Leon 13-06-2017 Via de website gekocht

Drama

Niks gehad, wel betaald. Geen reactie op e-mails!!! Ik heb mijn dus niet gehad. Afrader.

Officiele reactie van CameraNU.nl 14-06-2017

Hoi Leon,

We hebben je ook al een email gestuurd, maar we komen er graag achter waar dit is misgegaan. Op jouw naam en emailadres kunnen we geen bestellingen of emails vinden, dus we horen graag van je.

Hartelijke groeten,

stelwagen 13-06-2017 Via de website gekocht

conform de belofte, perfecte levering

Camera.nu heeft groot assortiment, naast camera's ook alle toebehoren. Is ook in verleden betrouwbaar gebleken. Dat maakt keuze eenvoudig

Sierkan 13-06-2017 In de winkel gekocht
Urk

Sensor weer helemaal schoon!

Aardige mensen die je snel en deskundig helpen. En nauwelijks een wachttijd. Ondertussen even in de winkel rond kunnen kijken. Veel camera's kun je daar zelf uitproberen.

Heboma 13-06-2017 In de winkel gekocht

Goede uitleg

Bij het maken van de keuze van een Tamron lens advies gevraagd aan de medewerker van Cameranu. Hij gaf een zeer kundig advies. Daarna was het maken van de keuze niet meer moeilijk. En heb ik de lens gekocht.

hebuen 13-06-2017 Via de website gekocht

Top levering

Doen wat je zegt, helemaal 👍 Beloven zelfde dag levering en dat ook doen voor een klein artikel, helemaal geweldig.

Roland 13-06-2017 Via de website gekocht

Super service

Wat ze zeggen doen ze ook. Groot assortiment voor leuke prijzen. Vandaag besteld en morgen dus echt in huis.

Patricia vd wijngaard 13-06-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Ik was op zoek naar een lens en via Facebook messenger gevraagd of hun deze ook hadden. Snelle reactie, zelfs met Pinksteren!! Echt klantvriendelijk. Deze besteld en hij werd snel geleverd!!! Echt een aanrader dus

Henriet 13-06-2017 In de winkel gekocht
Urk

(voor mij een...) nieuwe maar prettige manier van winkelen!

Je trekt een nummer en als je aan de beurt bent wordt je vriendelijk en kundig aan een balie geholpen. Je loopt dus niet langs de producten waar iemand je helpt, maar kijkt samen met de verkoper op hun eigen website wat het beste bij je past. Je ziet meteen de prijzen en eventuele extra opties.
Voor mij een nieuwe, maar zeer prettige manier van winkelen.
Lekkere koffie ook! ;-)

A. Hendriks 13-06-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden

De dag voor dat ik op vakantie ging, bedacht ik me ineens dat het wel handig zou zijn om een camerahoes voor mijn canon powershot te hebben. Ik heb heel het internet afgezocht naar een betaalbare en passende hoes. Cameranu is de enige plek waar ik deze kon vinden! En hij was ook nog ruim op tijd binnen. Dik tevreden dus.

koen 13-06-2017 Via de website gekocht

goede webwinkel, stipt en goede levering en verpakking

vasn harte aan te bevelen, goede webwinkle, scherpe prijzen. ik bestelde de rode videomic pro en kreeg er als verassing nog de dead cat bij , leuke verrassing bij de toch l beste prijs!

Richelle 12-06-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Snelle en betrouwbare levering. Wordt geleverd binnen afgesproken levertijd. Er wordt scherp rekening gehouden met opmerkingen bij een bestelling en gedegen advies in de winkel. Petje af!

Johan H 12-06-2017 Via de website gekocht

Goed assortiment, snelle levering

Via de website had ik zo een aantal producten gevonden. Uit het diverse aanbod van het assortiment kon ik goed een keus maken voor wat bij mijn camera paste. Na bestelling ook snel geleverd.

Harry 12-06-2017 In de winkel gekocht
zou in Urk zijn

Ook eens een klant niet tevreden

Shop op zich ziet er goed uit, ik woon in Hoogeveen, heb van te voren gebeld en gevaagd of ze 2 accu's op voorraad hadden voor een inspire, ja meneer die hebben we, de tb48. Ik vroeg nog, weet u het zeker, ja hoor, prima leg er maar twee achteruit dan kom ik nu naar Urk. Aangekomen in Urk, vraag naar de twee accu's, en toen..... iemand heeft een fout gemaakt, het zijn de tb47's, en niet de tb48 waar ik om vroeg. We gaan dit voor u oplossen, we bellen u maandag weer. Heb er zelf maar achteraan gebeld, hoorde nog niks. De accu's waren per stuk 199 euro, (dus ook nog niet de goedkoopste leverancier, maar er zijn er meer die voor 199 leveren.) u krijgt uw onkosten vergoedt dat u hierheen bent gereden. uur heen, uur terug, ik vroeg nog, hier komen we wel uit?? ja hoor. Ik kreeg 25 euro per batterij vergoed, dat kwam neer op, 174 euro per batterij betalen. Terwijl een andere leverancier voor 174 euro levert . En na mijn belletje bleek ook nog eens achteraf, dat ze wel 1 op voorraad hadden. ik mocht wel tijdelijk een TB47 meehebben, totdat de tb48 er was, maar daar bedankte ik voor. Ik snap best dat er fouten gemaakt kunnen worden, maar dan afschepen met 4 euro onder een andere leverancier te gaan zitten, dan bedank ik cameranu, en ga ze ergens anders halen, 2,5 uur voor niets gereisd en voor joker staan bij cameranu in Urk. Wil je een klant tevreden houden en goeie reviews ontvangen dan handel je het niet op deze manier af.

Officiele reactie van CameraNU.nl 14-06-2017

Hoi Harry,

We moeten toegeven, er is inderdaad een fout gemaakt. De collega die je sprak heeft je naar eer en geweten bevestigd dat de accu er was, maar bij het ophalen bleek er een fout te zijn gemaakt bij het inboeken van het artikel. Dat vinden we bijzonder jammer, en daarvoor willen we je ook langs deze weg alsnog onze excuses aanbieden.

Met vriendelijke groeten,

Britta 12-06-2017 Via de website gekocht

Snel en makkelijk!

Super groot aanbod van producten. Ik was zelf op zoek naar filmrolletjes voor een analoge camera, aan cameranu had het meeste aanbod en was het goedkoopste! Daarbij ook supersnelle levering. Erg tevreden.

Mary Slokker 12-06-2017 In de winkel gekocht

Goed geregeld

Prima winkel, ook met drukte is het via het nummering systeem goed geregeld. Er valt genoeg te zien en te lezen om je tijd door te komen. En prima service. Ik kom er graag, want als beginnend fotograaf word ik goed en geduldig geholpen.

M v Herk 11-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service, goed verpakt

Groot assortiment, sommige producten zouden een handleiding mogen hebben. Verder snelle levering en goed verpakt

Vero 11-06-2017 Via de website gekocht

Top winkel

makkelijke site, je kunt heel snel je product vinden , niet al te duur,
en binnen een paar dgn mijn bestelling binnen...

Arjen L. 11-06-2017 Via de website gekocht

Prima service. Snelle levering (zelfde dag) Top!

Statief gekocht. Ruime keus. Prima informatie of website en goede telefonische helpdesk voor vragen/informatie. Kundig personeel.

henk besem 11-06-2017 In de winkel gekocht

Niet voor niets naar Urk

Buiten assortiment en breedte van de voorraad is van doorslaggevend aard om de rit vanuit Amstelveen naar Urk te maken de vakkundige advisering van het team. Online kopen is in opmars, echter zolang de kennis en kunde van het CameraNu team is zoals het nu er staat zal dit Omni channel concept overwinnen.

John Kochen 11-06-2017 Via de website gekocht

Snel en correct.

Ik kende CameraNU niet als zodanig. Ik kon nergens mijn acculader vinden en moest een vervangend apparaat hebben. Ik heb mijn ladertype gegoogled en kreeg een aantal opties voorgeschoteld. De goedkoopste was veruit een handelaar in Engeland maar ik ga nooit voor de goedkoopste op internet en al helemaal niet uit het buitenland. Ik koos voor CameraNU omdat zij niet de duurste zijn en in Urk zijn gevestigd. Ik had, bij eventuele problemen altijd de mogelijkheid om even langs te gaan. Het was niet nodig want ik kreeg mijn lader snel en goed geleverd tegen een redelijke prijs.

Sander 11-06-2017 Via de website gekocht

Top service

Ik heb al eens Eerder producten besteld! Goeie prijs?, goeie alternatieven voor dure producten of producten dienniet snel leverbaar zijn! en een super goede afhandeling van bestellingen.

mark 11-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

gekozen voor cameranu vanwege grote aanbod en snelle levering. Product besteld voor 12u en de zelfde dag nog in huis!
Gedurende het bestel en leverings proces goed op de hoogte gehouden dmv emails met status updates.

zou zeer zeker deze winkel willen aanraden en zal zelf hier ook vaker shoppen.

Jan 10-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige camera aankoop bij cameranu.nl

Snelle leverantie, veilige verpakking en gratis aangetekend verzonden. De camera voldoet aan zijn verwachtingen en werd geleverd met vijf jaar garantie.

Ben van Dijk 10-06-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering!

Prima ervaring met de aanschaf van een audio-camera.
Makkelijke website, snelle levering dus goed gevoel bij!

Friedhelm 10-06-2017 Via de website gekocht

Heel goede service

Prima shop ,goed geholpen ,vandaag besteld en de andere dag geleverd . Toen ik belde voor informatie werd ik uitstekend en met kennis van de producten geholpen.

Daniëlle 10-06-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

Website is zeer gebruiksvriendelijk.
Producten duidelijk omschreven.
Volgende dag in huis.
Keurig verpakt.
Klantenservice goed bereikbaar en zeer deskundig en behulpzaam.

juliette 10-06-2017 Via de website gekocht

Heel blij met de batterygrip

de service prima; de website is overzichtelijk; de orderbehandeling vlot en secuur; de verpakking van het produkt uitstekend en de verzending vlot en goed;
het produkt zelf, de batterygrip voor mijn olympus mark2 is ideaal !! eindelijk geen abusievelijke aanraking van knopjes waardoor je opnieuw moet instellen !

Cora 09-06-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Een paar keer iets bij CameraNU besteld. De service is goed en snel. De pakbon en afleverbon zijn overzichtelijk en duidelijk.

Tineke Zwijnenburg 09-06-2017 In de winkel gekocht
Urk

Heel goede en uitgebreide voorlichting voor aanschaf camera.

Fijne, ruime shop met enorm aanbod camera's, prettige medewerkers die tijd voor je nemen en lekkere koffie.

Tim Sluijter 09-06-2017 Via de website gekocht

Snelle secure levering

Mijn pakketje kwam zo snel door de brievenbus schieten dat mijn complete antieke porseleinkast van de muur af werd getrokken en door de kamer vloog. Ook is mijn golden retriever door de wrijvingshitte compleet onthaard, eveneens als mijn borstkas.

Wel was de lens nog in complete nieuwstaat.

Al met al 10/10 geweldig bedrijf!!

Marcel Visser 09-06-2017 Via de website gekocht

Veel kennis en gemotiveerd personeel

De shop van Cameranu.nl ziet er overzichtelijk uit.
Ik was snel waar ik wezen moest.
Er was op dat moment een fraaie aanbieding van het door mij gekochte product.
ook werden er diverse combinaties aangeboden.
Dit helpt enorm met de juiste keuzes te maken.
Ga er zeker nog eens kijken.

Birgitve 08-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!!

Duidelijke en overzichtelijke site. 11u besteld en zonder extra kosten dezelfde dag al in huis!! Super levering.

MazzelMoaze 08-06-2017 Via de website gekocht

Dat was ff slecht geregeld....

Het was altijd goed daar ... maar deze keer... als ik iets bestel let ik dus op of het op voorraad is.
en dat was het geval. hou er rekening mee dat ik thuis ben. deze keer sturen ze een mail dat er iets niet in order is.. en dat ik in de morgen bericht krijg van hoe en wat.... dus geen bericht gehad.
krijg je dat bericht om 17:15.... gevolg alles een dag later in huis
en niet op de dag wat ze beloven... en de kans gemist waarvoor ik de spullen nodig had.
helaas was dit voor mij gelijk de laatste keer om er te bestellen.

Officiele reactie van CameraNU.nl 09-06-2017

Hoi MazzelMoaze,

Het is duidelijk dat hier iets mis gegaan is. Gelukkig geef je zelf al aan dat het eigenlijk altijd goed is, maar we hadden deze misser natuurlijk niet willen maken. Zou je misschien contact met ons op willen nemen of je ordernummer willen doorgeven? Dan kunnen we in ieder geval zien waar het fout gegaan is, en het weer goedmaken met je.
Als je ons deze kans wilt geven zien we graag je email tegemoet op service@cameranu.nl.

Alvast bedankt voor je reactie.

Met vriendelijke groeten,

A3 08-06-2017 Via de website gekocht

Ik heb een fototoestel besteld en was er niet zeker van dat alles goed zou gaan. Je maakt toch een fors bedrag over en moet maar afwachten of het goed gaat en je krijgt thuisbezorgd wat je besteld hebt. Maar alles ging goed. Je krijgt direkt bericht dat de betaling ontvangen is en hoe de transactie plaats vind. De vlgd. dag neemt Post.nl het over en komt je pakje op de afgesproken tijd. Je krijgt ook nog 5 jaar garantie, dat is helemaal top. Ik ben heel tevreden met het verloop vd aankoop. Dankjewel.

Hans B. 08-06-2017 Via de website gekocht

Ik heb in het verleden met verschillende (fotografie) webshops ervaringen gehad, daarbij is tot nu toe Cameranu.nl er in positieve zin uit gesprongen. Men is vriendelijk, behulpzaam, en dat niet alleen op het moment wanneer men dure apparaten aanschaft, maar ook tijdens het kopen van kleine dingetjes. Bijvoorbeeld, onlangs een nieuwe statief-plaat gekocht maar bij thuiskomst bleek er iets niet helemaal te kloppen, niet mijn schuld maar ook niet de schuld van de verkoper. Naar Cameranu gebeld met het gevolg dat de volgende dag de juiste statief-plaat bij mij in de brievenbus lag, over eventuele kosten is tijdens het telefoongesprek niet eens gesproken.

rob 08-06-2017 In de winkel gekocht
Urk

Top winkel met top service

De online shop is zeer gemakkelijk en zoekvriendelijk.
Daarenboven is er altijd een lijst van mogelijke accessoires.

De service in de winkel in Urk is perfect: klantvriendelijk, nemen de tijd en vooral, luisteren naar wat je vraagt of nodig hebt.
Ik heb hier al meermaals gekocht en zal dit blijven doen. Dit is mijn fotowinkel.

De lenscoat werd dinsdagavond opgestuurd en was woensdagmiddag bij mij thuis. Sneller kan echt niet, denk ik dan.
Top winkel met top service ! Bedankt

Doggy29 08-06-2017 Via de website gekocht

Supervriendelijke en snelle service

Ik heb 's middags met hun vriendelijke hulp gekozen en besteld en de volgende dag had ik hem al. Heel erg bedankt cameranu.nl ik ben heel blij met deze camera!!!

John 08-06-2017 Via de website gekocht

Goede website

Goed bedrijf , flexibel je kunt kiezen wanneer je product wordt geleverd en waar.Tevens moet je voor ontvangst tekenen voor ontvangst , prima.
Waar ik last van heb dat ik blijf bestellen ;) omdat alles klopt van begin tot eind ,zo hoort het !

Marco K 08-06-2017 Via de website gekocht

Perfecte service,.......

Alles verliep vlekkeloos, van betaling tot levering van het product. Op dezelfde dag dat je betaald hebt ook het product mogen ontvangen. Hoe gaaf is dat....

Marjanne 08-06-2017 Via de website gekocht

Wat ze beloven is waargemaakt!!

Snel even iets bestellen en zo kwam ik op de site. Vandaag bestelt, morgen binnen. En het klopt. Super. Een aanrader.

MoM-d 08-06-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Lekker snelle levering. Vrijdagavond besteld, zaterdagochtend in huis!
Goeie webwinkel en altijd bereid om je advies te geven.

Jovica Jevremovic 08-06-2017 Via de website gekocht

Great choice, nice offers and right-on-time delivery

I had been looking for different photo equipment and on my way I find different offers. I can say that out of my experience Cameranu have professional and fer way of dealing with customers.
The choice is huge and the prices are better than as some photo dealers call "friendly".
My new purchase I will start with reviewing Cameranu offers.

H 08-06-2017 Via de website gekocht

Goede service!

De webshop heeft een ruim assortiment en de levering is vlot. Klantenservice is tot laat nog bereikbaar. Wat wil je nog meer?

patrick 07-06-2017 Via de website gekocht

waar voor je geld!

Op internet naar een goede camera gezocht en kwam op een bepaald type uit. Cameranu.nl had deze camera voor een uitstekende prijs en slechts 16 uur later had ik de camera in huis. Topservice en betrouwbaar

Geertje 07-06-2017 Via de website gekocht

Alles naar wens

Fijne, duidelijke shop. Goede levering ook (alleen wel een erg grote doos voor 2 producten!). De producten werken zoals verwacht, dus ben er blij mee.

Erik 07-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en zeer scherpe prijzen.

Veel gezocht, maar uiteindelijk toch hier de beste prijs icm 5 jaar garantie (ipv 2).

Topwinkel

Daphne 07-06-2017 Via de website gekocht

Optijd geleverd

Alles is makkelijk en overzichtelijk. Je ziet genoeg informatie over de producten. Als ik nog iets zou kopen zou ik het zeker hier doen!

Eric Bette 07-06-2017 In de winkel gekocht
Urk

Het adres voor de juiste koop!

Prima winkel! Zeer vriendelijke en deskundige verkoper. Uitstekende voorlichting en advies waardoor ik de juiste koop heb kunnen doen.

Reijn 07-06-2017 Via de website gekocht

Prima winkel met ruime keus en scherpe prijsstelling

Een correcte en vlotte afhandeling en bezorging van de bestelde goederen, prima verpakt en alles zonder gedoe. Alleen het aanmaken van een account verliep enigszins lastig en is nog steeds niet helemaal gelukt.

Jellie Oost 07-06-2017 In de winkel gekocht
Cameranu.nl op Urk

Zelfs bij tweedehands aanschaf prima geholpen

Heb onlangs een tweedehands Canon 5D mark ii gekocht, hiervan waren meerdere exemplaren op voorraad in verschillende prijsklassen. Ondanks dat ik voor de goedkoopste variant ging was de dienstverlening uitmuntend en heb ik geen seconde het gevoel gehad dat men mij liever een duurder exemplaar wilden slijten. Complimenten ook voor de vakkennis die aanwezig is bij de verkopers.