Deze score is berekend op basis van 2688 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Meia 14-01-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging.

Camera Nu is scherp geprijsd en de service in prima. De bezorging is snel en de artikelen zijn goed verpakt

C.Visser 14-01-2018 Via de website gekocht

Ik koop vaak bij CameraNU omdat de service en de producten goed zijn. Kan altijd bellen met mijn vragen en een advies krijgen waarmee ik verder kan.

Matthijs 14-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Omdat ik wist wat ik zocht deze keer via de website besteld. Maar ook in de winkel is de service goed en helpt deskundig personeel je op een goede wijze. Ook de prijzen zijn concurrerend.

Wichert Riezebos 13-01-2018 In de winkel gekocht
Urk

Ja ik vond het een geweldige service

Ik was aan het vogels kijken, toen de kop van mijn statief kapot ging en de telescoop er los op kwam te staan. En ik geen foto,s meer kon maken. ik was in de buurt bij Urk, en ben daar heen gegaan. En mijn probleem werd opgelost. En ik kon weer verder

Marjon Bleeker 13-01-2018 In de winkel gekocht
Urk

In de winkel een cameratas gekocht waar achteraf mijn camera toch niet goed in pastte. Ik mocht hem terug sturen en dezelfde dag werd mijn geld al op mijn rekening gestort.

Fons van Oosterhout 12-01-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle service

Met een lage prijs is het toch mogelijk om goed en snel te leveren. 's Middags besteld en de dag erna al in huis. Top.

Bob de Bruin 12-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

savonds besteld en de volgende dag al binnen. En dat met gratis bezorging. Genieten toch!
Ook een duidelijke voortgang via mail.

A.den Hartigh 12-01-2018 Via de website gekocht

Een fantastische service

Uitstekende kwaliteit , snelle levering en scherpe prijs. De volgende bestelling wordt beslist weer bij cameranu.nl door mij gedaan, top!

Adri 12-01-2018 Via de website gekocht

Goede klantenservice

Het opgestuurde pakje is foutief afgeleverd. Toen ik belde naar de winkel is onmiddellijk nieuw artikel opgestuurd en de reden van foutief bezorgen achterhaald

mirjam2109 12-01-2018 Via de website gekocht

herstel

Het blijkt dat er een fout was bij de track en trace codes. Daardoor kreeg ik te horen dat mijn bestelling pas morgen geleverd ging worden. De bestelling werd dus wel geleverd volgens de afspraak. Gelukkig ben ik niet weggegaan omdat ik dacht dat er geen levering zou komen.
Mijn review moet dus worden aangepast.

Hoi Mirjam,

Dank voor de moeite om twee keer een review te schrijven. Gelukkig is het met de verzending van je pakket goed gegaan en is het toch vandaag bezorgd.

Veel plezier van je aankoop!

H. H. van Bork 12-01-2018 Via de website gekocht

Aanschaf Canon camera en batterijen voor oudere Canon 350D

Snel en professioneel geholpen met daarbij juiste keuze die bij mij past en daarbijook goed advies over verdere aanschaf betreft lenzen en andere accessoires. Ook niet gelijk het duurste maar gewoon dat gene wat ik nodig heb en ben daar erg mee in mijn sas. Ook voor u CameraNU!

John 12-01-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

Ruime keuze kunt altijd bellen voor advies wat je ook vakkundig krijgt.
Alleen het af sturen is fout gegaan. ik had duidelijk aangegeven dat ik het in Eindhoven bij cityfoto afgeleverd wilde hebben maar ze hebben het alsnog naar mijn huisadres gestuurd, verder goed verzorgd.

Beste John,

Hartelijk dank voor de leuke review, en fijn dat je ons het foutje van het afleveradres hebt vergeven.

Alsnog veel plezier van de bestelling, en graag tot de volgende keer!

Stefan koster 12-01-2018 Via de website gekocht

Ik verbaas mij over de snelheid!

Ik bestel al mijn Camera's en onderdelen bij CamaraNU.nl zo ook afgelopen week.
Normaal altijd volgende dag keurig geleverd maar deze keer dezelfde dag! En dit zonder extra kosten(gratis)

Hansien 10-01-2018 Via de website gekocht

Net zo perfect als altijd

Dit is nu een voorbeeld van "niet lullen maar poetsen". Gewoon al meer dan 10 jaar doen wat je zegt en leveren wat gevraagd wordt, binnen 24 uur. Ook bij reclamatie niet moeilijk doen maar zorgen dat de klant Koning blijft. Top dus!

HGG Reijnen 10-01-2018 Via de website gekocht

Voor aankoop te;lefonisch contact gehad over dit product.

Ik heb een geweldige flitser gekozen en gekocht, alleen, geen Nederlandse handleiding. Bij navragen bij Camera Nu, ze hebben het netjes voor me uitgezocht, er is geen Nederlandse handleiding, alleen Engels en Chinees.
na heel erg lang zoeken op You tube een Duits filmpje gevonden over dit product.
Ik dacht dat er een wet was, dat alle producten in Nederland verkocht, een Nederlande handleiding MOETEN hebben.
Nogmaals een geweldig product, geweldige service van Camera nu, maar ze hadden moeten melden dat er alleen een niet Nederlandse handleiding bij zat.
Ik had dan wellicht een ander merk gekocht.

Beste HHG Reijnen,

Bedankt voor de fijne review, en goed te horen dat we hebben kunnen helpen bij je vragen.

Een Nederlandse handleiding is inderdaad verplicht, maar alleen voor producten waarbij dat vanwege de veiligheid nodig is. Voor een flitser is dat niet van toepassing.
Mocht je eens tegen een vraag of functie aanlopen waar je hulp bij nodig hebt kun je ons altijd bellen of een berichtje sturen. Dan fungeren wij graag als gebruiksaanwijzing!

Overigens staat er bij het product dat je hebt gekocht wel vermeld dat er een Engelstalige handleiding is meegeleverd, wellicht heb je hier overheen gekeken.

Veel plezier van je aankoop, en graag tot een volgende keer!

Dolf 10-01-2018 Via de website gekocht

Constante service

De site werkt erg prettig en het is fijn dat cameranu.nl heel veel op voorraad heeft. Vorige week heb ik iets retour gestuurd (mijn fout) en ik kreeg de dag daarna meteen de bevestiging dat het ontvangen was en ook dat het in orde was.

Rob jorg 09-01-2018 Via de website gekocht

Ik koop graag bij cameranu. ze zijn buitengewoon vriendelijk en geduldig. naast dit ervaar ik ze als bekwaam en in bezit van voldoende kennis. je merkt gelijk dat je welkom bent, je voelt je als een van de cameranu familie. je bent zeker niet zomaar een klant. als voorbeeld kreeg ik een kaartje van de verkoper die ik gesproken had, hoe attent is dat ? ben je op zoek naar een goed en duidelijk advies en wil je een fijn gevoel hebben bij een partner in de fotografie. probeer cameranu dan eens, als je al geen klant bent.

Erik 09-01-2018 Via de website gekocht

Fantastische ervaring!

Tot op heden diverse bestelling geplaatst bij CameraNU. Levering altijd keurig op tijd en ook het retourneren heeft nooit problemen opgeleverd. Superwinkel!

xan 09-01-2018 Via de website gekocht

Hele goede service!

Na enige onduidelijkheid over de batterij opening van de sony afstandsbediening prima te woord gestaan met zelfs een video. Camera nu is altijd goed telefonisch bereikbaar tevens als de pakket service. Prima TOP!

A. Bebnik 09-01-2018 In de winkel gekocht
CameraNu Urk

Canon 5Ds R dslr

Canon 5Ds R gekocht nadat de verkoper hoorde wat ik er mee wilde en dat deze camera precies paste...en nu na gebruik blijkt het nog beter te passen als hij kon vertellen

Frits 09-01-2018 Via de website gekocht

Doen wat je beloofd

op tijd besteld en op tijd geleverd en zeer goed verpakt. Doen wat je beloofd en goede deal. Goed verpakt.

Michael 09-01-2018 Via de website gekocht

Goede service zowel online als in winkel

Zeer prettig winkelen, online uitzoeken, in de winkel extra info over inwinnen.
Vervolgens via internet besteld en volgende ochtend geleverd.
Ook vooraad is actueel via internet in te zien.
Deskundig personeel die je veel kunnen vertellen maar ook serieus je vragen kunnen beantwoorden en/of voor je uitzoeken.
En ook bij de prijs verwacht je meer een online internet shop zonder daadwerkelijke winkel, zo'n uitgebreide winkel met concurerende internet prijzen.
Knap hoor! Hoop hier langer/vaker te kunnen shoppen

Ab 09-01-2018 Via de website gekocht

Goede winkel, snelle verzending

Duidelijke mail verkeer na online bestellen. Snelle afwikkeling en verzending van mijn camera. Ruim assortiment in camera's en accessories.

Rudy 09-01-2018 Via de website gekocht

Prima lens en service

Fantastische lens, vooral met een goede "reputatie" bij andere gebruikers. Kan alleen maar bevestigen, voldoen volkomen aan de verwachtingen 👍.
Laat het voorjaar maar komen, ben er volledig klaar voor 😉

Myrna van den Doel JustMyrn fotografie 09-01-2018 Via de website gekocht

Zeer fijne winkel

Al een aantal keer online wat aangekocht altijd zeer snel en correct geleverd. Maar ook als je via FB een vraag stelt krijg je snel en accuraat antwoord. Super hoor!!!

Jokae van Leeuwen 08-01-2018 Via de website gekocht

CameraNU: deskundig, vriendelijk, behulpzaam, geduldig TOP!

Zeer overzichtelijke webshop,gebruiksvriendelijk, uitgebreide sortering, contact eenvoudig te vinden

Ton Hermans 08-01-2018 Via de website gekocht

Super SERVICE!!

Op 28 december bestelde ik voor mijn zoon een digitale flitser.
Door MIJN fout bestelde ik de verkeerde die vrijdag 29 december geleverd werd. Dus gebeld en na goede en vriendelijke uitleg de juiste besteld. Die werd zaterdag 30 december met spoed geleverd.
Alles is dus opgelost en op een zéér prettige manier.
CHAPEAU Cameranu.nl

G Cox 08-01-2018 In de winkel gekocht
Urk

Goede en nette zaak, je word er heel klant vriendelijk geholpen, het personeel neemt echt de tijd voor je als je vragen hebt, en als je even moet wachten staat er altijd de koffie klaar

Rob 08-01-2018 Via de website gekocht

Jammer dat de verzending 2 werkdagen duurde

Ik heb een item besteld op een zaterdag, er vanuit gaande dat ik het product dinsdag zou ontvangen zoals vermeld op de website, werd echter woensdag dat ik het pakketje ontving.
Jammer, vermeld het dan anders op de website, ik ben wel tevreden over het product.

Officiele reactie van CameraNU.nl 08-01-2018

Hoi Rob,

Jammer dat je er op rekende dat de zending dinsdag zou komen. Je hebt ons bij de bestelling namelijk verzocht deze pas op dinsdag te versturen, zodat deze woensdag zou worden bezorgd...
We hebben je een email gestuurd met de vraag of we misschien iets over het hoofd zien, we zien je reactie graag tegemoet!

Jeroen Bakker 08-01-2018 Via de website gekocht

Supershop!

Ik kom voor al mijn filmapparatuur bij CameraNU. Niet alleen voor het enorme assortiment, maar ook voor de topservice! Al mijn bestellingen zijn volgens afspraak geleverd en mijn vragen zijn snel en vriendelijk beantwoord. Echte aanrader voor zowel hobbyist als professional!

Mima 07-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Omdat ik fotograaf ben bestel ik regelmatig bij CameraNu.nl. De webwinkel is overzichtelijk en ik kan snel vinden war ik zoek! Goede service.

Elmer L 07-01-2018 Via de website gekocht

Simple, clean website layout makes shopping easy

The website from CameraNu.nl is very clean and easy to use, making the online shopping experience a pleasure. Delivery of product was also very quick. All in all, a very positive experience!

Susanne Karssens 06-01-2018 In de winkel gekocht
Urk

Juiste vraagstelling gaf mij de juiste camera

Afgelopen decembermaand een fijne Olympus OMD E-M2 systeem camera, met lensen gekocht, bij CameraNu. Bij het eerste bezoek aan de winkel dacht ik nog aan een full frame camera, maar door de juiste vraagstelling en het ook daadwerkelijk kunnen vasthouden van verschillende camera's veranderde ik compleet van gedachten. Mijn hoofd helemaal in de war en dus zonder camera naar huis gegaan, alles even laten bezinken. Binnen een paar dagen stond ik weer in de winkel, nogmaals alle aandacht en expertise gekregen. Wat ik prettig vond is dat ik geen enkele druk tot koop heb ervaren, alleen maar enthousiasme, geduld en veel kennis. Samen hebben we echt gezocht naar een camera die nu bij mij past, zowel qua mijn wensen op beginnend amateurfotografie als mijn portemonnee.

Zoltan 05-01-2018 Via de website gekocht

geweldige shop ,

Goede informatie op de site , goed overzichtelijk en zeer duidelijk,
snelle levering daar kunnen veel shops nog van leren ;)
Het is nu de 2 de keer dat ik in volle overtuiging weer bij jullie bestel,
ga zeker zo door en ik kom zekers te weten weer terug bij jullie,
TOPPIE

lorenzo vb 05-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle bezorging

Dag na bestelling s'ochtends 10 uur al binnen gekomen.
Ik kon vervolgends de hele dag met mijn camera aan de slag i.p.v de hele dag op mijn camera wachten.

Miranda 05-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige services versturen en de vragen die ik stelde

Telefonisch eerst wat vragen gesteld en ik kreeg meteen antwoord. Bestelling geplaatst en die werd precies zoals aangegeven bezorgd.

Rein Reijseger 05-01-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende voorlichting

Het mooie van CameraNu vind ik dat het niet uitmaakt waarvoor je komt en in welke hoedanigheid je komt: professional of hobbyist. De medewerkers zijn altijd vriendelijk, klantgericht, behulpzaam, deskundig en zeker niet onbelangrijk: gevat met de nodige humor.

L.a provoost 04-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle service, mooie en degelijke spullen

Overzichtelijke website
Mooie aanbiedingen en zeer degelijke spullen.
Zeer snelle levering
Ook zijn de spullen goed verpakt.

Kitty 04-01-2018 Via de website gekocht

Top service!

Ik ben al lang klant bij Camera Nu en steeds tevreden over de leveringen en de producten.Recent als kerstcadeautje een trigger gekregen om mijn flister op afstand aan te sturen, dit was echter niet mogelijk. Ik heb een berichtje naar Camera Nu gestuurd en dezelfde dag antwoord gekregen met uitleg. Kortweg , er moest nog een trigger bij om alles te laten functioneren. Zij hebben de bestelling voor mij aangemaakt en een dag later werd deze keurig afgeleverd en kon ik aan de slag. Alles functioneert nu naar wens, prima service!

wj.snel 04-01-2018 In de winkel gekocht
urk

Zeer goed uitleg over de lens die ik wilde kopen

Zeer goede uitleg over de lens die ik wilde kopen enige tijd geleden ook al een body gekocht met een lens zijn er zeer tevreden over deze winkel en het vriendelijke personeel en service.
En niet de vergeten de koffie hoek.

Schipper 04-01-2018 Via de website gekocht

Petje af , wat een service!!

Kan iedereen aanraden om hier een camera te kopen, kwa vragen en service in 1 woord super!
Heb de canon 200d aangeschaft, en ben er heel blij mee. Savonds besteld de dag erna in huis!
Mooi voor de kerstdagen mooie plaatjes geschoten. De 200d is zeer makkelijk in gebruik te nemen, je kan de uitleg in het scherm instellen als je dat wil.
Cameranu.nl bedankt voor de snelle en vakkundige service!

Hans 04-01-2018 Via de website gekocht

Perfect!

Filter besteld, is op voorraad en wordt de volgende dag keurig op het aangegeven tijdstip bezorgd. Wat wil je nog meer?

Willem Bentink 04-01-2018 In de winkel gekocht

Kennis van zaken

Ik kom er regelmatig spullen halen, maak dan gelijk wat plaatjes bij de haven. Je krijgt goed advies, en niet tevreden, dan doen ze niet moeilijk, het is een prima zaak waar ik graag kom.

Wim 04-01-2018 Via de website gekocht

Ben blij dat ik hier de aanvulling voor mijn fototoestel gekocht heb. Snelle levering tegen redelijke prijs!

Velds 04-01-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service tijdens drukke periode

Levering werd zeer snel gedaan, geode communicatie door klantenservice en snelle informative voorziening. Product is volledig zoals beschreven; wat helpt voor een occasion lens.

André 04-01-2018 In de winkel gekocht

Deskundig advies

Koop al jaren fotoartikelen en PC randapparatuur bij CameraNu. Reden: het personeel is deskundig en geven goed advies. Dit betekent dat ze niet de duurste oplossing aanbevelen, maar het product dat het beste bij mijn behoefte past. Daarnaast zijn de prijzen zeer concurrerend en is bijna alles uit voorraad leverbaar.

L.K. 04-01-2018 Via de website gekocht

Fantastice service Uitstekend geholpen

Op zoek gegaan naar nieuwe camera en door de lange garantie op de Sony DSC HX 400 ,
vriendelijke uitleg en snelle verzending en prima contact geweldig goede firma alles Uitstekend
geregeld kan niet beter .

GJ 04-01-2018 Via de website gekocht

De service is zeer goed, vriendelijk en begripvol, mijn dochters hadden voor mij een Olympus camera besteld nadat ze informatie hadden ingewonnen over de kwaliteit.
Nu bleek dat deze niet voldeed aan de verwachtingen.
Ik heb contact opgenomen en e.e.a. besproken waarbij de medewerker de foto's op internet heeft vergeleken en ook de Nikon coolpix W300 foto's beter vond.
Ik kon de camera omruilen voor de Nikon.

Ik ben zeer tevreden over de goede service,

mvg Gert-Jan

Emma 04-01-2018 Via de website gekocht

Superaanbieding & Levering

Ik heb veel winkels vergeleken voor het kopen van mijn camera, maar Cameranu.nl had de beste aanbieding: niet alleen een camera, maar ook gelijk alle benodigheden erbij. De bestelling werd snel en professioneel verpakt geleverd. Ongelooflijk dat je het dezelfde dag nog binnen hebt als je het 's ochtends besteld. Alle onderdelen waren aanwezig en in goede staat. Daarnaast krijg je via de mail een helder overzicht van wat je besteld hebt en wat de status van je order is. Ik raad deze website dus aan voor het bestellen van je camera.

Leon kuijer 04-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service en top voorraad

Makkelijke en goede website. Alle topmerken in huis voor een nette prijs.
Ik zal hier in de toekomst zeker weerkomen.