Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jos 03-07-2017 Via de website gekocht

Goed, snel, professioneel en scherp in de prijzen

Op zoek naar de GoPro Hera 5 Back Karma Grip kreeg ik steeds te horen dat deze niet meer leverbaar is.. CameraNu leverde hem dezelfde dag nog aan me uit..

Jan 02-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering. Gunstige prijs en altijd op voorrad

Duidelijke overzichtelijke website. Snelle levering en eigenlijk altijd het bestelde artikel op voorraad! Prijs is ook zeer gunstig.

Thyra 02-07-2017 Via de website gekocht

Snel & handig

Mijn bestelling kwam erg snel binnen, werd zelfs op maandag geleverd.
Duidelijke site, waar ik handig kon vinden wat ik nodig had.

FH 02-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goed en klantvriendelijk bedrijf

Cameranu.nl heeft al jaren een zeer goede naam, en terecht. Ze leveren keurig op tijd en zijn zeer klantvriendelijk. Daarnaast biedt het assortiment veel keus. Kortom een ideale webwinkel voor je cameraspullen!

J.Bastein 02-07-2017 Via de website gekocht

Item was wat ik er verwachte.

Ik heb voor deze winkel gekozen is dat het had wat ik zocht tegen een voor mij betaalbare prijs. Ik was al langer van plan het item te kopen.

Lenny 01-07-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie

Uitgebreid assortiment. Helaas ging er iets verkeerd in het verzendproces waardoor de aflevering vertraagd werd. We werden echter netjes op de hoogte gehouden d.m.v. berichtjes. Uiteindelijk met 1 dag vertraging gekregen. Tevreden!

Anand Johannes 01-07-2017 In de winkel gekocht
URK

Deskundige begeleiding bij je aankoop

CameraNU is een winkel waar je op deskundige en begrijpelijke wijze wordt geadviseerd tot aankoop van een product dat bij jou past.
De verkoper gaat uit van de vraagstelling van de klant en adviseert van daaruit met veel kennis en inzicht.
Het extraatje van 5 jaar verzekering is mooi meegenomen!
Het assortiment is enorm!

Pul 01-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

Kwamen voor een camera voor onze dochter bij deze winkel uit als scherpste voor dit type camera. En het werd dezelfde dag nog geleverd zonder bijbetaling. top!

André 30-06-2017 Via de website gekocht

voor herhaling vatbaar

ik was op zoek naar enkele accessoires voor mijn DSLR. Via Beslist.be kwam ik bij Camera.NU terecht en het viel me meteen op de de accessoires die ik nodig had stuk voor stuk beduidend goedkoper waren dan bij de andere shops waar ik normaliter eerst ga zoeken. Ik heb dinsdag meteen mijn bestelling geplaatst en vandaag (vrijdag) heb ik alles in huis, inclusief een screenprotector die niet voorradig was. Uiterst snelle en verzorgde afhandeling van mijn bestelling dus. Ook als er vragen per mail gesteld worden, wordt er snel en vakkundig geantwoord.
Enig puntje van kritiek: je kan er wel met Visa, Paypal of bankoverschrijving betalen, maar niet met Bancontact / Maestro. Vandaar de 9/10

Els Dijkstra 30-06-2017 In de winkel gekocht
het filiaal op Urk

prima service en heel vriendelijk.

Wij kozen voor cameranu omdat we er 6 jaar geleden goed geholpen werden.
Nu ook weer erheen, na even wachten met een heerlijke beker cappuccino, werden we heel prettig geholpen.
En na de uitleg en ook laten zien hoe de camera werkt, gingen we blij met een prima camera naar huis.

Michel 30-06-2017 Via de website gekocht

Snelle goed verpakte service

doordat ik met spoed het produkt nodig had, probeerde ik camera.nu, dezelfde dag nog binnen.
netjes verpakt in een doos met duidelijk adres en binnenin luchtzakjes ter bescherming van het produkt.
Het produkt was precies zoals beschreven op de website.

Sill 30-06-2017 Via de website gekocht

Veel keus. Goede service

Veel keus. Leuke bundels. Goede prijs. Snelle levering. Goede service. Zeker voor herhaling vatbaar.

T.Kramer 30-06-2017 Via de website gekocht

Fijne en vlotte service Cameranu komt na wat ze beloven

Op de site van cameranu is alles goed te vinden. Geen problemen met zoeken, duidelijke afbeeldingen en goede informatie over het produkt.
Ik had laatst iets besteld waarvan ik wist dat het niet op voorraad was. Nog geen twee uur later werd ik gebeld dat het product niet op voorraad was. Ik vertelde de vriendelijke mevrouw dat ik op de hoogte was en dat er geen haast bij was. Twee dagen later werd mijn bestelling bezorgd. Top!!
Ik ben nog niet in de winkel geweest maar weet nu al dat ik binnenkort naar Urk reis om een mooie lens uit te zoeken.

Henk 30-06-2017 Via de website gekocht

Meer dan goede service

Woensdag 22:30 een adapter voor mijn D3300 besteld. Om 22:40 een mailtje met daarin het bericht dat de bestelde adapter niet voor de 3300 is, maar de bestelling is aangepast en of ik het verschil via het Ideal-verzoek wil betalen.
Helaas kwam de volgende dag niet de adapter. Gebeld en men kon direct aangeven wat er aan de hand was. Er werd aangeboden met een spoedopdracht de adapter alsnog dezelfde avond te laten bezorgen. Omdat ik toch redelijk in de buurt van Urk was even omgereden om de adapter op te halen. Ter plaatse nog wat informatie gevraagd over een 18-270 lens. Uitgebreid uitleg gekregen over de verschillende merken. Lens aangeschaft en ook nog een nieuwe fototas. #tevredenklantenbestedenmeer

Prima service van elke medewerker gekregen. Heeft écht mijn klantverwachting overtroffen

EEuwema 30-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Via de telefoon om informatie gevraagd en goed advies gekregen. Daarna via website besteld. Product netjes geleverd en op tijd.

Harry Tammerijn 30-06-2017 In de winkel gekocht

Fantastische zaak.

Een ouderwetse fotozaak, qua service en bediening. M.a.w. er wordt alle tijd voor je genomen, er wordt goed naar je wensen geluisterd, er is veel kennis van zaken in huis en daarnaast krijg je ook nog een inruilprijs, die stukken hoger is dan in de Randstad.

roy 30-06-2017 Via de website gekocht

snelle en goede service.

om half een s'middags besteld en om half tien s'avonds in huis zoals werd aangegeven door de site tijdens het bestellen

Peter G. 30-06-2017 Via de website gekocht

Razendsnelle toezending

Ik bestelde op aanbeveling van een vriend die een jaar of twee geleden hetzelfde deed een Canon Powershot compactcameraatje en had deze al heel snel thuis. Het toestelletje voldoet prima aan de beschrijvingen en bevalt goed. Ik ben erg tevreden over cameranu.nl.

Wim 30-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en levering!

Na wat gezoek op diverse sites kwam ik toch weer op de site van CameraNu terug.

Besteld, en 4 uur later op de mat 😱

JARI! 29-06-2017 Via de website gekocht

Makkelijk product te retourneren, geld binnen een paar dagen terug gestort. NIeuw product besteld wat wel werkte naar verwachtingen!

Maaike 29-06-2017 Via de website gekocht

Super!

Erg snelle levering! Super blij met mijn nieuwe lens en zou zeker weer een nieuwe bestelling doen hier, alles te vinden voor je camera!

Jaco 29-06-2017 Via de website gekocht

Top Service

Ik zocht voor mijn sensor van men camera een schoonmaak middel om stof/viezigheid weg te halen. na een mail naar cameranu.nl werd ik goed geholpen en heb ik een aankoop gedaan en het werkte prima.

Tien 29-06-2017 Via de website gekocht

Snel en netjes

Zeer gebruiksvriendelijke webshop. Goede omschrijvingen van de producten. Snel en netjes geleverd. Veel reviews

Kramer 29-06-2017 Via de website gekocht

Na een Eizo CG2420 te hebben besteld, had ik 'm , zoals beloofd, de volgende dag in huis. Helaas kon ik 'm niet op mijn laptop aansluiten ondanks de diverse meegeleverde kabels. Na contact te hebben opgenomen met Camera.nu hebben zij uitgezocht welke kabel ik nodig had en hebben ze deze gratis opgestuurd.
Na deze te hebben aangesloten, kon de monitor verder zonder problemen installeren.

fotowillemsen 29-06-2017 In de winkel gekocht
Urk

Cameranu, voor mij de beste!!

Perfecte zaak, zowel de site, alsmede de winkel. Maar, wat heel belangrijk is in mijn ogen, de nazorg én de service. Perfect!!
Bijna uitmuntend.
Al meer dan 10 jaar klant, en zal dat zeker blijven.

Ollie 29-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle service, goed product. Betaling ging niet goed maar kreeg gelijk een mail met factuur, bedrag overgemaakt en product volgende dag in huis.
Aankoop is om powerbank met alle snoertjes in op te bergen.

Irene 29-06-2017 Via de website gekocht

Snel, attent en fantastische kwaliteit

De levering was binnen 24 uur, het product van topkwaliteit en omdat ik een opmerking geplaatst had over dat het een verjaardagscadeau was zijn ze zo lief geweest om het in te pakken. Het was de beste manier om het verjaardagscadeau te regelen!

houtenaar 29-06-2017 Via de website gekocht

prima service, zoals het hoort

Wat ik gewend ben van CameraNu: Een scherpe prijs, punctuele levering. Een product zoals je verwacht.

Ronald ter Horst 29-06-2017 Via de website gekocht

supersnelle levering...TOP service

Zonnekap en draagriem voor mijn Nikon B700 werden de volgende dag al geleverd !!!
Helaas was de zonnekap niet geschikt voor de B700 (daarom geen 10 want hij werd wel als mogelijk optie genoemd)
Maar de retour procedure en creditering verliepen super.
Kreeg ook een antwoordnummer voor de retourzending omdat het "hun fout" was.
Top service !!!

Kees Schepers 28-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en vakkundige mensen!

Cameranu.nl is bereid je te helpen met al je vragen en doet graag aanbevelingen. Levering ging verder goed en soepel. Wij gaan zeker vaker bestellen bij CameraNu.nl

Sjef 28-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige webwinkel en een schitterende winkel in Urk.

Via de webshop ben ik zeer goed geïnformeerd over de aankoop die ik wilde doen. Daarna camera eenvoudig besteld en betaald. Op mijn verzoek kon ik de camera de volgende dag in Urk ophalen. In de winkel werd ik geholpen door een zeer kundige verkoper en kreeg ik nog wat laatste tips. Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop ik geïnformeerd ben, zowel op de webshop als in de winkel.

L. ten Brink 28-06-2017 In de winkel gekocht

zeer professionele service

Zeer gedetailleerde uitleg, waarbij naast professionele kennis ook wordt meegedacht vanuit het oogpunt klant. Dit maak je tegenwoordig niet vaak meer mee.

Huubke 28-06-2017 Via de website gekocht

Prima site, top.

Prima service, geleverd binnen 24 uur, precies voor mijn vakantie wat ook de bedoeling was. Makkelijke site, snel alles te vinden, groote keuze aan producten.

Beata Van De Veerdonk 28-06-2017 Via de website gekocht

Bestelling

Goede prijzen, goede kwaliteit spullen en natuurlijk niet vergeten goede service en goede adviezen van medewerkers die daar verstand van hebben. Top!

Eva 28-06-2017 Via de website gekocht

Top service!

De informatie op de website was duidelijk en uitgebreid omschreven. Je wordt erg goed en direct op de hoogte gehouden van de levering van het product en het was de volgende dag netjes in huis. De service en uitleg, inclusief afhandeling ontzettend gebruiksvriendelijk! Ik bestel graag weer bij cameranu.nl

Marcellus 28-06-2017 Via de website gekocht

intens echt wel heel erg snel

altijd alles op voorraad en een top garantie afdeling! en een raket snelle levering dezelfde middag hadden wij ons pakketje al in huis!

Ronald van den Tempel 28-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Voor de verjaardag van onze dochter een camera besteld. Deze zou met de post worden geleverd. Alles ging voorspoedig tot de levering. Eerst gaf PostNL aan dat de levering zaterdag zou plaatsvinden, perfect ruim op tijd voor de verjaardag. Op zaterdag werd de leverdatum aangepast naar maandag, nog steeds geen probleem. Totdat het maandag werd en er ineens werd aangegeven dat de leverdatum onbekend werd.
Gebeld met CameraNU, ze hebben het uitgezocht met PostNL, dinsdag zou de camera geleverd moeten worden. Spannend, donderdag was de verjaardag, dus nog tijd zat. Maar helaas dinsdag ng steeds geen camera geleverd door PostNL.
Weer bellen met CameraNU, zij pakte het perfect op. "Wij lossen het op met PostNL, het is volkomen ons verantwoordelijkheid dat het goed bij u aankomt".
Aangezien ik in de buurt bij Urk woon ben ik de volgende dag naar de winkel gereden om een andere camera op te halen.
Uiteindelijk een heel blije dochter en een geslaagde verjaardag.

Perfecte service van CameraNU, petje af!

Spet 28-06-2017 Via de website gekocht

Simpel en snel!

Ruime keuze. Kiezen, bestellen en ontvangen en dat alles binnen 36 uur. Ook kreeg ik netjes bericht toen de chauffeur van PostNL aan de bezorgroute begonnen was en dat mijn bestelling op deze route meegenomen is. Met een track & Trace code. Makkelijk!

Carry 28-06-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie, stipt

In eerste instantie was de prijs van het artikel dat ik zocht doorslaggevend om voor CameraNu te kiezen. De afhandeling van mijn bestelling verliep vlot en de correspondentie is keurig netjes. Alle afspraken worden nagekomen.

Brambix 27-06-2017 In de winkel gekocht

Ruime keus, goed advies

Het is altijd fijn als een online aanbieder ook een fysieke winkel heeft. Na uitgebreid advies, waarbij keurig de tijd werd genomen en goed meegedacht, ben ik vertrokken met een cameratas en een nieuwe telelens. Tot nu toe zeer tevreden over beide artikelen. CameraNu is een fijne winkel met scherpe prijzen.

Mat Delarue 27-06-2017 Via de website gekocht

goede aflevering

Deze shop is een van de beste waar ik zaken mee gedaan heb.
S'avonds om 10.30 bestelling van een camera Canon 80D met nog wat extra geplaatst.
Kreeg gelijk de stand van zaken en s'morgens gelijk het bericht dat alles al verzonden was met post.nl.
Kreeg ook weer een mail met de track en kon zodoende alles volgen, wist gelijk dat het in de avond tussen 7.30 en 9.30 afgeleverd zou worden.
Klokslag 8.00 uur werdt alles mooi afgeleverd.
Stond gelijk verbaasd hoe secuur alles verpakt was en stootvast in de doos nog een doos waar de camera inzat.
Kan alleen maar lof zwaaien over Cameranu.nl, super bedrijf.

Johan 27-06-2017 Via de website gekocht

Weer top geregeld

Een fijne webshop met een fysieke winkel erachter. Dit is voor mij wel een pre zodat je bij klachten die je liever fysiek oplost ergens naar toe kan gaan. Top service en klantvriendelijk. Had laatst een betaling met creditcard gedaan en eigenlijk was ik net te laat voor accordering maar de mevrouw aan de telefoon heeft het toch nog voor mij geregeld zodat de spullen dezelfde dag nog verstuurd kan worden.

viona wilstra 27-06-2017 Via de website gekocht

top team

Ik haal al mijn producten bij cameranu.nl it omdat er 1 altijd goede en snelle levering is, ik online kan betalen.
Telefonisch advies kan inwinnen, en altijd met de juiste persoon wordt doorverbonden.
In de winkel zelf altijd klantvriendelijk wordt behandeld met veel respect en geduld.

Wanneer een product niet bevalt ook nooit moeilijk word gedaan en wordt gekeken naar iets wat wel bevalt.
Top team , top service, Ik blij

Annejet 27-06-2017 Via de website gekocht

Goede site en snelle levering

op de webshop camernu.nl was het heel makkelijk zoeken. de zoektermen werden snel en goed opgepikt in de zoekbalk en ik kon nuttige vergelijkingen maken tussen verschillende apparaten. een overzichtelijke uiteenzetting van producten. ik kon daardoor snel een keuze maken. daarna werd het apparaat dat ik kocht nog dezelfde dag geleverd en kon ik dus meteen aan de slag.

Herman 27-06-2017 Via de website gekocht

Vlot

Eenvoudig, direct en vlot vinden van de juiste omkeerringen, bestellen, snel in bezit.
Meteen kunnen toepassen in eigen project, geweldig.

Ron E. 27-06-2017 In de winkel gekocht

Snelle Service

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat deze zich op korte afstand van mijn huis adres bevindt, daarnaast op voorradig zijn van het door mij gekozen artikel. De winkel bevind zich op een industriegebied van Urk en is makkelijk bereikbaar, de winkel is overzichtelijke en er zijn meerdere servicebalies waar men op proffesionele wijze snel geholpen wordt. Bij binnenkomst moet men een nummertje trekken waarbij men kan kiezen welke service men wil gebruiken.

fotoco 27-06-2017 Via de website gekocht

goedkoop en geweldig

Cameratas nodig en diverse webshops vergeleken. CameraNU.nl kwam als goedkoopste uit de bus voor hetzelfde produkt. Daarnaast is de service ook nog geweldig. Binnen een mum van tijd had ik de tas in huis.

Han 27-06-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

De website is up-to-date en goed vormgegeven. Doorklikken gaat feilloos, bestellen en afrekenen idem dito.

Emillia 27-06-2017 Via de website gekocht

Het kan niet beter!

Ik besteld sochtends mijn boek, en had hem door hun geweldige aanbieding ook nog de zelfde dag in huis via RED je pakketje. Ik werd constant op de hoogte gehouden. Ik kan niet anders Zeggen dan geweldige service. Een dikke vette 10 voor cameraNU👍🏻

Marcel nieuw 26-06-2017 Via de website gekocht

Top service

Snelle levering en goede communicatie. Ook voor vragen over producten een vakbekwame klantenservice. Prijzen zijn tevens zeer scherp.