Deze score is berekend op basis van 2779 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Alie 23-10-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering en groot assortiment

De webshop heeft een groot assortiment. Ook is de levering snel en kun je kiezen wanneer het bezorgd wordt. De webshop is mooi, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
Met andere woorden: ik ben super tevreden

Nick 23-10-2017 Via de website gekocht

snelle service

Site is heel duidelijk en overzichtelijk, en er is een hele snelle levering. Ik had laatst een product eigenlijk te laat besteld op vrijdagvond, maar kreeg de bestelling toch de volgende dag binnen.

naser 23-10-2017 Via de website gekocht

super!

zo snel, Super goede service alleen 1 verbeter puntje,dat er beter op de site komt gestaan over de extra verzekering die je kan afsluiten veder echt helemaal top

Huub 22-10-2017 Via de website gekocht

Maakt beloftes waar

Heb een open box lens besteld. Produkt zag er inderdaad tip top uit en er zat zelfs geen krasje op.
Goed verpakt en verzonden en aangekomen. Echt tevreden, beveel dit bedrijf daarom ook aan.

bredero5 22-10-2017 Via de website gekocht

Fijne shop, prima prijzen

Ik heb al vaker wat bij Camera.nu besteld en iedere keerkrijg ik mijn bestelling binnen 48 uur thuis. Dit keer was het een zonnekap, prima verpakt, en keurig op tijd. Leveren met post.nl, hetgeen ik belangrijk vindt.

Cin 22-10-2017 Via de website gekocht

Een 10 voor de fijne service en goed product!

Na flink rondkijken op het Internet naar deze camera uitgekomen bij cameranu.nl. De prijs is hetzelfde als in andere shops maar bij cameranu.nl krijg je de bijkomende voorwaarden erbij zonder rare fratsen. Fuji heeft een actie waarbij je er zo 5 jaar garantie bijkrijgt. Bij veel andere shops moet je hier van alles voor doen en bij cameranu.nl zit het er gewoon bij (zoals het eigenlijk hoort!). Alles wat cameranu.nl belooft op de site is ook waar. Je bestelde produkt wordt de dag na je bestelling (ook goed te volgen) direct geleverd en alles zit ook goed ingepakt zodat het niet beschadigd aankomt. Dit is de eerste keer dat ik iets besteld heb bij cameranu.nl maar ik ga hier zeker meer bestellen! Bovengemiddelde webwinkel! Zekere aanrader!

cato 21-10-2017 In de winkel gekocht
urk

goede service

In de winkel in Urk goed geholpen. Men neemt de tijd om te helpen en is eerlijk in advies iets wel of juist niet aan te schaffen. Geen "gladde verkooppraatjes". Er is wel enige wachttijd voor je geholpen wordt (werken met nummertjes) dus je moet niet binnen 5 minuten buiten willen staan maar er is een koffiehoek en genoeg te zien tijdens het wachten. Voor aankopen zonder adviesbehoefte kun je ook de webwinkel bezoeken. Die is ook goed.

Patrick 20-10-2017 Via de website gekocht

Zo hoort het!

De keuze is enorm en ik heb het juiste kunnen kiezen.
vrijdagavond 23.00 besteld en volgende ochtend in huis. Helemaal super want ik had de camera mount deze zaterdag echt nodig. Goede prijs, wat een service!
Heb ik weer iets nodig dan ga ik naar de beste winkel van de EU, CameraNu !!

Mark 20-10-2017 Via de website gekocht

Goede service, ook verzending naar buitenland

Prima webshop! Heb 2x bij cameranu.nl besteld en alles verliep prima. Het feit dat ik in het buitenland woon (Portugal) was totaal geen punt.

Remco 20-10-2017 Via de website gekocht

S'Avonds een tekentablet besteld en direct volgende dag geleverd en dat voor de laagste prijs, top! Zeker voor herhaling vatbaar.

N.Dommisse 20-10-2017 Via de website gekocht

keus keus keus

Bijna teveel keus maar de webshop helpt je super snel door alle menu's heen zonder dat je uren moet gaan zoeken. Duidelijke specs en alles is overzichtelijk weergegeven. Ook per e-mail snelle reactie of iets nog leverbaar was via CameraNu

Brahim 20-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service

De bestelling ging makkelijk en eenvoudig. Het product was binnen 20 uur bij mij thuis bezorgd. Supersnelle service. Thanks

michielrc 19-10-2017 Via de website gekocht

Boven verwachting

Had voor het weekend nog wat extra spullen nodig voor de camera. Gezocht op internet welke snel de volgende dag konden leveren tegen een geschikte prijs. Alles gevonden bij cameranu.nl. Netjes op de hoogte gehouden van de bestelling en aflevering zeer correct.

Jan Vermij 19-10-2017 Via de website gekocht

Uitstekende telefonische service, levering en garantie.

Uitstekende telefonische service. Aangenaam verrast door aanbieding Pentax Optio accu. Super ! En zeer snelle levering ! ! Zeer goede ervaringen met Cameranu ook op garantie gebied. Zéér aan te bevelen.

Josje 19-10-2017 Via de website gekocht

Even chatten en hun advies is top !

Omdat dit niet mijn expertise is vraag ik altijd advies en die is altijd doorslaggevend en top !
Ze leveren snel en correct. Meerdere bestellingen in het verleden daar gehad en altijd 100 % inzet van hun kant.

Nienke 19-10-2017 Via de website gekocht

Super

Zocht een specifieke gopro dome. Was niet op veel plaatsen te krijgen. Kon het wel uit Amerika bestellen maar dan komen de import kosten erbij waardoor de prijs hetzelfde was als cameranu.
Goede, snelle bezorging. Top!

Sabine 19-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Eerste ervaring met cameranu.nl en deze was perfect. Ik heb een filmcamera besteld en de volgende dag werd hij bezorgt. Supermakkelijk te bestellen, verschillende keuzes voor levering en dat gratis. De volgende dag werd camera op afgesproken tijdstip bezorgt. Ondertussen netjes via mails op de hoogte gehouden waar mijn pakketje was.

Ik bestel hier weer!

Rene F 19-10-2017 Via de website gekocht

Kennis van hun klant, bindt mij

Sinds 2010 ben ik klant bij Cameranu.nl. Dat is niet - alleen - vanwege hun brede assortiment, maar vanwege hun kennis en aandacht voor hun klanten; voor mij, eigenlijk. Door het goede contact kennen zij hun klanten en weten zij wat mij beweegt bij hen te kopen. Dat merk je vooral als het een keer mis gaat met een camera(onderdeel) en je gebruik moet maken van hun goede service. Zo heb ik een eerder bij hen gekocht objectief (en goed verzorgt de afgelopen jaren!) kunnen inruilen tegen een ander objectief, voor een bijzonder mooie inruilprijs. Op deze manier kocht ik mijn derde Carl Zeiss objectief. Ik ben er heel erg content mee.

ac de koning 19-10-2017 Via de website gekocht

Hoekzoeker seagull

Fantastisch om daar mee te werken,heb nu geen last meer van mijn rug en maak de mooiste foto's,dank je wel

Ley1985 19-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig kado!

Deze earplugs heb ik vorige week als kado gegeven aan m’n echtgenoot en uit al de draadloze headsets zijn deze de beste!! Misschien haal ik ook voor mezelf! Heel erg handig in gebruik!! Verder ook nog eens een snelle levering!

Michiel 18-10-2017 Via de website gekocht

CameraNU doet wat het belooft

Zeer snelle en accurate levering. Ben uiterst tevreden over de mailinformatie. Uitstekend bedrijf. Ik sla CamerNU op in mijn favorieten mocht ik nog iets nodig hebben uit hun zeer uitgebreide assortiment.

Pascal 18-10-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijke oplossingsgerichte service

Gekozen voor deze online winkel vanwege het advies wat ik telefonisch heb gekregen.
Na een 'foutieve' vermelding zeer klantvriendelijk geholpen en hebben ze een gepaste oplossing gezocht.
Nu een zeer tevreden klant en gaan we op naar het schieten van mooie beelden.

Ronald 18-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Prima website en klantvriendelijke telefoondienst. Competatief geprijsd en ruime keuze aan artikelen die grotendeels uit voorraad worden geleverd waardoor je bestelling binnen een dag wordt geleverd.

rens51 18-10-2017 Via de website gekocht

Canon accu vervanger snel geleverd voor prima prijs

helaas een defecte accu voor mijn Canon EOS-1D mark III en die zijn duur bij Canon! Prima informatie van CameraNU.nl via chat en email over een veel goedkopere vervanger, snel geleverd en het ontbrekende afdekkapje werd na een vraag onmiddellijk nagestuurd.

Nuelle 18-10-2017 Via de website gekocht

Mijn favoriete fotowinkel!

Als fotograaf heb je vaak spullen nodig en ken je de meeste (grote) foto winkels wel. Er zitten echter grote verschillen tussen de winkels en daarom is Cameranu.nl mijn favoriet. Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel en ik heb in deze winkel nog nooit iets gekocht waar achteraf iets mis mee bleek te zijn. Top service en ze komen zelf met eigen koerier je gekochte items thuis bezorgen!

Roel 18-10-2017 In de winkel gekocht
Urk

Vriendelijk geholpen, uitgebreid assortiment, gedegen kennis

Bij CameraNU.nl besteld vanwege hun goede naam en eerdere ervaringen. Aankopen altijd in de winkel gedaan, hier kun je verschillende camera's proberen en is er ruim de tijd om al je vragen te stellen. Ook service achteraf is goed.

Mega Marketeers B.V. 18-10-2017 Via de website gekocht

Tevreden, wel jammer dat retoursturen op eigen kosten is.

Camera Nu heeft meestal wel de producten welke wij nodig hebben, of kunnen deze bestellen.

Echt een nadeel is dat retour versturen op kosten van de klant is. We hadden een bestelling van boven de €5000,00 euro geplaatst, 1 lens moest terug (van €300,-) waarvoor we een andere lens van €1000,00 weer besteld hadden, en toch moesten wij de verzendkostenkosten betalen.

Mijn persoonlijke mening is dat retouren gewoon op kosten van de webshop horen te zijn, zeker als je voor duizenden euro' s besteld bij een webshop. Anders dan dat vind ik Camre Nu een prima webshop!

Officiele reactie van CameraNU.nl 18-10-2017

Hoi Omar,

Dank voor je feedback, goed te horen dat je ons een prima webshop vindt!
Over het retourneren ben je niet zo heel tevreden, dat vinden we jammer. We snappen je punt, en kunnen nergens vinden of je contact met ons hebt opgenomen om over de retourkosten te overleggen. Meestal komen we daar namelijk wel uit.

We zien je graag voor een volgende aankoop weer bij ons terug, en hopelijk kunnen we je dan alsnog een perfecte ervaring bieden.

Hartelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl

Nelis 18-10-2017 Via de website gekocht

Super service

Meerdere dingen besteld en de volgende dag geleverd. Ze doen wat ze beloven. Ook als je belt je wordt correct geholpen er zitten mensen met kennis van zaken.

Arjan 17-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en groot assortiment

Ik was op zoek naar een specifiek product, te weten een tablethouder welke ik ook makkelijk op een statief kan monteren. Bij een van de grotere elektronica winkels/keten die wij hier in NL hebben, kon ik weer met lege handen naar huis... te specifiek. Voor Cameranu.nl is niets te specifiek. Vaak alles op voorraad, waardoor levering snel is en tegen scherpe prijzen.

Johan 17-10-2017 Via de website gekocht

telefonisch goede informatie, vriendelijk geholpen.

Het product dat ik wilde kopen was elders bijna overal uitverkocht of tegen een hogere prijs verkrijgbaar.
CameraNu had enkele op voorraad en kon de volgende dag al leveren.

lize 17-10-2017 Via de website gekocht

super tevreden

Heb al meerdere malen wat besteld en de service is goed. Snelle levering. Netjes afgeleverd. website ziet er overzichtelijk uit. Goede omschrijvingen en eventueel aanbevelingen wat nog meer te gebruiken.

Zahra Abdoelhak 17-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en nette service

Totaal niks te klagen over CameraNu. Altijd als ik iets bestel bij de webshop is het binnen no time bij mij thuis. Alles is vertrouwd, alles wat ik bestel is mooi optijd in huis. Alle duidelijke mails krijg ik direct binnen, zodat ik niet voor verassingen sta. Dus ik zeg: Top service bij CameraNu

Bruinsma 17-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering makkelijk bestellen

Fijne online winkel
Snelle bezorging en scherpe prijzen. Ben super tevreden over mijn canon printer.Ik zou deze winkel aan iedereen aanbevelen.

af2 media productions 17-10-2017 In de winkel gekocht

Very good service

I am very satisfied with the service I received from Cameranu.nl They really what they express on their website, I would recommend this shop to everybody.

N 17-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Eerst de klantenservice gebeld om wat meer informatie, zeer vriendelijk geholpen. Bestelling gedaan en 1 dag later al in huis! en precies gekregen wat ik voor ogen had !

Rick Hospers 16-10-2017 In de winkel gekocht
urk

Geweldig aanbod!

Een heel ruim aanbod in audio apparatuur en in film apparatuur! Geweldige service. Ook het filiaal zag er erg mooi uit met heel veel keuze! Ben heel vriendelijk geholpen en goed begeleid in mijn keuze.

Raymond 16-10-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl heeft een goed assortiment. Zij zijn goed geprijsd. Het bestellen gaat makkelijk en de levering is snel.

Karolina 16-10-2017 Via de website gekocht

Very nice experience

Snell service! It was fast and easy, no complaints. I irdered a tripod there, because it had the lowest price among online shops. Recommended!

jwvlist 15-10-2017 Via de website gekocht

Prima levering en goed materiaal.

Gewoon, omdat je iets snel nodig hebt en omdat je weet dat de kwaliteit in orde is omdat je er al vaker iets hebt besteld, daarom bestel ik hier bij CameraNU.nl. Ik zocht en vond snel wat ik zocht en binnen korte tijd stond er iemand aan de bel met de bestelde waren voor mijn fototoestel; prima dus en volgende keer bestel ik hier gewoon weer.

Mary 15-10-2017 In de winkel gekocht

Super service

In mei hebben wij in de winkel een camera gekocht, helaas voldeed deze niet aan onze verwachtingen.
Begin deze maand met camera terug gegaan naar de winkel, en in overleg gegaan.
Zij hebben onze camera terug gekocht voor een heel mooie prijs, zodat wij na zeer goede uitleg en voorlichting met een super fijne camera weer naar huis zijn gegaan!
Een dikke pluim voor deze service, en kunde van het personeen!

Super service 14-10-2017 Via de website gekocht

Super service

Producten zijn zeer overzichtelijk ingedeeld....Goede kwaliteit..... Betaalbaal....En zeer snelle levering...

Nathalie van Doorn 14-10-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd geweldige service!

Zoals altijd, snel geleverd, goed geleverd, goede prijzen.
Goede klanten service als je ze nodig hebt.
Gewoon een top winkel die eigenlijk een 11 verdient omdat een 10 nog net te weinig is.

Bob 14-10-2017 In de winkel gekocht

Geweldige sevice

Ik heb al veel spullen bijcamera nu gekocht en de service is geweldig.
Bij mijn laatste aankoop was er iets mis gegaan in de communicatie. Dit werd op een goede manier voor mij als klant rechtgezet dor de betreffende verkoper.

H.J. van der Linde. 13-10-2017 In de winkel gekocht
CameraNu te Urk.

Geweldige zaak.

Ben op een hele leuke en vriendelijke manier geholpen. Kennis van zaken en goed voorgelicht.
Winkel is zeker aan te bevelen.

Hans H 13-10-2017 Via de website gekocht

Positief bij deze winkel!

De laatste weken regelmatig iets besteld bij CameraNu en eigenlijk nooit teleurgesteld; integendeel! Alles wat ik heb besteld werd binnen de opgegeven datum geleverd, waarbij ik voortdurend via email op de hooget werd gehouden van de zending.
Slechts één keer had ik iets verkeerd besteld en prompt werd het product de volgende dag omgeruild voor een ander product.
Kortom: niets dan lof voor CameraNu en ook voor de feedback van je aankopen. Goed gevoel bij mijn aankopen.

Carla 13-10-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd !

Grote keuze. De begeleidende filmpjes met uitleg over het product maken het gemakkelijk kiezen .
De kwaliteit is gewoon goed. En de prijzen zijn acceptabel.

Paul 13-10-2017 In de winkel gekocht

stabiele klantgerichte professionaliteit.

Ik heb bij Cameranu.nl inmiddels mijn vierde semi-professionele videocamera gekocht; probleemloos en goede service. Ook voor niet-video apparatuur (zoals audio) kijk ik ook of Cameranu.nl het heeft.

René Morshuis 13-10-2017 Via de website gekocht

snel en accuraat

prima winkel, overzichtelijk en snel kunnen vinden wat je zoekt.
Bestellen gaat snel en eenvoudig. Top winkel

NomNom 13-10-2017 Via de website gekocht

Super snel met een blij gezicht

Toen ik besloot om een tablet te kopen moest ik eerst heel lang sparen. Ik heb dus genoeg tijd gehad om te shoppen en vond bij CameraNU de laagste prijs en de meeste (positieve) reviews. De laatste dag van September heb ik mijn investering gedaan, op een tijdstip waar enkel vampieren en illustratoren nog bestellingen doen. Ondanks dat ik had aangegeven dat ik graag rond 17:00 het pakketje wilde ontvangen (ik bedoel, ik moet ook slapen), werd ik om 9:00 uit bed gebeld door de bezorger die met een blij gezicht mijn nieuwe geldmakende digitale teken gadget overhandigde. En toen ik rond 15:00 opnieuw wakker werd was ik ook heel blij met de snelle service!

MInder leuk: Instagram heeft bepaalt heeft dat het Inktober is ....

A.L. vd Berg 13-10-2017 Via de website gekocht

Prima afhandeling van mijn bestelling.

Mijn bestelling is precies op de door mij aangegeven datum bezorgd'
Waarvoor mijn complimenten! Ook de prijs was zeer aantrekkelijk.