Deze score is berekend op basis van 2358 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nick 27-10-2017 Via de website gekocht

Prima service bij bezorgen

Goede webshop, echter ging het de eerste keer wel mis, waardoor er een dubbele bestelling was geplaatst, maar dit was snel opgelost na telefonisch contact met jullie.

J Dijkstra 27-10-2017 Via de website gekocht

Top flitser

Prima shop betrouwbaar en snelle levering keurig verzorgt
Alleen geen Nederlandse gebruiks handleiding

Hans 27-10-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Reed toevallig langs de winkel, waar ik nog nooit ben geweest. Kende Cameranu.nl natuurlijk wel van internet. Ik dacht, ik ga eens kijken en ben met een statief de deur uitgegaan. Meisje dat mij hielp was heel positief en servicegericht. Ging met een goed gevoel de winkel uit.

Joshua 27-10-2017 Via de website gekocht

Prima service!

De reden dat ik voor CameraNU heb gekozen is vanwege de uitstekende prijzen en goede service. Voor 23.59 besteld is de volgende werkdag in huis, én geven ze vijf jaar garantie.

Martijn Roggeveen 27-10-2017 Via de website gekocht

Keurige service

De levering van mijn lens moest tijdens mijn verblijf in een hotel worden gedaan. Een lens was kapot gegaan en daarom was een levering in het hotel gewenst. Een belletje met de klantenservice was genoeg: afstemming tussen Cameranu.nl, PostNL en het hotel was voldoende! Keurige service!

Diederik 27-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte service.

"Dit is mijn derde Panasonic camera dus qua werkwijze en degelijkheid niets op aan te merken. Tijdens de installatie bleek er een andere taal voorgeprogrammeerd te zijn, de klantenservice gebeld en die hebben mij, met behulp van een andere camera, door het menu geloosd. Prima service, en nog bedankt hiervoor. "

R.G. Piersma 27-10-2017 Via de website gekocht

Service zoals die hoort te zijn: gewoon goed !

Telefonisch 2 Canon lenzen etc. besteld en op afgesproken datum keurig in Urk kunnen afhalen. Vriendelijke en correcte service - ik kom graag nog eens langs !

Mirjam 26-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

Qua prijs top, geen verzendkosten en de volgende dag in huis. Goed verpakt en prima kwaliteit. Ik ben blij met het product en was eenvoudig te bestellen.

Gerard Veenstra 26-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle en correcte levering

Ik geeft nooit tienen, maar deze negen is dik verdiend. Had snel een goede rugzak voor mijn fotoreis nodig en via jullie sublieme website een Lowepro Flipside AW 500 besteld, die de volgende dag prompt thuis werd afgeleverd.

Lesli 26-10-2017 In de winkel gekocht

Top Service

Geholpen aan een nieuwe Nikon D850. Super vriendelijke en behulpzaam personeel. Al vaker aankopen gedaan in andere camera winkels. Maar de service, kennis niveau en klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel.

Guido 26-10-2017 Via de website gekocht

Wederom snelle service!

Uitstekende webshop voor alles wat met camera's te maken heeft. Groot assortiment, waarvan ook veel producten op voorraad liggen. Heb zelf een aantal accessoires voor mijn GoPro Hero 3+ aangeschaft en het werd netjes de volgende dag geleverd. Producten worden goed verpakt in een doos met luchtzakjes, zodat tijdens transport je aankoop geen schade oploopt. Helemaal top!

Piet 25-10-2017 Via de website gekocht

Vakkundig advies en snelle service

Via "Heeft u een vraag" gevraagd welke accessoire het best bij mijn camera past. Binnen een mum van tijd een reactie met advies. Bestelling geplaats en op de beloofde tijd geleverd. Alles Keurig afgehandeld binnen 24 uur.

wmk 25-10-2017 In de winkel gekocht
urk

super service

overzichtelijke winkel, ze werken met een nummersysteem, dus je bent wel even aan het wachten want ze nemen echt de tijd voor de klant. ik heb een flitser gekocht, die hebben we samen met de vriendelijke medewerkster daar ter plekke uitgeprobeerd, toen bleek dat het niet was wat we er samen van hadden verwacht, werd er een andere gepakt en ook die werd eerst uitgetest voor ik er mee naar huis ging.

Jos 25-10-2017 Via de website gekocht

snelle en correcte levering

cameranu.nl leverde mijn nieuwe Fuji camera, ondanks dat deze elders moeilijk te leveren was, snel en correct aan. De site was prima in orde waardoor ik snel de accessoires kon vinden die ik nodig had. Kortom, ik was erg tevreden.

Paheng 24-10-2017 Via de website gekocht

Statig statief

De site is overzichtelijk en goed toegankelijk. Met een vlotte service en levering van het bestelde product.

P. philipsen 24-10-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en correcte levering

`s Avonds om 22.15 u. besteld en de dag erna om 10.30 u. al in huis en een correcte omschrijving van het artikel.

Martijn 24-10-2017 Via de website gekocht

CameraNU en altijd

Dit is niet alleen een webshop maar een totaalservice voor je zoektocht naar de juiste apparatuur. Ik heb inmiddels diverse aankopen gedaan en ook daarbij advies gevraagd of toelichting op de producten. Zeer snel wordt er antwoord gegeven en het ontvangen van de bestelling is altijd op tijd en wordt correct uitgevoerd.

De prijzen zijn scherp maar dat vind ik niet eens zo belangrijk. De service is namelijk optimaal geregeld. Dus voor mij is het CAMERA NU EN ALTIJD.

Wim 24-10-2017 In de winkel gekocht

Prachtige winkel, en goede uitleg!

We hebben de camera gekocht in de winkel omdat je hem dan op het gemak kunt proberen. Prachtige winkel met veel keuze en een grote voorraad zodat je je gekozen camera gelijk mee kunt nemen. We hebben duidelijk advies gekregen! Volgende aankoop op camera gebied word weer cameranu.nl
1 ding is jammer, we kregen een aanbod om de camera incl een 2de accu, een tasje, een geheugenkaart en een plakker voor op je scherm tegen beschadigen voor een mooie prijs. Dat hebben we gedaan, maar bij thuis komst (200km) bleek de 2de accu een imitatie, en na gebruik blijkt die maar de helft aan foto's te maken vergeleken met de originele. Als ik dat geweten had had ik liever 25 euro meer betaald voor een originele. Verder een geweldige winkel!

Erik 24-10-2017 Via de website gekocht

Super webshop!

Hele fijne website, makkelijk producten kunnen vinden.
Op werkdagen binnen 1 dag thuis bezorgd, goed ingepakt en een fijne video over hoe mijn pakket verzonden wordt. Ziet er allemaal goed uit!

Baccara 24-10-2017 In de winkel gekocht
Urk

Klantvriendelijke personeel. Mooi assortiment.

De derde keer dat ik gekocht heb in deze shop. Goed is goed! En bij Camera Nu op Urk bevalt het mij heel goed!!

Gh 24-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige camera chop

Snelle bezorging, erg fijn als je iets besteld dat er gelijk bij komt te staan welke combinatie kortingen je kan maken met wat je nodig heb bijvoorbeeld gelijk een goede tas voor je camera, of extra batterij of kaartje je kan het makkelijk bekijken en duidelijke beschrijving van alles

Jacob 23-10-2017 Via de website gekocht

Lekker snel geleverd

Een goede winkel met een zeer goeie website, duidelijk en overzichtelijk. Daarnaast een goeie service.

valkenier 23-10-2017 Via de website gekocht

goede service

telefonisch informatie gevraagd over aan te schaffen product. zij gaven een goed advies en gaven aan dat product vandaag nog geleverd kon worden.
product is dezelfde avond in goed orde ontvangen.

Alie 23-10-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering en groot assortiment

De webshop heeft een groot assortiment. Ook is de levering snel en kun je kiezen wanneer het bezorgd wordt. De webshop is mooi, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
Met andere woorden: ik ben super tevreden

Nick 23-10-2017 Via de website gekocht

snelle service

Site is heel duidelijk en overzichtelijk, en er is een hele snelle levering. Ik had laatst een product eigenlijk te laat besteld op vrijdagvond, maar kreeg de bestelling toch de volgende dag binnen.

naser 23-10-2017 Via de website gekocht

super!

zo snel, Super goede service alleen 1 verbeter puntje,dat er beter op de site komt gestaan over de extra verzekering die je kan afsluiten veder echt helemaal top

Huub 22-10-2017 Via de website gekocht

Maakt beloftes waar

Heb een open box lens besteld. Produkt zag er inderdaad tip top uit en er zat zelfs geen krasje op.
Goed verpakt en verzonden en aangekomen. Echt tevreden, beveel dit bedrijf daarom ook aan.

bredero5 22-10-2017 Via de website gekocht

Fijne shop, prima prijzen

Ik heb al vaker wat bij Camera.nu besteld en iedere keerkrijg ik mijn bestelling binnen 48 uur thuis. Dit keer was het een zonnekap, prima verpakt, en keurig op tijd. Leveren met post.nl, hetgeen ik belangrijk vindt.

Cin 22-10-2017 Via de website gekocht

Een 10 voor de fijne service en goed product!

Na flink rondkijken op het Internet naar deze camera uitgekomen bij cameranu.nl. De prijs is hetzelfde als in andere shops maar bij cameranu.nl krijg je de bijkomende voorwaarden erbij zonder rare fratsen. Fuji heeft een actie waarbij je er zo 5 jaar garantie bijkrijgt. Bij veel andere shops moet je hier van alles voor doen en bij cameranu.nl zit het er gewoon bij (zoals het eigenlijk hoort!). Alles wat cameranu.nl belooft op de site is ook waar. Je bestelde produkt wordt de dag na je bestelling (ook goed te volgen) direct geleverd en alles zit ook goed ingepakt zodat het niet beschadigd aankomt. Dit is de eerste keer dat ik iets besteld heb bij cameranu.nl maar ik ga hier zeker meer bestellen! Bovengemiddelde webwinkel! Zekere aanrader!

cato 21-10-2017 In de winkel gekocht
urk

goede service

In de winkel in Urk goed geholpen. Men neemt de tijd om te helpen en is eerlijk in advies iets wel of juist niet aan te schaffen. Geen "gladde verkooppraatjes". Er is wel enige wachttijd voor je geholpen wordt (werken met nummertjes) dus je moet niet binnen 5 minuten buiten willen staan maar er is een koffiehoek en genoeg te zien tijdens het wachten. Voor aankopen zonder adviesbehoefte kun je ook de webwinkel bezoeken. Die is ook goed.

Patrick 20-10-2017 Via de website gekocht

Zo hoort het!

De keuze is enorm en ik heb het juiste kunnen kiezen.
vrijdagavond 23.00 besteld en volgende ochtend in huis. Helemaal super want ik had de camera mount deze zaterdag echt nodig. Goede prijs, wat een service!
Heb ik weer iets nodig dan ga ik naar de beste winkel van de EU, CameraNu !!

Mark 20-10-2017 Via de website gekocht

Goede service, ook verzending naar buitenland

Prima webshop! Heb 2x bij cameranu.nl besteld en alles verliep prima. Het feit dat ik in het buitenland woon (Portugal) was totaal geen punt.

Remco 20-10-2017 Via de website gekocht

S'Avonds een tekentablet besteld en direct volgende dag geleverd en dat voor de laagste prijs, top! Zeker voor herhaling vatbaar.

N.Dommisse 20-10-2017 Via de website gekocht

keus keus keus

Bijna teveel keus maar de webshop helpt je super snel door alle menu's heen zonder dat je uren moet gaan zoeken. Duidelijke specs en alles is overzichtelijk weergegeven. Ook per e-mail snelle reactie of iets nog leverbaar was via CameraNu

Brahim 20-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service

De bestelling ging makkelijk en eenvoudig. Het product was binnen 20 uur bij mij thuis bezorgd. Supersnelle service. Thanks

michielrc 19-10-2017 Via de website gekocht

Boven verwachting

Had voor het weekend nog wat extra spullen nodig voor de camera. Gezocht op internet welke snel de volgende dag konden leveren tegen een geschikte prijs. Alles gevonden bij cameranu.nl. Netjes op de hoogte gehouden van de bestelling en aflevering zeer correct.

Jan Vermij 19-10-2017 Via de website gekocht

Uitstekende telefonische service, levering en garantie.

Uitstekende telefonische service. Aangenaam verrast door aanbieding Pentax Optio accu. Super ! En zeer snelle levering ! ! Zeer goede ervaringen met Cameranu ook op garantie gebied. Zéér aan te bevelen.

Josje 19-10-2017 Via de website gekocht

Even chatten en hun advies is top !

Omdat dit niet mijn expertise is vraag ik altijd advies en die is altijd doorslaggevend en top !
Ze leveren snel en correct. Meerdere bestellingen in het verleden daar gehad en altijd 100 % inzet van hun kant.

Nienke 19-10-2017 Via de website gekocht

Super

Zocht een specifieke gopro dome. Was niet op veel plaatsen te krijgen. Kon het wel uit Amerika bestellen maar dan komen de import kosten erbij waardoor de prijs hetzelfde was als cameranu.
Goede, snelle bezorging. Top!

Sabine 19-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Eerste ervaring met cameranu.nl en deze was perfect. Ik heb een filmcamera besteld en de volgende dag werd hij bezorgt. Supermakkelijk te bestellen, verschillende keuzes voor levering en dat gratis. De volgende dag werd camera op afgesproken tijdstip bezorgt. Ondertussen netjes via mails op de hoogte gehouden waar mijn pakketje was.

Ik bestel hier weer!

Rene F 19-10-2017 Via de website gekocht

Kennis van hun klant, bindt mij

Sinds 2010 ben ik klant bij Cameranu.nl. Dat is niet - alleen - vanwege hun brede assortiment, maar vanwege hun kennis en aandacht voor hun klanten; voor mij, eigenlijk. Door het goede contact kennen zij hun klanten en weten zij wat mij beweegt bij hen te kopen. Dat merk je vooral als het een keer mis gaat met een camera(onderdeel) en je gebruik moet maken van hun goede service. Zo heb ik een eerder bij hen gekocht objectief (en goed verzorgt de afgelopen jaren!) kunnen inruilen tegen een ander objectief, voor een bijzonder mooie inruilprijs. Op deze manier kocht ik mijn derde Carl Zeiss objectief. Ik ben er heel erg content mee.

ac de koning 19-10-2017 Via de website gekocht

Hoekzoeker seagull

Fantastisch om daar mee te werken,heb nu geen last meer van mijn rug en maak de mooiste foto's,dank je wel

Ley1985 19-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig kado!

Deze earplugs heb ik vorige week als kado gegeven aan m’n echtgenoot en uit al de draadloze headsets zijn deze de beste!! Misschien haal ik ook voor mezelf! Heel erg handig in gebruik!! Verder ook nog eens een snelle levering!

Michiel 18-10-2017 Via de website gekocht

CameraNU doet wat het belooft

Zeer snelle en accurate levering. Ben uiterst tevreden over de mailinformatie. Uitstekend bedrijf. Ik sla CamerNU op in mijn favorieten mocht ik nog iets nodig hebben uit hun zeer uitgebreide assortiment.

Pascal 18-10-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijke oplossingsgerichte service

Gekozen voor deze online winkel vanwege het advies wat ik telefonisch heb gekregen.
Na een 'foutieve' vermelding zeer klantvriendelijk geholpen en hebben ze een gepaste oplossing gezocht.
Nu een zeer tevreden klant en gaan we op naar het schieten van mooie beelden.

Ronald 18-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Prima website en klantvriendelijke telefoondienst. Competatief geprijsd en ruime keuze aan artikelen die grotendeels uit voorraad worden geleverd waardoor je bestelling binnen een dag wordt geleverd.

rens51 18-10-2017 Via de website gekocht

Canon accu vervanger snel geleverd voor prima prijs

helaas een defecte accu voor mijn Canon EOS-1D mark III en die zijn duur bij Canon! Prima informatie van CameraNU.nl via chat en email over een veel goedkopere vervanger, snel geleverd en het ontbrekende afdekkapje werd na een vraag onmiddellijk nagestuurd.

Nuelle 18-10-2017 Via de website gekocht

Mijn favoriete fotowinkel!

Als fotograaf heb je vaak spullen nodig en ken je de meeste (grote) foto winkels wel. Er zitten echter grote verschillen tussen de winkels en daarom is Cameranu.nl mijn favoriet. Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel en ik heb in deze winkel nog nooit iets gekocht waar achteraf iets mis mee bleek te zijn. Top service en ze komen zelf met eigen koerier je gekochte items thuis bezorgen!

Roel 18-10-2017 In de winkel gekocht
Urk

Vriendelijk geholpen, uitgebreid assortiment, gedegen kennis

Bij CameraNU.nl besteld vanwege hun goede naam en eerdere ervaringen. Aankopen altijd in de winkel gedaan, hier kun je verschillende camera's proberen en is er ruim de tijd om al je vragen te stellen. Ook service achteraf is goed.

Mega Marketeers B.V. 18-10-2017 Via de website gekocht

Tevreden, wel jammer dat retoursturen op eigen kosten is.

Camera Nu heeft meestal wel de producten welke wij nodig hebben, of kunnen deze bestellen.

Echt een nadeel is dat retour versturen op kosten van de klant is. We hadden een bestelling van boven de €5000,00 euro geplaatst, 1 lens moest terug (van €300,-) waarvoor we een andere lens van €1000,00 weer besteld hadden, en toch moesten wij de verzendkostenkosten betalen.

Mijn persoonlijke mening is dat retouren gewoon op kosten van de webshop horen te zijn, zeker als je voor duizenden euro' s besteld bij een webshop. Anders dan dat vind ik Camre Nu een prima webshop!

Officiele reactie van CameraNU.nl 18-10-2017

Hoi Omar,

Dank voor je feedback, goed te horen dat je ons een prima webshop vindt!
Over het retourneren ben je niet zo heel tevreden, dat vinden we jammer. We snappen je punt, en kunnen nergens vinden of je contact met ons hebt opgenomen om over de retourkosten te overleggen. Meestal komen we daar namelijk wel uit.

We zien je graag voor een volgende aankoop weer bij ons terug, en hopelijk kunnen we je dan alsnog een perfecte ervaring bieden.

Hartelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl