Deze score is berekend op basis van 2386 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

H 13-04-2017 Via de website gekocht

Aflevering volgens afspraak en goede info op site

Bij CameraNu een nieuwe camera gekocht. Goede, duidelijke info op de site en afgeleverd volgens afgesproken termijn.

Simone 13-04-2017 Via de website gekocht

Dit maakt shoppen online leuk!

CameraNU.nl is een overzichtelijke site, met een ruim aanbod. Ik was op zoek naar een camera en door de vele reviews die mensen achterlaten is het heel prettig om een keuze te bepalen. Garantie wordt ook duidelijk aangegeven, want dat krijg je namelijk niet op alle sites. Naar aanleiding van de bestelling was mijn camera binnen 2 dagen thuis. Snel, veilig en prettig heb ik deze site ervaren en zou het graag ook andere mensen willen aanraden.

TZ 13-04-2017 Via de website gekocht

Goede informatie op website

Voor onze nieuwe (kleinere) camera waren we op zoek naar een nieuw hoesje. Is natuurlijk zoeken naar een speld in de hooiberg. Door de informatie op de website konden we toch snel selecteren op de juist maat hoesje

Jacob 13-04-2017 Via de website gekocht

Review in een woord: GOED.

Review in een woord: Goed.
Al mijn vragen werden telefonisch als via de e-mail goed beantwoord en netjes afgehandeld.
Je wordt met U aangesproken en niet met jij. Ouderwetse service. Netjes, correct en duidelijk.
Ook de site is duidelijk, gemakkelijk en overzichtelijk.
Dus in een woord: GOED.

Maarten Vermeulen 13-04-2017 Via de website gekocht

Perfecte tas voor een JBL Extreme

Makkelijk te vinden, goed omschreven.
22.00 uur besteld volgende middag 13.00 uur in huis.
Produkt afmetingen, uitvoering em kwaliteit zien er prima uit,
Bescherming van mijn apparaat door dikke polstering, dagelijks in gebruik

Gerrie 13-04-2017 Via de website gekocht

Topshop!

Toegankelijke website en de expodisc die ik had besteld werd, zorgvuldig verpakt, op de afgesproken tijd geleverd. We gingen de volgende dag op vakantie en dankzij jullie kon ik er volop mee oefenen. Supergaaf!

Olim 13-04-2017 Via de website gekocht

Great service! :)

Always punctual! Great service and wide range of products! They have all the brand products where, it makes also price-affordable, compared to other photo equipment stores

Jacqueline 13-04-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed, snel en betrouwbaar. Fijn!

Het is gewoon fijn dat je alles wat je nodig hebt snel en makkelijk in huis hebt. Geen gedoe. Heerlijk!

Verdonck Mia 13-04-2017 Via de website gekocht

Geweldig snel geleverd .... Toppie

Ik vind de snelle levering '' Geweldig,, vandaag bestellen en morgen geleverd is wel werkelijk zo , heb al 2x een bestelling gedaan en steeds vlug en ordelijk geleverd zal deze site zeker boj vrienden en familie aanbevelen . TOPPIE !!!!!

Sloothaak 13-04-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment, makkelijke site en snelle service

Gebruiksvriendelijke site, we kregen volgende dag op tijd geleverd en heel makkelijk afterpay betaling.

Jane 13-04-2017 Via de website gekocht

Helemaal betrouwbaar

Website is gemakkelijk in gebruik en bestellingen komen altijd netjes ingepakt en op de juiste datum aan. Heb veel besteld bij CameraNU en ben altijd tevreden geweest.

Van Zweeden 13-04-2017 Via de website gekocht

Goed service

Wij zijn goed geholpen en geadviseerd. De bestelling is snel geleverd.
De communicatie was goed. De website is duidelijk. Telefonisch goed geholpen.

Kasper 13-04-2017 Via de website gekocht

Goede informatie, snelle verzending

Mijn dochter was aan het sparen voor een camera. En toen ze de camera kon kopen, was deze opeens niet meer leverbaar. Dit bleek een landelijk probleem. CameraNU gemaild met de vraag wanneer de camera weer zou komen. Op dat moment wisten ze het niet. Een week of 2 later kreeg ik opeens een email dat er een paar beschikbaar waren gekomen. Gelijk besteld en de volgende dag netjes geleverd. Dit is mijn 3e grote aankoop bij deze winkel en bij toekomstige aanschaf van camera en/of bijbehorende zaken ga ik zeker weer bij hen bestellen.

Marnix Meulmeester 13-04-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed, 7,5 ! Strakke service.

Het product wat ik wilde was voor een goede prijs aanwezig op de site. De levering was ook gewoon goed!

Robin 13-04-2017 Via de website gekocht

Snel en zonder verzendkosten! top!

Helemaal goed, de volgende dag in huis. Wel een veel te grote verpakking (doos) voor 1 fotorolletje, er hadden er denk wel 50 in gepast.

Roooooompje 13-04-2017 Via de website gekocht

Keurige service, juist product

Goede en snelle bezorging. Product was goed ingepakt. Zodat het niet kon beschadigen. Goede prijs-kwaliteit verhouding

Ton 12-04-2017 Via de website gekocht

Ik zou er zeker een volgende bestelling plaatsen.

Het product dat ik zocht was 10 euro goedkoper dan bij de gebruikelijke winkels. Verder kan je de keuze maken voor de dag en het tijdsbestek waarbinnen het artikel geleverd wordt. Uitstekende levering.

Melina 12-04-2017 Via de website gekocht

Tevreden met alles erop en eraan !!!

Na een bestelling op een andere website wat ik mijn grote frustratie tot tweemaal toe heb moeten terugsturen omwille van onvolledige bestelling en oh zo slechte indruk ervan heb ik voor de eerste maal een bestelling geplaatst bij Cameranu ....Hetzelfde namenlijk een Godox Studio Smart en zowel mijn man als ikzelf waren erg onder de indruk toen het mijn bestelling aankwam ! Zo mooi verzorgd en ingepakt en met alles erop en eraan en zelfs een geschenk erbij ? We kunnen er nog niet van over en bij deze hebben jullie gewoon een nieuwe klant erbij ! Bedankt Cameranu voor de goede service en telkens mij te beantwoorden op mijn vragen !!!

Jolanda wortelboer 12-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en bekwaamheid!

De site van cameranu.nl is heel bekruiksvriendelijk, en toen ik savonds belde en nog een vraag over een camera had, werd ik nog heel vriendelijk geholpen en te woord gestaan.
Prima service en zeer snelle levering, de volgende dag al in huis! Super tevreden!

R. Dickens 12-04-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf. Snelle levering goed verzorgd.
Jammer dat er bij de camera niet bij staat dat er een draagriem bij wordt geleverd.
Had nu dus 2 draagriemen. Deze terug gestuurd wacht nu op terug betaling.

Officiele reactie van CameraNU.nl 13-04-2017

Hoi,

Bedankt voor je review!
De meegeleverde draagriem ontbreekt inderdaad in het lijstje meegeleverde accessoires op de site, die fout gaan we gelijk herstellen. We hopen dat je de manier waarop we je retour afhandelen je een reden geeft om ook onze service uitstekend te vinden!

Groeten,
CameraNU.nl

Drainfields 12-04-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel.

Prima webwinkel met een 'eenvoudige', overzichtelijke, en mooie website.
Ook belangrijk zijn de zeer concurrerende prijzen.

W.van 't Oever 12-04-2017 In de winkel gekocht

Verrekijker

Deze shop via internet opgezocht naar aanleiding daarvan hebben wij de winkel bezocht en ons laten voorlichten voor de aankoop van een verrekijker.
Je wordt vriendelijk ontvangen en nadat wij hadden uitgelegd waarvoor wij de kijker willen gebruiken,kregen we een zeer goede uitleg en voorlichting. We hebben diverse kijkers mogen uitproberen ook daarbij kregen we uitleg over de constructie van de kijker en de voor en nadelen aan de hand daarvan konden we zelf onze keuze bepalen dus we werden niet beinvloed voor het kopen van een bepaald merk of kijker.

Richard 12-04-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Duidelijk website met prima zoekfunctie.
Om 22.00 besteld, volgende ochtend om 09.00 in huis! Netjes verpakt, prima service!

jeremy 12-04-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levertijd.

Ik ben al een tijdje op zoek geweest naar een goedkoper alternatief voor een "speed light"; sinds ik wordt betaald voor mijn foto's en daarom toch wat meer controle wil hebben over het licht dat op mijn klanten valt. Via een kanaal op Youtube werd mij een constante led-ichtbox aangeraden. Dit paste zeer goed bij mijn huidige opstellingen. Echter werden dezen aangeboden op websites zoals Amazon en Aliexpress waarbij, als er überhaupt naar nederland verstuurd werd er een levertijd van minstens 14 dagen op stond. Aldus het zelfde product voor een mooie prijs op Cameranu kunnen kopen. Als extra optie heb ik er voor gekozen om de bestelling op dezelfde dag binnen te krijgen (+ €1.95) . Ik kreeg het pakketje dezelfde avond nog binnen wat gunstig is omdat ik overdag vaak geen pakketen aan kan nemen. Ik zal deze webshop zeker aanraden aan anderen.

Shannon Ray Timmer 12-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering + goede kwaliteit. Cameranu.nl = top!

Gekozen voor deze webshop vanwege de scherpe prijs, ruimvoldoende voorraad, snelle levering en kwalitatief goede merkproducten. Daarnaast was het filmpje enorm leerzaam en kreeg ik er een goed gevoel bij. Ik kom zeker nog eens terug. Super thx :-)

Patrick 12-04-2017 Via de website gekocht

Prima afhandeling!

Snelle service, geen enkele problemen.
Heb mijn product snel gekregen, informatie over het product op de website was volledig, prijs was prima.

Raim 12-04-2017 Via de website gekocht

Top!

Heel overzichtelijk, bestelling wordt snel geleverd en de kwaliteit is top! Er is een groot aanbod dus je kan lekker alle tijd nemen om alles even goed uit te zoeken en het product te vinden waar je naar zoekt.

Thom Pa 12-04-2017 Via de website gekocht

Fijne ervaring.

Snelle levering. Goede communicatie. Netjes verpakt. Ook werd ik goed geholpen met een belletje naar de klantenservice. Zeker aan te raden dus!

Bernadet 12-04-2017 Via de website gekocht

Top service

Snel en correct behandeld. Het pakketje is ook snel en goed afgeleverd. Er ging bij mijn betaling mis door mezelf en ik kreeg meteen een mail met goede uitleg en nog een keer duidelijke en makkelijke manier om het toch nog goed af te kunnen handelen. Ik hoefde niets opnieuw in te vullen. Dat was heel prettig!!

Jeroen Waalewijn 11-04-2017 In de winkel gekocht

Prima Service

Ik heb recentelijk mijn oude Nikon D80 voor reparatie aangeboden, ik had wat internet al verwacht dat het sluitermechanisme vervangen moest worden, maar omdat de camera verder nog goed werkte heb ik toch maar de de camera ter reparatie aangeboden. Ik had met een paar dagen al een reparatie opgave binnen en de prijs viel nog mee. Na toestemming tot reparatie had ik de camera binnen 3 dagen weer terug. Hoewel dit gedeeltelijk ook de verdienste van Nikon was, was ik toch uiterst tevreden over de snelle afhandeling van de reparatie en vielen de kosten mij nog mee.

B.J.Kamp 11-04-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden over levering en gekochte product.

Ik ben heel tevreden met het product dat ik gekocht heb.
Had een goed gevoel bij de keuze voor deze winkel en
ben niet beschaamd. Snelle levering, heel goed verpakt
Vriendelijke service.

HarmB 11-04-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Was al bekend met de webshop. Voldoende keuze en voor ieder wel wat te vinden zowel in prijs en kwaliteit te vinden uit het brede assortiment op fotogebied. Service in de winkel en via de web shop zijn prima.

E Kuipers 11-04-2017 Via de website gekocht

Review CameraNU

Duidelijke en overzichtelijk website met uitstekende service. Handgrip besteld en volgende dag in huis. Gewoon weg top!
En goed verpakt.

RobertW 11-04-2017 Via de website gekocht

Snelle en perfecte service

Dit was 1 van de weinige bedrijven die de camera had die ik graag wilde hebben. Doordat de service veelzijdig was heb ik voor cameraNU gekozen. Snelle service en zelfs meerdere opties voor het bezorgen. Prijs kwaliteit staat hier hoog in het vaandel. De site is heel overzichtelijk en geven goede omschrijvingen van het product. Ik zal dit zeker aanbevelen!

Henk W. 11-04-2017 Via de website gekocht

Snelle aflevering. Prima dus.

Mooie overzichtelijke website. Erg leuk om daar rond te struinen.
Het liefst echter breng ik een bezoek aan de winkel in Urk vanwege de goede sfeer en het vakkundige personeel. Maar om nou helemaal voor een hdmi kabeltje vanuit het Castricum naar Urk af te reizen....... Daarom maar snel besteld op de site.

E J Jansen 11-04-2017 In de winkel gekocht

Behulpzaam

Vriendelijk advies en uitgebreid de tijd voor de klant. Aanbevelingen wat betreft aankoop en combinaties van aankoop werden geadviseerd. Wel heb ik gemist dat de actie van Canon inzake een terug te ontvangen bedrag door de verkoper werd medegedeeld. Of heeft Canon dat niet bij de winkel doorgegeven?

Ester 11-04-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel en service!

Als eerste heb ik me laten adviseren tussen een aantal objectieven die ik eventueel wilde aanschaffen. Ik kreeg een prettig antwoord per mail terug en besloot de ochtend erna het objectief te bestellen. Op de website zag ik de optie dat je een bestelling dezelfde dag kan laten bezorgen, ideaal! Het pakketje werd netjes begin van de avond op de aangegeven tijden afgeleverd. Het objectief heb ik inmiddels al goed kunnen testen en bevalt me erg goed. Bedankt CameraNu.nl voor jullie goed advies, fijne service en levering.

In de ochtend een nieuw objectief besteld en

monique 11-04-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering echt top

duidelijk info en prijsvriendelijk.blij met de snelle levering en mijn dochter is superblij met der nieuwe set

joke 11-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Goedkoopste levering en gratis verzenden. Dat spreekt me erg aan.
De levering ging precies zoals verteld en verwacht.

tim beumers 11-04-2017 Via de website gekocht

CameraNU.nl heeft mijn gezin gered

Ik had een harde schijf nodig om mijn gezin te redden. Het moest wel binnen 24 uur, anders zou het hele plan in het water vallen. Maar ik wist dat ik kon bouwen op CameraNU.nl Binnen 24 uur had ik het in huis en kon ik mijn gezin weer in de armen sluiten. Dank je wel CameraNU.nl. Mijn volgende zoon noem ik Wilco.

Hans 10-04-2017 Via de website gekocht

Snel in huis, uitgebreide keuze, 5 jaar garantie: vertrouwen

CameraNu heeft een fijne website, een heel groot assortiment en heel vaak 5 jaar garantie. CameraNu geeft vertrouwen en dat vind ik het allerbelangrijkste als ik dure zaken als fotografieapparatuur aanschaf.

adrie 10-04-2017 Via de website gekocht

Het is allemaal goed geregeld alleen jammer dat ik niet met paypal kan betalen want dan moet je een boete betalen
Officiele reactie van CameraNU.nl 11-04-2017

Hoi Adrie,

Hartelijk dank voor je review. Je kunt bij ons prima met Paypal betalen, maar daar zijn inderdaad wel betaalkosten aan verbonden. Deze kosten worden ook aan ons berekend door Paypal, en vanwege de krappe marges moeten we deze helaas doorberekenen.

We hopen dat je afgezien van deze tegenvaller wel tevreden was over de afhandeling van je bestelling, en zien je graag nog eens weer terug!

Groeten,
CameraNU.nl

Joost 10-04-2017 Via de website gekocht

Kwaliteit, voorraad en snelle service! Top!

Voorraad waar andere winkels / websites 4 weken levertijd hadden op de camera accessoires waar ik naar zocht, netjes op tijd geleverd ondanks mijn bestelling laat op de avond!

Ook mijn eerder geleverde Camera was tegen een scherpe prijs en wederom op voorraad.

Esther van der Wal 10-04-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Fijne webwinkel om te winkelen en waar nog echt met de klant wordt meegedacht. Ook ruilen/retourneren geschiedt keurig netjes volgens de regels.

N Korver 10-04-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Hoog niveau.

Ik heb mijn analoge Nikon met glaswerk meegenomen en gevraagd wat ik het beste kon doen.
Het antwoord was: lenzen nooit verkopen en er werd mij goed uitgelegd welke body's bij de lenzen pasten. De keuze was snel gemaakt. Tweedehands zo goed als nieuw, maar dan een stuk goedkoper. Je kunt veel uitzoeken op internet, maar het is veel prettiger als er naar je geluisterd wordt en je een goed passend advies krijgt,
Hele prettige winkel, waar ze echt de tijd voor je nemen.

Marlous van Oenen 10-04-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service!

Ik heb gekozen voor deze winkel omdat ze altijd snel leveren en een prima en vooral vriendelijke klantenservice hebben. Product kwam de volgende dag al binnen een was erg goed verpakt.

Dhr Rank-Berenschot 10-04-2017 Via de website gekocht

Ruim aanbod en goedkoop

Ik heb hier mijn canon 85mm lens gekocht omdat deze hier scherp geprijsd was. Ook maakte de site duidelijk dat canon op dat moment een cashback actie had waardoor ik met mijn bonnetje bij de canonsite 60 euro terug kreeg. Heel fijn want andere sites wezen mij hier niet op!

De levering ging vlot, ik vond het echter wel jammer dat je twee euro extra moet betalen voor pakje gemakje. Dat was het enige minpunt, verder prima winkel.

gerardo 10-04-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering en geen verzendkosten!

Goede uitleg van het artikel op de website met verschillende foto's. Artikel was op voorraad en werd de volgende dag al geleverd waarbij er geen verzendkosten in rekening gebracht werden.

S. van Schijndel 10-04-2017 Via de website gekocht

voor de fotgrafie liefhebbers

Bij het zoeken naar een nieuwe camera kwam ik bij uit bij cameranu.nl en nog veel meer websites uiteraard, maar dit was vertrouwd,overzichtelijk en veel combinaties mogelijk en uiteindelijk voor mij ook de goedkoopste! Netjes op tijd afgeleverd dus: Top!

Lennert 10-04-2017 Via de website gekocht

Een super fijne winkel!

Dit is al jaren een van mijn favoriete winkels, versturen snel, duidelijk en met zorg. Ze geven goed en eerlijk advies van toen ik een beginner was tot ver gevorderd en van natuur tot studiowerk. Heb ook een paar keer een workshop via cameranu gedaan en dat was altijd goed verzorgt met kundige fijne mensen.