Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bart Verhagen 07-03-2017 Via de website gekocht

Zelfde dag, heel handig!

Goedkoper dan Coolblue in mijn geval, snelle service en zelfde dag in huis. Een draaidag missen is duurder dan die €1.99 extra. Top!

Marja Vink 07-03-2017 In de winkel gekocht
Camera Nu - 't Spijk - Urk

Professionele uitstraling en gastvrij

Camera Nu is een prettige zaak; overzichtelijk en uitgebreid assortiment. Fijn dat er koffie is tijdens het wachten. Voor de professionele afdeling heb je geen nummertje nodig (niet zo duidelijk). Goed advies afgestemd op mijn wensen. Printjes meegekregen van gekozen producten om thuis te bestellen. Helpt bij gericht vinden; hoef je keuze niet opnieuw te maken. Fijn. Snelle levering en zorgvuldig verpakt.

Alle 07-03-2017 Via de website gekocht

goeie serivice

camera nu.nl staat bekend om zijn goede service. Daarom heb ik voor hun gekozen om een goed product bij hun aan te schaffen.
Het bleek ook een goeie service te zijn. snel geleverd, goed verpakt.
zou het ook aan anderen aanraden. zal er zeker vaker shoppen.

Michael 07-03-2017 Via de website gekocht

Netjes en op tijd

Heb in 1 week verschillende bestellingen gedaan. Allemaal netjes verpakt en op tijd bezorgd. Nog even gebeld om wat vragen te stellen voor koop. Ook prima antwoord.

Karel Schagen 07-03-2017 Via de website gekocht

Een zeer duidelijke website cq winkel.

De website is overzichtelijk en gebruikers vriendelijk opgezet. Dit zie je helaas zeldzaam. Ik had in de avond een bestelling gedaan en de volgende dag in huis. Zonder verzendkosten!

Vince 07-03-2017 Via de website gekocht

Monitor voor op de camera

Uitstekend telefonische geholpen. volgens afspraak, duidelijk uitleg en samen goed gekeken wat het beste was wat ik moest hebben voor mij camera, de service is uitstekend, met veel geduld van cameranu.nl kom je er het beste mee ui,t ook qua prijs. ik zal zeggen "Wie cameranu.nl kent is service gewend" ga zo door op deze weg. Succes.

Ylse 07-03-2017 Via de website gekocht

De waterdichte camera hoezen snel geleverd gekregen en ze voldoen aan mijn verwachting zoals in de omschrijving omschreven

Joop 07-03-2017 In de winkel gekocht

Meer dan uitstekende service

Service betekent voor mij: als klant aangenaam verrast en tevreden de winkel verlaten. Ik ben uitstekend en geduldig geholpen met 3 aankopen en voor een kennis vraag is uitvoerig gezocht en bij collega's nagevraagd. Hulde. Ik kom zeker terug.

Rob Amersfoort 07-03-2017 Via de website gekocht

Verbijsterende prestatie

Ik had wat dingetjes nodig waaronder een achtergrond rol voor mijn studio. ik had aangegeven dat ik er haast mee had verwachtende dat het woensdag zou binnen komen. ze belde en berichte mij dat het de volgende dag al bij mij kon zijn smorgens om 7.30. en inderdaad, het was er net voor 7.30. een eigen chauffeur bracht de spullen en ik heb deze man als zeer vriendelijk ervaren. ik ben diep onder de indruk van deze prestatie.

Conny 06-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service, scherpe prijzen en klantvriendelijkheid!

Overzichtelijke site met een zeer uitgebreide keuze. Ik kwam op deze site, omdat deze de goedkoopste was met mijn merkproduct en omdat een vriend ook al heel goede ervaring met dit bedrijf heeft.
De omschrijving van de producten zijn erg duidelijk.
Snellere levering bestaat er niet en bij contact met de klantenservice word je snel geholpen en duidelijk te woord gestaan.

Ruud 06-03-2017 Via de website gekocht

supersnel

Duidelijke website, ruim assortiment en een snelheid van leveren die zijn weerga niet kent. Voor de middag een cameratas gekocht en even na zessen stond de koerier al voor de deur. Hulde.

David 06-03-2017 Via de website gekocht

Top service!

Voor het eerst besteld bij cameranu.nl De site heeft een goed overzicht en mijn bestelling is de volgende dag goed aangekomen. Top service en ik ga zeker vaker hier bestellen.

Johan 06-03-2017 Via de website gekocht

Super fijne winkel met snelle levering!!

Ik heb een battery pack met extra accu's besteld voor mijn spiegel reflex camera. Mooie combi deals en niet te duur!! Levering was ook super snel en goed. Ik zal de winkel dan ook zeker aanbevelen11

Wesley Waldt 06-03-2017 Via de website gekocht

Flitsende service!!!

Nadien ik alle benodigde spullen had besteld, heb ik alle spullen netjes verpakt in topstaat thuis mogen ontvangen. Nadien is door een ongelukje iets kleins kapot gegaan en heb ik direct de benodigde service gekregen om dit probleem op te lossen! In 1 woord GEWELDIG!! Super service, snelle service en topproducten!

Roel 06-03-2017 Via de website gekocht

Volledig naar verwachtingen!

De occasion lens werd snel geleverd en was zoals op de website stond in prima staat. De firmware van de lens was zelfs ook helemaal up-to date. Kortom, ik zou zo weer bij CameraNu iets kopen.

J.C.Mostert 06-03-2017 Via de website gekocht

supersnelle service

Overzichtelijke website..goede produkten..snelle service..prijs komt overeen met produkt...redelijke geprijsd.

Victor 06-03-2017 Via de website gekocht

Victor

De website is duidelijk en overzichtelijk. De levering zijn goed en je wordt duidelijk op de hoogte gehouden van de voortgang.

Cok 06-03-2017 Via de website gekocht

Makkelijk, snel en voordelig

Ik was op zoek naar een docking voor 3,5" en 2,5" schijven met USB 3.0 en kwam bij camera.nu terecht omdat zij een eenvoudig te gebruiken model hadden voor een aantrekkelijke prijs. Het bestellen was makkelijk en de bezorging super snel en goed verpakt. En het leukste was: de bezorging was gratis.

Magda de Muijnck - VM Support 06-03-2017 In de winkel gekocht

Enthousiaste verkoper

De winkel zou wat overzichtelijker mogen, ik kreeg last van keuzestress. Het was druk op zaterdag, maar het nummersysteem werkt snel en efficient. De verkoper gaf heel goed en eerlijk advies naar aanleiding van mijn wensen en budget. Ik ging uiteindelijk voor een pakketdeal, met geheugenkaart en tasje. Ik mocht ook zelf tussen twee tasjes kiezen. Alles heel relaxed en servicegericht!

Eliza 06-03-2017 Via de website gekocht

Blij met mijn spiegelreflexcamera

Ik ben zeer tevreden over deze winkel en de levering van de camera. Ik ben heel blij met de camera. Hij is makkelijk in gebruik en ik heb al een aantal prachtige foto's gemaakt.

JoshuaW 06-03-2017 Via de website gekocht

Deskundig personeel

Op een doordeweekse dag langs de winkel geweest (in het weekend is het altijd stervensdruk) en ben goed geholpen door één van de medewerkers. Ik wilde een statief kopen voor mijn DSLR en had daar wat advies over nodig en heb meer antwoorden gekregen dan dat ik vragen had. Mijn budget werd serieus genomen, alleen kwam ik al snel tot de conclusie dat ik daarvoor niet kon krijgen wat ik eigenlijk wilde. Het trekken van die conclusie was echter volledig aan mij, dat wilde de verkoper niet voor mij doen omdat hij zich zo neutraal en deskundig mogelijk probeerde op te stellen. Dat zie je niet veel meer tegenwoordig!

Uiteindelijk zat het bedrag van wat ik wel wilde iets boven budget, waardoor ik het eerst nog even goed moest overdenken. Ik heb van 3 exemplaren printjes mee gekregen om ze thuis nog eens goed te vergelijken. Uiteindelijk heb ik 's avonds de beste besteld, die was de volgende dag in huis en gebruik 'm nu naar alle tevredenheid!

Ik geef een 9 omdat enkel doorstroomtijd in de winkel soms wat te wensen overlaat. Maar ik begrijp dat, als je dezelfde service wilt blijven leveren, je dan meer mensen in dienst moet nemen, en het pand dan al snel te klein is. De oplossing met gratis koffie terwijl je wacht is dan ook de beste die men had kunnen verzinnen!

Joop Weenk 05-03-2017 In de winkel gekocht

Lekkere koffie

Omdat de service van CameraNu zo goed is, is het op zaterdag een drukte van je welste. Een heleboel mensen willen kennis maken met de voortreffelijke service en de kennis van de medewerkers. Hierdoor kan er enige wachttijd ontstaan. Gelukkig is daar die lekkere koffie die het wachten verzacht.
Ga zo door mensen!

H Kors 05-03-2017 In de winkel gekocht

Verstand van zaken

Via een collega naar de site gaan kijken en nieuwgierig geworden naar de winkel.
Aangezien ik na de laatste vakantie toch een stapje verder wou in de fotografie dan alleen de telefoon ben ik naar urk gereden. Winkel binnen gestapt en met verbazing rond gekeken. Een zeer nette zaak en je werd geholpen door deskundig personeel die de tijd voor je nemen. Met een fijn gevoel en mooie camera met accessoires en eerlijke prijs weer huiswaarts gekeerd.

Ben 05-03-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Ik bestel regelmatig bij CameraNU.nl. De site werkt goed en de artikelen zijn na bestelling snel binnen. De informatie over de artikelen op de site is compleet en accuraat.

Daan 05-03-2017 Via de website gekocht

Prima service

Product snel binnen en goede communicatie! Je weet als klant precies waar je aan toe bent. Meer dan tevreden

Corien 05-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Ik had een cameratas besteld, de bestelling ging erg makkelijk en de volgende dag had ik de tas al in huis. Erg fijN!

Rene 05-03-2017 Via de website gekocht

Keurige afhandeling!

Keurig op tijd afgeleverd. Goed verpakt....en de camera voldoet aan alles wat ik verwachte.
De volgende aankoop gaat weer via CAMERANU.

Wim 05-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

CameraNu staat wat mij betreft voor uitstekende service. Vragen die ik stel, worden snel en goed beantwoord. Daarnaast worden de bestellingen snel geleverd. Ik vind het ook prettig dat ik een goede verzekering over de duurdere aankopen kan afsluiten. Garantie is mooi, zeker voor vijf jaar, maar het is een fijne zekerheid om gedekt te zijn wanneer ik bijvoorbeeld het toestel zou laten vallen.

Vera78 05-03-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en super snelle service

Al eerder een product bij deze winkel online besteld. En dat was me zo goed bevallen. Voor fotografie accesoires hebben ze vaak mooie prijzen. Deze winkel raad ik dus zeker aan!!

Bob 05-03-2017 Via de website gekocht

Snel en adequaat

Beslist de goedkoopste. Overzichtelijk en helder ingerichte website. Gratis verzending. Alles voor iedere fotograaf en meer.

ED 05-03-2017 Via de website gekocht

goedkoop en snelle levering

Zeer compleet assortiment voor elk fotograaf of je nu beginner bent of prof.
Snelle levering (binnen 1 dag in huis)
Aantrekkelijke prijzen.

Luc 05-03-2017 Via de website gekocht

Practige Service, gewoon Top.

Ik woon ik België, vandaag iets bestellen is overmorgen al in huis sneller kan het niet. Ik beveel CameraNu ook aan bij al mijn familie en vrienden. Altijd al een goede service gehad en ik heb toch al redelijke wat aankopen hierbij gedaan. Gewoon top!

Marcel 05-03-2017 Via de website gekocht

Het is zo makkelijk...

Hele duidelijke website en de levering van het product in een woord super. Alles wordt snel geleverd in een degelijke verpakking.

Ad_G 05-03-2017 Via de website gekocht

Goede server

Na 3x proberen heb ik bij cameranu.nl de bestelling van een accu voor JVC de BN-VH105 gedaan, goede prijs en snel bezorg. De naam kwam me bekend voor kijken in mijn archief zag ik een transactie uit 2010, die ook heel goed is gegaan. Goed zo cameranu.nl

Rob Swinkels 04-03-2017 Via de website gekocht

Super service ????????????????

Super service en zeer gebruiksvriendelijk , eerste bestelling en de spullen binnen 12 uur thuis in huis, super snelle levering 👍🏻. Goede prijs kwaliteit verhouding, alle spullen die men nodig heeft hebben ze, echt een topwinkel. Ga zo verder !!

Karina 04-03-2017 Via de website gekocht

Fantastische service en goed advies

Ik heb voor cameranu.nl gekozen omdat zij goedkoop zijn en vijf jaar garantie geven. Mijn ervaringen zijn heel positief. Ik heb twee keer 's avonds gebeld en beide keren goed en vriendelijk advies gekregen. Mijn pakketje was er de volgende dag al en werd gratis aangetekend verstuurd. Alles zat goed verpakt met luchtkussentjes en over de producten ben ik ook heel tevreden. Volgende keer weer cameranu voor mij!

Dpn 04-03-2017 Via de website gekocht

Snelle afhandeling

Voor het eerst een aankoop gedaan. Snel besteld en binnen de afgesproken levertijd keurig geleverd. De geleverde canon omkeerlens werkt geweldig.

ramona 04-03-2017 Via de website gekocht

Fantastische service!!! Snel en goede kwaliteit!

Inmiddels dikke fan van deze site. De prijs/kwaliteitverhouding staat hoog in verhouding (ik vind ze eerlijk gezegd goedkoop voor de kwaliteit)! Al 2 producten besteld, bij beide producten was ik erg tevreden. Snelle levering, netjes verpakt, en het product is kortom TOP!
Een aanrader voor iedereen!

Eos 1100d 04-03-2017 Via de website gekocht

Op/Tech Rain Sleeve

Precies wat ik zocht, goede prijs en snelle levering! Ik weet nu waar ik de volgende keer moet bestellen, top.

Ron 04-03-2017 Via de website gekocht

Prima site, vlotte levering, goedkoop.

Apparaat gekocht om dia's te digitaliseren. CameraNu was goedkoopst. Nooit eerder wat gekocht, maar website is overzichtelijk, goede informatie en afwikkeling ook plezierig. Levering zeer vlot, zeer degelijk verpakt. Klasse!!!

Jan 04-03-2017 Via de website gekocht

Prima service

goede prijs voor het gekochte artikel en snel geleverd. Mocht ik weer iets nodig hebben dan overweeg ik hier weer te kopen.

Misael 04-03-2017 Via de website gekocht

Top

Ik zocht een specifiek camera onderdeel. Via de website was de zoekfunctie makkelijk te gebruiken. Prijs was erg gunstig dus meteen besteld en binnen 2 werkdagen in huis. Ze doen wat ze beloven. Hier kom ik zeker terug.

Ton Gross 03-03-2017 Via de website gekocht

Cameranu doet wat die belooft

Zij staan 100% voor hun producten. De beloftes/garanties die zij doen/geven m.b.t. de verzending van de bestellingen komen zij na. Is er iets met de aflevering van het product, dan kan je hun bellen of mailen. Ze nemen dan z.s.m. contact met je op. Niets is hun teveel.

Lammie 03-03-2017 Via de website gekocht

Ik kwam het tegen via Google omdat ik een baby fotoboeken zocht en ik zag een leuke fotoboek bij jullie en was ook nog niet duur ook dus ik dacht die ga ik gelijk bestellen voor mijn zoontje
En ik vind jullie een leuke web hebben

Alex 03-03-2017 Via de website gekocht

Goede service, dag na aankoop kwam mijn aankoop in aanbieding. Kreeg ik prijsverschil terug, dat is toch service. Verder is men behulpzaam en krijg je deskundige hulp via chat. Daarnaast nog eens snelle levering en goede prijzen!

Carin 03-03-2017 Via de website gekocht

Fijne lens, snelle levering

Ik heb voor cameranu.nl gekozen omdat zij deze lens het goedkoopste kunnen leveren. Op de website staat duidelijk omschreven welke mogelijkheden de lens heeft. Ik ben erg tevreden. Zowel over camera.nl als over mijn nieuwe lens.

Pieter bakker 03-03-2017 Via de website gekocht

Super snel

Super snel geleverd top netjes ik kwam er alleen achter dat er geen Nederlandse beschrijving bij zat ik had een mail gestuurd en ik kreeg de zelfde avond een mail terug dat er aan gewerkt werd de volgende dag kreeg ik al een mail terug met een Nederlandse beschrijving ik zeg top camera nu

Erna 03-03-2017 Via de website gekocht

Super service en snelle levering

Ik heb voor deze shop gekozen omdat alles duidelijk wordt omschreven en ze ook nog eens 3 jaar extra gratis garantie geven op het product wat ik heb gekocht. De levering was zeer snel en correct!!

Henk van Gestel 03-03-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare winkel.

Normaal gesproken doe ik niets met kopen via internet. Leeftijd afhankelijk, denk ik.
Mijn eerste telefoongesprek was al positief t.a.v. het advies.
De levering vond plaats binnen 14 uur!
Ben erg tevreden over de gang van zaken met dit bedrijf.
Chapeau..

Henriët 03-03-2017 In de winkel gekocht

Prettig geholpen

Deskundige hulp bij aankoop van camera! Top service, gratis koffie en een nummertje trekken zodat je door de juiste medewerker geholpen word