Deze score is berekend op basis van 2662 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sander 02-07-2018 Via de website gekocht

TOP SERVICE

Mijn bestelling moest ik snel hebben vanwege mijn naderende vakantie. Helaas bleek het toestel tijdelijk niet voorradig. Nadat ik contact had opgenomen heeft cameranu.nl het toestel toch snel, met voorrang, kunnen versturen zodat ik het toestel op tijd heb voor mijn vakantie. Ook het afleveradres kon snel veranderd worden.
Dit allemaal binnen een half uur via e-mail.
Complimenten voor deze service.

Ik kan nu met een top toestel voor een scherpe prijs met vakantie.

accu 02-07-2018 Via de website gekocht

Goede kwaliteit voor een eerlijke prijs

levering op afgesproken tijdstip. Goede verpakking voor de breekbare spullen. Wat er beloofd wordt is bij ons waar gemaakt, dit maak je vaak genoeg met webshops anders mee.

Mr. M 02-07-2018 Via de website gekocht

Helaas niet beetje teleurstellend

Voor het eerst een tweedehands Nikon objectief besteld via deze webwinkel. De 16-85 VR zoom lens arriveert op tijd maar niet in originele verpakking en met maar een minimale bescherming.

Lens is optisch in orde maar het rubber van de zoomring zit gedeeltelijk los. Dit is een gedeeltelijk defect en lijkt me niet tot de gebruikelijke sporen bij een occasion horen.

Vanwege de optische kwaliteit besloten de lens toch maar te houden en zelf het rubber zorgvuldig vastgelijmd.

Officiele reactie van CameraNU.nl 02-07-2018

Beste Mark,

Dank voor je review, en jammer dat we je hebben teleurgesteld. We hebben je telefonisch al even gesproken en onze excuses aangeboden.
Bij occasions wordt vaker geen originele verpakking meegeleverd, maar als deze wel aanwezig is vermelden we dat bij de omschrijving van het product. Dat de lens onzorgvuldig is verpakt nemen we hoog op, want we willen er juist alles aan doen om je bestelling in goede staat te bezorgen.
Dat het rubber van de lens los zat hadden we natuurlijk moeten zien, en het spijt ons zeer dat dit gemist is. Je gaf aan dat de lens verder prima in orde is, en dat je er voldoende vertrouwen in hebt om de lens te houden.

We hopen dat je er op vertrouwt dat we het met je hadden opgelost als je ons dit meteen had laten weten, en waarderen sowieso de moeite die je hebt ondernomen om ons op de hoogte te brengen.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Snelle levering, groot gemak! 02-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Ik had last-minute een geluidssetje nodig voor bij mijn camera. Het bestellen ging heel makkelijk en de spullen werden heel snel geleverd. Prima service!

Nicole 02-07-2018 Via de website gekocht

snelle levering !

ik had mijn bestelling super snel in huis, en er ontbrak iets aan mijn bestelling maar ook de klachtenafhandeling was heel snel geregeld en het ontbrekende part was heel snel nagestuurd

BJT 02-07-2018 Via de website gekocht

Top levering

Bij het bestellen was een van de artikelen niet op voorraad waar keurig over gemaild werd met de vraag of een deellevwring of complete levering gewenst was. Omdat de filters niet gebruikt kunnen worden zonder de filterhouder, voor compleet gekozen in se veronderstelling dat het wel een weekje zou duren. Echter, binnen drie werkdagen had il de complete bestelling binnen: super!

Webbiker 02-07-2018 Via de website gekocht

Snelle correcte levering.

Prima website , met uitgebreide en goede informatie.
snelle levering van producten.
Veel keuze in alle prijsniveaus.

djat 01-07-2018 Via de website gekocht

netjes op tijd goede service

Ik zzocht dezelfde camera als ik die ik had en jullie hadden die zelfs nog stukken goedkoper als andere sites

BigDen 01-07-2018 Via de website gekocht

Blij jullie website gevonden te hebben!!!

Ik had snel een goede printer nodig! Nooit aan cameranu gedacht maar mijn browser maakte mij nieuwsgierig.De consumentenbond had de printer hoog in de vaandel en Camernu was het goedkoopste. Dus bestellebn maar, optijd geleverd met alles daarop en daaraan. Echt tevreden wat meer wil je? IK niet veel meer.

Inez 01-07-2018 In de winkel gekocht
Urk

Fantastische keuze begeleiding!

Wisten wel wat we wilden, maar niet precies met welke producten dit te behalen. We twijfelden over een aantal opties. Er werd eerst een inventarisatie gemaakt van wat we wilden en welke body en lens een goede aanvulling zou zijn op de huidige apparatuur en lenzen. En wat de voors en tegens waren van de verschillende keuzes. Zo kwamen we tot een hele mooie aankoop en aanvulling van onze huidige apparatuur. Niet zomaar een advies over goede apparatuur maar specifiek op wensen en gebruik en geheel aangepast aan onze wensen!
Ook top geholpen door de klantenservice toen we vooraf belden voor reservering producten.

RvdN 01-07-2018 Via de website gekocht

Snel, goedkoop en gewoon goed

Al meerdere malen iets besteld bij Camera Nu, altijd keurig op tijd geleverd. Assortiment is prima, en geen verzendkosten is een groot pluspunt voor goedkopere artikelen

Lou 01-07-2018 Via de website gekocht

Super service en supersnelle verzending

Overzichtelijk en duidelijke site, je kunt als je vragen makkelijk contact krijgen met camera.nu.
De site wijst zich geheel van zelf, zelfs voor digibeet als ik lukt het om simpel wat te bestellen.
Een dag later was de bestelling al binnen top service.

Hermi Sahuleka 01-07-2018 Via de website gekocht

Service zoals wij het nodig hebben!

Wij zijn een Media Productiebedrijf die ook continue de vernieuwing qua techniek opzoeken. De producties die wij draaien met onze camera’s, zijn vaak afhankelijk van de ontwikkelingen. CameraNU.nl hebben de nieuwe gadgets en leveren ons net top service! Daarom kiezen wij voor CameraNU.nl.

Sydney2018 01-07-2018 Via de website gekocht

Er wordt steeds snel en correct geleverd! Bij de laatste bestelling zat ook één artikel met onbekende levertijd. Op mijn verzoek is de bestelling direct geannuleerd en het reeds betaalde bedrag snel teruggestort. Heel fijn!!!

Colette 01-07-2018 Via de website gekocht

Aankoop met n plusje

Selfiestick gekocht bij camera.nl en dat had op 100 andere plekken ook gekund. Maar wat deze webshop voor mij extra symphatiek maakt is dat je bij t afrekenen kunt kiezen om 1,- te doneren voor n goed doel. Dat zou iedere webshop moeten doen toch? En verder: prima levering, prima prijs.

toine 01-07-2018 Via de website gekocht

sony action cam mount via camera.nu

duidelijke website waar het gewenste artikel zo gevonden was en snelle levering. heb het al getest en werkt prima

Sander 01-07-2018 Via de website gekocht

top service!

Heb via de webshop en L bracket gekocht voor m'n camera. Dezelfde dag nog, was het pakketje al verzonden en had ik het snel in huis!! Ook de website is zeer gebruiksvriendelijk.

Rick 01-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service!

Twijfelde over verschillende statieven voor Falcon Eyes. Qua prijs en specificatie verschilde ze nauwelijks. Met telefonisch overleg heeft de medewerker van Camernu mij de verschillende voor- en nadelen kunnen uitleggen van de verschillende types voor mijn gebruik. Ze hebben echt veel kennis van producten en fotografie en helpen mee te zoeken naar het product wat het beste bij je past. Na de online bestelling waren de producten de volgende dag al binnen!

Daphne den Os 01-07-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering en uitstekende service!

Wederom mijn bestelling de volgende dag in huis! Zo ontzettend fijn dat de "op voorraad" indicatie altijd juist is en je niet telerugesteld wordt doordat je bestelling achteraf toch niet gelijk verzonden kan worden.
Netjes verpakt en altijd goed op de hoogte gebracht over de verzending met (indien van toepassing) een track & trace code. Cameranu is absoluut een aanrader!

Dyan blezer 01-07-2018 Via de website gekocht

Motor van een lens kapot. Heb s'avonds nog kunnen bellen en retour sticker gekregen. Dag erna op de post gedaan en 3 weken gerepareerd terug. Perfecte service.

Esther Vinju 30-06-2018 In de winkel gekocht
Urk

Goede service en betrouwbaar!

Met mijn reeds vele bezorg- en afhaalbestellingen ben ik meer dan tevreden over deze winkel. De pro afdeling weet waar ze het over hebben en geven goed en juist advies.
Bestellingen zijn altijd vlot bezorgd en tegenwoordig kan het zelfs dezelfde dag nog worden bezorgd! Top!

Bob 30-06-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed

Gewoon een goede en duidelijke webshop met veel aanbod en kennis op het gebied van fotografie. Niks mis mee!

Olav Marchand 30-06-2018 Via de website gekocht

Bovenverwachting!!

Er wordt vaker snelle levering beloofd bij online aankopen. De levering was precies volgens verwachting! Keurig netjes verpakt, op de juiste tijd en met een goede bezorgdienst (niet DHL..)

Claire 30-06-2018 Via de website gekocht

Razend snel

Wandelbroek gekocht tegen superprijs en volgende dag al geleverd... onberipselijk!!! Dit smaakt naar nog

Ger 30-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, maar matige service

Camera werd snel geleverd en in degelijke verpakking.
Helaas kreeg ik de camerariem met geen mogelijkheid door het bevestigingshaakje. Na uren prutsen de klantenservice om advies gevraagd. Hun (enige) reactie: wij hebben het bij een vergelijkbare camera geprobeerd en geen probleem ondervonden. Fijn voor hen, maar dat loste mijn probleem niet op. Ik had betere service verwacht. Uiteindelijk is het me na uren prutsen met schroevendraaiertjes en pincetjes uiteindelijk wel gelukt, maar de camerabody heeft daardoor wel wat krasjes opgelopen. Jammer, met wat betere ondersteuning van de klantenservice was dit waarschijnlijk te voorkomen geweest.

Officiele reactie van CameraNU.nl 02-07-2018

Beste Ger,

Hartelijk dank voor de review, en jammer dat we je op het vlak van service toch hebben teleurgesteld. We hebben de mail er bij gezocht, en we vragen daarin iets meer uitleg over het probleem. Daar hebben we helaas geen reactie meer op ontvangen, maar misschien hadden we beter even kunnen bellen om te overleggen.

Het spijt ons dat we je hebben teleurgesteld, dat was uiteraard niet de bedoeling. We sturen je ter compensatie van het ongemak in ieder geval een kleinigheid toe.

Met vriendelijke groeten,
CameraNU.nl

peter 30-06-2018 Via de website gekocht

Binnen 24 uur.

Cameranu doet wat het beloofd. Variabel grijsfilter besteld. 's Avonds besteld en de volgende dag in huis. Post NL was zo snel, dat ik niet eens hoefde te tekenen voor ontvangst. Werd zo door de bus gegooid. Fantastisch product. Resultaten zijn prima. Bedankt!!! en tot de volgende bestelling.

Pieter 30-06-2018 Via de website gekocht

Goede service!!

ik vind het een goede site, ze hebben echt bijna alles en het is de dag erna al in huis. Alles is goede kwaliteit voor een niet al te hoge prijs, ze hebben ook veel leuke prijsacties.
kortom: gewoon top!

Sander Zoutman 29-06-2018 Via de website gekocht

Meer dan geweldige service!

Echt een geweldige shop met een gigantische voorraad! Alles direct leverbaar en mocht het toevallig voorkomen dat een product niet op voorraad is dan ontvang je super snel een excusses en voorstel voor een eventueel vervangend product! Heel netjes!!

J.Houwen 29-06-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Sony A7 R II

Daar we voor een ander fototoestel gingen ,toch besloten naar de winkel te gaan aldaar uitgelegd waar het toestel aan moest voldoen, is de verkoper ruim een uur bezig geweest en ons diverse toestellen laten testen, dat maak je niet vaak mee! We zijn met al onze vragen keurig en netjes geholpen , dit vinden wij prettiger om in een webshop iets te moeten uitzoeken , we zijn dan ook erg blij met deze zaak We zijn uiteindelijk met de SonyA7rII de deur uitgegaan en super blij mee .

jarno 29-06-2018 Via de website gekocht

super winkel

ik heb deze maand een Sony camera besteld. de service was super en ook super snel binnen.
de acties zijn goed zou nergens anders willen bestellen.

Richie Gibson 29-06-2018 Via de website gekocht

Helemaal top!!!!

Had s’avonds laat nog net binnen de tijd twee mooie filters besteld en gewoon de volgende dag in huis!! Keurig ingepakt!!! Heb mijn filters online gekocht, daar wordt al duidelijk genoeg uitgelegd wat het effect is.

Reinder 29-06-2018 In de winkel gekocht

Handige tas gekocht met alle geduld van de verkoper

Zocht een lichte tas waarin mijn EOS 5D MKIII met lens paste. Had voor die tijd al een aantal mogelijkheden uitgezocht, maar wilde het resultaat van mijn keuze in het echt zien en voelen. Bij CameraNu namen ze alle tijd en lieten nogal wat tassen vanuit het magazijn aanrukken. Uiteindelijk geslaagd met een tas van LowePro. Prima zaak en geduldige mensen daar.

Elmer L 29-06-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd, makkelijk retour

Ik had de filter set in de verkeerde maat besteld per ongeluk... Terugsturen was snel en eenvoudig. Nieuwe besteld en de volgende dag geleverd.

Roland De Cuyper 29-06-2018 Via de website gekocht

Dit is het !!!!

Ja, inderdaad, dat is het, na verscheidene fotografie aankopen ben ik zeer tevreden over cameranu.nl niet alleen betreffende levering, die heel stipt verloopt (ook naar België) in mijn geval,(online aankoop) maar ook over de deskundige technische uitleg en ook niet te vergeten de kostprijs...kijk en vergelijk !!!!

Henk 29-06-2018 Via de website gekocht

Prima service en denken met je mee

Denken mee om het meest geschikte artikel voor je te vinden.
Zijn heel colant als je iets omruilt. Prima shop ook de winkel in Urk

L. van Dongen 29-06-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service van levering.

Product voldoet aan de verwachtingen en levering was snel.
Handige en goed georganiseerde site en levering van veel producten tegen soms scherpere prijzen dan de concurrent.

Isabelle 29-06-2018 Via de website gekocht

Fijne vlogset, super snel geleverd!

Op zoek naar een handige set om mee te vloggen kwam ik uit bij cameranu.nl. De set met hierin een Manfrotto ministatief en lamp werden dezelfde dag nog geleverd. Erg blij mee!

Druskq 29-06-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en snelle levering

Sinds 2014 bestel ik hier met regelmaat dingen. Vaak weet ik al wat ik wil en heb ik enkel te maken met de snelle en stipte levering/afhandeling. Enkele keren leg ik wat vragen bij ze neer en ook de klantvriendelijkheid / support en technische kennis ben ik heel tevreden mee. Al met al een zeer tevreden klant.

Riek 29-06-2018 Via de website gekocht

snelle verzending, geen bezorgkosten

Camera Nu is betrouwbaar, doet wat wordt beloofd: Vlotte bezorging zonder extra kosten en aangetekend verzonden!

Ronald van der Ziel 29-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en professionele producten

Bij Cameranu kocht ik drie ND filters voor mijn Mavic en een ND filter voor mijn GH5. Qua prijs en kwaliteit van de producten had ik ook kunnen kiezen voor een vergelijkbare webshop maar na eerder een paar bestelling te hebben geplaatst bij Cameranu weet ik dat ze op tijd leveren, goede contact mogelijkheden hebben en fijne service leveren! Helemaal blij dus!

Rod 29-06-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld

Simpel cleaning tape en nog wat kleine spulletjes besteld. Volgende dag binnen, uitstekend. Krijg alleen wel 6 mails binnen over de stand van zaken.

Roger 29-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en perfecte service

Mijn eerste camera besteld. Naast het advies en de mogelijkheid om een fysieke winkel (in mijn geval in Eindhoven) te bezoeken is de service en snelheid van leveren meer dan je mag verwachten. Producten goed aangeleverd en prijs nergens goedkoper gevonden. Compleet assortiment en snel reactie op vragen. Top winkel!

Marijn 29-06-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

Ze hebben bijna alles op voorraad, leveren tegen concurrerende prijzen en zorgen altijd voor een snelle levering.

Henk Kuijken 29-06-2018 Via de website gekocht

Eerlijke prijs, snelle levering en goed verpakt.

Cameranu.nl is al jaren mijn leverancier voor foto en videoapparatuur. Groot assortiment aan apparatuur. Duidelijke website en eenvoudig om een bestelling te plaatsen. Leveringsadres is eenvoudig aan te passen en naar wens uit te laten voeren.

Noordijk 29-06-2018 Via de website gekocht

De Canon Pro-1000 is een zeer fijne en mooie printer

Afhandeling door Cameranu.nl ging erg goed. De koerier behulpzaam en meer dan op tijd.
De printer zelf is erg mooie en goede upgrade van mij oude canon ipf5100.
Er is een duidelijk een kwaliteits verschil, betere grijswaarden en detaillering. En dat met een standaard icc profiel.
De print software van Canon is makkelijk in gebruik en heeft een paar goede features, die extra zaken bieden op het printen vanuit lightroom of photoshop. Zoals een vel printen met dezelfde foto in verschillende/kleine kleurvariaties om te beoordelen.
Zeer zeker aan te raden!

Angelique 28-06-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en de volgende dag thuisbezorgd!!!

Prima duidelijke shop, overzichtelijk, AfterPay, en de volgende dag thuis zodat je kan beginnen.
Ik wilde de Canon Selphy 1300 zo snel mogelijk uittesten. Dat is dus mogelijk! Volgende keer zeker weer een bestelling uit deze shop!

Gerda Bloemberg 28-06-2018 Via de website gekocht

Goed assortiment en snelle service.

Een andere Fa., die het niet voorradig had, gaf mij het e-mailadres van cameranu.nl en zij hebben het snoertje keurig en snel bij mij laten bezorgen. Een dikke pluim ! Vooral omdat het voor een -relatief- laag bedrag was.

Laura 28-06-2018 Via de website gekocht

Super service

Super goede service bij camera.nl. Ik had een portable photo studio besteld, maar toen ik hem ontvangen had, bleek 1 lampje niet goed te werken. Ik stuurde een mailtje en kreeg de volgende dag een nieuw lampje toegestuurd. Ik hoefde verder niets te doen. Echt heel fijn!

Roos 28-06-2018 Via de website gekocht

Snel en correct

Duidelijke beschrijving, snelle levering en de beloofde 5 jaar garantie op factuur. Geen negatieve punten.

Gilbert Seefeld 28-06-2018 Via de website gekocht

Service, gewoon top

Net een nieuwe D7200, zit er een kras op de spiegel!? Langs geweest, en binnen een half uur weer buiten met een nieuwe camera. TOP!!!👍