Deze score is berekend op basis van 2360 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wilma Kleiboer 31-08-2017 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak

Hetgeen ik besteld had kwam geheel volgens afspraak. De informatie op de site tijdens het bestellen is duidelijk. Bv dat je voor een bepaalde tijd je order moet plaatsen, wil je gebruik kunnen maken van de snelle bezorgservice via redjepakketje. Ik ken de winkel ook in het echt, prima adres!

Harry 31-08-2017 Via de website gekocht

Correcte en snelle levering met lange garantie

Fototoestel via internet 's middags gekocht en de andere ochtend stond de bezorger al voor de deur. Het bestellen via internet is op CameraNU heel makkelijk omdat zij een hele goede website hebben. Op de vergelijkingssite werd door hen het fototoestel als goedkoopste aangeboden maar de doorslag gaf de garantie van 5 jaar.

van Kooten 31-08-2017 In de winkel gekocht

geweldige sirvice

er ontbrak een kapje van de camera. die werd er standaard ook niet bijgeleverd, toch heeft camera.nu mij een kapje opgestuurd.
er werd enorm moeite gedaan om de klant tevreden te stellen. we zijn ook al een paar keer in de winkel geweest en er staan werkelijk kundige mensen achter de balie s. we komen er zeker weer, de spullen die we al gekocht hebben zijn erg goed. en de uitleg erbij ook.

Roos 31-08-2017 Via de website gekocht

De website werkt fijn, overzichtelijk menu en er is veel keuze. Ik had wat besteld via de website om 11u 's avonds en het werd de volgende ochtend om 10u geleverd. Dat is zeker een snelle levering!

Leerkes Motofun 31-08-2017 Via de website gekocht

vriendelijke hulp

Goed bereikbaar en erg vriendlijke personeel, helpt met zoeken naar oplossingen en staat je goed te woord

Tristan 31-08-2017 In de winkel gekocht

Ervaring service

Vorig weekend kwam ik voor het eerst bij jullie in de winkel. Aanvankelijk kwam ik langs om een klein onderdeel te halen, maar zag meteen bij binnenkomst een heleboel mooie artikelen netjes en overzichtelijk gepresenteerd in de winkel liggen. Na het trekken van een nummertje moest ik wachten tot ik aan de beurt was om mijn vragen te stellen. Terwijl ik zat te wachten ving ik allerlei gesprekken op van medewerkers die klanten te woord stonden. Hierbij viel mij op dat er allerlei soorten vragen beantwoord werden. Of het om een beginner of een professional ging: iedereen werd netjes te woord gestaan. Alle vragen werden op een duidelijke en onderbouwde manier beantwoord en er werd rustig tijd genomen om de klant te voorzien van informatie.
Zelf ben ik na het stellen van een aantal vragen uitstekend geholpen bij het maken van de keuze in producten en kan ik een ieder raden die niet genoeg heeft aan het lezen van reviews, de winkel zelf eens te gaan bezoeken om zich te laten informeren door de zeer deskundige medewerkers!

Wabbit 30-08-2017 Via de website gekocht

Dikke prima!

Dit was mijn eerste bestelling bij cameranu.

De bestelde draagbare fotostudio was prettig geprijsd en op voorraad. Bestelling is keurig volgens afspraak geleverd.

Enige minpunt voor mij was dat er geen neutrale verpakking omheen zat. Wat mij betreft hoeft de postbezorger niet te kunnen zien wat ik besteld heb.

D. J. Bergsma 30-08-2017 Via de website gekocht

Aankoop Canon LP-E12 accu (Merk Jupio)

Ik heb meerdere Jupido batterijen in gebruik. Ze passen perfect in mijn Canon toestellen en zijn stukken goedkoper dan de door Canon zelf geleverde batterijen. Met het geld wat je op deze manier bespaart kan je andere leuke doen.

Qra Nederland BV 30-08-2017 In de winkel gekocht

Duidelijk advies!

Als fotografie leek was ik op zoek naar een studio set met achtergrond en verlichting. geen idee wat te kopen en ik rekende al op een investering van enkele duizenden euro's. Bij binnenkomst van de winkel op Urk werd ik naar de 1e verdieping geleid. Een medewerkster legde mij uit waar en bij wie ik moest zijn. De jongeman stelde vragen over wat ik wilde en hoe mijn situatie was qua studio. Uiteindelijk gaf hij mij een aantal zéér zinnige adviezen qua toestel, objectieven en verlichting. Terwijl we een kop koffie dronken heeft hij snel een offerte gemaakt. Ik heb de spullen vervolgens direct meegenomen en uiteindelijk incl. 2 passende objectieven!! een bedrag afgerekend van rond de duizend euro. Een vette meevaller, een aantal goede adviezen en mooie materialen. Bleek bij thuiskomst dat er 1 lamp stuk was gegaan. Volgende dag keurig per post, zonder kosten, een nieuwe lamp ontvangen.
CameraNu.nl is wat mij betreft een zeer fijn bedrijf met zeer goede service en vakmanschap.

Eugene 29-08-2017 Via de website gekocht

Goede service, betrouwbaar en persoonlijk!!

Hun eShop is helder, duidelijk en heeft een duidelijke verwachting als je een koopje doet. Zodra jouw bestelling verwerkt is word je zeer persoonlijk op de hoogte gehouden van de vorderingen ervan. Ook de belofte als je vóór 23:59u een bestelling opgemaakt hebt krijg je het de volgende dag écht thuis gestuurd! Ik zat eerst nog in een twijfelmodus, maar door hun duidelijke informatie, hun beloftes én hun service om direct vragen te stellen aan een medewerker, kreeg ik een goed gevoel om tot een besluit te komen! Andere webshops hebben mij niet zo snel kunnen overtuigen. Cameranu.nl maakt het virtueel shoppen een échte ervaring!

Henk Dekker 29-08-2017 In de winkel gekocht
Camera Nu in Urk

Goede adviezen van de medewerkers perfecte service

Vriendelijke ontvangst deskundig advies, goede service een bedrijf om vaker zaken mee te doen. Ook de levering van een online bestelling achteraf was perfect

Fred Boonstra 29-08-2017 Via de website gekocht

Wederom een snelle aflevering!

Deze zaak heeft een snelle en volledige webshop, snelle actie en opvolging indien order geplaatst is!!

FK 28-08-2017 In de winkel gekocht
CameraNU Urk

Aanrader

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat mij dit de geschikte winkel leek om een camera te kopen. De service van de winkel was erg goed en ze hebben me goed geholpen met bepaalde keuzes! Erg aan te raden

Joost 28-08-2017 In de winkel gekocht
Camera Nu Urk

Ram Mount gekocht

Ram Mounts gekocht, super handig in gebruik maar lastig verkrijgbaar.
Top dat deze hier in vele soorten en maten verkrijgbaar zijn

Theo 28-08-2017 Via de website gekocht

Goeie en zeer snelle levering

Goeie en duidelijke site.
Geen leverings kosten en snelle levering.
Ik heb een omvormer aangeschaft voor een goede prijs en ben zeer tevreden.

Dean Smit-15 jaar 28-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige prijs kwaliteit verhouding!

Ik werd snel geholpen en kreeg snel antwoord op mijn vragen. pakketjes komen altijd optijd en snel aan zonder kapotte spullen.

Eelco 28-08-2017 Via de website gekocht

Super service

Ik had een lenspen besteld voor ongeveer € 13,00 deze werd keurig direct de volgende dag bezorgd. Helaas had ik een typefout gemaakt met mijn huisnummer en zag ik in de track en trace dat het pakket was geweigerd en retour werd gestuurd. Toen ik dit ontdekte heb ik gemaild naar de klantenservice met uitleg van mijn fout en het juiste adres. Snelle reactie gekregen en het pakketje is na retourontvangst door cameranu kosteloos nogmaals naar mij gestuurd. Ik ontving het drie dagen na de bestelling.
Kort om top service en zeer scherpe prijzen!

V. Sluyters 28-08-2017 Via de website gekocht

Website is top en goede prijs kwaliteit!

Website is top, heel veel producten makkelijk op te zoeken middels zoekbar. Prijs kwaliteit is goed in vergelijking met andere grote online winkels!

Nienke 28-08-2017 Via de website gekocht

Ik ben heel erg goed te spreken over het product wat is besteld heb.. enige puntje voor jullie is de bezorging.. dat ging allemaal niet zo als hoe het moest.

Officiele reactie van CameraNU.nl 28-08-2017

Hoi Nienke,

Hartelijk dank voor je review, en fijn dat je tevreden bent over de bestelling en de producten. De bezorging is inderdaad niet helemaal vlekkeloos verlopen, en omdat ook dat deel van je bestelling volgens onze maatstaven goed moet verlopen hebben we dat inmiddels opgepakt met de vervoerder.

De volgende keer zorgen we ervoor dat het van begin tot eind gaat zoals het moet!

Hartelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl

David 28-08-2017 Via de website gekocht

Goede service, top producten!

Goede service, snelle levering, top producten, goede kwaliteit en geen beschadiging, en leuke acties zoals dit.

Marcel Ten Westenend 28-08-2017 Via de website gekocht

Super geregeld

Hallo allemaal, ik had op zaterdag avond 19 augustus online een Nikon camera besteld, deze bestelling verliep digitaal snel en correct met aankoopbevestiging en levertijd. Echter ik had de camera eerder nodig op dinsdag de 22e dus een belletje gedaan op maandag ochtend klokslag 11:00, kreeg daar een zeer aardige dame aan de lijn die direct een bezorging aanbood voor eind van de dag. Om zeker te zijn heb ik daar geen gebruik van gemaakt en heb de camera zelf opgehaald in Urk. bij binnenkomst direct een gericht bezoek ticket printen en werd dan ook zeer snel en adequaat geholpen en vriendelijk ontvangen met een bak koffie. De professionaliteit straalde er vanaf bij binnen komst "Top"

daniellephotographynl 27-08-2017 Via de website gekocht

Super Service!

Onlangs heb ik een cameratas besteld bij cameranu.nl en als fotografe kies ik vaak de leveranciers uit die een snelle levering doen zodat ik gelijk ermee aan de slag kan. Cameranu heeft een snelle service, overzichtelijke website met veel keuze aan artikelen en top kwaliteit op gebied van producten; ideaal dus! Ik ga hier zeker vaker bestellen.

ingrid 27-08-2017 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie, snelle service

Cameranu heeft een duidelijke website en goede communicatie. Ik had wat problemen met de levering van het pakket, dat lag niet bij cameranu maar er werd vanuit daar wel duidelijk over gemaild.

Lutalica 27-08-2017 Via de website gekocht

Goed service, prima product. Ben tevreden

Levering was op tijd. Product is zoals beschreven. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Kortom, gewoon goed.

Gerhard 26-08-2017 Via de website gekocht

Uistekende service

Wij hadden een nieuwe cameraset gekocht met het oog op een bijzonder familiegebeuren. Op het moment supreme bleek de oplader kapot. CameraNu bleek bereid van de gebruikelijke procedure af te wijken en stuurde ons met spoed een nieuwe oplader, gelukkig net op tijd. Veel dank voor deze uitstekende service!!!

vantsantje 26-08-2017 Via de website gekocht

Superservice, snelle levering!

Al googelend kwam ik bij jullie terecht. Ik heb over mijn bestelling niet lang na hoeven denken: de positieve reviews zeiden mij genoeg! Hartstikke fijn dat mijn pakketje zo snel geleverd werd, en dat jullie mij op de hoogte hielden van het reilen en zeilen van Post.nl. Dit terwijl ik natuurlijk ook een track&trace-code had gekregen. Mijn nieuwe Canon Powershot kan nu, samen met de bij jullie bestelde filter adapter kit, maandag mee op vakantie! Superservice, erg blij mee! Er staat een snelkoppeling naar jullie bedrijf op mijn bureaublad!

Hans 26-08-2017 Via de website gekocht

Toppie

Prijs goed, kwaliteit uitstekend, snelle levering, en geen verzendkosten dus, waarom bij een ander kopen?

Jeroen 26-08-2017 Via de website gekocht

Voldeed aan verwachting

Duidelijke site waardoor je snel het product kunt vinden wat je wilt aanschaffen, duidelijke omschrijving van het product met de prijs erbij en of het product op voorraad is.
Daarnaast goede communicatie via de mail.

Simon Bauke 26-08-2017 Via de website gekocht

Niets aan te merken, zo hoort het!

Toen ik begin Juni begonnen ben met het plannen van een Youtube-kanaal, had ik een camera nodig. Ik kwam al vrij snel uit bij de Canon EOS700D, en vond deze tegen een scherpe prijs op de website van cameraland. Ik heb hem zaterdagochtend besteld en had hem nog dezelfde dag in huis. Ik kan verder met mijn droom, mede dankzij de snelle afhandeling en goede service van Cameraland!

Aknobbe 25-08-2017 In de winkel gekocht
Urk

Je wordt er goed en netjes behandeld.

Ben de schop op internet tegen gekomen. Je wordt er goed behandeld door mensen met kennis. Geef het door aan vrienden en kennissen.

Beau 25-08-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Hals over kop mocht ik een evenement met kleurpoder fotograferen. Ik wilde natuurlijk mijn camera beschermen waardoor ik met tijdnood (1 dag van te voren) een oplossing zocht. Via camera.nu had ik een zak gekocht ter bescherming van mijn camera die dezelfde dag al in huis was door de extra snelle service die maar 2 euro kostte. Kortom super service bij camera.nu. zeker een aanrader als je snel iets nodig hebt!

John 25-08-2017 Via de website gekocht

Professionele zaak

Ik maak al jaren gebruik van de webshop van CameraNu. Voordat ik aankoop heb ik eerst contact via email of telefonisch en krijg altijd een goed advies en zeker niet het meest kostbare. Verzending verloopt soepel en conform afspraak, degelijk en schokvrij verpakt. De medewerkers die je spreekt of met wie je via mail contact hebt weten van de hoed en de rand en anders wordt ter plekke een collega geraadpleegd.

Saskia 25-08-2017 Via de website gekocht

Super service voor scherp prijs

Na het zoeken en vergelijken ben ik uiteindelijk bij CameraNu.nl uitgekomen qua prijs. Was blij verrast dat ook de service en afhandeling super vlot en goed verliep. Al in al een heel tevreden ervaring, zal zeker terug gaan naar deze site.

Raymon de Jong 25-08-2017 Via de website gekocht

Erg goede service

In de winkel geweest voor een nieuwe camera nikon a900. Tijdens verkoop gaf de medewerker aan of wij een extra batterij wilde aanschaffen. Dit in de winkel biet meteen gedaan. Gisteren toch online een extra batterij besteld. En werd van ieder moment op de hoogte gehouden via mail door cameranu.nl. Vandaag op afgesproken tijdstip werd het pakket bezorgd. Cameranu.nl maakt alle beloftes meer dan waar. Een top winkel en een top website.

Marlissa Leegwater 25-08-2017 In de winkel gekocht
Urk

Super camera met een geweldig service

Ik heb ervoor gekozen om mij Canon camera bij CameraNu op Urk te halen omdat cameranu toch nog het goedkoopst is en toch het beste service geeft. Het personeel is ook altijd heel vriendelijk en helpen je graag.
Ik ben zelf heel tevreden over de Canon Powershot SX430 superzoom camera.
Heeft een goede kwaliteit en maakt mooie fotos.

Ed 25-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Heb een achtergronddoek gekocht via de site. Duidelijke info. Na betaling een e-mail gehad, ook met duidelijke info. Product werd keurig de volgende dag geleverd. Top.

Christiaan S 25-08-2017 Via de website gekocht

Goede service en prima communicatie

Bij deze shop kon ik alle artikelen in 1x bestellen. Aangezien één van de artikelen niet voorradig was kreeg ik de keuze of dit artikel nagezonden moest worden of dat de gehele bestelling verzonden zou worden als geheel. Ik koos voor de optie 'naleveren' en werd netjes op de hoogte gehouden van de status. Weer een tevreden klant!

Roshni Gopie 25-08-2017 In de winkel gekocht
Urk

Goede en vriendelijke service!

Deze shop vondt ik een goede en ruime shop waar ik van alle apparaturen kon vinden die nodig of zochde, dus vandaar ik deze shop heb gekoze voor mijn apparaten.

Anita Rikken 24-08-2017 Via de website gekocht

Een eerlijke deal voor een concurrerende prijs

Overzichtelijke site, eerlijke informatie. Concurrerende prijzen, en zeer correcte levering.
Een oprecht tevreden klant

Kelly 24-08-2017 Via de website gekocht

Super blij met de goede servie

ik was voor mijn paard die ik helaas heb moeten laten inslapen opzoek naar een mooi groot foto album waar ik haar foto's in kwijt kan. Toen ik wat aan het zoeken was kwam ik op cameranu terecht! Er was een mooi boek, iets wat ik in mijn hoofd had. Nu heb ik hem besteld en thuis, ik kan alleen maar zeggen wat een 'pracht boek' en snel bezorgd! Bedankt!

Fotograafje 24-08-2017 Via de website gekocht

Top service!

Al diverse keren iets bij CameraNU besteld en ik ben uiterst tevreden over de snelle levering en goede service.
Volgens mij hebben ze ook heel veel voorraad want ik heb nog geen enen keer gehad dat ik langer moest wachten op een artikel... alles de volgende dag in huis en goed verpakt.

SebastianJ323 24-08-2017 Via de website gekocht

Wil jij het beste product, op tijd, en met de beste service?

Precies wat de titel zegt, dat is wat de spirit van deze winkel is. Paar keer iets besteld bij cameranu en was verrassend tevreden. Ik had zelfs een onduidelijkheid waardoor ik even een belletje moest plegen, ik kreeg snel iemand aan de lijn en werd super vriendelijke beantwoord en had meteen antwoord (geen irritant lang gesprek). Het vertrouwen wat ik in deze winkel nu heb is groot! ik weet dat ik op tijd mijn product krijg, en ik heb garantie dat het kwalitatief is! gewoonweg super, waar wacht je op?! voor als je camera spul, hup naar cameranu.nl

Frank 24-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede behandeling

Bestelling gedaan op internet en met een paar centen extra nog dezelfde dag bezorgd, perfect!
Ik had al eerder met CameraNU zaken gedaan tot tevredenheid.

Peter G. 24-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en een geweldige Samyang 12mm lens

Ik heb de Samyang 12mm F2.0 voor mijn Fuji camera gekocht en ben er zeer tevreden over. Bijzonder scherp, geen vertekening. De lens draait verder dan oneindig wat even wennen is. Zo wie zo even wennen aan het handmatig scherpstellen maar dan heb je voor een aantrekkelijke prijs een super lens. Qua scherpte te vergelijken met de beste Fuji lenzen. Ook de after sales service van Cameranu is bijzonder. Op een vraag over de lens werd ik teruggebeld en kreeg uitgebreide informatie.

Willem 24-08-2017 Via de website gekocht

Prima service en meedenken

Duidelijke Webshop, artikelen zijn gemakkelijk te vinden.
Personeel denkt mee en biedt alternatieven.

Arjan 24-08-2017 In de winkel gekocht
Urk

Prima service in de winkel

Ik ben in de winkel op Urk geweest voor een cameratas en ben uitstekend geholpen, ze zijn er niet op uit om jouw het meest dure product aan te smeren maar kijken wat je daadwerkelijk nodig hebt, zeer fijne service! Ik heb mijn camera destijds niet eens bij camera-nu gekocht, maar voor alle volgende accessoires kom ik zeker hier.

Nanda 24-08-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Doen gewoon wat ze beloven voor een prima prijs en zonder verzendkosten.
Je wordt netjes op de hoogte gehouden via de mail.

Ron 24-08-2017 Via de website gekocht

Gewoon weg fantastisch!

Na mijn bestelling direct een bevestiging via mail. En na iedere handeling die gedaan word een update via de mail. Kan niet beter. Ook alles netjes en met zorg verpakt.
Ben zeer tevreden en zal, keer iedereen in mijn familie en kennissen kring hiervan vertellen.

Erik 23-08-2017 Via de website gekocht

Geen verzendkosten. Zo hoort het!

Dat zie je niet veel. Ook voor de goedkopere producten hoef je bij CameraNu.nl geen verzendkosten te betalen. Verder een duidelijke site. Makkelijk bestellen en de volgende dag in huis. Top!

Floren 23-08-2017 Via de website gekocht

Snelle verzending, alles netjes compleet geleverd.

Duidelijke en eerlijke informatie om tot een goede keuze te komen.
Overzichtelijk om snel bij passende artikelen te kiezen.
De afhandeling is razend snel. Netjes en zorgvuldig verpakt en verzonden. Om 12.30 besteld, 19.30 in huis, binnen het aangegeven tijdsgrame van een half uur! En dat voor 1,99!