Lisanne 07-02-2017 Via de website gekocht

Goed advies, goede prijs, snelle levertijd

Zeer tevreden over deze webwinkel. Het is allemaal duidelijk, overzichtelijk, de prijs is interessant en de levertijd is super snel. Geen verbeterpunten

Monique 07-02-2017 In de winkel gekocht

Foto-vak-winkel

CameraNU.nl is een klantvriendelijke winkel. D.m.v. een nummer-systeem weet je precies wanneer je aan de beurt bent. Tijdens het wachten kan je rustig de winkel bekijken en koffie of thee drinken. Het personeel is vakkundig, alles wordt goed uitgelegd. Wij kregen bovendien niet het idee dat we naar de duurste camera werden 'geleid', er werden meerdere opties geboden. Er was ook geen tijdsdruk, er werd alle tijd genomen om alles te bekijken en uit te leggen. Prijs/kwaliteit-verhouding is prima. Ook was alles op voorraad.

Ton de Koning 07-02-2017 Via de website gekocht

CameraNU.nl Helemaal van deze tijd!

Als je informatie vraagt per telefoon wordt je direct vriendelijk en correct te woord gestaan,en je krijgt een eerlijk en vakkundig antwoord! en zoals afgesproken de levering aan huis is ook perfect geregeld !! 100%
Jullie zijn geweldig!!

Rian Eijsermans 06-02-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Bij Cameranu.nl een digitale recorder besteld.Ik kreeg meteen een bevestiging van de aankoop en had hem de volgende dag al in huis.Factuur werd per mail snel toegezonden.
Alles prima en betrouwbaar geregeld.Heel fijn!

Rob 06-02-2017 Via de website gekocht

Canonlens

Op zaterdag een Canonlens en belichtingsdoeken besteld en op maandag keurig op tijd afgeleverd. Ik dacht dat er een doek niet bij zat en heb meteen een e-mail gestuurd met mijn vraag. 's Avonds al een melding terug. Prima toch. Camera.nu heeft dienstverlening blijkbaar hoog in het vaandel staan en dit is niet de eerste keer dat mij dit opvalt.

JochemW 06-02-2017 Via de website gekocht

Goede livestream feedback via whatsapp, snelle levering.

Cameranu.nl is een mooie duidelijke website. Tijdens mijn zoektocht naar een body en een lens kwam ik terecht bij Cameranu.nl, Deze firma gaf gratis 3 jaar extra garantie op de artikelen, dit en de snelle online terugkoppeling via WhatsApp is voor mij de doorslag geweest om hier te kopen.

David 06-02-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel met groot aanbod en lage prijzen

De website is overzichtelijk en het aanbod is groot en scherp geprijsd. Met een regelmatige klant en ben tot op heden nooit op problemen gestuit.

Dykstraw 06-02-2017 In de winkel gekocht

Natuurfotografie

Kleine aankoop, prima bediening en alle tijd om feedback te geven i.v.m. een eerdere aankoop. De verkoper was geïnteresseerd in de techniek die door mij werd toegepast het het 40 mm macro objectief in combinatie met een Opemus vergroter voor reproduktie van 6x6 cm negatieven in zwart wit

Love2cre8 Photography 06-02-2017 Via de website gekocht

Close up lens

Hele leuke webshop! Alles staat heel duidelijk aangegeven.
Tevens is er veel informatie te vinden over alle producten, wat heel belangrijk is als je bepaalde producten aanschaft waar je niet veel info over hebt.

Tot slot is de bezorging heel fijn en snel verlopen.

Al met al een fijne ervaring en ik zal in de toekomst zeker meer aankopen doen via www.cameranu.nl

andre van der wel 06-02-2017 Via de website gekocht

camera tas nikon

Prima product. snelle levering en scherpe prijs. Na lang zoeken op internet uiteindelijke bij deze winkel terecht gekomen. Doorslag gaf dat de productomschrijving zeer volledig was

John 06-02-2017 Via de website gekocht

Canaon Body 760D, goede keus

Duidelijke omschrijving + 5 jr extra garantie.
Ook de coupon voor Canaon workshop zat er bij in de doos.
Bestelling is echt super verpakt, door extra omdoos geen beschadigd produkt. Tijdens vervoer heeft dat zijn nut helemaal bewezen (gat in omdoos). Vrijdagavond besteld en zaterdag om 13.00 al afgeleverd.

Jenny 06-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop objectief

De informatie verstrekking, advies en uitleg hoe en wat is geweldig.
Ze hebben alle tijd voor je.
Keurige winkel , prettige sfeer, Deskundig personeel .
En de koffie staat altijd klaar

Rob Swart 06-02-2017 Via de website gekocht

top!!

Zeer overzichtelijke website, groot assortiment, snelle levering en uitstekende service! Kortom; Cameranu doet wat het beloofd.

de Vries 06-02-2017 In de winkel gekocht

tot nu toe altijd goede ervaring met cameranu, inmiddels een 4 tal camera's hier gekocht en tot nu toe geen negatieve ervaring, de laatste keer dat ik een camera ter reperatie aanbood hebben ze er toch maar weer voor gezorgt dat de reparatie onder de garantie viel. KLasse

luvanmo 06-02-2017 Via de website gekocht

Linkstar Achtergrond

Was op zoek naar een degelijke en verplaatsbare en stabile achtergrond, met voldoende breedte en lengte van de achtergrond.
Deze moest indien mogelijk voorzien zijn van een stoffen achtergrond, gemakkelijk op te bergen en mee te nemen naar willekeurige locatie, wat met een papieren achtergrond helemaal niet te doen is.
Stof kan je wassen mocht deze vuil worden naargelang het gebruik.
De info hierover vind je praktisch snel en was dan ook volledig zoals het hoort.

Marc De Vos 06-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop Meopta Meopro HD 8x42

Voor de aankoop van een nieuwe verrekijker had ik Cameranu .nl gevonden via internet. Had vooraf uit het verre Vlaanderen via jullie handige website al bepaald welke verrekijker mijn voorkeur genoot.
Ondanks deze online te koop was wilde ik toch hem graag zelf eens testen in de winkel.
Daar kon een vriendelijke verkoper mij vlug overtuigen om een ander model te nemen dat werkelijk beter was voor mij. Bij de Meopta Meopro HD 8x42 is de prijs-kwaliteit verhouding perfect. Super om vogels mee te spotten. Niet zwaar, veel licht, breed kijkveld,... Aanrader!

Christina 05-02-2017 In de winkel gekocht

Cameranu.nl beveel ik met een gerust hart aan!

Ben twee keer naar de winkel in Urk geweest. Wat een mooie winkel is dat met een grote diversiteit aan fotospullen en alles daaromheen én last but not least: vriendelijk en goed geïnformeerde verkopers. Bij Cameranu.nl kreeg ik niet het gevoel dat mij iets aangesmeerd werd en dat men gehaast was om de volgende klant te woord te staan. Maar het is voor mij 1,5u rijden en voor accessoires vind ik dat te ver. Daarom heb ik diverse keren via de website besteld en indien nodig voorafgaand aan de bestelling telefonisch contact gehad. Ik word vlot en naar tevredenheid geholpen. De bestelling is de volgende dag in huis, is goed verpakt én ook nog eens gratis bezorgd. Dat doen weinig webwinkels Cameranu.nl na. Dus als ik iets (snel) nodig heb, dan bestel ik het bij Cameranu.nl. Warm aanbevolen!
O ja, waarom ik een 9 geef? Die keren dat ik in de winkel ben geweest, was het enorm druk en was de wachtrij groot. Kreeg een lekker kopje koffie en het is een goed teken dat het zo druk is, maar meer dan een half uur wachten vind ik -persoonlijk- wat lang. Ondanks dat ik mezelf een kritische klant noem die waar voor haar geld wil, maar ja wie wil dat niet, ben ik zowel in de winkel als via internet niet teleurgesteld en altijd naar tevredenheid geholpen.

Hetty 05-02-2017 Via de website gekocht

Topshop

Schrijf je een winkel review? JA dat doe ik graag. Duidelijke webshop, makkelijk een bestelling te plaatsen en te betalen. De bestelling had ik keurig volgens afspraak binnen. Prettig bedrijf om te bestellen.

Raymond 05-02-2017 Via de website gekocht

fotografie 5-voudige reflectieschermen

werd via de digitale nieuwsbrief CameraNu.nl geattendeerd op een aanbieding van 5 kleuren reflectieschermen voor slechts € 14,95 inclusief verzendkosten. De kwaliteit is goed, de verzending geschiedde prompt, de prijs is zeer voordelig in vergelijking met andere fotografie-aanbieders. Communicatie via email is uitstekend. Ben zeer tevreden!

Jcopal 05-02-2017 Via de website gekocht

Al vaker een camera gekocht

Prettige en overzichtelijke site. Komen hun beloftes na en leveren volgens afspraak. Ook bij telefonisch contact prettig en vriendelijk.

Peter Warmerdam 05-02-2017 Via de website gekocht

Beste keuze voor aankoop bij Cameranu.nl

Mijn keuze komt als volgt tot stand. Ik ga kijken op allerlei sites wat er geschreven wordt over het door mij aan te kopen product, in mijn geval een fotoprinter. Mijn keuze werd de Epson Expresson Photo XP-960 printer.
Op kieskeurig kwam meteen Cameranu.nl met de laagste prijs bovendrijven. Ik ga dan naar de site van Cameranu.nl en daar las ik dat er ook nog eens 50 A3 vellen fotopapier gratis bijgeleverd werden. Zo'n buitenkans laat ik mij dan niet ontglippen. Vrijdagavond besteld en zaterdagmorgen iets na 9 uur werd de printer al geleverd. Van die snelle en correcte levering wist ik al omdat al mijn foto- en filmapparatuur ook van Cameranu.nl komt. Kortom het kan bijna niet beter dus ik beveel Cameranu.nl van harte aan.

Carlos Rozas Rojas 05-02-2017 Via de website gekocht

Very recommended!

Very easy and clear to buy online. The product arrived on time, as it was indicated by the store. Definitely I will buy again here.

Carin 05-02-2017 Via de website gekocht

CamaraNU.nl, top levering

Een week geleden heb ik iets op de website van camaraNU.nl besteld, na duidelijke stappen is dit goed te doen! Mijn product was op voorraad, waardoor het de volgende dag in huis zou zijn. En ja hoor, de volgende dag had ik me pakketje al binnen. Wat op de site staat klopt dus ook, waardoor je een goed beeld hebt van wanneer je pakketje binnen komt. Super handig! Het pakketje eenmaal binnen, was het goed en netjes ingepakt en ik was helemaal tevreden. De volgende keer zou ik zo weer bij camaraNU.nl bestellen. Top levering!

Stephan 05-02-2017 Via de website gekocht

Alles wat een foto- of videograaf nodig heeft onder één dak

Alle gear voor foto- en videograven verkrijgbaar via deze webshop, met een duidelijke interface en heldere productinformatie. Artikelen voor een scherpe prijs en klantenservices goed bereikbaar via veel verschillende kanalen.

Harm 05-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van reflectiescherm te zien op mijn foto's!

Hele brede sortering met goede producten voor zeer concurrerende prijzen en de snelle levering maken Cameranu mijn favoriete leverancier!

Theo Wennekes 04-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop Manfrotto Tripod Mbag 120

Via de website deze tripod aangeschaft. Andere dag in huis. Wat bleek de Mbag 120 was te groot moest een Mbag 100 zijn. Even gebeld, advies bestel de Mba 100 en stuur de Mabg 120 retour. Zo gedaan en nu ook weer de Mabg 100 andere dag ni huis. 2 dagen later mijn geld van de Mbag120 retour op mijn rekening. dikke pluim!

Wanda 04-02-2017 Via de website gekocht

Nikon Battery EN-EL14a gekocht

Van mensen uit mijn omgeving hoor ik alleen maar zeer positieve berichten over deze winkel. Vandaar ook dat ik voor de webshop van CameraNU heb gekozen. De batterij die ik bestelde was supersnel binnen, netjes verpakt! Ik zal een volgende keer een keertje langskomen in de winkel als ik ook graag wat advies erbij nodig heb.

Ron27 04-02-2017 In de winkel gekocht

Advies verrekijker

Voor het bekijken en de mogelijke aanschaf van een verrekijker ben ik naar de winkel in Urk gegaan. Het was redelijk druk en dan bewijst het systeem met volgnummers zijn nut. Uiteraard kun je zelf wat rondkijken. De verkoper nam alle tijd om een aantal kijkers te laten vergelijken en de verschillen te laten ervaren. Door steeds een paar te laten afvallen en nieuwe toe te voegen, was het heel prettig vergelijken. Na ook buiten nog een aantal modellen getest te hebben, was de keuze goed te maken. Alle lof voor de medewerker die me hierbij geholpen heeft.

Annemarie 04-02-2017 In de winkel gekocht

Fijne winkel

Prettig geholpen en geadviseerd in de winkel. Ook goeie service, ik werd geholpen met het inladen van de aankoop in mijn auto.

john 03-02-2017 Via de website gekocht

uitstekende service

Uitstekend per email op de hoogte gehouden nadat de bestelling was gedaan.
Factuur etc. tot een mail waarin vermeld hoelaat Post.nl het pakket zal komen afleveren .
Binnen 24 uur geleverd en ik ben een mooie lens rijker tegen een aantrekkelijke prijs.

Mario 03-02-2017 Via de website gekocht

Prima service en afspraken nagekomen !

Prima service en afspraken goed nagekomen en correct en beleefd te woord gestaan. Door medewerker nagebeld om te checken of alles in orde is. Top.
Overigens dit is een zakelijk account.

R.S. de Jager 03-02-2017 Via de website gekocht

Enorm snelle levering van mijn nieuwe lens. Keurig verpakt in beschermend materiaal. Alles netjes via de mail gecommuniceerd en de bezorging is via een link te volgen. Ronduit goede service en de lens overtreft mijn verwachtingen. Ik ben helemaal tevreden.

Harrie 03-02-2017 Via de website gekocht

Aanrader: scherpe prijs, snelle bezorging, excellente comms

Top webshop en service. 's Avonds om half 12 bestelt via een heldere webshop, de volgende ochtend een mail van cameranu.nl dat bestelling verstuurd is, een uur later van postnl dat de bestelling tussen half één en half drie bezorgd zal worden. Om één uur in huis! Uitstekend verpakt, uitstekend gecommuniceerd! Aanrader.

M.Sin 03-02-2017 Via de website gekocht

Peak Design 30l Everyday Backpack

Order through CameraNU.nl. The process was easy and quick. The delivery came the next day, and on time. No hassle. Packaging and items was in good condition. The bag is perfect.

Noorland-Groningen 03-02-2017 Via de website gekocht

Mijn mooie lens snel weer veilig opgeborgen

Op pad zonder goede bescherming om een peperdure lens is niet echt slim. Via internet op op de vertrouwde site van CameraNu gesnuffeld en een prima tas tegen een keurig prijs gevonden.
Besteld en vervolgens was deze de andere dag keurig in huis. Vanaf de bestelling prima op de hoogte gehouden over de status. Inmiddels twee dagen op pad geweest - met tas - Voldoet volledig aan mijn verwachtingen!

Barry 03-02-2017 Via de website gekocht

SDI convertor Black Magic Design voor scherpe prijs

Zoals iedere bestelling snel geleverd en service zoals je mag verwachten.

De prijzen in de winkel en webshop zijn concurrerend met enkel alleen webshops waar je soms geen service krijgt.

CameraNu is duidelijk een webshop en winkel met vakbekwaam en service gericht personeel.

Jordan 03-02-2017 Via de website gekocht

Top

Ik heb to nu toe twee dingen besteld. Ze zijn beiden de volgende dag aangekomen. Prima prijs, alles verliep vlottend en fijn. :)

Thijs 03-02-2017 Via de website gekocht

Zeer vertrouwbare site!

Snel geleverd! Vertrouwbaar! En ik ga hier zeker nog meer spullen kopen als ik ze nodig heb!
Ga zo door Cameranu.nl!

Gerard 03-02-2017 Via de website gekocht

Onder de indruk !

Prachtige website met veel achtergrondinformatie over het gewenste product.
Zeer betrouwbaar met goede nazorg. Buitengewoon snelle reactie op vragen.
Aanbevolen webwinkel voor fotografie en gerelateerde producten.

F van den Assem 03-02-2017 Via de website gekocht

Dhr

Spullen besteld via internet, de dag erna In huis.
Goed verpakt en verzorgt.
Gewoon goed dus. Ik zal zeggen ga zo door.
Dan komen er vanzelf meer klanten, want ik ga dit zeker doorvertellen.

Linda 03-02-2017 Via de website gekocht

cameranu.nl

bij cameranu.nl wordt je prima geholpen,perfecte service en klantvriendelijkheid,ruime keuze uit het assortiment en voor de prijs hoef je het zeker niet te laten.

Kim 03-02-2017 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar en behulpzaam

Ik koop eigenlijk altijd mijn camera's bij cameranu, omdat het personeel erg deskundig is en er is een ruim aanbod. Nu was ik al een tijdje aan het kijken naar 1 specifieke camera (sony a6000). Ik had gevraagd wanneer deze beschikbaar zou komen en ik kreeg hierover binnen 2 uur een mailtje terug. Zodra deze bij cameranu beschikbaar was kreeg ik direct weer een mailtje dat ik kon bestellen. nog geen dag later werd alles keurig bezorgd. Super goede service!

G.Janssen 03-02-2017 Via de website gekocht

Het proffesionele handelen van Cameranu.

Deze site/ onderneming zijn goed op elkaar afgestemd, erg gebruiksvriendelijk en heeft een proffesionele uitstraling. Ik heb al meerdere malen via de site iets gekocht en steeds heel snel het aangekochte thuisbezorgd gekregen. Ook via de mail krijg je nog dezelfde dag antwoord.
Op dit moment, wanneer ik iets voor mijn GoPro 5 Hero black wil kopen, ga ik als eerst naar de site van Cameranu.nl want hun assortiment is erg groot.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Groot assortiment

Kribb 03-02-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl erg goed !

Ik had meerdere site's waar ik mijn camera kon bestellen , maar omdat er bij cameranu.nl meerdere extras bij zaten was ik snel om ! Bijvoorbeeld 5 jaar garantie op mijn toestel en voordeel pakketten . Ook was de levering een dag later , echt super !

Ab 02-02-2017 Via de website gekocht

Blij met mn lumix

Had mijn lumix fz300 besteld en meteen de volgende dag thuis! Top service en levering. Naast dat vond ik het ook tof dat ik 5 jaar garantie heb terwijl het elders maar 2 jaar is.

arnold verwoerd 02-02-2017 In de winkel gekocht

dhr verwoerd

Het personeel heeft alle tijd voor je, is niet opdringerig. Weten goed waar ze over praten naar mijn idee. Een prima zaak waar ik zeker mijn familie en vrienden zou toesturen.

Julius 02-02-2017 Via de website gekocht

Goede producten, goede service en snelle levering.

Een week geleden bestelde ik een cameratas en een extra batterij voor mijn DSLR. Het grote aanbod en de duidelijke user interface maken het uitzoeken van een product en het bekijken van de productfoto's heel makkelijk. De levering was ook heel snel. De volgende dag werd het pakketje al bezorgd door PostNL, dus met een track&trace code. Minpunten: prijzen liggen nét hoger dan bij sommige concurrenten (bron: tweakers.net), maar dat verschil wordt overschaduwd door de kwaliteit van de service. Ook na een bestelling helpt Cameranu je goed, met een snelle chatfunctie of een belletje.

Tamara Ellens 02-02-2017 Via de website gekocht

Tevreden!

Makkelijk online bestellen en heel snel geleverd! Geen ervaring met retour of klantenservice omdat ik tevreden ben over het product, dus verdere contact was niet nodig

Petra 02-02-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering

De eerste aankoop bij cameranuf heb ik zelf het verkeerde besteld en kwam daar pas achter na opening. Ik ben ontzettend goed geholpen om uiteindelijk het juiste te bestellen, deze werd ook snel geleverd en het teveel betaalde geld snel terug geboekt. Mijn camera heb ik daarna gekocht ook deze bestelling is snel geleverd. De klantenservice vind ik uitstekend en dat maakt dat ik hier graag winkel.

Onno Schmitz 02-02-2017 Via de website gekocht

CameraNU heeft gewoon de beste levertijden, service en kennis in huis. Altijd als ik bel krijg ik het juiste antwoord en ook bij deze statief dolly kon ik al mijn vragen meteen beantwoord krijgen. Het merk is uiteraard vanzelfsprekend goed, maar de extra service betekent dat ik kies voor CameraNU.