Deze score is berekend op basis van 2262 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Frits 26-03-2017 In de winkel gekocht
Tijdens de Professional Imaging

Prima Advies

Cameranu heeft een breed assortiment en kan daardoor ook een goed advies geven. In mijn geval betrof het een statief voor algemeen gebruik in het veld.

Dennis Visser 26-03-2017 In de winkel gekocht
Op de beurs

Top klant gerichtheid

Op de professional imaging beurs in Nijkerk op de geweldig stand van Camera nu een nieuwe lowepro rugzak gekocht.
Ondanks de drukte op de beurs uitgebreide uitleg gekregen en hulp gehad bij de keuze van mijn aankoop.

G-J.Boer 26-03-2017 Via de website gekocht

Mooie fotowinkel met een goede service

Op de Profesional imaging beurs voor het eerst kennis gemaakt met deze fotowinkel . Het eerste contact beviel mij zo goed , dat ik na de PI beurs gelijk nog wat andere fotospullen daar heb gekocht. en ook nog eens 5 jaar garantie op de gekochte artikelen . geweldig . kom hier zeker vaker terug.

Kim 26-03-2017 Via de website gekocht

Super service

Betrouwbare winkel snelle service
En altijd alles netjes en heel afgeleverd!
Al een paar keer bij deze winkel wat besteld en elke keer dik te vreden :)

Wibo 26-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Uitgezocht wat ik wilde hebben, een wireles shutter remote control, deze besteld en binnen 2 dagen thuis afgeleverd. Alles werkt prima, een goede aanwinst voor mijn Nikon D300

AnimalConcepts 26-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Service, online en in de winkel van cameranu bevalt altijd heel goed. Goede informatie online en in de winkel, hulp in het kiezen van het beste product en een snelle levering.

Renske 26-03-2017 Via de website gekocht

Enorme vakkennis en zeer klantvriendelijk

Ik had een aantal vragen over mogelijke accessoires die geschikt waren voor de camera die ik wilde bestellen, en deze werden steeds zeer vakkundig, vriendelijk en snel beantwoord, zelfs 's avonds! Bestelproces was makkelijk en na betaling waren de bestelde producten de volgende dag veilig verpakt in huis.

Herman 25-03-2017 Via de website gekocht

Prima verrekijker voor nette prijs

Supersnelle levering. Site met veel keuze. Dit is een lichte verrekijker met breed veld en stelt scherp tot op ca. 4 m, dus heel geschikt voor vogelobservaties. Ik ben er heel blij mee!

Peter 25-03-2017 Via de website gekocht

Mooi monitor en snelle levering

Mooie monitor, met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Makkelijk in elkaar te zetten en aan te sluiten. Verder viel mij de erg snelle levering op, Top!

Omi-ina 25-03-2017 Via de website gekocht

eweldig snelle levering!

Een SanDisk 64GB Compact Flash Extreme 120MB/s geheugenkaart besteld en de volgende dag werd deze al afgeleverd door de postbode!

Peter v S 25-03-2017 Via de website gekocht

Lekker snel geleverrd

Ik heb een draagbare fotostudiobox besteld en kon al gauw aan de slag om producten te fotograferen. Een grote draagtas met diverse achtergrondkleuren en led-verlichting.

Marinus 25-03-2017 Via de website gekocht

Super levering en uitstekende kwaliteit!

Ik ben al jaren klant bij CameraNu en wederom een snelle levertijd, uitstekende prijs en goede klantenservice. Ik kan deze webshop van harte aanbevelen aan alle fotografen!

Maura 25-03-2017 Via de website gekocht

CameraNU heb ik gekozen doordat ze opvielen mbt hun prijs en hun snelle levertijd. Het product kwam binnen precies zoals verwacht en voldeed aan alle beschreven vereisten.

BeKa 25-03-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle levertijd

Zeer uitgereide website, snel besteld en volgende dag in huis. Duidelijk een website/winkel om regelmatig naar terug te gaan!

Geweldig aanbod 25-03-2017 Via de website gekocht

snelle service en een breed assortiment

Door het specialisme en breed en diep assortiment is het fantastisch winkelen. Een doorsnee foto/ video winkel is daarmee een grote verliezer. Ook de kennis en evt. ondersteuning is van TOP kwaliteit.

Elleke 24-03-2017 Via de website gekocht

Prima service!

De screen protectors die ik ontving waren beschadigd, bij melding hiervan kreeg ik per omgaande kostenloos een nieuwe set toegezonden. Prima en snel opgelsot dus.

Johan 24-03-2017 Via de website gekocht

Deze super winkel!?

Super shop snelle bezorging! goed berpakt product. Op de mail een duidelijk overzicht van je gegevens van je en de bestelling. Ook veilige betalingen! Twee keer vorige week besteld alles was goed in orde!👌👌👌👆❤💞 ik hou van deze winkel!💞

Renee 24-03-2017 Via de website gekocht

De winkel voor je cameraspullen!!

Mooi overzichtelijke website met leuke aanbiedingen, maar blinkt vooral uit in waar het om gaat: het leveren van kwaliteitspullen! De enige winkel waar ik m'n spullen nog haal, met goeie garantie.

Paul 24-03-2017 Via de website gekocht

1 telefoontje

Een telefoontje met de medewerker nam mijn twijfel meteen weg. Dit nd filter is voor mij geschikt. En inderdaad, ik ben er erg tevreden mee. Helder en adequaat geholpen. Bedankt!

Anoek93 24-03-2017 Via de website gekocht

Fijne, duidelijke webwinkel met uitstekende service!

Duidelijke, overzichtelijke website. Erg handig dat bij het kiezen van een camera meteen de bijpassende accessoires worden getoond. Kwalitatief erg goed en prijs-kwaliteitsverhouding is ook absoluut goed. Snelle service, en handig dat ik zelf het bezorgmoment kon kiezen.

willem 24-03-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld

duidelijke site met groot aanbod wat ook nog eens heel snel was geleverd. De kap had een paar witte vlekjes maar dat was er zo af te poetsen

Matthijs 24-03-2017 In de winkel gekocht
Beurs Nijkerk

Top service, Top Vriendelijk

Duidelijk wat je koopt, goede klantenservice, goede info verzending en ontvangst, goede garantie/retourbeleid.

Marco 24-03-2017 Via de website gekocht

Grote keuze, snelle service

Cameranu.nl beschikt over een groot asortiment in verschillende prijsklasses waardoor er altijd wel iets van je gading bij zit. Na bestelling wordt je netjes op de hoogte gehouden van het bestel en afleverproces en krijg je het product ook zeer snel in huis. Voor mij een absolute aanrader!

Joël 23-03-2017 In de winkel gekocht
Urk

Geweldig!!!

Ik ben nog niet heel erg bekent met camera`s en werd juist daarom enorm goed geholpen met wat de beste keuze was voor mij. Ze hebben me tot een goede keuze laten brengen en een paar weken na de tijd ben ik nogsteeds enorm blij met de aankoop :D

Luuk 23-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige winkel

Goede winkel. Goede prijzen en snelle bezorging. Ga hier zeker vaker kopen. Alle emails kreeg ik direct binnen met de juiste informatie die ik nodig had.

Maurice Sanders 23-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en prima verpakt

Snelle levering en prima verpakt. Spullen waren netjes verpakt en de volgende dag al binnen. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Emmely 23-03-2017 Via de website gekocht

Geweldig!

Bij CameraNu een onwijs mooie en goede powershot Camera gekocht. Snelle levering en top service.
Ik zou het zeker aanraden. Topshop!

Dirk 23-03-2017 Via de website gekocht

Meneer

De ene dag heb ik gebeld over een verkeerd geleverde kabel, de andere dag had ik de goede kabel in huis. Perfecte service.

A. Smit 23-03-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle afhandeling

Ik had nog niet eerder van deze shop gehoord, maar de prijzen zijn in overeenstemming met het geleverde. Snelle service wat ik ook belangrijk vind. Goede garantie voorwaarden. Een aanbeveling waard

Marco 23-03-2017 Via de website gekocht

Heb hier een batterijoplader besteld, deze is snel geleverd en werkt prima. Kortom, zeer tevreden. Aanradertje dus !

John Doe 23-03-2017 Via de website gekocht

Zeer uitgebreide collectie en prima levering. Aanrader

Ik de winkel van CameraNU.nl vind ik zaken die ik in andere winkels niet gevonden kan krijgen. Eerder heb ik matglazen kunnen kopen en nu zonnekappen van een afwijkende maat. Daarbij is de aflevering precies zoals afgesproken en zijn de artikelen netjes verpakt.

Raul 23-03-2017 Via de website gekocht

Goede en hele snelle service!

Ik had snel een lens nodig voor mijn werk als fotograaf dus ben ik uitgekomen bij cameranu.nl. Laat in de avond besteld en de volgende ochtend had ik de lens al in huis!

Rick 23-03-2017 Via de website gekocht

Perfecte Levering!

Na lang zoeken besloten om de Dji Mavic te kopen. Helaas had geen enkele webshop of winkel hem meer op voorraad. Tot ik een dag later bij CameraNu kwam op de site en de magische woorden "Op Vooraad" zie staan.

Gelijk besteld natuurlijk en direct al zicht op de tijd waarop ze het pakketje zouden bezorgen. Fijn om dat al te zien voordat je überhaupt een bestelling doet en net niet thuis bent.

Zojuist een nieuwe bestelling gedaan voor wat andere dingen die vanavond al weer in huis komen.

Wat wil je nog meer als klant ?!

reviewman 23-03-2017 Via de website gekocht

perfece levering

heb een nikon d3300 besteld met een 18-55mm vr p lens bestellen ging makelijk en snelle levering echt een geweldige winkel met veel accesoires en camera's

Ray 23-03-2017 Via de website gekocht

Statief !

Prima statief voor een goed prijs. Snelle levering btw! past prima op de professionele canon fotocamera.

FotoB 23-03-2017 Via de website gekocht

Top

Had snel iets nodig, besteld om 11.45 via de website en voor de optie levering op dezelfde dag gekozen. Even later zag ik hetzelfde artikel op een andere site goedkoper staan. een screenshotje gemaakt en naar de klantenservice gestuurd met de vraag of ze ook laagste prijs garantie hadden. Binnen een uur antwoord, nee we hebben geen laagste prijsgarantie... echter... wij storten het verschil terug naar uw rekening. De volgende dag stond het verschil weer op mijn rekening. Uurtje later kreeg ik sms uw pakket wordt tussen 21.30 en 22.00 geleverd. later die dag werd het tijdstip eerder, en uiteindelijk werd het pakje zelfs voor 20.00 bezorgd! Dus al met al, top service, snelle levering (ca 8uur) en zonder laagste prijsgarantie toch verschil terugstorten binnen een dag.

Jullie hebben er een klant bij.

Marco de Groen 23-03-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment, goede service en super snel!

Veel webshops bieden niet de veelzijdigheid die cameranu.nl wel heeft. Hun assortiment is groot en veelzijdig waardoor je precies datgene vindt wat je nodig hebt. Na het bestellen communiceert men heel duidelijk met je. Mijn product was snel geleverd, en van goede kwaliteit! Super blij mee!

Nielsnl1 23-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goed verpakt

Cameranu.nl had voor het product wat ik zocht de beste beschrijving, waardoor ik zeker wist dat ik de juiste keuze gemaakt had. De prijs is concurrerend en de levering was zéér snel. Ik kreeg na een uur al de melding dat de zending aangeboden was aan Postnl! Fijne webshop.

Peter 22-03-2017 Via de website gekocht

Gewoon lekker op de bank winkelen .

Een keurige onlinr winkel de er mag zijn . Veel keus, groot assortiment , mooie producten , en een redelijke prijs .
Snelle levering , goede service. Ik wil niet anders meer !!!

Ricardo 22-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service, perfect meedenken!

Service top te noemen! deel van de bestelling niet op voorraad (had 2 BlackMagic Intensity Shuttle's besteld, was er 1 op voorraad). Werd netjes gebeld en toen ik een alternatieve oplossing aanbood wist men inhoudelijk direct van de hoed en de rand. Erg vakkundig!

Jos 22-03-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl aanbevelingswaardig!

Alles op voorraad, goede informatie en communicatie tijdens koop en verzendperiode. Opgegeven tijdstip van bezorging klopt evenals de factuur! Top mensen!

Brinkman 22-03-2017 Via de website gekocht

Super Service

S'avonds laat een cadeau besteld met de vraag of ze het konden inpakken. Volgende ochtend kwam het pakketje al en ze hadden het super ingepakt. Volgend jaar weer?

Eflier01 22-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Even snel wat filters besteld voor mijn drone. Was op voorraad. De levering was daags daarna. Prima geregeld. Op de website werd leuk verteld wat er nu met je bestelling gebeurd als die is geplaatst en afgerekend. Leuk om te zien wat er dan allemaal in gang wordt gezet.

Eline 22-03-2017 Via de website gekocht

Veel revieuws die je kunt lezen, veel informatie over het product en snelle levering van je bestelde product!

Hans Strasters 22-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige afhandeling.

Had verkeerde zonnekap ontvangen, na een belletje nieuwe zonnekap ,zonder kosten en dag erna al thuis.
In een woord een SUPERZAAK, geweldige afhandeling.

Paul 22-03-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, prima service

De prijs waarvoor ik mijn product heb aangeschaft was de laagste in de markt. Toen bleek een geleverd onderdeel DOA. Na een kort telefoontje direct opgelost, ik kon het onderdeel gratis terugsturen en de vervanging wordt naar mij opgestuurd. Goed geregeld.

Starre 22-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Super goede service, en met het kleine bedrag van € 1,99 en voor 12:45 uur besteld zelfde dag nog in huis. Zo konden we weer snel gebruik maken van onze videocamera.

Jan 22-03-2017 Via de website gekocht

Bij deze webshop zou ik zo weer een product kopen! :)

Snelle verzending, juiste prijs opgave, super communicatie.

Bij deze webshop zou ik zo weer een product kopen! :)

Karel Frieswijk 21-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige winkel

Ik heb vandaag een yongnuo flitser besteld bij Camera.Nu.
Had eerst advies nodig en een mail gestuurd. Deze werd dezelfde dag nog beantwoord. Ook aanvullende mails met vragen direct antwoord terug. heb de flitser om half negen 's avonds besteld en betaald met Ideal. kreeg direct vevestiging en een half uur later een mail met de pakbon en faktuur. Ongelooflijk wat een service, nog nooit meegemaakt. Morgenochtend wordt de flitser geleverd met post.nl.

Vasco 21-03-2017 Via de website gekocht

Great costumer service and delivery!

I recently ordered some products from CameraNU.nl and was extremely satisfied not only with the product but also the service.
Even before ordering I had some questions that were quickly answered by Facebook Messenger. Delivery came on time, as predicted. Everything worked out great!

Good job!