Deze score is berekend op basis van 2278 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bert 23-06-2017 In de winkel gekocht
Camera nu Urk

Geen goed gevoel

Ben op advies daar gekomen en binnen half jaar lens en de binnen 2 jaar camera stuk geen vervanger en bij andere aankoop niet vriendelijk te woord gestaan ..weinig service jammer valt me tegen wel vriendelijk bij de service balie

Officiele reactie van CameraNU.nl 26-06-2017

Hoi Bert,

Bedankt voor je review, en fijn dat je ons wel vriendelijk vindt. Als een product binnen de garantieperiode defect gaat kunnen we het altijd voor je opsturen ter reparatie. Een vervangend artikel is dan niet aan de orde, maar we doen wel altijd ons best het ongemak zo klein mogelijk voor je te houden.
We hopen dat we je probleem alsnog op een goede manier kunnen oplossen.

Hartelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl

Hans 23-06-2017 Via de website gekocht

Prima shop

Prima online winkel voor fotografiespullen. Artikel snel geleverd en volgens verwachting. Ga ik vast nog eens iets bestellen.

Alfred 23-06-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

Na dd bestelling bleek de betaling via ideal wegens externe factoren niet gdlukt te zijn. Na een duidelijke melding gekozen om de betaling op andere wijze uit te voeren. De producten zijn zoals afgesproken de volgende dag afgeleverd.

TOP

Renee 23-06-2017 Via de website gekocht

Prima!

Cameranu bood de camera die ik wilde het goedkoopst aan. Daarnaast verzenden ze ook nog sneller dan bijvoorbeeld canon, die er 2-3 werkdagen over doet. Ook de 5 jaar garantie is mooi meegenomen. Zeker wanneer je bedenkt dat andere bedrijven maar 2 jaar bieden. Camera is goed aangekomen en veilig verzonden. Al met al dik tevreden!

j.smol 23-06-2017 Via de website gekocht

goed en eenvoudig bruikbaar

zeer eenvoudig te gebruiken flash gels. meer dan genoeg keuze uit de verschillende kleuren. houder (lijkt) heel degelijk. was fijn geweest als er een optie was een 2e losse houder te krijgen voor nog meer flexibiliteit, maar voor 15,- is het kopen van een 2e set ook goed te foen.

Hanny Schonenberg 23-06-2017 Via de website gekocht

Zeer persoonlijk en heel fijn geholpen bij vragen

Camera.nu was de goedkoopste. Omdat ik aarzelde heb ik gebeld en werd zeer persoonlijk en uiterst bekwaam en vriendelijk geholpen door xxxxx die mij zelfs nog een kaartje stuurde.

Heleen 23-06-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Ik kreeg het product netjes in een grote doos. Het was heel goed beschermd en deed het uitstekend! Ik gebruik het product dagelijks, ik heb het nu al ongeveer een half jaar. Ik zal hier zeker vaker spulletjes vandaan halen!

Suzan 23-06-2017 Via de website gekocht

Niet tevreden

Na bestelling staat er in eens een ander artikel dan besteld op de bon. Contact opgenomen met de shop. Moest ik ineens nog een bedrag bijbetalen. Artikel geannuleerd. Nu nog dagen wachten tot mijn geld weer op de rekening is teruggestort

Officiele reactie van CameraNU.nl 26-06-2017

Hoi Suzan,

Dank voor je review, en vervelend dat je deze ervaring hebt opgedaan. Zou je ons misschien het ordernummer of factuurnummer kunnen toesturen per email? We zijn erg benieuwd wat hier is mis gegaan, en willen het graag alsnog goed met je oplossen.

Hartelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl

Bahadir 23-06-2017 Via de website gekocht

Voorheen slecht maar alsnog geweldig service gekregen!

Voorheen had ik een slechte review geplaatst waarna ik persoonlijk door CameraNU werd benaderd. Ik had namelijk een statiefkoffer besteld wat ik 1 dag later kreeg. Normaal gesproken stond er op hun website voor .... besteld morgen in huis. Nou helaas was dat bij mij niet het geval. In ieder geval ben ik persoonlijk benaderd en heb mijn verhaal kunnen doen. Zo zie je maar dat zij ook de after sales serieus nemen en naar klanten echt na aankoop ook willen luisteren en ze staan open om de klant tevreden te stellen ook na aankoop. Complimenten ! Dit gaf mij een fijn gevoel wat ik meestal niet bij andere webshops heb. En daarom beveel ik dit keer wel CameraNU aan :)

### 19-06-2017 ###
Beste lezer,
Ik heb 2 maal besteld via cameraNU.nl waardoor ik de bezorging slecht heb ervaren. 1e x had ik een glidecam besteld. Eenmaal bij de afhaalpunt was mijn pakket kwijt. Moest er persoonlijk zelf achteraan om mijn pakket weer terug te kunnen krijgen. Na alle ellende en gedoe is het gelukt om mijn pakket te krijgen. Nou 2e keer ik dacht heb een statief tas nodig volgende dag. Kwam weer terecht op CameraNU.nl. Al had ik de eerste keer slecht ervaren ik dacht ik geef hun nog een kans. Er stond op de website volgende dag geleverd. Daarnaast kreeg ik een email direct dat ik volgende dag mijn pakket zou krijgen. Volgende dag kreeg ik opeens een email met daar als mededeling dat mijn pakket pas is verstuurd terwijl ik het al moest ontvangen! Doe ons een plezier CameraNU en plaats aub de tekst niet met volgende dag geleverd :)

Zo misleid u iedere andere klant..

Had wel een goedmaker verwacht ipv hele droge email met: "Onze excuses.."

Echt slecht dit..

Dia 23-06-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Deze shop is zeer correct en heeft snel geleverd. Heb geen persoonlijk contact gehad, kon goed vinden wat ik zocht.

Janet 23-06-2017 Via de website gekocht

Prima site

Prettige overzichtelijke site met een uitgebreid assortiment.
Duidelijke omschrijvingen van de producten.
Snelle levering.

Ans 23-06-2017 Via de website gekocht

Super snelle service en levering

Duidelijke webshop, heb voor mijn man zijn verjaardag op de webshop heel gemakkelijk leuke kado's gescoord en. U maar hopen dat het de juiste kabels, parapluutjes en grips zijn en anders kun je heel gemakkelijk weer omruilen. Dus succes verzekerd!

Peter A6300 23-06-2017 Via de website gekocht

Goede producten, goede service en goede prijs

Als regelmatige internet besteller komen de zendingen altijd netjes op de afgesproken momenten aan. De spullen zijn keurig verpakt. Door het ruime assortiment vind ik ook altijd wat ik zoek en nodig heb en soms zelfs zaken waar ik zelf niet meteen aan gedacht had. De website geeft goede extra informatie over spullen die je er bij kunt bestellen. Ook de info over de producten die op de website is terug te vinden is duidelijk, zodat je direct het juiste product besteld. De mogelijkheid om een verlanglijstje te maken vind ik ook erg praktisch. Soms kom je apparatuur tegen die je niet direct nodig hebt of waar je budget voor hebt en die kun je daar dan mooi even "parkeren"

Anthony 23-06-2017 Via de website gekocht

Goedkoopste online shop en Super snelle bezorging!!

Ik moest vorige week voor mijn werk met spoed een tripod hebben.
Na een korte zoektocht kwam Cameranu het goedkoopste uit.
Bij het kiezen van verzendmethodes hebben ze ook nog een GRATIS zelfde dag bezorging.

Diezelfde avond nog tijdens het uitprinten van de aankoopbon kwam ik erachter dat ik verkeerde leverings adres had ingevoerd. Dus even snel gebeld, het juiste adres doorgegeven en binnen 5 minuten was het probleem opgelost.

Dus, om het kort te houden (tldr); in de ochtend rond 10 uur een tripod besteld, 's avonds rond 8 uur kwam de bezorger aan met mijn bestelling. En dat voor de laagste prijs en gratis bezorging! De volgende keer ga ik zeker opnieuw bij Cameranu bestellen.

Danny Lans 23-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service.

Het objectief dat ik graag wilde kopen was bij Camera.nu op voorraad en voor de goedkoopste prijs! En ik heb 6 on line bedrijven met elkaar vergeleken. Bovendien werd hij de volgende dag al geleverd! Beter kun je je als consument niet wensen. Ben zeer tevreden.

Grafillus 22-06-2017 Via de website gekocht

Gewoon perfecte organisatie

Zelf had ik teveel gelg gestort voor een bestelling wat direct werd meedegedeeld en terug gestort. De leveringen aan huis zijn gewoon perfect op data

Omamsie 22-06-2017 Via de website gekocht

Meer dan accuraat!

Supersnelle service en duidelijke website. Dezelfde dag bezorgen zonder extra kosten en binnen het tijdsbestek van een half uur. Helemaal top.

T. Ordmn 22-06-2017 Via de website gekocht

Aankoop van scanner Cannon

Was op zoek naar een scanner voor mijn kantoor, heb Canon 9000F mark II gekozen.
Ben erg tevreden over mijn aankoop snelle levering.

Tom 22-06-2017 Via de website gekocht

Probleem netjes opgelost

Onlangs heb ik een backdrop systeem gekocht met daarbij een 'counterweight'. Op de productiedag kwam ik er achter dat het geen compleet systeem was en heb ik Cameranu.nl gebeld. Zij vonden dit net zo gek als ik en gingen opzoek naar een oplossing. Helaas kon het die dag niet opgelost worden maar kreeg ik wel een flinke korting op het missende item. Daarmee is het prima opgelost.

George 22-06-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel

Altijd goede producten. .snelle levering en prima service...ik bestel al lang bij camera nu...en.heb nooit problemen gehad. Top

Joyce 22-06-2017 Via de website gekocht

Super!

Snelle levering het product dat ik wilde. Niets op aan te merken dus! Website mag wel aantrekkelijker.

Marijke 22-06-2017 Via de website gekocht

Prima webshop!

Via whatsapp heb ik een paar vragen gesteld: deze werden snel en kundig beantwoord. Prima service!
Product besteld, snel geleverd, goed verpakt. Niks op aan te merken dus. Ga zo door!

gsxr 21-06-2017 Via de website gekocht

top service, snelle levering en netjes verpakt

duidelijk, snel, service goed verpakt goed product kan niet anders zeggen ga zo door.......................................................................................................................................vooral doorgaan

Ankie van Hekezen 21-06-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Goede site, Makkelijk te kiezen, prijzen net onder andere aanbieders, snelle levering. Wat wil je nog meer!

Jeannette Ritzema 21-06-2017 Via de website gekocht

Heldere communicatie en snelle levering

Ik had twee assecoires besteld voor mijn Nikon camera. Eén ervan was niet op voorraad, maar dat werd meteen keurig aangegeven. Ik kon ervoor kiezen het voorradige product meteen te laten bezorgen en het andere zodra het weer op voorraad was. Dat ging allemaal heel snel en ik werd via de mail goed op de hoogte gehouden. Top!

Redmer 21-06-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Prima service! Goed bereikbaar per telefoon en snelle verzending! Enige nadeeltje is post.nl.. Deze geeft nauwelijks bezorginformatie.. En Avondbezorging is niet altijd een oplossing.

Ronald Bosma 21-06-2017 Via de website gekocht

Vlot en goedkoop in huis

Als je hetzelfde artikel overal kunt kopen, kies je voor de goedkoopste, die ook nog eens een supersnelle verzending heeft.
Volgende keer weer!

T. de Bruin 21-06-2017 Via de website gekocht

Zoals gewoonlijk weer top

Regelmatig al wat besteld en altijd netjes en snel geleverd
1 keer zelf een fout gemaakt met bestellen en met 1 telefoontje kreeg ik toch het juiste artikel opgestuurd

Bas 21-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service!

Cameranu.nl is altijd snel met leveren en heeft veel producten op voorraad, in de winkel zijn ze ook altijd erg behulpzaam, service is erg goed!

ovifoto 21-06-2017 Via de website gekocht

Prima site, service en prijs!

Cameranu heeft de meest complete en overzichtelijkste productspecificaties op de website, waardoor je makkelijk verschillende camera's kunt vergelijken. Telefonisch prima bereikbaar en deskundige informatie. Uitstekend adres om foto- en video apparatuur te kopen. Gespecialiseerd en daardoor naar mijn idee deskundiger dan andere online sites waar ook wasmachines en kantoorartikelen worden verkocht.

Maarten 21-06-2017 Via de website gekocht

Prima service, prima prijs, prima bedrijf!

Goeie beschrijving op de website, de beste prijzen ten opzichte van de concurrentie in zowel binnen als buitenland. Zou zeker nog eens iets kopen hier!

Léa Herveleu 21-06-2017 Via de website gekocht

Good and fast service

I chose this website because the item i wanted was cheaper and the delivery free. Also i got it very fast without paying extra costs.
However, the return policy is not very clear

S muijrers 20-06-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service en heel benaderbaar!

Ik werd zelfs gebeld om te vragen of het OK was dat 1 artikel iets later zou komen, terwijl dat ook duidelijk bij de aankoop vermeld stond; super netjes

Remco 20-06-2017 Via de website gekocht

Wat een snelheid!

Voor de eerste keer wat bij cameranu besteld en wat een service! 12.00 besteld en nog de zelfde dag geleverd. Chauffeur had in de file gestaan en kon helaas niet binnen de indicatie tijd leveren. Dit liet hij wel weten middels een telefoontje. Kortom cameranu is mij zeker niet tegen gevallen en dit zal zeker niet mijn laatste bestelling zijn!

Anton 20-06-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering!

Product voldoet geheel aan de verwachting, alle afspraken netjes nagekomen. Goed op de hoogte gebracht van de levering.

Matthijs 20-06-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Meerdere aankopen bij cameranu.nl gedaan. In de winkel en via de telefoon/mail goede service gehad en ik ben echt goed geadviseerd. Ook super snelle levering, elke bestelling dezelfde dag nog in huis. Goed bereikbaar en klantgericht. Kortom, top bedrijf.

G-A. P. 20-06-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte afhandeling

OP aanbeveling van een fotograaf, gekeken op deze site.
opvallend de goede structuur en opbouw van de informatie over het product.

Arnold van Dijk 20-06-2017 Via de website gekocht

Super snelle service en afhandeling

De site is gebruiksvriendelijk en heeft een goed overzicht.De bestelling wordt snel en correct afgehandeld.Ook de aflevering is zeer goed en snel.Het elektronisch na sturen van de factuur vindt ik bijzonder goed.

H.L.J. Rugebregt 20-06-2017 In de winkel gekocht
Urk

Ik was op zoek naar een Telelens met meer mogelijkheden

Bekend met de winkel in Urk, kwam er niet voor het eerst en vermoedelijk ook niet voor het laatst. Je wordt er op een plezierige manier behandeld , helaas was het gekregen advies niet geheel volledig en kwam ik met een lens thuis die niet werkte op mijn camera( Nikon D3100). Later kreeg ik van iemand, die ook een Nikon had, te horen dat dat kwam door de converter die bij de lens was meegeleverd. Het schijnt dat de converter alle automatische functies van de camerea uitzet. Ik heb de lens teruggebracht en het geld is is correct terug gestort.

Selma 20-06-2017 Via de website gekocht

Vrijdag voor onze vakantie een camera besteld en die zou zaterdag bezorgd worden (we zouden zondagavond vertrekken). Helaas liet postnl het afweten en werd de levering verplaatst naar maandag (zag ik op de postnl app), waarna ik heb gebeld met cameranu.nl. Zij hebben het toestel opnieuw verzonden, maar deze keer met zondaglevering, zodat ik het alsnog op tijd binnen had om mee te kunnen nemen op vakantie; top!

Menno Dijkstra 20-06-2017 Via de website gekocht

Grote keus en goed advies

Vorig jaar heb ik een simpele camera opgehaald in Urk. Mijn vertrouwen in CameraNu is inmiddels zo stevig dat ik ook per mail durfde te bestellen. Vlotte levering, ze doen wat ze zeggen

Ploeg 19-06-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering! Top camera

Na bestelling werd de camera zeer snel geleverd.
Ook de prijs is concurerend en daarbij krijg je 5 jaar garantie in plaats van de 2 jaar fabrieksgarantie!

Bert Hermkes 19-06-2017 Via de website gekocht

snelle service door deskundig personeel.

De respons-tijd is heel kort en personeel zeer behulpzaam. Het bestellingsgemak en duidelijkheid van de website is uitstekend.

dzuidgeest 19-06-2017 Via de website gekocht

Winkel waar geldt: bestellen betekent ook leveren

Eerdere bestelling heeft mij geleerd dat je van deze winkel kunt vertrouwen. Als men zegt het product te leveren, doen ze dat ook waarbij je als klant goed wordt geïnformeerd over het verloop van de zending. Zo hoort het gewoon te zijn.

Trz 19-06-2017 Via de website gekocht

Goede klantenservice, alles keurig afgeleverd

Vond online bij deze winkel een grote tas voor camerabenodigdheden, die via de webwinkel van CameraNU echt een tik goedkoper dan waar verder ook.
Ik wilde deze tas gaan gebruiken om een telescoop in te vervoeren. Een aantal vragen die ik daarover had (over specifieke kenmerken tas, en evt. retourneren mocht die zich toch niet lenen voor het doel) werd keurig en vriendelijk beantwoord door de klantenservice. De uiteindelijke bestelling verliep vlekkeloos. Ik ben zeer blij met mijn aankoop, en de manier waarop deze verliep!

Ashley M 19-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik kwam per toeval terecht bij CameraNu.nl aangezien ik een goede tas zocht voor mijn gloednieuwe camera. Ik heb een mooie uitgezocht en besteld bij hun. Ze hebben een prima service en je word helemaal op de hoogte gehouden waar het pakje is. Het is zelfs aangetekend verstuurd wat fijn is want het gaat hier in de buurt vaak mis met de post. Super service en het was de volgende dag al in huis.

Max 19-06-2017 Via de website gekocht

Winkel die eruit spring

Omdat we bakken vol met foto's hebben, zowel normale als negatieven, zochten we een goede fotoscanner om ze allemaal te digitaliseren. We hebben contact gehad met CameraNU.nl en kregen zeer snel antwoord met een link naar een fotoscanner. Toen wij zagen dat CameraNU.nl een van de goedkoopste was én 5 jaar garantie hanteerde hebben we gelijk de fotoscanner besteld. We zijn zeer tevreden met de fotoscanner en de goede service!

StefanV 19-06-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Groot en uitgebreid aanbod. Geweldig snel geleverd. Goed verpakt. Ik ga hier zeker nog een keer bestellen.

Linda 19-06-2017 Via de website gekocht

Nooit meer iets anders!!

Ik was op zoek naar een goede camera. In verschillende fysieke winkels heb ik camera's en prijzen vergeleken. Daarna ben Ik op internet gaan kijken. Ik kwam bij cameranu.nl uit en daar zag ik een camera die me meteen aansprak. Hij heeft veel mogelijkheden en was goedkoop. Een aantal jaren geleden is deze camera als beste getest. Voor mij was dit de reden dat ik deze camera gekocht heb. Ik heb hem op zaterdag besteld en maandagavond werd deze al geleverd.
Natuurlijk ben ik hem meteen gaan testen en ik ben echt meer dan tevreden. Ongelooflijk eigenlijk dat ik voor weinig geld zo'n mooie foto's kan maken!
Cameranu.nl komt bij mij dus over als zeer betrouwbaar!

Colin 18-06-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle service

Zeer fijne shop en heel overzichtelijk. Makkelijk de juiste zonnekap gevonden en besteld. Zelfde dag verstuurd en volgende binnen.