Deze score is berekend op basis van 2680 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jacob 02-11-2017 Via de website gekocht

Prima service en alsnog snelle levering.

Bij het product dat ik wilde kopen stond de vermelding "tijdelijk uitverkocht". Bij telefonische navraag bleek dat de zending met het product over 4 weken gepland stond. Toch heb ik het besteld. Kreeg daarna mailtje dat ze de levertijd bij de fabrikant zouden navragen. Mijn bestelling is alsnog binnen 6 dagen geleverd. Chapeau !

Jeroen Veenker 02-11-2017 Via de website gekocht

Prima produkt, handleiding en afterpay onvoldoende

Alles verloopt altijd prima. Je moet 2% kosten betalen bij Afterpay, of je het product nou houd of niet. Dat is geen service en veel te duur. Ik heb een lens van Pentax gekocht. Hier zat één verkeerde Nederlandstalige handleiding bij en één juiste maar die is vrij onvolledig en alleen in technisch Engels. Dat gebeurd veel vaker bij Pentax, heel slecht. Contact met Cameranu levert prima service, maar geen begrip of oplossing voor de strategie van Pentax.

Officiele reactie van CameraNU.nl 13-11-2017

Hoi Jeroen,

Fijn te horen dat je over ons tevreden bent, en we begrijpen dat de 6 die je ons geeft dan ook niet zozeer betrekking heeft op ons. We blijven steeds ons best doen je zo goed en deskundig mogelijk te helpen, en we blijven ook de belangen van onze klanten behartigen bij de verschillen de leveranciers en aan online winkelen verwante partijen.

Met vriendelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl

E van Arenthals 02-11-2017 Via de website gekocht

Goedkoopste van Nederland

Goedkoopste van Nederland, wat mijn product betreft, en zeer snelle verzending.
Klantenservice tot 22:00 bereikbaar, was in mijn geval niet nodig.
Bestellen tot 23:59, en dan alsnog de volgende ochtend thuis.

Petra 01-11-2017 Via de website gekocht

Prima, snelle service

Bij de producten was mij niet alles duidelijk, ik stelde een vraag aan de online helpdesk en kreeg gelijk antwoord. Om het voor de zekerheid te checken ging men in het magazijn nog eens extra kijken. Eenmaal het product de dag erna al in huis was ik erg verheugd. Nu maar even testen in de uitersten. Er staat nog wat op mijn verlanglijstje, het is fijn dat jullie dit allemaal voorradig hebben!

H.C. de Leeuw 01-11-2017 Via de website gekocht

Mooi snelle service

Snelle levering en ik werd zelfs nog gebeld toen het een dagje later bezorgd zou worden!!
Alleen had ik aangegeven dat het bij de buren bezorgd mocht worden, als ik niet thuis zou zijn, maar dat hebben ze niet gedaan. Ik vond een briefje in de bus, dat ze voor een dichte deur stonden.

Robin 01-11-2017 Via de website gekocht

Super

Snelle service, heldere en duidelijke mails en erg goede verpakking. De hele ervaring was professioneel en netjes, ik bestel zeker nog een keer bij cameranu!

Ernest 01-11-2017 Via de website gekocht

Goeie eerste ervaring

Goede informatie aan de telefoon. Daarna makkelijk bestellen en op tijd bezorgt. En achteraf betalen.

Ruud 01-11-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering.

Gewoon gezocht online en op die manier bij camera.nu uitgekomen. Later via FB nog een vraag gesteld en ook toen snel en deskundig geholpen.

Bram Hengeveld 31-10-2017 Via de website gekocht

Very fast service bezorging binnen 18 uur na bestelling

Ongelofelijk dat je op een avond iets kunt bestellen voor een vriend die op sterven ligt en binnen 18 uur kan hij aan de slag met zijn memo recorder. Als een oprechte dichter was hij hier heel erg blij mee en overdonderd door de snelheid waarmee het gebeurde. Top dat dit met dit bedrijf mogelijk is tegen een zeer goede prijs, in een woord geweldig

J. van Wijlick 31-10-2017 Via de website gekocht

Top service!

Na een controle gezien dat er een defect in het profiel van een wiel zat, dit meteen gemeld en er werd onmiddellijk een nieuw wiel opgestuurd. Netjes ingepakt en zelfs de adressticker voor het retourneren van het defecte onderdeel was bijgevoegd.

Harrold van Loveren 31-10-2017 Via de website gekocht

goede service

zeer goede shop gevraagd om op een bepaalde datum te leveren en dat was gelukt , zeer goede prijs voor de Appel AirPods goede en duidelijke shop zal hem zeker bij vrienden aanbevelen

Sneakerkoning 31-10-2017 In de winkel gekocht
Urk

Hoge mate van kennis en meedenkend!

De website geeft al veel informatie en is erg overzichtelijk! Omdat wij voor het eerst naar een wat duurder segment camera wilde overstappen, hebben wij ervoor gekozen om langs te gaan in de winkel voor persoonlijk advies. De verkoper welke ons geholpen heeft was niet dwingend, eerlijk en had kennis van zijn vak. Je zag ook dat hij met plezier dingen kon vertellen, iets wat je bij andere winkels nog weleens mist. Wil je je echt focussen op fotografie of video dan raden wij CameraNU echt aan! Ze hebben een groot assortiment en alles in huis om je kennis te laten maken met de wereld van fotografie en video. (p.s. hou er rekening mee dat het op zaterdag erg druk is! Het beste is een doordeweekse dag pakken als je niet tegen de drukte kan)

Rene 31-10-2017 In de winkel gekocht

Geweldig advies

1 dag voor vakantie, nog snel even naar Urk.
Geweldig advies ingewonnen voor deze Sony Alpha A6000 en direct besloten, deze moet het zijn!

Nu terug van vakantie, met geweldig mooie foto's, aanrader dus.

lex linsen 31-10-2017 Via de website gekocht

Snel en accuraat

Helder proces, snelle levering, accuraat. Goede prijs ook nog eens. Wat wil je nog meer? Wat mij betreft aanbevolen.

Clarijs 30-10-2017 Via de website gekocht

De service die je mag verwachten !!

Camera.nu is een gerenommeerd bedrijf, snel en eenvoudig besteld, snel en in goede staat geleverd / ontvangen.

Elly 30-10-2017 In de winkel gekocht
op Urk

De keuze is reuze!!!

Prima ontvangen, we werden direct erop gewezen een nummer te trekken. Rustig de tijd om overal rond te kijken onder het genot van een kopje koffie. Na verloop van tijd was het dan onze beurt en werden we prima geholpen door een enthousiaste & kundige verkoper!!!

daan 30-10-2017 Via de website gekocht

Ik had een klem besteld voor een camera ergens rond 21:30 en de volgende dag precies op de helft van de afgesproken levertijd kwam het pakketje bij mij thuis aan. Goed verpakt en alles zat er netjes en in orde in.
Dus mocht ik nog iets nodig hebben voor een camera dan zal ik dit zeker bij Cameranu.nl bestellen.

Mevrouw Stuijk 30-10-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk, snel en goed!

Een goede vriendin met veel verstand van fotografie wees ons op een lens waarmee we veel meer kunnen inzoomen dan de standaard lens bij een camera. Via cameranu.nl de lens besteld en binnen een dag kwam hij al binnen. De lens was zeer goed verpakt en voldoet precies aan onze verwachting. Wij zijn blij met het gemak van het bestelproces, de levering en de juistheid van de informatie op de site.

Koen 30-10-2017 Via de website gekocht

Goede levering

Snelle goede levering, en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status vh pakket.

Ik probeer bij elk pakket wat ik bestel altijd te vragen om een smiley op de doos en cameranu is een van de weinige zaken die hier altijd gehoor aan geeft. Maakt het net wat leuker om het pakketje in ontvangst te nemen

Bert van der Meij 30-10-2017 Via de website gekocht

Uitmuntende service

Het gekochte product, PEC-12 filmcleaner, was veel goedkoper dan elders. De snelheid van de bezorging was boven verwachting, 's -Avonds vrij laat besteld en de volgende ochtend al bezorgd. Diverse mails met updates over de status van het pakketje gedurende het bezorgingstraject.

Harrie Boom 29-10-2017 Via de website gekocht

Cameranu in de picture

- Voordeligste in de prijsvergelijking op dat moment.
- Houden zich aan hun afspraken die op hun site staan.
- Snelle levering.
- Cameranu is wat mijn ervaringj betreft een topzaak.

hans 29-10-2017 Via de website gekocht

gewoon doen wat afgesproken is

hulp bij juiste keuze heeft mijn keuze bepaald steeds weer antwoord op mijn vragen ,bijzonder hulpvaardig

Alex Vos 29-10-2017 In de winkel gekocht

Super service

Ik vind deze winkel geweldig, omdat ze ruim de tijd en aandacht voor je nemen, alle mogelijkheden voor je onderzoeken, niet het duurste proberen aan te smeren, en ook gewoon verstand van zaken.

Bert 29-10-2017 Via de website gekocht

snel en correct

aangekochte body Nikon d3300 was de goedkoopste op internet op dat moment
met 5 jaar garantie als surplus.

Henk van den Koedijk 29-10-2017 Via de website gekocht

gekocht een flitser voor mijn canon eos 6D.

Ik heb deze shop gekozen omdat die op kieskeurig.nl er het goedkoopste uitkwam. De levering geschiede zeer prompt d.w.z ik kreeg het apparaat netjes op de afgesproken tijd thuis gestuurd. Ik weet nu nog niet of dat apparaat goed werkt daar ik het nog maar kort in huis heb. Maar dat komt dan eventueel op het conto van Canon

Anton 29-10-2017 Via de website gekocht

Zo kan het dus ook.

Besteld de fanthom 3se
Levering stevig verpakt de volgende dag.
Helaas was het waarschijnlijk bij de bezorservice niet al te zacht mee omgegaan.
Moest het daarom terugsturen onder rembours .
2 dagen later nieuwe drone al in mijn bezit.
Dus van mij een 10 voor jullie.
Zo kan het dus ook zonder veel mailen en bellen
In totaal 3 mailtjes en alles was tot mijn tevredenheid heel netjes opgelost.
Echt een aanrader

Anton

Lucky Shot 28-10-2017 In de winkel gekocht
urk

Supergoed advies

Ondanks dat je een camera zelf hebt geselecteerd, reviews hebt bekeken en een winkel hebt geselecteerd, is het van toegevoegde waarde als je daar door middel van vragen stellen de bevestiging krijgt dat jou keuze de juiste camera voor je blijkt te zijn. Accesoires erbij geadviseert en gewoon alles professioneel afgehandeld.

Patrick 28-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en super service!

De site is gebruikersvriendelijk en overzichtelijk. De bestelde camera en tasje werden de volgende werkdag al geleverd. Helaas scheurde de schouderriem van het tasje. Cameranu.nl heeft dit keurig opgelost door onder garantie een nieuw tasje op te sturen! Chapeaux! Fantastische service!

Chris L 27-10-2017 Via de website gekocht

Maakt beloftes waar!

Simpele bestelling geplaatst. Werd zoals beloofd de volgende ochtend netjes afgeleverd. Helemaal top!

Nick 27-10-2017 Via de website gekocht

Prima service bij bezorgen

Goede webshop, echter ging het de eerste keer wel mis, waardoor er een dubbele bestelling was geplaatst, maar dit was snel opgelost na telefonisch contact met jullie.

J Dijkstra 27-10-2017 Via de website gekocht

Top flitser

Prima shop betrouwbaar en snelle levering keurig verzorgt
Alleen geen Nederlandse gebruiks handleiding

Hans 27-10-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Reed toevallig langs de winkel, waar ik nog nooit ben geweest. Kende Cameranu.nl natuurlijk wel van internet. Ik dacht, ik ga eens kijken en ben met een statief de deur uitgegaan. Meisje dat mij hielp was heel positief en servicegericht. Ging met een goed gevoel de winkel uit.

Joshua 27-10-2017 Via de website gekocht

Prima service!

De reden dat ik voor CameraNU heb gekozen is vanwege de uitstekende prijzen en goede service. Voor 23.59 besteld is de volgende werkdag in huis, én geven ze vijf jaar garantie.

Martijn Roggeveen 27-10-2017 Via de website gekocht

Keurige service

De levering van mijn lens moest tijdens mijn verblijf in een hotel worden gedaan. Een lens was kapot gegaan en daarom was een levering in het hotel gewenst. Een belletje met de klantenservice was genoeg: afstemming tussen Cameranu.nl, PostNL en het hotel was voldoende! Keurige service!

Diederik 27-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte service.

"Dit is mijn derde Panasonic camera dus qua werkwijze en degelijkheid niets op aan te merken. Tijdens de installatie bleek er een andere taal voorgeprogrammeerd te zijn, de klantenservice gebeld en die hebben mij, met behulp van een andere camera, door het menu geloosd. Prima service, en nog bedankt hiervoor. "

R.G. Piersma 27-10-2017 Via de website gekocht

Service zoals die hoort te zijn: gewoon goed !

Telefonisch 2 Canon lenzen etc. besteld en op afgesproken datum keurig in Urk kunnen afhalen. Vriendelijke en correcte service - ik kom graag nog eens langs !

Mirjam 26-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

Qua prijs top, geen verzendkosten en de volgende dag in huis. Goed verpakt en prima kwaliteit. Ik ben blij met het product en was eenvoudig te bestellen.

Gerard Veenstra 26-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle en correcte levering

Ik geeft nooit tienen, maar deze negen is dik verdiend. Had snel een goede rugzak voor mijn fotoreis nodig en via jullie sublieme website een Lowepro Flipside AW 500 besteld, die de volgende dag prompt thuis werd afgeleverd.

Lesli 26-10-2017 In de winkel gekocht

Top Service

Geholpen aan een nieuwe Nikon D850. Super vriendelijke en behulpzaam personeel. Al vaker aankopen gedaan in andere camera winkels. Maar de service, kennis niveau en klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel.

Guido 26-10-2017 Via de website gekocht

Wederom snelle service!

Uitstekende webshop voor alles wat met camera's te maken heeft. Groot assortiment, waarvan ook veel producten op voorraad liggen. Heb zelf een aantal accessoires voor mijn GoPro Hero 3+ aangeschaft en het werd netjes de volgende dag geleverd. Producten worden goed verpakt in een doos met luchtzakjes, zodat tijdens transport je aankoop geen schade oploopt. Helemaal top!

Piet 25-10-2017 Via de website gekocht

Vakkundig advies en snelle service

Via "Heeft u een vraag" gevraagd welke accessoire het best bij mijn camera past. Binnen een mum van tijd een reactie met advies. Bestelling geplaats en op de beloofde tijd geleverd. Alles Keurig afgehandeld binnen 24 uur.

wmk 25-10-2017 In de winkel gekocht
urk

super service

overzichtelijke winkel, ze werken met een nummersysteem, dus je bent wel even aan het wachten want ze nemen echt de tijd voor de klant. ik heb een flitser gekocht, die hebben we samen met de vriendelijke medewerkster daar ter plekke uitgeprobeerd, toen bleek dat het niet was wat we er samen van hadden verwacht, werd er een andere gepakt en ook die werd eerst uitgetest voor ik er mee naar huis ging.

Jos 25-10-2017 Via de website gekocht

snelle en correcte levering

cameranu.nl leverde mijn nieuwe Fuji camera, ondanks dat deze elders moeilijk te leveren was, snel en correct aan. De site was prima in orde waardoor ik snel de accessoires kon vinden die ik nodig had. Kortom, ik was erg tevreden.

Paheng 24-10-2017 Via de website gekocht

Statig statief

De site is overzichtelijk en goed toegankelijk. Met een vlotte service en levering van het bestelde product.

P. philipsen 24-10-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en correcte levering

`s Avonds om 22.15 u. besteld en de dag erna om 10.30 u. al in huis en een correcte omschrijving van het artikel.

Martijn 24-10-2017 Via de website gekocht

CameraNU en altijd

Dit is niet alleen een webshop maar een totaalservice voor je zoektocht naar de juiste apparatuur. Ik heb inmiddels diverse aankopen gedaan en ook daarbij advies gevraagd of toelichting op de producten. Zeer snel wordt er antwoord gegeven en het ontvangen van de bestelling is altijd op tijd en wordt correct uitgevoerd.

De prijzen zijn scherp maar dat vind ik niet eens zo belangrijk. De service is namelijk optimaal geregeld. Dus voor mij is het CAMERA NU EN ALTIJD.

Wim 24-10-2017 In de winkel gekocht

Prachtige winkel, en goede uitleg!

We hebben de camera gekocht in de winkel omdat je hem dan op het gemak kunt proberen. Prachtige winkel met veel keuze en een grote voorraad zodat je je gekozen camera gelijk mee kunt nemen. We hebben duidelijk advies gekregen! Volgende aankoop op camera gebied word weer cameranu.nl
1 ding is jammer, we kregen een aanbod om de camera incl een 2de accu, een tasje, een geheugenkaart en een plakker voor op je scherm tegen beschadigen voor een mooie prijs. Dat hebben we gedaan, maar bij thuis komst (200km) bleek de 2de accu een imitatie, en na gebruik blijkt die maar de helft aan foto's te maken vergeleken met de originele. Als ik dat geweten had had ik liever 25 euro meer betaald voor een originele. Verder een geweldige winkel!

Erik 24-10-2017 Via de website gekocht

Super webshop!

Hele fijne website, makkelijk producten kunnen vinden.
Op werkdagen binnen 1 dag thuis bezorgd, goed ingepakt en een fijne video over hoe mijn pakket verzonden wordt. Ziet er allemaal goed uit!

Baccara 24-10-2017 In de winkel gekocht
Urk

Klantvriendelijke personeel. Mooi assortiment.

De derde keer dat ik gekocht heb in deze shop. Goed is goed! En bij Camera Nu op Urk bevalt het mij heel goed!!

Gh 24-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige camera chop

Snelle bezorging, erg fijn als je iets besteld dat er gelijk bij komt te staan welke combinatie kortingen je kan maken met wat je nodig heb bijvoorbeeld gelijk een goede tas voor je camera, of extra batterij of kaartje je kan het makkelijk bekijken en duidelijke beschrijving van alles