Ben van Vlierden 05-05-2017 Via de website gekocht

Onberispelijk

Wat deze winkel onderscheidt van vele andere, is het deskundige personeel, waarvan je goede adviezen krijgt. De website is ook prima: goede zoek- en filterfuncties, overzichtelijk en er is een heel handige productvergelijker. Voorraadindicaties zijn altijd actueel. Leveringen zijn stipt op tijd en keurig verpakt. Als je een bestelling af komt halen word je vriendelijk,vakkundig en snel geholpen. Ook over de service heb ik geen klachten. De ene keer dat ik die nodig had (doordat ik zelf een verkeerd artikel had besteld) werd me ongevraagd aangeboden het product terug te nemen. Kortom, een onberispelijke zaak.

Fred 05-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Naast een ruim assortiment, is de webshop is erg overzichtelijk. Met een paar klikken ben je, bij het door jou gewenste artikel. Over de voortgang wordt je netjes geïnformeerd. In mijn geval was van de bestelde 2 accu's, er op dat moment nog slechts 1 in voorraad. Hierop kreeg ik keurig een email met daarin de vraag, of ik vast het ene exemplaar wilde ontvangen en de andere, na binnenkomst bij Camera Nu. Dit werd snel gecommuniceerd door Camera Nu. Hierop aangegeven, dat het geen probleem was, te moeten wachten, tot de bestelling volledig kon worden verwerkt. D

Cor 05-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering voor een prima prijs. Ondanks dat er een feestdag tussen zat werd het bestelde artikel keurig verpakt en snel geleverd.

Vincent 05-05-2017 Via de website gekocht

Groot aanbod en correct en snel geleverd!

Onverwacht groot aanbod in camera accessoires. De zonnekap van mijn spiegelreflex camera was kapot en tot mijn verrassing was er een grote keus uit verschillende alternatieven.

Eauxby 04-05-2017 Via de website gekocht

Hele goede service!

In de afgelopen 5 jaar heb ik regelmatig bij cameranu.nl besteld omdat de prijzen altijd beter zijn dan die van concurrenten. Wanneer er iets misgaat bij de levering (ligt aan postnl, niet aan cameranu) dan staat er altijd iemand voor je klaar.

Tineke V. 04-05-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke en professionele medewerkers

Ik heb vaker iets gekocht bij Camera.nu, en wat me opvalt is dat de medewerkers van Camera.nu de tijd voor je nemen om e.e.a. uit te leggen en je daarbij erg vriendelijk te woord staan. Ze hebben me al een aantal keren geholpen om de juiste keuze te maken met argumenten die het beste aansloten bij mijn professionele wensen.

Mart 04-05-2017 Via de website gekocht

Puike service

Voor een grote klus op dinsdagmorgen had ik plotseling een extra accu voor mijn camera nodig. Op vrijdag deed ik mijn bestelling in de hoop dat de accu op zaterdag zou worden bezorgd. Keurig op tijd en zorgvuldig verpakt werd het pakketje op zaterdagmiddag afgeleverd.

Robbert 04-05-2017 Via de website gekocht

goed, goedkoop en snel

In mijn zoektocht naar een goede kijker voor een fijne prijs vond ik de goedkoopste van de kijker van mijn keuze bij Cameranu.nl uit Urk. De volgende dag had ik 'm in huis.

jose 04-05-2017 Via de website gekocht

goed geleverd

heb vroeger iets gekocht en wel gevaren en de bestelling gaat vlug zou het aan iedereen aanraden om bij jullie iets te kopen

Lex 04-05-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze zeggen!

Netjes de volgende dag geleverd met postnl. Daarbij nog eens standaard 5 jaar garantie op de camera. Lang verhaal kort, topbedrijf.

Johan 04-05-2017 Via de website gekocht

Prima webshop

Duidelijke site met veilige betaling en een snelle levering tegen de laagste prijs !!
Heb mij ingeschreven op de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de aanbiedingen.

Henk 04-05-2017 Via de website gekocht

vertrouwd adres

Website is uitgebreid en overzichtelijk. Snelle levering, goede verpakking EN alle informatie is bijgeleverd.

Geke Keuter 04-05-2017 In de winkel gekocht

Goede service, goede producten

CameraNU is dichtbij voor mij en daarom een makkelijke keuze.
Ze geven je graag advies over het aanschaffen van een product en helpen je ook goed als er iets aan de hand is met een product oid.
Laatst gehad dat ik een camera in een doos kreeg die al wat aangedaan leek en de camera bleek ook een klein defect te hebben. Mee terug gegaan(na 2,5 maand vanwege reizen) en ik kreeg het advies om geen aangedane dozen aan te nemen. Ze hebben me netjes geholpen en de camera opgestuurd. Hopelijk wordt het defect opgelost en heb ik hem binnenkort terug.
Verder nooit geen 'problemen'. 2 weken terug een Nikon D5600 gekocht en in het verleden wat lenzen en andere producten.

Een gemoedelijke sfeer daar en ze nemen goed de tijd voor elke klant (wat nadelig kan zijn als je staat te wachten, maar liever dat dan slechte service).

Gerrit.B 04-05-2017 Via de website gekocht

prima service!!

Had al eerder eens een lens bij hun besteld,daar had ik goede ervaring mee,dus nu een nieuwe E-reader besteld,was een probleem mee,maar netjes naar tevredenheid opgelost,goede service!!

martijn 04-05-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Bestelde een sd kaart klass 10 en had het binnen 1 dag.
Gewoon geweldig.
Je krijg alle informatie via je email dus er is nooit verwaring.
Ga zo door.

De prijzen zijn ook eerlijk dus ik raad het iedereen aan.

Theo 04-05-2017 Via de website gekocht

Service en support

De motivatie en beoordeling zijn terug te vinden in de cijfers en reviewcriteria.
Toch extra vermelden dat de service en terugmelding van order- en verzendstatus prima is.

Willem 04-05-2017 Via de website gekocht

Snelle veilige levering

Ik heb mijn cintiq bij cameranu besteld en hij was 50 euro goedkoper dan in andere webshops. Binnen 10 uur had ik hem al in huis en hij was zorgvuldig verpakt, top service!

Karla 04-05-2017 Via de website gekocht

Prima snelle service

Vooraf contact gehad via de chat of het juiste artikel wel zou passen; en inderdaad alles klopte, top service

H. Ebeli 04-05-2017 In de winkel gekocht
Urk

Prima geadviseerd en een uitstekende lens in overleg kunnen kopen, 100% tevreden.
Goed advies gekregen kom er zeker terug.

k .verschoor 04-05-2017 Via de website gekocht

k vererschoor

Prettige shop snelle levering en een goede prijs en voor een advies per telefoon goed bereikbaar een ook in de avond

Lucie Manders 03-05-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Ziet er keurig uit. Wordt prima en netjes geholpen.Moet je wachten er staat koffie klaar en kun je even relax zitten.

Dick 03-05-2017 In de winkel gekocht

Super service

Heel goede voorlichting over de aankoop. Mensen met verstand van zaken. Heel goed geholpen met het kiezen van de onderdelen.

Martine 03-05-2017 Via de website gekocht

Snel en goed geleverd

Prima levering. Alles netjes ingepakt. Duidelijke mails over de levering en bestelling. Prettig om op de hoogte gehouden te worden over je bestelling. Met de winkel van jaren terug goede ervaringen vandaag voor de webshop gekozen en dat viel me niks tegen. Fijn dat het zo snel geleverd kon worden. Zo kon ik het op tijd binnen hebben ivm een verjaardagscadeau. Alleen maar goede ervaringen.

Seip 03-05-2017 Via de website gekocht

Supersnel en foutloos geleverd!

Ik bestel regelmatig bij CameraNu en vind de service echt top! Snel geleverd (kan zelfs dezelfde dag!!) Goede materialen, fijne klantenservice. Vaak kijk ik niet eens meer verder...

Django 03-05-2017 Via de website gekocht

Na vele aankopen nog altijd tevreden.

Alle leveringen veilig en proper verpakt. Keuze uit verschillende betalingsmodaliteiten. Met track en trace zeer goed te volgen.

fenna 03-05-2017 Via de website gekocht

geweldige service

super service zelfs. door mijn eigen fout was de bestelling verkeerd bezorgd en retour gestuurd door postnl. berichtje gestuurd en zonder extra te betalen hebben ze het gewoon weer opgestuurd.

Edith 03-05-2017 Via de website gekocht

Precies zoals beloofd

Goedkoopste oplossing uit vele andere shops. Fijn dat je tijdspad krijgt bij de verzending. Hoef je niet de hele dag thuis te zijn. Alles netjes verzonden en een goede omschrijving.

Marliesp 03-05-2017 Via de website gekocht

Superservice besteld en snel in huis top verpakt

Snelle keurige levering ben zeer tevreden zou zo weer bij deze firma bestellen en de prijs is ook zeer in orde

uitstekende service 03-05-2017 Via de website gekocht

Duidelijke en eerlijke informatie, uitstekende service

Duidelijke en eerlijke informatie. Uitstekende service!
Snelle levering! Concurrerende prijzen.
Erg vriendelijk personeel.

Bart 03-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en fijne service

Mijn keuze voor CameraNu is dat de webshop overzichtelijk is, de producten goed geprijsd zijn en de service is zoals het zou moeten zijn. Als je belt staan de medewerkers je vriendelijk te woord en denken mee. Wat betreft de nalevering van producten, daar zouden ze nog iets duidelijker in mogen zijn. Dit heb ik eerder als feedback meegegeven. Dit hebben ze dan ook serieus opgepakt.

Piet Vonk 03-05-2017 Via de website gekocht

Kan het nog beter?

Ik had al wat ervaring met CameraNu. Maar nu bij het kopen van een nieuwe camera had ik toch nog wat vragen. Ik ben uitstekend te woord gestaan. De andere kant had veel kennis van zaken. Mijn vragen zijn prima en EERLIJK behandeld. Nee!......het kan niet beter!

K.Tuinstra 03-05-2017 Via de website gekocht

Prima snelle service

Veel specifieke artikelen van vele merken. Geen "troep" Keuze uit verschillende prima gelijkwaardige accessoires Goed aan te bevelen zaak........!

Een tevreden klant 03-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service & snelle levering!

Wij als bedrijf hebben vorige maand voor het eerst een order geplaatst bij Cameranu.nl. Een goede klantenservice die je alle informatie geeft wat je nodig bent van het product. Die dag besteld en de volgende dag hadden we het al in huis. Nu hebben we afgelopen week weer een product aangeschaft ook weer de volgende dag geleverd gekregen. Super snelle levering. De website is tevens goed te vinden en alles is mooi overzichtelijk! Prijsverhouding is ook keurig niet al te duur. Ook vinden wij het prettig wat de actuele voorraad is op een website cameranu geeft dat goed weer.

Jannik Schroth 03-05-2017 Via de website gekocht

BEST CHOICE I MADE ON MY AMSTERDAM TRIP

I ordered a harddrive for storing holiday pictures and these guys delivered it the same day. Omg this isn't possible in Germany where i come from, you saved my trip! The deliveryman was there but i was in the city center, then i called them and they even send the guy back to me and he waited the hole time these guys are really good at what they are doing. Thanks a lot !

Harro 03-05-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijzen en snelle levering

Groot aanbod en scherpe prijzen
Levering gaat ook zoals het hoort.
Je wordt ook netjes op de hoogte gehouden van de status en het verzenden ervan

Adri 02-05-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Door mijn eigen fout had ik een verkeerde maat filters besteld. Per ommegaande kreeg ik de goede filters kosteloos toegezonden.
Nu een filtersysteem aangeschaft. Dankzij de instructiefilm wist ik precies wat ik nodig had.
Super mooie service!

Erik 02-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service! Top!

's Avonds om 23:00 uur de Nikon Coolpix B700 besteld met tas en SD-kaart en de volgende dag alles compleet thuis voor 14:00 uur. Super geregeld. Dank!

John Doeser 02-05-2017 Via de website gekocht

Kleine bestelling net zoveel aandacht !!

Perfecte afhandeling van bestelling.
Op tijd geleverd zoals vermeld stond op de site.
Duidelijke beschrijving over product en verdere afhandeling

Piet van Eerden 02-05-2017 Via de website gekocht

Enthousiast samenspel met een leuk staartje

Op zoek naar prijzen voor het FAA NH'63 Regiofilmfestival heb ik uw website bezocht en mijn keus viel op de FalconEyes reflectieschermen. Ik had er 7 van hetzelfde type nodig. Na de bestelling en de betaling bleek dat er 2 op voorraad waren. Samen met een van uw medewerksters ben ik telefonisch op zoek gegaan naar 5 soortgelijke schermen. Dat lukte snel. De volgende dag werden ze keurig thuisbezorgd! De prijswinnaars waren zéér verheugd met hun prijs.
Als klap op de vuurpijl ontving ik de volgende dag een leuke kaart van uw shop met de tekst:
Beste Piet, veel plezier op het filmfestival en met het uitreiken van de prijzen. Groetjes, xxxx, Camera nl. Dat is PR!

AD 02-05-2017 Via de website gekocht

ongekende service

Ik heb de Falcon Eyes achtergrond systeem besteld bij Cameranu.nl.
Het bestelde artikel werd snel geleverd...echter was het schroefdraad van één van de statieven niet goed.
Dus een mailtje gestuurd met foto naar cameranu.nl en kreeg erg snel een mailtje terug dat ze een nieuwe zouden opsturen....het kapotte statief hoefde niet retour.
het nieuwe statief was ook in no time bij mij thuis afgeleverd
Petje af ik heb nooit eerder zo'n geweldige service mee gemaakt.
Als ik weer eens wat nodig ben in de toekomst zal ik niet aarzelen om weer bij cameranu.nl te bestellen.
Kan het echt iedereen aanraden.

Bwob 02-05-2017 Via de website gekocht

Snel en het goedkoopst

Na een camera gekocht te hebben nu ook een extra lens. Voor 23:59 besteld volgende dag thuis. Heel fijn. Daarnaast was cameraNu een tientje goedkoper dan de rest

Sylvia 02-05-2017 Via de website gekocht

Goede webshoo

Goede prijzen en snelle correcte service. Camerahouder besteld, netjes verpakt de volgende dag in huis. Als ik weer iets moet hebben dan weet ik waar ik moet zijn

Arjen 02-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende afhandeling

Camera gekocht met toebehoren. Ik wist al welke camera ik wilde, maar camera.Nl voegde daar nog handige combinatiepakketen bij tegen een gunstige korting plus 5 jaar garantie. Savonds laat besteld, de volgende dag al aangetekend in huis, op een dagdeel naar keuze (avond). Perfecte updates per email over de status van mijn bestelling en een perfect afgeleverd product.

Pamela 02-05-2017 Via de website gekocht

Snel en makkelijk

Snel en makkelijk besteld.
Alleen heb ik de bestelling in de winkel opgehaald, goed tijdje moeten wachten.
Verder top services

Henk 02-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte afhandeling

Duidelijke site. Voor wat ik moest hebben serieus goedkoper dan alle andere camerawinkels. Ik had de optie genomen om de levering i.v.m. Vakantie wat uit te stellen. Kwam netjes op de uitgekozen dag aan. Communicatie over de voortgang was zeer duidelijk.

Marianne 02-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service en kundig personeel. Vragen over mogelijkheden of extra's worden goed beantwoord. En door de grote voorraad hebben ze ook veel producten gelijk beschikbaar.
In 1 woord TOP!

Edwin 02-05-2017 Via de website gekocht

Opteka UV 72mm HD Multi-Coated

Zoals gewend een snelle en goede service. Correcte afhandeling van de bestelling en ook nog eens gratis verzonden voor een scherpe prijs. Blij met zo'n webwinkel!

Elly 02-05-2017 Via de website gekocht

Goede prijs!

Je weet altijd dat je de goedkoopste webshop hebt gevonden en ze hebben een heel ruim assortiment. Ook de service is top.

Patricia 02-05-2017 Via de website gekocht

Prima en snelle service!!

Helemaal blij met me nieuwe lens. Door de snelle service die jullie aanbieden via red je pakketje, had ik dezelfde dag nog mijn lens in huis!!

Carine 02-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en zeer klantvriendelijk

Je belt- meteen iemand met verstand van zaken aan de telefoon. Heeft alle tijd voor je. Snelle levering, goed verpakt. Telefonisch zeer goed bereikbaar