Peter Abbes 06-06-2017 Via de website gekocht

Fantastiche service. Zowel online als in de winkel!

Snelle levering. Producten altijd goed en zeer degelijk verpakt. Duidelijke beschrijvingen bij de producten die ook kloppen. Andere websites kloppen vaak niet, hier alles geloofwaardig en duidelijk!

Johan 06-06-2017 In de winkel gekocht

Zeer gedegen kennis en klantvriendelijkheid in huis!!!

Ik was op zoek naar een goede 4K Video Camera. Nergens kon ik een winkel vinden waar ik mijn beoogde camera kon uitproberen. Behalve bij Camera.nu in Urk dus. Daar heen gegaan en verbaas over de kennis die men daar in huis heeft! Zelfs nadat ik duidelijk heb gemaakt dat ik zonder camera weer naar huis zou gaan, heb ik daar uren met een deskundige gesproken. Ja, het ging inderdaad om een (in mijn ogen dan) een serieuze camera: Panasonic HC-X1000. Dat wel, maar dan toch... Zoveel tijd er in steken zonder te verkopen. Dat is gedrevenheid!!! Ik ben naar huis gegaan met de belofte terug te komen. Dat was inmiddels een klein jaar geleden. Nu onlangs teruggegaan. Ik had nog wat vragen..., en weer was er voldoende tijd voor mij. Ik had echt niet de indruk dat ze me z.s.m. met camera wilden laten vertrekken. Uiteindelijk was dat wel het resultaat, conform mijn eerder gedane belofte. Wat een kennis..., en wat een gastvrijheid en vriendelijk personeel. En bovendien: echt heel veel kennis in huis. Ik begrijp het wel waarom het pand noodzakelijkerwijs moet worden vergroot!

GJvH 06-06-2017 Via de website gekocht

Uitermate betrouwbaar en goede communicatie

Camera besteld waarbij al duidelijk was dat deze niet op voorraad was. Levertijd 2-5 dagen.
Werd tussendoor uitstekend op de hoogte gehouden en camera was volgens afspraak binnen 4 dagen geleverd.

Ed 06-06-2017 Via de website gekocht

Razendsnelle levering. 23.00 u besteld en smorgens in huis.

Super snel, correcte prijs. Aan te bevelen. Koop hier vaker en het bevalt goed. Goed assortiment en up-to-date.

Selvaratnam 05-06-2017 Via de website gekocht

Excellent service and on time.

I'm very happy about cameranu.nl
It's really very good services and quick.
I got my oder on time my home.
Thank you very much...

Koos 05-06-2017 Via de website gekocht

snelle en correcte levering

ik heb deze shop gekozen voor de lage prijs,artikel werd snel en correct geleverd op de afgesproken dag en tijd.

R. K. 05-06-2017 Via de website gekocht

Ordelijke site.

Overzichtelijke site met duidelijke omschrijvingen en scherpe prijzen.
Snelle levering en goede service.

Melle de Jong 05-06-2017 Via de website gekocht

Flitsend snelle levering !

Ik heb de camera om 23.00 uur besteld via de zeer duidelijke website en de volgende dag om 13.00 uur werd hij keurig thuis geleverd. Dit noem ik top service! Dankzij de snelle levering had ik nog ruim de tijd de werking te testen en vervolgens een mooie reportage te maken van het huwelijk van onze dochter.

Familie 05-06-2017 Via de website gekocht

Fijne, warme service

In het verleden al eerder een fotocamera gekocht, erg fijn geholpen. Nu een nieuwe, snelle degelijke warme service.

LFH 05-06-2017 Via de website gekocht

Bellen, bestellen en ontvangen op dezelfde dag

Gebeld met een vraag over een polarisatiefilter. Goed advies gekregen en goede uitleg. Met het verkregen artikelnummer was het zo besteld.
Extra actie was ook nog eens: gratis dezelfde dag thuis bezorgd!

Jan B 05-06-2017 In de winkel gekocht

Goeie handel, prima service

De vragen en twijfels die ik bij voorbaat had verdwenen zodra ik in gesprek kwam met de verkoper. Spontaan werd een -niet- "nieuwe" lens aangeboden, uiteraard met alle haranties

M.F.J. Gols 05-06-2017 Via de website gekocht

CameraNu .nl is een betrouwbaar bedrijf .

Ik koop mijn foto spullen alleen nog daar,het is een bedrijf waar je van op aan kunt.
Een snelle en correcte levering.

Ed Joke van der Plas 05-06-2017 In de winkel gekocht
urk

niet alleen nu maar ook later

helaas de ongelooflijke pech dat tijdens onze laatste vakantie en de videocamera en de kleine sony cybershot kapot zijn gevallen. Helaas te laat aan de verzekering gedacht dus kosten voor eigen rekening. We zagen op internet een mooie prijs voor de cybershot 300 bij camera.nu dus op een mooie vrijdag naar Urk om voor twee nieuwe camera´s te kijken. Prettige ontvangst en goede koffie verzachtten de wachttijd. Toen we aan de beurt waren het probleem uitgelegd en de medewerker van Camera.nu liet ons weten dat in de cybershot hele goede video mogelijkheden zaten zodat we uiteindelijk met een camera toe konden. Top service en een zeer prettige uitleg en behandeling door de medewerker heeft ons overtuigd dat als we een nieuwe spiegelreflex nodig hebben die zeker bij camera.nu gezocht gaat worden.

H. Lank 05-06-2017 Via de website gekocht

Fijne hulp bij te late bestelling door PostNL

Op de website van PostNL bleef mijn bestelling enkele dagen in het sorteercentrum liggen. De trage levering werd niet door CameraNU veroorzaakt. Na een e-mailtje aan CameraNU en een mailtje van hen aan PostNL kwam PostNL weer tot actie. Prima service toch?

A52, een tevreden klant. 04-06-2017 Via de website gekocht

Goede voorlichting en goede prijs.

Op 27 mei ben ik voor informatie over een batterygrip even van Naarden naar Urk gereden. In eerste instantie dacht ik dat de prijs te hoog was (klant A52) maar dat bleek achteraf niet waar. Ik heb toen de batterygrip via de webwinkel besteld.

André 04-06-2017 Via de website gekocht

Over snelheid gesproken ...

De keuze was de prijs: lager inclusief bezorgkosten dan elders zelfs exclusief bezorgkosten. Hetzelfde weekend ook drie bestellingen (kleding en gereedschap) elders geplaatst. Maar CameraNu was de eerste en enige die al op maandag het bestelde kwam brengen. Hulde.

Hier kan je veilig kopen. 04-06-2017 Via de website gekocht

Na bestelling was alles zoals beloofd.

Ik koos voor Camera nu omdat zij dit artikel èn op voorraad en voor een prettige prijs leveren. Ik heb mijn basis van 2 stuks naar 4 stuks gebracht wegens goede ervaringen met het merk en de optie's, alsmede de kwaliteit.

A.H. Verkerk 04-06-2017 In de winkel gekocht

Professioneel advies

Ik ben in deze winkel geweest voor aanschaf van een nieuwe camera. Er werd uitgebreid de tijd genomen waarin al mijn vragen werden beantwoord. Het advies was uitgebreid en bovenal eerlijk. Heel goede ervaringen.

Johan 03-06-2017 In de winkel gekocht
Urk

Service en advies is uitstekend

Goed geholpen ook als het advies in het nadeel is van de winkel. Geen verkoop van dingen die je niet nodig heb.

Henri 03-06-2017 Via de website gekocht

Snel, netjes en goedkoop

Uiteindelijk voor deze winkel gekozen ivm verzendkosten. Prijzen zijn vergelijkbaar bij andere winkels; maar hier gratis verzonden. Volgende dag levering. Gewoon super.

Rommens 03-06-2017 Via de website gekocht

Super garantie en bestelling probleemloos

De 5 jaar garantie en de probleemloze wijze van bestellen deed ons tot CameraNu besluiten. We hopen dat deze goede start zich in de loop van het gebruik van deze camcorder ook voort zet.

a.j.kool 03-06-2017 Via de website gekocht

Gewoon snel en goed. En: prima prijs.

Op internet gekeken: waar kan ik kopen?. Probeer "cameranu" eens, dacht ik. Blijkt een prima keuze te zijn geweest: de volgende dag mijn bestelling al in huis.
Overigens:ik wil een cijfer 10 geven. Maar de blauwe balk werkt niet.

Groeten uit Oldenzaal

Albert 03-06-2017 In de winkel gekocht

Winkel bezocht

Een keer in de buurt van Urk en fotografie is uw hobby rij dan eens naar Cameraland.
Al meerdere keren telefonische bestelling gedaan. Nu de winkel eens bezocht.
Prima ervaring. Goed geholpen door deskundig personeel.

R. Plomp 03-06-2017 In de winkel gekocht
Het Spijk

Uitstekende uitleg en begeleiding, zonder verkooppraatjes.

Via de website kan je je goed oriënteren, mede door de filmpjes die er op staan.
Door het filmpje hebben we besloten om naar de winkel te gaan en de gang van zaken rond de verkoop ging precies zoals in het filmpje verteld was.
Het was enorm druk, maar zeer veel personeel om te helpen en via het nummersysteem wist iedereen dat je vanzelf aan de beurt kwam.
Door de drukte waardeerden wij het kunnen nemen van koffie en/of water enorm, mede ook omdat het mooi weer was en je lekker buiten kon gaan zitten om op je beurt te wachten.

Chanel westerveld 03-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Camera was een cadeau voor mijn moeder, is er alsnog kleine moeite gedaan om 'm beetje leuk in te pakken. Super leuk. Netjes nog een persoonlijk mailtje ontvangen dat ze er mee aan de slag gingen. Het product heel erg goed ingepakt, waardoor schade eigenlijk nihil werd. Dikke pluim voor het bedrijf voor het leuke klant contact en de mogelijkheid de volgende dag je producten te ontvangen

jackie 03-06-2017 Via de website gekocht

super snelle en goede service!!

Deze winkel heeft een assortiment. Geven een goede service. Fijne en overzichtelijke site! En verschillenden manieren om te betalen

Joop 02-06-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment en snelle levering!

Deze shop heeft een groot assortiment artikelen tegen een goede prijs. Ook worden de spullen snel geleverd.

Bert 02-06-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Duidelijke site, daardoor snel, en het juiste artikel gevonden.
Volgens afspraak snel en goed geleverd.

Daphne 02-06-2017 Via de website gekocht

Top service

Super snelle levering en producten met ene goede prijs/kwaliteit verhouding. Als je iets voor je camera nodig hebt zou ik het zeker hier bestellen, het is de volgende dag gelijk al in huis!

Peter 02-06-2017 Via de website gekocht

Ja, ze hebben inderdaad een goede service!

"Hoi, Ik had bij een collega vakhandel een fuji 18mm gekocht en achteraf beviel deze lens me niet. De afkoelingsperiode was eigenlijk al voorbij, jammer maar helaas. Ik heb toen een mail gestuurd naar CameraNu met de vraag of ik dit nieuwe objectief kon inruilen tegen een 23mm van Fuji. De medewerker heeft me fantastisch geholpen, hij adviseerde om de zaak waar ik de 18mm gekocht contact op te nemen en alsnog te vragen het objectief terug te nemen, hartelijk dank voor het meedenken!"

remon 02-06-2017 Via de website gekocht

top!

Vorige week heb ik een nieuwe camera en lens geheugenkaart besteld bij cameranu.
De levering was zo als ze zeiden vandaag besteld voor 23.59 morgen in huis, en ik woon op Texel.
Ik ben zeer tevreden over de servies.
Als je vragen wordt je via de telefoon of e-mail goed geholpen.

Marcel 01-06-2017 Via de website gekocht

Snel en correct

Na wat zoeken kwam ik vrij snel op Cameranu.nl uit. Voordelig en hetgeen ik zocht. Besteld en zoals beloofd op de site snel geleverd. Super.

Logicastech 01-06-2017 Via de website gekocht

Simpel, snel en probleemloos

Na kort zoeken kwam ik uit bij CameraNU waar ze mijn product hadden voor een zeer goedkope prijs t.o.v. andere verkopers. Na het bestellen was door een fout van mij de klantenservice van CameraNU goed en snel bereikbaar en ze hebben mijn probleem zeer efficient op kunnen lossen. Binnen een aantal dagen geleverd door de brievenbus zonder enkele opmerkingen.. Gewoon goed!

Jan 01-06-2017 In de winkel gekocht
Urk

Camera nu kom er al jaren service uitstekend.

Altijd netjes behandeld en de service uitstekend goede uitleg wat je koopt en dringen niets op.Vertrouwd adres.
Zoals overal op Urk

Vedat Kaptanoglu 01-06-2017 Via de website gekocht

Good product, fast delivery

Competetive prices for quaility products, detailed product review. Fast delivery. Easy delivery tracking.

J.a. 01-06-2017 Via de website gekocht

Snel en duidelijk

Ik kreeg het product snel binnen en het was duidelijk wanneer dit binnen zou komen, waardoor ik niet heel lang thuis moest wachten.

minou 01-06-2017 Via de website gekocht

snel en duidelijk

Door mijn vader geadviseerd op deze site te bestellen, omdat hij telefonisch erg netjes en goed geholpen was. Levering ging snel en de site is overzichtelijk.

Mark 01-06-2017 Via de website gekocht

top levering, vandaag besteld, vandaag in huis

prima winkel, uitgebreid assortiment, snelle levering, niets op aan te merken .

Alyssa 01-06-2017 Via de website gekocht

Top service

Ik was op zoek naar een goede aanbieding voor een action camera waar ik ook direct accessoires en/of geheugen kon kopen helaas is dat niet altijd zo makkelijk. Gelukkig is er cameranu.nl waar je voor alles terecht kan voor een goede prijs en snelle service.
Ik heb mijn GoPro 5 + geheugen de volgende dag na bestelling ontvangen!

Rohan Hop 01-06-2017 Via de website gekocht

Wat een geweldige service

Alles was super duidelijk! Tijdens de bestelling en ook na de bestelling, de bestelling werd keurig bezorgt op precies de goede tijd! En er werd netjes verteld wat de status was van mijn bestelling! Kort om, super service

ati vermeulen 01-06-2017 Via de website gekocht

super snelle bezorging en dat zeker voor een feestdag

shop is heel overzichtelijk en prijzen zijn reëel en bezorging geweldig het bestelde was ook goed verpakt

Denise 01-06-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare winkel met snelle service

Al vaker bij cameranu.nl besteld. Leuk assortiment. Betrouwbaarheid vind ik belangrijk, de prijs is goed en een snelle levering

Denise 01-06-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare winkel met snelle service

Ton 31-05-2017 Via de website gekocht

Een geweldige service, met snel levering.

na vergelijk van diverse website kwam ik uit op Cameranu.nl uit. De prijs van deze kit was voor mij zeer gunstig. Op ander fotozaken kon ik niet krijgen wat ik wilde want deze boden een andere lens aan van 18-135 mm. Veranderen kon alleen door alles apart te bestellen en niet in een kit set.
De snelle levering was ook interessant gezien ik nog een foto sessie moest maken.
De Canon 760 fototoestel voldoend samen met de lens helemaal aan mijn verwachtingen .
Camaranu.nl. Bedankt hij was precies op tijd in huis zoals opgegeven met de. Vervoerder.

Juliette 31-05-2017 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en Snelle levering

Makkelijke site om bij te bestellen, goede service (duidelijk en vriendelijk mail contact) en snelle levering waarbij je duidelijk op de hoogte werd gehouden (dmv track and trace)

Louise van den Broek 31-05-2017 Via de website gekocht

Top service bij camerahuur

Online heb ik de canon 5D mkIV gehuurd. Nadat ik deze had weggebracht had ik een onderdeel van mijn draagsysteem aan de camera laten zitten. Zonder dat ik het wist zat deze een dag na het terugbrengen alweer in de brievenbus. Geweldige service!

Klein verbeterpunt: de borg mag wel wat sneller terug betaald worden. Dit is nu dinsdag pas gebeurt waardoor het nog steeds niet op mijn rekening staat. Misschien kunnen jullie ook gebruik gaan maken van retourpinnen?

Malou 31-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service, fantastisch!

Mijn product was de volgende werkdag in huis, zorgvuldig verpakt en afgeleverd. Voor mijn volgende camera-aankopen zal ik ook zeker bij cameraNU.nl aankloppen! In een woord geweldig!

Dennis 31-05-2017 Via de website gekocht

Helemaal top

Ik heb via kieskeurig gezocht en kwam hier uit.
Een heel overzichtelijke site
Ik heb voor een voordeel pakket gekozen met camera tasje geheugenkaart en extra accu.
En het mooie is dat je ook nog vijf jaar garantie krijgt in plaats van twee jaar!!

Cleanducky 31-05-2017 Via de website gekocht

Extra garantie en supersnelle bezorging

CameraNu bood, naast de 2 jaar fabrieksgarantie, gratis 3 jaar extra aan. Dus 5 jaar zorgeloos genieten van mijn nieuwe camera. 'S ochtends besteld, 's avonds bezorgd!

Paul 31-05-2017 In de winkel gekocht
Vestiging Urk

Wat een sortering!!! De keuze is overweldigend.

Elke keer weer valt de deskundigheid van de medewerker op. Graag bereid om samen met de klant een goede persoonlijke keuze te maken. Rustig en klantvriendelijk. Een aanrader om CameraNU te bezoeken en het zelf te ervaren.