Deze score is berekend op basis van 2394 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

D. Boele 19-05-2017 Via de website gekocht

Super product, snelle levering

Bij Cameranu een lichtmeter besteld. De bestelling geplaatst en ik had het artikel een paar dagen later in huis. Super zo'n snelle levering!

Matthijs 19-05-2017 Via de website gekocht

Altijd een positieve ervaring

CameraNu is een bedrijf waar ik meerdere malen contact mee heb gehad. Niet alleen voor het kopen voor gebruikte apparatuur maar ook voor het kopen van nieuwe producten. Iedere keer is dit weer een positieve ervaring voor mij geweest.

MazzelMoaze 19-05-2017 Via de website gekocht

Super snel

vlot met versturen, en goed verpakt. en als er iets niets in orde is gewoon ff bellen en terug sturen. top zaak

Millennyum 19-05-2017 Via de website gekocht

Snel en goedkoop

Na in een fotozaak in de stad te hebben gezien dat alléén een fototent al 50 euro kostte, ben ik naar buiten gelopen en heb ik op straat via mijn mobieltje een fototent mét lampen voor bijna de helft van het geld besteld bij CameraNu. De dag erna werd het al geleverd.

C. de Bruine 19-05-2017 Via de website gekocht

duidelijke site en vlot geleverd

Door zoeken op internet ben ik terecht gekomen bij Cameranu.nl. Ze hebben een duidelijke site, snel gevonden wat ik zocht en ook op voorraad. Direct besteld en de andere dag al binnen, Super. Daarnaast direct diverse e-mails over voorraad, levertijden, factuur etc. Je wordt direct op de hoogte gehouden van je bestelling.

Eddie Kanters 19-05-2017 Via de website gekocht

alles perfect geregeld

Gekozen voor Camera nu omdat ik het bedrijf kende.Toen ik een cartridge nodig had en op kieskeurig Camera nu tegenkwam snel besteld.Voor een aankoop van nog geen 14 euro was de service buitengewoon goed

Ik geef niet snel een 10

Bij beoordelingen laat ik altijd wat ruimte over voor toekomstige verbeteringen. Maar als er gewoonweg niks is aan te merken is een 10 absoluut verdient. Bij CameraNu.nl waren alle benodigde producten op voorraad, boden ze de allerlaagste prijzen en had ik letterlijk een paar uur later alles netjes in huis…Ga zo door!

Loulou Van der Gaast 19-05-2017 Via de website gekocht

Goedkoper dan andere winkels!

Een week geleden heb ik een stabilisator gekocht voor €140,- bij Cameranu.nl. op andere websites was hij zeker €10 duurder en de service bevalt me supergoed! Heb ook wel eens eerder wat terug moeten sturen en dat was allemaal perfect verlopen.

Taco 19-05-2017 Via de website gekocht

prima

Groot assortiment. Een van de weinige shops die dit product verkopen zonder lange levertijd.
Ook nog eens geen verzendkosten. Niks op aan te merken.

Melanie 19-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Vorige week met spoed een product nodig en voor maar een paar euro extra had ik gegarandeerd mn pakje diezelfde dag nog in huis, super fijn omdat ik geen tijd had naar een winkel te gaan!
Een dingetje specifiek m.b.t. dit product (die ik heb besteld en de andere in dezelfde categorie) was het handig geweest als hier heel duidelijk bij had gestaan voor welke camera's specifiek het product geschikt is (nu staat er iets "onder meer geschikt voor camera's als" en dat is vrij breed/onduidelijk).

Prima levering

Na wat zoeken vond ik hier de geschikte kabel tegen de juiste prijs.
Na bestelling snel en goed afgeleverd.

Nina D 19-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige diversiteit en klantvriendelijkheid

De shop is mooi vormgegeven waardoor je makkelijk en snel alles kunt vinden wat je zoekt.
De klantvriendelijkheid en gemakkelijkheid met het bestellen is ook top!

Richard 19-05-2017 Via de website gekocht

Snelle afhandeling, goede omschrijving product

Duidelijke omschrijvingen van de producten, makkelijk te zoeken en veel informatie over product.
Site ziet er professioneel en overzichtelijk uit.

jelle 18-05-2017 Via de website gekocht

Goede, snelle levering

Niet bewust voor CameraNu gekozen.
Ze hadden het artikel in voorraad met een schappelijke prijs. Goed en snel geleverd. Bedankt

Eric 18-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Geweldige service!
Snel binnen en goede qualitijd.
Dus als je een keer iets wilt bestellen is deze site Echt een aanrader!!

Jim Howell 18-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, na een avondje uit binnen 24 uur in huis.

Nadat ik de bestelling had geplaatst, kreeg ik te zien dat men een personeelsfeestje had. De levering kan daar door niet één dag later plaats vinden. Voor mij geen punt. Wat schetst mijn verbazing: het door u bestelde artikel wordt vrijdag tussen 18.00 er 21.00 uur geleverd. Echt de levering is ook bij afwezigheid, na één dag. Klasse !!!

Ernst 18-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs

De fototas was in de aanbieding. Ik had al langer gezocht, maar dit was de reden om direct de knoop door te hakken. Tas besteld en die werd keurig bezorgd op het moment dat was aangegeven.

GC 18-05-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Ondanks de vermelding 'personeels uitje' toch de volgende dag geleverd. Statief doet alles wat het moet doen maar het heeft niet de stevigheid geschikt voor een professional. Het is m.i. prima geschikt voor een amateur.

f.luppes 18-05-2017 Via de website gekocht

goede prijs en snelle levering

De prijs was goed en het product werd goed afgebeeld.
Ook de bezorging ging snel. Ik ben heel tevreden.

Huub G.J. 18-05-2017 Via de website gekocht

Top Web winkel. Prima vriendelijke service en afhandeling!

Prima aanbiedingen en keuze te over. Heb vanuit Zuid Afrika, waar ik woon, met zeker 3 afdelingen te maken gehad. Allemaal vriendelijk en ter zake kundig personeel.

Ine de Vries 18-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Veel keus en snelle verzending en...niet totaal onbelangrijk: geen verzendkosten. Top.
Na het drukken op de knop verzenden krijg ik de melding: te weinig tekst. Minimaal 100 karakters. Dit vind ik een minpuntje.

monika 18-05-2017 Via de website gekocht

goeie service

prima service!
Duidelijk en overzichtelijke site.
pakketje kwam is goede staat aan en hele snelle levering.

riron 18-05-2017 Via de website gekocht

Juiste levering

Bestelling gING goed, bezorging kon je kiezen, welke bezorgdienst en wanneer, dat kostte dan wel € 2,--. Aflevering liep perfect.

MacMurcinator 18-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

's Avonds rond 22:00 uur heb ik op de webshop een artikel besteld. De volgende dag voor 10:00 uur had ik het artikel al binnen. Daarnaast is de webshop erg duidelijk en weet je als consument waar je aan toe bent. Hierover kan ik niet anders dan positief zijn.

Paul Tolen 18-05-2017 In de winkel gekocht
Urk

Een hele goede service

Ik was er om een statief te kopen. Ze namen echt meer dan de tijd voor me. Lieten heel veel modellen zien met voor en nadelen voor waarvoor ik hem wilde gaan gebruiken. En waren niet te beroerd om welke vraag dan ook te beantwoorden.

joey 18-05-2017 Via de website gekocht

Goed aanbod, snel geleverd

Zocht naar een klem om een iPhone te bevestigen op een statief, uiteindelijk bij CameraNu het voordeligste een Smartphone Clamp gevonden, lag volgende ochtend in de brievenbus.

Marleen 18-05-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

De service is echt heel goed. Ik had een camera besteld, die ik de volgende dag rond 13:00 uur mocht ontvangen. De camera was goed verpakt. Alleen toen ik de doos opende en de oplaadstekker eruit haalde, zat aan het uiteinde van deze oplader een Engelse stekker in plaats van een Nederlandse stekker. Ik heb toen een mailtje gestuurd en ik kreeg binnen een paar uur een reactie dat er kosteloos een nieuwe stekker kosteloos zal worden opgestuurd. Een uur later kreeg ik de verzendbevestiging met Track&Tracecode, waarop te zien is dat hij de volgende dag al wordt geleverd. De camera werkt overigens naar volle tevredenheid!

Kees 18-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Geweldige service! Nadat het objectief niet was geleverd door PostNL, hebben ze ons uitstekend geholpen om een ander objectief toch op tijd bij ons te krijgen.

Hensgens 18-05-2017 Via de website gekocht

Goede en service

Via camera.nu een sd-kaart besteld. Deze werd de volgende werkdag geleverd! Ik heb nog nooit eerder gebruikt gemaakt van deze website, maar de service was erg goed.

paulus 18-05-2017 Via de website gekocht

snelle en keurige levering

Goed prijs kwaliteit verhouding, snelle afhandeling. Uitgebreide keuze van artikelen en overzichtelijke website.

Hans 18-05-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen en hoe snel kan het daarna gaan: 's morgens besteld en 's avonds geleverd. Als klant kun je niet meer wensen!

Roel 18-05-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle verzending

Prettige webshop voor alles wat met fotografie en camera's te maken heeft. Scherpe prijzen en altijd zeer snelle verzending (op basis van meerdere orders altijd heel snel en goed verpakt geleverd).

Harm 18-05-2017 Via de website gekocht

super service

super service, tegen 7 uur besteld en de volgende dag al in huis. hier kan menig webwinkel een voorbeeld aan nemen

Tess72 18-05-2017 Via de website gekocht

De foto camera die ik besteld had was geheel naar wens en snel geleverd. Mijn zusje heeft hierdoor een leuk verjaardags kado gekregen waar ze heel blij mee was

Wouter 17-05-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, perfecte communicatie en snelle levering.

Na een aantal perfect verlopen bestellingen een welverdiende 10 voor Cameranu. Zeer goede communicatie en ik blijf verbaasd over de snelle levering, een extra pluim voor de late (en vroege) werkers in de distributieketen.

Niek 17-05-2017 Via de website gekocht

Prima

Levering was een dag laat, anders prima. Bestelling ging vlot.wat moet ik anders neer zetten om aan 100 woorden te komen

Ilona 17-05-2017 Via de website gekocht

Goed en volgens afspraak

Mijn bestelling was een cadeau. Ik had al veel gezocht op Internet naar een mooi setje reinigingsmaterialen voor een camera, maar overal losse producten of niet de juiste inhoud. Bij CameraNU vond ik een mooi setje in een etui, helemaal geschikt als cadeautje. Het pakket werd op tijd afgeleverd, en de ontvanger was erg tevreden.

joren 17-05-2017 Via de website gekocht

Topservice

Om één of andere reden kon de postbode mijn huis niet vinden, waarna ik meteen een mailtje kreeg en we een andere oplossing konden vinden. (namlijk adres van een vriend waar ik toevallig dat weekend was).

Sjoerd 17-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van scherp geprijsde artikelen.

De duidelijke overzichtelijke website overtuigd bij de keuze van aanschaf en straalt kennis van zaken uit.

Gill 17-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service.

Goed geholpen met het perfecte product uit te kiezen. Ben al jaren vaste klant. Levering verliep heel fijn.

wgvandodeweerd 17-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Een overzichtelijke en duidelijke site met voldoende mogelijkheid tot vergelijking. Ook het assortiment is groot.
Heb al verschillende bestellingen gedaan bij deze webshop en altijd is het de volgende dag in huis. Netjes verpakt zodat er niets mee kan gebeuren.

H. KEssels 17-05-2017 Via de website gekocht

Slechte voorlichting, goede levering

Ik heb deze shop puur uit gemakzucht gekozen omdat iemand anders voor mij het apparaat had opgespoord. Ik heb na bestelling nog gebeld over het feit of er een usb-kabel meegeleverd werd (met de Zoom H1). Dat stond nl niet bij de beschrijving en daar maakte ik me , te laat, zorgen over. Degene die ik aan de lijn kregg bij camera.nu verzekerde mij dat er vast wel een usb-kabel meegeleverd werd. Niet dus. Je kan voor 29 euro een assecoireset bijkopen. Balen .

Officiele reactie van CameraNU.nl 18-05-2017

Hoi Heleen,

Onze excuses dat we je hebben bevestigd dat er een USB-kabel mee geleverd werd, terwijl dat niet zo blijkt te zijn. We lossen het uiteraard netjes met je op, zoals je van ons mag verwachten. We hebben je even een email gestuurd, en zien je reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groeten,
CameraNU.nl

Eric 17-05-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden

Bij Cameranu.bl een SanDisk 32GB Compact Flash Extreme Pro geheugenkaart gekocht. Ik ben heel tevreden over de goede prijs van het product en de snelle levering door Cameranu.nl

Kevin Wassink 17-05-2017 Via de website gekocht

Snel, helder en scherpe prijzen.

Cameranu.nl heeft een zeer groot aanbod aan Camera's, lenzen en alles wat je voor de rest nodig hebt aan randapparatuur en accessoires. 's Avonds besteld betekent dus dusver altijd de volgende dag in huis. Qua prijzen zit Cameranu bijna altijd bij de laagste prijzen qua camerasites. Dit samen met de zekerheid van leveren en professionaliteit maken cameranu mijn eerste keuze wat betreft camera's, lenzen en toebehoor.

Dennis 17-05-2017 Via de website gekocht

Netjes, snel en betrouwbaar

Goede service, scherpe prijsstelling en snelle bezorging. Afspraak is afspraak 's avonds voor 23.59 uur besteld, volgende dag rond 09.00 uur op te halen bij Post.nl afhaalpunt om de hoek !

Chris 17-05-2017 Via de website gekocht

Top

Betrouwbaar, snel, duidelijk, goede service en goede informatievoorziening. Extra garantie ook mooi geregeld standaard 5 jaar.

Roger 17-05-2017 Via de website gekocht

Het wonder

Perfecte beschrijving van het product, prima prijs, zeer snelle afhandeling 14 uur later was het eerste beeld al gemaakt, een aanrader voor de liefhebber die bevoordeeld een camera kopen wil.
Hartelijke dank hiervoor.

John 17-05-2017 Via de website gekocht

Goed product en snel

Gekozen voor CameraNu wegens de overzichtelijke website en de prijs van het artikel. Zeer snelle levering.

T.Karssies 17-05-2017 Via de website gekocht

Top aankoop

De service is heel erg snel. De ene dag besteld en de volgende dag in huis. Ze hebben mooie prijzen voor hun producten. Ik ben blij dat ik mijn product hier heb gekocht!

thomas 17-05-2017 Via de website gekocht

razend snelle levering

ik ben bij camera.nu terecht gekomen omdat hun product omschrijving het meest accuraat was tov de andere aanbieders met hetzelfde product. en tevens dat er geen verborgen kosten zoals verzendkosten waren sprak mij erg aan. voordeel vind ik ook dat ze een aantal fysieke winkels hebben waar ik evt verhaal zou kunnen halen als het niet goed mocht zijn