Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dennis Weggelaar 28-03-2017 In de winkel gekocht

Drie keer TOP!

Top service, Top product en Top prijs:
Maandag 20 maart was ik op de Professional Imaging beurs in Nijkerk. Zoekend naar de Canon 100-400 telelens kwam ik terecht bij een presentatie over het maken van mooie natuurfoto's. Ik bleef even hangen en raakte in gesprek met een medewerkster van Camera.nu. Zij was goed op de hoogte van de mogelijkheden de telelens en kon mij een leuke beursaanbieding doen. Samen met de twee jaar garantie, vriendelijke mensen en een uitstekend product maken mij echt tevreden. Camera.nu is een aanrader!

Mischa 27-03-2017 Via de website gekocht

Super service, strakke prijzen en snelle verzending !

Ik vind CameraNu een fijne webshop, de prijzen zijn scherp, de service is uitstekend en men is lekker snel met verzenden. Derhalve ook zeer geschikt voor je last-minute aankopen.

Jan 27-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Webshop is duidelijk, het zoeken naar de juiste camera ging vlot. Uitleg van de camera op site is duidelijk en camera werd de volgende dag al afgeleverd.

hth 27-03-2017 In de winkel gekocht

Zeer snelle service

Heb 2 stuks Nissin i60A flitsers en de air1 gekocht en ze zijn veel sneller geleverd dan de verwachting was. Perfect dus. En ik ben zeer tevreden over de aanschaf. Goed geadviseerd.

dbruinekool 27-03-2017 In de winkel gekocht
Beurs Professional Imaging in Nijkerk

Eerlijke informatie

CameraNu stond op Professional Imaging en op het Benrostatief zat 15% beurskorting, dus daarom ter plekke gekocht. Ik kreeg in de Cameranu-stand eerlijke informatie. CameraNu is bij mij al bekend door de goede levering en goede service bij vorige aankopen.

M v Beek 27-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige hulp

Wat ben ik fijn geholpen bij camera.nu, Vond het lastig om zelf via de site te bestellen en besloot hulp in te schakelen. Ik werd geholpen door een erg aardige dame, die alles op een heel relaxte manier voor me opzocht en aan me doorgaf. Het was meer dan alleen prettig, deze persoon aan de andere kant van de telefoon had kennis van zaken en zat helemaal op haar plek. Wat voor mij het bestellen van de juiste producten een stuk makkelijker maakte en door haar vriendelijkheid extra plezierig . Ook daarna alles keurig geregeld omtrent bezorgen.Ik ben oprecht erg tevreden, hier wordt n mens blij van!

Arnold 27-03-2017 In de winkel gekocht

Korting op de Professional Imaging beurs

Ben al jaren klant bij CameraNu en vooral tevreden over het uitgebreide assortiment, punctuele service en uitstekende garantie. De zoekmogelijkheden op de website zouden nog verbeterd kunnen worden. Als eigenaar van Sony/Minolta ben ik meestal niet geïnteresseerd in het aanbod van producten voor Nikon/Canon/Olympus/etc. Ik vind het ook jammer wanneer je niet van te voren weet of een product binnenkort niet meer leverbaar is.

Gert 27-03-2017 In de winkel gekocht

Uitgebreid en vakkundig geholpen

Het was erg druk toen we op zaterdagmiddag kwamen. Het duurde ook lang voor we geholpen werden, maar niemand was ongeduldig. Iedereen zag dat de verkoop en servicemedewerkers de tijd namen om de mensengoed te helpen en ook toen we zelf aan de beurt waren was er geen spoortje van gehaastheid. Geduldig en vakkundig heeft de medewerker ons geïnformeerd over de voor en nadelen van onze keuze voordat we binnenkwamen en aan de hand van zijn advies hebben we onze keuze dan ook bijgesteld.

Heel tevreden en met een mooie Nikon D5600 met Tamronobjectief verlieten we het pand

J. van Nierop 27-03-2017 In de winkel gekocht

vakkundige winnl

langs geweest in Urk voor diverse foto artikelen, goed deskundig advies, duidelijke uitleg en goede service, en ook mooi dat je alles kunnen zien en testen

AlexF.nl 27-03-2017 Via de website gekocht

Degelijk en snel

Duidelijke omschrijving en ruime keuze.
Levering op maat.
vele aflevermogelijkheden zodat elke klant zelf kan kiezen welke manier hem/haar schikt.

Onno 27-03-2017 Via de website gekocht

Snel

Ik werd heel fijn geholpen en de dag daarna werd het al bij me thuis gebracht.
De verkoper had kennis van zaken en de prijs was super, maar dat kwam omdat ik hem op de Professional Imaging beurs had gekocht met extra korting.

Arnold de Gans 27-03-2017 In de winkel gekocht
PROFESSIONAL IMAGING te NIJKERK

Persoonlijke service en consumenten gemak

Tijdens de PI te Nijkerk wat onmisbare items voor mijn fotografie gekocht. De eerste werd zonder extra kosten gewoon via de post thuis bezorgt de tweede stond aan het eind van de beurs keurig op mij te wachten bij de verkoopstand .. Dikke complimenten !!

bart sikkema 27-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service.

Op de dag(een zaterdag) dat we mijn artikel kwamen halen was het ontzettend druk. Ondanks de drukte werd ik toch op een aangename ontspannen manier benaderd en geholpen. Ik had al eerder van collega's goede berichten gehoord over CameraNU, maar ik heb het nu zelf meegemaakt. Klasse mensen. Groeten uit Groningen.

Arthur 27-03-2017 In de winkel gekocht
Capelle a/d Ijsel

Top service!

Zeer klantvriendelijke service, staan altijd klaar met advies en stellen de klant voorop en nemen de tijd om goed te luisteren. Duidelijk zeer veel kennis aanwezig onder het personeel, iets wat tegenwoordig steeds moeilijker te vinden is.

Ellen 27-03-2017 Via de website gekocht

Lekker snel

Op zaterdagmiddag bestelling geplaatst en maandgmorgen geleverd. Heerlijk snel dus.
Ruime keuze en prijs kwaliteit uitstekend.

RSB 26-03-2017 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk en goede service.

Een artikel gekocht op een zaterdag op een beurs met flink wat korting aangeschaft. Helaas was het op dat moment uitverkocht.
Zou die dag nog wel gebracht worden, maar duurde voor mij te lang.
Er werd voorgesteld dat dit met pakketdienst zo snel mogelijk thuis zou worden afgeleverd en inderdaad had ik het maandag al in huis (met track and trace te volgen) zonder enige extra kosten.
Perfecte service en zeer aanbevelingswaardig met een uitstekende en gebruikersvriendelijke website.
Eerste en zeker niet laatste keer dat ik van CameraNu gebruik zal maken.

Frits 26-03-2017 In de winkel gekocht
Tijdens de Professional Imaging

Prima Advies

Cameranu heeft een breed assortiment en kan daardoor ook een goed advies geven. In mijn geval betrof het een statief voor algemeen gebruik in het veld.

Dennis Visser 26-03-2017 In de winkel gekocht
Op de beurs

Top klant gerichtheid

Op de professional imaging beurs in Nijkerk op de geweldig stand van Camera nu een nieuwe lowepro rugzak gekocht.
Ondanks de drukte op de beurs uitgebreide uitleg gekregen en hulp gehad bij de keuze van mijn aankoop.

G-J.Boer 26-03-2017 Via de website gekocht

Mooie fotowinkel met een goede service

Op de Profesional imaging beurs voor het eerst kennis gemaakt met deze fotowinkel . Het eerste contact beviel mij zo goed , dat ik na de PI beurs gelijk nog wat andere fotospullen daar heb gekocht. en ook nog eens 5 jaar garantie op de gekochte artikelen . geweldig . kom hier zeker vaker terug.

Kim 26-03-2017 Via de website gekocht

Super service

Betrouwbare winkel snelle service
En altijd alles netjes en heel afgeleverd!
Al een paar keer bij deze winkel wat besteld en elke keer dik te vreden :)

Wibo 26-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Uitgezocht wat ik wilde hebben, een wireles shutter remote control, deze besteld en binnen 2 dagen thuis afgeleverd. Alles werkt prima, een goede aanwinst voor mijn Nikon D300

AnimalConcepts 26-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Service, online en in de winkel van cameranu bevalt altijd heel goed. Goede informatie online en in de winkel, hulp in het kiezen van het beste product en een snelle levering.

Renske 26-03-2017 Via de website gekocht

Enorme vakkennis en zeer klantvriendelijk

Ik had een aantal vragen over mogelijke accessoires die geschikt waren voor de camera die ik wilde bestellen, en deze werden steeds zeer vakkundig, vriendelijk en snel beantwoord, zelfs 's avonds! Bestelproces was makkelijk en na betaling waren de bestelde producten de volgende dag veilig verpakt in huis.

Herman 25-03-2017 Via de website gekocht

Prima verrekijker voor nette prijs

Supersnelle levering. Site met veel keuze. Dit is een lichte verrekijker met breed veld en stelt scherp tot op ca. 4 m, dus heel geschikt voor vogelobservaties. Ik ben er heel blij mee!

Peter 25-03-2017 Via de website gekocht

Mooi monitor en snelle levering

Mooie monitor, met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Makkelijk in elkaar te zetten en aan te sluiten. Verder viel mij de erg snelle levering op, Top!

Omi-ina 25-03-2017 Via de website gekocht

eweldig snelle levering!

Een SanDisk 64GB Compact Flash Extreme 120MB/s geheugenkaart besteld en de volgende dag werd deze al afgeleverd door de postbode!

Peter v S 25-03-2017 Via de website gekocht

Lekker snel geleverrd

Ik heb een draagbare fotostudiobox besteld en kon al gauw aan de slag om producten te fotograferen. Een grote draagtas met diverse achtergrondkleuren en led-verlichting.

Marinus 25-03-2017 Via de website gekocht

Super levering en uitstekende kwaliteit!

Ik ben al jaren klant bij CameraNu en wederom een snelle levertijd, uitstekende prijs en goede klantenservice. Ik kan deze webshop van harte aanbevelen aan alle fotografen!

Maura 25-03-2017 Via de website gekocht

CameraNU heb ik gekozen doordat ze opvielen mbt hun prijs en hun snelle levertijd. Het product kwam binnen precies zoals verwacht en voldeed aan alle beschreven vereisten.

BeKa 25-03-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle levertijd

Zeer uitgereide website, snel besteld en volgende dag in huis. Duidelijk een website/winkel om regelmatig naar terug te gaan!

Geweldig aanbod 25-03-2017 Via de website gekocht

snelle service en een breed assortiment

Door het specialisme en breed en diep assortiment is het fantastisch winkelen. Een doorsnee foto/ video winkel is daarmee een grote verliezer. Ook de kennis en evt. ondersteuning is van TOP kwaliteit.

Elleke 24-03-2017 Via de website gekocht

Prima service!

De screen protectors die ik ontving waren beschadigd, bij melding hiervan kreeg ik per omgaande kostenloos een nieuwe set toegezonden. Prima en snel opgelsot dus.

Johan 24-03-2017 Via de website gekocht

Deze super winkel!?

Super shop snelle bezorging! goed berpakt product. Op de mail een duidelijk overzicht van je gegevens van je en de bestelling. Ook veilige betalingen! Twee keer vorige week besteld alles was goed in orde!👌👌👌👆❤💞 ik hou van deze winkel!💞

Renee 24-03-2017 Via de website gekocht

De winkel voor je cameraspullen!!

Mooi overzichtelijke website met leuke aanbiedingen, maar blinkt vooral uit in waar het om gaat: het leveren van kwaliteitspullen! De enige winkel waar ik m'n spullen nog haal, met goeie garantie.

Paul 24-03-2017 Via de website gekocht

1 telefoontje

Een telefoontje met de medewerker nam mijn twijfel meteen weg. Dit nd filter is voor mij geschikt. En inderdaad, ik ben er erg tevreden mee. Helder en adequaat geholpen. Bedankt!

Anoek93 24-03-2017 Via de website gekocht

Fijne, duidelijke webwinkel met uitstekende service!

Duidelijke, overzichtelijke website. Erg handig dat bij het kiezen van een camera meteen de bijpassende accessoires worden getoond. Kwalitatief erg goed en prijs-kwaliteitsverhouding is ook absoluut goed. Snelle service, en handig dat ik zelf het bezorgmoment kon kiezen.

willem 24-03-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld

duidelijke site met groot aanbod wat ook nog eens heel snel was geleverd. De kap had een paar witte vlekjes maar dat was er zo af te poetsen

Matthijs 24-03-2017 In de winkel gekocht

Top service, Top Vriendelijk

Duidelijk wat je koopt, goede klantenservice, goede info verzending en ontvangst, goede garantie/retourbeleid.

Marco 24-03-2017 Via de website gekocht

Grote keuze, snelle service

Cameranu.nl beschikt over een groot asortiment in verschillende prijsklasses waardoor er altijd wel iets van je gading bij zit. Na bestelling wordt je netjes op de hoogte gehouden van het bestel en afleverproces en krijg je het product ook zeer snel in huis. Voor mij een absolute aanrader!

Joël 23-03-2017 In de winkel gekocht

Geweldig!!!

Ik ben nog niet heel erg bekent met camera`s en werd juist daarom enorm goed geholpen met wat de beste keuze was voor mij. Ze hebben me tot een goede keuze laten brengen en een paar weken na de tijd ben ik nogsteeds enorm blij met de aankoop :D

Luuk 23-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige winkel

Goede winkel. Goede prijzen en snelle bezorging. Ga hier zeker vaker kopen. Alle emails kreeg ik direct binnen met de juiste informatie die ik nodig had.

Maurice Sanders 23-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en prima verpakt

Snelle levering en prima verpakt. Spullen waren netjes verpakt en de volgende dag al binnen. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Emmely 23-03-2017 Via de website gekocht

Geweldig!

Bij CameraNu een onwijs mooie en goede powershot Camera gekocht. Snelle levering en top service.
Ik zou het zeker aanraden. Topshop!

Dirk 23-03-2017 Via de website gekocht

Meneer

De ene dag heb ik gebeld over een verkeerd geleverde kabel, de andere dag had ik de goede kabel in huis. Perfecte service.

A. Smit 23-03-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle afhandeling

Ik had nog niet eerder van deze shop gehoord, maar de prijzen zijn in overeenstemming met het geleverde. Snelle service wat ik ook belangrijk vind. Goede garantie voorwaarden. Een aanbeveling waard

Marco 23-03-2017 Via de website gekocht

Heb hier een batterijoplader besteld, deze is snel geleverd en werkt prima. Kortom, zeer tevreden. Aanradertje dus !

John Doe 23-03-2017 Via de website gekocht

Zeer uitgebreide collectie en prima levering. Aanrader

Ik de winkel van CameraNU.nl vind ik zaken die ik in andere winkels niet gevonden kan krijgen. Eerder heb ik matglazen kunnen kopen en nu zonnekappen van een afwijkende maat. Daarbij is de aflevering precies zoals afgesproken en zijn de artikelen netjes verpakt.

Raul 23-03-2017 Via de website gekocht

Goede en hele snelle service!

Ik had snel een lens nodig voor mijn werk als fotograaf dus ben ik uitgekomen bij cameranu.nl. Laat in de avond besteld en de volgende ochtend had ik de lens al in huis!

Rick 23-03-2017 Via de website gekocht

Perfecte Levering!

Na lang zoeken besloten om de Dji Mavic te kopen. Helaas had geen enkele webshop of winkel hem meer op voorraad. Tot ik een dag later bij CameraNu kwam op de site en de magische woorden "Op Vooraad" zie staan.

Gelijk besteld natuurlijk en direct al zicht op de tijd waarop ze het pakketje zouden bezorgen. Fijn om dat al te zien voordat je überhaupt een bestelling doet en net niet thuis bent.

Zojuist een nieuwe bestelling gedaan voor wat andere dingen die vanavond al weer in huis komen.

Wat wil je nog meer als klant ?!

reviewman 23-03-2017 Via de website gekocht

perfece levering

heb een nikon d3300 besteld met een 18-55mm vr p lens bestellen ging makelijk en snelle levering echt een geweldige winkel met veel accesoires en camera's