Deze score is berekend op basis van 2351 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Paul 31-05-2017 In de winkel gekocht
Vestiging Urk

Wat een sortering!!! De keuze is overweldigend.

Elke keer weer valt de deskundigheid van de medewerker op. Graag bereid om samen met de klant een goede persoonlijke keuze te maken. Rustig en klantvriendelijk. Een aanrader om CameraNU te bezoeken en het zelf te ervaren.

rubenoosterman 31-05-2017 Via de website gekocht

Top service!

Over de tijd heen heb ik meerdere webwinkels bezocht en nergens anders ben ik zo tevreden als bij cameraNU. Groot aanbod en dat is echt een dikke plus (ook kwa analoge fotografie)!! Vrijwel alles is ook op voorraad en de volgende dag in huis. Top service!

J Scheers 31-05-2017 Via de website gekocht

Bestelling is snel en correct afgehandeld.

Eerder al eens wat bij Camera nu.nl gekocht. Ook dit is keurig en correct ontvangen. Daarom was mijn keuze makkelijk daar er nauwelijks prijsverschil was met andere online websites.

wiwelise 30-05-2017 Via de website gekocht

Snelle Service en Levering

Op een dag een SD kaart besteld, en dezelfde dag nog in huis! Petje af! Duidelijke site en vlotte levering

Danny Kalkhoven 30-05-2017 Via de website gekocht

Vlot en voordelig

Voor devtweede keer "ouderwetse" filmrolletjes besteld. 120 spoel rolfilm is niet makkelijk te krijgen maar bij cameranu hebben ze het op voorraad. En de prijs ligt onder de gemiddelde winkelprijs.

P. van Veldhuijzen 30-05-2017 In de winkel gekocht
Camera nu in Urk

Goede service en goed advies

Wij kwamen af op de verrekijkerdag. Er stonden diverse stands met verschillende merken,. We konden alle verrekijkers uitproberen. Ook toen we besloten hadden welke kijker we wilden kopen kregen we van de medewerker van Camera nu hele geode aanvullende informative. Goede zaak

J. Wienen 30-05-2017 Via de website gekocht

Raad deze shop ten zeerste aan!

Groot assortiment en goede prijzen. Goede uitleg over wat verschillende producten doen en elk product heeft zeer uitgebreide product specificaties.

Botte 30-05-2017 Via de website gekocht

Doet wat het beloofd, ik zeg warme douche!

Ik ben al meerdere malen in de winkel geweest, werd daar goed geholpen en van de informatie voorzien die ik wilde hebben. Dit was voor mij een reden om terug te gaan. Ik bestel ook wel via internet maar vind het ook fijn om wanneer je een wat duurder product koopt even langs te kunnen gaan in de winkel.

DK 30-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service !

De shop is erg gebruiksvriendelijke en het bestelproces verliep vlekkeloos. Naast goede (concurrerende prijzen bied Cameranu ook een prima after-sales waarbij je adequaat op de hoogte wordt gehouden van de status van de levering. Helemaal top !

ErnieHA 30-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige levering en servie

De levering was de volgende dag, zoals afgesproken, binnen.
Er werd voldoende geïnformeerd over de levertijd en aflevering.

Paul 30-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en de beste prijs.

Ik vond op CameraNU een powerbank van Jupio met ingebouwde reisadapter. Deze site had de beste prijs en het product had ik de volgende dag in huis.

Wen Yao van Wieringen 30-05-2017 Via de website gekocht

Chapo op CAMERANU.NL

Haarlem, 30 mei 2017

Beste Cameranu.nl

In deze review laat ik mijn mening achter over de site en de bestelling. Verder ben ik nog nooit naar jullie winkel geweest. Maar ik kan nu al zegge dat de online servies mij enorm goed bevalt. Het zit namelijk zo.

Vergelijken is één van de eerste stappen voordat een consument overgaat tot het kopen van een product. Consumenten willen alles weten over de verschillende modellen, prijzen en specificaties. Steeds meer speelt de vraag, welke aanbieder of welk product echt het beste is. Maar ik weet vooral dat ik bij jullie goed zit.

Ik heb wel eens in de avond nog bedacht om een camera cover te kopen. En in 5 minuutjes drukte ik op betalen. Jullie site is zo overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Via de mail krijg je een mooie bon en tijdens het wachten kan je zien waar je pakketje is.

En de Rich Snippets -deze helpen het klikpercentage naar jullie website te verbeteren- zit ook helemaal goed. Ik zoek een product of lens en meteen krijg ik jullie site boven aan. En de site zit zo goed in elkaar. De chat optie, enorm veel categorieën, zoekbalk met klein fotootje, snel bestellen en gewoon erg netjes.

Chapo cameranu.nl

Wen Yao van Wieringen,

Jaimy 30-05-2017 In de winkel gekocht
CameraNU in Urk

Top service en een breed assortiment!

Na lang twijfelen had ik besloten om een Canon fullframe camera aan te schaffen bij cameraNU. Omdat Canon vaak cashback acties heeft, had ik eerst even gemaild met de klantenservice om te vragen hoe dit precies zat. Dezelfde dag kreeg ik nog een verduidelijkende reactie waarin precies beschreven stond hoe dit werkt. In het weekend ben ik toen naar de winkel in Urk gegaan om het product uit te proberen en eventueel aan te schaffen. Het is een ruime zaak van twee verdiepingen met een breed assortiment aan camera en verrekijker apparatuur. Onder het genot van een bakje koffie de camera uit kunnen proberen zonder (!) last te hebben van opdringende verkopers. De camera heb ik vervolgens aangeschaft met een batterygrip en een lens. Top service CameraNU!

Klaas Pool 29-05-2017 Via de website gekocht

Wat een uitstekende service!

I.v.m. een te houden presentatie hadden wij op korte termijn apparatuur nodig. 's Morgens vroeg besteld, 's middags keurig op tijd aangeleverd. Ondertussen goed op de hoogte gehouden van de voortgang van het proces. Top!

HVM 29-05-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden

Ik was op zoek naar een flitser. CameraNU.nl leverde deze vlot en snel. De ene dag besteld was de volgende dag in huis. Het artikel was keurig verpakt. Ook de emailbevestiging en de bestelstatus updates waren concreet en snel. Tot slot vond ik de website er strak en goed uit zien.
De prijs van het door mij bestelde artikel was vergelijkbaar met die van concurrenten. Ik ben erg tevreden!

O van Hoorn 29-05-2017 Via de website gekocht

Top service!

De website is duidelijk en overzichtelijk en de bezorging strak en correct georganiseerd. Tarieven zijn zeer concurrerend.

Lopke 29-05-2017 Via de website gekocht

Ongelooflijk snelle levering. Top

Shop die doet wat ze beloven, en zlfs nog mee. Zeer interessante prijsvoorwaarden en topkwaliteit.
Ongelooflijk snelle levering, reeds 1 dag na betaling met bankoverschrijving.

Herman 29-05-2017 Via de website gekocht

Snel en super geholpen

Op deze site werd de cashbackactie van Sony verdubbelt. Hiermee werd ik over de streep getrokken. Eerst contact gehad en daarna razendsnel geholpen. Prima site, goed klantencontact en doen wat is beloofd. Pakket netjes afgeleverd.

Farhad 29-05-2017 Via de website gekocht

ZZZING!!!!

Zo snel waren de pakketjes er. Altijd tevreden met cameranu en hun service. Snel, gigantisch aanbod, en voor 12 uur bestellen zodat het de volgende dag in huis is, en ook nog het bezorgmoment kunnen kiezen is dé reden dat ik hier bestel.

Wouter 29-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Ik zocht voor mijn Fujifilm wat accesoires. Uiteindelijk bij CameraNU.nl uitgekomen. Ik heb het meteem om 23:30 besteld met PayPal en het was inderdaad de volgende dag in huis. Snelle levering en nette prijzen!

Fris Media Producties 29-05-2017 Via de website gekocht

Snel, behulpzaam, betrouwbaar en makkelijk!

Al mijn gear koop ik bij CameraNU, omdat ik weet dat ze snel leveren, de beste prijzen hebben en razendsnel reageren op eventuele vragen over producten. De site is superduidelijk dus bestellen gaat lekker snel en makkelijk.

Britt 28-05-2017 Via de website gekocht

Super camera

Super goede deal vergeleken met andere shops! Hele snelle en precieze levering! Hele mooie camera, ontzettend blij mee!

Marja 28-05-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Vakkundig personeel
Ze nemen echt de tijd om al je vragen te beantwoorden en je hierdoor een goede keuze kunt maken

De Vries 28-05-2017 In de winkel gekocht
Urk

Goede service , vakkundig voorgelicht

Goede vakkundige voorlichting plus 5 jaar garantie en goede prijs .Ruime winkel met veel keus en demo modellen .

Corine 28-05-2017 Via de website gekocht

Duidelijk besteltraject en supersnelle levering

Aan de hand van de prijs en levertijd gekozen voor cameraNU.nl aangezien ik de ereader van Kobo nog graag voor mijn vakantie in huis wilde hebben. De beste prijs, 's avonds om 22.30 uur besteld en de volgende ochtend om 10.00 uur in huis. De volgende keer voor mij weer cameraNU.nl

Pim Hamburger 28-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede levering ook op zondag!

Groot assortiment goede service en een snelle levering zelfs op zondags wel met een kleine aan betaling maar uistekend als je iets last minute moet hebben.

Minpunten

Canon CB-2LWE (accu-lader voor NB-2L & NB-2LH) 28-05-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en super goede kwaliteit!

Nadat ik dit product besteld had, werd hij super snel geleverd. Ik wist niet zeker welke acculader het best zou passen op mijn camera dus ik had gebeld en ik werd erg goed en vriendelijk geholpen. Het product zelf werkt erg goed want hij laad super snel op en is van goede kwaliteit.

P.C.Portman 28-05-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

De bestelde goederen waren er snel, voor een eerlijke prijs en in goede conditie. Zij verkopen originele merkartikelen.

MoM-d 28-05-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Lekker snelle levering. Vrijdagavond besteld, zaterdagochtend in huis!
Goeie webwinkel en altijd bereid om je advies te geven.

Cees de Vos 27-05-2017 Via de website gekocht

Nog nooit meegemaakt 's morgens 10.00 besteld 's middags 16.00 in huis. Daarnaast netjes verzorgt en prima prijs. Zeker een aanrader.

Eric Dost 27-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service!

Ik heb al meerdere items gekocht bij Camera Nu en ben altijd tevreden geweest, ook als ik vragen had werden die naar mijn tevredenheid beantwoord. Voor mij is deze zaak een zeer betrouwbare keuze!

I. de Jong 27-05-2017 Via de website gekocht

Zeer goede after sales service

Na aankoop van een pocketcamera die standaard met tasje werd geleverd, bleek dat het tasje niet goed passend was. Ik belde Camera nu, de verkoper heeft hetzelfde tasje geprobeerd en kwam tot dezelfde conclusie. Het standaard bijgeleverde tasje is gewoon te klein. Deze verkoper ging voor mij een ander tasje proberen, belde mij op dat hij een passend tasje had gevonden en ik kreeg het gratis toegezonden, zonder verzendkosten. Dit zonder dat ik zelf veel moeite hiervoor hoefde te doen. Ik vind dit een geweldige service waarbij Camera Nu duidelijk aan de belangen van de klant denkt. Ik heb dit bij geen enkele andere fotozaak tot nu toe meegemaakt.
Zeker niet als het tasje standaard door fotofabrikant wordt meegeleverd.

Ik ga Camera Nu ook zeker aanmelden voor de warme douche van Radar

Amid A. 27-05-2017 Via de website gekocht

Service is top en er wordt met je meegedacht

Heb al eens eerder een bestelling geplaatst, en vind dat ze een top service verlenen,
dit is voortaan mijn winkel voor video en camera accesoires

Gllm 26-05-2017 Via de website gekocht

Geweldig en senel service!

CameraNU bied eeb heel uitgebreid keus voor een scherpe prijs. Een Olympus lens gekocht goedloper dan bij andere, de volgende dag in huis en ook nog met standard 5 jaar garantie! :)
Bij de bestelling wilde il een artikel terug geven, de klantenservice antwoorden altijd mijn emails snel.
Volgende camera kijk ik eerst bij CameraNU :)

Maikel 26-05-2017 Via de website gekocht

Helemaal top! Geen verzendkosten en de volgende dag in huis!

Had een kabel besteld voor de pc. Niet duur maar toch gratis verzending! Volgende ochtend in huis op een zelf gekozen tijdstip!

Subhash 26-05-2017 Via de website gekocht

Good Service, Excellent Product

Product meets expectation and the delivery was made next day. Impressive performance. I recommend cameranu.nl

Jo Knubben 26-05-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik had al goede ervaringen opgedaan met Camera.nu en daarom weer voor hen gekozen. De service is prima, de levering zeer correct en de klantenservice zeer behulpzaam

A. Hellekampi 26-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en prima reactie op mijn vraag.

Het nieuwste model en al pp voorraad . Zelfs dezelfde dag ontvangen zonde bijbetaling . In een woord: geweldig

F.Daut 25-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Website voor bestelling zeer gebruiksvriendelijk en alles gaat heel vlot. Bestelde artikel de volgende dag al in huis zonder extra bezorgkosten!

Renata 25-05-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

Voor 23:00 uur besteld is ook echt volgende dag thuis. Personeel is erg behulpzaam. Klantenservice is top!

Wendy 25-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Ik had hem de volgende dag al binnen, en was het goedkoopste incl gratis verzending wat wil je nog meer

Ivor Baak 25-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende kwaliteit en service!

De site is overzichtelijk en er is een goede mogelijkheid om foto's van je product te bekijken, ook zijn de beschrijving uitgebreid waardoor je goed weet wat je van plan bent aan te schaffen. Mocht je het product gevonden hebben en doorgaat naar de betaling, die is in simpele stappen uitgevoerd en je krijgt gelijk een bevestiging via de mail. Hierdoor weet je ook dat ze serieus met je bestelling omgaan!

Verschillende keren laat in de avond iets besteld, maar keurig de volgende dag al binnen! Ook word je na de bestelling keurig op de hoogte gehouden van wat er met je pakketje gebeurd en waar het naar onderweg is. Dat geeft je een prettig gevoel omdat je weet dat ze er voor zorgen dat het snel bij je is!

De e-mails die ik na de levering van de bestelling krijg zijn niet vervelend, maar het laat juist zien dat ze geïnteresseerd zijn in jouw mening over het product en over de service die ze bieden. En het mag ook best gezegd worden dat de service ronduit uitstekend is! Ik zal ook zeker alle uitbreidingen voor de toekomst bij cameranu.nl bestellen vanwege de goede ervaring.

Happy Fred 25-05-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en klantgeicht.

Is oplossingsgericht. Een leverancier waar ik graag terug kom. Laatste levering zelfs binnen 15 uur.

Happy Fred 25-05-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en klantgeicht.

Johnny 25-05-2017 In de winkel gekocht
Urk

Hulpvaardig en een goede service!

Een ietwat lange wachttijd (het is er niet voor niets druk, zullen we maar denken), maar dat wordt dubbel en dwars goedgemaakt wanneer je eenmaal aan de beurt bent. Persoonlijke aandacht, geen opdringerige verkoop, meedenken en een eerlijk antwoord. Niet per se gericht op geld verdienen, gewoon vanuit het perspectief van de klant meedenken. Daar scoor je bij mij punten mee.

Martin 25-05-2017 Via de website gekocht

Gekozen omdat er een goed aanbod is tegen de scherpste prijzen. Toen de levering ook nog eens volgens afspraak zeer snel bleek te zijn, was ik meer dan tevreden !

mekkes 25-05-2017 Via de website gekocht

verrekijker besteld en geen spijt!

makkelijke site snel besteld en snel bezorgd. overzichtelijke site. groot assortiment, duidelijke beschrijvingen.

MO 25-05-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering zelfde dag

Bestel vaker bij camera.nu en altijd tevreden over het aanbod en de klantvriendelijkheid. Mooie bijkomstigheid was deze keer dat de order kosteloos dezelfde dag geleverd kon worden. Aangename verrassing en dus ook direct gebruik van gemaakt. Zoals beloofd kwam het pakketje ook keurig aan op de dag van bestelling. Sneller kan bijna niet..

Floor Schrijvers 25-05-2017 Via de website gekocht

Bijzonder goede service

Ik had een adapter besteld en door mijn eigen fout paste deze niet. De vrouw van de klantenservice zocht voor mij uit waarom niet, belde me terug met het antwoord en hielp me met het terugsturen. Het geld is zonder enig probleem weer teruggestort.

Erg goede service! Ik vond de vrouw die ik sprak erg vriendelijk en efficiënt. Fijn ook dat de prijzen inclusief verzendkosten zijn en je je dus niet hoeft af te vragen hoeveel je écht kwijt bent.

Jan Smit 25-05-2017 Via de website gekocht

Koop al jaren bij CameraNu tot volle tevredenheid

Altijd scherpe prijzen en een perfecte service. Heb al veel plezier gehad van de deskundige adviezen