Deze score is berekend op basis van 2781 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ruud Janssen 24-06-2018 Via de website gekocht

Prima service van CameraNu

Ben bij Media Markt geweest en kreeg daar de verkeerde uitleg.
Bij CameraNu stond een telefoonnummer die heb ik gebeld en daar mijn licht opgestoken.
Ik heb hier een prima uitleg gehad en dat geef je vertrouwen over de vakkennis.
Zodoende bestel je daar dan graag je artikelen.
........... Maastricht.

Johanna 24-06-2018 In de winkel gekocht

fantastisch!

Online prima, maar...….de fysieke winkel in Urk spant de kroon. Daar krijg je echt goede adviezen van zeer ervaren mensen, laten je "stoeien" met een product, zodat je zelf kunt ervaren hoe bv. een camera aanvoelt, wat de camera kan en wat je er van kunt verwachten. Bovenop dit alles de garantie die je bij Camera Nu ontvangt na aankoop van onze gekochte camera is niet te evenaren. Als wij iets van elektronica willen aanschaffen is er maar 1 waar we heen gaan en dat is Camera Nu in Urk.

Nessa 24-06-2018 In de winkel gekocht

Deskundige hulp

Ik wilde een groothoeklens kopen en had mij op de site al voorbereid. Op de site KUN je de verschillende lenzen goed vergelijken. In de winkel kreeg ik nog aanvullende informatie en mocht alle ‘kandidaten’. Bekijken en vasthouden. Had ik mijn camera mee gehad had ik ze zelfs kunnen proberen..

Antonio 24-06-2018 Via de website gekocht

Ideaal voor particulier en de zakelijke klant!

We hebben voor ons bedrijf verschillende producten gekocht en verschillende lenzen gehuurd om opdrachten uit te kunnen voeren. Ze hebben altijd een oplossing, wanneer je niet zeker weet welke lens je nodig helpen ze je erbij.

Mijn ervaring als particulier: Ik ben diverse keren op Urk geweest om samen met een vriend van mij (die filmt voor de hobby) Ik was toen die tijd zelf opzoek naar een Camera tas waar ik alles in kwijt kon. Hier werden we beiden geholpen zoals we verwacht hadden.

We zijn nu inmiddels alweer 5 jaar vaste klant en hebben de winkel al vaker aanbeveelt aan o.a. Vloggers!

Herman 24-06-2018 Via de website gekocht

Fijne en goede service

Ik vind dat ik altijd op een plezierige wijze wordt geholpen, de manier en uitleg en advies wordt goed afgewogen op de vraag die ik heb gesteld. Ik heb nimmer het gevoel gehad dat mij een bepaald product wordt opgedrongen.

Jeroen 24-06-2018 Via de website gekocht

Zoals gewoonlijk prima service en snelle levering

Prima producten voor een goeie prijs, overzichtelijke website. Als ik iets van camera of telefoon spullen nodig heb kijk ik altijd het eerst op deze site.

AZ1983 22-06-2018 Via de website gekocht

Super service, vlotte en zorgvuldige levering

Goede winkel, super service, goede prijs en kwaliteit, vlotte en zeer zorgvuldige levering!!!
Zou een volgende aankoop zeer zeker weer overwegen bij deze winkel. TOP!!!

TonLun 22-06-2018 In de winkel gekocht

Zorg en Nazorg

Na een geweldig advies bij de aankoop van mijn camera Sony PXW-X70 werd ik blij verrast met de nazorg die kreeg t.a.v. de accessoires zoals de geheugenkaartjes en de tas die werd omgeruild omdat hij niet geheel voldeed.
Chapeau ga door met deze geweldige service. Ton Lunenburg Heeswijk-Dinther

MF van Gemert 22-06-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Ik koos deze shop omdat ik er al eerder goede ervaringen mee heb gehad. De website is mooi en overzichtelijk. Er wordt duidelijke informatie gegeven over de verschillende producten. De bestelde artikelen werden snel geleverd.

Jan Rinkens 22-06-2018 Via de website gekocht

Met bekwame tel. uitleg kon ik besluiten aanschaf telelens.

voor aanschaf van foto attributen ben je bij camera. nu op zijn plaats. Goede uitleg en vriendelijk.

Lars Cremers 22-06-2018 Via de website gekocht

Goede service en uitstekende hulp!

Verkeerde lens besteld, maar gelijk gebeld met de klantenservice om te wijzigen. Netjes geholpen en op de hoogte gehouden.

Mieke Depaemelaere 22-06-2018 Via de website gekocht

Correcte en snelle levering

De website is heel volledig in haar productomschrijving, je kunt ook verschillende artikelen makkelijk vergelijken. Levering is cfr afgesproken. Ik heb reeds verschillende malen artikelen besteld bij cameranu.

Bert 22-06-2018 Via de website gekocht

Prachtige duidelijke website, complimenten.

Ik zocht naar een Steiner Navigator Pro 7x50 verrekijker. Cameranu.nl had de meest duidelijke omschrijving en daarnaast nog een aantrekkelijke prijs. De levering was zelfs sneller dan aangekondigd. Via email werd je op de hoogte gehouden. Underpromising versus Overdelivering. Chapeau!

Rob haszing 22-06-2018 Via de website gekocht

Goede voorlichting hielp bij mijn keuze

Rustig en vakkundig voorgelicht voorafgaand aan de koop. Uitgeplozen welke mogelijkheden er zijn voor filters voor de Nikon B700

Daan 22-06-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Beste Service!

Het is moeilijk om een minount te vinden in een bedrijf zoals CameraNu. Na een fusering met 2 andere winkels is er toch wat ruimte tot verbetering in het systeem. Zoals klanten bestand etc.
Na wat minder fijne problemen te hebben gehad met het missen van facturen op je account, heeft de klantenservice alles geregeld tot in de puntjes!
Zelde heb ik zoveel medewerking gezien vanuit een klantenservice. Het is echt fantastisch hoe zij alles heeft opgepakt en verwerkt. Als je dit leest, nogmaals bedankt!

Buiten de klantenservice (want alleen een perfecte klantenservice is natuurlijk niet voldoende) is het personeel op de werkvloer ontzettend goed op de hoogte van alle nieuwe aparaten en software, waardoor ze de beste aanbevelingen kunnen geven op het gebied van foto en video.

Als CameraNu het het assortiment nog iets verder zou uitbreiden (cinema hardware (accessoire en batterijen) en cinema glas) dan verdient het zeker een 10!

Mijn Go-To winkel voor al mijn apparatuur!

Ivo 22-06-2018 Via de website gekocht

Prima levering

Artikel voor 10u besteld en volgende dag binnen. Kon er meteen mee aan de slag. Daarbij ook ruime keuze in RAM Mounts artikelen. Erg tevreden ermee!

Richard 22-06-2018 Via de website gekocht

Fijnste foto/videografie website van NL

Het ruime aanbod met scherpe prijzen i.c.m. de service die wordt aangeboden maakt Cameranu.nl een ontzettens fijne winkel om in mijn geval camera producten aan te schaffen.

Michelle 22-06-2018 Via de website gekocht

Groot aanbod en snel geleverd

Duidelijke website en fijn in gebruik. Bij vragen kun je makkelijk chatten met een medewerker en deze helpt je direct op weg. 'S avonds besteld om 21.30 uur en de volgende dag al in huis!

Bas 22-06-2018 In de winkel gekocht

Snel & betrouwbaar

Ik vind zowel de winkel in Urk als de onlinewinkel erg prettig. Omdat zij een groot magazijn op loopafstand hebben van de winkel is er veel voorradig. Ook is levering op dezelfde dag mogelijk via de onlinewinkel. Bij nood is dit een hele prettige optie. Bij grotere aankopen vind ik het fijn om advies in te winnen en het product even te bekijken voordat ik koop. Cameranu.nl bied alles opties. Snel wanneer nodig en altijd betrouwbaar. Fijn!

Thijs 22-06-2018 Via de website gekocht

Hartstikke goed

2 accu's. voor gopro 4 besteld, zoals bevestigd de dag d'r na geleverd, goede service, goed product het Urker mannenkoor zal wel trots op jullie zijn.

Angelique 21-06-2018 Via de website gekocht

Snelle leverig

Ik bestel graag bij Cameranu omdat ze een fijne snelle website hebben en de levering is snel. Voor mijn Fujinon 100-400 had ik nog een snelkoppeling nodig en die heb ik bij Cameranu gekocht. Ik ben er blij mee, vooral omdat deze de volgende dag al in huis was.

Paul 21-06-2018 In de winkel gekocht
Urk

Top winkel met professioneel personeel

Vriendelijk en professioneel personeel dat weet waar hij over praat. Ik heb hier een drone gekocht en dat ging vlekkeloos. Winkel ziet er netjes uit!

Tineke 21-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en supernelle verzending

Artikel dat ik heb besteld bleek nog niet voorradig. Op de website aangegeven dat ik graag via email op de hoogte wil worden gehouden.
Zodra artikel voorradig bleek ontving ik een email van Cameranu en heb ik laat op de avond artikel besteld.
De volgende dag (zaterdag) keurig bezorgd. Geweldige service en supersnelle verzending.

Carsten 21-06-2018 Via de website gekocht

Super snel geleverd

Supersnelle levering. 23:15 e-reader besteld, 23:45 al een track & trace ontvangen, volgende ochtend alweer bezorgd. Beter kan hast niet. Respect!

W. Vooijs 21-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en perfecte levering!

Eerst telefonisch contact opgenomen met Cameranu.nl om te informeren naar een verloopring voor een Yongnuo YN-14EX Macro ringflitser voor Canon. Omdat die maat niet standaard erbij wordt geleverd door het merk Yongnuo.
Keurig en netjes geholpen door de persoon die ik aan de telefoon hebt gehad.
Bestelling even later geplaatst voor de Yongnuo YN-14EX Macro ringflitser voor Canon en verloopring.
De volgende dag op de afgesproken tijd geleverd.
Nu al meerdere artikelen bij Cameranu.nl gekocht en altijd keurig op de juiste afgesproken dag binnen gekregen.

John Peek 21-06-2018 Via de website gekocht

Breed assortiment, snelle levering, goede after-sales

Het assortiment bestaat uit A-merk producten tegen marktconforme prijzen. Telefonisch advies is direct en to-the-point. Ik heb al behoorlijk wat producten bij CameraNU aangeschaft en kan niet anders zeggen dan dat de levering altijd snel is.
Ik heb één keer een probleem gehad met een camera. Hun deskundige analyse zorgt voor een goede beschrijving naar de leverancier. Tijdens de reparatieperiode wordt je regelmatig ge-informeerd over de stand van zaken. Kers op de taart: 5 jaar CameraNu garantie.

AJ 21-06-2018 Via de website gekocht

Nette levering, prima prijzen. Levering was iets gewijzigd tov 1st aangegeven tijdstip, en dat werd netjes per mail doorgeven.

Marjolein van Hekke 21-06-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijk in alle opzichten!

Ik bestel graag bij CameraNu. Duidelijke website. En als je iets niet kan vinden denken ze graag met je mee. Ze zijn telefonisch goed bereikbaar en erg vriendelijk aan de telefoon. Bestelling komt keurig op de afgesproken dag thuis geleverd.

Ron Hoefs 21-06-2018 In de winkel gekocht

Ouderwets goed!

Cameranu is een zaak die ik al ken vanaf het prille begin 15 jaar geleden dus.
In deze 15 jaar heel wat verschillende zaken gekocht uiteraard op camera gebied.
Hun service is zoals de titel zegt ouderwets goed je wordt er prima geholpen met je vragen ook als je niet direct
iets aanschaft.
Het versturen gaat snel en duidelijk.
Ook via hun website staan ze je snel te woord.

Kortom zeer tevreden!

Mik 21-06-2018 Via de website gekocht

Super service!

Een gebroken onderdeel van mijn camera koffer werd mij 13 maanden na aankoop na 1 telefoontje keurig en geheel kosteloos toegestuurd. Geweldig!

Robel 21-06-2018 Via de website gekocht

Niet voor niets 5 sterren.

mooie, overzichtelijk site waar gemakkelijk informatie te vinden is. Snelle levering. Gratis aangetekend verzenden. En bij camera's vanaf €200 geven ze 5 jaar garantie i.p.v. 2 jr. Klinkt als: wij verkopen goed spul en wij staan er helemaal achter. Op b.v. verjaardagen wordt er heel positief over Cameranu.nl gesproken.

Th van der Heide 21-06-2018 In de winkel gekocht

Eerlijke voorlichting over wel of niet K4

Heb al jaren ervaring met Cameranu , wel eens iets elders gekocht , maar kom toch steeds weer op cameranu terug.

Ben 21-06-2018 In de winkel gekocht

Tijd

Ben nu twee keer geweest.
En beiden keren namen ze echt de tijd voor mij als klant.
Twee keer ruim twee uur.
Hier kunnen heel veel winkels in Nederland nog wat van leren.
Top winkel

R Thoma 20-06-2018 Via de website gekocht

Super fijne zaak!

Voor een hele mooie prijs eindelijk mijn magmod set aangeschaft, cameranu.nl heeft echt super goede aanbiedingen.

Bestellen ging makkelijk en soepel, alles is duidelijk aangegeven. Toen er een foutje was bij de ing (niet bij CN) wat betaling betreft was het na een belletje van 3 min. zonder wachtrij alweer opgelost!

Super goede service en hier ga ik zeker nogmaals bestellen.

Alex gijzenij 20-06-2018 Via de website gekocht

Meedenken is goud waard

Als medewerker van een school is het fijn dat je goed advies krijgt en dat de bestellingen op factuur geleverd woden
De spullen zijn prima geprijsd, kwalitatief top.
Prettig aan de telefoon en zeer hulpvasrdig!

B. Veltman 20-06-2018 In de winkel gekocht
Urk

Super fijn advies over verrekijker

Ruime keus in de winkel aanwezig en je wordt de tijd en rust gegund echt goed te kijken (verrekijker aangeschaft). Goede uitleg over verschil in kijkers. Super leuke demo van filmpje en foto door de kijker met extreem verrassende kwaliteit. Heel prettig. Deskundig advies. Eerder al ander (foto-)materiaal hier gekocht en nu opnieuw een genot om er te zijn.

Henk 20-06-2018 In de winkel gekocht

Geweldige voorlichting!

Prima verrekijker gekocht voor het doel dat ik in gedachten had. Keuze vooral bepaald door de uitleg in de winkel. Heel tevreden mee!

J. Binkhorst 20-06-2018 Via de website gekocht

Mijn favoriete camerawinkel

Al meerdere keren bij cameranu.nl besteld en altijd op tijd geleverd, de producten zijn zorgvuldig en netjes verpakt.
Je weet wat er in zit en heb het vaak zelf betaald maar het voelt iedere keer als een cadeautje wat je mag uitpakken!

Een professioneel bedrijf, echt een aanrader.

Marien 20-06-2018 Via de website gekocht

Bestelling loopt vlot. Levering supersnel. Goed verpakt, alles in orde.

Mikel Buwalda 20-06-2018 Via de website gekocht

Snel en accuraat!

Al enige tijd klant bij CameraNU.nl, en ik ben zeer te spreken over de service die keer op keer verleend wordt. Snelle levering (de volgende dag, gratis) en zelfs de mogelijkheid om je bestelling nog dezélfde dag te ontvangen.

Vriendelijk en kundig personeel, duidelijke communicatie (ook telefonisch wordt er de tijd voor je genomen), goed assortiment. Kortom, zoals je hoopt dat het is!

Anne 20-06-2018 In de winkel gekocht
Urk

Ik ben een grote fan van CameraNu!

Het personeel staat je zeer vriendelijk te woord en neemt ook alle tijd voor je, ongeacht hoe druk het is. Al is het soms erg druk en moet je wel eens wat langer wachten, ik verveel me er niet en de koffie is heerlijk. Zelfs bij de aankoop van een 2e hands telelens kreeg ik 30 dagen bedenktijd, top is dat! Aangezien ik nog nooit zo'n grote telelens gehad heb wist ik toen nog niet of dit wel wat voor me was. Na 1 week uitproberen heb ik deze lens teruggebracht omdat hij voor mij toch écht te groot en zwaar was. Zonder problemen kon ik het volledige bedrag terug ontvangen, alleen heb ik gelijk een andere (nieuwe) telelens meegenomen waar nog wel wat geld bij moest, maar die iets hanteerbaarder voor me is. Ook hier weer die 30 dagen bedenktijd op, maar deze keer ga ik niet terug ;). Tot de volgende keer CameraNu en bedankt voor deze geweldige service.

Sam 20-06-2018 Via de website gekocht

Top winkel

Alles wat je kunt verwachten van een top winkel, snelle levering, breed assortiment en een goede service.
Over terugsturen kan ik helaas niks vertellen want het product werkt als een zonnetje!

P. de Groot 20-06-2018 In de winkel gekocht
Urk cameranu.nl

Geweldige shop met een groot assortiment

In de webshop zelf ben ik niet geweest, ik heb zo'n drie weken geleden daar een printer gekocht in hun winkel. En alle vragen werden keurig en netjes beantwoord.

Susanne 20-06-2018 Via de website gekocht

Goeie communicatie

Jeetje, nergens wordt je zo goed op de hoogte gehouden over je zending als hier. Product was op voorraad en dus de volgende dag in huis en in gebruik.
Vind het erg fijn dat je overal van op de hoogte gehouden wordt en dat ik hierdoor ook wist dat het pakket bij mijn buren was afgeleverd.

Jan Douven 19-06-2018 Via de website gekocht

geweldige servise en snelle levering

Altijd duidelijk en goede prijs.
Snelle gratis bezorging goede kwaliteit en heel goed verpakt.
ik heb nu een aantal keren besteld en was elke keer zeer tevreden.

Peet 19-06-2018 Via de website gekocht

Had een batterij oplader besteld maar de bestelling wilde ik verzonden hebben naar mijn vakantie adres dat ging prima
Wat een goede bezorging nog snel ook de volgende dag al

GJS 19-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en prima prijs kwaliteit verhouding.

Bij mijn zoektocht naar het juiste grijsfilter stuitte ik bij Cameranu.nl op het juiste filter. Geen twee of drie verschillende, maar een variabel in te stellen grijsfilter, dat uitstekende resultaten oplevert. Cameranu.nl betekent voor mij het nakomen van een gedane beloften, vandaag besteld en morgen in huis. Een groot voorbeeld voor andere webshop, chapeau ‼️

Marc 19-06-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service.

Ze hebben een compleet assortiment tegen een goede prijs. Ze zijn ook bereid om tijdens een telefoongesprek met je mee te denken en van advies te voorzien.
Ook de retourservice werkte perfect.

Emma 19-06-2018 Via de website gekocht

Heerlijk snelle levering

Gewoon goed: netjes verpakt product en snel geleverd. Bovendien zijn de prijzen ook nog eens super. Cameranu.nl is top! :D

Daan 19-06-2018 Via de website gekocht

Goede producten, snelle levering!

De site ziet er goed uit en is goed te volgen. Producten op voorraad en de volgende dag in huis. Ideaal.