Edmond 20-09-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service. Doen wat ze beloven.

Goede website. Ze leveren precies wat je besteld hebt binnen de aangegeven tijd. Het product is goed en veilig verpakt.

Cornè 19-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Heb een camera besteld. Bleek de verkeerde kabel bijgeleverd te zijn. Zonder problemen de goeie geleverd. Top service!

Kees 19-09-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service!!!!

Artikel werd dezelfde dag nog afgeleverd op mijn vakantie adres (camping). Via het bezorg bedrijf kon ik tijdstip volgen waarop het werd afgeleverd. Ging perfect!!! Zelfs nog een half uur eerder san gepland. 11.00 uur besteld, 18.00 uur bezorgd ergens veraf in Zeeland. TOP!!!

Qian 19-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Het website is overzichtelijk en makkelijk te navigeren. Verder is de bezorgservice lekker snel en op tijd.

heidi 19-09-2017 Via de website gekocht

Drone

Snelle betrouwbare service , zeker aan te bevelen , ook aflevering op juiste tijdstip. Kortom een top zaak die ik iedereen aanbeveel en goede service bied .

LSC 19-09-2017 Via de website gekocht

Fantastische service en snelle levering!

Printer dezelfde dag nog geleverd! Goede service. We hadden 's-ochtends een printer besteld en deze is tegen een uitzonderlijk laag extra service tarief dezelfde dag rond 16.30 u. bij ons op kantoor geleverd. We konden direct ermee aan de slag. Top service!

Tielrooy 19-09-2017 In de winkel gekocht

Polaroid

Fijne winkel je word goed geholpen en ze bevatten ook heel veel kennis. Winkel en website zien er beide netjes en overzichtelijk uit.

Jan 19-09-2017 Via de website gekocht

Teleurstlellende koop

Op een maandag heb ik een raincover voor mijn videocamera gekocht bij cameranu.nl. Door de slechte levering van PostNL kreeg ik de bestelling pas op woensdag in plaats van dinsdag. Het product heb ik uitgepakt en getest in de regen. Achteraf voldoet de raincover niet aan de verwachtingen; je hoort de regen kletteren op de microfoon, de stof is te dun. En ik vind het product veel te duur; je betaald bijna €60 voor een klein lapje stof.

Officiele reactie van CameraNU.nl 19-09-2017

Beste Jan,

We hebben een prettig telefoongesprek met je gehad over de aankoop. We begrijpen dat je teleurstelling vooral betrekking heeft op het proces van de bezorging, en dat je over de aankoop zelf uiteindelijk zeer tevreden bent. We zien je graag een volgende keer weer bij ons terug komen, en hopen dat je dan een positieve ervaring zult opdoen.

Hartelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl

Erik 19-09-2017 Via de website gekocht

Klein gebaar, grote impact

Net voordat ik op reis ging realiseerde ik dat ik nog geen verlengsnoer met meerder stopcontacten in mijn backpack had, omdat ik meerdere apparaten wil aansluiten als ik tijdens mijn trip aan het werk moet. Na even snel te hebben 'gegoogled' naar een reis-vriendelijke verlengsnoer kwam ik bij CameraNu uit.

Na mijn bestelling te hebben geplaatst zag ik, tijdens het 'nalopen' op de website dat ik beter een ander verlengsnoer had kunnen kiezen die naast meerdere stopcontacten ook landenstekkers verwerkt heeft.

Nadat ik gebeld had met een vriendelijke dame van CameraNu om de bestelling te wijzigen, verwachtte ik een factuur met de meerprijs van 1 euro die de stekker meer kostte. Ze hebben echter de stekker zo omgeruild zonder enig probleem. Ik snap dat dit niet altijd kan, maar mijn reis kon niet beter beginnen.

Complimenten voor de service en ik drink een cocktail op de plaats van bestemming! Die euro zit nog in de pocket!

Leo 19-09-2017 Via de website gekocht

Top advies en service!

het valt soms niet mee om uit een overaanbod een juiste keuze te maken. Ik wenste een compact camera te kopen ter vervanging van een reflextoestel. Maar welk toestel? Daar kwam ik niet uit. Dus maar een mailtje sturen naar cameranu.nl. De volgende dag kreeg ik al antwoord. Ik heb hun deskundig advies opgevolgd en ja hoor ik ben heel tevreden.
En wat een snelle levering. Maandag namiddag het toestel besteld en dinsdag werd het in België geleverd. Het is niet de eerste keer dat ik bij cameranu.nl bestel. Ik ben echt een tevreden klant.

Cambrow 19-09-2017 Via de website gekocht

Keurige winkel!

Onlangs had ik een product nodig dat ik de zelfde dag nodig had. Na bestellen kreeg ik direct een bevestiging met daarbij de levertijd. Enkele uren later had ik het product in handen. Echt goed werk!

Wendy 19-09-2017 Via de website gekocht

Vlot en deskundig

Uitgebreid assortiment, vakkundige medewerkers die je telefonisch goed kunnen helpen met hun kennis, niet bang zijn om toe te geven dat ze van een bepaald onderwerp niet genoeg weten en je doorverwijzen naar een andere collega die het wel weet. Snelle levering. Met koerier wel wat prijzig. 20 euro, maar ja.. rij er zelf maar eens om vanuit zeeland.. netjes van te voren gebeld of het uitkomt op de dag en vrij nauwkeurig tijdstip. Keurig verpakt en goede kwaliteit.

Anton Helmink 19-09-2017 Via de website gekocht

Kennis van zaken

Camera nu heeft een geweldige service. Ik heb vorige week twee Eizo schermen gekocht. Een specialist kon exact vertellen hoe je het beste de calibratie uitvoert met twee schermen door middel van een apparaatje van Datacolor: Spyder. Mijn oude Huey kon maar 1 beeldscherm aan en was bovendien 11 jaar oud en aan vervanging toe. Uitstekende eigen bezorgdienst als je wilt dat het niet via de bekende postkoeriers gaat (handig voor bijzondere c.q. kwetsbare spullen).

Staf 18-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijke webside en op twee dagen geleverd in België

Was een eerste bestelling via de webside. Pordukt ( een Beachtek DXA-2T voldoet aan de eisen dat het zou moeten doen. Heel lage prijs

Pascal Peeters 17-09-2017 Via de website gekocht

Ook kieskeurig zoals ik ?

Tijdens mijn zoektocht naar de beste prijs voor een artikel, rekening houdend met de leveringskosten en betaalmogelijkheden... kom ik regelmatig terecht op deze webshop.

Elke bestelling is zeer vlot verlopen.

Met dank aan mijn vriendin voor de cadeaubon, mijn keukentafel ligt nu vol met leuke hebbedingetjes!
Ik werp even een kritische blik naar Sinterklaas, de Kerstman, en de Paashaas: "hebben jullie al een webwinkel?"

Willem Oosterhof 17-09-2017 Via de website gekocht

Uitsekende service en snelle levering

Cameranu heeft een uitstekende website waar je gemakkelijk je artikelen kunt vinden. Ik heb al meerdere malen hier artikelen gekocht voor mijn camera en iedere keer worden de artikelen binnen 24 uur geleverd. Je kunt er voor kiezen om het thuis te laten bezorgen of op een afhaalpunt. Dat laatste gebruik ik altijd want dan ik vanaf mijn werk het pakketje oppikken. De track en trace is ook dik in orde. De artikelen zijn uitstekend ingepakt zodat de kans op schade wel heel erg klein is.

Adriaan 17-09-2017 Via de website gekocht

Iedere keer weer goed

CameraNU is iedere keer snel in de levering, de website werkt top, het betalen is makkelijk en er zit nooit iets tegen in het bestelproces. Ik blijf terugkomen!

Peter 17-09-2017 Via de website gekocht

Prima shop!

Meerdere keren de klantenservice moeten bellen om gedetailleerde info in te winnen. Ik voelde me altijd welkom met mijn vragen. Vraag en aanbod werd goed op elkaar afgestemd. Uiteindelijk samen tot een hele fijne aanschaf gekomen welke snel en in perfecte staat werd ontvangen.

Arjan 15-09-2017 Via de website gekocht

Altijd Top SERVICE

Men heeft 99 % op voorraad en als het niet op vaarraad mocht zijn dan zoekt men samen met de klant naar een passend alternatief.

Lefty 15-09-2017 Via de website gekocht

Product op voorraad + snelle levering = een tevreden klant!

In de avond een Apple usb-c adapter en een usb-c kabel besteld. Dit werd degelijk verpakt de volgende ochtend thuisbezorgd. Dat noem ik zorgeloos shoppen! Zal hier zeker weer bestellen.

Joep 15-09-2017 Via de website gekocht

snelle service, goede communicatie

Overzichtelijke website, goede priizen en snelle service. Zeker aan te bevelen! Communicatie over de status van de order was ook prima!

Charlie 15-09-2017 In de winkel gekocht
Urk

Goede service en kennis van zaken!

Goede service, klantgericht en kennis van zaken. Erg vriendelijk geholpen en super tevreden met mijn nieuwe camera

Nathalie 15-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, goede info en snel

Er was veel duidelijke info voor beginner en gevorderde, nodig om een juiste keuze te maken, en dat is gelukt!

Annebel 15-09-2017 Via de website gekocht

Ontzettend snelle levering

Het product dat ik ontving was volledig naar mijn wens en voldeed precies aan de omschrijving op de website. Daarnaast ontving ik heb product ook nog eens razendsnel en was de communicatie prima. Ik ben zeer tevreden.

Marjo 15-09-2017 Via de website gekocht

Ongekend goed!

CameraNu heeft mijn bestelling direct opnieuw geleverd nadat de bestelling per abuis was geweigerd op het afleveradres. Ongekend goede service. Bedankt!

Casper 15-09-2017 Via de website gekocht

Zoals het hoort!

Duidelijke en overzichtelijke website, ruim aanbod en goede prijzen.
Wat ik erg fijn vindt is dat er overal net wat uitgebreidere uitleg bij staat.

Bestelling was dezelfde dag nog verstuurd, en de dag erna netjes geleverd.

inezkruizinga 14-09-2017 Via de website gekocht

Ik heb een camera die ik al zo lang wilde, en cameranu heeft echt geweldig geholpen. Super blij met deze aankoop!

Esmé 14-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service voor bedrijven

Tijdens de bestelling was er een verkeerde bedrijfsnaam ingevuld. Mail gestuurd en binnen 5 minuten reactie van verschillende medewerkers dat het aangepast zou worden op de factuur. Ook gebeurd. Top!

Michael 14-09-2017 Via de website gekocht

Super service

Het product was hier wel in voorraad waar anderen het laten afweten.
Ik kon de bestelling gemakkelijk plaatsen en de levering was lekker snel.
Top gedaan.

De volgende bestelling zal ik hier weer plaatsen.

Joes 14-09-2017 Via de website gekocht

prima inzet

Prima bereidwilligheid, zowel digitaal als in de winkel zelf. Na een kleine tiental orders dik tevreden. Website heeft helaas echt te weinig filters, zoeken op producten daardoor soms wanordelijk. Grote voorraad.
Bestellingen uitleveren gaat razendsnel; perfect. Totdat PostNL aan de beurt is. Die meldt dat men de zending bezorgt tussen 11 en 18:30. Tsssssss....... Wat een amateurs. Zoveel tijd verplicht thuis zitten kost twee punten waardering.

Daniel 14-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering top lens!

Overzichtelijke website met heldere indeling en keuzehulp dmv filters. Uitgebreide informatie over product en reviews van andere klanten. Kortom zeer tevreden met zowel het aankoopproces als de aankoop zelf!

Maria 13-09-2017 Via de website gekocht

Geweldig!

Een duidelijke webshop, goedkoper dan andere en dan ook nog eens op tijd geleverd! Dus al met al een hele fijne webwinkel!

Kees Terlouw 13-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en betrouwbare service en levering

Prima website en zeer snelle levering .
Keurige verpakking, Track & Trace informatie zeer snel en exact gekregen wat ik had verwacht; een niet van nieuw te onderscheiden 10-16mm Canon Lens;Top. Ook de prijs was prima

Bas 13-09-2017 Via de website gekocht

goede service en een mooie lens

Laatst bij cameranu.nl in Urk geweest en daar was de service al top. Laatst de nieuwe Tamron 24-70 G2 lens besteld en nadat ik de mail kreeg dat deze op voorraad was kunnen bestellen en was de volgende dag in huis. BLij het de snelle service en de kwaliteit van de serivice.

Hugh 13-09-2017 Via de website gekocht

Stipte levering

Besteld en volgens de webshop voorwaarden direct uitgeleverd. Na lang zoeken bleek cameranu.nl de geheugenmodules op voorraad te hebben.

Joost 13-09-2017 Via de website gekocht

Goede winkel, uitstekende service

Ik koop meestal bij Camera nu omdat ze altijd snel mijn vragen beantwoorden. Sinds er in mijn gemeente geen fotozaak meer is, ben ik afhankelijk van een webwinkel. En dan wordt service juist belangrijk!

Andre 12-09-2017 Via de website gekocht

Super snelle en goeie service! Van harte aanbevolen

De benodigde spullen waren snel gevonden en makkelijk besteld. Levering ook direct de volgende dag op een zorgvuldig verpakte wijze. Een voorbeeld voor velen andere webshops. Daarom van harte aan te bevelen!

Marijn 12-09-2017 Via de website gekocht

Goede winkel!!!

Ik vond de service erg goed, ik kreeg mijn bestelling de dag na dat ik het besteld had. Netjes verpakt en goede kwaliteit. Top!

Goldfinger 12-09-2017 Via de website gekocht

Doen wat je belooft!

CameraNU.nl staat bekend om zijn scherpe prijzen en snelle levering. Er zijn er genoeg die het ook beloven, maar veel minder die het ook waarmaken. Wij kochten deze camera's voor een scherpe prijs en hadden ze 1 dag later in huis ;)

Karlijn 12-09-2017 Via de website gekocht

Goede service!

De bestelling was de volgende dag in huis. Makkelijke site waar alles goed op te vinden is. Ik heb voor deze winkel gekozen omdat het een goede aanbieding had.

Erik Groen 11-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende winkel

Uitgebreid assortiment, snelle levering en scherpe prijzen.
Mijn derde bestelling geplaatst. Ik hoef nergens anders meer te kijken dan CameraNU.nl

C. Philipse 11-09-2017 Via de website gekocht

Prima webshop, snelle levering, top shop!

Mooie en gebruikersvriendelijke webshop, makkelijk bestellen, ook zonder account. Snelle en complete communicatie, vlotte levering en alles netjes verpakt.

Zoë 11-09-2017 Via de website gekocht

Hama Star 63 statief

Goede service en snel. Ik vond het heel fijn via de mail op de hoogte te worden gehouden over de levering.

Ans Donkers 11-09-2017 Via de website gekocht

Prima nazorg....

Had een nieuwe lens gekocht en kreeg een foutmelding.
De aardige meneer van cameranu stuurt me nu een filmpje hoe ik het op kan lossen! Hoop dat ik dat snel ga ontvangen!

Vicky mannaerts 11-09-2017 Via de website gekocht

Goede verkoop

Supergoede service ook veel duidelijkheid over de verzending en waar het aanwezig is , ook goede prijs-kwaliteit een top winkel

Gert-Jan 11-09-2017 Via de website gekocht

Fijne zaak

Na dat ik op een vervelende manier van mijn fotospullen was beroofd.middels horizontale frauwde heeft cameranu mij op een hele fijne manier in staat gesteld om weer een nieuwe foto uitrusting te kopen Dus een warme douche voor dit bedrijf .

R.voor 11-09-2017 Via de website gekocht

Willekeurige heb ik een winkel uitgezocht om een aankoop te doen . Camera.nl is zeker een aanrader . De bestelling en hele afhandeling verloopt wat je mag verwachten.
Alles prima geregeld dus.

Lenny 11-09-2017 Via de website gekocht

Aanrader voor camera gerelateerde zaken.

Bestellen van producten gaat prima. Communicatie vanuit Cameranu.nl is goed en duidelijk, je wordt tijdig op de hoogte gehouden wat de status van je bestelling en ook de bezorging is.

Ook de gratis bezorging voor artikelen met een lagere prijs is erg prettig, dit zie je minder vaak bij concurrenten.

De winkel krijgt geen 10 van mij, omdat ik de website groot en een tikkeltje onoverzichtelijk vind. Voorbeelden:
- Ik ben op zoek naar een Speedlight, moet ik die nu bij de categorie "studio" of bij "foto" zoeken?
- Ik ben op zoek naar een simpele camera afstandsbediening, die zou ik normaal gesproken bij de categorie "Accessoires" zoeken ... terwijl daar alleen maar domotica afstandsbedieningen te vinden zijn.
- Het filteren van producten vind ik af en toe wat beperkt.

Pollewops 10-09-2017 Via de website gekocht

Gisteren besteld en vandaag al in huis

Online besteld, direct per e-mail bevestigd en verzendklaar gemaakt. Volgende dag ontvangen. klasse!
Kan niet beter.

Sudarg 10-09-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijk en vakkundig

Zoals altijd werd ik bij cameranu vriendelijk en vakkundig geholpen. Men geeft duidelijke adviezen waarbij er een goed oor is voor wat ik als klant wil. De koffie staat altijd klaar.