Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marion 14-03-2017 Via de website gekocht

Super makkelijk

Toegankelijke site, bestellingen laagdrempelig te plaatsen, duidelijke communicatie en snelle levering. Dus geweldige service.

Joris 14-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige, snelle service!

Producten op maandag besteld en als optie woensdag laten bezorgen. Bevestiging en factuur direct op maandag binnen, levering precies zoals verwacht. Super!

A.J. Bliek 13-03-2017 Via de website gekocht

Matin M-6399 regenhoes voor spiegelreflexcamera

Bij Cameranu.nl de Matin M-6399 regenhoes gekocht voor mijn spiegelreflexcamera. Ik heb een vrij grote body (Nikon D2x) met diverse lenzen en de regenhoes past prima om de camera, zowel op een statief als bediend uit de hand. Aan de achterzijde een klep waardoor ik de zoeker zowel als de displays gemakkelijk kan zien. Aan de rechter zijde en "mouw" die mijn arm goed omsluit waardoor de camera niet nat wordt. De camera blijft goed te bedienen met deze regenhoes, die naast waterdicht ook nog eens geluidsdempend is waardoor fotograferen in de natuur beter werkt doordat er niet of nauwelijks een klik te horen is, waardoor vogels en dieren niet worden afgeschrikt. De camera wordt bovendien nog eens extra goed beschermd doordat de hoes dik gevoerd is en vervaardigd van gecoat materiaal.Ik ben uiterst tevreden over dit product. Als men deze regenhoes voor 23.59 uur bestelt, wordt die de volgende dag zonder bezorgkosten thuisbezorgd in een degelijke verpakking. Een prima service.

kyle 13-03-2017 Via de website gekocht

Goeie services!

Ik ben goed geholpen, toen ik een kapotte accu thuis gestuurd kreeg. snelle reactie en een snelle oplossing!

En de rest van mijn bestellingen ook helemaal goed, gewoon een fijne site om je producten te kopen.

Debuysio 13-03-2017 Via de website gekocht

Prima en snel geleverd.

Duidelijke site.
Bestelling snel en keurig verpakt geleverd.
Ook de pakjegemak service is erg handig omdat ik overdag niet thuis ben en na het werk gewoon de bestelling op kan halen bij een service punt in de buurt.
Scheelt weer een busje in de straat en overlast bij de buren.

Marieke 13-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site, snelle levering. Volgende dag netjes geleverd.
Extra garantie op het artikel.
Foto toetsel voldoet aan de omschrijving.

Bjorn Van Ryckeghem 13-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en perfecte afhandeling !

Zeer lang gezocht achter 'een screenprotector' voor mijn Nikon D500 , een klein maar handig accessoir om je perfect te beveiligen tegen krasjes op je display, deze gevonden bij CameraNU.nl aan de voordeligste prijs dan nog, m.a.w. een perfecte weergave voor een goeie en verstandige prijs kwaliteit verhouding ! Dat hierbij de verzending gratis was is tevens nog eens leuk meegenomen!

Daan 13-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van Nissin Air1 en AirR triggers voor Sony

Cameranu levert altijd snel en adequaat. Als ik snel iets nodig heb leveren ze mij dat in 99 van de 100x razendsnel en altijd tot mijn grote tevredenheid.

Marc 13-03-2017 Via de website gekocht

heerlijk en snel besteld

Op het randje van dezelfde dag bezorgen besteld en dezelfde avond was het gewoon thuis.
Wat ook een hele belangrijke en heerlijke service is is de 5 jaar garantie die je hier wel krijgt en nergens anders.
Na een vraag via de mail werd er snel en passend geantwoord.
Gewoon heerlijk online winkelen en toch een persoonlijke benadering ervaren, hier kan dat nog.

Pascal en Heidy Derks 13-03-2017 Via de website gekocht

Levering binnen 24 uur in Oostenrijk mogelijk!

Elk jaar gaan wij naar Oostenrijk. Ikzelf ga skiën maar mijn vrouw kan vanwege gezondheidsklachten helaas niet meer skiën. Gelukkig heeft ze een enorme hobby aan fotografie waar ze de tijd mee doorbrengt als ik op de piste sta. Vlak voor de vakantie had ze een aantal extra filters gekocht waaronder de LEE Big Stopper Glass Camera Filter - 100x100mm. Je raad het al...2 dagen plezier en toen ging het mis. Hoe voorzichtig ze ook altijd is met haar spullen, ze tikte omdat ze uit evenwicht geraakte, tegen een van de poten van het statief en toen viel de camera om. Gelukkig geen schade aan de camera/lens maar het nieuwe filter lag in gruzelementen. Tja, da's pech hebben... Dus in Oostenrijk op zoek naar eenzelfde filter of een die als vervanging kon dienen. Maar er was werkelijk niets te vinden wat binnen onze vakantie nog op het vakantieadres geleverd zou kunnen worden! Ook geen 82 mm filter wat ze direct op de lens kon draaien. Dus ik ff kijken op de site van CameraNu.nl en ja hoor, alternatieven genoeg en snel leverbaar, ook in Oostenrijk! Via de chat kregen wij een drietal alternatieven en uiteindelijk heeft ze een Hoya PROND1000 82mm gekozen. Dus snel via mijn iPhone op de piste besteld met de verzendoptie "Verzending naar de rest van Europa via UPS Express Saver". Via de track&trace zagen we het filter vervolgens snel steeds dichterbij ons hotel geraken en binnen 24 uur was hij binnen! Mijn vrouw blij en ik blij! Werkelijk een topservice van CameraNu.nl. Bedankt voor het redden van onze vakantie.... De foto's zijn prachtig geworden!

Henk 13-03-2017 Via de website gekocht

Goede adviezen

De site is erg bekend . Ik heb goede adviezen gehad. De kwaliteit van de site is erg goed. Het personeel is deskundig en erg vriendelijk.

Jacco Brink 13-03-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service!

Alles klopte na behoren, goede snelle service en goed te bereiken indien nodig! Je wordt goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen van je verzending per mail, zodat je precies weet wanneer je bestelling binnen komt!

Michel 13-03-2017 In de winkel gekocht
Urk

Goed advies van deskundige medewerkers

Duidelijke website, maar ik ben speciaal naar de winkel gegaan voor advies en deze was uitstekend. Ik heb een weloverwogen keuze kunnen maken, samen met de verkoper. Top!

G.Kwak 13-03-2017 Via de website gekocht

Prima de luxe

Vanwege het ruime aanbod en de keuze heb ik voor CameraNu gekozen. De site is mooi, modern en strak van uiterlijki en biedt gemakklijk keus. Erg tevreden waren we over de snelle service en de levering die prcies volgens afspraak werd aangeleverd. Met deze site is niks mis en we zullen hem zeker bij vrienden aanbevelen.

a Kerkhoff 13-03-2017 In de winkel gekocht

prima advies

Ondanks drukte snel geholpen door vriendelijke nog zeer jeugdige verkoper. Toen ik begon te ‘emmeren’ over de vele verschillende handgreepjes die er voor een X pro -2 zijn, mengde een wat oudere verkoper in het gesprek. Samen leidden ze mij trefzeker tot de keuze die voor mij de beste was. Ik ben zeer tevreden over de perfecte ‘bediening’ en ook over het aangeschafte handgreepje dat meer levert dan het origineel van Fuji en toch maar 1/3 van de prijs was.
AHM Kerkhoff, Goor.

Lieverprive 13-03-2017 Via de website gekocht

Snel en goede service!

Ik had een cadeau besteld en gevraagd of de winkel het eventueel kon inpakken als cadeau. En ja het kwam erg snel binnen en mooi ingepakt met een strik op het cadeau geplakt. Ik ben erg te spreken over de goede service en ik zal vaker via deze site bestellen!

Sam Honders 12-03-2017 Via de website gekocht

Echt geweldig!

Ik had pas een extensie nodig voor mijn tripod maar ik kom hem bijna nergens vinden en cameraNU.nl heeft her natuurlijk en ook nog eens hardstikke goedkoop.
Ik ben super tevreden hoe alles is verlopen ik had binnen 2 minuten mijn factuur al binnen en de volgende dag gelijk mijn verzendings bevestiging en ik kon het product ook nog eens volgen dankzij de postnl app.
Als ik nog iets voor mijn camera nodig heb zal ik het zeker op cameraNU.nl bestellen.

Sam Honders

Alex 12-03-2017 Via de website gekocht

Goede produkten tegen goede prijs

Duidelijke site, mogelijkheid om produkten te vergelijken. Als je er niet uit kunt kun je via chat advies vragen en/of nadere uitleg. En ondanks al die service betaal je geen kapitalen...

Raymond 12-03-2017 Via de website gekocht

Altijd tevreden

Via duidelijke website besteld. Erg veel keuze in artikelen. Snelle, correct levering en goedkoop. Vaak besteld, altijd positieve ervaring.

Chris 12-03-2017 Via de website gekocht

Perfect gecommuniceerd

2 delen bestelt waarvan eentje alleen een dag later bezorgd kond worden. Prima gecommuniceerd, meteen mailtje of het oké is da ze de twee delen een dag later sturen. Anders alles op tijd en in perfect toestand, kortom een aanrader en ik ga zeker nog vaker gebruik maken van deze site.

Ellen 12-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering Remote Release

Omdat ik een afspraak had om met bekenden avond/nachtfotografie te gaan doen, had ik toch graag een remote release gehad (via de telefoon vind ik te omslachtig). Apparaatje was op voorraad en de volgende dag had ik het in huis.

Gerard 12-03-2017 Via de website gekocht

Snelle kostenloze levering

Prima prijs en kostenloze levering gaven de doorslag. Het product is na de bestelling ook snel bezorgd. Prettig dus.

Remco van de Sanden 12-03-2017 Via de website gekocht

Zoals gewoonlijk, supersnel en prima prijs.

Het grote voordeel van deze winkel/webshop is dat ze gewoon veel op voorraad hebben. Geen lange wachttijden. Vandaag besteld, morgen in huis. Zoals het hoort. Altijd netjes verpakt.

Ik mag er graag kopen, ruim assortiment en prima prijzen, en geen enorme verzendbedragen zoals bij sommige winkels.

Jos van den Broek 12-03-2017 Via de website gekocht

goede service ,tegen een nette prijs.

ik heb bij Cameranu precies de lamp gevonden die ik zocht en dan ook nog tegen de laagste prijs. en na de bestelling uiteraard de volgende dag in huis,wat wil je nog meer.
niets dus.

Erik van der Veen 12-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Via de chat heb ik vragen kunnen stellen die door het team snel en deskundig werden beantwoord. Daarom besloot ik mijn Nikon D5300 bij Cameranu te bestellen. Ook fijn was dat je het aflevermoment zelf mag kiezen. Kortom, een zeer
tevreden klant.

Attalla 12-03-2017 Via de website gekocht

geweldig

Ik heb een eos canon 1300D camera besteld bij camera nu.nl. Geweldig service, ik had hem al de volgende dag. En nog een stuk goedkoper dan alle andere web winkels. Ik zou zeker dit online winkel aanraden.

aardbei 12-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Ik zocht een speciale darkroom wisselzak. Deze winkel had het voor een mooie prijs. Bovendien had ik ook weer een filmrolletje nodig. Ook beschikbaar.
De volgende dag werd het al bezorgd! Echt een snelle levering. De producten zien er top uit. Ik kan weer foto's maken en ontwikkelen. De Falcon Eyes wisselzak is super. Echt fijn.

Koen 11-03-2017 Via de website gekocht

Prachtige lamp gewoon perfect

Goed verpakt, gratis verzending die ook nog te volgen is en snel bezorgd was, kortom misschien wel betere service dan Coolblue.

Ik was eerste bang dat de lamp niet in mijn lampenkap pastte voordat ik hem bestelde, want ik zag nergens staan hoe lang en hoe breed die was. Maar uiteindelijk pastte die net in mijn kleine lampenkap (IKEA Forsa).

Voor degene die dit wilt weten de lamp is 10,5 cm lang vanaf het witte gedeelte en 4,2 cm in diameter bij het breedste punt.

jos 11-03-2017 Via de website gekocht

Prima product en snel geleverd

Prima producten, duidelijke website, snel geleverd, snelle feedback via mail. Gewoon goed en zoals het hoort !

Eline 11-03-2017 Via de website gekocht

Goede webshop

Fijne website en snelle bezorging. De zoekfuncties zouden nog een beetje aangescherpt kunnen worden maar zijn reeds degelijk.

Herman 11-03-2017 In de winkel gekocht

Uiters hulpvaardig

Ik had een afstandsbediening voor mijn nieuwe camera, maar het was niet duidelijk of de beschikbare ook met mijn camera samenwerkte. Ik had mijn camera niet mee. De jonge medewerker deed zijn uiterste best om aan te tonen dat afstandsbediening werkte door verschillende zeer verwante camera's uit het magazijn te halen, uit te pakken en te testen.

Erwin V 11-03-2017 Via de website gekocht

Stipte levering!

Ik heb nu al verschillende malen een bestelling geplaatst bij CameraNu en telkens slagen ze er in om de bestelde goederen op het juiste tijdstip af te leveren. Er zijn heel veel webshops die daaraan een voorbeeld mogen nemen.

JH Weersteijn 11-03-2017 Via de website gekocht

Fantatische Service

Mijn ervaring met webshops heb ik weleens anders meegemaakt.
Maar CameraNU maakt je denkbare service geheel waar: goede communicatie van.daag besteld is werkelijk de volgende ochtend in huis.
Ik weet bij een volgende bestelling bij ik moet bestellen.

RJHosting 11-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levertijd!

Ik zocht een accu voor mijn camera; omdat er binnenkort een kleine te wereld gaat komen wil ik de mogelijkheid hebben om alles te filmen. De accu heb ik besteld op vrijdag; en is op zaterdag geleverd! Erg fijn dat het zo snel ging. Goede verzending; aangetekend zodat ik alles goed kon volgen.

Florian 11-03-2017 Via de website gekocht

Mijn ervaring met cameranu

Zeer snelle service, duidelijke beschrijvingen van producten en duidelijke status updates van uw bestelling(en)

Mimo 11-03-2017 Via de website gekocht

Super goed service!

De website is zeer duidelijk en makkelijk on van alles te vinden over de gewenste product. Ik heb andere websites gezien maar deze is de beste qua info over producen en zending service en prijzen. Helemaal recomended! Als ik nog een product in de toekomst zou willen kopen ga ik het dan weer op deze website bestellen.

b.engelen 10-03-2017 Via de website gekocht

Fijne webwinkel

Camera Nu is een zeer prettige en betrouwbare webwinkel, ze hebben een breed assortiment en een snelle levering.
Een groot pluspunt is de gratis verzending waardoor ook zeer kleine attributen met lage prijzen makkelijk besteld kunnen worden, zonder bijkomstige kosten.
Ik koop hier regelmatig iets en ben tot nu toe erg tevreden over de service.

Nylo de Meijer 10-03-2017 Via de website gekocht

Goed, zoals het hoort.

Een belangrijke reden waarom ik het gekocht hebt: het is goedkoop en de site van Cameranu.nl is gewoon goed, zoals het hoort. Ze hebben bijna alle spullen die je nodig hebt en het wordt vrij snel thuisbezorgd. Helemaal top, dus!

piet 10-03-2017 Via de website gekocht

perfect verzorgde levering

s,avonds bestelde lenspen de volgende dag keurig verzorgt en perfect op tijd geleverd zoals opgegeven bij de bestelling

Florence 10-03-2017 Via de website gekocht

Top service

Geweldige shop!!
Ik was op zoek naar een oogschelp voor mijn camera fuji finepix pro. Deze was nergens te verkrijgen totdat ik een mail stuurde naar cameranu. En jawel zij konden deze leveren :-)
Wat een geweldige service want de oogschelp werd na een paar dagen al afgeleverd.
Hartstikke top!!
Snelle service en dat voor een camera die al vanaf 2002 op de markt is. Zag het somber in.
Bedankt cameranu :-)

eef 10-03-2017 Via de website gekocht

voor het eerst online wat besteld.

Allereerst ben ik geen liefhebber van online winkelen. Zeker niet als het om een fotocamera gaat. Maar de duidelijkheid en en het aanbod en de reviews hebben mij toch over de streep getrokken.
Ik moet zeggen dat ik geen spijt heb van mijn aankoop ( een canon 1300d .plus een tas en sd kaart) bij camera nu .nl een correcte levering Wat ik vooral fijn vind is het afterpay betalen.
Kortom een aanrader voor de volgende keer.

Benjamin van Geest 10-03-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering!

Ik was op zoek naar een Thunderbolt-kabel en vond deze direct bij CameraNu.nl. Ook direct de juiste lengte (0.5 m). Het product was op voorraad en werd op de avond van bestelling direct verzonden, zodat ik de kabel de volgende ochtend (!) al in huis had! Zeer goede service! Ik zal hier in de toekomst zeker meer bestellen. Van harte aanbevolen!

Benjamin van Geest

doncadena 10-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en product-informatie

Camera Nu heeft een geweldige collectie camera adapters van het merk Kipon. Met de aanschaf van twee adapters kan ik nu mijn oude Takumar (Pentax) lenzen met M42 schroefvatting en K-bajonetvatting weer gebruiken op mijn micro 4/3 camera. De verzending en de begeleidende informatie over de verzending was perfect. De kwaliteit van de Kipon adapters ook.

MvB 10-03-2017 Via de website gekocht

Top bedrijfs!

Bestelling van een grote flightcase trolley die de volgende dag werd geleverd zonder extra kosten. Wat ik daadwerkelijk aantrof overtrof wat ik verwacht.

Keep on going guys!

Cindy 10-03-2017 Via de website gekocht

Top service & snelle levering !

Vorige week een GoPro hero 5 vakantiepack besteld.

Omdat ik een vraag had gesteld per e-mail en nog geen antwoord had ontvangen, heb ik gewacht met het plaatsen van mijn bestelling.

2 dagen later ben ik weer op de site gaan kijken en bleek de GoPro ineens 50 euro duurder, echter had ik nog geen antwoord ontvangen op mijn gestelde vraag.
Ik ben een chatsessie gestart met een medewerker van CameraNu en heb mijn verhaal uitgelegd.

Het werd direct opgelost!! CameraNu kon de gopro nog 1x voor de oude prijs aanbieden. Er werd een iDeal link gestuurd naar mijn e-mail en na de betaling werd de GoPro gelijk opgestuurd. De volgende dag werd de GoPro al geleverd.

Zeer professioneel en snel gehandeld.

Joyce Windekind 10-03-2017 Via de website gekocht

zeer goede website

ik kan hier meestal voor alles terecht, voor fotografie, en bij vrijwel elk artikel is een beschrijving met specificaties - ook erg belangrijk. En er zijn vaak reviews. Ook de prijzen zijn meestal o.k.; en de levering vlot

Nancy 10-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

'S avonds besteld, volgende dag in huis. Helemaal top! Goed verpakt. En mogelijkheid achteraf te betalen. 👍🏼

SabineK 10-03-2017 Via de website gekocht

Geweldig snelle leverservice

Fotografie staat al meer dan 25 jaar op mijn verlanglijstje. Nu heb ik eindelijk een cursus geboekt en dan hoort er natuurlijk ook een tas bij mijn camera. Dus 's avonds laat nog een bestelling geplaatst en de volgende dag werd die tas al bezorgd. Ik ben zó blij. Geen gepruts meer met plasticzakken en ander ongemak. ik ga er nu met ontzettend veel plezier op uit. Foto's maken. Met een handige tas van cameraNU.nl .

Joost 10-03-2017 Via de website gekocht

Goede, snelle service!

Mijn oude houder was kapot, snachts om 23.57 een nieuwe besteld en meteen bevestiging over mijn bestelling. Product lag super snel in huis en kon zo de volgende dag verder met foto's maken!

Robert 10-03-2017 In de winkel gekocht

prima advies

In de winkel kreeg ik een zeer professioneel en betrouwbaar advies. Cameranu levert goede spullen ook nog eens voor een prima prijs.