Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Cor van 't Hof 02-08-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Het was mij al bekend dat deze shop goed aangeschreven staat en ben er ook al eens geweest. Ook met de garantie gaan ze heel goed om en doen ze niet moeilijk! Als extra service werd het bezorgd met "Red je pakketje", zodat ik mijn dashcam dezelfde dag nog in huis had. Je kunt het tijdstip van bezorgen ook prima bijhouden.

Hans 02-08-2017 Via de website gekocht

Canon printer, goed geregeld

Canon printer gekocht. Laagste prijs op het web, snelle levering en duidelijke communicatie. En ook nog attent gemaakt op Canon cash back actie.

Marco 02-08-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, snel geleverd! Super tevreden!!

Selfie stick voor Go Pro gekocht (Merk Brofish). Zoals ze beloven, rond 23:00 besteld en de volgende dag in huis!. Nette verpakking en product in perfecte conditie!

Lux Opus 02-08-2017 Via de website gekocht

De flitser was er in een flits!

Cameraland heeft mij blij verrast! Ten eerste waren ze op internet goed te vinden wanneer het ging om de juiste flitser voor mijn camera. Daar bleef het niet bij... Op de site wordt actueel, duidelijk en met voldoende aandacht vermeldt om welk product het gaat, en welke specificaties het product heeft. Kortom, Cameraland rijdt/loopt voorop in de race om tevreden klanten. Een aanrader! Camerland=fotoverstand!

Heaverly 02-08-2017 Via de website gekocht

Hele goede service!

Ik vind camera.nu een geweldige winkel en doe altijd mijn aankomen voor mijn fotografie hier. Alles word altijd netjes op tijd geleverd en ook heel snel.

Paul 02-08-2017 Via de website gekocht

Top service!

Via een forum op de site van CameraNu terecht gekomen. Even een mail gestuurd voor beschikbaarheid van een product. Snelle reactie op mijn mailtje, Vriendelijk personeel. En ook nog snelle levering!! Dus een toppertje!

RafB 02-08-2017 Via de website gekocht

Alles wat je van een webshop verlangd!

Duidelijke webshop, telefonisch contact vriendelijk en duidelijk!
Competitieve prijzen!
Komen beloftes wat betreft levertermijnen na.
kortom: Aanrader om hier te winkelen!

Loek Theunissen 02-08-2017 Via de website gekocht

Zeer positieve manier van meedenken met de klant.

Inspirerende winkel met uitgebreide voorraad om je goed te kunnen informeren.
Tevens heel amiable manier van helpen met hetgeen je aan het zoeken ben. Indien nodig uitvoerige informatie erover zonder dat er opdringerig iets aanbevolen wordt.

Statief König 02-08-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare service

levering via mail aangegeven en te volgen en binnen gestelde tijd geleverd, goed verzorgd verstuurd.

Regi 02-08-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden!!

Na vergelijking met andere sites gekozen voor Camaranu.nl vanwege prijs en aangeboden garantie voor het product dat ik mij wilde aanschaffen. Aangeboden garantie bij Camaranu.nl is 5 jaar terwijl er bij veel andere sites 2 jaar wordt aangeboden. Site is gebruikersvriendelijk en de communicatie en levering is prima en snel.

Leo Vogelenzang 02-08-2017 In de winkel gekocht

Prima klantvehandeling

Duidelijke website met behulp waarvan je goed in staat bent om je keuze te maken. In dit geval een tweedehands Canon objectief.

Zeker tevreden 02-08-2017 In de winkel gekocht

Alles in huis!

Van service tot aan de kleine camera tools, CameraNu heeft het op de shop staan of in de winkel liggen. Mensen met kwaliteiten om mensen te helpen met bepaalde doelstellingen en idee, even proberen geen probleem.

Josohav 01-08-2017 Via de website gekocht

Prima site goed product voor een redelijke prijs. Snelle levering dezelfde dag. Kom hier zeker bij een volgende aankoop terug.

Martine 01-08-2017 Via de website gekocht

Prima product, prima service!

Bestellen ging makkelijk en product werd snel geleverd. Jammer dat PostNL niet helemaal meewerkte waardoor ik het product een dag later in handen had (zeiden niemand thuis te hebben getroffen, maar er is niet aangebeld)

Renate H 01-08-2017 Via de website gekocht

Altijd tevreden!

Ik heb nog nooit een klacht gehad over Cameranu.nl! Als er iets niet op voorraad was kreeg ik netjes een telefoontje met een vervangende oplossing of de huidigr bestelling werd netjes doorgezet. De service is geweldig! Camera, assesoires, filters, hoesen, ik ben zeer tevreden! Levering is altijd netjes aangegeven, optijd en nog nooit iets beschadigd of gedeukt gehad, zelfs de doos niet. Dikke pluim!

Theo B. 01-08-2017 Via de website gekocht

Prettige webwinkel

We zijn op deze winkel gekomen omdat we zochten naar een speciaal product wat je lang overal niet kan kopen. Gelukkig vonden we de zgn. walkstool-krukjes die op lange wandeltochen heel gemakkelijk zijn in het gebruik. Daarbij komt dat de prijs bij deze winkel het laagste is van alle andere sites die we bezochten.

Yenthl 01-08-2017 Via de website gekocht

Top service en snelle levering!

Bij CameraNU terecht gekomen nadat mijn bestelling via Bol.com niet werd geleverd. Erg fijn dat er hier wel duidelijk gecommuniceerd wordt over het pakket en de levering. Ik had mijn pakket de volgende dag in huis. Top!

Tjip 01-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Zeer makkelijk producten te vinden, eenmaal aan een besteld item iets gehad, zonder probleem omgeruild.
Eenmaal zelf een foutief item besteld, even bellen en geen probleem met omruilen naar wel het gewenste item.

de Jong 01-08-2017 Via de website gekocht

Prima levering

De shop was duidelijk en makkelijk. Daarnaast bood het mijn product het goedkoopst aan.
Het biedt een grote varieteit aan om uit te kiezen, zonder dat je het overzicht verliest.

Hans Dam 31-07-2017 Via de website gekocht

Vandaag bedacht, morgen aan de slag. Bedankt CameraNu.nl

Zoals ik al zei: vandaag bedacht en morgen aan de slag. heerlijk. Goede service, snel geleverd. Producten zijn steeds wat ik verwachting. Gewoon goed.

Herman 31-07-2017 Via de website gekocht

Levering volgens afspraak en beschermende verpakking

Voldeed aan hetgeen ik zocht en zonder transportkosten.
Deze webwinkel heeft een zeer ruim assortiment

Bert 31-07-2017 In de winkel gekocht

Prettig geholpen

Ondanks de drukte snel en met goed advies prettig geholpen.
Al vaker bij Camera nu in de winkel geweest en altijd hebben ze tijd en een goed advies.

G.G. Kunst 31-07-2017 Via de website gekocht

Prima service, vlotte levering!

Ik heb onlangs een Rode Dasspelmicrofoon Rode SmartLav+ Lavalier microfoon voor mijn smartphone besteld bij cameranu.nl Ik zag hem hier en elders voor 52,- Euro. Toen ik hem 2 dagen later wilde bestellen, was de prijs 65,- Euro. Dat was ook bij andere leveranciers zo. Ik heb hierover gemaild met de mensen van cameranu.nl. Zij waren heel schappelijk : Ik kon hem alsnog eenmalig voor 52,- Euro kopen. Dat vond ik heel tof.

MrNailchurch 31-07-2017 Via de website gekocht

Supersnel met verantwoordelijkheid voor transport

Eerlijk is eerlijk, de prijs was van doorslaggevende waarde (geen transportkosten) maar de snelheid van levering en de kwaliteit van de verpakking zorgen voor een compleet plaatje.

W. G. Romijn 31-07-2017 In de winkel gekocht

Goed en vakkundig advies

Al eerder aankopen gedaan in deze winkel, toen al onder de indruk van het goede advies. En dat werd nu weer bevestigd.

Jacqueline 31-07-2017 Via de website gekocht

Weer prima levering

Zaterdagavond laat besteld, dinsdag geleverd. Tussendoor via mail goed op de hoogte gehouden van de status, Precies zoals je het wilt. Alles weer netjes en stevig ingepakt dus niets op aan te merken.

ParelM 30-07-2017 Via de website gekocht

Fijn product, prima service

Prima shop met mooie prijzen.
Service is ook prettig.
Ik wilde mijn bestelling via Ideal voltooien, echter gaf deze een foutmelding en werd de betaling verbroken.
Ik kreeg een mail met de betaalgegevens, dus heb ik het per overschrijving gedaan.
Na 15 minuten kreeg ik een mail met daarin een link om de bestelling via Ideal te voltooien. Waarschijnlijk naar aanleiding van de verbroken verbinding. Ik had inmiddels al geld overgeboekt en verwachte mijn bestelling daardoor een dag later, ach ja, het had geen haast;).

Echter kreeg ik smiddags een mail met order annulering, ehhh.... Dit klopt niet helemaal.
Telefonisch contact opgenomen: er was waarschijnlijk een foutje ergens ingeslopen, mijn bestelling zou van de annulering afgehaald worden.

En stomverbaasd dat ik was kreeg ik mijn bestelling de volgende dag gewoon binnen!!
(Uit ervaring komen overboekingen pas een dag later binnen bij een andere bank zoals nu, maar dit keer had ik geluk:))

DUS er ging wel het eea mis, maar het is keurig opgelost.

Anne 30-07-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel, zowel online als in de winkel zelf

Na een superfijn en duidelijk advies dmv chatberichtje gehad te hebben met ze, mijn bestelling geplaatst die de volgende dag ook binnenkwam. Topservice.
Daarna naar de winkel gegaan en met vriendelijke verkoper een passende fotorugzak voor mij uitgezocht. Ook nog een objectief mogen testen die ik niet eens gekocht heb(nu wel spijt van😉)
Kortom, mijn winkel!

Leandra 30-07-2017 Via de website gekocht

Fantastisch! Hoe het zou moeten

Met de klantenservice gesproken en super goed advies gehad. Camera en lenzen ook netjes op tijd aangekomen (volgende dag levering) en ook nog eens 5 jaar garantie op gekregen. Super, en zal hier zeker weer bestellen.

jessica 30-07-2017 In de winkel gekocht
urk

service

een hele goede service
zonder gezeur gelijk het artikel omgeruild.
top ik ben zo blij met mijn nieuwe camera

Jos 30-07-2017 In de winkel gekocht
CameraNU Urk

Hele fijne winkel met een mega assortiment, tegen ook nog eens scherpe prijzen! Heb hier mijn camera met uitbreidingen gekocht en heb hier nog dageljks plezier aan. Heb een probleem gehad met mijn sluiter van de DSLR, hebben ze ook keurig voor mij opgelost! Kom hier graag terug.

Thijs Bennink 30-07-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle service, als je het voor 12 uur besteld op een werkdag ia het dezelfde dag nog in huis.

M 30-07-2017 Via de website gekocht

Alles klopt

Voorafgaand aan het bestellen had ik wat vragen waar binnen een uur op werd geantwoord, heb uiteindelijk de Sony cybershot dsc-hx400v besteld. Een voordeelset met alles wat nodig is erin. Een dag later had ik het binnen. Top camera, enorm ver zoombereik, hoge kwaliteit en makkelijk te gebruiken. Uitstekende service van cameranu maakte de beslissing doorslaggevend!

Lennart 30-07-2017 Via de website gekocht

Super snelle service!

Product besteld rond 14:00 uur en na nog geen half uur al een mail terug dat de bestelling is geplaatst en dat het pakket in behandeling is. Nog zon 2 uur later een Track en Trace nummer van PostNL. Al met al super snelle service, het is goed geregeld, de emails zijn overzichtelijk en ik zou niet weten waarom ik mijn camera spullen ergens anders zou kopen!

Zack 30-07-2017 Via de website gekocht

Top service

Heb een flitser en een step down voor een filter om 11:30 besteld en hetzelfde dag was het geleverd!! Perfect!!!!

Ab 29-07-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Al vaker wat besteld bij deze winkel en altijd snel geleverd. Deze winkel heeft veel voorraad zodat je bijna altijd dat wat je zoekt hier kunt bestellen

Herman 29-07-2017 Via de website gekocht

Perfect geregeld

Zonder problemen is de levering gedaan en dat in Nederland! Niet te geloven. Bedankt voor de snelle reactie

B&W Fotografie 29-07-2017 In de winkel gekocht

Ongebruikelijke service

Na telefonisch overleg gekozen voor Pixel Pawn trigger set. De eerste transmiiter deed gek en was voorzien van een IKEA batterij dus niet nieuw. Deze set is netjes omgeruild. Na de derde keer te gebruiken werd wederom de transmitter gek tijdens een shoot. Dit was uitermate vervelend. Na gebeld te hebben met CameraNu besloten wij af te reizen naar URK om een andere set te kiezen. De service afdeling was snel en nam de gehele set terug zodat wij naar de winkel konden om ons een andere set te laten adviseren. De mederwerker die wij troffen had duidelijk zijn dag niet en was niet erg enthousiast in zijn hulp. Toch zijn we tot een nieuwe triggerset gekomen. hierna wilden wij eigenlijk een nieuwe groothoek aanschaffen op onze D810 maar moest wel passen in ons onderwaterhuis. De hulp die wij kregen was niet wat wij gewent waren en hebben daarom afgezien van aanschaf. Wel wilden wij nog een nieuwe batterij hebben voor onze D810 die de medewerker op weg naar de balie uit zijn handen liet vallen. Na een opmerking hierver gemaakt te hebben was het antwoord dat hij op het tapijt gevallen was en goed ingepakt was. (thuis bleek dit later niet eens de orginele accus was.) Wij zijn eigenlijk teleurgesteld in de hulp en service die erg ongebruikelijk was.

Officiele reactie van CameraNU.nl 02-08-2017

Goedemorgen,

Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Wij schrokken van dit verhaal, en dit is ook zeker niet hoe wij gewend zijn om met onze klanten om te gaan. De accu was al voor u omgeruild voor de originele accu. Voor de ervaring die u in onze winkel heeft gehad bieden wij dan ook onze excuses aan, dit is zeker niet hoe wij normaliter te werk gaan. We willen dit goedmaken door u een vergoeding toe te sturen om u zo nogmaals onze service te kunnen laten ervaren.

CameraNU.nl

H. Schlömer 29-07-2017 Via de website gekocht

snelle en correcte levering

Goede prijs. Telefonisch goede informatie verkregen m.b.t. keuze van objectief en filters. Camera en objectief op voorraad.

Jan Ripke, Geleen 28-07-2017 Via de website gekocht

Goed, snel en betrouwbaar met hulp als je het nodig hebt

Duidelijke omschrijvingen, met snelle levering en als je het nodig hebt ook nog advies voordat je besteld, ook en vooral belangrijk: behoorlijk netjes geprijsd

Willem van Dijk 28-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goede voorlichting

Door een nogal ingewikkelde facturering en levering kon ik op een zeer dure foto lens veel geld besparen, maar lukte bestelling via de website niet. Door telefonisch contact werd dit direct opgelost en werd ook nog een beter en goedkoper UV-filter geadviseerd dan door mij besteld.

A.J. Outhuijse 28-07-2017 Via de website gekocht

Cameranu kwam als goedkoopste uit de bus, maar de Canon Selphy 1200 was achteraf net zo duur als bij Bol.com.

De bezorging was prima en op de afgesproken tijd.

Truus 28-07-2017 Via de website gekocht

Goed Advies, waardoor goede aankoop gedaan

Ik heb voor Camera.nu gekozen omdat zij op dat moment de goedkoopste aanbieder was en zij geen verzendkosten berekenden.
Tevens even telefonisch contact gehad met een medewerker en kreeg een professioneel en inhoudelijk prima antwoord, nu wist ik welk type ik moest kiezen, dat is toch wat je wilt !

dogo 27-07-2017 Via de website gekocht

Prima website en zeer overzichtelijk

De snelheid van leveren is hoog, super netjes verpakt en de prijs/kwaliteit is top! Het surfen op de website van CameraNu.nl is heel gemakkelijk, de omschrijvingen zijn duidelijk en goed. Zoekfuncties zijn ook zeer uitgebreid. Op foto gebied moet je hier gewoon kunnen slagen.

visserke 27-07-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Daar zit je dan, midden in de voorbereiding van je gouden bruiloft begeeft ineens je goede trouwe printer het. De reparateur is met vakantie. Dan raadpleeg je de site van CameraNu en bestelt een andere printer, goed omschreven op de website en vlot leverbaar. 's avonds besteld, de volgende middag kon ik alweer verder met de voorbereiding. En dat alles, tegen een concurrerende prijs. Dat noem ik : KLASSE !

Melroy van den Berg 27-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goed product

Bedankt voor de snelle levering, ik ben tevreden over het product. Het was goed ingepakt. Ik vroeg me alleen af waarom een handtekening vereist was (het was immers een goedkope bestelling). Is het mogelijk om bij jullie ook producten te bestellen en bezorgen waarbij een handtekening niet vereist is (optioneel dus)?
Daardoor had het pakketje anders gewoon afgeleverd kunnen worden bij de buren bijvoorbeeld.

Ebru 27-07-2017 Via de website gekocht

Mooie winkel met mooi assortiment en service

De winkel had een breed assortiment aan producten waardoor het makkelijker werd om een goede keuze te maken. Ook had de website veel verdere uitleg indien het nodig was. In kort: Levering, bestelling, product en service waren top!

Irene 27-07-2017 Via de website gekocht

Top service!!

Vorige week zaterdag een bestelling geplaatst voor een nieuwe camera. In de eerste instantie keek ik eerst bij een andere winkel omdat ik er meteen gebruik van wou maken maar hij bleek daar niet aanwezig te zijn. Op aanraden van een kennis besloten om via deze website te bestellen omdat zij er zulke goeie ervaringen mee hadden. (Ik had zelf eerder nooit grote aankopen via internet besteld)
Eenmaal bezig met bestellen stond er zelfs een keuze om het voor een kleine meerprijs op zondag te laten bezorgen, dat heb ik dus meteen gedaan!! Je kan zelf de gewenste tijd aangeven wanneer je het pakketje wilt ontvangen en wanneer je je order bevestigd is kan je je bestelling volgen tot het aangekomen is. Daarnaast krijg je tussendoor ook mailtjes met hoe het er voor staat. Mijn pakketje zou de volgende dag op zondag aankomen tussen 13:00 En 18:00 en kon hem al om 13:30 uitpakken!! Ook de doos was goed verpakt, wat ook weer een groot pluspunt is.
Voortaan bestel ik al mijn spullen bij CameraNu.
Een aanrader voor iedereen!

Diana 26-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en prima service

De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Ook als je vragen hebt via e-mail, krijg je snel een antwoord. Een prima service.

Henke Wesseling 26-07-2017 Via de website gekocht

prima winkel

ik heb een lenskap besteld en het plezierige is dat hij de volgende dag al geleverd werd voor een scherpe prijs. Bij Canon koste hij meer dan 70 euro en bij Cameranu.nl was hij 30 euro, dat scheelde mij dus heel wat geld.