Spikkel 18-06-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Om eerlijk te zijn, bestelde ik eigenlijk per ongeluk bij deze winkel :-) Ik vergeleek prijzen van de Canon die ik op het oog had, en samen met twee mij bekende winkels was Cameranu de goedkoopste. Kende alleen de winkel niet, dus was eerst van plan bij een van de andere twee te bestellen. Maar hoe gaat dat, je hebt een baby van 5 maanden oud en terwijl je die afleidt in z'n wippertje plaats je gauw een bestelling en betaal je met iDeal en oeps, dan is ineens je geld op weg naar een jou onbekende winkel. Gelukkig he-le-maal goedgekomen! Mijn bestelling werd snel geleverd en was zorgvuldig verpakt, echt niets op aan te merken. Ook bleek ik extra lang garantie te krijgen. Cameranu staat nu zeker op mijn favorietenlijstje!

Cor Lievendag 18-06-2017 Via de website gekocht

Perfecte camera, wederom top levering!

Ben al klant van het eerste uur en nog steeds naar volle tevredenheid. Scherp geprijsd, goed verpakt en snelle levering.

Ellebell 17-06-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging

Het was snel bij me bezorgd, het product is van goede kwaliteit en met een meer dan prima prijs!
Zeer tevreden.

Asbbeij 17-06-2017 Via de website gekocht

Product goed en snel geleverd

Product na lang zoeken bij CameraNu.nl gevonden. Binnen 2 werkdagen netjes geleverd. Zijn tevreden over deze website.

Bks 17-06-2017 Via de website gekocht

Hier weten ze echt wat service is.

Om een juiste keuze te maken voor een nieuwe camera een paar keer telefonisch contact gehad.
Men nam alle tijd om alle vragen te beantwoorden en hielpen ook goed bij de keuze voor de juiste accessoires .
Alles werd ook keurig in een offerte op de mail gezet.
Ook de contacten mbt de betaling liepen snel en vriendelijk.
De levering razendsnel .
Menig winkel kan een voorbeeld nemen aan de service en klantgerichtheid van Camera Nu.

Dick P. Groenewegen 17-06-2017 Via de website gekocht

Vakkundige foto speciaalzaak

Snelle levering en een geweldig goede klantenservice. een klein probleem werd snel opgelost. Fantasties. Dit soort service is tegenwoordig een zeldzaamheid. Maar dus niet bij Cameraland.

Jelmer 16-06-2017 Via de website gekocht

Prima product, keurige service

PostNL deed weliswaar lang over de bezorging: de service van cameranu.nl was snel en goed. Product was prima. In de beschrijving van het product - geleverd door de winkel - stond ook keurig vermeld welke klachten andere gehad, dus communicatie was eerlijk en transparant.

A. Op den Camp 16-06-2017 Via de website gekocht

100% Tevreden klant

Het zoeken naar een product op internet levert regelmatig irritaties op vanwege de tijd die het vraagt. Bij camera.nu verliep alles naar wens. Inclusief het telefonisch raadplegen van een medewerkster verliep deze actie snel en voorspoedig tot en met het in ontvangst nemen van de prima werkende accu.

A. Op den Camp.

H Schipper 16-06-2017 Via de website gekocht

Super service

Paar geheugenkaartjes gekocht, kwam op de site tegen bezorging dezelfde dag
Ja hoor dat wilde ik zien!
Bij afrekenen aangegeven dezelfde dag aanleveren
Oké mailtje zijn onderweg, s'avonds nog een mailtje zijn verlaat, spits,files,
Om 22.00 weer mailtje komt het nog uit om bij u langs te komen kan er om 22.45 uur zijn
Wat denk je om 22.35 gaat de bel met mijn bestelling!!
Wat een kanjer van een chauffeur en wat een super service mijn complimenten
Helemaal super nogmaals dankjewel

Jan van der Bent 16-06-2017 Via de website gekocht

Goeie en duidelijke info

Na eerst telefonische info te hebben ingewonnen met Paul ivm het product een extender overgegaan tot aan koop. Volgende dag keurig afgeleverd. Super tevreden.

Bertie van den Hurk 16-06-2017 Via de website gekocht

Afhandeling defecte e-reader

Kobo reader na aantal maanden defect. Opgestuurd en snel daarna bericht, niet te repareren. Nieuwe reader ontvangen incl. hoesje. Vorige reader was ouder model en niet meer te leveren. Bijbehorende hoes paste niet meer. Al met al perfecte service en prima afhandeling. Petje af voor CameraNu.nl.

Inge 16-06-2017 In de winkel gekocht
Urk

Geweldige service en altijd (bijna) alles op voorraad.

Deskundig personeel, service is meer dan oke. Al jaren een tevreden klant. Altijd goede adviezen als je het nog niet zeker weet. Je mag uitproberen. Hoort assortiment. Nadeel is dat je altijd met meer thuis komt dan je van plan was.

Jan Buitenga 16-06-2017 In de winkel gekocht
Urk

Service meer dan verwacht!

Zoals gezegd, iets anders dan een product-review. Mijn ervaring dezer week: Bij een experiment met mijn Canon camera waarop ik een Canon tussenring schroefde met macro-functie was het nadien onmogelijk de macroring van de 18-55 lens te verwijderen. Muurvast. Met het zwikje uiteindelijk maar naar Urk, naar de winkel van CameraNU.nl gereden om daar om hulp te vragen. Echter, ook de "man achter de balie" wist, zelfs na het toepassen van enig geweld, de ring niet van de lens te krijgen. Er was wel een andere oplossing dacht hij, kwam even later met een gloednieuwe Canon 18=55 lens en zette deze op mijn camera. "Zo" zei hij, "opgelost". De nieuwe lens werd GRATIS en VOOR NIETS als vervanger voor de toch al enkele jaren oude lens aangeboden. Om eerlijk te zijn was ik stomverwonderd en het enige wat ik kan bedenken om terug te doen is het schrijven van deze review, dit keer niet ten aanzien van een product, hoewel dienstverlening soms ook een product is. CameraNU.nl : GRANDIOOS, en mijn "I'll be back" is geen dreigement maar een belofte.....

Dick 16-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

De laagste prijs (bijna de helft in vergelijking met andere shops), gratis verzendkosten, meteen na de bestelling netjes bevestiging en van begin tot eind op de hoogte gehouden van de status van de bestelling, zelfs tot aan de tijd van bezorgen toe. Er is ook een mogelijkheid om dezelfde dag nog je pakket te laten bezorgen, klasse!

Stanvl 16-06-2017 Via de website gekocht

Een winkel met bijna alles wat je als videograaf nodig hebt

Cameranu is een winkel waar ik bijna al mijn camera-apparatuur haal, de levering is snel, de kwaliteit is goed en de prijs is misschien nog wel het beste.

Martijn T 16-06-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging, lage prijs!

Ik had snel een UV-filter nodig voor mijn lens. Na wat zoeken kwam ik uit bij Cameranu.nl voor een origineel Tamron-filter voor een lage prijs. Besteld en de volgende dag al thuisbezorgd en hoefde geen verzendkosten te betalen. Bestel hier voortaan vaker mijn spullen.

D.mulder 16-06-2017 Via de website gekocht

Na diverse leveranciers op internet te hebben bekeken,viel camera.nu op door prima uitleg,goed product en snelle levering.wat wil je nog mee!??? Niets dud

Bianca Verheijen 16-06-2017 Via de website gekocht

Super contact zelfs met een leuk kaartje

Mijn eerste contact was al goed. Na het advies heb ik macroringen besteld en gezegd ik zit naast de brievenbus te wachten. Kwam eerst de postbode met een leuk kaartje en daarna werd het pakje geleverd.
Daarna weer een bestelling geplaatst voor een nieuwe camera met diverse aanbiedingen erbij. Super snel en netjes geleverd. En dol blij met m'n nieuwe camera en assesoires

OmeSlikkum 16-06-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd, goed en snel.

Netjes geleverd wat er besteld wordt. Je word goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. De informatie over de producten was duidelijk en helder. En de verwachting was daarom precies zoals het moet zijn.

Ferry Gilhuijs 16-06-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en betrouwbaar

snelle service, breed assortiment. Naast camera's ook erg veel aanverwante producten.
Duidelijke foto's van producten. Echt een aanrader

Paul Smit 16-06-2017 In de winkel gekocht
Urk

Hier koop je je camera accesoires!

Dit was de enige zaak die het objectief dat ik wilde nog op voorraad had en voor mij kon reserveren zodat ik het in de winkel kon ophalen. Mooie winkel overigens, veel keus. Ook een goede service en advies trouwens.

Jean 16-06-2017 Via de website gekocht

Super service met top producten.

Op zondag besteld en dinsdag al gratis geleverd door UPS in België. Zeer goede service met top producten. Na veel webshop te hebben vergeleken, komt cameranu.nl ook uit als beste koop. Zeer tevreden van de service, producten en prijs.

Joel Rooth 16-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Voor de 24-70mm F2.8 van Canon die ik al heel lang wilde, twijfelde ik een beetje. Toen heb ik gebeld naar de klantenservice over de lens. De juiste informatie is doorgegeven en ik ben tevreden met het gekochte product.

Eindelijk de lens die ik al jaren wilde.

jos van der putten 16-06-2017 Via de website gekocht

snel, goede kwaliteit en goedkoop

Deze shop is zeer goed, super kwaliteit, zeer snelle levering en ook nog goedkoop.
Keurige verpakking.

Herman 15-06-2017 In de winkel gekocht

Compleet tevreden

Ik heb het idee, dat het aanbod aardig compleet is en dat serieus advies tot een tevreden deal kan leiden. Al diverse malen geslaagd ingekocht in Urk. De combinatie van het brede assortiment van een webshop en het personeel en de entourage van een goede winkel.

Gschop 15-06-2017 Via de website gekocht

Keurig op tijd geleverd voor verjaardag!

Voor een verjaardag een paar pakken fotopapier laten bezorgen. Kleurig, binnen het afgesproken tijdvak, op de verjaardag geleverd. En dat op zaterdag. Dikke plus!

Henk S 15-06-2017 Via de website gekocht

Perfecte informatie en gratis toezending, klasse winkel!!

Prijs en kwaliteit waren verbluffend goed . Zelfs goedkoper dan Mediamarkt kan hieraan niet tippen en dan ook nog geen verzendkosten.

Roy 15-06-2017 Via de website gekocht

supergoed...supersnel

camernu.nl waren de eerste die de nieuwe Panasonic dmc tz90 binnen kregen. berichtje gehad . volgende dag in huis!
Top dus.

Marieke 15-06-2017 Via de website gekocht

Goede en supersnelle service

Ik heb nog nooit zo snel iets bezorgd gekregen, binnen 3 u was het in Rotterdam! Verder ook voldoende keuze aan verschillende polarisatiefilters.

Henk 15-06-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare en goede service

De website is informatief, de mensen geven goede service, er zijn duidelijke afspraken, er wordt op tijd geleverd en ze werken met scherpe prijzen.

Tamara Groot 15-06-2017 Via de website gekocht

Review door een tevreden klant

Review? hebben jullie toch niet nodig, ervaar het zelf en plaats een bestelling.
De goede service wat mij aantrekt is dat je de bestelling meteen de volgende dag al in huis hebt.
Niet lang wachten, want als je immers iets wil...dan wil je het, het liefst de zelfde dag nog....

Groetjes een tevreden klant,

Peter 15-06-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Heel snel geleverd. Op maandag bestellen en de volgende dag thuis gratis ontvangen. Super. Kabeltje was naar wens.

D. Oppenoorth 15-06-2017 Via de website gekocht

Levering en product uitstekend!

Cameranu.nl was de goedkoopste aanbieder van mijn product. Levering was gratis en prima op tijd.
Service weet ik niet, was tot nu toe niet nodig.

Sigrid 15-06-2017 Via de website gekocht

Snel en goed geleverd!

Ik zocht een bepaalde babyfoon voor mijn zus. Ik heb prijzen vergeleken op verschillende sites en keek hierbij ook naar verzendkosten en verzendtijd. Cameranu.nl kwam hier het beste uit. Snelste service en de goedkoopste. Ook kon ik de bezorg-dag en tijd kiezen en hier hebben ze zich precies aan gehouden! Ik ben dus erg tevreden.
Ook ben ik wel vaker in de winkel geweest waar ze altijd vriendelijk zijn en de tijd voor je nemen, ook al staan er mensen te wachten!

Gelukkige Koper 15-06-2017 Via de website gekocht

Snel,veilig en makkelijk besteld

Toen ik opzoek was naar een goede Flitser voor mijn spiegelreflexcamera had ik Kieskeurig geraadpleegd en zij kwamen met Cameranu.
Ik was al wel bekend met cameranu qua naam maar toen ik op de site ging kijken vond ik een goede en overzichtelijke site met de juiste informatie die ik nodig had.
Ook het bestellen ging hartstikke eenvoudig waardoor ik makkelijke en snel de flitser kon bestellen.
de flitser werd netjes in een doos thuis afgeleverd en het zag er allemaal keurig en verzorgt uit.

TT 14-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service en goede prijs

De bestelling is snel afgewikkeld.
De prijs voor de Panasonic FZ82 was extra goed door de extra gratis accu en tas.

CameraNu 14-06-2017 In de winkel gekocht
Urk

Verrassend, bijna niet meer van deze tijd.

Na 65000 clicks begon mijn Canon 450D af en toe te haperen. Er moest dus een nieuwe komen. Na uitgebreid internet onderzoek wist ik het zeker; het zou de 760D worden. Maar zo iets koop je niet bij een postorderbedrijf dus ging ik op zaterdag naar CameraNu.
Ik wist van te voren wat het mij zou gaan kosten, het zou dus helemaal goed komen. Nou dat kwam het ook, maar heel anders dan ik gedacht had.
In een heel gemoedelijke sfeer ontstond een gesprek over wat ik met mijn nieuwe toestel wilde gaan doen. Wat voor lenzen ik had en of ik nog wilde "doorgroeien" in mijn hobby.
Uiteindelijk ging ik naar huis met een prachtige occasion, duidelijk een stap beter dan ik van plan was en voor de helft van mijn geplande budget. Wat kun je je als klant nog meer wensen? Dat is CameraNu.

Paul 14-06-2017 Via de website gekocht

Supersnel

Product gezocht, bekeken, besteld. Contact gezocht over levering / levertijd en vlot geïnformeerd.
Levering volgens afspraak, zeer snel en begeleid door accurate informatie. Prima!

George Gently 14-06-2017 Via de website gekocht

Machtig en Magisch Snelle Service

Als freelance digitaal tekenaar heb ik het geluk van een vriend een Intuos 4 tekentablet te bemachtigen en werk hier al geruime tijd ijverig op. De tip van die pen was behoorlijk versleten na jaren gebruik en zocht nieuwe. Haast nergens te bestellen die krengen zonder er een hele nieuwe pen voor te kopen van rond de 100 euro.

Daar was mijn redder CameraNu.nl die meerdere setjes die compatibel met het model pen op voorraad hadden . En voor een heel klein bedrag waar ik niet eens bezorgkosten voor hoefde te betalen waren ze dezelfde dag binnen. Kreeg ook nog accurate mailtjes van hoe laat het diezelfde dag binnen zou zijn.

Geen idee hoe ze het doen, maar blij dat ze het doen. Thanks Camera Nu!

Dalie 14-06-2017 Via de website gekocht

Smells service

Een snelle en een goede prijs. Vandaag besteld morgen thuis of er moet iets bijzonders zijn. Ik had snel gevonden wat ik nodig had.

Maretty 14-06-2017 Via de website gekocht

Snel, goed en met leuke gratis extra's.

Het is een fijne camera, de uitleg op de site was duidelijk. Hij werd binnen een dag geleverd, met een extra tasje en batterij, en toch de laagste prijs.

Bosschenaar 14-06-2017 Via de website gekocht

No nonsense

Overzichtelijke site waarop snel in te zoomen is op de keuzemogelijkheden. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Vlot werkende koppeling met IDEAL betaling, snelle afhandeling en bezorging.

Koen 14-06-2017 Via de website gekocht

Fantastisch snel geholpen!

Snel en goed geholpen met de levering van mijn Canon EOS 1300D. Keurig geleverd en uiterts tevreden over de kwaliteit. Het goede advies van CameraNu is helemaal op zijn plek gevallen, dus daar blijven we voorlopig bestellen.

Ruud 14-06-2017 Via de website gekocht

Alsnog reputatie waar gemaakt !

Na aanvankelijk gedoe over het uitblijven van een beloofde refund van Canon, is het betreffende bedrag alsnog uit coulance door CameraNU.nl zelf uitbetaald. Keurig: zo hoort het !

Marion 14-06-2017 Via de website gekocht

goede service

Service was goed. Een klein min puntje. Ik had aangevinkt dat het pakketje afgegeven moest worden bij de buren indien er niemand thuis was. Helaas is dit niet gebeurd waardoor ik het pakketje te laat ontving en hierdoor geen cadeautje had voor een jarig kind. Verder ging alles keurig volgens afspraak.

Officiele reactie van CameraNU.nl 14-06-2017

Hoi Marion,

Deze optie vermelden wij op het label als je het aanvinkt, maar het blijft de keuze van de bezorger om gehoor te geven aan je verzoek. Meestal doet deze dat wel, maar het is wel erg jammer dat nu juist deze keer de bezorger liever de moeite nam het nog een keer te komen brengen.
We hopen dat het de volgende keer net zo snel bij je wordt afgeleverd als dat wij het aan je hebben verzonden.

Hartelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl

Fotofan 14-06-2017 Via de website gekocht

Nazorg...

Welke shop belt nou uit zichzelf op als iemand daar denkt dat dat wat je allemaal hebt besteld, misschien niet bij elkaar past en je een vergissing hebt gemaakt? En stuurt er nog eens een e-mail achteraan om te vragen of alles is zoals afgesproken? Voor mij is er maar één cameraleverancier...

Zuido 14-06-2017 Via de website gekocht

Top levering Top Product

Ik was op zoek naar een nieuwe lens voor mijn fototoestel.
Na op internet te hebben gezocht kwam ik op de site van Cameranu.nl.
Het eerste wat mij op viel was het ruime assortiment en de mooi geprijsde producten.
Na het bestellen was mijn lens binnen een dag bezorgd en kon ik hem op halen bij een postnl postkantoor. Cameranu.nl is zeker een Shop waar ik vaker ga kopen.

JurgenteG 14-06-2017 Via de website gekocht

Accuraat en snel

Ik zocht een screenprotector voor mn nieuwe Sony camera - kwam al snel uit bij CameraNu.nl.
Accurate beschrijving van de protector, echt niet duur voor 2 screen's en zoals beloofd:
's avonds besteld, de volgende morgen al binnen.
Past precies en ik kan de nieuwe camera nu gebruiken zonder angst voor krassen op het display

Syto 14-06-2017 In de winkel gekocht

Deskundig advies!

De winkel is heel overzichtelijk ingericht en het nummertjes systeem voor wanneer je aan de beurt bent werkt perfect, zeker als het druk is! Ik ben heel goed geadviseerd door de verkoper bij de aanschaf van een compact camera!

Willem 13-06-2017 Via de website gekocht

Snel en simpel

Een aanrader, makkelijke en toegankelijke website. Super snel gelevert, smorgens besteld, savonds geleverd.
Helemaal Top!!