Deze score is berekend op basis van 2589 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peter 28-09-2017 Via de website gekocht

Besteld, betaald, bevestigd, track en trace, bezorgd.

X-Grip van RAM mount besteld bij Cameranu.nl , vanwege de prijs en beschikbaarheid. Had nog geen ervaring met deze shop, maar de afwerking is ronduit keurig.

Natascha 28-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Ik heb een grijskaart besteld en gekozen voor cameranu.nl omdat deze een snelle levering kon bieden. En dat hebben ze zeker waargemaakt!

A.J. Vos 28-09-2017 Via de website gekocht

Top en snelle service!

Na contact te hebben gehad over stiften van een wacom-pen, (wacom type stond er niet bij die ik zocht) de volgende dag de stiften in huis. En het werkt weer perfect.

De mensen weten dus waar ze over hebben en een snelle service en verzending.

Ron uit Almere 28-09-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Statief besteld, was op voorraad en de volgende dag keurig conform toezegging geleverd. Zeer tevreden.

Artur szubert 28-09-2017 Via de website gekocht

Geveldige service !!! Was allemaal pro

Alle pakjes kom altijd op tijd. Ik volt allemal top. Ik heb veel produkten via cameranu.nl besteld en ik ben echt blij

B 28-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Ik vind het een goede en makkelijke webshop
Ze beloven wat ze doen vandaag besteld morgen in huis
Ik heb er een nikon camera gekocht
Waarom deze site omdat de fotograaf deze aanbeveelde

Math 27-09-2017 Via de website gekocht

Prima service.

Om mijn aquariumfilter tijdens een lange stroomuitval draaiende te houden had ik een omvormer nodig van 12 naar 220 volt. Middels een auto accu zou dat moeten kunnen.
Bij CameraNu.nl had ik advies gevraagd. Ik had snel een duidelijk antwoord op mijn vraag en de benodigde omvormer konden ze leveren. Nadat de bestelling was geplaatst had ik een dag later de omvormer in huis. Tijdens de stroomuitval van het energiebedrijf heeft de omvormer zijn werk goed gedaan.
Super!

Vera de Jong 27-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service!

Ik was in nood nadat mijn oude lens het had begeven en een shoot op de planning had staan. Gelukkig vond ik om 22.15 uur deze verkoper, die me de lens voor een leuke prijs kon aanbieden én de volgende dag kon bezorgen. De volgende ochtend om 10.15 uur stond de bezorger op de stoep. De lens was keurig ingepakt in bubbeltjesplastic en het doosje was opgevuld met luchtzakken, zodat mijn lens tijdens zijn reis ongedeerd bleef. Met zelfs nog een leuke persoonlijke touch in de vorm van een kaart met een handgeschreven bedankje voor mijn bestelling. Geweldig!!!

orhan 27-09-2017 Via de website gekocht

veel te laat ontvangen

Zelfde dag bestellen zelfde dag thuis is een grote onzin, voor 12:30 uur bestelling doorgrgeven en volgende dag rond 18:00uur kreeg ik mn pakje pas!!!

Officiele reactie van CameraNU.nl 04-10-2017

Beste Orhan,

We hebben je inmiddels onze excuses aangeboden voor de vertraging. Door een technische reden is de verwerking van je betaling net te laat geweest voor de sameday delivery. Deze vertrekt strak op tijd, en laat daarom maar erg weinig ruimte voor een dergelijke vertraging.

We hopen dat je onze excuses wilt accepteren, en hebben je uiteraard de bezorgkosten terug gestort.

Met vriendelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl

Frank 27-09-2017 In de winkel gekocht

Rap en kundig geadviseerd

Cameranu is de moeite om een flink stuk naar toe te rijden, (in mijn geval dus) omdat je nooit met een verkeerd gevoel weer de zaak verlaat.
Men neemt ruim de tijd voor je, biedt als het nodig is alternatieven en allerbelangrijkst: je praat op basis van gelijkwaardigheid met een pro.

Dorien 26-09-2017 Via de website gekocht

Top service en 5 jaar garantie!

Camera besteld met toebehoren. Vraag via de mail gesteld over toebehoren (touwtje lensdop en beschermfolie), snel antwoord gekregen en daardoor camera snel kunnen bestellen. 'S avonds besteld en de volgende dag geleverd. Ik kon zelfs nog het moment kiezen. Blij met product. Top service.

Gerhard 26-09-2017 Via de website gekocht

goede en correcte afhandeling

nette verpakking snelle levering
In de winkel goede uitleg en kundig advies
zeker een aanrader
Het is ook zeer positief dat ze een winkel hebben

Loes 26-09-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd: prima en snelle service

Website is duidelijk, heeft een goed werkend zoek systeem. Waar ik vooral erg blij mee ben zijn de reviews over de verschillende producten. Maakt het kiezen makkelijker.

R.P.W . Elbertse 26-09-2017 Via de website gekocht

Praktische tas voor het meenemen van drie statieven!

Op Cameranu.nl heb ik de geschikte tas voor statieven gevonden voor een redelijke prijs. Handig omdat je er gelijk drie statieven in mee kan nemen. Afzonderlijke componenten waardoor ze niet kunnen beschadigen. Camera. nl levert de zending snel en geven een goede service. Mijn aankoop is zeker geslaagd!

HaaVee 26-09-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf: brede keuze, goede prijzen en snelle service

Ik heb enkele keren bij Cameranu.nl een aanschaf gedaan. De assortiment is breed, de prijzen goed, de website is duidelijk en goed gestructureerd en de verzending prompt.

Gerard 26-09-2017 Via de website gekocht

Heel goede service

Scherpe prijs. Heel snel bezorgd. In de namiddag besteld en de volgende dag bezorgt. Bericht bestelling ontvangen, verstuurt onderweg en geleverd.

WEVO Fotografie Shania Bosman 26-09-2017 Via de website gekocht

Snelle Levering, Goede Service!

Alles wat je besteld de volgende dag gelijk in huis. Service is heel goed. Met de prijzen zitten zij ook oke.

Jeroen B. 26-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Het wat lastig te krijgen van sommige producten is bij deze winkel geen probleem. Heel tevreden met het aanschaffen van mijn ColorChecker paneel van X-Rite! De levering had een kleine fout in het afgeven van het juiste pakket maar dit kon gelukkig snel worden hersteld na een telefoontje. Dezelfde dag in huis was echt ideaal!

J.Janssen 26-09-2017 Via de website gekocht

Perfecte voorlichting en zeer goede service !!

Perfecte voorlichting en zeer goede service !!
Meerdere malen wat besteld altijd op tijd geleverd en ook zeer uitgebreide garantie.
Dankjewel Cameranu

tynmar 25-09-2017 In de winkel gekocht

Ze nemen alle tijd!

Bij camera.nu twee verrekijkers gekocht. Het zeer deskundige personeel neemt alle tijd om tot de juiste kijker te komen. Proberen, proberen en nog eens proberen. En ze hebben een zeer ruime keuze. Waar is dat nog (behalve op internet).

Egbert 25-09-2017 Via de website gekocht

Tegenvaller

Ruim een week aan het mailen geweest om een statief plaat te krijgen.
Meerdere foto’s gemaild en maten doorgeven .. alsnog de verkeerde ontvangen.
Ik ben bang dat het een beetje pech is in mijn geval.
Maar het beantwoorden van de mail kan veel sneller.

Officiele reactie van CameraNU.nl 26-09-2017

Beste Egbert,

Hartelijk dank voor de feedback, en onze excuses voor deze vergissing. Je hebt inderdaad een foto gestuurd van de plate, maar de maten waren bij ons niet bekend. We hebben je daardoor de plate toegestuurd die wel verdacht veel op de foto leek, maar die dus duidelijk te smal was. Daarvoor onze excuses, we hadden even moeten doorvragen om zeker te zijn dat we de juiste zouden sturen.

We maken het in orde met je door je de mogelijkheid te bieden de plate kosteloos aan ons terug te sturen, en we leveren je alsnog zo snel mogelijk de juiste snelkoppelingsplaat.

Hartelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl

Wilco Design 25-09-2017 Via de website gekocht

Beter kan niet......

Alles prima, uitgebreide keuze, snel te vinden en te bestellen en daarna prompte afhandeling en perfecte levering.

Cor Lievendag 25-09-2017 Via de website gekocht

Als altijd perfecte prijs, snelle levering en service

Ik bestel mijn meeste foto en video apparatuur al online sinds het bestaan van CameraNu.nl. in Urk. Goede prijzen, snelle service en levering. Ooit een keer iets geretourneerd, ook geen probleem en adequaat afgehandeld. Geldt ook voor reparaties. Voor mij altijd een aanrader!

Roelof Jan 25-09-2017 Via de website gekocht

Prima afhandeling bestelling.

Na de bestelling van mijn DJI Spark werd ik goed op de hoogte gehouden over de voortgang van mijn bestelling en het verzenden er van.

Jan 25-09-2017 Via de website gekocht

CaneraNu: betrouwbaar als altijd

Voor accessoires kijk ik altijd bij CameraNu. Zij bieden een goede prijs/kwaliteit. En hebben een degelijke productomschrijving. Samen met de gemakkelijke levering en vriendelijke service is voor mij de koop snel gesloten bij CameraNu.

Rob 25-09-2017 Via de website gekocht

Top en voorbeeldig

Voor het eerst besteld bij Cameranu.NL en ik zou geen enkel kritiekpunt kunnen noemen. Website is duidelijk en volledig, assortiment zeer breed en actueel, betalingsmogelijkheden zeer uitgebreid, na bestelling wordt je van iedere stap in het verzend proces per email geïnformeerd inclusief track en trace mogelijkheden. En ook de prijzen zijn actueel.
Kortom, niets te klagen!

catahrinus 24-09-2017 Via de website gekocht

behulpzaam

telefonisch contact gezocht met camera.nu, had een omkeerring nodig voor een oude lens, gegevens werden op internet op gezocht, waarna ik het juiste artikel kon bestellen

Jan Ham 24-09-2017 Via de website gekocht

Voordelig en snel geleverd

Ik ben zeer tevreden over deze shop. Het bestelde was zeer voordelig ten opzichte van andere shops en zeer snel geleverd en geen verzendkosten.

tinus 24-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering en bij vragen snel antwoord

Ik heb al eerder wat gekocht bij cameranu en heb er goede ervaringen mee. Ook bij vragen snel en duidelijk antwoord.

Frans 24-09-2017 In de winkel gekocht
Urk

Prachtige winkel, goede en prettige sfeer.

Bij de aankoop van foto en/of video apparatuur vind ik het belangrijk om de spullen ook eerst even in het te zien en in de hand te hebben voordat ik definitief koop. Met een echte winkel is dat een grote plus van CameraNu.nl. De verkopers hebben verstand van zaken en nemen alle tijd om je van het juiste advies te voorzien. De prijzen zijn gelijk aan die van de webshops zonder winkel, dus ook de prijs is geen reden om ergens anders te kopen. Bij een volgende aankoop ga ik zeker weer naar CameraNu.

Rufus 24-09-2017 Via de website gekocht

Nette levering

Mijn bestelde product was goed verpakt. Mogelijkheid tot beschadiging was tot een minimum beperkt. Het product werd schadevrij afgeleverd. Helaas werd er geen gebruiksaanwijzing bij geleverd.

Laurens 23-09-2017 Via de website gekocht

Super. Snel

Shop heeft altijd alles wat we nodig hebben voor video-toebehoren. Deze keer een mooie cine-lens die goed is aangekomen.

Hilco 22-09-2017 Via de website gekocht

Super service

Goede Webshop en van bestellen tot bezorging helemaal tevreden !!!! Al vaker bij deze winkel besteld en top service !!

anton 22-09-2017 In de winkel gekocht
urk

service prima,top!!!!

een prima shop. levering uitstekend,en op tijd.top!!
prima kwaliteit.
ik wil cameraNU bedanken voor de service.
ik raad het iedereen aan.!! nogmaals top!!!

Nick 22-09-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl, Een website om blij van te worden.

KORTE VERSIE: scroll naar beneden

LANGE VERSIE:
Van de week de tamron 15-30 lens en de vanguard alta pro 2+ statief gehaald bij Camera nu.nl.
Besteld via de webshop en alles kwam de volgende dag keurig binnen aangezien zij deze op voorraad hadden in hun eigen magazijn.
Tamron lens is echt geweldig. Zeker op de nieuwe body van Nikon. De d850. Maar op zo'n zware body met een zware lens hoort ook een goed statief.
Ik koos voor de alta pro 2+ vanwege het middenzuil wat 180 graden kan draaien waardoor je de camera als het ware tussen de poten in heb staan. Voor macro fotografie is dit geniaal maar voor landschapsfotografie kun je hiermee ook zeer leuke composities creëren.

Bij het inspecteren van de statief bij binnenkomst bleek de middenzuil helemaal niet te kunnen scharnieren. Hij zat vast. DOA. Dead On Arrival.
Zo heet dat als iets stuk aankomt.
Contact opgenomen met cameranu en kon de statief terug sturen.
Nou wist ik alleen dat er van dit statief ook een carbon versie was dus heb eigenlijk direct na verzending meteen een mail naar ze gestuurd en gevraagd, joh kunnen jullie toevallig ook aan de carbon versie komen?
En nu komt het leuke. Vanaf nu werd half cameranu betrokken bij deze vraag.
De carbon versie kon niet geleverd worden en ze kwamen met allerlei alternatieven.
Niet opdringerig of vanuit een verkoop perspectief. echt professioneel advies.
Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om hetzelfde statief toch te nemen maar dan een die wel werkte.
en nu heb ik en een lens die schitterend is en een statief die zowel body als lens makkelijk aan kan als ik aan de waterkant in de wind sta. Perfect.
Hun klantvriendelijkheid, professionaliteit en dat toch met een persoonlijk tintje was heerlijk om mee om te gaan.
Bij een eerstvolgende uitgave voor de camera zal ik zeker eerst aan Cameranu.nl denken.

KORTE VERSIE:
Cameranu.nl is klantgericht, geeft professioneel advies, denkt met je mee.
Ik heb een statief die bij cameranu is gekocht DOA gekregen. Terug gestuurd en zij hebben me
zeer geholpen met persoonlijk en professioneel advies voor een vervanging.
Iets stuk binnenkrijgen is nooit leuk, de afhandeling daarentegen zeker wel.
uiteindelijk een nieuw statief binnengekregen wat wel werkt.

Xxx

Ray 22-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website, gemakkelijk bestellen en betalen. Daarnaast nog eens een snelle en nette levering. Wat wil een klant nog meer!

Danny 21-09-2017 Via de website gekocht

Erg goede prijsverhouding en snelle levering

Ik was op zoek naar een onderdeel van een camerastatief en CameraNU.nl bleek veruit de goedkoopste te zijn (30% goedkoper dan de rest op een prijs

Bianca Dekker 21-09-2017 Via de website gekocht

Super snelle service!

Product besteld en de volgende dag in huis.
Alles werd netjes gecommuniceerd.
Hebt product hebben wij direct getest en is echt helemaal geweldig.
Wij deden dit als "test" maar gaan een dezer dagen gelijk weer een vervolg bestelling plaatsen.
Echt een aanrader!

Jasper 21-09-2017 Via de website gekocht

Service op maat!

Cameranu.nl bood mij de snelste service ten opzichte van andere aanbieders van hetzelfde product. Ik bestelde mijn product om 20.30 en ontving het, zoals beloofd, de dag erna voor 16.00.

Maria 21-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service en prima advies

Meerdere malen vragen gesteld online en in de winkel. Ik word altijd keurig geholpen. Men neemt de tijd voor je en neemt vragen serieus. Artikelen zijn bijna altijd op voorrraad en worden keurig geleverd op verzoek.

Kwaliteit en service prima in orde!

Henk Bruins 21-09-2017 Via de website gekocht

Vlotte goede, dus geweldige service

Cameranu is klantvriendelijk en denkt absoluut goed mee. Kwalitatief verkoopt men goede spullen. Als er iets niet goed is, dan kan je het zonder problemen retourneren. Mijn - meerdere - ervaringen zijn dan ook zeer positief. Mijn advies: Waai maar eens bij ze aan in Urk, dan kan je in het dorp trouwens ook heerlijke visjes eten. Net zo perfect als Cameranu!

Jaap 21-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en scherpe prijs

Ik was op zoek naar een filter voor mijn Tamron zoomlens. Op internet zag ik dat Cameranu ook een filter van Tamron heeft. En goed geprijsd. Deze filter besteld en keurig op tijd de volgende dag bezorgd.
Prima informatie over verloop bestelproces.

Joomay 20-09-2017 Via de website gekocht

Binnen 24u mijn bestelling binnen!

Begin september online de Dji spark drone besteld bij CameraNu. Binnen 24 had ik de drone binnen en mijn eerste vliegbeurt gemaakt!

Stagephoto 20-09-2017 Via de website gekocht

Snel en goed..!

Lekker vlot, duidelijk en correct geleverd, goede ervaringen mee..! Ik kan het iedereen aanraden. Top..!

WJW 20-09-2017 Via de website gekocht

Prima overzichtelijke webite

Afspraken ook voor latere levering goed nagekomen ontvangst dag later dan aangekondigd maar dat was schuld van 'geweldige'
Postnl

Gaston 20-09-2017 Via de website gekocht

Vlot en snel

even aanklikken op een vlotte website waar ik snel gevonden had wat nodig heb.
Net zo snel betaald en het werd ook net zo snel gelverd, keurig verpakt.
Waarom dan geen 10. Misschien de volgende keer

Edmond 20-09-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service. Doen wat ze beloven.

Goede website. Ze leveren precies wat je besteld hebt binnen de aangegeven tijd. Het product is goed en veilig verpakt.

Cornè 19-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Heb een camera besteld. Bleek de verkeerde kabel bijgeleverd te zijn. Zonder problemen de goeie geleverd. Top service!

Kees 19-09-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service!!!!

Artikel werd dezelfde dag nog afgeleverd op mijn vakantie adres (camping). Via het bezorg bedrijf kon ik tijdstip volgen waarop het werd afgeleverd. Ging perfect!!! Zelfs nog een half uur eerder san gepland. 11.00 uur besteld, 18.00 uur bezorgd ergens veraf in Zeeland. TOP!!!

Qian 19-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Het website is overzichtelijk en makkelijk te navigeren. Verder is de bezorgservice lekker snel en op tijd.