Deze score is berekend op basis van 2586 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jacob Ras 15-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Fantastische on- en offline winkel

Ik koop regelmatig bij CameraNu, vaak online als ik precies weet wat ik wil en in de winkel als ik advies nodig heb. In beide gevallen is de ervaring uitstekend. De webshop levert snel tegen scherpe prijzen en in de winkel is personeel aanwezig met zóveel kennis waarmee je altijd kan vinden wat je zoekt.

Ruud 15-04-2018 Via de website gekocht

Geweldig alert systeem

Geruime tijd geleden heb ik informatie ontvangen van de nieuwe drone van Ryze in samenwerking met DJI "Tello".
Een programmeerbare drone waar ik veel belangstelling voor had maar toen nog niet verkrijgbaar was. Ik heb me ingeschreven bij Cameranu.nl om mij op de hoogte te stellen indien voorradig.
Enkele maanden later kreeg ik een mail waarin vermeld stond dat de Tello voorradig was en direct heb ik het besteld en een dag later had ik hem al in huis. Waanzinnig zo'n perfect alert en mail systeem! Dat noem ik oog voor de klanten hebben.

Harry R 14-04-2018 Via de website gekocht

Zeer vlotte levering

Onderdeeltje voor RAM-montage van Go Pro besteld. Het juiste onderdeel volgende dag in huis en prima kwaliteit.

Paulien 14-04-2018 Via de website gekocht

Fijne webshop

Ik bestel regelmatig online fotografie- en videobenodigdheden bij Cameranu.nl. Ze hebben veel op voorraad, dat werkt lekker snel. Altijd snelle bezorging en prima service.

FotoGENic.nl 14-04-2018 Via de website gekocht

Goed service en een fijne website

Ik heb eigenlijk niks op aan te merken. Alles verliep prima en mijn aankoop was snel binnen. Genoeg redenen voor mij om hier ook de volgende keer te komen shoppen. Goed zo CameraNU.nl!

Fred Kuhlman 14-04-2018 Via de website gekocht

niet zo tevreden

Normale webshop, bestelling snel geleverd. Maar: op website wordt foutieve informatie verstrekt en bij melding krijg ik tegoedbon van €15 die met een koeriersdienst wordt afgeleverd (op een aanschaf van €3.000...). Doe dan niets. En ergo: de fout wordt niet erkend, dus het blijft gewoon doorgaan. Let op: je krijgt een cashback bij aanschaf van een Olympus camera, maar dan wel maar maar maar. En heel goed doorscrollen op de website. Snap dat cashback via Olympus gaat, maar Cameranu is medeverantwoordelijk naar mijn mening.

Officiele reactie van CameraNU.nl 17-04-2018

Beste Fred,

Jammer dat we je toch niet helemaal tevreden hebben weten te stellen, we waren in de veronderstelling dat we het goed hadden opgelost.
De actie waarvan je gebruik hebt gemaakt was bedoeld om je voordelig een extra objectief te kunnen laten aanschaffen, en was daarom ook alleen van toepassing bij de aankoop van een extra objectief. We hebben dat zo in de actievoorwaarden vermeld, en dit ook naderhand nog uitgelegd. We vinden het jammer dat het toch onduidelijk is gebleven, en dat je daardoor een vervelend gevoel aan de aankoop hebt overgehouden.

We hopen dat je een volgende keer een prettiger winkelervaring bij ons hebt.

Met vriendelijke groeten,
CameraNU.nl

Anneke Boelens 13-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

zaterdag 31 maart heb ik een bezoek gebracht aan Cameranu.nl. Er was een lange wachttijd maar voldoende personeel om dit te verwerken. ik was op zoek naar een macrolens. De meneer die ons heeft geholpen verwees naar boven voor verdere uitleg. Ik heb toen contact gemaakt met de Macro specialist Marc Brouwer. Hij had alle tijd voor ons en dit werd als zeer prettig ervaren. Ik heb mij gelijk voor een cursus macro-natuurfotografie in laten schrijven. Tevens had ik toen een sling gekocht. Maar eenmaal thuis was het niet de juiste keuze. Retour gedaan en het bedrag is onderweg naar mijn bankrek. Ik heb dit bezoek als zeer prettig ervaren. Zeker een aanrader.

Margaretha 13-04-2018 Via de website gekocht

Tot in de puntjes...

Cameranu.nl heeft aan alle verwachtingen voldaan. Alles klopt: de website strak, overzichtelijk met heldere uitleg over het product, in mijn geval een macro-lens voor de iPhone 6s. Ik werd bij wijze van spreken van uur tot uur op de hoogte gehouden van de 'reis' van mijn pakketje. Alle lof. De lens werd precies op de afgesproken tijd afgeleverd. Intussen heb ik al prachtige macro-beelden kunnen maken, dus op de lens valt ook al niks aan te merken!

Berto 13-04-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijk, snel en goedkoop.

Eenvoud dient de mens. Overzichtelijke site, lage prijzen, snelle levertijd, alles tip top voor elkaar. Voor herhaling vatbaar.

Frans 12-04-2018 Via de website gekocht

Alweer tevreden

Al heel veel bestellingen gedaan bij CameraNu. Niet voor niks steeds daar. Ik ben een professionele fotograaf en heb soms heel snel dingen nodig. CameraNu levert binnen 24 uur. De spullen zijn altijd goed verpakt. Ook de service is goed. Laatst een verkeerd onderdeel besteld. Teruggestuurd en vlotte terugbetaling.

Atie Westerdijk- Weststeijn 12-04-2018 In de winkel gekocht
Het Spijk 8 , 8321 WT Urk.

Prima service, zowel aan de balie als aan de telefoon.

Omdat ik al eerder iets gekocht heb bij cameranu.nl en daar tevreden mee ben is mijn laatste aankoop weer bij cameranu.nl

Randy 12-04-2018 Via de website gekocht

Snelle vakkundige service

Prima en zeer snelle service. Ook telefonisch goed te benaderen en vakkundig en adequate antwoorden gekregen. Wist je dat de 14 dagen ‘afkoelingsperiode’ bij een aankoop via internet bij hen ook geldt in de winkels? Toch leuk om te weten!

Worseling 12-04-2018 Via de website gekocht

Zeer vertrouwd met goed advies

Prettige winkel met tijd voor de klant en goed advies voor elk product een specialist voeld goed ook aftersales.

Thomas 12-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Goed werkend call centre, vriendelijke en vakkundige mensen. Met retourneren geen problemen gehad. Aanbevolen!

Jan 12-04-2018 Via de website gekocht

Grote voordeel van Cameranu is dat de meeste producten op voorraad zijn. Daarnaast een snelle levering waardoor je het de volgende dag in huis hebt.

Jos 11-04-2018 Via de website gekocht

Goede prijs snelle levering

Ze geven je een goede prijs en leveren het ook nog snel. Zeer fijne en duidelijke beschrijving. Je hebt ook genoeg keuze in alle prijsklassen.

Anita 11-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Bedrijf wat meedenkt met de klanten!

Omdat ik door eerdere aankopen al bekend was bij deze winkel en toen keurig netjes ben geholpen, blijf ik terug komen.
Het personeel is heel klantgericht en klantvriendelijk en denken altijd met je mee en komen met uitstekende oplossingen.

Jan van Dasler 11-04-2018 Via de website gekocht

Beste webshop met deskundig advies!

Cameranu staat altijd klaar om online al je vragen te beantwoorden en de antwoorden zijn altijd zeer deskundig. Ook de winkel in Urk zelf is zeer prettig en uitgebreid met zeer behulpzame medewerkers. Tevens is de tweedehands afdeling is zeer aan te raden. Ikzelf heb daar een tweedehands Canon 5D mark III gekocht en ben zeer tevreden over deze camera. Alle tweedehands producten worden grondig nagekeken en zijn in zeer goede conditie! Ook de bestellingen online worden professioneel afgehandeld, zelfs als Post.nl een fout maakt word je snel geholpen en staat Cameranu voor je klaar! Top winkel!

Anke 11-04-2018 Via de website gekocht

Prima onderdelen en netjes via de mail de hoogte gehouden!

Makkelijk en overzichtelijk vind je wat je zoekt.
Prijs is oke en ligt iets lager dan elders.
Keurig verpakt zodat tijdens transport niets kan gebeuren.

Hybridnysten 11-04-2018 Via de website gekocht

Correcte, vlotte service!

Product besteld en binnen de 2 minuten een:
- bevestigingsmail
- mail dat mijn bestelling zal verzonden worden diezelfde dag
Hierna die nacht nog een extra melding dat het pakketje onderweg was en de volgende dag al vroeg in de brievenbus. Geen klachten en zeer duidelijke informatie doorheen het proces.

Wat wil je meer dan een winkel die doet wat je ervan verwacht tegen concurrerende prijzen!

Eric 11-04-2018 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering

Aankoop van een Tamron lens.
Cameranu was de goedgkoopste, samen met nog enkele aanbieders.
De levering is zeer snel en de artikelen worden keurig verpakt in een stevige doos.
Net als bij eerder geplaatste bestelingen is de service prima

Mariella 11-04-2018 Via de website gekocht

Altijd snelle verzending en mooie producten!

Uitgebreid assortiment, duidelijke webshop, snelle verzending en net zulke snelle afhandeling bij een retour.
Fijne shop!

Joop Buijs 11-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Tijd..Service..Deskundigheid dat is Cameranu.

Al vele jaren koop in mijn apparatuur bij Cameranu, ik heb het ritje vanuit Den Helder daar graag voor over omdat ik zeer tevreden ben over de service en deskundigheid. Bovenal wordt in deze gehaaste tijd bij Cameranu alle tijd aan je besteed om je voor te lichten over het product. Deze combinatie verdient het om honderden kilometers te rijden.
Ik wil ook een compliment maken aan de medewerkers op het kantoor, afspraken worden correct nagekomen. Kortweg; hier ben je als klant een echte "Koning".

Jean-Jacques 11-04-2018 Via de website gekocht

Razendsnelle levering !

Heel snelle on-line hulp door een persoon die van de zaken weet zowel technisch als administratief. Goede prijzen en belachelijk snelle levering van mijn GoPro 6 Black, top cameraatje met wonderbare prestaties.

Dien 10-04-2018 Via de website gekocht

super

lekker snel en netjes, daar hou ik van... duidelijke mail met overzicht van betalingen etc. top winkel

Jos Tempelman 10-04-2018 Via de website gekocht

dat zeker

fijne webwinkel met uitstekende service, keurige info over de levering van product.
een voorbeeld voor hoe je met klanten omgaat

Alisha 10-04-2018 Via de website gekocht

Snelle en fijne service!

Ik had het product binnen een dag in huis. Super fijn want ik had het de volgende dag ook nodig. De tas is van stevige kwaliteit en helemaal niet duur. Ik ben zeer tevreden.

Harman47 10-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Hier betekent service nog echt sevice

Deze shop heeft een uitgebreide voorraad in huis je grijpt nooit mis.
De levering gaat altijd perfect de prijzen zijn zeker concurrerend.
En ga je naar de winkel zelf heel vlotte en vriendelijke bediening en weten waar het over gaat.

Ankie Houtman 10-04-2018 Via de website gekocht

Ongekend hoge klantvriendelijkheid ''en deskundigheid!!

Ik wil cameranu.nl complimenteren met hun uitstekende service!! Ik wilde graag de nieuwe camera van Panasonic de Lumix TZ200, maar twijfelde over een aantal mogelijkheden en of die op tijd op de markt zou komen voordat ik op vakantie zou gaan. xxxx bood gelijk aan om te bellen met Panasonic wanneer de levering verwacht werd (het was namelijk al iets later dan aangekondigd was) en gaf me daarna de optie de camera met een pre-order te bestellen. Mocht de levering te laat voor mij zijn, kon ik de opdracht kosteloos annuleren. daarna kon hij al mijn vragen beantwoorden en gaf ook nog opties voor andere camera's. Na dit uitgebreide gesprek heb ik de bestelling geplaatst. Tot mijn geluk werd de camera de week erna al geleverd. Ik belde een week later voor nog wat aanvullende vragen en wederom kreeg ik een uitstekende service. de mevrouw liep naar het magazijn om een camera te halen zodat zij gelijk met mij een aantal handelingen kon doen om dingen te verduidelijkheden. Ik vond de klantvriendelijkheid én de deskundigheid erg groot en vandaar mijn complimenten!

Nathalie 10-04-2018 Via de website gekocht

Goeie accu's en snel thuis bezorgd!

Snel thuisbezorgd! Goede service😊 Het pakketje was goed verpakt en dmv email kon ik bijhouden wanneer mijn pakketje bezorgt werd.

Kees Floor 10-04-2018 Via de website gekocht

Een snelle en zeer goede service

Snelle en goede service. Artikel is zeer degelijk verpakt dat beschadiging niet optreed.
Betaling kan op verschillende manieren.
Een prima winkel dus om terug te keren.

Claus Hoogland 10-04-2018 Via de website gekocht

No nonsens webwinkel.

Cameranu.nl heeft een heel scherpe prijs, snelle levering en een goede after sales een reden voor mij om hier weer een camera te kopen.

Cor van Spijk 10-04-2018 Via de website gekocht

Een blijvende kwaliteit en service.

Dat cameranu.nl jaar in en jaar uit blijft presteren is hun sterkste punt. Bij mijn eerste aankoop stond de kwaliteit en service al op een hoog peil. En nu bij mijn laatste aankoop jaren later is daar niets aan veranderd. En ja, welke webshop geeft 5 jaar garantie op alle producten?

Bart072 10-04-2018 In de winkel gekocht

Een behoorlijke omweg waard

Ondanks dat ik in mijn eigen woonplaats Alkmaar een 'grote naam' op het gebied van fotowinkels vrijwel letterlijk om de hoek heb, rijd ik met alle plezier van de wereld naar CameraNU in Urk. De reden is niet ingewikkeld: goed uitgebreid advies, áándacht(!) en meedenken op jóuw niveau - of je nou een 'kiekjesmaker' of een 'pro' bent. En zó hoort het. Bovendien is er bij CameraNU alle ruimte, tijd en gelegenheid om op je gemak rond te kijken, artikelen te proberen en met goede koffie erbij nog eens rustig na te denken over je aankoop. :)

wassinsky 10-04-2018 Via de website gekocht

geen enkel punt van kritiek

ik koos Cameranu.nl omdat ze een externe harde schijf van La Cie als goedkoopste leverden.
Geen extra verzendkosten rekenden en ook snel leverden.

Ron 10-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goed, snelle levering

Levering is zeer snel,website is overzichtelijk ,mooie producten etc.
Nog nooit problemen gehad,ook niet in het verleden.

Guus Janssen 10-04-2018 Via de website gekocht

Al jaren vertrouwd adres

Ik koop al jaren bij CameraNu naar volle tevredenheid. Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering. Prima Helpdesk.

Arik 10-04-2018 Via de website gekocht

Super service

Na een aantal problemen met bestelling vanaf mijn kant, ben ik super goed geholpen door de mensen van Cameranu. Bedankt!

Lieselotte 10-04-2018 Via de website gekocht

keurig, netjes en snel!

Ondanks dat het product niet was wat ik zocht ben ik zo ontzettend netjes en snel geholpen. Met de keuze voor een nieuwe lens en het retourneren van de niet gewenste versie. Heel blij altijd met de service van Cameranu.nl
Hierom zal ik altijd bij hen terugkomen!

Hans 09-04-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

Telefonisch weer prima geholpen. Meteen verbinding, geen wachtrij (3x in 3 dagen), meteen iemand die weet waar ik het over heb. Binnen enkele uren duidelijk antwoord via de mail en alles wordt opgelost.Altijd prima service en prijs. Nooit een teleurstelling, al 10 jaar.

Nico 09-04-2018 Via de website gekocht

Prima webshop.

Goede artikelen via een prima webshop. Al vaker artikelen besteld. Bij de laatste, een camcorder, is het ook mooi meegenomen dat cameranu.nl op fototoestellen en camera 's € 200,- standaard 5 jaar garantie geeft. Dat maak je niet al te vaak mee.

Andrea 09-04-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Ik heb een camera en een lens gekocht bij Camera.nu. Ik ben erg tevreden over de snelle levering; je besteld en de volgende dag heb je het thuis.

Daarnaast sturen ze je mails dat je pakket is verstuurd en dat het afgeleverd is.

Ik raad camera.nu aan om hun duidelijk en snelle levering.

Ralph Rietbroek 09-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede communicatie

Ik heb bij cameranu.nl het boek van André van Woerkom, "ontdek photoshop elements 2018" aangeschaft. Op de site stond een duidelijke omschrijving van het boek en de inhoud ervan. Mede hierdoor heb ik het boek besteld en zoals beloofd de volgende dag in huis.

FF 09-04-2018 Via de website gekocht

Altijd snelle levering

Groot assortiment, goed informatie, altijd snelle levering. Bij deze laatste aankoop, een upgrade naar een professionelere camera heb ik uitgebreid kunnen vergelijken op basis van relevante specificaties. Mede op basis hiervan en omdat ik weet dat er snel geleverd wordt heb ik hier mijn nieuwe Nikon D500 gekocht.

Florian 09-04-2018 Via de website gekocht

Perfecte service!

Supersnelle verzending, excellente communicatie, mogelijkheid om zendingen direct naar PostNL in de buurt afhaalpunt te sturen.

Frank D. 09-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service, vlotte levering, scherpe prijzen

Wederom een product online besteld, na prijsvergelijking met concurrentie: Weer de goedkoopste! Set Caruba tussenringen besteld. Goed verpakt, vlot geleverd. Communicatie met servicedesk ook super!

N. Koppen 09-04-2018 Via de website gekocht

Super Service en maken waar wat ze zeggen!

Bestelling was de volgende dag in huis, erg fijn. Goede informatie op de website, waardoor je producten goed kan vergelijken. Zal camera.nu zeker aanbevelen.

Vernooij 08-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Geduld en aandacht voor de klant

De sfeer van inrichting en het personeel van de Cameranu winkel, geven je het gevoel op de perfectie locatie te zijn voor advies en of aankoop van foto apparatuur.

Richard 08-04-2018 Via de website gekocht

Fijne webwinkel, mooi constant

Fijne webshop, altijd uiterst correcte leveringen, enorm assortiment dat zeer compleet is. Soms heel leuke aanbiedingen, ik kijk er regelmatig naar en liever 20 keer voor niks dan een keer te weinig. Ook aan telefoon doorgaans heel vriendelijke personen die weten waar ze het over hebben. Graag aanbevolen.

Tjeerd 08-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige winkel

Bestel altijd mijn cameraspullen bij cameranu altijd topservice en snelle levering!
Tot nu toe alleen maar goede ervaringen dus.