Deze score is berekend op basis van 2683 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

H.J. van der Linde. 13-10-2017 In de winkel gekocht
CameraNu te Urk.

Geweldige zaak.

Ben op een hele leuke en vriendelijke manier geholpen. Kennis van zaken en goed voorgelicht.
Winkel is zeker aan te bevelen.

Hans H 13-10-2017 Via de website gekocht

Positief bij deze winkel!

De laatste weken regelmatig iets besteld bij CameraNu en eigenlijk nooit teleurgesteld; integendeel! Alles wat ik heb besteld werd binnen de opgegeven datum geleverd, waarbij ik voortdurend via email op de hooget werd gehouden van de zending.
Slechts één keer had ik iets verkeerd besteld en prompt werd het product de volgende dag omgeruild voor een ander product.
Kortom: niets dan lof voor CameraNu en ook voor de feedback van je aankopen. Goed gevoel bij mijn aankopen.

Carla 13-10-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd !

Grote keuze. De begeleidende filmpjes met uitleg over het product maken het gemakkelijk kiezen .
De kwaliteit is gewoon goed. En de prijzen zijn acceptabel.

Paul 13-10-2017 In de winkel gekocht

stabiele klantgerichte professionaliteit.

Ik heb bij Cameranu.nl inmiddels mijn vierde semi-professionele videocamera gekocht; probleemloos en goede service. Ook voor niet-video apparatuur (zoals audio) kijk ik ook of Cameranu.nl het heeft.

René Morshuis 13-10-2017 Via de website gekocht

snel en accuraat

prima winkel, overzichtelijk en snel kunnen vinden wat je zoekt.
Bestellen gaat snel en eenvoudig. Top winkel

NomNom 13-10-2017 Via de website gekocht

Super snel met een blij gezicht

Toen ik besloot om een tablet te kopen moest ik eerst heel lang sparen. Ik heb dus genoeg tijd gehad om te shoppen en vond bij CameraNU de laagste prijs en de meeste (positieve) reviews. De laatste dag van September heb ik mijn investering gedaan, op een tijdstip waar enkel vampieren en illustratoren nog bestellingen doen. Ondanks dat ik had aangegeven dat ik graag rond 17:00 het pakketje wilde ontvangen (ik bedoel, ik moet ook slapen), werd ik om 9:00 uit bed gebeld door de bezorger die met een blij gezicht mijn nieuwe geldmakende digitale teken gadget overhandigde. En toen ik rond 15:00 opnieuw wakker werd was ik ook heel blij met de snelle service!

MInder leuk: Instagram heeft bepaalt heeft dat het Inktober is ....

A.L. vd Berg 13-10-2017 Via de website gekocht

Prima afhandeling van mijn bestelling.

Mijn bestelling is precies op de door mij aangegeven datum bezorgd'
Waarvoor mijn complimenten! Ook de prijs was zeer aantrekkelijk.

zeer tevreden klant 12-10-2017 Via de website gekocht

GOEIE SERVICE

gemakkelijke website, goede service en vlotte ontvangst. Zal deze website meerdere maken gebruiken.

W 12-10-2017 Via de website gekocht

Supersnel

Aan het begin van de avond de lens besteld en de volgende ochtend al geleverd. Keurig verpakt tegen een zeer scherpe prijs.

Jim 12-10-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel en topservice!

Duidelijke website, alles snel geleverd. We hadden èèn product verkeerd besteld en dat kon heel makkelijk geretourneerd worden. Geld was snel op de rekening. Niks anders dan lof!

Josua 12-10-2017 Via de website gekocht

Snelste levering ooit!

Een 10 is dat niet wat overdreven?
Nee zeker niet! Ik was al een lange tijd op zoek naar een goeie deal voor een canon 700D, toevallig belande ik op cameranu.nl via marktplaats en kwam ik een canon 700D occasion tegen voor maar 299 euro. Later die dag plaatste ik rond 23:00 uur mijn bestelling, het mooiste was nog dat ik hem de volgende ochtend om 10 uur al binnen kreeg.
Super service!

Martin 12-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service, snel geleverd!

De webshop is gemakkelijk, overzichtelijk en snel. Duidelijke informatie waar cameranu zich op onderscheid t.o.v. andere webshops. Mijn betaling haperde door een webbrowser probleem bij mijzelf; gebeld, direct een betaalverzoek in de mail en in een paar minuten alles in orde. Geweldig!

Edwin 12-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Erg goed geholpen. Verkeerd product bestelt. Deze werd in goed contact vervangen door een product wat voor mij super is!

Leon 12-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service

De shop was de enige die dit specifieke product uit voorraad kon leveren, de levering was snel en de communicatie over de levering was erg netjes en uitgebreid.

Marielle 11-10-2017 In de winkel gekocht

Hofleverancier

De kundigheid van het personeel, begrip voor je budget, service en tijd hebben tot een mooie aankoop geleid. Geen blabla maar juiste informatie zonder te overdrijven. Mooie winkel, prachtige producten, ruime keus, goede rijs, geweldige service.

eko 11-10-2017 Via de website gekocht

snel geleverd

Snelle levering. goed verpakt. direct uit voorraad geleverd. Alle kleuren mogelijk.
Ook retourneren is makkelijk te regelen.

Rosalie 11-10-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

De bestelling ging vlot en snel, binnen een paar minuten heb je je producten besteld. Fijn dat je verschillende verzendmethoden kunt kiezen, ook bijvoorbeeld ophalen bij een supermarkt bij jou in de buurt. Wat ik ook handig vond, zijn de voordeelsets bij producten. Zo weet je zeker dat je alles compleet hebt. Ik ben erg tevreden over cameranu.nl en zou in de toekomst ook hier mijn fotospullen willen bestellen.

Arie 11-10-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven. Goede service en prijzen zowel in de winkel als via de website. Snelle verzending. Doe nu toe geen klachten.

de Nooyer 10-10-2017 Via de website gekocht

Het advies en de service zijn uitstekend.

Kwam er bij toeval op, omdat ik een nieuwe camera nodig had en weer een Olympus wilde.
Via internet besteld, toch nog even naar Urk om het een en ander te vragen.
Prima geholpen en tevreden weer naar huis.
Even vergeten ....hoe de foto's op de computer te zetten; het bleek niet hetzelfde als voorheen.
Dus gemaild en heel snel antwoord met de perfecte oplossing; daar heb ik de mevrouw ook voor bedankt.
Al met al, Urk kan ver weg zijn, maar de mensen zijn aardig, behulpzaam en adequaat.

Dennie 10-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, product duidelijk te tracen

Het statief werd snel geleverd en van inpakken tot thuis leveren was heel duidelijk waar het product zich bevond. Goede service!

Sjan 10-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering!

Bij deze shop kan je snel je keuze maken, doordat de site heel overzichtelijk en nederlandstalig is. Ook de bereikbaarheid van de onderneming is duidelijk in beeld gebracht. De levering en betaling is correct en snel volgens afspraak afgehandeld. Ik kan eenieder CameraNu aanbevelen.

CMMedia 10-10-2017 Via de website gekocht

Super service weer!

Bij cameranu gaat het altijd goed met bestellen .. goede klanten service en een duidelijke website. Dit is zeker een aanbeveling waard!

Janny 09-10-2017 In de winkel gekocht

Luisterend oor.

Eerst goed en vriendelijk geholpen bij pech met een camera die ik zelfs niet bij CameraNu had gekocht. Geen probleem. Ogenblikkelijke (re)actie op telefonisch en email contact. Op grond van die goede ervaring hier vervolgens ook een nieuwe camera gekocht. Gekocht via telefoon en in de winkel aan de balie opgehaald. Goede, rustige en gedegen uitleg over deze camera. Kritisch punt in de winkel -na een paar observaties- het kan wel even duren voordat je aan de beurt bent....

Rene 09-10-2017 Via de website gekocht

Waanzinnige service

Ik had een oogschelp gekocht voor mijn Nikon D600 en was hem na 1 dag al kwijt. Helaas.
Met een vorige recentie heb ik dit aangegeven.
Tot mijn blije verbazing bood CameraNu mij een nieuwe oogschelp aan, die inmiddels ontvangen is. Gratis
Supere service.

JenS 08-10-2017 Via de website gekocht

Makkelijk een bestelling plaatsen.

Ik kreeg de tip van een vriend om mijn ipad houder hier te bestellen. Ik vond de site overzichtelijk en het was voor mij eenvoudig om de gewenste product te bestellen. Ondanks de mogelijkheid om snel te levereren, heb ik gekozen om op een bepaalde dag te leveren. Mijn product is op de afgesproken dag aangeleverd door een pakket dienst. Ik ben helemaal tevreden met de bestelling en afhandeling.

Arjan Vogelpoel 08-10-2017 In de winkel gekocht
Urk

Geweldige service en zeer vriendelijke service

Zijn in de showroom in het mooie plaatsje Urk op een aangename en vriendelijke wijze zeer deskundige manier geholpen.
Daarom ons advies wilt u een goede camera aanschaffen neem dan de moeite om naar Urk af te reizen en in de zeer uitgebreide showroom altijd een camera aan te schaffen die bij u past.
Tevens kunt u ook uw bezoek combineren met een bezoek aan het mooie plaatsje Urk.

Richard uit Haarlem 08-10-2017 In de winkel gekocht

Het verschil: 5 jaar garantie!

Tja, een superzoom Nikon P900 kun je misschien overal kopen, maar het grote verschil bij CameraNu.nl is totaal 5 jaar garantie ipv 2 jaar standaard. Om toch even de camera eerst in de hand te houden even naar de indrukwekkende winkel in Urk. Lekker visje erna. Gewoon een leuke dagje uit, mooie camera, met 5 jaar garantie. Toch lekker.

Cor 08-10-2017 Via de website gekocht

Canon Lens 10-18 mm

S' avonds besteld en de volgende dag in huis , inclusief een storing van PostNL.
De lens voldoet aan de verwachtingen die ik had. Uit getest, thuis nu nog een keer in de praktijk
Ik ben zeer tevreden over de service die camaraNU.nl geleverd heeft.

Herman 07-10-2017 Via de website gekocht

Super garantie afwikkeling!

Mijn Vortex Raptor verrekijker was na 2 jaar zeer intensief gebruik versleten en werd zonder problemen vervangen door een nieuwe!
Deze nieuwe Vortex Raptor was na +/- 1,5 jaar opnieuw versleten en werd opnieuw vervangen door een spiksplinter nieuwe!!
Cameranu hartelijk bedankt voor jullie geweldige service.

René Simon 07-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige shop met uitgebreid assortiment

Al enkele malen via Cameranu.nl besteld en uiterst tevreden. Ik had een teleconverter besteld. Volgende dag in huis. Helaas paste deze niet op mijn telezoomobjectief. Even een telefoontje gepleegd en de persoon die ik eraan kreeg verifieerde snel dat dit inderdaad klopte. Per ommegaande ontving ik een retourcode etiket. Zaterdag geretourneerd en op donderdag was het geld alweer teruggestort op mijn bank. Dik compliment voor Cameranu.nl. Ook houden zij je goed op de hoogte bij een stagnatie van de verzending van je bestelling bij een storing bij PostNl. Ga zo door!

Agnes 07-10-2017 Via de website gekocht

Een altijd fijne winkel!

Ik bestel graag bij jullie winkel omdat jullie goede producten voor een mooie prijs hebben. Daarnaast word ik altijd goed geholpen als ik vragen heb.

Bas 06-10-2017 In de winkel gekocht
Urk

Bij binnenkomst moet je een bonnetje trekken. Dat was voor mij vreemd. Maar daarna staat de koffie klaar terwijl je wacht tot je aan de beurt bent. Comfortabeler wachten kan eigenlijk niet.
Daarna nemen medewerkers de tijd voor je die je nodig hebt. De vernieuwing van de site maakt alleen het zoeken naar de producten die je nodig hebt op dit moment lastig. Dit merk je ook in de winkel. Uiteindelijk met de hele bestelling bij elkaar rapen, advies, etc. heb ik aardig wat tijd in de winkel doorgebracht. Langer dan gepland.
Helaas was een van de nieuwe producten die ik heb bestel niet helemaal in orde. Daar kwam ik helaas thuis pas achter. Nu wordt met hun koerier een vervangend product geleverd en de oude wordt opgehaald.
Deze service had ik echt niet verwacht en ik ben aangenaam verrast.
Bij een concurrent van cameranu heb ik eerder een bestelling gedaan. Die ervaring was op zich positiever qua kopen van de producten. Maar de service, zowel in de winkel als na de aankoop is beter bij cameranu.

Marco72 06-10-2017 Via de website gekocht

Goede service snelle levering

Ik heb lensdoppen besteld voor mijn camera prijs kwaliteits verhouding van het product is zeer goed en snelle levering.

SM Poll 06-10-2017 Via de website gekocht

Prima kwalitatief product

Prima prijs kwaliteit verhouding! Producten bij concurrent vele malen duurder. Snelle levering en afhandeling 👌🏻

Donovan Thijssen 06-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goed verpakt en de service is helemaal top!

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik er vaker dingen heb besteld zoals een DSLR camera, apple AirPods ect. en de prijzen zijn scherp.

Idefixje 06-10-2017 In de winkel gekocht

Deskundigheid en goed advies

Bij cameranu.nl werd rustig de tijd genomen voor een advies bij aankoop van een telezoom-objectief. Ik had zelf research gedaan, maar wilde graag weten of ik een goede afweging had gemaakt. Er werd goed meegedacht en doorgevraagd naar mijn gebruik. Het was een prettiger ervaring en een goede aankoop.

Luuk 06-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Perfecte service, perfect product.
Om 23.55 besteld en daadwerkelijk de volgende dag in huis.
Had niet beter gekund.

Klaas 05-10-2017 Via de website gekocht

Prima site voor de perfecte aankoop

Overzichtelijke en goed toegankelijke site, waar je prima de gewenste producten vindt. Had per abuis twee maal besteld. Dit werd snel opgemerkt en gecorrigeerd. Kortom: zeer aanbevolen!

Et 05-10-2017 Via de website gekocht

Super snel geleverd

Systeemcamera maandagochtend besteld en dezelfde dag is deze nog geleverd. Super service en de camera was ook nog voor de laagste prijs aangeboden. Helemaal top!

Frank L 05-10-2017 Via de website gekocht

Beste site voor je camera of accessoires

Ik vergelijk altijd producten op sites en was op zoek, nadat mijn vorige compactcamera was gestolen, naar een goede vervanger van mijn compact Panasonic camera. Ik kwam al snel bij deze site terecht. Waarom? De prijzen zijn top, de site is erg gebruikersvriendelijk, en je krijgt op veel producten ook nog eens standaard vijf jaar garantie. Ook word er een goede uitleg gegeven over de soorten camera's en de verschillen, en er wordt aangegeven of een camera ooit als 'beste uit een test' kwam. Handig! De service is goed en alles wordt snel geleverd. En ook onmisbaar: je kan producten vergelijken via de online vergelijker, een must vind ik. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de Sony Cybershot DSC-HX60 camera. Eenmaal besteld zag ik dat er ook een Sony Cybershot DSC-HX60V werd aangeboden, deze had voor 20 euro meer ook GPS en je kreeg een er ook een gratis geheugenkaart en tasje bij. 'Beetje dom hè' dus achteraf, want ik moest nu voor hetzelfde geld een camera bestellen plus een aparte geheugenkaart. En kwam daarmee op ongeveer hetzelfde bedrag uit. Tot mijn aangename verrassing kreeg ik toch de DSC-HX60V geleverd. Geen idee waarom, maar vond dat gewoon super. Levering ging bliksem snel, voor middernacht besteld en je hebt 'm de al binnen. Én: ze hebben een goed Blog site met alles over fotografie. Je kan gewoon aan alles merken dat deze site is gericht op waar het moet zijn: je wilt een gemakkelijk een goede camera uitzoeken en/of toebehoren uitzoeken en deze site is daar in compleet en geheel in gespecialiseerd. Je merkt aan alles dat ze gewoon weten waar ze het over hebben en er zijn geen addertjes onder het gras. Meer van dit soort sites graag!!

Goede en snelle service 05-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Super fijne webshop! Waar alles overzichtelijks is te vinden. Bij de producten is goed te zien bij welke cameras het te gebruiken is.
Goede en snelle levering!

Karel Blokker 05-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van mijn gewenste goederen!

Via internet gevonden, prijs vergeleken met ander internet winkels en deze was echt de goedkoopste. EN leverde het in tegenstelling tot ander internet web shops wél op tijd. 1 dag na bestelling stond het in huis.

Martin 05-10-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Als je er niet uit komt wat je precies nodig heb Jan je altijd even bellen of mailen reacties krijg je snel binnen .
Als een artikel niet klopt kan je hem zonder problemen terug sturen.
Alleen maar lof

Bas K. 05-10-2017 Via de website gekocht

Eindelijk mijn ultieme printer

Al heel lang keek ik uit naar een A3 printer voor posters en presentaties, liefst in kleur natuurlijk. Eindelijk was er één op de markt beschikbaar, die ook nog betaalbaar was. Bij cameranu.nl bleek deze het voordeligst. Bovendien werd deze webshop als heel goed aangeprezen. Volkomen terecht - meteen de volgende dag stond de bezorger voor de deur. Alles tiptop! De eerste prints zijn er al uit gerold...

Stef 05-10-2017 Via de website gekocht

Super service

Na een poosje zoeken op internet had ik voor mij doel de beste flitser en lens gevonden, nu nog kijken waar ik ze ga bestellen.
CameraNU kwam al snel bovenaan, de goedkoopste, gratis verzending en binnen een dag thuisbezorg met geen schrammetje op de doos.
Super service!

Henk Broekhof 05-10-2017 Via de website gekocht

We hebben op internet gezocht en vonden deze winkel,, De prijs was goed ,en de afwerking zijn we ook tevreden over...

S.Egberts 05-10-2017 Via de website gekocht

Hier ga ik vaker bestellen

Erg fijne webshop om naar onderdelen te zoeken, waarvan je eigenlijk nog niet weet wat je precies wil hebben en nodig hebt. Erg duidelijk uitgelegd en makkelijk te bestellen. Status van de bestelling hoorde je tot in detail per e-mail. Al met al een heerlijke webshop die ik vaker ga gebruiken.

Roel 05-10-2017 Via de website gekocht

Snel, eenvoudig en professioneel.

Hier online een camera besteld, wat snel en eenvoudig ging en voor een zeer nette prijs. De bestelling is conform afspraak geleverd, waarbij eenvoudig de order te volgen was. Dit alles, samen met de kwaliteit en volledigheid van het product heeft me aangenaam verrast, helemaal top!

Nel Prins 05-10-2017 Via de website gekocht

schroef

Ik had een speciale schroef nodig voor de draagband van mijn camera. Na veel zoeken kwam ik bij cameraNu terecht. Ze hebben veel moeite gedaan om hem te pakken te krijgen. Hij is gratis geleverd. Wat een goede service.

Dio 05-10-2017 Via de website gekocht

Airpods Apple

Wat een geweldig oordopjes!! Draadloos, erg makkelijk tijdens rijden als je aan het bellen bent. Afstand van telefoon naar airpods ook ver. Altijd als je met kabel hebt, er zit in de knop met de kabel. Nu probleem los. Ik zal deze airpods aanraden!!!