Deze score is berekend op basis van 2358 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sven 02-03-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs, snelle levering.

Ik ben bij cameranu.nl terechtgekomen omdat ze de printer die ik op het oog had het goedkoopste aanboden. Levering de volgende dag en de klantenservice is geloof ik tot 22.00u bereikbaar, dus er valt erg weinig te klagen.

marieke 01-03-2018 Via de website gekocht

Zeer vlotte service

Zeer vlotte levering, duidelijke website en goed verpakt! Dit is mijn 1e ervaring met cameranu.nl maar zeker niet mijn laatste!!!

Linda Swinkels 01-03-2018 Via de website gekocht

Goed en snel contact via de chat. Kreeg de juiste lensdop voor mijn camara aanbevolen. Makkelijk te bestellen

Willy Haegeman 01-03-2018 Via de website gekocht

Fantastisch snelle service

Deze namiddag om 17 uur Polarisatie lensring bestel uurtje nadien bericht dat het al verzonden is sneller kan niet

Peter 28-02-2018 Via de website gekocht

Top, goed en spontaan bedrijf!

Top service, leuke gasten, goed uitgebreid assortiment.
Goede review schrijven is eigenlijk niet nodig, bel ze eens op en je zal horen dat je een goed opgeleid persoon aan de telefoon krijgt die je precies uitlegd waar je om vraagt.

Arjen 28-02-2018 Via de website gekocht

Super winkel en webshop

Cameranu heeft behoorlijk veel producten op de webwinkel staan. De website is overzichtelijke en alles is snel te vinden. Ook de levertijd van de producten is zeer snel. Top winkel!

frans 28-02-2018 Via de website gekocht

Concurrerend geprijsd, snelle kosteloze verzending, prima!

gunstig geprijsd, mooie en duidelijke website, keurig en snel bezorgd volgens afspraak.
een echte aanrader.

Ad v. R. 28-02-2018 Via de website gekocht

Service zonder gedoe

Het artikel wat ik besteld had was incompleet in de verpakking, iets waar cameranu.nl niets aan kan doen . Een telefoontje naar de klantenservice en het wordt keurig opgelost. Het niet ingesloten artikel werd dezelfde dag nog nagezonden.

Super opgelost!!!

Wantes 27-02-2018 In de winkel gekocht
Urk

Super service en heel klantvriendelijk.

Ik heb laatst de Lokatie cameranu bezocht. Hier werd ik vriendelijk aangesproken en geholpen. Ze denken hier met je mee en geven goede tips. Er is altijd wel iemand die je met een vraag kan helpen. Je kunt hier terecht zowel beginner als pro. Top sercice!!

Joshua 27-02-2018 Via de website gekocht

Dikke pluim voor de medewerkers van CameraNU

Aankoop van een statief voor telescoop en bijhorend balhoofd. Als beginnend vogelspotter geen gemakkelijke opgave maar met een paar mailtjes met de medewerkers van CameraNU kreeg ik het gepaste advies. Resultaat: een technisch perfecte match (statief/balhoofd/telescoop). Alles mooi in België geleverd zonder meerkost.

Eddy M 27-02-2018 Via de website gekocht

Service??? Meer dan!!!

Wat weinig voorkomt maar wel bij Cameranu.nl: De prijzen in de winkel zijn gelijk aan de prijzen in de webshop. Dat betekent even snel iets bestellen tot laat in de avond, gegarandeerd de volgende dag in huis! Maar wil je wat meer en een goede voorlichting dan kun je profiteren van de winkel waar jouw vraag deskundig wordt beantwoord en uitgelegd. En dat kost dan ff niks, nada, niente.....

Charlotte van der Heiden 27-02-2018 Via de website gekocht

Persoonlijke service

Ik heb voor cameranu.nl gekozen vanwege de prijs. Ik was zeer tevreden over de levering. Deze werd goed met mij afgestemd, zodat ik ook de verwachting naar mijn eigen klant voor haar video productie kon waarmaken op het juiste tijdstip. Dit maak ik wel eens anders mee bij andere foto en video leveranciers. Echt heel erg fijn!

Wimke 26-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Shop is veelzijdig en prijstechnisch zijn de prijzen en de levertijd perfect. Verder heb ik nog geen ervaring met dit bedrijf.

Johan van Doorn 26-02-2018 Via de website gekocht

geweldige service prima verpakt prima verzorgd.

Het is een goede shop duidelijk in het bestellen en goede verzorging en straalt veel uit totaal plaatje

Robin 26-02-2018 Via de website gekocht

Topwinkel

Supertoppe winkel en mooie aanbiedingen! De levering was snel en prima geregeld en nog gratis ook. Voor een volgende keer ga ik jullie zeker onthouden!

Chris Pelle 26-02-2018 Via de website gekocht

Beste adres voor fotoapparatuur.

Top zaak.
Altijd een nette prijs, hebben zelf ook nog verstand van fotoapparatuur en als je iets besteld is het altijd ongeopend en nieuw en niet snel iets uit de vitrine geraapt. Op voorraad is op voorraad.
Ik hou daar van.

Norbert Verbestel 26-02-2018 Via de website gekocht

GEWELDIG GOEDE SERVICE !!!!!

Gebruiksvriendelijke website waar ik nooit lang moet zoeken om te vinden wat ik nodig heb. Vooraleer ik bestel vergelijk ik met andere webwinkels en ik bestel hier omdat dit de laagste prijs is. Een andere reden om hier te bestellen is weten dat ik 's anderendaags mijn gerief thuis geleverd krijg.

Martijn 24-02-2018 Via de website gekocht

Martijn

Ik had een Fuji flitser besteld met zender. Deze had nog 1 dag 30 euro korting. Geleverd werd een Olympus flitser met een Fuji zender als een bundel verpakt in plastic en met tie-wrap. Kan gebeuren. Email contact gehad met de klantenservice. Reactie: "Hahaha dat is de verkeerde". Ik moest alles terugsturen en heb dit direct gedaan. De juiste kit zou toegestuurd worden. Vervolgens kreeg ik een email met het bericht dat de Olympus flitser niet meer op vooraad was. Ik weer bellen: het gaat om Fuji. De losse flitser is op voorraad en de zender ligt bij de afdeling retouren. Na het weekend zou het toegestuurd worden. Dinsdag kreeg ik een email: "we hebben nog even naar dit alternatief gekeken maar dat is geen optie. We kunnen volgende maand leveren." Ik weer bellen. Ze hadden nog niet gekeken bij de afdeling retouren. Ging de medewerker gelijk doen en ik zou teruggebeld worden. Dit is niet gebeurd. Ik voelde me echt alsof ik in een aflevering van "Ook Dat Nog" beland was. Een combinatie van onwil en onkunde maar vooral dat eerste. Heel bijzonder dat het oplossend vermogen van de klant moet komen. Zes dagen getreuzel later was de flitser ook niet meer op voorraad. Daarna kreeg ik geen reactie meer. Ik heb toen een email gestuurd of ik aub m'n geld terug mocht. De kit 's avonds laat bij de concurrent besteld en deze had ik de volgende dag in huis. Ik bestel nooit maar dan ook nooit meer iets bij Cameranu.nl met hun onbeschofte en ongeïnteresseerde reacties van de medewerkers.

Officiele reactie van CameraNU.nl 27-02-2018

Hoi Martijn,

Fijn dat we elkaar even hebben kunnen spreken, en we je onze excuses voor deze slechte opvolging hebben kunnen aanbieden. We zijn hier duidelijk de fout in gegaan in de zorgvuldigheid waarmee we je klacht hadden moeten behandelen, en we vinden het jammer dat het zo gelopen is.

Ook langs deze weg nogmaals onze excuses, en we hopen dat je ons nog eens een herkansing gunt.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Edith Veer 23-02-2018 Via de website gekocht

Maken waar wat ze beloven!

Voor mijn kleindochter die vol zit van vloggen, wilde ik een camera kopen. Maar waar moet je beginnen? Ik begon gelukkig bij camera.nu. Ik heb 's avonds om een uur of zeven gebeld, heb uitgebreid advies gekregen en ik heb een camera besteld. De volgende ochtend om 11 uur had ik mijn bestelling al in huis. En die voldeed aan alle verwachtingen. Camera.nu, dank je wel!

Wvg 23-02-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar!

Iknhad al een goede ervaring met dit bedrijf en ook dit keer bleek dat het allemaal super verliep. Bovendien geen verzendkosten dus weet ik waar ik voor betaal en hoeveel het totaal bedrag is.

CameraNu 23-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Het hendeltje van mijn statiefkop waarmee de snelkoppelplaat wordt vast- en losgemaakt is gebroken.
Dat is hét moment om op Internet te gaan zoeken naar een vervangend hendeltje.
Helaas, vele Europese, Amerikaanse en Japanse bedrijven hebben sites waarop je spare parts kunt vinden.
Maar niet het Canadese Vanguard!

Dan maar via email de hulp van CameraNu ingeroepen.

Twee dagen later het verzoek om een foto van het onderdeel te sturen.
En weer twee dagen later een gratis hendeltje toegestuurd gekregen.
En weer twee dagen later een handgeschreven briefkaart met een bedankje voor het compliment dat ik ze gemaakt had.

Nog hoor ik het zinnetje in een presentatie op Urk: "We zijn een heel commercieel bedrijf."
Ik wou dat alle bedrijven zo commercieel waren!

Ik 23-02-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site en goede service

Goede service na vraag van mij bij de aankoop van een compactcamera. Snel antwoord en duidelijk. Product werd ook op tijd en netjes afgeleverd.

Roel 23-02-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website, goede service en goed aanbod

Een fijne overzichtelijke winkel met een goede website. Alles wordt duidelijk omschreven en goed geregeld

Bennie Bergman 23-02-2018 Via de website gekocht

Uitmuntend.

ik ben zeer tevreden,vooral door de snelle levering en het product is goed verpakt zodat er geen schade kan ontstaan.

Henk Hulshof 22-02-2018 Via de website gekocht

absolute aanrader!

geweldige voorraad en aanbiedingen, snelle levering, geen transportkosten, snelle service (want ik had een foutje gemaakt, maar dat hebben ze meteen hersteld!); TOP!

Joeri Herremans 22-02-2018 Via de website gekocht

Prijsknaller

Ik was onlangs opzoek naar batterijen voor mijn phantom drone , geen enkele winkel in Nederland en België kon tippen aan de prijs van Cameranu.nl . De afhandeling van mijn aankoop ging ook super snel alles netjes op tijd geleverd . Beter kon ik het niet wensen . Verder doen zo

Laura 22-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

s'Avonds besteld en de volgende dag al in huis. En ook nog geleverd in de avond, waardoor de bezorger niet voor een dichte deur stond.

Fred Wolf 22-02-2018 Via de website gekocht

Dik tevreden over deze winkel.

Koop hier al mijn foto spullen, heb nog nooit geen vervelende dingen mee gemaakt, alles keurig afgeleverd en ook goede service! Voor mij geen andere shop dan cameranu.

Robin 22-02-2018 Via de website gekocht

Vaste klant!

Ik bestel bijna alles wat betreft camera gear en accessoires bij Cameranu. Een maal hebben ze mij zelfs een SmallHD 501 kunnen leveren die gebruikelijk niet in hun assortiment zit. Buiten dit product om, altijd alles binnen 24 uur in huis gehad!

p schijf 22-02-2018 In de winkel gekocht
In Urk

Stilte op Valetijnochted

Om ochtend om vijf over negen op Valentijnsdag een lens case 200 aw te kopen was dit heel bijzonder omdat er niemand aanwezig was en het personeel van de winkel aan schoonmaken was werd ik meteen geholpen met een goede uitleg van de aankoop ( Lowepro lens case 200 aw ) in deze lens case gaat een Pentax smc Pentax - ad 1:4 300mm ed (if) smd met een Pentax ad 1.4x aw converter deze past er heel goed in.
de bevestiging aan de riem vergemakkelijk je bewegingen vrijheid tijdens het fotograven in de Oostvaarders plassen en het snelle verwisselen van je lenzen, de ritssluiting gaat makkelijk en snel dicht.

Julian 21-02-2018 Via de website gekocht

Fantastisch

Heel wat keer iets gekocht hier, altijd goed geholpen en alles kwam op tijd aan. Communicatie loopt altijd lekker, en je wordt goed op de hoogte gehouden van wat er gebeurd. GEWELDIG!

Dirk 21-02-2018 In de winkel gekocht

Perfekte winkel

Het begint er mee dat ik via de website kan zoeken om wat ik wil of nodig heb. De artikelen worden goed weergegeven met ter zake doende informatie. Bij de wat vaker verkochte producten staan ook de ervaringen van andere kopers wat mij soms helpt de juiste keuze te maken. Als ik dan zelf in de winkel kom heeft het personeel altijd de tijd om me goed voor te lichten, ze hebben kennis van zaken en zijn ook niet bang om een keer te zeggen dat iets misschien niet zo geschikt is. Ook de bezorg service werkt heel goed, zelfs toen ik na de bestelling ineens wat wilde veranderen werd er prompt op die mail gereageerd. Ook qua service als iets eens kapot is ben ik altijd heel goed behandelt, inclusief een tip dat het op een bepaalde manier goedkoper kan.

Rudy 21-02-2018 Via de website gekocht

Al jaren mijn vaste keus voor foto apparatuur

Cameranu.nl is al jaren mijn vaste keus voor al mijn fotoapparatuur. Ze hebben niet alleen een ruim assortiment, maar de service is ook uitstekend. Snel geleverd en indien nodig prettige en goede service.

Luc 21-02-2018 Via de website gekocht

Een winkel om aan te bevelen!

Deze web winkel ga ik zeker aanraden, prima service de dag na bestelling reeds geleverd!
Met vergelijking van prijzen scoren ze goed. Ruim aanbod en besteld via website.

Bianca 20-02-2018 Via de website gekocht

Super snel

Prima site snelle levering
Mooie statief gekocht en de goedkoopste van alle winkels dat is ook een pluspunt

Dennie 20-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en perfect product

Snelle webshop met goede service van aardige vakmensen! Goede producten en de laatste updates beschikbaar

George Bergmans 20-02-2018 Via de website gekocht

goed en deskundig advies en daarbij bijzonder vriendelijk

had van kennissen goede berichten over deze winkel gehoord en zij zijn ook regelmatige klanten.

Daarnaast worden er geen verzendkosten berekend en het artikel was goed en deskundig verpakt.

Th.A. Deegens 20-02-2018 In de winkel gekocht

Zeer goed advies, nemen de tijd voor een heel goed advies

Als je in de winkel komt krijg je gelijk het gevoel dat je in de juiste zaak bent. Geweldig personeel met persoonlijk aandacht wat je wensen zijn.

Jaybee 20-02-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel, snelle actie

Cameranu.nl is een betrouwbare, snelle leverancier. Ik kocht recentelijk een Reflecta X7-scan scanner, binnen 24 uur in huis. Een tip, de software die bij deze scanner hoort (cd) is niet meer compatibel met de laatste Mac OS versies. De software kwam van een externe partij en er komt geen update meer zo wist de fabrikant van Reflecta te vertellen. Scannen naar een fotokaartje gaat snel en prima maar als je op software rekent vis je, mits je oude mac-software draait, achter het net.

Willem Brouwer 19-02-2018 Via de website gekocht

Perfect service

Heb in de avond een Reflecta x8-scan dia/negatief scanner voor 23:59 besteld morgen in huis de volgen ochtend op me telefoon de melding aangemeld bij post nl maar nog niet in het sorteerproces (dus niet de volgende dag in huis jammer) dan maar een dag later. in de middag een melding van PostNL uw pakket word tussen 18:30 en 21:30 afgeleverd op uw adres. om 19:15 is het pakket geleverd en heel goed en netjes verpakt ben zeer tevreden over de levering dus toch op de volgende dag geleverd . Klasse Cameranu.nl

Anja Poel 19-02-2018 In de winkel gekocht
Filiaal Urk.

Goede uitleg en service

Vragen die ik had, zijn heel goed beantwoord en vooral heel duidelijk.
Ik heb de uitleg gehad waar ikzelf mee verder kan en dit is iets wat ik heel belangrijk vind.
De website vind ik heel super en heel erg uitgebreid.
Het personeel heeft veel kennis van zaken. Kortom heel goed.

Jairo Martinez 17-02-2018 Via de website gekocht

Super service!

Cameranu.nl is een super webshop. Overzichtelik, reviews en tevens filmpjes over het product. het bestel proces loopt snel en zonder enige poes pas. genoeg betaal mogelijkheden en prijs kwaliteit is altijg goed! Ik zal Cameranu.nl zeker aanbevelen

Mol 17-02-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service! En goeie prijs-kwaliteit

Camera.nu is een geweldige winkel. Ze zijn zorgvuldig en denken met je mee. Zo had ik op mijn "boodschappenlijstje" een hele goeie filter staan voor op mijn lens, echter zag de oplettende medewerker dat deze niet op mijn lens zou gaan passen en heeft mij de juiste meegegeven. Das toch super!

Henk van Dorp 17-02-2018 Via de website gekocht

Prima levering

Mijn Lencoat Lenshide besteld. Vooraf informatie per mail gevraagd en goed en tijdig ontvangen. De levering tijdig ontvangen terwijl we per mail op de hoogte werden gehouden van de verzending.
Prima winkel voor concurerende prijzen

Rob 16-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Cameranu heeft een duidelijke website en komt alle verplichtingen goed na. Kortom, een aanrader!
Er wordt snel een bevestiging gestuurd en de track en trace is fijn om je bestelde product te volgen.

Smit 16-02-2018 In de winkel gekocht

een bezoek waard

Ik ben nu twee keer in de winkel geweest en beide keren werd er echt de tijd genomen voor goede uitleg. Het personeel is zeker vakbekwaam en weet waar ze over praten. je kan gemakkelijk op internet bestellen maar bij twijfel tussen twee producten kunnen zij je goed de voor en nadelen van de producten uitleggen.

Luc 16-02-2018 Via de website gekocht

Gewoon een geweldig winkel om je fotomateriaal!!

Gisteren besteld vandaag in huis, wat moet je nog meer hebben? dit is een goede service van CameraNu.

De Jager 15-02-2018 Via de website gekocht

Prima winkel.

Prima winkel, snelle levering; geleverd zoals gekocht. Website is overzichtelijk en betaling ging vlot.

Richard 15-02-2018 Via de website gekocht

Wederom super service

Onlangs bestelde ik twee mounts voor mij studioflitser. Ik had er met spoed 1 nodig ivm defect van mijn huidige. Na het bestelproces bleek maar 1 van de 2 op voorraad te zijn. Ik kreeg al snel een mailtje over deze bestelling waarbij de medewerkster er voor zorgde dat ik in ieder geval 1 mount als de volgense dag in huis had. Mijn fotoshoot was weer gered. De andere werd kostenloos nagezonden.

Super tevreden als altijd!

M Verpoorte 15-02-2018 Via de website gekocht

goede snelle levering

Ik heb voor het eerste besteld bij camera nu en ben zeer tevreden over de verzending en de service.
De website is overzichtelijk en de prijzen zijn goed.
Pakket de andere dag binnen.