Detlef 19-02-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke mensen … en ook competent

Olympus OM-D E-M1 gekocht. Top prijs in Nederland + 5 jaar garantie, dat is super. Levering was snel en zoals verwacht. Ik had één vraag via telefoon en daar woord mij competent en vriendelijk geholpen.

Prikken 19-02-2017 Via de website gekocht

kijker harnas

prima keuze, snelle levering, klantenservice deskundig en zochten samen met mij wat het beste paste.

Arnold 19-02-2017 Via de website gekocht

Objectief

De shop heeft een zeer goede hulplijn en alles zeer snel en netjes geleverd echt een zaak waar je op kunt vertrouwen

Gerda 19-02-2017 Via de website gekocht

Plakboek aankoop

Ik kwam per ongeluk op deze website omdat ik aan het zoeken was naar een leuk plakboek voor mijn dochter en de leukste vond ik hier voor een schappelijke prijs. De levering vond ik vrij snel en alles was prima in orde. Een prima aankoop en ervaring dus! Naar mijn mening voor herhaling vatbaar in de toekomst.

Henny 19-02-2017 Via de website gekocht

Cameranu: super service

Een Velbon statief gekocht waarvan de snelkoppeling stuk was. Contact opgenomen en probleem uitgelegd. Er werd direct voorgesteld een losse snelkoppeling te sturen. Deze was de volgende dag in huis en probleem opgelost. Super service! Waren alle webshops maar zo betrouwbaar.

José 19-02-2017 Via de website gekocht

Canon PowerShot SX720 HS compact camera

Goede afhandeling van postverzorging en extraatje die ik erbij kreeg was ook top. Camera is ook helemaal naar mijn zin.

Ruud Smithuis 18-02-2017 Via de website gekocht

Epson Expression Photo XP-860 printer

Cameranu heeft een overzichtelijke website, uitgebreid aanbod, gunstige prijzen en snelle levering. Al meerdere keren tot volle tevredenheid bij cameranu iets besteld.

NicoTim 18-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en duidelijke omschrijving producten

De site is uitgebreid en niet chaotisch, producten zijn makkelijk te vinden door de goede onderverdeling. Ook op tablet is het fijn navigeren.

Studio Jan Fahmel 18-02-2017 Via de website gekocht

Jan Fahmel

Als professioneel fotograaf is het belangrijk op een vakkundige leverancier te bouwen. Een klantenservice die je uitstekend te woord staat! Orders supersnel geleverd.
Dat is Cameranu.nl. Een echte aanrader! Geen mooie woorden maar daden......

aad pijl 18-02-2017 Via de website gekocht

camera canon eos 1300

ben zeer tevreden met mijn aankoop zeer snelle levering.
zeer aanbevolen.
alleen jammer dat er geen installatie dvd bij was geleverd.

Frans van Avesaath 18-02-2017 Via de website gekocht

Kleine bestelling, grote service

Ik heb al eerder iets via de website van CameraNu besteld.
Nu had ik maar een kleine bestelling van ca € 12,--.
Op dezelfde manier als eerdere grotere bestellingen werd ook deze weer correct en snel en zonder verzendkosten geleverd en werd ik volledig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Kevin 17-02-2017 Via de website gekocht

Rode Video Mic Go Pro

Het aan -en uit schuifje van dit product is al vrij snel na de aankoop verdwenen. E-mail gestuurd, maar heb na bijna een week nog altijd niets vernomen. Order werd wel snel en correct geleverd.

Officiele reactie van CameraNU.nl 18-02-2017

Hoi Kevin,

Hier is duidelijk iets mis gegaan, dat je een week niets van ons hebt gehoord is niet goed. Ondanks alle zorgvuldigheid is de verwerking van jouw DOA-melding niet goed verlopen. Daarvoor onze welgemeende excuses. We bellen je vandaag nog even om het alsnog op te lossen, en we hopen dat daarmee onze klantenservice ook bij jou onder de pluspunten kan worden geschaard.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Riko 17-02-2017 In de winkel gekocht

DJI Osmo

Via de website heb ik de informatie over mijn aankoop goed kunnen vinden. Ik had ook gebeld en werd goed geholpen door de vrouw. De vragen waar ze geen antwoord op had vroeg ze na en ze maakte de bestelling klaar om af te halen. Ik haalde af op een zaterdag en schrok van de drukte. Gelukkig was ik, doordat ik vooraf besteld had, vrij snel aan de beurt. Ik vroeg me in de winkel nog wel af of de lange wachttijd voor mensen die 'gewoon komen shoppen' niet afschrikt en klanten weerhoudt om (in elk geval op zaterdagen) bij CameraNU terug te komen. Daarentegen merk je dat er alle tijd voor je wordt genomen en ben ik zeer tevreden met het demomodel DJI Osmo+ terug naar huis gegaan. Een goed apparaat, hoewel ik eerst twijfelde of ik wel of niet voor een demomodel moest gaan. Maar gezien er gewoon garantie op zit en het apparaat prima werkt, ben ik zeer tevreden. Een tip voor is dat de foto's er wel af te halen die (denk ik) gemaakt zijn om het apparaat te testen voor het in de winkel kwam.

Henk Rebel 17-02-2017 Via de website gekocht

Vertrouwen beloond

Na een eerste aankoop opnieuw voor cameraNU gekozen en opnieuw een zeer positieve ervaring. Zowel bij de bestelling en levering als bij retournering na een door mij niet voorzien probleem. Kreeg nog een tip toe! Hartelijk bedankt!

PAM Schuurmans 17-02-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Bestelprocedure was gemakkelijk. Snel en correct geleverd op de afgesproken datum. Niets te klagen dus. Ik zou zonder twijfel hier een volgende bestelling plaatsen. Ik heb ook de prijs van de printer meegenomen in het maken van mijn keuze.

Leen 17-02-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en prima prijs

Na een teleurstelling over een vraagprijs van een canon-lens bij een andere grote fotozaak was de prijs bij Cameranu 20% lager. besteld op vrijdag om 18.00 op zaterdag om 12.30 binnen. Coinpleet met zonnekap en pouche, Perfect geleverd in door met goede middelen tegen stoten ed. Zeer tevreden

Rene 17-02-2017 Via de website gekocht

Lowepro Slingshot Edge 250 AW van CameraNu

Mooi product en snelle levering. 's avonds rond half elf besteld en de volgende dag al in huis. Prima service!

Anne 17-02-2017 Via de website gekocht

Super Service!

Prijs - kwaliteit is erg in orde. Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik dezelfde dag nog mijn online bestelling kon ophalen in de winkel in Urk. De webshop is overzichtelijk en biedt goede prijzen aan tegenover concurrenten. De winkel is erg goed bereikbaar, veel keus en vriendelijk, professioneel personeel die voor je klaarstaan zonder opdringerigheid.

Sven 17-02-2017 Via de website gekocht

Goede combinatie van telefonisch advies en online verkoop.

Goede combinatie van telefonisch advies en online verkoop. In het oerwoud van aanbod en opties is het soms lastig de juiste keuze te maken. Na wat online zoeken controleerde ik mijn aannames per telefoon. De man gaf mij goed advies en vulde mijn kennis aan. Uiteindelijk alles online gekocht en het was snel in huis. Helemaal top! volgende keer weer.

Arie 17-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop verrekijker

Zowel via de website (als je al zeker bent van je keuze) als in de winkel (als je nog een definitieve keuze moet maken) is dit het juiste adres.

Rustam Iskandarov 17-02-2017 Via de website gekocht

Very good experience

I've ordered camera stabiliser from cameranu.nl - it was delivered next day (faster then I expected), great product condition as described on the website. Recommended!

Martijn Tilroe 17-02-2017 Via de website gekocht

Grijskaart en Reflectie scherm

Ik heb al wat meerdere spullen via de webshop besteld en ben er bijzonder tevrede mee. Pakket is mooi binnen gekomen, zonder beschadegingen, en de assecoires zijn echt perfect. Ik had deze nodig om even een nieuwe kant op te gaan in de fotografie.
Dank Martijn

Simon van Dijk 17-02-2017 Via de website gekocht

Aanschaf schouderpod 2

Ik kwam op youtube een schoulderpod 2 tegen voor het filmen met de smartphone ,deze wilde ik aanschaffen en door op google te zoeken kwam ik bij Cameranu .
Ik heb hier al vaker spullen gekocht ,maar niet via de webwinkel , kan niet anders zeggen als perfect.
De goedkoopste ( voor mijn product) ,gratis verzending en de volgende dag in huis wat wil je nog meer.

Vr Gr Simon van Dijk

Daniel 17-02-2017 Via de website gekocht

Prima levertijd en klantenservice

Erg fijne webshop en vriendelijke en behulpzame klantenservice. Prijzen zijn ook erg goed. Verder heeft deze winkel een breed scala aan camera's, wacom tablets en accessoires.

Piet Roelofs 17-02-2017 Via de website gekocht

tevreden klant;)

Prima webshop met een zeer ruim assortiment en scherpe prijzen.
De levering is supersnel, altijd de volgende dag de bestellingen binnen.
Koop hier regelmatig en ontvang ook de nieuwsbrief met mooie aanbiedingen. kortom heel tevreden

Rob 16-02-2017 Via de website gekocht

DJI camera sneller dan de Overtoom

De DJI camera met de actie van 2e accu gratis gekocht. Dat was al een mooie actie. Maar ik had mn camera sneller dan snel in huis. Om 23.45 besteld en om 10.30 de volgende ochtend bij mij thuis al ontvangen. Super service ;-)

R. Kemp 16-02-2017 Via de website gekocht

Perfecte aankoop

Overzichtelijk en uitstekende shop. Bestellen en volgende dag in huis. Canon spiegelreflexcamera D100 gekocht voor onze zoon. We wilden hem verrassen, maar moesten de camera snel hebben. Dat is gelukt en hij was er erg blij mee. Perfect dus

Shirley 16-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en breed assortiment

Snelle levering, breed assortiment en goede klantenservice. Ik heb meerdere bestellingen al geplaatst en altijd keurig op tijd ontvangen. Producten zijn ook altijd goed verpakt.

Josee 16-02-2017 Via de website gekocht

Opberghoes voor SD kaartjes

Prima shop, hebben vele en goede artikelen en de levering is snel en correct. Zeker een aanrader voor degene die nog op zoek is tassen of opberghoezen.

Peter Delahaye 16-02-2017 Via de website gekocht

Zelfs een berichtje als het wat langer duurt

Bij deze gerenommeerde webwinkel ben je gewend dat alles als een zonnetje loopt. Onlangs was er echter iets fout gegaaan bij de verzending van een enveloppe met gelfilters voor de flitser. Ze waren per ongeluk verkeerd geadresseerd en retour gezonden. Prompt kreeg ik een excuusberichtje dat de enveloppe opnieuw zou worden verzonden en dat het daarommiets langer duurde. En twee dagen erna was de enveloppe binnen. Ik vind het zeer ruiterlijk dat ze gewoon zeggen dat ze een foutje gemaakt hebben en ik vind het zeer attent dat ze me informeerden over deze vertraging.

Henny 16-02-2017 Via de website gekocht

Cameranu: super service

Vincent 16-02-2017 Via de website gekocht

Zeer Tevreden

CameraNU heeft altijd de juiste spullen voor goede prijzen. En het gratis verzenden is ook een grote plus.

Emiel Blijsie 16-02-2017 Via de website gekocht

Lenspen

Super snel verzonden, erg betaalbaar, lenspen is ideaal voor lenzen, maar ook voor virtual reality bril lenzen. Zeker een aanrader!

R. Bouma 16-02-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Ik heb onlangs een hot shoe adapter gekocht voor mijn microfoon. Ik dacht eerst dat de kwaliteit matig zou zijn, maar het bleek een echt aluminium ding te zijn! De kwaliteit en prijs is gewoon heel goed bij cameranu. Ook zijn ze met de levering enorm snel en is het meestal ook nog gratis.

Wiel Koekkoek 16-02-2017 Via de website gekocht

Cijfer 9

Waarom een 9? Ik denk dat altijd iets beter kan.
Dat ik al jaren vrijwel alleen bij camera nu bestel zegt wel iets over deze onderneming.
De prijzen behoren tot de laagste van de internetaanbieders uitzonderingen daargelaten. Indien ik weer iets nieuws op fotogebied nodig heb raadpleeg ik eerst camera nu en ruim 90% van de gevallen besluit ik tot koop bij camera nu.
Vandaag besteld en morgen thuis en dat steevast.
Ook heb ik eens een flitser besteld omdat ik dacht dat mijn oude flitser defect was. deze kon ik zonder vragen/moeilijkheden gewoon weer terugsturen.
Wat de website betreft vind ik deze achteruit is gegaan m.b.t. het vinden van mijn producten maar dat kan aan mij liggen.
Deze winkel doe ik al jaren aanbevelen.

L.J. Zwemer 16-02-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl

Het is een goede betrouwbare website. De prijzen zijn realistisch en er wordt veel informatie gegeven over het product waar je naar opzoek bent. De informatie is duidelijk weergegeven in een tabel. De producten vergelijken is ook heel handig door het selecteren van de items waar je naar op zoek bent. Met de 360 graden weergave van het item is het heel duidelijk te zien wat je wil kopen. Het handige van cameranu.nl is dat de voordeelsets duidelijk op een rijtje staan. Het is fijn dat je niet helemaal moet kijken of het wel bij je item past, want dat is al gedaan door cameranu.nl. Ook kan je zien wat er allemaal wordt mee geleverd. De site is ook heel overzichtelijk opgebouwd, maar je wordt soms een beetje gek van alle groene vinkje die op de site staan (al begrijp ik dat wel). Het was moeilijk voor mij om te vinden wat voor dingen allemaal onder de gratis 5 jaar garantie vallen. Het zou handig zijn als je een mail kreeg waar dat precies in staat.

Cameranu.nl is een heel handige site en ik heb er veel aan gehad tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe fotocamera.

Hans 16-02-2017 Via de website gekocht

Jupio Lion Battery Pack

De Jupio Lion Battery Pack de volgende dag ontvangen van cameranu.nl
De prijs is heel voordelig. Deze batterij past prima in mijn Panasonic Lumix compactcamera. Het functioneert naar behoren. Goed werk cameranu.nl

Wendy 16-02-2017 Via de website gekocht

UV filter en schouderband fotocamera besteld

Ik ben nog een beetje een beginneling op fotogebied maar dankzij de goede informatie op de website had ik zo gevonden wat ik nodig had. De producten waren precies goed en ik ben er erg blij mee.

Mirjan Straatsma 16-02-2017 Via de website gekocht

Mirjan Straatsma

Heb cadeau cheques besteld voor een jarige collega die een vaste klant is bij Cameranu.nl
Ik was wat laat met bestellen, dag van tevoren, maar dit was geen probleem. Bij mijn bestelling vermeld dat ik ze de volgende dag nog had. Ik kreeg vlak na de bestelling keurig een mailtje van klantenservice dat de bonnen verzonden waren! De volgende dag inderdaad geleverd. Dat is nog eens service!

Maan 16-02-2017 Via de website gekocht

Muslim achtergronddoek

Helder, goedkoop en snel bezorgd. Ik ben altijd erg tevreden met mijn aankopen hier en deze achtergronddoek was geen uitzondering.

Ans 16-02-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering.

Geweldige en snelle service. Ik kreeg binnen enkele minuten al antwoord op vraag. Het bestelde artikel binnen 1 dag gratis geleverd.

rob dijkstra 16-02-2017 Via de website gekocht

zeer correct

de communicatie met CameraNu loopt altijd vlekkeloos, of je ze nu belt of mailt. Ik ben nog nooit in de winkel geweest, maar bestel regelmatig via internet. Verzending is altijd vlot en probleemloos. Een webshop zoals een webshop hoort te zijn

WT van Amstel 16-02-2017 Via de website gekocht

tafelstatief

Bestelling en afhandeling snel en soepel verlopen. Eenvoudig en super handig product op voorraad bijna direct in huis.

E. van Barneveld 16-02-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en behulpzaam!

Al een aantal keer heb ik voor zowel zakelijk als persoonlijk producten besteld bij Cameranu.nl. Ik ben super tevreden over de levering van de producten (vandaag besteld, morgen in huis) en het advies wat ik in het aankoopproces heb mogen ontvangen. Voor een 'leek' is het moeilijk om een goede keuze te maken, helemaal als het gaat om dure producten die je niet zo 1,2,3 aanschaft. Het contact met cameranu.nl is fijn en laagdrempelig, zo heb ik zowel telefonisch als via chat advies mogen ontvangen. Ze zijn erg flexibel en bij de laatste aankoop actief meegedacht met de facturering. En dat voor de beste prijzen die online te vinden zijn. Ik ben een tevreden klant en raad iedereen aan bij dit bedrijf zijn producten te bestellen.

Gattoherrera 16-02-2017 Via de website gekocht

Excelent service

Very friendly website, good products, prices and a very fast service in moments of problems. By far my first option if i need to buy something for my cameras.

Great

Tanja joosten 16-02-2017 Via de website gekocht

Camouflage hoes voor 400 mm lens van canon

Makkelijk je artikel te vinden en zo besteld. Snelle levering. Prima kwaliteit. Veel keuze uit veel artikelen.

Cisco 15-02-2017 Via de website gekocht

Cameranu

Goede uitgebreide site. Ook eenmaal in de winkel geweest en al het personeel heeft echt verstand van fotografie.

Robert 15-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en service

Levering was snel en netjes. Bedrag was dubbel over gemaakt door een storing bij de bank, maar dit was snel behandeld en terug gestort.

een tevreden klant 15-02-2017 Via de website gekocht

topproduct, goede service en snelle levering

Was op zoek naar goedkope en goede diascanner. Kwam uit bij Camera.nu. Laagste prijs en binnen 24 gratis thuisbezorgd. Heb inmiddels al honderden dia's gedigitaliseerd met mijn Rollei DF-S 500 SE

LMH 15-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Op dinsdag een camera en enkele accessoires besteld, deze werd de volgende dag geleverd. Bij controle ontbrak één van de accessoires. Gebeld met de klantenservice (snel contact). Er werd gevraagd nog even goed te checken of het ontbrekende deel niet onder de doos van de camera was geplakt. Toen dit niet het geval bleek werd de toezegging gedaan om het ontbrekende deel op te sturen. Dit was de volgende dag in huis!