Deze score is berekend op basis van 2342 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

L. ten Brink 28-06-2017 In de winkel gekocht

zeer professionele service

Zeer gedetailleerde uitleg, waarbij naast professionele kennis ook wordt meegedacht vanuit het oogpunt klant. Dit maak je tegenwoordig niet vaak meer mee.

Huubke 28-06-2017 Via de website gekocht

Prima site, top.

Prima service, geleverd binnen 24 uur, precies voor mijn vakantie wat ook de bedoeling was. Makkelijke site, snel alles te vinden, groote keuze aan producten.

Beata Van De Veerdonk 28-06-2017 Via de website gekocht

Bestelling

Goede prijzen, goede kwaliteit spullen en natuurlijk niet vergeten goede service en goede adviezen van medewerkers die daar verstand van hebben. Top!

Eva 28-06-2017 Via de website gekocht

Top service!

De informatie op de website was duidelijk en uitgebreid omschreven. Je wordt erg goed en direct op de hoogte gehouden van de levering van het product en het was de volgende dag netjes in huis. De service en uitleg, inclusief afhandeling ontzettend gebruiksvriendelijk! Ik bestel graag weer bij cameranu.nl

Marcellus 28-06-2017 Via de website gekocht

intens echt wel heel erg snel

altijd alles op voorraad en een top garantie afdeling! en een raket snelle levering dezelfde middag hadden wij ons pakketje al in huis!

Ronald van den Tempel 28-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Voor de verjaardag van onze dochter een camera besteld. Deze zou met de post worden geleverd. Alles ging voorspoedig tot de levering. Eerst gaf PostNL aan dat de levering zaterdag zou plaatsvinden, perfect ruim op tijd voor de verjaardag. Op zaterdag werd de leverdatum aangepast naar maandag, nog steeds geen probleem. Totdat het maandag werd en er ineens werd aangegeven dat de leverdatum onbekend werd.
Gebeld met CameraNU, ze hebben het uitgezocht met PostNL, dinsdag zou de camera geleverd moeten worden. Spannend, donderdag was de verjaardag, dus nog tijd zat. Maar helaas dinsdag ng steeds geen camera geleverd door PostNL.
Weer bellen met CameraNU, zij pakte het perfect op. "Wij lossen het op met PostNL, het is volkomen ons verantwoordelijkheid dat het goed bij u aankomt".
Aangezien ik in de buurt bij Urk woon ben ik de volgende dag naar de winkel gereden om een andere camera op te halen.
Uiteindelijk een heel blije dochter en een geslaagde verjaardag.

Perfecte service van CameraNU, petje af!

Spet 28-06-2017 Via de website gekocht

Simpel en snel!

Ruime keuze. Kiezen, bestellen en ontvangen en dat alles binnen 36 uur. Ook kreeg ik netjes bericht toen de chauffeur van PostNL aan de bezorgroute begonnen was en dat mijn bestelling op deze route meegenomen is. Met een track & Trace code. Makkelijk!

Carry 28-06-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie, stipt

In eerste instantie was de prijs van het artikel dat ik zocht doorslaggevend om voor CameraNu te kiezen. De afhandeling van mijn bestelling verliep vlot en de correspondentie is keurig netjes. Alle afspraken worden nagekomen.

Brambix 27-06-2017 In de winkel gekocht

Ruime keus, goed advies

Het is altijd fijn als een online aanbieder ook een fysieke winkel heeft. Na uitgebreid advies, waarbij keurig de tijd werd genomen en goed meegedacht, ben ik vertrokken met een cameratas en een nieuwe telelens. Tot nu toe zeer tevreden over beide artikelen. CameraNu is een fijne winkel met scherpe prijzen.

Mat Delarue 27-06-2017 Via de website gekocht

goede aflevering

Deze shop is een van de beste waar ik zaken mee gedaan heb.
S'avonds om 10.30 bestelling van een camera Canon 80D met nog wat extra geplaatst.
Kreeg gelijk de stand van zaken en s'morgens gelijk het bericht dat alles al verzonden was met post.nl.
Kreeg ook weer een mail met de track en kon zodoende alles volgen, wist gelijk dat het in de avond tussen 7.30 en 9.30 afgeleverd zou worden.
Klokslag 8.00 uur werdt alles mooi afgeleverd.
Stond gelijk verbaasd hoe secuur alles verpakt was en stootvast in de doos nog een doos waar de camera inzat.
Kan alleen maar lof zwaaien over Cameranu.nl, super bedrijf.

Johan 27-06-2017 Via de website gekocht

Weer top geregeld

Een fijne webshop met een fysieke winkel erachter. Dit is voor mij wel een pre zodat je bij klachten die je liever fysiek oplost ergens naar toe kan gaan. Top service en klantvriendelijk. Had laatst een betaling met creditcard gedaan en eigenlijk was ik net te laat voor accordering maar de mevrouw aan de telefoon heeft het toch nog voor mij geregeld zodat de spullen dezelfde dag nog verstuurd kan worden.

viona wilstra 27-06-2017 Via de website gekocht

top team

Ik haal al mijn producten bij cameranu.nl it omdat er 1 altijd goede en snelle levering is, ik online kan betalen.
Telefonisch advies kan inwinnen, en altijd met de juiste persoon wordt doorverbonden.
In de winkel zelf altijd klantvriendelijk wordt behandeld met veel respect en geduld.

Wanneer een product niet bevalt ook nooit moeilijk word gedaan en wordt gekeken naar iets wat wel bevalt.
Top team , top service, Ik blij

Annejet 27-06-2017 Via de website gekocht

Goede site en snelle levering

op de webshop camernu.nl was het heel makkelijk zoeken. de zoektermen werden snel en goed opgepikt in de zoekbalk en ik kon nuttige vergelijkingen maken tussen verschillende apparaten. een overzichtelijke uiteenzetting van producten. ik kon daardoor snel een keuze maken. daarna werd het apparaat dat ik kocht nog dezelfde dag geleverd en kon ik dus meteen aan de slag.

Herman 27-06-2017 Via de website gekocht

Vlot

Eenvoudig, direct en vlot vinden van de juiste omkeerringen, bestellen, snel in bezit.
Meteen kunnen toepassen in eigen project, geweldig.

Ron E. 27-06-2017 In de winkel gekocht

Snelle Service

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat deze zich op korte afstand van mijn huis adres bevindt, daarnaast op voorradig zijn van het door mij gekozen artikel. De winkel bevind zich op een industriegebied van Urk en is makkelijk bereikbaar, de winkel is overzichtelijke en er zijn meerdere servicebalies waar men op proffesionele wijze snel geholpen wordt. Bij binnenkomst moet men een nummertje trekken waarbij men kan kiezen welke service men wil gebruiken.

fotoco 27-06-2017 Via de website gekocht

goedkoop en geweldig

Cameratas nodig en diverse webshops vergeleken. CameraNU.nl kwam als goedkoopste uit de bus voor hetzelfde produkt. Daarnaast is de service ook nog geweldig. Binnen een mum van tijd had ik de tas in huis.

Han 27-06-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

De website is up-to-date en goed vormgegeven. Doorklikken gaat feilloos, bestellen en afrekenen idem dito.

Emillia 27-06-2017 Via de website gekocht

Het kan niet beter!

Ik besteld sochtends mijn boek, en had hem door hun geweldige aanbieding ook nog de zelfde dag in huis via RED je pakketje. Ik werd constant op de hoogte gehouden. Ik kan niet anders Zeggen dan geweldige service. Een dikke vette 10 voor cameraNU👍🏻

Marcel nieuw 26-06-2017 Via de website gekocht

Top service

Snelle levering en goede communicatie. Ook voor vragen over producten een vakbekwame klantenservice. Prijzen zijn tevens zeer scherp.

*Judith* 26-06-2017 Via de website gekocht

Prettige klantenbenadering van CAMERA.NU

Dit statief was tijdelijk in de aanbieding. Ik had gebeld met CAMERA.NU om te verifiëren of de lagere prijsstelling wel akkoord was. De dame aan de telefoon gaf mij, na overleg met de inkoopafdeling, de tip om snel te bestellen, daar deze leveranciers-actie bijna uitgeleverd was. De levertijd was daarom ook iets langer dan een dag, maar toen ik hierover een vraag had, kreeg ik heel netjes een mail met de verwachte leverdatum toegestuurd. Ik ben zeer tevreden over de klantbenadering van deze shop.

MC Burkels 26-06-2017 Via de website gekocht

Super service en doen wat ze beloven!

Zowel de 'in store' ervaring als de webshop geven je een gevoel met specialisten van doen te hebben die als missie hebben jou van passende oplossingen te voorzien.
Daarnaast blinken ze uit in razendsnelle communicatie (had een vraag gesteld via e-mail) en komen hun beloftes na (door een technisch probleem had ik twee keer betaald. De andere dag was het teveel betaalde keurig conform afspraak teruggestort).

Hobbykoidesoester 26-06-2017 Via de website gekocht

Wat een topservice en snelle levering

`s avonds om 23.30 een super gave Cybershot camera van Sony besteld en de volgende middag hebben we hem al in huis.
Deze winkel heeft echt een reusachtig assortiment en zeker de moeite waar om een te bezoeken.

Eleiyas 26-06-2017 Via de website gekocht

Recommend!

So quick and easy to find and but what you're looking for, in terms of printers and accessories.
Buy before end of day, receive the next day, or decide when it gets delivered. Now that's service!

One thing which stops me from giving a 10, is that I wish the site would also let you know that cheaper ink cartridges exist and that you don't have to get the expensive ones.

Ilonka 25-06-2017 Via de website gekocht

Top service!

Op zaterdag avond er achter komen dat je een bepaald kabeltje voor de tv nodig heb nadat je de voel heb verbouwd thuis, googelen en overal ontzettend duur of weken wachten, behalve bij cameranu.nl, mooie prijs en zou volgende werkdag worden geleverd, omdat het al bijna middernacht was, dachten wij de volgende werkdag is dinsdag, maar nee hoor, keurig op maandag door een pakketdienst gebracht en klap op de vuurpijl hadden we geen verzendkosten

Brapet 25-06-2017 Via de website gekocht

Snelle, goede levering.

Gewoon goed, goed product (niet overal te krijgen), goede prijs, snelle (!) levering, goede tussentijdse updates. Niets te klagen!

Hans 25-06-2017 Via de website gekocht

prima service

De meeste fotografie artikelen koop ik al een aantal jaren bij cameranu.nl . De beloofde bezorgtijd klopt en het artikel is goed verpakt verzonden.

Erik 25-06-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Fijne shop. Groot aanbod. Pakjegemak is fijne toevoeging. Website werkt alleen nooit zo goed in Google Chrome (laatste knop bij bestellen reageert niet), maar in Safari werkt het prima.

Body Jacket 25-06-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering zeer uitgebreide assortiment snelle levering en betrouwbaar etc dus ja fijne zaak om iets te kopen

Willemjan 25-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima service. Was iets mis met product en men was prima bereikbaar en binnen een dag nieuw product geleverd.

M.Voncken 24-06-2017 Via de website gekocht

Perfecte service! Kon haast niet beter

Externe harde schijf om 23:00 besteld. De dag erna om 11:00 stond Post-NL voor mijn deur met het pakketje. Deze snelle service en de gebruiksvriendelijkheid van de site hebben bij er toe aangezet om vaker producten te gaan kopen op deze site. Ik zou deze site erg aanraden bij mensen die opzoek zijn naar snelle service en naar hoge kwaliteit producten.

Jan H. 24-06-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering van een goed product.

Zeer snelle levering. Ruime keus in wat ik zocht. Kan niet beter!
Ik dacht even om deze bestelling bij een grotere en bekende 'naam' te plaatsen. Toch bij Cameranu gedaan. Beslist geen spijt van.

p.lutje 24-06-2017 Via de website gekocht

gelukkig een topcamera gekocht

Goeie voorlichting gekregen duidelijke uitleg over gekocht toestel.snelle levering en precies op de afgesproken tijd

Patrick 24-06-2017 Via de website gekocht

Supersnel geregeld

Ik heb mijn Canon Pixma Pro100s omstreeks 22:00 besteld. Volgende morgen kreeg ik om 07:30uur bericht dat ik hem kon ophalen op het ophaalpunt. Ik kan me niet voorstellen dat het altijd zo gaat, maar de snelheid van levering was uitmuntend.

Verder een fantastische printer. Ik wou eigenlijk een goedkopere printer aanschaffen, maar ik heb er geen spijt van. De printkwaliteit van deze printer is echt subliem. De kleuren springen uit de foto. Ik heb een portretfoto geprint op A4 formaat en wat me aansprak is de fantastisch gereproduceerde glinstering in de ogen van de gefotografeerde persoon. Kortom supersnel geleverd en echt een geweldig product.

Rino 24-06-2017 In de winkel gekocht
Urk

Uitgebreid advies gehad bij aanschaf camera

Bij de aanschaf van een nieuwe spiegelreflex camera heb ik uitgebreid advies gehad van de adviseur van CameraNu. Deze adviseur nam uitgebreid de tijd om mij te helpen een keuze te maken uit de inmens grote collectie. Helemaal tevreden!

Arno 23-06-2017 In de winkel gekocht

Ongeintreseerde verkoper

Gekozen vanwege de combinatie webshop / winkel waarbij de toestellen opgesteld staan en je deze goed kan bekijken.

Hoi Arno,

We begrijpen uit je beoordeling dat je niet tevreden bent over het bezoek dat je aan onze winkel hebt gebracht. Mogen we je vragen het toe te lichten? We vinden tevredenheid namelijk erg belangrijk, en leren graag van wat er mis gegaan is.
We zien je reactie tegemoet, alvast bedankt!

Frans 23-06-2017 Via de website gekocht

Maakt "vandaag besteld, vanavond bezorgd" volledig waar

De artikelen (Canon lens en tussenringen) waren inderdaad zoals aangegeven op de website, op voorraad. Na plaatsen van de order, vrij snel erna een e-mail dat de producten dezelfde dag ('s avonds) geleverd zouden worden via koerier "Red je Pakketje". Uiterlijk om 16.00 uur zou bekend zijn op welk tijdstip dat zou zijn. Om 14.00 uur al bericht dat tussen 21.25 en 21.55 uur de artikelen afgeleverd zouden worden. Vanaf dat moment kon ik ieder moment naar de status kijken waar de koerier zich bevond. Uiteindelijk zou het tussen 21.05 en 21.35 uur worden. Met veel genoegen heb ik de artikelen om 21.10 uur in ontvangst genomen en inmiddels al een week veel plezier van gehad.

Bert 23-06-2017 In de winkel gekocht
Camera nu Urk

Geen goed gevoel

Ben op advies daar gekomen en binnen half jaar lens en de binnen 2 jaar camera stuk geen vervanger en bij andere aankoop niet vriendelijk te woord gestaan ..weinig service jammer valt me tegen wel vriendelijk bij de service balie

Hoi Bert,

Bedankt voor je review, en fijn dat je ons wel vriendelijk vindt. Als een product binnen de garantieperiode defect gaat kunnen we het altijd voor je opsturen ter reparatie. Een vervangend artikel is dan niet aan de orde, maar we doen wel altijd ons best het ongemak zo klein mogelijk voor je te houden.
We hopen dat we je probleem alsnog op een goede manier kunnen oplossen.

Hans 23-06-2017 Via de website gekocht

Prima shop

Prima online winkel voor fotografiespullen. Artikel snel geleverd en volgens verwachting. Ga ik vast nog eens iets bestellen.

Alfred 23-06-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

Na dd bestelling bleek de betaling via ideal wegens externe factoren niet gdlukt te zijn. Na een duidelijke melding gekozen om de betaling op andere wijze uit te voeren. De producten zijn zoals afgesproken de volgende dag afgeleverd.

TOP

Renee 23-06-2017 Via de website gekocht

Prima!

Cameranu bood de camera die ik wilde het goedkoopst aan. Daarnaast verzenden ze ook nog sneller dan bijvoorbeeld canon, die er 2-3 werkdagen over doet. Ook de 5 jaar garantie is mooi meegenomen. Zeker wanneer je bedenkt dat andere bedrijven maar 2 jaar bieden. Camera is goed aangekomen en veilig verzonden. Al met al dik tevreden!

j.smol 23-06-2017 Via de website gekocht

goed en eenvoudig bruikbaar

zeer eenvoudig te gebruiken flash gels. meer dan genoeg keuze uit de verschillende kleuren. houder (lijkt) heel degelijk. was fijn geweest als er een optie was een 2e losse houder te krijgen voor nog meer flexibiliteit, maar voor 15,- is het kopen van een 2e set ook goed te foen.

Hanny Schonenberg 23-06-2017 Via de website gekocht

Zeer persoonlijk en heel fijn geholpen bij vragen

Camera.nu was de goedkoopste. Omdat ik aarzelde heb ik gebeld en werd zeer persoonlijk en uiterst bekwaam en vriendelijk geholpen door xxxxx die mij zelfs nog een kaartje stuurde.

Heleen 23-06-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Ik kreeg het product netjes in een grote doos. Het was heel goed beschermd en deed het uitstekend! Ik gebruik het product dagelijks, ik heb het nu al ongeveer een half jaar. Ik zal hier zeker vaker spulletjes vandaan halen!

Suzan 23-06-2017 Via de website gekocht

Niet tevreden

Na bestelling staat er in eens een ander artikel dan besteld op de bon. Contact opgenomen met de shop. Moest ik ineens nog een bedrag bijbetalen. Artikel geannuleerd. Nu nog dagen wachten tot mijn geld weer op de rekening is teruggestort

Hoi Suzan,

Dank voor je review, en vervelend dat je deze ervaring hebt opgedaan. Zou je ons misschien het ordernummer of factuurnummer kunnen toesturen per email? We zijn erg benieuwd wat hier is mis gegaan, en willen het graag alsnog goed met je oplossen.

Bahadir 23-06-2017 Via de website gekocht

Voorheen slecht maar alsnog geweldig service gekregen!

Voorheen had ik een slechte review geplaatst waarna ik persoonlijk door CameraNU werd benaderd. Ik had namelijk een statiefkoffer besteld wat ik 1 dag later kreeg. Normaal gesproken stond er op hun website voor .... besteld morgen in huis. Nou helaas was dat bij mij niet het geval. In ieder geval ben ik persoonlijk benaderd en heb mijn verhaal kunnen doen. Zo zie je maar dat zij ook de after sales serieus nemen en naar klanten echt na aankoop ook willen luisteren en ze staan open om de klant tevreden te stellen ook na aankoop. Complimenten ! Dit gaf mij een fijn gevoel wat ik meestal niet bij andere webshops heb. En daarom beveel ik dit keer wel CameraNU aan :)

### 19-06-2017 ###
Beste lezer,
Ik heb 2 maal besteld via cameraNU.nl waardoor ik de bezorging slecht heb ervaren. 1e x had ik een glidecam besteld. Eenmaal bij de afhaalpunt was mijn pakket kwijt. Moest er persoonlijk zelf achteraan om mijn pakket weer terug te kunnen krijgen. Na alle ellende en gedoe is het gelukt om mijn pakket te krijgen. Nou 2e keer ik dacht heb een statief tas nodig volgende dag. Kwam weer terecht op CameraNU.nl. Al had ik de eerste keer slecht ervaren ik dacht ik geef hun nog een kans. Er stond op de website volgende dag geleverd. Daarnaast kreeg ik een email direct dat ik volgende dag mijn pakket zou krijgen. Volgende dag kreeg ik opeens een email met daar als mededeling dat mijn pakket pas is verstuurd terwijl ik het al moest ontvangen! Doe ons een plezier CameraNU en plaats aub de tekst niet met volgende dag geleverd :)

Zo misleid u iedere andere klant..

Had wel een goedmaker verwacht ipv hele droge email met: "Onze excuses.."

Echt slecht dit..

Dia 23-06-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Deze shop is zeer correct en heeft snel geleverd. Heb geen persoonlijk contact gehad, kon goed vinden wat ik zocht.

Janet 23-06-2017 Via de website gekocht

Prima site

Prettige overzichtelijke site met een uitgebreid assortiment.
Duidelijke omschrijvingen van de producten.
Snelle levering.

Ans 23-06-2017 Via de website gekocht

Super snelle service en levering

Duidelijke webshop, heb voor mijn man zijn verjaardag op de webshop heel gemakkelijk leuke kado's gescoord en. U maar hopen dat het de juiste kabels, parapluutjes en grips zijn en anders kun je heel gemakkelijk weer omruilen. Dus succes verzekerd!

Peter A6300 23-06-2017 Via de website gekocht

Goede producten, goede service en goede prijs

Als regelmatige internet besteller komen de zendingen altijd netjes op de afgesproken momenten aan. De spullen zijn keurig verpakt. Door het ruime assortiment vind ik ook altijd wat ik zoek en nodig heb en soms zelfs zaken waar ik zelf niet meteen aan gedacht had. De website geeft goede extra informatie over spullen die je er bij kunt bestellen. Ook de info over de producten die op de website is terug te vinden is duidelijk, zodat je direct het juiste product besteld. De mogelijkheid om een verlanglijstje te maken vind ik ook erg praktisch. Soms kom je apparatuur tegen die je niet direct nodig hebt of waar je budget voor hebt en die kun je daar dan mooi even "parkeren"

Anthony 23-06-2017 Via de website gekocht

Goedkoopste online shop en Super snelle bezorging!!

Ik moest vorige week voor mijn werk met spoed een tripod hebben.
Na een korte zoektocht kwam Cameranu het goedkoopste uit.
Bij het kiezen van verzendmethodes hebben ze ook nog een GRATIS zelfde dag bezorging.

Diezelfde avond nog tijdens het uitprinten van de aankoopbon kwam ik erachter dat ik verkeerde leverings adres had ingevoerd. Dus even snel gebeld, het juiste adres doorgegeven en binnen 5 minuten was het probleem opgelost.

Dus, om het kort te houden (tldr); in de ochtend rond 10 uur een tripod besteld, 's avonds rond 8 uur kwam de bezorger aan met mijn bestelling. En dat voor de laagste prijs en gratis bezorging! De volgende keer ga ik zeker opnieuw bij Cameranu bestellen.