Wim 15-07-2017 Via de website gekocht

Top service

Een rubberen zonnekap besteld en de volgende dag gekregen. Prijs goedkoop maar de kwaliteit was blubber.
De schroefdraad draaide door en de kap zat los om de ijzeren ring.
Ik had alleen een revieuw geschreven maar er werd direct al contact opgenomen om een en ander op te lossen.
Er werd een nieuwe opgestuurd maar deze bleek bij groothoekopnamen in de weg te zitten. Ik kon hem gratis retouneren en er werd een passende groothoek zonnekap opgestuurd. Geweldig.
Alle lof voor cameranu.nl en haar medewerkers.
Een webwinkel met top service die ik bij iedereen aan wil bevelen.
Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

piet 15-07-2017 Via de website gekocht

prima snelle service

prima goede en snelle afhandeling van mijn bestelling ga zeker vaker wat kopen bij camera.nl perfect.

M vd Sluijs 14-07-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld, snel en efficiënt.

Wat kan ik zeggen dan precies goed. Wat ik nodig had stond bij hun op de site. Besteld, betaald en de volgende dag in huis. Zo hoort het toch?

H.Dilrosun 14-07-2017 Via de website gekocht

Meer dan snelle en vriendelijke service

Woon op Curacao en wilde een camera met een bon die op schiphol bij uitvoer afgestempeld kon worden ,waarna cameranu.nl de btw voor mij zou terugvorderen...vroeg hier info over,en had binnen een dag een vriendelijke mail terug met een duidelijke uitleg van hoe en wat....dank daarvoor.Meteen de camera met toebehoren besteld...was er ook binnen 1 dag...ongelooflijk ! Ik kom zeker terug !

Anton 14-07-2017 In de winkel gekocht
CameraNU Urk

Prima service bij aankoop verrekijker

Op aanbeveling van een kennis, besloten we onze nieuwe verrekijker te gaan zoeken in Urk bij CameraNU. Omdat de afstand nog al groot is, zijn we uiteraard eerst een visje gaan eten en toen op pad. De winkel ligt op een industrieterrein en bleek makkelijk te vinden. Nummertje trekken, even wachten en toen kwamen we terecht bij de expert op verrekijkergebied. Deze buitengewoon aardige en deskundige figuur heeft ons voortreffelijk geholpen en zich daarbij gelukkig niet laten afremmen door ons voorgenomen budget. Daardoor zijn we nu in het trotse bezit van een fantastische kijker, die weliswaar qua prijs onze ogen doet knipperen, maar ons tegelijkertijd een helderder blik dan ooit verschaft.
Anton

Miranda 14-07-2017 Via de website gekocht

snelle levering. scherp geprijsd

Product was scherp geprijsd.
Snelle levering. Geen verzendkosten. Ik zou hier zeker vaker producten bestellen

Elroy 14-07-2017 Via de website gekocht

Top Service

We hadden snel een nieuwe printer nodig en als het kon ook tegen een aantrekkelijke prijs. Deze vonden we bij CameraNu. De ene dag besteld en de volgende dag al gratis aan huis bezorgd. Top.

Jan 14-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige snelle service

het is zoals de site aangeeft het product is de volgende dag al bezorgt,
keurig verpakt en de informatie is per mail verzonden.
zeer gebruiksvriendelijk. De zelfde ervaring als in de winkel zelf.

Bauke 14-07-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

's Morgens besteld en in de vooravond al thuis bezorgd. Dat is nog eens service.
Deze site bewaar ik zeker!

Stijn Peperkamp 14-07-2017 Via de website gekocht

Super snel bezorgd!

Na het behalen van mijn diploma werd het tijd voor een nieuwe camera! Ik koos voor de Canon 80D en ik kwam gelijk uit bij CameraNU. Ik had een paar vragen over de Canon cashback actie en ik kreeg vrij snel antwoord. Ik ben vooral te spreken over de snelle bezorging, de zelfde dag had ik het al in huis en kon ik aan de slag! Om een klein verhaal kort te maken: een topwinkel.

BoePet 14-07-2017 Via de website gekocht

Ongelooflijk, wat n snelheid!!!

Ongelooflijk, wat n snelheid!!! 's-Morgens besteld dezelfde dag in huis. Hoe is het mogelijk? Wat n service, dit heb ik nog nooit mee gemaakt! Fantastische camera Nikon A900. Geweldig die communicatie met m'n iphone en ipad.
Top camera.

Ron van den Berge 14-07-2017 Via de website gekocht

Geweldig als altijd

Perfect adres.! Altijd snelle en nette leveringen. Mooi / goed verpakt . Alles keurig op tijd. Indien er iets net leverbaar is dan keurig bericht.

Tom 14-07-2017 Via de website gekocht

sneller in huis dan besteld!

Wat wil je nog meer? De beste prijs, en ook nog dezelfde dag in huis zonder extra kosten... ongelooflijk!

Jan 14-07-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering.

Super snelle levering, voor half 1 besteld en de andere dag voor half 3 in huis.

Ze maken waar wat er gezegd word op de website

Aad 13-07-2017 Via de website gekocht

betrouwbare webwinkel met goede beoordelingen

Op zoek naar een all-in-one printer en snel gevonden in deze sympathieke webwinkel met scherp geprijsde producten en vlot geleverd. Met name de reviews helpen om een goede keus te maken.

C van Dam 13-07-2017 Via de website gekocht

Klasse

Besteld en dezelfde dag bezorgd,keurig verpakt en de snelle bezorging daar werd niets voor gerekend. Geweldig, wat een service.

WPlank 13-07-2017 In de winkel gekocht

Deskundig!

Ik had al regelmatig wat gekocht bij CameraNu. Altijd valt het me op dat ze de tijd voor je hebben en zeker deskundig zijn. Ik weet wel veel over fotografie maar niet alles. Ook is het proberen van, in mijn geval, lenzen een must. Gewoon Top!

Soeresh kanhai 13-07-2017 In de winkel gekocht

Een top service

bij cameranu word je fantastisch geholpen en ze zijn zeer deskundig . Ze nemen ook de tijd om je vragen te beantwoorden .

Sander 13-07-2017 Via de website gekocht

Scherp geprijsd en netjes ingepakt!

Producten van cameraNU zijn scherp geprijsd t.o.v. andere webshops. Geven tevens goed advies bij de aankoop. Producten zijn ook netjes en stevig ingepakt.

S.V. Sakkee 13-07-2017 Via de website gekocht

Ik had een microfoon nodig voor een projectje en had het dezelfde dag nodig, de optie om het ook dezelfde dag te laten leveren was precies wat ik nodig had, plus dat het nog gratis was ook. Het werd later die dag (middag) geleverd en ik kon verder met m'n project

G.M 13-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en gemakkelijke website

alles is gemakkelijk te vinden en de levering is snel. De site is overzichtelijk en het betalen gaat gemakkelijk via ideal.

Joyce 13-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Hele snelle levering van het objectief dat ik had besteld. Gisteravond laat besteld en begin van vanmiddag al in huis. Precies zoals op de site vermeld staat. Het objectief heb ik in goede orde ontvangen. Je word goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling, wat ik persoonlijk erg fijn vind! Een aanrader om hier te bestellen.

Tamara 13-07-2017 Via de website gekocht

Meer service dan verwacht!

Met de betaallink ging het bij mijn bestelling niet helemaal goed, de volgende ochtend de klantenservice gebeld en nog dezelfde dag kreeg ik mijn pakketje! Erg blij mee!

jana villaluz 13-07-2017 Via de website gekocht

snelle levering en goede prijzen!

Cameranu.nl heeft een groot assortiment van allerlei bruikbare toestellen waaronder de wacompenpunten. Snelle levering en goede service. Wat ik ook had gemerkt was hoe voordelig de producten hier zijn in vergelijking met andere online winkels. Natuurlijk kocht ik hier mijn product en het is goed aangekomen. Helemaal tevreden.

Gerard 13-07-2017 Via de website gekocht

En weer ....... perfecte service.

Een Ricoh GR met toebehoren gekocht. Zoals ik reeds gewend was van vorige leveringen zending binnen de kortste momenten thuis. Enig contact gehad met dames van de service afdeling en geweldig geholpen. Edoch, na een aantal weken toch spijt. Geen zoeker(mijn eerste poging) Mijn voorstel om deze in te ruilen (tegen de Fuji X T20)met een deel kosten voor mij(want ik viel al buiten de 14 dagen retourregeling..)kreeg ik sneller dan het geluid een mailtje met een retourregeling. Het kostte mij geen cent!! Team Cameranu..... iedereen hartstikke bedankt voor jullie vriendelijkheid en geweldige service!

marie 13-07-2017 Via de website gekocht

uitstekend

Ruime keuze, snel bestellen, betalen en same day delivery! Als je snel iets nodig hebt is dat erg handig

Davy 13-07-2017 Via de website gekocht

Snelle verzendig, retour ook gemakkelijk

Gewoon top, een snelle verzending, achteraf betalen is ook handig als je niet exact weet hoe een product eruit ziet. Zo kun je er meerdere bestellen en met elkaar vergelijken. Retourkosten wel voor jezelf maar dat is begrijpelijk.

Herman Leine 13-07-2017 Via de website gekocht

Goedkopere artikelen T.o.v. Originele producten. Snel in huis na bestelling. Blij met snelle reactie.

Canon liefhebber 13-07-2017 Via de website gekocht

Prima winkel!

Het gewenste objectief konden we snel vinden op de site. De prijs was goed en het objectief werd de volgende dag al goed verpakt geleverd. Een aanrader!

Marieke 13-07-2017 Via de website gekocht

Goede kwaliteit en snel in huis!!

De hoesje past perfect en is van stevig materiaal, bovendien was het de volgende dag al in huis, top!

Geza 13-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

's middags besteld, volgende dag in huis.
Zoals ook aangegeven op de website, maar hoeveel beloven dit ook en doen het niet

pkagenaar 12-07-2017 In de winkel gekocht

goede service en betaalbaar

Ik had van mijn zoon gehoord over deze fotozaak. Mijn zoon woont in Marknesse ik zelf kom uit Noordwijk. Ik ben verrast over de keuze in uw winkel en de service die wordt gegeven en de prijs is goed voor een foto toestel. Ik ben blij dat ik bij u langs ben geweest.

LadyDi 12-07-2017 Via de website gekocht

Super snel!

Super snelle levering van mijn objectief. Daarnaast was het ook het goedkoopste op deze site. Ze daalde mee in de prijzen die bij Google tevoorschijn kwamen.

Andre 12-07-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Word goed op de hoogte gehouden met emails ,levering zou 3 tot 4 dagen duren omdat niet alles in voorraad was maar binnen twee dagen was de order compleet geleverd

Jan 12-07-2017 In de winkel gekocht

Een prima service van Cameranu

Mijn Sony HX50V was aan vervanging toe omdat de software niet goed meer werkte. De garantietermijn was verlopen. Omdat nieuwe firmware niet beschikbaar was werd me de Sony HX90V aangeboden voor een "prettige prijs".

Maxime 12-07-2017 Via de website gekocht

Ik was op zoek naar bescherming voor mijn systeemcamera. Mijn eerste bestelling voldeed niet aan mijn verwachtingen, waardoor ik het helaas retour moest sturen. Dit was geen probleem en een van de medewerkers keek vervolgens met mij mee voor een product dat wel zou voldoen. Dit was erg fijn. Er werd snel gereageerd op vragen via de mail. Uiteindelijk ben ik nu goed geslaagd en tevreden!

Manon 12-07-2017 Via de website gekocht

Prima website, jammer van de bezorging!

De verzending gaat via 'Red je pakketje' en als ze vergeten de bedrijfsnaam te vermelden, kan je dus heel lang op je pakketje wachten, jammer. Red je pakketje wordt dan wel heel letterlijk...

Officiele reactie van CameraNU.nl 14-07-2017

Hoi Manon,

We hebben voor je uitgezocht wat er mis gegaan is, maar het klopt inderdaad dat er bij Red je Pakketje geen bedrijfsnaam wordt vermeld. Aangezien levering doorgaans buiten kantooruren plaatsvindt is dit zelden een probleem. We zullen voor je vragen of de optie toe te voegen is, aangezien het een functie is van de vervoerder, en niet van ons.

We hopen dat je alsnog plezier kunt hebben van je aankoop.

Met vriendelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl

R.L. 11-07-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en accurate service

Goede beschrijvingen van het artikel en wat op voorraad is klopt. Het is er ook inderdaad en niet na 3 of 4 dagen. Vlotte levering zonder extra kosten en toch aangetekend.

Toine Machielsen 11-07-2017 Via de website gekocht

Correcte en goed begeleide levering van bestelling

De winkel gevonden nadat ik via een bekende zoekmachine naar het product gezocht binnen Nederland. Cameranu.nl bleek de goedkoopste leverancier. In eerste instantie met enige twijfel de bestelling gedaan. Daarna verrast en blij omdat er via email veelvuldig contact gehouden wordt gedurende de, snelle, levering van de bestelling. SUPER !!!

Anouk 11-07-2017 Via de website gekocht

Zeer divers assortiment voor de echt fotografie hobbyist

Een fijne winkel met een zeer ruim aanbod van camera accessoires. Ik was op zoek naar een specifieke schouderriem voor mijn camera en enkele accessoires en de website van Cameranu.nl vond ik erg betrouwbaar overkomen en zeer overzichtelijk. Mijn virtueel winkelkarretje was snel gevuld met de benodigdheden en ook afrekenen was zo gepiept. Het fijne aan deze winkel was o.a. de uitgebreide informatie bij alle producten en het feit dat je bij levering van je bestelling ook kan kiezen voor 'ophalen bij een postnl locatie' - geen geneuzel met tijdsvakken en 'hoor ik de bel nu of toch niet?' Gewoon ophalen wanneer het je uitkomt. Mijn pakket was de dag erna al geleverd en ik kon meteen mijn aankopen in gebruik nemen. Snelle levering, goed ingepakt en goede producten.

Roanna 11-07-2017 Via de website gekocht

Super service en snelle levering!

Zeer tevreden met CameraNu. Ze leveren, zoals beloofd, altijd snel en alles keurig ingepakt. Ook bij vragen is de klantenservice erg vriendelijk en behulpzaam. Heel fijn! Blijf hier zeker mijn spullen bestellen als professioneel fotograaf. Gewoon fijn als je erop aan kan, zeker als ik iets snel in huis wil hebben.

Gerrit 11-07-2017 In de winkel gekocht
Urk

Goed geholpen en niet per definitie de duurste camera geadviseerd.
Ook de aftersale service was perfect. Eerst een verkeerd beschermingschermpje meegegeven de volgende dag direct na 1 telefoontje met spoed een nieuwe opgestuurd zonde kosten van de spoed bestelling.
Inmiddels onze 5e camera hier gekocht.
Top winkel

Theo Lam 11-07-2017 Via de website gekocht

Alles correct afgehandeld.

Het juiste product op de afgegeven tijd voor de afgesproken, concurerende, prijs geleverd.
Wat wil je meer?

Marijke 11-07-2017 Via de website gekocht

zeer slechte service

Bij het terug sturen ter reparatie van mijn printer is alles mis gegaan. Ik werd niet op de hoogte gehouden door Cameranu wat de status was. Heb zelf meerdere malen moeten bellen hoe het er mee stond. Ze zouden zelf de reparatie doen en na 1,5 week bleek dat een extern bedrijf dit deed. Steeds met verkeerde info geïnformeerd. Nu net zelf weer moeten bellen, na een telefoontje van gisteren dat hij verstuurd zou zijn, en ik niet eens weet waar mijn pakket rondzwerft. Geen mail met track en track code en nu uiteindelijk ook nog naar een verkeerd adres terug gestuurd... Geen aanrader voor een bestelling te plaatsen en al helemaal niet als iets ter reparatie gaat.

Officiele reactie van CameraNU.nl 13-07-2017

Hoi Marijke,

we zijn verbaasd over je review. Kennelijk hebben we een verkeerde verwachting bij je gewekt, maar wij zijn een winkel waar o.a. printers worden verkocht. Voor reparaties van producten zijn we altijd afhankelijk van een externe partij. We kunnen moeilijk zien waar we de indruk hebben gewekt dat we dat zelf zouden doen.

Verder zien we ook dat we je steeds per email op de hoogte hielden van de voortgang en de status. Na 2,5 week was de printer gerepareerd weer bij ons terug, en hebben we je daarover zelfs gebeld. Inmiddels is je printer netjes weer bij je thuis bezorgd.

Het spijt ons als we ergens tekort geschoten zijn, en we vinden het jammer dat we je hebben teleurgesteld.

Hartelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl

joost 11-07-2017 Via de website gekocht

juiste product binnen een dag.

product was op voorraad en werd direct geleverd; volgende dag in huis, dus kon het meteen gebruiken. prima!

Coby 11-07-2017 Via de website gekocht

Een topper!

Prima webshop (en echte winkel!). Al meerdere fotografie artikelen besteld de afgelopen jaren. Altijd prima service en snelle levering. Fijn dat er ook een fysieke winkel is. Laatst mijn sensor laten reinigen. Perfect!

J v N 11-07-2017 In de winkel gekocht

Zeer aan te bevelen.

Deze shop heeft een zeer ruim assortiment. Ik kreeg een goed advies, men neemt de tijd voor je. Ik heb vijf jaar garantie op de gekochte camera. De foto's die ik gemaakt heb, zijn prachtig.

Anouk 11-07-2017 Via de website gekocht

Goede service telefonisch, snelle levering, mooie aanbieding

De camera kon niet geleverd worden op dezelfde dag door een storing, hier werd ik netjes over gebeld en de volgende dag werd het alsnog snel geleverd. Ook bij telefonisch advies vooraf werd ik goed geholpen. Mooie aanbieding, de vakantiepack van Go Pro met allerlei accessoires.

Martijn 11-07-2017 Via de website gekocht

Topservice! Dezelfde dag nog geleverd!

In de ochtend rond 10.30 mijn bestelling gedaan op cameranu.nl en kreeg het dezelfde dag nog geleverd! In de tussentijd ook nog op de hoogte gehouden wanneer ze precies zouden komen. Bestelprocedure ook simpel en goed. Niks op aan te merken en zeker voor herhaling vatbaar.

Marloes 10-07-2017 Via de website gekocht

Snel en gratis geleverd

Hoes voor mijn lens besteld. In tegenstelling tot andere sites bezorg CameraNu gratis. Het was de volgende dag al in huis!