Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Robin Dijkstra 05-04-2017 In de winkel gekocht
Camera Nu Urk

Nummer 1 in klantvriendelijkheid!!!

In de winkel krijg je zeer goede uitleg en adviezen rondom de camera die je wilt aanschaffen.
Ik had problemen met mijn vorige Sony camera, die nog onder de garantiebepaling viel. Mij viel op dat je als klant heel serieus genomen wordt en dat ze voor je op de bres springen als het nodig is.
Een dikke pluim voor het personeel die geduldig, vriendelijk en hulpvaardig is.

Wout 05-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

De site is erg duidelijk en overzichtelijk. op deze manier kon ik gemakkelijk mijn product vinden. bovendien is het erg fijn dat je voor 12 uur kan bestellen en dat het dan de volgende dag nog in huis is. bovendien reageert de klantenservice erg snel

Wil Zwijnenburg 05-04-2017 Via de website gekocht

De site was heel duidelijk. Prijs/kwaliteit was heel goed. De levering was snel en keurig. Zowel telefonisch als mailcontact was heel vriendelijk.

Jasper 05-04-2017 Via de website gekocht

Topmicrofoon + Topprijs = CameraNU.nl

Geweldig assortiment met goede service! Ik had nog een aantal vragen over mijn aankoop en werd heel erg vriendelijk en bekwaam geholpen.
Binnen een dag geleverd voor 2 euro. Ik ben intens blij met de keuze voor cameraNU en de Robe microfoon!

Alberta 05-04-2017 Via de website gekocht

Fantastische, gemakkelijke webwinkel !

Zeer gebruiksvriendelijk, voordelig geen verzendkosten en op tijd bezorgd!
Het was een verjaardagskado, op tijd bezorgd en ook nog ingepakt.

Tineke 05-04-2017 Via de website gekocht

Snelle services en goed advies

Ik heb deze winkel gekozen omdat ik er al eerder wat had besteld. Naast de snelle services is ook het telefonisch contact erg prettig en werd ik vriendelijk te woord gestaan, en kon zo makkelijk een keuze maken wat ik wilde bestellen.

Stefan 05-04-2017 Via de website gekocht

scherpe prijzen en top service

prijzen zijn zeer scherp en het aanbod is perfect en als je vragen hebt kun je hun altijd bellen voor advies

sylvia moerman 05-04-2017 Via de website gekocht

super fototas van canon

Ik was op zoek naar een ruime camera tas met voldoende bergruimte voor mijn camera en ass.
Na een chat te hebben gehad met een van de medewerkers,viel mijn oog op de canon camera tas. Verder super levering. Ik ben er erg blij mee.

Sonja 05-04-2017 Via de website gekocht

Bij twijfel: Doen

Fijne (snelle) site waarop alle informatie over de artikelen te vinden is.
Gekozen voor de levering op dezelfde dag (€1,99). Op zaterdag om ongeveer 11.30 uur besteld en om 17.00 had ik de spullen in huis. Helemaal super.

Etienne De Schryver 05-04-2017 Via de website gekocht

WIE doet beter?

.... CORRECTE prijzen VLOTTE communicatie en STIPTE LEVERING wat kan je nog méér wensen als klant
proficiat en doe zo verder!!!

Giu 05-04-2017 Via de website gekocht

Lekker Snel

Goede informatie voorziening en snel geleverd. Duidelijk proces. In de avond besteld en het stond de volgende dag netjes op de stoep.

Ko Hoogesteger 05-04-2017 In de winkel gekocht
Professional Imaging beurs

Super klantgerichtheid

Ik heb tijdens de Professional Imaging Beurs een Rode microfoon gekocht. In alle hectiek van de beurs werd er alle tijd voor mij genomen voor het beantwoorden van vragen. Ik vind dit super klantgericht en waardeer dit zeer.
De microfoon voldoet prima aan mijn wensen.

Peter 05-04-2017 Via de website gekocht

Goede service of toch niet.........?

Je mag dan een dure camera en vele malen toch redelijk geprijsde accessoires bij ze gekocht hebben maar op het moment dat je om een stel eenvoudige lensdoppen voor een wat ouder type verrekijker vraagt dan wordt je van het kastje naar de muur gestuurd en ben je vele weken zo niet maanden aan het wachten op een antwoord dat er uiteindelijk gewoonweg niet komt. Er is een gezegde dat luidt; "Wie het kleine niet eert is het grote niet weert". Lijkt hier van toch van toepassing te worden .......................

Officiele reactie van CameraNU.nl 06-04-2017

Beste Peter,

Zoals via de email al even met je besproken is hier inderdaad door interne communicatie iets mis gegaan. Omdat het een ouder model kijker was hadden we de doppen zelf niet liggen, anders was het echt meteen opgelost. We betreuren de manier waarop het gelopen is, en bieden je ook langs deze weg nog onze excuses aan.

Met vriendelijke groeten,
CameraNU.nl

P. Moors 05-04-2017 Via de website gekocht

Nette en snelle levering

Zoals je kunt verwachten een nette en snelle levering.
Alles zat er bij en was netjes verpakt.
Ook kreeg je een track & tracé mail op de besteldag en de dag erna dat het pakket onderweg was.
Een echte aanrader!

Han Tuttel 05-04-2017 Via de website gekocht

Zoals het hoort.

Volgens de verwachting en de verstrekte informatie. Vandaag besteld, morgen in huis. Simpel, eenvoudig en goed.

S. Mast 05-04-2017 Via de website gekocht

Behulpzaam en meedenkende winkel

We kopen hier regelmatig onze fotografie spullen. In de winkel worden we altijd keurig geholpen door vriendelijk en behulpzaam personeel. Scherpe prijzen, snelle bezorging.
Laatst op de beurs konden we ook de spullen gratis laten bezorgen, scheelde ook weer een hoop wachttijd aan de balie en een hoop gesjouw.

Jela Elzinga 05-04-2017 Via de website gekocht

Prima!

De levering is snel en CameraNU.nl heeft een groot assortiment. Ze hebben een prima service en het klantcontact was vriendelijk.

Will 05-04-2017 Via de website gekocht

producten van kwaliteit met een duidelijke beschrijving

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de grote betrouwbaarheid die het uitstraalt. Ook worden de product specificaties uitgebreid beschreven zodat je direct weet wat je met je product kan. een klein minpuntje is dat ze bij Camera.nu weinig online zijn zodat je bijna altijd een mailtje moet sturen. Maar dit word wel weer gecompenseerd door de uitstekende leveringstijd! Voor 23:59 besteld is morgen in huis.

Hans Fotograaf 05-04-2017 Via de website gekocht

Het juiste adres voor ieder hobbyist & prof !

J.l. waar ik al een tijd naar opzoek was een 35mm objectief voor fullframe Nikon D750. Gevonden bij Cameranu.nl, zowaar geen nieuwe, maar wel een zeer goed onderhouden "Sigma AF 35mm f/1.4 DG HSM Art objectief" zonder gebruikssporen in doos voor een zeer mooie prijs.
Een goede filter erbij gekocht van B&W.
Binnen 2 dagen in huis. Dat is pas nog eens service!

Bart 04-04-2017 Via de website gekocht

Lekker overzichtelijk, snelle levering en goede service

Onlangs heb ik een lens gekocht via cameranu.nl.
ik twijfelde over de kwaliteit van de lens, mede dankzij enkele reviews online. Na contact met de helpdesk bleek dat ik mijn product eerst kort kon testen, op eigen verantwoording natuurlijk. De lans was de volgende dag geleverd en ik kon er gelijk mee aan de slag.

An 04-04-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Mijn bestelling vanuit Belgie was al na 2 dagen geleverd. Uitstekende service en een geweldige winkel met heel veel keuze voor fotografie hobby en proffessioneel. Een echte aanrader

Jarell 04-04-2017 Via de website gekocht

Bestelling ging vlekkeloos.

Ik heb pas via de site van CameraNU de Canon EF 50mm f/1.8 STM objectief besteld voor mijn Canon DSLR.
Het bestellen ging vlekkeloos en de levering was precies op tijd, dus ik ben helemaal tevreden.
Ik ga hier vaker dingen bestellen voor mijn camera!!

Rob 04-04-2017 In de winkel gekocht
Urk

Uitstekende service

MacBook Pro gekocht. Medewerker heeft alle bestanden oude MacBook overgezet incl de instellingen waardoor ik er binnen 2 min gewoon mee aan de slag kon. Geweldig!

vdkx 04-04-2017 Via de website gekocht

vervanging schroefje balhoofd B3

ik had een schroeje van mijn balhoofd B3 stuk gemaakt .
ik heb dit besteld via CameraNU.nl en het wordt op korte termijn geleverd en dit zonder kosten.
dit is een geweldige service !

Hans van Oosterhout 04-04-2017 In de winkel gekocht
Cameranu.nl. in Urk

Onverwachte extra service

Bij een aanschaf van een nieuwe 1 poot statief voor mijn vrouw van Manfrotto bracht ik mijn verlies tersprake van een dopje van mijn 1 poot statief, direct nam de medewerker van cameranu.nl. het initiatief om de firma te bellen Manfrotto en bestelde het juiste dopje. Tijdens mijn vakantie weekje kreeg ik bericht maar kon niet direct het ophalen. Waarop ik toen ik thuis kwam een koerier aan huis kreeg om mij het pakketje af te leveren. Dit vind ik echt oprechte service kosten niets. Alle dank aan cameranu.nl. nl voor deze zeer correcte service.

Sandra van Hout 04-04-2017 Via de website gekocht

Super service en snel geleverd

Ik weet uit eerdere bestellingen dat dit een zeer betrouwbare webwinkel is en dat wat je voor 23:59 besteld de volgende dag al in huis hebt.
Ik vind dit zeer fijn omdat ik vaak sávonds bedenk om iets te kopen, en de volgende dag kan je meteen aan de slag.
Dit is nog lang niet altijd zo bij andere webwinkels. Ook het feit dat je gewoon weet dat je een 100% orgineel product ontvangt geeft mij een zeker gevoel.
Na al meerdere teleurstellingen hierover bij een andere webwinkel zal ik nu altijd bij cameranu.nl mijn aankopen blijven doen.

Lisette Bouwen 04-04-2017 Via de website gekocht

Het is in 1 woord super!!

Cameranu.nl kende ik nog niet, de naam van de zaak kreeg ik via een kennis te horen.
De site zag er prima uit.
Statief 27 maart j.l. 20:00 besteld, de volgende dag al in huis. Echt een aanrader, super blij met dit nieuwe adres. Ga zeker deze winkel in de toekomst aanbevelen

Rene Expertsalon 04-04-2017 Via de website gekocht

Heldere Website en snelle bezorging

Eigenlijk een 10 waard, maar miste de info dat er geen geheugenkaart bij de bestelling wordt geleverd. Goede prijs/kwaliteit verhouding en makkelijk bereikbaar voor telefonische vragen. Super service!!

Ralph Groenink 04-04-2017 Via de website gekocht

Compleet assortiment en snelle levering!

De shop geeft voor mij de beste prijs/kwaliteit verhouding. Ik zou mensen zeker aanraden hier hun cameraproducten aan te schaffen. Een compleet assortiment en snelle levering! Top!

wimwes 03-04-2017 Via de website gekocht

Canon SX 720 HS

Ik koos voor cameranu.nl omdat de prijs hetzelfde was als andere webwinkels maar zij geven wel 5 jaar garantie! Verder kenden wij het bedrijf al van eerdere aankopen die ook bijzonder goed zijn bevallen. De levering is supersnel!

niwreg 03-04-2017 Via de website gekocht

Prima service

Online (laat op de avond) 2 items besteld, helaas was er maar 1 op voorraad, volgende dag meteen netjes mailtje met wanneer ze alles weer op voorraad verwachten en of ik het ene 1 item op voorraad al toegestuurd wou hebben of dat ik wou wachten tot alles compleet was. Omdat ik deze items vrijdag nodig had heb ik aangegeven dat ik wel wou wachten tot alles compleet was maar dat ik het uiterlijk vrijdag nodig had. Was geen enkel probleem en men zou de het ene item wat op voorraad was uiterlijk woensdag opsturen. Uiteindelijk bleek de voorraad ruim op tijd aangevuld te zijn waardoor ik het 1 dag later alles alsnog ontvangen heb.

Maayke 03-04-2017 In de winkel gekocht
Urk

Fijne winkel

Op zoek naar een groothoeklens via google leverde dit het beste zoekresultaat op. Qua prijs en garantie (5 jaar!) op de lens geb ik een bericht gestuurd aan Cameranu en een reservering gemaakt om de lens te bekijken en aan te schaffen. In de winkel even moeten wachten, maar onder het genot van een kop koffie was het wachten zo voorbij. Bij de balie mijn reserveringsnummer gegeven en toen mijn bestelling was gepakt de lens even rustig uitgeprobeerd. De medewerker legde nog wat zaken uit en nam er de tijd voor. Erg prettig!

MV 03-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service, product voldoet aan verwachtingen.

Via Kieskeurig kwam ik op deze site. Ik heb de camera makkelijk kunnen bestellen en de order werd volgens afspraak op tijd afgeleverd.

Dennis Goedbloed 03-04-2017 Via de website gekocht

Goede info en keurige levering - topservice

Site was overzichtelijk en het product goed omschreven. Voorzien van duidelijke foto's en productinformatie (technisch). Ik wist precies wat ik ging aanschaffen voor cadeau! De levertijd (een tijd slot van 3 uur, nauwkeurig!) werd al direct na bestellen doorgeseind en die klopte ook keurig! Super! Blije echtgenote!! :)

Ronald M. 03-04-2017 Via de website gekocht

2x besteld, en 2x perfect!

Tot 2x toe een bestelling geplaatst, en tot 2x toe perfecte afhandeling.
Ook telefonische informatie word netjes en eerlijk beantwoord.
Na de bestelling ontvang je direct een email met een bevestiging en voorwaarden.
Een tweede email met een afhandelingsbevestiging volgt al snel, en daarna een derde email met daaran gekoppeld de factuur/garantiebewijs.
In deze laatste email zit dan ook een "track and trace-link"
Beide keren werden de bestellingen al de volgende dag bezorgd, en keurig verpakt !
Kortom ...... heel tevreden.

MC 03-04-2017 Via de website gekocht

Mooie camera!

Ze hebben een hele goede service en zijn erg behulpzaam. Ook heb je razendsnel contact met ze via email e.d. waardoor je snel keuzes kunt maken.

Mark 03-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede communicatie

Bestelde vier producten terwijl er drie op voorraad waren. Winkel communiceerde goed, en gaf me de keuze wanneer ik de producten wilde ontvangen (allemaal tegelijk, of de drie op voorraad direct en de vierde later). De levertijd was alsnog snel, met drie werkdagen. Uitstekende service!

Tjeerd de Vries 03-04-2017 Via de website gekocht

top service

Als je vragen heb worden die onmiddelijk beantwoordt en geven ze goed advies.
ze luisteren naar wat je nodig heb en passen daar dan ook het advies op aan.
de leveringen zijn altijd snel en als er iets mis is wordt dat zo geregeld en hersteld.

Bob 03-04-2017 Via de website gekocht

Heldere site, makkelijk te kiezen en zoeken. Correcte en snelle levering.
Vragen per E-mail: per omgaande reactie.

JayDouble 03-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service met hoofdletter S

Ik had op de laatste dag van een aanbieding een bestelling willen plaatsen voor de aanbieding. Alleen, het product was toen al uitverkocht. Dus ik had de duurdere variant willen kopen, maar ook daarvan pakte de site de kortingscode niet. Vervolgens heb ik via facebook een vraag gesteld over het niet accepteren van de code, waarop ik een dag nadat de actie afgelopen was, alsnog het product kon bestellen met korting.
Het enige nadeel voor mij was dat er daardoor een levertijd op zat van 1 werkdag meer. Om het wachten te compenseren kreeg ik een lief kaartje van de helpende hand van CameraNu.nl

Steve 03-04-2017 Via de website gekocht

Snel en voordelig

Ik was op zoek naar een afstandsbedienings kabel voor mijn nikon, en deze was ruim goedkoper dan een identieke elders. Hij werdt snel en gratis geleverd en ik heb al veel plezier van gehad.

Annabelle 02-04-2017 Via de website gekocht

Interessant assortiment en snelle service!

Ik was op zoek naar een cadeau voor mijn 14 jarige, vet puberende, neefje. Ik wist dat hij een Go pro heeft, dus besloot ik om in jullie accessoires voor de Go Pro te kijken. Daar vond ik al snel de Go Pro Cap, echt een super cadeau! Mijn neefje is er heel erg blij mee en vind hem gelukkig ook nog 'cool'.
De verwerking van de bestelling was vlot en het verzenden was tip top in orde.

willem ras 01-04-2017 In de winkel gekocht
cameranu op urk

toppie!!!!!

Top zaak, top personeel, top service, top bezorging, top advies, top assortiment, top site, een dikke tien, helemaal toppie!!!!
Ondanks dat het de goedkoopste, snelste en makkelijkste oplossing is om de nodige spullen met de post te laten bezorgen, kan ik het soms niet laten om van Haarlem naar Urk te rijden om daar op mijn gemak eens rond te neuzen. Nog nooit meegemaakt dat ik niets te vragen had voor mijn verjaardag.
Je voelt je echt weer een kleine jongen in een snoepwinkel. De keuze is reuze en het advies eerlijk en deskundig.
Of je nu als pro of amateur komt, voor een paar duizend euro of een paar tientjes koopt, er wordt ruim de tijd genomen om je te helpen en te adviseren zodat je weer met een blij en tevreden gevoel naar huis gaat. Op advies van de verkoper wel eens met andere artikelen naar huis gegaan die goedkoper waren en net zo goed dan de eigen merk gebonden artikelen.
De koffie/thee, frisdrank, leeshoek, zitjes, toiletten. Alles is netjes, schoon, top dus.
ik heb maar één advies: sodeju, ga snel eens naar camera nu!

M. Nijssen 01-04-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel

Snelle en goede levering en service, prima prijs/kwaliteit verhouding. Persoonlijk contact met de verkopers, ook via de webwinkel

Annie 01-04-2017 Via de website gekocht

CameraNu is een (web)winkel met kennis van zaken. Vragen over producten worden op een fijne manier beantwoord. Ze leveren snel en bieden een goede betrouwbare service.

Elly 01-04-2017 Via de website gekocht

Prettige webwinkel

Bij deze webwinkel zijn de producten goed geprijzend, de sortering is ruim en als je belt voor advies wordt je snel en goed te woord gestaan.

RenelPix 01-04-2017 In de winkel gekocht

Erg goede en snelle service!

Tijdens de fotobeurs Professional Imaging wilde ik een statiefbalhoofd kopen dat niet in het systeem van CameraNU leek voor te komen. Op aanraden van de medewerker van CameraNU de dag na de beurs even een mailtje gestuurd waarop prompt actie werd ondernomen. Twee dagen later had ik het gewenste balhoofd in huis en ook nog voor een lagere prijs!
Erg tevreden!

Jo Ruijs 01-04-2017 Via de website gekocht

Prima gegaan allemaal

Alles is verlopen zoals verwacht, gekregen wat ik wou en al de volgende dag, ga zeker nog meer bestellen, concurrerende prijzen, ga zo door.

de Haas 01-04-2017 Via de website gekocht

duidelijke info

Moest een lensdop hebben met een bepaalde afmeting . Goede info welke maat je dan moet hebben voor een bepaald merk lens. Mooi op tijd geleverd

Imro 01-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levertijd!

Heb vaker producten via deze webwinkel gekocht en opnieuw erg tevreden. Producten was niet op vooraad en had een levertijd van 2 tot 4 werkdagen. Op zaterdag besteld en op dinsdag al binnen!