Deze score is berekend op basis van 2265 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Martin 23-08-2017 Via de website gekocht

gewone service

Ik had een statief de Sirui T-25X die kost bij Cameranugezien kost 199 euro ik had eerst bij hun de Sirui t-024x gekocht maar vond toch iets te groot wilde deze omruilen voor de T-25X maar ik had bij Fotogrijping deze. gezien voor 184 euro masr ze wilden niet meegaan helaas geld laten terug storten scheelt toch 15 euro

Sebastian 23-08-2017 In de winkel gekocht
Urk

Het was het allemaal waard!

Allereerst wil ik mijn review beginnen met het feit dat ik echt van winkels houd met service. Als je iets duurs koopt vind ik ook dat ik goed behandelt mag worden.

Ik besloot twee weken geleden dat het tijd was voor een nieuwe camera. Ik nam een budget voor ogen, maar wilde de camera eerst in het echt zien. Camernu.nl heeft echter maar 1 vestiging, 1.5 uur van mij vandaan. Op woensdag 16 augustus besloot ik dan toch om de 1.5 uur te rijden. Gewoon om de camera in het echt te zien aangezien de body alleen al 1000 euro kost en ik zeker wou weten dat dit de goede camera voor mij was. Eenmaal aangekomen zag de winkel er professioneel uit. Direct naast de inging had je een nummer systeem. Je moest namelijk wachten op je beurt om geholpen te worden. Ik moet wel eerlijk zijn, het wachten duurde lang, echt lang. Ik heb daar zeker weten 20 minuten niks staan doen. Maar toen was het mijn beurt. Ik werd geholpen door X die mij vriendelijk en behulpzaam advies gaf over mijn mogelijkheden. Thuis had ik namelijk al de keuze gemaakt uit de talloze lenzen, het werd of de kitlens, of de 18-105mm Powerzoom lens. X raadde mij aan om de 18-105mm lens te halen, zeker als ik videos wou opnemen met de camera. Zo gezegd zo gedaan, de lens werd van het magazijn gehaald en ik mocht hem in de winkel gewoon uitproberen zodat ik kon voelen of ik de lens niet te zwaar vond. Kijk dat is nou service! Keuze gemaakt: A6300 en de 18-105mm lens. Daarna gaf hij nog wat extra advies, zoals bijvoorbeeld een screen protector, omdat de schermpjes van Sony niet zo goed tegen het zout op onze vingers kunnen. Maar ook een protector voor de lens, waar blijkbaar ook nog verschil in zat. Ik had, toen ik de deur uitliep, de meest grote glimlach op mijn gezicht. Niet alleen omdat ik de camera had die ik al zo lang wou, maar ook omdat ik net mijn favoriete winkel heb ontdekt.

Als ik iets zeker weet is dat als ik ooit nog iets nodig heb voor mijn camera, ik gewoon de 1.5 rijd en gewoon de 20 minuten ga wachten al is het alleen maar voor die top service! Bedankt camera.nu, bedankt voor het maken van mijn dag!

Anouk 23-08-2017 Via de website gekocht

Goede, snelle service

Binnen een dag het bestelde artikel in huis. Keurig verpakt.
Kortingscode niet kunnen invoeren. Dit is naderhand via de klantenservice alsnog verrekend. Goede service!

Richard 23-08-2017 Via de website gekocht

Ik heb een Wacom grafische tablet gekocht. Voor 11 uur savonds bedteld en de volgende dag werd het het door de post afgeleverd! Snelle service! Pakket was goed verpakt zodat het niet kan beschadigen bij vervoer. Ik ben erg tevreden met Camera.nl... En oh ja Aanbod van camera.nl is uitstekend! ik zal zeker vaker bij hun bestellen in de toekomst.

Niek Peters 23-08-2017 Via de website gekocht

Zeer punctuele afhandeling en een uitstekende service!

Naast de zeer concurrerende prijzen die cameranu.nl rekent en die tot de laagste in de markt behoren is de service en dienstverlening zonder meer uitstekend te noemen. Een absolute aanrader voor mensen die voor betrouwbaarheid en zekerheid kiezen.

Jan de V 23-08-2017 Via de website gekocht

Degelijk; doet wat ie moet doen

Na het nodige vergeleken te hebben is deze eruit gerold. Om bepaalde apparaten ook in de auto van stroom te kunnen voorzien. Met name een campingkoelkast. Hij doet wat ie moet doen, degelijk ding. Onze spullen bleven op deze manier lekker koel terwijl tegelijkertijd andere apparaten konden worden opgeladen

EM van Steenbergen 22-08-2017 Via de website gekocht

Simpelweg PERFECT!!!!

Prima website, zeer snelle levering, perfect verpakt en altijd snel antwoord op vragen. Kamera-Express: wat your Heart out!!!!!

Peter Tops 22-08-2017 Via de website gekocht

Een Manfrotto monopod, een scherpe prijs en snelle levering.

Duidelijk omschrijving op de site, een scherpe prijs en snelle afhandeling en levering binnen 1 dag.

Harald 22-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Besteld en volgende dag in huis...
niks op aan te merken dus! Overzichtelijke en makkelijke website...

R. Appermont 22-08-2017 Via de website gekocht

Goede beschrijving van de artikelen.

De printer gekocht via de webshop, niet omdat deze hier het voordeligst was, maar ook omdat de beschrijving ervan uitgebreid en goed is. Ik twijfelde nl. tussen een Canon 8050 en deze Epson xp-760. Alleen de levering liet op zich wachten door post nl. (lever tijd tussen 8 u en 10 u) Jammer, daar ik hiervoor van 8 u tot 17:30u ben moeten thuis blijven. Er was een handtekening gevraagd bij de levering. Dus geen fout van de shop. Ook rook de doos naar rode wijn omdat er in de bus een fles was kapot gegaan.

Beste service ooit! 22-08-2017 Via de website gekocht

Beste service ooit!!

Nadat ik een verkeerde omvormer had besteld en gekregen kon ik rekenen op een perfecte service en omruiling voor het juiste product. Ik ben nog nooit zo vriendelijk te woord gestaan en zo klantvriendelijk geholpen. Een dikke pluim voor Cameranu.nl!!

Joco 22-08-2017 Via de website gekocht

WAT WIL JE NOG MEER? !

Een uitgebreide website, een grote keus en zeer mooie prijzen.
Producten bekijken, reviews lezen en bestellen gaat super simpel.
En de levering?? De volgende dag brengt PostNL je pakketje thuis.
Wat wil je nog meer?

JDS 22-08-2017 Via de website gekocht

Heel snel in huis

Site was gebruiksvriendelijk, goede beschrijving van de producten, makkelijk bestellen en snel in huis

Wim Kortekaas 22-08-2017 Via de website gekocht

Makkelijk besteld en snel bezorgd!

Omdat ik al eerder goede ervaringen met snelle levering van bestelde artikelen ook deze keer weer voor CameraNu gekozen voor de aankoop van een Canon-scanner. En opnieuw werd die supersnel geleverd!

R.R. 22-08-2017 Via de website gekocht

super snel en makkelijk

Als je product op voorraad is kun je rekenen op zeer snelle levering. s'avond laat besteld en nog voor het middaguur in huis. perfect als je voor een project snel middelen nodig hebt.

Josien Terlou 22-08-2017 Via de website gekocht

Professioneel bedrijf!

Prima service van dit bedrijf. Snelle levering en goede kwaliteit.
Top bedrijf, ga ik zeker vaker wat bestellen.

Saskia 21-08-2017 In de winkel gekocht

Verassend goed advies. Vriendelijk geholpen

Ik ben bij de winkel in Urk geweest omdat ik nog wat advies wilde hebben. We werden vriendelijk en goed geholpen . Ze namen de tijd voor je en ik kon ook diverse camera's uit proberen . Ik liep met een blij gevoel en een mooie camera en lens met accessoires naar buiten.

mies 21-08-2017 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak en omschrijving

Alles conform prijs, aflevertijd en beschrijving. Prettig product, niet te zwaar, eenvoudig te bevestigen, prima geluid.

Yvonne 21-08-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering, toppie! Gebeld voor een advies ook dit was top! Heb er al leuke foto's meegemaakt!

Tester 21-08-2017 Via de website gekocht

tevreden , alles goed gegaan.

Niet specifiek naar deze webshop gezocht. Maar het zag er goed uit, kon vinden wat ik nodig had, goede prijskwaliteit verhouding, snelle levering.

René 21-08-2017 In de winkel gekocht

Wederom perfect geholpen.

In juni een Olympus OM-D E-M1 camera gekocht.
Nu terug in de winkel om een zoomobjectief en een macrolens te kopen.
Wederom is er door medewerker Bert van Cameranu in Urk alle tijd genomen om alles uit teleggen, advies te geven en de objectieven te testen.

Jo Vrancken 21-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Een goede betrouwbare winkel, met de service hoog in het vaandel.
Goede respons via chat of telefonisch.
Een aanrader.

Peter 21-08-2017 Via de website gekocht

Super snel en er is een hoop te verkrijgen

Duidelijk makkelijk te vinden wat je zoekt goeie prijs snel geleverd komen belofte na voor 24 besteld volgende dag on huis !!!!

Ronald 20-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Overzichtelijk, goede info filmpjes en ziet er betrouwbaar uit. Had veel site vergeleken maar daarbij stak cameranu.nl erboven uit

VSB Videoproducties 20-08-2017 In de winkel gekocht
in URK

snel, goede service vriendelijk motiverend personeel

Ik wilde graag eens kennis maken met de mensen aan de balie dus ik had die 1.16 minuten rijden er wel voor over. Een hele trip maar nu ook eens gezien hoe de winkel is ingericht en werkt. Boven een mekka voor elke cameraman, prettig onthaal en eerlijk advies kennis van zaken daar hou ik van en dat gratis bakkie koffie ging er wel in. Gekocht wat ik nodig had en een lekker visje gegeten aan de dijk. jammer dat ik daar mijn mobiel ben verloren en helaas niet meer terug gevonden.

F.A. Harms 20-08-2017 In de winkel gekocht
Urk

Goede kennis van zaken en advies

Werd met mij meegedacht en goed geadviseerd omdat ik wel specifieke wensen had en niet al te veel ervaring heb met camera's.

Wim Robben 20-08-2017 In de winkel gekocht
CameraNu in Urk

Prima geholpen bij foutje in lens

Nadat ik een nieuwe Fuji XPro2 met lens had gekocht in de winkel, bleek na een paar dagen dat de lens spontaan van diafrgama 1.4 naar diafragma 16 sprong. Telefonisch een afspraak gemaakt en bij de servicebalie prima geholpen. Het probleem had men nog niet eerder ervaren, maar het was geen enkel punt om ter plekke een nieuwe lens mee te krijgen. Na een minuut of 10 stond deze blije klant weer buiten!

E.H. de Ruiter 20-08-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en keurige levering

Wij zochten een bepaald artikel die elders lastig was te vinden. Op een Donderdagavond de bestelling afgerond en de volgende dag al binnen. Verpakking keurig, afhandeling perfect en de voortgang van de levering subliem.

Marc 20-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Ik had interesse in de gelfilters van Irix. Voordat filters bij CameraNu binnen kwamen al contact gehad met de verkoop dat ik ze zodra ze geleverd zouden worden graag wilden kopen. Op de dag dat CameraNu ze ontvingen, nog voor dat ze op de site stonden waren mijn exemplaren al onderweg. Echter waren de filters een totale teleurstelling. Meerdere malen contact gehad met de klantenservice. Op hun beurt contact gehad met de importeur alleen de problemen konden niet verholpen worden. CameraNu heeft het bedrag retour gestort zonder dat ik daar aanspraak op maakte. Super service.

Norbert Stellaard 20-08-2017 Via de website gekocht

Red je pakettje... in 1 woord... Fantastisch!

Recent bestelde ik wat accessoires voor mijn DJI OSMO via CameraNU. Dat de producten op zich goed zijn spreekt op zich wel voor zich. Wat mij echt super blij maakte is het volgende...

Doorgaans ga ik niet echt vroeg naar bed. Op het moment dat ik mijn bestelling deed was het al ruim na minder nacht. Natuurlijk wilde ook ik mijn spullen netjes de komende dag geleverd hebben en tja.... bij de meeste sites zoals de koudeblauwe vriend van CamerNU ;-) moet je dan voor 23.59u bestelt hebben.
Nu trof ik bij CameraNU de optie 'Vandaag bezorgd' voor €1,99 extra. Eerst dacht ik nog... 'Vandaag!?' Maar het stond er echt. Na het aanklikken van de optie gaan slapen en ja hoor.... de volgende ochtend een email waarin werd aangegeven dat mijn pakketje door 'red mijn pakketje' was afgehaald en rond 16u bezorgd zou worden....

Dus,
na 1u in de nacht besteld = letterlijk diezelfde dag nog bezorgd!

Fantastisch toch!!!

H.S.van Zijverden-Burger 19-08-2017 Via de website gekocht

Uitmuntend telefonisch geinformeerd.

Via kieskeurig.nl bij de site van CameraNu.nl terecht gekomen.
Nadat ik me telefonisch over e-readers heb laten informeren was de keuze goed te maken.
Prettig en duidelijk info gesprek ik ben een vrouw van 73 dan is dat heel belangrijk.

Chantal 19-08-2017 In de winkel gekocht

Goede, klantgerichte service

Vorige week hebben wij 1,5 uur gereden naar de winkel van cameranu.nl.
Toen wij binnenkwamen werden we lichtelijk overrompeld door alle camera's, tassen, objectieven etc. Na een gericht nummertje te hebben gepakt, waren we binnen 5 minuten al aan de beurt.
Wij hadden aangegeven dat we al wat voorwerk hadden gedaan en al wat camera's in gedachten hadden. H***, onze behulpzame medewerker, heeft ons er uitstekend doorgeloodst!
Hij nam er echt de tijd voor, beantwoorde onze vragen eerlijk en, wat ik erg prettig vond, we werden niet gepusht om direct iets te kopen.
Daarop zijn we nogmaals alleen de winkel doorgelopen en wat camera's geprobeerd. Om even op adem te komen, zijn we in Urk wat wezen eten en drinken om vervolgens terug te komen, hopelijk bij Henk.
En dat geschiedde! Wederom uitstekend geholpen. Wij hadden onze keuze gemaakt en hij maakte er een leuk pakketje van.
Ik ben ontzettend tevreden met mijn gemaakte keuze. Door de adviezen, tips en tricks vab Henk ben ik tot die keuze gekomen. Zonder zijn deskundigheid had ik nu nog niet een keuze kunnen maken...

A. M. 19-08-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Overzichtelijke shop en een goede prijstelling en de service van 5 jaar garantie trok ons over de streep.

Joheuvel 19-08-2017 Via de website gekocht

Prima zaak, snelle levering, goede producten.

Uitgebreide keuze in foto-artikelen, tegen een goede prijs. Vragen worden snel beantwoord en ook de levering vindt snel plaats, zelfs aangetekend.

Annemie Verstraeten 19-08-2017 Via de website gekocht

Prima en eerlijke service

Na een vriendelijk verlopen en zeer duidelijk gesprek met een medewerker heb ik mijn camera met lens ingeruild.
Ze attendeerde mij ook nog op een extra actie die liep bij Nikon en bij Camera nu zodat ik het optimale bedrag voor mijn spullen terug kreeg plus het geld van de aktie's.
Het voelde meteen goed en ik ben zeer tevreden over de adviezen die ik gekregen heb en dus heel tevreden over mijn aankoop.

Rik Weber 18-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik kreeg deze shop aanbevolen door een vriend die proffesioneel bezig is met fotografie.
Het is de enige website waar ik een houder van een mobiel heb gevonden, voor een statief.
Daarbij heb ik direct een statief besteld.
Beide artikelen zijn van goede kwaliteit en het was super fijn dat het pakketje inderdaad de volgende dag was aangekomen tussen de aangegeven tijden.
Ze hadden wel een pakketje in de ander gestopt, dus als je een klein en een groot artikel hebt besteld, check even of ze de kleine bij de groten in de doos hebben gedaan.

Hans 18-08-2017 Via de website gekocht

Goede webshop!

Een duidelijke website. Ruim assortiment en eenvoudig bestellen. Levering was zoals beloofd de volgende dag. Gewoon prima dus!

Stacey 18-08-2017 Via de website gekocht

Snel en adequaat

Omdat CameraNu de goedkoopste was deed ik mijn bestelling hier. Ik bestelde de lens op vrijdag avond om 23:00 uur en 11 uur later, om 10:00 uur op zaterdag ochtend werd deze al bezorgd. Normaliter blijkt de belofte 'voor 23:59 besteld morgen in huis' een lose belofte te zijn maar hier maken ze de belofte meer dan waar. Met zowel het product als de service ben ik erg content.

Noëlle Groenewoud 18-08-2017 In de winkel gekocht
Urk - Het Spijk 8

Goed advies

Mijn vader had het al een tijdje over deze winkel, nadat ik had aangegeven dat ik graag een camera wilde kopen. Hij zei dat het één van de beste was en grootste dus ik was al benieuwd. De winkel zelf ziet er prima uit en je hebt een goed overzicht voor wat je hebben wilt. De werknemers lijken ook veel van de camera's af te weten en daardoor kon de werknemer die mij hielp me eerlijk advies en uitleg geven over de plus- en minpunten van de camera's. Het is altijd fijn wanneer de werknemers eerlijk zijn over een product en niet misbruik maken van een klant die er iets minder vanaf weet. Dat is dus een groot pluspunt. Een ander pluspunt is dat de werknemers enthousiast zijn dat ze een nieuwe klant hebben voor een camera en dat ze hun kennis kunnen delen, dat geeft je een vertrouwd gevoel.
Verder is de camera naar wens en als ik vragen heb, weet ik dat ik terecht kan bij dit bedrijf.

Star 18-08-2017 Via de website gekocht

Hama star 63 statief

Shop is zeer goed veel keuze en super snelle levering. Ik had sochtends het statief besteld en deze kwam dezelfde middag al bij mij binnen!

Lau 18-08-2017 Via de website gekocht

Helemaal top!

Alles is duidelijk omschreven op de site waardoor ik een goede keuze heb kunnen maken. Op vrijdag een camera besteld en zaterdag had ik hem al in huis! Er zaten ook meer dingen bij in het doosje dan dat ik bijvoorbeeld bij de mediamarkt zou hebben gehad, terwijl de prijs gewoon het zelfde is!

Epic Photography 18-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering en ze hebben alles in huis meestal.

Ik had een adapter nodig, voordat mensen op marktplaats reageerden had ik de adapter al in huis en geen cent te veel. Gratis bezorging en snel in huis, top..!

Ton 18-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Ik heb gekozen voor deze shop ivm prijs/kwaliteit.
In het begin lukte het me niet de beveiligingscamera met WiFi te verbinden.
Dit per email gemeld.
Tot mijn verbazing werd ik gebeld. (Top after sales).
Helemaal top.
Camera, na advies, binnen een kwartier geïnstalleerd.

Anja 18-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering en kennis van vh product

Deze webshop is prima. bestelling volgende dag geleverd zoals beloofd. Ook bij vragen over het product werd ik direct terug gebeld door iemand kennis van het product.

Koos Pit 18-08-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden.

Het was voor mij de eerste keer dat ik iets via CameraNu.nl bestelde. Ik was zeer verrast over de mailing, want die was heel uitgebreid en ik kreeg daardoor het volste vertrouwen dat het wel goed zat.
Het product werd de volgende dag al bezorgd door een bezorger die het speciaal bij de achterdeur bracht, omdat hij aan de verpakking zag dat het waardevol was.
Het product zat netjes verpakt en het product (verrekijker) deed helemaal aan mijn verwachtingen.

Dus dit bedrijf kan ik iedereen aanraden. Helemaal top.

PdB 18-08-2017 In de winkel gekocht

Service en advies

Goede en snelle levering. Maar dat is ook een noodzaak voor online-shops.
Het meest waardevolle van Cameranu vind ik dat deskundig personeel werkt dat in staat is om je goed te adviseren. Zowel in de winkel als via de mail. Een zeer betrouwbare en deskundige leverancier.
Ik heb in de winkel aankopen gedaan, maar ook via de webshop.

R. 17-08-2017 Via de website gekocht

Fijne shop en snelle levering

Dit is de tweede keer dat ik via CameraNU bestel en ben zeer tevreden. Fijn aanbod van artikelen voor een goede prijs. Ik kom zeker terug!

Fenna 17-08-2017 Via de website gekocht

Goede webwinkel

Fijne producten voor eerlijke prijzen. Snelle en nette levering. Ik bestel regelmatig en gebruik de producten graag.

p.postma 17-08-2017 Via de website gekocht

oplossingsgericht met de klant voor ogen een dikke 10 !

Ik zocht een onderdeel voor een heel andere toepassing dan gebruikelijk.
Belangstelling voor mijn vraag, snel en ter zake kundig gereageerd. nieuwe ideeën aangedragen om tot een goede aanschaf te komen. klantgericht en fantastische service.

Rens De Rijk 17-08-2017 Via de website gekocht

Snelle goede service

Zeer makkelijk te vinden en snel afgehandeld. Vlak voor 22.00 besteld en de volgende dag om 15.00 al binnen! :)