Deze score is berekend op basis van 2704 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

LBr 02-05-2020

Voor de DJI Mavic Mini had ik nieuwe props nodig. Deze waren wel leverbaar maar gezien de huidige tijd waarin we leven, kreeg ik een mail dat het wat langer kon duren.
Ik had graag ook nog twee extra batterijen voor de Mini mee besteld dus maar even met de klantenservice gebeld. Of ze een idee hadden wanneer die besteld konden worden?
Uitermate vriendelijk te woord gestaan met een goede uitleg waarom die batterijen (nog) niet te leveren waren. Dat is waar ik blij van wordt!
Vervolgens liggen de bestelde items 2 dagen later, netjes verpakt op de deurmat!

Wim 02-05-2020

WiFi Camera gekocht die niet meer functioneerde kosteloos een nieuwe ontvangen

Fahner 02-05-2020

Wij zijn zeer tevreden over de website en over de beantwoording van de vragen. Duidelijk en helder maar ook eerlijk. Het product wat we hebben gekocht, een acculader met verloopplaatje werkt uitstekend. Ga zo door!

Rob 01-05-2020

Vandaag besteld morgen in huis! Kwaliteit! Zeer tevreden. Nu nog de twee drones uit testen.

Lenie 01-05-2020

Prijs kwaliteit verhouding grandioos. Goede, eerlijke en duidelijke voorlichting op de pagina. Snelle levering.

Paul van Breda 01-05-2020

Prima service met fijn 30 dagen zichttermijn. Snel geleverd en waardevolle info en uitleg op de website, plus een goede kwaliteit van de producten.

Luc 01-05-2020

Heldere informatie en een snelle levering! Het product is zoals omschreven.

Sjoerd 01-05-2020

Het onderdeel dat ik had besteld kwam heel snel binnen. Wat ik best Bijzonder vind in deze raare tijd.
Zeker aan te raden.

Wybe 01-05-2020

Kennis van zaken, gevraagd en ongevraagd uitstekend advies. Veel voorraad en snelle levering voor de juiste prijs.

Rogier 01-05-2020

Ik bestel vanuit het buitenland, de afhandeling via telefoon en mail is altijd perfect, vriendelijk en erg behulpzaam, men weet waar ze het over hebben, de mensen aan de telefoon kunnen en mogen handelen en zo is het snel en goed zakendoen! Een absolute aanrader. En ook nog eens goed geprijsd!

Florian 01-05-2020

cameranu.nl levert uiterst snel ('s avonds besteld, volgende dag in huis), vaak met koerierdiensten en dan zonder extra kosten, communiceert excellent over bestellingen en voortgang van de levering. Producten zijn goed verpakt, een veel producten die elders uitverkocht zijn (zoals momenteel studiotoebehoor) zijn hier op voorraad. De informatie op de website over producten op voorraad is helder en beloofde levertijden kloppen.

Ongeacht deze zeer goede dienstverleningen zijn de prijzen altijd scherp.

Pieter de Vos 01-05-2020

Al jaren klant bij CameraNU en naar volle tevredenheid. Levering op tijd en nette reminder toen het product weer voorradig was. Bevestigingsmails op orde en product naar tevredenheid.

Kenneth 01-05-2020

Website was makkelijk te gebruiken. Product voldeed compleet aan mijn verwachting. Het leveren van het product was ook zeer vlot.

H.Vos 01-05-2020

Duidelijk snel en levering in de opgeven tijd.
Alles bij elkaar de levering is perfect.

Frans van Gink 01-05-2020

Altijd professionele hulp of het nu een grote of kleine bestelling is en de bestelling is ook altijd op tijd.

Lars 01-05-2020

Vorige week zaterdag heb ik een Insta360 One R gekocht in vestiging Urk. Zoals vaker blijkt Urk telkens de vestiging waar ik nieuwe producten het snelst kan aanschaffen, ondanks dat er nu ook een voor mij dichtbij zijnde vestiging in Apeldoorn is.

In deze vreemde Corona tijd zoekt iedereen een weg om de 'BV-NL' door te laten draaien, zowel in aankoop als ook in bedienen van de klanten. Dit is wederom perfect verzorgd door CameraNu in Urk. Alles was aanwezig. Een opmerking qua service: Naast GoPro zijn er ook andere merken voor 360 camera's. Insta360 timmert hard aan de weg. Zowel in Apeldoorn, als ook in Urk, merkte ik een voorkeur voor GoPro t.o.v. andere merken. De oprechte medewerkster in Urk, gaf wel aan dat er helaas te weinig kennis en kunde van de andere merken is. In Apeldoorn werd uit eigen ervaring GoPro Max geadviseerd, zonder de Insta360 überhaupt getest te hebben of de specs te kennen (internet vergelijken kan iedereen)....daarom ben ik meer blij met een eerlijk objectief advies van Urk.
Ik kan CameraNu oprecht met enthousiasme aanbevelen. Een puntje van aandacht. De Corona 1,5m verdeling bij de counters is perfect, enkel niet in de inwendige hoek van de balie.
Verhang het 'spatscherm' en ook dat stukje service is weer top.
Oh ja....De Insta360 bevalt rete goed!!!!!! Op naar veel opname plezier en in afwachting van de volgende aanschaf bij CameraNu.

Willem de Bruin 30-04-2020

Mijn oude Plustek scanner werkte niet meer op Windows 10 omdat Plustek de driver niet meer bijwerkt. Bij cameranu een Reflecta x22 diascanner besteld. De andere dag was die er al. Een prima apparaat. Werkt razendsnel. Kleurendia's hebben soms nog enige nabewerking nodig in fotoshop of een dergelijk programma (ik gebruik Irfan view). Zwartwit negatieven moet je een andere belichting geven (dat kan met het apparaat zelf) of, wat ik heb gedaan, ze als diapositief scannen en ze op de computer van negatief naar positief bewerken. Dat geeft mooie resultaten.

Astrid 30-04-2020

Ik heb gekozen voor deze winkel vanwege de duidelijke uitleg van diverse camera's. Aan de hand van deze informatie heb ik camera canon sx540hs uitgekozen die past bij mij en mijn activiteiten en het doel dat ik wil bereiken om een mooie foto te kunnen maken. De camera bezit vele mogelijkheden en er is een duidelijke gebruiksaanwijzing op internet te vinden. De levering is vlot en netjes verlopen.

P ten Hoeve 30-04-2020

Een prima winkel en vol op keuze personeel is behulpzaam
Het is wel aan te bevelen ivm de vele nieuw bouw om een richting bord te plaatsen naar de winkel

reneetje 30-04-2020

Mijn eerste contact met cameranu.nl was via de mail ik had een vraag en deze werd heel snel beantwoord .Daarna heb ik de insta 360 one r camera bij ze besteld deze werd snel en keurig verpakt geleverd. Na de camera heb ik nog wat losse dingen voor de insta besteld deze werden ook keurig geleverd .Deze camera had ook de 5 jaar gratis garantie actie die cameranu.nl er bij geeft ik ben zeer tevreden

Katja 30-04-2020

Steeds heel snelle en duidelijke service. Overzichtelijke site en vaak scherpere prijzen dan bij de collega's.

Floor 30-04-2020

Ik heb hier een camera gekocht. Levering was snel. Fijn dat je 5 jaar garantie krijgt. Dat haalde mij echt over om hier te bestellen! Na de tijd nog wat tips doorgestuurd gekregen.

Ronald Lokers 30-04-2020

De website werkt gebruiksvriendelijk en snel. Het verzenden en bezorgen ging snel en goed. En de gekochte tas bevalt super!

Het enige verbeterpunt is het weglaten van de overbodige doos, de tas zelf zat al in een stevige en verzendklare zak vanuit de fabrikant. Een extra doos was dus niet nodig geweest.

Quin 30-04-2020

Voor mij het adres voor nieuwe Gear. Prima site met goede informinformatie, daarnaast is de winkel in Urk zeker een bezoek waard, hands on mogelijkheden, goed advies, prima koffie.

Brian 30-04-2020

Redelijk snel antwoord op mails, snelle verzending, verder geen problemen gehad

Ricardo 1963 29-04-2020

Na via de fijne site van CameraNu.nl mijn keuze te hebben gemaakt voor een Sony Cybershot DSC HX 400 V systeem camera heb ik die rond 22.00 uur online besteld. De levering was echt binnen 24 uur, De volgende avond, waarbij ik goed op de hoogte werd gehouden van het verloop van de bezorging met verwachte (juiste) levertijd. Concurrerende prijs met nog gratis een extra accu t.w.v. euro 35! En de garantie van maar liefst 5 jaar is natuurlijk ook geweldig!

Rosalin 29-04-2020

Wat een winkel! Vorige week en deze week een bestelling gedaan. De eerste was 1 product en de andere waren meer producten. Toch binnen 24h binnen gekregen. De service en levering waren voor mij een hele goede ervaring! Ik zeg een TOP winkel en ga hier zeker in de toekomst meer bestellen!

Beno Munneke 29-04-2020

Het ging een beetje met horten en stoten voor ik de camera had en moest 3 x bellen om de juiste nota te krijgen waar de juiste garantietermijn op stond aangegeven. Overigens was met steeds erg vriendelijk en behulpzaam.
Alle vertrouwen in CameraNu
Officiele reactie van CameraNU.nl 30-04-2020

Hoi Beno,

Dank voor je mooie woorden en complimenten. Fijn te horen dat je vertrouwen in ons stelt.
We hebben even nagekeken wat de verwarring over de factuur heeft kunnen zijn, omdat we van deze ervaringen willen leren, maar we kunnen die conversatie niet terug vinden. Als je ons misschien nog op weg zou willen helpen door een email te sturen naar vragen@cameranu.nl, met een verwijzing naar deze review, kijken we op welke manier we onze processen op dit vlak kunnen verbeteren.

Alvast bedankt, en hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Pieter Ratering 29-04-2020

De mensen bij Cameranu zijn vriendelijk en behulpzaam. Ik wilde graag advies over een macro-objectief en ik kreeg een goed advies. Op de website stond dat de lens meteen leverbaar was. Des te teleurstellender was het toen 2 uur na het plaatsten van de bestelling het bericht kwam dat de lens niet op voorraad was. Het is heel erg vervelend als de informatie op de website niet te vertrouwen is. Dat moeten jullie echt goed regelen, Cameranu!
Officiele reactie van CameraNU.nl 30-04-2020

Hoi Pieter,

Dank voor je vriendelijke woorden. Jammer dat de communicatie over de levertijd niet helemaal duidelijk was. We vermoeden dat de lens wel op voorraad was in 1 van onze vestigingen, en dat daardoor de indruk was ontstaan dat we deze dezelfde dag nog konden versturen.
Gelukkig kregen we de dag na je bestelling ook weer nieuwe voorraad binnen zodat je dat weekend toch met de nieuwe lens op pad kon gaan.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Manon 29-04-2020

De site van cameraNU.nl is erg overzichtelijk. Ze helpen je met je keuzes door de verschillende opties te laten zien en wat je waarvoor kan gebruiken, dit is top! Verder was mijn pakketje snel verstuurd en in een goede staat binnen gekomen. Ik ben erg tevreden. :)

Harry 29-04-2020

Leuke aanbieding gekocht en echt snel geleverd zoals beloofd de volgende dag in huis.

Mimi 29-04-2020

Heb gegoogeld en deze site beviel me door vele positive berichten.
Helaas beantwoorde het product niet aan mijn verwachting.
Dus heb ik het retour gestuurd en de hele retour procedure werd zeer snel en correct afgehandeld.

Barry 29-04-2020

Op zoek naar een spiegelreflex camera kwam ik op deze website. Overzichtelijk, duidelijke uitleg, handige keuzehulp en zeer schappelijke prijzen. Mijn keuze kunnen maken (Canon EOS 2000D) en na afronding van de bestelling werd een en ander ook snel geleverd. Zeer tevreden over de prijs, snelheid en service en wat mij betreft een aanrader!

Oki - doki 29-04-2020

Zeer snelle levering en duidelijke site. Op de hoogte gehouden d.m.v. e-mails. Okidoki !

Mignonne 29-04-2020

Ik had de bestelling binnen 1 dag al binnen, het pakketje was goed veilig verpakt. De website was duidelijk over het product, en je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van de bestelling.

Paul - Bennekom 29-04-2020

Een winkel waar niet noodzakelijk de focus (....) ligt op duurdere spullen verkopen, maar op een goed advies. Weten wat je verkoopt is 1 ding, weten wat een klant wil een ander. En daar wordt naar geluisterd. Bijzonder plezierig in deze tijden.

Louis 29-04-2020

Sinds een week in het bezit van een Reflecta super 8/ Normaal filmscanner gekocht bij CameraNu.nl. Ik ben zeer tevredenen over het telefonisch advies. En natuurlijk ook zeer tevreden over het apparaat, voldoet zeker aan mijn wensen. inmiddels al div. Films ingescand en nog steeds boven verwachting. Met vr. Groet, Louis

Luc 29-04-2020

Snelle, correcte en kwalitatieve service.
Artikel beantwoordt aan de omschrijving.

Shirley Verschuren 28-04-2020

Goed aanbod, makkelijk om te kunnen bestellen en keurig nette snelle levering ondanks de Coronatijd. Zeker een aanrader om te bestellen!

Roy 28-04-2020

CameraNu is snel en eerlijk. Levering binnen gestelde termijn en fatsoenlijk ingepakt. En een supportdesk die binnen een dag inhoudelijk reageert.

Ruud 28-04-2020

De naam van Cameranu.nl kwam in beeld toen ik op Google zocht naar mini iPod selfstick. Ik had daarvoor een andere bestelde ipod thuisgekregen doch bij de eerste aanraking brak er een pootje af. Dus was er snel klaar mee en ging in het ronde archief. Heb toen voor een duurdere gekeken. De levering /bestelling van cameranu.nl kwam 1 dag later binnen. Ze beloven wat ze zeggen .

Rm brigg 28-04-2020

ik was altijd bij cameratools in apeldoorn die is nu samen gegaan met camera nu.nl de service
blijft het zelfde ook de medewerkers in apeldoorn dat is fijn vorige week produckt gezien op de site mail gestuurd netjes beantwoord en eigenlijk al de volgende dag kon ik mijn produckt ophalen in apeldoorn dat was fijn

Rob 28-04-2020

Ik heb bij CameraNU.nl een verrekijker besteld. De informatie die ik kreeg was prima. De bestelling en afhandeling ging vlot en ik werd goed op de hoogte gehouden van hoe het er voor stond met de bezorging.

Marja 28-04-2020

Snelle levering.
Verkeerde bestelling gedaan en keurig aangepast.
Te veel betaalde geld na een dag al weer terug gestort.
Mooie verrekijker geleverd.

Jansen 28-04-2020

Een Epson V550 gekocht voor het scannen van negatieven. Voor de aankoop gechat met een medewerker en prima advies gekregen over de voor-nadelen van verschillende scanners en wat in mij situatie het beste advies zou zijn. Niet de duurste is het geworden en ook niet de goedkoopste maar wel de beste voor mij. obv het advies en de prijs (nergens goedkoper) en de levertijd tot de aanschaf overgegaan. Mooie scanner en prima resultaten.

Rob Smit 28-04-2020

Duidelijke communicatie, behulpzaam en denk mee.
Prettig vraag/ antwoord via de chat.
Dikke pluim!

Ester 28-04-2020

Hele goeie service bij CameraNU.nl ik heb de AirPods besteld en ik kon ze meteen afhalen in de winkel. Het zijn top dingen en ik gebruik ze erg veel! Ik ben er erg blij mee!

Ad 28-04-2020

Gebruiksvriendelijke en overzichtelijke website.
Wat wordt beloofd wordt uitgevoerd.
Een actie artikel was vergeten te sturen maar na een korte chat werd dit als nog de volgende dag geleverd

chantal voets 28-04-2020

Heel makkelijk om te bestellen, goede service en de volgende dag thuisgebracht! Super

Annette 28-04-2020

Fijne overzichtelijke site, op de hoogte gehouden van de (snelle) levering en praktisch ingepakt en volledig geleverd.
Geweldige service, koop hier graag weer.