Deze score is berekend op basis van 2871 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

M.Roelofs 24-06-2020

Ik had online een Canon zonnekap besteld, hij werd supersnel afgeleverd.
Maar helaas hij paste niet omdat ik niet de goede had besteld. Mijn lens was een ouder model waardoor ik een ander type nodig had.

Via mail contact opgenomen met de vraag of ik deze in de winkel in Apeldoorn kon ruilen. Binnen 24 uur antwoord met vraag welke model ik dan wilde hebben. Deze werd gelijk in de winkel gereserveerd en kon ik hem de volgende dag gelijk passen en omruilen.

Prima Service

Robert 23-06-2020

Ruime keuze en vooral een zeer goede service.
De service van camera nu is de beste die ooit heb mee gemaakt.
Ze reageren meteen en alles wordt zeer correct afgehandeld.
Mensen zijn zeer vriendelijk .

Evelien 23-06-2020

Super fijne webshop
Ook de winkel in Apeldoorn.
Goed advies en zeer vriendelijk geholpen. Kan hem
iedereen aanbevelen

Florian 23-06-2020

Bestelling verloopt vlotjes en ook het verzenden van het product gaat snel. Heb tussentijds de klantenservice nog gecontacteerd en kreeg snel en duidelijk antwoord! Kortom: prima webshop!

Joffrey 23-06-2020

Ik zat te twijfelen over waf vior mij de beste oprie was bij mijn keuze voor een filter. Ik belde en kreeg een zeer vakkundige heer aan de telefoon. We praatten wat en hij gaf mij de plussen en de minnen. De uiteindelijke keus liet hij aan mij. Top!

Irene 23-06-2020

Ik vind het een prettige site die je ook als hobby fotograaf goed op weg helpt. Het is overzichtelijk en de levering is altijd netjes verzorgd en snel!

Sandra Van Roessel 23-06-2020

Betrouwbaar bedrijf. Verstuurd snel enig tijd. Kleine sd-kaart maar goed verpakt zodat hij niet kwijt kan raken net de post.
Goede prijs/ kwaliteit.
Echt aan te bevelen!!!

Goed en betrouwbaar 23-06-2020

Goede prijs /kwaliteit verhouding. De site is overzichtelijk en zeer gebruikersvriendelijk. Afhandeling, betaling en verzending gaan zoals je mag verwachten. Bovendien is de verzending razendsnel. Zeer tevreden over deze zaak.

Frederique Huisman 23-06-2020

Ik had een draadloze trigger besteld en in gebruik genomen, maar kreeg hem niet aan het werk. Wat bleek dit product vertoonde bij canon camera's wel vaker problemen. Ik kreeg een andere opgestuurd die prima werkte. Het (kleine) prijsverschil hoefde ik niet te betalen. Super!

Robin 23-06-2020

Keurig geholpen aan de telefoon, en de bestelling op tijd geleverd. Ik raad CameraNu aan!

M van der Heijden 23-06-2020

Groot assortiment, deskundige medewerkers, betrouwbaar, echte service, en echte winkels waar je langs kunt gaan!

Arne 22-06-2020

Mooie en overzichtelijke site met aanvaardbare prijzen. Eerst duidelijk geïnformeerd via mail en daarna de bestelling geplaatst (zelfs tijdens Corona ging de communicatie en levering vlot!!)
Het zit er dik in dat hier nog zaken besteld worden.

Lopke 22-06-2020

Bestelling was afgeschreven van mijn bank, maar volgens Camera.NU niks betaald! Veel heen en weer moeten bellen voordat het geregeld was, uiteindelijk paar dagen te laat mijn bestelling dus gekregen. Helaas! Verder was (*), van de klantenservice ondanks al het gedoe wel begripvol en aardig. Uiteindelijk toch leuk mijn pakket gekregen.

Jasper 22-06-2020

Afgelopen dagen een aardige uitbreiding op mijn kit gekocht, goede service, goede producten, snelle levering en ook goede 'nazorg' d.m.v. mailtjes met extra info en blog-posts

Wolbert 22-06-2020

Ik heb verschillende dingen bij CameraNU gekocht en altijd ging alles vlekkeloos.
Het advies in de winkel is altijd goed en de focus ligt niet direct op het duurste verkopen maar op wat het beste voor de klant.
Ik ben altijd vriendelijk geholpen door iemand die kennis van zaken heeft.
Mocht je last van keuze stress hebben dan zou ik aanraden om langs te gaan, mocht je zeker zijn van je keuze dan is de webshop een goede optie.

Hanah 22-06-2020

Na zeer kundig advies in het CameraNu filiaal in Eindhoven heb ik uiteindelijk online bij CameraNu mijn nieuwe Sony A7 III besteld. In het filiaal werd alle tijd genomen en werd ik goed geholpen. Deze Sony is mijn eerste 'professionele' camera, dus ik had nogal wat vragen, maar die werden rustig en duidelijk beantwoord. Ik had de camera in de winkel willen kopen, maar door tijdgebrek heb ik hem toch online gekocht. De camera werd snel bezorgd en was keurig en veilig verpakt. Er zit extra garantie op van 5 jaar en ook nog 3 jarig gratis sensor-cleaning. Ik ben erg blij met de gekregen service én met mijn nieuwe camera!

Diricx D 22-06-2020

ik was op zoek naar de Yonguo YN-E3-RT II Transmitter en deze was voorradig bij CameraNu - ik had problemen met mijn account te activeren (die account had ik vroeger reeds gebruikt) maar dit wou niet lukken. ik heb dan uiteindelijk besteld zonder account en onderaan dan de account met hetzelfde e-mailadres en een nieuw wachtwoord gemaakt en dit lukte wel. Vanaf dan ging alles vlot, bewijs van betaling, faktuur, enz en enkele dagen later was het pakje geleverd zoals het hoort.
Misschien eens nakijken waarom het inloggen niet lukte de eerste maal - en ik hoop dat bij een volgende bestelling mijn nieuw wachtwoord nog geldig zal zijn.

Maar het belangrijkste is bestellen en enkele dagen later netjes geleverd.

Happy 22-06-2020

Ben reeds Jaaaaaaren klant bij Cameranu.nl.

Jammer dat je ze niet in België tegenkomt.
Ben er van overtuigd dat jullie net als AH in Vlaanderen kunnen schoren.
Suggesties zijn Antwerpen/Gent/Brussel.

Ge weet, ik wil uitgenodigd worden

Hoe dan ook, veel succes en blijf trouwe klant.
Tot later.

Gr

Leeuwje 22-06-2020

Super winkel alle twee maal iets gekocht en zeer snel geleverd aan mij heb je een vaste een nieuwe cliënt En nog maar een maand dan ik de website winkel ken Bogend bedankt voor de goeie service

Najva 22-06-2020

Het product was niet direct op voorraad. De eigenaar heet toch diezelfde dag mij gebeld om dat door te geven en een oplossing te bespreken. Ik vond dat erg attent. Dit maakt het verschil met andere en minder persoonlijke webshops.

Jan 22-06-2020

Een paar dagen geleden (vrijdag 12 juni 2020) schoonmaakvloeistof voor de camerasensor besteld. En nog dezelfde avond kreeg ik bericht dat de bestelling het pand verlaten had naar PostNL, die de bestelling al op maandag 15 juni aan mij aanbood. Een dag eerder dan ik verwachtte. Ik zou zeker deze winkel aanbevelen. Ik geef een 9, maar alleen omdat een 10 ongeloofwaardig maakt. In werkelijkheid is CameraNU mijn one-stop adres voor mijn bestellingen. Daar ga ik als eerste heen.

Rob 22-06-2020

Prima webshop, duidelijke pagina's en een zeer scherp geprijsd aanbod.
Door mij geselecteerd item was op voorraad en meer dan 25% goedkoper dan de concurenten.

Ben 22-06-2020

Erg goede klantenservice met erg snelle reacties via o.a. WhatsApp. Ook ben ik telefonisch goed geholpen en er wordt goed meegedacht over een eventuele snellere levering. Ook was er in de winkel zelf erg veel kennis van de producten en producten die zij zouden aanraden waar vele andere concurrenten van kunnen leren. Al met al een aanrader!

Dai Nei 22-06-2020

Ik Heb een maand geleden een prachtige Camerarugzak voor een hele goeie prijs gekocht via de website, (die de volgende dag al aankwam), en ik heb een mooie Carl Zeiss Camera lens besteld voor mijn Nikon Camera, waar ik echter nog even op moet wachten, (ik heb begrepen dat dit door leveringsproblemen kwam ivm de coronacrisis). Ik wou even afwachten met mijn Review tot alles rond was maar kon het niet Langer laten Toch een Review te geven, met name over mijn ervaringen met de Informatieve Website en de gesprekken die ik ter orientatie heb gevoerd met enkele mensen van de klantenservice. Allereerst wil ik zeggen dat ik al jaren niets meer aan fotografie heb gedaan dus van begin af aan alles weer op moet pakken en hoewel je wel het een en ander over Fotografie op internet kunt vinden vond ik na informatieve stukjes te hebben gevonden op de website van camera.nu eigenlijk in Hapklare brokken de informatie die ik zocht en nodig had om meer inzicht te kunnen krijgen over Termen en dingen die je moet weten als je wilt gaan Fotograferen en begrijpen waar je mee te maken krijgt wil je daar de juiste benodigdheden en apparatuur voor uit kunnen zoeken juist op dezelfde website:
Kortom de Website bied je niet alleen een enorm groot assortiment mooie uitrusting het Helpt je ook, mocht je daar nog niet zo goed van op de hoogte zijn, of niet meer, inzicht te krijgen in de verschillende dingen die nodig zijn om een beter begrip te krijgen in fotografie en alles wat daar bij komt kijken. En het Leuke is : ze leggen het in mijn ogen beter, en inzichtelijker, uit dan waar ik het tot nu elders heb aangetroffen. Het was voor mij een enorme hulp om mijn versleten kennis weer op te halen. Ik ben technisch geschoold, dus het technisch denken is wel aanwezig en kan hier wel wat mee. Ook beviel het telefonisch advies mij wel erg goed: men probeert je niet perse het duurste te verkopen als een goedkopere Optie misschien wel beter is. Wel vond ik het jammer dat wanneer men door heeft dat je een beginner bent het gesprek een andere wending neemt: het is in mijn ogen heel mooi wanneer je misschien veel mag weten over een onderwerp en meer ervaring hebt maar ik vindt het wel prettig wanneer je serieus genomen word als Leek! Dit vond ik jammer, maar dat mag de pret niet drukken. Tot nu toe ben ik erg tevreden, met name over de in mijn ervaring Zeer Informatieve Website! Petje Af!

Geoffrey Tfelt 21-06-2020

Duidelijke webshop, zeer scherpe prijzen en uiterst snelle levering. Echt een aanrader.

John 21-06-2020

Snel geleverd en uitstekende prijs . Volgende keer als ik wat nodig zeker eerst weer kijken op hun website.

Olga 21-06-2020

Cameranu,nl heeft prachtige spullen, voor net wat minder dan andere winkels, voor de pro maar ook voor de hobby fotograaf. Ik ben erg tevreden met de snelle levering, had het reflectiescherm binnen een dag in huis. Heel erg blij mee!

Bart 20-06-2020

Ik heb verschillende camera's en lenzen bij CameraNU gekocht en altijd ging alles vlekkeloos. ik kreeg de indruk dat het een goedlopende webshop was. Maar dat bleek helemaal niet zo. Want toen ik een probleem had met mijn Nikon camera, kon ik bij hen langs komen in Urk, wat voor mij hun dichtstbijzijnde locatie is. Toen ik daar binnen kwam zag ik tot mijn verbazing een fantastische fysieke winkel. Daarnaast werd ik heel vriendelijk en zeer ruimhartig (het was eigenlijk zowat sluitingstijd) geholpen door iemand die kennis van zaken heeft. Een tweede collega kwam er bij toen we op iets onverwachts stuitten. Gezamenlijk werd het probleem opgelost. Ik mocht een speciale kable meenemen en als mijn probleem niet opgelost was mocht ie weer terug. Allemaal heel geschikt en behulpzaam. Als ik binnenkort tijd heb ga ik nog es langs om 'echt' te winkelen.

Roy Manuhutu 20-06-2020

Zoals gebruikelijk weer super goede service bij jullie. Ook fijn de coronamaatregelen in de winkel.

Paula huls 20-06-2020

Fijn dat 't mogelijk was om op de hoogte gebracht te worden als 't artikel weer leverbaar was. Toen ik de mail kreeg van dat 't weer in voorraad was, heb ik meteen besteld. Levering was snel. Top!

Henk Roelfs 20-06-2020

Ik heb een wildcamera gekocht in de winkel in Apeldoorn. We zijn deskundig geholpen door een enthousiaste medewerker. Ik kreeg zelf een duurdere lader voor het zelfde geld als een goedkopere versie die niet voorradig was. Super winkel!

James 20-06-2020

Super heldere online winkel, ben echter naar een van de vestigingen gegaan voor advies maar daar krijg ik veel hulpvol advies en ook onwijs vriendelijke aardig hulp!

Ben Pereboom 20-06-2020

Mijn motivatie/beoordeling laat zich het beste verwoorden door het feit dat ik hiere al jaren en jaren mijn foto apparatuur koop. Als er iets niet helemaal goed is (en dat is mij jaren geleden maar één keer gebeurd) dan weet CameraNU dit op een excellente wijze op te lossen. Ook één keer een aanspraak gedaan op garantie van de fabrikant ... dat werd door CameraNU volledig overgenomen, ik had er geen omkijken naar.
Met andere woorden: klantgerichtheid, vertrouwenwekkend, oog voor kwaliteit, uitstekende advisering

Marco 19-06-2020

Ruim assortiment met interessante aanbiedingen. Bestelproces is erg eenvoudig en verzending gaat bijzonder vlot. Had een beschadiging in de draagtas van het statief dat ik had besteld, direct bij ontvangst gemeld en dat wordt door de klantenservice van Camera.nu zeer goed (en snel) opgelost.

Remi 19-06-2020

Ik heb hier een product kunnen kopen dat ze bij andere winkels niet (meer) hadden. Daarnaast was het bestellen via de website makkelijk en snel. De volgende dag had ik het product in huis. Het is mooie kwaliteit. Ik ben zeer tevreden.

Foto Van Der Velde 19-06-2020

Het product werd snel en keurig verpakt geleverd. Snelle levering. Prijsstelling van het produkt was erg goed. Vandaar dat er gekozen is voor CameraNu !
Goede site. Makkelijk doorzoekbaar met een enorm divers produktaanbod.

Pieter 19-06-2020

Deskundig advies en prima service bij aanschaf camera. Veel direct op voorraad en mooie combideals

veron 18-06-2020

Ik heb werkelijk nog nooit zulke goede service gehad bij een winkel, kreeg goed advies over belichting en wat het beste voor mij was. Het toppunt van alles was nog wel dat ik gewoon door een medewerker naar mijn bushalte werd gebracht omdat het ver lopen was! Geweldig en dit is vanaf nu mijn nieuwe go-to camerawinkel, dag kameraexpress!

Wilma de Kok 18-06-2020

Al vaker besteld bij Cameranu.nl en goede ervaringen hiermee. Ook regelmatig in de winkel in Urk geweest. Perseneel heeft veel kennis en erg behulpzaam en vriendelijk. Ik zql Cameranu bij iedereen aanbevelen.

Eugenio 18-06-2020

Super service with quick reaction times and replies to enquiries to customer services which are to-the-point, timely, and helpful.

Henri 18-06-2020

In één zin “Goede wijn behoeft geen krans “ verder valt er niets meer aan toe te voegen.

Jurgen Tukker 18-06-2020

Ik ben vaak bij Cameranu in Apeldoorn geweest. Mooie ruime winkel. Geen vraag is te gek. De medewerkers geven altijd reëel advies. Ruime sortering in het klein materiaal. Je kunt gratis voor de deur parkeren. Personeel is bijzonder goed thuis in het meedenken in oplossingen die mij helpen in keuzes maken.

Robert 18-06-2020

Ik werd op een prettige manier geholpen in de winkel. De camera was niet in voorraad, maar werd zonder problemen vanuit de hoofdvestiging toegestuurd en was de dag erop al in huis. Prima service!

P C de Vos 18-06-2020

Vriendelijk en deskundig personeel. Goede aandacht voor mijn wensen. Interessant aanbod tweedehands objectieven.

Pien94 18-06-2020

Cameranu ken ik, omdat ik eerst veel bij Cameratools kwam. Daarvan ben ik de snelle en vriendelijke service gewend. Het was dan ook niet meer dan logisch voor mij om toch mee te gaan in deze verandering. Snelle levering is fijn, maar vriendelijkheid en klantcontact vind ik persoonlijk nog veel belangrijker.

Sam 18-06-2020

Heerlijke website! Na goed gezocht te hebben naar een grafisch tekendisplay, en na een minder leuke ervaring met Amazon, hebben we toch maar gekozen voor een Cintiq van Wacom. Super fijn dat hier er ook gewoon nog 5 jaar garantie bijkomt.
Het pakket was snel verzonden en snel aan de deur.

Ik raad het dus zeker en ik ga hier dus echt nog wel vaker bestellen!

Alvasi Reclame - Erik 18-06-2020

Prima! Product was er niet meer, maar ik werd van alle webshops door cameranu.nl als eerste benaderd. Hierdoor heb ik mijn nieuwe drone hier besteld!

ABFB 17-06-2020

Ik heb even moeten zoeken naar een super8-scanner, want het enige niet - professioneel model dat momenteel op de markt is, was op diverse plaatsen uitverkocht. Hier dus meteen gevonden. Zeer gebruiksvriendelijke website. Correcte en snelle afhandeling van mijn bestelling. Prima ervaring, ik ben klant geworden :).

Peter 17-06-2020

Ik kon geen keuze maken bij de aanschaf van een artikel. Zelfs twee keer ingebeld om technische ondersteuning in te roepen. Daarna kon ik wel een goede keuze maken en in de praktijk blijkt dat nu ook. Nadat ik het artikel netjes op tijd binnen kreeg, nog een keer gebeld over hoe ik dit het beste kon gebruiken. Ook nu werd ik weer prima geholpen. Bij deze aanschaf dus 100% tevredenheid!

ingvar 17-06-2020

super goede service en eerlijk advies. Verkoper wil niet het maximale verkopen maar kijkt naar je wensen en wat bij je past.