Deze score is berekend op basis van 2358 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Valerie 18-04-2018 In de winkel gekocht
Professional Imaging

Dikke prima in orde! Snelle service & deskundig personeel!

Op de beurs een de nieuwe DJI Mavic Air gekocht, was daar al vroeg en kwam natuurlijk voor die drone, want hey wie wil er nou geen korting op de nieuwste drone? Deze hadden ze niet op de beurs zelf maar ze hadden deze dus even besteld en na 16:00 was die op de beurs aanwezig! Is dat nou geen snelle service?! Vriendelijk personeel welke verstand hebben! Echter heb ik geen 10 gegeven want er was dus 1 puntje, ook een camera riem gekocht van de beurs maar die werd thuis opgestuurd maar was dus de verkeerde, maar dit hebben ze gewoon goed opgelost dus niks aan de hand ! Verder groot assortiment en ga elk jaar naar de beurs, echt een aanrader !!

Marinus L 18-04-2018 In de winkel gekocht

Zo moet service zijn !

Hier weet men wat digitale camera's zijn en wat de wensen zijn van (gevorderde) gebruikers. Er zit veel kennis binnen het bedrijf. Wat vooral opvalt is dat, in tegenstelling tot veel andere bedrijven, deze kennis niet leidt tot arrogantie ten opzichte van de klant. Men praat met elkaar op gelijk niveau. TOP !!!

Hans van T 18-04-2018 Via de website gekocht

Heel goede service!

Al een paar keer heb ik de winkel in Urk bezocht en ik werd er door vakkundige mensen op een fijne manier geholpen. Ook de website is duidelijk en de bestelde producten worden snel geleverd. Top!

Arnaud Vaartjes 18-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Zeer goede en professionele medewerkers

Goed geholpen door deskundige en vriendelijke medewerkers. Er word ruim de tijd genomen voor je vragen.

Zeer goede service bij eventuele problemen, welke door geen ervaring te hebben netjes uitgelegd zijn.

Snelle reparatie service bij het vervangen van mijn sd kaart slot!

CvdB 17-04-2018 In de winkel gekocht

Prettig geholpen, goed advies

Hoewel de website al veel informatie geeft, wilde ik toch het fototoestel met eigen ogen zien en voelen. Dat was geen probleem. Alles werd uit de doos gehaald en alles werd uitgelegd. Prettig om even rustig een aantal zaken te bespreken.

Ik wilde andere accesoires hebben dan die standaard in de aanbieding zaten. Ook dat was geen probleem. Een ander tasje, andere SD kaart voor hetzelfde kortingspercentage. En binnen 2 weken mag alles weer terug. Kortom: goede winkel, goed personeel.

Marieke 17-04-2018 Via de website gekocht

Super levering

Op zoek naar een 50mm lens voor mijn camera. Op deze site vond ik er een voor een hele fijne prijs. Gratis levering en de volgende dag binnen. Want ja, eenmaal besteld wil je zo snel mogelijk aan de slag.
Prima verpakt, dat is bij lenzen ook wel een fijn gegeven.

eelco 17-04-2018 Via de website gekocht

Veel geduld en zeer hulpvaardig!

Vakkundig en goed bereikbaar met een zeer geduldig team om je in de winkel of telefonisch te helpen.

Diane 17-04-2018 Via de website gekocht

Het perfecte plaatje! Top service en top producten!

Super blij met mijn bestelde Bynolyt Stork 8x42 en door de goede service snel in huis. Prima op een juiste manier verpakt en geleverd!

Hans Schot 17-04-2018 Via de website gekocht

Goede hulp bij aanschaf, snelle en correcte levering

Toen ik besloten had een nikon d3400 aan te schaffen, was ik er bij cameramu snel uit, ook na koop en levering werden mijn vragen telefonisch goed en duidelijk beantwoord

Gerard 17-04-2018 Via de website gekocht

hele goede service en prettig telefonsch contact

Eerste ervaringen met CameraNu zijn bijzonder positief. O.a. een ringflitser gekocht, welke niet werkte. Was een z.g. DOA(dead on arrival)- produkt volgens service medewerker. Kon kosteloos worden teruggezonden en ik ontving per ommegaande een nieuwe, elke het prima doet.

I. van der Beek 17-04-2018 Via de website gekocht

Erg goed geholpen

De Sony RX10 IV was bij een bekende Nederlandse webshop goedkoper maar had niet dezelfde service.
Service en 5 jaar garantie staat hoog in het vaandel en de prijs was gelijk aan andere grote fotozaken.
Een keten in de regio wilde niet mee in de prijs ondanks laagste prijsgarantie. Cameranu.nl legde uit waar dat in zat maar ging toch overleggen met de afdeling inkoop.
Zij zijn meegegaan in de prijs en ik ben hier natuurlijk erg blij mee.
Direct de order en betaling met de verkoper in orde gemaakt en de volgende dag kan ik mijn camera in ontvangst nemen.

Arjan Van Gammeren 17-04-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Naast de goede prijs en snelle levering, wordt je keurig te woord gestaan door deskundige medewerkers.
Ook heb ik goede ervaringen met de garantieafwikkeling!

Casper Hendriks 17-04-2018 Via de website gekocht

Heel goed product

Ik heb hem al een paar dagen en heb er tot nu toe geen problemen mee gehad.
Product zelf geen beschadigingen
En functioneert helemaal top. Super goede service en alles is vloeiend verlopen. Ik koop zeker nog meer.

Jolanda 17-04-2018 In de winkel gekocht

Meedenken!

Mooi bedrijf met enthousiaste medewerkers die weten waar ze het over hebben! Er wordt met je meegedacht! Mooie aanbiedingen.

Mark V 16-04-2018 Via de website gekocht

Zo hoort het!!!

Makkelijk bereikbaar voor vragen, goede adviezen en super service en bovenal snelle levering dwz s’avonds bestellen volgende dag geleverd.

Erik 16-04-2018 Via de website gekocht

Prima service

Cameranu bood de tri-x film als goedkoopste aan, daar kwamen geen verzendkosten bij. (aangetekend verzonden) Snelle levering. Ideaal!

Gertrude Withaar 16-04-2018 In de winkel gekocht
Camera Nu in Urk

Je kunt met een gerust hart een bestelling plaatsen!

In de winkel een product gekocht, deze was op voorraad, maar niet 1-2-3 te vinden. Het product zou nagestuurd worden. Binnen een week op de deurmat, maar naast update e-mails van bezorgdienst, ook e-mails van de winkel zelf. Erg fijn, geeft je een gerust gevoel.

Thamara 16-04-2018 Via de website gekocht

goede chatservice en volgende dag in huis!

Handig dat de artikelen vaak in voorraad zijn. Denken goed mee als je een vraag hebt over een product.
Gratis retouren en de volgende dag in huis!

Rene 16-04-2018 Via de website gekocht

geweldige winkel

Ik zocht een Polaroid camera type 680 en Cameranu had deze camera voor een goede prijs. Eind van de middag besteld en de de volgende middag had ik de camera in huis. Plus niet te vergeten, 2jaar garantie.

Aldert 16-04-2018 In de winkel gekocht

Goede voorlichting

Fijne winkel waar ik al jaren een tevreden klant ben. De winkel is enorm goed gesorteerd op het gebied van fotografie en beschikt over deskundig en vriendelijk personeel. De communicatie met de winkel verloopt altijd vlot, zowel via de mail als via de telefoon.

Corné 16-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekend!

Goede prijzen en prima producten. Snelle verzending, dus alles helemaal goed!
Zal bij toekomstige aankopen zeker bij deze shop kijken.

Immie Keizer 16-04-2018 Via de website gekocht

Supper snel en goede service

Camera nu staat je altijd met raad en daad bij, handig is dat je ook kunt chatten met een medewerker al sje nog vragen hebt bij een online bestelling. Dik tevreden

Cornelius 16-04-2018 Via de website gekocht

Velbon monopod en koppelingsplaat

Camaranu.nl heeft op mijn technische vraag m.b.t. de Velbon Ultra Stick Super 8 monopod en de Velbon QRA-3 zeer snel en schriftelijk geantwoord. Beide artikelen direct bij Camera.nu.nl besteld. Deze zijn probleemloos geleverd.

Van Gompel Dionys 16-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige winkel met professionele producten

Telkens ik iets bestel, komt alles netjes verpakt, mooi op tijd thuis aangeleverd. Als ex- professional photographer kan ik hier ruim kiezen uit een assortiment dat voldoet aan mijn hoge eisen. Ook als ik een vraag stel (wat eigenlijk niet veel voorkomt, maar toch) komt er steeds een antwoord dat correct en eerlijk is.
Ben supertevreden over jullie.

Elvira 16-04-2018 Via de website gekocht

Fijn contact

Fijn contact via mail, snelle antwoorden. Product dat ik wilde was niet in de webshop, maar is speciaal voor mij besteld.

Desiree 15-04-2018 Via de website gekocht

Zeer klant vriendelijk

Ik had een vraag over een product. Ik was opzoek naar puntjes voor mijn tekenpen en kwam er niet uit welke ik moest hebben. Ik was op internet gaan zoeken maar het was niet duidelijk. ik kwam bij cameranu terecht en had telefonisch contact gehad met een medewerkster deze zou het voor mij uitzoeken en mij dan mailen. Binnen een half uur kreeg ik mail en kon ze bestellen.

Mariska 15-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Goede service, deuren werden voor mij opengehouden haha

Ik koop alle camera apparatuur bij cameranu de service de vriendelijkheid de prijzen en de koffie zijn prima! Het is voor mij ook maar 20 minuten rijden dus eventjes snel iets halen is prima te doen, mocht ik toch iets bestellen dan is het pakket ook snel geleverd! Zeer tevreden. Ik bestel eigenlijk nergens anders.

Willem WKP 15-04-2018 Via de website gekocht

Prachtige lens gekocht Canon 100-400 .

Prachtige lens gekocht uitbreiding op de 70-200mm, nu een 100-400mm van Canon. Dik goedkoper dan bij concurrent. Ook een supersnelle levering . In één woord; TOP !
Doen we in de toekomst wellicht nog eens zaken mee

Jacob Ras 15-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Fantastische on- en offline winkel

Ik koop regelmatig bij CameraNu, vaak online als ik precies weet wat ik wil en in de winkel als ik advies nodig heb. In beide gevallen is de ervaring uitstekend. De webshop levert snel tegen scherpe prijzen en in de winkel is personeel aanwezig met zóveel kennis waarmee je altijd kan vinden wat je zoekt.

Ruud 15-04-2018 Via de website gekocht

Geweldig alert systeem

Geruime tijd geleden heb ik informatie ontvangen van de nieuwe drone van Ryze in samenwerking met DJI "Tello".
Een programmeerbare drone waar ik veel belangstelling voor had maar toen nog niet verkrijgbaar was. Ik heb me ingeschreven bij Cameranu.nl om mij op de hoogte te stellen indien voorradig.
Enkele maanden later kreeg ik een mail waarin vermeld stond dat de Tello voorradig was en direct heb ik het besteld en een dag later had ik hem al in huis. Waanzinnig zo'n perfect alert en mail systeem! Dat noem ik oog voor de klanten hebben.

Harry R 14-04-2018 Via de website gekocht

Zeer vlotte levering

Onderdeeltje voor RAM-montage van Go Pro besteld. Het juiste onderdeel volgende dag in huis en prima kwaliteit.

Paulien 14-04-2018 Via de website gekocht

Fijne webshop

Ik bestel regelmatig online fotografie- en videobenodigdheden bij Cameranu.nl. Ze hebben veel op voorraad, dat werkt lekker snel. Altijd snelle bezorging en prima service.

FotoGENic.nl 14-04-2018 Via de website gekocht

Goed service en een fijne website

Ik heb eigenlijk niks op aan te merken. Alles verliep prima en mijn aankoop was snel binnen. Genoeg redenen voor mij om hier ook de volgende keer te komen shoppen. Goed zo CameraNU.nl!

Fred Kuhlman 14-04-2018 Via de website gekocht

niet zo tevreden

Normale webshop, bestelling snel geleverd. Maar: op website wordt foutieve informatie verstrekt en bij melding krijg ik tegoedbon van €15 die met een koeriersdienst wordt afgeleverd (op een aanschaf van €3.000...). Doe dan niets. En ergo: de fout wordt niet erkend, dus het blijft gewoon doorgaan. Let op: je krijgt een cashback bij aanschaf van een Olympus camera, maar dan wel maar maar maar. En heel goed doorscrollen op de website. Snap dat cashback via Olympus gaat, maar Cameranu is medeverantwoordelijk naar mijn mening.

Officiele reactie van CameraNU.nl 17-04-2018

Beste Fred,

Jammer dat we je toch niet helemaal tevreden hebben weten te stellen, we waren in de veronderstelling dat we het goed hadden opgelost.
De actie waarvan je gebruik hebt gemaakt was bedoeld om je voordelig een extra objectief te kunnen laten aanschaffen, en was daarom ook alleen van toepassing bij de aankoop van een extra objectief. We hebben dat zo in de actievoorwaarden vermeld, en dit ook naderhand nog uitgelegd. We vinden het jammer dat het toch onduidelijk is gebleven, en dat je daardoor een vervelend gevoel aan de aankoop hebt overgehouden.

We hopen dat je een volgende keer een prettiger winkelervaring bij ons hebt.

Met vriendelijke groeten,
CameraNU.nl

Anneke Boelens 13-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

zaterdag 31 maart heb ik een bezoek gebracht aan Cameranu.nl. Er was een lange wachttijd maar voldoende personeel om dit te verwerken. ik was op zoek naar een macrolens. De meneer die ons heeft geholpen verwees naar boven voor verdere uitleg. Ik heb toen contact gemaakt met de Macro specialist Marc Brouwer. Hij had alle tijd voor ons en dit werd als zeer prettig ervaren. Ik heb mij gelijk voor een cursus macro-natuurfotografie in laten schrijven. Tevens had ik toen een sling gekocht. Maar eenmaal thuis was het niet de juiste keuze. Retour gedaan en het bedrag is onderweg naar mijn bankrek. Ik heb dit bezoek als zeer prettig ervaren. Zeker een aanrader.

Margaretha 13-04-2018 Via de website gekocht

Tot in de puntjes...

Cameranu.nl heeft aan alle verwachtingen voldaan. Alles klopt: de website strak, overzichtelijk met heldere uitleg over het product, in mijn geval een macro-lens voor de iPhone 6s. Ik werd bij wijze van spreken van uur tot uur op de hoogte gehouden van de 'reis' van mijn pakketje. Alle lof. De lens werd precies op de afgesproken tijd afgeleverd. Intussen heb ik al prachtige macro-beelden kunnen maken, dus op de lens valt ook al niks aan te merken!

Berto 13-04-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijk, snel en goedkoop.

Eenvoud dient de mens. Overzichtelijke site, lage prijzen, snelle levertijd, alles tip top voor elkaar. Voor herhaling vatbaar.

Frans 12-04-2018 Via de website gekocht

Alweer tevreden

Al heel veel bestellingen gedaan bij CameraNu. Niet voor niks steeds daar. Ik ben een professionele fotograaf en heb soms heel snel dingen nodig. CameraNu levert binnen 24 uur. De spullen zijn altijd goed verpakt. Ook de service is goed. Laatst een verkeerd onderdeel besteld. Teruggestuurd en vlotte terugbetaling.

Atie Westerdijk- Weststeijn 12-04-2018 In de winkel gekocht
Het Spijk 8 , 8321 WT Urk.

Prima service, zowel aan de balie als aan de telefoon.

Omdat ik al eerder iets gekocht heb bij cameranu.nl en daar tevreden mee ben is mijn laatste aankoop weer bij cameranu.nl

Randy 12-04-2018 Via de website gekocht

Snelle vakkundige service

Prima en zeer snelle service. Ook telefonisch goed te benaderen en vakkundig en adequate antwoorden gekregen. Wist je dat de 14 dagen ‘afkoelingsperiode’ bij een aankoop via internet bij hen ook geldt in de winkels? Toch leuk om te weten!

Worseling 12-04-2018 Via de website gekocht

Zeer vertrouwd met goed advies

Prettige winkel met tijd voor de klant en goed advies voor elk product een specialist voeld goed ook aftersales.

Thomas 12-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Goed werkend call centre, vriendelijke en vakkundige mensen. Met retourneren geen problemen gehad. Aanbevolen!

Jan 12-04-2018 Via de website gekocht

Grote voordeel van Cameranu is dat de meeste producten op voorraad zijn. Daarnaast een snelle levering waardoor je het de volgende dag in huis hebt.

Jos 11-04-2018 Via de website gekocht

Goede prijs snelle levering

Ze geven je een goede prijs en leveren het ook nog snel. Zeer fijne en duidelijke beschrijving. Je hebt ook genoeg keuze in alle prijsklassen.

Anita 11-04-2018 In de winkel gekocht
Urk

Bedrijf wat meedenkt met de klanten!

Omdat ik door eerdere aankopen al bekend was bij deze winkel en toen keurig netjes ben geholpen, blijf ik terug komen.
Het personeel is heel klantgericht en klantvriendelijk en denken altijd met je mee en komen met uitstekende oplossingen.

Jan van Dasler 11-04-2018 Via de website gekocht

Beste webshop met deskundig advies!

Cameranu staat altijd klaar om online al je vragen te beantwoorden en de antwoorden zijn altijd zeer deskundig. Ook de winkel in Urk zelf is zeer prettig en uitgebreid met zeer behulpzame medewerkers. Tevens is de tweedehands afdeling is zeer aan te raden. Ikzelf heb daar een tweedehands Canon 5D mark III gekocht en ben zeer tevreden over deze camera. Alle tweedehands producten worden grondig nagekeken en zijn in zeer goede conditie! Ook de bestellingen online worden professioneel afgehandeld, zelfs als Post.nl een fout maakt word je snel geholpen en staat Cameranu voor je klaar! Top winkel!

Anke 11-04-2018 Via de website gekocht

Prima onderdelen en netjes via de mail de hoogte gehouden!

Makkelijk en overzichtelijk vind je wat je zoekt.
Prijs is oke en ligt iets lager dan elders.
Keurig verpakt zodat tijdens transport niets kan gebeuren.

Hybridnysten 11-04-2018 Via de website gekocht

Correcte, vlotte service!

Product besteld en binnen de 2 minuten een:
- bevestigingsmail
- mail dat mijn bestelling zal verzonden worden diezelfde dag
Hierna die nacht nog een extra melding dat het pakketje onderweg was en de volgende dag al vroeg in de brievenbus. Geen klachten en zeer duidelijke informatie doorheen het proces.

Wat wil je meer dan een winkel die doet wat je ervan verwacht tegen concurrerende prijzen!

Eric 11-04-2018 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering

Aankoop van een Tamron lens.
Cameranu was de goedgkoopste, samen met nog enkele aanbieders.
De levering is zeer snel en de artikelen worden keurig verpakt in een stevige doos.
Net als bij eerder geplaatste bestelingen is de service prima

Mariella 11-04-2018 Via de website gekocht

Altijd snelle verzending en mooie producten!

Uitgebreid assortiment, duidelijke webshop, snelle verzending en net zulke snelle afhandeling bij een retour.
Fijne shop!