Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

G. van Ham 16-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

De site van camaranu.nl is erg duidelijk met goede bruikbare informatie. Bijna alles is direct leverbaar. Zeker niet te duur.

SS Chordia 16-08-2017 Via de website gekocht

Fast and reliable service. Good product

I ordered a camera tripod accessory - quick release plate. Competitive pricing, great service - was delivered the next day as promised - and the product is also good - as expected.

RVdMeeren 16-08-2017 Via de website gekocht

Goede service van Cameranu.nl en uitstekend product

Goede hulp gekregen bij de keuze van het product en snelle levering (zoals steeds). Flexibele afwikkeling. Aan te bevelen winkel! Dit is niet mijn eerste aankoop!

Rik 16-08-2017 Via de website gekocht

Gebruikersvriendelijke shop.
Ik had een shure microfoontje gekocht. Dit bleek niet te werken. Men nam de tijd te kijken hoe het wel kon werken toen dat niet lukte, geen probleem.
Geld werd terug gestort.
Complimenten voor de afhandeling.
Bedankt medewerker voor de inzet.
Rik Gielen

Jan 15-08-2017 Via de website gekocht

Snel verzonden

Prettig geprijsde artikelen, en snel en netjes geleverd. Vaak ook internationale producten op voorraad die andere (web)winkels niet kunnen leveren.

Bart 15-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede producten!

Betrouwbare webshop welke uitblinkt in camera apparatuur (zoals de naam al suggereert). Uitgebreide uitleg over producten en handige reviews van gebruikers. Snelle service, al met al zeker een aanrader!

Frans. 15-08-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service.

Op basis van mijn lijstje van camera's en daarbij aangegeven welke zaken de nieuwe camera moet kunnen handelen. Ben ik door een medewerker enorm goed geholpen. door af te gaan strepen welke zaken de camera's wel of niet hadden. Op basis van zijn expertise en door via de PC de verschillen te laten zien van de foto's van de alternatieve camera's, gekozen voor een Nikon A 900. Een criteria was hij moet in een broekzak passen, niet meer sjouwen met een zware spiegelreflex met lenzen.

Elsze 15-08-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging!

Ik kon alles goed vinden op de website en de sommige producten zijn hier goedkoper dan op sites van andere aanbieders. Ideaal dus!

Maikel van Willegen 15-08-2017 Via de website gekocht

een echte aanrader voor al uw fotografiematerialen

Supergroot aanbod voor beginnende en professionele fotografen in elke (prijs)categorie! bestelde producten worden snel en goed/stevig verpakt geleverd (natuurlijk een hele geruststelling met dit soort apparatuur) dus ook daarvoor een 10!! Ook een goed werkende en gebruiksvriendelijke website met alle informatie die je nodig hebt over uw product dus ik ben overtuigd: ik kom hier zeker terug!

Nick 15-08-2017 Via de website gekocht

Product heel aangekomen en mooi op tijd geleverd. Ik had een unboxed item gekocht maar het Werdt keurig netjes gekeverd

Roos Ofman 15-08-2017 Via de website gekocht

Top service!

CameraNU was de eerste site waar ik, als vrouw zonder veel verstand van electronica, makkelijk de juiste items kon vinden. Levering was precies wat er werd beloofd, de volgende dag had ik alles in huis!

Paul 15-08-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Polarpro cinema shutter filters voor Mavic pro aangeschaft.
Afbeelding op de website klopt niet met de laatste op de polarpro site getoonde afbeeldingen. Gelukkig toch de juiste ontvangen.

Leander Walhout 15-08-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Snelle levering en duidelijke site waar je van op aan kan. Er is een breed assortiment voor de camera's

kim 15-08-2017 In de winkel gekocht
Urk

Eindelijk het statief dat ik zocht!

Na een half jaar zoeken heb ik op de site van Cameranu.nl eindelijk het statief gevonden dat ik zocht. Klein, licht, stevig, laag, maar toch hoog genoeg. Direct naar Urk gereden om hem in real life te bekijken. Uiteraard ter plaatse uitgeprobeerd met mijn eigen camera erop en in no time stond ik weer buiten. Met statief.

Fijne winkel, kundig en vriendelijk personeel en goed materiaal. Wat heb je nog meer nodig?!

Poederbach 15-08-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Ik heb voor CameraNu gekozen omdat zij de enige waren die dit artikel op voorraad hadden. geen van de andere webshops had dit artikel uberhaupt.

M. Otten 14-08-2017 In de winkel gekocht

Ontzettend goede voorlichting gehad

Mooie winkel in Urk, alles mooi uitgestald en je kan alles aanraken en proberen.
Ontzettend goede voorlichting gehad voor ik ging kopen. Alles wordt in Jip en Janneke taal uitgelegd. Ik ben namelijk een beginnend hobbyist en wist nog niet alles. Na de uitleg goed kunnen bepalen wat ik aan ging schaffen. Zeker geen opdringerige verkoop, werd niet aangedrongen om iets duurders aan te schaffen. Echt een perfecte zaak.

Renate 14-08-2017 In de winkel gekocht
urk

super professioneel

Een geweldige winkel waar kundig professioneel advies werd gegeven en goed passend persoonlijk advies wat heel prettig was.

jacky 14-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering en perfect product

Dit is de eerste keer dat ik hier koop maar ben zeer tevreden. voor herhaling vatbaar. Het product is in orde en juist zoals bescheven op de website

Charles 14-08-2017 Via de website gekocht

Ik voel me geweldig geholpen

Tussenstukje van de bevestiging van mijn motornavigatie verloren, omdat ik niet precies wist welke ik moest hebben, een berichtje via de site gestuurd. Nog geen uur later al een mailtje terug, dat het onderdeeltje zeker ging passen. Na het besteld te hebben, lag het de volgende ochtend al bij een pick up punt van Post.nl. Helemaal goed wat mij betreft.

Remi 14-08-2017 Via de website gekocht

vreemde levering

Het product wat ik zocht was makkelijk te vinden en voor een goeie prijs. Het werkt goed en was precies wat ik zocht. De levering was echt wel gek. Het was een klein schroefje wat makkelijk in bijvoorbeeld een envelop zou passen zodat het in de brievenbus kon. Het werd echter in een grote doos aangeleverd waardoor ik thuis moest wachten. Vervolgens zat dit kleine schroefje in een onnodige grote doos. Deze doos werd ook pas laat op de avond van de volgende dag geleverd.

Remco 14-08-2017 Via de website gekocht

Lichtsnelheid!

Dikke 10. Ik had snel filtertjes nodig voor mijn DJI Mavic voor opnamen op zondag. Het was vrijdag middag 16:45. Dus de gok genomen.

Toen ik zaterdagmiddag thuis kwam lagen ze netjes in de brievenbus. Dus zondag mooie beelden opgenomen.

Top snelheid.

Marion 13-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Levering perfect en de voordeligste zover ik kon vinden voor de Canon 1200 photo print .
Vooral met extra korting als je met een bijhorende opbergtas en een doosje papier met inkt nam.

Christine 13-08-2017 Via de website gekocht

Ik wilde deze camera graag hebben. Prijs was goed in deze winkel . Winkel kende ik al. Is betrouwbaar. Konden snel leveren.

Sander 13-08-2017 Via de website gekocht

Duidelijke informatie en snelle levering

Wij waren al een tijdje op zoek naar een nieuwe camera, maar er is zoveel keuze. De omschrijving bij de diverse modellen heeft het ons een stuk makkelijker gemaakt om tot een goede keuze te komen.

Na het bestellen wordt je vervolgens goed op de hoogte gehouden hoever het bestelde product is en wanneer je het pakket kan verwachten.

Bij een uitbreiding op het aangeschafte product zullen we zeker opnieuw bij deze winkel bestellen.

Pieter 13-08-2017 Via de website gekocht

Goed voor de gemoedsrust:CameraNu levert snel en betrouwbaar

Ik kocht in deze ronde twee nikon lensdoppen. Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd. CameraNu levert prompt de volgende dag. Bedankt!

Hessel 13-08-2017 In de winkel gekocht

Fijn en professioneel geholpen

Ik vind cameranu een leuke fijne en professionele winkel ik heb een aardig grote camera dus dat woog mee voor de keuze van een niewe tas samen met een medewerker uitgeprobeerd wat de beste optie zou zijn kortom een leuke winkel met aardig en professioneel personeel

I. Jonker 13-08-2017 Via de website gekocht

Super goede en snelle service

Mooie uitgebreide webshop. Ook al eens een vraag via de mail gesteld waar ik snel een duidelijk antwoord op kreeg. De website geeft goede en volledige informatie over alle producten. De snelle service maakt het helemaAl af. Zou het aan iedereen aanbevelen.

Matt 13-08-2017 Via de website gekocht

Snelle verzending, geweldige prijzen en service!

De verzending is steeds snel, alles is correct en de prijzen zijn scherp. Geweldige shop!
Pakje in belgië dag na de bestelling geleverd voor niks, betaaloptie mr cash, kan niet beter!

D de Jong 12-08-2017 Via de website gekocht

Zeldzame service

Op zoek naar de goedkoopste plek om een bepaalde printer te kopen kwam ik op Cameranu uit. Los van de prijs verwachtte is niet veel hiervan. Mijn verbazing is geschetst door de fantastische afhandeling (

Marcel 12-08-2017 Via de website gekocht

Goed advies, snelle levering

Cameranu heeft een uitgebreid assortiment, telefonisch goed en snel bereikbaar. Concurrerende prijzen. snelle levering. Al vaker spullen in de webwinkel gekocht altijd levering binnen 24 uur !

Marja oost 12-08-2017 Via de website gekocht

Service kan niet beter

Ik kies altijd voor camera.nu. voor je besteld vraag ik altijd nog om informatie. Altijd vlotte service en de volgende dag alles keurig in huis .

RH 12-08-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie, redelijk snel geleverd.Goed aanbod.

Levering volgens belofte, netjes te volgen via mail, aardig assortiment. Prijzen zijn competitief en alles is goed verpakt. Website is overzichtelijk met een fatsoenlijke zoekfunctie.

Jan uit Holten 11-08-2017 Via de website gekocht

Vrijdagavond besteld. Zaterdag al in huis!

Ik wilde graag snel airpods hebben en ben op werkdagen vaak laat thuis. Via de gemakkelijk werkende website van CameraNU besteld om 22.00u. Ik dacht moet nog maar zien dat dit goed komt. Kwam dus goed. Had de Airpods zonder poespas de volgende morgen bezorgd. Super snelle service!

Casper 11-08-2017 In de winkel gekocht
Urk

Uitstekende service en kennis!

Uitstekende kennis, het is even wachten in de winkel maar nemen daarna alle tijd om je te helpen! Advies op het budget wat ik had aangegeven.

broot studio's 11-08-2017 Via de website gekocht

zeer goed!

Deze winkel bied vele goede producten tegen lage prijzen, de verzending beviel me ook erg goed en gebeurde snel.

TheDude 11-08-2017 Via de website gekocht

Duidelijke omgeving, snelle levering en goede klantenservice

Duidelijke website! Op de home pagina staat al veel omschreven wat voor mij als klant belangrijk is, zoals voor 12 uur besteld morgen in huis, klantenservice openingstijden en of de verzending gratis is. Eerste indruk is belangrijk en vaak mis ik dat op bepaalde websites waar voor je weer moeilijk moet doen in klantenservice menu's.

De ervaring om jouw product te zoeken en uiteindelijk de bestellen is erg makkelijk. Alle producten staan goed in hun categorie en je kan deze ook weer filteren op bijvoorbeeld populariteit of links filteren op merk / productgroep waardoor je best specifiek jouw product kan vinden.

De klantenservice omgeving is ook compleet met veel en handige informatie.

Al met al een fijne ervaring om hier te shoppen en met name het overzicht vind ik belangrijk, ik kom zeker terug!

Gr,
Samm

Jager 11-08-2017 In de winkel gekocht

Goede service!

Ik ga hier altijd heen voor camera spullen, omdat ze bijna alles wel op voorraad hebben liggen en anders sturen ze het wel naar je toe!
Hebben verstand van hun producten en kunnen deze Knowhow goed uitleggen aan de klant!

Wil 11-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Heel snel geleverd en precies wat we wilden
En de levering was heel netjes verpakt en keurig met post Nl geleverd

Brandon 11-08-2017 Via de website gekocht

Goede service, goed advies, geen gezeur!

De webwinkel was het goedkoopste met het product wat ik wou aanschaffen.
De 1e bestelling had ik het verkeerde product besteld, ik heb dit retour gestuurd.
(door het weekend) kwam het pakketje daar pas dinsdag aan, ik kreeg een mail met daarin de vraag of ik mijn geld terug wou of een ander product, ik heb gekozen voor het andere product, met uitleg over wat ik nodig had.
Binnen een paar minuten kreeg ik reactie terug, dat dit geen enkel probleem was, en dat ze het diezelfde dag nog zouden versturen.
Al met al kwam de bestelling de volgende dag op de deurmat.

Top service, geen gezeur met ruilen, helemaal top!

Renze 10-08-2017 Via de website gekocht

Fijn bedrijf met snelle levering en goede service!

Netjes op de hoogte gebracht van de voorraad status. Ik had zelf een foutje in mijn bestelling gemaakt. Zonder problemen in no-time opgelost. Voor fotografie-benodigdheden ben je hier aan het juiste adres.

Maria 10-08-2017 Via de website gekocht

Erg snelle levering

Ik kwam via internet op deze site omdat ik een nieuw fototoestel zocht. Op deze site was het fototoestel het goedkoopst met een fijne korting op de accessoires.

Petra Loddema 10-08-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven!

Top zaak, goede prijs/kwaliteit verhouding en super goede service. Ook de communicatie verloopt perfect en alles is keurig verpakt en verzonden! Absoluut voor mij een blijver; CameraNU!!!

Theo 10-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Alles snel binnen gekregen met track en trace code op het dichtbijzijnste PostNL afhaal centrum (via red mijn pakket).

Zeker voor herhaling vatbaar!

Balkst 10-08-2017 Via de website gekocht

Goede service en duidelijk

Eerlijke omschrijving, extra mail waarin staat vermeld dat je de factuur moet bewaren ivm garantie. Snelle leveri g

Sandra 10-08-2017 Via de website gekocht

Supertevreden!

Snelle verzending! Duidelijke communicatie en mijn bestelde product was bij hen het goedkoopst wat ik ook belangrijk vind :-)

A. Sjollema 09-08-2017 In de winkel gekocht
Camera NU

Zeer persoonlijke service

Na wat informatie over verschillende digitale camera's ingewonnen te hebben naar camera NU gegaan. Met de kunde en adviezen van de verkoper van camera NU de keuze voor deze Olympus systeem camera gemaakt. Er zitten zovee mogelijkheden op die ik allemaal nog niet onder de knie heb. Maar nog geen moment spijt gehad van deze aankoop

Simon 09-08-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Mooi product voor een goede prijs.
Verbazingwekkend stevige poot.
Prijskwaliteit TOP
Snelle levering!!

Caesar 09-08-2017 Via de website gekocht

super service

Super snel en altijd op de hoogte gehouden van de oplevering. Duidelijk website. zeer groot en compleet assortiment.

Els 09-08-2017 Via de website gekocht

Goed advies!

Goed advies gekregen bij de aanschaf van een negatievenscanner. Ik heb uitgelegd aan een van de medewerkers van CameraNU dat ik ongeveer 1200 negatieven-strips moest scannen. Ik heb de geadviseerde scanner aangeschaft en ben er erg blij mee.

GJ Schultz 09-08-2017 Via de website gekocht

persoonlijke benadering met kennis van zaken

Wilde eerst de verrekijkers zien alvorens te beslissen welke....later pas via internet besteld. Was geen enkel probleem ...alle uitleg gekregen en tijd werd genomen.