Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Harm 18-05-2017 Via de website gekocht

super service

super service, tegen 7 uur besteld en de volgende dag al in huis. hier kan menig webwinkel een voorbeeld aan nemen

Tess72 18-05-2017 Via de website gekocht

De foto camera die ik besteld had was geheel naar wens en snel geleverd. Mijn zusje heeft hierdoor een leuk verjaardags kado gekregen waar ze heel blij mee was

Wouter 17-05-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, perfecte communicatie en snelle levering.

Na een aantal perfect verlopen bestellingen een welverdiende 10 voor Cameranu. Zeer goede communicatie en ik blijf verbaasd over de snelle levering, een extra pluim voor de late (en vroege) werkers in de distributieketen.

Niek 17-05-2017 Via de website gekocht

Prima

Levering was een dag laat, anders prima. Bestelling ging vlot.wat moet ik anders neer zetten om aan 100 woorden te komen

Ilona 17-05-2017 Via de website gekocht

Goed en volgens afspraak

Mijn bestelling was een cadeau. Ik had al veel gezocht op Internet naar een mooi setje reinigingsmaterialen voor een camera, maar overal losse producten of niet de juiste inhoud. Bij CameraNU vond ik een mooi setje in een etui, helemaal geschikt als cadeautje. Het pakket werd op tijd afgeleverd, en de ontvanger was erg tevreden.

joren 17-05-2017 Via de website gekocht

Topservice

Om één of andere reden kon de postbode mijn huis niet vinden, waarna ik meteen een mailtje kreeg en we een andere oplossing konden vinden. (namlijk adres van een vriend waar ik toevallig dat weekend was).

Sjoerd 17-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van scherp geprijsde artikelen.

De duidelijke overzichtelijke website overtuigd bij de keuze van aanschaf en straalt kennis van zaken uit.

Gill 17-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service.

Goed geholpen met het perfecte product uit te kiezen. Ben al jaren vaste klant. Levering verliep heel fijn.

wgvandodeweerd 17-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Een overzichtelijke en duidelijke site met voldoende mogelijkheid tot vergelijking. Ook het assortiment is groot.
Heb al verschillende bestellingen gedaan bij deze webshop en altijd is het de volgende dag in huis. Netjes verpakt zodat er niets mee kan gebeuren.

H. KEssels 17-05-2017 Via de website gekocht

Slechte voorlichting, goede levering

Ik heb deze shop puur uit gemakzucht gekozen omdat iemand anders voor mij het apparaat had opgespoord. Ik heb na bestelling nog gebeld over het feit of er een usb-kabel meegeleverd werd (met de Zoom H1). Dat stond nl niet bij de beschrijving en daar maakte ik me , te laat, zorgen over. Degene die ik aan de lijn kregg bij camera.nu verzekerde mij dat er vast wel een usb-kabel meegeleverd werd. Niet dus. Je kan voor 29 euro een assecoireset bijkopen. Balen .

Officiele reactie van CameraNU.nl 18-05-2017

Hoi Heleen,

Onze excuses dat we je hebben bevestigd dat er een USB-kabel mee geleverd werd, terwijl dat niet zo blijkt te zijn. We lossen het uiteraard netjes met je op, zoals je van ons mag verwachten. We hebben je even een email gestuurd, en zien je reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groeten,
CameraNU.nl

Eric 17-05-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden

Bij Cameranu.bl een SanDisk 32GB Compact Flash Extreme Pro geheugenkaart gekocht. Ik ben heel tevreden over de goede prijs van het product en de snelle levering door Cameranu.nl

Kevin Wassink 17-05-2017 Via de website gekocht

Snel, helder en scherpe prijzen.

Cameranu.nl heeft een zeer groot aanbod aan Camera's, lenzen en alles wat je voor de rest nodig hebt aan randapparatuur en accessoires. 's Avonds besteld betekent dus dusver altijd de volgende dag in huis. Qua prijzen zit Cameranu bijna altijd bij de laagste prijzen qua camerasites. Dit samen met de zekerheid van leveren en professionaliteit maken cameranu mijn eerste keuze wat betreft camera's, lenzen en toebehoor.

Dennis 17-05-2017 Via de website gekocht

Netjes, snel en betrouwbaar

Goede service, scherpe prijsstelling en snelle bezorging. Afspraak is afspraak 's avonds voor 23.59 uur besteld, volgende dag rond 09.00 uur op te halen bij Post.nl afhaalpunt om de hoek !

Chris 17-05-2017 Via de website gekocht

Top

Betrouwbaar, snel, duidelijk, goede service en goede informatievoorziening. Extra garantie ook mooi geregeld standaard 5 jaar.

Roger 17-05-2017 Via de website gekocht

Het wonder

Perfecte beschrijving van het product, prima prijs, zeer snelle afhandeling 14 uur later was het eerste beeld al gemaakt, een aanrader voor de liefhebber die bevoordeeld een camera kopen wil.
Hartelijke dank hiervoor.

John 17-05-2017 Via de website gekocht

Goed product en snel

Gekozen voor CameraNu wegens de overzichtelijke website en de prijs van het artikel. Zeer snelle levering.

T.Karssies 17-05-2017 Via de website gekocht

Top aankoop

De service is heel erg snel. De ene dag besteld en de volgende dag in huis. Ze hebben mooie prijzen voor hun producten. Ik ben blij dat ik mijn product hier heb gekocht!

thomas 17-05-2017 Via de website gekocht

razend snelle levering

ik ben bij camera.nu terecht gekomen omdat hun product omschrijving het meest accuraat was tov de andere aanbieders met hetzelfde product. en tevens dat er geen verborgen kosten zoals verzendkosten waren sprak mij erg aan. voordeel vind ik ook dat ze een aantal fysieke winkels hebben waar ik evt verhaal zou kunnen halen als het niet goed mocht zijn

S. Pooran 17-05-2017 Via de website gekocht

Uitmuntend in service en informatie van bestelling

De webshop is een verademing. Zoekfunctie naar een specifiek product werkt super! En de informatie van de status van een bestelling is top! Je weet als klant gewoon waar je aan toe bent. En de levertijd is ook dé levertijd! In tegenstelling tot andere webshop alwaar het product gewoon 2 dagen later pas wordt afgeleverd (en dat terwijl men binnen 24 uur heeft staan).

ruud 17-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijzen

2 artikelen besteld, 1 was niet op voorraad, wordt gratis geleverd zodra deze beschikbaar is, prima service!

Aartsengel 17-05-2017 Via de website gekocht

Kwaliteit en service waar vind je dat nog? Bij Cameranu!

'S avonds besteld en de volgende middag al in huis. Wat een service! De website is overzichtelijj en er is een enorm aanbod.Goed verpakt en beschermt aangeboden.

Ingrid 16-05-2017 In de winkel gekocht

Topservice

Voor de eerste keer in de shop. Meestal bestel ik hier online omdat de winkel niet bij mij om de hoek is.
Ivm een defecte flitser nu naar de winkel. De shop ziet er zeer verzorgt uit. Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Via klantenservice de verdere afhandeling. Ook daar een goede en snelle service.
Met een week de flitser weer gerepareerd onder garantie retour op mijn huisadres.
Nog wel wat inkopen gedaan in de shop.
Ik raad deze winkel dan ook bij iedereen aan.

Adrian 16-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige servis

Ik heb snel op de website gevonden alles wat ik wilde. Servis was snel en op tijd. Product was perfect ingepakt. Alles prima

Sana Ben Mohamed 16-05-2017 Via de website gekocht

Het camerawinkel paradijs

Ik heb voor deze shop gekozen nadat ik mij een weg heb moeten banen tussen vreselijk onduidelijke websites. Productomschrijving vond ik erg helder en ik sprong een gat in de lucht toen ik bij het bestellen erachter kwam dat het ongeduldige verwend nest in mij gerust kon worden gesteld want de bestelling werd de volgende dag al geleverd!

Bas 16-05-2017 In de winkel gekocht
Capelle aan den IJssel

Betrouwbare en goede zaak!!

Ik was op zoek naar een camera omdat ik eind van het jaar naar Thailand ga en ik daar gewoon super foto's wil maken.

Aangekomen bij Kamera Express in Capelle aan den IJssel waar zelfs een assortiment mooie occasions stond. Helaas stond de GX80 die ik graag wilde er niet tussen, maar als je nog twijfeld tussen modellen kan je bij de occasions goed terecht.

De GX80 in ieder geval nieuw aangeschaft, prijs betrof de goedkoopste, net zo goedkoop als MediaMarkt maar daar heb ik slechte ervaringen mee. Dan erbij gaf de mevrouw aan de toonbank goed advies.

De volgende dag online een beschermhoes besteld, binnen een dag binnen en geen verzendkosten. Perfecte zaak! Ik ben vanaf nu klant!!

Laurens 16-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en nette levering, scherpe prijzen!

Het grote voordeel van Cameranu is dat ze heel veel hebben en heel veel op voorraad. Je kan nog tot twaalf uur bestellen en dan is het pakketje de volgende dag al binnen. Kortom, super aanbod en super levertijd!

Yfke 16-05-2017 Via de website gekocht

Eerder dan verwacht!??

3 producten besteld waarvan 1 niet op voorraad.
Navraag leerde dat verwachte datum eind mei zou zijn.
Wat schetst mijn verbazing? 1 dag later de complete zending al in huis. Helemaal Top👍🏻

www.dewihoppe.com 15-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en nette service

Ik was opzoek naar 2 verschillende achtergronden (gekleurd papier op de rol 2.70m). De stalen online wijken af van de werkelijke kleuren van het papier. Daarom kreeg ik gratis een stalenboekje en kon ik makkelijk de juiste kleuren bestellen. De zelfde dag nog werd ik gebeld om de levering te plannen, na 3 dagen werden de rollen geleverd, dit terwijl één van de rollen niet voorradig was.

Deeleman 15-05-2017 Via de website gekocht

Duidelijke info op website. Direct factuur en verzendgegevens beschikbaar. Snelle levering.
Precies wat men wenst en verwacht!

Marihen 15-05-2017 Via de website gekocht

Great service

I have bought products from cameranu a few times now and I will continue doing it. They have everything you need, good prices, good customer service and fast delivery. 100% recommended.

Meilink 15-05-2017 In de winkel gekocht
vestiging

staan altijd voor je klaar met goed advies

word goed geholpen met vragen en met aanbevelingen en zijn altijd bereid je op weg te helpen waar je naar op zoek ben

edson 15-05-2017 Via de website gekocht

Mooie prijs en snel geleverd

CameraNU heeft een duidelijke site en een zeer goede prijsstelling. Levering was spoedig en ook te volgen. Zonder maar aan te raden.

David 15-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Perfecte levering de volgende dag zoals beloofd. Besteld op het laatste moment voor een cadeau, dus snelle levering echt gewaardeerd.

Rotef 15-05-2017 Via de website gekocht

Zeer goede webwinkel met goede service

Gekocht Panasonic Lumix FZ2000 Daar ik overdag niet thuis was het pakket naar pakje gemak laten sturen, in mijn geval bij Primera bij mij om de hoek. Ideaal als men overdag niet thuis bent. Zaterdag de Panasonic besteld en op maandag na afloop van mijn werk het pakket onderweg naar huis opgehaald. Camara.Nu gebeld i.v.m een vraag en mij prima hebben geholpen. ook geeft Camera.Nu 5 jaar garantie waar andere maar 2 jaar geven.

Karin 15-05-2017 In de winkel gekocht

Klantgericht en kwaliteit

In de winkel van Cameranu nemen de medewerkers echt de tijd voor het beste advies. Wat past bij jou en wat zoek je? Ze komen met een gedegen advies en durven ook de eventuele nadelen van je keuze te benoemen. Je merkt dat hier mensen werken met passie voor hun vak!
De producten zijn op voorraad en zo ga je met alle producten direct de winkel uit. Fijn!

Jantine 14-05-2017 In de winkel gekocht
Urk

Erg prettig en proffesioneel geholpen!

We zijn in de winkel erg goed geholpen. De verkoper heeft veel uitleg gegeven, wist erg veel te vertellen over de camera's en had alle tijd voor ons ondanks dat er meer klanten stonden te wachten. Er werd zelfs nog een extra objectief uit het magazijn gehaald om te laten zien. De winkel geeft je de ruimte om op het gemak zelf rond te kijken, bakje koffie te drinken en zoals wij ook hebben gedaan aan een lange houten tafel even nadenken over de definitieve keuze.

Arnold 14-05-2017 In de winkel gekocht

Snelle en goede service

Goed advies en vakkundige medewerker die mij geholpen heeft om de Panasonic TZ80 met toebehoren samen te stellen. Top. Plus de 5 jaar garantie geeft me een goed gevoel van deze aankoop.

Dennis Schattorie 14-05-2017 In de winkel gekocht
Cameranu.nl in Urk

Ontzettend goede service!

In Nederland zit iedereen te wachten op de DJI MAVIC PRO COMBO PACK. Overal waar ik naartoe belde was de levertijd 4 weken als ik hem nu bestelde.
Totdat ik zag dat bij Cameranu.nl deze op voorraad was. Ik meteen gebeld om 10.00 uur 's morgens naar klantenservice, waar ik vriendelijk te woord werd gestaan door een vriendelijke mevrouw. Bij navraag lagen er nog twee, maar deze zouden die dag snel weer weg zijn. Natuurlijk direct laten vastzetten en meteen vanuit Limburg naar Urk gereden. Ik kan maar één ding zeggen! Ik ben er super geholpen door het personeel.

Michele 14-05-2017 Via de website gekocht

Super snel en exact wat ik verwachtte

Ik heb voor het eerst iets via CameraNU.nl besteld en mijn bestelling was ver boven verwachting.
De lens die ik ontvangen heb is precies wat er in de omschrijving stond. Ook het feit dat ik moet wennen aan het gewicht en het leren stilhouden van de camera klopt. Doordat ik het gewicht niet gewend ben, zal ik anders moeten leren omgaan met de camera, maar oefening baart kunst en oefenen die ik veel!

Miek 14-05-2017 Via de website gekocht

Prijs/kwaliteit prima! Keurige levering.

Kwalitatief goede camera gekocht voor een prima lage prijs. Werd keurig ingepakt en snel geleverd. De website is duidelijk.

Spike 14-05-2017 Via de website gekocht

Top product

Regelmatig wat gekocht, prima site... veel spullen en scherp geprijsd. Naast rappe bezorging ook snelle response als je vragen hebt.

Rudi 14-05-2017 Via de website gekocht

Makkelijke navigatie door de webwinkel. Transparant proces van bestellen, betalen en leveren van de camera. Fijn dat we de bijbehorende winkel op Urk konden bezoeken om een bijpassende cameratas uit te zoeken.

Ine 14-05-2017 Via de website gekocht

Geweldig 17.00 besteed anderedaf 11.00 thuis super.

Ff gebeld of die op voorraad was nog enkel vragen beantwoord gekregen. Beloofd dag erna leveren dus om 17.00 besteld dag erna 11.00 thuis.

Willem 14-05-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Goede vriendelijke service aan de telefoon door mensen met verstand van wat ze verkopen. Compleet assortiment.

Loek Kraamer 13-05-2017 Via de website gekocht

Zo als altijd, dik voor elkaar

Ja, het is wel vreemd, als alles prima verloopt, is er eigenlijk weinig te melden en dat is hier weer het geval.

Maurice 13-05-2017 Via de website gekocht

Voor mijn camera een screenprotector besteld. Deze was de volgende dag binnen, waardoor ik deze er snel op kon doen, zodat er geen krassen opkomen.

xann 13-05-2017 Via de website gekocht

Hier mijn camera en lens gekocht! fijne service!

Ik vind online kopen prima er is veel keuze veel beoordelingen over camera en lenzen voor als je andere mogelijkheden zoekt om je fotografie uit te breiden

Verbruggen 13-05-2017 Via de website gekocht

Houden zich aan hun woord mbt service zeer klantvriendelijk

camera defect niet te repareren sturen uit zichzelf batterij retour. Bezorgdienst liet het afweten en via duurdere bezorgservice camera op tijd in huis.

M. Verweij 13-05-2017 Via de website gekocht

Fijne en snelle service!

Na een tijd research tehebben gedaan voor de aanschaf van een Fujifilm X-T2 ben ik bij CameraNU uitgekomen. Ik ben hier online erg snel geholpen en binnen een dag was m'n bestelling in huis. Ik ben erg tevreden over de snelle en heldere afhandeling.

Rudi 13-05-2017 Via de website gekocht

vlotte en snelle afhandeling bij voorraadfoutje op de site

overzichtelijke goed opgezet webwinkel vlotte levering van bestellingen alerte bestelling afhandelingen en flexibele medewerking via de mail. zeer betrouwbaar bedrijf