Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henke Wesseling 26-07-2017 Via de website gekocht

prima winkel

ik heb een lenskap besteld en het plezierige is dat hij de volgende dag al geleverd werd voor een scherpe prijs. Bij Canon koste hij meer dan 70 euro en bij Cameranu.nl was hij 30 euro, dat scheelde mij dus heel wat geld.

Willem 26-07-2017 Via de website gekocht

Ik had een filter nodig in de minder gebruikelijke maat 40,5 mm.
Camera.Nu kon deze leveren tegen een redelijke prijs.
Bestellen en betalen ging simpel.
Het filter werd supersnel geleverd.

Tiny Musters 26-07-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Aankoop gedaan van een nieuwe printer. Eerst even gebeld voor wat meer informatie.
Ik ben vriendelijk geholpen en heb daarna meteen besloten tot koop over te gaan. Verder afhandeling en bezorging van het artikel keurig verzorgd.
CameraNU voor mij een aanrader.

Marcel 26-07-2017 Via de website gekocht

Topshop!

Cameranu.nl is een fantastische shop voor al je fotografie- (en video) benodigdheden. Ik heb in korte tijd meerdere bestellingen geplaatst en iedere keer werd deze keurig op tijd (de volgende dag) en in uitstekende staat (goed verpakt en in nieuwstaat) bezorgd. Ook de website mag er zijn: gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en compleet. E-mails worden binnen enkele uren netjes beantwoord. Een extra pluspunt van deze shop is dat op alle (?) camera's en objectieven standaard 5 jaar garantie zit.

jacq 26-07-2017 Via de website gekocht

top!

Ik heb deze webshop gekozen, omdat ik 5 jaar garantie heb op de camera. Ze helpen goed en zijn snel in het versturen. goede service.

Jan 26-07-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Voor de specifieke producten die ik zocht kwam de website van cameranu.nl bovenaan binnen in mijn zoeklijst. Uiteindelijk wist de webshop mij vrij gemakkelijk van informatie te voorzien die ik zocht en dit alles voor een goede prijs en een snelle service. Top dus!

Fugro 26-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en klantenservice

Behulpzame klantenservice en snelle levering. Het bestelde artikel kon niet digitaal betaald worden en binnen enkele uren een factuur op rekening kunnen realiseren. Daarbij een zeer snelle levering (binnen 24-uur). Super bedankt nog hiervoor

Marlies 25-07-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service en telefonische hulp

Goed telefonisch geholpen om de juiste keuze te maken.
Ik heb meermaals gebeld en iedere keer werd ik goed geholpen en daarom heb ik nu de voor mij perfecte monopod van manfrotto met uitklapbare voet en het juiste balhoofd.

M. van Kruistum 25-07-2017 Via de website gekocht

Snelle, goede en betrouwbare service met goede garantie!

Via cameranu.nl heb ik een prachtige camera besteld voor een scherpe prijs. De website biedt uitstekende service door gebruik van flexibele bezorgtijden naar keuze voor te stellen. De bestelde artikelen werden snel en onbeschadigd thuis bezorgd. De website is gebruiksvriendelijk door een overzichtelijke lay-out met duidelijke verdeling tussen de verschillende soorten aangeboden artikelen in haar brede assortiment.

Een groot compliment is ook de ruime garantie die de website aan biedt. Op mijn bestelde camera zit naast een ruime retoursgarantie ook 5 jaar garantie op de camera! Ook is het fijn dat randapparatuur wordt aanboden om het gebruiksgemak en de kwaliteit van de camera te optimaliseren!

Kortom een erg fijne, gebruiksvriendelijke en servicegerichte website met artikelen voor de scherpste prijs!

Denis 25-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en vriendelijk personeel

Wij hadden een canon ixus 285 gekocht en omgeruild in de winkel in Urk voor een uitgebreide versie 285 ,de winkel medewerker heeft ons prima advies gegeven met een flinke dosis humor en het omruilen was ook totaal geen probleem ,dit was de tweede aankoop bij Camera Nu voor ons geen ander meer

Miranda Prince 25-07-2017 Via de website gekocht

Mooie lens

Ik twijfelde over aanschaf van nieuwe lens voor mijn Nixon, vraag aan cameranu.nl gesteld en kreeg snel een reactie terug. De informatie en reviews op de site geven goede, duidelijke informatie over het product.

Remmy 25-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering & eerlijke prijs voor mijn producten

Nadat ik het internet had afgestruind naar de nieuwe GOPRO HERO 5 en FEIYU TECH G5 kwam ik op cameranu.nl uit! Wat mij direct opviel was dat alle producten op voorraad waren en dat ze binnen 1 werkdag konden leveren. Vervolgens zag ik dat mijn gekozen producten een langere garantie kregen bij cameranu.nl ... TOP! Ik heb mijn bestelling geplaatst en de dag erna kwam deze netjes ingepakt aan.
-Prijs producten 10/10
-Levering 10/10
-Verzending 10/10

Eduard Wagtelenberg 25-07-2017 Via de website gekocht

Top de zelfde dag nog in huis

zocht een plastic beschermkapje voor mijn Nikon D700, bij cameranu hadden ze het op voorraad en bestond de mogelijkheid om het gratis (normaal 1,99) nog dezelfde dag thuis te laten bezorgen daar heb ik gebruik van gemaakt. Helemaal TOP!!

AdB 25-07-2017 In de winkel gekocht

Behulpzaam, geduldig, adviserend

Reden voor bezoek was aankopen van vlogcamera en bijbehorend statief. Met enig vooronderzoek naar de winkel gegaan en daar gevraagd voor advies. Medewerker liet verscheiden producten zien, variërend in kwaliteit en prijsklasse. Daarnaast ook veel mogelijk betreft betaling (pro-forma factuur ipv direct betalen). Uiteindelijk wilde ik toch contant betalen, geen probleem. In totaal drie keer langs geweest voor advisering, betalingswijze en uiteindelijke betaling. Alle drie de keren vriendelijk geholpen.

p. van den berge 25-07-2017 Via de website gekocht

dubbele bestelling batterij probleemloos verholpen

De keuze voor cameranu.nl was eenvoudige: gewoon het goedkoopst. De bestelling had ik per ongeluk dubbel gedaan en betaald. Nog voor de verzending kon dit verholpen worden en binnen een dag had ik mijn batterij in huis. Top!

Marlies 24-07-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Makkelijke site, alles goed vindbaar en up to date. Ik vind het ook wel fijn dat je tot 23.59 uur kan bestellen en dat het dan de volgende dag binnen is.

Larissa 24-07-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Duidelijke webshop waar alle info die je zoekt is te vinden. Het bestellen verliep voorspoedig en de volgende dag had ik mijn camera zorgvuldig ingepakt in huis. Via de email ontving ik bevestiging en factuur. Ik ben erg blij met mijn aankoop!

Gommers 24-07-2017 Via de website gekocht

Not amused

Net voor onze vakantie een nieuwe camera gekocht bij cameranu.nl omdat mijn spiegelreflex problemen begon te vertonen bij laatste gebruik. Bij het openen van mijn pakket viel recht op dat het zegel verbroken was van de doos waar de camera in zat. Ik gebeld maar men vond dit blijkbaar heel normaal en men zag het probleem er niet echt van in, was er een reden om aan te nemen dat hij niet ok was? Eigenlijk niet nee, maar het zegel is verbroken dus het voelt aan als een tweede hands camera. Maar wat is mijn probleem als hij er goed uitziet? Uh... tweede hands camera!! Korting misschien? Nee, want het is geen tweede hands, dat kan ik hier in onze gegevens zien. Tja, en dat moet je dan maar op zijn mooie blauwe ogen geloven? Wel een mailtje gekregen dat ik de melding heb gemaakt, maar that's it! Ik vind dit zeker niet netjes. Maar de volgende dag op vakantie dus ik heb het maar geaccepteerd. Tijdens de vakantie besloten dat ik toch ook voor de adapter ga om mijn lenzen van de spiegelreflex te kunnen gebruiken voor de systeemcamera als we later dit jaar naar Ijsland gaan. Dus ook al was ik niet blij, toch maar op zoek gegaan voor de bewuste adapter, eerst op de sitevan cameranu.nl, niet te vinden. Vervolgens naar Google om te zien waar wel, (Canon Mount Adapter EF-EOS M) zowaar, toch ook bij Cameranu.nl. Ik heb hem daar besteld omdat daar de camera ook vandaan komt, maar het irriteerde flink dat hij daar aangeboden werd met een korting als hij in combinatie met de camera gekocht werd als bundelverkoop, terwijl ik deze optie (aanbieding) niet voorbij zag komen toen ik de camera kocht (overigens met een vette bundel van extra batterij, sd kaart, screenprotector, uv lens en tas) Dus ipv rechtstreeks via Cameranu.nl te zoeken en te bestellen kan je beter even googlen of Cameranu misschien nog meer verkoopt als alleen de op hun site aangeboden artikelen. Raar eigenlijk toch!?! Heeft me toch 50 euro door de neus geboord.

Kees G 24-07-2017 Via de website gekocht

Stevige selfiestick/monopod

Snelle levering en duidelijke foto's op de website.
Ik was op zoek naar een selfiestick/monopod voor mijn Xiaomi 360 graden camera, waarbij het de bedoeling was dat deze geen uitsteeksels had en een klein schroefgedeelte voor onder de camera. daardoor is de stick niet te zien op de 360 graden foto's.
Blij met mijn Manfrotto Xtreme selfiestick. :-)

M 24-07-2017 Via de website gekocht

Titel: Prima service & niet duur

Duidelijke website. De camera die ik zocht was 60 Euro goedkoper dan waar dan ook. Pakketje keurig op snel geleverd. Prima service & niet duur.

J.Kiel 23-07-2017 In de winkel gekocht
Urk

Prachtige winkel met een groot assortiment!

Door goed te googelen op de site gekomen, keek mijn ogen uit. Enorm groot assortiment met duidelijke beschrijvingen. Je raakt getriggerd door alles wat er te koop is. Door de gebruiksvriendelijke site een goede keuze gemaakt. Ook diverse aanbiedingen waaruit ik de beste koop voor mij kon uitkiezen. Uiteindelijk naar een filiaal gereden om mijn koop te doen. Door deskundig personeel werd ik geholpen en ben zeer tevreden over mijn aankoop. De Sony cybershot HX 400v, een mooie compacte camera die supermooie foto's maakt, makkelijk in gebruik heeft en zeer veel mogelijkheden biedt. Camera.nu is de winkel waar je waar voor je geld krijgt!

Lisette 23-07-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en goede service

Snel en heel netjes geleverd, de producten worden goed beschermd verpakt. Bij de eerste bestelling was er een probleem met het product. Zeer vriendelijke klantenservice en keurig opgelost; ik kon het product terugsturen en kreeg binnen een week een nieuw product.

23 juli 2017 23-07-2017 Via de website gekocht

Hartelijk dank

Fijn om zo vlot geholpen te worden en duidelijk te volgen wanneer je pakketje wordt afgeleverd.
Onderdeel is in gebruik genomen en werkt naar tevredenheid.

okkytje 23-07-2017 Via de website gekocht

snelle service

prettig winkelen, snelle chat help, als je wat vraagt krijg je of direct antwoord, of later via de mail.

Raymond Brettschneider 22-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goed product!

Snelle levering en goed product. Ik kon op de website goed vinden wat ik zocht en producten vergelijken. Erg tevreden met mijn aankoop.

I. den Houter 22-07-2017 Via de website gekocht

slechte kwaliteit

De eyecup DK20 die ik besteld had, was na een paar dagen al kapot. Ik had gekozen voor deze website omdat het zo goedkoop was. Maar goedkoop was dus duurkoop
Officiele reactie van CameraNU.nl 26-07-2017

Beste mevrouw den Houter,

We hebben elkaar telefonisch gesproken en het probleem met u opgelost. Graag tot ziens in onze (web)shop!

Groet, CameraNU.nl

Vince 22-07-2017 Via de website gekocht

Mooi product en snel geleverd

Ik heb afgelopen week hier mijn oogschelp gehaald voor mijn nikon d3300. Het vinden van de oogschelp op de site was erg gemakkelijke en er stond netjes in de beschrijving bij voor welke type cameras het waren, niet alle website gaven dat dus dit waren pluspunten. Ook was de betaling erg gemakkelijk te volgen en kreeg je netjes een mail van alles wat ze met je product gedaan hebben. Kortom top winkel!! En zou het zeker aanbevelen

Ronald 22-07-2017 Via de website gekocht

Snel en voordelig

Op de site van CameraNU.nl is het eenvoudig zoeken naar het gewenste artikel. Prijs en service zijn zeer goed. Levering conform afspraak.

Paul dauwen 21-07-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Ondanks mijn eerste ervaring met deze shop krijgt die van mij een dikke 10. Vriendelijk,correkt,en erg snel!

Rob 21-07-2017 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

De levering was correct en snel. Het product "rainsleeve" zal waarschijnlijk goed van pas komen bij het maken van foto's in het noorden van het regenachtige Schotland.

Jo v.d.laarschot 21-07-2017 Via de website gekocht

We zijn zeer tevreden .

Overzichtelijk fijn om iets uit te zoeken.als je niet precies weet wat goed is.dat is prima gelukt.we zijn tevreden.

Jose 21-07-2017 In de winkel gekocht
Soest

Klant is hier koning!

Al eerder heb ik online wat dingen besteld maar het werd tijd me te laten adviseren over een nieuwe camera. Ik werd uitstekend geholpen qua advies. Ik had mijn huidige camera meegenomen vooral ook omdat de sensor wat vuiltjes had. Direct werd het door hen schoongemaakt,

Resul 21-07-2017 Via de website gekocht

Service zoals t hoort

Levering was prima in orde. Site vond ik gebruiksvriendelijk. Gevonden wat ik zocht en de prijs was ook de goedkoopste.

Karen Nipperus 21-07-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare en super geweldige service

Ik heb verschillende malen bij CameraNU.nl besteld en tot op heden geen spijt van. Goede advisen , goede uitleg snelle service. Als je het pakket via de koerierdienst laat bezorgen houden ze je echt op de hoogte per mail waar de koeriersdienst is. de artikelen worden goed verzorgd en goed verpakt verstuurd.

ik wet wel waar ik mijn foto spullen koop ben heel erg blij met jullie

Lub Barends 21-07-2017 In de winkel gekocht
Cameranu.nl Urk

vakkundig en klantvriendelijk

Ik ben al vaker bij Cameranu.nl geweest en elke keer was het eigenlijk hetzelfde positieve liedje. Bij je aanschaf wordt je voorzien van allerlei nuttige tips en/of advies. Vriendelijke mensen met verstand van zaken. Ik blijf hier gewoon terugkomen voor mijn fotografie-attributen.

Phillip 21-07-2017 Via de website gekocht

Super Service

Ik was op zoek naar een objectief voor mijn Nikon AW1 outdoor camera
Door de goede en deskundige info welke mij telefonische werd gegeven was ik snel overtuigd
Het is de1 Nikon 10-100mm f/4.5-5.6 VR PD-Zoom Solo Zwart objectief geworden welke fantastisch goed zijn werk doet.
Ik ben zeer tevreden

John tier 21-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service

De winkel kent een snelle levering hij ligt centraal in Nederland is goed bereikbaar ik zou deze winkel zeker aanraden

Hans 20-07-2017 Via de website gekocht

Supersnel en prima tracking

Aankoop volgende dag al in huis. Ondertussen op de hoogte gehouden van elke stap in het bestel- en verzendproces. Top!

Danny van Wieren 20-07-2017 Via de website gekocht

In één woord ; FANTASTISCH

Dit is niet de eerste keer dat ik wat online heb besteld aan electronica via het internet. Alleen deze keer was ik wel zeer verrast over de optimale servive. Ik ben zeer vriendelijke geholpen door de klantenservice, en het geduld wat werd getoond vond ik zeer plezierig. Ik heb het op het allerlaatste moment ( 23:35 ) nog besteld, en de volgende ochtend was ik in het bezit van mijn Nikon camera. Ik ben zeer tevreden, en raad deze website een ander zeker aan. Top!!

Victor S. 20-07-2017 Via de website gekocht

Niet alleen was Cameranu het enige Nederlandse bedrijf dat de zilverkleurige 49mm filter voor mijn X100s kon leveren, maar had ik het filter binnen 16 uur na bestelling al in huis!

Ankita 20-07-2017 Via de website gekocht

Love service!

We highly recommend cameranu. They have wide range of product and with good price. Shipping is always on time and packaging is also as all our purchase was undamaged.

Vrugt 20-07-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd, goede service.

Ik zag op deze site via surfen wat ik nodig had. Toen de koop eenmaal gesloten was werd het geleverd.

Daan Venmans 20-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

De algemene ervaring van de webshop is super. Het werkt goed en snel, en alle afbeeldingen zijn goed te vergroten. Vele producten hebben zelfs een 360° functie waarbij je het product volledig kunt bekijken. Dit is vele malen beter dan een concurrent zoals Kamera-Express. Iedere pagina laad veel sneller bij CameraNu, terwijl er veel betere fotos op staan. Soms is de informatie eronder wat beknopt, maar een review op YouTube vind je zo.

Het is uiteindelijk een 9 geworden, omdat omruilen van artikelen toch een aantal keer verkeerd is gegaan. Dat is het enige wat ik zou willen verbeteren aan CameraNu. Voor de rest: Perfect!

Paul1000 20-07-2017 Via de website gekocht

Top en dat zonder verzendkosten

mooie aanbieding voor een reisstekker en powerbank in één. bij meer winkels te koop maar altijd met verzendkosten en hier gelukkig niet

Jan buitenga 19-07-2017 In de winkel gekocht

Fijne fotowinkel

Niet voor het eerst in Urk maar toch weer verrast door de vakkennis van het personeel, het aantal goederen in de winkel en de uitstekende service. Eerder heb ik al aangegeven dat ik geweldig werd geholpen bij het vervangen van een defecte lens (eigen schuld), nu bij de aanschaf van een nieuwe lens, die ik juist op basis van eerdere ervaringen bij Cameranu.nl kocht.

Hallo. Hees 19-07-2017 Via de website gekocht

Goede en behulpzame medewerker

Heb deze keer maar twee hele kleine aankopen gedaan (afdekkapje voor flitsschoen) maar werd aan de telefoon hartstikke goed en professioneel te woord gestaan en geholpen.
Was de tweede keer dat ik iets bestelde.
Ik hoef een volgende keer niet na te denken waar ik aankopen ga doen voor fotospullen.

SiRa 19-07-2017 Via de website gekocht

Beloofd is beloofd

In de loop der tijd al verschillende artikelen bij Cameranu.nl besteld van goedkoop tot duur. In alle gevallen zijn de artikelen binnen de beloofde tijd thuis gearriveerd. De artikelen worden goed verpakt en keurig op tijd thuis afgeleverd. Pluim! voor dit team.

Alles netjes 19-07-2017 Via de website gekocht

Keurige service

Keurig geholpen en ook na een error in mijn camera prima te woord gestaan. Alleen jammer dat er voor betaling met credit card extra wordt gerekend helemaal op een bestelling van bijna 1000 euro. Dit is nogal ouderwets. Verder niets aan te merken.

Lars 19-07-2017 Via de website gekocht

Prima en zeer snelle service.

Informatie op de site is zeer volledig, je kunt goed kiezen. De betaalmogelijkheid is zeer makkelijk en die snelle bezorging is zeker een punt waar ik vaker gebruik van ga maken. Had niet verwacht dat een webshop zó punctueel kon zijn, complimenten!

Peter 19-07-2017 Via de website gekocht

Dit is nog eens waarmaken wat je beloofd

In de morgen besteld via internet, direct zichtbaar of het item in voorraad is.

Na de betaling onmiddellijk bevestiging en verwerking bestelling.
Daarna steeds op de hoogte gehouden van de voortgang.

Inpakken en aanbieden aan vervoerder
Vervoerder houd je op de hoogte van de voortgang
Tijdstip van aanleveren keurig aangegeven
En......bijna op de minuut nauwkeurig afgeleverd (klasse)

Was mijn eerste keer bij deze firma, maar zal zeker niet de laatste keer zijn.