Theo 28-08-2017 Via de website gekocht

Goeie en zeer snelle levering

Goeie en duidelijke site.
Geen leverings kosten en snelle levering.
Ik heb een omvormer aangeschaft voor een goede prijs en ben zeer tevreden.

Dean Smit-15 jaar 28-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige prijs kwaliteit verhouding!

Ik werd snel geholpen en kreeg snel antwoord op mijn vragen. pakketjes komen altijd optijd en snel aan zonder kapotte spullen.

Eelco 28-08-2017 Via de website gekocht

Super service

Ik had een lenspen besteld voor ongeveer € 13,00 deze werd keurig direct de volgende dag bezorgd. Helaas had ik een typefout gemaakt met mijn huisnummer en zag ik in de track en trace dat het pakket was geweigerd en retour werd gestuurd. Toen ik dit ontdekte heb ik gemaild naar de klantenservice met uitleg van mijn fout en het juiste adres. Snelle reactie gekregen en het pakketje is na retourontvangst door cameranu kosteloos nogmaals naar mij gestuurd. Ik ontving het drie dagen na de bestelling.
Kort om top service en zeer scherpe prijzen!

V. Sluyters 28-08-2017 Via de website gekocht

Website is top en goede prijs kwaliteit!

Website is top, heel veel producten makkelijk op te zoeken middels zoekbar. Prijs kwaliteit is goed in vergelijking met andere grote online winkels!

Nienke 28-08-2017 Via de website gekocht

Ik ben heel erg goed te spreken over het product wat is besteld heb.. enige puntje voor jullie is de bezorging.. dat ging allemaal niet zo als hoe het moest.

Officiele reactie van CameraNU.nl 28-08-2017

Hoi Nienke,

Hartelijk dank voor je review, en fijn dat je tevreden bent over de bestelling en de producten. De bezorging is inderdaad niet helemaal vlekkeloos verlopen, en omdat ook dat deel van je bestelling volgens onze maatstaven goed moet verlopen hebben we dat inmiddels opgepakt met de vervoerder.

De volgende keer zorgen we ervoor dat het van begin tot eind gaat zoals het moet!

Hartelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl

David 28-08-2017 Via de website gekocht

Goede service, top producten!

Goede service, snelle levering, top producten, goede kwaliteit en geen beschadiging, en leuke acties zoals dit.

Marcel Ten Westenend 28-08-2017 Via de website gekocht

Super geregeld

Hallo allemaal, ik had op zaterdag avond 19 augustus online een Nikon camera besteld, deze bestelling verliep digitaal snel en correct met aankoopbevestiging en levertijd. Echter ik had de camera eerder nodig op dinsdag de 22e dus een belletje gedaan op maandag ochtend klokslag 11:00, kreeg daar een zeer aardige dame aan de lijn die direct een bezorging aanbood voor eind van de dag. Om zeker te zijn heb ik daar geen gebruik van gemaakt en heb de camera zelf opgehaald in Urk. bij binnenkomst direct een gericht bezoek ticket printen en werd dan ook zeer snel en adequaat geholpen en vriendelijk ontvangen met een bak koffie. De professionaliteit straalde er vanaf bij binnen komst "Top"

daniellephotographynl 27-08-2017 Via de website gekocht

Super Service!

Onlangs heb ik een cameratas besteld bij cameranu.nl en als fotografe kies ik vaak de leveranciers uit die een snelle levering doen zodat ik gelijk ermee aan de slag kan. Cameranu heeft een snelle service, overzichtelijke website met veel keuze aan artikelen en top kwaliteit op gebied van producten; ideaal dus! Ik ga hier zeker vaker bestellen.

ingrid 27-08-2017 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie, snelle service

Cameranu heeft een duidelijke website en goede communicatie. Ik had wat problemen met de levering van het pakket, dat lag niet bij cameranu maar er werd vanuit daar wel duidelijk over gemaild.

Lutalica 27-08-2017 Via de website gekocht

Goed service, prima product. Ben tevreden

Levering was op tijd. Product is zoals beschreven. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Kortom, gewoon goed.

Gerhard 26-08-2017 Via de website gekocht

Uistekende service

Wij hadden een nieuwe cameraset gekocht met het oog op een bijzonder familiegebeuren. Op het moment supreme bleek de oplader kapot. CameraNu bleek bereid van de gebruikelijke procedure af te wijken en stuurde ons met spoed een nieuwe oplader, gelukkig net op tijd. Veel dank voor deze uitstekende service!!!

vantsantje 26-08-2017 Via de website gekocht

Superservice, snelle levering!

Al googelend kwam ik bij jullie terecht. Ik heb over mijn bestelling niet lang na hoeven denken: de positieve reviews zeiden mij genoeg! Hartstikke fijn dat mijn pakketje zo snel geleverd werd, en dat jullie mij op de hoogte hielden van het reilen en zeilen van Post.nl. Dit terwijl ik natuurlijk ook een track&trace-code had gekregen. Mijn nieuwe Canon Powershot kan nu, samen met de bij jullie bestelde filter adapter kit, maandag mee op vakantie! Superservice, erg blij mee! Er staat een snelkoppeling naar jullie bedrijf op mijn bureaublad!

Hans 26-08-2017 Via de website gekocht

Toppie

Prijs goed, kwaliteit uitstekend, snelle levering, en geen verzendkosten dus, waarom bij een ander kopen?

Jeroen 26-08-2017 Via de website gekocht

Voldeed aan verwachting

Duidelijke site waardoor je snel het product kunt vinden wat je wilt aanschaffen, duidelijke omschrijving van het product met de prijs erbij en of het product op voorraad is.
Daarnaast goede communicatie via de mail.

Simon Bauke 26-08-2017 Via de website gekocht

Niets aan te merken, zo hoort het!

Toen ik begin Juni begonnen ben met het plannen van een Youtube-kanaal, had ik een camera nodig. Ik kwam al vrij snel uit bij de Canon EOS700D, en vond deze tegen een scherpe prijs op de website van cameraland. Ik heb hem zaterdagochtend besteld en had hem nog dezelfde dag in huis. Ik kan verder met mijn droom, mede dankzij de snelle afhandeling en goede service van Cameraland!

Aknobbe 25-08-2017 In de winkel gekocht
Urk

Je wordt er goed en netjes behandeld.

Ben de schop op internet tegen gekomen. Je wordt er goed behandeld door mensen met kennis. Geef het door aan vrienden en kennissen.

Beau 25-08-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Hals over kop mocht ik een evenement met kleurpoder fotograferen. Ik wilde natuurlijk mijn camera beschermen waardoor ik met tijdnood (1 dag van te voren) een oplossing zocht. Via camera.nu had ik een zak gekocht ter bescherming van mijn camera die dezelfde dag al in huis was door de extra snelle service die maar 2 euro kostte. Kortom super service bij camera.nu. zeker een aanrader als je snel iets nodig hebt!

John 25-08-2017 Via de website gekocht

Professionele zaak

Ik maak al jaren gebruik van de webshop van CameraNu. Voordat ik aankoop heb ik eerst contact via email of telefonisch en krijg altijd een goed advies en zeker niet het meest kostbare. Verzending verloopt soepel en conform afspraak, degelijk en schokvrij verpakt. De medewerkers die je spreekt of met wie je via mail contact hebt weten van de hoed en de rand en anders wordt ter plekke een collega geraadpleegd.

Saskia 25-08-2017 Via de website gekocht

Super service voor scherp prijs

Na het zoeken en vergelijken ben ik uiteindelijk bij CameraNu.nl uitgekomen qua prijs. Was blij verrast dat ook de service en afhandeling super vlot en goed verliep. Al in al een heel tevreden ervaring, zal zeker terug gaan naar deze site.

Raymon de Jong 25-08-2017 Via de website gekocht

Erg goede service

In de winkel geweest voor een nieuwe camera nikon a900. Tijdens verkoop gaf de medewerker aan of wij een extra batterij wilde aanschaffen. Dit in de winkel biet meteen gedaan. Gisteren toch online een extra batterij besteld. En werd van ieder moment op de hoogte gehouden via mail door cameranu.nl. Vandaag op afgesproken tijdstip werd het pakket bezorgd. Cameranu.nl maakt alle beloftes meer dan waar. Een top winkel en een top website.

Marlissa Leegwater 25-08-2017 In de winkel gekocht
Urk

Super camera met een geweldig service

Ik heb ervoor gekozen om mij Canon camera bij CameraNu op Urk te halen omdat cameranu toch nog het goedkoopst is en toch het beste service geeft. Het personeel is ook altijd heel vriendelijk en helpen je graag.
Ik ben zelf heel tevreden over de Canon Powershot SX430 superzoom camera.
Heeft een goede kwaliteit en maakt mooie fotos.

Ed 25-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Heb een achtergronddoek gekocht via de site. Duidelijke info. Na betaling een e-mail gehad, ook met duidelijke info. Product werd keurig de volgende dag geleverd. Top.

Christiaan S 25-08-2017 Via de website gekocht

Goede service en prima communicatie

Bij deze shop kon ik alle artikelen in 1x bestellen. Aangezien één van de artikelen niet voorradig was kreeg ik de keuze of dit artikel nagezonden moest worden of dat de gehele bestelling verzonden zou worden als geheel. Ik koos voor de optie 'naleveren' en werd netjes op de hoogte gehouden van de status. Weer een tevreden klant!

Roshni Gopie 25-08-2017 In de winkel gekocht
Urk

Goede en vriendelijke service!

Deze shop vondt ik een goede en ruime shop waar ik van alle apparaturen kon vinden die nodig of zochde, dus vandaar ik deze shop heb gekoze voor mijn apparaten.

Anita Rikken 24-08-2017 Via de website gekocht

Een eerlijke deal voor een concurrerende prijs

Overzichtelijke site, eerlijke informatie. Concurrerende prijzen, en zeer correcte levering.
Een oprecht tevreden klant

Kelly 24-08-2017 Via de website gekocht

Super blij met de goede servie

ik was voor mijn paard die ik helaas heb moeten laten inslapen opzoek naar een mooi groot foto album waar ik haar foto's in kwijt kan. Toen ik wat aan het zoeken was kwam ik op cameranu terecht! Er was een mooi boek, iets wat ik in mijn hoofd had. Nu heb ik hem besteld en thuis, ik kan alleen maar zeggen wat een 'pracht boek' en snel bezorgd! Bedankt!

Fotograafje 24-08-2017 Via de website gekocht

Top service!

Al diverse keren iets bij CameraNU besteld en ik ben uiterst tevreden over de snelle levering en goede service.
Volgens mij hebben ze ook heel veel voorraad want ik heb nog geen enen keer gehad dat ik langer moest wachten op een artikel... alles de volgende dag in huis en goed verpakt.

SebastianJ323 24-08-2017 Via de website gekocht

Wil jij het beste product, op tijd, en met de beste service?

Precies wat de titel zegt, dat is wat de spirit van deze winkel is. Paar keer iets besteld bij cameranu en was verrassend tevreden. Ik had zelfs een onduidelijkheid waardoor ik even een belletje moest plegen, ik kreeg snel iemand aan de lijn en werd super vriendelijke beantwoord en had meteen antwoord (geen irritant lang gesprek). Het vertrouwen wat ik in deze winkel nu heb is groot! ik weet dat ik op tijd mijn product krijg, en ik heb garantie dat het kwalitatief is! gewoonweg super, waar wacht je op?! voor als je camera spul, hup naar cameranu.nl

Frank 24-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede behandeling

Bestelling gedaan op internet en met een paar centen extra nog dezelfde dag bezorgd, perfect!
Ik had al eerder met CameraNU zaken gedaan tot tevredenheid.

Peter G. 24-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en een geweldige Samyang 12mm lens

Ik heb de Samyang 12mm F2.0 voor mijn Fuji camera gekocht en ben er zeer tevreden over. Bijzonder scherp, geen vertekening. De lens draait verder dan oneindig wat even wennen is. Zo wie zo even wennen aan het handmatig scherpstellen maar dan heb je voor een aantrekkelijke prijs een super lens. Qua scherpte te vergelijken met de beste Fuji lenzen. Ook de after sales service van Cameranu is bijzonder. Op een vraag over de lens werd ik teruggebeld en kreeg uitgebreide informatie.

Willem 24-08-2017 Via de website gekocht

Prima service en meedenken

Duidelijke Webshop, artikelen zijn gemakkelijk te vinden.
Personeel denkt mee en biedt alternatieven.

Arjan 24-08-2017 In de winkel gekocht
Urk

Prima service in de winkel

Ik ben in de winkel op Urk geweest voor een cameratas en ben uitstekend geholpen, ze zijn er niet op uit om jouw het meest dure product aan te smeren maar kijken wat je daadwerkelijk nodig hebt, zeer fijne service! Ik heb mijn camera destijds niet eens bij camera-nu gekocht, maar voor alle volgende accessoires kom ik zeker hier.

Nanda 24-08-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Doen gewoon wat ze beloven voor een prima prijs en zonder verzendkosten.
Je wordt netjes op de hoogte gehouden via de mail.

Ron 24-08-2017 Via de website gekocht

Gewoon weg fantastisch!

Na mijn bestelling direct een bevestiging via mail. En na iedere handeling die gedaan word een update via de mail. Kan niet beter. Ook alles netjes en met zorg verpakt.
Ben zeer tevreden en zal, keer iedereen in mijn familie en kennissen kring hiervan vertellen.

Erik 23-08-2017 Via de website gekocht

Geen verzendkosten. Zo hoort het!

Dat zie je niet veel. Ook voor de goedkopere producten hoef je bij CameraNu.nl geen verzendkosten te betalen. Verder een duidelijke site. Makkelijk bestellen en de volgende dag in huis. Top!

Floren 23-08-2017 Via de website gekocht

Snelle verzending, alles netjes compleet geleverd.

Duidelijke en eerlijke informatie om tot een goede keuze te komen.
Overzichtelijk om snel bij passende artikelen te kiezen.
De afhandeling is razend snel. Netjes en zorgvuldig verpakt en verzonden. Om 12.30 besteld, 19.30 in huis, binnen het aangegeven tijdsgrame van een half uur! En dat voor 1,99!

Josephine 23-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goed service

Ik was een sling / rugzak camera tas aan het zoeken en kwam op reclame van cameranu.nl. Als ik vergelijk met een andere winkel, cameranu.nl heeft beter prijs en de service is goed. Ik heb 3 dagen voor mij vakantie besteld en het was de volgende dag al in huis. Snel en goed gecommuniceerd (kreeg email bijna ieder stap).

H.Timmer 23-08-2017 Via de website gekocht

Zeer betrouwbare winkel

Wat je ook bestelt en waarvoor je advies vraagt, je wordt altijd correct en persoonlijk geholpen.
Snelle levering van het bestelde en altijd correct verpakt.

Dominique 23-08-2017 Via de website gekocht

Top product en snelle levering!

Levering was snel zoals beloofd ! De achtergrond die ik heb gekocht, was goed verpakt en bijna dezelfde kleur als op de foto van de website. Daarom kies ik altijd voor cameranu.nl. Ze hebben een overzichtelijke goed werkende website! Dat is zeker een plus punt!

Rene 23-08-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Een snelle service, een goede prijs en betrouwbaar. Een fijne shop waar ik vanaf nu regelmatig zal bestellen.

Martin 23-08-2017 Via de website gekocht

gewone service

Ik had een statief de Sirui T-25X die kost bij Cameranugezien kost 199 euro ik had eerst bij hun de Sirui t-024x gekocht maar vond toch iets te groot wilde deze omruilen voor de T-25X maar ik had bij Fotogrijping deze. gezien voor 184 euro masr ze wilden niet meegaan helaas geld laten terug storten scheelt toch 15 euro

Sebastian 23-08-2017 In de winkel gekocht
Urk

Het was het allemaal waard!

Allereerst wil ik mijn review beginnen met het feit dat ik echt van winkels houd met service. Als je iets duurs koopt vind ik ook dat ik goed behandelt mag worden.

Ik besloot twee weken geleden dat het tijd was voor een nieuwe camera. Ik nam een budget voor ogen, maar wilde de camera eerst in het echt zien. Camernu.nl heeft echter maar 1 vestiging, 1.5 uur van mij vandaan. Op woensdag 16 augustus besloot ik dan toch om de 1.5 uur te rijden. Gewoon om de camera in het echt te zien aangezien de body alleen al 1000 euro kost en ik zeker wou weten dat dit de goede camera voor mij was. Eenmaal aangekomen zag de winkel er professioneel uit. Direct naast de inging had je een nummer systeem. Je moest namelijk wachten op je beurt om geholpen te worden. Ik moet wel eerlijk zijn, het wachten duurde lang, echt lang. Ik heb daar zeker weten 20 minuten niks staan doen. Maar toen was het mijn beurt. Ik werd geholpen door X die mij vriendelijk en behulpzaam advies gaf over mijn mogelijkheden. Thuis had ik namelijk al de keuze gemaakt uit de talloze lenzen, het werd of de kitlens, of de 18-105mm Powerzoom lens. X raadde mij aan om de 18-105mm lens te halen, zeker als ik videos wou opnemen met de camera. Zo gezegd zo gedaan, de lens werd van het magazijn gehaald en ik mocht hem in de winkel gewoon uitproberen zodat ik kon voelen of ik de lens niet te zwaar vond. Kijk dat is nou service! Keuze gemaakt: A6300 en de 18-105mm lens. Daarna gaf hij nog wat extra advies, zoals bijvoorbeeld een screen protector, omdat de schermpjes van Sony niet zo goed tegen het zout op onze vingers kunnen. Maar ook een protector voor de lens, waar blijkbaar ook nog verschil in zat. Ik had, toen ik de deur uitliep, de meest grote glimlach op mijn gezicht. Niet alleen omdat ik de camera had die ik al zo lang wou, maar ook omdat ik net mijn favoriete winkel heb ontdekt.

Als ik iets zeker weet is dat als ik ooit nog iets nodig heb voor mijn camera, ik gewoon de 1.5 rijd en gewoon de 20 minuten ga wachten al is het alleen maar voor die top service! Bedankt camera.nu, bedankt voor het maken van mijn dag!

Anouk 23-08-2017 Via de website gekocht

Goede, snelle service

Binnen een dag het bestelde artikel in huis. Keurig verpakt.
Kortingscode niet kunnen invoeren. Dit is naderhand via de klantenservice alsnog verrekend. Goede service!

Richard 23-08-2017 Via de website gekocht

Ik heb een Wacom grafische tablet gekocht. Voor 11 uur savonds bedteld en de volgende dag werd het het door de post afgeleverd! Snelle service! Pakket was goed verpakt zodat het niet kan beschadigen bij vervoer. Ik ben erg tevreden met Camera.nl... En oh ja Aanbod van camera.nl is uitstekend! ik zal zeker vaker bij hun bestellen in de toekomst.

Niek Peters 23-08-2017 Via de website gekocht

Zeer punctuele afhandeling en een uitstekende service!

Naast de zeer concurrerende prijzen die cameranu.nl rekent en die tot de laagste in de markt behoren is de service en dienstverlening zonder meer uitstekend te noemen. Een absolute aanrader voor mensen die voor betrouwbaarheid en zekerheid kiezen.

Jan de V 23-08-2017 Via de website gekocht

Degelijk; doet wat ie moet doen

Na het nodige vergeleken te hebben is deze eruit gerold. Om bepaalde apparaten ook in de auto van stroom te kunnen voorzien. Met name een campingkoelkast. Hij doet wat ie moet doen, degelijk ding. Onze spullen bleven op deze manier lekker koel terwijl tegelijkertijd andere apparaten konden worden opgeladen

EM van Steenbergen 22-08-2017 Via de website gekocht

Simpelweg PERFECT!!!!

Prima website, zeer snelle levering, perfect verpakt en altijd snel antwoord op vragen. Kamera-Express: wat your Heart out!!!!!

Peter Tops 22-08-2017 Via de website gekocht

Een Manfrotto monopod, een scherpe prijs en snelle levering.

Duidelijk omschrijving op de site, een scherpe prijs en snelle afhandeling en levering binnen 1 dag.

Harald 22-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Besteld en volgende dag in huis...
niks op aan te merken dus! Overzichtelijke en makkelijke website...

R. Appermont 22-08-2017 Via de website gekocht

Goede beschrijving van de artikelen.

De printer gekocht via de webshop, niet omdat deze hier het voordeligst was, maar ook omdat de beschrijving ervan uitgebreid en goed is. Ik twijfelde nl. tussen een Canon 8050 en deze Epson xp-760. Alleen de levering liet op zich wachten door post nl. (lever tijd tussen 8 u en 10 u) Jammer, daar ik hiervoor van 8 u tot 17:30u ben moeten thuis blijven. Er was een handtekening gevraagd bij de levering. Dus geen fout van de shop. Ook rook de doos naar rode wijn omdat er in de bus een fles was kapot gegaan.