Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Eb 28-04-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Al mijn photo spullen gekocht bij cameranu.n en altijd prima service en uitleg ondervonden.
Deze keer was ik bij een photoshoot mijn eyecap verloren, en heb de vrijdagavond deze via
de site tegen achten besteld. De volgende morgen tegen 11.30uur was de bestelling reeds binnen.
Dat vind ik nog eens service.

Henk Drost 28-04-2017 Via de website gekocht

overal gezocht en uiteindelijk gevonden bij CAMERANU .NL

Ik zich enkele accessoires voor mijn Sony RX100/5. zowel de fotowinkel in de buurt wist niet waar ik het over had en kon na lang praten er wel aankomen, maar dat ging lang duren want het moest uit het buitenland komen zei men. De prijs zou voor een tussenring, VU filter en een screen-protector rond e 124 euro gaan kosten. Een telefoontje met CAMERANU.NL maakte me duidelijk dat alles daar gewoon op voorraad aanwezig was en dus ook direct leverbaar was. De volgende dag werd alles geleverd en voor de prijs van 73 euro
SUPER ADVIES ,SERVICE en afhandeling.
Bedankt.

MD 28-04-2017 Via de website gekocht

Ik bestelde 2 canon zonnekappen en een SD card. Doordat de SD card niet op voorraad was werden de zonnekappen ook niet opgestuurd. Ik stuurde een mailtje om de SD card te cancelen omdat ik de zonnekappen snel nodig had. Ik kreeg een aanbieding om de card te ruilen voor een card van een ander merk. Dit wilde ik niet en dus werd het geld voor de card direct teruggestort en de zonnekappen opgestuurd.
Helemaal top.

J. Oudenampsen 28-04-2017 Via de website gekocht

Een fotomodel onder de cameraverkopers

Op vrijdagavond om 21u00 een camera bestelt en precies twaalf uur later kwam de postbode hem al langsbrengen! Met een perfect passend hoesje voor bij mijn camera(die in de winkel niet te vinden
was) ben ik helemaal tevreden over deze aankoop.

Mike Bing 28-04-2017 Via de website gekocht

Prima produkt supersnel afgeleverd tegen een prima prijs

Niet mijn eerste keer bij deze webshop en hoewel ik dit keer géén grote bestelling heb gedaan (vorige keer een digitale spiegelreflexcamera van €800) van ca €30 maakt dat voor de afhandeling niets uit. Ze maken volledig waar wat ze beloven - had om 17:30 op een vrijdagmiddag besteld en op zaterdag kwam meneer PostNL het netjes afleveren. Zó hoort het dus en zo kàn het dus blijkbaar.

Uitstekende verpakking met een goede Jupio accu van het juiste type. De website is mooi gerubriceerd met een prima zoekfunctie. Ook wel eens in de winkel zelf geweest en ook dat was een goede ervaring.

maikel 28-04-2017 Via de website gekocht

gewoon een super goede winkel

beste foto winkel van europa en scherpe prijzen.
kom al jaren terug bij deze winkel , vakmensen en zeer behulpzaam

Theo 28-04-2017 Via de website gekocht

Snel en netjes geleverd

De bestelling is keurig en snel geleverd.
Ook de prijs is niks te veel.
De volgend keer als ik weer iets nodig heb,kom ik hier weer terug.

Marco 28-04-2017 Via de website gekocht

Ruime keus, scherpe prijs en strakke levering

Op Cameranu.nl kan ik eigenlijk altijd uit een ruim assortiment kiezen. Recent op zoek naar een nieuwe fototas en ook nu op basis van assortiment en prijs bij Cameranu.nl uitgekomen. Bestelproces gaat zonder problemen, webshop biedt genoeg mogelijkheden voor de betaling (meer dan andere webshops in dit segment!) en de levering is snel en 100% correct. Niks te klagen dus, zeker de volgende keer weer mijn 1e keus!

Tinus 28-04-2017 Via de website gekocht

Goed en makkelijk

Handige website waarop ik snel mijn keuze kon maken. Wat ik prettig vind is dat ik de bestelling ook zonder het aanmaken account kon afronden. Geen gedoe met gegevens en onnodige mailings. Factuur en pakbon apart pr mail vind ik handig voor m'n administratie. Bestelling op tijd geleverd. Top zaak zo

Desiree NFGD 28-04-2017 Via de website gekocht

uitstekend

Mijn bedrijf wilde op rekening kopen, maar op de website bleek dit niet mogelijk. Logisch. Na mailcontact kwam Cameranu redelijk snel met andere oplossingen. ze dachten echt met ons mee ook al konden we niet op rekening kopen, Al redelijk snel ontvingen wij het product, dat goed verpakt zat. Erg tevreden.

Mirjana 28-04-2017 Via de website gekocht

Snel...goed...en aangenaam verrast!

Doorverwezen naar deze website door onze trainer fotografie, die de juiste standaard voor ons had uitgezocht. Duidelijk informatie op de pagina. Aangezien ik niet via de webshop kon bestellen (accounting was al naar huis) heb ik een mailtje gestuurd. Een dag later was het product in huis! Toen kwam ik erachter dat ik een onderdeel miste, dus gebeld. De dame in kwestie was zeer begripvol en behulpzaam, ook toen ik erachter kwam dat het onderdeel nog in de verpakking zat verscholen...oeps! Paar dagen later een persoonlijk handgeschreven postkaart ontvangen. Ik kan niet anders zeggen dan dat dit bedrijf top services goed!

Kees 28-04-2017 Via de website gekocht

Prima service van deze winkel.

Mooie site met mooie producten,er goed en duidelijk opgesteld en niet duur en keurig op tijd geleverd.

Kees 28-04-2017 In de winkel gekocht
Urk

Gewoon goed advies

Ik had de stap van A58 naar A77 II (beide Sony) gemaakt. Maar dan merk je toch dat de kit lens van de A58 eigenlijk niet bij de A77 past. Dus na de goede ervaringen van de vorige keer opnieuw naar Urk. En we werden wederom niet teleurgesteld. Goed advies, ruim de tijd en de mogelijkheid om zelf even uit te proberen,
Zo twee prachtige objectieven gekocht. En al direct een derde uitgezicht, maar dat is nog even sparen.

Jan van der Horst 28-04-2017 In de winkel gekocht
KameraNU Urk.

geweldige servies, vakkundig geholpen door William.

op de site stond alles goed beschreven en goed zichtbaar en in de winkel was alles op voorraad,
en ik werd goed geholpen.

Trainferry 28-04-2017 Via de website gekocht

Een aanrader!

Eerlijk is eerlijk: ik had wat schrik om deze webshop te gebruiken. Alle andere shops rekenen immers verzendkosten aan, Cameranu.nl dus niet. Hoewel het product zelf iets duurder was als bij de concurrentie, kwam het door de verzendkosten goedkoper uit.

Soms is de goedkoopste echter niet de eerlijkste. Hier dus wel! Ik heb per overschrijving betaald en gemeld dat ik het product redelijk snel nodig had. Hier werd dan ook perfect rekening mee gehouden.

Zeker een aanrader!

Cora 28-04-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Voor mij was het de tweede keer dat ik iets bij CameraNU.nl heb besteld. Ze leveren een goede service. Tot 00.00 's nachts besteld is de volgende dag geleverd. De camera was goed verpakt. De website werkt gemakkelijk en klantvriendelijk.

Ronald 27-04-2017 Via de website gekocht

Super service

De aankoop van mijn nieuwe Nikon objectief (16-80 mm f/2.8-4.0) was mijn eerste ervaring met CameraNU.nl. Omdat ik enorm zat te twijfelen tussen verschillende objectieven heb ik mijn vragen voorgelegd aan de helpdesk van CameraNU.nl en ik kreeg telkens weer snel en gedegen antwoord op mijn vragen. Hoe vaak ik ook weer bij hen terug kwam met een vraag, steeds opnieuw weer een snel antwoord. En dat zonder dat men zeker wist dat ik bij hen mijn objectief zou aanschaffen. Dat noem ik service met een hoofdletter S.

Vervolgens kwam na bestelling het objectief keurig netjes de volgende dag binnen.
Inmiddels mijn eerste paar foto's gemaakt met dit nieuwe objectief en hij bevalt prima !

Theo 27-04-2017 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle levering.

gemakkelijke website, met heel veel producten waaronder vele leuke aanbiedingen die snel geleverd worden.
Met een goede kwaliteit / prijs verhouding.
Echt een aanrader.

Valthermond0599 27-04-2017 Via de website gekocht

Snel en spotgoedkoop

Onderdeel besteld voor een ram mount. Binnen 24 uur bezorgd en spotgoedkoop. Echt een aanrader om bij cameranu te bestellen.

Vincent 27-04-2017 Via de website gekocht

Gebruikt of nieuw?

De laatste vijf keer dat ik een electronisch product kocht bij Bax of bol.com en nu cameranu.nl zag ik 3 kee waaronder nu bij ontvangst al dat het geen nieuw product is. Er zit geen cellofaan om de doos en originele afplak op scherm was niet aanwezig. Waarschijnlijk goed toestel , naar gevoel van 2e handsje blijft

Officiele reactie van CameraNU.nl 08-05-2017

Hoi Vincent,

Vervelend om dit te horen, onze excuses daarvoor! Je zou mogen verwachten dat je een nieuw artikel krijgt als je bij ons iets bestelt. Artikelen die gebruikt zijn verkopen we normaal gesproken als demo of occasion, niet als nieuw. We kunnen je aanbieden het kosteloos te retourneren, en om te ruilen voor een ander exemplaar. Als je dat op prijs stelt horen we het graag van je!

Bel ons dan even, of stuur een email naar service@cameranu.nl.

Groeten,
CameraNU.nl

H.J. Kroeze 27-04-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Keurig op tijd geleverd en topkwaliteit. Kende cameranu.nl niet, maar houdt hen zeker in gedachte bij eventueel verdere aankopen.

gabgogh 27-04-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering. Helemaal top!

Al diverse fotografiegerelateerde artikelen hier gekocht en zoals altijd: supersnelle levering en prima service.

Edwin 27-04-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en de goedkoopste

Zeer regelmatig reis ik met een tas, waarin ik o.a. een ipad vervoer.
Met tassen wordt over het algemeen best wel gegooid, om mijn ipad te beschermen, een pelicase 1065cc aangeschaft via CameraNU.nl. Overal op internet gezocht en hier bleek de pelicase het goedkoopst te zijn.
Perfect product, zeer sterk, snelle levering.

Edwin 27-04-2017 Via de website gekocht

Verkeerde levering

Ik dacht een microfoon te ontvangen zoals op de foto. Kreeg alleen een dure kap. Dat is valt erg tegen

Officiele reactie van CameraNU.nl 08-05-2017

Hoi Edwin,

Jammer dat je niet kreeg wat je had verwacht te zullen krijgen. We hebben het nagekeken, maar de omschrijving en de prijs van het artikel duiden toch echt op een windkap, niet op een microfoon. We stuurden je inmiddels ook al een retourformulier, zodat we je aankoop en de vervelende ervaring snel weer ongedaan kunnen maken.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Mark Baden 27-04-2017 Via de website gekocht

Professionele service

Zeer groot assortiment. Met verschillende merken. Bijna alles is te vinden.
Snelle levering en klantvriendelijk personeel. Zeer veel ervaring en kennis is aanwezig. Het zijn mensen die weten waar ze over praten. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

cor 27-04-2017 Via de website gekocht

service informatie helemaal goed

door wat onderzoek moesten we kiezen tussen 4 foto toestellen en ze gaven prima de voor en nadelen van deze apparaten en daar kwam de b700 uit .
wat een top apparaat en super service

Duko 27-04-2017 In de winkel gekocht
Urk

Goed geholpen

Veel dingen koop ik persoonlijk liever nadat ik het in de hand heb gehad. Zoals deze keer een tas voor mijn camera. Wel fijn om in de webshop te zien dat het betreffende artikel, in de goede kleur, op voorraad was.
Ik werd goed, vriendelijk en geduldig geholpen en kreeg alle gelegenheid om te 'passen'.
That's it!

Sas 27-04-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Er is veel aanbod en goede service. Ook zijn de producten goed geprijst en alles snel geleverd. Zeker aan te raden.

Toon67 27-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

De artikelen die ik had besteld werden, zoals beloofd, snel geleverd. De artikelen zaten goed verpakt. Ook de after-sales service is uitstekend. De vragen die ik nog had over het gebruik werden duidelijk beantwoord, waarbij de medewerkster ook nog eens alle tijd nam voor het beantwoorden van de vragen. Kortom: top!

P.van Leen 27-04-2017 Via de website gekocht

Goed advies en snelle lervering

Ik heb in de loop der jaren al aardig wat in deze shop gekocht de contacten zowel schriftelijk als mondeling verliepen altijd tot grote tevredenheid van mijn kant. En daar bij komt ook nog de snelle levering.

Beuckens 27-04-2017 Via de website gekocht

een correcte afhandeling qua betaling na dat mis ging.

Via de web winkel uitstekend/qua winkel viel tegen qua behandeling.voor informatie en vragen moest je wachten op dd Medewerkers achter de kassa wat lang kon duren.

Sterre 27-04-2017 Via de website gekocht

Veel keus, duidelijk en snel

Erg fijne shop. Ik zocht een tripod en er waren meer dan genoeg keuzes op camera.nu. Ook de aanbiedingen waren goed aangegeven waardoor ik de beste keus voor mij snel gevonden had. De communicatie verliep goed en de volgende dag zoals beloofd was mn pakketje als bezorgd. Top!

Rob Jorg Studio Amersfoort 27-04-2017 Via de website gekocht

Perfect

Na lang zoeken uiteindelijk een benro statief gevonden met kogelkop. op zaterdag besteld en de zending was maandag binnen. helemaal volgens verwachting. leuk volk bij cameranu en ik voel me echt thuis daar. moet er nog een keer heen voor een bakkie koffie.

Rene 26-04-2017 Via de website gekocht

SERVICE wordt hier met hoofdletters geschreven ????

Je wordt correct en bijna van minuut tot minuut op de hoogte gehouden van je bestelling.....
Verpakking is degelijk en je goederen zijn goed beschermd in folie ingepakt.

free state producties 26-04-2017 Via de website gekocht

geweldige service en kwaliteit

super snel bezorging ! aankoop perfect geleverd - zal zeker weer audio-visuele boodschappen doen bij Cameranu.nl doen....
makkelijk, professioneel - geen gedoe - betrouwbaar en geloofwaardig

Pieterman 26-04-2017 Via de website gekocht

Gaaf, vóórdat ik de mail ontving was de postbode al geweest.

Een goede overzichtelijke site met artikelen en prijzen, keurig deugdelijk verpakt, supersnelle levering.

Geard007 26-04-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd!

Cameranu heeft een groot assortiment en snelle bezorgservice. Ik zou de site aanbevelen maar ik vind wel dat het gedeelte van geheugenkaarten niet fantastisch geordend en uitgelegd is. Na wat uitzoeken heb ik de goede geheugenkaart gevonden en werkt perfect!

claudia 26-04-2017 Via de website gekocht

Supersnel geleverd en heel goed verpakt

Goedkoop cassetes voor video 8 gekocht
Niet meer te koop bij ons in de buurt
Snel geleverd dus weer snel filmen

Jorritsma 26-04-2017 Via de website gekocht

Prima service en goede website!

De website is duidelijk en overzichtelijk. Ik heb mijn camera binnen 1 dag ontvangen! Jullie maken waar wat jullie beloven. In de bundel die jullie aanbieden zou ik ook het lensdoptouwtje opnemen, want deze heb ik later nog bij besteld. Kortom een fijne winkel!

Anja 26-04-2017 Via de website gekocht

Snel besteld en snel geleverd!

Prima site, snel besteld en snel geleverd en goed verpakt en netjes aangekomen. Goede service, op de hoogte gehouden door middel een mailtje wanneer het met de post is verstuurd en weer een mailtje wanneer het onderweg is en het geleverd wordt.

Hans 26-04-2017 Via de website gekocht

Super aanschaf!!

Ik zag de shop op Marktplaats. De Camera besteld. De andere dag in huis. Geweldig!!! Een zeer concurrerende prijs.

Mark 26-04-2017 Via de website gekocht

Prima en zeer snelle service

Wij hebben een aantal online shops met elkaar vergeleken omdat wij graag een JVC camera wilden aanschaffen. Voor ons zijn de volgende criteria van belang om een keus in alle winkels te kunnen maken:
- prijs
- levertijd
- fysieke winkel
- bereikbaarheid klantenservice

Nadat we bovenstaande vergeleken hadden kwamen wij uit bij Cameranu.nl

- De prijs van het artikel was bij hun het laagste
- artikel was voorradig en kon verstuurd worden nog dezelfde dag
- fysieke winkel aanwezig in Urk
- lange openingstijden van de klantenservice

Omdat we toch nog een vraagje over het product hadden, besloten we via mail contact op te nemen met de klantenservice. Binnen 1,5 uur hadden we al een uitgebreide en zeer duidelijk reactie binnen. Heel vaak zie je reacties van klantenservices in 3 woorden om snel naar de volgende klant door te gaan. In dit geval juist niet en medwerker heeft ons een uitgebreid antwoord met tevens oplossing gegeven. Hierdoor hebben we niet meer getwijfeld en direct bij hun de bestelling geplaatst.

Over de site in het algemeen kunnen wij zeggen dat we deze erg makkelijk en overzichtelijk in gebruik vinden. Extra pluspunt voor ons waarin Camernu.nl zich van enkele andere sites onderscheidt is de extra 3 jaar garantie die je krijgt zonder zelf als consument ook maar iets te hoeven doen. Door het plaatsen van je bestelling krijg je 5 jaar garantie!

van elke stap in het bestelproces krijg je een overzichtelijke emailbevestiging. Tevens wordt de factuur digitaal verstuurd. NIet alleen milieu vriendelijk maar zo raak je het papiertje ook niet kwijt.

Levering van het artikel gebeurde prima conform afspraak.

wat ons betreft een online bestelling met alle gemak van dien en precies zoals online shoppen zou moeten zijn.
Zeker een aanrader.

Anna Papp 26-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Prima web winkel! Gebruiksvriendelijke ervaring. De prijzen zijn eerlijk. Ik ben blij met mijn aankoop en snelle levering.

Richard 26-04-2017 In de winkel gekocht

Goed geslaagd bij CameraNu.nl

Mooie winkel met uitgebreid assortiment en goede service. Ik zocht een nieuwe professionele videocamera. Op de speciale "PRO" afdeling boven in de winkel goed geïnformeerd en tot de voor mij beste camera gekomen waar ik heel blij mee ben. En gratis vijf jaar garantie gekregen, dan sta je dus achter het product wat je verkoopt!

WS 25-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, zeer correcte service

Letterlijk om 23.55 besteld, volgende ochtend voor tienen stond de bezorger op de stoep. Keurig geholpen bij een telefonische vraag achteraf.

hans 25-04-2017 Via de website gekocht

Goede en vlotte service

Dit is inmiddels een volgende aankoop bij CameraNu. Steeds merk je dat alles prima verloopt. De levering is snel enzovoort en de reden van aankopen bij dit bedrijf zijn uiteraard de scherpe prijzen, en dat al jarenlang. Na de eerste aankoop op een zolderverdieping in Urk is er wel een en ander veranderd en ook verbeterd.

Alexfoto 25-04-2017 Via de website gekocht

duidelijke website zo makkelijk kiezen

Duidelijke website en gemakkelijk te vinden wat je nodig hebt.
De levering gebeurt op tijd, is goed te volgen en netjes verpakt.

Petriz 25-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Gekozen omdat het product dat ik zocht hier niet te duur was. Wat me tegenviel, was dat de opening van de doos niet was afgeplakt. Iedereen had de doos zo open kunnen maken en het product eruit kunnen pakken. Ook was dus meteen te zien wat erin zat. Dat vond ik erg slecht en doet me besluiten niet meer bij deze winkel te kopen.

Karin Enschede 25-04-2017 Via de website gekocht

Top geregeld, mijn vertrouwen gewonnen

Vond het eng om voor een behoorlijk bedrag via de website te bestellen, maar door de vele positieve reviews toch aangedurfd. Geen enkele spijt, je wordt keurig op de hoogte gehouden en het product is op het afgesproken tijdstip afgeleverd.

Rene 25-04-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Op de site staat duidelijk: voor 23:59 uur besteld, de volgende dag in huis. Niet dus! In het mailtje staat plotseling 1a2 werkdagen . Als het product er na 5!! dagen niet is mag je bellen. Valse beloftes dus. 1ste en laatste bestelling