Deze score is berekend op basis van 2351 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Arc1975 29-01-2020

Heb via de site contact gehad met een medewerker die heeft mij vriendelijk geholpen waardoor ik tot de aankoop ben over gegaan. Pakket netjes op tijd zoals aangegeven en goed verpakt voor eventuele schade bij transport.

Bauman 29-01-2020

Fijne winkel met prima prijzen en goede service.
We bestellen regelmatig bij CameraNU en alles wordt altijd netjes en snel geleverd.
Ook zijn we altijd goed en vriendelijk geadviseerd bij de CameraNU winkel in Urk.
Top winkel, zeker een aanrader om je camera en benodigdheden te halen.

Roland 29-01-2020

Onwaarschijnlijk snelle levering , aan een concurrentiële prijs.
S'avonds besteld, volgend dag geleverd in de voormiddag.
Prima service !

Wien 29-01-2020

Een duidelijke web-site, vriendelijke prijs en snelle levering, precies binnen de uren die vooraf werden aangegeven.
Zo mag voor mij iedere levering worden afgehandeld.

A Jansen 28-01-2020

Een niet allerdaagse aankoop van Cokin Filters werd ik prima geholpen door een medewerker. Iets wat niet meer leverbaar was hebben ze via een omweg toch voor elkaar gekregen. Hulde Meedenkend personeel vind je bijna niet meer. Zuinig op zijn

R. Bakker 28-01-2020

ben zeer tevreden over Cameranu.nl zeer snelle levering, helaas bleek een mini SDHC kaartje kapot in de verpakking te zitten na wat heen en weer gemaild te hebben met foto's van het kaartje sturen ze alsnog een nieuw kaartje naar mij op. helemaal TOP!

ton ouwehand 28-01-2020

Een fijne winkel met een ruim assortiment. Als je wwet wat je wilt kopen, dan ben je bij de snelle bali zo aan de beurt en komen je aankopen snel uit het magazijn. Na mijn laatste aankoop had ik vragen voor de klantenservice. Zij zijn eerlijk en duidelijk in wat ze voor je kunnen en willen doen. Daarbij zijn ze heel coulant. Kortom een hele goede ervaring en een heel tevreden klant.

Chris Zweers 28-01-2020

Ik was altijd bij Camera Tools in Apeldoorn en was daar misschien wel een beetje verwend door de medewerkers, ik kocht een keer een mooi statief en kwam met die medewerker aan de praat ook over mijn camera een Nikon D7500 ik had wat problemen met het menu en deze beste man nam heel rustig de tijd om mij het één en ander uit te leggen over mijn camera die ik daar trouwens niet gekocht had. ikging trouwens ook met een ander statief naar huis als waar ik eigenlijk voor kwam, dit statief was beter en wat nog belangrijker is goedkoper. dit komt omdat de medewerker mij vroeg wat ik er mee wilde en daar over pratend onder het genot van een kopje koffie kwamen wij bij een heel ander statief uit. De laatste keer kwam ik voor een monitor en een bijpassende printer toen kwam ik er achter dat de zaak was overgenomen door CameraNU ik werd een beetje bang dat het nu misschien wel heel anders kon gaan , maar nee hoor het was nog steeds het zelfde alle tijd en weer een heel goed advies. ik ben er ook een voorstander van om als ik wat wil het in de winkel te gaan halen praat toch veel makkelijker dan via de webwinkel. tegenwoordig gaan mensen in een winkel kijken en kopen het dan on line ik doe het net anders om ik ga op internet kijken wat ik wil en koop het dan in de winkel.

Robbert 28-01-2020

Zowel in Urk als in Amsterdam erg goed geholpen om een keuze te maken met aanschaf van 2 lenzen voor Canon 77D. De ene lens in Urk (Sigma 18-70) gekocht en de andere in Amsterdam (Tamron 70-210).

Ronald van Wingerde 28-01-2020

Bestelling was snel en correct geleverd. Aanvankelijk bestelde ik het verkeerde maar na een berichtje kreeg ik prompt een retour formulier en heb ik gelijktijdig het juiste besteld. Na het insturen van het verkeerd bestelde ontving ik een ontvangstbevestiging met de melding dat het bedrag van der aankoop werd teruggestort.
Snel, betrouwbaar en behulpzaam. Zeker een leverancier om bij terug te komen.

Sigi 28-01-2020

leuk dat er korting op het artikel was.
Het werkt heel goed.
Eén minpuntje. De bijhorende batterij werkt niet zo lang.

Igor 27-01-2020

Besteld bij cameranu.nl alles in orde snelle levering maar het product is ook gewoon te koop op AliExpress voor 46 euro en bij hun betaal je 70 euro tevreden met het product behalve de prijs

EdeuX 27-01-2020

Cameranu past bij fotografie zoals honing bij een bij. Hulp en uitleg is perfect. Workshops zijn boeiend en zeer leerzaam. Ik ben zeer tevreden en zou niet anders willen

Berke Sinnema 27-01-2020

Heldere en overzichtelijke webshop die de belangrijkste punten goed in beeld brengt en daar naast beschikt over een boel informatie over de producten. Het punt dat mij overhaalde hier te kopen was de lange garantieperiode van 5 jaar. Iets waar ik slechts een beetje meer voor betaalde dan bij een concurrent zonder aanvullende garantie. De bezorgtijd was ook bliksemsnel! In de avond besteld. De volgende ochtend om 9:00 stond de postbode al voor de deur, petje af!

Casper 27-01-2020

Zeer positief over camera nu. Behulpzaam en kwalitatief personeel die de tijd voor je nemen. Assortiment i eer uitgebreid. Ook online diverse aankopen gedaan oo niets als positiefs

Nouks Visuals 26-01-2020

Fijne en betrouwbare winkel met een arsenaal aan keuze. Heeft vaak goede merken en kwalitatieve producten voor een goede prijs.
Mijn 'go to' online keuze voor alles betreffende apparatuur. Met hele snelle levering!

THB 26-01-2020

Wat mij betreft krijg je wat je kunt verwachten van deze webwinkel. Je weet wat je koopt, duidelijke productbeschrijvingen, goede informatie over eventuele cash backs en regelmatige hele mooie aanbiedingen. Maar ook de normale prijzen zijn niet te duur.
Tot slot heb je diverse betaalmogelijkheden en weet je ook wanneer je het bezorgd krijgt (en naar keuze waar), via postNL (wat mij betreft de prettigste bezorger).

J.J. Nelis 26-01-2020

Ik heb nu al diverse aankopen gedaan bij Cameranu.nl
De bestelling wordt altijd zo snel mogelijk verzonden, en bij vragen wordt je ook snel en correct geïnformeerd/behandeld.
Bij het eventuele retourneren van producten word niet moeilijk gedaan.
deze zaak is goed en betrouwbaar.

Jeroen 26-01-2020

Groot assortiment, snelle levering en voor een prima prijs.
En....5 jaar garantie. Absolute aanrader!

Saskia 26-01-2020

Duidelijke prioduct omschrijving
Zeer snelle levering en zeer professioneel verpakt
Kortom : Top

Maaike 25-01-2020

Alles duidelijk, snel en vooral belangrijk: de producten goed geleverd en in uitstekende staat

Door 25-01-2020

Bestelling geplaatst voor zeer schappelijke prijs, volgende dag bezorgd. Prima!

Michiel 25-01-2020

Uitermate prettig geholpen in de fysieke winkel in Amsterdam. Kundig en vriendelijk personeel, gecombineerd met een breed assortiment tegen aantrekkelijke prijzen maakt het moeilijk deze zaak te overtreffen.

Pim 25-01-2020

Ik heb een swarovski verrekijker gekocht. 4,95 extra betaald voor levering de volgende dag (zodat ik deze zondag nog kon gebruiken bij speciale gelegeheid): Uiteindelijk werd deze maandag pas bezorgd. €4,95 niet meer terug gekregen. 2x jammer.

Elske 25-01-2020

Swarovski pocket Kijker ingeleverd ter reparatie en deze snel en kosteloos retour ontvangen. Geweldig!

Marisca 25-01-2020

Goede site. Geappt met een vraag en meteen prima geholpen. 's Avonds besteld, de volgende ochtend meteen netjes in huis. Aanrader!

Jan 24-01-2020

Goede zaak prima service.
Veel keus en mooie aanbiedingen.
Ook keuze in tweedehands

Jodocy Hubert 24-01-2020

Beste Cameranu.nl, heb onlangs een fotocamera Nikon Z6 bij jullie besteld. Over de camera geen slecht woord, integendeel. Doch jullie lichten de koper onvoldoende in over de noodzakelijkheden die nodig zijn om aan de slag te gaan.
Jullie bieden als koopoptie geen XQD geheugenkaart aan. Jullie bieden eveneens geen WT-7 aan om de een draadloze verbinding te maken met de computer.(1099€) Vele amateurs zullen echter tevreden moeten zijn met een XQD kaartlezer om verbinding te maken met hun Computer.(ongeveer 110€). Die bied je ook niet aan.
Dat de camera niet de volgende dag na de bestelling geleverd werd Is voor mij geen probleem.

Dit is mijn mening over jullie winkel en mogelijk hebben jullie volgende klanten minder ergernis als hun besteld toestel thuis geleverd wordt.

Design+Shoot 24-01-2020

Accurate info verkregen via de helpdesk. Vriendelijke WhatsApp ondersteuning. Scherp geprijsde artikelen. En last but not least: snelle verzending! Sterk aanbevolen.

Vanden Broeck 24-01-2020

Zeer ruim aanbod , goede prijzen en snelle levering . Meer hoeft het niet te zijn .

Dimitri 24-01-2020

Heb een Green screen doek gekocht. En zoals beloofd een hele snelle levering, ook in België top.

Henri ter Brake 24-01-2020

Via een gebruiksvriendelijke webside kom ik zonder omwegen direkt bij het produkt wat ik eil hebben. Omdat dit niet de eerste keer is bestel zonder internet argwaan mijn spullen en een dag laterr wordt het pakketje subliem verpakt aageboden. De prijs is conform de laagste onder de aanbieders.
Henri ter Brake

Magda 24-01-2020

Bestellen ging eenvoudig en werd vervolgens op de hoogte gehouden waar in het orderproces mijn bestelling zich bevond. Keurig binnen de aangegeven tijd netjes verpakt geleverd.
Super netjes allemaal.

Marieke Jongerden 23-01-2020

Wat een prettige winkel is CameraNu in Urk, goede service en een TOP uitleg wordt er hier gegeven. En wat ben ik blij met het advies van de verkoper over de keuze van de Canon Macro objectief, vooral omdat ik een andere had besteld via de Website en ik persoonlijk naar de winkel in Urk kwam. Hij gaf na zijn vraag, Wat wil je fotografen? aan dat er een betere objectief was en wat de mogelijkheden waren. Echt blij met de nieuwe aankoop en ga nu beginnen met de fotocursus Macro.
De grijze filter is al gebruik en super. Een top team!

Hans 23-01-2020

Duidelijke en overzichtelijke shop en een snelle levering van de artikelen.

Lex 23-01-2020

Ik heb in mei 2019 een rugzak/fototas gekocht in de winkel, die ik nergens anders heb gezien tot dusver. Die is precies wat ik zocht. Prima ook tijdens het gebruik in de vakanties. Nu 2020 heb ik 2e hands een objectief gekocht, waar ik al langer twijfelde om te doen en ben heel benieuwd naar de resultaten als we op vakantie gaan. Deze heb ik via de webshop besteld, en e.e.a. is uitstekend ontvangen. Dus ben ik heel tevreden.

Kkrullebol 23-01-2020

Adobe elements voor mijn verjaardag besteld, bestelling ging snel maar later op de avond kreeg ik mail dat betaling via iDEAL niet gelukt was, was wel van de rekening af, mail naar camera.nu bracht snelle oplossing, keurig op tijd voor mijn verjaardag in de bus

Reinier 23-01-2020

Goede internetwinkel, heb hier al regelmatig camera spullen besteld en laatst ook een printer! Via de chat goede ondersteuning gekregen voor bepaalde lenzen en advies voor filters! Top!

Rob 23-01-2020

Op tijd geleverd, goed verpakt, duidelijke website waaruit je een goed keuze kon maken voor een camera. Eerste indruk van de camera prima, zeer handzaam en veel mogelijkheden.

Ruurd 23-01-2020

Cameranu is al lange tijd mijn leverancier voor digitale fotografie. Goed en ter zake kundig personeel. Cameranu heeft een goede prijsstelling. Alleen jammer dat een polarisatiefilter 49,95 kost en je daardoor verzendkosten moet betalen. Redelijker zou zijn als de prijs in zo'n geval niet boven de €50 kan komen.

Wilco 23-01-2020

Via een reclamebanner op de site van CameraNU gekomen en mooi handschoenen gevonden voor een nette prijs. Snelle en goede levering.

Annelies 23-01-2020

Goed geholpen, reactie op de mail wat aan de late kant. Maar de camera werd opgestuurd, goed verpakt. Ik ben niet in de winkel geweest.

Fk 23-01-2020

Rick van Cameranu in Apeldoorn beste verkoper ooit. Hij helpt mij altijd zoals nu ook weer super goed! Ga zo door!

Liqueske 22-01-2020

Wauw! Wat een service! Een nieuw objectief 23.58 uur besteld, om 12.06 uur de volgende dag in huis! Top!

Martin Vos 22-01-2020

Ik had een flitsers besteld en deze was niet geschikt voor mijn camera. Ik ben op een zeer goede manier geholpen. Ze ging zelf op zoek naar een flitsers die wel functioneerde. Ook het contact via de mail is heel goed en telefonisch werd ik goed geholpen. Ik had problemen bij het inloggen op mijn account en hierbij werd ook via de telefoon geprobeerd mij te helpen.

angela 22-01-2020

vergelijk mogelijkheid erg prettig, een pakket aanbieding vond ik erg handig: kon ik direct aan de gang met mijn canon selphy

G 22-01-2020

De prijs was duidelijk de beste! Dankzij het aanbod van "grijze doos" items.
Enkel de levering door PostNL was erg slecht, maar dat ligt niet aan Cameranu.nl

Rob Jansma 22-01-2020

Overzichtelijk bestellen met een uitstekende aftersales (service) en een prima aflevering waarbij mijn gekochte spullen uitstekend waren verpakt.
Nadat mijn spullen waren geleverd werd ik nog even op de hoogte gebracht welke andere artikelen goed bij mijn nieuwe spullen ( in mijn geval een camera plus zoom lens), gecombineerd zouden kunnen worden.
Kortom een geweldig bedrijf, duidelijke en een erg goede service, en daarnaast bovendien erg concurrerende prijzen.
En mocht bij het bestellen toch nog iets niet duidelijk zijn..............kun je contact opnemen met uiterst vriendelijke mensen die je graag verder helpen.

Dick Zonneveld Piek 22-01-2020

Duidelijke overzichtelijke shop en als je belt wordt je heel goed geholpen door mensen die weten waar ze het over hebben

mike 22-01-2020

De gunstige prijsstelling, ruime collectie, ze nemen de tijd om uitleg te geven en vragen te beantwoorden.