Deze score is berekend op basis van 2848 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

de Groot 31-07-2020

Fijne winkel met een breed assortiment aan camera en camera-gerelateerde producten. Helaas was de 1-3 werkdagen die bij mijn product stond niet correct (5 werkdagen).

John 31-07-2020

Veel keuze, groot assortiment. Product goed weergegeven en voorzien van relevante informatie om tot de juiste keuze te komen. Nette prijs en interessante combi aanbiedingen. Overzichtelijk en transparant bestel- en leverproces. Snelle levering en zeer correcte helpdesk.

Amanda 31-07-2020

Nette winkel, fijne service. Er is uitgebreid de tijd genomen om mij van een goed en deskundig advies te voorzien.

SGM 31-07-2020

Duidelijke webshop
Bij vragen duidelijke uitleg en snelle reactie
Alles goed verpakt

Mandy Roos 31-07-2020

Super snelle service, had het dezelfde dag binnen. (!)
Goed verpakt, duidelijk omschreven op de site, totaal niets negatiefs te melden. Zal zeker vaker hier bestellen!
Ook in het verleden langs geweest voor pasfoto’s, super fijn, nemen de tijd en mag mee kijken of je tevreden bent met de foto.

Mathijs 31-07-2020

Laadkabel doa (dead on arrival) ontvangen voor mijn Gimbal. Via whatsapp contact gezocht om de kabel terug te sturen. Perfecte (en supersnelle) oplossing aangeboden. Zeer servicegericht!

Tak 31-07-2020

Terugkerende koper bij CameraNu. Deze keer een nieuw statief met dolly aangeschaft. Direct af kunnen halen. Bij eerste gebruik bleek een van de swiffels van een wiel van de dolly niet goed, mee terug gegaan en direct meerdere opties aangeboden gekregen om het product zo snel mogelijk te kunnen vervangen. Denken goed mee. Top service!

Inkiepinkie 31-07-2020

Duidelijke beschrijving van de lensbol en mooie tas erbij voor een mooi prijs en snelle verzending

A. van Driel 31-07-2020

Geleverd wat ik nodig had.
Keurig een bericht ontvangen van een bepaald artikel wat alleen elders in voorraad was.
Levering gelijktijdig met alle andere bestellingen, prima geregeld.

Ardjan 31-07-2020

Cameranu.nl, super fijne webshop, scherpe prijzen en de aan te schaffen producten zijn goed met elkaar te vergelijken! Het aanbod is enorm maar zeer goed te filteren en zo kom je gemakkelijk bij de producten die je zoekt. Verder altijd een zeer scherpe prijs en de levering is erg snel, altijd binnen een dag mijn producten hebben mogen ontvangen. Producten worden veilig verpakt en netjes afgeleverd. Voor mijn camera-spullen is Cameranu.nl mijn nummer 1!!

Michael 31-07-2020

Snelle levering en goede prijzen. Ik kreeg zelfs een kortingscode voor mijn verjaardag, wat een leuk idee! Altijd goed mailcontact en perfecte ondersteuning.

PVT 30-07-2020

Batterij was defect, nog net binnen de garantietermijn van 3 jaar. Zonder problemen een nieuwe gekregen. Super.

Prettige sfeer en erg deskundig. 30-07-2020

Deskundig advies, rustig, niet opdringerig.
Je bepaalt zelf wat jouw het beste bevalt.
Hier kan je even voelen en zien in een relaxte sfeer.

Nienke 30-07-2020

Zeer snelle service, dat vind ik echt een pluspunt. Op dagen voor 12.30 besteld, dezelfde dag nog in huis.
Ik ben altijd toch wat terughoudend als er dure producten moeten worden opgestuurd, maar bij cameranu.nl hoef je hier niet bang voor te zijn. Altijd keurig en stevig verpakt.
De retourprocedure verloopt ook heel erg vlot. Communicatie is hierin ook snel. En je geld heb je dan ook snel weer terug ontvangen.
Al met al een winkel met goede service, een winkel waar ik in de toekomst weer bestellingen zou doen.

Anja 30-07-2020

Eerlijk is eerlijk ik kan alleen maar vol lof zijn ..
Bestelling gedaan ,betaald...
Belden ze me gewoon op om te vragen wat ik besteld had...
Ik dat netjes verteld en wat bleek...
Ze haddeb gezien dat ik dubbel besteld had en of dat wel klopte...
Ehum echt zei ik ...nee joh ik hoef er maar een hoor..
Nou dan gaan we nu de bestelling aanpassen en versturen ..
Alvast veel plezier mee...
Hoe goed is dit..
Ik vind dat super en beveel deze winkel dan ook aan n ieder die t horen wil aan ...

Ralph 30-07-2020

De aankoop van een Tamron 70-300 mm lens is naar volle tevredenverlopen. Ik kreeg snel antwoord op mijn vragen en het bestelde product ontving ik de volgende dag al thuis. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Ik zal een volgende keer zeker weer gebruik maken van deze website.

Udo Grimminck 30-07-2020

Enige tijd geleden bestelde ik een Panasonic DMC-FZ2000. De aflevering ervan verliep zoals ik mocht verwachten. Keurig en op de hoogte gehouden van het verloop ervan. Nu, heel recent, had ik een kleinigheid nodig van nog geen tien euro. Op precies dezelfde manier werd werd deze bestelling bevestigd en verder afgehandeld. M.a.w. groot, klein, duur, goedkoop, de bestelling wordt op precies dezelfde, correcte manier uitgevoerd. Hulde.
Een leverancier in mijn kringetje aanbevelen doe ik nooit, omdat ik het motto huldig: 'ervaring is de beste leermeester'. Mijn ervaring met dit bedrijf is meer dan puik.

hpnl85 30-07-2020

De logistiek van Cameranu is goed. In een tijd waarin de gemiddelde voorraden aan printers bij andere leveranciers ronduit dun is, levert Cameranu binnen een dag. Compliment!

Nuelle 30-07-2020

Fijne winkel. Aardig personeel. Nemen altijd ruim de tijd voor je! Professionele apparatuur in huis en het meeste op voorraad.

John Kamstra 30-07-2020

Mooie zaak , maar nog belangrijker is de deskundigheid van het personeel . Krijg zeker niet het idee dat ze in tegenstelling tot sommige andere zaken alleen uit zijn op inkomsten , maar de klanten gericht naar hun behoeften helpen

Christ Jacobs 30-07-2020

Super service en snelle levering bij een foute bestelling door mij werd alles in een snel tempo de door mijn fout weer hersteld TOP

Opa Henk 29-07-2020

Ik heb een prachtige Bresser (kinder) verrekijker gekocht als kado voor mijn kleinzoon.
Kan goed van pas komen bij de natuurkundige opvoeding

ans 29-07-2020

goede service. bij vragen direct antwoordt via whats app. ga camera cadeau geven dus hoop dat de ontvanger er erg blij mee is. heb voor deze winkel gekozen dmv de goede recensies!!!

Madelief 29-07-2020

Geweldige shop.
Had een accessoire besteld voor de gopro. Deze was niet helemaal oké. Binnen een paar dagen een nieuwe gekregen. Super

Willem de Groot 29-07-2020

Snelle levering, ruim binnen 24 uur, goed verpakt en met actie voordeel
Tip-top in orde en dus dik tevreden!

Ingrid 29-07-2020

In de winkel in Apeldoorn geweest. Wat spullen gehaald en gezocht naar een bracket voor mijn camera of alternatief. Helaas niet op voorraad. De heren hebben goed meegedacht voor een alternatief. Ze nemen daar echt de tijd voor je.

Richard 29-07-2020

Snelle levering, goede website. Veel artikelen, makkelijk zoeken en filteren. Gewoon betrouwbaar.

Martijn 29-07-2020

Een snelle en accurate levering van een product dat ik zo 1, 2, 3 niet snel kon vinden bij andere winkels.
Gelukkig wel bij CAMERA.NU waar ik al vaker mijn fotospullen kocht. Meteen de volgende dag in huis en dat was handig want het item was kapot en had ik snel weer nodig voor een fotoshoot.

martijn 29-07-2020

extreem snel geleverd.
De microfoon was goed en alle communicatie was duidelijk

goede ervaring!

Qtc 29-07-2020

Het product wat ik wilde kopen stond op uitverkocht heb toen contact gezocht met de klantenservice die mij informeerden dat ze er toch nog een hadden en die hebben ze meteen opgestuurd zodat ik het de volgende dag binnen had!

Daniëlle 29-07-2020

Ik heb voor deze online shop gekozen omdat ik duidelijk te zien kreeg wat ik wilde zien en de informatie erbij die ik belangrijk vind. Ik ga niet snel naar een online shop maar deze was gelijk duidelijk en hoefde ik dus ook niet lang verder te zoeken. Kwalitatief ook zeer goed de levering netjes en op tijd! Een aanrader.

Rob Bronsdijk 29-07-2020

Super fijne winkel duidelijke website. artikelen goed omschreven. De Klantenservice en winkelmedewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam ook de administratie . Het een en ander ging door mijn toedoen niet vlekkeloos maar werd zonder enig probleem opgelost.

Jan van der Spree 29-07-2020

Een prima duidelijke website.
Artikel van keuze makkelijk te vinden.
Snelle levering.

Een artikel wat niet in het voorraad systeem zit.
Na telefonische contact goed geholpen en kon apart besteld worden voor een goede prijs.
Fijn dat die moeite genomen wordt.
Ik kan cameranu aanbevelen.

Eveline 29-07-2020

Ongelooflijk snelle levering (om 20u besteld en de volgende ochtend al ontvangen) en vriendelijke reactie op mijn vraag per mail. Zo’n persoonlijke aanpak is echt top!

Arnoud 28-07-2020

Goed geholpen, maar ik wist eigenlijk al waarvoor ik kwam. Intussen wacht ik al ruim een week op de nalevering van de DJI care&refresh kaart. Om die kaart heb ik juist voor deze winkel gekozen anders had ik net zo goed ergens online kunnen bestellen. Kunnen ze niets aan doen, maar ik had bij de aankoop graag gehoord dat dit minstens een week zou gaan duren.

Johan Groot Jebbink 28-07-2020

Ik geniet er altijd van om online of offline te winkelen bij Cameranu.nl
Ze weten veel over de dingen waar ik wat van wil weten. Hebben veel producten, en een goede prijs. Ik raad Cameranu bij iedereen aan!

Cees 28-07-2020

Heel attente medewerkers! Ik ondervond een probleempje met de bestel procedure op de website en contact via whatsApp leidde heel snel tot een oplossing. Eerder zijn de geleverde artikelen van uitstekende kwaliteit. Snel verzonden en goed verpakt!

Justus 28-07-2020

Levert voor erg weinig geld. Na aankoop kom je erachter waarom. Een op fotocel en litium batterij accubank werkte niet op de zonnecellen.

Reactie op: RMA 1305615 - Xtorm Hybrid Solar Bank 4x (10.000mAh) [Ticket:28a00b68
Ik hoor hier van verschillende collega's dat dat heel goed kan kloppen hoor. Mooi dat het kan , maar gaat inderdaad bar traag .....
Gewoon lekker aan de stroom ;-)

Nu na net een jaar houdt de accubank er helemaal mee op. De 4 led indicatoren staan op vol maar de accu capaciteit is nu helemaal weg. Laad mijn mobiel niet meer op. Ben benieuwd naar het volgende lullige antwoord. Gerechtelijke stappen 2 jaar garantie obv eu recht en als Nalatigheid van de leverancier
onzorgvuldigheid in de verkoop tekst dat het wordt opgeladen.
Dus onrechtmatige daad en daarmee een nietig koop overeenkomst.
Officiele reactie van CameraNU.nl 29-07-2020

Goedemiddag Ludwig, Ik heb geprobeerd om je te bellen maar kreeg helaas geen gehoor. De rma waar je naar verwijst is zoals ik zie vorig jaar opgelost, je hebt toen een nieuwe lader ontvangen. Dat het product nu defect is mag zeker niet. Hierover zie ik alleen geen mail of telefonisch contact behalve deze review. Wil je ons bellen zodat we een gepaste oplossing voor je kunnen bieden. alvast bedankt

Samira Roubiou 28-07-2020

Super blij met mijn aankopen op aanraden van een van de medewerkers.
Ze nemen de tijd om alles uit te leggen en ook mocht ik de apparatuur eerst uitproberen op locatie.
Zeker een dikke pluim voor jullie.

Henny 28-07-2020

Medewerkers zijn klantvriendelijk en doen hun uiterste best om ook artikelen die bij hen (en anderen) niet bekend zijn, bv een klein onderdeel van mijn hoekzoeker, toch te kunnen leveren.

HvdB 28-07-2020

Zeer duidelijke informatie gekregen over de camera die ik op het oog had. Uiteindelijk liep ik met een andere camera deur de uit die veel beter bij mijn wensen bleek te passen. Ik ben hier zeer tevreden mee.

Sanne 27-07-2020

Winkel met ruim assortiment online. Bij vragen telefonisch of in de winkel vriendelijk en zeer vakkundige advies

herman 27-07-2020

Koop al jaren mijn camera outfit bij Camera-Nu. Ten eerste omdat deze dichtbij huis ligt, en ze hebben alles in huis. Tevens is hun service uitmuntend te noemen. Staan altijd open met suggesties, en zo niet dan kun je je gekochte app. gewoon weer terugbrengen, mits goed en netjes uit en ingepakt in de juiste verpakking.

Matthias 27-07-2020

cameranu.nl is top, gemakkelijk, overzichtelijk en gemakkelijk en een grote keuze aan fototoestellen. Zeker een aanrader als je een nieuwe fototoestel nodig heb. Je moet dan zeker bij cameranu.nl zijn.

Elvira 27-07-2020

Is een fijne winkel met professioneel personeel. Ik had nu een acculader besteld voor de batterij en dat vond ik best lastig en voor mij best onduidelijk, waardoor ik in 2 gedeeltes de acculader compleet in huis.

Joop Borg 27-07-2020

Heldere site , snelle levering en goede, behulpzame en vriendelijke klantenservice.

Jans 27-07-2020

Kwam in eerste instantie voor alleen een nieuw balhoofd. Echter een goed alternatief was door mijn handicap niet praktisch. Ik moest dus uitwijken naar een andere optie.
De verkoopster probeerde met mij mee te denken en ik kon ter plekke een aantal opties uitproberen.
Uiteindelijk iets gevonden wat goed bij mij paste en prijstechnisch een redelijk alternatief was.
De dame verdient een 10 voor haar geduld en uitleg.

Jelske 27-07-2020

Hele goede afhandeling van de bestelling. Bestelling om 22.00 uur geplaatst en werd de volgende dag al geleverd. Goede prijzen en verrast door de snelle levering!

Lucas van Loenhout 27-07-2020

Ik heb een Yongnuo YN600EX-RTII speedlite flitser gekocht via de website van Cameranu.nl.
Helaas ging het batterijdeksel stuk en bleef het klepje openstaan.
De flitser was 1,5 jaar oud en ik bracht hem naar de winkel in de Van Woustraat 242 1073 NC Amsterdam.

Geen probleem, zei de vriendelijke verkoper, ik stuur hem op en dan repareren we hem voor u en deze reparatie valt onder de garantie.
Vandaag kwam Post.Nl met de zorgvuldig verpakte gerepareerde flitser.
Het batterijdeksel was vervangen en de flitser was gejusteerd en getest.

Complimenten voor deze snelle en adequate service en ik zal dit aan al mijn collega-fotografen melden.

Zeer teleurgestelde klant 27-07-2020

Beste mensen,

Let heel goed wanneer u een nieuw product koopt u daadwerkelijk ook een nieuw product krijgt.
Check aub het aantal 'clicks' wat uw camera gemaakt heeft. Check minuscule slijtages op de vatting van een objectief.
Mijn ervaring is dat men er niet voor schroomt om demo / gebruikte apparatuur als nieuw te verkopen.