Deze score is berekend op basis van 2260 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan van der Veen 27-12-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Ik bestel altijd mijn spullen bij cameranu. Voor mij zitten er zat in de buurt van Rotterdam maar die kunnen niet tegen deze service op. Klantvriendelijkheid, schade tijdens verzenden word keurig opgelost. Website werkt goed en je word goed op de hoogte gehouden over de verzending. Levering keurig op tijd zoals afgesproken binnen 24 uur.
Voor mij een top zaak waar ik zeker bij terug kom!

Pieter Ward 27-12-2017 In de winkel gekocht
Urk

Uitstekende service!

Bij de aankoop van Nikon D750 heb ik een uitstekende service mogen ervaren bij CameraNu.nl. Zeergoede kennis is aanwezig, prettige uitleg en men neemt de tijd!

Pieter 26-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en prima service en info

Wij komen al jaren bij Cameranu zowel in de winkel als online.
Deskundig advies, snelle e goede service tegen nette prijzen. Wij zijn al 6 jaar "vaste" klant.

ELS 26-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige zaak

Heb hier reeds verschillende dingen gekocht voor mijn camera. Goed advies en kundige medewerkers welke moeite doen om je vragen te beantwoorden en mee te denken. Toppue

A.Streefkerk 26-12-2017 In de winkel gekocht
Cammeranu

Geweldige service en zijn goed op de hoogte van producten

Ik vindt de mensen aardig en ze leggen alles goed uit geven uitstekend advies over de producten en ze dringen niks op alleen advies

Dicky 25-12-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

In mijn zoektocht naar een tilt & shift lens stuitte ik op cameraNU. Hier heb ik de lens besteld. Ik werd perfect op de hoogte gehouden van de levering en had de lens binnen enkele dagen in huis. Bestellen in hun webshop is een makkie.

J. Groenendijk 24-12-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk, heldere uitleg

eerst gebeld, goede heldere uitleg, meteen online besteld en perfect volgende dag geleverd, kan niet beter toch?

Paul54 23-12-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering!

Cameranu.nl staat bij mij altijd bovenaan omdat de service hier goed is en je er altijd een eerlijk antwoord of oplossing krijgt mocht er wat zijn!

Luc Demeulenaere 22-12-2017 Via de website gekocht

Een klantenservice met een groot hart

Na een summiere opleiding fotografie was het moeilijk kiezen welke systeemcamera ik zou kopen. Maar de duidelijke omschrijving op de website en de interessante aanbieding hebben me overhaald. Absoluut tevreden over service en levering. Bovendien werd ik telefonisch (echt persoonlijk) gecontacteerd ivm mijn revieuw ivm een statief en kreeg ik een leuk en interessant aanbod. Aanvankelijk klopte de afrekening niet maar dat hebben ze netjes gecorrigeerd. Proficiat.

Jack B. 22-12-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl staat voor een goede keuze

Na een zoektocht voor aankoop van een compactcamera kom je uiteindelijk uit bij cameranu.nl uit, vanwege de scherpe prijsstelling, uitstekende service. Ook de communicatie en betrouwbare informatie zijn reden voor het kiezen voor cameranu,nl.

Marian van Beek 22-12-2017 Via de website gekocht

Prima produkt, wel wat uitproberen, goede uitleg op internet

fijne shop met een ruim assortiment op fotogebied! Van medecursisten hoorde ik dat zij al diverse artikelen via de webwinkel hebben gekocht!!

Gerrit 22-12-2017 Via de website gekocht

Prettig winkelen

Goede webshop met een enorme keuze. Snelle levering en keurige informatie over de gang van zaken. Een vraag van mij betreffende een cash-back-actie werd snel en accuraat beantwoord. Top!!

BellaVie PhotoArt 21-12-2017 In de winkel gekocht
Urk

Zeer tevreden!

Als professioneel fotograaf ga ik voor mijn producten eigenlijk altijd naar CameraNu. Meestal weet ik wel precies wat ik wil hebben, maar het is altijd fijn om even met mensen te sparren die veel verstand van zaken hebben. Ook de service vind ik zeer goed. Er wordt goed met je meegedacht en men is klantvriendelijk.
Een tip die ik nog mee wil geven is om volgend jaar ook mee te doen aan de Black Friday acties. Mijn Canon 5D mark IV heb ik op deze dag bij de Mediamarkt gekocht terwijl ik het liever bij CameraNu koop, maar uiteraard let ik op het financiële plaatje.

Officiele reactie van CameraNU.nl 22-12-2017

Hoi BellaVie PhotoArt,

Hartelijk dank voor je enthousiaste review. Jammer dat je onze BlackFriday-acties hebt gemist, we hadden een erg uitgebreide nieuwsbrief die bol stond van de scherpe aanbiedingen. Waarschijnlijk ben je nog niet aangemeld als abonnee van onze nieuwsbrief, maar dat is dan wel een goed idee!
We zullen misschien niet altijd de goedkoopste zijn, maar al met al is service, meedenken en klantviendelijkheid je misschien ook wel wat waard...

We zien je hopelijk snel weer terug, veel plezier van je aankopen!

Groeten,
CameraNU.nl

Hans de Vries 21-12-2017 Via de website gekocht

Perfect

Voordat ik het artikel ging kopen heb ik mijn eerst uitgebreid laten voorlichting (via de mail door CameraNu.nl. De vragen en informatie werden snel geleverd, zodat ik een goede keuze zou kunnen doen. Hierna nog een vraag met betrekking op de aansluiting van het apparaat, waarop ik wederom adequaat op kreeg. Hierna heb ik het product besteld en de volgende dag had ik het al in huis. Perfecte winkel, uitermate goede en snelle service, snelle levering, wat wil je als klant nog meer.

Yorick Meijdam 21-12-2017 Via de website gekocht

Altijd goed en snel!

Ik koop het merendeel van mijn foto apparatuur al een aantal jaren bij Cameranu.nl
Scherpe prijzen, goed voorraadbeheer en snel opgestuurd. Een enkele keer in contact gekomen met klantenservice vanwege een defect en ook dat is snel en netjes afgehandeld.

Gabri 21-12-2017 Via de website gekocht

Deskundig, eerlijk en betrouwbaar

De mensen bij Cameranu denken mee en komen hun afspraken na. Er zijn nog maar weinig winkels die zó betrouwbaar zijn. Mijn complimenten

S. Kooistra 21-12-2017 Via de website gekocht

accu voor camera Sony RX10 4

hele snelle service, binnen 24 uur in huis. goed verpakt. juiste artikel. transport was goed te volgen.

Marianne 21-12-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

Super blij met de snelle levering van mijn canon 200d & bijbehorende tas. Het was de volgende dag al in huis.

Wouter Ras 21-12-2017 In de winkel gekocht

(Vak)kundige verkopers met goede uitleg van de producten, voordelen maar ook, indien aanwezig, de nadelen worden benoemd.

daniel 20-12-2017 Via de website gekocht

Fantastisch bedrijf!

Cameranu.nl is een tof bedrijf waar je kundig en snel geholpen wordt. Zeer snelle levering, mooie producten, goede prijs en goed service!

Kathy 20-12-2017 Via de website gekocht

CameraNU.nl

Ik heb een boek over fotografie gekocht. De aankoop en het bezorgen verliepen soepel. Vooral tijdens de feestdagen wil het bezorgen wel eens spaak lopen. Dit verliep vlekkeloos.

Kinga 20-12-2017 Via de website gekocht

Gratis jouw ideale aflevermoment kiezen!

Cameranu gaf de goedkoopste prijs en kon de snelste verzending regelen. Online kon ik vervolgens gratis kiezen hoe laat ik wilde dat mijn nieuwe flitser afgeleverd zou kunnen worden. Zo was hij nog precies op tijd voor het moment waar ik hem voor nodig had. Het enige nadeel was dat op de dag die ik koos precies geen same-day-delivery mogelijk was.

T.A. 20-12-2017 Via de website gekocht

Mooi product voor een scherpe prijs

Erg blij met onze cameratas die we voor de beste deal hier hebben gehaald. Afhandeling en verzending (zelfde dag bezorgd!) verliep soepeltjes en ook leuk dat er een fysieke winkel is.

annemarie 20-12-2017 Via de website gekocht

goede service

ik vind het een goede shop, wordt altijd snel geleverd, ben tevreden over de leveringstijd, ik beveel cameranu.nl aan

HansvK 20-12-2017 Via de website gekocht

Snel en compleet

Je wilt er eigenlijk naar toe. Die mooie winkel met de enorme sortering en vriendelijk deskundig personeel.
Maar de met de internetshop kun je vanuit huis natuurlijk ook de hele collectie zien en van alle kanten bekijken.
En bestellen is een makkie. Ook het volgen van je bestelling is probleemloos.
CameraNu voor mij en U.

Homminga 19-12-2017 Via de website gekocht

Snel en correct

Op dinsdagavond toch maar via de webwinkel van Camera.nu een achtergronddoek + statief gekocht. Wilde eerst het achtergronddoek zien in een winkel, maar de winkel in mijn regio had helaas niets in voorraad. Dus op die bewuste dinsdagavond zoeken naar het achtergronddoek en het bleek dat Camera.nu niet alleen de goedkoopste was, maar ook snel konden leveren. Ja Ja, dacht ik nog..in deze tijd net voor kerst... De volgende ochtend werd het pakket bezorgd! Keurig ingepakt en ik kon er gelijk mee aan de slag.
Kortom: zit je in tijdnood, dan heb je aan camera.nu een betrouwbare, snelle leverancier voor je fotoproducten.

Jonathan Mercken 19-12-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl is klantvriendelijk!

De webshop cameranu.nl is een geweldige winkel! Ik heb er onlangs een cadeau voor mijn vriendin gekocht en heb gevraagd of ze dit wouden inpakken voor mij, ja hoor. Ze gingen hun best doen! Ik ben enorm blij dat ze hun zo goed mogelijk naar hun klanten willen aanpassen en daardoor slaat de prijs/kwaliteit volledig door. Ze geven een goeie service, bieden verschillende betaalmethodes aan en laten de klanten opteren voor een "track-and-trace" optie bij post.nl, zodat de klant zijn pakje in de gaten kan houden. Klantvriendelijkheid: top! Klantendienst: geweldig! Afrekenen: zeer goed! Mocht er toevallig een fout zijn gebeurd bij het betalen, kan deze gemakkelijk geannuleerd worden of via een andere manier betaald worden.

Kort samengevat: Super customerservice! Super prijs/kwaliteit en geen lange leveringstijden! Super klantvriendelijk en zeker de moeite waard om te kopen bij cameranu.nl

ik raad iedereen het aan!

Renard 19-12-2017 Via de website gekocht

Prachtige winkel en snelle levering

Kop al jaren mijn camera's en benodigdheden bij cameranu. In de winkel wordt je zéér vakkundig geholpen en de online bestellingen worden snel geleverd.

Wilhelmus H. 19-12-2017 Via de website gekocht

Levering volgens aanbod op tijd

De foto dia scanner van reflecta werkt goed,de keuze mogelijkheid was hier in ruim, en de levering ondanks sneeuwval op tijd.

Wouter Ras 18-12-2017 In de winkel gekocht

Naomi 18-12-2017 Via de website gekocht

Helemaal top!

Goede service. Het pakketje was snel geleverd. En het product was goed en stevig verpakt. Helemaal top!

Robert W. 18-12-2017 Via de website gekocht

Juiste camera, juiste prijs en snel geleverd

Al vaker bij deze winkel gekocht (via de webshop). Was nu op zoek naar een bridge camera. Veel keuze met de mogelijkheid verschillende camera's met specificaties naast elkaar te zetten. Ook qua accessoires veel keus. Gunstig geprijsd en ook nog 5 jaar garantie zonder bijbetaling. 'S avonds besteld, volgende dag in huis.

sf.vantwuijver 18-12-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel - super snelle service!

Ik heb een 50mm 1.8 lens besteld bij Cameranu.nl, de service was perfect - snel bestellen, snelle levering, lens was in perfecte staat.

Job 17-12-2017 Via de website gekocht

Drijfbandje

Drijfbandje voor mijn waterdichte camera was moeilijk te vinden op de site, bestellen gaat wel prima. De bezorgingsmogelijkheden vind ik ook prima. Vind cameranu vooral uitblinken in te hoge prijzen.

Officiele reactie van CameraNU.nl 18-12-2017

Hoi Job,

Dank voor je review, en jammer dat het niet makkelijk was om het juiste accessoires voor je camera te vinden. Zou je ons misschien in een email willen laten weten welk product je moeilijk kon vinden? Dan gaan we kijken waar dat aan ligt.
Wat betreft onze prijzen, we proberen altijd zo scherp mogelijk een product aan te bieden. Maar naast een scherpe prijs hechten we ook een groot belang aan goede service.

Hartelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl

Aneta Pinkowska 17-12-2017 Via de website gekocht

Echt Geweldige service!!!

ik vind dat CameraNU heeft
gemakkelijk, snel, goedkoop aankoop
snelle levering en professionele service
het was al de tweede aankoop in dit jaar

Elsje 17-12-2017 Via de website gekocht

Goede hulp

De webshop is overzichtelijk en mooi.
De klantenservice medewerker heeft mij heel goed geholpen bij het kiezen van een cameratas.
Snelle levering.

Henneke Poort 17-12-2017 Via de website gekocht

Heel erg vriendelijk en erg behulpzaam!!!!

Hele goede contacten gehad. Erg behulpzaam en vriendelijk. Uitsluitend telefonisch contact gehad. Heel erg goed, doen heel veel moeite.Kortom een hele fijne ervaring in deze tijd waarin iedereen maar gehaast is en service geven spaarzaam is. top. Ga zo door.

ChrisW 17-12-2017 Via de website gekocht

Geweldig snel service

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat een grote keuze heeft
online winkel gemakkelijk om aankopen te doen
Gewoon leuk om te winkelen bestelling super snel geleverd !!!!

Luuk van Steenoven 16-12-2017 Via de website gekocht

Duurt heel lang

Hele lange reparatie terwijl ik gewoon 2 andere accu's nodig had; in het begin van deze zomervakantie stuurde ik 2 accu's op en ze zeiden 3 maanden lang dat het bijna klaar was. Na drie maanden blijven aandringen eindelijk geld teruggekregen maar ik ga hier dus nooit meer iets kopen

Officiele reactie van CameraNU.nl 16-12-2017

Hoi Luuk,

Dank voor je feedback, en jammer dat we je hebben teleurgesteld. We moeten inderdaad toegeven dat het servicetraject met jouw Denver drone slecht verlopen is. Eén van de redenen waarom we deze niet meer verkopen, maar het was voor jou in ieder geval erg vervelend. We kunnen je bedanken voor het geduld dat je had, maar het heeft langer geduurd dan je van ons zou mogen verwachten. Daarvoor uiteraard onze excuses!
We hebben nog even terug gekeken, het was al even geleden, maar voor zover we hebben kunnen nagaan hebben we je meteen het aankoopbedrag van de accu's terug gestort toen duidelijk was dat nieuwe niet meer leverbaar waren. Aandringen was daarvoor gelukkig niet nodig, maar we kunnen ons voorstellen dat je geduld op was.

Volgens ons is alles verder netjes met je afgehandeld, en we hopen dat je ons toch nog eens een herkansing wilt geven.

Hartelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl

Mco 15-12-2017 Via de website gekocht

Gratis levering met red je pakketje werd mijn nieuwe lens dezelfde dag nog geleverd. Top service. Goede prijs en ook in de winkel goede service.

Hans 15-12-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Website werkt goed en simpel. Ook het bestelproces verloopt eenvoudig. De levering is extreem, om 22.00 uur besteld, volgende dag in huis!

Isabel Vrielink 15-12-2017 Via de website gekocht

Hele fijne en snelle service!

Ik vind de service van camera.nu heel fijn en snel. Ik moest een cadeau kopen en het was maar €10 maar toch geen verzendkosten terwijl dit vaak wel het geval is bij producten onder de €20! Daarnaast kreeg ik direct een mail toen er even iets mis was gegaan met het bestellen van het product wat ik ook top vond! De fout kwam door mijn telefoon (die zijn beste tijd al heeft gehad) en het lag dus niet aan de site maar er werd wel gelijk een mailtje verstuurd over het probleem en dat vond ik erg fijn. Daarnaast had ik het cadeau rond 6 uur ‘s avonds besteld en het was de volgende middag alweer in huis, dat is echt heel handig en goede service (met PostNL). De site werkte daarnaast ook goed via de telefoon! Alleen maar positieve dingen en ik ben heel tevreden over CameraNu!!

Fong 14-12-2017 Via de website gekocht

Top service!

Zelden word je zo goed geholpen als bij Cameranu.nl!
Ik ben zeer tevreden over de klantenservice van dit bedrijf!
Zij denken graag met je mee en komen met goede voorstellen om het probleem op te lossen.
De communicatie is vooral snel en duidelijk.

Ga zo door!

Tevreden klant 14-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goiede service.

Zeer goede winkel met snelle en correcte levering. Ik koop m'n video/fotospullen altijd bij deze webshop.

Anouk 14-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit!

Ik was op zoek naar een rugzak voor mijn camera. Als beginnend fotograaf weet je niet precies waar je op moet letten. Dankzij de hulp van Camera NU heb ik de juiste tas kunnen vinden. Een dag later was hij al op mijn bezorglocatie bezorgd (fijn dat ze ook op afhaalpunten leveren). De tas is top, de prijs-kwaliteit prima en ook nog eens snel geleverd. Je zou je bijna afvragen waarom je nog verder zou zoeken ;-) ..

Fred Meulman 13-12-2017 Via de website gekocht

Wij lossen dit voor u op

Dit was mijn eerste aankoop bij cameranu.nl. Een Tamron superzoomlens voor mijn Nikon camera. Ze gaven een mooie black Friday korting en daarnaast gaf Tamron nog eens een cashback van €100. Echter toen ik die aanvroeg gaf men aan dat mijn serienummer niet onder de cashback viel. Ik heb vervolgens gebeld met cameranu.nl en ze gingen er naar kijken en het oplossen. Twee dagen later had ik een mail : de cashback wordt door ons op uw rekening gestort en wij regelen het wel met de leverancier. Binnen een paar dagen had ik inderdaad de €100 op mijn rekening staan. Mijn stelling is dat zolang het goed gaat de meeste winkels wel goed kunnen scoren, pas als er iets mis gaat, kom je er achter hoe goed ze echt zijn. Mijn volgende aankopen voor mijn camera doe ik zeker weer bij deze webwinkel.

M Huis 13-12-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

De webshop heeft duidelijke beschrijvingen van producten, eerlijke prijzen. En komt verwachtingen na. Nog nooit klantenservice moeten spreken omdat het duidelijk is en zoals beloofd.

slammers 13-12-2017 Via de website gekocht

Super keuze, advies en assortiment!

Koop hier al jaren mijn spullen. Nooit spijt van gehad. Alles is super, keuze, service, levering etc. Een aanrader.

P van Alphen 13-12-2017 Via de website gekocht

perfect geregeld

Ik ben tevreden over mijn bestellingen. Ik heb 1 vergissing gemaakt bij een bestelling en ik kon dat met aanwijzingen retourneren. Ging helemaal goed, geld gauw terug ontvangen.

Nicole 13-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service en goed product
Duidelijke beschrijving van artikel in webshop
Goede prijs-kwaliteit