Deze score is berekend op basis van 2265 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

JpvL 10-05-2017 Via de website gekocht

voor een cadeau zeg ik chapeau

De shop waar ik digital kennis mee heb gemaakt komt zeer professioneel op mij over
Ik zocht een cadeaubon voor een kennis die fotografie als hobby heeft en mij op dit bedrijf attendeerde.
De bon was snel besteld en werd zorgvuldig afgeleverd. Ik blij en mijn kennis blij!
Tevredenheid voor de klant staat dit bedrijf hier garant! CHAPEAU!

Frank 09-05-2017 Via de website gekocht

Voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! - in mijn geval niet

Ik heb gekregen wat ik besteld had dus daar is verder niets mee aan de hand. Wat ik wel vervelend vond was dat hoewel ik voor 23:59 uur besteld had en ik ook per email bevestiging kreeg dat de order de volgende dag bezorgd zou worden, ik mijn bestelling met een dag vertraging bezorgd kreeg. Niet netjes van cameranu.nl

Officiele reactie van CameraNU.nl 10-05-2017

Hoi Frank,

We zien inderdaad dat jouw bestelling om 23:46 bij ons is binnen gekomen, maar het lijkt er op dat de bevestiging van je betaling net niet op tijd is verwerkt. Daardoor is de bestelling pas de volgende ochtend verwerkt. We vinden het erg vervelend dat we je hierin hebben teleurgesteld, en zoeken uit wat de vertraging kan hebben veroorzaakt. We hopen je een volgende keer nog beter van dienst te zijn.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

P.W. 09-05-2017 Via de website gekocht

Handig en superservice

Op zoek naar een polsgreep voor mijn systeem camera. Op de website heldere informatie zodat de keus snel gemaakt was. Levering na 1 dag al. Product voldoet volgens beschrijving, zelfs met veiligheid om te voorkomen dat de camera uit jr hand glipt. Top dus!

Esther 09-05-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, makkelijk en direct.

Nadat ik via het internet de acculader voor een hele scherpe prijs op deze website heb gevonden. Had ik de lader volgens duidelijke afspraken een dag later in huis. Heel praktisch en goed geregeld!

everd soons 09-05-2017 Via de website gekocht

Scherp in beeld

Zeer ruime en brede productkeus, snelle, correcte levering, keurig verpakt. Prima, ook voor de scherpe/scherpere/scherpste klant.

Wendy 09-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Was mijn lensdop verloren, en heb direct s avonds een nieuwe besteld die de volgende dag al binnen kwam! Superblij mee, snelle service

Wim dK 09-05-2017 Via de website gekocht

Keurig en correct bedrijf !!

De service , breed scala aan producten , snelle levering ! Een uitkomst wanneer je eigen camera aan diggelen is gevallen net voor je vakantie !!

Karin 09-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering.

Goede informatie op de website met ondersteunend filmpje, scherpe prijsstelling en vlotte levering.
Ook de 'paketten' zijn goed samengesteld en maken kiezen gemakkelijk.

Marc H. 09-05-2017 Via de website gekocht

Verwachtingen uitstekend waargemaakt!

Eenvoudige navigatie in webshop, uiterst snelle levering (volgende dag 8.30u) en goed verpakt! Dik voor elkaar bij Cameranu,nl.

Raymond Barth 09-05-2017 Via de website gekocht

Vanuit Griekenland besteld, bij thuiskomst geleverd!

Op vakantie in Griekenland heb ik mij georienteerd naar een drone. De beste beschrijvingen vond ik bij Cameranu.nl evenals de mogelijkheid , uit voorraad mijn pakketje samen met mij thuis aan te laten komen.
Alles netjes op tijd geleverd, cameranu.nl verlengd mijn vakantiegevoel door precies te doen wat zij beloven.
Ik heb al enkele succesvolle vluchten gemaakt met mijn drone.

wim Berends 08-05-2017 Via de website gekocht

Top

Altijd snelle levering, super assortiment, kwaliteits artikelen, goede service en begeleiding en tenslotten een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Jo Ruijs 08-05-2017 Via de website gekocht

Prima gegaan allemaal

Scherp geprijsd, prima site en keurig verpakt allemaal, en dit is niet de eerste keer dat ik bij Cameranu besteld heb, dit is elke keer prima verlopen, een keer een product terug gestuurd en geld was binnen enkele dagen terug op mijn rekening.

Hans O 08-05-2017 Via de website gekocht

Monopod

Vorige week een carbon Monopod statief van Gitzo gekocht bij Cameranu.nl. Ze hadden keuzen uit diverse soorten, maar door de vergelijker de gemakkelijk de juiste kunnen kiezen. Besteld en een dag later in huis. Fijne en stabiele monopod, eerste ervaringen in het veld zijn positief. Levering, product en prijs - alles dik in orde.

massimorandag 08-05-2017 Via de website gekocht

Sterk aanbod en goede service

Cameranu.nl heeft veel aanbod aan camera's en camera gerelateerde spullen. Ook is het betalen makkelijk en overzichtelijk.

Krister 08-05-2017 Via de website gekocht

Perfect in orde ontvangen en goed geinformeerd over zending

Ik heb bij camera.nu besteld omdat zij als enige het product hadden. Ik vond de website duidelijk en overzichtelijk. Het bestel procedure was snel, mijn gegevens werden automatische gevonden van de laatste keer. Producten had ik snel in huis, ook al moest het in twee leveringen ivm voorraad.

Peter Voetman 08-05-2017 Via de website gekocht

Ik had een zonnekap besteld.
Die was niet goed.
Er is een nieuwe opgestuurd.
Er werd niet gevraagd of ik de oude terug wilde sturen.
Dat vind ik service van de bovenste plank.
Groet peter

J.R 08-05-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site met veel producten

Mooie site met veel producten,een duidelijke beschrijving van de producten.
En een super snelle levering

Michel 08-05-2017 Via de website gekocht

zowel product als de bezorging is top!

Mooi product en goede bezorging.

Prima dus

Ben supet tevreden. gebruikersgemak van de camera en de goede zoom.
Inmiddels al mooie foto's kunnen maken.

Daar kan geen smartphone tegenop!!

Piet 08-05-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Als extra assescoire kocht ik nog een polarisatiefilter voor mijn Lumix DC-FZ82, de volgende dag al in huis.
Een prima zaak daar in Urk, maar hoe schrijf je in godsnaam asesoire, al tien keer een rooie golflijn eronder.

Wim Lagendijk 08-05-2017 Via de website gekocht

Op maandag mijn camera besteld (Panasonic TZ80), de volgende dag afgeleverd, keurig op de door Postnl genoemde tijd. Alles keurig verpakt. Ook de bestel afhandeling en het betalen gingen gemakkelijk en zonder problemen.

T Kroeze 08-05-2017 Via de website gekocht

Ontzettend gemakkelijk en uitstekende service!

Ik was opzoek naar een makkelijk statief om wat filmpjes mee te maken en kwam zo uit bij CameraNu. Ik keek op de website en het assortiment was enorm! Omdat ik zelf niet veel weet over video's en fotografie heb ik gebruik gemaakt van de statiefvinder en ik kwam zo uit bij een aantal statieven die geschikt waren voor mijn doeleinde. Ik heb een statief besteld, en had deze ontzettend snel in huis. De levering was erg goed, en het product was beter dan dat ik had verwacht. Ik ben er ontzettend blij mee, en ga zeker meer bestellen bij CameraNU! =)

Pjedro 08-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering top aanbieding

Getriggerd door een hele mooie inruilactie contact gehad met de klantenservice. Snelle reactie en heldere toelichting waarom mijn oude camera niet meer in te ruilen was. Top ook dat er eerlijk werd aangegeven dat marktplaats waarschijnlijk een betere optie is. Uiteindelijk niets ingeruild, maar wel een hele mooie camera gekocht en de volgende dag al in huis !

HBG 07-05-2017 In de winkel gekocht

Helemaal goed!

Uitstekend geholpen in de winkel bij het uitzoeken van een geschikte flitser. Vriendelijke medewerker die me duidelijk vertelde wat de opties waren, zonder me meteen het duurste aan te smeren.
Helemaal goed!

Peter 07-05-2017 Via de website gekocht

keurig en snel

Het maken van de juiste keuze ging heel soepel in de shop (web).
De afhandeling was heel netjes en snel.
bezorging volgens afspraak tiptop

MarWink 07-05-2017 In de winkel gekocht

Duidelijke uitleg

Ik werd heel goed geholpen door een meneer die er veel verstand van had! Hij luisterde goed naar wat ik wou en daar hebben we de perfecte camera voor mij bij gekozen!

Iris 07-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service, super betrouwbaar!

De website van Cameranu.nl is erg duidelijk en overzichtelijk. Ze hebben ruime keus en een super sneller levertijd! Dit is min tweede aankoop bij Cameranu.nl en ik ben weer erg tevreden!

Herman 07-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!!

Als enige van de vele beschikbare on line winkels die het benodigde artikel tegen een voordelige prijs lekker snel kon leveren.............TOP!!

Leendert 07-05-2017 Via de website gekocht

Deze zaak doet wat ze beloven !

De site is overzichtelijk, duidelijke met goede foto's en een begrijpbare complete artikelomschrijving.
Je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden van de verzendstatus. Het door mij bestelde artikel werd keurig op het aangegeven tijdstip afgeleverd.

P.J. Bosman 07-05-2017 Via de website gekocht

buitengewoon!

De service is buitengewoon. Dezelfde dag nog in huis en alles werkt naar behoren. Zoveel camera winkels vindt je niet meer.

Ricardo 06-05-2017 Via de website gekocht

Snel en professioneel

Zeer snelle en professionele service. Concurrerende prijsstelling en ruime keuze. Zeer aanbevelingswaardige webshop.

Tim 06-05-2017 Via de website gekocht

Super service en levering

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik aan het zoeken was naar een high speed trigger setje voor m'n camera. Eerst ben ik zelf gaan zoeken, vervolgens gebeld met de klantenservice. De jongedame aan de telefoon heeft uitgebreid de tijd genomen om het een en ander uit te zoeken en daarna heb ik de bestelling geplaatst.
Het pakketje was de volgende ochtend al geleverd, werkt zoals beloofd.

Martin Wessels 06-05-2017 In de winkel gekocht
Urk

Elke keer weer goede service

Diverse apparatuur gekocht bij cameranu. Ze luisteren geduldig, helpen je gericht bij het maken van een goede keus binnen je wensen/mogelijkheden

Bert 06-05-2017 Via de website gekocht

Prima levering, exact op tijd

Shop ziet er goed uit, je vindt er alle info. Ik kwam op de site omdat ik een bepaalde camera zocht.

Judith 05-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service, groot aanbod

Snelle levering, veel keuze in het aanbod en het statief wat ik heb gekocht was aantrekkelijk geprijsd.

André 05-05-2017 In de winkel gekocht
Urk

Super service bij aankoop van deze Leica telezoom lens.

Ik hou van de beeldkwaliteit van deze lens, erg scherpe en contrastrijke beelden zijn te schieten met deze lens. Bij fatsoenlijke lichtomstandigheden kunnen vrij gemakkelijk scherpe platen worden geschoten. De lens is kwalitatief erg goed gemaakt en weegt daarbij net geen kilogram. Ten opzichte van andere m4/3 lenzen is de PL 100-400 uiteraard wel zwaar. Maar ..., zoals velen al hebben opgemerkt, is deze lens vele malen kleiner en lichter dan FF tegenhangers en presteert even goed.

Ik kan tijdens het zoomen over het gehele bereik geen verschil in resolutie / scherpte zien en ik ben daarom heel blij met dit exemplaar.

Ik hou van het feit dat dit objectief tevens gebruikt kan worden voor andere doeleinden dan alleen close-ups van vogels en wilde dieren, zoals landschappen etc.

Al met al dus een top product. Ik kan zowel de winkel (CameraNu.nl) als het product aanbevelen

TONNIE 05-05-2017 Via de website gekocht

PRIMA SERVICE

GEBRUIKSVRIENDELIJKE WEBSITE EN GEEN VERZENDKOSTEN.
MOOI OP TIJD GELEVERD
KEURIG INGEPAKT
FIJNE KLANTVRIENDELIJKHEID

arjan 05-05-2017 Via de website gekocht

Herstelactie review 2 mei 2017

Op 2 mei 2017 heb ik een review geplaatst over de website. Hierin geef ik aan te vermoeden dat het om een nepsite gaat. Ik kan mijn destijdse review niet aanpassen (ik heb geen gebruiker aangemaakt), maar ik kan wel herstellen. De dag na mijn review is mijn bestelling opnieuw verzonden. Dit artikel heb ik intussen ontvangen. Het uiteindelijke herstel was dan ook goed. Wel vind ik het jammer dat daar veel moeite van mij kant aan vooraf ging.

Officiele reactie van CameraNU.nl 08-05-2017

Hoi Arjan,

Dank voor je nieuwe review, wel jammer dat je toch nog niet zo tevreden bent. Omdat we al eerder contact hebben gehad willen we graag nog even met je verder van gedachten wisselen. Als er ruimte is voor verbetering benutten we deze graag!

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Koen de Haas 05-05-2017 Via de website gekocht

Snel!

Hele snelle levering en de foto's zoals afgebeeld op de site gaven een heel goed beeld van hetgeen ik heb gekocht!

Jack 05-05-2017 Via de website gekocht

Top bedrijven cameranu

Ik had met spoed camera nodig .in de avond besteld en dag er op in huis .echt supper.zo kon ik gelukkig door met mijn opdracht

Le sem 05-05-2017 Via de website gekocht

Love

Supersnel bezorgd!!!!! Ik had het product gauw nodig en gauw was het! Gaf me meer redenen om verder en vaker bij deze winkel te komen

dhr de vos. uit capelle aan den ijssel. 05-05-2017 Via de website gekocht

Super Snelle Service!

in de avond besteld. en de volgende dag geleverd!
goede prijs kwaliteit verhouding en lage verzendkosten.

bedankt en tot de volgende aankoop.

Ben van Vlierden 05-05-2017 Via de website gekocht

Onberispelijk

Wat deze winkel onderscheidt van vele andere, is het deskundige personeel, waarvan je goede adviezen krijgt. De website is ook prima: goede zoek- en filterfuncties, overzichtelijk en er is een heel handige productvergelijker. Voorraadindicaties zijn altijd actueel. Leveringen zijn stipt op tijd en keurig verpakt. Als je een bestelling af komt halen word je vriendelijk,vakkundig en snel geholpen. Ook over de service heb ik geen klachten. De ene keer dat ik die nodig had (doordat ik zelf een verkeerd artikel had besteld) werd me ongevraagd aangeboden het product terug te nemen. Kortom, een onberispelijke zaak.

Fred 05-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Naast een ruim assortiment, is de webshop is erg overzichtelijk. Met een paar klikken ben je, bij het door jou gewenste artikel. Over de voortgang wordt je netjes geïnformeerd. In mijn geval was van de bestelde 2 accu's, er op dat moment nog slechts 1 in voorraad. Hierop kreeg ik keurig een email met daarin de vraag, of ik vast het ene exemplaar wilde ontvangen en de andere, na binnenkomst bij Camera Nu. Dit werd snel gecommuniceerd door Camera Nu. Hierop aangegeven, dat het geen probleem was, te moeten wachten, tot de bestelling volledig kon worden verwerkt. D

Cor 05-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering voor een prima prijs. Ondanks dat er een feestdag tussen zat werd het bestelde artikel keurig verpakt en snel geleverd.

Vincent 05-05-2017 Via de website gekocht

Groot aanbod en correct en snel geleverd!

Onverwacht groot aanbod in camera accessoires. De zonnekap van mijn spiegelreflex camera was kapot en tot mijn verrassing was er een grote keus uit verschillende alternatieven.

Eauxby 04-05-2017 Via de website gekocht

Hele goede service!

In de afgelopen 5 jaar heb ik regelmatig bij cameranu.nl besteld omdat de prijzen altijd beter zijn dan die van concurrenten. Wanneer er iets misgaat bij de levering (ligt aan postnl, niet aan cameranu) dan staat er altijd iemand voor je klaar.

Tineke V. 04-05-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke en professionele medewerkers

Ik heb vaker iets gekocht bij Camera.nu, en wat me opvalt is dat de medewerkers van Camera.nu de tijd voor je nemen om e.e.a. uit te leggen en je daarbij erg vriendelijk te woord staan. Ze hebben me al een aantal keren geholpen om de juiste keuze te maken met argumenten die het beste aansloten bij mijn professionele wensen.

Mart 04-05-2017 Via de website gekocht

Puike service

Voor een grote klus op dinsdagmorgen had ik plotseling een extra accu voor mijn camera nodig. Op vrijdag deed ik mijn bestelling in de hoop dat de accu op zaterdag zou worden bezorgd. Keurig op tijd en zorgvuldig verpakt werd het pakketje op zaterdagmiddag afgeleverd.

Robbert 04-05-2017 Via de website gekocht

goed, goedkoop en snel

In mijn zoektocht naar een goede kijker voor een fijne prijs vond ik de goedkoopste van de kijker van mijn keuze bij Cameranu.nl uit Urk. De volgende dag had ik 'm in huis.

jose 04-05-2017 Via de website gekocht

goed geleverd

heb vroeger iets gekocht en wel gevaren en de bestelling gaat vlug zou het aan iedereen aanraden om bij jullie iets te kopen