Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jessie 22-05-2017 Via de website gekocht

Voldoet zeker aan mijn verwachtingen

Voldoet aan alle die passen bij de huidige tijd!! Snel en adequaat.. website is duidelijk en retourneren/ ruilen kostte geen enkele moeite..

Esther 22-05-2017 Via de website gekocht

Super winkel!!!

Mooie shop met heel v eel keuzes en voor ieder budget. Snelle levering volgens afspraak. En de aankoop was ook degelijk verpakt.

ruud 22-05-2017 Via de website gekocht

uitstekende communicatie

ik zocht een betaalbare draagriem voor 2 camera's tegelijk. gevonden op Cameranu.
door fout PostNl vertraging in de levering. Prima gecommuniceerd door Cameranu naar mij en zeer snel de extra bezorgtoeslag teruggestort. Zeer netjes!

erfr 22-05-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

De website is overzichtelijke, camera's worden geleverd voor een goede prijs (vaak de laageste), levering is snel (volgende dag), standaard 5 jaar garantie wat je bij andere winkels vaak 2 jaar is.

Floor Schrijvers 22-05-2017 Via de website gekocht

Bijzonder goede service

Ik had een adapter besteld en door mijn eigen fout paste deze niet. De vrouw van de klantenservice zocht voor mij uit waarom niet, belde me terug met het antwoord en hielp me met het terugsturen. Het geld is zonder enig probleem weer teruggestort.

Erg goede service! Ik vond de vrouw die ik sprak erg vriendelijk en efficiënt. Fijn ook dat de prijzen inclusief verzendkosten zijn en je je dus niet hoeft af te vragen hoeveel je écht kwijt bent.

Rvl 21-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en garantie

Camera.nu is een betrouwbaar en goede service en garantie,
Goed personeel met goede informatie over het product wat je koopt.

B. Hardam Alblasserdam 21-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en service

Goed verpakt en snel geleverd. Leuke handige camera voor mijn dochter gekocht.
De Sony Cybershot DSC-WX220 compact camera.
Prima levering van CameraNU.nl

JohnH 21-05-2017 In de winkel gekocht
urk

Goed advies en perfecte service

Nemen uitgebreid de tijd om je te helpen en proberen niet te "verkopen" maar echt te adviseren. Verder ruime keuze aan mooie kwaliteitsproducten, je hoeft nooit meer ergens anders heen :)

Paul Oudendijk 21-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en begrip voor de klant

Aankoop originele acculader voor een Panasonic DMC-TZ80.
De beoogde acculader werd voor mij besteld. Ervan uitgaande dat een netsnoer inclusief lader zou worden geleverd, bleek niet juist. De acculader werd zonder netsnoer geleverd en na melding hiervan bij CameranNu.nl moest er een nalevering van € 4,99 plaats vinden. Na mijn standpunt uiteen gezet te hebben is er om niet een netsnoer alsnog door mij ontvangen. Ik vind dit top. Alle lof voor CameraNu.nl

Jorrit 21-05-2017 Via de website gekocht

Geweldig!

Duidelijk overzicht en een super snelle levering. Op andere sites moest ik erg goed zoeken naar de beschrijving. Hier vond ik het meteen. Door de snelle levering kon ik snel aan de slag met mijn nieuwe "speelgoed". Thanks!

Gerrit 20-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

De site is overzichtelijk en het is eenvoudig te vinden wat je zoekt, in een groot assortiment. Het is eenvoudig af te rekenen en ze leveren snel zoals is afgesproken. Ik heb het product inmiddels meerdere keren gebruikt en naar alle tevredenheid,

Kenneth 20-05-2017 Via de website gekocht

Heel laat besteld en toch de volgende dag geleverd

Mini foto studio gekocht voor een hele scherpe prijs. Pas iets voor 23:00 uur besteld en toch nog de volgende dag in huis

Wendy 20-05-2017 Via de website gekocht

Super service, goede kwaliteit, niks op aan te merken

Ik was op zoek naar een Tamron 70-300 f4-5.6 VC. Na heel veel rondkijken kwam ik uit op de site van cameraNU.nl. Hier stond bovengenoemde lens voor een klein prijsje, als occasion. Er stond dat de lens nog in orde was en amper gebruikerssporen had, dus besteld. Werd erg snel geleverd en de lens werkt super, ziet er nog goed uit, werd geleverd met doos, handleiding en zonnekap. Erg tevreden! Prijs kwaliteit overtrefde me. Ik zou zo weer een bestelling plaatsen.

Levigawi 20-05-2017 Via de website gekocht

Snelle leverinv

Na het bestellen al snel een update over de bestel status en de volgende dag al snel in huis. Een webwinkel die het vertrouwen heeft gewonnen en waar ik zeker terug kom.

D. Boele 19-05-2017 Via de website gekocht

Super product, snelle levering

Bij Cameranu een lichtmeter besteld. De bestelling geplaatst en ik had het artikel een paar dagen later in huis. Super zo'n snelle levering!

Matthijs 19-05-2017 Via de website gekocht

Altijd een positieve ervaring

CameraNu is een bedrijf waar ik meerdere malen contact mee heb gehad. Niet alleen voor het kopen voor gebruikte apparatuur maar ook voor het kopen van nieuwe producten. Iedere keer is dit weer een positieve ervaring voor mij geweest.

MazzelMoaze 19-05-2017 Via de website gekocht

Super snel

vlot met versturen, en goed verpakt. en als er iets niets in orde is gewoon ff bellen en terug sturen. top zaak

Millennyum 19-05-2017 Via de website gekocht

Snel en goedkoop

Na in een fotozaak in de stad te hebben gezien dat alléén een fototent al 50 euro kostte, ben ik naar buiten gelopen en heb ik op straat via mijn mobieltje een fototent mét lampen voor bijna de helft van het geld besteld bij CameraNu. De dag erna werd het al geleverd.

C. de Bruine 19-05-2017 Via de website gekocht

duidelijke site en vlot geleverd

Door zoeken op internet ben ik terecht gekomen bij Cameranu.nl. Ze hebben een duidelijke site, snel gevonden wat ik zocht en ook op voorraad. Direct besteld en de andere dag al binnen, Super. Daarnaast direct diverse e-mails over voorraad, levertijden, factuur etc. Je wordt direct op de hoogte gehouden van je bestelling.

Eddie Kanters 19-05-2017 Via de website gekocht

alles perfect geregeld

Gekozen voor Camera nu omdat ik het bedrijf kende.Toen ik een cartridge nodig had en op kieskeurig Camera nu tegenkwam snel besteld.Voor een aankoop van nog geen 14 euro was de service buitengewoon goed

Ik geef niet snel een 10

Bij beoordelingen laat ik altijd wat ruimte over voor toekomstige verbeteringen. Maar als er gewoonweg niks is aan te merken is een 10 absoluut verdient. Bij CameraNu.nl waren alle benodigde producten op voorraad, boden ze de allerlaagste prijzen en had ik letterlijk een paar uur later alles netjes in huis…Ga zo door!

Loulou Van der Gaast 19-05-2017 Via de website gekocht

Goedkoper dan andere winkels!

Een week geleden heb ik een stabilisator gekocht voor €140,- bij Cameranu.nl. op andere websites was hij zeker €10 duurder en de service bevalt me supergoed! Heb ook wel eens eerder wat terug moeten sturen en dat was allemaal perfect verlopen.

Taco 19-05-2017 Via de website gekocht

prima

Groot assortiment. Een van de weinige shops die dit product verkopen zonder lange levertijd.
Ook nog eens geen verzendkosten. Niks op aan te merken.

Melanie 19-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Vorige week met spoed een product nodig en voor maar een paar euro extra had ik gegarandeerd mn pakje diezelfde dag nog in huis, super fijn omdat ik geen tijd had naar een winkel te gaan!
Een dingetje specifiek m.b.t. dit product (die ik heb besteld en de andere in dezelfde categorie) was het handig geweest als hier heel duidelijk bij had gestaan voor welke camera's specifiek het product geschikt is (nu staat er iets "onder meer geschikt voor camera's als" en dat is vrij breed/onduidelijk).

Prima levering

Na wat zoeken vond ik hier de geschikte kabel tegen de juiste prijs.
Na bestelling snel en goed afgeleverd.

Nina D 19-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige diversiteit en klantvriendelijkheid

De shop is mooi vormgegeven waardoor je makkelijk en snel alles kunt vinden wat je zoekt.
De klantvriendelijkheid en gemakkelijkheid met het bestellen is ook top!

Richard 19-05-2017 Via de website gekocht

Snelle afhandeling, goede omschrijving product

Duidelijke omschrijvingen van de producten, makkelijk te zoeken en veel informatie over product.
Site ziet er professioneel en overzichtelijk uit.

jelle 18-05-2017 Via de website gekocht

Goede, snelle levering

Niet bewust voor CameraNu gekozen.
Ze hadden het artikel in voorraad met een schappelijke prijs. Goed en snel geleverd. Bedankt

Eric 18-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Geweldige service!
Snel binnen en goede qualitijd.
Dus als je een keer iets wilt bestellen is deze site Echt een aanrader!!

Jim Howell 18-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, na een avondje uit binnen 24 uur in huis.

Nadat ik de bestelling had geplaatst, kreeg ik te zien dat men een personeelsfeestje had. De levering kan daar door niet één dag later plaats vinden. Voor mij geen punt. Wat schetst mijn verbazing: het door u bestelde artikel wordt vrijdag tussen 18.00 er 21.00 uur geleverd. Echt de levering is ook bij afwezigheid, na één dag. Klasse !!!

Ernst 18-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs

De fototas was in de aanbieding. Ik had al langer gezocht, maar dit was de reden om direct de knoop door te hakken. Tas besteld en die werd keurig bezorgd op het moment dat was aangegeven.

GC 18-05-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Ondanks de vermelding 'personeels uitje' toch de volgende dag geleverd. Statief doet alles wat het moet doen maar het heeft niet de stevigheid geschikt voor een professional. Het is m.i. prima geschikt voor een amateur.

f.luppes 18-05-2017 Via de website gekocht

goede prijs en snelle levering

De prijs was goed en het product werd goed afgebeeld.
Ook de bezorging ging snel. Ik ben heel tevreden.

Huub G.J. 18-05-2017 Via de website gekocht

Top Web winkel. Prima vriendelijke service en afhandeling!

Prima aanbiedingen en keuze te over. Heb vanuit Zuid Afrika, waar ik woon, met zeker 3 afdelingen te maken gehad. Allemaal vriendelijk en ter zake kundig personeel.

Ine de Vries 18-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Veel keus en snelle verzending en...niet totaal onbelangrijk: geen verzendkosten. Top.
Na het drukken op de knop verzenden krijg ik de melding: te weinig tekst. Minimaal 100 karakters. Dit vind ik een minpuntje.

monika 18-05-2017 Via de website gekocht

goeie service

prima service!
Duidelijk en overzichtelijke site.
pakketje kwam is goede staat aan en hele snelle levering.

riron 18-05-2017 Via de website gekocht

Juiste levering

Bestelling gING goed, bezorging kon je kiezen, welke bezorgdienst en wanneer, dat kostte dan wel € 2,--. Aflevering liep perfect.

MacMurcinator 18-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

's Avonds rond 22:00 uur heb ik op de webshop een artikel besteld. De volgende dag voor 10:00 uur had ik het artikel al binnen. Daarnaast is de webshop erg duidelijk en weet je als consument waar je aan toe bent. Hierover kan ik niet anders dan positief zijn.

Paul Tolen 18-05-2017 In de winkel gekocht
Urk

Een hele goede service

Ik was er om een statief te kopen. Ze namen echt meer dan de tijd voor me. Lieten heel veel modellen zien met voor en nadelen voor waarvoor ik hem wilde gaan gebruiken. En waren niet te beroerd om welke vraag dan ook te beantwoorden.

joey 18-05-2017 Via de website gekocht

Goed aanbod, snel geleverd

Zocht naar een klem om een iPhone te bevestigen op een statief, uiteindelijk bij CameraNu het voordeligste een Smartphone Clamp gevonden, lag volgende ochtend in de brievenbus.

Marleen 18-05-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

De service is echt heel goed. Ik had een camera besteld, die ik de volgende dag rond 13:00 uur mocht ontvangen. De camera was goed verpakt. Alleen toen ik de doos opende en de oplaadstekker eruit haalde, zat aan het uiteinde van deze oplader een Engelse stekker in plaats van een Nederlandse stekker. Ik heb toen een mailtje gestuurd en ik kreeg binnen een paar uur een reactie dat er kosteloos een nieuwe stekker kosteloos zal worden opgestuurd. Een uur later kreeg ik de verzendbevestiging met Track&Tracecode, waarop te zien is dat hij de volgende dag al wordt geleverd. De camera werkt overigens naar volle tevredenheid!

Kees 18-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Geweldige service! Nadat het objectief niet was geleverd door PostNL, hebben ze ons uitstekend geholpen om een ander objectief toch op tijd bij ons te krijgen.

Hensgens 18-05-2017 Via de website gekocht

Goede en service

Via camera.nu een sd-kaart besteld. Deze werd de volgende werkdag geleverd! Ik heb nog nooit eerder gebruikt gemaakt van deze website, maar de service was erg goed.

paulus 18-05-2017 Via de website gekocht

snelle en keurige levering

Goed prijs kwaliteit verhouding, snelle afhandeling. Uitgebreide keuze van artikelen en overzichtelijke website.

Hans 18-05-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen en hoe snel kan het daarna gaan: 's morgens besteld en 's avonds geleverd. Als klant kun je niet meer wensen!

Roel 18-05-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle verzending

Prettige webshop voor alles wat met fotografie en camera's te maken heeft. Scherpe prijzen en altijd zeer snelle verzending (op basis van meerdere orders altijd heel snel en goed verpakt geleverd).

Harm 18-05-2017 Via de website gekocht

super service

super service, tegen 7 uur besteld en de volgende dag al in huis. hier kan menig webwinkel een voorbeeld aan nemen

Tess72 18-05-2017 Via de website gekocht

De foto camera die ik besteld had was geheel naar wens en snel geleverd. Mijn zusje heeft hierdoor een leuk verjaardags kado gekregen waar ze heel blij mee was

Wouter 17-05-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, perfecte communicatie en snelle levering.

Na een aantal perfect verlopen bestellingen een welverdiende 10 voor Cameranu. Zeer goede communicatie en ik blijf verbaasd over de snelle levering, een extra pluim voor de late (en vroege) werkers in de distributieketen.

Niek 17-05-2017 Via de website gekocht

Prima

Levering was een dag laat, anders prima. Bestelling ging vlot.wat moet ik anders neer zetten om aan 100 woorden te komen