Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wiebe 31-03-2017 Via de website gekocht

Goed en Snel!

Eerst wat vragen gesteld die perfect beantwoord werden. Toen mijn keuze gemaakt en de dag erna heb je je camera in huis, echt super snel. En als je iets betaald krijg je het dezelfde dag. Gratis verzending. Groots. Fantastische ervaring. Ik zeg doen.

Merel 31-03-2017 In de winkel gekocht
Urk

Ze weten waar ze het over hebben

Je word goed geholpen, je krijgt duidelijke uitleg en het personeel weet waar ze het over hebben. Ontzettend klantvriendelijk!! Echt een aanrader.

Miranda 31-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Direct na het plaatsen van mijn bestelling, werd ik via de mail op de hoogte gesteld van de gang van zaken. Via de track en trace code kon ik het pakket goed volgen.
De bestelprocedure was erg duidelijk. Ik vond het fijn dat ik reviews van het product kon lezen op de website.

Cor 31-03-2017 Via de website gekocht

Bijzondere snelle service

Ik wist niet van deze webshop en toen op kieskeurig zag ik hem staan .hij kwam mij gelijk sympathiek over dus ik ging met hun in zee

Eveline Vijge 31-03-2017 In de winkel gekocht
Urk

Zeer vriendelijke en enthousiaste benadering van de klant. Men neemt de tijd voor je om je breed te informeren. Men geeft goede tips om jezelf verder te kunnen ontwikkelen en inspireert je daarbij zonder opdringerig of dwingend te zijn. Door de inruilmogelijkheid van apparatuur wordt je in staat gesteld om een volgende stap te zetten of over te stappen naar nieuwe technieken. Maar zelfs bij een onverhoopt verkeerde keus kun je zonder problemen, mits binnen de gestelde tijd en alles in orde en compleet, de spullen weer inleveren of inruilen voor iets andes dat beter aansluit bij je eigen mogelijkheden. Kortom: een winkel waar Je heel goed wordt geholpen in je zoektocht naar de juiste spullen en je daarna met nieuw enthousiasme aan de slag gaat.

Mieke 31-03-2017 Via de website gekocht

Vertrouwd

Deze shop voelt aan als een winkel en geeft mij een hoop vertrouwen. Ze komen na wat ze beloven, supersnelle levering en duidelijk webshop

Ferry 31-03-2017 Via de website gekocht

Gewoon prima no nonsense webshop

Een erg compleet aanbod, scherpe prijzen en heldere omschrijvingen. De verzending ging prima en snel. Ik heb nog geen ervaring gehad met de after-sales, dus daar kan ik niks over zeggen, behalve dat het natuurlijk altijd gunstig is wanneer after-sales niet aangesproken hoeven te worden :)

Rob 31-03-2017 Via de website gekocht

Niet alleen service, maar ook nog eens rap èn goedkoper!

Ik zocht een tas voor mijn digitale camera. Kwam al meteen op de site van CameraNu terecht. Ik hoefde niet eens verder te zoeken. Ik wist wat de prijs was en daar was CameraNu nog goedkoper in. Ook geen verzendkosten! De volgende dag al geleverd.
Ik kwam/kom er vaker. Prima bedrijf!

Horizon 22 31-03-2017 Via de website gekocht

Fantastische dienstverlening en keuzes

Door bij CameraNu.nl te bestellen weet je dat je een snelle afhandeling en bevestiging via de mail kan verwachten. Vandaag iets aankopen en morgen al weer iets bijkopen geeft aan dat dit voor mij een goede reden om bij CameraNu.nl te blijven kopen. Weet wat je doet, bij CameraNu.nl zit je altijd goed.

Merijn 31-03-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en laagste prijs!

Toen ik de pen voor mijn tekentablet kwijtraakte en een nieuwe wilde bestellen schrok ik van de prijzen. Een nieuwe pen was even duur als een geheel nieuw tablet. Gelukkig kwam ik de pen op cameranu.nl tegen. Voor een schappelijk bedrag kan ik nu weer gebruik maken van mijn tablet. Volgende dag had ik de pen al in huis!

M Orbons 31-03-2017 Via de website gekocht

Dit is de tweede keer dat ik bij camera nu bestel en ik ben zeer teverden! Niet alleen is er een erg groot aanbod waardoor vergelijken en een camera op maat vinden makkelijk is, maar mijn bestelling was ook nog eens heel snel thuis bezorgd.
De dag na het bestellen was mijn camera al binnen, en ook tijdens het transport werd ik aan de hand van mails goed op de hoogte gehouden, goede serves.

Herman 30-03-2017 Via de website gekocht

Heldere webwinkel met snelle levering

Shop voorheen ook wel fisiek bezocht , dan zie je nog es wat. Internet bestelling s'avonds van een mooie systeemcamera geleverd op de volgende dag.

Jokko 30-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service, overzichtelijke inzicht bestelstatus

Bestelling snel in huis en op de hoogte gehouden van overdracht betaling tot onderweg zijn van bestelling

Haijo 30-03-2017 In de winkel gekocht
Hoofdvestiging / winkel in Urk

Vriendelijke service

Bij de aanschaf van de verrekijker is er voldoende mogelijkheid geweest om het gebruik te testen. Top!
Dit kan niet gezegd worden van de camera; geen uitleg. Maar daar is nog wel uit te komen met de Beknopte gebruiksaanwijzing.
Wat echter echt miste toen ik thuis was en de aanschaf had bekeken, is de advisering over hoe de bijgeleverde draagriem en de aangeschafte Verrekijkerharnas EMF-1 aan de verrekijker te bevestigen. Dit is wel een punt van aandacht!

koopjesjager 30-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering & top kwaliteit!

de site is heel klantvriendelijk, we kochten een mooie verrekijker en na lang zoeken was Cameranu.nl aanzienlijk goedkoper dus was de keuze snel gemaakt. Goede service en snelle levering en ik kan Cameranu.nl echt aanraden bij vrienden en kennissen.

Lucas Harms 30-03-2017 Via de website gekocht

Goede bereikbaar en zeer snelle levering! Chapeau CameraNu!

Telefonisch zeer goed bereikbaar voor advies. Daarna zeer snelle levering met indicatie voor tijd van bezorging. Een voorbeeld voor veel organisaties! Zo zouden het meer moeten doen!

Dhr. van de Pol 30-03-2017 In de winkel gekocht

Eerlijk en deskundig advies

Het was voor ons de eerste keer dat we deze winkel hebben bezocht. We zijn zeer naar tevredenheid geholpen. De medewerker was duidelijk ter zake kundig en hij heeft ons echt goed geadviseerd.
Met een heel goed gevoel zijn wij naar huis gegaan en dat is tegenwoordig helaas op veel plaatsen wel anders.
Echt een adres om naar terug te komen.

Rein 30-03-2017 Via de website gekocht

CameraNu.nl zegt wat ze doen en Ze doen wat ze zeggen.

Goede en duidelijke info over de camera. Makkelijk besteld en snel geleverd. Dus bij een volgende camera weet ik CameraNU.nl. weer te vinden.

Gerhard 30-03-2017 Via de website gekocht

Vandaag besteld,dezelfde dag in huis .

Ruime keus en een overzichtelijke site tegen een mooie prijs.Zal zeker familie en bekenden aanbevelen om ook eens de site te bekijken

Carlo 30-03-2017 Via de website gekocht

Perfect !!!

Duidelijke omschrijving van het product, laagste prijs die ik online kon vinden, snelle levering in BE, kortom perfect !!!

Sonimage 30-03-2017 Via de website gekocht

Service, voorraad en levertijd prima

Goede ervaring met Cameranu
De firma hanteert een ruim assortiment
Vakkundige service en adviezen
Goede online shop

Gerrit 30-03-2017 Via de website gekocht

Prima! snel, goedkoop en goed!

Had een USB3 kabel nodig voor mijn WD harddisk, de oude was door de kat opgevreten. nieuwe besteld, werkt als een speer!
Wat ik vooral ideaal vindt is dat er geen verzendkosten bij zijn! bonuspunten!

Astrid 30-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en eenvoudig besteld

Ontzettend blij met de snelle levering, ook de prijs viel ontzetten mee. Bedankt voor de goede service, voor mijn volgende aankoop voor de camera weet ik jullie weer te vinden!

Ron van Manen 30-03-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service.

Ben al een paar jaar klant bij Camera-nu en wist dat er veel informatie op de website te vinden is.
Via de website al een soort voorkeuze gemaakt om daarna in de winkel met behulp van een goed advies de definitieve keuze te maken.

Monique 30-03-2017 Via de website gekocht

Snel en geen verzendkosten

Ik heb een polarisatiefilter gekocht via de website van CameraNu.nl. Het was voor mij de eerste keer dat ik iets bij hen gekocht heb, maar zeker niet de laatste keer. Ik zag dat andere winkels nog verzendkosten rekenen, maar bij CameraNu.nl zijn verzendkosten bij levering van ma t/m za gratis. Alleen bij levering op zondag (ook mooie service!) betaal je €4,95. ik had de filter ook snel in huis, dus kortom: dik tevreden!

Goede service, zeer snelle levering 30-03-2017 Via de website gekocht

Ik was, via Kieskeurig, bij cameranu.nl uitgekomen voor de aankoop van een sony camera. Daar stonden allerlei combinaties van voordeelpakketten bij maar niet degene die ik wilde nl: een camera met opslagkaartje en extra accu en tas.
Maar de prijs was goed en je kreeg 5 jaar garantie. Dus ik heb de camera gekocht met een opslagkaartje.
Tot mijn verbazing zag ik naderhand dat er een andere aanbieding op een andere webpagina stond nl: "een sony totaal pakket". Precies het pakket dat ik wilde. Daar was ik nooit door Kieskeurig op geattendeerd.
Ik heb toen klantenservice gebeld van cameranu.nl en eea uitgelegd en ik kreeg toen de rest van de spullen netjes opgestuurd. Ik hoefde slechts het verschil tussen de beide pakketten extra te betalen. Goede service!! Want als ik ze apart had moeten kopen was ik een hoop extra kwijt geweest!!
Moraal van het verhaal: als je via kieskeurig op een aanbieding reageert, kijk dan nog eens extra rond op de winkel. Kieskeurig heeft niet alle aanbiedingen.

Albert Krikken 30-03-2017 Via de website gekocht

Alles zoals is gezegd.

Vandaag besteld, morgen keurig op tijd in huis.
Ik heb de manier waarop gewerkt wordt bij Cameranu.nl als plezierig en snel ervaren.
Bijkomstigheid is dat het artikel ook nog gratis verzonden werd.

Vuurbok 30-03-2017 Via de website gekocht

Snelle respons, begripvol en behulpzaam!

Achteraf bleek dat er geen voucher (voor het kunnen volgen van een cursus in het omgaan van mijn nieuwe Canon-fototoestel) aanwezig is in mijn totale bestelling. Deze voucher wordt alsnog verzonden naar mijn kant toe.

Mijn vragen worden snel en keurig beantwoord en daardoor kom ik aan de goede spullen voor mijn nieuwe fototoestel.

Kortom: de moeite waard om bij deze webwinkel te winkelen!

EJ 30-03-2017 Via de website gekocht

SUPER!

's Middags besteld en volgende ochtend in huis, zonder verzendkosten. Helemaal niets op deze winkel aan te merken!

Sylvia 30-03-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Mooie degelijke opbergkoffers voor drones, goede kwaliteit, duidelijke website en snelle, goede levering

Jasper van Staveren 29-03-2017 In de winkel gekocht
Urk

H-E-L-E-M-A-A-L TOP! Verrast door de service!

Na thuiskomst van de fotobeurs waar CameraNu aanwezig was ontdekte ik in een overvolle tas een aanbiedingenboekje. Met een serieuze korting wordt daar de camera die ik al op het oog had aangeboden. Helaas had ik zelf geen mogelijkheid meer om de camera voor de beursaanbieding te halen.

Begripvol kreeg ik telefonisch van CameraNu te horen dat de camera, bij uitzondering, enkele dagen later alsnog tegen dezelfde beursaanbieding ook opgehaald mocht worden in de winkel.

#HelemaalBlij #TopService #TopAanbieding #Thx

Corrie 29-03-2017 In de winkel gekocht

CameraNu: geweldig!

Ik heb voor CameraNu gekozen op advies van een natuurfotograaf. Hij zei: CamerNu is de beste. En ik ben het helemaal met hem eens. Je kunt naar de winkel waar ze je echt professioneel en vriendelijk helpen. Ze nemen echt de tijd voor je. Maar als je via de shop wilt bestellen kom je er achter dat dat ook heel makkelijk gaat. En kom je er niet uit, kun je ze altijd bellen. En ook daar staan ze je heel vriendelijk en behulpzaam te woord. Als je dan wat bestel kun je er van op aan dat de bestelling meestal de volgende dag al bezorgd wordt.

Ted en Loes 29-03-2017 In de winkel gekocht
Urk

Ontzettend goed geholpen topwinkel !!

Voor ons was het de eerste keer dat wij hier kwamen.
We gingen voor advies en aanschaf van een spiegelreflex camera.
We zijn ontzettend goed geholpen en nemen alle tijd voor je.
Je verlaat de winkel met een goed gevoel en we kunnen altijd via de webshop vragen stellen.

Paula 29-03-2017 Via de website gekocht

Super service

De fotocamera die ik op het oog had was tijdelijk uitverkocht. Na mailcontact hield CameraNu me precies op de hoogte wanneer de camera weer op voorraad was. Na betaling werd deze redelijk snel verzonden. En ze leveren gratis 5 jaar garantie op de camera. Geweldig.

Gert-Jan Jansen 29-03-2017 In de winkel gekocht
Op de beurs in Nijkerk

Het personeel was zeer behulpzaam, geduldig en deskundig.

Ik kom graag als klant bij Cameranu. Groot assortiment en deskundig personeel. Ik beschouw het als een heerlijk uitje om even bij jullie te shoppen en me te laven al die prachtige producten.

peter verver 29-03-2017 Via de website gekocht

top winkel

had 'n ruime gecombineerde bestelling gedaan. Niet alles was direct leverbaar maar ik werd continu op de hoogte gehouden en alles werd bij binnenkomst meteen opgestuurd zonder gezeur over verzendkosten etc. perfect

Peter 29-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Supersnelle levering. Goed aanbod. Ik kon hier een lens vinden die moeilijk elders te bestellen was (Tamron 60mm Macro).

Sarah T. 29-03-2017 Via de website gekocht

Topservice!

Factuur gelijk binnen, product binnen 1 dag zoals aangegeven en alles zag er top uit! Heb ook in het verleden een keer moeten bellen naar de klantenservice omdat ik wat vragen had en hier ook prima geholpen.

Henk de coolste fotograaf 29-03-2017 Via de website gekocht

Prima de Bima

Top winkel. Ik had twee dezelfde statieven gekocht. Tweede was niet op voorraad dus werd netjes aan mij gevraagd of ik nummer 1 al nodig had of dat de bestelling later in een keer verzonden kon worden. Ik wilde graag het statief zo snel mogelijk hebben dus werd die meteen verzonden en kreeg ik het tweede statief zoals beloofd wat later binnen. Ik apprecieer de duidelijke communicatie.

Frans 29-03-2017 In de winkel gekocht
op de fotografiebeurs in Nijkerk.

Goede voorlichting door vakmensen.

Zeer overzichtelijke site met een goed onderverdeel menu zo dat je snel kan vinden wat je zoekt, ook de voorraad is te zien.

J. Claeys 29-03-2017 Via de website gekocht

Super camera gekocht via webshop

De webshop is zeer overzichtelijk en geeft overal gedetailleerde uitleg over. Ook de aanbiedingen m.b.t. Accessoires zijn heel overzichtelijk ingedeeld. De levering was stipt op tijd zoals aangegeven in de webshop. Ik ga hier in de toekomst zeker weer toebehoren en/of camera's bestellen.

Tanja 29-03-2017 Via de website gekocht

Ik heb de goedkoopste site gevonden die het artikel dat ik wou voorradig had. Redelijk snelle levering. Goede service.

Will 29-03-2017 In de winkel gekocht

Prime service

Prima geholpen door een deskundig medewerker die weet waar hij over praat en goed adviseert wat er gekocht gaat worden.

Hans 29-03-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed en snel

Via website besteld, goede en snelle service, overzichtelijk en duidelijk, gewoon top. Bestelling was op de aangegeven dag binnen.

L. Naafs 29-03-2017 Via de website gekocht

De beste prijs voor de meeste actuele/nieuwste producten

CameraNU heeft een breed assortiment en overzichtelijke webshop. Door de gebruiksvriendelijkheid en het professionele karakter van de shop heb ik gekozen mijn investering in nieuwe camera apparatuur bij CameraNU te doen. De zending kwam zoals beloofd de volgende dag en gratis via PostNL. Ik zou mijn ervaring met deze winkel als veilig & vlot beschrijven!

Yo Hermans 29-03-2017 Via de website gekocht

zoals als steeds een geweldige service

Nog nooit een probleem ondervonden met cameranu.nl. Steeds goede service, levertijden altijd aangehouden, de kwaliteit/prijsverhouding is er goed.
Indien je een vraag hebt over een aan te kopen product, krijg je zeer snel een correct antwoord.
Kortom altijd weer zeer tevreden.

Carla V 29-03-2017 Via de website gekocht

Kennis van zaken

Het is sowieso altijd erg prettig om in de winkel te zijn, al is het er wel vaak druk... maar de moeite waard om in de tussentijd even rond te kijken. Ze hebben alles en weten waar ze het over hebben. Meestal rij ik even heen of bestel online als ik geen advies nodig ben.

Marlies 28-03-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en supersnelle levering

Scherpe prijs, prettige site en supersnelle levering. Je zit toch vol smart op het gekochte item te wachten en als het dan snel komt is dat heel fijn.

André 28-03-2017 Via de website gekocht

Prima winkel, prima prijzen, prima service

Ik zocht een bepaalde verrekijker, die bij cameranu het goedkoopst bleek te zijn. Ik had al eerder bij deze winkel besteld en ook nu weer werd er snel, conform afspraak geleverd. Toen ik na levering een vraag mailde kwam ook daarop snel antwoord. Kortom: aanbevolen!

J. Baa 28-03-2017 Via de website gekocht

Prima (web)winkel en afspraak is afspraak

Ik heb mijn camera een Nikon D 750 en Tamron objectieven gekocht naar aanleiding van een Beurs. Op de beurs heb ik de stands van CameraNU.nl bezocht en zij stonden me vriendelijk en zeer deskundig te woord. Kon op de beurs met hoge kortingen mijn camera en objectieven kopen. Moest dit eerst even overleggen met partner en heb toen afgesproken om een paar dagen na de beurs er op terug te komen en dat was geen enkel probleem en kon mijn bestelling nog plaatsen met de afgesproken korting . Vandaar in de koptekst afspraak is afspraak .