JoshuaW 06-03-2017 Via de website gekocht

Deskundig personeel

Op een doordeweekse dag langs de winkel geweest (in het weekend is het altijd stervensdruk) en ben goed geholpen door één van de medewerkers. Ik wilde een statief kopen voor mijn DSLR en had daar wat advies over nodig en heb meer antwoorden gekregen dan dat ik vragen had. Mijn budget werd serieus genomen, alleen kwam ik al snel tot de conclusie dat ik daarvoor niet kon krijgen wat ik eigenlijk wilde. Het trekken van die conclusie was echter volledig aan mij, dat wilde de verkoper niet voor mij doen omdat hij zich zo neutraal en deskundig mogelijk probeerde op te stellen. Dat zie je niet veel meer tegenwoordig!

Uiteindelijk zat het bedrag van wat ik wel wilde iets boven budget, waardoor ik het eerst nog even goed moest overdenken. Ik heb van 3 exemplaren printjes mee gekregen om ze thuis nog eens goed te vergelijken. Uiteindelijk heb ik 's avonds de beste besteld, die was de volgende dag in huis en gebruik 'm nu naar alle tevredenheid!

Ik geef een 9 omdat enkel doorstroomtijd in de winkel soms wat te wensen overlaat. Maar ik begrijp dat, als je dezelfde service wilt blijven leveren, je dan meer mensen in dienst moet nemen, en het pand dan al snel te klein is. De oplossing met gratis koffie terwijl je wacht is dan ook de beste die men had kunnen verzinnen!

Joop Weenk 05-03-2017 In de winkel gekocht

Lekkere koffie

Omdat de service van CameraNu zo goed is, is het op zaterdag een drukte van je welste. Een heleboel mensen willen kennis maken met de voortreffelijke service en de kennis van de medewerkers. Hierdoor kan er enige wachttijd ontstaan. Gelukkig is daar die lekkere koffie die het wachten verzacht.
Ga zo door mensen!

H Kors 05-03-2017 In de winkel gekocht

Verstand van zaken

Via een collega naar de site gaan kijken en nieuwgierig geworden naar de winkel.
Aangezien ik na de laatste vakantie toch een stapje verder wou in de fotografie dan alleen de telefoon ben ik naar urk gereden. Winkel binnen gestapt en met verbazing rond gekeken. Een zeer nette zaak en je werd geholpen door deskundig personeel die de tijd voor je nemen. Met een fijn gevoel en mooie camera met accessoires en eerlijke prijs weer huiswaarts gekeerd.

Ben 05-03-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Ik bestel regelmatig bij CameraNU.nl. De site werkt goed en de artikelen zijn na bestelling snel binnen. De informatie over de artikelen op de site is compleet en accuraat.

Daan 05-03-2017 Via de website gekocht

Prima service

Product snel binnen en goede communicatie! Je weet als klant precies waar je aan toe bent. Meer dan tevreden

Corien 05-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Ik had een cameratas besteld, de bestelling ging erg makkelijk en de volgende dag had ik de tas al in huis. Erg fijN!

Rene 05-03-2017 Via de website gekocht

Keurige afhandeling!

Keurig op tijd afgeleverd. Goed verpakt....en de camera voldoet aan alles wat ik verwachte.
De volgende aankoop gaat weer via CAMERANU.

Wim 05-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

CameraNu staat wat mij betreft voor uitstekende service. Vragen die ik stel, worden snel en goed beantwoord. Daarnaast worden de bestellingen snel geleverd. Ik vind het ook prettig dat ik een goede verzekering over de duurdere aankopen kan afsluiten. Garantie is mooi, zeker voor vijf jaar, maar het is een fijne zekerheid om gedekt te zijn wanneer ik bijvoorbeeld het toestel zou laten vallen.

Vera78 05-03-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en super snelle service

Al eerder een product bij deze winkel online besteld. En dat was me zo goed bevallen. Voor fotografie accesoires hebben ze vaak mooie prijzen. Deze winkel raad ik dus zeker aan!!

Bob 05-03-2017 Via de website gekocht

Snel en adequaat

Beslist de goedkoopste. Overzichtelijk en helder ingerichte website. Gratis verzending. Alles voor iedere fotograaf en meer.

ED 05-03-2017 Via de website gekocht

goedkoop en snelle levering

Zeer compleet assortiment voor elk fotograaf of je nu beginner bent of prof.
Snelle levering (binnen 1 dag in huis)
Aantrekkelijke prijzen.

Luc 05-03-2017 Via de website gekocht

Practige Service, gewoon Top.

Ik woon ik België, vandaag iets bestellen is overmorgen al in huis sneller kan het niet. Ik beveel CameraNu ook aan bij al mijn familie en vrienden. Altijd al een goede service gehad en ik heb toch al redelijke wat aankopen hierbij gedaan. Gewoon top!

Marcel 05-03-2017 Via de website gekocht

Het is zo makkelijk...

Hele duidelijke website en de levering van het product in een woord super. Alles wordt snel geleverd in een degelijke verpakking.

Ad_G 05-03-2017 Via de website gekocht

Goede server

Na 3x proberen heb ik bij cameranu.nl de bestelling van een accu voor JVC de BN-VH105 gedaan, goede prijs en snel bezorg. De naam kwam me bekend voor kijken in mijn archief zag ik een transactie uit 2010, die ook heel goed is gegaan. Goed zo cameranu.nl

Rob Swinkels 04-03-2017 Via de website gekocht

Super service ????????????????

Super service en zeer gebruiksvriendelijk , eerste bestelling en de spullen binnen 12 uur thuis in huis, super snelle levering 👍🏻. Goede prijs kwaliteit verhouding, alle spullen die men nodig heeft hebben ze, echt een topwinkel. Ga zo verder !!

Karina 04-03-2017 Via de website gekocht

Fantastische service en goed advies

Ik heb voor cameranu.nl gekozen omdat zij goedkoop zijn en vijf jaar garantie geven. Mijn ervaringen zijn heel positief. Ik heb twee keer 's avonds gebeld en beide keren goed en vriendelijk advies gekregen. Mijn pakketje was er de volgende dag al en werd gratis aangetekend verstuurd. Alles zat goed verpakt met luchtkussentjes en over de producten ben ik ook heel tevreden. Volgende keer weer cameranu voor mij!

Dpn 04-03-2017 Via de website gekocht

Snelle afhandeling

Voor het eerst een aankoop gedaan. Snel besteld en binnen de afgesproken levertijd keurig geleverd. De geleverde canon omkeerlens werkt geweldig.

ramona 04-03-2017 Via de website gekocht

Fantastische service!!! Snel en goede kwaliteit!

Inmiddels dikke fan van deze site. De prijs/kwaliteitverhouding staat hoog in verhouding (ik vind ze eerlijk gezegd goedkoop voor de kwaliteit)! Al 2 producten besteld, bij beide producten was ik erg tevreden. Snelle levering, netjes verpakt, en het product is kortom TOP!
Een aanrader voor iedereen!

Eos 1100d 04-03-2017 Via de website gekocht

Op/Tech Rain Sleeve

Precies wat ik zocht, goede prijs en snelle levering! Ik weet nu waar ik de volgende keer moet bestellen, top.

Ron 04-03-2017 Via de website gekocht

Prima site, vlotte levering, goedkoop.

Apparaat gekocht om dia's te digitaliseren. CameraNu was goedkoopst. Nooit eerder wat gekocht, maar website is overzichtelijk, goede informatie en afwikkeling ook plezierig. Levering zeer vlot, zeer degelijk verpakt. Klasse!!!

Jan 04-03-2017 Via de website gekocht

Prima service

goede prijs voor het gekochte artikel en snel geleverd. Mocht ik weer iets nodig hebben dan overweeg ik hier weer te kopen.

Misael 04-03-2017 Via de website gekocht

Top

Ik zocht een specifiek camera onderdeel. Via de website was de zoekfunctie makkelijk te gebruiken. Prijs was erg gunstig dus meteen besteld en binnen 2 werkdagen in huis. Ze doen wat ze beloven. Hier kom ik zeker terug.

Ton Gross 03-03-2017 Via de website gekocht

Cameranu doet wat die belooft

Zij staan 100% voor hun producten. De beloftes/garanties die zij doen/geven m.b.t. de verzending van de bestellingen komen zij na. Is er iets met de aflevering van het product, dan kan je hun bellen of mailen. Ze nemen dan z.s.m. contact met je op. Niets is hun teveel.

Lammie 03-03-2017 Via de website gekocht

Ik kwam het tegen via Google omdat ik een baby fotoboeken zocht en ik zag een leuke fotoboek bij jullie en was ook nog niet duur ook dus ik dacht die ga ik gelijk bestellen voor mijn zoontje
En ik vind jullie een leuke web hebben

Alex 03-03-2017 Via de website gekocht

Goede service, dag na aankoop kwam mijn aankoop in aanbieding. Kreeg ik prijsverschil terug, dat is toch service. Verder is men behulpzaam en krijg je deskundige hulp via chat. Daarnaast nog eens snelle levering en goede prijzen!

Carin 03-03-2017 Via de website gekocht

Fijne lens, snelle levering

Ik heb voor cameranu.nl gekozen omdat zij deze lens het goedkoopste kunnen leveren. Op de website staat duidelijk omschreven welke mogelijkheden de lens heeft. Ik ben erg tevreden. Zowel over camera.nl als over mijn nieuwe lens.

Pieter bakker 03-03-2017 Via de website gekocht

Super snel

Super snel geleverd top netjes ik kwam er alleen achter dat er geen Nederlandse beschrijving bij zat ik had een mail gestuurd en ik kreeg de zelfde avond een mail terug dat er aan gewerkt werd de volgende dag kreeg ik al een mail terug met een Nederlandse beschrijving ik zeg top camera nu

Erna 03-03-2017 Via de website gekocht

Super service en snelle levering

Ik heb voor deze shop gekozen omdat alles duidelijk wordt omschreven en ze ook nog eens 3 jaar extra gratis garantie geven op het product wat ik heb gekocht. De levering was zeer snel en correct!!

Henk van Gestel 03-03-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare winkel.

Normaal gesproken doe ik niets met kopen via internet. Leeftijd afhankelijk, denk ik.
Mijn eerste telefoongesprek was al positief t.a.v. het advies.
De levering vond plaats binnen 14 uur!
Ben erg tevreden over de gang van zaken met dit bedrijf.
Chapeau..

Henriët 03-03-2017 In de winkel gekocht

Prettig geholpen

Deskundige hulp bij aankoop van camera! Top service, gratis koffie en een nummertje trekken zodat je door de juiste medewerker geholpen word

Danny 03-03-2017 Via de website gekocht

Geen moeite teveel

Snel geleverd. Had nog vraagje over de flitskabel. De medewerker ging het produkt in de winkel halen en legde mij het naar volle tevredenheid uit. Vermeldde zelfs mocht het niet goed zijn retour is altijd mogelijk. En dat voor een artikel van €15,00. Pre is voorts dat verzending gratis is.

Arie 03-03-2017 Via de website gekocht

Netjes afgehandeld

De bestelling van mij bij CameraNu liep in eerste instantie rommelig. De leverancier van mijn bestelling was de oorzaak. CameraNu heeft de bestelling van mij keurig afgehandeld.

Getwy 03-03-2017 In de winkel gekocht
CameraNU

GoPro 5 Hero b ij CameraNu op Urk

Top shop, goede uitgebreide begeleiding bij de koop van de GoPro5 Hero gehad, Wat eigenlijk elke keer weer onze ervaring is bij CameraNu. Deze mensen nemen de tijd, hoe vol de winkel ook is. Je mag alles pakken en voelen. De service verdient ook een dikke 10. Top winkel, we komen er vaak.

Linda 03-03-2017 Via de website gekocht

Goed, snel en betrouwbaar

Ik bestelde 2 artikelen waarvan ik er later 1 retour heb gezonden. Ze verzending was heel gemakkelijk te realiseren via de website en het product had ik een dag later in huis. De retournering ging ook gemakkelijk en ik had snel mijn geld weer op de rekening terug.

andy 03-03-2017 Via de website gekocht

Kan het efficienter ?

Al eerder gezocht naar die ene fotorugzak: klein en handig om veel spullen in mee te nemen en toch te voldoen aan de maten die de vliegmaatschappij stelt. Wat een keus op de site van CameraNU.nl. Moet er maar eens heen om ter plekke te kijken of de geleverde productinfo juist is..... En dan enkele weken later: de Lowepro Slingshot is in de aanbieding en wat voor een aanbieding . De op de site geleverde info is overzichtelijk en geeft je inzicht in het product. Ik hoef er niet meer heen. Ik bestel. De volgende dag thuis, gratis. Kan het efficienter? Nee.

Erica de Haas 03-03-2017 Via de website gekocht

super kwaliteit prijs verhouding en service

De tas kwam exact aan zoals beloofd, keurig verpakt. Alles prima in orde. Was ook gemakkelijk te bestellen via de website, lekker gebruikersvriendelijk.

Wim 03-03-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd tegen een scherpe prijs

Een prima web shop volledig assortiment redelijke prijzen en een super snelle levering. Kortom wat wil je nog meer?

Maiko 03-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site super snelle levering

Duidelijk site, goede uitleg en super snelle levering. Al met al dik tevreden.
Produkten zijn goed verpakt en de zending is goed te volgen.

J.Pool 03-03-2017 Via de website gekocht

Prima dienstverlening

De site is helder en overzichtelijk en geeft per product hele uitgebreide informatie. Na mijn bestelling van een videocamera besloot ik toch af te zien van een bijpassende cameratas. Zonder enig probleem werd deze gecanceld en kreeg ik vrijwel direct daarna het betaalde bedrag retour gestort. Via de mail werd ik goed op de hoogte gehouden van de levering en de bestelling werd op het afgesproken tijdstip afgeleverd. Een goede en betrouwbare site dus.

Marianne 03-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service!

Ik heb via de website fotopapier voor een Polaroid camera besteld.
Qua prijs waren ze iets voordeliger dan op concurrerende websites, maar wat ik heel aantrekkelijk vond was de belofte van 'voor 12u besteld, morgen in huis'.
Ik heb de bestelling om 23.30u geplaatst, en om 10.30u de volgende dag bij me bezorgd. Ha, was elke webshop maar zo!

Aanrader!!

Razvan 03-03-2017 Via de website gekocht

Uitgebreid aanbod, lage prijzen en snelle levering

Camera Nu heeft vrijwel alles wat je nodig hebt m.b.t. optiek/foto/video/audio. Bovendien vind ik het een absolute must om je bestelling op een Post NL-locatie te kunnen laten bezorgen aangezien ik fulltime werk en zelf wil bepalen wanneer ik een bestelling ophaal. Ik bestel simpelweg niet bij onlinewinkels die deze optie niet aanbieden.

Johan van Ingen, Uitgeest 03-03-2017 Via de website gekocht

prachtige vogelaars verrekijker

een prachtige verrekijker voor mijn vader gekocht. Grote keuze in verrekijkers en de detail beschrijving heeft mede tot keuze/koop geholpen. De site is erg toegankelijk en duidelijk. De levering is uit de kunst mede doordat er gelijk aangegeven wordt wanneer het artikel geleverd gaat worden. Ik zou hier zo weer een artikel kopen.

Siem 03-03-2017 Via de website gekocht

uitstekend product

In de shop is het goed winkelen, duidelijke omschrijvingen en uitleg. Goede producten en redelijke prijzen, bovenal een uitstekende service. Je bestelt het en binnen de kortste keren heb je het in huis. Keurig verpakt en verzorgd.

Lisa 03-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Besteld om 22.00 en de bestelling was de volgende dag al binnen dus dat was echt heel erg fijn! Gratis aangetekend laten bezorgen wat handig is met een bestelling van grote waarden. Ook handig dat je de mogelijkheid hebt om achteraf te betalen. Al met al echt super!

Fred Boonstra 03-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service !

Was op zoek naar stekker voor de Falcon Eyes Flashkit. Verschillende webshops gevonden maar uitstraling en gevonden reviews op Camera Nu waren hetgeen me over de streep trokken om de bestelling te plaatsen. Order via web ging snel, reactie van shop ook, volgende dag het bestelde in huis !!! Ben normaal gesproken niet zo een web shop shopper, maar deze shop is zeker aan te bevelen !!!

Harriet 03-03-2017 Via de website gekocht

Goede inhoudelijke informatie

Ik heb gebeld met Camera nu omdat ik graag hulp wilde bij het zoeken naar een nieuw objectief. Ik heb zeer goed advies gekregen van iemand die er echt wat vanaf wist. Ik ben heel tevreden.

Rob Verhoek 03-03-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, snelle levering

Cameranu.nl heeft een overzichtelijke website met duidelijke info. De levering is snel en goed. Info over de levering is heel duidelijk

Johnny 03-03-2017 Via de website gekocht

Klasse!

Webshop heeft goede zoekfunctie waardoor ik het product snel heb gevonden. In de winkelwagen en afrekenen.tuurlijk nog wel even vergeleken met andere shops qua prijs maar uiteindelijk dus toch hier besteld. Savonds besteld, volgende dag netjes in huis. Helemaal super!

fam. van Veldhuijzen 02-03-2017 Via de website gekocht

Goede service en supersnelle levering

Ik heb 's avonds een objectief besteld voor mijn camera en de volgende avond thuisbezorgd. Snelle levering, en goed verpakt. Super bedrijf

Lexx_nl 02-03-2017 Via de website gekocht

Prima!

Snelle en duidelijke service. Alles is prima geregeld en transparant gecommuniceerd. Top van ontvangst van bestelling tot verzending!