Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Emile 08-08-2017 Via de website gekocht

Top geregeld!

's avonds rond 19.00u besteld, de volgende ochtend keurig bezorgd.
Via de mail goed op de hoogte gehouden vwb factuur en verzending.
En het apparaat voldoet aan de verwachting!
Wat wil je nog meer?! ;-)

Poederbach 08-08-2017 Via de website gekocht

Snel, vlak voor middernacht besteld. 14 uur later binnen.

Goede webshop met een uitstekende voorraad voor een niet veel voorkomend product. Vlak voor middernacht besteld en 14 uur later stond de koerier voor de deur.

terry hodgson 08-08-2017 Via de website gekocht

uitstekend service en behandeling

behandling kon niet beter. vanaf eerste contact tot levering, een betere service kon niet compliment

Nikki de Kerf 08-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

De winkel was goed vindbaar, ruim assortiment, en leverde vooral ontzettend snel (en kosteloos). Communicatie verliep vlot en duidelijk, producten kwamen goed verpakt aan. Top, voor herhaling vatbaar!

Patrick 08-08-2017 Via de website gekocht

Vrijwel alles op voorraad en een zeer goede service

Vrijwel alles is op voorraad en het bestellen gaat eenvoudig. Ben bij vele concurrenten geweest maar Camera.nu is verreweg de beste in service en ook in de prijs. Heb er diverse producten besteld en gaat iedere keer naar volle tevredenheid.
Heb een keer iets besteld om op te halen in de vestiging in Urk maar het ging niet door wegens omstandigheden van mijn kant, een paar dagen later kreeg ik onverwachts een kaartje met beterschap van het team, nou dat zegt toch veel over de service en hoe ze met klanten omgaan.
Vragen worden altijd netjes en duidelijk beantwoord

Do 08-08-2017 Via de website gekocht

Goede website en snelle en betrouwbare service!

Snelle service en pakketje werd goed verzonden.
Betrouwbare site.
Mocht ik in de toekomst weer iets nodig hebben op camera gebied dan ga ik zeker eerst weer op deze site kijken.

Rianne30 07-08-2017 In de winkel gekocht

Prettige winkel

Een mooie en overzichtelijke winkel, medewerkers weten waar ze over praten, snelle service en mooie producten.

Joost 07-08-2017 Via de website gekocht

Het kwam goed uit: Levering dezelfde middag!

Via kieskeurig aan het zoeken geweest, ook nog wat andere sites bekeken meerdere printers overwogen en uiteindelijk deze gekozen. Cameranu.nl bood een scherpe concurrerende prijs. En de afhandeling bleek super.
De volgende dag rustig alles geïnstalleerd,.... en nu ermee aan het werk. Over de echte prestaties is het nog te vroeg om te oordelen, dat komt tzt.

Eric 07-08-2017 In de winkel gekocht

Goede informatie gehad!

Super winkel, gratis chocolade melk, veel op voorraad en positieve en informatieve medewerkers. Eerlijk bedrijf!

Vlotte levering bijna gestremd. 06-08-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs, snel en vlekkeloos afgeleverd.

Aankoop lichtgewicht full frame SONY. De bezorger wilde het record van cameranu in aflevering snelheid bekorten door het pakket bij de poort van ons gebouw te willen overdragen. Afstand tot onze woning te voet 300 meter. Hij begreep maar niet waar wij bleven.

Peetje 06-08-2017 In de winkel gekocht
urk

Slimme service

Goed nagedacht om klanten te woord te staan en zo gerichte service te verlenen. Bij binnenkomst een scherm waarop gekozen kan worden waarvoor je komt. Daarna een nummertje trekken. Zo word je geholpen, te woord gestaan zonder dat dit onnodig veel tijd kost (tenzij het erg druk is). Niemand die kan voordringen.

Job 06-08-2017 In de winkel gekocht
Urk

Goede service en top producten

Goede winkel met vakmensen achter de balie. Op zaterdag vaak wel druk, maar met het nummertjes systeem gaat het allemaal goed.

Kortom super winkel

Lianne de Vaan 06-08-2017 Via de website gekocht

TOP winkel

Heb deze winkel gekozen omdat ze ook op zondag leveren.
De bestelling werd keurig en op tijd geleverd!
Een echte aanrader!

Topshop 06-08-2017 In de winkel gekocht

Snelle service, uitmuntende kwaliteit

Na lang wikken en wegen besloten een nieuwe lens en camera te kopen. Een Carl Zeiss Milvus en een Nikon d5600. De lens was sinds de Plannar lenzen van Carl Zeiss al een droom en eindelijk was het zover. "Wow een prachtige lens loopt u mijnheer" was de reactie van de enthousiaste verkoper. Dat was het laatste stukje overtuiging wat ik nodig had om een lens van dit kaliber en prijsklasse aan te schaffen. Maar echter daarbuiten was de jonge verkoper geïnteresseerd en behulpzaam met goede adviezen wat dan mijn nieuwe set kon en wat wellicht een goede keuze was om erbij te nemen. Niet opdringend, maar oprecht betrokken en oprecht om een klant met de beste informatie en advies de deur uit te laten gaan. Meer dan waard om de rit vanuit Uithoorn voor te maken en een echte aanrader qua shop en service. Heftruck
Heeft mijn investering een nog fijner gevoel gegeven.

keeskalsbeek 06-08-2017 Via de website gekocht

service is Top

Heb Lampen gekocht bij camera nu zijn geleverd maar toen ik ze wilde gebruiken zat er een lamp bij die niet deed
daar hebben ze mij ZONDER probleem een andere voor gestuurd.
CameraNU.nl is niet de enigste, maar wel de echte met Top service

WdR 05-08-2017 Via de website gekocht

Top geregeld!

Vooral heel goed te spreken over de verzendwijze! Als je iets de volgende dag nodig hebt is het ideaal om per e-mail op de hoogte te blijven van de bestelling. Keurig op tijd geleverd! Daarnaast ook tevreden over product; exact zoals beschreven in omschrijving. Bedankt!😀

Voor Sony spiegelreflex - en systeemcamera's 05-08-2017 Via de website gekocht

Goed boek en bezorging volgens afspraak

Het boek gekocht voor mijn sony spiegelreflexcamera.
Zit het boek te lezen met de camera erbij.
Makkelijker dan de handleiding en goede tips.

Roger Janssen 05-08-2017 In de winkel gekocht
Urk

Mbt open box producten zijn ze onbetrouwbaar

Via website een camera gereserveerd. Bevestiging per email ontvangen dat alleen het zegel op de doos beschadigd was en de camera geen gebruiksporen had. Dat bleek gelogen. De eerste camera had beschadigingen, lens kwam zonder kap, en het zag er niet uit als een camera die direct was geretourneerd. De tweede camera was kapot, o.a. aan de onderkant ontbrak een dekplaat waardoor waardoor contact punten bloot lagen. Ik heb na reservering mijn eigen camera al verkocht en kom vanuit Amsterdam naar Urk toe, maar de verkoper keek me alleen glazig aan, en ik heb nu geen camera. Ik ben zeer teleurgesteld, en zal nooit meer een open box bij cameranu bestellen.
Officiele reactie van CameraNU.nl 07-08-2017

Beste Roger,

We hebben inmiddels contact gehad, onze excuses aangeboden en u laten weten dat we dit niet gewend zijn. We willen er wel aan toevoegen dat deze open-box camera's niet bij ons terug zijn gekomen, maar via Olympus bij ons verkocht worden. Ik vernam dat u inmiddels een nieuwe camera aangeschaft heeft, en we wensen u hier veel plezier mee.

CameraNU.nl

Ghos13t 05-08-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, spoedige bezorging, top!

Zoals wel vaker was cameranu.nl weer de goedkoopste. De website is overzichtelijk en de bezorgkosten zijn inclusief, iets wat helaas nog steeds niet bij iedere webshop is.
Het product was spoedig geleverd en netjes te volgen via postnl, wat mij betreft gebruiken alle webshops dat bezorgbedrijf!

H. Wisse 05-08-2017 In de winkel gekocht

Zeer goede voorlichting.

Ik heb me eerst via de zeer duidelijke site met vergelijkingsmogelijkheid voorbereid op mijn eventuele aankoop.
Hierdoor had ik 4 camera's tegen elkaar afgewogen, waarna ik een bezoek heb gebracht aan winkel in Urk om mij verder te laten voorlichten over deze 4 camera's en wat dan voor mijn doel en verwachting de beste camera zou zijn.
Ondanks dat het begin de morgen al behoorlijk druk was werd er zonder enige haast goed naar mijn verhaal geluisterd en werd er bij de opgestelde camera's (geweldig die opstelling} voldoende tijd besteed aan een zeer goede uitleg over de mogelijkheden van de camera's en werd mij ook de keuze aangewezen naar de voor mij meest geschikte camera, terwijl dit beslist niet de duurste was van de 4.
Dus kort samengevat: Geweldige service en bekwame medewerkers die voldoende tijd besteden aan een klant die beslist niet om de duurste camera kwam.

Michelle 05-08-2017 Via de website gekocht

Precies wat in nodig had!

Precies wat ik nodig had. Snelle levering en goedkoopste prijs die ik kon vinden. Ik ben zeer tevreden.

s.pinto 04-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede winkel

De Verkopers zijn zowel in de winkel alsook via de telefoon, zeer behulpzaam, deskundig en meedenkend.

Femke 04-08-2017 Via de website gekocht

Fijne en betrouwbaar site

Ik was op internet aan het rond kijken en toen kwam ik deze site tegen. De naam sprak mij meteen aan en na verder kijken op de site vond ik hem betrouwbaar. Het voordeel vind ik ook bij deze site dat je achteraf kan betalen en dat vind ik heel prettig want dan kan ik het product eerst bekijken en als het toch niet bevalt terug sturen zonder dat je hoeft te betalen. Al met al dus een fijne, duidelijke en vooral een site die ik betrouwbaar vond.

syd 04-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Overzichtelijk met een prima zoekfunctie, goed prijs en super snelle levering. Wat wil je nog meer? :)

Linda 04-08-2017 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen via de overzichtelijke website en snelle levering na betaling. Was goed verpakt.

Niloui 04-08-2017 Via de website gekocht

Goede service, vriendelijk.

De mensen van de klantenservice waren zeer vriendelijk en behulpzaam! Duidelijke hulp gekregen.Het geleverde doek was van iets mindere kwaliteit dan we hadden gewild, maar dat kan ook aan onze onervarenheid liggen.

Lai 04-08-2017 Via de website gekocht

Goede service en zeer snelle bezorging zonder bezorgkosten.

De enige zaak waar je aangetekend kan versturen zonder bijkomende kosten voor zover ik weet. Top service en razendsnelle bezorging

Rob 04-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en nette afwikkeling van bestelling

Cameranu is een professionele winkelketen die haar afspraken nakomt. Snelle levertijd, vakkundige verzending en een goed prijs/kwaliteitsniveau. Dit is niet mijn eerste bestelling bij deze onderneming en zeker niet mijn laatste.

Piet 04-08-2017 Via de website gekocht

Snel besteld, snel geleverd

Precies wat je wilt van een webshop: ruime keuze, duidelijke informatie, vlotte afhandeling, geen bezorgkosten, thuiswinkelwaarborg, volgende dag geleverd. Veel meer valt er niet te wensen.

Jef 04-08-2017 In de winkel gekocht

Bestelling per telefoon

Onlangs heb ik cartridges bij CameraNu per telefoon besteld. De telefoon wordt vlot opgenomen. Na uitleg over de benodigde typen kon ik de cartridges direct laten reserveren. Diezelfde dag nog kunnen ophalen. Het enige jammere vond ik dat er voor het ophalen op dat moment geen aparte kassa beschikbaar was. Bij eerdere bestellingen was dit namelijk wel het geval. Waarschijnlijk heeft het te maken met de drukte en de beschikbaarheid van aanwezig personeel. Voor de rest niets dan lof voor dit bedrijf.

Albert Cremers 04-08-2017 Via de website gekocht

Wat wil je nog meer?!

Vandaag besteld, morgen geleverd.
Alles perfect. Juiste artikel, geen gedonder over betaling, prima verpakt en super kwaliteit.
Voor mij staat Cameranu bovenaan.

marco 03-08-2017 Via de website gekocht

supergoede service

Supergoede service. Netjes dag na bestelling geleverd. Product was netjes verpakt en netjes op tijd geleverd.

Wim Beetsma 03-08-2017 In de winkel gekocht

Uitstekend advies

Verrekijker en monopod gezocht op de site. Daar staat al heel veel toegangelijke informatie. Met die kennis en kundig advies hebben we de juiste aankoop gedaan.

WillemK 03-08-2017 Via de website gekocht

Als je kwaliteit verwacht...

De titel zegt het al, het begint bij bestel gemak, daarna betaalgemak, en supersnel verzonden. ik had het artikel (Triggerset) dezelfde!! dag nog in huis!! Super. Handig artikel ook trouwens:)!!

H.van der Zande 03-08-2017 Via de website gekocht

Super camera, een aanwinst

's avonds om half tien besteld en de volgende dag om twaalf uur al geleverd. Netjes verpakt. Duidelijke informatie over de te verwachte leveringstijd. En als klap op de vuurpijl een garantie van vijf jaar!!
De camera maakt prachtig heldere foto's en heeft een enorm zoombereik. Aanwinst!

Frans 03-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte leveruing

Groot assortiment producten. Eigen keuze is gemakkelijk uit te filteren. Ik heb een Godox accuset besteld.
Jammer dat bij de toebehoren niet automatisch werd verwezen naar de diverse kabels voor de verschillende merken flitsers. Dit had mijn beoordeling verhoogd van een 9 naar een 10

Sjoukje 03-08-2017 Via de website gekocht

Super service!

Hele snelle levering. Op een avond besteld, volgende dag al in huis. Goed verpakt. Het product was exact zoals omschreven op de site.

Martha 03-08-2017 In de winkel gekocht
Urk

Teleurgesteld binnen wandelen, blij en opgetogen vertrekken

Cameranu.nl staat goed aangeschreven en op advies van een goede vriend, destijds hier mijn camera gekocht. Vorig jaar gefotografeerd tijdens onze reis naar de Noordkaap, dit jaar op pad door Zuid Frankrijk en dan doet de camera opeens helemaal niets meer. Terug naar huis over Urk. Helaas hij kan niet ter plekke worden gemaakt hij moet opgestuurd worden en de kans dat het klaar komt is maar 10%. Toch gaan we voor het onderzoek maar nemen wel direct een nieuwe camera mee. Komt de oude camera wel weer klaar dan maken we daar onze kinderen wel blij mee, maar zonder camera dat gaat niet. Het advies en het meedenken was weer zo vertrouwd en fijn, top, nogmaals dank je wel.

Willy 03-08-2017 Via de website gekocht

Fantastische site

Een hele leuke aanbieding gevonden op deze site voor mijn aangeschafte oude polaroid camera. Heel snel geleverd en keurig verpakt. Zo krijgt onze bruiloft een echt vintage tintje

Pol 03-08-2017 Via de website gekocht

Snellere levering dan verwacht

Levering in België. Wel lullig dat je relatief veel extra moet betalen als je met creditkaart betaalt. Dat kom je pas op het einde van de transactie te weten. Vanuit België dus beter betalen via bankoverschrijving, dat is gratis. Kon wel 2-4 dagen duren voordat geld ontvangen is. Maar we hadden onze levering al na twee dagen. Stuk sneller dan gedacht

Marcel 03-08-2017 Via de website gekocht

Top Service

Snelle levering, strakke prijzen en zelfs telefonisch contact. Zoals boodschappen synoniem staan aan een supermarkt zou Cameranu.nl synoniem moeten staan voor alles wat met camera's te maken heeft. Een echte aanrader.

Nick 03-08-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Prima prijs kwaliteit verhouding. Goede service en makkelijke website.
Camera Canon EOS M 10 aangeschaft inclusief accessoires

Andre 03-08-2017 Via de website gekocht

Verbazingwekkende snelle levering

Ik had 'slechts' een gopro mount besteld om 12uur.
Tot mijn verbazing kon ik dit artikel nog dezelfde dag kostenloos in huis hebben.
En ja hoor... Een paar uur later stond 'redmnpakketje' op de stoep.
Uitstekende service waardoor ik de volgende camera aankoop zeker weer bij cameranu zal doen.

M.A. Schuurmans 03-08-2017 Via de website gekocht

zeker een aanrader als je

Diverse dingen besteld in het verleden. Goede service en zeer snelle levering. Zeker een aanrader als je snel iets in huis wil hebben.

G. Te Rijdt 03-08-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Ik heb onderdelen besteld voor mijn camera. Cameraland is scherp geprijsd, ik had alles snel in huis. Een prima club om mee in zee te gaan

J.Entrop 03-08-2017 Via de website gekocht

snelle en goed service

Product is netjes afgeleverd op zondag wat ze aanbieden. De tas was ook netjes verpakt wat je verwacht. Voor de rest een goede aanrader als je nog snel een nieuwe tas nodig heb als je ineens weg moet.

Mike 02-08-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering Goede service

Gemakkelijke site overzichtelijk , snelle levering , goed op de hoogte gehouden van de status van de levering

Cor van 't Hof 02-08-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Het was mij al bekend dat deze shop goed aangeschreven staat en ben er ook al eens geweest. Ook met de garantie gaan ze heel goed om en doen ze niet moeilijk! Als extra service werd het bezorgd met "Red je pakketje", zodat ik mijn dashcam dezelfde dag nog in huis had. Je kunt het tijdstip van bezorgen ook prima bijhouden.

Hans 02-08-2017 Via de website gekocht

Canon printer, goed geregeld

Canon printer gekocht. Laagste prijs op het web, snelle levering en duidelijke communicatie. En ook nog attent gemaakt op Canon cash back actie.

Marco 02-08-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, snel geleverd! Super tevreden!!

Selfie stick voor Go Pro gekocht (Merk Brofish). Zoals ze beloven, rond 23:00 besteld en de volgende dag in huis!. Nette verpakking en product in perfecte conditie!