Deze score is berekend op basis van 2266 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ellen 06-07-2017 Via de website gekocht

Prettige service en de volgende dag al in huis!

Via Cameranu.nl vond ik een tuig voor mijn hond om een actioncam op te plaatsen. In tegenstelling tot andere websites, bood Cameranu.nl het tuig aan met accessoires, precies wat ik zocht voor een prima prijs. Door mijn eigen fout ging de betaling de eerste keer niet goed. Via Whapsapp heb ik contact gehad met de klantenservice en het probleem werd direct opgelost, super service. De volgende dag heb ik al filmpjes gemaakt met mijn hond omdat het tuig de volgende ochtend al werd geleverd! Ik ben erg tevreden over Cameranu.nl en zal zeker vaker bestellen via deze website.

Bozuwa 06-07-2017 Via de website gekocht

Jammer dat het boekje wat erbij zit in het Tsjechisch is. Gelukkig heb ik al een Nikon en weet ik ongeveer hoe het werkt.

Officiele reactie van CameraNU.nl 11-07-2017

Hoi Marleen,

We hebben je per mail even uitgelegd wat er mis gegaan is, en zorgen ervoor dat je alsnog een Nederlandse handleiding gaat ontvangen.

Hartelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl

Jcdemeester 06-07-2017 Via de website gekocht

Nette en betrouwbare service

Ik bestel vaker bij CameraNU.nl en dat bevalt me prima. Naast het feit dat ze altijd hun afspraak nakomen, zijn ze ook goed bereikbaar als je vragen hebt over een product. Ze hebben ruim voldoende vakkennis in huis.

m. jansen 06-07-2017 Via de website gekocht

Supersnel!

Objectief besteld via de site. Op voorraad, belofte was 'zelfde dag nog in huis'. En ja hoor, 's avonds werd het pakje bezorgd. Wat een service!

henk hilders 06-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekend en snel

Ik heb voor cameranu.nl gekozen voor hun snelle, dezelfde dag levering en hun scherpe prijs. Per abuis had ik de order twee keer ingegeven, maar slechts een keer betaald. Ze snapten de vergissing en hebben een en ander zonder mijn tussenkomst gecorrigeerd. In een woord. Uitstekend gedaan.

Heidy de jong 06-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige goede service

Echt een top service ze zijn snel via internet en in de winkel zelf ze nemen altijd de tijd voor je al kom je met domme vragen en je word heel vriendelijk behandeld altijd!

Jonas 06-07-2017 Via de website gekocht

Top service!

Een tijdje terug had ik een bestelling net iets voor twaalf besteld en kreeg vrijwel een aantal minuten te weten dat ze aan mijn bestelling zijn begonnen.

De volgende ochtend zag ik in mijn mailbox wel dat er een fout was gemaakt in het magazijn waardoor mijn bestelling wat vertraging had opgelopen. Even nadat ik de mail had gelezen belde ze me op om te melden dat ze Redjepakketje gaan gebruiken om mijn pakket te versturen. Normaal gezien worden hier kosten voor gerekend maar die werden gedekt door CameraNu zelf.

Door de goede uitleg en communicatie van CameraNu had ik dezelfde dag nog alles in huis zonder dat ik de dupe werd van de problemen.

Beste service van een webwinkel die ik ooit heb ervaren.

Rainier 05-07-2017 Via de website gekocht

Chille service!

Medewerkers van CameraNu zijn mega behulpzaam en denken graag mee over wat de beste set is om te gebruiken en hoe je met een slimmere setup een beter resultaat kunt behalen :-)

T.A.J. Schut 05-07-2017 Via de website gekocht

Bekwaam personeel en uitstekende service.

Mijn ervaring met deze shop is uitstekend. Snelle levering en keurig verzorgd. Aankopen in de winkel of via de website kun je met een gerust hart doen. Goede service en bekwaam personeel.

HMLNK 05-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goed product!

Snel gevonden, besteld, betaald en geleverd. Perfect! Ik heb vaker via deze website mijn fotografie benodigdheden besteld, altijd een goede prijs.

Piet Puck 05-07-2017 Via de website gekocht

Ruime keus uit verschillende producten met goede informatie en beschrijving. Het gratis verzenden draagt zeker bij een een goede ervaring. Nette verpakking en snelle levering zorgden ervoor dat ik snel gebruik kon maken van mijn aankopen.

Tom 05-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en service

Ik heb op cameranu.nl een lacie externe HD besteld.
Ik kreeg deze dezelfde dag nog thuis geleverd TOP !!!!! Betalen op de site ging makkelijk en snel.

JPS 05-07-2017 Via de website gekocht

Nul op tien!

Misschien goed voor particuliers maar ver van professioneel te zijn!
Eerste bestelling - 3 stukken, na twee maanden nog geen nieuws van de laatste stuk...
Tweede bestelling, grotere aantal stukken besteld. NA ANDERHALF MAAND, krijg ik de info dat vandaag besteld is!!! Als wij bellen weten zij soms zelf niet over wat dat het gaat...

Helena 05-07-2017 Via de website gekocht

Bestelling harde schijf

Goede prijs ten opzichte van andere winkels. Betrouwbare levering. Eveneens gebeld voor persoonlijke informatie en ben professioneel te woord gestaan.

M. Hunze 05-07-2017 Via de website gekocht

Goeie deal, geweldige service

Op de site kon ik goed en snel vinden wat ik zocht dankzij goede zoekfuncties en adequate toelichting. Ook de vergelijkingsmogelijkheid was prettig. De levering was helemaal volgens belofte. Mijn tweedehands camera is prima in orde.

Britt 05-07-2017 Via de website gekocht

De service maakt mij ongeduldig

Ik bestelde een pentax verrekijker waarmee ik kennis gemaakt had omdat m'n buurman ermee keek. Ik was gelijk verkocht. Ik had hm overal kunnen bestellen maar ik ben vaker klant van CameraNu.nl en ging
Voor safe ;)
Ik kon kiezen voor 'Same day delivery' en het moment dat ik per iDeal betaald had en de order bevestiging binnen kreeg, kon ik
niet wachten tot mijn verrekijker binnenkwam. Die snelle service maakte mij hebberig ! ;)

Kees 05-07-2017 Via de website gekocht

Een geweldige aanrader

Enkele dagen geleden heb ik bij Cameranu.nl een Benro Smart Mini Tripod/Selfie Stick BK 19 gekocht. Het produkt werd direct verzonden en voldoed geheel aan mijn verwachtingen. Goede service en snelle levering.

Frans 04-07-2017 Via de website gekocht

Slechte service bij terugsturen product

Op 23 juni kocht ik een Gorillapod Action bij Cameranu. Deze werd keurig de volgende dag geleverd. Het statief bleek veel groter dan de foto's hadden doen lijken en was niet geschikt voor mijn camera. Meteen via de website gemeld dat ik het product wilde terugsturen. Daarop ontving ik een mail met instructies.

Bij de mail zat geen retour adreslabel, die moest ik zelf maken. Ook bleken de kosten voor retourzending voor eigen rekening. Desondanks product meteen teruggestuurd via PostNL. Via de PostNL app kreeg ik bericht dat mijn retourzending op de ochtend van 27 juni bezorgd was.

Op 28 juni, laat in de avond, had ik nog niets van Cameranu vernomen, dus maar een mailtje gestuurd. Daarop kreeg ik de volgende dag bericht dat ze door de pakketten heen aan het worstelen waren, maar geen antwoord op mijn vraag wanneer ik mijn geld terug zou krijgen.

Op 30 juni kreeg ik bericht dat mijn retourzending in orde was bevonden en ik mijn geld binnen 14 dagen zou terug krijgen. Daar heb ik op gereageerd met de vraag waarom dat zo lang moest duren. Op die vraag werd zeer snel gereageerd met de mededeling dat mijn retourbetaling was verwerkt en mijn geld binnen enkele werkdagen op mijn rekening zou zijn bijgeschreven.

Op 4 juli, 's avonds laat, zit ik nog op mijn geld te wachten, terwijl Cameranu hun product al sinds 's morgens 27 juni terug heeft. De hele gang van zaken rond het terugsturen van een product vind ik ronduit slecht bij Cameranu. Ik zal er niet snel weer iets kopen, er zijn webshops met veel beter service.

Officiele reactie van CameraNU.nl 05-07-2017

Beste Frans,

Fijn dat we elkaar hebben gesproken over jouw ervaring. Zoals gezegd hadden we inderdaad meer tijd nodig voor de verwerking van jouw retour dan wenselijk is, en we rekenen er op dat dit een volgende keer zeker beter zal zijn. We danken je voor je feedback, en voor je begrip. De input die je telefonisch hebt gegeven nemen we mee, en we zien je graag binnenkort nog eens terug.

Hartelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl

Marc 04-07-2017 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk!

Snel en vakkundig geholpen bij het aanschaffen van enkele accessoires. Vriendelijk en met verstand van zaken, erg prettig voor de beginnende fotograaf!

Albert Nooij 04-07-2017 Via de website gekocht

videolamp SAVAGE LED204 goedkoper dan andere merken

perfecte lamp veel mogelijkheden gevonden op website met duidelijke uitleg bij CAMERA.nu
Prijs verhouding erg goed en volgende dag in huis en geen bezorgkosten

HansStro 04-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en veilige levering

Overzichtelijke en goede winkel waar ik met een gerust hard mijn gegevens aan verstrekt ook vanwege het feit dat de spullen aangetekend verzonden worden.

Annelies Booisma 04-07-2017 Via de website gekocht

Prima product

Het product kwam perfect op de vooraf genoemde levertijd binnen. Het is een goed merkproduct voor een nette haast nog goedkope prijs voor wat ik heb gekocht. Helemaal top. Ben er super blij mee!

Cedric - Gran Vida 04-07-2017 Via de website gekocht

Goeie prijs

Ze zijn altijd concurrerend op prijs. Bestelling gaat makkelijk en verwerking snel. Daarbij is collectie ook uitgebreid.

Derfritz 04-07-2017 Via de website gekocht

Snelle serviceI

Snelle levering van het juiste product.Lijkt mijn een goede online zaak.Ik ben zeer tevreden met de levering en de kwaliteit.

RobHa 04-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle bezorging, dezelfde avond nog!

Had een nieuwe monitor nodig met HDMI en was gewend aan de hoge kwaliteit van Eizo monitoren. Cameranu.nl kon deze monitor (EV 2450) als goedkoopste en snelste leveren, diezelfde avond nog en zo geschiedde. Fantastische service daar in Urk; niets dan lof en 'n echte aanrader voor iedereen. Ook nog eens geïnspireerde medewerkers, waar vindt je dat nog tegenwoordig? Ik zeg: DOEN ! ! !

Raim 04-07-2017 Via de website gekocht

Toppers!

CameraNU heeft alles wat je maar nodig hebt, het is een fijne site en vooral ook een duidelijke! Fijne service, alles is snel in huis! Ik heb ook nooit iets terug hoeven sturen, heb alles netjes en onbeschadigd en goedwerkend thuis ontvangen, keep up the good work!

HansD 04-07-2017 In de winkel gekocht
Urk

Geweldige service.Bekwame mensen die je echt willen helpen.

Geweldige shop overzichtelijke met een goede verdeling van opgestelde foto en filmapparatuur en een prima website.

yvonne 04-07-2017 Via de website gekocht

goede service

de shop was prima had hem doormiddel fb gevonden de objectief die ik zocht was makkelijk te vinden op de site de afhandeling was duidelijk en over de levering was meer dan super tevreden werd snel geleverd op de dag en tijd die afgesproken was en alles zat heel keurig verpakt dus ben zeer tevreden en zal zeker nog eens bij jullie bestellen

Evert Jan 04-07-2017 Via de website gekocht

Mankeert gewoon niks aan

Duidelijke website, makkelijke bestelprocedure, snelle levering, ik kan geen enkel minpuntje bedenken!

V. Rietveld 04-07-2017 Via de website gekocht

Fijne service en snel geleverd

Pas een nieuwe camera bij CameraNU besteld om 23.40 uur, deze was zoals ze beloven dezelfde dag nog verstuurd om de volgende dag te laten bezorgen.
De camera zat heel goed verpakt.
Ook had CameraNU de voordeligste prijs!
Zeker aan te raden hier je spullen te kopen.

Zyang 03-07-2017 Via de website gekocht

Snell Service!

Google had me CameraNu als eerste aangeboden voor wat ik zocht. Al had ik niet verwacht hoe flexibel deze webstore zal zijn, ik stond versteld hoe snel en goed alles is verwerkt. Flexibele besteltijden. Handig filmpje over hoe het verwerkt zal worden en duidelijke updates over verzending. Het kan bijna niet beter!

Michel 03-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, overzichtelijk en goede prijs!

Via de overzichtelijke website kon ik al mijn spullen uitzoeken en heb ik ook reviews van anderen meegenomen in mijn keuzes. Laat in de avond nog besteld en volgende morgen in huis! (ik blijf het machtig mooi vinden zo snel).. ;)

Merel 03-07-2017 Via de website gekocht

Service zoals deze altijd zou moeten zijn!

CameraNU werkt snel en overzichtelijk. Na de bestelling en de betaling krijg je gelijk bevestigingsmails in je inbox, die je ervan garanderen dat je een veilige aankoop hebt gedaan. Zulke organisaties zouden bezoekers zo kort mogelijk op hun website moeten willen houden, dit betekent namelijk dat bezoekers snel vinden wat ze willen! CameraNU doet dit.

Videohenk 03-07-2017 Via de website gekocht

Heel goed

Prima materialen bij Camera.nl.
Altijd een heel ruime keus en de site is een plezier om wat te bestellen.

Huub Hierck 03-07-2017 In de winkel gekocht
Urk

Prima service goed geholpen.

Heb meerdere lenzen gekocht en had in de winkel alle tijd om deze te bekijken en te testen. Zelfs een lens die ik nog niet wou kopen maar wel wou testen werd netjes voor mij gehaald. De verkoper nam ook alle tijd voor mij en gaf prima advies.

Henk de Leeuw 03-07-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs en snelle korrekte levering

Na lang vergelijking op internet en na het lezen van reviews, koos ik voor Cameranu.nl op Urk. Zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. 'S Morgens besteld en dezelfde dag om 21.00 uur geleverd.

Hans 03-07-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Alles werkt zoals het zou moeten werken. snel telefonisch contact. de Koerier a 20 euro verliep qua communicatie niet helemaal soepel, maar vanaf kantoor hebben ze dat serieus opgepakt en verholpen.

Visserijbedrijf Vertrouwen BV 03-07-2017 In de winkel gekocht
Urk

Goede service , en prima geholpen.

Ik ben hier prima geholpen , ik was op zoek naar een film camera.
Hij voldoet prima , de kwaliteit is goed.

Martin 03-07-2017 Via de website gekocht

Eddycam, The elk-skin camera strap

Lang heb ik gezocht naar een goede en vooral comfortabele draagriem voor mijn camera. Al een tijd was mijn oog gevallen op een Eddycam riem. Wat mij lang heft tegen gehouden was de wel wat hogere aanschafprijs. Nu ik deze riem een paar weken in huis heb en regelmatig gebruik kan ik met een gerust hart stellen dat de hogere aanschafprijs echt te rechtvaardigen is. Wat een plezier om nu de camerea voor langere tijd om je nek te hebben hangen. Niet alleen is de riem mooi om te zien, maar het draagcomfor is echt helemaal top, zacht en soepel en bijzonder stevig. Aanrader!!

Jos 03-07-2017 Via de website gekocht

Goed, snel, professioneel en scherp in de prijzen

Op zoek naar de GoPro Hera 5 Back Karma Grip kreeg ik steeds te horen dat deze niet meer leverbaar is.. CameraNu leverde hem dezelfde dag nog aan me uit..

Jan 02-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering. Gunstige prijs en altijd op voorrad

Duidelijke overzichtelijke website. Snelle levering en eigenlijk altijd het bestelde artikel op voorraad! Prijs is ook zeer gunstig.

Thyra 02-07-2017 Via de website gekocht

Snel & handig

Mijn bestelling kwam erg snel binnen, werd zelfs op maandag geleverd.
Duidelijke site, waar ik handig kon vinden wat ik nodig had.

FH 02-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goed en klantvriendelijk bedrijf

Cameranu.nl heeft al jaren een zeer goede naam, en terecht. Ze leveren keurig op tijd en zijn zeer klantvriendelijk. Daarnaast biedt het assortiment veel keus. Kortom een ideale webwinkel voor je cameraspullen!

J.Bastein 02-07-2017 Via de website gekocht

Item was wat ik er verwachte.

Ik heb voor deze winkel gekozen is dat het had wat ik zocht tegen een voor mij betaalbare prijs. Ik was al langer van plan het item te kopen.

Lenny 01-07-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie

Uitgebreid assortiment. Helaas ging er iets verkeerd in het verzendproces waardoor de aflevering vertraagd werd. We werden echter netjes op de hoogte gehouden d.m.v. berichtjes. Uiteindelijk met 1 dag vertraging gekregen. Tevreden!

Anand Johannes 01-07-2017 In de winkel gekocht
URK

Deskundige begeleiding bij je aankoop

CameraNU is een winkel waar je op deskundige en begrijpelijke wijze wordt geadviseerd tot aankoop van een product dat bij jou past.
De verkoper gaat uit van de vraagstelling van de klant en adviseert van daaruit met veel kennis en inzicht.
Het extraatje van 5 jaar verzekering is mooi meegenomen!
Het assortiment is enorm!

Pul 01-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

Kwamen voor een camera voor onze dochter bij deze winkel uit als scherpste voor dit type camera. En het werd dezelfde dag nog geleverd zonder bijbetaling. top!

André 30-06-2017 Via de website gekocht

voor herhaling vatbaar

ik was op zoek naar enkele accessoires voor mijn DSLR. Via Beslist.be kwam ik bij Camera.NU terecht en het viel me meteen op de de accessoires die ik nodig had stuk voor stuk beduidend goedkoper waren dan bij de andere shops waar ik normaliter eerst ga zoeken. Ik heb dinsdag meteen mijn bestelling geplaatst en vandaag (vrijdag) heb ik alles in huis, inclusief een screenprotector die niet voorradig was. Uiterst snelle en verzorgde afhandeling van mijn bestelling dus. Ook als er vragen per mail gesteld worden, wordt er snel en vakkundig geantwoord.
Enig puntje van kritiek: je kan er wel met Visa, Paypal of bankoverschrijving betalen, maar niet met Bancontact / Maestro. Vandaar de 9/10

Els Dijkstra 30-06-2017 In de winkel gekocht
het filiaal op Urk

prima service en heel vriendelijk.

Wij kozen voor cameranu omdat we er 6 jaar geleden goed geholpen werden.
Nu ook weer erheen, na even wachten met een heerlijke beker cappuccino, werden we heel prettig geholpen.
En na de uitleg en ook laten zien hoe de camera werkt, gingen we blij met een prima camera naar huis.

Michel 30-06-2017 Via de website gekocht

Snelle goed verpakte service

doordat ik met spoed het produkt nodig had, probeerde ik camera.nu, dezelfde dag nog binnen.
netjes verpakt in een doos met duidelijk adres en binnenin luchtzakjes ter bescherming van het produkt.
Het produkt was precies zoals beschreven op de website.