Deze score is berekend op basis van 2682 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Roel 05-10-2017 Via de website gekocht

Snel, eenvoudig en professioneel.

Hier online een camera besteld, wat snel en eenvoudig ging en voor een zeer nette prijs. De bestelling is conform afspraak geleverd, waarbij eenvoudig de order te volgen was. Dit alles, samen met de kwaliteit en volledigheid van het product heeft me aangenaam verrast, helemaal top!

Nel Prins 05-10-2017 Via de website gekocht

schroef

Ik had een speciale schroef nodig voor de draagband van mijn camera. Na veel zoeken kwam ik bij cameraNu terecht. Ze hebben veel moeite gedaan om hem te pakken te krijgen. Hij is gratis geleverd. Wat een goede service.

Dio 05-10-2017 Via de website gekocht

Airpods Apple

Wat een geweldig oordopjes!! Draadloos, erg makkelijk tijdens rijden als je aan het bellen bent. Afstand van telefoon naar airpods ook ver. Altijd als je met kabel hebt, er zit in de knop met de kabel. Nu probleem los. Ik zal deze airpods aanraden!!!

Doby-Jim Stalder 04-10-2017 Via de website gekocht

Steady service

No nonsens webshop met precies genoeg info om - in korte tijd - een slimme keuze te maken, zonder toeters, bellen of andere poespas. Product was per ongeluk niet voorradig, maar keurig en correct over gecommuniceerd en afspraken nagekomen. Kom hier zeker weer terug!

E van Puijenbroek 04-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, scherpe prijzen

uitgebreid assortiment, goede service en heldere website. Bestel sinds enkele jaren bij deze winkel en altijd goede ervaringen gehad.

Dominique 04-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Twee dagen voor vertrek vakantie besloten toch graag een camera mee te willen nemen i.p.v. alleen de telefoon voor foto's. Einde van de dag besteld en de volgende dag begin middag stond de bezorger al voor de deur. Super service en toch prachtige foto's kunnen maken op onze vakantie!

JavSoPor 04-10-2017 Via de website gekocht

Super service en levering

Had met spoed een filternodig voor mijn gopro voordat ik op vakantie ging. Heb deze met spoed besteld en de volgende dag meteen geleverd. Had gevraagd of het product in de avond geleverd kon worden omdat ik overdag zelf niet thuis zou zijn. Was geen probleem. Bezorger verscheen netjes in de avond (20:00 stipt) zoals beschreven in track and trace. Ik zou zeker vaker producten bij deze winkel kopen. Service is top indien je vragen hebt. En levering volgende dag zonder poes pas.. echt top

Michael 03-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, snelle levering

Ik ben erg tevreden met Cameranu.nl een zeer goede klantenservice die je snel en goed te woord staat en vooral erg prettig met je meedenkt. De levering is erg snel en de producten zijn met zorg verpakt. Voor mij absoluut de beste site voor het bestellen van fotomaterialen.

Frank 03-10-2017 Via de website gekocht

Het goedkoopste adres.....

Na rondkijken was deze shop het voordeligst, makkelijk met bestellen, snel met levering, en geen verzendkosten. Gewoon super👍👍

Floor 03-10-2017 Via de website gekocht

Supere goede servicd

Ik heb een tas gekocht voor mijn camera en werd zoals beloofd de volgende dag al geleverd waardoor ik hem meteen in gebruik kon nemen en op pad kon met mijn camera. Goede en snelle service. Ga hier zeker weer opnieuw bestellen.

Lizzy 03-10-2017 Via de website gekocht

Goede service de winkel, UPS minder.

UPS vind ik persoonlijk geen goede service leveren. Al de zoveelste keer dat iets te laat aan komt. Niet enkel via Cameranu want zij konden hier niets aan doen en hebben me wel heel vlug geantwoord toen ik vroeg of zij contact op konden nemen met UPS. Over hun service dus geen enkele commentaar! Maar wel een tip om misschien een ander transportbedrijf te kiezen...

NickC 03-10-2017 Via de website gekocht

Super service!

Geweldige webshop! Had een defect product binnen gehad, werd gewoon kosteloos en zonder moeite vervangen. Ruim assortiment en kan altijd vinden waar ik naar op zoek ben.

Dany 03-10-2017 Via de website gekocht

Super accu, super service!

Shop gekozen vanwege de beste prijs. Maar over al het andere ook zeer te spreken.
Duidelijke communicatie, snelle levering en een kwalitatief goed product. Zeer tevereden!

Monique 03-10-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijkheid een 10!

Ik heb voor Cameranu.nl gekozen omdat ik daar een helder een duidelijk overzicht zag van de prijzen van de camera die ik zocht. Ik heb desbetreffende camera besteld en loop 2 dagen later na ontvangst van deze camera de Mediamarkt in, en zie daar een prijsverschil van 67 euro op deze camera. Vervolgens een mailtje gestuurd om dit prijsverschil te melden. Daarop volgend kreeg ik direct een mailtje terug of ik misschien een nog goedkopere aanbieding heb gezien en of ik dat dan wilde doormailen. Na gemailed te hebben dat ik dat niet had werd er direct gezegd dat ik het verschil, 66,00 euro op mijn rekening terug gestort zou krijgen. Wat een top service en wat fijn dat er zulke klantvriendelijke bedrijven zijn.

Daan 02-10-2017 Via de website gekocht

Nul problemen

Fantastisch product voor de juiste prijs. Nul problemen met de levering. Helemaal goed! Heel erg blij.

R.G. Piersma 02-10-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle leverin

Goed artikel, maar ik maak bezwaar tegen de belachelijk grote doos waarmee het product werd geleverd. Neemt onnodig veel ruimte in, moet door bezorger worden overhandigd terwijl e.e.a. eenvoudig in een kleine enveloppe had kunnen worden verzonden..

GN 02-10-2017 Via de website gekocht

Software gekocht (Pinnacle Studio 20).

Een betrouwbare winkel. In geval van problemen word je uitstekend geholpen. Is het niet direct, dan krijg je een mailtje met het antwoord (of een ander product).

ingrid van dijk 02-10-2017 Via de website gekocht

Snelle super service!

Alles op voorraad in de hoeveelheden die ik wilde bestellen! hoewel dit bij ander webshops niet het geval was. Om half 12 savonds besteld volgende morgen om 10 uur binnen. Super snel bezorgd dus, kon ik meteen van mijn aankoop genieten. Ook het betalen ging vlot en er werd automatisch een account aangemaakt, erg handig dus en scheelde tijd en gegevens opnieuw invullen. Omdat alles zo gemakkelijk verliep heb ik dus ook geen contact hoeven opnemen met de klantenservice! Hier ga ik zeker nog eens bestellen!

Vick 02-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, informatie op site over product accuraat

De shop gekozen om de prijs (goedkoopste) in combinatie met goede reviews. De informatie over producten is helder en duidelijk. Retour- en garantiebeleid netjes vermeld op de site, geen 'kleine lettertjes' (daar let ik altijd op). De status van de bestelling is goed te volgen (track & trace, mailbevestiging), en mogelijk een afhaallocatie op te geven (makkelijker als je werkt en overdag niet thuis bent).

J. Jonker 02-10-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle levering, goed assortiment

Ik heb een aantal keer wat besteld op CameraNU, en het is iedere keer gewoon in orde. Als je prijzen gaat vergelijken zijn ze gunstig geprijsd, verzending in veel gevallen gratis (1x zelfs op dezelfde dag nog), uitgebreid assortiment.

Boukje 02-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, duidelijke informatie

Bij CameraNU weten ze waar ze het over hebben en geven ze duidelijke informatie en advies. De service en levering zijn snel en accuraat, en ik ben heel erg blij met mijn nieuwe camera

awjmason 02-10-2017 Via de website gekocht

duidelijk website en geleverd als afgesproken

Helder website en hebben op tijd geleverd. Verder heb ik niet veel te zeggen behalve dat ze doen precies wat ze beloven!!

Merel 01-10-2017 Via de website gekocht

Kwaliteitsbatterijen

CameraNU beschikt over kwaliteitsbaterijen voor oa flitsers, daarnaast hebben ze een zeer uitgebreid assortiment. De levertijd zou iets sneller kunnen, maar dat ligt vooral aan de keuze voor PostNL. Bestel dus niet op zaterdag als je het maandag wilt gebruiken.

Lenie 01-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service.

Goede afhandeling. Ik heb een boek gekocht over hoe werkt mijn camera.
ik ben hierover ingelicht door een medewerkster.
Hartelijk dank daarvoor.

Danny 01-10-2017 Via de website gekocht

Snel en Duidelijk

Op woensdag avond een yongnuo flitser besteld en op vrijdag al geleverd. Je krijgt onmiddellijk een bevestigingsmail en een link om je bestelde product te volgen. Dit was een aangename ervaring.

Inge 01-10-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Als ik iets online wil kopen dan wil ik het ook snel in huis hebben. Bij Cameranu kan dat. Iedere keer weer. Op de website heb je zo je produkt gevonden en het is snel besteld. Betalen gaat ook makkelijk. Via de mail wordt je goed op de hoogte gehouden van de verzending en op de beloofde dag en tijdstip werd mijn nieuwe lens keurig bezorgt. Goed en stevig ingepakt.

Martin H 01-10-2017 Via de website gekocht

Toppie Webwinkel

Gezocht naar een camera, deze site was duidelijk in de specificaties. Bovendien was de prijs lager dan elders. Meestal koop ik elektronica niet via een website maar in de winkel, echter ik ben in de winkel geholpen door iemand die er blijkbaar geen kaas van had gegeten ( ik ook niet, dus verwacht goede info van de verkoper).
Daar ik speciale wensen had was de keus beperkt tot een handje vol camera's, daarom besloten om bij een webwinkel te bestellen.
Is me wonderwel goed bevallen, snelle levering en geen gezeur. Een dikke plus.

Tevreden 01-10-2017 Via de website gekocht

Service en verzending is top alles zeker goed ingepakt aan

Alles is gewoon duidelijk. En word netjes opgestuurd. Alles komt onbeschadigd aan dat is wel belangrijk

Bas collin 01-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig service en snel

De webshop is over zichtelijk en de prijs is goed
En er staat ook een goede uit leg bij waar door je weet wat je koopt

Ingrid 30-09-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

Deze winkel leverde mij een snelle de Selphy printer in een uitstekende verpakking. ook kreeg ik snel en netjesantwoord op vragen.

dbeols 30-09-2017 Via de website gekocht

Goede voorraad en prijs en snelle levering

Cameranu.nl had goede, maar niet meer beschikbare producten van G-Technology nog op voorraad. De enige van veel winkels + dan nog eens aan een goede prijs in vergelijking met de nieuwe modellen, die eigenlijk niet zo verschillend zijn.

Rein de Hond 30-09-2017 Via de website gekocht

Deskundig en klantvriendelijk

Een goed en deskundig advies gekregen voor mijn eerste aankoop van een spiegelreflex camera.
Verplaatsen zich goed in klant en vragen zoals wat wil je gaan fotograferen e.d.

Michel Diepeveen 29-09-2017 Via de website gekocht

Zeer goede website klasse

De website van cameranu.nl laat zich omschrijven als een makkelijk website die de klant echt wat biedt, ik duidt dan op de prijs vergelijking met de ander websites.

De website is meteen duidelijk je kunt kiezen te navigeren via het menu kun je ook meteen op de grote iconen klikken zodat meteen bij de juiste catagorie komt. De klantenreviews zijn ook leuk om te lezen net zoals de blog stukjes van diverse auteurs.

Ruiver61 29-09-2017 Via de website gekocht

Vertrouwd adres voor al uw camera aankopen

Bestel al vele jaren m'n camera ( accessoires ) bij CameraNu.nl. Ben zeer tevreden over hun producten, maar zeker ook service.

Thoni Meijer 29-09-2017 Via de website gekocht

één zwaluw maakt nog geen zomer

Maar een hele zwerm..
Al jaren maak ik gebruik van de diensten en produkten van Camera.nu en tot op heden bevalt de service, voor- na de levering, uitermate goed. Ook bij een bezoek aan de zaak in Urk werd ik uitstekend en vriendelijk en vakkundig geholpen. Een goed bedrijf waar het fijn winkelen is.
Camera's, accessoires, studio benodigdheden enz..
Er kan altijd iets mis gaan, wij blijven tenslotte mensen. Bij Camera.nu heb ik dit nog niet meegemaakt, maar ben overtuigd dat als dit zal gebeuren er een goede oplossing komt.
Oftewel na een aantal jaren afnemer van verschillende artikelen ben ik een zeer tevreden klant.
Ga zo door!

Arie de Knegt 29-09-2017 Via de website gekocht

Maken waar wat ze beloven

In cameraland zijn meerdere aanbieders, zelfs één met enkele filialen in het land en daarbuiten, maar kunnen niet op tegen de eenmanszaak in Urk.
Werkelijk alles wat je vraagt krijg je op een presenteerblaadje aangereikt.
En voor € 1,99 krijg je zelfs het pakket dezelfde dag nog in huis.
Mijn derde aankoop gedaan, een advies hou dit niveau vol, en komen gaat nog wel maar er blijven is de kunst.
Arie de Knegt

Bart de Groot 28-09-2017 Via de website gekocht

Verkoop via internet maar als een gewone winkel!!

Moet zeggen dat mijn aankopen bij CameraNu zeer vlot en acuraat afgehandeld zijn. Ook het contact met klantenservice was als een gewone winkel.
Klantenservice heeft vaak bij mij al een negatieveblading maar hier niet.
Echt fijn om mee zaken te doen.

Bart de Groot
Professioneel fotograaf

John. 28-09-2017 Via de website gekocht

Ja de service is dik in orde.

Het is overzichtelijk, het aanbod is groot, tevens is het erg makkelijk zoeken naar de materialen welke je naar op zoek bent. En de prijzen zijn ook scherp.

J.J. 28-09-2017 Via de website gekocht

verwachting uitgekomen

duidelijke site, heldere omschrijving, geen verzendkosten, ook after-pay, levering conform voorwaarden, snel en controleerbaar.

Wim Peeters 28-09-2017 Via de website gekocht

Snelle verzending en geen kosten!

Een zuignap besteld voor helmcamera, snelgelevert zonder verzendkosten, PRIMA geregeld! En na ontvangst snel geprobeert, werkt uitstekend.

Edwin B 28-09-2017 Via de website gekocht

Topbedrijf!

Kocht al fotospulletjes toen ze nog op een soort van zolder hun bedrijf begonnen in Urk. De service was toen al erg goed en vind het ongelooflijk dat ze na gigantisch te zijn gegroeid, hun service zelfs hebben weten te verbeteren. Bestelde er nu iets 's avonds heel laat en toch had ik het gewoon de volgende ochtend al in huis en zonder verzendkosten. Ben blij met jullie...!

R 28-09-2017 Via de website gekocht

Snel en goed aanbod

Het product dat ik wilde stond als uitverkocht op de website. Dat maakte mij niet uit maar ik kreeg meteen een mailtje om te vertellen dat het een paar dagen kon duren. Dat is altijd netjes natuurlijk. Maar een paar dagen later was het al binnen.
Communiceren is essentieel voor een webwinkel en cameraNU heeft dat begrepen.

Jeffry 28-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Dag ervoor besteld, cameranu ging vervolgens direct aan de slag.

Vervolgens netjes mail, verkeer. De volgende dag netjes optijd pakket ontvangen.
Top Cameranu. Kwaliteit, service een aanrader daarom een dikke 10

Marieke 28-09-2017 Via de website gekocht

Perfect geregeld

Overzichtelijk in de keuze en de prijs is ook aantrekkelijk. Super vlugge verzending en top geregeld met de verschillende betaalmogelijkheden.

Peter 28-09-2017 Via de website gekocht

Besteld, betaald, bevestigd, track en trace, bezorgd.

X-Grip van RAM mount besteld bij Cameranu.nl , vanwege de prijs en beschikbaarheid. Had nog geen ervaring met deze shop, maar de afwerking is ronduit keurig.

Natascha 28-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Ik heb een grijskaart besteld en gekozen voor cameranu.nl omdat deze een snelle levering kon bieden. En dat hebben ze zeker waargemaakt!

A.J. Vos 28-09-2017 Via de website gekocht

Top en snelle service!

Na contact te hebben gehad over stiften van een wacom-pen, (wacom type stond er niet bij die ik zocht) de volgende dag de stiften in huis. En het werkt weer perfect.

De mensen weten dus waar ze over hebben en een snelle service en verzending.

Ron uit Almere 28-09-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Statief besteld, was op voorraad en de volgende dag keurig conform toezegging geleverd. Zeer tevreden.

Artur szubert 28-09-2017 Via de website gekocht

Geveldige service !!! Was allemaal pro

Alle pakjes kom altijd op tijd. Ik volt allemal top. Ik heb veel produkten via cameranu.nl besteld en ik ben echt blij

B 28-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Ik vind het een goede en makkelijke webshop
Ze beloven wat ze doen vandaag besteld morgen in huis
Ik heb er een nikon camera gekocht
Waarom deze site omdat de fotograaf deze aanbeveelde