Deze score is berekend op basis van 2393 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Frans 25-04-2017 Via de website gekocht

Meer dan gewoon enorm goed geholpen

Uiterst zelden schrijf ik een beoordeling, en dit is de eerste keer dat ik daarbij de hoogst mogelijke waardering geef. Maar in dit geval wil ik dat echt !
Na een jaar of tien heel prettig met mijn Wacom Sap0phire tekentablet te hebben gewerkt, was deze echt toe aan een update. Daar ik in het verleden zonder problemen, al diverse camera's en randapparatuur bij Camera Nu tot mijn volle tevredenheid had aangeschaft, keek ik als eerste op hun Website. Daar zag ik dat er net op dit moment een inruilactie was. O.a. Op tekentabletten. Nu was mijn oude Wacom dusdanig bejaard, dat ik daar geen inruil-korting op verwachtte te krijgen. Ik was dan ook aangenaam verrast, op mijn vraag daarnaar, toch een mooie "inruil-korting" aangeboden te krijgen.
Omdat de Wacom's in de loop van de jaren behoorlijk 'verder-ontwikkeld' zijn, vond ik het lastig om het tablet te kiezen dat voor mij het meest geschikt was. Daardoor zat ik met zoveel vragen, dat ik die bijna niet allemaal durfde te stellen. Deze werden echter heel snel, stuk voor stuk, duidelijk en volledig beantwoord. ( dat maak ik tegenwoordig niet meer vaak mee ) de bestelling verliep ook dit keer weer vlot en probleemloos en de volgende dag werd mijn nieuwe Wacom bezorgd.
Tot zover was ik al zeer tevreden ! Maar toen ik een paar dagen later van de medewerkster, die mijn vele vragen zo volledig en duidelijk had beantwoord, een persoonlijk, ( handgeschreven) kaartje ontving, waarmee ik bedankt werd voor de aankoop, gaf mij dat zo'n goed gevoel, dat ik nu niet anders kan, dan mijn tevredenheid over deze aankoop, zo uitgebreid te schrijven én een dikke 10 te geven ( met een zoen voor de 'juffrouw' ;)

Wim Lievaart 25-04-2017 Via de website gekocht

Super blij met cameranu!!!

Op zoek naar een onderdeel voor m'n camera, via internet bij cameranu terecht gekomen. Onderdeel haast de helft goedkoper dan in de winkel, en de volgende dag binnen de aangegeven tijd bezorgd !!! Ben echt super blij met deze webshop!!!!

Joke 25-04-2017 Via de website gekocht

Supersnelle reactie op mijn vraag en deze ook naar volle tevredenheid afgehandeld. Super service en product volgende dag ook al in huis.

Sander 25-04-2017 Via de website gekocht

Online bestelling

Na de aanschaf van een canon zoomlens kom ik steeds weer bij CameraNu uit. Ik ben zeer tevreden over de geboden service en bij een online bestelling, over de duidelijke communicatie van verzending tot ontvangst.

Achmad Arief Kasbullah 25-04-2017 Via de website gekocht

Best quality and reasonable price

It's been several times I bought my lenses and camera at Cameranu.nl. The reason was because of the service, price and quality given. The first thing I bought was Fujifilm lens xf 35mm f2. I found cameranu.nl as a reliable place to buy camera's accessories as the article was sent less then 24 hours. Then I continued to buy other lenses, such as xf 23mm and 50mm at cameranu.nl. The best thing, only just added 2 more euros as a delivery cost, I could get my purchase on the same day, really great!
Then several days ago, I bought Gopro session 5 vacation pack. It came with a selfie stick, a memory card, and many more. That was cheaper than other places or websites to buy to.

I hope I can get the voucher so I can purchase other great things again at cameranu.nl

Best,
Achmad Arief Kasbullah

Yvon 25-04-2017 In de winkel gekocht
Urk

Geweldige uitleg en service!

Altijd fijn om naar deze winkel te gaan waar ze de tijd voor je nemen, waar ze je als beginner alles kunnen en willen uitleggen!

Peter 25-04-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Gezocht op internet, kwam hier op uit. Nergens goedkoper te gevonden. Was even niet op voorraad, maar na een paar dagen alweer leverbaar. Uitstekende verrekijker, prima levering, nergens goedkoper te vinden.

Thijs van de Reep 25-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Voor ons studententeam hadden wij op korte termijn 2 microfoons en statieven nodig. Uit een uitgebreid assortiment koos ik 2 dezelfde microfoons voor op een camera en 2 verschillende statieven. Deze waren binnen enkele dagen binnen.

Van Unen 25-04-2017 In de winkel gekocht
Urk

Tijdens de aankoop een duidelijke uitleg over het product en achteraf wisten ze het ons allemaal uit te leggen met het installeren.

Thomas 25-04-2017 In de winkel gekocht

goed advies

Na eerst mailcontact de winkel in Urk bezocht.
Prettig geholpen en naast goed advies alles meteen mee kunnen nemen dankzij goede voorraad.
Prijzen goed, maar in de meeste webshops bijna op de euro hetzelfde.

Lisa 25-04-2017 Via de website gekocht

Top!!!

Woensdag 12 april had ik contact met een vriend om urbex te gaan fotograferen, super gaaf natuurlijk alleen miste ik hiervoor nog een aantal producten. Direct heb ik dit besteld op cameranu.nl, een tas die makkelijk mee te nemen was en niet te groot en zwaar en een afstandsbediening voor mijn camera zodat ik in donkere omstandigheden scherpe foto's kon maken vanaf mijn statief. Het was even spannend of het optijd binnen was maar de volgende dag om 12 uur kwam de postbezorger al aan met het pakket! Alles was werkende en staat op de site precies beschreven als hoe het daadwerkelijk is en werkt. Super!! Dankzij jullie hele gave urbex nachtopname kunnen maken!

reinie van dijken 25-04-2017 Via de website gekocht

In juli vorig jaar Kreeg voor mijn 70 e verjaardag van de kinderen een e reader met cover. Ontzettend blj was ik ermee. Helaas ging hij na een half jaar stuk. Ik kreeg na enkele weken een nieuwe omdat hij onherstelbaar beschadigd was. Het type die ik had was niet meer leverbaar dus kreeg ik een nieuwe versie. Maar toen ik mijn nieuwe in de cover wilde doen paste dat ook niet meer. Even contact opgenomen en ook daar kreeg ik een nieuwe voor. Bij cameranu is de klant nog koning . GEWELDIGE !!!

P. Gillies 25-04-2017 Via de website gekocht

duidelijk en goed

al een aantal keer reparaties opgestuurd, goede en duidelijke communicatie en snelle service. ook snelle leveranties en goed advies

Nico 25-04-2017 Via de website gekocht

Altijd betrouwbaar en serviceverlenend

Eigenlijk heb ik niks op CameraNU aan te merken. Prettig dat er een webshop is met cameraspullen die gratis verzending heeft.
Ik vind CameraNU betrouwbaar. Ze doen echt wat ze zeggen. De chat-functie werkt ook goed, waarbij je een reactie krijgt op je mail. Ik had een onderdeel nodig, wat ze niet op voorraad hadden. Ik zou daar bericht over ontvangen. Inderdaad na het weekend meteen bericht. Ik voel bij CameraNU echt dat de klant koning is.
Ook als ik de winkel in Urk bezoek dan nemen ze ruim de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Nummertje trekken en als je aan de beurt bent, is er totaal geen haast. Perfect!
De producten die ik tot nu toe heb gekocht, zijn goed verpakt en snel verzonden en door mij snel ontvangen.

Lexening 25-04-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven

Zoek criteria zijn ideaal, ik zocht een tas voor mijn Nikon D3300, alle mogelijke tassen meteen zichtbaar, met overzichtelijke plaatjes + uitleg, prijs was ook in orde,, voor mij was snelle levering van belang, binnen 24 uit voorraad op mijn werk afgeleverd.

Rinus 24-04-2017 Via de website gekocht

Zeer goede telefonische info & verzending volgens afspraak.

Duidelijke webwinkel, goed telefonisch bereikbaar en een goed advies dat niet op verkoop is gericht, maar wel goede informatie geeft. Top!

Tom 24-04-2017 Via de website gekocht

Prima op tijd geleverd.

Was de lader van mijn Fujifilm camera kwijtgeraakt. CameraNU had een originele op voorraad voor een redelijke prijs. Probleemloze bestelling en snelle levering.

Jonathan Smit 24-04-2017 Via de website gekocht

GB sandisk ultra 32 GB

Uitgebreid assortiment. Makkelijk te bestellen. je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en accuraat afgeleverd. Goede degelijke pakking

Adine 24-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige, snelle service en voordelige prijs

Ik was op zoek naar een externe harde schijf voor mijn back-ups en wilde deze eigenlijk nog hebben voor ik op reis ging. CameraNu was niet alleen vrijwel het goedkoopste adres mét hoge rating, maar bood ook voor maar 1,99 bezorging op dezelfde dag aan. Perfect! Werd helemaal op de hoogte gehouden van het proces en ik kreeg de schijf inderdaad precies binnen het aangegeven tijdvak (wat slechts een half uurtje was en niet de halve dag, zoals je soms wel eens ziet). Topservice! En die schijf is ook ideaal, dus ook daar ben ik erg blij mee.

De Koornwaard B.V. 24-04-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service en klantvriendellijkheid

Ik vond de personeel zeer gemotiveerd en meedenkend. Vriendelijk bovendien.
Dit geeft cameranu.nl een toegevoegde waarde boven vele andere speelers in de markt.

M vd Berg 24-04-2017 Via de website gekocht

Prima

Ik vond snel wat ik nodig had en de site was gebruiksvriendelijk. Daarnaast was er goede communicatie over wanneer het product geleverd zou worden en dit was ook snel.
Een tevreden klant

Muntinga 24-04-2017 In de winkel gekocht

Meedenkend

Ik had een bepaald statief in mijn hoofd. Maar dat was alleen bruikbaar met een bepaald hulpstuk, met een extra kostenpost. Ze kwamen met een voordeliger oplossing.

Johan 24-04-2017 Via de website gekocht

Super assortiment!

Ik zocht een manier om mijn lens stof- en vetvrij te houden. Bij cameranu.nl hebben ze een zeer groot assortiment aan gereedschap om dat te doen. Door de duidelijke uitleg bij de producten kon ik een goede keuze maken. Toen deze binnen kwam en ik het had gebruikt wist ik dat ik de juiste keuze had gemaakt

Bert Hanekamp 23-04-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering.

Als ik wat nieuws wil aanschaffen op foto gebied, dan kijk ik eerst op de site van CameraNu. De site ziet er aantrekkelijk uit en wat ze beloven dat komen ze ook na. De artikelen zijn vriendelijk geprijsd en ze worden snel en correct geleverd.

Lex Ensing 23-04-2017 Via de website gekocht

ruim assortiment

Prima aanbod van wat ik zocht, vrij specifiek materiaal en er was ruime keuze in assessoires die ik nodig had, meer dan bij vergelijkbare aanbieders, prima aanbod en prijzen concurrerend !

Stan 23-04-2017 Via de website gekocht

Perfect gegaan

Aflevering op tijd en goede opvolging. Even checken of alles is goed gegaan. Zal een volgende keer eerst hier kijken. Prima

Johanna Nasheed-Linssen 23-04-2017 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke webshop gespecialiseerd in fotografie in de breedste zin van het woord. Het is nu de 3de keer dat ik bij jullie iets gekocht heb en ben daar heel erg tevreden over tot nu toe.

Dirk 23-04-2017 Via de website gekocht

Kwaliteit en op tijd !

Artikel perfect volgens de duidelijke omschrijving en levering volgens afspraak, ... is top !
Kwaliteit en stiptheid.

Jan 23-04-2017 Via de website gekocht

Goede service en klantvriendelijk!

Mooie en overzichtelijke webshop met duidelijke omschrijvingen, mogelijkheid voor vergelijken en handige videotips!

Ruud 23-04-2017 Via de website gekocht

Een goede online winkel

Ik heb een kijker online gekocht en heb deze gekocht bij Cameranu Bestelling conform voorwaarden geleverd. De track & trace code, die gebruikt wordt voor de verzending, is handig. Winkel heeft een goed assortiment. Webside is ook goed.

Juli Scapucin 23-04-2017 Via de website gekocht

Alles perfect!

Niks te klagen, alles ging perfect.
Ik heb Cameranu op Marktplaats gevonden en sindsdien heb ik al 2 keer hier gewinkeld.
De site is heel makkelijk om te gebruiken, met een heleboel verschillende producten beschikbaar.

B v Rossum 23-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service, uitgebreid assortiment, goed verpakt.
Ook handig dat er te kiezen is uit diverse leveringsopties.

LogootjeR 22-04-2017 Via de website gekocht

Snel en goed - als altijd!

De bestelling kwam goed binnen en snel.... maar dat alles ben ik wel gewend bij CameraNU. Ook als ik vragen heb word ik altijd snel en adequaat geholpen, een top shop! Ik ben zelfs meer tevreden over CameraNU dan over de plaatselijke fotowinkel.

Gea 22-04-2017 Via de website gekocht

Uitgebreide webshop en snelle levering

Zocht een camera die tegen en spotje kan een onder water. Gevonden bij camera.nu voor een goede prijs. Keurig geleverd!

Colorstudio61 22-04-2017 In de winkel gekocht
Urk

Van te voren gekeken op de site of alles aanwezig was en toen op naar Urk.Bij binnenkomst gelijk een nummer getrokken, dit scheelt wachttijd. De koffie stond klaar en je kunt rustig door de winkel lopen omdat je met je nummer toch op tijd geholpen wordt. De service en deskundigheid is goed, het assortiment zeer uitgebreid. Vriendelijk personeel een aanrader.

Leendert Mounoury 22-04-2017 Via de website gekocht

werd goed geleverd volgende dag al in huis

Printer en scannen doet het netjes.
1 nadeel is, kan de stuurprogramma niet installeren op Windows 10
geeft een fout melding aan
diverse keren geprobeerd op verschillende manieren het lukt niet

G.W. Westland 22-04-2017 Via de website gekocht

Met spoed een lichtsterke lens nodig; 'vandaag besteld, morgen in huis garantie'
Lens werd keurig de volgende middag geleverd!

Kees Jan 22-04-2017 Via de website gekocht

Supersnel!

Bij cameranu heb ik een verrekijker besteld. Vandaag besteld, morgen in huis bleek te kloppen. Fijn! Je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Ik ben tevreden!

Benno Foto Shooter 22-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Hier was de softbox in de aanbieding. Vandaag besteld en morgen in huis en dit klopte. Zal zeker in de toekomst hier weer wat bestellen.

Bestek 21-04-2017 Via de website gekocht

Aankoop gemak door snelle en goede levering.

Gemak dient de mens en dat is voor internetwinkels zeker belangrijk! Artikel snel gevonden en snel besteld. En als klap op de vuurpijl ook nog eens snel geleverd.

Paul 21-04-2017 Via de website gekocht

goedkoop en zeer snel

dit bedrijf maakt waar wat het beloofd!! de volgende dag in huis. Tevens zeer scherpe prijzen!! Hat vergeleken met andere winkels, maar deze was een stuk goedkoper, en een zeer snelle levering!!

camera nu.nl 21-04-2017 Via de website gekocht

na telefonisch overleg aankoop gedaan

prima online winkel op gebied fotografie.
ooktelefonisch goed te bereiken met goed advies.
prima prijs en extra garantie buiten de fabrieksgarantie

Bianca N. 21-04-2017 Via de website gekocht

Snelle verzending!

Overzichtelijke website, goede prijzen, gemakkelijk om te bestellen en te betalen en supersnelle verzending! Ik ben erg tevreden!

Selmer 21-04-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

'sAvonds besteld, volgende dag binnen. De zelfde week een hetzelfde artikel nogmaals besteld; exact dezelfde ervaring. Ik zie een patroon die mij erg aanspreekt. Snelle en correcte levering!

Anneloes 21-04-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl

Deze shop zorgt goed voor hun klanten. Ben erg goed geholpen via klantenservice en hun garantieregeling is ook heel goed. Is er iets stuk dan kan je hem gewoon sturen naar de winkel en dan wordt het verholpen. Geweldige winkel!

Muriel Polet 21-04-2017 In de winkel gekocht
Op de beurs Professionel Imaging.

Prima service en snelle bediening.

Op de beurs bij professional imaging bij Nijkerk heb ik een nieuwe camera gekocht. Het personeel was vriendelijk en de bediening was supersnel. Ook had het personeel prima verstand van de bediening van de camera. De lens werd netjes nagestuurd.

Lieve Delaere 21-04-2017 Via de website gekocht

prima kwaliteit/prijs verhouding

De website is zeer gebruiksvriendelijk, ik vond heel snel wat ik zocht. De levering in Belgie was binnen de 2 werkdagen. Omdat we op de dag van levering niet thuis waren konden we de levering afhalen op een afhaalpunt in de buurt en dat verliep vlekkeloos.

michael elias 21-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende camera / top service.

Zeer gebruiksvriendelijke site, groot aanbod en goede prijs. Het personeel steeds vriendelijk en behulpzaam.
In een woord .. een first class service. Met dank.

Harrie 21-04-2017 Via de website gekocht

Wat een betrokkenheid voor zo'n kleine aankoop.

De vriendelijkheid spatte ervan af bij mijn telefonisch contact. Ik had een wereldstekker nodig, een aanschaf van nog geen tientje. Beide dames die ik aan de lijn heb gehad waren uitermate vriendelijk.

Theo van Dam 21-04-2017 Via de website gekocht

Ik ben perfect geholpen met mijn Epson printer.

Ik ben prima geholpen door diverse mails en wist precies wanneer mijn Epson printer in huis bezorgd werd. Dat heeft mij goed gedaan. Ik kan het een ieder aanbevelen hier je aankoop te doen.