Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Treblahawk 28-02-2017 Via de website gekocht

Polar Pro Switchblade 2.0 voor GoPro Standard Housing 40m

CameraNU heeft het gewenst onderdeel voor onze GoPro Hero 4. En ook nog tegen een scherpe prijs.
Omschrijving op de website is goed.
De klantenservice heeft mij nog extra duidelijkheid gegeven over het juiste artikel.
Het artikel is op de door mij gewenst dag geleverd.
Kortom: goede prijs, goede informatie en goede service!

Danielle 28-02-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik heb artikelen besteld die pas later leverbaar zijn, maar ik word netjes op de hoogte gehouden van de levertijd. Artikelen die al wel leverbaar zijn, zijn direct geleverd. Geweldige service en online is de winkel ook goed bereikbaar.

Andy 28-02-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle afhandeling

In de loop van 1 jaar is dit de vijfde maal dat ik camera zaken bij CameraNu.nl heb gekocht. Omdat camera items meestel een substantieel bedrag vertegenwoordigen is het belangrijk dat je webwinkels kunt vertrouwen. De afhandeling van bestellingen vindt voorspoedig plaats. Daarnaast was de klantenservice verschillende malen bereid om de specieke items op de bon te zetten zodat er BTW kon worden teruggevorderd. Ik ben zeer tevreden over deze webwinkel.

cowboy roger 28-02-2017 Via de website gekocht

cameranu.nl .....een echte aanrader...!!!

De gebruiksvriendelijkheid van deze Site is echt TOP.Men kan er werkelijk alle nodige inlichtingen op weervinden.De verzendingen gaan echt snel en worden perfect afgehandeld.Een echte Aanrader.....

Ferri R. 28-02-2017 Via de website gekocht

Strap voor camerarugzak

Was de strap kwijt (verloren of niet erbij gezeten), maar dit is door klantenservice fantastisch en zonder kosten opgelost.

Piet 28-02-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Vrijdagavond laat besteld en zaterdagmiddag rond 13:45 uur bezorgd. Omdat ik de bestelde lens zondags wilde gebruiken voor het bestellen nog even gebeld en de medewerker van Cameranu bevestigde dat deze dan ook zaterdags bezorgt zou worden!! Top service. Goede prijs en goede service wat wil je nog meer?

Jaap Arbouw 28-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop Nieuwe kamera en gebruikte telezoom, beide Canon

Zowel de telefonische informatieverstrekking, de bereikbaarheid als de bestelling en betaling liep gesmeerd. De levering vond keurig de volgende dag plaats, goed verpakt en compleet.
Zowel camera als telezoomlens waren volledig in orde en het gebruikte objectief had geen zichtbare gebruikerssporen en lijkt tevens perfect conform de beschrijving te functioneren. Het zal nog wel enkele weken "spelen"met camera en objectief kosten, voor ik een definitief oordeel kan vellen, maar ik durf het zeker aan, in de toekomst meerdere kostbare aankopen bij CameraNU.nl te doen.

RogerK 28-02-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Deze site is overzichtelijk, bestellen gaat makkelijk. Mijn bestelling werd keurig op tijd geleverd. Ik ben tevreden.

P. Zwaga 28-02-2017 Via de website gekocht

Altijd goed.

Bij CameraNu kun je altijd terecht voor de beste artikelen. De mogelijkheden zijn overzichtelijk weergegeven en geheel up to date. Ook voor een gebruikt artikel ben je zeker van de kwaliteit. Levering is altijd vlekkeloos. Voor vragen kun je telefonisch altijd terecht. Ik ben al klant vanaf de tijd dat ze nog een klein kantoortje in de haven hadden. Nooit een probleem gehad. Super.

chet 28-02-2017 In de winkel gekocht

aanrader

Ik kom hier al vanaf dat het is opgericht. Net als mijn ouders. Al heel wat spullen aangeschaft van camera nu.
Een eerlijke prijs, een eerlijk verhaal. Je kan er met al je vragen terecht. Ze nemen de tijd voor je. Dus ik zeg een aanrader. Maar dat kan je zelf al opmaken uit het feit dat mensen van heinde en ver hier komen en ze in de jaren zijn uitgegroeid tot een begrip in de omstreken....

Jeroen 27-02-2017 In de winkel gekocht

Review n.a.v. aanschaf Verrekijker

Door de heldere uitleg op de site van CameraNu wist ik al vrij snel welke kant het uit zou gaan, maar wilde graag even vergelijken met een ander product. Geen punt in Urk, want er zijn prima mogelijkheden om te proberen voordat je beslist. Aardige mensen, beetje productidioten maar daar hou ik wel van. De koffie goed, toilet schoon en uiteraard een snoepwinkel voor wie van fotografie houdt! 5 sterren!

Jeannette 27-02-2017 Via de website gekocht

Snelle service, geadviseerde tas bij toestel te klein!

De service is snel, heel handig zijn de pakketten die je kunt bestellen bij het fototoestel. Alleen wel heel erg jammer dat het geadviseerde cameratasje te klein bleek te zijn! Dan is het weer zo'n gedoe om het terug te moeten sturen! Wel snelle levering, dat is fijn!

Officiele reactie van CameraNU.nl 28-02-2017

Hoi Jeannette,

Bedankt voor de review, jammer dat we punten hebben laten liggen door het verkeerde tasje te koppelen. Kennelijk hadden we de fout inmiddels ontdekt, het pakket bevat nu een andere tas. Om je de ongemakken van het terug sturen te besparen sturen we je de passende tas vandaag alsnog toe.

Met vriendelijke groeten,
CameraNU.nl

Nico aan de Kerk 27-02-2017 Via de website gekocht

Vertrouwd

Deze shop is uitgebreid en overzichtelijk. Op zaterdag een bestelling plaatsen. Via de email op de hoogte gehouden en de vokgende dag, op zondag bezorgd worden! Top, tot de volgende bestelling!

M Jager 27-02-2017 Via de website gekocht

s'Avonds bestelt volgende dag in huis. Ik had een vraag over het geleverde product, mijn vraag gesteld op de online chat en gelijk antwoord gekregen. Tevreden klant!

Andrea 27-02-2017 Via de website gekocht

Achtergrond wandsysteem

De levering van mijn bestelling was erg vlot, enige minpuntje is dat ik niet kon vinden welke buizen er over het achtergrondsysteem kunnen en ik geen passende pvc-buizen kon vinden toen het systeem binnen was. Intussen wel een oplossing op gevonden, maar bijpassende producten of wat hulp bij het vinden hiervan was fijn geweest. Verder een fijne winkel en groot assortiment!

Bastiaan 27-02-2017 Via de website gekocht

Top Papier

Afgelopen week heb ik hier mijn Savage achtergrond rol besteld. Na een beetje google werk, bleek ik hier het goedkoopst uit te wezen. Levering en bestellen ging super en makkelijk! Het fijne is dat ik laat uit mijn avond diensten, nog steeds kan bestellen en het de volgende dag in huis heb!

E.S. 27-02-2017 In de winkel gekocht

Beetje jammer

Ik ben al eerder klant geweest bij Cameranu.nl. Eerder via internet, dit maal voor twee camera's naar de shop. Gestructureerde afhandeling door middel van nummers. Prima. De verkoper, een wat oudere man, kan ik niet anders omschrijven als een onbehouwen en ongeïnteresseerde hork. Op vragen over onderhoud van andere fotoapparatuur die ik heb, werd met moeite antwoord verkregen. Een camera stond niet tussen de showmodellen. Gevraagd of deze bekeken kon worden. Toen de werking geprobeerd werd, werd aangegeven dat er wel een werkende batterij in moest. Na bekijken of er überhaupt een batterij in zat, bleek dat niet het geval te zijn. Tot zijn ongenoegen moest de man de batterij ook nog eens uit de verpakking halen.
Vanwege de tijdsdruk, toch beide camera's aangeschaft. Als daar geen sprake van geweest zou zijn, was ik de zaak uitgelopen.
Blijkbaar gaat het te makkelijk bij cameranu.nl
Volgende keer maar eens oriënteren op een ander bedrijf. De meerkosten neem ik voor lief.

Officiele reactie van CameraNU.nl 27-02-2017

Beste E.S.,

Fijn dat we elkaar zojuist even hebben kunnen spreken. We bieden langs deze weg nogmaals onze excuses aan. De manier waarop u uw winkelbezoek heeft ervaren sluit op geen enkele wijze aan bij de manier waarop we zouden willen dat u deze bij ons beleeft. U kunt ervan op aan dat we dit intern oppakken, zodat een herhaling kan worden voorkomen. En we sturen u een cadeaubon toe met daarbij de uitnodiging om ons een herkansing te geven.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

ernst s 27-02-2017

Het telefoongesprek is als zeer prettig ervaren. Dit kwam ook overeen met mijn eerdere ervaringen met Cameranu.nl. Ik beschouw de ervaring in de winkel dan ook als eenmalig. De cadeaubon was niet nodig, de excuses voldeden. Wat mij betreft is het netjes afgehandeld en tot een volgend bezoek.
E.S.

D.Bor 27-02-2017 In de winkel gekocht

Camera

Ik heb via cameranu.nl een camera gezien dacht dat is wat voor mij,maar ik had er geen vertrouwen in.
Dacht weet je wat ik gaat er even kijken woont er maar twintig kilometer vandaan.
Het was een heel knusse en mooie winkel uitzonderlijk vriendelijke verkoper.
Ik ben een tijdje met hem aan de praat geraakt.Had goed verstand van camera,s dus uiteindelijk een gekocht.Bevalt me uistekend pluim voor eigenaar neemt alle tijd voor je en is eerlijk.Had ik niets gekocht was ook goed.
Volgende keer weer Cameranu.nl voor mij.Bedankt voor het goede advies ben heel tevreden.👍🏽👍🏽

JaJaFo 27-02-2017 In de winkel gekocht

Zo'n handige monopod

Kom op een zaterdag en je waant je in een gerenommeerd warenhuis. Drommen bezoekers die hun beurt geduldig aan de leestafel afwachten met een bekertje koffie of nieuwsgierig rondneuzen langs de vitrines en rijen blinkende camera’s – er is veel te zien. Die belangstelling geeft aan dat fotografie ‘hip’ is en CameraNu de verkooplocatie bij uitstek. Van heinde en verre reist men er voor naar Urk. Ondanks de drukte, nemen de verkopers de tijd om mensen van een goed advies te dienen. Niet te gek en te kostbaar bij beginnende fotografen, het wat duurdere segment voor de gevorderden. Voor elk wat wils. Op zoek naar een simpele monopod, zoals in mijn geval? Zo’n ding dat je altijd bij de hand hebt? Verkoper William snapt wat je bedoelt, rent naar het magazijn en toont even later een statief dat je simpel aan je broekriem hangt maar letterlijk in een handomdraai uitschuift tot een eenpoot op stahoogte. “Krijg je geen spijt van, probeer maar. Handig en niet duur. Gebruik ik zelf ook en heb ‘m altijd bij me”. Wil je wat meer tijd om te bomen over ervaringen bij de geliefde hobby, kom dan op een doordeweekse morgen. Gegarandeerd is het dan rustiger en word je niet opgejaagd door rijen wachtenden. Maar druk of niet: tijd voor een goede tip zullen ze bij CameraNU altijd hebben. Want een belangrijk ding hebben de medewerkers met hun klanten gemeen: liefde voor fotografie.

Johan 27-02-2017 Via de website gekocht

Retouneren

Ik een geweldige ervaring met de retour service van CameraNu.nl. Ik heb niet op zitten letten toen ik een product bestelde. Ik had nodig een IDE Docking en ik bestelde een product dat alleen een S-ATA aansluiting heeft, dus ik had er niks aan. Ik een telefoontje gepleegd met CameraNu, situatie uitgelegd en gevraagd of ik het mocht ruilen voor een docking met een IDE aansluiting. Helaas hadden ze deze niet. Kon gewoon de S-ATA docking terug sturen en zou mijn geld terug krijgen. Nou is dat niets bijzonders want zo hoort het en ze zijn wettelijk verplicht om het retour te nemen en mijn geld terug te storten maar het bijzondere was dat ik mijn geld binnen 5 dagen al op mijn rekening terug had. daarom alle lof en bedankt voor deze PERFECTE SERVICE."

Henk van Zetten 27-02-2017 In de winkel gekocht

Zonder meer fantastisch

Deze shop is echt helemaal top, ik heb tot nog toe al mijn aankopen bij deze shop gedaan, en ik ben er nog steeds helemaal content mee!

Willie 27-02-2017 Via de website gekocht

Echt handig

Dit is een echt handig ding. iedereen kampt met overvolle stekkerdozen. even een powercube aansluiten en het probleem is opgelost

MaSa 26-02-2017 In de winkel gekocht

Canon EOS 760D DSLR Body

Ik heb vorige week bij Cameranu.nl deze spiegelreflexcamera gekocht en daarbij ook nog een mooie lens. Hierbij goede informatie gekregen en uitleg. Tevens kon ik deze camera proberen met verschillende lenzen, zodat ik ook kon zien wat het verschil is tussen de ene en de andere lens. Er is ook duidelijk uitleg gegeven over de accessoires welke hierbij aangekocht kunnen worden.

Cameranu.nl BEDANKT voor de vriendelijke service

Kevin 26-02-2017 Via de website gekocht

Goede service en goedkoop

Na een aankoop van aantal producten voelde het al snel vertrouwd na dat het dag er na binnen was. Daardoor heb ik daarna meerdere dingen besteld wat ook snel weer binnen was. Een geheugenkaartje met WiFi stopte er opeens mee, netjes contact opgenomen. En kreeg een hele nieuwe terug. Kortom goede service en vertrouwd.

M. Romkes 26-02-2017 In de winkel gekocht

Service van een (webshop) zoals dit zou moeten zijn

Zoals ik camera nu ken of heb leren kennen is het een goede webshop met uitstekende service. Daar waar zelfs de juiste aandacht aan de klant word besteed zowel online als offline.

Jo 26-02-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden over cameranu

prijsverhouding snelle levering vriendelijk en deskundig antwoord bij telefonische informatie
en extra service bericht wanneer en hoe laat bestelling geleverd word,,

wendy 26-02-2017 Via de website gekocht

bestelling

lens coat en body cover besteld paste perfect en zijn van goede kwaliteit. prijs was ook goedkoper dan op een abdere site ,het pakje werd geleverd via aangetekend zending wat ik ook een pluspunt vind , hier bestel ik zeker nog voormij een dikke 10

Jan 26-02-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

Heb per omgaande direct gekregen wat ik had besteld. Niets mis mee. Sowieso heb ik goede ervaringen bij dit bedrijf. Helaas konden zij de D5500 niet meer leveren.

Cas Beekhuis 26-02-2017 Via de website gekocht

Netjes/Verzorgd

Ik vond het geweldig om wat bij jullie te bestellen. De prijzen zijn laag en de bestelling/betaling verliep helemaal naar wens.
Toen ik het pakket ontving was het heel goed ingepakt.
Het product werkt naar wens.

Bedankt!

G keizer 26-02-2017 Via de website gekocht

Dhr

Ik vind de webshop overzichtelijk zeer goede service
Vriendelijk personeel Snelle levering
Goedeprijs kwaliteit

Fred 25-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop Canon EOS 760D en toebehoren

Na een aantal jaren van compactcamera's had ik besloten om het fotograferen als hobby weer op te pakken. Dus een lijstje gemaakt met wat ik wilde hebben en nodig dacht te hebben. Met dit lijstje ben ik naar CameraNU.nl in Urk gegaan. Samen met de verkoper heb ik in alle rust mijn lijstje doorgenomen. Ondanks de vele klanten nam hij rustig alle tijd voor een goed advies en hebben we ook zeer uitgebreid overal naar gekeken. In sommige gevallen kreeg ik het advies om zaken als bijvoorbeeld een statief later aan te schaffen. Leer eerst de camera kennen en bepaal rustig wat je wil gaan doen en pas daar het statief en andere zaken op aan. Ook het voor 3 jaar verzekeren van de camera en de lens hebben we doorgesproken en heb ik er meteen bij afgesloten. Ik heb de koop en het advies als uitermate prettig ervaren en kom voor mijn volgende aankopen dan ook zeker terug bij CameraNu.nl.

Rob Dikken 25-02-2017 Via de website gekocht

Een accu voor de Olympus OMD E-M5

Primair gaat het vaak om het product, de prijs die je er voor betaalt en om de snelheid waarmee iets geleverd wordt. Maar belangrijk is ook de reactie van een leverancier wanneer zaken fout gaan.

Zo ook in dit geval. De accu zou dezelfde dag, een vrijdag, worden afgeleverd, maar helaas. De volgende levering zou maandag weer zijn, de eerste dag van mijn vakantie. CameraNu ontdekt dit naar aanleiding van een email van mij en is op vrijdagavond 22:00 nog in staat de zending de volgende dag zonder meerkosten te laten bezorgen.

Complimenten.

ALR 25-02-2017 Via de website gekocht

Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM

Prima informatie, goed bereikbaar per telefoon, snelle levering. Alles bij elkaar zeer tevreden, zowel met het bedrijf als met het product

Fer 25-02-2017 Via de website gekocht

Aanschaf camera Sony DSC RX10 M3

Klantenservice: Ik had enkele technische vragen en werd telefonisch correct te woord gestaan; er werd meegedacht en ik kreeg enkele aanvullende praktische tips.
Website: Goede overzichtelijke informatie met reviews, praktische voordeelsets en accessoires.
Prijs: Scherpe prijzen plus 5 jaar gratis garantie!
Bestelling/levering: 's avond na 22:00 uur besteld, de volgende dag (zaterdag) om 13:30 uur thuis afgeleverd. Alles goed verpakt en compleet.

E.Minnaard 25-02-2017 Via de website gekocht

Top!

Overzichtelijke website, hierdoor snel gevonden wat ik zocht en een snelle levering, hiervan wordt je goed op de hoogte gehouden van de status.

Hannemarie 24-02-2017 In de winkel gekocht

Super service!

Ik kwam met twijfel maar ben ten zeerste overtuigd van mijn aankoop. Er werd rustig geluisterd naar mijn verhaal, er was tijd voor het ervaren van verschillende modellen en uiteindelijk heb ik onderbouwd mijn keuze kunnen maken. Ik geniet elke dag nog van mijn aankoop en ben erg tevreden over de manier waarop het is gegaan. Ik kwam al graag bij Cameranu maar mijn gevoel is weer bevestigd: super service!

Lans 24-02-2017 Via de website gekocht

Lexar sd card 32GB

Ruime sortering van artikelen, en snelle bezorging. Nooit geen problemen en CameraNu heeft verstand van zaken. Was erg blij over hoe je op de hoogte wordt gehouden van je bestelling. Scherpe prijzen

Bep 24-02-2017 In de winkel gekocht

Verrekijker

Geweldige winkel,goed advies
Nadeel heel lang wachten voor je geholpen wordt. Maar eenmaal asn de beurt nemen ze alle tijd voor je. Ook een voordeel.

Imro 24-02-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Goede en duidelijke omschrijving van de producten en snelle levering. Product lag de volgende dag al op de deur mat. Was mijn eerste bestelling, maar ga ik zeker vaker doen.

Ary Henger 24-02-2017 In de winkel gekocht

Carry Speed

Ik heb bij Cameranu een schouderriem gekocht van het merk Carry Speed, en ik moet even zeggen ik kom al een aantal jaren bij deze winkel en heb er maar een antwoord op, super zaak en de hulp die je krijgt als je een vraag stelt weten zij eigenlijk over al antwoord op ook als je niet iets koopt en je komt met een vraag helpen zij je ook.

Sann 24-02-2017 Via de website gekocht

erg tevreden

De webshop was makkelijk en ik vond snel wat ik zocht. Het product werd de volgende dag thuisbezorgd, is netjes verpakt en ziet er goed uit. Ik heb precies gevonden waar ik naar op zoek was.

Hans beeking. 24-02-2017 Via de website gekocht

Juiste keus en juiste levering.

Betrouwbare shop, mede gezien de eerdere leveringen. Overzichtelijk. Super snelle levering, binnen 8 uur. Aanrader. Bestelde artikel keurig verpakt ontvangen en bevalt prima. Goede keus gedaan.

Stefanie 24-02-2017 Via de website gekocht

Ideaal voor camera-aankopen

Verschillende producten besteld op CameraNU, van lens tot geheugenkaart tot regenhoes. Alles snel en in perfecte staat geleverd. Site is vriendelijk in gebruik, betalen op elke gewenste wijze. Erg fijne site.

Ruud 24-02-2017 Via de website gekocht

Mooie complete set

Deze shop voldoet aan alle verwachtingen die ik had. Zeer snelle levering conform wat er op de website staat. De website is zeer klant vriendelijk. Het product is zoals het op de website staat.

Ger 24-02-2017 Via de website gekocht

Snel en prima after sales. 14 dagen bedenktijd.

Camera wederom besteld bij Cameranu.nl Waarom? Prima ervaring gehad met mijn vorige aankopen bij cameranu.nl. Ook na het verlopen van de garantie periode snel en deskundig geholpen door hun.

Danielle 24-02-2017 Via de website gekocht

Goede levering en informatie

Snelle levering! De website meer informatie over de producten dan andere websites, dit maakte het maken van een keuze voor een product makkelijker

Bram Derksen 24-02-2017 Via de website gekocht

Aanschaf filter

Had UV filter nodig voor Pentacon six lens, goed assortiment, voldoende keus voor deze filtermaat 58mm, prima geslaagd, mooi product, snel geleverd.

bas van geffen 24-02-2017 Via de website gekocht

sneller en beter kan niet

savonds laat nog besteld, volgende dag om 9 uur smorgens al in huis.
topservice! ik wist niet goed welke flitser ik moest hebben voor de aansluiting van mijn camera, mailtje sturen en binnen no-time bericht terug. fotoshoot uiteindelijk goed gelukt met de artikelen die ik besteld had.

Ingrid 24-02-2017 Via de website gekocht

mini statief voor mijn camera

Site gevonden door te googelen op onderwerp. Mooie duidelijke site. Zeer snelle. en keurige afwikkeling. Een aanrader dus.

A. Beumers 23-02-2017 Via de website gekocht

Gekocht lowepro Fotorugzak

Hier kan ik heel kort in zijn zoals altijd een uitmuntende service op alle gebieden. Zeer snelle levering prima verpakt en super kwaliteit. Overzichtelijke website.