Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dukkers 21-03-2017 In de winkel gekocht
Urk.

Goede voorlichting en service!

Had een aantal dingen nodig vond ik zelf. Dankzij de afstemming van mijn vraag en de aanwijzingen van de verkoper (bij wie ik geen moment de indruk had zo veel mogelijk te willen verkopen) heb ik een fantastische set bij elkaar. En i derdaad, ik had meer in gedachten.

Freddy Hoyng 21-03-2017 Via de website gekocht

Snelle betrouwbare leveringen!

Ik heb net voor mijn Sony Systeem camera Ilce 6000, die ik ook al eerder met veel tevredenheid bij Cameranu.nl online had gekocht een grotere lens gekocht. De levertijden en het betrouwbaarheidsgevoel heb ik vergeleken met andere sites en koos weer voor Cameranu.nl. Daarbij is de site duidelijk en overzichtelijk met alle info die je nodig hebt. Mijn lens had ik de volgende dag in huis.

Eric Krijger 21-03-2017 Via de website gekocht

Perfect

Een standaard voor een camera gekocht. Precies wat we nodig hadden en prijs incl verzendkosten, waar vind je dat nou. Ook de verzenddatum kunnen bepalen zodat we thuis waren

Truus 21-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!!

Koop wel vaker bij Cameranu.nl. Altijd snelle levering. Verder nooit problemen gehad met de geleverde producten. Top!!

Edwin 21-03-2017 Via de website gekocht

Mooie online webshop met een goede klantenservice

Toen ik op zoek was naar een Gopro bleek er een tijdelijke aanbieding te zijn bij de concurrent. Nadat ik hierover een e-mail heb gestuurd hebben ze de prijs aangepast en kon ik ook bij Cameranu profiteren van de aanbieding.

Kortom goede webshop met klantvriendelijke medewerkers. Overigens was de bestelling de volgende dag gratis in huis!

Sibba77 21-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

De prijsverhoudingen met andere aanbieders maakt weinig uit maar cameranu heeft wel de beste service wat betreft leveringen. Al mijn bestellingen zijn naar grote tevredenheid gegaan. Top bedrijf.

Araneus 21-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

De camera werd binnen de gestelde termijn geleverd. Bij ontvangst en het uitproberen van de camera en meegeleverde accessoires bleek de batterij oplader niet te functioneren. Mailtje gestuuRd en volgende dag had ik al een nieuwe. Oude kon met retourbon worden teruggestuurd.

Molly 21-03-2017 Via de website gekocht

Prachtig camouflagekleed

Ik heb een camouflagekleed gekocht omdat ik veel aan natuurfotografie doe. Hierdoor verstoor ik de dieren niet en kan ik mooie foto's maken.

Merlijn 21-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en uitgebreid assortiment

Makkelijk bestellen, volgende dag bezorgd en alles zonder problemen. Precies zoals een webshop moet werken! Ook op vragen wordt snel en adequaat gereageerd.

Erik 21-03-2017 Via de website gekocht

's avonds laat besteld, de volgende dag in huis.

Omdat een andere webshop een deel van mijn bestelling toch niet op voorraad bleek te hebben, heb ik die bestelling geannuleerd en in de avond alles bij CameraNu besteld. De volgende dag al alles keurig verpakt geleverd, en ook nog voor de beste prijs die ik kon vinden. Uitstekende ervaring dus!

George 20-03-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel, goede service

Alles wat ik nodig heb wat betreft fotografie, kan ik hier vinden. Supersnelle levering en hele fijne service. Goed bereikbaar. Mocht er iets mis zijn gegaan, kan natuurlijk altijd gebeuren, wordt het altijd netjes en naar mijn tevredenheid opgelost.

Karishma 20-03-2017 Via de website gekocht

Service ging super!

Ik was op zoek naar fotokaartjes voor een polaroid camera en kwam op deze site terecht. Ondanks dat ik vind dat de pagina er niet heel professioneel en betrouwbaar uitzag, heb ik toch een gok gewaagd. Per ongeluk had ik twee keer betaald en raakte ik lichtjes in paniek dat het niet goed zou aflopen. Integendeel, de mevrouw aan de telefoon heeft me met 5 minuten geholpen en geregel dat het geld weer werd teruggestort. Twee dagen later had ik het geld binnen. En het belangrijkste: de fotokaartjes zijn enthousiast ontvangen!

M.de Hoop 20-03-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Er is niets op deze shop aan te merken goede werkende website.
Heb via de website van Cameranu.nl gekocht had al eens in de winkel geweest , je weet niet wat je zeer veel keus zodoende via de website gekocht.

Leo 20-03-2017 Via de website gekocht

Prima prijs en service

Duidelijke site en goede prijs tov andere shops. Een drone gekocht die bij anderen niet leverbaar was, of duurder. Levering keurig op tijd.

Mevr. M. de Jong 20-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende Service van CameraNU.nl

CameraNu is een uitstekend internetadres om fotospullen te kopen. Ik kocht er een camera en nu ook een tweede batterij en memorycard. Super dat je ook de bezorgtijd kunt aangeven. En inderdaad is alles keurig de volgende dag bezorgd. Volgende keer maak ik weer gebruik van hun onlinediensten. Ik kan CameraNU.nl van harte aanbevelen.

Brasskapisch 20-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en de goedkoopste

Motivatie: Omdat we vroeger op school geleerd hebben dat er altijd ruimte is voor verbetering geven we simpelweg geen 10en weg, vandaar mijn 9. Wat overigens een ruime 10 is.

Ik heb een simpele Mount gekocht voor op de motor waar dan straks mijn Gopro en Garmin aan bevestigd kunnen worden, over het product ben ik zeer te spreken.

Over de levering echter, beter kan gewoon niet. Ja als ze hem thuis komen brengen met een bloemetje. Maar dan zal je net zien dat ik niet thuis ben.

Ik raad deze winkel zeker aan, goedkope prijs voor dit product. De snelle levering. De goede afhandeling en het enorme assortiment.

BedanktNU Camera vrienden.

-Jeffrey

Japijo 20-03-2017 Via de website gekocht

Alles gemakkelijk en ordelijk te vinden.
Ook goede beschrijving en duidelijk te lezen.
Ruime keuze van de artikelen.

Familie Wassens 20-03-2017 In de winkel gekocht

Mw.

Deskundig advies, vriendelijk personeel voor een fijne prijs. We zijn erg blij met onze zoomlens en verrekijker.

Ben de Bondt 20-03-2017 Via de website gekocht

Zeer fijn en kundig geholpen Fantastische service Geweldig

N.a.v. product keuze kwam ik Camaranu.nl uit. Product de andere dag in huis maar werkte niet. Na een belletje met de servicedesk werd alles snel en goed opgelost.

EDO 20-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering. Scherpe prijzen. Uitstekend assortiment. Gebruiksvriendelijke webshop. Prima ervaring bij Cameranu.nl

Aart W. van Wijk 20-03-2017 In de winkel gekocht
de Loods te Nijkerk

ouderwets goede service

Om een acht te verdienen moet je goed wezen. Deze fototoestellenwinkel doet dat dus. Op zondag, ja ik weet het, geef ik aan iets te willen en het wordt direct voor me in het bestelsysteem geregeld. Toch heel wat anders dan "als het er niet ligt, dan hebben we het niet" . Zojuist krijg ik de melding dat mijn pakje onderweg is. Dat maakt mij als klant blij.

Jan Broekhuizen 20-03-2017 In de winkel gekocht

erg goede adviserende winkel

Cameranu.nl is een erg goede adviserende winkel, waar men nog tijd heeft voor de klant. Daarnaast zijn ze prijstechnisch ook erg goed met leuke pakket aanbieding

Anna 19-03-2017 Via de website gekocht

Scanner

Goede prijs voor een goede negatief scanner en snelle levering. Op de site kun je goed de verschillende Scanners vergelijken zodat je de juiste keuze kunt maken

Peter J. 19-03-2017 Via de website gekocht

Unieke Urker in aanbod, kwaliteit, prijs met gedegen service

Goede produktinformatie en vakkennis. Snelle transparante verwerking van de order. Staat achter het produkt en schroomt niet dit de klant lange tijd te garanderen.
Een kwaliteitszaak, waar ik geregeld shop en anderen kan aanraden.
Immer tevreden.

Astrid 19-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Online besteld en al de bestelde artikelen waren keurig verpakt waardoor alles netjes is aangekomen!

Joop 19-03-2017 Via de website gekocht

Hoya UV Filter 62mm HMC C-Serie diameter 62 mm

Via google gevonden en op basis van andere reviews gekozen. Bestelling gebruiksvriendelijk en de bestelling via post verliep prima.

Klaas Venema 19-03-2017 In de winkel gekocht
Urk

Er ging een "winkel" voor me open.

Vakkennis en service, deze combinatie gaf voor mij de doorslag om ook direct een nieuwe camera te kopen.

Maarten B. 19-03-2017 Via de website gekocht

Goede ervaring!

Was mijn eerste bestelling bij deze webwinkel. Duidelijke overzichtelijke website.
Ik heb hier een Drone gekocht en heb gekozen om hem te laten bezorgen op zondag. De levering is prima verlopen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Al met al een positief gevoel overgehouden aan deze winkel. Zal er zeker nog eens bestellen.

Wouters 19-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige servise

Geen verzend kosten ,en snelle levering
en de levering is goed te volgen .
De betaling is ook eenvoudig

John Browski 19-03-2017 Via de website gekocht

Heel erg tevreden.

Zeer tevreden. Zaterdag besteld, zondag in huis. Als naar behoren. Valt niks op aan te merken. Een heel blij met mijn camera.

Mindert 19-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service

Bij CameraNu een tweedehands Pentax objectief gekocht.
Deze was als nieuw en werd de volgende dag zeer goed verpakt al bezorgd.
De lens voldeed zeer goed aan de omschrijving, Top!

Paulus 19-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

Overzichtelijke shop. Uitstekende prijzen. Gemakkelijk bestellen. Snelle levering. Top. Ben helemaal tevreden.

Anneke Bosscha-Merkus 19-03-2017 Via de website gekocht

Ben heel SUPER tevreden.......

Heel veel keus, goeie prijs/kwaliteit, zeer vlotte bezorging! Vandaag besleld, volgende dag in huis.

Roelof 18-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering, zelfs op zondag!

Camera, Nikon D90, was zoals omschreven. Netjes verpakt met alle benodigde spulletjes, zoals lader, draagriem, oculairdop, gebuiksaanwijzing.
Ben heel positief, kan geen minpunten bedenken. (En dat gebeurt niet vaak.)

Leo Nennie 18-03-2017 Via de website gekocht

Onverwachte goede service

Bij alle grote internetbedrijven was de door mij gewenste camera, een Panasonic FZ82 enkel op pre-order te bestellen. Bij Camera-Nu werd hij binnen 2 dagen geleverd.

Gerardo Verschuur 18-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige webwinkel

Snelle service en prima levering!!! Ook geweldig in het terugnemen van producten. Mijn bestelde battery-grip functioneerde namelijk niet goed op mijn nieuwe Sony A77II camera. Battery-grip geretouneerd en binnen een maand had CamerNu het geld weer teruggestort op mijn bankrekening. Kortom geweldig goede service!!!

Enno 18-03-2017 Via de website gekocht

een geen gezeur bedrijf

Ik ken ze al sinds mijn analoge tijd, nog nooit een onzin verhaal van ze gehoord gewoon duidelijk en goed advies, misschien niet altijd de goedkoopste maar top service en je kan er altijd terecht met je vragen waar zij je oplossend tegemoet komen. Met hun ruime keuze en advies probeer ik het niet eens ergens anders.

Ria 18-03-2017 In de winkel gekocht
Urk

Goed geholpen, men denkt mee, geeft goed advies en achteraf constateerden ze zelf een foutje in de rekening welke ze keurig aan mij melden en het geld terugstorten 👍

Johan 18-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en snelle reactie via facebook !

Veel keus , mooie website , snelle reactie op een vraag en snelle levering en netjes verpakt !! Top!!

Luc 18-03-2017 Via de website gekocht

snelle verzending

produkt is zoals omschreven. dus deze winkel is zeer aan te raden.bla bla bla bla bla bla bla bla bla

Van der Zee 18-03-2017 Via de website gekocht

Aankoop yongnuo YN685 via webshop

Prima webshop met productspecificaties, vriendelijke productondersteuning obv chatbox, eenvoudig online bestelling en een fijn gevoel dat het pakketje aangetekend wordt verzonden op de dag dat mij het beste uit kwam. Kortom prima service

Rense Sjoers 18-03-2017 Via de website gekocht

Snel iets nodig? Dan ben je hier op de juiste plek.

Site is rustig en overzichtelijk. Veel keus.
Had snel een flitser nodig en na wat reviews bekeken te hebben had ik m via Camera.nu dan ook snel in huis.

Luis Monteiro 18-03-2017 Via de website gekocht

Outstanding service!

Cameranu.nl provides a great online service. They have not only some of the most competitive prices but they are very quick with delivery.

This has become my first choice of camera gear supplier.

Kenton 18-03-2017 Via de website gekocht

Bliksemse levering voor weinig maar wel een top product

Internet shoppen is hot en de juiste deals vinden is bijna een sport. Surfen in een eindeloze zee van aanbieders van de ene naar de andere pagina en evenzovele prijsvergelijkingen.
De winst is echter de juiste aanbieder eruit te vissen die uitstekend scoort op kernwaarden prijs/kwaliteit verhouding en razend snelle levering geen loze belofte is.
Voor mij is dat steevast weer Cameranu.nl die dit echt waar maakt.
Het gemak van bestellen voor middernacht en de volgende dag in huis of bestellen voor 12.00 uur op de zelfde dag nog thuis bezorgd. Wow.
En dat terwijl zonder een voet buiten de deur gezet te hebben kon ik binnen een minimum van tijd mijn Manfrotto Compact Advanced Monopod in ontvangst nemen.
Wat een luxe voor wat extra luttele euries meer.
Een top prestatie van CameraNu.nl …DIKKE duim omhoog…like...like

Daan 17-03-2017 Via de website gekocht

Aanrader!

Bestelde reader zeer snel in huis. Toen bleek dat deze niet naar behoren werkte werd er totaal niet moeilijk gedaan en kreeg ik binnen een dag een vervangende reader. Via de email kreeg ik snel en duidelijk antwoord op mijn vragen.

Hans 17-03-2017 In de winkel gekocht

Prima en Persoonlijk

Op zoek naar een nieuwe fotocamera uiteraard bij Nu.nl gekeken. Prima service, heldere uitleg over de verschillende merken en types. Geen dwang om toch maar vooral de duurste of juist een overjarige aan te smeren. Gewoon goed advies en uitleg. Uiteindelijk voor een systeemcamera gekozen.

Francis 17-03-2017 Via de website gekocht

Caruba

Fotografie in de natuur: wat bij mijn systeemcamera nog ontbreekt is een setje voor macrofotografie. Warempel kwam er bij Camereanu.nl een aanbieding van tussenringen van Caruba. Deze heb ik besteld en de volgende dag had ik ze in huis. Het zijn er 3 en het werkt eenvoudig! Top geregeld!

DaFranza 17-03-2017 Via de website gekocht

Na de bestelling geplaatst te hebben was het product snel ter plaatse, ik was erg blij ermee en alles liep op rolletjes.

aanrader!

M.R. Swart 17-03-2017 Via de website gekocht

Goede, snelle service

Ik wilde dit mooie achtergrond systeem al heel lang en bekeek het regelmatig op de site! Nu ik het eindelijk in mijn bezit heb, komen mijn dromen uit wat betreft studio fotografie waar ik graag in verder wil groeien. Vrijdag besteld, dinsdag bezorgd, netjes tot de voordeur! En nu lekker al een paar dagen aan de slag ermee!

Gerrie van Geffen 17-03-2017 Via de website gekocht

Blije klant

Vorige week donderdag ging mijn externe harddisk kapot, een hoop stress echter een kort overleg en advies van Cameranu.nl en een dag later werd mijn nieuwe harddisk afgeleverd en kon ik beginnen met het herstel.
Goed advies, snelle levering en een goed prijs. wat wil je nog meer?