Jan 06-08-2019

Altijd een fijne webshop. Ze hebben ruime keus en eigenlijk heb je altijd het product de volgende dag in huis.

Juke 06-08-2019

Snelle bezorging en voldoet aan verwachting! Product wat ik heb besteld werkt en was goed verpakt.

Chris 06-08-2019

Telefonisch prima uitleg gehad waarbij er ook uitstekend werd meegedacht over een oplossing die ik zocht. Ze hebben zelfs contact gehad met een ander filiaal en de fabrikant om mij de juiste antwoorden te kunnen geven... Werd netjes per mail verstuurd. Zelfde dag het product nog besteld en zoals altijd snel geleverd.. Kortom, goed bereikbaar, nemen de tijd voor vragen, vriendelijk en snelle levering....

Dicky Weidema 06-08-2019

Het is een duidelijke website, er is een zeer snelle levering en de perfecte prijs kwaliteit verhouding.

Darja 06-08-2019

Na lang zoeken naar een goede externe hdd op deze site terecht gekomen. Als ex-fotograaf was ik natuurlijk ook aangetrokken door deze winkel specifiek. De prijs was net iets lager dan alle andere, de reviews over het product behulpzaam en precies wat ik nodig had. Snelle levering werd gegarandeerd en was als beloofd de volgende dag. Het product werd keurig verpakt afgeleverd en voldoet precies aan wat er op de site stond. De website is gebruikersvriendelijk en duidelijk. Al met al een prima ervaring!

kblankendaal 05-08-2019

Gekocht: Sony HX99, na eerdere goede ervaringen met de aankoop van een Panasonic video camera. Binnen 2 dagen geleverd. Compleet, zoals gewenst. Zoals je als klant graag zou willen. Camera u. nl, maar bedankt weer. En de klantkorting was een heuse verrassing.

Henryb 05-08-2019

snelle hulp. op website stond dat produkt aanwezig was en dat klopte integenstelling bij cameraexpress
Er werd onmiddelijk telefonisch contact opgenomen na een fout bij postNL

Geert Noij 05-08-2019

Het fotopapier Ilford Lustre A2 was op voorraad. Ook met de beste prijs van andere aanbieders. Besteld en metteen de volgende dag in huis. Zeer tevreden.

Willem 05-08-2019

Ik kwam kijken voor een macrolens voor mijn Sony full frame camera, het werd op aanraden van de verkoper, die ondanks de drukte in de winkel voldoende tijd voor mij nam, een Sigma 70 mm 2.8 macro lens: geweldig blij mee!

Celina Dijkstra 05-08-2019

Urk een top winkel met juiste informatie en goede aanbevelingen of alternatieven!! Je kan beter dit nemen omdat hier meer garantie en de zelfde capaciteit op zit maar wel voor minder!! Meerdere malen al in de winkel geweest en blijf er zeker komen!! Goede producten en goede service

Kees Huijsmakers 04-08-2019

Cameranu is al vele jaren een begrip op het gebied van foto en visei. Op de duidelijke website is het makkelijk om te vinden wat je zoekt en het gehele proces van bestellen tot ontvangen is uitstekend geregeld. Het doet me denken aan een winkel waar de belangrijkste kleuren blauw en oranje zijn. Prima voor elkaar dus. Klantvriendelijkheid staat duidelijk bovenaan de prioriteiten lijst. Het assortiment is uitgebreid, de prijzen scherp en men is altijd bereid mee te denken om zo tot de beste oplossing te komen. Prima winkel.

Pieter 04-08-2019

Cameranu.nl heeft een breed aanbod, is deskundig en klantvriendelijk. De prijzen zijn concurrerend en toen ik daags na mijn aankoop er achter kwam dat er een kortingsactie was die ik gemist had kreeg ik die korting teruggestort. Dat is een professionele en klantvriendelijke houding.

Martin 03-08-2019

Ben er al jaren vaste klant en vrijwel mijn hele foto uitrusting komt bij cameranu vandaan. Vooral de vriendelijkheid, deskundigheid en dat men de tijd neemt om je van een degelijk advies te voorzien zodat je een bewuste aankoop kunt doen wegen voor mij zwaar. Ze stellen gerichte vragen en denken met je mee. Ook de service als er iets is met je apparatuur (accu van een drone laadde niet op) is prima.

Griach 03-08-2019

Ik was op zoek naar een speciale schroef voor een gimbal. De website was makkelijk te gebruiken en ik vond hem meteen. Ik ontdekte dat de schroef niet goed paste, dus de winkel verving hem zonder vragen te stellen. Een geweldig bedrijf!

M Coornaert 03-08-2019

Makkelijke site en een snelle probleemloze bestelling. Zoals beloofd de dag erna in huis en spullen netjes afgeleverd

Eric machiels 02-08-2019

Bestelling via webshop opgehaald in de winkel op Urk, top service en een hele mooie winkel. Ik kom er zeker nog een keer terug!

Wubbel 02-08-2019

De shop voldoet geheel aan mijn wensen op elk optisch gebied, zowel kijkers, camera's, objectieven en zowaar ook professionele software. Goede zaak. Als ik iets zoek, kijk ik eerst op hun overzichtelijke website.

mbrandwijk 02-08-2019

Goede merken, overzichtelijk en voldoende keuze in deze webshop. Prijzen zijn scherp en concurrerend. Heb een mooie Manfrotto Pixi EVO mini-statief gekocht. Binnen 1 dag in huis.

A. de Pooter 02-08-2019

Heel klantvriendelijke en overzichtelijke site.
Duidelijke omschrijving, vriendelijke prijzen. Zeer snelle levering.

Esther 02-08-2019

Op de dag voor onze vakantie toch nog even een nieuwe fotocamera gekocht. De grote spiegelreflex wilde ik niet meer meenemen. Deskundig en eerlijk advies in de winkel op Urk gekregen. Duidelijk alle verschillen uitgelegd en tot een goede aankoop gekomen.

Corine 02-08-2019

Een zeer goede service en snelle levering. Op vrijdag de camera besteld en op zaterdag werd hij al bezorgd. De camera werkt erg fijn. Hij is makkelijk in gebruik en heeft veel opties. Wat ik erg fijn vind is dat de bediening van de camera in het nederlands is. Ik ben er erg blij mee.

Clownspeed 02-08-2019

Duidelijk en snel te vinden wat je zoekt. Betaling gaat snel en makkelijk. Verzending super snel. Goed verpakt.
Aanrader!

Rudy 02-08-2019

Ruim assortiment, snelle levering.
Jammer dat er voor betaling via Paypal of CC kosten in rekening worden gebracht.

E. Klooster 02-08-2019

Na eerst een 2e hands Sigma USB Dock te hebben besteld, dacht ik dat het artikel defect was. Toen retour gestuurd en een nieuwe besteld. Dit bleek na installatie ook niet werkzaam. Hierop contact gezocht met Camera.nu. De technische dienst heeft me door verwezen naar Sigma omdat het probleem met de Apple Macbook niet bekend was. Na contact met Sigma bleek hier het probleem ook niet bekend. Wel gaven ze het advies om met een volle accu op de Macbook te werken. Hierop heb ik de Sigma USB Dock nogmaals geprobeerd met de stroom adapter aan de Macbook. Nu werkte het USB Dock zoals het hoort. Al met al zeer tevreden met de behulpzaamheid van de technische dienst van Camera.Nu en de snelle omruiling van het USB Dock.

Peter Heuts 02-08-2019

Nadat mijn Nikon Coolpix P610 in NP Abisko Zweden van een rots afgevallen en een tiental meters lager in het water was gevallen wilde ik een nieuwe bestellen. Helaas was dit type niet meer leverbaar. daar ik het toestel heel veel gebruikte (lees dagelijks) heb ik gekeken welke camera voor mij het geschiktste was. Daar er drie toestellen overbleven waar ik geen keuze uit kon maken (ze hadden allemaal voor en tegens) heb ik advies ingewonnen en gekregen bij de mensen van cameranu.nl. samen zijn we eruit gekomen en is mijn keuze gevallen op Nikon Coolpix P900 wat een goede keuze bleek mensen van Cameranu.nl Hartelijk dank

Wilma 02-08-2019

Goede en duidelijke uitleg over het product. Vlotte levering met een track en trace. Handig dat er de mogelijkheid is om de bezorging bij een afleverpunt te laten brengen.

B saleh 02-08-2019

great shop, great communications, and items as described, professional team,and you can find almost all what you need

Etienne 02-08-2019

Snelle levering, deellevering is geen enkel probleem, vriendelijke helpdesk

Dennis de Jong 02-08-2019

Goede betrouwbare webshop met groot aanbod en goede informatie. Navigatie via de site is prettig en vergelijkingen tussen production zijn gemakkelijk uit te voeren. Erg fijn om een goede camera bij de specialist te bestellen zodat je ook op hun kunt terugvallen mocht er naderhand iets zijn, de afterservice is ook super belangrijk bij zulke dure production.

Benderbij 02-08-2019

Op zoek naar een kleine studio om foto's te maken voor mijn webshop kwam ik al snel bij Cameranu.nl.
Alle informatie stond duidelijk in de omschrijving en bestellen was eenvoudig.
De volgende dag kwam de bestelling binnen, keurig verpakt zodat geen beschadigingen konden ontstaan tijdens het vervoer.
Wat mij betreft ga ik weer in die winkel kopen als ik weer iets op cameragebied nodig heb.

Gijs 01-08-2019

Helaas kreeg ik een reeds gebruikt product geleverd voor de prijs van een nieuwe. De verpakking was ook al reeds geopend geweest, en instellen volgens manuaal ging niet als nieuw, maar wel als instellen als reeds gebruikt.
Werking van product is verder wel goed.

Gérard Thurlings 01-08-2019

De combinatie van een webshop met een fysieke winkel en dus desgewenst persoonlijk contact is heel erg prettig. Ook als semi-prof heb je bij Camera-Nu alle vrijheid om eens rond te kijken op de site en daarnaast om extra info te vragen als dat gewenst is. Ik ben uiterst tevreden over de persoonlijke professionele ondersteuning en de snelle levering van bestelde goederen. Daarbij maakt het niet uit of het om een stelling van een camera of een filtertje gaat, altijd even vlot en goed verzorgd. Professioneel bedrijf dus.

Irene 01-08-2019

De webwinkel functioneert zoals je verwacht dat hij functioneert: makkelijke betaling, direct een bevestiging per e-mail met de link om te volgen wanneer je pakje geleverd zou worden en binnen 24 uur is het pakje er.

van deynze conny 31-07-2019

een heel over zichtelijke site goede informatie en fijn service zowel op de chat als over de telefoon en snelle levering.

PaRu 31-07-2019

Ben al langer klant bij Camera.nu.
Betrouwbaar, snelle levering, vriendelijke bediening, wat wil je nog meer ?
De Site is goed en overzichtelijk. en hewt assortiment is heel uitgebreid.
What you see is what you get !
Ik kocht een Canon 80D-Body, voor een goede prijs.

Gwen 31-07-2019

Snelle levering, 's avonds besteld en al de volgende ochtend bij post.nl afhaalpunt. Deze keer geen contact gehad met winkel, maar eerdere keren altijd goed geholpen.
Geen 10, want dat geven wij nederlanders niet toch?

Aron 31-07-2019

Goede prijzen en snelle verzending. Erg tevreden met de grote keuze die er is. Ik kon heel makkelijk mijn houder voor mijn mobiel samenstellen.

Michael 31-07-2019

Vinyl achtergrond besteld helaas 2 x een levering gehad met een productie fout.
Natuurlijk kunnen ze de hele rol niet nakijken.
Wel goede en snelle service helaas hadden ze geen derde rol meer op voorraad.

Jeroen 31-07-2019

Savonds om 20:00 besteld en de volgende dag al in huis. Daarnaast ook nog en gebruiksvriendelijke website, zeker aan te raden!

Mark 31-07-2019

De cameratas die in eerste instantie was besteld, zou een levertijd van 2 weken hebben. Omdat ik snel een cameratas nodig had, heb ik gebeld met de klantenservice met het verzoek een andere tas te leveren. Dit is direct opgepakt en de tas is de volgende dag netjes geleverd. Goede ervaring!

Peter 31-07-2019

Prima, vriendelijke en kundige klantenservice, snelle levering, ruime retour mogelijkheid en goede prijs / kwaliteit verhouding.
Indien gekocht product niet op voorraad is krijg je goede en snelle info over levertijd.
Ruim assortiment.

Jon 30-07-2019

Betrouwbaar bedrijf die mij ook goed heeft geholpen bij de juiste advies voor de aanschaf van een beginnersdrone en support nadat ik het product had ontvangen. Mij keuze viel op cameranu.nl omdat ze online aangaven om dezelfde dag nog te leveren mits de bestelling tijdig geplaatst is tegen minimale extra kosten. En uiteindelijk had ik het product idd dezelfde dag nog in huis!

Jelmer Gremmen 30-07-2019

Prima prijzen voor film!

Mijn Kodak Ultramax 400 was sneller thuis afgeleverd dan dat ‘ie droog is na het ontwikkelen!

Jacob Zijlstra 30-07-2019

Zeer snelle levering,na een foutje in het adres is na een belletje dit direct gecorrigeerd en vriendelijk te woord gestaan .

Alex 30-07-2019

Defecte EF lens. Ondanks type lens vraagt men de maat op te meten en foto's toe te sturen, terwijl dit een standaard onderdeel met een standaard maat is. Men komt er niet uit en vraagt hierom de lens toe te sturen. Men maakt een offerte waarmee je NIET akkoord gaat. Vervolgens vraag je je lens terug (zelfs meermaals gevorderd) voor de afgesproken 25 euro onderzoeks- en verzendkosten. Vervolgens gaat men ineens allerlei extra kosten erbij verzinnen bovenop de afgesproken 25 euro en houden verder de boot af en weigeren de toegestuurde lens terug te sturen.

Milou 30-07-2019

Ik heb een hele goede ervaring met cameranu.nl! Zowel met de site als met de fysieke winkel op Urk. Het personeel in de winkel is kundig en kijkt goed naar wat jou persoonlijke wensen zijn. Ze willen niet het duurste product aan je verkopen maar een product waarmee jij met het beste gevoel naar huis gaat. Daarnaast krijg je de mogelijkheid om je aankoop te testen en kosteloos te retourneren wanneer het toch niet bevalt (maar door het goede advies zal dat niet vaak het geval zijn). Daarnaast kan je vragen stellen via de chat op de site, een reactie krijg je vaak al binnen een paar minuten!

Moos 30-07-2019

Het product was makkelijk te bestellen, de levering was heel snel en prijs/kwaliteit verhouding geweldig. Ook het retourneren gaat goed.

FotoPersBuro Frans Paalman 30-07-2019

Prima service duurt soms even voor het uit het magazijn is maar zeer goede vriendelijke hulpvaardige mensen met verstand van zaken

Ireneus 30-07-2019

Een score 10 van 10 omdat de bestelling, een camcorder FDR - AX53, vlot en correct is afgehandeld. Na bestelling werd deze reeds de volgende dag aan huis afgeleverd. In het proces kon ik de verzending volgen. Verwachte aankomsttijd tussen 18.30 en 21.00 uur en werd 18.30 uur. Het product bleek origineel van Sony verpakt in de doos. Ik had voor cameranu gekozen omdat anders dan de concurrenten naast de cashback van Sony een extra accu gratis werd bijgeleverd.

Ruben G 30-07-2019

Zeer goede en professionele webwinkel. Vergeleken met andere (web)winkels waar camera's verkocht worden, hebben zij hier het grootste assortiment. Daarnaast zijn de prijzen zeer schappelijk.
De beschrijving per artikel is volledig en voegt iets toe. Tevens is de pagina logisch ingedeeld. De website zelf is overzichtelijk en heeft geen onnodige opsmuk.
Aan de bezorging valt niets op te merken; die is (net als bij de meeste concurrenten) gewoon goed. Al met al een heel prettige webwinkel. Ik koop hier zeker nog een keer.