Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rosanne 09-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service

De shop is handig ingericht, je kunt snel vinden wat je zoekt. Ik had een statief besteld 's avonds laat, maar had het de volgende ochtend om 09.30 al in huis! Ik wist niet dat dat zo snel zou gaan. Het statief was goed verpakt, zodat er niks stuk kon gaan. Blij mee!

Marco 09-03-2017 Via de website gekocht

Goedkoopste aanbieder, snelle levering

Gewoon de goedkoopste aanbieder met verzending vanuit Nederland. 's Avonds besteld, extra info op adreslabel keurig verwerkt en dus inderdaad volgende dag al afgeleverd op het werkadres. Netjes verpakt en als besteld.

Toon Roelofsen 09-03-2017 Via de website gekocht

prima levering

Bepalend voor de keuze is het feit dat Cameranu.nl als enige webleverancier 5 jaar garantie op de lens biedt. En dat voor dezelfde prijs als de concurerende leveranciers. Daarnaast vindt de levering plaats vanuit Nederland, zodat je bij problemen goed terecht kunt.

M. Trautwein 09-03-2017 Via de website gekocht

Cadeaubon

Overzichtelijke site en super snelle levering. Daarnaast is de verpakking mooi. Ik bestel een aantal jaar voor mijn vader cadeaubonnen die zeer tevreden is over de site en winkel.

Marian 09-03-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en zeer goede service!

Cartridge gekocht vanwege de prijs: niet duur! Zeer snelle levering binnen een dag. Duidelijke aanwijzingen en heel goede begeleiding per mail voor en tijdens de zending. Echt een aanrader!

Lex 08-03-2017 Via de website gekocht

Wél klantvriendelijk

Ik werd goed geholpen en had het idee dat de medewerkers hun best deden voor mij als klant..! Is wel eens anders geweest van foto retailers. Daarnaast ook goed geprijsd en prima aanbod. Super winkel!

Tony 08-03-2017 Via de website gekocht

Goede webwinkel!

Heb bij deze webwinkel een cameratas accessoire gekocht. Laagste prijs vergeleken met andere webwinkels met top service! Product snel en in goede staat aangeleverd! Top webwinkel!

Snelle levering 08-03-2017 Via de website gekocht

Het is een prima shop. De website is erg duidelijk. Je kunt goed vinden wat je zoekt. .Ook de levering was snel en op tijd!

Albert van den Berg 08-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goedkoop en kwalitatief materiaal

Dit is de 2e keer dat ik bij Cameranu.nl iets bestel, de vorige keer verschillende filters en nu een verloopring en een zonnekap.
Bestelling in de middag gedaan, van elke stap in het proces keurig meldingen en bevestigingen ontvangen en conform mijn afleverwensen bezorgd. Zelfs de aanvang van de postronde werd per mail gemeld. Spullen keurig en veilig verpakt.

Monique 08-03-2017 Via de website gekocht

Keurige service.

Ruime keuze, leuke aanbiedingen, goed toegankelijke website, eenvoudig om bestellingen te plaatsen, bezorging keurig op tijd.

Dragos Radu 08-03-2017 Via de website gekocht

Great products/delivery & service

I bought a new lens for my camera and I needed it asap, the cameranu team delivered it in less than 6 hours for an incredible small amount of money. The quality of the product is also there and I will definitely buy my camera products from them from now on.

Thank you cameranu team!

dR

Jack 08-03-2017 Via de website gekocht

Supershop

Een geweldig winkel, een super service , snelle levering, een goede kwaliteit en nooit te beroerd om wat uit te leggen.

R.Dirksen 08-03-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd PRIMA

Zoals altijd, overzichtelijke site met snelle levering en een prima product, TOP winkel! Aanrader voor iedereen👍

John Evers 08-03-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Bij bestelling stond de informatie duidelijk vermeld en alle beloftes zijn nagekomen. De volgende dag was het pakketje al binnen. Dus zeer tevreden!

Gerard 08-03-2017 Via de website gekocht

Een goed duidelijk advies gekregen!

Al vaker bij deze winkel gekocht. De service en levering waren altijd bijzonder goed. Ook goed duidelijke advies over de producten!

ter Haar 08-03-2017 Via de website gekocht

TOP. Snelle correcte levering

Goed en makkelijk bestellen
Goede kwaliteit
Super snelle levering
Volgende keer bestel ik graag weer

Peter 08-03-2017 Via de website gekocht

Top service

Snelle en zeer accurate informatie over alle producten. Goede en snelle levering. Zeer betrouwbare winkel. Een aanrader.

Designjas 08-03-2017 Via de website gekocht

Helemaal top! snel, netjes verzorgd, goede communicatie.

Helemaal top. Ik ben erg tevreden over deze toppertjes uit Urk. De snelheid, goede en snelle communicatie en regelmatige update op onderdelen van mijn levering die wat later kwamen. Ben erg tevreden en zal zeker de volgende keer als eerste bij Cameranu.nl gaan bestellen. Thanks guys/girls!

Hendrik Jan van Beek PicturepressHolland 08-03-2017 Via de website gekocht

Vakkennis en goede service

Goede vakkennis en uitstekende service! Prima geholpen met reparatie, alles stappen goed te volgen en komen afspraken na!

Daisy 08-03-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment, prettige webwinkel

Goede webwinkel, leuke aanbiedingen en snelle levering. Heb een cameratas van Lowepro gekocht en deze is precies zoals omschreven, heel fijn, want nu past alles erin, ruim! En het was een leuke actieprijs.

John Teunissen 08-03-2017 Via de website gekocht

goede nette service

snel en deskundig geholpen over de vragen die ik had na aanschaf van mn verrekijker, inschrijven voor de garantie bij de buitenlandse dealer geen probleem ..
supersnelle levering ...

Willem 08-03-2017 Via de website gekocht

Geen gezeur achteraf

Prima weer geholpen. Het product kwam precies op de afgesproken dag. Helaas was ik mijn kortingscode vergeten in te vullen bij de bestelling en deze was nog maar 1 dag geldig. Even een mailtje naar de klantenservice en de korting werd alsnog keurig verrekend.

Cordaat 08-03-2017 In de winkel gekocht

Vakkundig geholpen bij aankoop

Op een drukke zaterdagmorgen ben ik op voortreffelijke manier geholpen bij de aanschaf van een aanvullend extra fototoestel. Alle tijd werd genomen om de voor en nadeel van alle modellen uit te leggen ten opzichte van mijn wensenlijst: Compact en echt fotograferen.
Met als resultaat een camera waar ik eerst niet aan gedacht had.
Achteraf een goed gevoel en geholpen door een vakkundige fotografieliefhebber.

Marsch 08-03-2017 In de winkel gekocht

Compleet

Prima winkel. Men neemt ruim de tijd voor een onderbouwt advies. Na het advies krijg je de tijd om je keuze te maken. Niet altijd de goedkoopste maar de persoonlijke beste keuze

Rob 08-03-2017 Via de website gekocht

Perfect!

Duidelijke webshop, snelle levering, goed verpakt, goed op de hoogte gehouden van de status, ik zou hier zo weer bestellen.

Gerda 07-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service en goede hulp

Omdat ik twijfelde tussen een Canon en Nikon heb ik via de chat deze twijfel voorgelegd. Direct werd ik netjes en eerlijk te woord gestaan.
Er was niet zo veel nodig om mij te overtuigen, maar hun antwoord was even een prettig duwtje. Ook het aanpassen van de combi werd keurig afgehandeld voor een nette prijs.
De volgende dag werd alles keurig bezorgd. Heel fijn zo'n snelle levering!
Dit was de tweede keer dat ik bij Camera.nu een fototoestel heb gekocht, en ik zou het zo weer doen.
Maar nu even niet meer, want eerst ga ik genieten van mijn mooie Nikon.

IS 07-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Ik was opzoek naar een compacte camera naast onze spiegelreflex camera. Bij camera.NU zoveel keus en duidelijke uitleg en reviews. Besteld en volgende dag in huis. Erg tevreden over product zal camera.NU zeker aanbevelen.

Leen 07-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

De beschrijving van het product op internet had misschien iets beter kunnen zijn. Ik miste wat gegevens, welke in de beschrijving wel genoemd stonden.

Bart Verhagen 07-03-2017 Via de website gekocht

Zelfde dag, heel handig!

Goedkoper dan Coolblue in mijn geval, snelle service en zelfde dag in huis. Een draaidag missen is duurder dan die €1.99 extra. Top!

Marja Vink 07-03-2017 In de winkel gekocht
Camera Nu - 't Spijk - Urk

Professionele uitstraling en gastvrij

Camera Nu is een prettige zaak; overzichtelijk en uitgebreid assortiment. Fijn dat er koffie is tijdens het wachten. Voor de professionele afdeling heb je geen nummertje nodig (niet zo duidelijk). Goed advies afgestemd op mijn wensen. Printjes meegekregen van gekozen producten om thuis te bestellen. Helpt bij gericht vinden; hoef je keuze niet opnieuw te maken. Fijn. Snelle levering en zorgvuldig verpakt.

Alle 07-03-2017 Via de website gekocht

goeie serivice

camera nu.nl staat bekend om zijn goede service. Daarom heb ik voor hun gekozen om een goed product bij hun aan te schaffen.
Het bleek ook een goeie service te zijn. snel geleverd, goed verpakt.
zou het ook aan anderen aanraden. zal er zeker vaker shoppen.

Michael 07-03-2017 Via de website gekocht

Netjes en op tijd

Heb in 1 week verschillende bestellingen gedaan. Allemaal netjes verpakt en op tijd bezorgd. Nog even gebeld om wat vragen te stellen voor koop. Ook prima antwoord.

Karel Schagen 07-03-2017 Via de website gekocht

Een zeer duidelijke website cq winkel.

De website is overzichtelijk en gebruikers vriendelijk opgezet. Dit zie je helaas zeldzaam. Ik had in de avond een bestelling gedaan en de volgende dag in huis. Zonder verzendkosten!

Vince 07-03-2017 Via de website gekocht

Monitor voor op de camera

Uitstekend telefonische geholpen. volgens afspraak, duidelijk uitleg en samen goed gekeken wat het beste was wat ik moest hebben voor mij camera, de service is uitstekend, met veel geduld van cameranu.nl kom je er het beste mee ui,t ook qua prijs. ik zal zeggen "Wie cameranu.nl kent is service gewend" ga zo door op deze weg. Succes.

Ylse 07-03-2017 Via de website gekocht

De waterdichte camera hoezen snel geleverd gekregen en ze voldoen aan mijn verwachting zoals in de omschrijving omschreven

Joop 07-03-2017 In de winkel gekocht

Meer dan uitstekende service

Service betekent voor mij: als klant aangenaam verrast en tevreden de winkel verlaten. Ik ben uitstekend en geduldig geholpen met 3 aankopen en voor een kennis vraag is uitvoerig gezocht en bij collega's nagevraagd. Hulde. Ik kom zeker terug.

Rob Amersfoort 07-03-2017 Via de website gekocht

Verbijsterende prestatie

Ik had wat dingetjes nodig waaronder een achtergrond rol voor mijn studio. ik had aangegeven dat ik er haast mee had verwachtende dat het woensdag zou binnen komen. ze belde en berichte mij dat het de volgende dag al bij mij kon zijn smorgens om 7.30. en inderdaad, het was er net voor 7.30. een eigen chauffeur bracht de spullen en ik heb deze man als zeer vriendelijk ervaren. ik ben diep onder de indruk van deze prestatie.

Conny 06-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service, scherpe prijzen en klantvriendelijkheid!

Overzichtelijke site met een zeer uitgebreide keuze. Ik kwam op deze site, omdat deze de goedkoopste was met mijn merkproduct en omdat een vriend ook al heel goede ervaring met dit bedrijf heeft.
De omschrijving van de producten zijn erg duidelijk.
Snellere levering bestaat er niet en bij contact met de klantenservice word je snel geholpen en duidelijk te woord gestaan.

Ruud 06-03-2017 Via de website gekocht

supersnel

Duidelijke website, ruim assortiment en een snelheid van leveren die zijn weerga niet kent. Voor de middag een cameratas gekocht en even na zessen stond de koerier al voor de deur. Hulde.

David 06-03-2017 Via de website gekocht

Top service!

Voor het eerst besteld bij cameranu.nl De site heeft een goed overzicht en mijn bestelling is de volgende dag goed aangekomen. Top service en ik ga zeker vaker hier bestellen.

Johan 06-03-2017 Via de website gekocht

Super fijne winkel met snelle levering!!

Ik heb een battery pack met extra accu's besteld voor mijn spiegel reflex camera. Mooie combi deals en niet te duur!! Levering was ook super snel en goed. Ik zal de winkel dan ook zeker aanbevelen11

Wesley Waldt 06-03-2017 Via de website gekocht

Flitsende service!!!

Nadien ik alle benodigde spullen had besteld, heb ik alle spullen netjes verpakt in topstaat thuis mogen ontvangen. Nadien is door een ongelukje iets kleins kapot gegaan en heb ik direct de benodigde service gekregen om dit probleem op te lossen! In 1 woord GEWELDIG!! Super service, snelle service en topproducten!

Roel 06-03-2017 Via de website gekocht

Volledig naar verwachtingen!

De occasion lens werd snel geleverd en was zoals op de website stond in prima staat. De firmware van de lens was zelfs ook helemaal up-to date. Kortom, ik zou zo weer bij CameraNu iets kopen.

J.C.Mostert 06-03-2017 Via de website gekocht

supersnelle service

Overzichtelijke website..goede produkten..snelle service..prijs komt overeen met produkt...redelijke geprijsd.

Victor 06-03-2017 Via de website gekocht

Victor

De website is duidelijk en overzichtelijk. De levering zijn goed en je wordt duidelijk op de hoogte gehouden van de voortgang.

Cok 06-03-2017 Via de website gekocht

Makkelijk, snel en voordelig

Ik was op zoek naar een docking voor 3,5" en 2,5" schijven met USB 3.0 en kwam bij camera.nu terecht omdat zij een eenvoudig te gebruiken model hadden voor een aantrekkelijke prijs. Het bestellen was makkelijk en de bezorging super snel en goed verpakt. En het leukste was: de bezorging was gratis.

Magda de Muijnck - VM Support 06-03-2017 In de winkel gekocht

Enthousiaste verkoper

De winkel zou wat overzichtelijker mogen, ik kreeg last van keuzestress. Het was druk op zaterdag, maar het nummersysteem werkt snel en efficient. De verkoper gaf heel goed en eerlijk advies naar aanleiding van mijn wensen en budget. Ik ging uiteindelijk voor een pakketdeal, met geheugenkaart en tasje. Ik mocht ook zelf tussen twee tasjes kiezen. Alles heel relaxed en servicegericht!

Eliza 06-03-2017 Via de website gekocht

Blij met mijn spiegelreflexcamera

Ik ben zeer tevreden over deze winkel en de levering van de camera. Ik ben heel blij met de camera. Hij is makkelijk in gebruik en ik heb al een aantal prachtige foto's gemaakt.

JoshuaW 06-03-2017 Via de website gekocht

Deskundig personeel

Op een doordeweekse dag langs de winkel geweest (in het weekend is het altijd stervensdruk) en ben goed geholpen door één van de medewerkers. Ik wilde een statief kopen voor mijn DSLR en had daar wat advies over nodig en heb meer antwoorden gekregen dan dat ik vragen had. Mijn budget werd serieus genomen, alleen kwam ik al snel tot de conclusie dat ik daarvoor niet kon krijgen wat ik eigenlijk wilde. Het trekken van die conclusie was echter volledig aan mij, dat wilde de verkoper niet voor mij doen omdat hij zich zo neutraal en deskundig mogelijk probeerde op te stellen. Dat zie je niet veel meer tegenwoordig!

Uiteindelijk zat het bedrag van wat ik wel wilde iets boven budget, waardoor ik het eerst nog even goed moest overdenken. Ik heb van 3 exemplaren printjes mee gekregen om ze thuis nog eens goed te vergelijken. Uiteindelijk heb ik 's avonds de beste besteld, die was de volgende dag in huis en gebruik 'm nu naar alle tevredenheid!

Ik geef een 9 omdat enkel doorstroomtijd in de winkel soms wat te wensen overlaat. Maar ik begrijp dat, als je dezelfde service wilt blijven leveren, je dan meer mensen in dienst moet nemen, en het pand dan al snel te klein is. De oplossing met gratis koffie terwijl je wacht is dan ook de beste die men had kunnen verzinnen!

Joop Weenk 05-03-2017 In de winkel gekocht

Lekkere koffie

Omdat de service van CameraNu zo goed is, is het op zaterdag een drukte van je welste. Een heleboel mensen willen kennis maken met de voortreffelijke service en de kennis van de medewerkers. Hierdoor kan er enige wachttijd ontstaan. Gelukkig is daar die lekkere koffie die het wachten verzacht.
Ga zo door mensen!