Deze score is berekend op basis van 2854 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

klaas bakker 02-07-2020

Mijn eerste ervaring was meteen een geweldige ervaring. Ik had nog nooit iets gekocht bij CameraNu maar dit zal zeker anders worden nu ik heb mogen ervaren hoe het wel kan.
Ik kreeg een snel advies terug op mijn vragen wat mij een goed vertrouwen gaf om hier bij CamaraNu het artikel te kopen.En ook hierin werd ik niet beschaamd ,op tijd zoals afgesproken was mijn bestelling , sjapo! Het artikel een vortex monoculair 10 x 36 is een geweldige kijker en ik zal daar beslist veel plezier aan beleven Kopen bij CameraNu---------een aanrader! direct doen.

Pascal 02-07-2020

Een goede overzichtelijke site, veel keuzes en leveren altijd volgens afspraak. Retourneren heeft ook nog nooit problemen gegeven. Afgelopen week ben ik naar Urk gegaan om de winkel te bezoeken. Ik ben ook hierover erg onder de indruk. Mooie ruimte en alles overzichtelijk en ruim opgesteld. Personeel vriendelijk behulpzaam en professioneel. Bestellen via de site kan ik ten zeerste aanbevelen, maar mocht je in de buurt van 1 van de filialen zijn, zou ik zeker langs gaan.

Willie 02-07-2020

Uitgebreid advies gekregen en uitstekend geholpen in filiaal in Apeldoorn.
Goede service. Verder snelle en correcte complete levering ondanks computer crash en corona.

Arjen Snijder 02-07-2020

cameranu.nl begrijpt wat service inhoudt. Zowel de prima online dienstverlening als het kundig personeel in de winkel is wat CN.NL biedt. Aan te bevelen! Erg blij mee!

Katja 02-07-2020

Prima site en een snelle levering. Verpakking dik in orde. De producten zijn nog niet in gebruik (cadeau) dus daar kan ik nog niets over zeggen.

drone man 02-07-2020

Zeer snelle service echt super snelle verzending en zeer vriendelijk personeel.
een 10+ waard

Henny Vogelaar 02-07-2020

je krijgt een goed advies en men neemt de tijd om je te helpen.
Ook wordt er met je meegedacht voor oplossingen en vragen.
Ik ben zeer te spreken over de professionele hulp en ben bijzonder blij met mijn aankoop !

Ton van Poppel 02-07-2020

In maart j.l. had ik aangegeven dat ik belangstelling had voor de Nikon Coolpix B600 in de kleur rood. Hij was op dat moment niet meer leverbaar. Twee weken geleden ontving ik netjes een mail dat deze camera weer leverbaar was, heb hem onmiddellijk besteld en heb hem zeer snel ontvangen.

David 01-07-2020

Prima webshop, prima prijzen. Zeer vergelijkbaar met Kamera Express dus ik gebruik beide. Deze week had ik voor het eerst een order waar iets niet aan klopte, maar na één telefoontje met de klantenservice werd dat zonder problemen opgelost.

david 01-07-2020

Bij aankomst ontbraken enkele onderdelen, werd nog dezelfde dag nagestuurd. Goeie communicatie via Whatsapp.

H.G. 01-07-2020

Klantvriendelijk, verstuurd snel. Artikelen zijn goed en prettig geprijsd !

P.H. Groenland 01-07-2020

Na enkele mails over korting i.v.m. 2 aankopen, een filter en een zonnekap, ( lidmaatschap van Natuurfotografie.nl) werd alles keurig geregeld. Ik heb de aankoop vlot ontvangen. Uitstekende behandeling door de klantenservice.

GvF 01-07-2020

Duidelijke website - gebruiksvriendelijk - super vlotte levering onmiddellijk na bestelling

Nicole 01-07-2020

Ontzettend (klant)vriendelijke medewerkers die er alles aan doen om te helpen als je per ongeluk de verkeerde camera hebt besteld. In de winkel in Apeldoorn ook erg prettig geholpen. Ik vind het ook fijn dat je mails krijgt met tips om zoveel mogelijk uit je camera te halen. En ook toen ik een opstartprobleem had met mijn nieuwe camera werd ik snel geholpen.

Janssen Herman 01-07-2020

DE bestelde zaak was niet in voorraad maar wel in een winkel en men heeft gezorgd dat ik de bestelde Abode Fhotoshop 2020 snel hier was . zeer snelle bezorging.

Mark 30-06-2020

In 2014 heb ik mijn eerste bestelling gedaan op cameranu.nl, een Iphone 6 128 Gb. Volgende dag al binnen. Daarna nog een paar kleinigheidjes besteld, ook altijd netjes op tijd binnen. Nu was ik aan een andere dsrl camera toe ter vervanging van mijn eos 450 D. Zitten twijfelen tussen de 250D en 90D. Laatste vond ik te duur, dus de 250D maar besteld. Niet bij cameranu helaas. Na een paar weken de 250D in bezit te hebben alsnog de 90D besteld. Ditmaal wel bij cameranu. Zojuist nog een macrolens besteld en het verloopt allemaal even soepeltjes. Bij Cameranu kun je je volledige orderhistorie online inzien. Ook van jaren terug. Kunnen ze bij coolblue wat van leren. Aangezien cameranu ook standaard 5 jaar garantie geeft op veel producten (bij andere shops moet je bijbetalen) bestel ik mijn fotospullen in de toekomst mooi hier. Aanrader!

Stephanie 30-06-2020

Een tijdje geleden zag ik een advertentie op instagram dat je via camera.nu een financieel lease kon doen.
Ik vond dit erg interessant aangezien ik zelf zzper ben maar mijn apparatuur aan het verouderen is en helaas niet de financiële mogelijkheden had om een nieuwe body en lens aan te schaffen.
Ik had een mail gestuurd voor meer info. Uiteindelijk ben ik super geholpen. Ondanks de vele vragen die ik continue had, was xxxx ( een medewerker van camera.nu) heel geduldig en beantwoorden al mijn vragen.
Na goed bedenken etc allemaal goedgekomen. Eenmaal toen alles geregeld was heeft hij ook nog eens geregeld dat mijn nieuwe apparatuur bij mij terecht was gekomen.
Super medewerker! echt heel tevreden! en al snel kon ik gebruik maken van mijn nieuwe speelgoed! Ik ben er super blij mee!
ik adviseer camera.nu aan iedereen!

PieterWaterskieter 30-06-2020

Ik wilde een statief huren, en ik was veel te laat met een huur aanvraag formulier inleveren, maar daar hadden ze totaal geen moeite mee. Ik kon alsnog een statief huren. Toen ik het op kwam halen was de accu van de camera leeg, die ik van een vriend had geleend, en waarvan ik de oplader niet had. Ze waren zo vriendelijk om deze kosteloos voor me op te laden. De kosten zijn laag, en de borg is binnen
no time weer terug gestort. 10/10

Ben 30-06-2020

Voor mij al jarenlang een vertrouwd adres Goede service en goede adviezen en ze nemen alle tijd voor je
Dus wat mij betreft een aanrader

Richard 30-06-2020

Ondanks dat het door mij bestelde artikel voor mijn camera achteraf niet bruikbaar bleek te zijn heeft cameranu het perfect afgehandeld. Tevens met een medewerker besproken of er wel bruikbare alternatieven zijn. Artikel netjes retour verzonden en geld terug gekregen. Ik ben heel tevreden.

Crin 30-06-2020

Ik heb een reflectiescherm gekocht bij CameraNU en deze is prima voor de prijs. Omdat ik vlak bij een winkel woon, kon ik het zonder verzendkosten heel gemakkelijk ophalen bij mij om de hoek!

R. Kuijper 30-06-2020

Veel spullen op voorraad en snel geleverd.
Ook als je ze belt krijg je snel antwoord en ook via de mail.

Arno 30-06-2020

Prima geholpen, alle tijd genomen door verkoper, goede apparatuur voor goede prijzen.

M. C. van Wijk 30-06-2020

Bij het ontvangen van mijn bestelling bleek er een onderdeel te missen in een gesealde verpakking. Dit heb ik direct gemeld, en de klantenservice heeft diredct een retour order aangemaakt.
Gezien ik op fotoreis ging, en dit melde werd er direct aangeboden het vervangende product naar een lokaal afhaalpunt te verzenden.
Dit meedenken is benoemenswaardig.

Het vervangende product is op mijn verzoek voor verzending op compleetheid gecontroleerd, en ik ben het team van CameraNU.nl hier heel dankbaar voor.

betty hartog 30-06-2020

Prima winkel .. Ben goed en aardig geholpen.
De verkoper dacht mee over mijn aankopen ... goed advies...maar liet zeker de keus aan mij zelf over..

Mark 30-06-2020

Een bestelling bij CameraNu geplaatst omdat ze alles wat ik nodig had, op 1 artikel na op voorraad hadden. Aangegeven dat dit prima in 2 leveringen verstuurd kon worden. Alles wat op voorraad was had ik de volgende dag nodig. Bleken ze vanuit Cameranu een mail gestuurd te hebben of ik wilde wachten tot de hele levering compleet was omdat het ontbrekende artikel wel op voorraad was bij een andere vestiging. Nee dat wil ik niet. Daarom geef ik aan dat ik het in een deellevering wil hebben. Hierdoor heb ik mijn bestelde producten niet op tijd in huis. Ook producten die op voorraad stonden op de website werden niet geleverd. Deze kwamen uiteindelijk een week later. Als je dan belt met de klantenservice krijg je bijna het gevoel dat je het eigen schuld is. Als je aangeeft via de mail dat je het niet eens bent met hoe het gelopen is krijg je geen reactie meer. Slechte zaak, en hierdoor zal ik in de toekomst geen bestellingen meer plaatsen bij Cameranu.

FVe62 29-06-2020

Ik bood een lens voor reparatie aan, maar wilde deze graag mee op vakantie nemen. CameraNu zorgde er voor dat dit mogelijk was door de reparatie snel te laten uitvoeren en de lens bij terugkomst uit de gebruikelijke logistieke stroom te vissen zodat ik hem op de dag van mijn vertrek in Urk kon ophalen. Super dienstverlening!

Michelle 29-06-2020

Ik bestel wel vaker bij cameranu.nl. Vaak hebben zij de meest voordelige prijs. Daarnaast verloopt het bestellen en verzenden altijd soepel. Ook de klantenservice is snel en vriendelijk. Ik zou cameranu.nl dus zeker aanbevelen.

Danu 29-06-2020

Kodak Portra 400 5-pack besteld, product goed en snel ontvangen! Ook goed beschermt ingepakt, al met al hartstikke tevreden! :-)

Ulbo Zeilstra 29-06-2020

Ik kom al jaren met veel plezier bij jullie in de winkel. Er is veel aandacht voor de klant en goed advies over het product, ook al gaat het soms over de passie van de klant wat analoge fotografie betreft. Bedank voor de tijd en tips. Het is ook weer makkelijk dat je de zaak in Apeldoorn weer rechtstreeks kan bellen. Top.

Wim 29-06-2020

Eerst in de winkel in Urk te zijn geweest en daar goede uitleg gekregen van de filterset die ik op het ook had. Later deze thuis via de website gekocht. Dit ging allemaal snel en makkelijk. En de volgende dag alles in huis.

André 29-06-2020

Het is een fijne winkel, snelle service d.m.v. de balies met afroep nummer. Ik shop er graag.

Martin 29-06-2020

Snel en goede afwikkeling product voldoet aan de verwachting.
Ben er zeer tevreden over

P. Wagemans 28-06-2020

Vlotte bestelling. Keurige en correcte levering. Ik ben een uiterst tevreden klant!

Henk J 28-06-2020

Een Epson scanner V39 gekocht.
Zeer duidelijke en makkelijke website.
Snelle levering, en het de scanner was zeer goed verpakt.

roeland 28-06-2020

snel geleverd, duidelijke e-mails met wat en hoe: ze doen gewoon wat ze zeggen

Ria 28-06-2020

Was nog nooit in de winkel geweest, goed geholpen erg tevreden.
Ben erg blij met mijn aankoop canon Eos 77D

Ingrid 27-06-2020

Groot assortiment, goede prijs en de mogelijkheid om een winkel in de buurt mijn bestelde product op te halen. Ik vind het super!

lourens zijlstra 27-06-2020

mensen deskundig en nemen de tijd voor je. Je voelt je op je gemak wat uitnodigt om vragen te stellen zonder dat je je dom hoeft te voelen

Klaas Hulshof 27-06-2020

Koop bij de man die jouw ook goed voorlichten kan,dus Cameranu.nl in Urk
Een prima en prettige foto winkel

WeVe 27-06-2020

Intelligent opgebouwde website. Duidelijke en relevante technische info. Vergelijkingen met andere gelijkaardige producten werken naar behoren. Opvolging werkt snel en correct. Levertijden, incl de info erover, eveneens stipt.

Ruud 27-06-2020

Geweldige service, na het verstrekken van duidelijke informatie het product besteld en met een zeer snelle levering in ontvangst genomen.

Jules 26-06-2020

De Canon EOS 90D besteld met kit lens en dik tevreden.
Wel heb ik een opmerking over het verpakken van de producten.
De doos was te klein, de body en lens zaten op elkaar in de doos verpakt waardoor de doos bol staat, en kans op beschadiging aanwezig is.
Gelukkig functioneren de producten prima in het vervolg weiger ik zo'n zending.

Verder prima service

Hans 26-06-2020

Het statief dat ik voor mijn mobiel wilde bestellen was een tijdje niet leverbaar. Toen het weer leverbaar was, kreeg ik een mail. Meteen besteld. Volgende dag keurig verpakt afgeleverd. Perfect dus.

Eline 26-06-2020

Fijne webshop met de laagste prijzen als je ze vergelijkt met de concurrent. Ze leveren zeer snel, de dag erna heb ik mijn pakket al mogen ontvangen. Goede communicatie kortom fijne webshop

Tristan Maas 26-06-2020

Ik vind dit een hele fijne en goede winkel, ze leveren altijd kwaliteit en de levertijd is top! Als je vragen hebt over een product helpen ze je snel.

Harrie 25-06-2020

Ik ben super goed geholpen toen ik me aan het oriënteren was in de winkel. Ik mocht alles uitproberen waar ik over twijfelde.
Zonder aankoop verplichtingen of aankoop verwachting van de adviseur verder. Ik voelde me echt erg op mijn gemak om met alles rustig te experimenteren. Super netjes geholpen.
Die dag heb ik de aankoop ook nog niet gedaan. Ik heb het allemaal op mij in laten werken. En later die week precies besteld wat ik wilde hebben. Ook deze aankoop in de webshop verliep vlekkeloos.

RFN Derksen 25-06-2020

Bij Camera nu ik ik een Rollei tripot besteld. Ik kreeg te horen dat deze 3 weken levertijd had. Echter binnen 4 dagen werdt deze alsnog bezorgd. Het product was netjes verpakt en voldeed volledig aan de beschrijving. Heel blij met de aankoop en heb hierdoor al mooie foto's kunnen maken. De tripot is stabiel en veelzijdig. Goede kwaliteit en robuust.

Charles 25-06-2020

Als ik had geweten dat het gekochte item uit china moest komen had ik het hier om de hoek gekocht voor een paar euro meer.

Jacintha 25-06-2020

Professionele winkel met kundig personeel die niet alleen adviseert maar ook met je meedenkt.
Ontzettend goed geholpen met de aanschaf van mijn camera, lenzen en toebehoren.
Het bezoek aan de winkel was tevens leuk te noemen.