Deze score is berekend op basis van 2683 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Feico 18-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Super advies, super service, super zaak..

Of je nu voor een grote of kleine aankoop staat er wordt altijd uitgebreid de tijd voor je genomen om door gedegen advies tot een juiste keuze te komen.
Daarom is Cameranu "DE ZAAK" voor mij op foto- en videogebied.

R.Hartendorp 18-05-2018 Via de website gekocht

Zoveelste perfecte levering

Als fotograaf is het fijn om bij een professionele en betrouwbare winkel je spullen te kunnen kopen zodat je geen zorgen hoeft te maken en je lekker kan richten op fotograferen

Simone 18-05-2018 In de winkel gekocht

Geweldig advies

Heb een uitstekend advies gekregen over een macro lens. Ze nemen altijd de tijd voor je en noets is teveel. Ben heel ergblij ment mijn aankoop, heb er al prachtige foto’s mee gemaakt.

Herman 18-05-2018 Via de website gekocht

Als webshop prima, maar deskundigheid in winkel heel slecht.

Als je al weet wat je wilt, de reviews hebt gelezen de verschillen weet tussen de modellen, en een keuze hebt gemaakt, dan is cameranu gewoon prima. je kan je toestel dan afhalen of laten verzenden.

Maar kom je voor raad, en deskundig advies rij dan maar door, want dat is bedroevend slecht. Niet lang geleden was ik op locatie Urk, en de advies medewerker kon werkelijk niks vertellen over voor of nadelen van het toestel, alternatieven, etc. Werkelijk ongelooflijk.
Nee, wil je ook deskundig advies ga dan naar een ouderwetse foto speciaalzaak.

Officiele reactie van CameraNU.nl 22-05-2018

Hoi Herman,

We kijken op van je review, want het strookt niet met wat we willen zijn. Juist in de winkel staan we met deskundig advies voor je klaar. We horen graag van je voor welk artikel je naar de winkel toe gekomen bent, want alleen op je voornaam kunnen we helaas niet goed achterhalen op welk punt we in jouw geval tekort geschoten zijn.
In ieder geval onze excuses voor deze ervaring, en we horen graag op welke manier we het goed kunnen maken.

Hartelijke groeten,

Gert 18-05-2018 Via de website gekocht

goed bedrijf snelle levering

Goede duidelijke website, fijne uitgebreide informatie. Dit heeft echt geholpen om deze camera te kopen.

Uitstekende lens 18-05-2018 In de winkel gekocht
cameranu in Urk

Waanzinnige lens

Wij hadden een weekje vakantie in Friesland, dus kwamen we langs Cameranu in Urk. Ik kan dan niet zomaar voorbij rijden, dus daar even gestopt om rond te kijken. Ze hadden de nieuwe lens van Tamron 18-400 mm, waar ik in geinteresseerd was en heb 2 andere lenzen ingeleverd. Goeie deal, dus heel erg tevreden, zo ook met de foto's die gemaakt zijn in deze week.

Tjeerd Broekhuizen 18-05-2018 In de winkel gekocht

Topzaak

Ik kom als professioneel cameraman al jaren bij Cameranu en ben zeer tevreden klant.
Je wordt daar uitstekend geholpen maar ook online werkt het bedrijf heel goed!

marco 18-05-2018 In de winkel gekocht
urk

camara

Voor mij is een nieuwe camara. Goed geholpen en uitleg. na paar dagen had ik een probleem even terug geweest. goed opgelost en goede uitleg water fout ging.

PeterK 18-05-2018 Via de website gekocht

Snel en beste prijs

Cameranu.nl had een mooie kortingsactie op de statieven. Hierdoor kon ik voor een mooie prijs een nieuw statief aanschaffen. Het zoeken ging makkelijk op de site en het product werd snel geleverd. Bij verzending werd ik keurig op de hoogte gehouden van de status, zoals het in deze tijd van automatisering eigenlijk zou verwachten, maar wat niet bij iedere webwinkel het geval is. Cameranu.nl heeft het wel netjes voor elkaar op dit gebied. Ik heb geen ervaring met de klantenservice, omdat ik daar op dit moment nog niet mee in aanraking ben geweest. Dit is nog niet nodig geweest.

Pascal van Timmeren 17-05-2018 Via de website gekocht

Snelle service keurig bedrijf

Ik ga zeker vaker spullen kopen bij Cameranu.nl. Een aantal jaren geleden heb ik daar mijn Canon printer besteld die ik nog steeds in gebruik heb zeer tevreden mee.
Afgelopen week heb ik bij hun een beschermkap besteld en een Cameratas voor mijn Canon 1300d.
Snelle service ook klantvriendelijk,ene dag besteld volgende dag in huis een dikke 10 voor Cameranu.nl

R Cooijmans 17-05-2018 Via de website gekocht

Top Service

we zochten een fotoprinter en deze hebben we gevonden bij Cameranu.nl. gewoon ze waren de goedkoopste.
Maar dat was niet in de service te merken. we werden netjes op de hoogte gehouden van hoe en wat, over de bestelling en de volgende dag werd het precies tussen de afgesproken tijds limiet afgeleverd.
een aanrader die cameranu.nl zeker qua service. ook qua product hoor. :-)

Lucas de Bruijn 17-05-2018 Via de website gekocht

Hele goede service!

Camernu.nl is op dit gebied toch echt wel de beste site waar je zoiets kun bestellen, vooral omdat ze als enige 5 jaar garantie geven. De levering was mooi op tijd en de producten zijn perfect!

Jeffrey 17-05-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Shop biedt producten aan die aansluiten op producten die tegenwoordig niet meer in de verkoop zijn. Zo had ik een Gopro hero 5/6 klem nodig voor mijn 4 jaar oude Gimball.

Levering was de volgende dag in een te grote doos maar alles liep zeer voorspoedig.

Ik raadt de winkel zeker weten aan.

Mieke Uijttenboogaard 17-05-2018 In de winkel gekocht

Vakkundig en betrouwbaar

CameraNu is een vertrouwd adres waar men de tijd neemt voor de klant, het personeel is heel vriendelijk. Je krijgt een eerlijk advies en men probeert je niets aan te smeren. Als je een lens wilt kopen mag je die gewoon even proberen. Dat voorkomt teleurstelling achteraf.

Hwg 16-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Opnieuw een super advies geldbesparend

Wat een super service. Ik kwam voor een portret lens maar de verkoper zei heel eerlijk dat ik die niet nodig had omdat ik niet alles uit de lens haalde die ik al had (een super lens). Hij nam de tijd me te laten zien wat ik niet goed deed. Ben naar huis gegaan met m'n portemonnee nog goed gevuld en uitzicht op een cursus.

Peter 16-05-2018 Via de website gekocht

TOP meewerken en meedenken!!!

Ik ben al een tijdje klant bij Camernu. Toch kwam ik bij een concurrent een artikel tegen die ik wilde kopen maar deze was bij de concurrent een stuk voordeliger. Omdat ik echter graag klant wilde blijven bij Cameranu, heb ik ze een mail gestuurd of zij dat artikel ook konden leveren voor de goedkopere prijs. Geen probleem! Fijn dat ze ook even mij nog de bedenktijd gaven om de aankoop te overwegen. Nu kon ik het niet meer nalaten om het artikel te kopen!!!
Vanwege de waarde van het artikel gaven zij mij aan dat het verstandiger was om het te laten bezorgen door de koerier van Cameranu. Net zo snelle levering als bij PostNL maar nu wel met de geruststelling dat het artikel op de juiste wijze vervoerd wordt.
Ik ben dik en dik tevreden!!

Marcel 16-05-2018 Via de website gekocht

Snel en Goed!

Snelle service. Ik had een scherm besteld en deze was een dag later in huis. In uitstekende conditie bezorgd en werkt nu perfect.

Peter Luca 16-05-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

Vanaf het moment van bestellen word je op de hoogte gehouden er word keurig op tijd geleverd en aan de verpakking is aandacht besteed.
Product is van grote klasse.
Bovendien heb ik per mail gevraagd na 5 dagen of de factuur op een andere naam kon omdat ik me vergist had,dat werd dezelfde dag binnen 3 uur geregeld.
Ik zeg top bedrijf.

Andrea Rietbergen 16-05-2018 In de winkel gekocht
Cameranu.nl

Fantatische, geweldige service. Ik ben uitstekend geholpen.

Ik had een nieuwe lens (objectief) voor mijn camera nodig. Een met een lensopening van 67 en een die niet op een camera full frame moet en een zoom bereik van 16-135. De mederwerkster heeft alles voor mij gezocht en vond wat ik zocht bij tweede hans de lens die ik zocht. Verder werd de lens naar mijn vakantie adres gestuurd. De volgende dag kwam de lens zoals beloofd keurig aan.
Ik vond het pretiig zoals ik geholpen ben. Er werd met geduld naar mij geluisterd en daar werd naar gehandeld. Geweldig. Top.

George van Velsen 15-05-2018 Via de website gekocht

een uitstekende keuze

Na onderzoek bleek deze leverancier de goedkoopste te zijn voor deze printer. Ik had niet beter kunnen kiezen. Duidelijke en gebruiksvriendelijke website. Makkelijke te bestellen en goede betaalmogelijkheden. Snelle en correcte levering. totaal geen minpuntjes. Echt een aanrader.

Nick Spier 15-05-2018 In de winkel gekocht

Mensen met veel kennis en eerlijk advies !

Ik ging voor camera advies, ze vertelde dat ik al een geweldige camera had en met de camera die ik op het oog had niet voorruit zal gaan met de kwaliteit. Ze hadden de camera ook gewoon kunnen verkopen, dus eerlijk advies.

Kees 15-05-2018 Via de website gekocht

Bijzonder goede service

Na het versturen van een mailtje met gegevens kreeg ik de volgende dag antwoord.
Hierin stond een aanbeveling welke SD kaartjes voor mijn camera i.c.m. wat ik fotografeer goed waren.

Ik heb direct dit advies gevolgd, besteld en de volgende dag in huis

ben meer dan tevreden over deze service

Guido 15-05-2018 Via de website gekocht

Snel als altijd!

Iets vergeten te bestellen. Klein dingetje (kabeltje). Snel besteld. Zoals altijd snel in huis en gratis bezorging!

Walther Bakker 15-05-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

Probleemloze, zonder enige vertraging of moeilijke vragen of eerst testen omruilen van batterij voor mijn Canon camera. Echt top deze service. Geef zelden een 10, maar ik zou niet weten wat aan deze service verbeterd moet worden.

Remco 15-05-2018 Via de website gekocht

perfecte afhandeling

Ik heb een Nikon 1 10-100 zoomlens besteld, voor zover ik kan zien een goede prijs. Echter was het helaas een DOA, 1 dag gebruikt en toen ging de zoomlens van binnen stuk. gebeld op vrijdag avond, prima te woord gestaan. alles werd goed geregeld gelijk. zaterdag lens teruggestuurd en morgen komt de vervangende lens binnen. prima informatie voorziening en uitstekende klantenservice!

Epi 15-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Persoonlijke aandacht en deskundig advies

De medewerker heeft mij perfect geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe lens voor mijn Fuji. Ik twijfelde tussen twee brandpuntsafstanden en hierop stelde de medewerker voor om beide lenzen te testen op mijn eigen camera. Tijdens het testen heeft hij veel uitleg en tips gegeven. Dit is perfect om de juiste keuze te maken. Na het testen was de twijfel weg en heb ik de juiste lens gevonden. Ik ben al jaren klant en blijf dit zeker nog jaren!

Mike van Riel 15-05-2018 In de winkel gekocht

Goed advies en een heldere uitleg

Wanneer je binnen komt, word je direct hartelijk ontvangen door het personeel. De machine dat het bonnetje print om te laten zien wanneer je aan de beurt bent maakte me een beetje zorgen, maar de wachttijd viel hartstikke mee. De medewerker gaf me goed advies, nam de tijd en wist waar hij over sprak. De winkel is ruimtelijk ingericht, assortiment is groot en de voorraad is afdoende.

Richard 15-05-2018 Via de website gekocht

Mooie ondersteuning via de chat

Had nog paar vraagjes bij de aanschaf van een Benro grijsfilter. Via de chat werd ik keurig geholpen.
Bezorgen op gewenst moment ook erg prettig

Cindy buitenhuis 15-05-2018 Via de website gekocht

Super snelle service!

Goede service, en dmv van redt je pakketje een razendsnelle levering. Na telefonisch contact goede voorlichting over het product, en samen tot de juiste keus gekomen.

Marlous 15-05-2018 Via de website gekocht

Helemaal prima

Heb bij Cameranu.nl een statief besteld. Overzichtelijke website. Goede prijzen.
En wat ook belangrijk is. Vandaag bestellen is morgen in huis.
Ik zal hier zeker nog bestellingen plaatsen!

Frans Klaus 15-05-2018 Via de website gekocht

Het gemak en het vertrouwen in de winkel !

Ik kan niet anders dan de hoogste score geven omdat bij Cameranu.nl de bestelling tot en met levering perfect geregeld is.
Ook de service is prima geregeld.

Riekelt Hakvoort 15-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Ik hoefde niet na te denken over de keus.

Toen ik jaren geleden mijn eerste compactcamera bij Cameranu kocht, was het voor mij al duidelijk. Door de goede service heb ik vanaf die aankoop al mijn latere aankopen op fotografie gebied bij Cameranu gedaan. Dat was van een compactcamera naar een D5300 en de meest recente aankoop een D850. Doordat ik zeker was van de service en garantie, was het voor mij dan ook niet moeilijk om de kostelijke aankoop van de D850 bij de Cameranu te doen.

Ik kan Cameranu dan ook van harte en met een gerust hart aanbevelen bij alle aankomende en ervaren hobby en beroepsmatige fotografen.

Vriendelijke groet,
Riekelt Hakvoort

Pieter V. 15-05-2018 Via de website gekocht

Op zoek naar een andere lens voor mijn camera werd ik gewezen op cameranu.nl. Daar vond ik de lens die mij beviel. Tegelijkertijd dat ik de lens bestelde heb ik mijn oude lens aangeboden. Daarbij hweb ik duidelijk aangegeven dat ik al een bestelling had geplaatst. De prijs die werd geboden voor mijn oude lens was ok. Maar toen ik de oude lens wilde opsturen bleek dat ik geen geld kreeg maar iets moest kopen. Op mijn opmerking dat ik inmiddels al 2 bestellingen had geplaatst was het antwoord dat ze niets inkochten maar alleen kon ruilen. Slechte service en dus geen aanbeveling waard

Officiele reactie van CameraNU.nl 15-05-2018

Hoi Pieter,

We proberen even te achterhalen wat hier mis is gegaan, want dit klinkt namelijk niet zoals we het gewend zijn. We zijn bang dat er ergens in de communicatie iets verloren is geraakt waardoor het zo op je is overgekomen. Het is namelijk helemaal geen probleem om achteraf op een aankoop in te ruilen, dat doen we zelfs regelmatig. En je krijgt het inruilbedrag dan gewoon netjes van ons terug gestort.

Mogen we je vragen naar je emailadres of ordernummer? Dan zullen we het alsnog in orde maken voor je, en kunnen we je persoonlijk onze excuses aanbieden.

We horen graag van je!

Met vriendelijke groeten,

Geert 14-05-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs snelle levering

Na een korte zoektocht had ik snel gevonden wat ik wou door de duidelijke site.
Het product wat ik wou was nog eens scherp geprijsd ook.
Nadat ik ik mijn bestelling had geplaatst was deze de volgende dag bij mij thuis.

Patrick Post 14-05-2018 Via de website gekocht

Fijne webshop met net dat iets extra's

Normaliter scherpe prijzen, maar schromen niet om ook nog extra service aan te bieden.
Koop er graag al mijn camera attributen. Ook omdat ze altijd veel profesionele hulp bieden en bijna altijd gratis verzending.
Ook als ze beloven dat het morgen in huis is, is het er ook daadwerkelijk.
Als ze nu ook het hogere segment profesionele apperatuur aanboden, had ik geen andere link meer nodig.

Esmeralda 14-05-2018 In de winkel gekocht

Altijd super

Prima aanbod, goede service, nemen de tijd voor je ondanks drukte. Een 9 omdat de telefonische klantenservice niet geweldig is. Na 2 maal een slechte ervaring rijd ik nu gewoon naar de winkel en daar word alles altijd perfect geregeld. Dik maar dan ook dik tevreden.

Eddy de Waal 14-05-2018 Via de website gekocht

Supersnel met prijsverrassing

Ik koos voor CameraNu na een eerdere zeer positieve ervaring/service voor een lastig geval; werd zonder problemen opgelost. Men houd zich aan zijn wordt, en ook deze keer was ik weer zeer verrast doordat er toevallig een aktie voor statieven e.d. liep waardoor ik nog eens 15% korting kreeg op een statiefkop die overal dezelfde prijs heeft, ik had al gekozen voor CameraNu, maar dat was meegenomen. En natuurlijk de volgende dag in huis!

Kevin Ardjuna 14-05-2018 Via de website gekocht

Kwaliteit en snelle service!!

I.v.m. een opdracht voor een aftermovie had ik nog een paar onderdelen nodig voor mijn camera. Zoals aangegeven kreeg ik de producten de volgende dag in perfecte staat binnen. Ik weet hoevaak het één en ander mis kan gaan bij webshops. Maar bij cameranu.nl ging dit perfect! Helemaal i.v.m. met de opdracht die ik binnen had gekregen. Bedankt cameranu.nl !!

Veilig en snel thuis winkelen 14-05-2018 Via de website gekocht

Super service

Koop graag bij Camera nu word heel goed en snel geholpen heel veel keus ze staan met vragen gelijk voor je klaar Perfect !

Dennis 14-05-2018 Via de website gekocht

Verlengde garantie Cameranu.nl

Bij Cameranu.nl een Nikon D3400 gekocht. Garantie wordt verlengd tot 5 jaar. Geweldige service. Levering snel en netjes verzorgd. Goeie communicatie en bestelling updates.

Marilse 14-05-2018 Via de website gekocht

Goeie service en zeer goed geadviseerd

Ik was op zoek naar een verrekijker. Omdat Urk niet zo heel ver weg is, CameraNu gebeld voor advies. Ik ben zeer goed en vriendelijk geholpen. Een aanrader!

BiancaR 14-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Erg goed meedenken in oplossingen

De winkel is dichtbij maar door het goede meedenken en niet alleen maar verkopen kom ik er graag. Ze denken in oplossingen en pakken de spullen erbij om het uit te zoeken. Geen gehaast, ze nemen echt de tijd. Aanrader voor advies en aankoop.

Bas Groenendijk 13-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Geweldig assortiment en zeer goede service.

Al jaren klant , zowel via website als in de winkel of telefonisch. Altijd goede service , en mocht er onverhoopt toch een vraag zijn waar ze geen direct antwoord op weten dan krijg je geen kletspraat maar gaan ze het uitzoeken en volgt antwoord later danwel via telefoon of via email.
Ik heb bij Cameranu al diverse statieven ,objectieven , cameras en zeer veel accessoires gekocht en zal dat ook blijven doen vanwege de scherpe prijzen en goede service.

John 13-05-2018 Via de website gekocht

Te laat

Heb een batterij grip en een monopod besteld vrijdags voor 12:00 en zou de volgende dag bezorgd worden als je voor 23:59 zou bestellen maar kreeg de volgende dag een mailtje dat ze het net hebben gehaald en dat het maandag zou worden, vond ik een beetje jammer maar verder alles goed.

Officiele reactie van CameraNU.nl 14-05-2018

Hoi John,

Dank voor je review, en goed te horen dat je verder wel tevreden bent. Ook langs deze weg nog onze excuses voor het feit dat je order in de verwerking vertraagd is geraakt, en dat we je op dat vlak toch een beetje teleurgesteld hebben. Soms hebben we niet alles in de hand, maar we doen tenminste elke keer ons uiterste best.

Hartelijke groeten,

Anita 13-05-2018 Via de website gekocht

Topaanbod en snelle levering

Ik had een geluidsopname apparaatje nodig en de volgende dag was het er al, kon ik gelijk mijn test doen. Heel blij mee!

Hans 13-05-2018 Via de website gekocht

Prima service. Snel geleverd!

Telkens wanneer ik hier iets bestel, verloopt het proces uitstekend. Nog nooit problemen gehad met de levering of geleverde producten. Ook de prijzen zijn aantrekkelijk.

Will van der Velde 13-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering.

Omdat ik de Wacom snel wilde hebben, ben ik eerst naar een stenen winkel gegaan. Helaas was de levertijd daar ongeveer 2 weken. Bij CameraNu had ik hem de volgende dag in huis. Ik ben er erg blij mee. Snel geleverd en fijn apparaat.

G Zijderveld 13-05-2018 Via de website gekocht

Een hele goede camera winkel met een grote sortering.

Een fijne camera winkel met een grote voorraad ,daarom koop ik al mijn fotospullen bij Cameranu.nl . Ben heel blij met de aankoop Sirui ph 20 wat een geweldig schommelkop voor mijn 500 mm telelens, had ik eerder moeten doen.

Klaver 4 Video Productions 13-05-2018 In de winkel gekocht

Veel aandacht en service

1 maand geleden kocht ik een DJI Phantom 4 Pro Obsedian in de winkel.
Bij de installatie bleek dat uploadden van de firmware niet werkte.
Na telefonisch overleg werd een ander exemplaar voor mij gereserveerd en kon ik de volgende dag het exemplaar omruilen. Top!!!!

Silvia 12-05-2018 Via de website gekocht

Goede service. Netjes geholpen via de chat. Het pakket snel bezorgd en goed ingepakt. Ik ben tevreden