Deze score is berekend op basis van 2386 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

JarubaPhotography 10-04-2017 Via de website gekocht

Helemaal top!

Al jaren veel plezier van CameraNu! Ik volg ze ook op instagram.(mijn foto staat ook op hun/jullie account) Producten worden netjes op tijd afgeleverd en als er iets is, dan lossen e het gelijk op.

gert 09-04-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!!

Wat op de site wordt omschreven is helder en als je hebt besteld krijg je wat je hebt bedoelt.
Met andere woorden lees , maak een keus en geniet van wat je hebt besteld.

Christiaan 09-04-2017 In de winkel gekocht

Matige service

Op een zaterdag geweest. Niet aan te raden qua drukte. Drie kwartier moeten wachten om geholpen te worden om vervolgens te moeten kiezen vanaf de webshop pagina. Daarna was het doel om zoveel mogelijk accesoires erbij te verkopen. Het voelde niet als een objectief advies

Officiele reactie van CameraNU.nl 10-04-2017

Hoi Christiaan,

Bedankt voor je review, en jammer dat je het zo hebt ervaren. Het is op zaterdag vaak druk, dat klopt. Maar ook op zaterdag zou je gewoon persoonlijk en deskundig advies mogen verwachten. Zou je ons een email kunnen sturen met de gegevens van je aankoop? Dan kunnen we bekijken wat er is mis gegaan, en willen we het graag met je oplossen.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Roelof Hettema 09-04-2017 In de winkel gekocht
Filiaal Urk

Zeer goede informatie gekregen. Geweldige combi camera!

Wij hebben al meerdere aankopen gedaan bij Camera Nu. Wij zijn zeer tevreden over de adviezen die worden gegeven op vragen.

Marc Boland 09-04-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen, overzichtelijke webwinkel met ruime keuze. Mijn artikel was niet op voorraad na een mailtje met de klantenservice kreeg ik snel antwoord.

Theo Molenaar 08-04-2017 Via de website gekocht

Prima upgrade om Mac Mini weer nieuw leven in te blazen

Ik heb deze schijf gekocht om een oude (en trage) Mac Mini wat meer snelheid te geven. Dit had ik jaren eerder moeten doen, ik herken de Mini bijna niet meer terug! Via Carbon Copy Cloner de boot disk gekopieerd naar de LaCie, opstartschijf wijzigen in Systeemvoorkeuren en that's all!

De SSD in combinatie met de Thunderbolt aansluiting is razendsnel en het is weer een feest om met de Mac te werken. Houd er wel rekening mee dat (hoewel CCC een exacte kopie maakt) sommige programma's zoals Microsoft Office opnieuw geactiveerd moeten worden. Dit omdat de productsleutel van Office gegenereerd wordt met id's van bepaalde hardware componenten. Een nieuwe schijf zorgt daarom voor een ongeldige licentie. Activatiecodes bij de hand houden dus!

Loes Malenstein Roos 08-04-2017 Via de website gekocht

Helemaal geweldig!

Per toeval,was aan het zoeken naar een tekentablet. Ik ben zeer tevreden snelle en correcte afhandeling,om 22.00 uur bestellen en de volgende dag 9.00 uur in huis. Ik vind het helemaal geweldig.
Gr Loes.

Frans 08-04-2017 Via de website gekocht

Webshop met ruim assortiment met goede prijs

Op zoek naar een zonnekap voor een Olympus 14-42mm f/3.5-5.6 EZ lens kwam ik uit op de JJC Z-014-42II lensdop + zonnekap. Bij CameraNU vond ik deze voor een prima prijs, waarbij de verzendkosten inbegrepen waren. Ook adverteert CameraNU met 'Voor 23:59 besteld, morgen in huis'. De presentatie op de website van CameraNU is prima, met goede informatie en foto's.

Het plaatsen van de bestelling verliep soepel. Minpuntjes waren de 2% opslag bij betaling met creditcard en dat daarbij ook levering de volgende dag niet mogelijk was omdat de betaling niet gecontroleerd kan worden wanneer je 's avonds bestelt. Bezorging een dag later was voor mij in dit geval OK. Mijn bestelling werd keurig verpakt op de in tweede instantie gekozen datum geleverd.

Al met al een positieve koopervaring.

T. Schreuder 08-04-2017 Via de website gekocht

Super service met snelle levertijd

Via de online chat super goed geholpen met mijn aankoop. Na de aankoop ook nog eens de volgende dag in huis!

Elroy 08-04-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd, goede service!

Ik was op zoek naar een DJI Phantom 3 4K. En ik cameranu had de beste aanbieding. Levering was heel snel en werd goed op de hoogte gehouden. Ik had het op de afgesproken tijd!

Elroy 08-04-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd, goede service!

Piet hein 08-04-2017 Via de website gekocht

Goede service snelle levering

Volgende dag in huis. Factuurtje erbij. Helemaal prima. Ik ben zeer tevreden!! Op de cameranu websites werd deze printer ook goedkoop aangeboden

Jo Gottgens 08-04-2017 Via de website gekocht

Aankoop via internet bij cameranu.

De levering was super snel en prijs kwaliteit verhouding is oke. Graag een volgende keer weer. Ik verzamel fotografica en vindt cameranu bijzonder interessant!!

Mart 07-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering met duidelijke track and trace

Een tethered cable besteld met als 'opmerking' dat deze wel geschikt moest zijn voor mijn camera. Vrijwel direct terugkoppeling dat ik de juiste kabel gekozen had en de volgende dag kon ik aan de slag. Snelle levering dus en duidelijk aandacht voor mijn vraag. Uitstekend

Mai 07-04-2017 Via de website gekocht

De ideale winkel

Zeer overzichtelijke site, een erg ruim assortiment, de verkoopprijzen zijn prettig laag in verhouding met anderen, telefonisch contact is ook rechtstreeks met personeel, ze denken mee en zijn echt klantvriendelijk, binnen 18 uur de aankoop al ontvangen im perfecte staat en verpakking, ook het bezorgbedrijf is super goed.

Rogier 07-04-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Soms heb je snel wat nodig en kan je bijna niet wachten. Dit is de reden dat ik bij Cameranu ben uitgekomen. Goede prijs en zeer snelle levering in het weekend!
Netjes verpakt en compleet! Ik kan het iedereen aanraden!

Worp 07-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering zoals op de site vermeld staat. Het pakketje was weliswaar groter dan nodig, wat onnodig afval meebrengt. De producten zijn in goede staat ontvangen en zijn prettig in gebruik!

Natasja 07-04-2017 Via de website gekocht

Supersnelle keurige levering

Dag na bestelling al geleverd. Keurig verpakt. Scherpe prijs voor de e-reader en geen verzendkosten.

Leon 07-04-2017 Via de website gekocht

Op Professional Imaging heb ik de Tamron 70-200mm G2 besteld bij CameraNu. De lens was nog niet zo lang geleden geïntroduceerd en was nog niet op voorraad. Dat ik de lens al met 10% beurskorting kon bestellen had ik dan ook niet verwacht. Eerste pluspunt.
Binnen twee weken werd de lens verwacht, waarna ik deze thuisgestuurd zou krijgen. Tot mij verbazing kreeg ik in de loop van de eerste week al bericht dat de lens onderweg was. Tweede pluspunt.
Nadat ik een aantal fotos gemaakt had met de lens bleek de scherpte tegen te vallen. Ik heb telefonisch contact gezocht met CameraNu en kon de lens omruilen voor een ander exemplaar. Er werd aangegeven dat mijn 14 dagen bedenk tijd opnieuw zouden starten na ontvangst van het nieuwe exemplaar. Per email heb ik een retourlabel ontvangen waarmee ik de lens kostenloos retour kon sturen. Als ik een minpunt moet noemen is het de minimale status informatie van het pakket tijdens de verzending met Kiala, waarbij het pakket tijdens de levering over is gezet op een ander pakketnummer. Na bericht van ontvangst had ik binnen 2 dagen een nieuw exemplaar in huis. Dit exemplaar is zichtbaar scherper. Al met al goede service!

Review margot 07-04-2017 Via de website gekocht

Zeer klant gerichte aandacht en service

Ik kies voor Cameranu vanwege de expertise van de verkoopmedewerkers en de klantvriendelijke service gerichtheid

jaap 07-04-2017 Via de website gekocht

Waarom zo moeilijk als het makkelijk kan!!

lekker makkelijk achter het computertje van klein tot groot bestellen bij CameraNU.nl En de service is top!

Jac. de Boer 07-04-2017 Via de website gekocht

een nieuwe scanner

Leveringsprocedure uitstekend; simpel en gevonden via internet. De site gaf voldoende informatie om er te bestellen. De snelheid van levering is ook uitstekend.

Kees 07-04-2017 Via de website gekocht

Prima zaak

Het is een heel goede zaak
Heb er meer gekocht
Altijd snelle verzending en goed verpakt
Als ik artikelen voor mijn camera koop is het assortiment heel groot

John Valkenburg 07-04-2017 Via de website gekocht

Snelle en vriendelijke service !

Ik werd goed op de hoogte gehouden via de mail over mijn bestelling. Ook vragen worden snel beantwoord. Het pakket was stevig en goed verpakt.

jim96 07-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering in combinatie met red-je-pakketje

Gebruiksvriendelijke site, makkelijk bestellen. Marktconforme prijs. Zeer snelle en relatief goedkope levering met red-je-pakketje.

Ritch 07-04-2017 Via de website gekocht

Top service!

Ik zocht naar een Canon 50mm 1.8 lens.

Op CameraNu.nl zag ik een "out of box" exemplaar voor 99,-.

Deze besteld en een dag later netjes in huis,niet te onderscheiden van een nieuwe.

Top!

Sanne 06-04-2017 Via de website gekocht

Vandaag besteld morgen in huis klopt ook echt

Duidelijke site, snelle levering.
Ik kan er verder niks over zeggen, ze doen gewoon wat een webwinkel moet doen.

Wim Verhagen 06-04-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare leverancier

Cameranu heeft mijn bestelde verrekijker in goede orde toegezonden. In de avond besteld en de volgende ochtend (voormiddag) reeds aangetekend ontvangen.
Mijn conclusie: een betrouwbare winkel met een prima en snelle service!

Will 06-04-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Deskundig personeel dat meedenkt en je goed adviseert, ben zeer tevreden met deze manier van werken.

netty 06-04-2017 Via de website gekocht

goede service

Ik had een artikel besteld online en ik kreeg keurig bericht per mail van dat zij het in behandeling hadden genomen , een mail dat het afgestuurd was , keurig hoor ! Artikel was goed verpakt en werd netjes bezorgt .

remco 06-04-2017 Via de website gekocht

Super snelle service.

Makkelijk in gebruik en goed geholpen door de medewerkers. en daarmee heb ik het juiste artikel kunnen kopen.

Willem 06-04-2017 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar

Regelmatig iets bij cameranu.nl bestelt en nooit teleurgesteld , cameranu.nl doet wat ze belooft!
Heb nu m'n tweede camera bij cameranu.nl gekocht en regelmatig accessoires besteld wat altijd vlot en keurig geleverd wordt.

Stephanie Verhart 06-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en super service!

Nog vlak voordat ik aan mijn langdurige reis naar Azië begon besloot ik te investeren in een nieuwe camera en objectief. Het was vrij spannend, want ik plaatste mijn bestelling erg last minute (3 dagen van te voren)! Het kwam dus puur op cameranu.nl aan. Zoals beloofd werd een dag later mijn bestelling bezorgd. Alles in perfecte staat! Mijn ervaring met cameranu.nl is dan ook zeer goed. Bedankt!

Henri van Boxtel 06-04-2017 Via de website gekocht

Prima sevice.

Een te kleine tas gekocht via de webwinkel. Zonder problemen retour kunnen sturen. Een groter tas besteld, die niet op voorraad was. Uitgelegd dat ik naar Ijsland ga en ik daarvoor een grotere tas nodig heb. Camera land heeft beloofd dat ze hun best doen en dat er altijd een oplossing gevonden zou worden. Nu dat klopt de tas is binnen.just in time. Prima service.

Jan 06-04-2017 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle service

Ruime keuze voor een goede prijs. Levering zoals was beloofd: dus snel (volgende dag) en keurig verpakt!

Theo 06-04-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en goed verpakt!!

Een flitser Nikon SB-5000 gekocht. De ene dag besteld en de volgende dag geleverd. Heel goed verpakt. Camera,nu is mijn leverancier. Klasse!!

Marc 06-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Super snelle afhandeling en een goede service.
Alles netjes zat netjes verpakt.
Ze hebben een ruim assortiment.

Sanne 06-04-2017 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteit

Bij cameranu voor de laagste prijs deze camera kunnen kopen! Echt goedkoper in vergelijking met andere sites. Goed ingepakt en snel geleverd.

Martijn 06-04-2017 Via de website gekocht

Prima website!

Overzichtelijke website en goed aanbod. Levering is ook lekker snel.
De lichtstatieven van Manfrotto waren in perfecte staat bij levering. Dik tevreden!

Eric 06-04-2017 Via de website gekocht

Precies goed

Ik koop al jaren foto apparatuur bij Cameranu. Meestal rijd ik er heen omdat ik alles even wil zien en vasthouden alvorens ik het koop maar mijn laatste aankoop (een conversielens) heb ik via de webshop besteld.
Alles is gewoon super duidelijk en overzichtelijk en ik zou echt niet weten hoe het beter kan.
Ook de service is altijd goed en ze geven soms ook extra garantie zoals bij mijn vorige aankoop (Een Ricoh GRII)
Samengevat; een fysieke winkel waar je alles kunt zien, met echt goede service maar toch gewoon lage internet prijzen :-)
Klinkt vast als reclame maar ik kom hier al vanaf 2010 en weet geen enkel nadeel te bedenken en raad iedereen deze winkel met vertrouwen aan!

Els de Jong 06-04-2017 Via de website gekocht

geweldige snelle service

ik zocht 'n fotostudio, heb heel marktplaats doorzocht en daar vragen ze meer voor 'n tweedehands
dan cameraNU voor een nieuwe. Dus was de keuze snel gemaakt.
Heb bij cameraNU een nieuwe besteld en de volgende dag werd hij al thuis bezorgd.
Hoefde geen portokosten te betalen. Nou dat is wat je noemt topservice, als ik nog eens wat nodig heb, staat cameraNU.nl zeker op de eerste plaats.

Robin Dijkstra 05-04-2017 In de winkel gekocht
Camera Nu Urk

Nummer 1 in klantvriendelijkheid!!!

In de winkel krijg je zeer goede uitleg en adviezen rondom de camera die je wilt aanschaffen.
Ik had problemen met mijn vorige Sony camera, die nog onder de garantiebepaling viel. Mij viel op dat je als klant heel serieus genomen wordt en dat ze voor je op de bres springen als het nodig is.
Een dikke pluim voor het personeel die geduldig, vriendelijk en hulpvaardig is.

Wout 05-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

De site is erg duidelijk en overzichtelijk. op deze manier kon ik gemakkelijk mijn product vinden. bovendien is het erg fijn dat je voor 12 uur kan bestellen en dat het dan de volgende dag nog in huis is. bovendien reageert de klantenservice erg snel

Wil Zwijnenburg 05-04-2017 Via de website gekocht

De site was heel duidelijk. Prijs/kwaliteit was heel goed. De levering was snel en keurig. Zowel telefonisch als mailcontact was heel vriendelijk.

Jasper 05-04-2017 Via de website gekocht

Topmicrofoon + Topprijs = CameraNU.nl

Geweldig assortiment met goede service! Ik had nog een aantal vragen over mijn aankoop en werd heel erg vriendelijk en bekwaam geholpen.
Binnen een dag geleverd voor 2 euro. Ik ben intens blij met de keuze voor cameraNU en de Robe microfoon!

Alberta 05-04-2017 Via de website gekocht

Fantastische, gemakkelijke webwinkel !

Zeer gebruiksvriendelijk, voordelig geen verzendkosten en op tijd bezorgd!
Het was een verjaardagskado, op tijd bezorgd en ook nog ingepakt.

Tineke 05-04-2017 Via de website gekocht

Snelle services en goed advies

Ik heb deze winkel gekozen omdat ik er al eerder wat had besteld. Naast de snelle services is ook het telefonisch contact erg prettig en werd ik vriendelijk te woord gestaan, en kon zo makkelijk een keuze maken wat ik wilde bestellen.

Stefan 05-04-2017 Via de website gekocht

scherpe prijzen en top service

prijzen zijn zeer scherp en het aanbod is perfect en als je vragen hebt kun je hun altijd bellen voor advies

sylvia moerman 05-04-2017 Via de website gekocht

super fototas van canon

Ik was op zoek naar een ruime camera tas met voldoende bergruimte voor mijn camera en ass.
Na een chat te hebben gehad met een van de medewerkers,viel mijn oog op de canon camera tas. Verder super levering. Ik ben er erg blij mee.

Sonja 05-04-2017 Via de website gekocht

Bij twijfel: Doen

Fijne (snelle) site waarop alle informatie over de artikelen te vinden is.
Gekozen voor de levering op dezelfde dag (€1,99). Op zaterdag om ongeveer 11.30 uur besteld en om 17.00 had ik de spullen in huis. Helemaal super.