT-50 statief dolly universeel’. Omdat ik houd van goedkoop en kwaliteit kwam ik uit bij cameranu.nl. Ik zag al snel dat dit product hier het goedkoopste was en de verzendkosten gratis(!). Na enig onderzoek in reviews op YouTube heb ik dit product gekocht. Wat voor mij handig was, is dat de mogelijkheid bestond van een ‘afterpay’. Zo kon ik mijn product eerst bekijken voordat ik het betaalde of juist terug zou sturen.
Enige onduidelijkheid was er over de afterpay betaling, mede omdat er verschillende bankrekeningnummers bij mij bekend waren. Maar na een vlotte communicatie via de mail was dit snel duidelijk en ook opgelost.
Het product bestelde ik om 2 voor 12 in de avond en is op de afgesproken tijd geleverd (de volgende dag) De kwaliteit prijs verhouding is uitstekend. Eigenlijk zelfs boven verwachting voor deze prijs!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Vlotte communicatie
  • Kwaliteit uitstekend

Leon Vlaanderen 24-01-2017 Via de website gekocht

Omruiling PowerGrip zelfde dag nog!!!

Camera Nu .nl heeft een perfecte omruil/retour service.
Verkeerde powergrip besteld, retour gestuurd en dezelde dag heeft CameraNu de juiste grip verstuurd, dat noem ik snelle service!!
Top Cam Nu

ton smeets 24-01-2017 Via de website gekocht

Caruba portable fotostudio 60 x 60 x 60

Bestellen, op de hoogte blijven en aflevering perfect. Product zelf prima. Zit in een grote tas met aparte vakken voor de lampen en camerastatief met nog voldoende ruimte voor bijvoorbeeld verlengsnoer en andere spullen. Opzetten is heel gemakkelijk evenals het wisselen van de 4 bijgeleverde achtergronden. Die zitten in plastic, opgevouwen verpakt en die moet je wel eerst strijken om de vouwen eruit te krijgen. Alles zit met klittenband stevig genoeg in elkaar. De 2 lampen staan op een ingebouwd statief en geven meer dan voldoende licht. Dat licht is mooi diffuus omdat ze door de zijwanden schijnen, zodat je geen last van schittering hebt. Kortom, ik ben dik tevreden.
Ton Smeets

Pluspunten

• goede verlichting
  • eenvoudig op te zetten

Minpunten

• vouwen in de achtergronden

ettyhillesumlyceum 24-01-2017 Via de website gekocht

perfekte winkel met groot assortiment en goede service

geweldig de snelle mee denk hulp en het snel leveren van de spullen .ook de nalevering die niet op voorraad was is heel snel geleverd

Pluspunten

• meedenken
  • snelle levering
  • goede prijs

Bob Strating 24-01-2017 Via de website gekocht

Vertrouwd fotospullen shoppen

Tot nu toe alle bestelde spullen in voorraad. Uitstekende info over de order en de levering. Snelle en gratis levering.

Echt top

wunderlust 24-01-2017 Via de website gekocht

Superwinkel

Cameranu.nl is buiten een echte winkel waar je naar binnen kunt lopen, ook een webwinkel. Maar niet zo maar een webwinkel! Je waant je bijna in de fysieke winkel, zo goed is hun service online. Altijd snelle antwoorden, altijd beleefd en vooral altijd tijd voor je. Geen vraag is te gek en ze zullen je waar ze kunnen met raad & daad helpen.
Cameranu.nl brengt de ouderwetse winkelbeleving weer naar je toe: je voelt je er zoals een echte klant, een koning!

Pluspunten

• snel
  • vriendelijke
  • enorm assortiment
  • scherpe prijzen

Henri 24-01-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging en software voor een mooie prijs

Scherpe prijs voor Adobe Photoshop Elements & Premiere Elements. Kan zowel op mijn IMAC als Windows geinstalleerd worden. TOP!

Pluspunten

• Snelle bezorging

Jacek Kustra 24-01-2017 Via de website gekocht

Great Product choice and fast service!

All information was nicely in place for the products I was choosing for the best price in the market and I got a fast service!

Pluspunten

• Fast, next day delivery
  • Best price in the market

Minpunten

• Camera box was previously open
  • extra payment for paypal/credit card

Record 24-01-2017 Via de website gekocht

Prima service en supersnel geleverd.

Heb een Olympus voice recorder besteld, helaas waren de batterijtjes vrijwel leeg. Één mailtje en de volgende dag kreeg ik meteen vier nieuwe in de brievenbus!!! Meer dan ik direct nodig had!!!

Ilya 24-01-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Ik heb eigenlijk geen kritieke kanttekeningen. Al mijn bestellingen (en dus ervaringen) met Camaranu.nl zijn tot nu toe positief. De spullen zijn goed en snel bij mij afgeleverd. Over de service als een product niet goed is, kan ik niet oordelen want dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.

nanne 23-01-2017

vage beschrijving

de site is duidelijk en overzichtelijk, maar er staat niet genoeg informatie in de beschrijving van een product. hierdoor weet je niet goed wat je nou precies hebt besteld. door de vage beschrijving komt je bestelling niet met alle onderdelen binnen, zoals je gewoon verwacht. retourneerkosten moet je dan ook zelf betalen.

Officiele reactie van CameraNU.nl 27-01-2017

Beste Nanne,

We hebben inmiddels via email contact gehad, en we zijn blij dat je alsnog helemaal tevreden bent, en zeker weer bij ons terug zult komen.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Roald 23-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goed product, niet duur

Ik bestelde een eyecup voor een Canon camera. 's avonds om 21:00 besteld, de volgende dag in huis. Geen verzendkosten. Produkt past goed, levering was zoals geadverteerd en verzendmeldingen en updates van bestelling waren correct.

Pluspunten

• Snel
  • Niet duur
  • Zoals geadverteerd op de website
  • Genoeg keus

Marcel 23-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Online shop is duidelijk, klantenservice is uitermate vriendelijk en behulpzaam, en zoekt mee naar oplossingen en hersteld fouten asap.
Wat ook erg fijn is, dat je met afterpay kunt/kan afrekenen, en vandaag besteld idd morgen in huis.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Ruim assortiment
  • Snelle levering

Geertje 23-01-2017 In de winkel gekocht
Urk

Een winkel met een hart voor fotografie

De winkel is voor ons in de buurt. Het is een prachtige winkel met voldoende parkeergelegenheid. Het is ruim, netjes en overzichtelijk. Door een handig computersysteem bij binnenkomst, kun je aangeven waar je voor komt. Bij het wachten is een zelfbediening koffiecorner met een mooie koffietafel. Ben je aan de beurt word je door een vakkundige medewerker geholpen die weet waar hij het over heeft. Hij helpt je met al je vragen en geeft goede adviezen. Met een goed gevoel en de juiste producten op zak kom je de winkel uit met een glimlach van oor tot oor! Super!

Pluspunten

• in de buurt
  • vele produkten zijn te bezichtigen