Deze score is berekend op basis van 2704 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Harry van der Linde 14-05-2020

Ik ben in Urk op een vriendelijke en correcte manier geholpen en van goede informatie voorzien.

Melanie 14-05-2020

Snelle levering. Goed contact . Duidelijke website . Goede prijs kwaliteit verhouding

Franco Di Nitto 14-05-2020

Ik bestelde in het verleden al meerdere items en ben dus een terugkerende klant. Ja uiteraard beveel ik iedereen aan om hier te kopen. De dienstverlening is UITZONDERLIJK goed te noemen. De verkopers zijn steeds bereikbaar zelfs via Wattapp wat ik eigenlijk een super idee vind. De Sirui lens is een super product. Levering was gewoon perfect. Dank u Cameranu.nl

Bert 14-05-2020

snelle levering. eenvoudig bestellen. al jaren een van mijn beste leveranciers

Wijns Patric, Photo-Patricske 14-05-2020

Camera NU.nl heeft een groot aanbod en is zeker niet duur. Ik heb voor CameraNU.nl gekozen omdat ik er een korting kon krijgen via mijn abonnement op Natuurfotografie.nl
De service is snel, duidelijk en correct. Via e-mail heb ik gevraagd hoe ik het moest regelen om de korting te krijgen omdat ik momenteel niet naar Nederland mag rijden. Snel en duidelijk een antwoord.
Order werd door hun aangemaakt en verliep snel.
Na betaling de dag erop al geleverd.
Prachtige service. Proficiat.

Vincent 14-05-2020

Vriendelijke personeel goede service
Neem altijd alle tijd voor je
Als het niet voorradig is duurt het meestal 1 dag top

Walther 14-05-2020

Het is de enige shop die een externe G-drive 2TB in het aanbod heeft. Minder dan 24 uur nadat ik deze bestelde werd ze mij aan huis geleverd. Bij mijn weten kunnen weinig shops dat evenaren. Een puike service, een aanrader dus!

Georges 14-05-2020

Alles zoals het hoort, gewoon Top.
Boven mijn verwachting doe zo verder CameraNU.nl

Xander Pex 14-05-2020

Echt ongekend snelle en goede service; zelfs om 9 uur ‘s avonds worden e-mails beantwoordt. Omruilen, geen probleem.
Ben echt bijzonder tevreden over de geleverde orders en de duidelijke communicatie die CameraNu hanteert.

Nathan 14-05-2020

Telefonisch contact gehad met CameraNU.nl, of ze een 2e hands camera zouden willen achter leggen. Vriendelijk telefoon gesprek gehad en ze dachten mee in mijn keuze. Volgende dag de keuze gemaakt om naar Urk te gaan om die camera op te halen. Ze hebben ons daar vriendelijk geholpen, alle tijd gegeven om vragen te stellen en camera’s uit te proberen. Ze hebben mij eerlijke antwoorden gegeven en met hun ongedwongen sfeer ben ik uiteindelijk met een nieuwe camera ( Canon Eos RP ) naar huis gegaan! Onwijs blij met deze aankoop.

Ontewaterfront 14-05-2020

Zeer snelle een zeer correcte service. Kreeg meteen een email die de bestelling bevestigde en had mijn filter binnen 24 uur na de bestelling. Prijs was ok, filter was perfect.

Kimberly 13-05-2020

Prima service! Binnen de afgesproken termijn geleverd.
Op vragen beantwoord, zelfs op een feestdag!
TOP!

Moederdag (Svea) 13-05-2020

Ik heb gekozen voor cameranu.nl omdat jullie de goedkoopste waren ookal komen jullie van Nederland. Mijn bestelling had blijkbaar een kleine voorraad en had daardoor een kleine vertraging. Voor ik het bestelde had ik via Facebook gevraagd of het mogelijk was om het in te pakken. Ik kreeg snel een goed antwoord. Kort na de bestelling kreeg ik een mail dat mijn pakje vertraging ging krijgen, maar het was blijkbaar veel minder groot dan ik gedacht had. Het was maar een dag. Ik wil voorstellen om misschien op de website aan te tonen als er weinig in voorraad zijn, puur voor de mensen die dringend iets nodig hebben.
Maar voor de rest echt goed.

Tim Witte 13-05-2020

Uitstekende webwinkel voor alles wat met je camera te maken heeft. Kundig en compleet. En ook behulpzaam en snel als je iets wil retourneren of ruilen. Ik kom hier zeker terug!

adam 13-05-2020

cameranu.nl heeft en slecht werkend product geleverd, daar de verpakking niet meer aanwezig is wil cameranu.nl het product niet ruilen voor een goed werkend product.
Het slecht werkende product betreft een Lacie 5 TB externe HDD.
Officiele reactie van CameraNU.nl 14-05-2020

Hoi Adam,

Dank voor je feedback, maar we begrijpen niet helemaal waar je teleurstelling uit bestaat.
Je hebt in maart een artikel bij ons gekocht, en je ondervond daar problemen mee. Je hebt het aan ons terug gestuurd, en we hebben het uitvoerig voor je getest. Daarbij hebben we ook steeds overleg met je gehad, en jouw testmethodes toegepast, maar we hebben het probleem niet kunnen reproduceren. Het is wat ons betreft dus een goed werkend product. Uit alle correspondentie die we hebben gevoerd merken we niets van teleurstelling, maar toch lezen we nu deze review. We gaan nog even contact met je zoeken om het toch goed op te lossen, en we hopen dat het je aanleiding geeft om je mening over ons te herzien.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Adrie Bos 13-05-2020

Deze site was de enige die de scanner (Epson V600) nog in voorraad had en wel voor een van de laagste prijzen. Levering, ondanks corona-crisis, toch de volgende dag.

Bert 13-05-2020

Cameranu zit klaar om al je vragen die je hebt te beantwoorden en netjes advies te geven zelfs in de avond uurtjes.Je bestelling wordt netjes verpakt en is rap bij je thuis.Bedankt daarvoor.

Melding Taribuka 13-05-2020

+ Winkel (Apeldoorn)
Vriendelijk en vakkundig personeel.
Alles wat je nodig op fotografie en accessoires.
Prima service.

+ Online webshop goed, duidelijk en overzichtelijk. duidelijke informatie.
service prima.
betaling en levering prima.

Ron 13-05-2020

Snel geleverd en goed verpakt. De prijs was ook heel scherp.
Prima printer. Niet de snelste. Vooral scannen gaat langzaam maar wel zuinig en verrassend compact. Gekozen omdat deze ook bekabeld kan worden aangesloten. Software van Epson kan wel beter van want sommige onderdelen worden in het Deens ( denk ik) getoond maar daar kunnen jullie niets aan doen. Geleverd met een dubbele set inktflessen dus je kan vooruit. Wat papier had handig geweest want dat was natuurlijk net op.

Mario van delft 13-05-2020

Ik koop al heel lang al mijn fotografie spullen bij camera nu
Ik heb pas al mijn spullen ingeruild omdat ik ivm problemen met mijn hand geen zware lenzen meer vast kan houden .
En ook dan staan de mensen van camera nu voor mij klaar , met een nette inruilprijs en een goed advies voor een andere camera..
Dit is ook een van de redenen dat ik camera nu van harte kan aanbevelen
Voor een goed en eerlijk advies .

Emmy 13-05-2020

Vorige week een aantal camera-accessoires bij CameraNU gekocht. Door het enorme online aanbod eerst even advies gevraagd via Whatsapp. Werd snel en deskundig op gereageerd waardoor ik m'n keus makkelijker kon maken. Doordat de heupriem en draagriem van het merk Spider op voorraad waren lagen ze een dag later al op me te wachten bij het PostNL-punt. Kortom, fijne (online) winkel met een enorme keuze, veruit de meeste producenten op voorraad, en lekker snelle verzending.

Dirk-Jan 13-05-2020

Snelle levering en goede service bij het ruilen van verkeerd bestelde accu. Erg tevreden dus.

Tirtsa 13-05-2020

Ik heb twee camerarolletjes besteld. Er was veel keuze en het was makkelijk om te filteren welke het meest geschikt waren voor mijn camera. De bestelling was er de volgende dag al, ook was het allemaal heel goed te betalen. Ik ga zeker de volgende keer weer hier bestellen.

Maria 13-05-2020

Camera gelijk de volgende dag thuis gekregen, geen problemen gehad, ben zeer blij.

Theun 13-05-2020

Via Internet terecht gekomen bij Cameranu.nl. Was op zoek naar een nieuwe card-reader. Gebeld voor de vraag naar de USB-aansluiting 3.0. Snel en deskundig beantwoord. De levering was ook snel. Dus tevreden over deze site en het product

Petra Koorn 13-05-2020

We wilden voor onze bedrijfssite en social media een goede camera om korte filmpjes en mooie product foto's te maken. De keuze is enorm dus hebben we gebeld en zijn goed geadviseerd hierin. we hebben nu de Canon EOS2000 D . De camera is zeer gebruiksvriendelijk. heeft een heldere handleiding en is door de 2 lenzen multi inzetbaar. Licht van gewicht en ligt goed in de hand. Levering prima volgens schema, goed verpakt. We kopen al tijd bij CameraNu om de goede service , duidelijke website en vriendelijk personeel met kennis van zaken.

Iris Aerts - Hereijgers 13-05-2020

Snelle levering zelfs ondanks Corona tijd. Er zat een verkeerde stekker bij mijn camera, even een appje en binnen een paar minuten was het geregeld en had ik de volgende dag de goede in huis. Goede en snelle service.

Rob 13-05-2020

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ze een uitgebreider assortiment flitsapparatuur hadden dan veel van hun concurenten (zo hebben ze wel Lumo Pro in hun assortiment).
Klantenservice is makkelijk bereikbaar via o.a. whatsapp en reageerde snel op mijn vragen over de levertijd van een product, en toen ik toch nog een accessoire aan een bestaande order wilde toevoegen. Ook toen ik een product uit mijn zending retour stuurde werd dit vlot afgehandeld en stond het geld al weer binnen enkele dagen op mijn rekening. Prima service.

Matthijs Kuiters 13-05-2020

Meerdere orders geplaatst de afgelopen jaren en altijd keurig netjes geleverd, Kunnen andere camera winkels nog wat leren.
Zeker weten mijn favoriete camera (web)shop

Steevensz 13-05-2020

Bestelde artikel is ook daadwerkelijk de volgende dag geleverd, en kon met de track en tracé code goed volgen waar de bestelling was. De artikel werkt ook als werkelijk wat er staat geschreven op de website.

Bertlk 12-05-2020

Vaak besteld bij camera nu en altijd keurig berichten van de staat van de orde en leveringen.
Ook snel bezorgd.

Wim 12-05-2020

Cameranu.nl heeft een uitgebreide collectie printers voor een scherpe prijs. De afhandeling van de bestelling en de bezorging verliepen ook in Coronatijd voorspoedig.

Mark 12-05-2020

Na wat wikken en wegen toch besloten om een nieuwe camera aan te schaffen. Na vergelijking van diverse prijzen, sites en reviews, kwam ik op CameraNu.NL uit. 's Middags besteld, meteen bevestiging per email met pakbon en factuur. Vervolgens werd de camera de volgende dag (keurig verpakt) en op de afgesproken tijd afgeleverd (zoals bevestigd was door trunkrs). Helemaal niets op aan te merken.

Leroy Keijmel 12-05-2020

Zeer goede ervaring. Vakkundig geholpen en er wordt ook naar je geluisterd.

Joep 12-05-2020

Super geholpen en goed advies gekregen in de winkel. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam en nam de tijd om mij uitleg te geven over de producten.

Peter van Burik 12-05-2020

Bewust voor Cameranu gekozen vanwege eerder goede ervaringen. Op internet kon ik de gekochte Gopro voor wat minder kopen. Maar de service is mij dat waard. De winkel in Apeldoorn zit maar 5 kilometer bij mij vandaan en je kan er altijd nasr binnen lopen voor een stukje advies en tips

Chaim Hanstater 12-05-2020

Good and fast service. I had an after sale query and the rep was very friendly and helpful.

Dries 12-05-2020

'S avonds laat in covid19 en lockdown tijden maar online op zoek gegaan naar een nieuw statief. Normaal ga ik voor zo dingen liever tot de winkel zelf om het eerst in handen te hebben en dan pas te kopen. Na enkele uren wat reviews te bekijken beslist om het Sirui Waterproof W-2004 statief te bestellen. Wat opviel is dat zoeken best gemakkelijk gaat via filteren. Optie weerbestendig kom je niet overal tegen en dat maakte het zoeken echt stukken gemakkelijker. Dan volgende dag was het statief al geleverd wat in deze tijden echt top is!

Arnaud 12-05-2020

Ik heb het contactformulier ingevuld omdat ik een vraag had m.b.t. een product. Keurig antwoord op gekregen met uitstekend advies en daarna meten besteld.
Ben prima tevreden met mijn product en service.

JanP 12-05-2020

Het product was niet voorradig. Ik maakte gebruik van de optie om gemaild te worden zodra het weer op voorraad was. En dat gebeurde ook een paar dagen later. Ik kon meteen bestellen en 2 dagen later (er zat een feestdag tussen) had ik het in huis. Prima service van Cameranu.nl

Cor Gabriels 11-05-2020

Jullie hebben een prima toegankelijke website. De afhandeling van schrijftelijke vragen is snel en correct. De spullen zijn heel snel geleverd en voldoen prima aan de verwachting, zeker ook prijs/kwaliteit verhouding.

Erik 11-05-2020

Goede prijs prestatie verhouding. Snelle en correcte service. Product werdt snel en goed verpakt geleverd. Conform de opgegeven informatie.

Cindy 11-05-2020

Camera nu werd mij aangeraden door een vriend die veel besteld en tevreden was. Hij heeft geholpen met uitzoeken wat wij nodig hadden. En wij zijn ook zeer tevreden over de producten en over de levering.

Alan Stewart 11-05-2020

vooraf aan mijn bestelling ging wat email verkeer..ik wou veel weten over mijn item...een zhiyun gimbal (stabiliser) voor mijn action camera....100% tevredenheid met de advice van de emails..
ik heb besloten om over te gaan naar bestelling...ben helemaal happy met de product..ik adviseer deze bedrijf/winkel....ben heel blij met de uitstekende service......i will be back

Nico 11-05-2020

Ik heb voor de eerste keer bij cameranu.nl gekocht en was aangenaam verast hoe snel mijn pakje was aangekomen. En de camera was héél keurig ingepakt en was niks op aan te merken. Ik ga zeker bij de volgende aankoop terug kijken bij cameranu.nl

Nathalie 11-05-2020

Zeer tevreden. Mooie overzichtelijke webshop met ontzettend snelle service. Via de mail word je goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Veel webshop beweren “de dag na bestellen je aankoop al in huis”, maar maken dit niet altijd waar. Cameranu.nl houdt zich aan zijn woord.
’S Avonds de Fujifilm Instax camera besteld en volgende dag werd hij al netjes afgeleverd.

Linda M. 11-05-2020

Gebruiksvriendelijkheid site goed,.duidelijk goede uitleg over product,snelle levering

Paul van Haren 11-05-2020

Ik was op zoek naar een spigot voor een statief en prima geholpen, tot tweemaal toe. Goed voorgelicht en verstand van zaken. De service en levering overtreft een hogesnelheidscamera.

Hans Snoeren 11-05-2020

Ik heb een Epson V850 Pro scanner aangeschaft nadat ik eerst telefonisch advies had ingewonnen. Goede en duidelijke informatie gekregen (maar goed het zijn daar ook vakmensen die weten waar ze over praten) alsmede een tip hoe ik het zo snel mogelijk in huis kon krijgen. 's avonds besteld en de eerst volgende werkdag was het keurig afgeleverd. Zoals gewoonlijk prima advies en levering.

Marc TG 11-05-2020

Ik heb de Peak Design Capture Camera Clip V3 CP-BK-3 gekocht bij CameraNL. Het is een mooie clip de erg compleet wordt geleverd inclusief zakje, extra schroeven en een inbus sleutel van een goede kwaliteit. Het geheel is heel degelijk gemaakt en werkt perfect. Ik heb de voet aan de linker draagband van mijn rugzak vast gemaakt. Met een simple duw op de knop schuif je de camera met een hand er af (alsof het op een statief vast zit). Het toestel (Nikon 1) zit nu stevig vast aan mijn draagband, direct klaar voor gebruik. Ik merk verder niet dat de Nikon draag als ik hem niet nodig heb. Ben blij dat ik dit gekocht heb.