Deze score is berekend op basis van 2363 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sandra 10-08-2017 Via de website gekocht

Supertevreden!

Snelle verzending! Duidelijke communicatie en mijn bestelde product was bij hen het goedkoopst wat ik ook belangrijk vind :-)

A. Sjollema 09-08-2017 In de winkel gekocht
Camera NU

Zeer persoonlijke service

Na wat informatie over verschillende digitale camera's ingewonnen te hebben naar camera NU gegaan. Met de kunde en adviezen van de verkoper van camera NU de keuze voor deze Olympus systeem camera gemaakt. Er zitten zovee mogelijkheden op die ik allemaal nog niet onder de knie heb. Maar nog geen moment spijt gehad van deze aankoop

Simon 09-08-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Mooi product voor een goede prijs.
Verbazingwekkend stevige poot.
Prijskwaliteit TOP
Snelle levering!!

Caesar 09-08-2017 Via de website gekocht

super service

Super snel en altijd op de hoogte gehouden van de oplevering. Duidelijk website. zeer groot en compleet assortiment.

Els 09-08-2017 Via de website gekocht

Goed advies!

Goed advies gekregen bij de aanschaf van een negatievenscanner. Ik heb uitgelegd aan een van de medewerkers van CameraNU dat ik ongeveer 1200 negatieven-strips moest scannen. Ik heb de geadviseerde scanner aangeschaft en ben er erg blij mee.

GJ Schultz 09-08-2017 Via de website gekocht

persoonlijke benadering met kennis van zaken

Wilde eerst de verrekijkers zien alvorens te beslissen welke....later pas via internet besteld. Was geen enkel probleem ...alle uitleg gekregen en tijd werd genomen.

Willem 09-08-2017 Via de website gekocht

***** Sterren Webshop

Een overzichtelijke webshop met uitsluitend kwaliteit producten. Ondanks de lage prijzen geen verzendkosten en keuze in betaal mogelijkheden. De levering is ook supersnel. Een bedrijf die ik iedereen zou aanraden.

Maja 09-08-2017 Via de website gekocht

s Avonds besteld en de volgende dag al in huis, Geweldig!

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat ik goede ervaringen heb met de vorige aankopen.
Er is erg veel keus. Ik heb gevonden wat ik zocht.
s Avonds besteld en de volgende dag al in huis, Geweldig!

Sarah Groen 09-08-2017 Via de website gekocht

Fijn product en goede service

Wij hebben een product besteld. Er ging wat mis tijdens het bestellen waardoor de bestelling dubbel geplaatst stond. Dit werd al heel snel opgelost en geannuleerd. De volgende dag was de bestelling er al! Zodat wij meteen konden uitproberen.

Maurice Vlek 09-08-2017 Via de website gekocht

Meestal slechte service!

Meestal gaat de aflevering van spullen goed. Als dit niet het geval is is de klantenservice erg belabberd. Heb in het verleden vaker besteld bij cameranu maar ben tegenwoordig door eerdere leveringsproblemen/klanten-'service' eerder geneigd naar andere webshops te gaan mits die hetzelfde artikel op voorraad hebben natuurlijk. Ben deze keer bij cameranu terecht gekomen omdat die één van de weinige was die mijn vrij specifieke onderdeel op voorraad hadden.
De website zelf is niet altijd even overzichtelijk, bij 'zoekacties' krijg je vaak veel irrelevante producten te zien en mijn falcon eyes flitsbuis was echt even zoeken...

Officiele reactie van CameraNU.nl 10-08-2017

Beste Maurice,

Bedankt voor uw recensie. We hebben inmiddels contact met u opgenomen over waar het precies mis is gegaan, en kwamen erachter dat dit al enige jaren geleden is. Omdat onze service in de tussentijd alleen maar beter is geworden, bieden we u daarom een goedmakertje aan, zodat u in de toekomst nog weer kan profiteren van onze service!

CameraNU.nl

Ikke 09-08-2017 Via de website gekocht

PRIMA levering!

Camera.nu heeft een duidelijke website! Je kunt het artikel wat je nodig hebt zo vinden. En het wordt altijd snel bij je thuis bezorgd!

Mellius 09-08-2017 Via de website gekocht

Perfect

Snelle en goede levering. Meerdere tijdstippen mogelijk. Ook 's avonds. Scherpe prijs. Goede communicatie.

Ben Broersen 09-08-2017 Via de website gekocht

Een shop om terug te komen

Wij hebben al diverse malen bij CameraNu fotospullen gekocht en altijd tot volle tevredenheid. In de winkel is een zeer uitgebreid assortiment te bewonderen en staat personeel klaar met deskundig advies. Maar ook als je niet in de gelegenheid bent om daarheen te gaan heb je altijd nog de prima webshop.
Die hebben wij deze keer gebruikt om een Sony Cybershot DSC-WX500, een mooie camera voor in je broekzak (en met 5 jaar garantie!), te bestellen.

Ed 08-08-2017 Via de website gekocht

Supersnel

Product heb ik in de avond via de onlineshop besteld en de volgende dag al geleverd. En de kabel van Apple heb ik nog niet ergens anders goedkoper gezien.

Arnold 08-08-2017 Via de website gekocht

Geduldige en vakbekwame verkopers !

Prima winkel ,uitgebreide collectie en ook nog eens in een schitterend gebied.Kijkers kunnen ter plaatse getest worden !

Rick 08-08-2017 Via de website gekocht

Super webshop!

Ten eerste vind ik de webshop erg overzichtelijk en goed geordend! Artikelen doe in wou hebben snel kunnen vinden. Levering was keurig op tijd en erg netjes verpakt!

Emile 08-08-2017 Via de website gekocht

Top geregeld!

's avonds rond 19.00u besteld, de volgende ochtend keurig bezorgd.
Via de mail goed op de hoogte gehouden vwb factuur en verzending.
En het apparaat voldoet aan de verwachting!
Wat wil je nog meer?! ;-)

Poederbach 08-08-2017 Via de website gekocht

Snel, vlak voor middernacht besteld. 14 uur later binnen.

Goede webshop met een uitstekende voorraad voor een niet veel voorkomend product. Vlak voor middernacht besteld en 14 uur later stond de koerier voor de deur.

terry hodgson 08-08-2017 Via de website gekocht

uitstekend service en behandeling

behandling kon niet beter. vanaf eerste contact tot levering, een betere service kon niet compliment

Nikki de Kerf 08-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

De winkel was goed vindbaar, ruim assortiment, en leverde vooral ontzettend snel (en kosteloos). Communicatie verliep vlot en duidelijk, producten kwamen goed verpakt aan. Top, voor herhaling vatbaar!

Patrick 08-08-2017 Via de website gekocht

Vrijwel alles op voorraad en een zeer goede service

Vrijwel alles is op voorraad en het bestellen gaat eenvoudig. Ben bij vele concurrenten geweest maar Camera.nu is verreweg de beste in service en ook in de prijs. Heb er diverse producten besteld en gaat iedere keer naar volle tevredenheid.
Heb een keer iets besteld om op te halen in de vestiging in Urk maar het ging niet door wegens omstandigheden van mijn kant, een paar dagen later kreeg ik onverwachts een kaartje met beterschap van het team, nou dat zegt toch veel over de service en hoe ze met klanten omgaan.
Vragen worden altijd netjes en duidelijk beantwoord

Do 08-08-2017 Via de website gekocht

Goede website en snelle en betrouwbare service!

Snelle service en pakketje werd goed verzonden.
Betrouwbare site.
Mocht ik in de toekomst weer iets nodig hebben op camera gebied dan ga ik zeker eerst weer op deze site kijken.

Rianne30 07-08-2017 In de winkel gekocht

Prettige winkel

Een mooie en overzichtelijke winkel, medewerkers weten waar ze over praten, snelle service en mooie producten.

Joost 07-08-2017 Via de website gekocht

Het kwam goed uit: Levering dezelfde middag!

Via kieskeurig aan het zoeken geweest, ook nog wat andere sites bekeken meerdere printers overwogen en uiteindelijk deze gekozen. Cameranu.nl bood een scherpe concurrerende prijs. En de afhandeling bleek super.
De volgende dag rustig alles geïnstalleerd,.... en nu ermee aan het werk. Over de echte prestaties is het nog te vroeg om te oordelen, dat komt tzt.

Eric 07-08-2017 In de winkel gekocht

Goede informatie gehad!

Super winkel, gratis chocolade melk, veel op voorraad en positieve en informatieve medewerkers. Eerlijk bedrijf!

Vlotte levering bijna gestremd. 06-08-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs, snel en vlekkeloos afgeleverd.

Aankoop lichtgewicht full frame SONY. De bezorger wilde het record van cameranu in aflevering snelheid bekorten door het pakket bij de poort van ons gebouw te willen overdragen. Afstand tot onze woning te voet 300 meter. Hij begreep maar niet waar wij bleven.

Peetje 06-08-2017 In de winkel gekocht
urk

Slimme service

Goed nagedacht om klanten te woord te staan en zo gerichte service te verlenen. Bij binnenkomst een scherm waarop gekozen kan worden waarvoor je komt. Daarna een nummertje trekken. Zo word je geholpen, te woord gestaan zonder dat dit onnodig veel tijd kost (tenzij het erg druk is). Niemand die kan voordringen.

Job 06-08-2017 In de winkel gekocht
Urk

Goede service en top producten

Goede winkel met vakmensen achter de balie. Op zaterdag vaak wel druk, maar met het nummertjes systeem gaat het allemaal goed.

Kortom super winkel

Lianne de Vaan 06-08-2017 Via de website gekocht

TOP winkel

Heb deze winkel gekozen omdat ze ook op zondag leveren.
De bestelling werd keurig en op tijd geleverd!
Een echte aanrader!

Topshop 06-08-2017 In de winkel gekocht

Snelle service, uitmuntende kwaliteit

Na lang wikken en wegen besloten een nieuwe lens en camera te kopen. Een Carl Zeiss Milvus en een Nikon d5600. De lens was sinds de Plannar lenzen van Carl Zeiss al een droom en eindelijk was het zover. "Wow een prachtige lens loopt u mijnheer" was de reactie van de enthousiaste verkoper. Dat was het laatste stukje overtuiging wat ik nodig had om een lens van dit kaliber en prijsklasse aan te schaffen. Maar echter daarbuiten was de jonge verkoper geïnteresseerd en behulpzaam met goede adviezen wat dan mijn nieuwe set kon en wat wellicht een goede keuze was om erbij te nemen. Niet opdringend, maar oprecht betrokken en oprecht om een klant met de beste informatie en advies de deur uit te laten gaan. Meer dan waard om de rit vanuit Uithoorn voor te maken en een echte aanrader qua shop en service. Heftruck
Heeft mijn investering een nog fijner gevoel gegeven.

keeskalsbeek 06-08-2017 Via de website gekocht

service is Top

Heb Lampen gekocht bij camera nu zijn geleverd maar toen ik ze wilde gebruiken zat er een lamp bij die niet deed
daar hebben ze mij ZONDER probleem een andere voor gestuurd.
CameraNU.nl is niet de enigste, maar wel de echte met Top service

WdR 05-08-2017 Via de website gekocht

Top geregeld!

Vooral heel goed te spreken over de verzendwijze! Als je iets de volgende dag nodig hebt is het ideaal om per e-mail op de hoogte te blijven van de bestelling. Keurig op tijd geleverd! Daarnaast ook tevreden over product; exact zoals beschreven in omschrijving. Bedankt!😀

Voor Sony spiegelreflex - en systeemcamera's 05-08-2017 Via de website gekocht

Goed boek en bezorging volgens afspraak

Het boek gekocht voor mijn sony spiegelreflexcamera.
Zit het boek te lezen met de camera erbij.
Makkelijker dan de handleiding en goede tips.

Roger Janssen 05-08-2017 In de winkel gekocht
Urk

Mbt open box producten zijn ze onbetrouwbaar

Via website een camera gereserveerd. Bevestiging per email ontvangen dat alleen het zegel op de doos beschadigd was en de camera geen gebruiksporen had. Dat bleek gelogen. De eerste camera had beschadigingen, lens kwam zonder kap, en het zag er niet uit als een camera die direct was geretourneerd. De tweede camera was kapot, o.a. aan de onderkant ontbrak een dekplaat waardoor waardoor contact punten bloot lagen. Ik heb na reservering mijn eigen camera al verkocht en kom vanuit Amsterdam naar Urk toe, maar de verkoper keek me alleen glazig aan, en ik heb nu geen camera. Ik ben zeer teleurgesteld, en zal nooit meer een open box bij cameranu bestellen.
Officiele reactie van CameraNU.nl 07-08-2017

Beste Roger,

We hebben inmiddels contact gehad, onze excuses aangeboden en u laten weten dat we dit niet gewend zijn. We willen er wel aan toevoegen dat deze open-box camera's niet bij ons terug zijn gekomen, maar via Olympus bij ons verkocht worden. Ik vernam dat u inmiddels een nieuwe camera aangeschaft heeft, en we wensen u hier veel plezier mee.

CameraNU.nl

Ghos13t 05-08-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, spoedige bezorging, top!

Zoals wel vaker was cameranu.nl weer de goedkoopste. De website is overzichtelijk en de bezorgkosten zijn inclusief, iets wat helaas nog steeds niet bij iedere webshop is.
Het product was spoedig geleverd en netjes te volgen via postnl, wat mij betreft gebruiken alle webshops dat bezorgbedrijf!

H. Wisse 05-08-2017 In de winkel gekocht

Zeer goede voorlichting.

Ik heb me eerst via de zeer duidelijke site met vergelijkingsmogelijkheid voorbereid op mijn eventuele aankoop.
Hierdoor had ik 4 camera's tegen elkaar afgewogen, waarna ik een bezoek heb gebracht aan winkel in Urk om mij verder te laten voorlichten over deze 4 camera's en wat dan voor mijn doel en verwachting de beste camera zou zijn.
Ondanks dat het begin de morgen al behoorlijk druk was werd er zonder enige haast goed naar mijn verhaal geluisterd en werd er bij de opgestelde camera's (geweldig die opstelling} voldoende tijd besteed aan een zeer goede uitleg over de mogelijkheden van de camera's en werd mij ook de keuze aangewezen naar de voor mij meest geschikte camera, terwijl dit beslist niet de duurste was van de 4.
Dus kort samengevat: Geweldige service en bekwame medewerkers die voldoende tijd besteden aan een klant die beslist niet om de duurste camera kwam.

Michelle 05-08-2017 Via de website gekocht

Precies wat in nodig had!

Precies wat ik nodig had. Snelle levering en goedkoopste prijs die ik kon vinden. Ik ben zeer tevreden.

s.pinto 04-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede winkel

De Verkopers zijn zowel in de winkel alsook via de telefoon, zeer behulpzaam, deskundig en meedenkend.

Femke 04-08-2017 Via de website gekocht

Fijne en betrouwbaar site

Ik was op internet aan het rond kijken en toen kwam ik deze site tegen. De naam sprak mij meteen aan en na verder kijken op de site vond ik hem betrouwbaar. Het voordeel vind ik ook bij deze site dat je achteraf kan betalen en dat vind ik heel prettig want dan kan ik het product eerst bekijken en als het toch niet bevalt terug sturen zonder dat je hoeft te betalen. Al met al dus een fijne, duidelijke en vooral een site die ik betrouwbaar vond.

syd 04-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Overzichtelijk met een prima zoekfunctie, goed prijs en super snelle levering. Wat wil je nog meer? :)

Linda 04-08-2017 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen via de overzichtelijke website en snelle levering na betaling. Was goed verpakt.

Niloui 04-08-2017 Via de website gekocht

Goede service, vriendelijk.

De mensen van de klantenservice waren zeer vriendelijk en behulpzaam! Duidelijke hulp gekregen.Het geleverde doek was van iets mindere kwaliteit dan we hadden gewild, maar dat kan ook aan onze onervarenheid liggen.

Lai 04-08-2017 Via de website gekocht

Goede service en zeer snelle bezorging zonder bezorgkosten.

De enige zaak waar je aangetekend kan versturen zonder bijkomende kosten voor zover ik weet. Top service en razendsnelle bezorging

Rob 04-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en nette afwikkeling van bestelling

Cameranu is een professionele winkelketen die haar afspraken nakomt. Snelle levertijd, vakkundige verzending en een goed prijs/kwaliteitsniveau. Dit is niet mijn eerste bestelling bij deze onderneming en zeker niet mijn laatste.

Piet 04-08-2017 Via de website gekocht

Snel besteld, snel geleverd

Precies wat je wilt van een webshop: ruime keuze, duidelijke informatie, vlotte afhandeling, geen bezorgkosten, thuiswinkelwaarborg, volgende dag geleverd. Veel meer valt er niet te wensen.

Jef 04-08-2017 In de winkel gekocht

Bestelling per telefoon

Onlangs heb ik cartridges bij CameraNu per telefoon besteld. De telefoon wordt vlot opgenomen. Na uitleg over de benodigde typen kon ik de cartridges direct laten reserveren. Diezelfde dag nog kunnen ophalen. Het enige jammere vond ik dat er voor het ophalen op dat moment geen aparte kassa beschikbaar was. Bij eerdere bestellingen was dit namelijk wel het geval. Waarschijnlijk heeft het te maken met de drukte en de beschikbaarheid van aanwezig personeel. Voor de rest niets dan lof voor dit bedrijf.

Albert Cremers 04-08-2017 Via de website gekocht

Wat wil je nog meer?!

Vandaag besteld, morgen geleverd.
Alles perfect. Juiste artikel, geen gedonder over betaling, prima verpakt en super kwaliteit.
Voor mij staat Cameranu bovenaan.

marco 03-08-2017 Via de website gekocht

supergoede service

Supergoede service. Netjes dag na bestelling geleverd. Product was netjes verpakt en netjes op tijd geleverd.

Wim Beetsma 03-08-2017 In de winkel gekocht

Uitstekend advies

Verrekijker en monopod gezocht op de site. Daar staat al heel veel toegangelijke informatie. Met die kennis en kundig advies hebben we de juiste aankoop gedaan.

WillemK 03-08-2017 Via de website gekocht

Als je kwaliteit verwacht...

De titel zegt het al, het begint bij bestel gemak, daarna betaalgemak, en supersnel verzonden. ik had het artikel (Triggerset) dezelfde!! dag nog in huis!! Super. Handig artikel ook trouwens:)!!