Deze score is berekend op basis van 2682 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tim 14-02-2018 In de winkel gekocht

Goede en snelle afhandeling via de shop! Vrijdagavond iets besteld, de volgende ochtend al in huis. Veel producten op vooraad, en de klantenservice is vriendelijk, en je word snel te woord gestaan.

Patricia 14-02-2018 Via de website gekocht

Top Service

Nadat ik eerst adapterringen had besteld die niet paste, werd ik via de chat goed en uitgebreid te woord gestaan. Ik had nieuwe lampen gekocht, en was dus opzoek naar een passende mogelijkheid om mijn oude softboxen te kunnen hergebruiken. Helaas was er niets wat paste, en heb ik uiteindelijk Softboxen van Godox besteld. Ik ben nu al enige jaren klant, zelfs als een product duurder als bij een andere winkel. Liever wat meer betalen, en een super service dan goedkoper uit zijn en geen of slechte service. Alles wat ik heb besteld bij CameraNU had ik de volgende dag al in huis!

Arno van den Berg 14-02-2018 Via de website gekocht

Prima service. Alles mooi op tijd en prima verpakt.

Ik werd goed ondersteunt en geïnformeerd over mijn keuze. Daarna is de bestelling op en perfecte manier bezorgd.

Patricia 14-02-2018 Via de website gekocht

Top service!! S'avonds besteld volgende dag in huis!!

Ik bestel hier graag omdat de service altijd goed is. De producten zijn goed en de levering is super snel.

Willem 14-02-2018 Via de website gekocht

Ook echte garantie.

Je hoopt natuurlijk dat je nooit aanspraak behoeft te maken op garantie. Hoe fijn is het echter wanneer je merkt dat bij CameraNu garantie ook echt garantie blijkt te zijn. Wat een geweldige service!
Tot twee maal toe kreeg ik te maken met een probleempje aan mijn camera. Toegegeven fabrieksmatig niet echt een geweldige constructie van de betreffende camera. De fabrikant (importeur) heeft een maal coulantie getoond. De tweede maal heeft CameraNu zelf voor vervanging van het betreffende onderdeel gezorgd omdat de fabrikant te kennen gaf niet voor de tweede maal een dergelijk onderdeel toe te sturen. Een geweldige oplossing CameraNu!
Chapeaux voor CameraNu!
Nu ga ik zelf maar iets bedenken om het onderdeel niet opnieuw te verliezen. Beetje plakband of zo.

Peter 14-02-2018 Via de website gekocht

Accuraat punctueel en vriendelijk

Het contact met deze camerawinkel verloopt altijd zeer soepel en prettig.berichtgevingen omtrent besteld product klopt altijd en is immer op tijd bij mij in huis.
Ook telefonische informatie omtrent bestelde artikel heel zorgvuldig behandeld.
Aanrader!!

Iris 14-02-2018 Via de website gekocht

super snelle levering!

's avonds nog even wat besteld, de volgende dag in huis. Voordelig EN GEEN verzendkosten.
Kan je niet je auto voor rijden en evt parkeerkosten betalen. Duidelijke site, groot assortiment! Top

Guus J.,Baks, fotograaf 13-02-2018 Via de website gekocht

klantvriendelijk

Gebeld, vriendelijke man, klantvriendelijk, informatief en geen enkel moment dat hij het gesprek wil beëindigen.

Vd Brink 12-02-2018 Via de website gekocht

Topbedrijf

Een flitser besteld bij CamerNu.
Bij de bestelling had ik een te snelle handeling verricht, zodat ik 3 bestellingen deed, i.p.v. één.
Direct gemaild, en de gehele bestelling is, zonder gedoe, netjes gecorrigeerd door CameraNu.
De bestelling is snel, en in goede orde ontvangen en de V860ll flitser werkt perfect.
Die is helemaal aan te passen op gewenste resultaat.
Het grote voordeel is ook, de accu.
Geen gedoe meer met batterijen.

Cameranu is aanbevelingswaardig.

Chris Platteeuw imaging 12-02-2018 Via de website gekocht

Vertrouwd...

De zoektocht naar een goede tweedehands Nikon D800 leidde weer naar CameraNu. Uit de ruime keus koos ik een exemplaar met weinig clicks, gebruikssporen vrijwel nihil en in vergelijking met de markt voor deze DSR's een zeer aantrekkelijke prijs. En 1 jaar garantie betekent dat ze instaan voor hun product.

jan kusters 11-02-2018 Via de website gekocht

snel en goed

Gemakkelijk, met heel fatsoenlijke prijzen. In het verleden ooit 1 keer een zending vermist, meteen opnieuw gestuurd, zo blijf ik wel klant.

bart 11-02-2018 Via de website gekocht

Keurig en snelle levering

Alles is er te koop, de winkel is erg compleet. Duidelijke vergelijker. Snelle levering en goed geïnformeerd over de status. Prima.

Dick 10-02-2018 Via de website gekocht

Sympathieke webshop

Duidelijke website. Na te hebben rondgesnuffeld telefonisch contact opgenomen. Snel contact, rustig en duidelijk uitleg gekregen. Na een bedenktijd van 10 minuten gewenst artikel besteld en bestelling prima afgewikkeld. 16.00 uur besteld, andere dag keurig om 13.30 afgeleverd. Niks mis mee.

FM 09-02-2018 Via de website gekocht

Waar voor je geld en snel door hen besteld

Ik had met een half uur verschil twee artikelen besteld bij cameranu.nl en zowaar ze werden binnen 24 uur met een half uur verschil afgeleverd! :-) Wat belangrijker is: ze voldoen voor de volle 100% aan mijn verwachtingen en dat is iets wat heel vaak ook wel eens niet meemaak bij andere leveranciers

Leendert 09-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service, goed verpakt, goede kwaliteit producten

Alles wat ik daar gekocht heb is van prima kwaliteit. Goede snelle service en bekwaam personeel. Al met al een prima shop voor mensen die op zoek zijn naar goede fotoapparatuur.

yoeljim 09-02-2018 In de winkel gekocht
urk

slechte service arrogant, niet serieus genomen

slechte service arrogant, niet serieus genomen en geen tijd voor je willen nemen. Zou zo zeggen geen goede combinatie.
Vanaag bij jullie in de winkel geweest voor een lens maar werden te eerste al niet serieus genomen door een arrogante verkoper die ook nog een andere lens tamron (mindere kwaliteit) wouw laten zien ipv de twee sigma lenzen waarvoor ik kwam. Echt jammer dat jullie je klanten niet serieus nemen en de tijd ervoor niet nemen. Voor mij heel simpel dan maar naar de concurrent.

Officiele reactie van CameraNU.nl 15-02-2018

Beste Yoeljim,

We hebben een aantal keren geprobeerd je te bellen, maar helaas hebben we je niet te pakken gekregen. We hadden graag even met je gesproken om te ontdekken waar het mis is gegaan, en om na te gaan wie je geholpen heeft in de winkel. De ervaring die je beschrijft kunnen wij allerminst matchen aan de service en uitstraling die wij willen bieden. Graag zouden we alsnog met je in contact komen, hetzij via de telefoon, hetzij via de mail.

We horen graag van je, alvast bedankt!

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

R.Soen 09-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en zelfs goedkoper dan bij Aliexpress

Snelle levering en zelfs goedkoper dan bij Aliexpress! Mooie Godox tas waar veel in kan. Niet te geloven maar bij Aliexpress koste deze tas het dubbele. Hoe dan ook, fijne tas. Te klein voor mijn statieven maar de flitsers, achtergrond doek en alle losse spullen die ik altijd bij mij heb kunnen er ruimschoots in.

W.G. Overgaauw 08-02-2018 Via de website gekocht

Camera stuk,via cameranu.nl had ik weer snel een nieuwe

In mijn woonplaats is geen zaak waar ik snel een nieuwe camera kon aanschaffen. Van mijn camera ging de display zwarte vlekken vertonen. Om toch over een goed camera te kunnen beschikken, ging ik op de website van camera.nl kijken naar een vervangend exemplaar. Op de site worden de camera's met elkaar vergeleken. Zelf kon ik bepalen waaraan mijn camera moest voldoen. In de winkel wordt je overspoeld met informatie, en ben je eigenlijk afhankelijk van de verkoper. Thuis kan ik rustig en overdenken welke camera voor mij de goede is. Via camera.nl bestellen is ook goedkoper dan andere aanbiedingen in winkels of websites.
Ik ben heel tevreden over informatievoorziening, bestelling en levering van camera.nl. Zelfs 5 jaar garantie op de camera, die ik kocht.

Marihen 08-02-2018 Via de website gekocht

Excellent service and products all the time!

I've been buying feom cameraNu for awhile now and everything is always perfect! Fast shipping, wide stock and good costumer service. I will buy again.

René 08-02-2018 In de winkel gekocht

Triggerset studioflitsers

Goed geholpen en snelle reactie door de klantenservice met een probleem met de studioflitsers. Ben zeer tevreden.

Willem 08-02-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site.

Makkelijk zoeken op deze duidelijke site en de prijzen van de producten zijn zeer aantrekkelijk!
Ook zijn de accessoires sets heel duidelijk samen te stellen. Top!!

Jarell 08-02-2018 Via de website gekocht

Ik had voor mijn camera een Panasonic lens besteld, goed op tijd binnengekregen. Maar ik had me toch bedacht om een andere lens te halen en heb de lens vervolgens teruggestuurd.

Binnen een paar werkdagen netjes mijn geld teruggekregen.

Jonas 07-02-2018 Via de website gekocht

Sneller dan de slagschaduw

Op het allerlaatste moment ‘s avonds laat besloot ik een extra Gopro Karma batterij bij te bestellen en de volgende dag direct binnen, dus hij ging gelijk dezelfde dag nog in gebruik. Topservice, goede prijs en supersnelle levering.

Zsa Zsa 07-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering! alles in top staat!

Ik vind cameranu.nl een geweldige website! Ze leveren snel, de prijzen zijn super! en alles komt aan in super staat!

Ben Schulte 07-02-2018 Via de website gekocht

Fotopapier bestellen

De website is eenvoudig te vinden en het werken met de website is ook eenvoudig.
Met andere woorden bestellen erg eenvoudig en de levering super snel

AnneDH 07-02-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, ruime keuze en ontzettend goede service!

Ik koop graag via deze website omdat het een overzichtelijke website is, de service heel goed is en de verzending snel.

Tjaarda 07-02-2018 Via de website gekocht

prima webwinkel!

Heb een tweedehands spiegelreflex body gekocht.
Staat van de camera boven verwachting goed. Firmware was netjes updated,
Gekregen zoals vermeld in de advertentie.
Snelle en goede levering.
Had al eerder bij deze webwinkel gekocht, wederom ervaren dat het een prima organisatie is.

Charissa 07-02-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Ik ben zeer te spreken over CameraNU.nl. Ik was op zoek naar een richtmicrofoon voor mijn spiegelreflexcamera. Omdat er zoveel keus is heb ik telefonisch contact opgenomen met CameraNU.nl, ik had aangegeven dat ik een startende filmer ben en dus op zoek was naar een instapmodel. De desbetreffende dame van de sales afdeling heeft mij uitstekend advies gegeven. Zij gaf mij 2 goede opties, uiteindelijk heb ik een mooie betaalbare microfoon van Rode gekocht (incl. windvanger). Voor mij is prijs/kwaliteit en service erg belangrijk. O ja, en super dat de camera de volgende dag al werd geleverd!
Een tip: productvideo's bij de artikelen?

Sanne 07-02-2018 Via de website gekocht

Artikel wordt beschadigd, stoffig en roestig geleverd.

Een complete opnametafel inclusief verlichting besteld. Bestelling was snel geleverd, maar helaas was de opnametafel niet nieuw zoals de webshop suggereert. Beschadigingen, roestvorming en een aantal onderdelen waren bijzonder stoffig. Artikel was verre van nieuw. Camera nu gaf aan dat dit de status is waarin hun nieuwe artikelen geleverd worden en bood ons een compensatie van maar liefst 10!!! euro. Je snapt dat we daar natuurlijk niet snel meer een nieuw artikel kopen. De lampen waren overigens wel netjes in (nieuw)verpakking geleverd.

Officiele reactie van CameraNU.nl 09-02-2018

Hoi Sanne,

Gelukkig hebben we inmiddels telefonisch contact met elkaar gehad, en hebben we het een en ander kunnen goedmaken met je.

Wat betreft je review: je hebt volkomen gelijk. Je hebt een product ontvangen dat niet volgens onze maatstaven aan je is geleverd, en we hebben ons in onze reactie op je klacht ook niet zo hulpvaardig opgesteld als we hadden moeten doen.
Dat spijt ons, en ook langs deze weg willen we je daar onze excuses voor aanbieden. De compensatie voor het ongemak en een cadeaubon voor een herkansing zijn inmiddels naar je onderweg.

We hopen, nee, we rekenen er op dat je zult ontdekken dat we het heel anders gewend zijn, en dat dit een eenmalige slordigheid is geweest.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

ed 07-02-2018 Via de website gekocht

correcte zeer goede service

zeer gemakkelijk via deze overzichtelijke website te bestellen. vlugge levering volgens alle afspraken. prima!

Willem 06-02-2018 In de winkel gekocht
URK

Niet alleen dozen schuiven. Ook verstand van zaken.

Ik had al een camera besteld online. Maar we zijn voor een tas en statief toch even naar Urk afgereisd. Goed geadviseerd en we zijn ook met deze 2 producten huiswaarts gekeerd!

Mieke Depaemelaere 06-02-2018 Via de website gekocht

Snel en makkelijk

Bestelling op site makkelijk en vlot. Levering snel. Al na 2 dagen thuis in Belgie. Alleen jammer dat we niet thuis waren en de transporteur het zo maar open en bloot aan de deur gezet heeft. Gelukkig het stond er nog, maar ik vind dit toch wel een groot risico en onverantwoord.

Joke 06-02-2018 Via de website gekocht

Top service

Wat per internet besteld, voor de zekerheid in het vakje voor vragen even wat gevraagd: een keurig antwoord erbij!!

Zev 06-02-2018 Via de website gekocht

Constante kwaliteit

Keer op keer kun je helemaal op cameranu.nl rekenen.

De website is vlot en compleet.
De registratie en levering van de bestellingen lopen telkens totaal gesmeerd.
De bijhorende communicatie is iedere keer vriendelijk, snel, correct, volledig.
De betaling verloopt glad en wordt onmiddellijk opgevolgd: het bestelde ding ligt blijkbaar al klaar.
's Anderendaags, de dag nadat de betaling binnen is gekomen, heb je het. Ook in België, hoor ik. Afhankelijk van de formule die je kiest, kan het ook sneller.

Cameranu.nl hanteert een voorbeeldig systeem. Ik gebruik het al jaren. Ik ben dik tevreden.

paul 06-02-2018 Via de website gekocht

Opnieuw indrukwekkend goed!

shop is klantvriendelijk opgezet en zeer scherpe prijzen. De garantie op de artikelen is erg lang en zelfs langer dan de fabrieksgarantie! levering vlot met track en trace. keurig op tijd. super webshop die het voorbeeld is voor vele anderen.

Carel 06-02-2018 Via de website gekocht

Snel, goede prijs en goed geleverd

Ik zocht Epson premium glossy op de rol. Vond die bij verschillende leveranciers maar Cameranu was veruit de goedkoopste, leverde de volgende dag en zonder verzendkosten. Van harte aanbevolen: Cameranu!!!

Vincent 06-02-2018 Via de website gekocht

geweldige service

Ze geven telefonisch en ook in hun winkel goede adviezen ook over complexe technische vragen. Ze hebben duidelijk verstand van de techniek maar ook van fotograferen.

Freek Rooze 06-02-2018 Via de website gekocht

Je kunt er van op aan

Ik hen nu al een paar keer iets besteld bij cameranu.nl en elke keer weer viel mij op hoe gemakkelijk en snel alles ging. Van het opzoeken op de site van spullen en het vinden van details daarover, tot en met het gemakkelijk kunnen bestellen en het snelle en op de aangekondigde tijd leveren. Persoonlijk zou ik niet weten hoe het nog beter zou kunnen. Nou ja, misschien nog het leveren op zondag :-)

Albert Jan 06-02-2018 Via de website gekocht

Keurig op tijd en heel nette levering

In eerste instantie opgezocht op prijs, maar ik heb hier al eerder gekocht. Ze leveren snel en verpakken alles prima. Daarnaast zijn ze erg scherp met de prijzen. Niets dan lof dus!

Mascha 06-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Cameranu.nl levert altijd super snel!! Daarnaast zijn de producten altijd goed en de website werkt prima.

franklin 06-02-2018 Via de website gekocht

geweldig, echt een dikke plus.

word snel geleverd, geven mooi de tijd aan wanneer het geleverd word en de prijs is eerlijk. volgende keer wordt het weer bij cameranu.nl

Jim 05-02-2018 In de winkel gekocht
Urk

Zeer prettige ontvangst !

Ter zake kundig personeel. Bij binnenkomst voelt het al goed. Aan de balie krijg je een goed en betrouwbaar advies. Mijn bevindingen tot nu toe zijn uitstekend. Leveringen worden snel en accuraat afgehandeld.

hanske 05-02-2018 Via de website gekocht

prima sevice

goede en snele service met een prima lens voor een schapelijk prijsje
ik zal de volgende bestelling zeker ook bij vrienden aanbevelen.

DKlinkjen 04-02-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering!

Het is een mooie duidelijke website en ze hebben echt de beste prijzen en combideals. De levering was snel en geen enkele problemen ondervonden! Ik ga er zeker vaker bestellen!

Jorian 04-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

- Snelle service!
- Goed advies!
- Mooi assortiment!

Al met al kom ik hier zeker vaker! Top!
Pakketje kwam keurig op tijd de volgende dag(zelfs op zaterdag)

v acker 03-02-2018 Via de website gekocht

ben erg tevreden goederen snel in huis top service

de prijs van het artikel goedkoper dan bij anderen en snelle levering, een goede website met duidelijke uitleg .

Hans Wolters 02-02-2018 In de winkel gekocht
Urk

Cameranu.nl is een heel klantvriendelijke winkel, alles wordt heel rustig uitgelegd. De keuze die ze voor je uitzoeken wordt goed gemotiveerd. Het gaat ze niet om het geld maar vooral dat jij tevreden bent.

Wim vd Meer 02-02-2018 Via de website gekocht

Snel en efficient

Ik koop wel vaker bij cameranu. Altijd perfect! Snel, ook goede klantenservice en voorlichting. Prachtige winkel in Urk!

Robbert Dieperink 02-02-2018 In de winkel gekocht
Urk

Cameranu is en blijft een geweldige service hebben

Vorige week een DJI drone gekocht, uiteraard bij Cameranu! Na een aantal dagen merkte ik dat ik toch beter voor een iets duurder model kon gaan. Geen probleem bij deze topwinkel. Zonder gezeur de drone teruggebracht en na bijbetaling een andere iets duurdere meegekregen. Medewerker had alle tijd voor me en je wordt niet als nummer 328 behandeld maar gewoon als klant. Kom al jaren met veel plezier bij deze winkel voor al mijn cameraspullen en altijd goede service en nooit problemen ondervonden. De nieuwe drone bevalt fantastisch!

Han Assink 02-02-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd razendsnelle levering

CameraNu is een van mijn favoriete fotoapparatuur leveranciers: goede prijs, verstand van zaken, snelle levering en goede service bij problemen. Dat laatste heb ik in al die jaren maar 1x nodig gehad, maar het probleem werd direct naar volle tevredenheid opgelost.