Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Piet 24-07-2019

Overzichtelijke site en duidelijke informatie over het gezochte product, waarop ook veel reviews van andere klanten stonden. Na aankoop ook duidelijke en uitgebreide informatie over de verzending en levering. De levering was ook zoals zij aangaven heel snel. Bijkomstigheid voor ons was ook de langere garantie en extra accu. Dus top

Hans Straub 23-07-2019

Verschillende keren diverse spullen besteld en nooit een klacht gehad. Nooit iets terug hoeven sturen, dus daar heb ik geen ervaring mee.

Remon 23-07-2019

Ondanks dat de levering even op zich liet wachten, verkopen ze deugdelijke producten en bieden ze verder goede service. Voor zover bekend kan je niet direct kiezen voor het aanleveren van pakketen bij een Post NL punt in de buurt daardoor wordt het product eerst twee keer aangeboden, ondanks dat je niet thuis bent. en kan je hem vervolgens past ophalen bij de Post NL punt. Op het oog van kosten besparing CO2 etc een idee om hier aanpassingen op door te voeren
Officiele reactie van CameraNU.nl 23-07-2019

Hi Remon!

Zoals ook al even besproken hebben we de optie voor aflevering bij een PostNL pakketpunt, waardoor de bezorger inderdaad niet voor niets bij jou aan de deur staat. Mocht je hem de volgende keer niet kunnen vinden in het winkelmandje staan we klaar voor hulp!

Fijne dag!

CameraNU.nl

John C. Dodde /Myphotovision 23-07-2019

Collega fotografen kunnen stoppen met zoeken voor een online betrouwbare, kwalitatief en service gerichte fotozaak want dat is CameraNu.nl. Al heel veel jaren klant en nimmer een vervelende discussie o.i.d. gehad. Altijd klantgericht en scherp met prijzen met SERVICE! erg hoog in het vaandel. Heb je iets aangeschaft dat een week later in de aanbieding is, ook dan is er geen gezeur en wordt de aanbiedingsprijs gehanteerd. Ik zou zeggen ga zo door CameraNu, ik blijf jullie klant!!

Hannie Luigjes 22-07-2019

Ik geef een 9 , ok 9+
Omdat het winkel is met kennis van zaken, ruime keuze, duidelijke uitleg en vriendelijk personeel!
Ondanks dat het enorm druk was, bleef de sfeer prettig en werd ik als klant niet afgeraffeld. Een voorbeeld voor heel veel andere winkels. Ga zo door!

Ruud 22-07-2019

Heb vaker bij Cameranu.nl iets gekocht. Altijd een correcte levering en de artikelen exact zoals omschreven op de website. Zal in de toekomst zeker vaker iets bestellen indien ik iets nodig heb.

Ferdinand rammelt 22-07-2019

Ik heb een 9 gegeven niet omdat er iets niet goed was maar omdat een 10 eigenlijk niet kan bestaan. Zo leerde men mij dat ooit op school.
De lens werd voor een heel klein bedragje extra nog dezelfde dag bezorgd. Evenals de vorige lens die ik kocht weer voor een hele mooie prijs.

Lotte 22-07-2019

Ik ben erg tevreden over het verloop van mijn bestelling. Ik had mijn bestelde product de volgende dag al in huis en via de mail hielden ze me op de hoogte van het verloop van de levering. Erg fijn.

Schreur 22-07-2019

Erg gebruiksvriendelijke website. Alles snel geleverd en goed verpakt. Geen ruimte verspilling zoals bijvoorbeeld bij de bekend blauwe GROTE dozen. Product werkt naar behoren en ik ben goed op de hoogte gehouden van de zending. Een dikke 9!

Em Ve 22-07-2019

Op zoek naar een simpele en voordelige compactcamera (voor erbij, makkelijk in de broekzak mee te nemen) bij Cameranu binnen gelopen. De verkoper nam alle tijd om de verschillen tussen verschillende merken uit te leggen, en wees op verschillende opties en mogelijkheden. Ook het kwaliteitsverschil tussen diverse camera's werd uitgebreid toegelicht. Uiteindelijk met een mooie Canon vertrokken. Super dat de verkoper ook voor een simpele en voordelige camera alle tijd neemt om de klant te helpen, ook al stonden er vele andere klanten in de rij om ook geholpen te worden.

Pinda 21-07-2019

Door mijn onkunde verkeerde lens besteld via de website. Met een medewerker gesproken op Whatsapp, die gaf aan dat de lens makkelijk te retourneren was. Ik was benieuwd naar de winkel en ben er op zaterdag heen gegaan. Mooi ruim opgezette winkel. Het nummertjes systeem kon iets beter (misschien kwam het doordat ik er voor het eerst was) verder overzichtelijke winkel goed en deskundig personeel. Mijn nummer werd omgeroepen en mocht met een medewerker mee naar boven. Mijn verkeerde lens werd deskundig bekeken en retour genomen. Beneden kon ik met een vriendelijke en deskundige medewerker een juiste lens kopen.
Op advies van de whatsapp medewerker en wat youtube video's heb ik gekozen voor de Yongnuo 50 mm lens.

Rina Berkhout 21-07-2019

Een prima en duidelijke informatie bij vragen over mijn camera of losse onderdelen ervan.fijn dat ik bij twijfel ff chatten kan en snel antwoord krijg.ik als niet al te technische fotograaf leer op deze manier snel bij.Dus ik meld me snel weer voor een aankoop.dank Rina Berkhout

Baerke1912 21-07-2019

Cameranu levert snel en tegen een goede prijs. Je zending is goed te volgen en komt snel.

Nicole 19-07-2019

Onlangs bij cameranu geweest en goed advies gekregen over een nieuw aan te schaffen lens. ( bleek ook nog dat een goedkopere lens een betere optie was voor mijn wensen). Moest er even voor sparen en blij als een kind kon ik de lens vlak voor mijn vakantie bestellen. Helaas! De lens was op dat moment even niet voorradig. Paniek!! Dankzij de geweldige service en vriendelijke medewerkers die alles op alles gezet hebben om de lens tijdig bij me te krijgen, is deze zojuist bij me bezorgd via Trunkrs. Geweldig bedankt cameranu en trunkrs!! Een dikke 10 voor jullie!!

Daniëlle 19-07-2019

Snelle levering, veel keuze in Lomography producten, mooi en groot assortiment!

Blond Beeld 19-07-2019

Ondanks dat ik eigenlijk een lage GB geheugenkaartje had besteld werd ik goed geholpen aan de telefoon om het om te ruilen als ik dat zou willen . Goede service en goede prijzen die ook het verschil maken .

Leon 18-07-2019

Deze keer niet via de webshop maar in de winkel in Urk mijn aankoop gedaan. Prima advies gekregen van een zeer deskundige verkoper. Voors en tegens werden goed uitgelegd. Ik ben blij met mijn aankoop.

Jan Bensliman 18-07-2019

Uiterst professioneel bedrijf. Aan de balie krijgt elke klant, uitgebreid aankoop advies. De website is, snel, intuïtief en overzichtelijk. De levering is accuraat en super snel. Daarnaast behoord het bedrijf tot een van de scherpst geprijsde leveranciers.
Echt alle aspecten van goed en correct zaken doen met dit bedrijf kloppen. Een negen omdat er altijd een uitdaging moet zijn.

Eagle1 18-07-2019

Na eerst een paar keer telefonisch contact te hebben gehad, waarbij ik snel en vakkundig geholpen ben, ben ik naar Urk getogen. Ik werd daar snel en goed geholpen. De betreffende medewerker had verstand van zaken en kon mij voorzien van goed advies. Mijn vragen werden goed beantwoord. Mede daardoor kwam ik tot een weloverwogen keus. Ik ben zeer blij en tevreden met mijn aankoop en ik kom zeker terug! Mensen bedankt voor jullie goede advies..👍😄

John Bogers 18-07-2019

De site was duidelijk met juiste en duidelijke informatie over de producten. De levering verliep geheel volgens hetgeen werd aangegeven en zeer correct

Helma 17-07-2019

Onlangs heb ik een fototoestel gekocht bij Cameranu.nl. Het was prima verpakt en ik kreeg in tegenstelling tot andere aanbieders 5 jaar garantie. Het toestel was uitstekend verpakt en de communicatie over de levering en het e-mailverkeer verliep uitstekend. Omdat ik niet goed gekeken had op de rekening heb ik nog contact opgenomen met de winkel Via whatsapp en ik kreeg meteen antwoord.

Alejandro Fernandez 17-07-2019

I purchased a Lacie 4TB hard disk. The ordering process took just a couple of clicks, and the item arrived before 24 hours. No complaint at all.

Pepijn 17-07-2019

Echt een top site. Had een stabilizor besteld deze kwam de volgende dag goed verpakt binnen en was helemaal gloed nieuw. Service was ook top. De stabilizer was eerst namelijk niet op vooraad, toen had ik een mailtje gestuurd om te vragen waneer die weer op vooraad was. Hier werd dezelfde dag nog op gereageerd en 3dagen later was die weer op vooraad. Echt een top webwinkel dus.

Tom TMAV 17-07-2019

Ik bestel regelmatig videomaterialen bij Cameranu.nl. Wat ik zoek is eigenlijk altijd op voorraad, de levering is snel en de prijs is scherp. Naast de snelle zending is deze netjes ingepakt. Ik kan geen verbeterpunten verzinnen. Zo moet het! Bedankt en tot de volgende bestelling.

Kees1960 17-07-2019

Ik ben, wederom, zeer tevreden over mijn aankoop bij en afhandeling van de aankoop van mijn objectief door cameraNU.nl. De hele aankoop is zeer klantvriendelijk en klantgericht afgehandeld. Dit vangt aan bij het eerste bezoek aan de site. Het zoeken op de site is eenvoudig en de informatie over artikelen voldoet volledig aan mijn wens: snel, duidelijk en eenvoudig. Ik wil korte, bondige en vakbekwame informatie. En die heb ik gekregen. De service is uitstekend. Eenvoudig afrekenen en de bestelling was binnen 24 uur thuis. Ook de beantwoording van vragen over het artikel is snel, eenvoudig uitgelegd en vakkundig toegelicht. Kortom: een grote pluim!!

Shu 16-07-2019

Alles is goed te vinden op de site. Levering was prima en heel fijn dat pakket bij gewenste locatie opgehaald kon worden.

Rian Vinckx 16-07-2019

Snelle levering van het product dat ik besteld had.
In andere winkels was het product niet voorradig en bij cameranu.nl wel. 👍

Quintin van der Blonk 16-07-2019

Fijne optie dat er een melding komt wanneer het nieuwe product op voorraad is en snelle levering.

gijs 16-07-2019

CameraNU biedt altijd een supersnelle levering, lage prijs mét topservice. Die combi zie je niet vaak. Vaak gaat het ene ten koste van het andere. Maar ik kan 's avonds laat nog met de klantenservice chatten om mijn bestelling aan te passen voor de volgende dag. Geweldig!

Slikkie 16-07-2019

Alles top geregeld! Vragen netjes beantwoord, verzending netjes en super snel!
Toppie! In 1 woord

cjk-fotografie 16-07-2019

Cameranu is voor mij de zaak voor mijn fotospulletjes. Dit keer tussenringen gekocht voor macro fotografie. Ik wist niet precies welke ik zou nemen. Op de website gebruik gemaakt van de chatfunctie. Zelfs 's avonds direkt contact en goed advies en de volgende dag in huis. Super gewoon!!!

Arjan 16-07-2019

Duidelijk en overzichtelijk product kiezen. Prima betalingsmogelijkheden, snelle en correct levering. Niets op aan te merken

Max 16-07-2019

Zoals gewoonlijk een snelle levertijd. Vol aan het genieten van de Fuji X-E3 bedankt Cameranu!

René 15-07-2019

Ik vind Cameranu.nl een prettiige en deskundige winkel. Personeel is vriendelijk en attent, Er wordt gedaan wat er beloofd wordt. Heb je wat nodig voor fotografie ga dan naar deze winkel. Met Paypal en creditcard worden ook geen kosten meer in rekening gebracht.

Clemence 15-07-2019

Geweldig blij! Op aangegeven dag is mijn lens bezorgd voor mijn canon. Op cameranu.nl heel veel gehad aan de filmpjes en recensies om de beste lens te vinden om mee te nemen naar Zuid-Afrika. Direct aan het oefenen geslagen en wat een mooie plaatjes :-). Blij met het resultaat.

Mervin 15-07-2019

Ik ben al een tijdje vaste klant bij cameranu, en ze hebben me nog nooit teleurgesteld! De levering is tot nu toe altijd de volgende dag in huis geweest met 0 beschadiging en 0 problemen. Bij heel veel producten heeft cameranu ook nog filmpjes gemaakt, waardoor je het product beter leert kennen. Helemaal top!

Helio 15-07-2019

Easy online purchase. Delivery was fast and everything went very smooth. They were one of the only shops only that accepted all kinds of credit cards, including American Express.

Michelle 14-07-2019

iK heb voor deze shop gekozen omdat ik hier een mooie flitser vod voor mijn Canon camera. De bezorging was super snel en ik ben zeer tevreden over de bezorging en mijn flitser.

Han 14-07-2019

Prima winkel voor een eerlijk advies. Oplossingsgericht. Bereid om een scherpe aanbieding van de concurrent te evenaren.
Nalevering wordt snel en goed geregeld. Klant wordt daarbij goed op de hoogte gehouden.

Peter 14-07-2019

De service is prima zeker als je contact op neemt via de telefoon en ze hebben altijd een oplossing voor problemen, persoonlijk heb ik er een goede leverancier aan.

Duinster 13-07-2019

Duidelijke website, goede prijs-kwaliteitsverhouding. Vriendelijk personeel.

Derk 13-07-2019

Na drie winkels te hebben vergeleken gekozen voor Cameranu.nl Als enige snelle beantwoording van de mail. Waarbij ook de inruilprijs boven verwachting was. Ook is de keuze ruim en zeer goede prijs. Maar bovenal zeer vriendelijke en vakkundug geholpen in de winkel. Niets dan lof.

Mark 13-07-2019

Zeer goede website en een prima service. Ze doen wat ze zeggen en leveren erg snel. Via email heb je altijd binnen 24 uur een reactie. Ik koop hier over het algemeen altijd mijn fotografie spullen en ben een zeer tevreden klant.

Jasper 12-07-2019

Klantgerichte webshop, goede service ! Iets besteld en het was zeer snel binnen!

Pedro Moreira 12-07-2019

Good price/value relation. Really handy KIT and easy to transport. Instructions could be a bit better, but if you are experienced it's quite intuitive.

Cornee 11-07-2019

De reden waarom ik deze shop heb gekozen is omdat de website heel overzichtelijk is. Ook het aanbod is heel groot en variërend in de shop.

Verder zijn de medewerkers heel klantvriendelijk en proberen ze je altijd te helpen in jouw voordeel.

Cecile 11-07-2019

Ik heb voor cameranu gekozen omdat deze online shop een duidelijke website heeft met de volledige specificatie van het camera toestel o.a. gewicht, juiste afmetingen. De belangrijkste specificaties daar waar je ze verwacht, goede afbeeldingen. Meer specificaties dan op andere websites. De levering was helemaal correct. Ook voor de bijbestelling. Alleen jammer dat er geen persoonlijk contact was met de verkoper, die had mij er dan kunnen op wijzen dat voor ik voor enkele tientjes meer de kitlens erbij had kunnen kopen. (Wat ik dan zou gedaan hebben). Die zat nu niet in de doos. Ik had gekozen voor een duurdere zoomlens bij de body. De cashback van Nikon op de body eiste veel pc werk met accounts en invullen e.d., foto’s maken van je aankoop, scannen van de barcodes enz. Tot hier toe nog geen cashback ontvangen. Maar dat is Nikon en niet Cameranu. Met een persoonlijke follow up ivm kitlens had ik een 10 gegeven.

Elwin 11-07-2019

Ik heb gekozen voor camarenu omdat het een zeer groot aanbod heeft, goede voorraad en de mensen die heb gesproken veel inhoudelijke technische product kennis hebben. ook de communicatie, ik koos bijvoorbeeld via whatsapp, verloop steen vast super vlot en met een bevredigend resultaat. Na het plaatsen van de order is de bestelling goed te volgens via postnl tacking en krijg je voldoende updates. ik blijf hier zeker vaker kopen

Henri 10-07-2019

Cameranu.nl springt boven de andere webshops uit in het gebied van fotografie en film. Dit blijkt uit de diverse aankopen die ik bij verschillende webshops heb gedaan. De omschrijving is over het algemeen duidelijk en compleet, daardoor heb je een duidelijk beeld van wat je koopt. Zo ook in mijn geval. De zending met spoed kwam zoals vermeld de volgende dag binnen de vermelde tijden. Het product was goed en degelijk verpakt en voldoet volledig aan mijn verwachtingen.
Ik kan Cameranu.nl zeker aanraden en ik ga daar zeker opnieuw bestellen. Keep up the good work!

Patrick Martens 10-07-2019

Zowel de webshop en de winkel is goed georganiseerd. We komen er graag en keuze in de winkel is prima. Het grote aanbod van artikelen op de webshop maakt het geheel een complete leverancier van video- en fotoartikelen. Snelle levering, zelfs tegen een kleine meerprijs op de dag zelf. Defecte artikelen worden snel gerepareerd of omgeruild voor een nieuwe. De werknemers bij cameranu proberen de klant over de reparatie of levering continue te informeren. Uit ervaring weet ik dat dit ook betekend dat soms negatief nieuws terug gekoppeld wordt.