Deze score is berekend op basis van 2242 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

HN 06-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service; 's smiddags besteld, 's ochtends in huis

Ik heb de camera 's middag besteld. Er was veel informatie over de camera te vinden op de website. Bestellen ging vlot en de levering was snel en exact.

Plantenberg 06-09-2017 Via de website gekocht

Snelle verzending goede prijs

De site werkt overzichtelijk en prettig. Prijzen zijn zeer scherp en de service is snel en goed. Een aanrader.

Paul 06-09-2017 Via de website gekocht

Geleverd zoals afgesproken en duidelijke product website

Prima website die makkelijk te filteren is op diverse product eigenschappen. Snelle levertijd en scherp geprijsd.

Gijsbrecht 06-09-2017 Via de website gekocht

Zeer vlotte afweking van het bestelde

Na telefonisch advies snelle afhandeling van het product.
Via een code van het product per site besteld en snel geleverd

Mariska 06-09-2017 Via de website gekocht

Alleen maar goede ervaringen.

Ik kom al bij Cameranu vanaf dat ze nog in een klein pand op een bovenverdieping zaten. Ook al zijn ze nu heel groot, de service is nog altijd heel persoonlijk en ook altijd goed.

Tim 05-09-2017 In de winkel gekocht
Urk

Zoals altijd geheel top geholpen

Dit is de 3e keer dat bij deze winkel iets bestel of ophaal. Elke keer werd er uitgebreid tijd genomen om allerlei vragen te beantwoorden. Dus vanuit mijzelf niks dan positief over de winkel en het personeel.

Steven 05-09-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service en prijs

Ik heb vorige week een aantal camera objectieven verkocht. Ik had van tevoren een prijsopgave gevraagd en die zag er gewoon goed uit qua prijs. Ben er langs geweest en ben goed geholpen en het bedrag heb ik ook mooi netjes op mn rekening gestort gekregen.

Roelf 05-09-2017 Via de website gekocht

Prima geholpen.

Wat extra ram-mount spullen besteld. Zoals beloofd zelfde dag nog verzonden. Goed verpakt en compleet. Heel fijn.

Jaap 05-09-2017 Via de website gekocht

Perfect!

Zeer duidelijke communicatie en supersnelle levering.
Had een paar Ram mounts laat in de avond besteld en die waren de volgende dag al in huis.

D 05-09-2017 Via de website gekocht

Super snel!

De site is zeker gebruikersvriendelijk, bestellen ging gemakkelijk. Kocht laatst een 1tb harde schijf om 22:00 en de volgende dag gelijk binnen! Uitstekend. Als ik nog iets voor mijn computer ga kopen, zou ik weer hier gaan bestellen.

Arend 05-09-2017 Via de website gekocht

Topproducten, makkelijke website, verzending kan beter.

Bestelling is helemaal goed gegaan en het product is zoals verwacht, maar bij selecteren PostNL locatie staat mijn naam niet meer op het pakketje wat lastig is met ophalen. Even aanpassen in de programmering dus ;) Verder niets aan te merken op de service!!

Officiele reactie van CameraNU.nl 05-09-2017

Beste Arend,

Hartelijk dank voor de review die je over je aankoop bij ons hebt geschreven op Kieskeurig.nl, dat wordt zeer gewaardeerd. We streven naar de hoogste mogelijke service, en we gaan zeker niet voor de 6. Als we dan een terechte 6 krijgen doet dat een beetje zeer ;-).

We begrijpen je punt, en gaan er meteen mee aan de slag. Het is inderdaad erg lastig als je op het afleveradres staat, en je pakketje kan niet worden gevonden omdat je naam er niet op staat. Voor zover we weten stond het er voorheen wel netjes op, dus er moet iets gewijzigd zijn. Voer voor onze programmeurs, die weten daar wel raad mee en het zal snel opgelost moeten zijn.

We hopen dat je bij een volgende aankoop bij ons zult merken dat we voluit gaan voor die 10!

Hartelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl

harmpie 04-09-2017 In de winkel gekocht
urk

Prima service

Een van de weinige plekken , om nog wat te kunnen inruilen. Voor de (hobby) fotograaf te kust en te kuur met als je wilt uitgebreid advies en of uitleg.

Wim v Ravesteijn 04-09-2017 Via de website gekocht

op het juiste moment komt de aanbieding, een epsonprinter

Zeer goede kwaliteit, nu voor een aantrekkelijke prijs. Net nu ik meerdere cartigdes moest van vernieuwen. Zoekend naar een goede fotoprinter, die ook nog andere functies heeft. Scannen, printen, etc. Thuis was het een fluitje van een cent om hem draadloos aan te sluiten.

Dan 04-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service - inclusief inruil

Uitstekende en snelle service, inruil van camera en aankoop van nieuwe camera verliep snel en zonder problemen. Levering direct de dag na aankoop, zeer aan te raden!

Jenny 04-09-2017 In de winkel gekocht

Zeer tevreden

Het was een goede ervaring om eens een verkoper te hebben die met je meedacht en goede uitleg gaf. Via deze medewerker is ook de lens gekocht, een nieuwe batterij en de beoogde lenzen. Ook over een kleinigheid als het riempje werd goed meegedacht. En ik ben er tot nu toe heel blij mee. Ik kreeg de aanbeveling van een kennis deze winkel eens te bezoeken. Het was wel even een eindje rijden maar dat bleek het meer dan waard. EN JA, ik zou het ook zo doorgeven. En dat doe ik niet zo snel :)

Lokman 03-09-2017 Via de website gekocht

Vierde bestelling

Vanzelfsprekend , als je niet tevreden bent , doe je niet voor de vierde keer.
de reden:
1-Professionele advies.
2-Goede prijs.
3-zeer snelle en soepele levering.
Tot volgende bestelling.

Frans 03-09-2017 In de winkel gekocht
Urk

Zeer goede service en kwaliteit/prijs

Ervaren personeel en ruime keuze. Telkens als ik binnenloop-ook alleen te kijken- loop ik toch met iets de deur uit. Fijn dat dit soort winkels bestaan.

Marco Hopster 03-09-2017 Via de website gekocht

Snel de juiste afstandsbediening gevonden voor mijn camera. Dankzij de overzichtelijke pagina was mijn bestelling zo gemaakt

G Cox 03-09-2017 In de winkel gekocht

Klant vriedelijk

Kom al jaren in deze winkel, omdat je er zeer vriendelijk en vakkundig geholpen word en als men een advies nodig heeft ze alle tijd voor je nemen.

Rogle 02-09-2017 Via de website gekocht

Netjes opgelost

Een dure drone bij hun aangeschaft en snel geleverd. Echter de app die erbij hoorde bleef maar crashen op mijn telefoon. Dus de drone was niet bruikbaar.
Gebeld en ik kon hem terugsturen en kreeg vlot het geld terug

Nac 02-09-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

's Middags besteld en een snelle levering, de volgende dag in de bus.
En voor een prijs die goed is
Dat is doen wat ze beloven 👍👍

super snel 02-09-2017 Via de website gekocht

snel goed en erg goed

De shop ziet er goed uit en het is makkelijk om te kijken en te bestellen. Product wordt snel verzonden en de volgende dag in huis super|||||

jan 01-09-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Duidelijke website, en beste prijs. de producten werden snel geleverd, en hierover werd duidelijk gecommuniceerd.

Ronald Stijfs 01-09-2017 Via de website gekocht

goede service

Heb het artikel bij meerde winkels in het centrum en online gezocht, maar was nergens te krijgen of moest besteld worden en zou dan enkele weken duren, Bij Cameranu.nl hadden ze wat ik zocht was aanwezig en had het de volgende dag in huis.

Laura 01-09-2017 Via de website gekocht

Hele goede service en snelle levertijd

Zeer goede prijzen, een van de goedkoopste voor de echte merken. Snelle service. Ben zeer tevreden over dit bedrijf

Jan 01-09-2017 In de winkel gekocht
Urk

Bijzonder vriendelijke en deskundige service!

Bij aankoop van mijn nieuwe body werd ik deskundig en bijzonder vriendelijk geholpen! Omdat mijn auto bij de garage stond en ik met de bus naar Urk moest komen, werd zelfs aangeboden om mij naar de bushalte te rijden! Deze service zie je toch nergens meer tegenwoordig! Wat een heerlijke zaak, soort snoepwinkel maar dan anders! ;-)

B 01-09-2017 In de winkel gekocht

Goede en oprechte service

Goede service doordat er alle tijd voor je is en goed wordt doorgevraagd om bij het best passende product te komen, zonder druk om een aanschaf te moeten doen.
Personeel heeft veel kennis van en passie voor fotografie en straalt dit ook uit

Douwe 01-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en perfecte levering voor een prima prijs

We kenden Cameranu al van de fysieke shop in Urk. Enorme keuze en zeer vakkundige service. Zowel voor de professional als de hobby fotograaf. Ook via de web shop loopt alles perfect. De opbouw van de web shop en het bestelproces is helder. Goede prijs, goede en snelle levering

Margo 01-09-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Een erg snelle levering na de bestelling via de site. Goed verpakt. Erg prijsgunstig en zeker wanneer er geen verzendkosten bij komen.

Jamie S 01-09-2017 Via de website gekocht

Super aankoop

geweldige website( via kennis fotograaf verkregen) . Heldere en duidelijke omschrijving van het product en super snelle levering. Ga voortaan niet meer naar de media markt, maar lekker online shoppen .

Monique 31-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goed product.

De levering was binnen een dag. De site was erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Het product zat voor mijn gevoel wat in een te grote verpakking. Had makkelijk door de brievenbus gepast. Maar nu dus niet. Verder ook prima kwaliteit van het product

hj prins 31-08-2017 Via de website gekocht

goede wijn....prima winkel zoek je vanzelf weer op!

Voor de shop gekozen omdat1) ik er eerder had gekocht en toen was alles prima. 2) omdat het produkt dat ik zocht daar werd aangeboden. Ook de levertijd is perfect.

Rosanne 31-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service

De website is duidelijk, ze hebben veel producten op voorraad en een zeer snelle levering: 's avonds om 22u besteld en de volgende ochtend voor 10.30u stond de bezorger al aan de deur!

Pmakkie 31-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service.

'S Ochtends besteld, s avonds in huis. Betaal je 2 euro meer, om dezelfde dag te laten bezorgen. Had alleen stiekem wel gehoopt dat de bestelling eerder dan 21uur zou komen. Verwachtingspatroon. Ik had ook geen (snelle) sd-kaart gekocht, ik heb niet op de site gezien dat deze in de camera moet om überhaupt een foto te kunnen maken. Mag er van mij wel bij komen te staan.

Oscar 31-08-2017 Via de website gekocht

Veel en snel

Cameranu heeft ontzettend veel artikelen en allemaal voor een goede prijs. Van alle belangrijke merken heeft deze winkel opvallend veel verschillende artikelen. De beschrijving van de artikelen is prima; de artikelspecificaties zijn doorgaans volledig. De verpakking van de bestelde artikelen was heel behoorlijk. Erg prettig was dat ik tijdens het hele bezorgtraject doorlopend emails ontving over de status van de bezorging.
Heel tevreden tot dusver! Ik kan nog niets zeggen over de wijze waarop Cameranu omgaat met eventuele problemen, want ik heb nog geen problemen ervaren.

Wilma Kleiboer 31-08-2017 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak

Hetgeen ik besteld had kwam geheel volgens afspraak. De informatie op de site tijdens het bestellen is duidelijk. Bv dat je voor een bepaalde tijd je order moet plaatsen, wil je gebruik kunnen maken van de snelle bezorgservice via redjepakketje. Ik ken de winkel ook in het echt, prima adres!

Harry 31-08-2017 Via de website gekocht

Correcte en snelle levering met lange garantie

Fototoestel via internet 's middags gekocht en de andere ochtend stond de bezorger al voor de deur. Het bestellen via internet is op CameraNU heel makkelijk omdat zij een hele goede website hebben. Op de vergelijkingssite werd door hen het fototoestel als goedkoopste aangeboden maar de doorslag gaf de garantie van 5 jaar.

van Kooten 31-08-2017 In de winkel gekocht

geweldige sirvice

er ontbrak een kapje van de camera. die werd er standaard ook niet bijgeleverd, toch heeft camera.nu mij een kapje opgestuurd.
er werd enorm moeite gedaan om de klant tevreden te stellen. we zijn ook al een paar keer in de winkel geweest en er staan werkelijk kundige mensen achter de balie s. we komen er zeker weer, de spullen die we al gekocht hebben zijn erg goed. en de uitleg erbij ook.

Roos 31-08-2017 Via de website gekocht

De website werkt fijn, overzichtelijk menu en er is veel keuze. Ik had wat besteld via de website om 11u 's avonds en het werd de volgende ochtend om 10u geleverd. Dat is zeker een snelle levering!

Leerkes Motofun 31-08-2017 Via de website gekocht

vriendelijke hulp

Goed bereikbaar en erg vriendlijke personeel, helpt met zoeken naar oplossingen en staat je goed te woord

Tristan 31-08-2017 In de winkel gekocht

Ervaring service

Vorig weekend kwam ik voor het eerst bij jullie in de winkel. Aanvankelijk kwam ik langs om een klein onderdeel te halen, maar zag meteen bij binnenkomst een heleboel mooie artikelen netjes en overzichtelijk gepresenteerd in de winkel liggen. Na het trekken van een nummertje moest ik wachten tot ik aan de beurt was om mijn vragen te stellen. Terwijl ik zat te wachten ving ik allerlei gesprekken op van medewerkers die klanten te woord stonden. Hierbij viel mij op dat er allerlei soorten vragen beantwoord werden. Of het om een beginner of een professional ging: iedereen werd netjes te woord gestaan. Alle vragen werden op een duidelijke en onderbouwde manier beantwoord en er werd rustig tijd genomen om de klant te voorzien van informatie.
Zelf ben ik na het stellen van een aantal vragen uitstekend geholpen bij het maken van de keuze in producten en kan ik een ieder raden die niet genoeg heeft aan het lezen van reviews, de winkel zelf eens te gaan bezoeken om zich te laten informeren door de zeer deskundige medewerkers!

Wabbit 30-08-2017 Via de website gekocht

Dikke prima!

Dit was mijn eerste bestelling bij cameranu.

De bestelde draagbare fotostudio was prettig geprijsd en op voorraad. Bestelling is keurig volgens afspraak geleverd.

Enige minpunt voor mij was dat er geen neutrale verpakking omheen zat. Wat mij betreft hoeft de postbezorger niet te kunnen zien wat ik besteld heb.

D. J. Bergsma 30-08-2017 Via de website gekocht

Aankoop Canon LP-E12 accu (Merk Jupio)

Ik heb meerdere Jupido batterijen in gebruik. Ze passen perfect in mijn Canon toestellen en zijn stukken goedkoper dan de door Canon zelf geleverde batterijen. Met het geld wat je op deze manier bespaart kan je andere leuke doen.

Qra Nederland BV 30-08-2017 In de winkel gekocht

Duidelijk advies!

Als fotografie leek was ik op zoek naar een studio set met achtergrond en verlichting. geen idee wat te kopen en ik rekende al op een investering van enkele duizenden euro's. Bij binnenkomst van de winkel op Urk werd ik naar de 1e verdieping geleid. Een medewerkster legde mij uit waar en bij wie ik moest zijn. De jongeman stelde vragen over wat ik wilde en hoe mijn situatie was qua studio. Uiteindelijk gaf hij mij een aantal zéér zinnige adviezen qua toestel, objectieven en verlichting. Terwijl we een kop koffie dronken heeft hij snel een offerte gemaakt. Ik heb de spullen vervolgens direct meegenomen en uiteindelijk incl. 2 passende objectieven!! een bedrag afgerekend van rond de duizend euro. Een vette meevaller, een aantal goede adviezen en mooie materialen. Bleek bij thuiskomst dat er 1 lamp stuk was gegaan. Volgende dag keurig per post, zonder kosten, een nieuwe lamp ontvangen.
CameraNu.nl is wat mij betreft een zeer fijn bedrijf met zeer goede service en vakmanschap.

Eugene 29-08-2017 Via de website gekocht

Goede service, betrouwbaar en persoonlijk!!

Hun eShop is helder, duidelijk en heeft een duidelijke verwachting als je een koopje doet. Zodra jouw bestelling verwerkt is word je zeer persoonlijk op de hoogte gehouden van de vorderingen ervan. Ook de belofte als je vóór 23:59u een bestelling opgemaakt hebt krijg je het de volgende dag écht thuis gestuurd! Ik zat eerst nog in een twijfelmodus, maar door hun duidelijke informatie, hun beloftes én hun service om direct vragen te stellen aan een medewerker, kreeg ik een goed gevoel om tot een besluit te komen! Andere webshops hebben mij niet zo snel kunnen overtuigen. Cameranu.nl maakt het virtueel shoppen een échte ervaring!

Henk Dekker 29-08-2017 In de winkel gekocht
Camera Nu in Urk

Goede adviezen van de medewerkers perfecte service

Vriendelijke ontvangst deskundig advies, goede service een bedrijf om vaker zaken mee te doen. Ook de levering van een online bestelling achteraf was perfect

Fred Boonstra 29-08-2017 Via de website gekocht

Wederom een snelle aflevering!

Deze zaak heeft een snelle en volledige webshop, snelle actie en opvolging indien order geplaatst is!!

FK 28-08-2017 In de winkel gekocht
CameraNU Urk

Aanrader

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat mij dit de geschikte winkel leek om een camera te kopen. De service van de winkel was erg goed en ze hebben me goed geholpen met bepaalde keuzes! Erg aan te raden

Joost 28-08-2017 In de winkel gekocht
Camera Nu Urk

Ram Mount gekocht

Ram Mounts gekocht, super handig in gebruik maar lastig verkrijgbaar.
Top dat deze hier in vele soorten en maten verkrijgbaar zijn

Theo 28-08-2017 Via de website gekocht

Goeie en zeer snelle levering

Goeie en duidelijke site.
Geen leverings kosten en snelle levering.
Ik heb een omvormer aangeschaft voor een goede prijs en ben zeer tevreden.