HansT 31-01-2017

Cameratas

Cameratas besteld in een overzichtelijke webshop met goede filtermogelijkheden. Lag een dag eerder als voorspeld al klaar bij afgesproken afhaalpunt. Top!

Tjerk Wiersma 31-01-2017 Via de website gekocht

Super goed

Keurige website, duidelijk gerubriceerd, snelle levering en een keurig product. Ook is het product keurig verpakt.

Pluspunten

• snel overzicht van produc tgroepen
  • snelle levering
  • goede en juiste prijs

Jacco 31-01-2017 Via de website gekocht

Mega snelle service, uitgebreid assortiment

CameraNU heeft een hele sneller levering. Ik kreeg 5 jaar garantie op mijn Sony Lens. Helemaal tevreden met de service!

Martijnvd 31-01-2017 Via de website gekocht

Order snel en goed afgehandeld

Prijstechnisch erg goed en de producten heb ik erg snel binnen gekregen. duidelijke webshop. Ik raad deze winkel zeker aan.

Maris 31-01-2017 Via de website gekocht

Nog niets gekocht, maar nu al superblij

"producten zien er veelbelovend uit. Net als de alternatieven, maar ik MOET gewoon even kwijt dat ik nu al superblij ben met vakkundige advies van medewerkers CameraNu op mijn vragen via de mail. Ik heb nog geen keuze gemaakt, maar dat komt zeker! Fijne dag nog."

Pluspunten

• duidelijke navigatie website en goede zoekfunctie
  • groot en veelzijdig assortiment
  • duidelijk taalgebruik
  • bereikbaar voor advies en snel reactie terug!

Minpunten

• nog niet ervaren

Jantineb 31-01-2017 Via de website gekocht

Nikon p900

Duidelijke website, waarin goed word uitgelegd over het artikel en met duidelijke foto,s, wat ik erg belangrijk vind.

Pluspunten

• Alles is duidelijk
  • Goede prijs.

Blitzer 31-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Telefonisch contact gehad over een product om wat verduidelijking te vragen. Goed geholpen. Ook was het voor ons geen probleem om te bestellen op rekening. (Dit doen ze uiteraard alleen als uitzondering bij bepaalde bedrijven).
Ook als particulier zou ik hier kopen mocht ik iets nodig hebben. Uiteraard wel na een prijsvergelijk.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede telefonische hulp

john 31-01-2017 Via de website gekocht

scherpe prijs, snelle complete levering

Gebruik vriendelijke website met scherpe prijzen en snelle en complete levering.
Gewoon wat wij ook verwachten van een online winkel

Pluspunten

• levertijd
  • prijs
  • gebruik gemak

Minpunten

• te veel keus

Coen 31-01-2017 Via de website gekocht

Prima snelle levering

Zoals je tegenwoordig bij webshops verwacht werd de levering snel behandeld en werd ik tijdens het proces op de hoogte gehouden. Wat dat betreft enkel positief.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede informatievoorziening

Erik van Herwijnen 30-01-2017 Via de website gekocht

displaycover Nikon D750

Zeer correcte levering, echter onderdeel was beschadigd.
Twee krassen. Moest het product iig wel gebruiken. Jammer.

Officiele reactie van CameraNU.nl 02-02-2017

Beste Erik,

Jammer dat het product beschadigd bij je is aangekomen. Een nieuwe is inmiddels verstuurd, en we vinden het fijn te horen dat je tevreden bent met de oplossing en de service.

Hartelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl

M.M.N 30-01-2017 Via de website gekocht

Nikon D7200 super, boven verwachting!

Geweldige uitleg, service en snelle levering! De camera was keurig verpakt en binnen no time bezorgd. (zelfde dag besteld en geleverd!!!!)

Hennie 30-01-2017 In de winkel gekocht

Hennie Rekers

Netjes en correct behandeld voor de eerste keer geweest ga beslist volgende keer weer koffie is klaar vriendelijk personeel telefonisch ook netjes te behandeld

Pluspunten

• Veel keus
  • Haast alles op voorraad

Adam Nasri 30-01-2017 Via de website gekocht

Leuk

Good job
great team
always i can pay later haha
Happy with my new camera and tripod, i am looking forward to buy other tems when i have enough money, wish to buy whole website items grrr

Casper 30-01-2017 Via de website gekocht

Top Service

Vlak voor de feestdagen mijn Røde videomic pro en Falconeyes LED besteld en toch nog eerder bezorgd dan in mijn bevestigingsmail stond! Ook zijn alle producten scherp geprijsd en duidelijk omschreven in de webwinkel. Ik blijf cameranu.nl gebruiken voor het bestellen van camera apparatuur.

Pluspunten

• snelle service
  • Duidelijke omschrijving in de store
  • Uitgebreid assortiment
  • Scherp geprijsd

Minpunten

• Weinig winkels in het land

Erwin M. 30-01-2017 Via de website gekocht

aankoop JVC HD camera

Helaas had ik de camera een dag later, doordat Postnl niet op de afgesproken tijd die ik op de site van cameranul.nl had aangegeven langs kwam. (blijkt dat Postnl die tijd helemaal niet waar kan maken) Maar telefonisch werd ik goed en duidelijk geholpen, en had ik toch de dag erna de camera in huis. Nu erg blij met de aankoop en al heel wat film gemaakt. zou zo weer bij Cameranu.nl wat bestellen, misschien wel extra dingen voor mijn camera.

Pluspunten

• telefonische service
  • snelle levering
  • prijs
  • duidelijke uitleg op site

Minpunten

• Gekozen bezorgtijd postnl niet betrouwbaar.

Martha 30-01-2017 Via de website gekocht

De service is fantastisch.als ik mailde kreeg ik direct antwoord en de bestelling werd ook supersnel geleverd. Ik veranderde zelf de levering, maar alsnog was het de volgende dag al in huis. Ook erg vriendelijk personeel.

Pluspunten

• Goede service
  • Klantvriendelijk
  • Snelle levering

Joop Janssen 30-01-2017 Via de website gekocht

Camera Nu maakt waar wat het beloofd

Duidelijke website, goede informatie over artikel en over de manier van levering.
Levering uitgevoerd zoals aangegeven correct en volgens tijdschema

Pluspunten

• goed assortiment
  • Snelle levering conform afspraak

Janszen 30-01-2017 Via de website gekocht

Goede Service

Alles was heel makkelijk en de service was heel goed. Als er problemen waren dan was het makkelijk opgelost met een belletje of e-mailtje. Producten zijn ook top class en in goede orde.

Pluspunten

• Snel service
  • Goed kwaliteit

Midavaine 30-01-2017 Via de website gekocht

Top service

Prima service, goed telefonisch advies en de volgende dag geleverd. Ook de service om tegen een heel klein meerbedrag dezelfde dag nog je bestelling te kunnen ontvangen is super.

A.pennings 30-01-2017 In de winkel gekocht

Camera

Vis kennissen bij deze winkel uitgekomen. Zeer tevreden over het deskundige personeel. Ruime keus en veel op voorraad. Luisterend naar de wensen van de klant en daar goed op in spelen.

Pluspunten

• Deskundig personeel
  • Ruime keus en veel op voorraad
  • Ingaan op wensen van de klant
  • Nummer systeem handig ivm de drukte.

Roel 30-01-2017 Via de website gekocht

Waarom eigenlijk ? Iedereen weet al dat ze goed zijn...

Meerdere keren hier wat besteld en de laatste keer de bestelling verkeerd gedaan. Met het grootste gemak en op klantvriendelijke wijze door hun personeel opgelost, goede communicatie en dit geeft me als klant een goed en zeker gevoel. Een voorbeeld voor velen...

Pluspunten

• Service
  • Communicatie
  • Snelheid van afhandeling

Sebas 30-01-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd, scherpe prijs

Goede webshop: Overzichtelijk genoeg en compleet genoeg. Bestellen was simpel zoals van elke zichzelf respecterende webshop verwacht mag worden, betaalmogelijkheden genoeg ook.
Ook handig dat de winkel op Urk is, is in de buurt voor me.

Kortom: Compleet, intuitieve site, vlotte levering. Ik beveel ze aan.

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Compleet assortiment
  • Goede levering

Minpunten

• Miste 1 kabeltje in assortiment

G.J. de Wilde 30-01-2017 In de winkel gekocht

Vakbekwaam en klantgericht

Al 3 x naar volle tevredenheid in de winkel aankopen gedaan. Nu voor de 4e keer in deze winkel om een kleine compacte camera aan te schaffen. De verkoper in de winkel luisterde goed naar onze wensen. De verkoper was heel vriendelijk en nam de tijd om ons goed en vakkundig te adviseren. We hebben daardoor toch een iets grotere compacte camera gekocht dan we aanvankelijk van plan waren. We hebben de camera nu enkele weken in bezit en zijn zeer tevreden over het toestel. Dit is vooral te danken aan de goede wijze waarop wij geholpen. Een TOP winkel waar je goed en klantgericht wordt geholpen met een goede prijs/ kwaliteit verhouding. Ze geven zelfs 5 jaar garantie op hun producten!

Pluspunten

• Vakkundig
  • Klantvriendelijk
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • 5 jaar garantie op alle producten

Wendy 30-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website & snelle levering

Zeer tevreden met de producten en de snelle levering van CameraNu.nl! Ik was op zoek naar een aantal fotoaccessoires en kwam al snel uit bij deze website: het assortiment is breed, de prijzen zijn erg netjes en de levering is snel.
Ik heb uiteindelijk twee producten besteld: de Caruba Portable Fotostudio 60x60x60cm en de Miggo Splat Flexible Tripod voor DSLR. Vooral met de Miggo tripod ben ik erg blij! Bij CameraNu.nl zag ik verschillende kleine tripods en kwam uit bij de Miggo, omdat deze klein en flexibel is, waardoor het product zeer handig is op reis.
Beide producten werden netjes en snel geleverd. Zeer tevreden dus, ik kom zeker weer terug als ik op zoek ben naar fotografiebenodigdheden!

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Snelle levering
  • Zeer uitgebreid assortiment

jim 30-01-2017 Via de website gekocht

snel en goed

Levering was snel, goed verpakt.
Produkt was geheel naar wens, degelijke kwaliteit.
Kortom uitdtekende winkel, komt zeer betrouwbaar over, al was het voor mij de eerste koop.

jan 29-01-2017 Via de website gekocht

prima winkel

prijstechnisch prima, makkelijke site, goede telefonische helpdesk. Ik had na de aankoop nog een vraagje over mijn factuur en een verlengde garantietermijn, en dat werd meteen adekwaat opgelost

Pluspunten

• goede telefonische helpdesk
  • goede prijs kwaliteit

Minpunten

• verlengde garantietermijn onduidelijk bij aankoop.

Willem 29-01-2017 Via de website gekocht

Niet leverbaar? Dat kan toch niet.

De door cameranu.nl geadviseerde camera bleek niet leverbaar. Toen heeft men een camera bij een collega besteld en direct met de resterende bestelling toch nog redelijk snel geleverd. Top hoor. Goed advies en overleg over de levertijd en levering. Dit is zaken doen zoals het behoort. Thumbs up!

Pluspunten

• Correct optreden
  • Eerlijk in communicatie

Patricia Rennenberg 29-01-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl Top!

Cameranu.nl, ik bestel er vaker.. goede prijs en goede service. Binnen afzienbare tijd had ik mijn lenzen keurig netjes per post bij mij thuis. Goed en veilig verpakt!
Ik heb nog geen zonnekappen, maar daar kom ik voor terug bij Cameranu.nl!

Patrick 29-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!!!!

Deze webshop gevonden na gespeurd te hebben naar een ram mount voor in het balhoofd voor de motor. Deze gevonden op de site en vervolgens de site bekeken en ze hebben werkelijk allerlei mounts om te gebruiken. Heb er al meerdere zien die ik de volgende keer zeker ga bestellen;)
Ohja tevens zeer snelle levering!!

Pluspunten

• Duidelijke site goede info/prijs
  • Zeer snelle levering, uiteraad mits op voorraad

Minpunten

• Niet ondervonden

Arjen 29-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Het is zelfs mogelijk om tot in de avond te bestellen en te kiezen voor een afleverperiode. Het laatste is echter ook afhankelijk van de vervoerder/ bezorger.
Helaas liep het bij door een fout van de bezorger wat anders maar, na de klanten service geïnformeerd te hebben werd alles prima geregeld en had ik alsnog mijn Product relatief snel in huis

Pluspunten

• Goede klanten service
  • Volgende dag afleveren

W. G. Romijn 28-01-2017 In de winkel gekocht

Camera kopen

Goede winkel, goed assortiment en kundig en vriendelijk personeel. Je kunt er op je gemak rondkijken, zonder gelijk te worden lastig gevallen, super

Ronald 28-01-2017 Via de website gekocht

Netje mandarijnen

Het is het zelfde als je netje mandarijnen pakken bij de groenteafdeling. Zolang het er gewoon ligt en de prijs is goed, is er niks aan de hand. :-)

Pluspunten

• was op voorraad
  • prijs was goed

Richard Blommensteijn 28-01-2017 Via de website gekocht

Service cameranu.nl

Had een silicone zonnekap besteld, welke niet voldeed. Contact opgenomen met cameranu klantenservice, die meteen vroeg welke kap ik dan evt wilde hebben. Na aangegeven te hebben welke, hoefde ik alleen de meerprijs van de andere zonnekap bij te leggen, de oude hoefde ik niet eens terug te sturen. Superservice!

Pluspunten

• Goede en snelle service
  • Bestellingen komen snel binnen

Anoniem 28-01-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze zeggen.

Zonder verzendkosten kreeg ik een kabeltje van een paar euro binnen 24 uur in huis. Een kabeltje dat nergens anders via internet te krijgen was.

Saskia 28-01-2017 Via de website gekocht

Super!

wat een prachtige camera (Nikon B700) voor een mooie prijs, super snelle levering, en ook nog eens 5 jarige garantie. Ik ben heel tevreden!!

Pluspunten

• prijs
  • snelle levering

Evri 27-01-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Ruime keus voor een goede prijs. En de levering was super snel!
( s'avonds besteld, de volgende ochtend in huis) Ik vind het ook leuk dat ze artikelen aanbieden, maar daarbij ook direct een prijsopgave met accessoires die erg handig kunnen zijn! kortom top winkel!

Pluspunten

• snelle service
  • ruime keus

Peter Baaten 27-01-2017 Via de website gekocht

Top lens voor weinig geld.

Ten eerste de site ziet er super uit en is duidelijk en snel te overzien ;daarom was de lens die zag snel van mij; betalen en super snel bezorgd in het zuidenwesten van ons land.
Wat meer moet een mens hebben ;dit kan alleen bij een goed georganizerende winkel ..toppie...

Pluspunten

• overzichtelijk
  • prijs en kwaliteits overzicht
  • groot assortiment

Paul 27-01-2017 Via de website gekocht

prima winkel

Betrouwbaar, duidelijk, scherp geprijsd, vlotte levering en goede communicatie. Pakje keurig bezorgd. Geen enkele wanklank.

Raymond Woltman 27-01-2017 Via de website gekocht

Sony a77

Zeer mooie 2e hands body. Voldoet meer dan mijn verwachtingen waren. Snelle service en verbazende ststus van de body.

Pluspunten

• Ssnelle

Jacques 27-01-2017 Via de website gekocht

Bestelling voor Nikon camera.

Op internet gezocht en kwam uit bij Cameranu.nl, die de laagste prijs had. Ook de website zag er prima en overzichtelijk uit.
De bestelling was goed te volgen via de email berichten en track&trace. Ik heb de bestelling de volgende ochtend ontvangen.

Heidy van den Brink 27-01-2017 Via de website gekocht

Hele snelle Levering!

Duidelijke website, makkelijk alles te vinden en scherpe prijzen. Eenvoudig te bestellen en zeer snel geleverd!

Edwin Kemink 27-01-2017 Via de website gekocht

Probleem is met 1 telefoontje opgelost....Super

Dienstverlening is echt super top. Ik werd de volgende dag nog gebeld. Wat een geweldige service. Ze doen er echt aan om alles goed af te leveren. En dat is inmiddels gelukt. Ik raad echt iedereen aan hier uw bestelling te doen, je weet zeker dat je goede service krijgt.

Pluspunten

• Service top
  • Product top

Boudewijn 27-01-2017 Via de website gekocht

Omvormer

Shop biedt overzichtelijke site - bij vragen kun je snel telefonische hulp krijgen. E-mails worden vrijwel per ommegaande beantwoord.

Manon 27-01-2017 Via de website gekocht

fijne service

Mijn eerste reden om voor CameraNu te kiezen, was de prijs. Deze winkel was het goedkoopst. Nu zou ik zo weer kiezen voor CameraNu. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling en er zijn meerdere mogelijkheden om de klantenservice te bereiken.

Pluspunten

• Je wordt goed op de hoogte gehouden
  • Duidelijke website
  • Goed te bereiken klantenservice

Wesley 27-01-2017 Via de website gekocht

Photoshop lightroom hier besteld. Zover ik kon vinden nergens anders voor deze lage prijs.
Site ziet er rustig en overzichtelijk uit. Veel keuze in het ruime assortiment.
Snelle levering!

Joes Duckers 26-01-2017 Via de website gekocht

Webshop

Ik vond de webshop zeer duidelijk. Alles was goed te vinden.

Ik had het product snel binnen dus dat was zeer fijn. Mijn complimenten hier voor!!

Pluspunten

• Snelle levertijd
  • Duidelijk website
  • Goede service

B. Heijkoop 26-01-2017 In de winkel gekocht
urk

zonder verwachting fantastische ervaring.

mooie winkel waar je geholpen wordt door personeel dat vriendelijk is, maar nog mooier verstand van zaken heeft. vooral de ligging van de winkel was voor ons de juiste. hierdoor konden we de voor ons goede keuze maken uit het grote assortiment verrekijkers. mede door het enthousiasme en de kennis van de verkoper hebben we een zeer goede ervaring in deze winkel opgedaan. tevens genieten we van de gekochte verrekijker en als mensen dit of een ander artikel wil aanschaffen moeten zij zeker hiernaar toe gaan. ondanks de lange rit van ruim 130 km geen spijt gehad.

Pluspunten

• vriendelijk
  • kennis van zaken
  • makkelijk te bereiken

Hans 26-01-2017 In de winkel gekocht

Usano Lensbrush

Geweldige shop in één woord. Of je het nu via internet besteld of dat je het in de winkel zelf haalt het maakt niet uit. Ze hebben de tijd voor je, zijn vriendelijk en niet opdringerig. Daarom kom ik hier al jaren. En met een beetje geluk heb je het na een nacht slapen al in huis.

Pluspunten

• Ze hebben de tijd voor je
  • Snelle afhandeling online bestelling
  • Goede service

L van Mulligen 26-01-2017 Via de website gekocht

Varta LCD 57677 Batterijlader

Na enkele laders versleten te hebben, nu op zoek gegaan naar een goede oplader die waar voor zijn geld biedt. Die hebben we na gedegen zoeken gevonden in deze Varta batterijlader. Vervolgens gaan zoeken naar de voordeligste aanbieder en deze gevonden in CameraNU.nl.

Inmiddels al heel wat batterijen opgeladen en zeer tevreden met de batterijcapaciteit die ermee behaald wordt, daar deze zelfs beter is dan vorige laders.

Pluspunten

• Duidelijk lcd display met laadindicatie
  • Laad ook 9v blokbatterijen
  • Laad per 2AA/AAA, 2AA+2AAA of 4AA/AAAA op
  • Laad relatief snel
  • Snelle en voordelige levering door webwinkel

Lidy 26-01-2017 Via de website gekocht

Super service

Buitengewoon snelle levering en een groot assortiment. Duidelijke website en nette afhandeling van mijn order.