Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Remco 20-06-2017 Via de website gekocht

Wat een snelheid!

Voor de eerste keer wat bij cameranu besteld en wat een service! 12.00 besteld en nog de zelfde dag geleverd. Chauffeur had in de file gestaan en kon helaas niet binnen de indicatie tijd leveren. Dit liet hij wel weten middels een telefoontje. Kortom cameranu is mij zeker niet tegen gevallen en dit zal zeker niet mijn laatste bestelling zijn!

Anton 20-06-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering!

Product voldoet geheel aan de verwachting, alle afspraken netjes nagekomen. Goed op de hoogte gebracht van de levering.

Matthijs 20-06-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Meerdere aankopen bij cameranu.nl gedaan. In de winkel en via de telefoon/mail goede service gehad en ik ben echt goed geadviseerd. Ook super snelle levering, elke bestelling dezelfde dag nog in huis. Goed bereikbaar en klantgericht. Kortom, top bedrijf.

G-A. P. 20-06-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte afhandeling

OP aanbeveling van een fotograaf, gekeken op deze site.
opvallend de goede structuur en opbouw van de informatie over het product.

Arnold van Dijk 20-06-2017 Via de website gekocht

Super snelle service en afhandeling

De site is gebruiksvriendelijk en heeft een goed overzicht.De bestelling wordt snel en correct afgehandeld.Ook de aflevering is zeer goed en snel.Het elektronisch na sturen van de factuur vindt ik bijzonder goed.

H.L.J. Rugebregt 20-06-2017 In de winkel gekocht
Urk

Ik was op zoek naar een Telelens met meer mogelijkheden

Bekend met de winkel in Urk, kwam er niet voor het eerst en vermoedelijk ook niet voor het laatst. Je wordt er op een plezierige manier behandeld , helaas was het gekregen advies niet geheel volledig en kwam ik met een lens thuis die niet werkte op mijn camera( Nikon D3100). Later kreeg ik van iemand, die ook een Nikon had, te horen dat dat kwam door de converter die bij de lens was meegeleverd. Het schijnt dat de converter alle automatische functies van de camerea uitzet. Ik heb de lens teruggebracht en het geld is is correct terug gestort.

Selma 20-06-2017 Via de website gekocht

Vrijdag voor onze vakantie een camera besteld en die zou zaterdag bezorgd worden (we zouden zondagavond vertrekken). Helaas liet postnl het afweten en werd de levering verplaatst naar maandag (zag ik op de postnl app), waarna ik heb gebeld met cameranu.nl. Zij hebben het toestel opnieuw verzonden, maar deze keer met zondaglevering, zodat ik het alsnog op tijd binnen had om mee te kunnen nemen op vakantie; top!

Menno Dijkstra 20-06-2017 Via de website gekocht

Grote keus en goed advies

Vorig jaar heb ik een simpele camera opgehaald in Urk. Mijn vertrouwen in CameraNu is inmiddels zo stevig dat ik ook per mail durfde te bestellen. Vlotte levering, ze doen wat ze zeggen

Ploeg 19-06-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering! Top camera

Na bestelling werd de camera zeer snel geleverd.
Ook de prijs is concurerend en daarbij krijg je 5 jaar garantie in plaats van de 2 jaar fabrieksgarantie!

Bert Hermkes 19-06-2017 Via de website gekocht

snelle service door deskundig personeel.

De respons-tijd is heel kort en personeel zeer behulpzaam. Het bestellingsgemak en duidelijkheid van de website is uitstekend.

dzuidgeest 19-06-2017 Via de website gekocht

Winkel waar geldt: bestellen betekent ook leveren

Eerdere bestelling heeft mij geleerd dat je van deze winkel kunt vertrouwen. Als men zegt het product te leveren, doen ze dat ook waarbij je als klant goed wordt geïnformeerd over het verloop van de zending. Zo hoort het gewoon te zijn.

Trz 19-06-2017 Via de website gekocht

Goede klantenservice, alles keurig afgeleverd

Vond online bij deze winkel een grote tas voor camerabenodigdheden, die via de webwinkel van CameraNU echt een tik goedkoper dan waar verder ook.
Ik wilde deze tas gaan gebruiken om een telescoop in te vervoeren. Een aantal vragen die ik daarover had (over specifieke kenmerken tas, en evt. retourneren mocht die zich toch niet lenen voor het doel) werd keurig en vriendelijk beantwoord door de klantenservice. De uiteindelijke bestelling verliep vlekkeloos. Ik ben zeer blij met mijn aankoop, en de manier waarop deze verliep!

Ashley M 19-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik kwam per toeval terecht bij CameraNu.nl aangezien ik een goede tas zocht voor mijn gloednieuwe camera. Ik heb een mooie uitgezocht en besteld bij hun. Ze hebben een prima service en je word helemaal op de hoogte gehouden waar het pakje is. Het is zelfs aangetekend verstuurd wat fijn is want het gaat hier in de buurt vaak mis met de post. Super service en het was de volgende dag al in huis.

Max 19-06-2017 Via de website gekocht

Winkel die eruit spring

Omdat we bakken vol met foto's hebben, zowel normale als negatieven, zochten we een goede fotoscanner om ze allemaal te digitaliseren. We hebben contact gehad met CameraNU.nl en kregen zeer snel antwoord met een link naar een fotoscanner. Toen wij zagen dat CameraNU.nl een van de goedkoopste was én 5 jaar garantie hanteerde hebben we gelijk de fotoscanner besteld. We zijn zeer tevreden met de fotoscanner en de goede service!

StefanV 19-06-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Groot en uitgebreid aanbod. Geweldig snel geleverd. Goed verpakt. Ik ga hier zeker nog een keer bestellen.

Linda 19-06-2017 Via de website gekocht

Nooit meer iets anders!!

Ik was op zoek naar een goede camera. In verschillende fysieke winkels heb ik camera's en prijzen vergeleken. Daarna ben Ik op internet gaan kijken. Ik kwam bij cameranu.nl uit en daar zag ik een camera die me meteen aansprak. Hij heeft veel mogelijkheden en was goedkoop. Een aantal jaren geleden is deze camera als beste getest. Voor mij was dit de reden dat ik deze camera gekocht heb. Ik heb hem op zaterdag besteld en maandagavond werd deze al geleverd.
Natuurlijk ben ik hem meteen gaan testen en ik ben echt meer dan tevreden. Ongelooflijk eigenlijk dat ik voor weinig geld zo'n mooie foto's kan maken!
Cameranu.nl komt bij mij dus over als zeer betrouwbaar!

Colin 18-06-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle service

Zeer fijne shop en heel overzichtelijk. Makkelijk de juiste zonnekap gevonden en besteld. Zelfde dag verstuurd en volgende binnen.

Peter Veenstra 18-06-2017 In de winkel gekocht
Urk

Verstand van fotograferen en een goed advies

Omdat ik in de buurt was ben ik met mijn vraag over statieven naar Camera.nu gegaan. Ik werd vriendelijk ontvangen, kreeg goed advies ook al verkochten ze daardoor niets. En tot slot een fotoblad mee; kortom een geslaagd bezoekje. Sowieso een leuke winkel om eens rond te kijken.

Erich Noppen 18-06-2017 Via de website gekocht

Poncho

Na veel gezocht te hebben heb ik eindelijk bij cameranu.nl een grote maat poncho kunnen vinden en kopen. Ik had het alleen niet verwacht een poncho bij een camera winkel te kunnen kopen. ben er heel blij mee.

Joeri 18-06-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service, zeer tevreden

Een eerlijke en betrouwbare webwinkel met vaste vestiging / winkel in Urk.
Problemen worden snel en vakkundig opgelost.
kortom, een aanrader.

Spikkel 18-06-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Om eerlijk te zijn, bestelde ik eigenlijk per ongeluk bij deze winkel :-) Ik vergeleek prijzen van de Canon die ik op het oog had, en samen met twee mij bekende winkels was Cameranu de goedkoopste. Kende alleen de winkel niet, dus was eerst van plan bij een van de andere twee te bestellen. Maar hoe gaat dat, je hebt een baby van 5 maanden oud en terwijl je die afleidt in z'n wippertje plaats je gauw een bestelling en betaal je met iDeal en oeps, dan is ineens je geld op weg naar een jou onbekende winkel. Gelukkig he-le-maal goedgekomen! Mijn bestelling werd snel geleverd en was zorgvuldig verpakt, echt niets op aan te merken. Ook bleek ik extra lang garantie te krijgen. Cameranu staat nu zeker op mijn favorietenlijstje!

Cor Lievendag 18-06-2017 Via de website gekocht

Perfecte camera, wederom top levering!

Ben al klant van het eerste uur en nog steeds naar volle tevredenheid. Scherp geprijsd, goed verpakt en snelle levering.

Ellebell 17-06-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging

Het was snel bij me bezorgd, het product is van goede kwaliteit en met een meer dan prima prijs!
Zeer tevreden.

Asbbeij 17-06-2017 Via de website gekocht

Product goed en snel geleverd

Product na lang zoeken bij CameraNu.nl gevonden. Binnen 2 werkdagen netjes geleverd. Zijn tevreden over deze website.

Bks 17-06-2017 Via de website gekocht

Hier weten ze echt wat service is.

Om een juiste keuze te maken voor een nieuwe camera een paar keer telefonisch contact gehad.
Men nam alle tijd om alle vragen te beantwoorden en hielpen ook goed bij de keuze voor de juiste accessoires .
Alles werd ook keurig in een offerte op de mail gezet.
Ook de contacten mbt de betaling liepen snel en vriendelijk.
De levering razendsnel .
Menig winkel kan een voorbeeld nemen aan de service en klantgerichtheid van Camera Nu.

Dick P. Groenewegen 17-06-2017 Via de website gekocht

Vakkundige foto speciaalzaak

Snelle levering en een geweldig goede klantenservice. een klein probleem werd snel opgelost. Fantasties. Dit soort service is tegenwoordig een zeldzaamheid. Maar dus niet bij Cameraland.

Jelmer 16-06-2017 Via de website gekocht

Prima product, keurige service

PostNL deed weliswaar lang over de bezorging: de service van cameranu.nl was snel en goed. Product was prima. In de beschrijving van het product - geleverd door de winkel - stond ook keurig vermeld welke klachten andere gehad, dus communicatie was eerlijk en transparant.

A. Op den Camp 16-06-2017 Via de website gekocht

100% Tevreden klant

Het zoeken naar een product op internet levert regelmatig irritaties op vanwege de tijd die het vraagt. Bij camera.nu verliep alles naar wens. Inclusief het telefonisch raadplegen van een medewerkster verliep deze actie snel en voorspoedig tot en met het in ontvangst nemen van de prima werkende accu.

A. Op den Camp.

H Schipper 16-06-2017 Via de website gekocht

Super service

Paar geheugenkaartjes gekocht, kwam op de site tegen bezorging dezelfde dag
Ja hoor dat wilde ik zien!
Bij afrekenen aangegeven dezelfde dag aanleveren
Oké mailtje zijn onderweg, s'avonds nog een mailtje zijn verlaat, spits,files,
Om 22.00 weer mailtje komt het nog uit om bij u langs te komen kan er om 22.45 uur zijn
Wat denk je om 22.35 gaat de bel met mijn bestelling!!
Wat een kanjer van een chauffeur en wat een super service mijn complimenten
Helemaal super nogmaals dankjewel

Jan van der Bent 16-06-2017 Via de website gekocht

Goeie en duidelijke info

Na eerst telefonische info te hebben ingewonnen met Paul ivm het product een extender overgegaan tot aan koop. Volgende dag keurig afgeleverd. Super tevreden.

Bertie van den Hurk 16-06-2017 Via de website gekocht

Afhandeling defecte e-reader

Kobo reader na aantal maanden defect. Opgestuurd en snel daarna bericht, niet te repareren. Nieuwe reader ontvangen incl. hoesje. Vorige reader was ouder model en niet meer te leveren. Bijbehorende hoes paste niet meer. Al met al perfecte service en prima afhandeling. Petje af voor CameraNu.nl.

Inge 16-06-2017 In de winkel gekocht
Urk

Geweldige service en altijd (bijna) alles op voorraad.

Deskundig personeel, service is meer dan oke. Al jaren een tevreden klant. Altijd goede adviezen als je het nog niet zeker weet. Je mag uitproberen. Hoort assortiment. Nadeel is dat je altijd met meer thuis komt dan je van plan was.

Jan Buitenga 16-06-2017 In de winkel gekocht
Urk

Service meer dan verwacht!

Zoals gezegd, iets anders dan een product-review. Mijn ervaring dezer week: Bij een experiment met mijn Canon camera waarop ik een Canon tussenring schroefde met macro-functie was het nadien onmogelijk de macroring van de 18-55 lens te verwijderen. Muurvast. Met het zwikje uiteindelijk maar naar Urk, naar de winkel van CameraNU.nl gereden om daar om hulp te vragen. Echter, ook de "man achter de balie" wist, zelfs na het toepassen van enig geweld, de ring niet van de lens te krijgen. Er was wel een andere oplossing dacht hij, kwam even later met een gloednieuwe Canon 18=55 lens en zette deze op mijn camera. "Zo" zei hij, "opgelost". De nieuwe lens werd GRATIS en VOOR NIETS als vervanger voor de toch al enkele jaren oude lens aangeboden. Om eerlijk te zijn was ik stomverwonderd en het enige wat ik kan bedenken om terug te doen is het schrijven van deze review, dit keer niet ten aanzien van een product, hoewel dienstverlening soms ook een product is. CameraNU.nl : GRANDIOOS, en mijn "I'll be back" is geen dreigement maar een belofte.....

Dick 16-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

De laagste prijs (bijna de helft in vergelijking met andere shops), gratis verzendkosten, meteen na de bestelling netjes bevestiging en van begin tot eind op de hoogte gehouden van de status van de bestelling, zelfs tot aan de tijd van bezorgen toe. Er is ook een mogelijkheid om dezelfde dag nog je pakket te laten bezorgen, klasse!

Stanvl 16-06-2017 Via de website gekocht

Een winkel met bijna alles wat je als videograaf nodig hebt

Cameranu is een winkel waar ik bijna al mijn camera-apparatuur haal, de levering is snel, de kwaliteit is goed en de prijs is misschien nog wel het beste.

Martijn T 16-06-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging, lage prijs!

Ik had snel een UV-filter nodig voor mijn lens. Na wat zoeken kwam ik uit bij Cameranu.nl voor een origineel Tamron-filter voor een lage prijs. Besteld en de volgende dag al thuisbezorgd en hoefde geen verzendkosten te betalen. Bestel hier voortaan vaker mijn spullen.

D.mulder 16-06-2017 Via de website gekocht

Na diverse leveranciers op internet te hebben bekeken,viel camera.nu op door prima uitleg,goed product en snelle levering.wat wil je nog mee!??? Niets dud

Bianca Verheijen 16-06-2017 Via de website gekocht

Super contact zelfs met een leuk kaartje

Mijn eerste contact was al goed. Na het advies heb ik macroringen besteld en gezegd ik zit naast de brievenbus te wachten. Kwam eerst de postbode met een leuk kaartje en daarna werd het pakje geleverd.
Daarna weer een bestelling geplaatst voor een nieuwe camera met diverse aanbiedingen erbij. Super snel en netjes geleverd. En dol blij met m'n nieuwe camera en assesoires

OmeSlikkum 16-06-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd, goed en snel.

Netjes geleverd wat er besteld wordt. Je word goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. De informatie over de producten was duidelijk en helder. En de verwachting was daarom precies zoals het moet zijn.

Ferry Gilhuijs 16-06-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en betrouwbaar

snelle service, breed assortiment. Naast camera's ook erg veel aanverwante producten.
Duidelijke foto's van producten. Echt een aanrader

Paul Smit 16-06-2017 In de winkel gekocht
Urk

Hier koop je je camera accesoires!

Dit was de enige zaak die het objectief dat ik wilde nog op voorraad had en voor mij kon reserveren zodat ik het in de winkel kon ophalen. Mooie winkel overigens, veel keus. Ook een goede service en advies trouwens.

Jean 16-06-2017 Via de website gekocht

Super service met top producten.

Op zondag besteld en dinsdag al gratis geleverd door UPS in België. Zeer goede service met top producten. Na veel webshop te hebben vergeleken, komt cameranu.nl ook uit als beste koop. Zeer tevreden van de service, producten en prijs.

Joel Rooth 16-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Voor de 24-70mm F2.8 van Canon die ik al heel lang wilde, twijfelde ik een beetje. Toen heb ik gebeld naar de klantenservice over de lens. De juiste informatie is doorgegeven en ik ben tevreden met het gekochte product.

Eindelijk de lens die ik al jaren wilde.

jos van der putten 16-06-2017 Via de website gekocht

snel, goede kwaliteit en goedkoop

Deze shop is zeer goed, super kwaliteit, zeer snelle levering en ook nog goedkoop.
Keurige verpakking.

Herman 15-06-2017 In de winkel gekocht

Compleet tevreden

Ik heb het idee, dat het aanbod aardig compleet is en dat serieus advies tot een tevreden deal kan leiden. Al diverse malen geslaagd ingekocht in Urk. De combinatie van het brede assortiment van een webshop en het personeel en de entourage van een goede winkel.

Gschop 15-06-2017 Via de website gekocht

Keurig op tijd geleverd voor verjaardag!

Voor een verjaardag een paar pakken fotopapier laten bezorgen. Kleurig, binnen het afgesproken tijdvak, op de verjaardag geleverd. En dat op zaterdag. Dikke plus!

Henk S 15-06-2017 Via de website gekocht

Perfecte informatie en gratis toezending, klasse winkel!!

Prijs en kwaliteit waren verbluffend goed . Zelfs goedkoper dan Mediamarkt kan hieraan niet tippen en dan ook nog geen verzendkosten.

Roy 15-06-2017 Via de website gekocht

supergoed...supersnel

camernu.nl waren de eerste die de nieuwe Panasonic dmc tz90 binnen kregen. berichtje gehad . volgende dag in huis!
Top dus.

Marieke 15-06-2017 Via de website gekocht

Goede en supersnelle service

Ik heb nog nooit zo snel iets bezorgd gekregen, binnen 3 u was het in Rotterdam! Verder ook voldoende keuze aan verschillende polarisatiefilters.

Henk 15-06-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare en goede service

De website is informatief, de mensen geven goede service, er zijn duidelijke afspraken, er wordt op tijd geleverd en ze werken met scherpe prijzen.