Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

AD 02-05-2017 Via de website gekocht

ongekende service

Ik heb de Falcon Eyes achtergrond systeem besteld bij Cameranu.nl.
Het bestelde artikel werd snel geleverd...echter was het schroefdraad van één van de statieven niet goed.
Dus een mailtje gestuurd met foto naar cameranu.nl en kreeg erg snel een mailtje terug dat ze een nieuwe zouden opsturen....het kapotte statief hoefde niet retour.
het nieuwe statief was ook in no time bij mij thuis afgeleverd
Petje af ik heb nooit eerder zo'n geweldige service mee gemaakt.
Als ik weer eens wat nodig ben in de toekomst zal ik niet aarzelen om weer bij cameranu.nl te bestellen.
Kan het echt iedereen aanraden.

Bwob 02-05-2017 Via de website gekocht

Snel en het goedkoopst

Na een camera gekocht te hebben nu ook een extra lens. Voor 23:59 besteld volgende dag thuis. Heel fijn. Daarnaast was cameraNu een tientje goedkoper dan de rest

Sylvia 02-05-2017 Via de website gekocht

Goede webshoo

Goede prijzen en snelle correcte service. Camerahouder besteld, netjes verpakt de volgende dag in huis. Als ik weer iets moet hebben dan weet ik waar ik moet zijn

Arjen 02-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende afhandeling

Camera gekocht met toebehoren. Ik wist al welke camera ik wilde, maar camera.Nl voegde daar nog handige combinatiepakketen bij tegen een gunstige korting plus 5 jaar garantie. Savonds laat besteld, de volgende dag al aangetekend in huis, op een dagdeel naar keuze (avond). Perfecte updates per email over de status van mijn bestelling en een perfect afgeleverd product.

Pamela 02-05-2017 Via de website gekocht

Snel en makkelijk

Snel en makkelijk besteld.
Alleen heb ik de bestelling in de winkel opgehaald, goed tijdje moeten wachten.
Verder top services

Henk 02-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte afhandeling

Duidelijke site. Voor wat ik moest hebben serieus goedkoper dan alle andere camerawinkels. Ik had de optie genomen om de levering i.v.m. Vakantie wat uit te stellen. Kwam netjes op de uitgekozen dag aan. Communicatie over de voortgang was zeer duidelijk.

Marianne 02-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service en kundig personeel. Vragen over mogelijkheden of extra's worden goed beantwoord. En door de grote voorraad hebben ze ook veel producten gelijk beschikbaar.
In 1 woord TOP!

Edwin 02-05-2017 Via de website gekocht

Opteka UV 72mm HD Multi-Coated

Zoals gewend een snelle en goede service. Correcte afhandeling van de bestelling en ook nog eens gratis verzonden voor een scherpe prijs. Blij met zo'n webwinkel!

Elly 02-05-2017 Via de website gekocht

Goede prijs!

Je weet altijd dat je de goedkoopste webshop hebt gevonden en ze hebben een heel ruim assortiment. Ook de service is top.

Patricia 02-05-2017 Via de website gekocht

Prima en snelle service!!

Helemaal blij met me nieuwe lens. Door de snelle service die jullie aanbieden via red je pakketje, had ik dezelfde dag nog mijn lens in huis!!

Carine 02-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en zeer klantvriendelijk

Je belt- meteen iemand met verstand van zaken aan de telefoon. Heeft alle tijd voor je. Snelle levering, goed verpakt. Telefonisch zeer goed bereikbaar

Kelsey 02-05-2017 Via de website gekocht

Fast and excellent service!

I order from cameranu.nl pretty often and every time I have NOT been disappointed. The service is great and the shipping/delivery time is very fast. The quality of the products that I receive is always as advertised and exceeds expectations. I always find myself coming back to cameranu for both the product variety that is available as well as the quality of each item.

Boike 02-05-2017 Via de website gekocht

Cardreader

Ik had een 64gb Extreme Pro Sandisk Compact Flash besteld. Hier kreeg ik een optie bij om goedkoper een cardreader bij te bestellen. Dit had ik gedaan, helaas bleek de cardreader niet compatible te zijn voor de geheugenkaart die ik had gekocht. Jammer dat ze deze dan wel aanbevelen!

Officiele reactie van CameraNU.nl 08-05-2017

Hoi Boike,

Dank voor je review. We hebben al even contact gehad via telefoon en email, en we hebben een retourmelding voor je aangemaakt. De combinatie die je hebt besteld verkopen we regelmatig, dus we gaan ervan uit dat je een defect exemplaar hebt ontvangen. We lossen het voor je op!

Groeten,
CameraNU.nl

Sebastiaan 02-05-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service!

Geweldige service zowel online als in de winkel! Vriendelijk personeel, groot assortiment en alles is wel op voorraad.

Yvonne 02-05-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

Duidelijke webshop, ruime keus en supersnelle levering. Voldoet aan mijn verwachtingen en is erg handig in gebruik

klaas hansen 02-05-2017 Via de website gekocht

canon 70-200 mm L lens.

Camera Nu heeft een prima assortiment,goede service.Wel een goede raad: rondom feestdagen als koningsdag tweede paasdag,tweede pinksterdag of Hemelvaartsdag,is het raadzaam om bestellingen aangetekend te laten versturen.Ik wacht al drie dagen op een pakket.
Deze dagen raken ook de cmeeste pakketten zoek..............

T. Derks 02-05-2017 Via de website gekocht

goede service

Goede gebruiksvriendelijke service.
met mijn IDEAL betaling ging iets fout. Snelle respons op mijn e-mailtje en goede deskundige afhandeling.
handmatige betaling was de volgende dag al verwerkt en het product verstuurd.

Suzanne Ayanle 02-05-2017 Via de website gekocht

Prima ringlicht

Ik was opzoek naar een ringlicht voor mijn beauty youtube channel en ben zo op cameranu.nl gekomen. Ik heb de falcon eyes DVR-300DVC gekozen en ben er erg tevreden mee. Ook had ik voor bezorging op zondag gekozen. Dus een snelle levering en prima pruduct heel blij mee!

Marco 02-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service, overzichtelijke website

Snelle service, fijn dat je nog tot zo laat kunt bestellen. Website geeft veel info en is makkelijk doorzoekbaar.

Lucas 02-05-2017 Via de website gekocht

Wederom: Prima service!

Zoals altijd, voordelig en supersnelle levering! Zowel het ruime wisselende aanbod nieuw en tweedehands; als je bij cameranu.nl niet slaagt, slaag je nergens!

Angela 02-05-2017 Via de website gekocht

Ik had besteld en het was meteen de volgende dag al in huis. Super goede kwaliteit. We hebben hem.meteen op gehangen en dat ging ook nog eens makkelijk

Eline de Weerdt 02-05-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Ik haal eigenlijk altijd alles bij Cameranu in Urk, maar had nu iets snel nodig dus besteld via de website. Was op zoek naar een specifiek product welke bij Cameranu het voordeligste was. Gratis verzenden en levering de volgende dag, helemaal top!.

Tijn Branderhorst 02-05-2017 Via de website gekocht

Onwijs tevreden!

Ik ben erg enthousiast over het product en de service. Ik had mijn externe schijf die ik bestelde snel nodig, na het bestellen werd hij de volgende dag netjes afgeleverd. Erg tevreden en ik zou zeker aanraden om hier je producten te bestellen.

C. Koring 02-05-2017 Via de website gekocht

Snelle printer snel geleverd.

Ik was op zoek naar een nieuwe professionele printer, de Canon PIXMA iX6850, enkele gerenommeerde fotozaken in Rotterdam af geweest, nergens direct leverbaar. Bij Cameranu de printer besteld, de volgende dag al in huis. Geweldig!

Conny 01-05-2017 In de winkel gekocht

goede uitleg en aandacht

Ik heb ooit een camera besteld op de site en was toen erg tevreden. Deze keer ben ik naar de winkel in Urk gegaan omdat ik meer info nodig had. Ik ben erg tevreden over het persoonlijke contact en de adviezen en de tijd die men besteedt aan de klant.

Wim 01-05-2017 Via de website gekocht

Cameranu maakt waar wat zij beloofd !

Naar aanleiding van de goede telefonische advisering van een van jullie helpdeskmedewerkers over een nieuwe CANON EOS 760D heb ik besloten om tot aankoop hiervan over te gaan. Zoals beloofd heb ik mijn aankoop na 1 werkdag compleet en goed beschermd thuis ontvangen, dit is service zoals hij hoort te zijn !

Frank 01-05-2017 In de winkel gekocht

Vakkundige medewerkers

Het aanbod in de winkel is uitstekend. Het was een zaterdagmiddag, dus was het redelijk druk in de winkel. Toch viel het wachten enorm mee. De medewerker was heel vakkundig. Goede service en uitleg. Ik kreeg precies het antwoord op de gestelde vragen.

Ben 01-05-2017 Via de website gekocht

supersnel geleverd!

Het gezochte object snel gevonden en het bestellen hiervan ging eenvoudig.
Via de mail een snelle reactie, later gevolg door een email met info om de zending te kunnen volgen.

Laura 01-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en uitgebreid assortiment

Ik heb al enkele produkten van Camera Nu gekocht want het assortiment is goed en de prijs/kwaliteit is ook goed. Produkten worden keurig op tijd verstuurd en de je hebt een overzicht van de status van je bestelling. Ik ben tevreden.

Tonny 01-05-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en supersnelle service.

Via via kwam ik op deze website terecht en was verrast over de goede prijs (inclusief verzending en het zelf uitkiezen van de bezorgtijd).

F Roodenburg 30-04-2017 Via de website gekocht

Prima service! Correct en adequate levering , top!!

Duidelijke site met kwaliteitsartikelen. Doen wat ze beloven. Snelle levering , waarbij je het pakket goed kan volgen.
Kortom een betrouwbaar adres !

Marc Stam 30-04-2017 Via de website gekocht

Geweldig snelle levering

Ik heb mezelf een cadeautje gegund. En dat is de Canon 760D en een Sigma 17-70mm lens geworden. Ik maakte gebruik van de inruilkorting en heb een mooi aanbod ontvangen. Na de bestelling ontving ik duidelijke informatie wat de status van de bestelling was en informatie van de levering kon ik volledig volgen via PostNL. Tussen de voorgestelde levertijden kon ik mijn cadeautje in ontvangst nemen. Ik ben super blij met mijn aankoop en ben erg tevreden over de service van Cameranu.nl!

Paul Zoontjens 30-04-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Een camera kopen is altijd een beetje eng. Een paar duizend euro komt bij mij in ieder geval niet vanzelf! Dus toen ik geduldig wachtte op de afgesproken dag en tijdstip, was ik opgelucht te merken dat alles veilig en wel gebracht werd. Ik had eerder al kleinere items afgenomen en dat was ook elemaal goed! Dus ik ben enthousiast klant! Een 9, omdat ik nooit een 10 geef, we zijn immers slechts mensen ;-)

Sam Tobiana 30-04-2017 Via de website gekocht

Great service!

I ordered studio lighting for my business on the phone, and the service was really good, they really helped me choosing the product i needed, and i got it on time. I really like the amount of products Camera nu have to offer me and I will definitely but there a lot!
Really happy.
Thanks.

De vries 30-04-2017 In de winkel gekocht
Urk camaranu

Goeie ser8

Goeie service mooie artikelen goed geholpen betaalbare camara s aardige mensen goed product mooi spul hebben ze bij camaranu

AM 30-04-2017 Via de website gekocht

Aankoop videocamera

Snelle goede levering volgens afspraak, prima! Camera prima verpakt en product zo als afgebeeld. Ook bijbestelde producten prima en goede prijs.

Robin 30-04-2017 Via de website gekocht

Wat je er van kan verwachten

Overzichtelijke website waardoor ik het product snel kon vinden! Na aanschaf direct een mail ontvangen, erg netjes. Pakketje werd netjes bezorgd en mooi verpakt. Helaas wel een dag te laat daarom geen 10 maar een 9 (een mailtje had wel gemogen). Dus zou deze winkel sterk aanbevelen! Wat je van een webwinkel zou moeten verwachten!

gijs 29-04-2017 Via de website gekocht

top service/advies

heb die webshop gekozen omdat heel goede advies/service en snel leverbaar hou ook alle beloofd aan
ben top blij met producten bedankt cameranu

Broek 29-04-2017 Via de website gekocht

Fijn bedrijf!

Ik ben al jaren klant en dan ook zeer tevreden. Ook wel in de zaak geweest. Er werken vakmensen, die ook voor kleinigheidjes goed de tijd nemen.

Mieke 29-04-2017 Via de website gekocht

top service

Ze maken het waar!! op tijd besteld en volgende dag op de geplande tijd ontvangen.
Alleen ze hadden iets sneller moeten reageren op de mail die ik had gestuurd kreeg pas 2 dagen na verzending antwoord had in die tussen tijd al een andere besteld!!!

Pie Cilissen 29-04-2017 Via de website gekocht

Klantvriedelijkheid in de top

Na lang zoeken en reviews lezen heb ik voor de Nikon P900 camera gekozen als opvolger van mijn Sony 300.
Ik koos voor Cameranu vanwege de zeer goede ervaring in het verleden op gebied van garantie en service.
Toen ik wilde bestellen bleek mijn beoogde Camera niet voorradig. Bij een andere leverancier had ik hem toen binnen 24 uur in huis kunnen hebben. Vanwege de goede ervaring met cameranu heb ik gewacht tot hij voorradig was waar ik ook gelijk een berichtje van kreeg. Ben met mijn camera zeer tevreden en hoop geen gebruik te hoeven maken van de garantie.

Richard 29-04-2017 Via de website gekocht

Top product en altijd weer super service van Cameranu

Onlangs begaf mijn generator het om op locatie studiolampen aan te sluiten. Via diverse sites kon ik een nieuwe aanschaffen. Diverse winkels hadden ongeveer dezelfde prijs. Ik koos direct voor Cameranu omdat ik hier vaker bestelt heb en weet dat ik mijn order snel geleverd krijg. Mocht er wat zijn weet ik uit ervaring dat ik met een belletje of e-mail dingen snel geregeld krijg. Het is een bedrijf die ook na de aankoop zich nog verantwoordelijk voelt voor het product. Ook bij deze bestelling wordt ik weer goed op de hoogte gehouden van het bestelproces en kreeg ik de track en trace toegezonden. Volgende dag geleverd! Zeer tevreden weer!

Caterina 29-04-2017 Via de website gekocht

Super service

Product zeer snel gevonden, inclusief de beste omschrijving, wat voor mij als leek erg belangrijk was. Snelle levering!

Paul 29-04-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Aangezien ik al 2 keer eerder producten bij CameraNu heb gekocht heb ik nu weer een nieuwe fotocamera aangeschaft bij deze winkel. Dit omdat zij een goede service hebben. Op de site is er een uitgebreide productinformatie te vinden. Tevens worden de producten snel geleverd.

Johan 29-04-2017 Via de website gekocht

Zeer goede winkel

Gebruik gemaakt van de inruilweken aanbieding bij aanschaf van een nieuwe lens.
Alles was geweldig goed geregeld binnen twee dagen oude lens toegestuurd en nieuwe lens in huis. Top

Frits Wijnants 29-04-2017 Via de website gekocht

Bij vragen goede telefonische uitleg , en begeleiding.

Perfect bedrijf ruime documentatie op de site, ik had toen nog enkele vragen over de aanschaf van Sony camera, deze werden professionel beantwoord. Een pro was ook dat ook nog eens 5 jaar garantie kreeg op de camera. Ik kan iedereen Camera Nu aanbevelen.

Eb 28-04-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Al mijn photo spullen gekocht bij cameranu.n en altijd prima service en uitleg ondervonden.
Deze keer was ik bij een photoshoot mijn eyecap verloren, en heb de vrijdagavond deze via
de site tegen achten besteld. De volgende morgen tegen 11.30uur was de bestelling reeds binnen.
Dat vind ik nog eens service.

Henk Drost 28-04-2017 Via de website gekocht

overal gezocht en uiteindelijk gevonden bij CAMERANU .NL

Ik zich enkele accessoires voor mijn Sony RX100/5. zowel de fotowinkel in de buurt wist niet waar ik het over had en kon na lang praten er wel aankomen, maar dat ging lang duren want het moest uit het buitenland komen zei men. De prijs zou voor een tussenring, VU filter en een screen-protector rond e 124 euro gaan kosten. Een telefoontje met CAMERANU.NL maakte me duidelijk dat alles daar gewoon op voorraad aanwezig was en dus ook direct leverbaar was. De volgende dag werd alles geleverd en voor de prijs van 73 euro
SUPER ADVIES ,SERVICE en afhandeling.
Bedankt.

MD 28-04-2017 Via de website gekocht

Ik bestelde 2 canon zonnekappen en een SD card. Doordat de SD card niet op voorraad was werden de zonnekappen ook niet opgestuurd. Ik stuurde een mailtje om de SD card te cancelen omdat ik de zonnekappen snel nodig had. Ik kreeg een aanbieding om de card te ruilen voor een card van een ander merk. Dit wilde ik niet en dus werd het geld voor de card direct teruggestort en de zonnekappen opgestuurd.
Helemaal top.

J. Oudenampsen 28-04-2017 Via de website gekocht

Een fotomodel onder de cameraverkopers

Op vrijdagavond om 21u00 een camera bestelt en precies twaalf uur later kwam de postbode hem al langsbrengen! Met een perfect passend hoesje voor bij mijn camera(die in de winkel niet te vinden
was) ben ik helemaal tevreden over deze aankoop.