Deze score is berekend op basis van 2683 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Prima 16-05-2020

Snelle correcte levering en betaalbaar, goed verpakt en handige website dus top

Eric 16-05-2020

Een camera in het filiaal van Urk gekocht. Mooie winkel, vriendelijk en deskundig personeel die alle moeite deden om het naar alle tevredenheid af te ronden. Goede en duidelijke informatie gekregen. Ik was zeer tevreden en kan deze winkel aanbevelen.

GIovanni 16-05-2020

Als eerst ben ik echt goed geholpen door hun chat. Na werktijd heb ik een reservering kunnen doen en toen ik de volgende dag de camera kwam ophalen werd ik vriendelijk ontvangen. De mensen in de winkel toonden interesse en probeerde mij niet te pushen om er wat bij te kopen.

R.C. Kuiper 16-05-2020

Snelle levering en goed verpakt zodat het niet kan beschadigingen. De prijs is bijzonder, want ze zijn goedkoper dan andere online stores

M 16-05-2020

Bij mijn zoektocht naar een camera ben ik de winkel deskundig en niet opdringerig geholpen. Ook bij de keuze van accessoires was de verkoper realistisch; hij probeerde me niet iets aan te smeren wat ik niet nodig had. De prijzen bleken vergelijkbaar te zijn met andere winkels, ook met die van webwinkels.

wim 16-05-2020

Zeer professioneel en duidelijke uitleg over wat je vraagt.
ook de nalevering keurig uitgevoerd.
Personeel neemt alle tijd voor je.
Wij komen graag naar deze winkel al wonen we niet vlakbij.

Henk de Klerk 15-05-2020

De snelle afhandeling na het bestelde via internet is geweldig: vaak de volgende dag al in huis. Klasse voor dit bedrijf. Zo zijn er niet veel bedrijven met deze service.

Bob 15-05-2020

Voor onze nieuwe compact camera zijn we bij CameraNu uitgekomen. Ruim assortiment, goede prijzen, live advies via de chat met een medewerker en supersnelle verzending. Wat wil je nog meer. O, ja, praktische sets met een tas en geheugenkaart. Die hebben ze ook. En 5 jaar garantie op de camera zit er ook nog bij. Top!

Daniel 15-05-2020

Prima service, grote keuze en wat ik heel fijn vind is dat je op Urk de spullen lekker vast kunt houden en gevoel er bij kunt krijgen zodat je onder het genot van gedegen advies en een kop koffie de juiste keuze kunt maken.
Mocht er iets zijn dan wordt het altijd keurig opgelost. Top!

Jos 15-05-2020

Perfect geholpen, zowel via WhatsApp als via email, vlotte levering (België)

MDR 15-05-2020

Ik bestelde op vrijdagavond rond 21uur een statief (rollei C5i) en een peak design polsband bij cameranu.nl de volgende dag werden de 2 artikels reeds geleverd. Ik ben een zeer tevreden klant alles verliep vlot en snel en ook de prijs is zeer correct.

rrarobert 15-05-2020

Overzichtelijke, informatieve website. Vlot bestelproces en snelle levering. Alles in goede originele en verzegelde verpakking. Dat is bij andere, vergelijkbare, aanbieders wel eens anders.

Jerry van Rekom 15-05-2020

Na een vraag te hebben gesteld kreeg ik een uitstekend advies inzake macro-lenzen. Inclusief mogelijkheden. Na de opties bekeken te hebben voorstel gekregen inzake beste keuze. Na bestelling werd de lens binnen een dag geleverd! Prima dus.

A.W. Oexman 15-05-2020

goede services en hulp bij het uitzoeken en kopen van artikelen . ruime keuze en goede kwaliteit

WvH 15-05-2020

Goede producten tegen een goede prijs. Wordt goed geholpen. Klantenservice via email mag iets sneller, Nu meer als een dag moeten wachten op antwoord. Misschien dan toch bellen de volgende keer.

David 15-05-2020

Excellent service, fast and impeccable product delivered.
Many thanks, van harte bedankt

Klaas Jan 14-05-2020

Een paar kleine toebehoren besteld en deze werden super snel geleverd. 1 artikel was niet op voorraad maar is toch vanuit de winkel in Groningen snel geleverd waardoor alles op tijd bij mij werd geleverd. Duidelijke communicatie, top!

Harry van der Linde 14-05-2020

Ik ben in Urk op een vriendelijke en correcte manier geholpen en van goede informatie voorzien.

Melanie 14-05-2020

Snelle levering. Goed contact . Duidelijke website . Goede prijs kwaliteit verhouding

Franco Di Nitto 14-05-2020

Ik bestelde in het verleden al meerdere items en ben dus een terugkerende klant. Ja uiteraard beveel ik iedereen aan om hier te kopen. De dienstverlening is UITZONDERLIJK goed te noemen. De verkopers zijn steeds bereikbaar zelfs via Wattapp wat ik eigenlijk een super idee vind. De Sirui lens is een super product. Levering was gewoon perfect. Dank u Cameranu.nl

Bert 14-05-2020

snelle levering. eenvoudig bestellen. al jaren een van mijn beste leveranciers

Wijns Patric, Photo-Patricske 14-05-2020

Camera NU.nl heeft een groot aanbod en is zeker niet duur. Ik heb voor CameraNU.nl gekozen omdat ik er een korting kon krijgen via mijn abonnement op Natuurfotografie.nl
De service is snel, duidelijk en correct. Via e-mail heb ik gevraagd hoe ik het moest regelen om de korting te krijgen omdat ik momenteel niet naar Nederland mag rijden. Snel en duidelijk een antwoord.
Order werd door hun aangemaakt en verliep snel.
Na betaling de dag erop al geleverd.
Prachtige service. Proficiat.

Vincent 14-05-2020

Vriendelijke personeel goede service
Neem altijd alle tijd voor je
Als het niet voorradig is duurt het meestal 1 dag top

Walther 14-05-2020

Het is de enige shop die een externe G-drive 2TB in het aanbod heeft. Minder dan 24 uur nadat ik deze bestelde werd ze mij aan huis geleverd. Bij mijn weten kunnen weinig shops dat evenaren. Een puike service, een aanrader dus!

Georges 14-05-2020

Alles zoals het hoort, gewoon Top.
Boven mijn verwachting doe zo verder CameraNU.nl

Xander Pex 14-05-2020

Echt ongekend snelle en goede service; zelfs om 9 uur ‘s avonds worden e-mails beantwoordt. Omruilen, geen probleem.
Ben echt bijzonder tevreden over de geleverde orders en de duidelijke communicatie die CameraNu hanteert.

Nathan 14-05-2020

Telefonisch contact gehad met CameraNU.nl, of ze een 2e hands camera zouden willen achter leggen. Vriendelijk telefoon gesprek gehad en ze dachten mee in mijn keuze. Volgende dag de keuze gemaakt om naar Urk te gaan om die camera op te halen. Ze hebben ons daar vriendelijk geholpen, alle tijd gegeven om vragen te stellen en camera’s uit te proberen. Ze hebben mij eerlijke antwoorden gegeven en met hun ongedwongen sfeer ben ik uiteindelijk met een nieuwe camera ( Canon Eos RP ) naar huis gegaan! Onwijs blij met deze aankoop.

Ontewaterfront 14-05-2020

Zeer snelle een zeer correcte service. Kreeg meteen een email die de bestelling bevestigde en had mijn filter binnen 24 uur na de bestelling. Prijs was ok, filter was perfect.

Kimberly 13-05-2020

Prima service! Binnen de afgesproken termijn geleverd.
Op vragen beantwoord, zelfs op een feestdag!
TOP!

Moederdag (Svea) 13-05-2020

Ik heb gekozen voor cameranu.nl omdat jullie de goedkoopste waren ookal komen jullie van Nederland. Mijn bestelling had blijkbaar een kleine voorraad en had daardoor een kleine vertraging. Voor ik het bestelde had ik via Facebook gevraagd of het mogelijk was om het in te pakken. Ik kreeg snel een goed antwoord. Kort na de bestelling kreeg ik een mail dat mijn pakje vertraging ging krijgen, maar het was blijkbaar veel minder groot dan ik gedacht had. Het was maar een dag. Ik wil voorstellen om misschien op de website aan te tonen als er weinig in voorraad zijn, puur voor de mensen die dringend iets nodig hebben.
Maar voor de rest echt goed.

Tim Witte 13-05-2020

Uitstekende webwinkel voor alles wat met je camera te maken heeft. Kundig en compleet. En ook behulpzaam en snel als je iets wil retourneren of ruilen. Ik kom hier zeker terug!

adam 13-05-2020

cameranu.nl heeft en slecht werkend product geleverd, daar de verpakking niet meer aanwezig is wil cameranu.nl het product niet ruilen voor een goed werkend product.
Het slecht werkende product betreft een Lacie 5 TB externe HDD.
Officiele reactie van CameraNU.nl 14-05-2020

Hoi Adam,

Dank voor je feedback, maar we begrijpen niet helemaal waar je teleurstelling uit bestaat.
Je hebt in maart een artikel bij ons gekocht, en je ondervond daar problemen mee. Je hebt het aan ons terug gestuurd, en we hebben het uitvoerig voor je getest. Daarbij hebben we ook steeds overleg met je gehad, en jouw testmethodes toegepast, maar we hebben het probleem niet kunnen reproduceren. Het is wat ons betreft dus een goed werkend product. Uit alle correspondentie die we hebben gevoerd merken we niets van teleurstelling, maar toch lezen we nu deze review. We gaan nog even contact met je zoeken om het toch goed op te lossen, en we hopen dat het je aanleiding geeft om je mening over ons te herzien.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Adrie Bos 13-05-2020

Deze site was de enige die de scanner (Epson V600) nog in voorraad had en wel voor een van de laagste prijzen. Levering, ondanks corona-crisis, toch de volgende dag.

Bert 13-05-2020

Cameranu zit klaar om al je vragen die je hebt te beantwoorden en netjes advies te geven zelfs in de avond uurtjes.Je bestelling wordt netjes verpakt en is rap bij je thuis.Bedankt daarvoor.

Melding Taribuka 13-05-2020

+ Winkel (Apeldoorn)
Vriendelijk en vakkundig personeel.
Alles wat je nodig op fotografie en accessoires.
Prima service.

+ Online webshop goed, duidelijk en overzichtelijk. duidelijke informatie.
service prima.
betaling en levering prima.

Ron 13-05-2020

Snel geleverd en goed verpakt. De prijs was ook heel scherp.
Prima printer. Niet de snelste. Vooral scannen gaat langzaam maar wel zuinig en verrassend compact. Gekozen omdat deze ook bekabeld kan worden aangesloten. Software van Epson kan wel beter van want sommige onderdelen worden in het Deens ( denk ik) getoond maar daar kunnen jullie niets aan doen. Geleverd met een dubbele set inktflessen dus je kan vooruit. Wat papier had handig geweest want dat was natuurlijk net op.

Mario van delft 13-05-2020

Ik koop al heel lang al mijn fotografie spullen bij camera nu
Ik heb pas al mijn spullen ingeruild omdat ik ivm problemen met mijn hand geen zware lenzen meer vast kan houden .
En ook dan staan de mensen van camera nu voor mij klaar , met een nette inruilprijs en een goed advies voor een andere camera..
Dit is ook een van de redenen dat ik camera nu van harte kan aanbevelen
Voor een goed en eerlijk advies .

Emmy 13-05-2020

Vorige week een aantal camera-accessoires bij CameraNU gekocht. Door het enorme online aanbod eerst even advies gevraagd via Whatsapp. Werd snel en deskundig op gereageerd waardoor ik m'n keus makkelijker kon maken. Doordat de heupriem en draagriem van het merk Spider op voorraad waren lagen ze een dag later al op me te wachten bij het PostNL-punt. Kortom, fijne (online) winkel met een enorme keuze, veruit de meeste producenten op voorraad, en lekker snelle verzending.

Dirk-Jan 13-05-2020

Snelle levering en goede service bij het ruilen van verkeerd bestelde accu. Erg tevreden dus.

Tirtsa 13-05-2020

Ik heb twee camerarolletjes besteld. Er was veel keuze en het was makkelijk om te filteren welke het meest geschikt waren voor mijn camera. De bestelling was er de volgende dag al, ook was het allemaal heel goed te betalen. Ik ga zeker de volgende keer weer hier bestellen.

Maria 13-05-2020

Camera gelijk de volgende dag thuis gekregen, geen problemen gehad, ben zeer blij.

Theun 13-05-2020

Via Internet terecht gekomen bij Cameranu.nl. Was op zoek naar een nieuwe card-reader. Gebeld voor de vraag naar de USB-aansluiting 3.0. Snel en deskundig beantwoord. De levering was ook snel. Dus tevreden over deze site en het product

Petra Koorn 13-05-2020

We wilden voor onze bedrijfssite en social media een goede camera om korte filmpjes en mooie product foto's te maken. De keuze is enorm dus hebben we gebeld en zijn goed geadviseerd hierin. we hebben nu de Canon EOS2000 D . De camera is zeer gebruiksvriendelijk. heeft een heldere handleiding en is door de 2 lenzen multi inzetbaar. Licht van gewicht en ligt goed in de hand. Levering prima volgens schema, goed verpakt. We kopen al tijd bij CameraNu om de goede service , duidelijke website en vriendelijk personeel met kennis van zaken.

Iris Aerts - Hereijgers 13-05-2020

Snelle levering zelfs ondanks Corona tijd. Er zat een verkeerde stekker bij mijn camera, even een appje en binnen een paar minuten was het geregeld en had ik de volgende dag de goede in huis. Goede en snelle service.

Rob 13-05-2020

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ze een uitgebreider assortiment flitsapparatuur hadden dan veel van hun concurenten (zo hebben ze wel Lumo Pro in hun assortiment).
Klantenservice is makkelijk bereikbaar via o.a. whatsapp en reageerde snel op mijn vragen over de levertijd van een product, en toen ik toch nog een accessoire aan een bestaande order wilde toevoegen. Ook toen ik een product uit mijn zending retour stuurde werd dit vlot afgehandeld en stond het geld al weer binnen enkele dagen op mijn rekening. Prima service.

Matthijs Kuiters 13-05-2020

Meerdere orders geplaatst de afgelopen jaren en altijd keurig netjes geleverd, Kunnen andere camera winkels nog wat leren.
Zeker weten mijn favoriete camera (web)shop

Steevensz 13-05-2020

Bestelde artikel is ook daadwerkelijk de volgende dag geleverd, en kon met de track en tracé code goed volgen waar de bestelling was. De artikel werkt ook als werkelijk wat er staat geschreven op de website.

Bertlk 12-05-2020

Vaak besteld bij camera nu en altijd keurig berichten van de staat van de orde en leveringen.
Ook snel bezorgd.

Wim 12-05-2020

Cameranu.nl heeft een uitgebreide collectie printers voor een scherpe prijs. De afhandeling van de bestelling en de bezorging verliepen ook in Coronatijd voorspoedig.

Mark 12-05-2020

Na wat wikken en wegen toch besloten om een nieuwe camera aan te schaffen. Na vergelijking van diverse prijzen, sites en reviews, kwam ik op CameraNu.NL uit. 's Middags besteld, meteen bevestiging per email met pakbon en factuur. Vervolgens werd de camera de volgende dag (keurig verpakt) en op de afgesproken tijd afgeleverd (zoals bevestigd was door trunkrs). Helemaal niets op aan te merken.