Deze score is berekend op basis van 2844 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jans 27-07-2020

Kwam in eerste instantie voor alleen een nieuw balhoofd. Echter een goed alternatief was door mijn handicap niet praktisch. Ik moest dus uitwijken naar een andere optie.
De verkoopster probeerde met mij mee te denken en ik kon ter plekke een aantal opties uitproberen.
Uiteindelijk iets gevonden wat goed bij mij paste en prijstechnisch een redelijk alternatief was.
De dame verdient een 10 voor haar geduld en uitleg.

Jelske 27-07-2020

Hele goede afhandeling van de bestelling. Bestelling om 22.00 uur geplaatst en werd de volgende dag al geleverd. Goede prijzen en verrast door de snelle levering!

Lucas van Loenhout 27-07-2020

Ik heb een Yongnuo YN600EX-RTII speedlite flitser gekocht via de website van Cameranu.nl.
Helaas ging het batterijdeksel stuk en bleef het klepje openstaan.
De flitser was 1,5 jaar oud en ik bracht hem naar de winkel in de Van Woustraat 242 1073 NC Amsterdam.

Geen probleem, zei de vriendelijke verkoper, ik stuur hem op en dan repareren we hem voor u en deze reparatie valt onder de garantie.
Vandaag kwam Post.Nl met de zorgvuldig verpakte gerepareerde flitser.
Het batterijdeksel was vervangen en de flitser was gejusteerd en getest.

Complimenten voor deze snelle en adequate service en ik zal dit aan al mijn collega-fotografen melden.

Zeer teleurgestelde klant 27-07-2020

Beste mensen,

Let heel goed wanneer u een nieuw product koopt u daadwerkelijk ook een nieuw product krijgt.
Check aub het aantal 'clicks' wat uw camera gemaakt heeft. Check minuscule slijtages op de vatting van een objectief.
Mijn ervaring is dat men er niet voor schroomt om demo / gebruikte apparatuur als nieuw te verkopen.

Ab 27-07-2020

Goede service en alles snel bezorgd, er wordt op de site goede informatie gegeven over algemene info en product specifieke info. Het is prettig winkelen en je wordt op een klantvriendelijke wijze door de website heen geholpen. Prima allemaal

ron 27-07-2020

Voor de aankoop van mijn camera heb ik liever dat ik tekst en uitleg krijg en het produkt ook in handen heb. Een speciaalzaak zoals CameraNU is voor mij dan voor de hand, deskundig personeel en dus vakkundige uitleg. Daarnaast werd door de verkoper alle tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden en goed te luisteren. Dit laatste gebeurd niet veel meer. Dus een dikke 9 een 10 geef ik eigenlijk nooit.

DESOETE Paul 27-07-2020

De webshop bied een duidelijke en ruime aanbieding van alle mogelijkheden van elk beschikbaar merk en ook nog eens aangevuld met tweedehands van duidelijk vermelde kwaliteit en eventuele bemerkingen.

Frank 27-07-2020

Vlot verloop. Duidelijke uit op de site. Binnen de 2 dagen ontvangen. Alles werkt perfect. 👍🏼

Spooky 26-07-2020

Ik was op zoek naar een camera speciaalzaak, na wat gegoogle kwam ik Cameranu.nl tegen en heb toen het filiaal in Apeldoorn bezocht. Zeer goed geholpen. Verkoper met veel kennis van zaken en dat was erg fijn als 'starter'. Er wordt goed gekeken naar voor welk doeleind je de camera wilt gaan gebruiken. Er wordt ruim de tijd voor je genomen. Diverse camera's worden met elkaar vergeleken zodat je tot de juiste keuze komt. Echt een aanrader!

victor 26-07-2020

Cameranu heeft gewoon superveel in huis. Ik heb uit de outlet een gimbal gekocht en had de keuze tussen de volgende werkdag bezorgen of zelf ophalen. Ik ben m zelf op wezen halen, alles perfect in orde, vriendelijke mensen.

Laura Henzen 26-07-2020

Duidelijke en goed site! Veel producten en snelle levering!

Laatst een extra accu gekocht voor mijn camera, hiervoor waren goede en goedkopere opties dan het echte merk van mijn camera! Die ik bij andere webshops niet kon vinden.

Oftewel erg tevreden met het aanbod op jullie webshop.

Alexandra 26-07-2020

CameraNu heeft een uitgebreid aanbod, waardoor je goed je opties kan afwegen. Ze zijn in de meeste gevallen ook de goedkoopste. De productdetails zijn goed en uitgebreid omschreven. De levering is snel en het is goed verpakt.

Diana Standaar 26-07-2020

Op basis van de reviews gekozen voor deze winkel. Het is ook prettig dat je de producten ter plekke kunt zien. In Groningen goed geholpen, goede voorlichting en oplossingsgericht.

Simon 26-07-2020

Op voorraad, goede prijs en geschikt voor Nikon. Supersnel verstuurd met track & trace

Wim 25-07-2020

Hier een monopod gekocht voor mobiele telefoon om foto’s te maken snel geleverd en voor een goede prijs

Jan 25-07-2020

Na lang zoeken heb ik een reserve batterij voor mijn Nikon Z50 gevonden. Deze was nergens te verkrijgen. De prijs bij CameraNu was het voordeligste van alle concurrenten. De levering verliep correct en vlot. Goede service.

Katja 25-07-2020

Veel keus op de website, ik ben langs de winkel gegaan voor advies en ben heel goed en leuk geholpen! Ik ben superblij met m'n nieuwe verrekijker!

JAcobS 24-07-2020

Eerste ervaring met camera nu is als de eerste klap is een daalder waard. En dat ook nog eens letterlijk en figuurlijk, want ook de prijzen zijn concurrerend aantrekkelijk. De scanner inmiddels in gebruik en alweer; dankzij de internetservice van cameranu. Doorgaan !!

Kruispunt Linschoten 24-07-2020

Erg goede online service in toelichting op streaming-producten en wat beste past bij het beoogde gebruik.
Vervolgens in de winkel gehaald en daar goede uitgebreide toelichting op gebruik en de benodigde connectoren en kabels.
Daarna was het voor ons erg snel in elkaar te zetten en de camera's te koppelen en aan te sturen.

D. van den Brom 24-07-2020

Supergoed geholpen door Wifred in jullie winkel te Apeldoorn. Uiteindelijk juiste aankoop gedaan.

Gerard Niese 24-07-2020

Ik heb hier mijn beide Nikon camera`s en zojuist het fotoprogramma Elements 2020 gekocht en ben jaren zeer tevreden.

Danique 24-07-2020

Ik heb een lens geleend bij cameranu.nl in Apeldoorn. Ik ben goed geholpen door professionele en flexibele medewerkers die goed met je meedenken!

dries 24-07-2020

Goede tweede hands lens alleen jammer dat de zonbekap er niet bij was apart mieten bestellen op internet

han 24-07-2020

GoPro Hero 8 gekocht. Kreeg van Camera nu een berichtje over Gopro Quick. Dat is goed want bij de website van Gopro kon ik daar niets over vinden. Als je een Gopro koopt (en dat is een machtig mooi apparaatje, zelfs mijn vrouw kan er direct mee overweg) koop dan ook een goede externe microfoon die het windgeruis onderdrukt. Wij filmen op de motor en dan kun je niet zonder.

Cojan 24-07-2020

Een super snelle levering. Binnen 12 uur na bestelling, was de drone in huis.

Adelita 23-07-2020

Ik hou van de canon EOS 2000D, ben al gauw foto's gaan trekken en het is echt pracht resultaat! De camera zelf koste niet zo veel en is echt ideaal als je begint met fotografie. De 75-300 mm lens is allesinds mijn favoriet 😄!

Ronald Kooijman 23-07-2020

CameraNU is een geweldige winkel.
Een breed assortiment op het gebied van fotografie en film.
Zowel voor de beginner als de professional.
Deskundig personeel die de tijd voor je neemt om een event. keuze te kunnen maken.
Maar ook voor het geven van advies.
Heb je daar iets gekocht wat niet goed werkt,dan lossen ze het op.
De website is overzichtelijk en geeft ook informatie over workshops, evenementen en productvideo`s.
Deskundigheid en klantvriendelijkheid ten top en de koffie staat altijd klaar.

Iris Brummelman 23-07-2020

Hele goede en klantvriendelijke winkelervaring met cameranu.nl.
Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie portretlens voor mijn nikon D3300 camera maar vond het lastig om een keuze te maken. Ik heb de klantenservice benaderd en zij hebben mij voorzien van een goed en deskundig advies waardoor ik nu volop geniet van het maken van prachtige en scherpe portretfoto's!
Daarnaast nog een financiële meevaller doordat ik ook nog mijn telelens heb kunnen inruilen. Ik had nog een goede telelens in mijn bezit welke ik eerder bij camera.nu had aangeschaft. Deze heb ik uiteindelijk weinig gebruikt omdat mijn voorkeur toch uit gaat naar portretfotografie, ik zag op de website dat camera.nu ook de mogelijkheid biedt om apparatuur in te ruilen waardoor ik met mijn telelens weer iemand anders blij heb kunnen maken. Voor dit alles hoefde ik niet eens op pad naar de winkel, dit allemaal op afstand kunnen regelen, top service!

Klaas 23-07-2020

Met terugwerkende kracht een toestel ingeruild. Ik had eerder online een nieuwe camera gekocht maar kon wegens corona niet langskomen voor de inruil. Dat dit een paar maanden later alsnog mogelijk was vind ik service.

Davert 23-07-2020

Camera nu is altijd mijn go to als het gaat om camera apparatuur. Ook dit keer, een simpele adapter. Had de verkeerde besteld, deze was al opgestuurd maar na een app'je kon deze terug worden gehaald en de juiste gestuurd worden. Top!

Theo 23-07-2020

Ze leveren zeer snel en de communicatie tussen CAMERANU en mij was zeer lovend .
Ik ben wel wat anders gewend tussen mij en een andere grote internet aan bieders o.a IKEA, LEEN BAKKER de moeite die je moet doen om iemand te spreken over je bestelling is zeer bedroevend.
Zo zijn er wel meer op te noemen , ze zouden eens in de leer moeten gaan bij CAMERANL .
Bij andere kun je een sajet maken denk je maar dat zijn computer robots als je een eenvoudige vraag stelt begrijpen ze je nog geeneens en vragen ze kunt U , Uw vraag op nieuw stellen .
Daar mag wel eens wat aan gedaan worden van het bovenste kunnen ze nog wat leren voor mij niets dan lof voor CAMERNU

Joost 23-07-2020

Heldere site en prima levering: zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen! Pakketje kwam keurig op tijd.

Nelly 23-07-2020

De Website is overzichtelijk en duidelijk. In de winkel krijg je heel goed en eerlijk advies

jel 23-07-2020

Goede services, duidelijke uitleg, snelle verzending.
mooi producten en voldoende keus. Prijs kwaliteit is erg goed.

Jeanette Drent 23-07-2020

Om te beginnen...wat Super fijn dat Camera Nu ook in Groningen is. Urk was altijd best een reis.
Je wordt zeer deskundig geholpen en alle mogelijkheden worden samen met je besproken. Ook hetgeen je (misschien) in de toekomst gaat kopen. Absoluut niet opdringerig. Fijne winkel en personeel!!

Marianne 23-07-2020

In mei heb ik een spiegelreflex camera gekocht. Als eerste ben ik op de camera gaan googelen om wat meer te weten te komen. Tijdens deze zoektocht kwam ik bij Cameranu.nl terecht. Ik kon mijn weg prima vinden op hun site. Ook hebben ze een zeer praktische vergelijkfunctie voor meerdere producten waar je gebruik van kunt maken. Zonder persoonlijk contact met hen gehad te hebben heb ik mijn keus kunnen maken.
Omdat het toch om veel geld gaat wat je gaat uitgeven voor de aanschaf van een camera was ik ook benieuwd hoe het bezorgen zou verlopen. De camera werd de volgende dag met een speciale koerier thuis bezorgd. Ik was niet alleen heel blij met mijn nieuwe camera maar minstens zo blij dat het verzenden ook met zoveel zorg gepaard ging.
Als ik nu iets nodig heb camera-technisch is Cameranu de eerste site die ik raadpleeg. Ik heb al meerdere, zeer positieve ervaringen ondertussen opgedaan en daarmee kan ik alleen maar zeggen zeer tevreden te zijn over hen.

Steven 23-07-2020

Ik had een filter besteld van PolarPro, maar iets was verkeerd gegaan bij de levering door PostNL.
Dezelfde dag nog heeft CameraNu met me contact opgenomen om alles in orde te brengen.
Dag erna lag mijn bestelling in perfecte conditie in the brievenbus.
Echte top service en zeker voor herhaling vatbaar.

Hugo 23-07-2020

correcte service, de goederen waren zeer snel afgeleverd, duidelijke website

knelis 22-07-2020

mooie overzichtelijke website .
en de bestelde artikelen stonden de volgende dag klaar om op tehalen zoals afgesproken .

Daan 22-07-2020

Dag na de bestelling geleverd en de spullen zijn goed verpakt. Wat valt er nog meer te wensen?

T Pelzer 22-07-2020

vlugge en snelle levering alleen Post.nl was wat langzamer met bezorging ,kan door de drukte zijn gekomen , en het artikel is van een goede kwaliteit, netjes en goed ingepakt zodat niets kan beschadigen

Paul 22-07-2020

Snelle levering en goede verpakking voor een scherpe prijs, veel aanbod en een heldere site, bedankt.

jan 22-07-2020

Goede en nette winkel waar je op een professionele manier behandeld wordt, online is er een snelle levering.

WH 22-07-2020

Duidelijke uitleg op site om keuze te maken voor aankoop. Snelle levering en meteen aan de slag om wat dingen uit te proberen. Scannen en opslaan probleemloos en kwaliteit beter dan verwacht. Prijs van apparaat was een drempel maar als dan het resultaat goed is ben je dat weer snel vergeten.

Ineke Meijboom 22-07-2020

Camera Nu heb ik ervaren als een prettige winkel, fijne service, Zeker ook in de fysieke winkel in Apeldoorn waar ik na telefonisch overleg, heen moest, omdat de telelens die ik besteld had, niet compatible bleek met mijn camera. De lens die wel paste, was helaas niet in de winkel aanwezig, maar wel een tweedehands versie, wat mij 130 euro scheelde. Een fantastische lens, Sigma 150-600 mm voor mijn Nikon Z6. Ik mocht hem eerst uitproberen ter plekke, en was meteen verkocht :) De man die mij hielp was erg behulpzaam en vriendelijk. Ik zou er de volgende keer weer heen gaan, al is het een half uur rijden van mijn woonplaats.

Philip 22-07-2020

Ik had mijn oog laten vallen op een gebruikte Tamron 16-300 mm lens voor mijn Nikon D7500.
Op de site stond over deze lens ‘als nieuw’ terwijl de prijs vergelijkbaar was met een zelfde lens van de concurrent met het predicaat ‘lichte gebruikssporen’.
Toen de lens zoals vermeld de volgende dag geleverd werd bleek inderdaad dat de lens als nieuw was.
Werkelijk geen krasje of vlekje te zien aan de buitenkant.
Mijn eerste foto’s doen ook niet vermoeden dat de binnenkant van de lens minder zou zijn dan de buitenkant.
Het enige minpuntje was dat mijn oude camera en lenzen blijkbaar te oud waren om in te ruilen.
Maar dat zal me niet weerhouden om indien nodig weer iets bij Cameranu te bestellen.

Hans 22-07-2020

Snel en correct geleverd. Nadat ik een van de 2 bestellingen had geretourneerd, was dit snel weer verrekend. Top!!

Marcel 22-07-2020

Ik had een Lee filter tas besteld met 10 vakken. Maar kreeg er een met 3 vakken. Gebeld met CameraNu werd top geholpen met 2 minuten geregeld met de retour papieren en al in mailbox en drie dagen later was de juiste afgeleverd.

Alex Bunjes 21-07-2020

Ging naar de Amsterdamse vestiging om een oude Canon 100-400mm lens in te ruilen tegen een nieuwe 100-400 mm lens. Werd vriendelijk en vakkundig bediend. Kreeg goede adviezen

David D 21-07-2020

Goede en overzichtelijke webshop en supersnelle levering en goede communicatie over bestel- en leverproces.