Deze score is berekend op basis van 2679 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Vincent 22-07-2018 In de winkel gekocht

Goeie service

Naast concurrerende prijzen toch ook goede advisering op de vestiging en per telefoon. Ik heb hier diverse artikelen gekocht waaronder 3 body's, mede dankzij hun advies geen missers gekocht.

Ruud koopman 22-07-2018 In de winkel gekocht
Urk

Zeer goede uit leg en hulp

Zeer Goede en over zichtelijke zaak ik ben zeer te spreken over het personeel die er werkt er is zeer veel keus in apparatuur .

Gerhard 22-07-2018 Via de website gekocht

Ik heb een filter gekocht en ben goed geadviseerd vis de e-mail, De prijs / kwaliteit verhouding is goed in vergelijking met andere aanbieders.

Patricia 22-07-2018 Via de website gekocht

Via de chat zo goed geholpen bij het uitzoeken van mijn spullen. Ook met alternatieve gekomen.
Bestelling ging volt en de spullen snel en netjes binnen gekregen.

Ronald 22-07-2018 Via de website gekocht

Een hele dikke negen

Sinds korte tijd ben ik klant van Camera nu. Zowel in de winkel als aan de telefoon fijn en deskundig personeel. Leveren snel en afspraak is afspraak.

De vries 22-07-2018 In de winkel gekocht

Vakkundig geholpen

De medewerkers zijn vriendelijk en kundig zonder opdringerig te zijn. De klant staat echt op de eerste plaats hier.
Een artikel wat later goedkoper bleek te zijn ( bulk i.p.v. originele verpakking ) werd zonder probleem omgeruild en het restbedrag is zeer snel terug gestort.

Wat ook erg prettig is dat er telefonisch informatie verstrekt wordt, ook na sluitingstijd van de winkel.

Bestellingen wat via de webshop is besteld is de volgende dag al in huis.

Hans 22-07-2018 Via de website gekocht

Cameranu, zoals altijd netjes en correct geleverd...

Ik heb hier al veel artikelen gekocht, waarom? ze leveren op tijd en geen valse belofte's. Gewoon top !! de Baxshop onder de camera winkels :-) ook niet geheel onbelangrijk, de prijzen zijn ook ok !!

JosT 22-07-2018 Via de website gekocht

Goed advies en hele snelle levering

Ik wilde graag een telelens aanschaffen voor mijn Canon. Op de site van Cameranu.nl komen overzichtelijk alle opties langs. Bij het uiteindelijk selecteren worden heel duidelijk alle kenmerken van de verschillende lenzen aangegeven waardoor een keuze maken niet moeilijk meer is.
Daarna werd de lens als door een sneltrein gebracht, keurig de volgende dag al om 9:30 uur thuis afgeleverd. Al met al van dit zou ik wel willen t/m aflevering netjes geregeld en bovendien op een paar stuivers na de goedkoopste maar dus wel de volgende dag in huis.

G.Friederich 22-07-2018 In de winkel gekocht
Urk

Uitermate goed geholpen en uitstekende service!

Klantvriendelijk medewerkster Iris heeft mij geholpen. Had de bestelling online geplaatst om er zeker van te zijn dat ik vanuit Groningen niet voor niks was heen gereden, dus telefoontje gepleegd en bestelling geplaatst.Bij aankomst lag mijn bestelling al voor me klaar! Overigens altijd verse koffie als men toch even moet wachten!.Mijn bestelling samen ff door gelopen en uiteraard bleek alles in orde te zijn, zoals het hoort! Daar heb ik vanuit de provincie Groningen wel een ritje voor over! CameraNU, bedankt voor jullie goede zorg én Service! Tot de volgende keer!

Eveline 21-07-2018 Via de website gekocht

Betere service en een completer aanbod vind je niet!

CameraNu.nl is winkel die foto- en videografie ademt. Altijd als je het personeel benaderd via de chat of per telefoon denken ze altijd volledig met je mee en komen ze allemaal erg deskundig over! Het aanbod van CameraNu.nl is bovendien super. Als je iets zoekt is de kans klein dat je het niet zult vinden bij deze winkel. Echt een aanrader voor iedereen die op zoek is naar hoge kwaliteit foto- of videografie apparatuur binnen alle prijsklassen!

Klaas de Jong 21-07-2018 Via de website gekocht

Zorgvuldige service

Suf genoeg had ik mijn 100-400mm zoomlens laten stuiteren, maar CameraNU.nl stuurde hem snel terug naar de fabriek en hoewel het lang duurde eer hij gerepareerd kon worden, kreeg ik tussentijds status updates en kon ik altijd bellen hoe het ervoor stond met mijn lens. Uiteindelijk bleek de fabriek heel lang op een onderdeel te hebben gewacht, dus de lange wachttijd was geheel buiten de schuld van CameraNU.nl om. Ik ben nu heeeeel blij dat ik mijn lens weer heb! Hij werd vandaag gratis aangetekend afgeleverd! Mooie service.

Tijs keymolen 21-07-2018 Via de website gekocht

Super goede klantenservice

Ik ben echt tevreden over mijn bestelling bij cameranu.nl. Elke keer dat ik een mailtje stuurde voor wat info was er binnen de 24 uur een antwoord. Leveringstijd was zoals beloofd. Tenslotte: ik ben zeer tevreden en raad de website zeker aan

Martin van Esch 21-07-2018 Via de website gekocht

Snel!

besteld en de volgende dag in huis. Duidelijke website. Het is de tweede keer dat we hier wat besteld hebben en dat bevalt prima.

E.Huiskes 21-07-2018 In de winkel gekocht
Urk

Fijne winkel met professioneel personeel

Grote winkel. Veel keuze. Professioneel personeel. Goed advies. Nemen goed de tijd voor je.
Aandachtspunt: ook bij de echte beginner het professioneel houden en dan niet alleen de hele dure en top spullen aanbieden maar laat ook het verschil zien waarom wel/niet.

Albert 20-07-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Ik was op zoek naar een goed 50mm f/1.8 Nikon objectief. Cameranu biedt veel informatie over vrijwel alle fotozaken. Hier kwam ik uit op een goedkopere variant van Yongnuo. Na de goed en gerichte info ingelezen te hebben over de verschillen en enkele vragen over de live chat, was ik overtuigd deze later te bestellen. Ik had 21:50 besteld op vrijdagavond en toch de lens nog zaterdag in huis. Al met al een prima website, goede informatie en snelle levering!

Tom 20-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

Mijn Canon M50 camera en Tamron lens werkten niet goed samen met elkaar. Camera bij CameraNu gekocht en de lens bij Coolblue. Coolblue gaf niet thuis omdat ik de camera bij een ander had gekocht. CameraNu redeneerde beide artikelen zijn nieuw en is garantie op, dus stuur maar naar ons op en wij regelen het. Zo gebeurde het ook. Werkt nu uitstekend. Geweldige service van CameraNu.nl. Top.

Hans Witte 20-07-2018 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering!!

Na de bestelling geplaatst te hebben kreeg ik geen bevestiging op de site. Ik heb telefonisch navraag gedaan; werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg per e-mail bevestiging van de bestelling. Volgende dag bestelling ontvangen. Prima!!

Fleur 20-07-2018 Via de website gekocht

Ik ben erg tevreden met cameranu.nl, vanwege niet alleen snelle levering, maar ook goede service wanneer er een vraag is of iets mis is gegaan. Ook het assortiment is veelzijdig, ik kan er voor al mijn foto- en filmwensen terecht.

Mr. MvdB 20-07-2018 Via de website gekocht

Prima!

Goed assortiment met goed prijzen. Het assortiment is breed en diep en ik kan hier alles vinden wat ik als hobbyist nodig heb!

Wim St. 20-07-2018 Via de website gekocht

Weer prima geregeld!

Toegankelijke site, makkelijke navigatie en goede toelichting op product maken de keus eenvoudig. Zeer snelle levering!

TRVE 20-07-2018 Via de website gekocht

Jarenlang betrouwbaar

Al verscheidene jaren koop ik mijn apparatuur voor professioneel gebruik via internet. Regelmatig kom ik dan uiteindelijk uit bij CAMERANU.NL, tot volle tevredenheid.
Hun website is duidelijk en ik heb snel gevonden wat ik zoek en bovendien zie ik alternatieven die ook prima zijn.
Maar bovenal zijn hun prijzen zeer scherp en is de service 100%.
Dit is vooral belangrijk omdat de gekochte materialen professioneel gebruikt worden en 100% betrouwbaar moeten zijn.
Snelle communicatie en levering.

Rene 19-07-2018 Via de website gekocht

Goede service, betrouwbaar en snel

Ik bestel al jaren bij CameraNu. Is altijd goed. Deskundig en een goede prijs. De producten worden snel geleverd.

Glimmie 19-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende Snelle Service

De informatie over het door mij bestelde product is erg duidelijk. De levering was snel zoals op de website stond aangegeven.

Eric Kuijpers 19-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en de laagste prijs

Na veel gestruind op het web, ben ik uiteindelijk bij cameranu aanbeland. Met een prijs van 47 euro in plaats van 57 euro op alle grote webshops mag je gerust spreken van een groot verschil. Ook was er geen sprake van leveringskosten. De keuze was dus snel gemaakt. Ook de mogelijkheden om het artikel thuis te laten bezorgen, op een afhaalpunt of zelfs in de winkel maken het allemaal wel erg makkelijk. Uiteraard kon ik het de volgende dag al afhalen. Super gewoon!

Edmond 19-07-2018 Via de website gekocht

Goede zervice

Ik heb voor de bestelling van converter tussen eis m50 en efs gekozen voor hun. Omdat deze direct leverbaar was, en redelijk geprijst. Ik had hrm hrm makkelijk gevonden op de website. En hin werd goed verpakt verzonden.

M 19-07-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de prijs van het artikel in vergelijking met andere webshops..

Ron Kraaijkamp 19-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en accurate service

Camera.nu had voor mij de scherpste aanbieding op en lens.
Door een fout had ik de lens twee maal besteld. De volgende dag gebeld. Helaas waren de lenzen al verstuurd.
Dus al de volgende dag ontvangen, Een lens weer terug gestuurd met een RMA formulier na een telefoontje naar camera.nu. Helaas zijn de retour kosten voor jezelf.

Kruidenvrouwe 19-07-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Ik kende deze shop nog niet voor mijn aankoop hier. Al weken was ik op zoek naar een printer, en bij deze shop kwam ik het voordeligst uit. De informatie bij het product was uitgebreid en er stonden kwalitatief goede reviews over het product, wat ik als prettig heb ervaren. Het bestelproces verliep vlot en vlekkeloos, en op de site is ook heel transparant en duidelijk uiteen gezet wat de verzendopties en bijbehorende kosten daarvan zijn. Misschien zelfs wel iets té uitgebreid. Ik bestelde 's avonds, en heb het product de volgende dag keurig netjes ontvangen. Omdat het product me goed bevalt, heb ik geen ervaring met aftersales. Mijn eerste ervaring met deze winkel is erg positief! Waarom dan een 9 en geen 10? Omdat er áltijd ruimte is voor verbeteringen en de prijs wellicht nog nét iets concurrerender kan. :-)

Isa 19-07-2018 Via de website gekocht

Super ervaring

Er is een snelle levering, waarbij zich geen problemen ophopen. Het desbetreffende pakket wordt keurig afgeleverd op de aangegeven tijd en datum zonder schade. Het product zelf is ook zeer fijn, ik heb dit product uit kunnen zoeken door de goede beschrijving die er bij werd gegeven! Ik heb deze site nu al aan een aantal mensen aangeraden!

jasper Bishoff 18-07-2018 Via de website gekocht

snelle bezorging !

klik klik klik en BAM volgende dag je pakket !!! een chroma key doek... wel nog uitvogelen de modus in mijn video editor programma , kleding kleur belichting etc. is best lastig, de juiste parameters instellen resultaten ) kinderziektes ) ook ongeduld o/O... iig maakt het mij weer creatief !!!

MvdB 18-07-2018 Via de website gekocht

Mooie site, goede prijs, snelle levering

Door de jaren heen geregeld wat gekocht bij CameraNU.nl. De keuze is ruim en de site is overzichtelijk en informatief. De prijzen zijn ook nog eens goed. De levering is snel, precies zoals beloofd bij de aankoop.

vdB 18-07-2018 Via de website gekocht

Helemaal goed

Goedkoopste middenformaat rolletjes doe ik kon vinden. Anders toch lastig aan te komen in de omgeving, dus was fijn dat ik ze online kon bestellen. Super snel geleverd, helemaal goed!

Piet 18-07-2018 In de winkel gekocht

Geweldig geholpen

Ik had een mooi objectief in te ruilen en had een andere op het oog en in beide gevallen kon ik bij Cameranu.nl terecht. Het aan te schaffen exemplaar mocht ik in alle rust proberen en werd ondertussen bekwaam en beleefd geholpen. Kortom dit was zeer aangenaam en met een tevreden gevoel en mooi objectief rijker ging ik de winkel weer uit.

E. Scholten 18-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekend!

Prima uitgebreide shop met duidelijke omschrijvingen en kwaliteitsproducten. Vlotte en keurige levering. Zeer zeker aan te bevelen.

Gerard1976 18-07-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Camera gezien bij cameranu op de website voor een mooie prijs direct gebeld de juiste info gekregen en dag erna compleet en netjes in huis gewoon zoals ik het wou in 1 woord perfect

Manon 18-07-2018 Via de website gekocht

Echt geweldige service!

Bijzonder en vriendelijk personeel met aandacht voor je. Er werd meer dan goed met me meegedacht. Ik ben echt onder de indruk. Het materiaal was er binnen een dag met de koerier. Naast de superservice was het ook nog een een leuk positief gesprek. Ik ga zeker weer bestellen, fijn dat er zulke bedrijven zijn.

Reinier 18-07-2018 Via de website gekocht

Erg makkelijke website en snelle service!

De webshop is erg overzichtelijk en gebruikersvriendelijk en ze hebben veel producten.
Snelle afhandeling. :)

Jeffry 18-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Uitstekende service en prima email verkeer. Optijd volgens afspraak product geleverd. Daarom 5 sterren

Jelle van der Weiden 18-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service en ik ben inmiddels al een vaste klant.

Cameranu.nl is mijn go to webwinkel (en fysieke winkel) als ik spullen nodig heb voor mijn film activiteiten. Ik heb nu twee keer gehad in een paar jaar dat er iets kapot was gegaan binnen de garantie periode en cameranu regelt de garantie altijd perfect. Daarbij als je in de fysieke winkel rond loopt heb je het gevoel dat je geholpen wordt en niet dat ze je een product proberen te verkopen waar cameranu de hoogste marge op haalt. Ze kijken echt naar wat jij nodig hebt. Kortom een top winkel!

Hidde 18-07-2018 Via de website gekocht

Wat een superwinkel

Ik had recentelijk op korte termijn een Videomic nodig. In eerste instantie had ik er een gekocht via een andere website. Four product geleverd en een verschrikkelijke service. Product meteen retour gestuurd en de Mic via Cameranu besteld. Dag later alles netjes geleverd zonder probelemen. helemaal Super!

Huub Smets 18-07-2018 Via de website gekocht

Fimscanner werkt perfect

Als vrijwillig medewerker bij de afdeling beeld en geluid van het Gemeentearchief Venlo besloot ik een verzoek te plaatsen om deze filmscanner aan te kopen. Dit mede ingegeven door de zeer hoge kosten van film scannen bij een extern bedrijf. Ik kreeg toestemming en kocht de filmscanner Reflecta op 11 juli 2018. Na het scannen van twee 8 mm films en na het met een software programma, aanpassen van de scanbeelden op de snelheid, was het resultaat perfect.
Ik kan iedereen de filmscannetr reflecta aanbevelen.

Michel G 18-07-2018 Via de website gekocht

Vlot

Ik heb besteld uit België .
Duidelijke informatie en gebruiksvriendelijke website.
Snel antwoord op vraag via mail na bestelling.
Let wel op met betaling via overschrijving , zal de verzending pas starten als het bedrag is aangekomen op de rekening van Cameranu.nl.

D. Tak 17-07-2018 In de winkel gekocht

Geen fratsen!

Ik was toe aan een nieuwe camera en kwam met enige voorbereiding naar de winkel. Ik werd daar vriendelijk geholpen door een medewerkster welke rustig de tijd nam een passend advies te geven.

Ondanks dat ik zelf de Nikon 7200 al in gedachten had hebben we toch nog enkele (goedkopere) alternatieven bekeken. Ook van pusherige upsales had ik hier geen last, een extra accu en lens waren geheel op eigen verzoek. Er werd goed meegedacht, ook of er in het occasion assortiment wellicht iets interessants was, en ik ben erg tevreden vrij vlot de winkel met mijn aanwinst verlaten. Dè reden om hier langs te gaan, ouderwetse service!

John 17-07-2018 Via de website gekocht

Hier werd ik nou blij van!

Ik had de Hama Star 62 statief besteld maar had de 63 moeten zijn. Die was ook nog eens in de reclame, binnen 10 minuten gebeld en de bestelling gewijzigd zonder enig probleem of wanklank. Dat is hoe service zou moeten zijn. Ook zoals afgesproken de volgende dag (zondag) geleverd en ook dat maak je niet altijd mee weet ik uit ervaring bij anderen...

Bert 17-07-2018 Via de website gekocht

Mijn one stop shop.

Snelle levering, concurrerende prijzen en een goed assortiment. Ze hebben mij nog nooit teleurgesteld in de afgelopen jaren. Absoluut mijn eerste adres voor camera(accessoires).

Linda 17-07-2018 Via de website gekocht

Goede omschrijvingen, uitleg bij producten

Ik heb een Olympus camera gekocht en had veel aan de duidelijke omschrijving van de producten, vergelijkingsmogelijkheden en keuze mogelijkheden met accessoires. Ook de vele recensies geven extra duidelijkheid

Annette 17-07-2018 Via de website gekocht

De goedkoopste webshop op het gebied van camera’s en assecoires.
De service is echt geweldig je wordt telefonisch goed geholpen .

Ynnel 17-07-2018 Via de website gekocht

Goede spullen, evengoede service en snelle levering

Altijd de goedkoopste en het breedste assortiment. Wanneer ik iets zoek kom ik altijd weer bij camera.nu uit voor de scherpste prijs

Alice 17-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service! Mooi product.

Ik bestel regelmatig bij cameranu.nl vanwege haar brede assortiment en snelle levering. Ook deze keer had ik mijn achtergrondscherm binnen 24 uur binnen waardoor ik direct aan de slag kon! Het scherm is van prima kwaliteit.

Hanz 17-07-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed.

Product was niet beschikbaar, waardoor ik moest wachten. Prijs op de website was even goedkoop als andere aanbieders, maar gezien ik betrouwbaarheid een belangrijke factor vindt, ben ik voor Cameranu.nl gegaan en het vertrouwen is niet voor niets geweest. Product was goed verpakt en netjes bezorgd. Wel was de bezorger een dag later dan aangegeven, maar dat is een probleem dat bij de bezorger ligt en niet bij Cameranu.nl.