Deze score is berekend op basis van 2344 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Andre 12-07-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Word goed op de hoogte gehouden met emails ,levering zou 3 tot 4 dagen duren omdat niet alles in voorraad was maar binnen twee dagen was de order compleet geleverd

Jan 12-07-2017 In de winkel gekocht

Een prima service van Cameranu

Mijn Sony HX50V was aan vervanging toe omdat de software niet goed meer werkte. De garantietermijn was verlopen. Omdat nieuwe firmware niet beschikbaar was werd me de Sony HX90V aangeboden voor een "prettige prijs".

Maxime 12-07-2017 Via de website gekocht

Ik was op zoek naar bescherming voor mijn systeemcamera. Mijn eerste bestelling voldeed niet aan mijn verwachtingen, waardoor ik het helaas retour moest sturen. Dit was geen probleem en een van de medewerkers keek vervolgens met mij mee voor een product dat wel zou voldoen. Dit was erg fijn. Er werd snel gereageerd op vragen via de mail. Uiteindelijk ben ik nu goed geslaagd en tevreden!

Manon 12-07-2017 Via de website gekocht

Prima website, jammer van de bezorging!

De verzending gaat via 'Red je pakketje' en als ze vergeten de bedrijfsnaam te vermelden, kan je dus heel lang op je pakketje wachten, jammer. Red je pakketje wordt dan wel heel letterlijk...

Officiele reactie van CameraNU.nl 14-07-2017

Hoi Manon,

We hebben voor je uitgezocht wat er mis gegaan is, maar het klopt inderdaad dat er bij Red je Pakketje geen bedrijfsnaam wordt vermeld. Aangezien levering doorgaans buiten kantooruren plaatsvindt is dit zelden een probleem. We zullen voor je vragen of de optie toe te voegen is, aangezien het een functie is van de vervoerder, en niet van ons.

We hopen dat je alsnog plezier kunt hebben van je aankoop.

Met vriendelijke groeten,

R.L. 11-07-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en accurate service

Goede beschrijvingen van het artikel en wat op voorraad is klopt. Het is er ook inderdaad en niet na 3 of 4 dagen. Vlotte levering zonder extra kosten en toch aangetekend.

Toine Machielsen 11-07-2017 Via de website gekocht

Correcte en goed begeleide levering van bestelling

De winkel gevonden nadat ik via een bekende zoekmachine naar het product gezocht binnen Nederland. Cameranu.nl bleek de goedkoopste leverancier. In eerste instantie met enige twijfel de bestelling gedaan. Daarna verrast en blij omdat er via email veelvuldig contact gehouden wordt gedurende de, snelle, levering van de bestelling. SUPER !!!

Anouk 11-07-2017 Via de website gekocht

Zeer divers assortiment voor de echt fotografie hobbyist

Een fijne winkel met een zeer ruim aanbod van camera accessoires. Ik was op zoek naar een specifieke schouderriem voor mijn camera en enkele accessoires en de website van Cameranu.nl vond ik erg betrouwbaar overkomen en zeer overzichtelijk. Mijn virtueel winkelkarretje was snel gevuld met de benodigdheden en ook afrekenen was zo gepiept. Het fijne aan deze winkel was o.a. de uitgebreide informatie bij alle producten en het feit dat je bij levering van je bestelling ook kan kiezen voor 'ophalen bij een postnl locatie' - geen geneuzel met tijdsvakken en 'hoor ik de bel nu of toch niet?' Gewoon ophalen wanneer het je uitkomt. Mijn pakket was de dag erna al geleverd en ik kon meteen mijn aankopen in gebruik nemen. Snelle levering, goed ingepakt en goede producten.

Roanna 11-07-2017 Via de website gekocht

Super service en snelle levering!

Zeer tevreden met CameraNu. Ze leveren, zoals beloofd, altijd snel en alles keurig ingepakt. Ook bij vragen is de klantenservice erg vriendelijk en behulpzaam. Heel fijn! Blijf hier zeker mijn spullen bestellen als professioneel fotograaf. Gewoon fijn als je erop aan kan, zeker als ik iets snel in huis wil hebben.

Gerrit 11-07-2017 In de winkel gekocht
Urk

Goed geholpen en niet per definitie de duurste camera geadviseerd.
Ook de aftersale service was perfect. Eerst een verkeerd beschermingschermpje meegegeven de volgende dag direct na 1 telefoontje met spoed een nieuwe opgestuurd zonde kosten van de spoed bestelling.
Inmiddels onze 5e camera hier gekocht.
Top winkel

Theo Lam 11-07-2017 Via de website gekocht

Alles correct afgehandeld.

Het juiste product op de afgegeven tijd voor de afgesproken, concurerende, prijs geleverd.
Wat wil je meer?

Marijke 11-07-2017 Via de website gekocht

zeer slechte service

Bij het terug sturen ter reparatie van mijn printer is alles mis gegaan. Ik werd niet op de hoogte gehouden door Cameranu wat de status was. Heb zelf meerdere malen moeten bellen hoe het er mee stond. Ze zouden zelf de reparatie doen en na 1,5 week bleek dat een extern bedrijf dit deed. Steeds met verkeerde info geïnformeerd. Nu net zelf weer moeten bellen, na een telefoontje van gisteren dat hij verstuurd zou zijn, en ik niet eens weet waar mijn pakket rondzwerft. Geen mail met track en track code en nu uiteindelijk ook nog naar een verkeerd adres terug gestuurd... Geen aanrader voor een bestelling te plaatsen en al helemaal niet als iets ter reparatie gaat.

Officiele reactie van CameraNU.nl 13-07-2017

Hoi Marijke,

we zijn verbaasd over je review. Kennelijk hebben we een verkeerde verwachting bij je gewekt, maar wij zijn een winkel waar o.a. printers worden verkocht. Voor reparaties van producten zijn we altijd afhankelijk van een externe partij. We kunnen moeilijk zien waar we de indruk hebben gewekt dat we dat zelf zouden doen.

Verder zien we ook dat we je steeds per email op de hoogte hielden van de voortgang en de status. Na 2,5 week was de printer gerepareerd weer bij ons terug, en hebben we je daarover zelfs gebeld. Inmiddels is je printer netjes weer bij je thuis bezorgd.

Het spijt ons als we ergens tekort geschoten zijn, en we vinden het jammer dat we je hebben teleurgesteld.

joost 11-07-2017 Via de website gekocht

juiste product binnen een dag.

product was op voorraad en werd direct geleverd; volgende dag in huis, dus kon het meteen gebruiken. prima!

Coby 11-07-2017 Via de website gekocht

Een topper!

Prima webshop (en echte winkel!). Al meerdere fotografie artikelen besteld de afgelopen jaren. Altijd prima service en snelle levering. Fijn dat er ook een fysieke winkel is. Laatst mijn sensor laten reinigen. Perfect!

J v N 11-07-2017 In de winkel gekocht

Zeer aan te bevelen.

Deze shop heeft een zeer ruim assortiment. Ik kreeg een goed advies, men neemt de tijd voor je. Ik heb vijf jaar garantie op de gekochte camera. De foto's die ik gemaakt heb, zijn prachtig.

Anouk 11-07-2017 Via de website gekocht

Goede service telefonisch, snelle levering, mooie aanbieding

De camera kon niet geleverd worden op dezelfde dag door een storing, hier werd ik netjes over gebeld en de volgende dag werd het alsnog snel geleverd. Ook bij telefonisch advies vooraf werd ik goed geholpen. Mooie aanbieding, de vakantiepack van Go Pro met allerlei accessoires.

Martijn 11-07-2017 Via de website gekocht

Topservice! Dezelfde dag nog geleverd!

In de ochtend rond 10.30 mijn bestelling gedaan op cameranu.nl en kreeg het dezelfde dag nog geleverd! In de tussentijd ook nog op de hoogte gehouden wanneer ze precies zouden komen. Bestelprocedure ook simpel en goed. Niks op aan te merken en zeker voor herhaling vatbaar.

Marloes 10-07-2017 Via de website gekocht

Snel en gratis geleverd

Hoes voor mijn lens besteld. In tegenstelling tot andere sites bezorg CameraNu gratis. Het was de volgende dag al in huis!

Kim 10-07-2017 Via de website gekocht

Super Service en Snel!

Super snel geleverd, nog op dezelfde dag. En dat zelfs gratis :)!
De navigatie van de site werkt ook erg goed.

Klant uit Lelystad 10-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!!

Mijn eerste camcorder gekocht in een kantoortje op het industrieterrein in Urk. Nu groot geworden. Nog steeds een prima winkel en een goede service.

LteH 10-07-2017 Via de website gekocht

Zeer voordelig!!!

Betrouwbare winkel, ook goed telefonisch te benaderen en ruime keuze!! Na twee dagen in huis met de post.

M.G. 10-07-2017 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijk webshop

Snelle levering en pima product/prijs verhouding in vergelijking met andere webwinkels. Goede en juiste voorlichting over het product.

Iep Bergsma 10-07-2017 Via de website gekocht

Fantastische service!!!!!!!

Ik vind het een geweldige shop met een topservice. Ze leveren top kwaliteit met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik ben zeer te spreken over de snelle levering. Ik ben onzettend blij met mijn aankopen bij Cameranu! Ik wil nooit meer anders! :D

Groet,
Iep

Perry Wildeman 10-07-2017 Via de website gekocht

Fantastische winkel

Waar kan ik beginnen? Alles is top, ik zou deze winkel beoordelen als een zeer betrouwbare winkel. Ik was op zoek naar een lens, deze lens was lastig te verkrijgen. Bij elke winkel was er wel wat aan de hand. Behalve bij cameranu, alles liep van een leien dakje. Aldus mijn mening.

Kees 10-07-2017 Via de website gekocht

Beste Webshop

De reden waarom ik dit de beste webshop vind is omdat ik hier al vele keren besteld heb en nog steeds geen minpunt kan bedenken. Bestelde artikelen worden altijd netjes binnen de gestelde tijd geleverd en mocht er iets niet op voorraad zijn, wordt ik altijd netjes via e-mail op de hoogte hehouden van het proces. Daarbij is het een overzichtelijke en informatieve klantvriendelijke site. Bij de artikelen is altijd een duidelijke en heldere uitleg geplaatst.
Dus voor mij....een Top-shop.

Petra 10-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service

De site is overzichterlijk met een ruime keuze!
Een dag later had ik mijn bestelling al in huis! Een snelle levering dus.

Marc 10-07-2017 In de winkel gekocht

Goed en Goedkoop

Via internet een nieuwe Canon EOS 750D besteld en gekozen voor de optie afhalen in winkel. Via e-mail keurige bevestiging en extra informatie ontvangen. Ziet er verzorgd uit. Ben op zaterdag naar de winkel in Urk gegaan. Het was er zeer druk, gelukkig hebben ze een systeem met nummertjes. En gratis koffie en thee om het wachten wat aangenamer te maken. Omdat ik alleen een artikel kwam afhalen, was ik snel aan de beurt. De verkoper nam, ondanks de drukte, alle tijd om mij goed en deskundig te helpen. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe camera naar huis gegaan

Olga 10-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, top product

Ik ben ontzettend tevreden met mijn aankoop (de Wacom Intuos Art Blue tekentablet) en de snelle levering van cameraNU. Van alle shops was dit bovendien de meest voordelige optie!

Boy 10-07-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar!

Ook voor relatief simpele bestellingen wordt er alle aandacht gegeven aan die bestelling en wordt deze perfect uitgevoerd. Een verademing in vergelijking met andere oneline firma's.

Bart 10-07-2017 Via de website gekocht

Heldere website en snelle levering!

De website is erg gebruiksvriendelijk. Door middel van de zoekbalk kom je snel uit bij het gewenste product. De reviews van gebruikers helpen enorm met het maken van je keuze. Levering is netjes op tijd en goed verpakt!

Janneke 10-07-2017 Via de website gekocht

Service ok, retourneren lastig en OP EIGEN KOSTEN

Bestellen en afleveren was op zich prima. Echter mijn product (een camera-band) was een kado en bleek te kort. Retourmelding lukte niet op website, linkte door naar verkeerde pagina.
Per mail snel opgelost. Echter... zijn bij deze zaak retouren voor eigen kosten! Voor een camera-bandje van 20 euro dus 6,95 euro betaald om hem weer in te kunnen leveren. Toen kreeg ik een mail met de vraag of ik hem al had opgestuurd, terwijl mijn track & trace zei dat hij al 4 dagen geleden bezorgd was bij ze. In de mail de track & trace gedaan, toen een mail dat ze die wilden zien, maar zaten al in de bijlage vorige mail.. Gelukkig snel weer opgelost (dat echt wel en kan een keer gebeuren) en ze boden aan de helft van de verzendkosten te betalen als goedmaker... de helft?
Ik zou persoonlijk nooit meer iets bij hen bestellen, om het simpele feit dat ik vind dat je als je een internetshop hebt, je verzenden en retourneren (boven een bepaald bedrag) altijd gratis aan moet bieden. Of als je dat niet doet, dat net zo helder op de site vermeld als alle aanprijzingen en service.
Dan koop ik liever hetzelfde bij een shop waar dat beter geregeld is, die zijn er legio. Ik doe veel online, en heb dit nog niet eerder zo meegemaakt.

Officiele reactie van CameraNU.nl 11-07-2017

Hoi Janneke,

Bedankt voor je feedback, en jammer dat we je hebben teleurgesteld. We hebben er inderdaad niet voor gekozen om retourneren gratis te maken, maar bieden daarentegen wel altijd gratis verzending van je bestelling aan. Zelfs vandaag nog in huis is gratis. Daarnaast staan we op verschillende manieren voor je klaar om ervoor te zorgen dat je het juiste bestelt, en dus niets terug hoeft te sturen.
Voor wat het betreft de retourprocedure, deze is op dit moment onderwerp van een upgrade, dus dat probleem moet binnenkort zijn opgelost.

We hopen dat je ons nog eens een tweede kans wilt geven.

Cliff 10-07-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Site is duidelijk en na bestelling product snel geleverd.

Dit was niet de eerst keer dat ik hier iets bestel maar wederom weer snelle service en product goed en netjes ingepakt

Kortom een goede snelle service

Annet 10-07-2017 In de winkel gekocht

Perfect!

Duidelijke site, overzichtelijk. Snelle service.
In de winkel ben ik perfect geholpen. Duidelijke uitleg en vergelijkingen. Daardoor uiteindelijk mijn camera in de winkel gekocht.

Chimene Schutrups 10-07-2017 In de winkel gekocht
Urk

Snel en vriendelijk geholpen!

Samen met mijn moeder langs geweest om te kijken voor een nieuwe lens voor mijn oude Canon 1000D. Lens was al snel gekozen samen met een beschermhoes. Uiteindelijk ook na wat vragen een nieuwe camera gekocht(verassing van moeder). Bij verschillende Canon modellen werd erg goed uitgelegd wat deze kon. Super geholpen en ook erg snel aan de beurt! Ik ga zeker vaker langskomen!

Jorrit 09-07-2017 Via de website gekocht

Gegaan zoals verwacht

Afhandeling bestelling geheel gegaan volgens verwachting .
Duidelijke bevestigd en verzonden mails.
Prima.

Ger van Leeuwen 09-07-2017 Via de website gekocht

Duidelijke omschrijving van het product. Correcte en snelle levering.
Ook het contact via e-mail is optimaal.
Op een vraag van mij werd snel en duidelijk geantwoord.

Piet 09-07-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Camera nu heeft een zeer ruime keuze in artikelen. Ik zocht een scanner en kon kiezen uit diverse merken en prijsklassen.

Pleuntje 08-07-2017 Via de website gekocht

Super service!

Voor 23.59u besteld de volgende dag in huis. Dat is echt een erg fijne service. Goede kwaliteit materiaal van de bestelling en alles goed meegeleverd!

John van Dijk 08-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Levering de volgende dag, zelfs 's avonds waarbij vooraf een klein tijdswindow van een half uur van de levering was aangegeven.

Ron 08-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en snelle levering

Overzichtelijk alles te vinden en snelle levering. Ondanks dat het product nergens op voorraad was toch binnen 2 dagen geleverd... Super!

Happy 08-07-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden klant

met het grootste gemak artikel uitzoeken in de webshop, dan heel eenvoudig bestellen en binnen 48 uur geleverd een woord geweldig.

Hetty 07-07-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar met snelle levering

Ik koop al jaren fotospullen bij cameranu.nl omdat het assortiment goed is, de levering snel is en de service en prijs ook!

Crissie 07-07-2017 In de winkel gekocht
Urk

Betrokkenheid en begrip voor de wensen van de koper!

Bijzonder overzichtelijke shop! Producten zijn snel, ook via filters, te vinden en geven duidelijk inzicht in het produkt, de omschrijving en de beschikbaarheid! Servicegericht en bij twijfel......... goede onderbouwd alternatief in de aanbieding!

klaus 07-07-2017 Via de website gekocht

Volledig tevreden met CameraNU

Uitstekend hoe het bestellen en het leveren binnen een daag werkt, zonder enkel probleem wordt top kwaliteit aparatuur geleverd.

Jacques De Craene 07-07-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden van de afhandeling.

Daar er wel stock was van Cokin en vlugge levering.
Ook info gevraagd omtrent de vervalring Hasselblad naar Nikon
Zal zeker nog bestellen.

Elles 07-07-2017 Via de website gekocht

fijne aanpassing

Tegen pijn in de nek door het dragen van de camera is dit ideaal!
Het hendeltje om hem vast te zetten gaat (nog) wel wat stroef.
Ik vind het wel spannend dat de camera nu aan een schroefje hangt, maar dat is bij velen al goed gegaan!
Aanrader!

R vd Akker 07-07-2017 Via de website gekocht

Grote teleurstelling!

Op zich een prima mooie en goed verzorgde webwinkel. Maar... ik werd bij mijn bestelling op vrijdag die ik perse op zaterdag nodig had gewezen op "same day delivery". Uiteraard koos ik daar voor, maar cameranu meldde de bestelling te laat aan bij de koerier die vervolgens doodleuk pas maandag AVOND om 22:00 de bestelling keam leveren. "Ouderwetse" postnl had zaterdag bezorgd en hooguit maandag op de dag. Omdat ik vrijdagavond om 23:00 nadat ik hoorde dat de bestelling te laat zou zijn hetzelfde artikel bij een andere webshop nogmaals bestelde, had ik de volgende ochtend om 10:00 toch binnen wat ik nodig had. Ik snap dat dit een incident betreft, maar je krijgt als bedrijf maar één keer om een goede indruk te maken en dat is bij mij jammerlijk mislukt.
Officiele reactie van CameraNU.nl 11-07-2017

Beste Rick,

Een eerste indruk kun je maar één keer maken, en daarin hebben we in jouw geval gefaald. Dat spijt ons zeer, en we hebben je daarom via een email onze excuses aangeboden en uitleg gegeven over de toedracht van het probleem.
We hopen dat je onze reactie waardeert, en zien je graag voor een herkansing nog eens terug!

Ruud 11-07-2017

Beste CameraNU.nl, tis Ruud, maar whats in the name. Ik waardeer de uitleg via mail. Het verklaard e.e.a. maar is uiteraard geen excuus. Verwachtingenmanagement moet je waarmaken. Als ik beloof binnen 14 dagen te betalen verwachten jullie ook dat ik dat doe.
Ik zal bij een volgende keer jullie nog eens op de proef nemen ;-)

WLamers 07-07-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle bezorging en goed product

Het product is werkelijk de volgende dag bezorgd. Daarbij was het zeer gemakkelijk om het product te kopen en is de prijs de laagst gevonden prijs.
Het product doet het gewoon goed.

Britt 07-07-2017 Via de website gekocht

Super goede webshop

Veel keuze en onwijs snel al in huis! Perfect! Ik ga hier zeker nog meer accessoires voor mijn GoPro kopen.

Hans Veenhuis Emmeloord 07-07-2017 In de winkel gekocht
URK

Top bedrijf

Service en kennis geweldig. Kom er al vanaf bet eerste begin. Niet alleen voor amateurs maar ook voor proffesionals aan te bevelen

Alex 07-07-2017 Via de website gekocht

Couldn't be more satisfied

I made a mistake in the order, sent them a message, and they helped me inmediately. Really happy that I chose them over stupid bol.com and their automated stupid, helpless bots..