Deze score is berekend op basis van 2594 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dirk Bakker 06-04-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Ik heb al vaker bij CameraNu apparatuur gekocht, zowel online als in de fysieke winkel.
Iedere keer verbaas ik me weer over de geweldige service en de aandacht die ze hebben voor de klant.
Hoe druk het ook is in de winkel het deskundige personeel neemt alle tijd voor je.

Deze keer heb ik online gekocht omdat ik dit keer precies wist wat ik wou hebben.
De volgende dag kwam het product binnen in een degelijke doos.
En het product voldeed aan de verwachtingen.

Evert 06-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Service kan nog net iets beter

Bij binnenkomst werd ons netjes gevraagd of wij bekend waren met de werkwijze. Dat waren wij waarop ik zij dat ik een reparatie op kwam halen en een reservering had gemaakt op een camera. Ondanks deze opmerkingen werden wij verzocht beneden te wachten. Bij het ophalen van de reservering via de "snelkassa" geen uitleg mogelijk daar. Moesten wij alsnog naar boven voor het ophalen van de reparatie, kon ook niet via de snelkassa. Door tussenkomst van een ander personeelslid werd alles alsnog keurig afgehandeld

Officiele reactie van CameraNU.nl 09-04-2018

Beste Evert,

Hartelijk dank voor de review, en jammer dat het nog niet helemaal naar wens was op gebied van service. Aangezien we streven naar service op het hoogste niveau willen we graag onze les hier uit leren. Daarom danken we je hartelijk voor de feedback, en nemen we dit mee in de beoordeling van onze processen.
We hopen je snel weer te mogen begroeten, zodat je kunt zien dat er ook daadwerkelijk wat mee gedaan is.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Thomas 06-04-2018 Via de website gekocht

snelle en goede service

de prijs is gunstig, duidelijke omschrijving en snelle levering, ben zeet tevreden, de volgende keer weer

Mieke Depaemelaere 05-04-2018 Via de website gekocht

Levering cfr afgesproken

Ruim aanbod. Snelle levering en timing zoals gecommuniceerd. Correcte prijs kwaliteit-verhouding. Ook de mogelijkheid om achteraf nog vragen te stellen mbt je produkt. Je wordt goed geholpen.

JACNOO 05-04-2018 In de winkel gekocht
Op Professional Imaging.

Supercamera voor een superprijs!

De Nikon D750 is echt een super camera. Zeer veel mogelijkheden, scherpe foto's, zelfs bij minder licht.
Zéér blij mee. En dat voor € 1699,-. Nergens goedkoper te krijgen. En dat nog wel op de beurs van Professional Imaging. Dus in een schitterende entourage.

Theo Jager 05-04-2018 In de winkel gekocht

Goede hulp

Cameranu heeft me goed geholpen bij het maken van de juiste keuzes, om geen overbodige uitgaven te moeten doen. Ook tonen de medewerkers hun deskundigheid, wat veel vertrouwen geeft.

Elly 05-04-2018 Via de website gekocht

Altijd goede service

Al veel vaker heb ik fotoapparatuur bij CameraNu aangeschaft. Ze zijn vaak het voordeligst, maar de service is ook top. Het is een betrouwbare winkel waar ik met al m’n vragen van te voren terecht kan. Ik word dan altijd vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen.

FWfotografie 05-04-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Ik heb de camera op voorhand besteld en zelfs dagen voordat de camera zou komen kreeg ik al melding dat de camera onderweg was. Goed ingepakt.

Frans 05-04-2018 Via de website gekocht

Snel, goed en niet duur

Keurige, tijdige levering, tegen een scherpe prijs. Heel veel keuze en een overzichtelijke website. Van harte aanbevolen.

Inge 05-04-2018 In de winkel gekocht

Zeer goede voorlichting

Heel tevreden, de verkoper nam alle tijd om ons te informeren over diverse camera’s. Hij luisterde goed wat onze wensen waren en hoe wij deze wilde gaan gebruiken.

A.C. Verhoek 05-04-2018 Via de website gekocht

Goed advies voor een prima product

Voor mijn net gekochte Panasonic Lumix G7 zocht ik een goed SDHC kaart. Omdat ik last had van de vele bomen in het SDHC-bos, heb ik via de website gevraagd wat een goede keuze zou zijn qua snelheid en prijs/kwaliteit. Kort erna kreeg ik een mooi voorstel voor een set van 2x SanDisk 32GB SDHC Extreme UHS-I U3 90MB/s V30 geheugenkaart. Prima snelle kaart met een leuke korting voor de set.

Pieter Plaatsman 05-04-2018 Via de website gekocht

onverwachte Service met een spreekwoordelijke hoofdletter

Ik fotografeer al 45 jaar en heb nog nooit een regenhoes gebruikt maar voor een fotoreis naar Tsjernobyl wilde ik een paar weggooiers bestellen. Cameranu.nl was de enige met een assortiment goedkope weggooiers op de site. Het bestellen viel samen met storingen door onweer en uiteindelijk slaagde ik er aan het begin van de avond in om twee sets te bestellen. De volgende ochtend werden die keurig alle twee afgeleverd. Korte tijd later nam men telefonisch contact met mij op om te informeren of er iets fout was gegaan. De bestelling was opgevallen en men bood aan om één set op hun kosten terug te sturen. Ik heb ze allebei gehouden maar was zeer onder de indruk van de belangstelling voor mijn schamele bestelling van rond €25,=. Bijzonder vriendelijk en klantgericht. U heeft mij op een prettige manier geworven. Ik geef u dan ook een dikke 10!

Pini 05-04-2018 Via de website gekocht

Bij niemand gevonden

Nergens kunnen vinden wat gewenst was; totdat ineens cameranu in beeld kwam met een geweldig aanbod voor een zeer acceptabele prijs

BB 05-04-2018 Via de website gekocht

Super producten voorgeselecteerd in de nieuwsbrief

Super webshop. Meestal krijg ik een nieuwsbrief en denk ik; tja... wat heb ik aan al deze aanbiedingen, maar bij CameraNu.nl staan er altijd nuttige producten in die dan scherp geprijsd zijn! Ik lees nu ook de handige blogs en daarbij weet je gelijk wat je aan materiaal nodig hebt. Zodoende kwam ik ook uit bij een Roundflash. Ideaal product, handig in gebruik. Vooral bij bijvoorbeeld portretfotografie op locatie.

Benny 05-04-2018 In de winkel gekocht

Verstand van zaken!

Een winkel die weet wat ze verkopen! Meerdere keren in de winkel geweest en elke keer goede uitleg en meedenken. Ook via de website makkelijk en snel bestellen voor een goede prijs.

Jan 05-04-2018 Via de website gekocht

Ben op zoek gegaan naar een camera die bij mij past en door de reviews een keuze kunnen maken. De camera om 23:50 besteld en de volgende dag in huis. Chapeau!

Daniel 05-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Ik bestel af en toe bij CameraNu, de keuze online is immers enorm. Echter biedt CameraNu 5 jaar garantie en dat was de motivatie om mijn Netatmo Presence daar aan te schaffen. Snelle levering en een service die aan Coolblue doet denken. Top!

Hanno G 05-04-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Al sinds jaren blij met dit bedrijf. Een goede service en een snelle levering. Aan het einde van de dag een bestelling geplaatst en toch weer verbaasd dat deze de volgende ochtend al werd bezorgd. En dat ook nog eens voor een goede prijs! Daarnaast ben ik erg blij met de zekerheid dat je met je vragen terecht kunt bij een winkel met veel kennis.

Peter Jongeling 05-04-2018 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk en flexibel ingesteld.

Omdat ik de aanbieding op de beurs per ongeluk had gemist, contact opgenomen met Cameranu per mail. Kon toch nog gebruik maken van de aanbieding. Kreeg per omgaande de camera en voucher toegestuurd. Vriendelijke en flexibele instelling. Bestelling en verdere afhandeling snel en vlekkeloos. Complimenten!!

Marco 05-04-2018 In de winkel gekocht

Goed advies, vriendelijk en adequaat!

Op de beurs in Nijkerk een statief aangeschaft tegen redelijke prijs, maar vooral ook na vakkundige uitleg en geduldig advies. Levering probleemloos enkele dagen later aan huis. Ook eerder goede ervaringen met vlotte service.

Frank 05-04-2018 Via de website gekocht

prima service, betrouwbaar en snel

Daar waar cameraNu om bekend staat is ook zo. Goed bereikbaar, snelle levering en normale prijzen. Veel spulletjes op voorraad en overzichtelijke website. Aanrader dus.

Leo Galis. 05-04-2018 Via de website gekocht

Cameranu.nl geeft mij een goed gevoel.

Wat mij heeft doen besluiten om in zee te gaan met CameraNu.nl is betrouwbaarheid.
Het gevoel, het zit goed met deze jongens en meisjes. [Dames en heren]
De spullen zijn goed, en de prijs ook.
Wat wilt u nog meer?

Bernard 04-04-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Ik wilde een technisch detail weten, en wat niet vaak voorkomt is dat je iemand aan de telefoon krijgt met echt kennis van zaken. De medewerker wist precies waar ik t over had en kon me een uitstekend advies geven. Bestellen, en voordat je t weet heb je het artikel in huis.

petra martens 04-04-2018 Via de website gekocht

er is geen betere

ik koop bijna al mijn spullen in deze winkel zowel op internet als in de winkel zelf de service staat gewoon buiten kijf en de kennis van zaken ook dus met één woord een "aanrader"

anja 04-04-2018 Via de website gekocht

goed advies

Ik was op zoek naar een microfoon voor op mijn telefoon/laptop. na een concurrent gebeld te hebben die mij adviseerde dan maar een mail te sturen met wat ik wilde, de cameranu gebeld. deze meneer was erg aardig aan de telefoon en kon mij prima adviseren. aldus de microfoon besteld, die het ook geweldig doet en precies is wat ik nodig had voor een goede prijs. Kortom, als ik nog eens wat nodig heb, ga ik als eerste bij cameranu kijken of bellen.

Jack 04-04-2018 Via de website gekocht

Aanschaf Nikon D3400

Na wat gezoek op internet heb ik gekozen voor de aanschaf van een Nikon spiegelreflex D3400. Ik kwam uit bij cameranu.nl omdat ze de leukste aanbieding hadden en omdat ze ook een fysieke winkel hebben waar je naar toe kunt gaan met vragen en problemen.
Prima webshop en fijne fysieke winkels.

Willem Wouter de Vries 04-04-2018 Via de website gekocht

Een bedrijf waar je op kunt rekenen

Wat prijs betreft altijd bij de goedkoopste leveranciers, s'middags bestelt en de andere dag thuis. Heb mijn camera Nikon coolpix b700 telefonisch besteld, en de rest word geregeld. Heb je vragen? Zij weten overal van en geven je gedegen advies.

Ben van de Broek 04-04-2018 Via de website gekocht

Snelle Service!

Voor vakantie had ik snel fotorolletjes nodig. In de middag besteld, volgende dag had ik het allemaal op tijd in huis. Fantastisch!

Guy Van den Dunghen 04-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en opvolging!

Perfecte en snelle afhandeling van de aankoop!
Zeer tevreden! Mooi en veilig verpakt! Afgeleverd bij de buren zoals afgesproken, niets op aan te merken!

Marja 04-04-2018 Via de website gekocht

Lichtmeter

Ik zocht een specifieke lichtmeter die alleen nog maar te bestellen was bij cameranu. Bij andere bedrijven Zelfs niet voorradig.
Voor 2 euro bezorgkosten dezelfde dag in huis.
Echt super geregeld.

Rachelle 04-04-2018 In de winkel gekocht
Op de beurs

Super service

Wij kwamen bewust naar de beurs met een aantal vragen zeer correct beantwoord en zeer vriendelijk geholpen. Maar ook heel behulpzaam met het tillen van de dozen ; ) ...

Cora 04-04-2018 Via de website gekocht

Duidelijke en nette service

De webwinkel is duidelijk en overzichtelijk. Ook is er een snelle levertijd en zijn de prijzen vergelijkbaar met andere sites. Het product wordt goed verpakt en de verzending is te volgen.

Erika Zanatta 04-04-2018 Via de website gekocht

Best Service!

Cameranu has been the best online shop i used to purchase gear for my profession.
Prompt on replying, everyone i talked to has been always very reliable, professional and very kind.
Definitely my favorite shop! I recommended it to all my friends and peers.

M. Bakker 04-04-2018 Via de website gekocht

Leuke attentie!

Voor mijn verjaardag kreeg ik een coupon van 5 euro. Deze heb ik meteen besteed aan een Hoodeye voor mijn camera.
Ben er erg blij mee :)

Danielle 04-04-2018 Via de website gekocht

Tas Dji Mavic Air

Duidelijke omschrijving van het artikel op de site.
Het artikel werd snel geleverd binnen de termijn die aangegeven was.

Gabriel 03-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede klantenservice

Elke vraag die ik stelde werd duidelijk en goed beantwoord. De producten werden snel en goed verpakt geleverd.

Geert 03-04-2018 Via de website gekocht

Vlotte service

Correcte en vlotte afhandeling, beste prijzen, mooi en volledig gamma producten. Best wel een aanrader

Gerrit 03-04-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

De informatie van de webshop is correct en " to the point". Ze doen wat ze beloven: de camera zou de volgende dag bezorgd worden en dat gebeurde ook correct.
Ook de aftersales is goed: duidelijke instructie hoe eventueel te retourneren.
Ik ben blij met mijn aankoop!

Gerard 03-04-2018 Via de website gekocht

Erg tevreden

Olympus 40-150 pro lens gekocht. De beurskorting van dag er voor gold ook op de dag van mijn aankoop. Hierdoor erg scherpe prijs. Lens werd dezelfde dag gratis door "red je pakketje bezorgd" Telefonisch snel bereikbaar en alle afspraken werden na gekomen.

Ricardo 03-04-2018 Via de website gekocht

Snelle goede service

CameraNU had een van de beste prijzen voor mijn bestelling. De bestelling 's avonds besteld en alle artikelen waren op voorraad. De volgende dag werd de bestelling al netjes geleverd. Alle artikelen in originele doos, en de buitenverpakking netjes opgevuld met luchtzakken om te voorkomen dat de inhoud ging schuiven. Apparatuur werkt goed en is gekomen zoals geadverteerd op de website.

Brilan 03-04-2018 In de winkel gekocht

Olympus OM-D E-M 5 mark II en 12-40 mm pro kit

Alle tijd nam de medewerker van Cameranu.nl. De in te ruilen camera’s met lenzen werden ingenomen en de prijs van de offerte werd zonder meer aangehouden. De nieuwe camera werd nog besproken, ondanks dat de keuze al gemaakt was. Extra uitleg van aanvullende spullen duidelijk en netjes gedaan. Gewoon mensen die weten waar ze het over hebben.

Ernstjan 03-04-2018 Via de website gekocht

Erg fijne webshop voor je fotobenodigdheden

Al meerdere keren dingen bij cameranu besteld, altijd zijn de leveringen dik in orde.
Bij mijn laatste bestelling bleek de volgende dag een product niet op voorraad Ik werd daar netjes per mail van op de hoogte gebracht, levertijd 1-3 weken. In reactie op die mail gevraagd of hetzelfde product in andere kleur er wel was. Ik kreeg een mail terug dat die er wel was, bestelling hadden ze aangepast en het was de volgende dag in huis. Topservice!

Edwin R 03-04-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare en goede service

De laatste jaren koop ik mijn foto- en videoapparatuur alleen nog maar (online) bij CameraNU.nl.

De website is overzichtelijk, bestelprocedure eenvoudig en de bestelling wordt de volgende dag al geleverd.
Daarnaast wordt je per e-mail continu op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Pieter Ward 03-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Betrouwbare service! The Best!

Cameranu.nl gaf mij, in vergelijking met andere zaken, een vertrouwd en betrouwbaar advies op de aanschaf van mijn fotomateriaal. Een goede en snelle service en een prettige winkel in Urk. Maar ook de internet site van Camernu.nl werkt helder en duidelijk. Goede uitleg en makkelijk leesbaar. Telefonische ondersteuning bij navraag is prima! Kortom, een professionele zaak op allerlei gebied met betrekking tot fotografie.

Wim Geerts 03-04-2018 In de winkel gekocht
Op de PI beurs in Nijkerk

Als Cameranu.nl uitvaart is geen golf te hoog...!

Als Urk aanlegt in Nijkerk... op de Professional Imaging... dan is de kenmerkende vriendelijkheid meegevaren... OFWEL: of je nu OP Urk koopt of in de 'veraf gelegen haven'... Cameranu.nl blijft een heel plezierige en deskundig !!

H Smit 03-04-2018 Via de website gekocht

Direct geholpen

Bij het telefonisch contact begreep men direct wat ik wilde hebben. Betrokkene gaf direct de nummers door om te bestellen. De volgende dag in huis. Om aan te bevelen. Hoogste cijfer 10

Martha 03-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Duidelijke site, maar aankoop gedaan op Professional Imaging. Vriendelijke mensen achter de verkoopbalie

Chris 03-04-2018 In de winkel gekocht
Beurs PI

Snel en goed

Product gekocht op de PI in Nijkerk. Product was niet op voorraad dus zou zo snel als mogelijk geleverd worden. Ik werd netjes per mail op de hoogte gehouden over deze bestelling en zoals beloofd dezelfde week nog geleverd. Prima service, doen wat ze zeggen en goed advies... Bedankt....

PSVSupp1913 03-04-2018 In de winkel gekocht
Fotobeurs in Nijkerk

Uitstekende service

Bij de aanschaf van een lens, had ik recht op cashback. Na invoer van de gegevens bij Canon werd gemeld dat de lens daarvoor niet in aanmerking kwam. CameraNu.nl helpt me uitstekend bij het oplossen van dit probleem.
(Ook al bij het oplossen van de cashback actie op de camera)

Jolanda 03-04-2018 Via de website gekocht

Prima service!

In de webshop snel gevonden wat ik zocht, makkelijk besteld en volgende dag al thuis bezorgd! Prima geregeld.