Patrick 12-04-2017 Via de website gekocht

Prima afhandeling!

Snelle service, geen enkele problemen.
Heb mijn product snel gekregen, informatie over het product op de website was volledig, prijs was prima.

Raim 12-04-2017 Via de website gekocht

Top!

Heel overzichtelijk, bestelling wordt snel geleverd en de kwaliteit is top! Er is een groot aanbod dus je kan lekker alle tijd nemen om alles even goed uit te zoeken en het product te vinden waar je naar zoekt.

Thom Pa 12-04-2017 Via de website gekocht

Fijne ervaring.

Snelle levering. Goede communicatie. Netjes verpakt. Ook werd ik goed geholpen met een belletje naar de klantenservice. Zeker aan te raden dus!

Bernadet 12-04-2017 Via de website gekocht

Top service

Snel en correct behandeld. Het pakketje is ook snel en goed afgeleverd. Er ging bij mijn betaling mis door mezelf en ik kreeg meteen een mail met goede uitleg en nog een keer duidelijke en makkelijke manier om het toch nog goed af te kunnen handelen. Ik hoefde niets opnieuw in te vullen. Dat was heel prettig!!

Jeroen Waalewijn 11-04-2017 In de winkel gekocht
Urk

Prima Service

Ik heb recentelijk mijn oude Nikon D80 voor reparatie aangeboden, ik had wat internet al verwacht dat het sluitermechanisme vervangen moest worden, maar omdat de camera verder nog goed werkte heb ik toch maar de de camera ter reparatie aangeboden. Ik had met een paar dagen al een reparatie opgave binnen en de prijs viel nog mee. Na toestemming tot reparatie had ik de camera binnen 3 dagen weer terug. Hoewel dit gedeeltelijk ook de verdienste van Nikon was, was ik toch uiterst tevreden over de snelle afhandeling van de reparatie en vielen de kosten mij nog mee.

B.J.Kamp 11-04-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden over levering en gekochte product.

Ik ben heel tevreden met het product dat ik gekocht heb.
Had een goed gevoel bij de keuze voor deze winkel en
ben niet beschaamd. Snelle levering, heel goed verpakt
Vriendelijke service.

HarmB 11-04-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Was al bekend met de webshop. Voldoende keuze en voor ieder wel wat te vinden zowel in prijs en kwaliteit te vinden uit het brede assortiment op fotogebied. Service in de winkel en via de web shop zijn prima.

E Kuipers 11-04-2017 Via de website gekocht

Review CameraNU

Duidelijke en overzichtelijk website met uitstekende service. Handgrip besteld en volgende dag in huis. Gewoon weg top!
En goed verpakt.

RobertW 11-04-2017 Via de website gekocht

Snelle en perfecte service

Dit was 1 van de weinige bedrijven die de camera had die ik graag wilde hebben. Doordat de service veelzijdig was heb ik voor cameraNU gekozen. Snelle service en zelfs meerdere opties voor het bezorgen. Prijs kwaliteit staat hier hoog in het vaandel. De site is heel overzichtelijk en geven goede omschrijvingen van het product. Ik zal dit zeker aanbevelen!

Henk W. 11-04-2017 Via de website gekocht

Snelle aflevering. Prima dus.

Mooie overzichtelijke website. Erg leuk om daar rond te struinen.
Het liefst echter breng ik een bezoek aan de winkel in Urk vanwege de goede sfeer en het vakkundige personeel. Maar om nou helemaal voor een hdmi kabeltje vanuit het Castricum naar Urk af te reizen....... Daarom maar snel besteld op de site.

E J Jansen 11-04-2017 In de winkel gekocht
Urk

Behulpzaam

Vriendelijk advies en uitgebreid de tijd voor de klant. Aanbevelingen wat betreft aankoop en combinaties van aankoop werden geadviseerd. Wel heb ik gemist dat de actie van Canon inzake een terug te ontvangen bedrag door de verkoper werd medegedeeld. Of heeft Canon dat niet bij de winkel doorgegeven?

Ester 11-04-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel en service!

Als eerste heb ik me laten adviseren tussen een aantal objectieven die ik eventueel wilde aanschaffen. Ik kreeg een prettig antwoord per mail terug en besloot de ochtend erna het objectief te bestellen. Op de website zag ik de optie dat je een bestelling dezelfde dag kan laten bezorgen, ideaal! Het pakketje werd netjes begin van de avond op de aangegeven tijden afgeleverd. Het objectief heb ik inmiddels al goed kunnen testen en bevalt me erg goed. Bedankt CameraNu.nl voor jullie goed advies, fijne service en levering.

In de ochtend een nieuw objectief besteld en

monique 11-04-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering echt top

duidelijk info en prijsvriendelijk.blij met de snelle levering en mijn dochter is superblij met der nieuwe set

joke 11-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Goedkoopste levering en gratis verzenden. Dat spreekt me erg aan.
De levering ging precies zoals verteld en verwacht.

tim beumers 11-04-2017 Via de website gekocht

CameraNU.nl heeft mijn gezin gered

Ik had een harde schijf nodig om mijn gezin te redden. Het moest wel binnen 24 uur, anders zou het hele plan in het water vallen. Maar ik wist dat ik kon bouwen op CameraNU.nl Binnen 24 uur had ik het in huis en kon ik mijn gezin weer in de armen sluiten. Dank je wel CameraNU.nl. Mijn volgende zoon noem ik Wilco.

Hans 10-04-2017 Via de website gekocht

Snel in huis, uitgebreide keuze, 5 jaar garantie: vertrouwen

CameraNu heeft een fijne website, een heel groot assortiment en heel vaak 5 jaar garantie. CameraNu geeft vertrouwen en dat vind ik het allerbelangrijkste als ik dure zaken als fotografieapparatuur aanschaf.

adrie 10-04-2017 Via de website gekocht

Het is allemaal goed geregeld alleen jammer dat ik niet met paypal kan betalen want dan moet je een boete betalen
Officiele reactie van CameraNU.nl 11-04-2017

Hoi Adrie,

Hartelijk dank voor je review. Je kunt bij ons prima met Paypal betalen, maar daar zijn inderdaad wel betaalkosten aan verbonden. Deze kosten worden ook aan ons berekend door Paypal, en vanwege de krappe marges moeten we deze helaas doorberekenen.

We hopen dat je afgezien van deze tegenvaller wel tevreden was over de afhandeling van je bestelling, en zien je graag nog eens weer terug!

Groeten,
CameraNU.nl

Joost 10-04-2017 Via de website gekocht

Kwaliteit, voorraad en snelle service! Top!

Voorraad waar andere winkels / websites 4 weken levertijd hadden op de camera accessoires waar ik naar zocht, netjes op tijd geleverd ondanks mijn bestelling laat op de avond!

Ook mijn eerder geleverde Camera was tegen een scherpe prijs en wederom op voorraad.

Esther van der Wal 10-04-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Fijne webwinkel om te winkelen en waar nog echt met de klant wordt meegedacht. Ook ruilen/retourneren geschiedt keurig netjes volgens de regels.

N Korver 10-04-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Hoog niveau.

Ik heb mijn analoge Nikon met glaswerk meegenomen en gevraagd wat ik het beste kon doen.
Het antwoord was: lenzen nooit verkopen en er werd mij goed uitgelegd welke body's bij de lenzen pasten. De keuze was snel gemaakt. Tweedehands zo goed als nieuw, maar dan een stuk goedkoper. Je kunt veel uitzoeken op internet, maar het is veel prettiger als er naar je geluisterd wordt en je een goed passend advies krijgt,
Hele prettige winkel, waar ze echt de tijd voor je nemen.

Marlous van Oenen 10-04-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service!

Ik heb gekozen voor deze winkel omdat ze altijd snel leveren en een prima en vooral vriendelijke klantenservice hebben. Product kwam de volgende dag al binnen een was erg goed verpakt.

Dhr Rank-Berenschot 10-04-2017 Via de website gekocht

Ruim aanbod en goedkoop

Ik heb hier mijn canon 85mm lens gekocht omdat deze hier scherp geprijsd was. Ook maakte de site duidelijk dat canon op dat moment een cashback actie had waardoor ik met mijn bonnetje bij de canonsite 60 euro terug kreeg. Heel fijn want andere sites wezen mij hier niet op!

De levering ging vlot, ik vond het echter wel jammer dat je twee euro extra moet betalen voor pakje gemakje. Dat was het enige minpunt, verder prima winkel.

gerardo 10-04-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering en geen verzendkosten!

Goede uitleg van het artikel op de website met verschillende foto's. Artikel was op voorraad en werd de volgende dag al geleverd waarbij er geen verzendkosten in rekening gebracht werden.

S. van Schijndel 10-04-2017 Via de website gekocht

voor de fotgrafie liefhebbers

Bij het zoeken naar een nieuwe camera kwam ik bij uit bij cameranu.nl en nog veel meer websites uiteraard, maar dit was vertrouwd,overzichtelijk en veel combinaties mogelijk en uiteindelijk voor mij ook de goedkoopste! Netjes op tijd afgeleverd dus: Top!

Lennert 10-04-2017 Via de website gekocht

Een super fijne winkel!

Dit is al jaren een van mijn favoriete winkels, versturen snel, duidelijk en met zorg. Ze geven goed en eerlijk advies van toen ik een beginner was tot ver gevorderd en van natuur tot studiowerk. Heb ook een paar keer een workshop via cameranu gedaan en dat was altijd goed verzorgt met kundige fijne mensen.

JarubaPhotography 10-04-2017 Via de website gekocht

Helemaal top!

Al jaren veel plezier van CameraNu! Ik volg ze ook op instagram.(mijn foto staat ook op hun/jullie account) Producten worden netjes op tijd afgeleverd en als er iets is, dan lossen e het gelijk op.

gert 09-04-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!!

Wat op de site wordt omschreven is helder en als je hebt besteld krijg je wat je hebt bedoelt.
Met andere woorden lees , maak een keus en geniet van wat je hebt besteld.

Christiaan 09-04-2017 In de winkel gekocht

Matige service

Op een zaterdag geweest. Niet aan te raden qua drukte. Drie kwartier moeten wachten om geholpen te worden om vervolgens te moeten kiezen vanaf de webshop pagina. Daarna was het doel om zoveel mogelijk accesoires erbij te verkopen. Het voelde niet als een objectief advies

Officiele reactie van CameraNU.nl 10-04-2017

Hoi Christiaan,

Bedankt voor je review, en jammer dat je het zo hebt ervaren. Het is op zaterdag vaak druk, dat klopt. Maar ook op zaterdag zou je gewoon persoonlijk en deskundig advies mogen verwachten. Zou je ons een email kunnen sturen met de gegevens van je aankoop? Dan kunnen we bekijken wat er is mis gegaan, en willen we het graag met je oplossen.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Roelof Hettema 09-04-2017 In de winkel gekocht
Filiaal Urk

Zeer goede informatie gekregen. Geweldige combi camera!

Wij hebben al meerdere aankopen gedaan bij Camera Nu. Wij zijn zeer tevreden over de adviezen die worden gegeven op vragen.

Marc Boland 09-04-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen, overzichtelijke webwinkel met ruime keuze. Mijn artikel was niet op voorraad na een mailtje met de klantenservice kreeg ik snel antwoord.

Theo Molenaar 08-04-2017 Via de website gekocht

Prima upgrade om Mac Mini weer nieuw leven in te blazen

Ik heb deze schijf gekocht om een oude (en trage) Mac Mini wat meer snelheid te geven. Dit had ik jaren eerder moeten doen, ik herken de Mini bijna niet meer terug! Via Carbon Copy Cloner de boot disk gekopieerd naar de LaCie, opstartschijf wijzigen in Systeemvoorkeuren en that's all!

De SSD in combinatie met de Thunderbolt aansluiting is razendsnel en het is weer een feest om met de Mac te werken. Houd er wel rekening mee dat (hoewel CCC een exacte kopie maakt) sommige programma's zoals Microsoft Office opnieuw geactiveerd moeten worden. Dit omdat de productsleutel van Office gegenereerd wordt met id's van bepaalde hardware componenten. Een nieuwe schijf zorgt daarom voor een ongeldige licentie. Activatiecodes bij de hand houden dus!

Loes Malenstein Roos 08-04-2017 Via de website gekocht

Helemaal geweldig!

Per toeval,was aan het zoeken naar een tekentablet. Ik ben zeer tevreden snelle en correcte afhandeling,om 22.00 uur bestellen en de volgende dag 9.00 uur in huis. Ik vind het helemaal geweldig.
Gr Loes.

Frans 08-04-2017 Via de website gekocht

Webshop met ruim assortiment met goede prijs

Op zoek naar een zonnekap voor een Olympus 14-42mm f/3.5-5.6 EZ lens kwam ik uit op de JJC Z-014-42II lensdop + zonnekap. Bij CameraNU vond ik deze voor een prima prijs, waarbij de verzendkosten inbegrepen waren. Ook adverteert CameraNU met 'Voor 23:59 besteld, morgen in huis'. De presentatie op de website van CameraNU is prima, met goede informatie en foto's.

Het plaatsen van de bestelling verliep soepel. Minpuntjes waren de 2% opslag bij betaling met creditcard en dat daarbij ook levering de volgende dag niet mogelijk was omdat de betaling niet gecontroleerd kan worden wanneer je 's avonds bestelt. Bezorging een dag later was voor mij in dit geval OK. Mijn bestelling werd keurig verpakt op de in tweede instantie gekozen datum geleverd.

Al met al een positieve koopervaring.

T. Schreuder 08-04-2017 Via de website gekocht

Super service met snelle levertijd

Via de online chat super goed geholpen met mijn aankoop. Na de aankoop ook nog eens de volgende dag in huis!

Elroy 08-04-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd, goede service!

Ik was op zoek naar een DJI Phantom 3 4K. En ik cameranu had de beste aanbieding. Levering was heel snel en werd goed op de hoogte gehouden. Ik had het op de afgesproken tijd!

Elroy 08-04-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd, goede service!

Piet hein 08-04-2017 Via de website gekocht

Goede service snelle levering

Volgende dag in huis. Factuurtje erbij. Helemaal prima. Ik ben zeer tevreden!! Op de cameranu websites werd deze printer ook goedkoop aangeboden

Jo Gottgens 08-04-2017 Via de website gekocht

Aankoop via internet bij cameranu.

De levering was super snel en prijs kwaliteit verhouding is oke. Graag een volgende keer weer. Ik verzamel fotografica en vindt cameranu bijzonder interessant!!

Mart 07-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering met duidelijke track and trace

Een tethered cable besteld met als 'opmerking' dat deze wel geschikt moest zijn voor mijn camera. Vrijwel direct terugkoppeling dat ik de juiste kabel gekozen had en de volgende dag kon ik aan de slag. Snelle levering dus en duidelijk aandacht voor mijn vraag. Uitstekend

Mai 07-04-2017 Via de website gekocht

De ideale winkel

Zeer overzichtelijke site, een erg ruim assortiment, de verkoopprijzen zijn prettig laag in verhouding met anderen, telefonisch contact is ook rechtstreeks met personeel, ze denken mee en zijn echt klantvriendelijk, binnen 18 uur de aankoop al ontvangen im perfecte staat en verpakking, ook het bezorgbedrijf is super goed.

Rogier 07-04-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Soms heb je snel wat nodig en kan je bijna niet wachten. Dit is de reden dat ik bij Cameranu ben uitgekomen. Goede prijs en zeer snelle levering in het weekend!
Netjes verpakt en compleet! Ik kan het iedereen aanraden!

Worp 07-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering zoals op de site vermeld staat. Het pakketje was weliswaar groter dan nodig, wat onnodig afval meebrengt. De producten zijn in goede staat ontvangen en zijn prettig in gebruik!

Natasja 07-04-2017 Via de website gekocht

Supersnelle keurige levering

Dag na bestelling al geleverd. Keurig verpakt. Scherpe prijs voor de e-reader en geen verzendkosten.

Leon 07-04-2017 Via de website gekocht

Op Professional Imaging heb ik de Tamron 70-200mm G2 besteld bij CameraNu. De lens was nog niet zo lang geleden geïntroduceerd en was nog niet op voorraad. Dat ik de lens al met 10% beurskorting kon bestellen had ik dan ook niet verwacht. Eerste pluspunt.
Binnen twee weken werd de lens verwacht, waarna ik deze thuisgestuurd zou krijgen. Tot mij verbazing kreeg ik in de loop van de eerste week al bericht dat de lens onderweg was. Tweede pluspunt.
Nadat ik een aantal fotos gemaakt had met de lens bleek de scherpte tegen te vallen. Ik heb telefonisch contact gezocht met CameraNu en kon de lens omruilen voor een ander exemplaar. Er werd aangegeven dat mijn 14 dagen bedenk tijd opnieuw zouden starten na ontvangst van het nieuwe exemplaar. Per email heb ik een retourlabel ontvangen waarmee ik de lens kostenloos retour kon sturen. Als ik een minpunt moet noemen is het de minimale status informatie van het pakket tijdens de verzending met Kiala, waarbij het pakket tijdens de levering over is gezet op een ander pakketnummer. Na bericht van ontvangst had ik binnen 2 dagen een nieuw exemplaar in huis. Dit exemplaar is zichtbaar scherper. Al met al goede service!

Review margot 07-04-2017 Via de website gekocht

Zeer klant gerichte aandacht en service

Ik kies voor Cameranu vanwege de expertise van de verkoopmedewerkers en de klantvriendelijke service gerichtheid

jaap 07-04-2017 Via de website gekocht

Waarom zo moeilijk als het makkelijk kan!!

lekker makkelijk achter het computertje van klein tot groot bestellen bij CameraNU.nl En de service is top!

Jac. de Boer 07-04-2017 Via de website gekocht

een nieuwe scanner

Leveringsprocedure uitstekend; simpel en gevonden via internet. De site gaf voldoende informatie om er te bestellen. De snelheid van levering is ook uitstekend.

Kees 07-04-2017 Via de website gekocht

Prima zaak

Het is een heel goede zaak
Heb er meer gekocht
Altijd snelle verzending en goed verpakt
Als ik artikelen voor mijn camera koop is het assortiment heel groot

John Valkenburg 07-04-2017 Via de website gekocht

Snelle en vriendelijke service !

Ik werd goed op de hoogte gehouden via de mail over mijn bestelling. Ook vragen worden snel beantwoord. Het pakket was stevig en goed verpakt.

jim96 07-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering in combinatie met red-je-pakketje

Gebruiksvriendelijke site, makkelijk bestellen. Marktconforme prijs. Zeer snelle en relatief goedkope levering met red-je-pakketje.