Deze score is berekend op basis van 2395 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Luis Leonardo 12-05-2017 Via de website gekocht

Best prices and service in The Netherlands

They have the best prices and service in The Netherlands. Also they have next day deliveries and multiple ways of payment, including Paypal.

Giel van Oijen 12-05-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd: prima service!

Door de uitstekende ervaringen bij eerdere bestellingen ook nu weer bij Cameranu besteld. Ook nu weer eerste klas afhandeling.

Shaunyisabella 12-05-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service !

Het was erg makkelijk en overzichteijk om te bestellen.
De optie om het dezelfde dag nog in huis te hebben is zo ideaal!
Ik kon die zelfde dag nog meteen aan de slag. Dat wil iedereen natuurlijk.

Jeanette 12-05-2017 Via de website gekocht

Hartstikke goed

Overzichtelijke website. Prima prijzen. Voor € 1.99 extra had ik mijn product nog dezelfde dag in huis. Alles helemaal goed.

jchmwenn 12-05-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en snel!

Het product dat ik heb gekocht was goedkoper dan bij andere websites en ook bij de maker van het product zelf. Daarnaast kon ik het voor 12 uur bestellen en kreeg ik het dezelfde avond nog thuis (voor maar 2 euro extra)

Yvonne Ris 11-05-2017 In de winkel gekocht
Urk

Grote verrassing ! Prachtige zaak en deskundig personeel !

De winkel is indrukwekkend met een enorme voorraad aan fotocamera's en toebehoren.
De medewerkers zijn zeer klantvriendelijk, behulpzaam en deskundig.
Nadat ik de website had bekeken, besloot ik de winkel te bezoeken in Urk en daar zou ik zeker weer naartoe gaan als ik iets wil aanschaffen. Wat een prachtige zaak en fijne enthousiaste medewerkers, compliment hoor !

avano 11-05-2017 Via de website gekocht

Snel en goed.

Duidelijke website met een ruim assortiment. Snelle levering en dat alles voor een eerlijke prijs. Gewoon goed.

Brenda 11-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Tekentablet besteld tegen een mooie en veruit de laagste prijs. Savonds besteld en volgende middag in huis. Goed ingepakt.

van Wegberg 11-05-2017 Via de website gekocht

Redelijke service

Heb een week geleden 2 paar katoenen handschoenen besteld.
Maar er was maar een paar vooraadig.Dacht dat ze een paar alvast zouden sturen , maar nee kreeg gisteren bericht dat ze verzonden waren.Vandaag niets ontvangen dus zullen ze morgen pas komen.
Dit is vrij lang omdat ik een paar eigenlijk zondag nodig had maar ben moeten terugvallen op mijn oude handschoenen.
Jammer eigenlijk.

Officiele reactie van CameraNU.nl 12-05-2017

Beste heer van Wegberg,

Jammer dat we u met onze service hebben teleurgesteld. We hebben naar aanleiding van de beschikbare voorraad meteen een mail gestuurd om aan te geven dat de bestelling binnen enkele dagen verstuurd zou worden. Daarin hebben we verzuimd om u te wijzen op de mogelijkheid om de bestelling eventueel in delen te leveren.
Daarbij heeft u ook gekozen voor verzending via briefpost, dus niet als pakket. Door deze verzendwijze is een bestelling ook nog eens langer onderweg dan voor een pakket noodzakelijk is.

We bieden u onze excuses aan voor de tegenvaller, en we hopen dat we u snel nog eens mogen begroeten zodat we kunnen laten zien dat we toch echt de 9,2 waard zijn.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

luit 11-05-2017 Via de website gekocht

sigma

Goede website en snelle levering het product wat ik heb gekocht was snel te vinden op de site daarna snelle levering

John 11-05-2017 Via de website gekocht

Verkeerde levering prima opgelost!

Na eerst een verkeerd artikel te hebben ontvangen is de juiste zonnekap voor mijn objectief supersnel alsnog geleverd

Wilke van der Horst- Lankman 11-05-2017 Via de website gekocht

Camera.nu doet wat het belooft!!

Ik heb voor Camera.nu gekozen vanwege de hoge waardering bij Kieskeurig! En ja. Ze verdienen die hoge waardering want het is zeer goed verlopen. Hartelijk dank.

Tonny 11-05-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website en snelle levering

Ik heb deze shop gekozen vanwege de laagste prijs die werd aangeboden, duidelijke website en gratis verzending.

Dennis van der Graaf 11-05-2017 Via de website gekocht

Goede service, kwaliteitsproduct en goede verpakking!

Een goede prijs/kwaliteitsverhouding met een snelle service zorgde ervoor dat CameraNU.nl mij overtuigd heeft om het product te halen bij deze winkel. De verpakking was netjes en goed bedekt met luchtdelen waardoor mijn camera in goede staat aankwam. De bon en beschrijving samen met de e-mailservice gaven mij een voldaan gevoel over de aankoop van het product bij CameraNU.nl

Ben Bos 11-05-2017 Via de website gekocht

Aftersales onderscheidt webshops van elkaar!

CamaraNu heeft een meer dan voortreffelijke aftersales. Dure scanner gaf problemen. Dure terug voor reparatie. Duurde heel lang, bij fabrikant Reflecta. Kreeg iedere week update van CamaraNu. Na 9 weken scanner terug. CamaraNu was al wat argwanend: geen reparatie verslag bijgevoegd.
Avond van ontvangst 100 scans gemaakt. vanaf 90 ging het weer mis. 's Nacht om 2u30 gemaild naar CamaraNu. " stuur maar gauw terug, dan krijg je een nieuwe"
Dat is aftersales met alleen maar hoofdletters!

Hugo 11-05-2017 Via de website gekocht

Super fast delivery and awesome product.

Hi, thanks for sending my new "Feiyu Tech FY-G4 S Handheld Gimbal" that fast. About the stabilizer, well what I test so far amaze me, it works better than I was expecting. Very happy with the result.

Stefaan Deceuninck 11-05-2017 Via de website gekocht

Super Snelle Service

Op de eerste plaats aangetrokken door de gunstige prijs van het beoogde artikel, daarna verrast door de klantvriendelijke webshop gevolgd door een vlugge verzending en feilloze aflevering. Als kers op de taart een héél professioneel verpakt artikel dat volledig aan de verwachtingen voldoet. Meer moet dat niet zijn !!!

Tjaard 10-05-2017 Via de website gekocht

prima voorelkaar

De webshop is mooi overzichtelijk ingedeeld. En kon al snel vinden in een paar kliks wat ik zocht. Ook de info van de producten is duidelijk en uitgebreid . Dit mis ik nog wel eens elders. De service was snel en super. Ik zal hier ook zeker weer iets bestellen.

Johan 10-05-2017 Via de website gekocht

Volgens het boekje...

Cameranu.nl is een duidelijke en overzichtelijke site. Als ik iets nodig heb voor mijn camera kijk ik als eerst op deze site. Leveringen zijn altijd op tijd en netjes verpakt. Maar ook de apparatuur is gewoon goed, mooie en goede kwaliteit.
Wat dat betreft heb ik echt niks te klagen over Cameranu.nl en dat doe ik dan ook zeker niet!
Ga zo door Cameranu.nl!!

Tessa 10-05-2017 In de winkel gekocht

Een nieuwe camera

Ik ben zelf in de winkel geweest ik kreeg hele goede informatie van de personen die mij hielpen! Jammer genoeg was de camera die ik wilde uitverkocht dus kreeg ik hem niet gelijk mee! Maar hij werdt bij me thuis netjes bezorgt! En alles werkt prima !!

Sandra 10-05-2017 Via de website gekocht

snelle service!

Eind van de middag een achtergrond rol besteld voor mijn fotografie hobby. De volgende ochtend was hij al binnen. Netjes op de hoogte gehouden via de email Hoe de bestelling verliep. Kortom top service!

Richard Bot 10-05-2017 Via de website gekocht

Een top camera winkel .

De site is zeer gebruiksvriendelijk. De kennis van de medewerkers is goed. Service is goed. Snelle levering. De keuze is enorm. 't Is gewoon een geweldige zaak!

HK 10-05-2017 Via de website gekocht

Heldere website

Een tijd geleden in de CameraNu winkel geweest, vriendelijke benadering. Website met informatie video's helpt ook. Vlot antwoord gekregen bij email vraag. Heldere website, prijsstelling ok. Geeft vertrouwen. Panasonic Lumix DMC-FZ1000 aangeschaft, prima camera.

HBG 10-05-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Overzichtelijke webshop, vriendelijke klantenservice, veel aanbod, mooie prijzen en supersnelle levering

JpvL 10-05-2017 Via de website gekocht

voor een cadeau zeg ik chapeau

De shop waar ik digital kennis mee heb gemaakt komt zeer professioneel op mij over
Ik zocht een cadeaubon voor een kennis die fotografie als hobby heeft en mij op dit bedrijf attendeerde.
De bon was snel besteld en werd zorgvuldig afgeleverd. Ik blij en mijn kennis blij!
Tevredenheid voor de klant staat dit bedrijf hier garant! CHAPEAU!

Frank 09-05-2017 Via de website gekocht

Voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! - in mijn geval niet

Ik heb gekregen wat ik besteld had dus daar is verder niets mee aan de hand. Wat ik wel vervelend vond was dat hoewel ik voor 23:59 uur besteld had en ik ook per email bevestiging kreeg dat de order de volgende dag bezorgd zou worden, ik mijn bestelling met een dag vertraging bezorgd kreeg. Niet netjes van cameranu.nl

Officiele reactie van CameraNU.nl 10-05-2017

Hoi Frank,

We zien inderdaad dat jouw bestelling om 23:46 bij ons is binnen gekomen, maar het lijkt er op dat de bevestiging van je betaling net niet op tijd is verwerkt. Daardoor is de bestelling pas de volgende ochtend verwerkt. We vinden het erg vervelend dat we je hierin hebben teleurgesteld, en zoeken uit wat de vertraging kan hebben veroorzaakt. We hopen je een volgende keer nog beter van dienst te zijn.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

P.W. 09-05-2017 Via de website gekocht

Handig en superservice

Op zoek naar een polsgreep voor mijn systeem camera. Op de website heldere informatie zodat de keus snel gemaakt was. Levering na 1 dag al. Product voldoet volgens beschrijving, zelfs met veiligheid om te voorkomen dat de camera uit jr hand glipt. Top dus!

Esther 09-05-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, makkelijk en direct.

Nadat ik via het internet de acculader voor een hele scherpe prijs op deze website heb gevonden. Had ik de lader volgens duidelijke afspraken een dag later in huis. Heel praktisch en goed geregeld!

everd soons 09-05-2017 Via de website gekocht

Scherp in beeld

Zeer ruime en brede productkeus, snelle, correcte levering, keurig verpakt. Prima, ook voor de scherpe/scherpere/scherpste klant.

Wendy 09-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Was mijn lensdop verloren, en heb direct s avonds een nieuwe besteld die de volgende dag al binnen kwam! Superblij mee, snelle service

Wim dK 09-05-2017 Via de website gekocht

Keurig en correct bedrijf !!

De service , breed scala aan producten , snelle levering ! Een uitkomst wanneer je eigen camera aan diggelen is gevallen net voor je vakantie !!

Karin 09-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering.

Goede informatie op de website met ondersteunend filmpje, scherpe prijsstelling en vlotte levering.
Ook de 'paketten' zijn goed samengesteld en maken kiezen gemakkelijk.

Marc H. 09-05-2017 Via de website gekocht

Verwachtingen uitstekend waargemaakt!

Eenvoudige navigatie in webshop, uiterst snelle levering (volgende dag 8.30u) en goed verpakt! Dik voor elkaar bij Cameranu,nl.

Raymond Barth 09-05-2017 Via de website gekocht

Vanuit Griekenland besteld, bij thuiskomst geleverd!

Op vakantie in Griekenland heb ik mij georienteerd naar een drone. De beste beschrijvingen vond ik bij Cameranu.nl evenals de mogelijkheid , uit voorraad mijn pakketje samen met mij thuis aan te laten komen.
Alles netjes op tijd geleverd, cameranu.nl verlengd mijn vakantiegevoel door precies te doen wat zij beloven.
Ik heb al enkele succesvolle vluchten gemaakt met mijn drone.

wim Berends 08-05-2017 Via de website gekocht

Top

Altijd snelle levering, super assortiment, kwaliteits artikelen, goede service en begeleiding en tenslotten een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Jo Ruijs 08-05-2017 Via de website gekocht

Prima gegaan allemaal

Scherp geprijsd, prima site en keurig verpakt allemaal, en dit is niet de eerste keer dat ik bij Cameranu besteld heb, dit is elke keer prima verlopen, een keer een product terug gestuurd en geld was binnen enkele dagen terug op mijn rekening.

Hans O 08-05-2017 Via de website gekocht

Monopod

Vorige week een carbon Monopod statief van Gitzo gekocht bij Cameranu.nl. Ze hadden keuzen uit diverse soorten, maar door de vergelijker de gemakkelijk de juiste kunnen kiezen. Besteld en een dag later in huis. Fijne en stabiele monopod, eerste ervaringen in het veld zijn positief. Levering, product en prijs - alles dik in orde.

massimorandag 08-05-2017 Via de website gekocht

Sterk aanbod en goede service

Cameranu.nl heeft veel aanbod aan camera's en camera gerelateerde spullen. Ook is het betalen makkelijk en overzichtelijk.

Krister 08-05-2017 Via de website gekocht

Perfect in orde ontvangen en goed geinformeerd over zending

Ik heb bij camera.nu besteld omdat zij als enige het product hadden. Ik vond de website duidelijk en overzichtelijk. Het bestel procedure was snel, mijn gegevens werden automatische gevonden van de laatste keer. Producten had ik snel in huis, ook al moest het in twee leveringen ivm voorraad.

Peter Voetman 08-05-2017 Via de website gekocht

Ik had een zonnekap besteld.
Die was niet goed.
Er is een nieuwe opgestuurd.
Er werd niet gevraagd of ik de oude terug wilde sturen.
Dat vind ik service van de bovenste plank.
Groet peter

J.R 08-05-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site met veel producten

Mooie site met veel producten,een duidelijke beschrijving van de producten.
En een super snelle levering

Michel 08-05-2017 Via de website gekocht

zowel product als de bezorging is top!

Mooi product en goede bezorging.

Prima dus

Ben supet tevreden. gebruikersgemak van de camera en de goede zoom.
Inmiddels al mooie foto's kunnen maken.

Daar kan geen smartphone tegenop!!

Piet 08-05-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Als extra assescoire kocht ik nog een polarisatiefilter voor mijn Lumix DC-FZ82, de volgende dag al in huis.
Een prima zaak daar in Urk, maar hoe schrijf je in godsnaam asesoire, al tien keer een rooie golflijn eronder.

Wim Lagendijk 08-05-2017 Via de website gekocht

Op maandag mijn camera besteld (Panasonic TZ80), de volgende dag afgeleverd, keurig op de door Postnl genoemde tijd. Alles keurig verpakt. Ook de bestel afhandeling en het betalen gingen gemakkelijk en zonder problemen.

T Kroeze 08-05-2017 Via de website gekocht

Ontzettend gemakkelijk en uitstekende service!

Ik was opzoek naar een makkelijk statief om wat filmpjes mee te maken en kwam zo uit bij CameraNu. Ik keek op de website en het assortiment was enorm! Omdat ik zelf niet veel weet over video's en fotografie heb ik gebruik gemaakt van de statiefvinder en ik kwam zo uit bij een aantal statieven die geschikt waren voor mijn doeleinde. Ik heb een statief besteld, en had deze ontzettend snel in huis. De levering was erg goed, en het product was beter dan dat ik had verwacht. Ik ben er ontzettend blij mee, en ga zeker meer bestellen bij CameraNU! =)

Pjedro 08-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering top aanbieding

Getriggerd door een hele mooie inruilactie contact gehad met de klantenservice. Snelle reactie en heldere toelichting waarom mijn oude camera niet meer in te ruilen was. Top ook dat er eerlijk werd aangegeven dat marktplaats waarschijnlijk een betere optie is. Uiteindelijk niets ingeruild, maar wel een hele mooie camera gekocht en de volgende dag al in huis !

HBG 07-05-2017 In de winkel gekocht

Helemaal goed!

Uitstekend geholpen in de winkel bij het uitzoeken van een geschikte flitser. Vriendelijke medewerker die me duidelijk vertelde wat de opties waren, zonder me meteen het duurste aan te smeren.
Helemaal goed!

Peter 07-05-2017 Via de website gekocht

keurig en snel

Het maken van de juiste keuze ging heel soepel in de shop (web).
De afhandeling was heel netjes en snel.
bezorging volgens afspraak tiptop

MarWink 07-05-2017 In de winkel gekocht

Duidelijke uitleg

Ik werd heel goed geholpen door een meneer die er veel verstand van had! Hij luisterde goed naar wat ik wou en daar hebben we de perfecte camera voor mij bij gekozen!

Iris 07-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service, super betrouwbaar!

De website van Cameranu.nl is erg duidelijk en overzichtelijk. Ze hebben ruime keus en een super sneller levertijd! Dit is min tweede aankoop bij Cameranu.nl en ik ben weer erg tevreden!