Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henk S 15-06-2017 Via de website gekocht

Perfecte informatie en gratis toezending, klasse winkel!!

Prijs en kwaliteit waren verbluffend goed . Zelfs goedkoper dan Mediamarkt kan hieraan niet tippen en dan ook nog geen verzendkosten.

Roy 15-06-2017 Via de website gekocht

supergoed...supersnel

camernu.nl waren de eerste die de nieuwe Panasonic dmc tz90 binnen kregen. berichtje gehad . volgende dag in huis!
Top dus.

Marieke 15-06-2017 Via de website gekocht

Goede en supersnelle service

Ik heb nog nooit zo snel iets bezorgd gekregen, binnen 3 u was het in Rotterdam! Verder ook voldoende keuze aan verschillende polarisatiefilters.

Henk 15-06-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare en goede service

De website is informatief, de mensen geven goede service, er zijn duidelijke afspraken, er wordt op tijd geleverd en ze werken met scherpe prijzen.

Tamara Groot 15-06-2017 Via de website gekocht

Review door een tevreden klant

Review? hebben jullie toch niet nodig, ervaar het zelf en plaats een bestelling.
De goede service wat mij aantrekt is dat je de bestelling meteen de volgende dag al in huis hebt.
Niet lang wachten, want als je immers iets wil...dan wil je het, het liefst de zelfde dag nog....

Groetjes een tevreden klant,

Peter 15-06-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Heel snel geleverd. Op maandag bestellen en de volgende dag thuis gratis ontvangen. Super. Kabeltje was naar wens.

D. Oppenoorth 15-06-2017 Via de website gekocht

Levering en product uitstekend!

Cameranu.nl was de goedkoopste aanbieder van mijn product. Levering was gratis en prima op tijd.
Service weet ik niet, was tot nu toe niet nodig.

Sigrid 15-06-2017 Via de website gekocht

Snel en goed geleverd!

Ik zocht een bepaalde babyfoon voor mijn zus. Ik heb prijzen vergeleken op verschillende sites en keek hierbij ook naar verzendkosten en verzendtijd. Cameranu.nl kwam hier het beste uit. Snelste service en de goedkoopste. Ook kon ik de bezorg-dag en tijd kiezen en hier hebben ze zich precies aan gehouden! Ik ben dus erg tevreden.
Ook ben ik wel vaker in de winkel geweest waar ze altijd vriendelijk zijn en de tijd voor je nemen, ook al staan er mensen te wachten!

Gelukkige Koper 15-06-2017 Via de website gekocht

Snel,veilig en makkelijk besteld

Toen ik opzoek was naar een goede Flitser voor mijn spiegelreflexcamera had ik Kieskeurig geraadpleegd en zij kwamen met Cameranu.
Ik was al wel bekend met cameranu qua naam maar toen ik op de site ging kijken vond ik een goede en overzichtelijke site met de juiste informatie die ik nodig had.
Ook het bestellen ging hartstikke eenvoudig waardoor ik makkelijke en snel de flitser kon bestellen.
de flitser werd netjes in een doos thuis afgeleverd en het zag er allemaal keurig en verzorgt uit.

TT 14-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service en goede prijs

De bestelling is snel afgewikkeld.
De prijs voor de Panasonic FZ82 was extra goed door de extra gratis accu en tas.

CameraNu 14-06-2017 In de winkel gekocht
Urk

Verrassend, bijna niet meer van deze tijd.

Na 65000 clicks begon mijn Canon 450D af en toe te haperen. Er moest dus een nieuwe komen. Na uitgebreid internet onderzoek wist ik het zeker; het zou de 760D worden. Maar zo iets koop je niet bij een postorderbedrijf dus ging ik op zaterdag naar CameraNu.
Ik wist van te voren wat het mij zou gaan kosten, het zou dus helemaal goed komen. Nou dat kwam het ook, maar heel anders dan ik gedacht had.
In een heel gemoedelijke sfeer ontstond een gesprek over wat ik met mijn nieuwe toestel wilde gaan doen. Wat voor lenzen ik had en of ik nog wilde "doorgroeien" in mijn hobby.
Uiteindelijk ging ik naar huis met een prachtige occasion, duidelijk een stap beter dan ik van plan was en voor de helft van mijn geplande budget. Wat kun je je als klant nog meer wensen? Dat is CameraNu.

Paul 14-06-2017 Via de website gekocht

Supersnel

Product gezocht, bekeken, besteld. Contact gezocht over levering / levertijd en vlot geïnformeerd.
Levering volgens afspraak, zeer snel en begeleid door accurate informatie. Prima!

George Gently 14-06-2017 Via de website gekocht

Machtig en Magisch Snelle Service

Als freelance digitaal tekenaar heb ik het geluk van een vriend een Intuos 4 tekentablet te bemachtigen en werk hier al geruime tijd ijverig op. De tip van die pen was behoorlijk versleten na jaren gebruik en zocht nieuwe. Haast nergens te bestellen die krengen zonder er een hele nieuwe pen voor te kopen van rond de 100 euro.

Daar was mijn redder CameraNu.nl die meerdere setjes die compatibel met het model pen op voorraad hadden . En voor een heel klein bedrag waar ik niet eens bezorgkosten voor hoefde te betalen waren ze dezelfde dag binnen. Kreeg ook nog accurate mailtjes van hoe laat het diezelfde dag binnen zou zijn.

Geen idee hoe ze het doen, maar blij dat ze het doen. Thanks Camera Nu!

Dalie 14-06-2017 Via de website gekocht

Smells service

Een snelle en een goede prijs. Vandaag besteld morgen thuis of er moet iets bijzonders zijn. Ik had snel gevonden wat ik nodig had.

Maretty 14-06-2017 Via de website gekocht

Snel, goed en met leuke gratis extra's.

Het is een fijne camera, de uitleg op de site was duidelijk. Hij werd binnen een dag geleverd, met een extra tasje en batterij, en toch de laagste prijs.

Bosschenaar 14-06-2017 Via de website gekocht

No nonsense

Overzichtelijke site waarop snel in te zoomen is op de keuzemogelijkheden. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Vlot werkende koppeling met IDEAL betaling, snelle afhandeling en bezorging.

Koen 14-06-2017 Via de website gekocht

Fantastisch snel geholpen!

Snel en goed geholpen met de levering van mijn Canon EOS 1300D. Keurig geleverd en uiterts tevreden over de kwaliteit. Het goede advies van CameraNu is helemaal op zijn plek gevallen, dus daar blijven we voorlopig bestellen.

Ruud 14-06-2017 Via de website gekocht

Alsnog reputatie waar gemaakt !

Na aanvankelijk gedoe over het uitblijven van een beloofde refund van Canon, is het betreffende bedrag alsnog uit coulance door CameraNU.nl zelf uitbetaald. Keurig: zo hoort het !

Marion 14-06-2017 Via de website gekocht

goede service

Service was goed. Een klein min puntje. Ik had aangevinkt dat het pakketje afgegeven moest worden bij de buren indien er niemand thuis was. Helaas is dit niet gebeurd waardoor ik het pakketje te laat ontving en hierdoor geen cadeautje had voor een jarig kind. Verder ging alles keurig volgens afspraak.

Hoi Marion,

Deze optie vermelden wij op het label als je het aanvinkt, maar het blijft de keuze van de bezorger om gehoor te geven aan je verzoek. Meestal doet deze dat wel, maar het is wel erg jammer dat nu juist deze keer de bezorger liever de moeite nam het nog een keer te komen brengen.
We hopen dat het de volgende keer net zo snel bij je wordt afgeleverd als dat wij het aan je hebben verzonden.

Hartelijke groeten,

Fotofan 14-06-2017 Via de website gekocht

Nazorg...

Welke shop belt nou uit zichzelf op als iemand daar denkt dat dat wat je allemaal hebt besteld, misschien niet bij elkaar past en je een vergissing hebt gemaakt? En stuurt er nog eens een e-mail achteraan om te vragen of alles is zoals afgesproken? Voor mij is er maar één cameraleverancier...

Zuido 14-06-2017 Via de website gekocht

Top levering Top Product

Ik was op zoek naar een nieuwe lens voor mijn fototoestel.
Na op internet te hebben gezocht kwam ik op de site van Cameranu.nl.
Het eerste wat mij op viel was het ruime assortiment en de mooi geprijsde producten.
Na het bestellen was mijn lens binnen een dag bezorgd en kon ik hem op halen bij een postnl postkantoor. Cameranu.nl is zeker een Shop waar ik vaker ga kopen.

JurgenteG 14-06-2017 Via de website gekocht

Accuraat en snel

Ik zocht een screenprotector voor mn nieuwe Sony camera - kwam al snel uit bij CameraNu.nl.
Accurate beschrijving van de protector, echt niet duur voor 2 screen's en zoals beloofd:
's avonds besteld, de volgende morgen al binnen.
Past precies en ik kan de nieuwe camera nu gebruiken zonder angst voor krassen op het display

Syto 14-06-2017 In de winkel gekocht

Deskundig advies!

De winkel is heel overzichtelijk ingericht en het nummertjes systeem voor wanneer je aan de beurt bent werkt perfect, zeker als het druk is! Ik ben heel goed geadviseerd door de verkoper bij de aanschaf van een compact camera!

Willem 13-06-2017 Via de website gekocht

Snel en simpel

Een aanrader, makkelijke en toegankelijke website. Super snel gelevert, smorgens besteld, savonds geleverd.
Helemaal Top!!

Leon 13-06-2017 Via de website gekocht

Drama

Niks gehad, wel betaald. Geen reactie op e-mails!!! Ik heb mijn dus niet gehad. Afrader.

Hoi Leon,

We hebben je ook al een email gestuurd, maar we komen er graag achter waar dit is misgegaan. Op jouw naam en emailadres kunnen we geen bestellingen of emails vinden, dus we horen graag van je.

Hartelijke groeten,

stelwagen 13-06-2017 Via de website gekocht

conform de belofte, perfecte levering

Camera.nu heeft groot assortiment, naast camera's ook alle toebehoren. Is ook in verleden betrouwbaar gebleken. Dat maakt keuze eenvoudig

Sierkan 13-06-2017 In de winkel gekocht
Urk

Sensor weer helemaal schoon!

Aardige mensen die je snel en deskundig helpen. En nauwelijks een wachttijd. Ondertussen even in de winkel rond kunnen kijken. Veel camera's kun je daar zelf uitproberen.

Heboma 13-06-2017 In de winkel gekocht

Goede uitleg

Bij het maken van de keuze van een Tamron lens advies gevraagd aan de medewerker van Cameranu. Hij gaf een zeer kundig advies. Daarna was het maken van de keuze niet meer moeilijk. En heb ik de lens gekocht.

hebuen 13-06-2017 Via de website gekocht

Top levering

Doen wat je zegt, helemaal 👍 Beloven zelfde dag levering en dat ook doen voor een klein artikel, helemaal geweldig.

Roland 13-06-2017 Via de website gekocht

Super service

Wat ze zeggen doen ze ook. Groot assortiment voor leuke prijzen. Vandaag besteld en morgen dus echt in huis.

Patricia vd wijngaard 13-06-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Ik was op zoek naar een lens en via Facebook messenger gevraagd of hun deze ook hadden. Snelle reactie, zelfs met Pinksteren!! Echt klantvriendelijk. Deze besteld en hij werd snel geleverd!!! Echt een aanrader dus

Henriet 13-06-2017 In de winkel gekocht
Urk

(voor mij een...) nieuwe maar prettige manier van winkelen!

Je trekt een nummer en als je aan de beurt bent wordt je vriendelijk en kundig aan een balie geholpen. Je loopt dus niet langs de producten waar iemand je helpt, maar kijkt samen met de verkoper op hun eigen website wat het beste bij je past. Je ziet meteen de prijzen en eventuele extra opties.
Voor mij een nieuwe, maar zeer prettige manier van winkelen.
Lekkere koffie ook! ;-)

A. Hendriks 13-06-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden

De dag voor dat ik op vakantie ging, bedacht ik me ineens dat het wel handig zou zijn om een camerahoes voor mijn canon powershot te hebben. Ik heb heel het internet afgezocht naar een betaalbare en passende hoes. Cameranu is de enige plek waar ik deze kon vinden! En hij was ook nog ruim op tijd binnen. Dik tevreden dus.

koen 13-06-2017 Via de website gekocht

goede webwinkel, stipt en goede levering en verpakking

vasn harte aan te bevelen, goede webwinkle, scherpe prijzen. ik bestelde de rode videomic pro en kreeg er als verassing nog de dead cat bij , leuke verrassing bij de toch l beste prijs!

Richelle 12-06-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Snelle en betrouwbare levering. Wordt geleverd binnen afgesproken levertijd. Er wordt scherp rekening gehouden met opmerkingen bij een bestelling en gedegen advies in de winkel. Petje af!

Johan H 12-06-2017 Via de website gekocht

Goed assortiment, snelle levering

Via de website had ik zo een aantal producten gevonden. Uit het diverse aanbod van het assortiment kon ik goed een keus maken voor wat bij mijn camera paste. Na bestelling ook snel geleverd.

Harry 12-06-2017 In de winkel gekocht
zou in Urk zijn

Ook eens een klant niet tevreden

Shop op zich ziet er goed uit, ik woon in Hoogeveen, heb van te voren gebeld en gevaagd of ze 2 accu's op voorraad hadden voor een inspire, ja meneer die hebben we, de tb48. Ik vroeg nog, weet u het zeker, ja hoor, prima leg er maar twee achteruit dan kom ik nu naar Urk. Aangekomen in Urk, vraag naar de twee accu's, en toen..... iemand heeft een fout gemaakt, het zijn de tb47's, en niet de tb48 waar ik om vroeg. We gaan dit voor u oplossen, we bellen u maandag weer. Heb er zelf maar achteraan gebeld, hoorde nog niks. De accu's waren per stuk 199 euro, (dus ook nog niet de goedkoopste leverancier, maar er zijn er meer die voor 199 leveren.) u krijgt uw onkosten vergoedt dat u hierheen bent gereden. uur heen, uur terug, ik vroeg nog, hier komen we wel uit?? ja hoor. Ik kreeg 25 euro per batterij vergoed, dat kwam neer op, 174 euro per batterij betalen. Terwijl een andere leverancier voor 174 euro levert . En na mijn belletje bleek ook nog eens achteraf, dat ze wel 1 op voorraad hadden. ik mocht wel tijdelijk een TB47 meehebben, totdat de tb48 er was, maar daar bedankte ik voor. Ik snap best dat er fouten gemaakt kunnen worden, maar dan afschepen met 4 euro onder een andere leverancier te gaan zitten, dan bedank ik cameranu, en ga ze ergens anders halen, 2,5 uur voor niets gereisd en voor joker staan bij cameranu in Urk. Wil je een klant tevreden houden en goeie reviews ontvangen dan handel je het niet op deze manier af.

Hoi Harry,

We moeten toegeven, er is inderdaad een fout gemaakt. De collega die je sprak heeft je naar eer en geweten bevestigd dat de accu er was, maar bij het ophalen bleek er een fout te zijn gemaakt bij het inboeken van het artikel. Dat vinden we bijzonder jammer, en daarvoor willen we je ook langs deze weg alsnog onze excuses aanbieden.

Met vriendelijke groeten,

Britta 12-06-2017 Via de website gekocht

Snel en makkelijk!

Super groot aanbod van producten. Ik was zelf op zoek naar filmrolletjes voor een analoge camera, aan cameranu had het meeste aanbod en was het goedkoopste! Daarbij ook supersnelle levering. Erg tevreden.

Mary Slokker 12-06-2017 In de winkel gekocht

Goed geregeld

Prima winkel, ook met drukte is het via het nummering systeem goed geregeld. Er valt genoeg te zien en te lezen om je tijd door te komen. En prima service. Ik kom er graag, want als beginnend fotograaf word ik goed en geduldig geholpen.

M v Herk 11-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service, goed verpakt

Groot assortiment, sommige producten zouden een handleiding mogen hebben. Verder snelle levering en goed verpakt

Vero 11-06-2017 Via de website gekocht

Top winkel

makkelijke site, je kunt heel snel je product vinden , niet al te duur,
en binnen een paar dgn mijn bestelling binnen...

Arjen L. 11-06-2017 Via de website gekocht

Prima service. Snelle levering (zelfde dag) Top!

Statief gekocht. Ruime keus. Prima informatie of website en goede telefonische helpdesk voor vragen/informatie. Kundig personeel.

henk besem 11-06-2017 In de winkel gekocht

Niet voor niets naar Urk

Buiten assortiment en breedte van de voorraad is van doorslaggevend aard om de rit vanuit Amstelveen naar Urk te maken de vakkundige advisering van het team. Online kopen is in opmars, echter zolang de kennis en kunde van het CameraNu team is zoals het nu er staat zal dit Omni channel concept overwinnen.

John Kochen 11-06-2017 Via de website gekocht

Snel en correct.

Ik kende CameraNU niet als zodanig. Ik kon nergens mijn acculader vinden en moest een vervangend apparaat hebben. Ik heb mijn ladertype gegoogled en kreeg een aantal opties voorgeschoteld. De goedkoopste was veruit een handelaar in Engeland maar ik ga nooit voor de goedkoopste op internet en al helemaal niet uit het buitenland. Ik koos voor CameraNU omdat zij niet de duurste zijn en in Urk zijn gevestigd. Ik had, bij eventuele problemen altijd de mogelijkheid om even langs te gaan. Het was niet nodig want ik kreeg mijn lader snel en goed geleverd tegen een redelijke prijs.

Sander 11-06-2017 Via de website gekocht

Top service

Ik heb al eens Eerder producten besteld! Goeie prijs?, goeie alternatieven voor dure producten of producten dienniet snel leverbaar zijn! en een super goede afhandeling van bestellingen.

mark 11-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

gekozen voor cameranu vanwege grote aanbod en snelle levering. Product besteld voor 12u en de zelfde dag nog in huis!
Gedurende het bestel en leverings proces goed op de hoogte gehouden dmv emails met status updates.

zou zeer zeker deze winkel willen aanraden en zal zelf hier ook vaker shoppen.

Jan 10-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige camera aankoop bij cameranu.nl

Snelle leverantie, veilige verpakking en gratis aangetekend verzonden. De camera voldoet aan zijn verwachtingen en werd geleverd met vijf jaar garantie.

Ben van Dijk 10-06-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering!

Prima ervaring met de aanschaf van een audio-camera.
Makkelijke website, snelle levering dus goed gevoel bij!

Friedhelm 10-06-2017 Via de website gekocht

Heel goede service

Prima shop ,goed geholpen ,vandaag besteld en de andere dag geleverd . Toen ik belde voor informatie werd ik uitstekend en met kennis van de producten geholpen.

Daniëlle 10-06-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

Website is zeer gebruiksvriendelijk.
Producten duidelijk omschreven.
Volgende dag in huis.
Keurig verpakt.
Klantenservice goed bereikbaar en zeer deskundig en behulpzaam.