Valerie de Bruijne 15-04-2017 Via de website gekocht

Uitmuntende service

Heel erg snelle en goede levertijd en service, ook heel makkelijk dat je kunt kiezen uit verschillende ophaal punten zodat je niet zelf thuis hoeft te zijn, maar je hem kunt ophalen wanneer t jou uitkomt

Wim pensionado 15-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik had een heel speciaal kabeltje nodig voor een GPS logger die ik een paar jaar geleden had gekocht. Zonder verdere plichtplegingenwerd beloofd te zoeken of dit nog te leveren was en na enkele dagen was ik blij verrast te horen dat het besteld was en kosteloos zou worden opgestuurd. Ik heb het inmiddels binnen en heb deze service als uiterst prettig eevaren

Hikr 15-04-2017 Via de website gekocht

Soms kun je voor advies toch even langs de winkel in Urk

Onlangs een Panasonic Lumix camera gekocht voor een Safari reis met als motivatie dat de leeuwen met de iPhone camera (die altijd mee is) anders wel heel erg ver weg zou zijn. Nu is dd zoom zo fantastich dat je vanuit de hand fotos van de maan kan schieten waarbij de kraters zichtbaar zijn geweldig!

Thuis kwam ik er achter hoe goed de video beeld kwaliteit van de camera is, hoe matig dan weer het geluid (knarsen van interne mechaniek duidelijk hoorbaar) en met het ontbreken van een exteene mic aansluiting is die functie redelijk onbruikbaar

In de winkel had ik waarschijnlijk veter sdvies gehad dan mijn eigen keuze, dus volgende keer toch maaf weer naar Urk!

Officiele reactie van CameraNU.nl 18-04-2017

Hoi Hikr,

Dank voor je review, jammer dat de kwaliteit van de camera wat tegenvalt. Als de camera en de verpakking en accessoires nog compleet zijn en in originele staat verkeren willen we voor je kijken of het mogelijk is de camera nog te ruilen. Laat het ons dan even weten.

Met vriendelijke groeten,
CameraNU.nl

H.Kwant 14-04-2017 Via de website gekocht

Geweldig winkel voor fotograaf en hobbyisten

Hebben altijd op voorraad wat ik als hobby fotograaf zoek. Keuze uit div. Merken. Snelle leveringen. En goed advies als je dat zoekt. Echt mijn winkel

Vanoverbeke David 14-04-2017 Via de website gekocht

Goede service, technisch goede website

Ruime keuze, goede technische kennis. Goede website wat informatie betreft. Website ook schitterend in vergelijking van de diverse producten.

John 14-04-2017 Via de website gekocht

Fijne tas bij bedrijf met goede service en snelle levering

Ik en familie hebben al vaker iets besteld bij de shop. De site is zeer goed opgezet naar mijn idee. Wat je zoekt vindt je snel. De prijzen zijn zonder meer concurrentieel. Al eens iets elders goedkoper gezien maar dan mis ik de snelheid en service van het bedrijf.

Rogier 14-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Snel besteld, goede prijzen. Volgende dag keurig in huis. Uitstekendd kwaliteit kabels. Volgende keer weer.

wiwelise 14-04-2017 In de winkel gekocht

Buitengewoon Tevreden

Vriendelijke deskundige verkoper, die meteen begreep wat ik nodig had. Goed advies en hij ging ook nog zoeken, naar de voor mij voordeligste, en compleetste oplossing, die gevonden in Out of the Box. Het is geworden: Canon LEGRIA HF R76, met SD kaart, mooie tas en nog een Hama statief.
Groeten WvdB

the cam guy 14-04-2017 Via de website gekocht

super snelle levering ....toppie ????

heb de lowepro aw 450 pixel Camo gekocht prachtige tas en snelle levering binnen 6 uur (12:17 besteld )
div tracking mails gekregen en een super vriendelijke koerier
kan niks negatiefs zeggen helemaal top
wat een geweldige service op de zelfde dag bezorgen en met een tijdsvenster van een half uur dus geen halve dag thuis zitten om erop te wachten

Armando 14-04-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Ik hoop de regenhoes voor de camera niet nodig te hebben. Bij CameraNu was er voldoende keuze, dus uit de verschillende mogelijkheden de voor mij ideale combinatie gevonden.

Syl 14-04-2017 Via de website gekocht

super snelle service

Overzichtelijke en klant vriendelijke site. Geen onverwachte kosten bij het afrekenen en verbazingwekkende snelle service. Binnen een dag afgeleverd. Artikel was netjes en goed verpakt. Prima!

Walter de Meulemeester 14-04-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering

Het is eenvoudig om een koopje te doen bij jullie. Nu er in Gent (België) een nieuw en uiterst vervelend circulatieplan is ingesteld is het veel makkelijker (en soms ook wel goedkoper) om uit de luie zetel te bestellen en op een goede service van jullie te kunnen rekenen.

Paul 14-04-2017 Via de website gekocht

Snel en deskundig geleverd

Ik kan niet anders dan CameraNU een 10 geven. Voor het bedrijf waar ik werk flink wat apparatuur besteld voor het maken van semiprofessionele opnames. Helaas kon ik vanaf de zaak niet direct betalen dus moest het 's avonds vanuit huis. Ondanks het niet betalen door middel van iDeal of een andere directe variant werden de spullen toch nog dezelfde dag verzonden. Keurig verpakt ontving ik de bestelling de dag erna al thuis. Niks op aan te merken en ik bestel de volgende keer wederom bij CameraNU.

T H Blaakmeer 14-04-2017 In de winkel gekocht
Camara Nu Urk

De service is werkelijk geweldig

Een zeer vriendelijke shop met heel veel keus.
Je krijgt met veel geduld en vriendelijkheid zeer goede uitleg en advies over je keuze product . Je kunt ook altijd weer terug komen voor advies en goede raad als het even niet goed lukt.
Ook de 5 jaar garantie is heel fijn en ook achteraf word je dan goed geholpen.

Kees 14-04-2017 In de winkel gekocht
Urk

Zo enthousiast dat we direct beslisten

We kwamen min of meer lang Urk en wilden even de winkel bekijken. Maar dan is het even wachten op advies zo voorbij en toen kwam de kennis van de adviseur naar boven. Eigenlijk had ik een Nikon Full Frame in gedachten, maar na wat informatie uitwisseling (ook over mijn bestaande sets en foto interesses) kam de Sony a77 II als meest aantrekkelijke camera naar boven.
We waren zo enthousiast over de kennis en voorlichting dat we de camera meteen hebben mee genomen. Nog geen seconde spijt van gehad!

Paul 13-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service met een scherpe prijs !

Mijn keuze was snel gemaakt, je stelt een vraag en direct antwoord, toen een nieuwe Canon besteld en de volgende dag geleverd tegen een scherpe prijs , goede ervaring dus !

Sjef van de Laak 13-04-2017 Via de website gekocht

Wat ik wil, krijg ik !!

Wat ik wil, krijg ik !! Niet alleen het product, maar ook de service, de snelheid en een goede prijs. Groot assortiment. Bijna altijd alles op voorraad en de volgende dag in huis. Prijs bijna altijd het laagst. Kan echt geen negatief punt verzinnen. Ga zo door en ik blijf alles hier bestellen.

Iwan 13-04-2017 Via de website gekocht

Vanzelfsprekende topservice weer!

De geruststelling dat alles goed gaat komen als ik mijn bestelling plaatst bij Cameranu maakt mijn keuze voor deze webwinkel alleen maar makkelijker.

G Leone 13-04-2017 Via de website gekocht

cameranu

goedkoop bij andere met zelfde product leuke combi aanbiedingen en heeft een snelle levering de volgende dag al in huis

Tonko 13-04-2017 Via de website gekocht

Top!

Prijzen nooit hoger dan nodig, groot assortiment en snelle bezorging, om niet te spreken van de service, dankjewel CameraNU!

Jan M 13-04-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Ik koop al jaren regelmatig bij CameraNu.nl. Ze hebben heel veel, eigenlijk altijd ook wel op voorraad en de prijs is altijd goed.

Lex 13-04-2017 In de winkel gekocht
te Urk

Zeer betrouwbare shop met goede service en prima prijzen

Ik koop al jaren bij cameranu en heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen gehad.
Sommige producten wil je gewoon zien en voelen voordat je ze aanschaft en dat kan bij cameranu in de winkel
(en hun assortiment is ongekend). Daarentegen zijn hun prijzen zeer concurrerend met andere "online webshops" maar krijg je wel echte ouderwetse winkel service. Dit geldt in de vorm van advies op maat bij aanschaf maar ook in actie in de after-sale als dat nodig is. Ik heb voor dat laatste hier in het verleden gebruik van moeten maken en in plaats van te moeten vechten voor je gelijk werd ik gelijk geholpen.
Online aankopen (voor kleinere of standaard zaken) gaan belachelijk snel. 's Avonds laat besteld en de volgende ochtend al in huis.... al zijn ze daar natuurlijk niet de enige in ;-)
Dus al met al een camera winkel waar ik graag kom en zeker aanbeveel om bij langs te gaan bij grotere en duurdere aankopen. Die doe je niet zo vaak dus dat moet je dan ook goed doen.

Hans 13-04-2017 Via de website gekocht

Fantastische en snelle service

Ik had wat vragen en werd de volgende morgen direct teruggebeld en vakkundig te woord gestaan. Daarna had ik mijn nieuwe statief dezelfde middag nog in huis.

Marianne Tuijt van de Koppel 13-04-2017 Via de website gekocht

Nooit problemen met betaling of levering.

Via webshop of in de winkel ik durf bij CameraNU de gewenste artikelen te kopen de voorwaarden zijn uitstekend en ook voor ocassions ben ik niet bang dat er iets aan mankeert. Reden, het is verdomde lastig om te retourneren omdat ze echt alle gegevens, verpakkingen enz. erbij willen hebben. En dat is maar goed ook ter voorkoming van terugsturen van ondeugdelijk en misbruikte apparatuur. En groot voordeel is dat ze niet mijn buren zijn anders kwam ik er veel te vaak want wat hebben ze een groot assortiment foto en filmapparatuur met bijbehoren.

Bas 13-04-2017 Via de website gekocht

Goede service prima product

Bestelling en levering was prima het product is iets wat minder. Het is namelijk een erg dunne stof en de achtergrond schijnt er gewoon doorheen. Neemt niet weg dat de prijs voor zo'n doek erg meevalt, we hebben hem dan wel dubbel moeten vouwen, dus ja.... Neemt niet weg dat we gewoon tevreden zijn met de koop, was voor ons doel goed.

H 13-04-2017 Via de website gekocht

Aflevering volgens afspraak en goede info op site

Bij CameraNu een nieuwe camera gekocht. Goede, duidelijke info op de site en afgeleverd volgens afgesproken termijn.

Simone 13-04-2017 Via de website gekocht

Dit maakt shoppen online leuk!

CameraNU.nl is een overzichtelijke site, met een ruim aanbod. Ik was op zoek naar een camera en door de vele reviews die mensen achterlaten is het heel prettig om een keuze te bepalen. Garantie wordt ook duidelijk aangegeven, want dat krijg je namelijk niet op alle sites. Naar aanleiding van de bestelling was mijn camera binnen 2 dagen thuis. Snel, veilig en prettig heb ik deze site ervaren en zou het graag ook andere mensen willen aanraden.

TZ 13-04-2017 Via de website gekocht

Goede informatie op website

Voor onze nieuwe (kleinere) camera waren we op zoek naar een nieuw hoesje. Is natuurlijk zoeken naar een speld in de hooiberg. Door de informatie op de website konden we toch snel selecteren op de juist maat hoesje

Jacob 13-04-2017 Via de website gekocht

Review in een woord: GOED.

Review in een woord: Goed.
Al mijn vragen werden telefonisch als via de e-mail goed beantwoord en netjes afgehandeld.
Je wordt met U aangesproken en niet met jij. Ouderwetse service. Netjes, correct en duidelijk.
Ook de site is duidelijk, gemakkelijk en overzichtelijk.
Dus in een woord: GOED.

Maarten Vermeulen 13-04-2017 Via de website gekocht

Perfecte tas voor een JBL Extreme

Makkelijk te vinden, goed omschreven.
22.00 uur besteld volgende middag 13.00 uur in huis.
Produkt afmetingen, uitvoering em kwaliteit zien er prima uit,
Bescherming van mijn apparaat door dikke polstering, dagelijks in gebruik

Gerrie 13-04-2017 Via de website gekocht

Topshop!

Toegankelijke website en de expodisc die ik had besteld werd, zorgvuldig verpakt, op de afgesproken tijd geleverd. We gingen de volgende dag op vakantie en dankzij jullie kon ik er volop mee oefenen. Supergaaf!

Olim 13-04-2017 Via de website gekocht

Great service! :)

Always punctual! Great service and wide range of products! They have all the brand products where, it makes also price-affordable, compared to other photo equipment stores

Jacqueline 13-04-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed, snel en betrouwbaar. Fijn!

Het is gewoon fijn dat je alles wat je nodig hebt snel en makkelijk in huis hebt. Geen gedoe. Heerlijk!

Verdonck Mia 13-04-2017 Via de website gekocht

Geweldig snel geleverd .... Toppie

Ik vind de snelle levering '' Geweldig,, vandaag bestellen en morgen geleverd is wel werkelijk zo , heb al 2x een bestelling gedaan en steeds vlug en ordelijk geleverd zal deze site zeker boj vrienden en familie aanbevelen . TOPPIE !!!!!

Sloothaak 13-04-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment, makkelijke site en snelle service

Gebruiksvriendelijke site, we kregen volgende dag op tijd geleverd en heel makkelijk afterpay betaling.

Jane 13-04-2017 Via de website gekocht

Helemaal betrouwbaar

Website is gemakkelijk in gebruik en bestellingen komen altijd netjes ingepakt en op de juiste datum aan. Heb veel besteld bij CameraNU en ben altijd tevreden geweest.

Van Zweeden 13-04-2017 Via de website gekocht

Goed service

Wij zijn goed geholpen en geadviseerd. De bestelling is snel geleverd.
De communicatie was goed. De website is duidelijk. Telefonisch goed geholpen.

Kasper 13-04-2017 Via de website gekocht

Goede informatie, snelle verzending

Mijn dochter was aan het sparen voor een camera. En toen ze de camera kon kopen, was deze opeens niet meer leverbaar. Dit bleek een landelijk probleem. CameraNU gemaild met de vraag wanneer de camera weer zou komen. Op dat moment wisten ze het niet. Een week of 2 later kreeg ik opeens een email dat er een paar beschikbaar waren gekomen. Gelijk besteld en de volgende dag netjes geleverd. Dit is mijn 3e grote aankoop bij deze winkel en bij toekomstige aanschaf van camera en/of bijbehorende zaken ga ik zeker weer bij hen bestellen.

Marnix Meulmeester 13-04-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed, 7,5 ! Strakke service.

Het product wat ik wilde was voor een goede prijs aanwezig op de site. De levering was ook gewoon goed!

Robin 13-04-2017 Via de website gekocht

Snel en zonder verzendkosten! top!

Helemaal goed, de volgende dag in huis. Wel een veel te grote verpakking (doos) voor 1 fotorolletje, er hadden er denk wel 50 in gepast.

Roooooompje 13-04-2017 Via de website gekocht

Keurige service, juist product

Goede en snelle bezorging. Product was goed ingepakt. Zodat het niet kon beschadigen. Goede prijs-kwaliteit verhouding

Ton 12-04-2017 Via de website gekocht

Ik zou er zeker een volgende bestelling plaatsen.

Het product dat ik zocht was 10 euro goedkoper dan bij de gebruikelijke winkels. Verder kan je de keuze maken voor de dag en het tijdsbestek waarbinnen het artikel geleverd wordt. Uitstekende levering.

Melina 12-04-2017 Via de website gekocht

Tevreden met alles erop en eraan !!!

Na een bestelling op een andere website wat ik mijn grote frustratie tot tweemaal toe heb moeten terugsturen omwille van onvolledige bestelling en oh zo slechte indruk ervan heb ik voor de eerste maal een bestelling geplaatst bij Cameranu ....Hetzelfde namenlijk een Godox Studio Smart en zowel mijn man als ikzelf waren erg onder de indruk toen het mijn bestelling aankwam ! Zo mooi verzorgd en ingepakt en met alles erop en eraan en zelfs een geschenk erbij ? We kunnen er nog niet van over en bij deze hebben jullie gewoon een nieuwe klant erbij ! Bedankt Cameranu voor de goede service en telkens mij te beantwoorden op mijn vragen !!!

Jolanda wortelboer 12-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en bekwaamheid!

De site van cameranu.nl is heel bekruiksvriendelijk, en toen ik savonds belde en nog een vraag over een camera had, werd ik nog heel vriendelijk geholpen en te woord gestaan.
Prima service en zeer snelle levering, de volgende dag al in huis! Super tevreden!

R. Dickens 12-04-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf. Snelle levering goed verzorgd.
Jammer dat er bij de camera niet bij staat dat er een draagriem bij wordt geleverd.
Had nu dus 2 draagriemen. Deze terug gestuurd wacht nu op terug betaling.

Officiele reactie van CameraNU.nl 13-04-2017

Hoi,

Bedankt voor je review!
De meegeleverde draagriem ontbreekt inderdaad in het lijstje meegeleverde accessoires op de site, die fout gaan we gelijk herstellen. We hopen dat je de manier waarop we je retour afhandelen je een reden geeft om ook onze service uitstekend te vinden!

Groeten,
CameraNU.nl

Drainfields 12-04-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel.

Prima webwinkel met een 'eenvoudige', overzichtelijke, en mooie website.
Ook belangrijk zijn de zeer concurrerende prijzen.

W.van 't Oever 12-04-2017 In de winkel gekocht

Verrekijker

Deze shop via internet opgezocht naar aanleiding daarvan hebben wij de winkel bezocht en ons laten voorlichten voor de aankoop van een verrekijker.
Je wordt vriendelijk ontvangen en nadat wij hadden uitgelegd waarvoor wij de kijker willen gebruiken,kregen we een zeer goede uitleg en voorlichting. We hebben diverse kijkers mogen uitproberen ook daarbij kregen we uitleg over de constructie van de kijker en de voor en nadelen aan de hand daarvan konden we zelf onze keuze bepalen dus we werden niet beinvloed voor het kopen van een bepaald merk of kijker.

Richard 12-04-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Duidelijk website met prima zoekfunctie.
Om 22.00 besteld, volgende ochtend om 09.00 in huis! Netjes verpakt, prima service!

jeremy 12-04-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levertijd.

Ik ben al een tijdje op zoek geweest naar een goedkoper alternatief voor een "speed light"; sinds ik wordt betaald voor mijn foto's en daarom toch wat meer controle wil hebben over het licht dat op mijn klanten valt. Via een kanaal op Youtube werd mij een constante led-ichtbox aangeraden. Dit paste zeer goed bij mijn huidige opstellingen. Echter werden dezen aangeboden op websites zoals Amazon en Aliexpress waarbij, als er überhaupt naar nederland verstuurd werd er een levertijd van minstens 14 dagen op stond. Aldus het zelfde product voor een mooie prijs op Cameranu kunnen kopen. Als extra optie heb ik er voor gekozen om de bestelling op dezelfde dag binnen te krijgen (+ €1.95) . Ik kreeg het pakketje dezelfde avond nog binnen wat gunstig is omdat ik overdag vaak geen pakketen aan kan nemen. Ik zal deze webshop zeker aanraden aan anderen.

Shannon Ray Timmer 12-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering + goede kwaliteit. Cameranu.nl = top!

Gekozen voor deze webshop vanwege de scherpe prijs, ruimvoldoende voorraad, snelle levering en kwalitatief goede merkproducten. Daarnaast was het filmpje enorm leerzaam en kreeg ik er een goed gevoel bij. Ik kom zeker nog eens terug. Super thx :-)