Deze score is berekend op basis van 2357 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pepijn 10-02-2020

Ik ken geen enkele webshop die retourneren zo eenvoudig en klantvriendelijk heeft gemaakt!
Voor artikelen die (per ongeluk) toch niet op voorraad blijken te zijn, doen ze hun uiterste best om die toch razendsnel te leveren.
Absoluut mijn favo gear shop voor foto/video! :)

Ernst Jansen 10-02-2020

Gekozen voor CameraNu op basis van een zeer goede ervaring eerder en nu weer ivm een opvallend goede prijsstelling voor een gerenommeerd kwaliteitsprodukt, de garantieperiode, een snelle bezorging. De berichtgeving per mail is uitstekend, de communicatie omtrent tijdstip van bezorging eveneens. De bezorging is heel correct en snel, de verpakking is heel goed met adequaat antischok materiaal. Er is aandacht aan besteed, dat merk je. In het geheel: gewoon goed zoals toegezegd. Betrouwbaar dus.
Kan en hoeft voor mij ook niet beter, want vaak blijkt toegezegde perfektie de vijand van het goede.

K.Mentens 10-02-2020

Vlotte service. Nadat ik een fout had gemaakt bij het online aankopen, waardoor ik mijn bestelling zou moeten afhalen in Apeldoorn , in de plaatst van geleverd worden bij mij thuis in Vlaanderen, stuurde ik een mailtje met de boodschap om deze fout te melden. Enkele uurtjes later kreeg ik bericht dat dit euvel was verholpen en dat het toestel zou verstuurd worden. De dag daarna werd het dan ook prompt aan huis besteld.
Met dank aan de firma, maar met de opmerking om bij de online bestelprocedure één en ander te verduidelijken. of ik moet misschien beter opletten, dat kan ook.
Groeten
K. Mentens - Balen - België

Danielle 10-02-2020

Makkelijk te bestellen.
Vriendelijk en behulpzaam personeel .
Top

Eric-Jan van den Bogaard 09-02-2020

Goede en snelle service, goede sortering, geeft ook de PakjeGemak service, (bezorgen op Postnl service punt) wat heel handig is, komt je pakket niet bij de buren terecht, kan er dus niks mis gaan.

Marc Thys 09-02-2020

Met de professionele uitleg, terug te vinden bij elk artikel, weet je zo dat je het juiste artikel aankoopt.Bovendien verloopt de betaling ,de opvolging en de communicatie
vlekkeloos. Je weet exact wanneer je pakje wordt aangeleverd.
Op Camera.nl kan je rekenen, niet twijfelen, doen.

nick 09-02-2020

snelle accurate bezorging (eigen bezorgdienst) bevalt zoveel beter dan postnl of dhl

Bianca 09-02-2020

Uitstekende webshop waar een goede winkel achter zit. Ruilen enzo is ook goed geregeld. Nog nooit een probleem met CameraNu gehad.

jefstoffels 08-02-2020

Uitzonderlijk volledig&professioneel aanbod ( een aantal accessoires GRIII vond ik enkel beschikbaar bij cameranu), correcte levering en service.

Myck 08-02-2020

Super winkel. Denken met je mee ook en zoeken naar een oplossing als iets niet loopt zo als het moet (ook al is dat je eigen schuld)

Je word fijn en kundig te woord gestaan en je hebt echt het idee dat je geholpen bent.
Volgende aankoop weer daar.

Carla 08-02-2020

Een groot assortiment. Ik had vragen over mijn bestelling en wat ik het beste kon kiezen. Werd netjes online via de chat geholpen, tot 3x toe. Erg prettig. De bestelling kwam snel binnen en kon ik aan de slag met mijn spullen.

Martin 08-02-2020

Mooi betaalbaar aanbod, snelle goed verpakte levering en prima klantenservice. Al jaren erg tevreden.

Laurens 08-02-2020

Afgelopen maand een canon aangeschaft bij Cameranu.nl, een open-box model. Nieuw en voor een prachtige prijs. Na bestelling goed op de hoogte gehouden tot de camera binnen was. Goed geregeld! Ook toen ik later belde over onduidelijkheid met de factuur werd ik direct geholpen en op een proffesionele manier. Het probleem werd ook direct opgelost. Kortom, geweldige zaak en goude service! Aanrader!

Danny 08-02-2020

Prima snelle levering nieuwe go-pro 7 Black gekocht, goede prijs en netjes verzonden

Age Tijsma 08-02-2020

Ik kwam voor het kopen van een verrekijker en had op grond van de breedte van hun productaanbod voor deze winkel gekozen. Na even wachten (geen probleem als er veel is om naar te kijken) kwam de verkoper mee en hij heeft in slechts enkele minuten door de juiste vragen te stellen me met een paar modellen mee naar buiten genomen (praktijktest) en binnen 10 minuten was de keuze gemaakt. Ik ben dik tevreden met het gekochte model. Ik kwam met een lijstje van modellen waarvan ik op grond van de beschrijvingen en tests op Internet uit wilde kiezen. Ben nu beter af met een goedkoper model dat helemaal aan mijn verwachtingen voldoet.
Ik ben heel blij met mijn keuze voor deze winkel.

marcel 08-02-2020

cameraNU.nl is een goede en kwaliteits site met goede uitleg en profecionele info waar iedereen wat mee kan. daarvoor koos ik voor cameraNU.nl. het product is van hele goede kwaliteit en de levering corect en op tijd. zou en of ga hier zeker weer bestelen. top winkel.

Antoinet 08-02-2020

Online had ik een vraag gesteld over een statief,ik kreeg snel en duidelijke uitleg.
Volgende dag 2 statieven besteld.
Werd keurig op de hoogte gehouden over mijn bestelling en werd 2 dagen later(weekend zat er tussen)goed verpakt bezorgd. We zijn er super blij mee en hopen hier jaren plezier van te mogen beleven,maar dat gaat vast lukken als het net zo goed is dan onze andere (camera"s en lenzen)artikelen die we in het verleden bij Cameranu gekocht hebben

Anita 07-02-2020

Goed advies en meedenken vooral bij telefonisch contact om te horen waar ik snel een macrolens kon ophalen

Marion 07-02-2020

ze hebben extreem veel en supersnel geleverd :) zo ook de meest gekke dingen. 120mm fotorolletjes en doka spullen bijvoorbeeld. ik ben super blij met ze.

Jan b 07-02-2020

Zelfs voor senioren een erg gebruiksvriendelijke website, waarbij direct en gemakkelijk een productkeuze gemaakt kan worden hetwelk ook nog eens is voorzien van een zeer duidelijke productinformatie.

Wim 07-02-2020

Wat deze man had..was geduld erg kundig en vooral nam hij alle tijd voor ons...echt een aanrader!!!!! en was vooral eerlijk!!!
Xxxx vestiging Urk

Wim 07-02-2020

Hij liet zelfs zijn foto's van zijn natuur fotografie zien..we hebben aandemloos zitten kijken zijn naam xxx vestiging Urk

Eefje 07-02-2020

De producten worden snel en volgens afspraak geleverd. Ook vind ik het assortiment ruim en heb ik bij CamerNU al vaker een product voor een lagere prijs dan bij de concurrent werd aangeboden aangeschaft.

Daan 07-02-2020

Laagste prijs van het land voor het Manfrotto statief. Besteld en volgende dag in huis vind ik gaaf.

Frank Fonken 07-02-2020

Bij cameranu.nl een verrekijker besteld.
Heldere ,duidelijke en complete informatie over product en prijs op de website.
Bestellen en betalen is ook gemakkelijk. Ik kon de bezorgdag kosteloos aanpassen.
De verrekijker is in goede orde bezorgd.

Rose 07-02-2020

Ik heb voor t eerst op deze website besteld op advies van mijn broer.
Ik heb 3 ringlights en de muur boompjes gekocht, ze waren niet op voorraad, ik kreeg vrij snel een mail van ze dat het niet op voorraad was en de geschatte tijd was zo ‘n 2-3 dagen. Het is gister gearriveerd, netjes ingepakt, goede service. En alles werkt top!

Hub 07-02-2020

Correcte en snelle levering, mooi product. Overzichtelijke website met extra's om de bestelling compleet te maken.

Rene Bakhuis 07-02-2020

Heb een keer de reis ondernomen naar Urk, fijne winkel goede vriendelijke en deskundige advisering, geen haast en geen moeite te veel, gewoon prettig. Ook chatvragen worden prompt en to the point beantwoord. Vorige week voor de vierde keer iets op internet bij Cameranu gekocht. Snelle, accurate en betrouwbare levering. Bij hapering wordt je bestelling per E-mail maar ook telefonisch begeleid. Alles straalt degelijkheid uit.
En... voor ons Hollanders niet onbelangrijk de prijzen zijn zijn ok, maar wijken niet wezenlijk af van andere aanbieders.

B. 07-02-2020

Zeer compleet assortiment en super snelle levertijd, en goed qua prijs. De help chat was ik iets minder tevreden over, hij werkte niet, en kreeg later pas via de mail reactie, wat niet helemaal duidelijk was hoe de 'chat' dan verder zou en moest verlopen. Het advies was ook niet helemaal juist, er werden dure producten als enige alternatieven voor mijn bestelling aangedragen, terwijl ik na zelf wat uitzoekwerk op hun eigen site een betere oplossing had gevonden voor veel minder geld. Retouren ging zonder problemen.

Mark 06-02-2020

Goede website met fysieke winkels waar je vriendelijk en behulpzaam wordt geholpen. Zowel telefonisch als in de winkel was de service prima, in mijn geval voor het kiezen van een verrekijker. Het was een grote plus dat je meerdere modellen in een winkel kon laten bezorgen om ze vooraf te testen en er een te kiezen. Goede competitieve prijzen.

Hilco 06-02-2020

een gebruikte flitser voor mijn XT-3 gekocht. Goede uitleg gehad en ging met een goed gevoel de winkel uit. Flitser bevalt erg goed!

fraderti 06-02-2020

Shop geeft jou een perfecte kijk op de producten en zijn snel en gemakkelijk terug te vinden.
Een compleet assortiment aan voordelige prijzen!

Robbert 06-02-2020

Duidelijk productoverzicht, ruim assortiment en goede prijzen. Bestellen gaat probleemloos en zeer snelle levering. Qua service kan ik nog niks zeggen omdat ik de camera pas net heb maar ik verwacht van een van de grootste van NL dat dit goed is geregeld. De garantie van 5 jaar is een van de redenen geweest om te kiezen voor CameraNU.

Klantenservice reageert snel. Ik wilde de afleverlocatie veranderen omdat ik die dag niet thuis zou zijn en dit verliep volstrekt probleemloos.

Tot zover prima ervaring!

Sjaak van Gent 06-02-2020

Al een aantal keer bij Camera.nu besteld en nog nooit teleurgesteld, prima kwaliteit van de bestelde producten en een supersnelle bestelservice, het lijkt wel of ze s'nachts ook werken.
Top klasse! Vandaar dat ik hier steeds terugkom.

Bart 06-02-2020

Ik koos voor CN vanwege een bijzondere aanbieding (hoge kassakorting), maar werd daar bovenop blij verrast met de excellente service. In de vorm van een uitstekende advies/chat, hoge inruilwaarde voor m’n oude apparatuur en een Same Day nalevering van een product dat later die dag op voorraad kwam. Niets dan volle tevredenheid!

juliette gribnau 06-02-2020

Het bestelde item werd vlot en correct geleverd, zij het dat er een onderdeel ontbrak. hierover heb ik telefonisch contact opgenomen, en reeds na 2 werkdagen kreeg ik bericht dat het onderdeel dezelfde dag nog zou worden nagestuurd, en dat gebeurde ook ! zodoende was ik zeer tevreden over de hele servoce

Aart 06-02-2020

Overzichtelijk site. Helpdesk via WhattApp sneller als dan aangegeven bij de klantenservice en an je mail wordt beantwoord als je een vraag hebt.

Marieke 06-02-2020

Al meerdere keren besteld bij cameranu. Erg tevreden en vind de levering ook altijd top en snel! Ik ga in de toekomst mijn bestellingen hier doen.

Julie 06-02-2020

Voordelige prijzen en super snelle levering! Breede gamma van kwaliteitsvolle producten.

Lydia 06-02-2020

Snelheid online shoppen, maar mag ook graag even de winkel bezoeken als ik in de buurt ben. Vriendelijk en deskundig personeel. Zeer positieve en klantvriendelijke ervaring met schoonmaken sensor ter plaatse.

Michael Roeterdink 05-02-2020

Ik heb, na een lang voortraject van selecteren, bij CameraNu de Sony camera aangeschaft. Zij hadden de aantrekkelijste combinatie van body en objectief voor een nette prijs.
Heb eerder bij hen al eens een spiegel reflex camera aangeschaft en daar op hun advies een tweedehands objectief bij gekocht. Nooit spijt van gehad.
Prima winkel!

Sjoerd 05-02-2020

Altijd goede service, snelle en professionele levering en duidelijke communicatie wanneer nodig. Tot nu toe altijd positieve ervaringen met cameranu.

EP 05-02-2020

De post had een storing.
Onze bestelling werd toch in de avond afgeleverd.
Via een andere postorderbedrijf.
Chapeau!!!

Faery 05-02-2020

Ik heb voor cameranu gekozen op advies van mijn zoon die vaker in de winkel en online producten bij cameranu gekocht heeft. Zeer tevreden over de snelle levering, de camera was uitstekend beschermd verpakt. Tussentijds updates over wanneer het pakket bezorgd zou worden.

Sander 05-02-2020

Perfecte service! Uiteindelijk het product geretourneerd omdat het niet beviel, wat geen enkel probleem was.

H.J.Keppels 05-02-2020

Ik ben vlot, keurig en correct geholpen door Uw medewerker. Ook adviseerde hij extra mogelijkheden van het toestel terwijl ik een lens voor het toestel kocht.
Ik zal binnenkort nog weer een boek aan Camera Nu brengen in verband een volgende aankoop.

Paula Guitoneau 05-02-2020

Zeer tevreden over het advies bij kieze van nieuw camera en telelens. Prettige winkel in Urk, waar je goed te woord wordt gestaan en alle artikelen kunt zien.
Diverse keren telefonisch en per e-mail uitleg gekregen over producten.
Koop via internet komen snel en goed verpakt aan.

Angela 05-02-2020

De website is duidelijk en er werd snel op mijn vraag via de email gereageerd. Voldoende betaalmogelijkheden, ook met creditcard. De bestelling werd snel geleverd.

Paul 05-02-2020

Heel breed assortiment, ook genoeg voor opnames op locatie, en snelle bezorging!

Rob 04-02-2020

Godox flitser besteld voor mijn Fuji camera. Door een misverstand een Canon versie geleverd. Contact opgenomen, alles werd meteen en snel opgelost, prima service, prima mensen!
Flitser is prima, zeer tevreden.