Deze score is berekend op basis van 2361 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Janine Molenaar 11-03-2018 In de winkel gekocht

Cadeaubon

Een review schrijven voor de aankoop van een cadeaubon 😎. Heb m voor zwager gekocht, die binnenkort wel wat moois bij jullie gaat kopen. Niet moeilijk want jullie assortiment is top.

Coen Rijn 11-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende ervaring

Het was ronduit een geweldige ervaring om bij CameraNu te kopen. Goede spullen, Zeer snelle levering, Prima prijzen en heel duidelijk informatie rondom de bestelling, levering ed. In een woord FANTASTISCH!!

Esther van de Ven 11-03-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Ik heb op CameraNU.nl een mooi klein statief met telefoonklem gekocht. Terwijl andere aanbieders beide producten apart aanbood, bood CameraNU.nl deze als set aan met als voordeel dat het veel goedkoper was. Snel besteld dus, maar ook heel snel thuis geleverd. Heel blij mee!

J de Brouwer 11-03-2018 Via de website gekocht

Goede service en houden aan hun woord.

de shop ziet er keurig uit ben er twee keer geweest omdat jammer genoeg de afstand te ver is naar de winkel. (eerlijk en betrouwbare medewerkers)

mstolp 11-03-2018 In de winkel gekocht

begrijpelijke uileg

complimenten voor de tijd die er genomen is om duidelijke heldere uitleg te geven aan een beginnende fotograaf zodat er een bewuste keuze gemaakt kon worden in de aanschaf van een toestel. Ik had mijn schoondochter deze winkel aanbevolen omdat ik er zelf zulke goede ervaringen heb. Ik was mee om te helpen bij de keuze. Zelf heb ik accessoires voor mijn toestel gekocht

Stef 11-03-2018 Via de website gekocht

Product snel geleverd en in orde. Cameratas in goede staat. Ik zou er zo weer bestellen. Mailcontact in orde

Sander 10-03-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd top!

Wat een n geweldige winkel. En dan vooral het team! Altijd meedenken in oplossingen en kom er keer op keer weer tevreden vandaan. De afstand is te groot om voor elke aankoop heen en weer te rijden, maar online voel je je net zo gewaardeerd.

geothy 10-03-2018 Via de website gekocht

goed statief

Heel fijn en goedkoop statief.
geschikt voor beginnende YouTubers.
Met de snelkoppelplaat kan je je camera er gemakkelijk afhalen.
Het statief is gemaakt van aluminium en stevig plastic, waardoor ik er gerust een dure camera(onder de 3 kilogram) op durf te zetten.

E. Dekker 10-03-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd.

Ik heb gekozen voor deze site omdat hij duidelijk en praktisch is en cameranu.nl levert altijd vlot zijn bestellingen.

jlc 09-03-2018 Via de website gekocht

super duidelijk website en snel leveren

super duidelijk en makkelijke website en snel leveren. laaste tijd heb ik veel spullen gekocht bij cameranu.nl want ik vind jullie webwinkel is heel makkelijk kan spullen vinden wat ik zoekt. en inlog account is heel erg goed. want ik kan heel makkelijk zien wat ik eerder gekocht, en vooral kan ik gelijk factuur download op pdf formaat. want veel webwinkel heb dat niet. moet via email aanvragen.

Mark 09-03-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

De webshop is overzichtelijk en de prijzen zijn goed.
Levering door Camarenu.nl was volgens afspraak.

Olaf Schulte 09-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, top hulp bij vragen!

Ik bestel al jaren bij CameraNU en het is gewoon goed geregeld. Bestellen, leveren, hulp geven. Professioneel!

FTP 08-03-2018 In de winkel gekocht

Super winkel

Luisteren goed naar je wat je precies wilt en proberen je daar niet het duurste bij te verkopen, maar echt wat jij nodig hebt. Super service, zowel online als in de winkel!

Benny 08-03-2018 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven

Ik had wat verouderde apertuur nodig voor een film opdracht cameranu.nl had het voor een redelijke prijs en de volgende dag werd het bezorgt genoeg tij om te testen en mee te nemen. Teven kreeg na bestelling continue update over de status van mijn bestelling erg prettig

Lisa Tjiealoi 07-03-2018 In de winkel gekocht

Zo geweldig leuk geholpen

Al mijn spullen voor mijn fotografie koop ik bij Camera.nu Een winkel met grote sortering en met deskundig advies. Op mijn vragen kring ik goede antwoorden en ga ik naar huis met een goed gevoel

Marcel 07-03-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel om te shoppen zowel als webshop als fysieke winkel. Klant vriendelijk personeel. Gemakkelijk in omgang

Richard 07-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige,snelle en top service

De zaak van cameranu is echt een aanrader , je krijgt er alles op gebied van fotografie wat er nodig is , zeer proffesioneel en zeer gericht op hun markt doel, ook de chat service is heel fijn , zodat je vrsgen kan stellen over producten of advies voor dst u tot koop overgaat. De chat wordt ook zeer snel beantwoord en correcte info word er verstrekt. Ik raad iedereen die in fotografie doet deze speciaal zaak zeer zeker aan.

Frans Vink 07-03-2018 Via de website gekocht

Prima service

Scherpe aanbiedingen en vlotte levering en een prima webwinkel die goed overzichtig is en je makkelijk de producten kan vinden.

Ton Heerding 06-03-2018 Via de website gekocht

Goed advies en snelle levering

Ik heb twee aparte bestellingen gedaan van een Canon body en een zoomlens. Bij beiden heb ik even contact gehad met Cameranu. Vriendelijke adequate service en een vlotte levering. De body zat niet in de orginele Canon-doos, daarom krijgen ze net geen 10 :-)

Tim 06-03-2018 Via de website gekocht

De bestelling is precies verlopen zoals het hoort.

Cameranu.nl heeft altijd keurig geleverd zonder enige vorm van fouten. Ik kijk vaak via kieskeurig.nl en andere vergelijkers naar de beste prijs en de beste reviews (het gaat vaak wel om kostbare producten). De volgende keer typ ik gewoon cameranu.nl in voor mijn camera en accessoires!
Eigenlijk “te” makkelijk.
Gewoon goed 👍🏻 En ik kom zeker terug.

Esther 06-03-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

Cameranu.nl is een betrouwbaar bedrijf dat snel levert. Alles is altijd voldoende op voorraad, en de klantenservice staat altijd klaar om vragen te beantwoorden. Top!

hobby fotograaf 06-03-2018 Via de website gekocht

levering uiterst snel en zorgvuldig

Tot voor kort kende ik cameranu.nl nog niet, maar ik werd er door een vriend op geattendeerd. De website is helder en duidelijk. Ik heb meerdere artikelen gekocht *(Rugzak en verschillende filters) De levering vond snel en uiterst zorgvuldig plaats. De verpakking was perfect.

Franciska 06-03-2018 In de winkel gekocht

Ervaren personeel

Grote keuze personeel die op de hoogte is met het product .
Goede prijs
Niet moeilijk met terug brengen
Koffie ter plaatse 👍😁

Yves 06-03-2018 Via de website gekocht

Top service, snelle levering

Nette internetwinkel met een goed assortiment. Cameranu verkoopt precies wat ik zocht, met een goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader!

Hugo ter Haar 05-03-2018 Via de website gekocht

Afgelopen weken heb ik geweldige service gehad van de vakkundige medewerkers van CameraNu. Via WhatsApp, mail en telefoon ben ik erg prettig geholpen. Mijn vragen werden snel beantwoord en er wordt veel tijd en moeite vrijgemaakt. Ik werd geholpen door erg vakkundige mensen die veel verstand hebben van Canon.

In de winkel is het geweldig, de service is echt fantastisch!

Tevens is het retourneren van producten ook erg gemakkelijk, het geld staat binnen een week weer op de rekening.

Eef 05-03-2018 In de winkel gekocht

Top prijs kwalitei

Mijn canon 6d hier ingeruild. Prima inruilprijs, vlotte afhandeling. Ook diverse online bestellingen gedaan, altijd vlot geleverd en deskundig advies. Kortom Top!!

SvdH 05-03-2018 Via de website gekocht

Top service bij CameraNu

Gekozen voor CameraNu vanwege goede ervaringen. Ook dit keer bleek niets minder waar. Snel geleverd, in goede staat. En top klantenservice wanneer het nodig is. Niets over te klagen.

trea koffeman 05-03-2018 In de winkel gekocht
urk

goede service

ik was al tijd op zoek naar een mooie camera en had op de site het een en ander bekeken .
ging met mijn wensen naar camera nu en er weer mij een mooie camera uitgelegd precies wat ik wilde en voor ogen had .de week erna op vak gegaan en de camera uitgeprobeerd .
hij had alles wat ik zocht .
dus heel erg tevreden

Jan 04-03-2018 Via de website gekocht

CameraNu.nl: Goede Webshop en ook nog een goede prijs

De webshop van CameraNu is overzichtelijk en geeft veel informatie over het product. Niet alleen de informatie van CameraNu over het gekochte product is goed maar de reviews helpen bij een goede keuze.
De afhandeling, in dit geval het ophalen, van de aankoop in de winkel is ook goed geregeld. CameraNu heeft alles goed geregeld.

Stefanie 04-03-2018 In de winkel gekocht

Snelle en goede service

Ondanks dat het zaterdag was en de winkel enorm vol stond met mensen, vind ik dat ik deskundig en snel geholpen ben. Het personeel is erg klantvriendelijk en zorgt er voor dat je met een goed gevoel de deur uit gaat. Ook de producten die ze aanbieden zijn van goede kwamiteit en heb ik nog geen enkele klacht ervaren! Super!

Ferdi 04-03-2018 Via de website gekocht

Ouderwets eerlijk

Weet je nog hoe de kruidenier vroeger was? Dat gevoel krijg ik bij Cameranu.
Vertrouwen, een eerlijke prijs en geen poespas van vervelende mailtjes in je inbox met
allerlei "koop nu" reclames.

Ik heb al heel wat spullen aangeschaft via Cameranu.nl:

- Telefonisch prettig contact!
- Spullen zijn snel bij je thuis als je online besteld
- Prettig personeel met gevoel voor klantvriendelijkheid en niet voor pure verkoop
- Materiaal is altijd netjes bij bestellen en uitpakken.

Mijn laatste aankoop is een leuke filterset. Op basis van advies van een medewerken voor de Cokin Z serie
gegaan. Leuk instapmodel voor de beginnende filter fotograaf met prima kwaliteit.
Aankoop was vlot binnen en inderdaad een hele leuke en prettige set filters voor een te gekke
prijs. Top!

Moorlag 03-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering , geweldig product

Heb voor deze shop gekozen , door aanraden van familielid , .... en goeie shop.... zeker aanrader.
En goeie service , ben er heel tevreden over.

T. van der Kolk 03-03-2018 Via de website gekocht

Het was wederom keurig verzorgd en daags erna al binnen !

In de winkel al van alles aangeschaft, maar nu ook over de post, prima gegaan.
We zijn ondertussen al niet anders meer gewend van Camera Nu, steeds prima geholpen, zeer vriendelijk en met alle tijd en aandacht !

Mariska 02-03-2018 Via de website gekocht

Top Service!

Overzichtelijke site, leveringen zijn altijd in orde. Snel geleverd, netjes verpakt, en de producten zijn goed van kwaliteit. Ook de klantenservice is snel, houd je erg goed op de hoogte van de ontwikkelingen, met een goede afhandeling.

Helma 02-03-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel!

De prijs van het artikel was voordeliger dan in andere webshops, er worden
geen verzendkosten gerekend (ook niet bij bestellingen onder de € 20) en het artikel werd, zoals toegezegd, de volgende dag bezorgd.

Professional 02-03-2018 Via de website gekocht

Een zaak met klasse

Vanwege de prettige samenwerking, kundige informatie & voortreffelijke behandeling ben ik vaste klant bij CameraNU. Tja, hoe kun je het in hemelsnaam nog duidelijker zeggen?

Moontje 02-03-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Zeer ruime keuze en goede product omschrijving, ga er zekker vaker bestellen. Een echte aanrade voor iedereen 👍

Janvano 02-03-2018 In de winkel gekocht

Zakelijke aanpak

Bij het samenstellen van mijn nieuwe camera/lenzen configuratie werd ik uitstekend voorgelicht echter één van de lenzen was niet op voorraad. Nadat ik een mail had gekregen dat ook deze beschikbaar was werd het totaal pakket aangeboden voor eerder afgesproken prijzen. Natuurlijk hadden we verschil van inzicht over de waarde van de inruil, maar we kwamen er uit. Het enige wat ik miste was het aanbieden van een gadget, immers ik kocht voor € 4700.-. Dit had net gemaakt dat ik echt enthousiast was geworden. Nu kreeg ik een kassabon en kon ik vertrekken met mijn spullen.

Sven 02-03-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs, snelle levering.

Ik ben bij cameranu.nl terechtgekomen omdat ze de printer die ik op het oog had het goedkoopste aanboden. Levering de volgende dag en de klantenservice is geloof ik tot 22.00u bereikbaar, dus er valt erg weinig te klagen.

marieke 01-03-2018 Via de website gekocht

Zeer vlotte service

Zeer vlotte levering, duidelijke website en goed verpakt! Dit is mijn 1e ervaring met cameranu.nl maar zeker niet mijn laatste!!!

Linda Swinkels 01-03-2018 Via de website gekocht

Goed en snel contact via de chat. Kreeg de juiste lensdop voor mijn camara aanbevolen. Makkelijk te bestellen

Willy Haegeman 01-03-2018 Via de website gekocht

Fantastisch snelle service

Deze namiddag om 17 uur Polarisatie lensring bestel uurtje nadien bericht dat het al verzonden is sneller kan niet

Peter 28-02-2018 Via de website gekocht

Top, goed en spontaan bedrijf!

Top service, leuke gasten, goed uitgebreid assortiment.
Goede review schrijven is eigenlijk niet nodig, bel ze eens op en je zal horen dat je een goed opgeleid persoon aan de telefoon krijgt die je precies uitlegd waar je om vraagt.

Arjen 28-02-2018 Via de website gekocht

Super winkel en webshop

Cameranu heeft behoorlijk veel producten op de webwinkel staan. De website is overzichtelijke en alles is snel te vinden. Ook de levertijd van de producten is zeer snel. Top winkel!

frans 28-02-2018 Via de website gekocht

Concurrerend geprijsd, snelle kosteloze verzending, prima!

gunstig geprijsd, mooie en duidelijke website, keurig en snel bezorgd volgens afspraak.
een echte aanrader.

Ad v. R. 28-02-2018 Via de website gekocht

Service zonder gedoe

Het artikel wat ik besteld had was incompleet in de verpakking, iets waar cameranu.nl niets aan kan doen . Een telefoontje naar de klantenservice en het wordt keurig opgelost. Het niet ingesloten artikel werd dezelfde dag nog nagezonden.

Super opgelost!!!

Wantes 27-02-2018 In de winkel gekocht
Urk

Super service en heel klantvriendelijk.

Ik heb laatst de Lokatie cameranu bezocht. Hier werd ik vriendelijk aangesproken en geholpen. Ze denken hier met je mee en geven goede tips. Er is altijd wel iemand die je met een vraag kan helpen. Je kunt hier terecht zowel beginner als pro. Top sercice!!

Joshua 27-02-2018 Via de website gekocht

Dikke pluim voor de medewerkers van CameraNU

Aankoop van een statief voor telescoop en bijhorend balhoofd. Als beginnend vogelspotter geen gemakkelijke opgave maar met een paar mailtjes met de medewerkers van CameraNU kreeg ik het gepaste advies. Resultaat: een technisch perfecte match (statief/balhoofd/telescoop). Alles mooi in België geleverd zonder meerkost.

Eddy M 27-02-2018 Via de website gekocht

Service??? Meer dan!!!

Wat weinig voorkomt maar wel bij Cameranu.nl: De prijzen in de winkel zijn gelijk aan de prijzen in de webshop. Dat betekent even snel iets bestellen tot laat in de avond, gegarandeerd de volgende dag in huis! Maar wil je wat meer en een goede voorlichting dan kun je profiteren van de winkel waar jouw vraag deskundig wordt beantwoord en uitgelegd. En dat kost dan ff niks, nada, niente.....

Charlotte van der Heiden 27-02-2018 Via de website gekocht

Persoonlijke service

Ik heb voor cameranu.nl gekozen vanwege de prijs. Ik was zeer tevreden over de levering. Deze werd goed met mij afgestemd, zodat ik ook de verwachting naar mijn eigen klant voor haar video productie kon waarmaken op het juiste tijdstip. Dit maak ik wel eens anders mee bij andere foto en video leveranciers. Echt heel erg fijn!