Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Saskia 21-08-2017 In de winkel gekocht

Verassend goed advies. Vriendelijk geholpen

Ik ben bij de winkel in Urk geweest omdat ik nog wat advies wilde hebben. We werden vriendelijk en goed geholpen . Ze namen de tijd voor je en ik kon ook diverse camera's uit proberen . Ik liep met een blij gevoel en een mooie camera en lens met accessoires naar buiten.

mies 21-08-2017 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak en omschrijving

Alles conform prijs, aflevertijd en beschrijving. Prettig product, niet te zwaar, eenvoudig te bevestigen, prima geluid.

Yvonne 21-08-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering, toppie! Gebeld voor een advies ook dit was top! Heb er al leuke foto's meegemaakt!

Tester 21-08-2017 Via de website gekocht

tevreden , alles goed gegaan.

Niet specifiek naar deze webshop gezocht. Maar het zag er goed uit, kon vinden wat ik nodig had, goede prijskwaliteit verhouding, snelle levering.

René 21-08-2017 In de winkel gekocht

Wederom perfect geholpen.

In juni een Olympus OM-D E-M1 camera gekocht.
Nu terug in de winkel om een zoomobjectief en een macrolens te kopen.
Wederom is er door medewerker Bert van Cameranu in Urk alle tijd genomen om alles uit teleggen, advies te geven en de objectieven te testen.

Jo Vrancken 21-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Een goede betrouwbare winkel, met de service hoog in het vaandel.
Goede respons via chat of telefonisch.
Een aanrader.

Peter 21-08-2017 Via de website gekocht

Super snel en er is een hoop te verkrijgen

Duidelijk makkelijk te vinden wat je zoekt goeie prijs snel geleverd komen belofte na voor 24 besteld volgende dag on huis !!!!

Ronald 20-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Overzichtelijk, goede info filmpjes en ziet er betrouwbaar uit. Had veel site vergeleken maar daarbij stak cameranu.nl erboven uit

VSB Videoproducties 20-08-2017 In de winkel gekocht
in URK

snel, goede service vriendelijk motiverend personeel

Ik wilde graag eens kennis maken met de mensen aan de balie dus ik had die 1.16 minuten rijden er wel voor over. Een hele trip maar nu ook eens gezien hoe de winkel is ingericht en werkt. Boven een mekka voor elke cameraman, prettig onthaal en eerlijk advies kennis van zaken daar hou ik van en dat gratis bakkie koffie ging er wel in. Gekocht wat ik nodig had en een lekker visje gegeten aan de dijk. jammer dat ik daar mijn mobiel ben verloren en helaas niet meer terug gevonden.

F.A. Harms 20-08-2017 In de winkel gekocht
Urk

Goede kennis van zaken en advies

Werd met mij meegedacht en goed geadviseerd omdat ik wel specifieke wensen had en niet al te veel ervaring heb met camera's.

Wim Robben 20-08-2017 In de winkel gekocht
CameraNu in Urk

Prima geholpen bij foutje in lens

Nadat ik een nieuwe Fuji XPro2 met lens had gekocht in de winkel, bleek na een paar dagen dat de lens spontaan van diafrgama 1.4 naar diafragma 16 sprong. Telefonisch een afspraak gemaakt en bij de servicebalie prima geholpen. Het probleem had men nog niet eerder ervaren, maar het was geen enkel punt om ter plekke een nieuwe lens mee te krijgen. Na een minuut of 10 stond deze blije klant weer buiten!

E.H. de Ruiter 20-08-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en keurige levering

Wij zochten een bepaald artikel die elders lastig was te vinden. Op een Donderdagavond de bestelling afgerond en de volgende dag al binnen. Verpakking keurig, afhandeling perfect en de voortgang van de levering subliem.

Marc 20-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Ik had interesse in de gelfilters van Irix. Voordat filters bij CameraNu binnen kwamen al contact gehad met de verkoop dat ik ze zodra ze geleverd zouden worden graag wilden kopen. Op de dag dat CameraNu ze ontvingen, nog voor dat ze op de site stonden waren mijn exemplaren al onderweg. Echter waren de filters een totale teleurstelling. Meerdere malen contact gehad met de klantenservice. Op hun beurt contact gehad met de importeur alleen de problemen konden niet verholpen worden. CameraNu heeft het bedrag retour gestort zonder dat ik daar aanspraak op maakte. Super service.

Norbert Stellaard 20-08-2017 Via de website gekocht

Red je pakettje... in 1 woord... Fantastisch!

Recent bestelde ik wat accessoires voor mijn DJI OSMO via CameraNU. Dat de producten op zich goed zijn spreekt op zich wel voor zich. Wat mij echt super blij maakte is het volgende...

Doorgaans ga ik niet echt vroeg naar bed. Op het moment dat ik mijn bestelling deed was het al ruim na minder nacht. Natuurlijk wilde ook ik mijn spullen netjes de komende dag geleverd hebben en tja.... bij de meeste sites zoals de koudeblauwe vriend van CamerNU ;-) moet je dan voor 23.59u bestelt hebben.
Nu trof ik bij CameraNU de optie 'Vandaag bezorgd' voor €1,99 extra. Eerst dacht ik nog... 'Vandaag!?' Maar het stond er echt. Na het aanklikken van de optie gaan slapen en ja hoor.... de volgende ochtend een email waarin werd aangegeven dat mijn pakketje door 'red mijn pakketje' was afgehaald en rond 16u bezorgd zou worden....

Dus,
na 1u in de nacht besteld = letterlijk diezelfde dag nog bezorgd!

Fantastisch toch!!!

H.S.van Zijverden-Burger 19-08-2017 Via de website gekocht

Uitmuntend telefonisch geinformeerd.

Via kieskeurig.nl bij de site van CameraNu.nl terecht gekomen.
Nadat ik me telefonisch over e-readers heb laten informeren was de keuze goed te maken.
Prettig en duidelijk info gesprek ik ben een vrouw van 73 dan is dat heel belangrijk.

Chantal 19-08-2017 In de winkel gekocht

Goede, klantgerichte service

Vorige week hebben wij 1,5 uur gereden naar de winkel van cameranu.nl.
Toen wij binnenkwamen werden we lichtelijk overrompeld door alle camera's, tassen, objectieven etc. Na een gericht nummertje te hebben gepakt, waren we binnen 5 minuten al aan de beurt.
Wij hadden aangegeven dat we al wat voorwerk hadden gedaan en al wat camera's in gedachten hadden. H***, onze behulpzame medewerker, heeft ons er uitstekend doorgeloodst!
Hij nam er echt de tijd voor, beantwoorde onze vragen eerlijk en, wat ik erg prettig vond, we werden niet gepusht om direct iets te kopen.
Daarop zijn we nogmaals alleen de winkel doorgelopen en wat camera's geprobeerd. Om even op adem te komen, zijn we in Urk wat wezen eten en drinken om vervolgens terug te komen, hopelijk bij Henk.
En dat geschiedde! Wederom uitstekend geholpen. Wij hadden onze keuze gemaakt en hij maakte er een leuk pakketje van.
Ik ben ontzettend tevreden met mijn gemaakte keuze. Door de adviezen, tips en tricks vab Henk ben ik tot die keuze gekomen. Zonder zijn deskundigheid had ik nu nog niet een keuze kunnen maken...

A. M. 19-08-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Overzichtelijke shop en een goede prijstelling en de service van 5 jaar garantie trok ons over de streep.

Joheuvel 19-08-2017 Via de website gekocht

Prima zaak, snelle levering, goede producten.

Uitgebreide keuze in foto-artikelen, tegen een goede prijs. Vragen worden snel beantwoord en ook de levering vindt snel plaats, zelfs aangetekend.

Annemie Verstraeten 19-08-2017 Via de website gekocht

Prima en eerlijke service

Na een vriendelijk verlopen en zeer duidelijk gesprek met een medewerker heb ik mijn camera met lens ingeruild.
Ze attendeerde mij ook nog op een extra actie die liep bij Nikon en bij Camera nu zodat ik het optimale bedrag voor mijn spullen terug kreeg plus het geld van de aktie's.
Het voelde meteen goed en ik ben zeer tevreden over de adviezen die ik gekregen heb en dus heel tevreden over mijn aankoop.

Rik Weber 18-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik kreeg deze shop aanbevolen door een vriend die proffesioneel bezig is met fotografie.
Het is de enige website waar ik een houder van een mobiel heb gevonden, voor een statief.
Daarbij heb ik direct een statief besteld.
Beide artikelen zijn van goede kwaliteit en het was super fijn dat het pakketje inderdaad de volgende dag was aangekomen tussen de aangegeven tijden.
Ze hadden wel een pakketje in de ander gestopt, dus als je een klein en een groot artikel hebt besteld, check even of ze de kleine bij de groten in de doos hebben gedaan.

Hans 18-08-2017 Via de website gekocht

Goede webshop!

Een duidelijke website. Ruim assortiment en eenvoudig bestellen. Levering was zoals beloofd de volgende dag. Gewoon prima dus!

Stacey 18-08-2017 Via de website gekocht

Snel en adequaat

Omdat CameraNu de goedkoopste was deed ik mijn bestelling hier. Ik bestelde de lens op vrijdag avond om 23:00 uur en 11 uur later, om 10:00 uur op zaterdag ochtend werd deze al bezorgd. Normaliter blijkt de belofte 'voor 23:59 besteld morgen in huis' een lose belofte te zijn maar hier maken ze de belofte meer dan waar. Met zowel het product als de service ben ik erg content.

Noëlle Groenewoud 18-08-2017 In de winkel gekocht
Urk - Het Spijk 8

Goed advies

Mijn vader had het al een tijdje over deze winkel, nadat ik had aangegeven dat ik graag een camera wilde kopen. Hij zei dat het één van de beste was en grootste dus ik was al benieuwd. De winkel zelf ziet er prima uit en je hebt een goed overzicht voor wat je hebben wilt. De werknemers lijken ook veel van de camera's af te weten en daardoor kon de werknemer die mij hielp me eerlijk advies en uitleg geven over de plus- en minpunten van de camera's. Het is altijd fijn wanneer de werknemers eerlijk zijn over een product en niet misbruik maken van een klant die er iets minder vanaf weet. Dat is dus een groot pluspunt. Een ander pluspunt is dat de werknemers enthousiast zijn dat ze een nieuwe klant hebben voor een camera en dat ze hun kennis kunnen delen, dat geeft je een vertrouwd gevoel.
Verder is de camera naar wens en als ik vragen heb, weet ik dat ik terecht kan bij dit bedrijf.

Star 18-08-2017 Via de website gekocht

Hama star 63 statief

Shop is zeer goed veel keuze en super snelle levering. Ik had sochtends het statief besteld en deze kwam dezelfde middag al bij mij binnen!

Lau 18-08-2017 Via de website gekocht

Helemaal top!

Alles is duidelijk omschreven op de site waardoor ik een goede keuze heb kunnen maken. Op vrijdag een camera besteld en zaterdag had ik hem al in huis! Er zaten ook meer dingen bij in het doosje dan dat ik bijvoorbeeld bij de mediamarkt zou hebben gehad, terwijl de prijs gewoon het zelfde is!

Epic Photography 18-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering en ze hebben alles in huis meestal.

Ik had een adapter nodig, voordat mensen op marktplaats reageerden had ik de adapter al in huis en geen cent te veel. Gratis bezorging en snel in huis, top..!

Ton 18-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Ik heb gekozen voor deze shop ivm prijs/kwaliteit.
In het begin lukte het me niet de beveiligingscamera met WiFi te verbinden.
Dit per email gemeld.
Tot mijn verbazing werd ik gebeld. (Top after sales).
Helemaal top.
Camera, na advies, binnen een kwartier geïnstalleerd.

Anja 18-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering en kennis van vh product

Deze webshop is prima. bestelling volgende dag geleverd zoals beloofd. Ook bij vragen over het product werd ik direct terug gebeld door iemand kennis van het product.

Koos Pit 18-08-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden.

Het was voor mij de eerste keer dat ik iets via CameraNu.nl bestelde. Ik was zeer verrast over de mailing, want die was heel uitgebreid en ik kreeg daardoor het volste vertrouwen dat het wel goed zat.
Het product werd de volgende dag al bezorgd door een bezorger die het speciaal bij de achterdeur bracht, omdat hij aan de verpakking zag dat het waardevol was.
Het product zat netjes verpakt en het product (verrekijker) deed helemaal aan mijn verwachtingen.

Dus dit bedrijf kan ik iedereen aanraden. Helemaal top.

PdB 18-08-2017 In de winkel gekocht

Service en advies

Goede en snelle levering. Maar dat is ook een noodzaak voor online-shops.
Het meest waardevolle van Cameranu vind ik dat deskundig personeel werkt dat in staat is om je goed te adviseren. Zowel in de winkel als via de mail. Een zeer betrouwbare en deskundige leverancier.
Ik heb in de winkel aankopen gedaan, maar ook via de webshop.

R. 17-08-2017 Via de website gekocht

Fijne shop en snelle levering

Dit is de tweede keer dat ik via CameraNU bestel en ben zeer tevreden. Fijn aanbod van artikelen voor een goede prijs. Ik kom zeker terug!

Fenna 17-08-2017 Via de website gekocht

Goede webwinkel

Fijne producten voor eerlijke prijzen. Snelle en nette levering. Ik bestel regelmatig en gebruik de producten graag.

p.postma 17-08-2017 Via de website gekocht

oplossingsgericht met de klant voor ogen een dikke 10 !

Ik zocht een onderdeel voor een heel andere toepassing dan gebruikelijk.
Belangstelling voor mijn vraag, snel en ter zake kundig gereageerd. nieuwe ideeën aangedragen om tot een goede aanschaf te komen. klantgericht en fantastische service.

Rens De Rijk 17-08-2017 Via de website gekocht

Snelle goede service

Zeer makkelijk te vinden en snel afgehandeld. Vlak voor 22.00 besteld en de volgende dag om 15.00 al binnen! :)

Tim 17-08-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Met een paar klikken was mijn camerastatief besteld. Deze werd direct de volgende dag netjes afgeleverd als aangetekend pakket, zonder enige verzendkosten. Prima service!

Truus 17-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima service en een geweldig artikel, geen probleem met betaling en bezorging.
Via email op de hoogte gehouden.

Ruben 17-08-2017 Via de website gekocht

Super geholpen!

Een paar maand geleden had ik een field monitor besteld. Voor externe accu was er een battery plate los bijgevoegd. Doordat de interne accu redelijk lang meegaat had ik het nog niet gebruikt en kwam dus onlangs er achter dat de plate voor een andere type batterij was. Anders dan in de beschrijving stond. Ondanks dat ik het al enige tijd in huis had deed CameraNu niet moeilijk. Ze hebben mij gewoon de juiste per direct toegezonden! Overal gaat wel eens iets mis, maar bij CameraNu weten ze het top op te lossen. Dat geeft vertrouwen.

Bettie 17-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige winkel!

De site was makkelijk the gebruiken, hij werkte heel goed. Ik kreeg het pakket snel en op tijd, geen problemen. Alles is wat goedkoper dan bij grotere winkels zoals Media Markt, en de hulpservice was aardig. Ik ga echt opnieuw iets bij hun kopen! Geweldig voor filmmakers en fotografen.

S.Jonkman 16-08-2017 In de winkel gekocht
Urk

Heerlijke shop. Voor camera's oid: this is the place to go!

Op de site begint het al: makkelijk te vinden wat je zoekt, per categorie of per prijs. Van alle kanten te bekijken, alle plus en minpunten worden eerlijk opgenoemd Toen ik naar de winkel ging nadat ik mijn keuze gemaakt had (ik woon er niet heel ver van vandaan) werd ik al vrij snel geholpen. Je kan daar intussen andere camera's bekijken en voelen of genieten van een gratis kopje koffie, thee of chocolademelk. Toen ik aan de beurt was en mijn keuze kenbaar maakte, gaf hij aan de er andere, betere versie's bestonden (ik wilde een telelens) Ik gaf meteen aan dat ik niet meer geld had en dat ik geen verkooppraatje wilde. Hij heeft toen ook gewoon, heel vriendelijk en zonder problemen, mijn lens gehaald. Dat vond k bijzonder fijn, ik had mijn keuze al gemaakt en was daar mee tevreden. Hij vond ieg dat ik een betere versie had dan degene die ik daarvoor had en vond het een prima keuze voor dat geld ;-) Ik kon deze lens overigens nergens anders goedkoper vinden, dus voor mij de beste koop bij de vriendelijkste winkel. Ik blijf hier klant (al enkele jaren met volle tevredenheid overigens)

Karlijn 16-08-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Goed assortiment! Snelle levering, ondanks een eigen fout tijdens de betaling. De dag van de betaling is hij meteen verzonden.

Jan vd Knaap 16-08-2017 Via de website gekocht

Heel fijne winkel!

Een 10 lijkt veel, maar is hier echt op zijn plaats. CameraNU.nl maakt zijn naam meer dan waar. De website is heel intuïtief, goede omschrijving van de artikelen en een bestelling voor 23.59 uur(!) wordt de volgende dag al bezorgd. Twee keer al besteld bij CameraNU.nl en twee keer stond de postbode de volgende dag al voor mij deur met de bestelling. Geen gedoe, gewoon fijn. CameraNU.nl is mijn eerste stop voor als ik online iets zoek. Ik beveel deze winkel van harte aan.

G. van Ham 16-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

De site van camaranu.nl is erg duidelijk met goede bruikbare informatie. Bijna alles is direct leverbaar. Zeker niet te duur.

SS Chordia 16-08-2017 Via de website gekocht

Fast and reliable service. Good product

I ordered a camera tripod accessory - quick release plate. Competitive pricing, great service - was delivered the next day as promised - and the product is also good - as expected.

RVdMeeren 16-08-2017 Via de website gekocht

Goede service van Cameranu.nl en uitstekend product

Goede hulp gekregen bij de keuze van het product en snelle levering (zoals steeds). Flexibele afwikkeling. Aan te bevelen winkel! Dit is niet mijn eerste aankoop!

Rik 16-08-2017 Via de website gekocht

Gebruikersvriendelijke shop.
Ik had een shure microfoontje gekocht. Dit bleek niet te werken. Men nam de tijd te kijken hoe het wel kon werken toen dat niet lukte, geen probleem.
Geld werd terug gestort.
Complimenten voor de afhandeling.
Bedankt medewerker voor de inzet.
Rik Gielen

Jan 15-08-2017 Via de website gekocht

Snel verzonden

Prettig geprijsde artikelen, en snel en netjes geleverd. Vaak ook internationale producten op voorraad die andere (web)winkels niet kunnen leveren.

Bart 15-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede producten!

Betrouwbare webshop welke uitblinkt in camera apparatuur (zoals de naam al suggereert). Uitgebreide uitleg over producten en handige reviews van gebruikers. Snelle service, al met al zeker een aanrader!

Frans. 15-08-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service.

Op basis van mijn lijstje van camera's en daarbij aangegeven welke zaken de nieuwe camera moet kunnen handelen. Ben ik door een medewerker enorm goed geholpen. door af te gaan strepen welke zaken de camera's wel of niet hadden. Op basis van zijn expertise en door via de PC de verschillen te laten zien van de foto's van de alternatieve camera's, gekozen voor een Nikon A 900. Een criteria was hij moet in een broekzak passen, niet meer sjouwen met een zware spiegelreflex met lenzen.

Elsze 15-08-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging!

Ik kon alles goed vinden op de website en de sommige producten zijn hier goedkoper dan op sites van andere aanbieders. Ideaal dus!

Maikel van Willegen 15-08-2017 Via de website gekocht

een echte aanrader voor al uw fotografiematerialen

Supergroot aanbod voor beginnende en professionele fotografen in elke (prijs)categorie! bestelde producten worden snel en goed/stevig verpakt geleverd (natuurlijk een hele geruststelling met dit soort apparatuur) dus ook daarvoor een 10!! Ook een goed werkende en gebruiksvriendelijke website met alle informatie die je nodig hebt over uw product dus ik ben overtuigd: ik kom hier zeker terug!