Wim Hoezen 30-07-2019

Ik heb voor Cameranu.nl gekozen vanwege het uitgebreide assortiment, en de gunstige prijs. De uitleg per artikel was goed (zo veel mogelijk in begrijpelijk Nederlands). De levering ging vlot ondanks het feit dat een artikel niet op voorraad was. Ik ontving daarvan keurig bericht en men wachtte met leveren tot de order compleet kon worden geleverd. Een nadeeltje was dat de verpakking van de binnendoos beschadigd was, dit had men kunnen zien bij inpakken. Gelukkig had het apparaat geen beschadiging.

Nino 30-07-2019

Voor het werk had ik snel een flitser nodig, 's-middags besteld en de volgende dag zoals beloofd geleverd. Mooi stevig verpakt. Top service!
Fijn groot aanbod en dan vaak ook nog de goedkoopste.

Louie 29-07-2019

Goede duidelijke site, bestellen werkt goed. Dit is hoe een site hoort te werken!

Classmedia 29-07-2019

Eerst goed prijs overeenkomst gemaakt, goede communicatie. Bij wat druk zetten om snel te leveren heeft men werkelijk alles uit de kast gehaald om het dezelfde dag aan de deur te brengen. Facturatie hadden wij wat ingewikkeld gemaakt door verschillende namen, maar dat werd zo geregeld. We hadden bij de levering een defecte batterij, die werd binnen een dag omgeruild.... Dit kan tot nu echt niet beter.....

Ed 29-07-2019

Ik koos voor CameraNu om mijn gevallen zoomlens te laten onderzoeken repareren. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de voortgang. Ook telefonisch contact was top. Kompliment is op zijn plaats.

Albert 29-07-2019

Ik heb de SONY camcorder FDR-AX53 gekocht bij Cameranu.nl. De prijs van deze camera is overal hetzelfde echter bij Cameranu.nl krijg je er een gratis accu bij! De informatie op de website is zeer uitgebreid. Mijn vragen over geheugenkaarten werden snel en goed beantwoord. De volgende keer zou ik weer voor deze (web)winkel kiezen. Vandaag besteld en de volgende dag in huis. Als je wilt kun je zelfs vandaag bestellen en ook vandaag bezorgd krijgen...

Lynn 29-07-2019

Goede uitleg gekregen over de verschillen tussen de diverse types van hetzelfde merk camera en over de lenzen. De medewerker waarmee ik telefonisch contact had vroeg ook goed door over het gebruik van de camera zodat ik de juiste lens erbij kon aanschaffen. Verder een snelle levering en maar liefst 5 jaar garantie waar andere winkels 2 jaar geven.

Ger Geefshuysen 29-07-2019

De kennis van het personeel, ook bij extremere vragen over de mogelijkheden bij microfotografie, is bijna fabelachtig. Mijn vraag over het combineren van een Raynox MNS202 (37mm) met een Olympus 60mm Macro (46mm) kon niet direct beantwoord worden. De bijgeleverde Raynox lensadapter 52-67mm past namelijk niet op de Olympus macrolens.
Ik werd teruggebeld met een pasklare oplossing, en het bijbehorende artikelnummer van de caruba 46-37mm terugloopring.
Chapeau, super service en oplossing. Ik ben niet voor de eerste keer superblij met CameraNu

Cees Jong 29-07-2019

Prettige communicatie m.b.t. inruil oude- en aankoop nieuwe lens. Ook een reële prijs gekregen voor inruil en een scherpe voor de nieuwe. Helemaal happy, en alléén maar positieve ervaringen met CameraNu!!!

Concrete Bouw Fotografie - Raymond & Jeanet 29-07-2019

CameraNU.nl heeft precies DATGENE MEER wat een fotograaf zoekt: kennis en service! Op maat gemaakt advies maakt dat je hier altijd de juiste keuze maakt; zonder dat je hier meer voor betaald. Zowel persoonlijk als via telefoon of internet.... door onze jarenlange ervaring is CameraNU.nl geen keuze maar een ZEKERHEID!
Bedankt weer voor de adviezen bij onze laatste aankoop, zoals altijd zijn wij er GEWOON weer BIJZONDER tevreden mee!
Tot de volgende keer!

Yara 29-07-2019

Op de site staat heel duidelijk beschreven wat je krijgt. Ik had gekozen voor een open box product. Het product ziet er super netjes uit en werkt zoals hij zou moeten werken. Ook zat alles er verder netjes bij er ontbrak niets.

tcgoos 28-07-2019

Ik betaal voor een levering voor de volgende dag komt die pas 2 dagen later. Had ik daar niet extra voor moeten te betalen. Knap waardeloos.
Officiele reactie van CameraNU.nl 08-08-2019

Goedendag,

Vervelend om te horen dat het niet gelukt is dat het pakketje de volgende dag geleverd zou worden. Ik zie dat de kosten die je betaald hebt zijn omdat het product onder de €50,- was, maar dat het in eerste instantie wel de volgende dag geleverd zou moeten worden.

Ik ben bang dat jouw pakketje in de storing terecht is gekomen die PostNL heeft gehad waardoor deze vertraging heeft opgelopen die we niet voorzien hadden. Ik wil je hiervoor onze excuses aanbieden!

Een fijne dag gewenst.

CameraNU.nl

Bert 28-07-2019

Voor de aanschaf van een flitser die ik in gedachte had heb ik van de verkoper het advies gekregen om de Yongnuo 656 ex 111 aan te schaffen met uitleg waarom.. ik heb deze nu ruim een week in mijn bezit en heb ondertussen ongeveer 400 foto's geschoten met de flitser, de handleiding is eenvoudig te downloaden in het Engels en dmv youtube filmpjes heb je de grondbeginselen van flitsgebruik binnen mum van tijd onder de knie.zelfs de flitser als slave in te stellen is eenvoudig.al met al een goed advies afgegeven door camera nu

Hans 28-07-2019

Prima webshop met uitgebreid assortiment. Bepaald onderdeel van mijn bestelling was niet op voorraad en daar werd netjes een bericht over gestuurd. Complete bestelling alsnog snel ontvangen.

Frank 28-07-2019

Ik vond deze shop met puur toeval.
Heb op zaterdag besteld en op zondag kreeg ik al een bericht dat het bij de postnl was.
Dus ben zeer tevreden over de mail communicatie en de snelle levertijd.

Rico P 28-07-2019

De communicatie met Cameranu is zeer goed in orde. Je kunt op de website live met iemand chatten om je vragen te beantwoorden. Ik kocht een tweedehands Canon lens en was benieuwd naar de staat. Deze bleek tip top in orde. De lens werd de volgende dag in onberispelijke staat bezorgd en was niet van nieuw te onderscheiden. Ik ben zeer tevreden over de service van deze winkel.

Katrien 28-07-2019

Cameranu.nl biedt alleen kwaliteit, en dit in alle prijsklassen. Ik heb reeds verschillende lenzen en een fototoestel gekocht. De beschrijvende teksten bij de producen zijn heel behulpzaam bij het zoeken en komen overeen met de werkelijkheid (de producten doen wat dat cameranu.nl zegt). De bestelling en bezorging loopt heel vlot. Cameranu is een betrouwbare online winkel die kwaliteit biedt en concurrentiële prijzen heeft. Ik ben nog niet ontgoocheld geweest en hebben dus mijn voorkeur op andere online en fysieke winkels.

Jeffrey 28-07-2019

Zeer goede kwaliteit. Originele producten en volgende werkdag binnen. Geen spijt van de duurdere originele producten.

Dave Brands 27-07-2019

Ontzettend makkelijke website! De zoekfunctie is super makkelijk, waardoor ik vrijwel direct de juiste producten had gevonden. Omdat ik hier al een account had was bestellen verder een eitje.
Alles wat ik besteld had was op voorraad dus de volgende dag in huis!

José 27-07-2019

Ruime keus op de website en goede afhandeling van de bestelling.
Ook bij vragen achteraf binnen 24 uur antwoord op me vragen. Chapeau!

Hans 27-07-2019

Eerst een chatsessie gehad met wat vragen over het artikel. Zeer prettig verlopen. Daarna besteld en de volgende dag keurig netjes afgeleverd. Ben niet anders gewend van deze winkel. Top!

barry rooijakkers 27-07-2019

Ik ben een 91 jarige medewerker van de oer importeur van Leica in Nederland !
Handelden niet alleen maar gaven advies aan beroeps fotografen!
Ik kocht bij hen kort geleden een Leica, waarom nu juist bij hen ?
Omdat ik ervaren heb uit ook al de eerdere contacten, het niet alleen handelaren zijn, maar belangrijke professionele adviezen kunnen geven waar je ook als vakman mee vooruit kan.

M.van Gent 27-07-2019

Bij Cameranu.nl heb ik onlangs een externe harde schijf besteld. (LaCie d2 Professional 6TB USB-C desktop harde schijf). Dit was een specifieke artikel die ik zocht waarbij ik bij Cameranu terecht kwam. Toevallig was deze ook in de aanbieding wat het extra leuk maakt. Website is overzichtelijk en betaal mogelijkheden makkelijk. Levertijd was optimaal waarbij ik net voor 23.59uur had besteld en de volgende dag in huis! (Op Zaterdag)

Henk de Jong 26-07-2019

Als ik in de winkel op Urk kom voel ik me meteen "thuis" door de prettige sfeer. Daarna word ik geholpen door vakkundige, enthousiaste medewerkers en heb daardoor nog nooit een miskoop gehad.
Ik heb geen ervaring via internet kopen, want ik wil graag "met mijn handen kijken". Top winkel.
Voor mensen die er nog nooit zijn geweest zeg ik : GA ERHEEN EN IK HOEF NIETS MEER TE ZEGGEN!!!

Derreck 26-07-2019

Heeft veel aan fotoapparatuur en accesoires in huis en tevens beschikt iedereen bij CameraNU.nl veel kennis in huis. Prima winkel om als (amateur)fotograaf daar te gaan shoppen.

C.H. van Dam 26-07-2019

Erg vriendelijk personeel, goede en eerlijke voorlichting, goede prijs. Bezorging zou wat mij betreft door een ander bedrijf gedaan mogen worden.

Wilfred 26-07-2019

Ik ben voor de aankoop van een objectief in de winkel geweest omdat ik van mening ben dat je het moet voelen en ervaren om zo’n aankoop te doen. Het verschil tussen 2 of 3 kilo aan je camera hangen kun je niet op internet voelen. Ik vind het een hele grote pre dat cameranu een fysieke winkel heeft.
We zijn uitermate vriendelijk geholpen. De keuze lag tussen 3 objectieven die ook alle 3 zijn uitgepakt om te testen. Zowel qua gewicht als alle andere aspecten. Het bijbehorende advies was inhoudelijk goed over de plussen en minnen van de verschillende opties. Uiteindelijk naar huis gegaan met de goedkoopste optie. Er werd absoluut niet gepushed om de duurste optie aan te schaffen. Dat is op zich ook wel eens verfrissend voor een winkel.
Ik ben erg blij met de aanbevolen keuze en het feit dat de fysieke winkel redelijk dichtbij zit.

Arnold 26-07-2019

Eind mei een telecoverter 2.0 gekocht, na aankoop kwam ik er achter dat de AF het niet deed, wel met liveview maar dat vind ik onhandig. Ik kon de concert er zonder problemen omruilen voor een ander model. De service in de winkel was wederom voortreffelijk.

Marcel Pelgrim 26-07-2019

Web bestellingen altijd keurig op tijd, klantenservice zonder meer top en kom ook nog eens heel graag bij CamerNu in de winkel. Kortom een een team mensen met hart voor zaak en klant.

Peter Aarden 26-07-2019

Professioneel, vakkundig personeel in combinatie met een uitmuntende service !

Nadia 26-07-2019

Alles wordt goed en duidelijk uitgelegd. Je weet wat je koopt en wat je krijgt voor je geld. Producten worden netjes en snel verstuurd. Kortom een topwinkel waar ik meer producten zal kopen voor mijn nieuwe aanwinst en ook zeker een winkel die ik zal aanbevelen bij anderen.

ljd 26-07-2019

Deskundig en hartelijk mensen, goede verkopers. Goed sortering, lage prijzen, goede service.

Gerard 26-07-2019

Hallo,

Voor de eerste keer een bestelling gedaan bij Camera.nl omdat het om een kleine bestelling ging en toch wat vragen over de zonnekap had van te voren via de telefoon wat info gehad over het product waar ze echt alle tijd voor hadden.
De zonnekap besteld en de volgende dag in huis perfect,geen probleem de volgende keer ga ik weer naar Camera.nl.
Voor iedereen een aanbeveling.

Mvgr Een tevreden klant G Deckers.

Willem 26-07-2019

Het betrof hier de aanschaf van een camera die bij alle (reguliere) aanbieders dezelfde prijs had.
Dan selecteer je op andere criteria: snelheid, voorraa,, en eerdere ervaringen met (de aftersales van) het bedrijf. En die waren goed.
Cameranu.nl was de enige die dit specifieke model direct kon leveren.
Deed dat ook prompt en zorgvuldig en vragen naderhand (aftersales) werden meedenkend beantwoord.
Ja: dit bedrijf is wat mij betreft een aanrader.

Sandra 25-07-2019

Cameranu is een specialist op gebied van fotografie. Elke medewerker neemt uitvoerig de tijd voor een klant en onderbouwt ook de verschillende opties aan de klant zodat deze met het juiste product de winkel uitloopt. Ik kwam kijken voor een ‘zakverrekijker’ van Swarovski, Zeiss of Leica maar bij het proberen van deze verrekijkers bleek dat voor mij het beeld niet rustig was en ik daardoor ging knijpen met m’n ogen wat erg vermoeiend aanvoelde. Ik ging uiteindelijk voor de Swarovski SLC 8 x 42. Wat een top verrekijker met een rustig en duidelijk beeld. Iets boven budget maar ben erg blij mee met deze keuze.

Flashy_OW 25-07-2019

cameranu.nl is een uitstekende webshop voor diverse camera apparatuur en accessoires. Ik heb in de eerste plaats gekozen voor cameranu.nl omwille van de aangename prijzen die ze aanrekenen voor hun kwaliteitvolle producten die ze afleveren. De website is zeer gebruiksvriendelijk opgesteld, zodat zelfs de onhandigste Harries er hun weg kunnen vinden. De levering werd zeer snel geleverd en deze was goed verpakt, zodat er geen schade aan de apparatuur zou kunnen zijn bij aflevering. Op het einde van de rit met cameranu.nl kunnen we concluderen dat de klantvriendelijkheid op en top was. Wanneer ik in de toekomst nog eens nood heb aan een nieuwe camera of onderdelen, zal ik zeker een kijkje nemen op wat zij mij te bieden hebben!

Joop 25-07-2019

Overzichtelijke website met uitstekende productinformatie zowel in tekst als video’s.
Prijzen zijn conform het Nederlandse prijsniveau. Met cashback acties geen reden om
bijv. bij Amazon te kopen.

rrb 25-07-2019

uitstekend omschrijving en fotos van de camera, dus hebben besloten om hem te bestellen. goede prijs, snelle levering en heel goede communicatie. ben er erg blij mee

Jeroen van Poeijer 25-07-2019

Fijne winkel met snelle afhandeling van de bestelling. Heel erg tevrefen over de winkel en het product.

M-J 25-07-2019

Er snel en met vakkundig advies geholpen. Liet opties zien en kon goed duiden wat de opties waren om uit te kiezen. Top.

Doddema 25-07-2019

Heb deze shop gekozen omdat ik een mail kreeg met 150 euro kassakorting. Omdat ik toch al van plan was om een nieuwe camera te kopen was de keuze niet moeilijk. er ging iets mis met de betalen en heb rond 20.00 uur gebeld waar ik super ben geholpen. En het mooiste was de volgende dag in huis. geweldige service. Dank je Cameranu.nl. zeker een aanrader.

Elene Queis 25-07-2019

Een week geleden de canon camera poweshot sx 540 hs mogen ontvangen . Super mooie compacte camera . Maakt mooie foto’s , verder ben ik nog bezig om de camera te ontdekken .

D. Vestjens 25-07-2019

Ik ben al jaren vaste klant bij Cameranu en telkens als ik een bestelling doe ben ik dik tevreden over de snelle levering. Voor mij is Cameranu de beste foto winkel voor al je fotografie benodigdheden! Onlangs nog de Lensbaby Composer Pro 2 + Sweet 50 besteld. Wauw wat een leuke lens is dit! Als je van creatief fotograferen houd, dan is dit een van de beste opties! Bedankt weer Cameranu.

Jan C. 25-07-2019

Zeer duidelijke website, snelle levering, veel op voorraad.
Prijzen zijn concurrerend.
Cameranu.nl staat bij mijn favorieten.

Marc 24-07-2019

Voor een speciale shoot last minute moest ik op zoek naar analoge film en wel met een gevoeligheid van ASA 800. Nu hadden ze deze nog wel inAmsterdam, maar dat was niet direct via de website te bestellen.. na een belletje heb ik het alsnog kunnen bestellen online. Er werd goed meegedacht door de medewerkers, na mijn bestelling zou de verzending intern worden geregeld. Het pakket zou na het weekend pas geleverd worden. En wat schetste mijn verbazing? Al de dag erop had ik mijn rolletjes binnen voor de shoot! Helemaal top! Topservice!

Jean-Francois Bailly 24-07-2019

Cameranu is een echte aanrader. Alled gebeurt vlot en zorgeloos. Chatten op de website is kinderspel en jij krijgt antwoord op uw vragen in een maar seconden. Verzendingskosten zijn niet overdreven.

Piet 24-07-2019

Overzichtelijke site en duidelijke informatie over het gezochte product, waarop ook veel reviews van andere klanten stonden. Na aankoop ook duidelijke en uitgebreide informatie over de verzending en levering. De levering was ook zoals zij aangaven heel snel. Bijkomstigheid voor ons was ook de langere garantie en extra accu. Dus top

Hans Straub 23-07-2019

Verschillende keren diverse spullen besteld en nooit een klacht gehad. Nooit iets terug hoeven sturen, dus daar heb ik geen ervaring mee.

Remon 23-07-2019

Ondanks dat de levering even op zich liet wachten, verkopen ze deugdelijke producten en bieden ze verder goede service. Voor zover bekend kan je niet direct kiezen voor het aanleveren van pakketen bij een Post NL punt in de buurt daardoor wordt het product eerst twee keer aangeboden, ondanks dat je niet thuis bent. en kan je hem vervolgens past ophalen bij de Post NL punt. Op het oog van kosten besparing CO2 etc een idee om hier aanpassingen op door te voeren
Officiele reactie van CameraNU.nl 23-07-2019

Hi Remon!

Zoals ook al even besproken hebben we de optie voor aflevering bij een PostNL pakketpunt, waardoor de bezorger inderdaad niet voor niets bij jou aan de deur staat. Mocht je hem de volgende keer niet kunnen vinden in het winkelmandje staan we klaar voor hulp!

Fijne dag!

CameraNU.nl

John C. Dodde /Myphotovision 23-07-2019

Collega fotografen kunnen stoppen met zoeken voor een online betrouwbare, kwalitatief en service gerichte fotozaak want dat is CameraNu.nl. Al heel veel jaren klant en nimmer een vervelende discussie o.i.d. gehad. Altijd klantgericht en scherp met prijzen met SERVICE! erg hoog in het vaandel. Heb je iets aangeschaft dat een week later in de aanbieding is, ook dan is er geen gezeur en wordt de aanbiedingsprijs gehanteerd. Ik zou zeggen ga zo door CameraNu, ik blijf jullie klant!!