Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

G.W. Westland 22-04-2017 Via de website gekocht

Met spoed een lichtsterke lens nodig; 'vandaag besteld, morgen in huis garantie'
Lens werd keurig de volgende middag geleverd!

Kees Jan 22-04-2017 Via de website gekocht

Supersnel!

Bij cameranu heb ik een verrekijker besteld. Vandaag besteld, morgen in huis bleek te kloppen. Fijn! Je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Ik ben tevreden!

Benno Foto Shooter 22-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Hier was de softbox in de aanbieding. Vandaag besteld en morgen in huis en dit klopte. Zal zeker in de toekomst hier weer wat bestellen.

Bestek 21-04-2017 Via de website gekocht

Aankoop gemak door snelle en goede levering.

Gemak dient de mens en dat is voor internetwinkels zeker belangrijk! Artikel snel gevonden en snel besteld. En als klap op de vuurpijl ook nog eens snel geleverd.

Paul 21-04-2017 Via de website gekocht

goedkoop en zeer snel

dit bedrijf maakt waar wat het beloofd!! de volgende dag in huis. Tevens zeer scherpe prijzen!! Hat vergeleken met andere winkels, maar deze was een stuk goedkoper, en een zeer snelle levering!!

camera nu.nl 21-04-2017 Via de website gekocht

na telefonisch overleg aankoop gedaan

prima online winkel op gebied fotografie.
ooktelefonisch goed te bereiken met goed advies.
prima prijs en extra garantie buiten de fabrieksgarantie

Bianca N. 21-04-2017 Via de website gekocht

Snelle verzending!

Overzichtelijke website, goede prijzen, gemakkelijk om te bestellen en te betalen en supersnelle verzending! Ik ben erg tevreden!

Selmer 21-04-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

'sAvonds besteld, volgende dag binnen. De zelfde week een hetzelfde artikel nogmaals besteld; exact dezelfde ervaring. Ik zie een patroon die mij erg aanspreekt. Snelle en correcte levering!

Anneloes 21-04-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl

Deze shop zorgt goed voor hun klanten. Ben erg goed geholpen via klantenservice en hun garantieregeling is ook heel goed. Is er iets stuk dan kan je hem gewoon sturen naar de winkel en dan wordt het verholpen. Geweldige winkel!

Muriel Polet 21-04-2017 In de winkel gekocht
Op de beurs Professionel Imaging.

Prima service en snelle bediening.

Op de beurs bij professional imaging bij Nijkerk heb ik een nieuwe camera gekocht. Het personeel was vriendelijk en de bediening was supersnel. Ook had het personeel prima verstand van de bediening van de camera. De lens werd netjes nagestuurd.

Lieve Delaere 21-04-2017 Via de website gekocht

prima kwaliteit/prijs verhouding

De website is zeer gebruiksvriendelijk, ik vond heel snel wat ik zocht. De levering in Belgie was binnen de 2 werkdagen. Omdat we op de dag van levering niet thuis waren konden we de levering afhalen op een afhaalpunt in de buurt en dat verliep vlekkeloos.

michael elias 21-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende camera / top service.

Zeer gebruiksvriendelijke site, groot aanbod en goede prijs. Het personeel steeds vriendelijk en behulpzaam.
In een woord .. een first class service. Met dank.

Harrie 21-04-2017 Via de website gekocht

Wat een betrokkenheid voor zo'n kleine aankoop.

De vriendelijkheid spatte ervan af bij mijn telefonisch contact. Ik had een wereldstekker nodig, een aanschaf van nog geen tientje. Beide dames die ik aan de lijn heb gehad waren uitermate vriendelijk.

Theo van Dam 21-04-2017 Via de website gekocht

Ik ben perfect geholpen met mijn Epson printer.

Ik ben prima geholpen door diverse mails en wist precies wanneer mijn Epson printer in huis bezorgd werd. Dat heeft mij goed gedaan. Ik kan het een ieder aanbevelen hier je aankoop te doen.

Hama 21-04-2017 Via de website gekocht

Cameranu houdt woord

Een super site met klantvriendelijke toegang. Zelfs een onbeduidend artikel is snel te vinden. Zelfs voorzien van een goede beschrijving. Dus je weet wat je koopt. Ook het volgen van het artikel is prettig dus je weet precies wanneer je het artikel kan ontvangen. Erg gebruikersvriendelijk!!

Toon 20-04-2017 Via de website gekocht

Prima service, zo hoort het.

Overzichtelijke website, duidelijk zonder tierelantijnen. Afhandeling duidelijk, prima informatie en de bezorging ging zoals afgesproken, kortom hier wordt ik blij van.

Sanne Willemsen 20-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede prijs. Ontvangen product zat goed verpakt. Makkelijk proces om te bestellen en betalen. Zou deze webshop zeker aanbevelen.

Edwin 20-04-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering.

Heel wat jaren geleden mijn eerste spiegelreflex camera (Canon 550D) en in de loop der jaren diverse (video/foto)camera's en benodigdheden bij CameraNU gekocht. Dankzij de goede service, communicatie en snelle leveringen is het een beetje mijn vaste camera leverancier geworden.

Afgelopen maand dan eindelijk mijn Canon 77D besteld en wederom uiterst tevreden met de service. Ook de gratis 5 jaar garantie op de camera is mooi meegenomen.

Ik kan iedereen CameraNU van harte aanbevelen!

Dick Krijtenburg 20-04-2017 Via de website gekocht

Zeer deskundig advies

Ik heb mijn verrekijker online gekocht na eerst bij de winkel in Urk langs te zijn geweest. Hier werd ik echt geweldig goed geholpen. Ik kreeg de ruimte om allerlei verrekijkers buiten uit te proberen en ik kreeg daarbij goed advies van een van de medewerkers. Dat deskundige advies heeft mij uiteindelijk mede doen besluiten bij Cameranu mijn verrekijker aan te schaffen. Bedankt!

Corrina 20-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering , goede service

Gebruiksvriendelijke site Alles goed te vinden . Scherp geprijsd ten opzichte van andere aanbieders.

Fotograaf 20-04-2017 Via de website gekocht

Super snelle en goede service

Kreeg direct iemand aan de lijn van klantenservice toen ik vragen had over het product. 's Avonds het product besteld en de volgende dag op het aangegeven moment geleverd. Topservice.

Marjolein van Hekke 20-04-2017 Via de website gekocht

CameraNU: een aanrader!!

Ik heb al diverse keren wat besteld in de webshop van CameraNU. Alle keren waren de artikelen die ik wilde bestellen snel te vinden op de site. Keurige en duidelijke beschrijving bij elke product. Op de levering heb ik geen opmerkingen. want alles werd netjes verpakt een werkdag later bezorgd. Ik raad jullie CameraNU zeker aan!!

Henk Dekker 20-04-2017 Via de website gekocht

Na een mail snelle informatie met het juiste advies

Gevraagd om advies voor een sd card voor een dashcam, antwoord gelijk binnen met het juiste artikel voor de juiste prijs.
Snelle levering.

Gijs Schmitz 20-04-2017 Via de website gekocht

goede service

ken de winkel al langer,groot aanbod en goede service.de bestelling werdt een dag later al geleverd
in goede verpakking

gwvdl 20-04-2017 In de winkel gekocht

Super service!

Bracht een lens voor reparatie en had nog wat wat kleine dingen nodig.
Beide afdelingen kenmerkten zich door een correcte en zeer vriendelijke behandeling en werd alle tijd voor mij genomen om uitleg te geven en te adviseren.

pi 20-04-2017 Via de website gekocht

Goede service en geen verzendkosten

Bezorging is gratis, dat valt meteen op. De toon van de mails is goed. De bezorging in beide gevallen goed (had in twee keer besteld). Ik belde voor informatie en werd vriendelijk en deskundig te woord gestaan.
Beide producten werken zoals ze moeten doen.

camera 20-04-2017 In de winkel gekocht

geweldige service en uitleg

Ik wilde een andere compact camera kopen maar wist niet welke. Had 2 eisen en de verkoper liet mij een camera zien die aan beide eisen voldeed. Hierna legde hij de camera werking goed uit.

Nikki 20-04-2017 Via de website gekocht

Goede, klantvriendelijke service

Cameranu.nl heeft een geweldige klantenservice! Ik heb tot 3 keer toe mijn bestelling aangepast en werd elke keer weer keurig te woord gestaan door de dames van de klantenservice. Het teveel betaalde bedrag stond binnen 2 werkdagen weer op mijn rekening.

Annie 20-04-2017 Via de website gekocht

Perfectie bestaat

Duidelijke site en slechts 1 adapterring besteld, die echter de volgende dag al in de brievenbus lag!

Elisabeth 20-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Dit is echt een kwaliteits-shop, top spullen worden verkocht door professionals, die werkelijk je vragen kunnen beantwoorden en erg vriendelijk en behulpzaam zijn.
Deze winkel was mij door meerdere fotografen en ontwerpers aanbevolen als een van de beste in hun soort in Nederland. Klopt.

Duco 19-04-2017 In de winkel gekocht
Urk

Groot assortiment en goed advies!

Ruime (web) winkel met veel keus, je kan er rustig rondneuzen zonder opdringerige verkopers. Als je aan de beurt bent krjg je een goed advies en je kan alles in je handen hebben en bekijken en ervaren hoe de camera of accesoires in de hand liggen. Ondertussen staat de koffie klaar als je moet wachten. De prijzen zijn behoorlijk scherp en er wordt overal aan gedacht!.

Mathijs 19-04-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en erg overzichtelijk

Ik heb hier een koptelefoon van Sony gekocht hij was goed verpakt dus ik had geen moment gedacht dat hij kapot zou zijn en hij was snel geleverd dat was ook erg fijn

Dave van de Westelaken 19-04-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Laat in de avond besteld en nog dezelfde avond de order bevestiging en de bevestiging van verzending ontvangen. Je wordt van alle stappen goed op de hoogte gehouden. Duidelijke dienstverlening en prima verpakt.

WKokke 19-04-2017 Via de website gekocht

Super Fijne Winkel

Onlangs een GoPro Hero 5 aangeschaft. Eerst per mail contact gehad en CameraNU is zeer snel en bijzonder persoonlijk met hun reactie. De levering was erg snel en de prijs is zeer concurrerend!

Felicia 19-04-2017 Via de website gekocht

Goed en snel

Cameranu is een fijn bedrijf om camera spullen te bestellen. Er staat genoeg informatie over producten op de site en de levering is snel en als een product niet meteen leverbaar is wordt je hier goed over geïnformeerd en kun je je bestelling in detail volgen.

J.Joosten 19-04-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

De shop is duidelijk goed hulp goede prijs en snelle levering.
Ka het dus alleen maar aanbevelen goed winkel.

Els&Willem 19-04-2017 In de winkel gekocht

Tweede verrekijker

Tweede verrekijker. Vorig jaar gingen we op pad om een nieuwe verrekijker te kopen. Na wat speurwerk vooraf hadden we een paar opties in ons hoofd. Ook een bepaalde prijsklasse. We werden geholpen door iemand die er echt verstand van had. Kijk daar gaat een bruine kiekendief. Wauw, die hadden we nog nooit gezien. En wat een verschil tussen een redelijke kijker en een mooie duurdere kijker. Hij legde ook uit waardoor dat kwam. Dus uiteindelijk met deze dure kijker vertrokken. Om samen met 1 kijker het mooiste moment vast te leggen lukt niet dus besloten nog een keer een investering te doen. Uiteraard weer naar camera nu. Vreselijk druk deze keer. Maar met het nummertjessysteem, koffie en lekkere paaseitjes kom je de wachttijd wel door. En iedereen wacht rustig op zijn beurt. En als je dan geholpen wordt is er alle tijd om een keuze te maken. We wilden eigenlijk niet dezelfde kijker maar met dezelfde kwaliteit. Nu dat bleek toch lastig want eigenlijk was de eerste toch echt de beste. Dus nu hebben we er twee. We twijfelden nog tussen 10x 42 of 8x 42. Maar we mogen hem nog ruilen binnen 14 dagen. Dus super geregeld. We komen voor een verrekijker niet meer terug omdat we nu echt het beste hebben. Maar we willen ook andere aanbevelen om bij deze winkel " eens een kijkje" te nemen.

Henk 19-04-2017 In de winkel gekocht
Urk

Geweldige service en grote deskundigheid

Dit bedrijf ken ik nog uit de periode dat zij in een loods in Urk zaten. Dat moet in 2006/7 geweest zijn. Sindsdien alles daar gekocht. Waarom? De service is, als er iets mis is, geweldig. Daarnaast is de kennis en uitleg van de verkopers heel goed. Zeer deskundig. Kortom Een bedrijf waar je op kan bouwen.

D.Pol 19-04-2017 In de winkel gekocht
Cameranu.nl

Super goed geholpen en vriendelijk personeel.

Hele mooie winkel en goed personeel. Ik twijfelde tussen 2 kijkers en had er een gekocht, maar begon thuis toch weer te twijfelen en mocht toen gewoon nog omruilen! Super toch!!!

Wouterb76 18-04-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel!

Ruim assortiment en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Overzichtelijke website.
De bestelling, afhandeling en aflevering verliepen heel soepel.

Diederik 18-04-2017 Via de website gekocht

Snel, duidelijk en goed!

De shop werkt goed en duidelijk. De levering is super snel en je wordt gped op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. Daarnaast verkopen ze goede spullen tegen een prima prijs.

Johanna 18-04-2017 In de winkel gekocht
Urk

Service, hulp en assortiment : geweldig

Ik ben goed geadviseerd en geholpen. Men nam alle tijd. Verder is er een groot assortiment en is het personeel kundig over alle merken. Zijn niet opdringerig.

Milo 18-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering. Groot assortiment

Ik was, voor de eerst volgende dag, op zoek naar een specifiek product. Dankzij de snelle levering kon ik deze direct gebruiken bij een shoot.

Jan 18-04-2017 Via de website gekocht

Goede inruildeal en duidelijke communicatie

Ik heb gekozen voor Camera Nu omdat zij pas een inruilactie hadden. Na een snelle en duidelijke communicatie de deal rond kunnen maken en deze week de nieuwe camera ontvangen. Ik ben erg tevreden over de manier waarop dit gegaan is.

jplh 18-04-2017 Via de website gekocht

Maakt waar wat zij zeggen

Prima en snelle levering,
Prompt antwoord op de bestelling.
Goede omschrijving van wat wordt aangeboden en tegen concurrerende prijzen.
Lovenswaardig.

Joop.W 18-04-2017 In de winkel gekocht
Cameranu in Urk

Over goede service gesproken ????

Als je het over service heb dan zit je bij cameranu goed.
Zeer goede uitleg over het product waar mijn interesse naar uit ging, vriendelijkheid kost niets en daar weten zij daar alles van bij cameranu , de koffie staat klaar als je daar aan toe komt, je kijkt je ogen uit als fotograferen je hobby is, maar ook voor de professionele man is het daar goed vertoeven.

Mathijs van Woensel 18-04-2017 Via de website gekocht

Heldere en goede communicatie

Vaak is dit een van de sites die ik bezoek voor duidelijke en goede informatie. Een van de sites die ook aanleiding geeft tot aankoop betreft het type.

Willem van Dijke 18-04-2017 In de winkel gekocht
CameraNu te Urk

Super service,fraaie winkel,top personeel

Site is prima opgebouwd , voldoende filteropties en veel combinatiekortingen van camera plus objectief bijvoorbeeld. Levering is erg snel en de gebruikte verpakking is goed stevig. In de winkel veel balies , gemotiveerd en kundig personeel en boven een erg uitgebreide klantenservice afdeling.

Marcel D 18-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en duidelijke communicatie

Super prijzen ten opzichte van concurrenten, mooie overzichtelijke site en goede communicatie voor wat betreft de update met betrekking tot de zending.

Tanja 18-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Voor mijn onverwachte uitje had ik een afstandsbediening nodig voor mijn fototoestel. Na wat zoeken op internet kwam ik op jullie site terecht. Even zoeken en hoppa daar was hetgeen wat ik nodig had. Snel geregeld en de volgende dag had ik het al. Prima geregeld Camera.nl