Deze score is berekend op basis van 2563 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Binne-Louw Katsma 26-06-2018 Via de website gekocht

De beste winkel van Nederland!

Al jaren vaste klant bij CameraNu, toevallig het weekend een nieuwe lens nodig. Donderdagmiddag contact, betalen op factuur en vrijdag in huis. Hoe fijn wil je het hebben.

Ik beveel alle klanten die ik krijg als fotograaf altijd CameraNu aan, ook omdat de koffie zo lekker is!

Ton van Schilt 26-06-2018 Via de website gekocht

Snelle verzending

Ik heb gekozen voor camera.nu omdat men je altijd keurig te woord staat, workshops organiseert die mij interesseren en men een snelle verzending heeft. Ik heb (gelukkig) nog geen ervaring met hoe men omgaat met klachten.

Emily 26-06-2018 Via de website gekocht

Snel besteld en makkelijk besteld. Volgende dag al in huis. Fijne klantenservice, je word snel geholpen.

Rene 26-06-2018 Via de website gekocht

snel geholpen, prima servie

Product was tijdelijk uitverkocht, inkoop werd geraadpleegd. De volgende dag antwoord: Er was 1 exemplaar binnengekomen en ik werd gelijk op de hoogte gebracht met link voor bestelling erbij. TOP. Besteld en de volgende dag in huis.

Ben Lassing 26-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekend bestel, betaal en leveringsproces!

Al geruime tijd bestel ik mijn foto gereedschappen bij Camera-Nu via de webshop en enkele keren in Urk zelf.
Als uitgangspunt gebruik ik altijd de website van Camera-Nu. Die geeft alle benodigde informatie en foto's van het product. De prijzen zijn concurrerend. Bestelproces is zeer duidelijk. De administratieve afhandeling tot en met de levering laat niets te wensen over door de begeleidende mails.

Knippie 26-06-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd, snelle en correcte levering.

Ruim assortiment, bestelde producten waren allemaal op voorraad. Netjes verpakt met wat extra informatie foldertjes in de doos.

N.Lukkezen 25-06-2018 Via de website gekocht

Altijd service- en oplossingsgericht

Ik heb veel positieve ervaringen met Cameranu.nl, zowel via internet als in de winkel in Urk.
Men neemt veel tijd voor je, luistert goed en helpt meedenken over eventuele alternatieven.
Altijd prima advies!

oscar 25-06-2018 Via de website gekocht

keurige snelle levering

goede prijzen en laatst nieuwe producten. heb theta v besteld na zien van filmpje met uitleg en wat youtube vergelijkingen.

Aede Fontein 25-06-2018 Via de website gekocht

uitstekende service

goed op voorraad, snelle service en prima product, het was ook makkelijk te vinden op de website welke weer goed te vinden was in google. dit was niet mijn eerste product en zeker ook niet mijn laatste.

Chantal 25-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede kwaliteit producten

Ik heb vorige week een lens voor mijn camera besteld. De site is erg makkelijk in gebruik en de bestelling was snel gedaan. Ik had de lens ook al de volgende dag in huis! Kortom: Erg tevreden over cameranu.nl!

Bas 25-06-2018 Via de website gekocht

Zeker een aanrader!

Een hele overzichtelijke site! Ik heb vorige week een uitklapbaar green screen besteld, deze was snel te vinden in het zoekveld en in het menu. Daarbij was de levering erg snel: Volgende dag al in huis! Dus heb je iets snel nodig voor bijvoorbeeld de volgende dag, dan is cameranu.nl een absolute aanrader! Makkelijk, snel en voordelig!

Ivi 25-06-2018 Via de website gekocht

Super geregeld cadeau

Camera Nu is een begrip onder fotografen. Professioneel als amateur. Omdat anderen ook zo enthousiast zijn, heb ik cadeaubonnen gekocht. Snel per aangetekende post door CameraNu verzorgd, waardoor het cadeau ongetwijfeld een succes zal zijn.

Anton Sollie 25-06-2018 In de winkel gekocht

Fijn en accuraat geholpen

Onlangs nog wat gekocht. Snel en deskundig geholpen onder het genot van een bakkie koffie. Prima winkel

Agnes 25-06-2018 Via de website gekocht

Keurige bediening en afwikkeling

Het is een heel praktisch ingerichte winkel met een zeer uitgebreid assortiment dat je fysiek kunt voelen en proberen. De verkopers zijn echte adviseurs, en hebben alle tijd voor je. Door de ligging op het bedrijventerrein is er voldoende parkeergelegenheid voor de deur. Het is al mijn derde toestel dat ik hier heb gekocht, en ik kom zeker de volgende keer terug!

Henk 25-06-2018 Via de website gekocht

Prima assortiment, levertijd en service

Prijs en kwaliteit en goede informatie over de producten die ze verkopen, En bij online vragen altijd goed en snel geholpen.

Sebastiaan 25-06-2018 Via de website gekocht

Goed advies, mooie spulleb

‘s Avonds gechat met een medewerker en advies gekregen, de volgende dag geleverd. Dat is prettig werken! En dan lekker aan het werk met de nieuwe spullen, daar word je blij van!

Willieam 25-06-2018 Via de website gekocht

Fantastische winkel

Ik heb verschillende keren artikelen via de webwinkel van CameraNU.nl besteld en al die keren werd de bestelling zeer snel geleverd. De website geeft ontzettend veel precieze informatie over de (technische) specificaties van artikelen, of het nu gaat over camera's, statieven of andere apparatuur. Dat overzicht van die specificaties helpt enorm producten te vergelijken en de juiste keuze te maken. Het geheel komt professioneel, kundig en actief over. De betrouwbaarheid die ze uitstralen is voor mij elke keer weer bevestigd!

2 minpuntjes zijn dat (1) de productvergelijker niet altijd goed werkt en (2) technische specificaties van microfoons vaak missen. Dat laatste maakt het moeilijk een goede microfoon uit te zoeken.

Ronald 25-06-2018 Via de website gekocht

Prima service

De bestelling via de webshop ging zeer makkelijk. Dit door de duidelijke webshop.
De levering was zeer snel. Op zaterdag besteld maandag morgen binnen (Was zelfs mogelijk om het item op zondag te laten bezorgen).

Fred Doeleman 25-06-2018 In de winkel gekocht

Altijd tijd genoeg.

Professionele en behulpzame mensen die Cameranu-ers. Nooit de indruk wekken van per sé iets te willen verkopen, waardoor ze dat in the end toch doen en geheel naar wens van mijzelf in ieder geval!

Ineke 25-06-2018 Via de website gekocht

Fantastische zaak

Doe al heel lang zaken met CameraNU en blijf er steeds terugkomen. Als je een vraag hebt wordt je keurig en goed geholpen. De bestelling wordt altijd correct en op tijd afgeleverd. Ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Thomas 25-06-2018 Via de website gekocht

Snel verzonden en niet duur!

Op zaterdagmiddag heb ik een lensadapter besteld bij Cameranu, vervolgens kreeg ik snel na mijn bestelling alle informatie over het verzenden van het product en het te verwachten bezorgmoment. In tijd tussen het bestellen en het bezorgen van het product werd ik continu op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en dat vond ik erg prettig. Bovendien werd ik fijn geholpen via de website chat en zijn de prijzen ook fijn bij Cameranu :)

peppespizza 25-06-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd, een fantastische service!

Zoals gewoonlijk geweldige service, zowel voor de koop (als je advies nodig hebt, als na de aankoop (waar veel collega's het nogal eens laten liggen). Razendsnel geleverd, zelfs nog sneller als je daar een paar euro voor over hebt.
Al jaren lang een fan van cameranu.nl kijk dus ook al jaren niet meer naar andere winkels, want het zit wel goed hier!

Wim Sluijs 25-06-2018 In de winkel gekocht
Urk

zeer goede en niet dwingende uitleg

Ik was uit op een snapshot camera maar had er weinig verstand van. Na aan de medewerker te hebben uitgelegd wat ik er mee wilde en hoeveel ik daaraan maximaal kon besteden( ongeveer EUR 300,-) , nam hij alle tijd voor me en toonde diverse voor- en nadelen van een tweetal camera's. Zonder me een richting uit te duwen kon de medewerker mij zo goed adviseren dat ik bewust een keus kon maken. Ben dan ook zeer tevreden met mijn aanschaf.

Neeltje van der Hulst 25-06-2018 Via de website gekocht

Heel blij mee

voor de derde keer een verrekijker gekocht deze keer voor de kleinkinderen en wederom...
geweldige snelle service en (klein) kinderen dolblij

René Simon 25-06-2018 Via de website gekocht

Wat een geweldige webshop

Een zeer uitgebreide assortiment en een super service. Staan je altijd met raad en daad bij. Product retourneren; ook geen probleem. Dit gebeurt snel en binnen enkele dagen heb je je geld alweer teruggestort gekregen. Beschrijving en evt. afmetingen van bepaalde producten staat over het algemeen in de productbeschrijving vermeld. Ga vooral zo door.

Mark 24-06-2018 Via de website gekocht

Voordelig, snel & prima!

Geen verzendkosten bij kleine (13,95e, weliswaar briefpost) bestelling (lensdop), snel én prima geleverd (maar oké, dat had ik ook wel verwacht, naar aanleiding van eerdere aankopen)!

Reginald Koster 24-06-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en zorgvuldige levering.

Zeer snelle en zorgvuldige levering, voor een hele lage prijs, en rondom de levering uitstekende service. Voor herhaling vatbaar.

reneb 24-06-2018 Via de website gekocht

snelle sevice

gisteren besteld, vandaag geleverd!
goed advies over de verschillende opties en veel kennis van zaken helpen je de juiste keuze te maken in een jungle van goede producten.

Jan Strijk 24-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service

CameraNu is een overzichtelijke website. Producten zijn makkelijk te vinden. Duidelijk omschrijving bij de producten op de website. Snelle levering en geen verzendkosten

Lou 24-06-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed

Betrouwbare kwaliteit en snelle service. Overzichtelijke webwinkel met kwaliteits producten en adviezen

Felix 24-06-2018 Via de website gekocht

Zoals gewoonlijk een snelle levering

Het gemak van de website en alles in voorraad maakt voor mij dat de keuze vlug gemaakt is waar ik de bestelling plaats en altijd alles vlug geleverd volgens de afspraak.

Rémy 24-06-2018 Via de website gekocht

Razend snel bestellen en nog sneller leveren! SUPER

Zeer duidelijke website, levering gaat als altijd heel rap, kortom doen wat ze beloven en daar houd ik van.

vdpallie 24-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik was zelf op zoek naar een nieuwe lens voor mijn Lumix G7 en via Cameranu heb ik een goede gevonden! De omschrijving was voor mij duidelijk en de prijs was prima. Binnen een dag was mijn bestelling al aangekomen, dus ik ben er zeer tevreden mee!

HGJ Palts 24-06-2018 Via de website gekocht

zeer goede service

goede zaak makkelijke website, je wordt continu op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling en verzending, goede betaal gemak

Ruud Janssen 24-06-2018 Via de website gekocht

Prima service van CameraNu

Ben bij Media Markt geweest en kreeg daar de verkeerde uitleg.
Bij CameraNu stond een telefoonnummer die heb ik gebeld en daar mijn licht opgestoken.
Ik heb hier een prima uitleg gehad en dat geef je vertrouwen over de vakkennis.
Zodoende bestel je daar dan graag je artikelen.
........... Maastricht.

Johanna 24-06-2018 In de winkel gekocht

fantastisch!

Online prima, maar...….de fysieke winkel in Urk spant de kroon. Daar krijg je echt goede adviezen van zeer ervaren mensen, laten je "stoeien" met een product, zodat je zelf kunt ervaren hoe bv. een camera aanvoelt, wat de camera kan en wat je er van kunt verwachten. Bovenop dit alles de garantie die je bij Camera Nu ontvangt na aankoop van onze gekochte camera is niet te evenaren. Als wij iets van elektronica willen aanschaffen is er maar 1 waar we heen gaan en dat is Camera Nu in Urk.

Nessa 24-06-2018 In de winkel gekocht

Deskundige hulp

Ik wilde een groothoeklens kopen en had mij op de site al voorbereid. Op de site KUN je de verschillende lenzen goed vergelijken. In de winkel kreeg ik nog aanvullende informatie en mocht alle ‘kandidaten’. Bekijken en vasthouden. Had ik mijn camera mee gehad had ik ze zelfs kunnen proberen..

Antonio 24-06-2018 Via de website gekocht

Ideaal voor particulier en de zakelijke klant!

We hebben voor ons bedrijf verschillende producten gekocht en verschillende lenzen gehuurd om opdrachten uit te kunnen voeren. Ze hebben altijd een oplossing, wanneer je niet zeker weet welke lens je nodig helpen ze je erbij.

Mijn ervaring als particulier: Ik ben diverse keren op Urk geweest om samen met een vriend van mij (die filmt voor de hobby) Ik was toen die tijd zelf opzoek naar een Camera tas waar ik alles in kwijt kon. Hier werden we beiden geholpen zoals we verwacht hadden.

We zijn nu inmiddels alweer 5 jaar vaste klant en hebben de winkel al vaker aanbeveelt aan o.a. Vloggers!

Herman 24-06-2018 Via de website gekocht

Fijne en goede service

Ik vind dat ik altijd op een plezierige wijze wordt geholpen, de manier en uitleg en advies wordt goed afgewogen op de vraag die ik heb gesteld. Ik heb nimmer het gevoel gehad dat mij een bepaald product wordt opgedrongen.

Jeroen 24-06-2018 Via de website gekocht

Zoals gewoonlijk prima service en snelle levering

Prima producten voor een goeie prijs, overzichtelijke website. Als ik iets van camera of telefoon spullen nodig heb kijk ik altijd het eerst op deze site.

AZ1983 22-06-2018 Via de website gekocht

Super service, vlotte en zorgvuldige levering

Goede winkel, super service, goede prijs en kwaliteit, vlotte en zeer zorgvuldige levering!!!
Zou een volgende aankoop zeer zeker weer overwegen bij deze winkel. TOP!!!

TonLun 22-06-2018 In de winkel gekocht

Zorg en Nazorg

Na een geweldig advies bij de aankoop van mijn camera Sony PXW-X70 werd ik blij verrast met de nazorg die kreeg t.a.v. de accessoires zoals de geheugenkaartjes en de tas die werd omgeruild omdat hij niet geheel voldeed.
Chapeau ga door met deze geweldige service. Ton Lunenburg Heeswijk-Dinther

MF van Gemert 22-06-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Ik koos deze shop omdat ik er al eerder goede ervaringen mee heb gehad. De website is mooi en overzichtelijk. Er wordt duidelijke informatie gegeven over de verschillende producten. De bestelde artikelen werden snel geleverd.

Jan Rinkens 22-06-2018 Via de website gekocht

Met bekwame tel. uitleg kon ik besluiten aanschaf telelens.

voor aanschaf van foto attributen ben je bij camera. nu op zijn plaats. Goede uitleg en vriendelijk.

Lars Cremers 22-06-2018 Via de website gekocht

Goede service en uitstekende hulp!

Verkeerde lens besteld, maar gelijk gebeld met de klantenservice om te wijzigen. Netjes geholpen en op de hoogte gehouden.

Mieke Depaemelaere 22-06-2018 Via de website gekocht

Correcte en snelle levering

De website is heel volledig in haar productomschrijving, je kunt ook verschillende artikelen makkelijk vergelijken. Levering is cfr afgesproken. Ik heb reeds verschillende malen artikelen besteld bij cameranu.

Bert 22-06-2018 Via de website gekocht

Prachtige duidelijke website, complimenten.

Ik zocht naar een Steiner Navigator Pro 7x50 verrekijker. Cameranu.nl had de meest duidelijke omschrijving en daarnaast nog een aantrekkelijke prijs. De levering was zelfs sneller dan aangekondigd. Via email werd je op de hoogte gehouden. Underpromising versus Overdelivering. Chapeau!

Rob haszing 22-06-2018 Via de website gekocht

Goede voorlichting hielp bij mijn keuze

Rustig en vakkundig voorgelicht voorafgaand aan de koop. Uitgeplozen welke mogelijkheden er zijn voor filters voor de Nikon B700

Daan 22-06-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Beste Service!

Het is moeilijk om een minount te vinden in een bedrijf zoals CameraNu. Na een fusering met 2 andere winkels is er toch wat ruimte tot verbetering in het systeem. Zoals klanten bestand etc.
Na wat minder fijne problemen te hebben gehad met het missen van facturen op je account, heeft de klantenservice alles geregeld tot in de puntjes!
Zelde heb ik zoveel medewerking gezien vanuit een klantenservice. Het is echt fantastisch hoe zij alles heeft opgepakt en verwerkt. Als je dit leest, nogmaals bedankt!

Buiten de klantenservice (want alleen een perfecte klantenservice is natuurlijk niet voldoende) is het personeel op de werkvloer ontzettend goed op de hoogte van alle nieuwe aparaten en software, waardoor ze de beste aanbevelingen kunnen geven op het gebied van foto en video.

Als CameraNu het het assortiment nog iets verder zou uitbreiden (cinema hardware (accessoire en batterijen) en cinema glas) dan verdient het zeker een 10!

Mijn Go-To winkel voor al mijn apparatuur!

Ivo 22-06-2018 Via de website gekocht

Prima levering

Artikel voor 10u besteld en volgende dag binnen. Kon er meteen mee aan de slag. Daarbij ook ruime keuze in RAM Mounts artikelen. Erg tevreden ermee!