Deze score is berekend op basis van 2781 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

D.P.E Luijcks 03-07-2018 Via de website gekocht

goede kwaliteit, prijs. compact in de hand, en scherp beeld

Op zoek naar een goede compacte verrekijker vonden we, via kieskeurig. nl, snel deze winkel van cameranu.nl bij de goedkoopste en snel leverbare zaak.
dit hebben ze ook waargemaakt, er was een goede communicatie en op internet was het pakket te volgen via leveringscode, snelle levering, was goed verpakt met luchtkussentjes.
we zijn dus zeer tevreden.

Laurens 03-07-2018 Via de website gekocht

Snel besteld, snel geleverd

CameraNu heeft een gigantisch aanbod voor zowel de amateur als de professional fotograaf. De webshop oogt vriendelijk en het is gemakkelijk om het gewenste product te vinden. Bestellen is een fluitje van een cent en de betaalmogelijkheden zijn overzichtelijk. Het product was goed verpakt en snel geleverd door PostNL. Bedankt en tot de volgende keer!

Marcel 03-07-2018 Via de website gekocht

Goede duidelijke vriendelijke service

De site van CameraNu is duidelijk en en overzichtelijk. De mensen die je aan de lijn krijgt zijn altijd vriendelijk hoe vaak je ook belt. En als ze de vraag niet kunnen beantwoorden zoeken ze het voor je uit en komen met een gepast antwoord .Wat ik besteld had was eerst tijdelijk uitverkocht. Ze houden je goed op de hoogte wat de stand van zaken is.

Kees 02-07-2018 Via de website gekocht

Keurig en snel

Bestellen ging makkelijk ook betalen was zo gedaan en het pakketje was er een dag later al. Alles zoals beloofd dus keurig geregeld

A.Otter 02-07-2018 In de winkel gekocht

Perfecte informatie en aandacht

Geweldige keuze in camera's en goede informatie en adviseerd en de beslissing aan de klant overlaat.

Ruy Horta 02-07-2018 Via de website gekocht

Scherp geprijsd en snel bezorgd.

Cameranu heeft een breed assortiment op voorraad, tegen zeer scherpe prijzen en snelle levering. Vandaag besteld, morgen bezorgd. Een van mij vaste verkooppunten voor camera artikelen.

Casper de Droog 02-07-2018 In de winkel gekocht

Top service

Sony hdr-cx625 bij Cameranu gekocht vanwege de goede adviesen die ze geven en denken graag met je mee. Ging eerst voor een ander model, met doorvragen een model hoger gekozen met meer mogelijkheden i.v.m. mijn wensen die ik op termijn heb.
Zou iedereen aanraden om bij cameranu je spullen aan te schaffen, zowel telefonisch, chat, email als in de winkel krijg je topservice tegen goede prijzen waar ze graag met je mee denken.
Kom hier al een aantal jaren en altijd goede advies en topservice gekregen.

Fieke 02-07-2018 Via de website gekocht

Ik ben heel tevreden over de camera. Goede omschrijving van het product en een fijne site. De camera heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Inge 02-07-2018 Via de website gekocht

Super service en bezorging!

Wat een overzichtelijke webwinkel, alles is gped te vinden!
Ook ben ik erg tevreden met de super snelle bezorging!

Jan-Willem Prinsen 02-07-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering en alles compleet!

Goede vergelijkingsmogelijkheden en correcte informatie. Vooral ook de diverse camera's die ik als beginner zo goed op een rijtje kon zetten.

J.w. Kooi 02-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service en erg behulpzaam

Ondanks mijn vele vragen en foutieve bestelling bleef de service goed en snel. Het was zelfs mogelijk een zending op het laatst aan te passen zonder dat dit gevolgen had voor de levertijd. Op en top service!

R.Nagtegaal 02-07-2018 Via de website gekocht

Snel en goede webshop

Als ik iets nodig qua fotospullen dan kom ik altijd al snel uit bij Cameranu.nl , hier kun je rustig rondkijken en je oriënteren zonder dat een verkoper in je nek hijgt en alles staat heel duidelijk omschreven dus je kan alles gewoon zelf .
Kom je ergens niet uit dan is er altijd nog de klantendienst die je verder helpt (bij mijn vorige camera hulp gehad).
Deze duidelijkheid is voor mij ook 1 van de belangrijkste reden waarom ik steeds uitkom webshop want ik ben geen professionele fotograaf dus veel termen zijn voor mij dus acrabadabra en na mijn vorige Canon camera wilde ik een nieuwer model en tja die vind ik dan gewoon wederom bij cameranu.nl voor de beste prijs .
Ik zal dus nog lang klant blijven hier (alhoewel geen hele grote klant omdat ik geen prof ben) gewoon omdat ik hier altijd vind wat ik zoek.

Red 02-07-2018 Via de website gekocht

Top zoals gewoonlijk!

Bij CameraNU worden wij altijd goed geholpen. Ook als er een keer een defect is dan wordt dit altijd keurig opgelost!

Nabil 02-07-2018 Via de website gekocht

Top service

Cameranu.nl heeft mij altijd super netjes bijgestaan met elke aankoop die ik bij ze heb gedaan. Klantvriendelijke en duidelijke service, je weet precies waar je aan toe bent en ze hebben zo goed als alles op voorraad. Mijn absolute nummer 1 hier in Nederland.
Mijn laatste bestelling was een Zhiyun Crane 2 en ik kreeg deze de volgende dag netjes op tijd geleverd. Top product voor een goede prijs.

Koen 02-07-2018 Via de website gekocht

Foutje gemaakt .... cameranu lost het voor je op

Ondertussen kennen ze mij waarschijnlijk al bij cameranu.nl. Twee keer een vergissing gemaakt tijdens mijn bestelling en twee keer een super vriendelijke dame aan de lijn om het probleem voor me op te lossen.
Zonder problemen de nodige aanpassingen gedaan en de volgende dag de juiste levering in de bus gekregen. Top service. Als ik één puntje van kritiek mag geven: Indien er een retour van materiaal moet gebeuren is dit 'verschrikkelijk duur' vanuit België. Mocht het retourbeleid nog iets aangepast kunnen worden en deze retour gratis kunnen laten verlopen dan denk ik dat alle andere websites al beter hun boeken neerleggen.

Pieter 02-07-2018 Via de website gekocht

Perfecte service bij tegenvallend product

Had een GPS tracker voor mijn Nikon camera besteld bij cameranu.nl.

Deze werd voor n scherpe prijs snel bezorgd. Hij deed het ook prima echter na de eerste dag was de miniconnector afgebroken terwijl deze nog in de camera in mijn tas zat. Een tegenvaller!

Contact opgenomen met de service afdeling via de email: ik kon hem zonder probleem terugsturen (antwoordnummer = gratis ) voor een ander exemplaar met het advies de stekker er niet in te laten. Binnen een paar dagen had ik een nieuwe tracker binnen. Ook werd ik steeds op positieve toon te woord gestaan.

Perfecte service!

Conrad 02-07-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Zeer snelle verzending en ontvangst. Nog geen slecht ervaring gehad. Site is duidelijk en de artikelen zijn goed geprijsd.

Reinoud 02-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en uitstekende prijs!

Ik heb een externe harde schijf besteld. Hiermee was cameranu.nl niet alleen de goedkoopste, maar werd deze ook nog eens de volgende dag al geleverd.

Sander 02-07-2018 Via de website gekocht

TOP SERVICE

Mijn bestelling moest ik snel hebben vanwege mijn naderende vakantie. Helaas bleek het toestel tijdelijk niet voorradig. Nadat ik contact had opgenomen heeft cameranu.nl het toestel toch snel, met voorrang, kunnen versturen zodat ik het toestel op tijd heb voor mijn vakantie. Ook het afleveradres kon snel veranderd worden.
Dit allemaal binnen een half uur via e-mail.
Complimenten voor deze service.

Ik kan nu met een top toestel voor een scherpe prijs met vakantie.

accu 02-07-2018 Via de website gekocht

Goede kwaliteit voor een eerlijke prijs

levering op afgesproken tijdstip. Goede verpakking voor de breekbare spullen. Wat er beloofd wordt is bij ons waar gemaakt, dit maak je vaak genoeg met webshops anders mee.

Mr. M 02-07-2018 Via de website gekocht

Helaas niet beetje teleurstellend

Voor het eerst een tweedehands Nikon objectief besteld via deze webwinkel. De 16-85 VR zoom lens arriveert op tijd maar niet in originele verpakking en met maar een minimale bescherming.

Lens is optisch in orde maar het rubber van de zoomring zit gedeeltelijk los. Dit is een gedeeltelijk defect en lijkt me niet tot de gebruikelijke sporen bij een occasion horen.

Vanwege de optische kwaliteit besloten de lens toch maar te houden en zelf het rubber zorgvuldig vastgelijmd.

Officiele reactie van CameraNU.nl 02-07-2018

Beste Mark,

Dank voor je review, en jammer dat we je hebben teleurgesteld. We hebben je telefonisch al even gesproken en onze excuses aangeboden.
Bij occasions wordt vaker geen originele verpakking meegeleverd, maar als deze wel aanwezig is vermelden we dat bij de omschrijving van het product. Dat de lens onzorgvuldig is verpakt nemen we hoog op, want we willen er juist alles aan doen om je bestelling in goede staat te bezorgen.
Dat het rubber van de lens los zat hadden we natuurlijk moeten zien, en het spijt ons zeer dat dit gemist is. Je gaf aan dat de lens verder prima in orde is, en dat je er voldoende vertrouwen in hebt om de lens te houden.

We hopen dat je er op vertrouwt dat we het met je hadden opgelost als je ons dit meteen had laten weten, en waarderen sowieso de moeite die je hebt ondernomen om ons op de hoogte te brengen.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Snelle levering, groot gemak! 02-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Ik had last-minute een geluidssetje nodig voor bij mijn camera. Het bestellen ging heel makkelijk en de spullen werden heel snel geleverd. Prima service!

Nicole 02-07-2018 Via de website gekocht

snelle levering !

ik had mijn bestelling super snel in huis, en er ontbrak iets aan mijn bestelling maar ook de klachtenafhandeling was heel snel geregeld en het ontbrekende part was heel snel nagestuurd

BJT 02-07-2018 Via de website gekocht

Top levering

Bij het bestellen was een van de artikelen niet op voorraad waar keurig over gemaild werd met de vraag of een deellevwring of complete levering gewenst was. Omdat de filters niet gebruikt kunnen worden zonder de filterhouder, voor compleet gekozen in se veronderstelling dat het wel een weekje zou duren. Echter, binnen drie werkdagen had il de complete bestelling binnen: super!

Webbiker 02-07-2018 Via de website gekocht

Snelle correcte levering.

Prima website , met uitgebreide en goede informatie.
snelle levering van producten.
Veel keuze in alle prijsniveaus.

djat 01-07-2018 Via de website gekocht

netjes op tijd goede service

Ik zzocht dezelfde camera als ik die ik had en jullie hadden die zelfs nog stukken goedkoper als andere sites

BigDen 01-07-2018 Via de website gekocht

Blij jullie website gevonden te hebben!!!

Ik had snel een goede printer nodig! Nooit aan cameranu gedacht maar mijn browser maakte mij nieuwsgierig.De consumentenbond had de printer hoog in de vaandel en Camernu was het goedkoopste. Dus bestellebn maar, optijd geleverd met alles daarop en daaraan. Echt tevreden wat meer wil je? IK niet veel meer.

Inez 01-07-2018 In de winkel gekocht

Fantastische keuze begeleiding!

Wisten wel wat we wilden, maar niet precies met welke producten dit te behalen. We twijfelden over een aantal opties. Er werd eerst een inventarisatie gemaakt van wat we wilden en welke body en lens een goede aanvulling zou zijn op de huidige apparatuur en lenzen. En wat de voors en tegens waren van de verschillende keuzes. Zo kwamen we tot een hele mooie aankoop en aanvulling van onze huidige apparatuur. Niet zomaar een advies over goede apparatuur maar specifiek op wensen en gebruik en geheel aangepast aan onze wensen!
Ook top geholpen door de klantenservice toen we vooraf belden voor reservering producten.

RvdN 01-07-2018 Via de website gekocht

Snel, goedkoop en gewoon goed

Al meerdere malen iets besteld bij Camera Nu, altijd keurig op tijd geleverd. Assortiment is prima, en geen verzendkosten is een groot pluspunt voor goedkopere artikelen

Lou 01-07-2018 Via de website gekocht

Super service en supersnelle verzending

Overzichtelijk en duidelijke site, je kunt als je vragen makkelijk contact krijgen met camera.nu.
De site wijst zich geheel van zelf, zelfs voor digibeet als ik lukt het om simpel wat te bestellen.
Een dag later was de bestelling al binnen top service.

Hermi Sahuleka 01-07-2018 Via de website gekocht

Service zoals wij het nodig hebben!

Wij zijn een Media Productiebedrijf die ook continue de vernieuwing qua techniek opzoeken. De producties die wij draaien met onze camera’s, zijn vaak afhankelijk van de ontwikkelingen. CameraNU.nl hebben de nieuwe gadgets en leveren ons net top service! Daarom kiezen wij voor CameraNU.nl.

Sydney2018 01-07-2018 Via de website gekocht

Er wordt steeds snel en correct geleverd! Bij de laatste bestelling zat ook één artikel met onbekende levertijd. Op mijn verzoek is de bestelling direct geannuleerd en het reeds betaalde bedrag snel teruggestort. Heel fijn!!!

Colette 01-07-2018 Via de website gekocht

Aankoop met n plusje

Selfiestick gekocht bij camera.nl en dat had op 100 andere plekken ook gekund. Maar wat deze webshop voor mij extra symphatiek maakt is dat je bij t afrekenen kunt kiezen om 1,- te doneren voor n goed doel. Dat zou iedere webshop moeten doen toch? En verder: prima levering, prima prijs.

toine 01-07-2018 Via de website gekocht

sony action cam mount via camera.nu

duidelijke website waar het gewenste artikel zo gevonden was en snelle levering. heb het al getest en werkt prima

Sander 01-07-2018 Via de website gekocht

top service!

Heb via de webshop en L bracket gekocht voor m'n camera. Dezelfde dag nog, was het pakketje al verzonden en had ik het snel in huis!! Ook de website is zeer gebruiksvriendelijk.

Rick 01-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service!

Twijfelde over verschillende statieven voor Falcon Eyes. Qua prijs en specificatie verschilde ze nauwelijks. Met telefonisch overleg heeft de medewerker van Camernu mij de verschillende voor- en nadelen kunnen uitleggen van de verschillende types voor mijn gebruik. Ze hebben echt veel kennis van producten en fotografie en helpen mee te zoeken naar het product wat het beste bij je past. Na de online bestelling waren de producten de volgende dag al binnen!

Daphne den Os 01-07-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering en uitstekende service!

Wederom mijn bestelling de volgende dag in huis! Zo ontzettend fijn dat de "op voorraad" indicatie altijd juist is en je niet telerugesteld wordt doordat je bestelling achteraf toch niet gelijk verzonden kan worden.
Netjes verpakt en altijd goed op de hoogte gebracht over de verzending met (indien van toepassing) een track & trace code. Cameranu is absoluut een aanrader!

Dyan blezer 01-07-2018 Via de website gekocht

Motor van een lens kapot. Heb s'avonds nog kunnen bellen en retour sticker gekregen. Dag erna op de post gedaan en 3 weken gerepareerd terug. Perfecte service.

Esther Vinju 30-06-2018 In de winkel gekocht
Urk

Goede service en betrouwbaar!

Met mijn reeds vele bezorg- en afhaalbestellingen ben ik meer dan tevreden over deze winkel. De pro afdeling weet waar ze het over hebben en geven goed en juist advies.
Bestellingen zijn altijd vlot bezorgd en tegenwoordig kan het zelfs dezelfde dag nog worden bezorgd! Top!

Bob 30-06-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed

Gewoon een goede en duidelijke webshop met veel aanbod en kennis op het gebied van fotografie. Niks mis mee!

Olav Marchand 30-06-2018 Via de website gekocht

Bovenverwachting!!

Er wordt vaker snelle levering beloofd bij online aankopen. De levering was precies volgens verwachting! Keurig netjes verpakt, op de juiste tijd en met een goede bezorgdienst (niet DHL..)

Claire 30-06-2018 Via de website gekocht

Razend snel

Wandelbroek gekocht tegen superprijs en volgende dag al geleverd... onberipselijk!!! Dit smaakt naar nog

Ger 30-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, maar matige service

Camera werd snel geleverd en in degelijke verpakking.
Helaas kreeg ik de camerariem met geen mogelijkheid door het bevestigingshaakje. Na uren prutsen de klantenservice om advies gevraagd. Hun (enige) reactie: wij hebben het bij een vergelijkbare camera geprobeerd en geen probleem ondervonden. Fijn voor hen, maar dat loste mijn probleem niet op. Ik had betere service verwacht. Uiteindelijk is het me na uren prutsen met schroevendraaiertjes en pincetjes uiteindelijk wel gelukt, maar de camerabody heeft daardoor wel wat krasjes opgelopen. Jammer, met wat betere ondersteuning van de klantenservice was dit waarschijnlijk te voorkomen geweest.

Officiele reactie van CameraNU.nl 02-07-2018

Beste Ger,

Hartelijk dank voor de review, en jammer dat we je op het vlak van service toch hebben teleurgesteld. We hebben de mail er bij gezocht, en we vragen daarin iets meer uitleg over het probleem. Daar hebben we helaas geen reactie meer op ontvangen, maar misschien hadden we beter even kunnen bellen om te overleggen.

Het spijt ons dat we je hebben teleurgesteld, dat was uiteraard niet de bedoeling. We sturen je ter compensatie van het ongemak in ieder geval een kleinigheid toe.

Met vriendelijke groeten,
CameraNU.nl

peter 30-06-2018 Via de website gekocht

Binnen 24 uur.

Cameranu doet wat het beloofd. Variabel grijsfilter besteld. 's Avonds besteld en de volgende dag in huis. Post NL was zo snel, dat ik niet eens hoefde te tekenen voor ontvangst. Werd zo door de bus gegooid. Fantastisch product. Resultaten zijn prima. Bedankt!!! en tot de volgende bestelling.

Pieter 30-06-2018 Via de website gekocht

Goede service!!

ik vind het een goede site, ze hebben echt bijna alles en het is de dag erna al in huis. Alles is goede kwaliteit voor een niet al te hoge prijs, ze hebben ook veel leuke prijsacties.
kortom: gewoon top!

Sander Zoutman 29-06-2018 Via de website gekocht

Meer dan geweldige service!

Echt een geweldige shop met een gigantische voorraad! Alles direct leverbaar en mocht het toevallig voorkomen dat een product niet op voorraad is dan ontvang je super snel een excusses en voorstel voor een eventueel vervangend product! Heel netjes!!

J.Houwen 29-06-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Sony A7 R II

Daar we voor een ander fototoestel gingen ,toch besloten naar de winkel te gaan aldaar uitgelegd waar het toestel aan moest voldoen, is de verkoper ruim een uur bezig geweest en ons diverse toestellen laten testen, dat maak je niet vaak mee! We zijn met al onze vragen keurig en netjes geholpen , dit vinden wij prettiger om in een webshop iets te moeten uitzoeken , we zijn dan ook erg blij met deze zaak We zijn uiteindelijk met de SonyA7rII de deur uitgegaan en super blij mee .

jarno 29-06-2018 Via de website gekocht

super winkel

ik heb deze maand een Sony camera besteld. de service was super en ook super snel binnen.
de acties zijn goed zou nergens anders willen bestellen.

Richie Gibson 29-06-2018 Via de website gekocht

Helemaal top!!!!

Had s’avonds laat nog net binnen de tijd twee mooie filters besteld en gewoon de volgende dag in huis!! Keurig ingepakt!!! Heb mijn filters online gekocht, daar wordt al duidelijk genoeg uitgelegd wat het effect is.

Reinder 29-06-2018 In de winkel gekocht

Handige tas gekocht met alle geduld van de verkoper

Zocht een lichte tas waarin mijn EOS 5D MKIII met lens paste. Had voor die tijd al een aantal mogelijkheden uitgezocht, maar wilde het resultaat van mijn keuze in het echt zien en voelen. Bij CameraNu namen ze alle tijd en lieten nogal wat tassen vanuit het magazijn aanrukken. Uiteindelijk geslaagd met een tas van LowePro. Prima zaak en geduldige mensen daar.