Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Emillia 27-06-2017 Via de website gekocht

Het kan niet beter!

Ik besteld sochtends mijn boek, en had hem door hun geweldige aanbieding ook nog de zelfde dag in huis via RED je pakketje. Ik werd constant op de hoogte gehouden. Ik kan niet anders Zeggen dan geweldige service. Een dikke vette 10 voor cameraNU👍🏻

Marcel nieuw 26-06-2017 Via de website gekocht

Top service

Snelle levering en goede communicatie. Ook voor vragen over producten een vakbekwame klantenservice. Prijzen zijn tevens zeer scherp.

*Judith* 26-06-2017 Via de website gekocht

Prettige klantenbenadering van CAMERA.NU

Dit statief was tijdelijk in de aanbieding. Ik had gebeld met CAMERA.NU om te verifiëren of de lagere prijsstelling wel akkoord was. De dame aan de telefoon gaf mij, na overleg met de inkoopafdeling, de tip om snel te bestellen, daar deze leveranciers-actie bijna uitgeleverd was. De levertijd was daarom ook iets langer dan een dag, maar toen ik hierover een vraag had, kreeg ik heel netjes een mail met de verwachte leverdatum toegestuurd. Ik ben zeer tevreden over de klantbenadering van deze shop.

MC Burkels 26-06-2017 Via de website gekocht

Super service en doen wat ze beloven!

Zowel de 'in store' ervaring als de webshop geven je een gevoel met specialisten van doen te hebben die als missie hebben jou van passende oplossingen te voorzien.
Daarnaast blinken ze uit in razendsnelle communicatie (had een vraag gesteld via e-mail) en komen hun beloftes na (door een technisch probleem had ik twee keer betaald. De andere dag was het teveel betaalde keurig conform afspraak teruggestort).

Hobbykoidesoester 26-06-2017 Via de website gekocht

Wat een topservice en snelle levering

`s avonds om 23.30 een super gave Cybershot camera van Sony besteld en de volgende middag hebben we hem al in huis.
Deze winkel heeft echt een reusachtig assortiment en zeker de moeite waar om een te bezoeken.

Eleiyas 26-06-2017 Via de website gekocht

Recommend!

So quick and easy to find and but what you're looking for, in terms of printers and accessories.
Buy before end of day, receive the next day, or decide when it gets delivered. Now that's service!

One thing which stops me from giving a 10, is that I wish the site would also let you know that cheaper ink cartridges exist and that you don't have to get the expensive ones.

Ilonka 25-06-2017 Via de website gekocht

Top service!

Op zaterdag avond er achter komen dat je een bepaald kabeltje voor de tv nodig heb nadat je de voel heb verbouwd thuis, googelen en overal ontzettend duur of weken wachten, behalve bij cameranu.nl, mooie prijs en zou volgende werkdag worden geleverd, omdat het al bijna middernacht was, dachten wij de volgende werkdag is dinsdag, maar nee hoor, keurig op maandag door een pakketdienst gebracht en klap op de vuurpijl hadden we geen verzendkosten

Brapet 25-06-2017 Via de website gekocht

Snelle, goede levering.

Gewoon goed, goed product (niet overal te krijgen), goede prijs, snelle (!) levering, goede tussentijdse updates. Niets te klagen!

Hans 25-06-2017 Via de website gekocht

prima service

De meeste fotografie artikelen koop ik al een aantal jaren bij cameranu.nl . De beloofde bezorgtijd klopt en het artikel is goed verpakt verzonden.

Erik 25-06-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Fijne shop. Groot aanbod. Pakjegemak is fijne toevoeging. Website werkt alleen nooit zo goed in Google Chrome (laatste knop bij bestellen reageert niet), maar in Safari werkt het prima.

Body Jacket 25-06-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering zeer uitgebreide assortiment snelle levering en betrouwbaar etc dus ja fijne zaak om iets te kopen

Willemjan 25-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima service. Was iets mis met product en men was prima bereikbaar en binnen een dag nieuw product geleverd.

M.Voncken 24-06-2017 Via de website gekocht

Perfecte service! Kon haast niet beter

Externe harde schijf om 23:00 besteld. De dag erna om 11:00 stond Post-NL voor mijn deur met het pakketje. Deze snelle service en de gebruiksvriendelijkheid van de site hebben bij er toe aangezet om vaker producten te gaan kopen op deze site. Ik zou deze site erg aanraden bij mensen die opzoek zijn naar snelle service en naar hoge kwaliteit producten.

Jan H. 24-06-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering van een goed product.

Zeer snelle levering. Ruime keus in wat ik zocht. Kan niet beter!
Ik dacht even om deze bestelling bij een grotere en bekende 'naam' te plaatsen. Toch bij Cameranu gedaan. Beslist geen spijt van.

p.lutje 24-06-2017 Via de website gekocht

gelukkig een topcamera gekocht

Goeie voorlichting gekregen duidelijke uitleg over gekocht toestel.snelle levering en precies op de afgesproken tijd

Patrick 24-06-2017 Via de website gekocht

Supersnel geregeld

Ik heb mijn Canon Pixma Pro100s omstreeks 22:00 besteld. Volgende morgen kreeg ik om 07:30uur bericht dat ik hem kon ophalen op het ophaalpunt. Ik kan me niet voorstellen dat het altijd zo gaat, maar de snelheid van levering was uitmuntend.

Verder een fantastische printer. Ik wou eigenlijk een goedkopere printer aanschaffen, maar ik heb er geen spijt van. De printkwaliteit van deze printer is echt subliem. De kleuren springen uit de foto. Ik heb een portretfoto geprint op A4 formaat en wat me aansprak is de fantastisch gereproduceerde glinstering in de ogen van de gefotografeerde persoon. Kortom supersnel geleverd en echt een geweldig product.

Rino 24-06-2017 In de winkel gekocht
Urk

Uitgebreid advies gehad bij aanschaf camera

Bij de aanschaf van een nieuwe spiegelreflex camera heb ik uitgebreid advies gehad van de adviseur van CameraNu. Deze adviseur nam uitgebreid de tijd om mij te helpen een keuze te maken uit de inmens grote collectie. Helemaal tevreden!

Arno 23-06-2017 In de winkel gekocht
Urk

Ongeintreseerde verkoper

Gekozen vanwege de combinatie webshop / winkel waarbij de toestellen opgesteld staan en je deze goed kan bekijken.

Hoi Arno,

We begrijpen uit je beoordeling dat je niet tevreden bent over het bezoek dat je aan onze winkel hebt gebracht. Mogen we je vragen het toe te lichten? We vinden tevredenheid namelijk erg belangrijk, en leren graag van wat er mis gegaan is.
We zien je reactie tegemoet, alvast bedankt!

Frans 23-06-2017 Via de website gekocht

Maakt "vandaag besteld, vanavond bezorgd" volledig waar

De artikelen (Canon lens en tussenringen) waren inderdaad zoals aangegeven op de website, op voorraad. Na plaatsen van de order, vrij snel erna een e-mail dat de producten dezelfde dag ('s avonds) geleverd zouden worden via koerier "Red je Pakketje". Uiterlijk om 16.00 uur zou bekend zijn op welk tijdstip dat zou zijn. Om 14.00 uur al bericht dat tussen 21.25 en 21.55 uur de artikelen afgeleverd zouden worden. Vanaf dat moment kon ik ieder moment naar de status kijken waar de koerier zich bevond. Uiteindelijk zou het tussen 21.05 en 21.35 uur worden. Met veel genoegen heb ik de artikelen om 21.10 uur in ontvangst genomen en inmiddels al een week veel plezier van gehad.

Bert 23-06-2017 In de winkel gekocht
Camera nu Urk

Geen goed gevoel

Ben op advies daar gekomen en binnen half jaar lens en de binnen 2 jaar camera stuk geen vervanger en bij andere aankoop niet vriendelijk te woord gestaan ..weinig service jammer valt me tegen wel vriendelijk bij de service balie

Hoi Bert,

Bedankt voor je review, en fijn dat je ons wel vriendelijk vindt. Als een product binnen de garantieperiode defect gaat kunnen we het altijd voor je opsturen ter reparatie. Een vervangend artikel is dan niet aan de orde, maar we doen wel altijd ons best het ongemak zo klein mogelijk voor je te houden.
We hopen dat we je probleem alsnog op een goede manier kunnen oplossen.

Hans 23-06-2017 Via de website gekocht

Prima shop

Prima online winkel voor fotografiespullen. Artikel snel geleverd en volgens verwachting. Ga ik vast nog eens iets bestellen.

Alfred 23-06-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

Na dd bestelling bleek de betaling via ideal wegens externe factoren niet gdlukt te zijn. Na een duidelijke melding gekozen om de betaling op andere wijze uit te voeren. De producten zijn zoals afgesproken de volgende dag afgeleverd.

TOP

Renee 23-06-2017 Via de website gekocht

Prima!

Cameranu bood de camera die ik wilde het goedkoopst aan. Daarnaast verzenden ze ook nog sneller dan bijvoorbeeld canon, die er 2-3 werkdagen over doet. Ook de 5 jaar garantie is mooi meegenomen. Zeker wanneer je bedenkt dat andere bedrijven maar 2 jaar bieden. Camera is goed aangekomen en veilig verzonden. Al met al dik tevreden!

j.smol 23-06-2017 Via de website gekocht

goed en eenvoudig bruikbaar

zeer eenvoudig te gebruiken flash gels. meer dan genoeg keuze uit de verschillende kleuren. houder (lijkt) heel degelijk. was fijn geweest als er een optie was een 2e losse houder te krijgen voor nog meer flexibiliteit, maar voor 15,- is het kopen van een 2e set ook goed te foen.

Hanny Schonenberg 23-06-2017 Via de website gekocht

Zeer persoonlijk en heel fijn geholpen bij vragen

Camera.nu was de goedkoopste. Omdat ik aarzelde heb ik gebeld en werd zeer persoonlijk en uiterst bekwaam en vriendelijk geholpen door xxxxx die mij zelfs nog een kaartje stuurde.

Heleen 23-06-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Ik kreeg het product netjes in een grote doos. Het was heel goed beschermd en deed het uitstekend! Ik gebruik het product dagelijks, ik heb het nu al ongeveer een half jaar. Ik zal hier zeker vaker spulletjes vandaan halen!

Suzan 23-06-2017 Via de website gekocht

Niet tevreden

Na bestelling staat er in eens een ander artikel dan besteld op de bon. Contact opgenomen met de shop. Moest ik ineens nog een bedrag bijbetalen. Artikel geannuleerd. Nu nog dagen wachten tot mijn geld weer op de rekening is teruggestort

Hoi Suzan,

Dank voor je review, en vervelend dat je deze ervaring hebt opgedaan. Zou je ons misschien het ordernummer of factuurnummer kunnen toesturen per email? We zijn erg benieuwd wat hier is mis gegaan, en willen het graag alsnog goed met je oplossen.

Bahadir 23-06-2017 Via de website gekocht

Voorheen slecht maar alsnog geweldig service gekregen!

Voorheen had ik een slechte review geplaatst waarna ik persoonlijk door CameraNU werd benaderd. Ik had namelijk een statiefkoffer besteld wat ik 1 dag later kreeg. Normaal gesproken stond er op hun website voor .... besteld morgen in huis. Nou helaas was dat bij mij niet het geval. In ieder geval ben ik persoonlijk benaderd en heb mijn verhaal kunnen doen. Zo zie je maar dat zij ook de after sales serieus nemen en naar klanten echt na aankoop ook willen luisteren en ze staan open om de klant tevreden te stellen ook na aankoop. Complimenten ! Dit gaf mij een fijn gevoel wat ik meestal niet bij andere webshops heb. En daarom beveel ik dit keer wel CameraNU aan :)

### 19-06-2017 ###
Beste lezer,
Ik heb 2 maal besteld via cameraNU.nl waardoor ik de bezorging slecht heb ervaren. 1e x had ik een glidecam besteld. Eenmaal bij de afhaalpunt was mijn pakket kwijt. Moest er persoonlijk zelf achteraan om mijn pakket weer terug te kunnen krijgen. Na alle ellende en gedoe is het gelukt om mijn pakket te krijgen. Nou 2e keer ik dacht heb een statief tas nodig volgende dag. Kwam weer terecht op CameraNU.nl. Al had ik de eerste keer slecht ervaren ik dacht ik geef hun nog een kans. Er stond op de website volgende dag geleverd. Daarnaast kreeg ik een email direct dat ik volgende dag mijn pakket zou krijgen. Volgende dag kreeg ik opeens een email met daar als mededeling dat mijn pakket pas is verstuurd terwijl ik het al moest ontvangen! Doe ons een plezier CameraNU en plaats aub de tekst niet met volgende dag geleverd :)

Zo misleid u iedere andere klant..

Had wel een goedmaker verwacht ipv hele droge email met: "Onze excuses.."

Echt slecht dit..

Dia 23-06-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Deze shop is zeer correct en heeft snel geleverd. Heb geen persoonlijk contact gehad, kon goed vinden wat ik zocht.

Janet 23-06-2017 Via de website gekocht

Prima site

Prettige overzichtelijke site met een uitgebreid assortiment.
Duidelijke omschrijvingen van de producten.
Snelle levering.

Ans 23-06-2017 Via de website gekocht

Super snelle service en levering

Duidelijke webshop, heb voor mijn man zijn verjaardag op de webshop heel gemakkelijk leuke kado's gescoord en. U maar hopen dat het de juiste kabels, parapluutjes en grips zijn en anders kun je heel gemakkelijk weer omruilen. Dus succes verzekerd!

Peter A6300 23-06-2017 Via de website gekocht

Goede producten, goede service en goede prijs

Als regelmatige internet besteller komen de zendingen altijd netjes op de afgesproken momenten aan. De spullen zijn keurig verpakt. Door het ruime assortiment vind ik ook altijd wat ik zoek en nodig heb en soms zelfs zaken waar ik zelf niet meteen aan gedacht had. De website geeft goede extra informatie over spullen die je er bij kunt bestellen. Ook de info over de producten die op de website is terug te vinden is duidelijk, zodat je direct het juiste product besteld. De mogelijkheid om een verlanglijstje te maken vind ik ook erg praktisch. Soms kom je apparatuur tegen die je niet direct nodig hebt of waar je budget voor hebt en die kun je daar dan mooi even "parkeren"

Anthony 23-06-2017 Via de website gekocht

Goedkoopste online shop en Super snelle bezorging!!

Ik moest vorige week voor mijn werk met spoed een tripod hebben.
Na een korte zoektocht kwam Cameranu het goedkoopste uit.
Bij het kiezen van verzendmethodes hebben ze ook nog een GRATIS zelfde dag bezorging.

Diezelfde avond nog tijdens het uitprinten van de aankoopbon kwam ik erachter dat ik verkeerde leverings adres had ingevoerd. Dus even snel gebeld, het juiste adres doorgegeven en binnen 5 minuten was het probleem opgelost.

Dus, om het kort te houden (tldr); in de ochtend rond 10 uur een tripod besteld, 's avonds rond 8 uur kwam de bezorger aan met mijn bestelling. En dat voor de laagste prijs en gratis bezorging! De volgende keer ga ik zeker opnieuw bij Cameranu bestellen.

Danny Lans 23-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service.

Het objectief dat ik graag wilde kopen was bij Camera.nu op voorraad en voor de goedkoopste prijs! En ik heb 6 on line bedrijven met elkaar vergeleken. Bovendien werd hij de volgende dag al geleverd! Beter kun je je als consument niet wensen. Ben zeer tevreden.

Grafillus 22-06-2017 Via de website gekocht

Gewoon perfecte organisatie

Zelf had ik teveel gelg gestort voor een bestelling wat direct werd meedegedeeld en terug gestort. De leveringen aan huis zijn gewoon perfect op data

Omamsie 22-06-2017 Via de website gekocht

Meer dan accuraat!

Supersnelle service en duidelijke website. Dezelfde dag bezorgen zonder extra kosten en binnen het tijdsbestek van een half uur. Helemaal top.

T. Ordmn 22-06-2017 Via de website gekocht

Aankoop van scanner Cannon

Was op zoek naar een scanner voor mijn kantoor, heb Canon 9000F mark II gekozen.
Ben erg tevreden over mijn aankoop snelle levering.

Tom 22-06-2017 Via de website gekocht

Probleem netjes opgelost

Onlangs heb ik een backdrop systeem gekocht met daarbij een 'counterweight'. Op de productiedag kwam ik er achter dat het geen compleet systeem was en heb ik Cameranu.nl gebeld. Zij vonden dit net zo gek als ik en gingen opzoek naar een oplossing. Helaas kon het die dag niet opgelost worden maar kreeg ik wel een flinke korting op het missende item. Daarmee is het prima opgelost.

George 22-06-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel

Altijd goede producten. .snelle levering en prima service...ik bestel al lang bij camera nu...en.heb nooit problemen gehad. Top

Joyce 22-06-2017 Via de website gekocht

Super!

Snelle levering het product dat ik wilde. Niets op aan te merken dus! Website mag wel aantrekkelijker.

Marijke 22-06-2017 Via de website gekocht

Prima webshop!

Via whatsapp heb ik een paar vragen gesteld: deze werden snel en kundig beantwoord. Prima service!
Product besteld, snel geleverd, goed verpakt. Niks op aan te merken dus. Ga zo door!

gsxr 21-06-2017 Via de website gekocht

top service, snelle levering en netjes verpakt

duidelijk, snel, service goed verpakt goed product kan niet anders zeggen ga zo door.......................................................................................................................................vooral doorgaan

Ankie van Hekezen 21-06-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Goede site, Makkelijk te kiezen, prijzen net onder andere aanbieders, snelle levering. Wat wil je nog meer!

Jeannette Ritzema 21-06-2017 Via de website gekocht

Heldere communicatie en snelle levering

Ik had twee assecoires besteld voor mijn Nikon camera. Eén ervan was niet op voorraad, maar dat werd meteen keurig aangegeven. Ik kon ervoor kiezen het voorradige product meteen te laten bezorgen en het andere zodra het weer op voorraad was. Dat ging allemaal heel snel en ik werd via de mail goed op de hoogte gehouden. Top!

Redmer 21-06-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Prima service! Goed bereikbaar per telefoon en snelle verzending! Enige nadeeltje is post.nl.. Deze geeft nauwelijks bezorginformatie.. En Avondbezorging is niet altijd een oplossing.

Ronald Bosma 21-06-2017 Via de website gekocht

Vlot en goedkoop in huis

Als je hetzelfde artikel overal kunt kopen, kies je voor de goedkoopste, die ook nog eens een supersnelle verzending heeft.
Volgende keer weer!

T. de Bruin 21-06-2017 Via de website gekocht

Zoals gewoonlijk weer top

Regelmatig al wat besteld en altijd netjes en snel geleverd
1 keer zelf een fout gemaakt met bestellen en met 1 telefoontje kreeg ik toch het juiste artikel opgestuurd

Bas 21-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service!

Cameranu.nl is altijd snel met leveren en heeft veel producten op voorraad, in de winkel zijn ze ook altijd erg behulpzaam, service is erg goed!

ovifoto 21-06-2017 Via de website gekocht

Prima site, service en prijs!

Cameranu heeft de meest complete en overzichtelijkste productspecificaties op de website, waardoor je makkelijk verschillende camera's kunt vergelijken. Telefonisch prima bereikbaar en deskundige informatie. Uitstekend adres om foto- en video apparatuur te kopen. Gespecialiseerd en daardoor naar mijn idee deskundiger dan andere online sites waar ook wasmachines en kantoorartikelen worden verkocht.

Maarten 21-06-2017 Via de website gekocht

Prima service, prima prijs, prima bedrijf!

Goeie beschrijving op de website, de beste prijzen ten opzichte van de concurrentie in zowel binnen als buitenland. Zou zeker nog eens iets kopen hier!