Deze score is berekend op basis van 2688 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ida 10-07-2018 Via de website gekocht

zeer uitgebreid assortiment!

In 2006 kocht ik mijn eerste DSLR-systeem bij CameraNu. Daarna heb ik nog vele malen apparatuur en accessoires bij ze gekocht. Ik heb CameraNu al die (12!) jaren ervaren als een zeer klantgericht bedrijf, zowel on- als offline. Laat me via deze weg alle medewerkers bedanken voor hun harde werken + service! Die inzet is onmisbaar om zulke trouwe klanten te krijgen.

Paul B 10-07-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Er staat een duidelijke beschrijving en genoeg foto's op de website. 's avonds besteld en volgende dag bij een postnl locatie op kunnen halen!

Bob Visser 10-07-2018 In de winkel gekocht

Goede makkelijke service

Ik wilde een nieuwe cameratas hebben maar kon uit de beschrijving op internet niet goed wijs. Gebeld met CameraNu en er werden twee tassen voor mij gereserveerd. Bij bezoek aan de winkel was het nu makkelijk kiezen met de twee geselecteerde tassen naast elkaar. Prima service, snel beslissen en goede raad.

Emmy 10-07-2018 Via de website gekocht

Nette Service!

Door een storing in de betaling kon ik niet direct afrekenen, terwijl ik een occasion flitser kocht (er was er dus maar 1 op voorraad). Ik kreeg gelukkig een mailtje waarmee ik later op de dag de betaling alsnog kon voltooien en de flitser alsnog mijn kant op kon komen. Top!
De flitser werkt super, is als nieuw en was binnen 1 dag in huis.

Peter 09-07-2018 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak!

De camera is exact volgens afspraak geleverd zoals we gewend zijn bij Camera NU.
Deugdelijk verpakt zodat er geen kans bestond op beschadiging.

karin sevink 09-07-2018 In de winkel gekocht
urk

super fijne service

of je via de winkel of de website besteld,je wordt correct geholpen,er wordt alle tijd voor je genomen,een stukje uitleg erbij,ik ben zoiets 10 jaar klant en met veel vertrouwen in CameraNu. macro fotograferen is leuk,nu je het uitgelegd hebt,dank je wel.

Metin 09-07-2018 Via de website gekocht

Top service, snelle levering

Overzichtelijke site, goede productomschrijving en het product is supersnel geleverd in een degelijke verpakking.

quinza buras 09-07-2018 Via de website gekocht

Super snel en goed!

Ik had hem besteld en meteen de volgende dag was hij in huis! Je krijgt de camera.nl doos met daarin de canon doos. 5 jaar garantie! Alles was heel duidelijk. Het enige - puntje is dat er geen sd kaart in zit, maargoed, je kan niet alles hebben! Voorderest helemaal top! Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Paul Verhulst 09-07-2018 Via de website gekocht

Ruim assortiment en beste service!

Ik heb voor CameraNu gekozen vanwege het ruime assortiment en omdat ik niet blij was over de service bij KameraExpress.

De website van CameraNu zit fijn in elkaar en het aanbod is erg groot. De prijs is aantrekkelijk, maar de service maakt het af. Ik heb verschillende producten gekocht, die altijd snel binnen waren.

Een keer wat vragen over het product gehad, maar de klantenservice wist mij hartstikke goed te informeren en mijn vragen te beantwoorden.

Top service, ruim assortiment en vriendelijke medewerkers!

Michel 09-07-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Snelle levering van een Gopro mouth mount. Ik dacht dat ik een 'fake' mount had besteld, bleek dat het toch een origineel onderdeel was dat in de brievenbus zat.

Mmmriek 09-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

Fijne webshop met overzichtelijke website en handige zoekopties. Snelle service en reacties wanneer je vragen hebt.

Noud 09-07-2018 Via de website gekocht

Aanbevelingswaardig

Al jaren een vertrouwd adres, ze hebben kennis van zaken en altijd een correcte en snelle levering. Hier kun je met een gerust hart apparatuur via een website bestellen.

R vd Snoek 08-07-2018 In de winkel gekocht

Top service!

Met een lastige reparatieklus ontzettend goed geholpen! Er wordt echt met je mee gedacht! Zelfs verder dan de service zou hoeven zijn. Super!

Erik 08-07-2018 Via de website gekocht

Mooi product voor een goede prijs

Ik zocht een macro lensje voor mijn nieuwe iPhone, op de site van cameranu.nl zo gevonden en ook direct de alternatieven kunnen bekijken. Het bestellen ging heel soepel en snel en de levering was keurig volgens belofte. Al met al een fijne overzichtelijke website, met duidelijke informatie en een betrouwbare levering.

Gerrit 08-07-2018 In de winkel gekocht

De spullen echt aanraken

Met de oprukkende webshops ook heel fijn eens een winkel te treffen waar je ook echt naar toe kunt gaan. Het voorwerk kun je heel goed doen op de webshop. Maar het is mij al eens overkomen dat ik toch een ander objectief bij de camera had gekozen, omdat ter plekke in de winkel even kon kijken en het gewicht in mijn handen kon voelen. Wachttijd kan soms wat lang zijn. Als het korter was, dan had ik een 9 of 10 gegeven. Fijne winkel.

Noorlandt 08-07-2018 Via de website gekocht

Goed advies

Kreeg telefonisch een geweldig advies over een keuze tussen 2 camera's het advies was niet te duurste dat waardeer ik zeker

Edwin 08-07-2018 Via de website gekocht

Status verzending

Onlangs op/tech system connectors extensions voor mijn camera riem besteld bij CameraNU. Het viel mij op hoe keurig ik op de hoogte werd gehouden over de status van de verzending. Zo vergaand heb ik dit bij nog geen enkele andere webwinkel meegemaakt!

W.K.J. 08-07-2018 Via de website gekocht

Titel: Ze doen wat ze beloven!

Vrijdagavond besteld, zaterdagmiddag thuis geleverd en...direct in gebruik genomen:-) Ook goede communicatie over de status van de bestelling via email.

jesse 08-07-2018 Via de website gekocht

super

prima lens gekregen voor een goede prijs! snel geleverd en veilig verpakt.
ik zou deze winkel zeker aanbevelen!

7ll__ 07-07-2018 Via de website gekocht

Flitsent snel

Objectieven en bodys worden netjes de volgende dag bezorgd wanneer je het besteld via de website. Zelf geen mankementen meegemaakt, spullen worden altijd in goede staat geleverd.

C.Th. 07-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en supersnelle levering

Vrijdagmiddag besteld en zaterdagmiddag al kunnen ophalen bij een PostNL punt. Artikel was degelijk verpakt. Service en levering S U P E R !!!

ronny bervoets 07-07-2018 Via de website gekocht

TOP

1001 artikelen aan geweldige prijzen. super snelle levering ook naar belgie toe. ik raad het aan aan al de mensen die ik ken .

Koopie 07-07-2018 Via de website gekocht

Mooi product!

Ik heb flink wat sites bekeken, maar kon minder makkelijk zoeken dan op deze site. Ik had voor een heel specifieke taak een bepaalde set filters nodig. Die kon ik hier vrij gemakkelijk vinden

F. Siert 07-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Tijdens het zoeken naar dit specifieke artikel kwam ik op de site van cameranu.nl terecht: duidelijke omschrijving, goede prijs/kwaliteitverhouding en snelle levering. Zeer tevreden

deZwart 07-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, klantvriendelijk, goed product advies!

Toen postnl mijn pakket kwijt raakte heeft de klantenservice van cameranu erg netjes alles afgehandeld. Binnen korte tijd alsnog mijn bestelling binnen. Verschillende medewerkers gesproken en allemaal even hulp aam en vriendelijk! Een aanrader deze winkel.

Marcel 07-07-2018 Via de website gekocht

Ruime keuze, goede prijzen en snelle levering.

Cameranu.nl is voor mij de eerste site waar ik heen ga om foto gear uit te zoeken. Ze hebben alles en de website is overzichtelijk. Ik vind de reviews op de website goed helpen om een mening te vormen en een keuze te maken. Levering is snel. Ook de winkel in Urk is een bezoek waard. Ruime keuze en verkopers die weten waar ze het over hebben.

Sander Meindertsma 07-07-2018 Via de website gekocht

Prima online winkel

Ik heb hier een Sony head mount voor een action camera gekocht. Ik bestelde deze een paar dagen voordat ik deze nodig zou zijn.
Nu werk ik zelf in de ploegen en ben dus niet altijd thuis wanneer de postbode langskomt. Ideaal dus dat ik het tijdstip (de bezorgdag) kon aanpassen naar een dag dat ik wel thuis zou zijn.
Ook het aanbod in de winkel is goed te noemen.
Hoe de service in de winkel is weet ik niet, want ik ben er nog nooit geweest

Peter B. 06-07-2018 Via de website gekocht

Natuurlijk direct naar CameraNu

Zeer klantgericht en een geweldige service. Het maakt niet uit of ik een draadontspanner koop van twee tientjes of een Canon G3 X van haast 900 euro, de klant is koning.

Maura 06-07-2018 Via de website gekocht

Ruim assortiment

Ruim assortiment. Goede beschrijving bij de artikelen. Scherpe prijzen. Bestelling snel geleverd en goed verpakt

Niek Haanappel 06-07-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Heb een D7500 besteld met een kitlens. De info bij de aanbieding was uitgebreid en goed.
De prijs was prima en gezien eerdere ervaringen uit het verleden de bestelling geplaatst. Alles liep prima alleen voor de TNT Post mail over de track en trace code moest ik even bellen.

Melanie 06-07-2018 Via de website gekocht

Superservice !!

Ik had zelf een aantal fouten gemaakt bij de bestelling....t lukte maar niet ( laptop liep diverse keren vast). Had t opgegeven. Na 1 uurtje belden de klantenservice mij op en hebben me vriendelijk geholpen zodat ik nu van mijn gekozen product geniet!

Syl 06-07-2018 Via de website gekocht

Fijnste online camerashop

Mooie overzichtelijke website. Ruim assortiment met scherpe prijzen en dit product gekocht met een nog voordeligere actie. Het reflectiescherm werd snel geleverd en gratis verzonden. Geheel tevreden dus.

Peter-195 06-07-2018 Via de website gekocht

prima webshop

snelle levering, goed contact met de klantensevice bij vragen, klantgerichte bedrijfshouding en uitstekende producten

Monique 06-07-2018 Via de website gekocht

Super goede service. ????????

Ik heb weer voor cameranu.nl gekozen omdat de service echt geweldig Is. Als je vragen hebt nemen ze alle tijd voor je om samen het goede product te kiezen. Alleen maar lof. Geweldig

Odink 06-07-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Via de online site een objectief van Tamron besteld. De aangegeven kortingscode kon ik niet invullen, maar na hulp van de online chat service was dit probleem snel opgelost. Een dag later het product op de afgesproken tijd in huis. Top.

Iede Bakker 06-07-2018 In de winkel gekocht

Goede tips!!

Als leek kwam ik in de winkel, ik wilde graag wat info over camera's.
Toen ik koos voor de spiegelreflex werd mij de goede tip gegeven om de canon1300D te nemen, als instapper tezamen met de Tamron 18-200. Tot nu toe ben ik er zeker heel tevreden over. Bedankt voor de tip!!! Op deze manier ik lekker flexibel en het werkt super om rustig alles uit te proberen!

Josje 06-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Beste prijs kwaliteit. Bestelling geplaatst en de volgende dag in huis.

Super tevreden echt een aanrader!

Stef 06-07-2018 Via de website gekocht

Tip top inorde

Reeds diverse malen wat besteld en altijd tiptop inorde. Zowel in de winkel als online. Vind je het antwoord niet op de site dan kan je hen ook altijd bellen en lost men het probleem snel en vakkundig op

Jacob Narro Imago 06-07-2018 In de winkel gekocht
Urk

Zeer vakkundig ondersteuning bij aankoop!

In de winkel zijn is een plezier op zich. Maar eenmaal aan de desk wordt je op een zeer vakkundig en plezierige manier geholpen. Advisering is gericht op de klant en wat deze graag wil!

Henk 06-07-2018 Via de website gekocht

Op aanraden van kennis een camera harnas besteld.
Was net op tijd levering de volgende dag.
Harnas voldoet aan de verwachting

MH Boersma 06-07-2018 Via de website gekocht

Hele goede service.

Eigenlijk kwam ik per toeval bij cameranu.nl terecht. Ik was me aan het orienteren voor een andere lens.
Heb heel veel informatie van deze site gehaald en heb uiteindelijk de goede keuze gemaakt. Ik ben een beginner qua fotografie en ben nog aan het uitzoeken wat ik het leukst vind. Ben heel blij met mn aankoop. Besteld en de volgende dag geleverd.Ik ben heel tevreden.

Richard Liberta 06-07-2018 Via de website gekocht

Snel, goed & wel.

Snel was mijn Canoncamera daar en deze was goed verpakt met duidelijke instructie. Gebruikersklaar was mijn camera en kon zo mijn video's opnemen voor mijn vlogs. De vraag die ik had bij de klantenservice was duidelijk en snel beantwoord. Een aanrader hier je camera & je onderdelen te bestellen!

Ton M 06-07-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke mensen met een uitstekende accommodatie.

volgens afspraak leveren en netjes verpakt. ben zeer tevreden met het product.
bij een volgende aankoop zal ik zeker weer op deze wijze bestellen

Ilias alexeas 06-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering !!!

Volledige fotowinkel.
Quality of service,vriendelijk en up-to-date personeel!
Ik koop uit de winkel als ik advies wil,waar ze me direct geven,en vaak online!!super!!!

Bressner Hunter 10X50 05-07-2018 Via de website gekocht

Sneller kan niet!

Donderdag(avond) 3 verrekijkers besteld. Vrijdagmiddag afgeleverd, sneller kan volgens mij echt niet. Prettig zaken doen op deze manier.

Metta 05-07-2018 In de winkel gekocht
CameraNu Urk

Top voorlichting

Heerlijk eerlijke voorlichting door enthousiaste mensen met verstand van zaken! Ik was er erg blij mee! Was absoluut de moeite waard om daarvoor naar het mooie eiland Urk te rijden.

Sankha 05-07-2018 Via de website gekocht

Fantastic web and in shop service

I bought a Panasonic 14-140 mm MFT lens (bulk) at bargain price through Camera Nu website. I had no trouble in the web shop. The lens arrived my home address next day. I used the lens for few days. It was a fantastic one but then I decided to buy Olympus 12-100 mm so wanted to return the the Panasonic one. I visited the shop at Urk to return the lens. The process was very smooth, the staffs were very friendly, spoke good English ( important for me). They immediately checked the lens and told me I shall get my full payment back. The money came back to my bank account within two days. I am very happy with Camera Nu and recommend them without any reservation.

Verwindt 05-07-2018 Via de website gekocht

Altijd topservice!

Het aanbod is actueel, de leveringsafspraken die zij vermelden op de site zijn kloppend! Producten keurig verpakt.

Fenna 05-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en complete productomschrijvingen

Ik heb al meerdere malen besteld bij Cameranu en tot nu toe hebben ze snel en goed geleverd. De productomschrijvingen zijn volledig en het is fijn om recensies van anderen te lezen.

Carla V 05-07-2018 In de winkel gekocht

Experts aan het werk

Altijd fijn om in de winkel te komen, ze weten altijd zoveel over alles om tot goede beslissing te komen. En ze nemen ook oprecht de tijd voor je, top!