Deze score is berekend op basis van 2265 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans 20-07-2017 Via de website gekocht

Supersnel en prima tracking

Aankoop volgende dag al in huis. Ondertussen op de hoogte gehouden van elke stap in het bestel- en verzendproces. Top!

Danny van Wieren 20-07-2017 Via de website gekocht

In één woord ; FANTASTISCH

Dit is niet de eerste keer dat ik wat online heb besteld aan electronica via het internet. Alleen deze keer was ik wel zeer verrast over de optimale servive. Ik ben zeer vriendelijke geholpen door de klantenservice, en het geduld wat werd getoond vond ik zeer plezierig. Ik heb het op het allerlaatste moment ( 23:35 ) nog besteld, en de volgende ochtend was ik in het bezit van mijn Nikon camera. Ik ben zeer tevreden, en raad deze website een ander zeker aan. Top!!

Victor S. 20-07-2017 Via de website gekocht

Niet alleen was Cameranu het enige Nederlandse bedrijf dat de zilverkleurige 49mm filter voor mijn X100s kon leveren, maar had ik het filter binnen 16 uur na bestelling al in huis!

Ankita 20-07-2017 Via de website gekocht

Love service!

We highly recommend cameranu. They have wide range of product and with good price. Shipping is always on time and packaging is also as all our purchase was undamaged.

Vrugt 20-07-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd, goede service.

Ik zag op deze site via surfen wat ik nodig had. Toen de koop eenmaal gesloten was werd het geleverd.

Daan Venmans 20-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

De algemene ervaring van de webshop is super. Het werkt goed en snel, en alle afbeeldingen zijn goed te vergroten. Vele producten hebben zelfs een 360° functie waarbij je het product volledig kunt bekijken. Dit is vele malen beter dan een concurrent zoals Kamera-Express. Iedere pagina laad veel sneller bij CameraNu, terwijl er veel betere fotos op staan. Soms is de informatie eronder wat beknopt, maar een review op YouTube vind je zo.

Het is uiteindelijk een 9 geworden, omdat omruilen van artikelen toch een aantal keer verkeerd is gegaan. Dat is het enige wat ik zou willen verbeteren aan CameraNu. Voor de rest: Perfect!

Paul1000 20-07-2017 Via de website gekocht

Top en dat zonder verzendkosten

mooie aanbieding voor een reisstekker en powerbank in één. bij meer winkels te koop maar altijd met verzendkosten en hier gelukkig niet

Jan buitenga 19-07-2017 In de winkel gekocht
Urk

Fijne fotowinkel

Niet voor het eerst in Urk maar toch weer verrast door de vakkennis van het personeel, het aantal goederen in de winkel en de uitstekende service. Eerder heb ik al aangegeven dat ik geweldig werd geholpen bij het vervangen van een defecte lens (eigen schuld), nu bij de aanschaf van een nieuwe lens, die ik juist op basis van eerdere ervaringen bij Cameranu.nl kocht.

Hallo. Hees 19-07-2017 Via de website gekocht

Goede en behulpzame medewerker

Heb deze keer maar twee hele kleine aankopen gedaan (afdekkapje voor flitsschoen) maar werd aan de telefoon hartstikke goed en professioneel te woord gestaan en geholpen.
Was de tweede keer dat ik iets bestelde.
Ik hoef een volgende keer niet na te denken waar ik aankopen ga doen voor fotospullen.

SiRa 19-07-2017 Via de website gekocht

Beloofd is beloofd

In de loop der tijd al verschillende artikelen bij Cameranu.nl besteld van goedkoop tot duur. In alle gevallen zijn de artikelen binnen de beloofde tijd thuis gearriveerd. De artikelen worden goed verpakt en keurig op tijd thuis afgeleverd. Pluim! voor dit team.

Alles netjes 19-07-2017 Via de website gekocht

Keurige service

Keurig geholpen en ook na een error in mijn camera prima te woord gestaan. Alleen jammer dat er voor betaling met credit card extra wordt gerekend helemaal op een bestelling van bijna 1000 euro. Dit is nogal ouderwets. Verder niets aan te merken.

Lars 19-07-2017 Via de website gekocht

Prima en zeer snelle service.

Informatie op de site is zeer volledig, je kunt goed kiezen. De betaalmogelijkheid is zeer makkelijk en die snelle bezorging is zeker een punt waar ik vaker gebruik van ga maken. Had niet verwacht dat een webshop zó punctueel kon zijn, complimenten!

Peter 19-07-2017 Via de website gekocht

Dit is nog eens waarmaken wat je beloofd

In de morgen besteld via internet, direct zichtbaar of het item in voorraad is.

Na de betaling onmiddellijk bevestiging en verwerking bestelling.
Daarna steeds op de hoogte gehouden van de voortgang.

Inpakken en aanbieden aan vervoerder
Vervoerder houd je op de hoogte van de voortgang
Tijdstip van aanleveren keurig aangegeven
En......bijna op de minuut nauwkeurig afgeleverd (klasse)

Was mijn eerste keer bij deze firma, maar zal zeker niet de laatste keer zijn.

Lisa 19-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Eenvoudig bestellen via de webshop, snel contact via e-mail én dezelfde dag m'n bestelling nog in huis! Helemaal top.

Simon 2000 19-07-2017 Via de website gekocht

Snel, en kwalitatitief in orde!

Deze webshop is met zijn uitgebreide aanbod een fijne plek om al je filmwaar aan te schaffen. Voor ieder wat wils, met specifieke omschrijving en ook klantenbeoordelingen. Jammer dat er niet in heel Nederland vestigingen zijn!

Claudia 19-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Cameranu.nl belooft 's avonds besteld, volgende dag geleverd. Ik had mijn bestelling 's avonds rond elf uur geplaatst, direct een orderbevestiging ontvangen en de volgende dag werd mijn objectief geleverd. Sneller kan eigenlijk niet! Ook via de mail een bericht van verzending ontvangen en de digitale factuur die als garantiebewijs dient. Duidelijke website met goede informatie.

Rob Kalis 19-07-2017 Via de website gekocht

Eindelijk gevonden, en eigenlijk nog dichtbij ook!

Voor mijn Wacom Bamboo pen, tegenwoordig stylus, was ik al een tijdje op zoek naar de stiftjes hiervoor. Omdat het een product is wat Wacom niet meer in zijn collectie heeft, was het dus een leuke zoektocht. Ik kwam op eBay al hele pennen tegen maar niet alleen de vulling :(
Blijkt dat Cameranu ze gewoon in zijn assortiment heeft. Ik dus bestellen. Wat een snelle en goede afhandeling van een product, maak ik hier mee.
Buitengewoon tevreden dus!

David 19-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service en overzichtelijke website

Makkelijk jouw product met voldoende informatie vinden? Cameranu.nl is de website die dit kan. Tevens diverse keuze voor leveringen en betalingen. Kortom zeer compleet en klantvriendelijk

Van gelder 19-07-2017 Via de website gekocht

Mijn polarisatiefilter was per abuis naar mijn oude adres gezonden. Was geen probleem na een belletje werd er mij een per express toegezonden. Toch nog op tijd binnen!

Hans 19-07-2017 Via de website gekocht

Fijne camera en snelle levering

Gebruiksvriendelijke site , goede communicatie over tijd van levering van de camera via de winkel en via post.nl

BridgitjuliA 19-07-2017 Via de website gekocht

Ik ben super blij met me nieuwe vlog camera!!

ik vind de website echt heel netjes en ook voordelig! want ik zocht een camera voor mijn youtube kanaal en kwam hier te recht. ik kan geen twijfels over de webshop en had meteen besteld, en wat ik ook zag dat je het de volgende dag binnen had !! wie wil dat nou niet. dus ik was super enthousiast, toen ik me bestelling had gedaan kreeg ik email met dat ik via Postnl de tracking kon zien hoe ver me pakje nog onderweg was ! er stond ook bij levertijd vanaf 12:30 en hij was er zelfs al om 12:00 als ik nog een aankoop ga doen zal ik het zeker hier bestellen. service en al is top!

Berlinda Kers 18-07-2017 Via de website gekocht

Goed product, snelle levering!

Cameranu.nl was één van de weinige winkels waar mijn product op voorraad was en dankzij de optie "vandaag nog in huis" werd het product via RedjePakketje dezelfde dag nog afgeleverd. Om 9.40 uur besteld en om 16.44 uur ontvangen. Ook deze koerier verdient een pluim, want ik werd per e-mail goed op de hoogte gehouden van de levertijd. Voor deze service hoef je echt de deur niet meer uit.

Bozuwa 18-07-2017 Via de website gekocht

Gewldige service

Nadat ik een Nikon D3400 had besteld bij cameranu.nl bleek er een handleiding in het Tsjechisch bij te zitten. Dit aangegeven in een review. Ze hebben contact gezocht en binnen een week had ik een Nederlandse handleiding in huis. Dat noem ik nog een service!!

Lisa 18-07-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Duidelijke website, het bestellen ging gemakkelijk en probleemloos. De verzendkosten zijn gratis, zelfs bij een kleine bestelling, wat voor mij een reden was om hier te bestellen. En veel opties voor het afleveren van het pakketje.

Levi 18-07-2017 Via de website gekocht

Goede service en kwaliteit!

De producten hebben een goede kwaliteit en prijs. Ook de service was heel goed, er word goed contact gehouden met de klant.

Wibo 18-07-2017 Via de website gekocht

Heb eerder een zoomlens gekocht in het filiaal in Eindhoven, ook over de service. Later via internet een oogkap voor mijn Nikon D300 besteld en de volgende dag lag die al in mijn brievenbus.

Jan 18-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en de beste prijs !

In mijn geval wist ik wat ik wilde hebben en dan kun je dit het beste bij cameranu.nl bestellen.
Supersnelle (aangetekende) levering en de "beste" prijs. Kortom top en bedankt !!

Rogier 18-07-2017 Via de website gekocht

Grandioos zoals altijd!

Ik ben al jaren klant bij cameranu.nl en kom er graag terug zodra ik weer wat nieuws nodig heb, of het nu een snoertje of een compleet nieuwe body is. Tot nu toe is het in al deze jaren altijd een succes geweest.

Lex 18-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Super klantenservice! heel erg aardig en helpen je met alles! Ik ga hier in de toekomst zeker spullen van blijven kopen.

Anne-Marie 18-07-2017 Via de website gekocht

Goede Service

Ik heb de zonnekap heel snel binnen gehad.
Hij werkt ook super goed en is handig in gebruik.
Heel er betrouwbaar
En werkt super goed😊

MARIJ 56 17-07-2017 Via de website gekocht

Goed gesorteerde winkel had de volgende dag al in huis wat ik besteld had.Nette factuur met duidelijke omschrijving

Psygho 17-07-2017 Via de website gekocht

Zoal het hoort. Snel, en goed, en ook erg voordelig!

Goed geïnformeerd, en om 23.50 besteld, volgende dag inderdaad binnen. Groot assortiment, en goede voorraad beheer. Top winkel!

Dini 17-07-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Via kieskeurig gekozen voor deze site. Overzichtelijke site. Door middel van enkele mails goed op de hoogte gehouden van de levering.

Robbin 17-07-2017 Via de website gekocht

Fijne en goede serivice van Camera nu

Dinsdag de bestelling betaald en aangegeven dat vrijdag een fijne lever dag is voor mij... Netjes via de mail track and trace nr gekregen en pakketjes netjes vrijdag ontvangen... Supper fijn dat dit mogelijk is.

Jim 17-07-2017 Via de website gekocht

De site is prima en overzichtelijk. Het product voldeed absoluut niet, maar daar kan cameranu niets aan doen.

Officiele reactie van CameraNU.nl 19-07-2017

Hoi Jim,

Hartelijk dank voor je review. Het retourproces noem je als minpunt, en we zijn benieuwd welke suggesties je ons zou willen geven om dit verbeteren. Wil je jouw reactie sturen naar service@cameranu.nl?

Alvast bedankt voor je input.

Mevr. 17-07-2017 Via de website gekocht

echt een geweldige service !!

het was de eerste keer dat ik hier via internet bestelde ik ben erg tevreden prima en duidelijke communicatie echt een aanrader

Henk 16-07-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering ga zo door ??

Zeer snel geleverd precies volgens afspraak voldoet volledig aan de verwachting product voldoet aan de specificatie

Luc bieshaar 16-07-2017 Via de website gekocht

Snel goed en goedkoop

Alle afspraken netjes afgehandeld snelle levering en duidelijk wanneer het bezorgd werdt verder een mooi produkt

Bjorn_dt 16-07-2017 Via de website gekocht

Bijzonder goed

Ik koop hier alles wat met mijn camera te maken heeft. Top service en nooit problemen gehad! Een aanrader voor ware camera fanaten

Stijn 15-07-2017 Via de website gekocht

Exact wat ik nodig had

Ik heb via cameraNU.nl een extensiekabel gekocht voor mijn oortje, en het is precies wat ik nodig had. De levering was supersnel (1 dag), het artikel was zeer scherp geprijsd en het product werkt zoals het hoort. Top dus!

Thomas 15-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede aanbieding

Goede aanbieding (prijs/kwaliteit) en snelle levering (postvakpekketje).
Teevens goede verpakking voor briefpost.

Wim 15-07-2017 Via de website gekocht

Top service

Een rubberen zonnekap besteld en de volgende dag gekregen. Prijs goedkoop maar de kwaliteit was blubber.
De schroefdraad draaide door en de kap zat los om de ijzeren ring.
Ik had alleen een revieuw geschreven maar er werd direct al contact opgenomen om een en ander op te lossen.
Er werd een nieuwe opgestuurd maar deze bleek bij groothoekopnamen in de weg te zitten. Ik kon hem gratis retouneren en er werd een passende groothoek zonnekap opgestuurd. Geweldig.
Alle lof voor cameranu.nl en haar medewerkers.
Een webwinkel met top service die ik bij iedereen aan wil bevelen.
Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

piet 15-07-2017 Via de website gekocht

prima snelle service

prima goede en snelle afhandeling van mijn bestelling ga zeker vaker wat kopen bij camera.nl perfect.

M vd Sluijs 14-07-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld, snel en efficiënt.

Wat kan ik zeggen dan precies goed. Wat ik nodig had stond bij hun op de site. Besteld, betaald en de volgende dag in huis. Zo hoort het toch?

H.Dilrosun 14-07-2017 Via de website gekocht

Meer dan snelle en vriendelijke service

Woon op Curacao en wilde een camera met een bon die op schiphol bij uitvoer afgestempeld kon worden ,waarna cameranu.nl de btw voor mij zou terugvorderen...vroeg hier info over,en had binnen een dag een vriendelijke mail terug met een duidelijke uitleg van hoe en wat....dank daarvoor.Meteen de camera met toebehoren besteld...was er ook binnen 1 dag...ongelooflijk ! Ik kom zeker terug !

Anton 14-07-2017 In de winkel gekocht
CameraNU Urk

Prima service bij aankoop verrekijker

Op aanbeveling van een kennis, besloten we onze nieuwe verrekijker te gaan zoeken in Urk bij CameraNU. Omdat de afstand nog al groot is, zijn we uiteraard eerst een visje gaan eten en toen op pad. De winkel ligt op een industrieterrein en bleek makkelijk te vinden. Nummertje trekken, even wachten en toen kwamen we terecht bij de expert op verrekijkergebied. Deze buitengewoon aardige en deskundige figuur heeft ons voortreffelijk geholpen en zich daarbij gelukkig niet laten afremmen door ons voorgenomen budget. Daardoor zijn we nu in het trotse bezit van een fantastische kijker, die weliswaar qua prijs onze ogen doet knipperen, maar ons tegelijkertijd een helderder blik dan ooit verschaft.
Anton

Miranda 14-07-2017 Via de website gekocht

snelle levering. scherp geprijsd

Product was scherp geprijsd.
Snelle levering. Geen verzendkosten. Ik zou hier zeker vaker producten bestellen

Elroy 14-07-2017 Via de website gekocht

Top Service

We hadden snel een nieuwe printer nodig en als het kon ook tegen een aantrekkelijke prijs. Deze vonden we bij CameraNu. De ene dag besteld en de volgende dag al gratis aan huis bezorgd. Top.

Jan 14-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige snelle service

het is zoals de site aangeeft het product is de volgende dag al bezorgt,
keurig verpakt en de informatie is per mail verzonden.
zeer gebruiksvriendelijk. De zelfde ervaring als in de winkel zelf.

Bauke 14-07-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

's Morgens besteld en in de vooravond al thuis bezorgd. Dat is nog eens service.
Deze site bewaar ik zeker!