Deze score is berekend op basis van 2682 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

PvG 04-05-2018 Via de website gekocht

Ik had al eens wat gekocht en dat beviel meer dan uitstekend dus nu weer wat besteld met dezelfde snelle levering.

E 04-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Een zaak waar men de tijd voor je neemt!

Een zaak met in deze tijd gelukkig nog fysieke producten die je kan zien en aanraken.
Een zaak waarbij men de tijd voor je neemt.
Een zaak waar men je goede adviezen geeft, niets aansmeert en geen 'dozen schuift'
Een zaak die kortom aan te bevelen is.

Tom 04-05-2018 Via de website gekocht

vlot en goed

er is een goede site, de producten hebben een scherpe prijs, de levering is vlot en goed. zeker een aanrader.

Ton Fransen 03-05-2018 Via de website gekocht

Zeer goed tevreden

Goede uitleg via de mail op al mijn vragen en goede info omtrent het artikel.
Verder snelle levering en prima verpakt.

Peter F 03-05-2018 Via de website gekocht

Snel, goed en veel keuze.

Cameranu.nl is een goed gesorteerde (web)winkel met een breed aanbod.De levering is snel en vooral de optie van Pak Je Gemak (afhalen bij afhaalpunt) is voor mij belangrijk. Gewoon na je werk afhalen bij het boodschappen doen. Verder zijn de artikelen scherp geprijsd. Deze winkel weet echt wat online verkoop is.

Nelleke 03-05-2018 Via de website gekocht

Goede service bij info

Ik heb na een vraag of er voor mijn camera ook tussenringen zijn een kundig antwoord gekregen en ik heb ze daarna gelijk besteld. Kreeg ze door NL post alleen een dag later, maar dat lag niet aan Cameranu.nl. Misschien is het handig om de keuze bij bestellen te geven of je het thuis wilt krijgen of bij een NL post afhaalpunt wilt ophalen ? De pakketbezorgers zijn helaas niet altijd even goed ( heb een klacht bij post nl ingediend )

Leomotion 03-05-2018 Via de website gekocht

Snelle service - top informaties

Dit was nu mijn tiende bestelling bij cameranu.nl Tot nu was ik met iedere artikel en de service helemaal tevreden.
De omschrijving van de artikels op de website klopt, je word meteen op de hoogte gehouden kwa levertijd, en vooral bij de accessoires vind je alleen maar spullen van goede kwaliteit.

Roos 03-05-2018 Via de website gekocht

Top service

Snelle levering, Duidelijk informatie, goeie klantenservice. Als je uitleg wil of verschil wil weten tussen producten helpen ze je graag! heel fijn! Standaard adres voor al mijn Camera spullen!

Cecile 03-05-2018 Via de website gekocht

zeer goede service

Het begon al met chatten. Ik had interesse in een occasion lens. De persoon die met mij chatte heeft heel veel moeite voor mij gedaan. Dat alleen al is een 10 waard!!! op afstand kopen is vaak een risico, maar bij cameranu zeker niet. Zoals beloofd zag de (tweedehands) lens er piekfijn uit!!! en doet het prima. Ben er heel blij mee. Ook de verzending was snel en goed verzorgd!!
Dankjewel Cameranu; ga zo door!!

Gyselle 03-05-2018 In de winkel gekocht

Hele fijne winkel!

In de winkel werd ik goed geholpen, ik kreeg uitgebreid advies en kon uit verschillende opties kiezen. Ook gaf hij mij advies over iets wat ik in de toekomst misschien wil kopen, ze namen echt de tijd. Heel fijn!

Joeri S. 03-05-2018 Via de website gekocht

Super service en levering

Reeds vaker spullen gekocht via CameraNu. Nu weer op CameraNu uitgekomem voor de aanschaf van een Mavic Air.
Overzichtelijke site voor keuze en aanschaf.

Gekozen voor bezorging volgende middag. Kreeg van PostNL een bezorgwindow, kwam de bezorger ineens 1 1/2 uur eerder... door feestdagen volgende bezorgmoment wanneer ik op vakantie zou zijn.
Contact opgenomen met CameraNu. Uiterst vriendelijke medewerkster die contact heeft opgenomen met PostNL en heeft gezorgd voor alsnog aflevering op dezelfde dag.

Aan serviceverlening geen gebrek dus!

Samuel L. 03-05-2018 Via de website gekocht

Great and fast service.

As usual, great price and support.
I trust Cameranu for all my photography gear purchases.
Quick delivery too.

Sjaak59 03-05-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site en doet wat ze beloven

Site geeft duidelijke informatie en over de voorraad van de producten. Direct na bestellen krijg je informatie over de verwerking en de levering van de producten.
Wat ze beloven doen ze ook.

Hlenn 02-05-2018 In de winkel gekocht

Impressed

De webshop is compleet en makkelijk te navigeren, snelle levering en nog belangrijker een goede service. 1 item was niet wat ik ervan verwachtte en kon ik beter ter plekke uitzoeken. Dus naar de winkel in Urk. Ik was met stomheid geslagen zo mooi ruim en goed georganiseerd deze megashop is. Zeg nu zelf bij een webhop in Urk vorm je je toch een ander beeld. Heb goed advies gekregen en zal hier zeker terug komen en absoluut aanraden bij vrienden en u als lezer!

Peter Farenhorst 02-05-2018 Via de website gekocht

Service is zeer goed

Nooit iets gekocht bij cameranu. Nu koop ik zeker bij cameranu als ik weer iets nodig heb alles was goed. Levertijd zoals afgesproken. Geweldig.

H v Diem 02-05-2018 Via de website gekocht

Goede service doen wat zij beloven.

Altijd al goede ervaring mee gehad , ook met de winkel .
De eerste tas die ik bestelde bleek te klein voor mijn camera en lenzen,heb toen een grotere besteld met ideal alles betaald , het restbedrag werd binnen een paar dagen terug gestort .
Mail contact werkt ook prima ,altijd snel mail retour .

Matthijs 02-05-2018 In de winkel gekocht

zoals altijd deskundige service

Ik zocht voor mijn dochter een Wacom cintiq QHD 27 inch tekendisplay. Ze studeert Industrieel ontwerpen en heeft in de USA bij Art Centre California daarop goed leren werken. Wat ik niet verwacht had is dat Cameranu.nl deze displays in een demoruimte hebben staan.( alle mogelijkheden). Deskundig advies gaven en zo kon ik in 1 keer alles aanschaffen. Alles was op voorraad en nergens zo scherp geprijsd . Dochter helemaal blij (geweldig product) Papa blij... iedereen blij.

Arne 02-05-2018 Via de website gekocht

Zeer correct en punctueel bedrijf.

Je besteld iets, elke stap bevestigen ze met een mail. ‘S avonds een camera besteld en volgende dag keurig op tijd in huis.

Ik had na ontvangst een vraag over het product en werd uitermate vriendelijk, doch doeltreffend geholpen.

Adriaan 02-05-2018 Via de website gekocht

Déze vis wordt niet duur betaald.

De informatie op de website van cameranu is uitstekend. Bij mijn aankopen was het product steeds uit voorraad leverbaar. De prijs is concurrerend. Dus heb ik geen verdere wensen.

Tanya 02-05-2018 Via de website gekocht

Top service!!!

Ik heb op woensdagavond een camera besteld en de volgende dag had ik de camera thuis. Netjes en veilig verpakt!

Johan 02-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Fijne winkel met goede service en klantvriendelijkheid.

Fijne winkel met genoeg keus. Het personeel ik vakkundig en nemen alle tijd voor je om je zo goed mogelijk advies te geven.
Top service

HGJ Palts 02-05-2018 Via de website gekocht

Zeer professioneel in communicatie

Je krijgt meteen een duidelijke mail van de gang van zaken inzake uw bestelling, zodra het verstuurd wordt krijgt u netjes alle ins en out over het versturen. Zeer betrouwbaar, zeer tevreden

Robert 02-05-2018 Via de website gekocht

Prima voor redelijke prijs

Ik ben hier al een hele tijd klant,en ik kan niet anders zeggen dat men de tijd voor je neemt,en de afspraken nakomen.

André 02-05-2018 Via de website gekocht

Bijzonder duidelijke communicatie!

Ik heb voor Cameranu gekozen omdat ik in 2010 al een goede ervaring had met een aankoop. Nu kocht ik de 50 mm F 1,8 Canon lens en kon eerst al mijn vragen beantwoord krijgen telefonisch. Duidelijke uitleg wat het verschil was in de drie Canon 50 mm lenzen. Of mijn keuze geschikt was voor mijn camera was ook gelijk duidelijk. Het is denk ik de webwinkel die het meest duidelijk communiceert na de aankoop. De mails over de status van de bestelling zijn actueel en en duidelijk. Aanrader dus! Nu flink fotograferen om de mogelijkheden onder de knie te krijgen!

Jan Borst 02-05-2018 Via de website gekocht

Vlotte service en snel geleverd

Overzichtelijke website,goede beschrijving van de artikelen en een vlotte levering van de artikelen in mijn geval de Miggo Pictar One.

colette 02-05-2018 Via de website gekocht

Snelle en goed service voor de scherpste prijzen

CameraNu heeft een erg overzichtelijke website met een groot assortiment aan producten en merken. Makkelijke betaling en super snelle levering! Niet alleen voor koop maar ook het huren van producten gaat heel soepel. Ik ben elke keer weer erg tevreden. Voor advies ben ik een keer in de fysieke winkel geweest en ben daar vriendelijk en hele kundig geadviseerd! De winkel zelf is heerlijk om rond te kijken, te vergelijken en te proberen.

Laurent Vermassen 02-05-2018 Via de website gekocht

Vlugger dan ik dacht

Zeer goede service. Levering vlugger dan ik had gedacht !!! Product aangekocht via de webwinkel, gemakkelijke en gebruiksvriendelijk. Levering correct verlopen, ook bij niet aanwezig zijn bij de levering, kan je het aangekochte, afhalen in een afhaalpunt van de leverancier.

Daan Troost 02-05-2018 Via de website gekocht

Keuze bleek eenvoudig: CAMERANU.NL

opnieuw een aankoop gedaan bij deze winkel die waarschijnlijk alles in huis heeft. Opnieuw ook een Canon. Eerst een camera en nu een ideale printer. Niet dicht bij huis maar al vergelijkend en lezend uitgekomen bij CAMERANU.
Een snelle, veilig verpakte levering tegen een prima prijs.

charlesvk 02-05-2018 Via de website gekocht

Herhaald succes!

Na een eerdere goede ervaring ben ik opnieuw geslaagd bij deze winkel. Zeer positief.

Ik was op zoek naar extension tubes om meer uit mijn macrofoto´s te halen met mijn huidige objectieven. De ringen (tubes) van het merk dat ik wilde waren op het moment uitverkocht, maar via de chat werd ik goed en vakkundig geholpen en vonden we een passend alternatief, dat nog wat goedkoper bleek te zijn ook. En daarbij heb ik niet het gevoel dat ik aan kwaliteit heb ingeboet.

Het product werd snel en goed verpakt toegestuurd en bevalt zeer goed. Kortom, een tevreden klant.

Visser 01-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en klantvriendelijk

Goed en vriendelijk telefonisch mijn vraag beantwoord. Snelle levering. Ga zeker nogmaals iets bestellen

Feico 01-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Service zoals het behoort te zijn.

Service zoals het hoort. Alle tijd voor de klant nemen en de klant van goed advies voorzien.
Zo kan je de juiste keuzes maken en de aankopen doen die je nodig bent.

Diana de Boer 01-05-2018 Via de website gekocht

Goede inruil objectief. flitser aangeschaft.

Wegens aanschaf nieuw objectief was ik op zoek naar een bedrijf waar ik mijn oude objectief zou kunnen verkopen of inruilen. Ik kwam op de site van cameranu.nl en kon een aanvraag doen voor een taxatie van de inruilwaarde. Die kwam vlot via de mail en was zeer redelijk. Ik had 2 weken de tijd om te beslissen. Vervolgens bij Cameranu gezocht naar een flitser voor mijn Nikon spiegelreflex, en geslaagd. Alles is keurig geregeld via de mail met duidelijke instructies. Ik heb mijn objectief opgestuurd en de flitser besteld. vlotte levering en prima afgehandeld. Uitstekende service bij Cameranu.nl!!

Joes 01-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Op dinsdagavond na 23.00 uur besteld, de volgende dag geleverd. Gedurende het leveringstraject voortdurend op de hoogte gehouden van de status.

Klaas J. Romkes 01-05-2018 Via de website gekocht

Echt goed advies

Cameranu.nl is gewoon een geweldig bedrijf. Je merkt aan alles dat de medewerkers niet alleen goede verkopers zijn, maar voor alles liefhebbers. Ze proberen je niet zoveel mogelijk te verkopen, maar zo geschikt mogelijke dingen. Toen ik onlangs een lensje wilde kopen voor mijn Canon, zei de verkoper: "Meneer, dit is een kit-lens, hebt u die niet bij uw camera dan? Dan is deze eigenlijk overbodig." Ik legde uit dat ik dit koopje gewoon erbij wilde hebben als reserve. Kijk dat is echte service.

Wim 01-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, ruime voorraad

Cameranu.nl een zaak met hele snelle levering en ruime voorraad en een aantrekkelijk prijs niveau. Een aanrader.

Punnie 01-05-2018 Via de website gekocht

Sony a7iii

Via email een inruilschatting gekregen, in de winkel uiteindelijk nog meer inruil gekregen en verder alles perfect volgens afspraak geregeld. Topwinkel!

Michèle 01-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. Duidelijke website

De website was erg duidelijk.en gaf voldoende informatie De prijs van het product was aantrekkelijk en de levering heel snel. Dit heeft mij doen besluiten bij camera.nu te bestellen

Pieter 01-05-2018 In de winkel gekocht

Altijd TOP

Altijd top, deze (web)winkel. Er is hier altijd de gelegenheid het te kopen product rustig te bekijken en in handen te hebben. Daarnaast wordt er de tijd gegeven om advies te vragen en alternatieven te bespreken. Kortom er wordt als klant serieus aandacht aan je besteedt.

GG 01-05-2018 Via de website gekocht

Klasse!

Altijd een goede levering van de printers. Goede service en gewoon binnen een dag in huis. Doen wat ze beloven!

fotoarie 01-05-2018 Via de website gekocht

Meer dan uitstekend!!

Snel, correct en uitstekend verpakt!! Site is goed te gebruiken. Informatievoorziening prima en de tracking is uiterst duidelijk.

Gerard Volker 01-05-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende deal gesloten.

Vorige week naar Urk getogen, om mijn Nikon-spullen in te ruilen voor een Fujifilm X-T2. Prima prijs gekregen voor de Nikon, en met de nieuwe Fujifilm uitstekend op weg geholpen, zodat ik hem meteen op de mooi in bloei staande tulpenvelden kon loslaten. En dat viel bepaald niet tegen.

Bieke 30-04-2018 Via de website gekocht

EF 100mm macrolens 2.8

Ik heb m'n lens besteld via de website van camera nu.nl Super snelle levering, en de dag erna verzonden. Heel erg fijn, ik kon de lens meteen uitproberen.

Veerle 30-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Overzichtelijk, makkelijk om een artikel op te zoeken. De specificaties zijn duidelijk. What you see is what you get. Snelle levering, goede afhandeling.

Jorden 30-04-2018 Via de website gekocht

Top winkel!

Ik heb voor cameranu.nl gekozen door de snelle levering en perfecte service. Werd na de bestelling keurig op de hoogte gehouden van de bezorging. Het pakketje vast goed ingepakt met genoeg bubbeltjes folie om beschadigingen te voorkomen. Ik kies bij mijn volgende aankoop zeker weer voor cameranu.nl.

GMK 30-04-2018 Via de website gekocht

Als altijd een snelle en correcte afhandeling

Deze levering is zoals altijd perfect afgehandeld. Het product (een Foscam GI9961EP beveiligingscamera) bleek echter een tweede kans exemplaar te zijn. Er zat al een (onbekend) password in, terwijl dit bij een "vers" exemplaar leeg hoort te zijn. Ook ontbrak de inbussleutel om de camera behuizing te openen om de SD kaart te plaatsen. Tenslotte was het artikel niet fabrieksmatig verpakt, de camera was duidelijk al een keer uit de doos geweest. De camera werkt verder perfect, dus ik heb er verder geen aandacht aan gegeven. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik dit bij Cameranu meemaak. Ik koop bij voorkeur bij Cameranu, omdat zij altijd alles perfect afhandelen, goede prijzen hanteren en goede garantie bieden.

Math Gossens 30-04-2018 Via de website gekocht

Service zoals ik het al jaren gewend ben.

Reeds meerdere jaren bestel ik mijn fotospullen bij CameraNu, en dit is vanaf het beging super geweest, ben zelf ook al een paar keer in Urk geweest en daar wordt je ontvangen met dezelfde warmte als dat de inkopen via internet afgehandeld worden.

R.G. 30-04-2018 Via de website gekocht

Good service and delivery.

The product was delivered in top shape and is working as expected. The tablet is exactly as described on the CameraNU website.
There were some delivery problems related to my day schedule, but they were solved quickly. The customer service is good.

Jan 30-04-2018 Via de website gekocht

Jammer

Jammer, dat als je een foto kit koopt en deze is niet volledig op voorraad. Dat individuele producten worden aangevuld zonder overleg. Als je belt word er gezegd dat dit het beleid is van cameranu. Beetje jammer wat in overleg is vaak veel mogelijk.

Officiele reactie van CameraNU.nl 01-05-2018

Beste Jan,

We danken je hartelijk voor de review, en we vinden het jammer dat je niet helemaal tevreden bent. We hebben je hier telefonisch over gesproken, en je ook aangeboden om de set om te ruilen. Dat was gelukkig niet nodig, waarmee je in ieder geval je vertrouwen in ons hebt uitgesproken. Dank daarvoor!
Je hebt een goed punt, we zouden beter vooraf kunnen overleggen over de eventuele samenstelling van de levering. Dit is niet in alle gevallen mogelijk, waardoor we soms inderdaad ongevraagd een set leveren die door ons zelf werd samengesteld. Aangezien we daarbij ook altijd de optie open houden om te ruilen levert het echter nooit of zelden bezwaren op.
We houden ook in jouw geval de optie open om de set te ruilen, en als de 14 dagen al voorbij zijn zullen we daarin met alle plezier een uitzondering maken.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Alfred Oosterman 30-04-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven.

Na pech met een eenvoudige gymbal en de behoefte om dit wat serieuzer aan te pakken heb ik Cameranu gebeld voor advies. Duidelijk en met goede argumenten is mij een betere gimbal geadviseerd. De afgelopen week heb ik er al veel mee gewerkt en zoals ik nu kan beoordelen voldoet dit volledig aan mijn wensen. Cameranu is er weer in geslaagd om goed te luisteren en met een heel goed advies te komen. Bedankt!!

Ferdi 30-04-2018 Via de website gekocht

Meer heb je niet nodig

De laatste tijd bestel ik alles via Cameranu.
Spullen worden op tijd geleverd, netjes bezorgd en de prijs is geweldig.
Voor een vraag is een telefoontje snel gepleegd en deze mensen willen je echt helpen:
wat is het beste voor jou?

Mijn laatste aankoop was een Fujifilm X-T20. Supersnel bezorgd (zelfs dezelfde dag) en piekfijn.
Wat een heerlijk apparaat! Als advies heb ik gevraagd welke keuze ik moest maken wat betreft Fuji en ik heb er tot nu toe niks anders dan lof voor: wat een service en topmensen daar!