Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nienke 19-10-2017 Via de website gekocht

Super

Zocht een specifieke gopro dome. Was niet op veel plaatsen te krijgen. Kon het wel uit Amerika bestellen maar dan komen de import kosten erbij waardoor de prijs hetzelfde was als cameranu.
Goede, snelle bezorging. Top!

Sabine 19-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Eerste ervaring met cameranu.nl en deze was perfect. Ik heb een filmcamera besteld en de volgende dag werd hij bezorgt. Supermakkelijk te bestellen, verschillende keuzes voor levering en dat gratis. De volgende dag werd camera op afgesproken tijdstip bezorgt. Ondertussen netjes via mails op de hoogte gehouden waar mijn pakketje was.

Ik bestel hier weer!

Rene F 19-10-2017 Via de website gekocht

Kennis van hun klant, bindt mij

Sinds 2010 ben ik klant bij Cameranu.nl. Dat is niet - alleen - vanwege hun brede assortiment, maar vanwege hun kennis en aandacht voor hun klanten; voor mij, eigenlijk. Door het goede contact kennen zij hun klanten en weten zij wat mij beweegt bij hen te kopen. Dat merk je vooral als het een keer mis gaat met een camera(onderdeel) en je gebruik moet maken van hun goede service. Zo heb ik een eerder bij hen gekocht objectief (en goed verzorgt de afgelopen jaren!) kunnen inruilen tegen een ander objectief, voor een bijzonder mooie inruilprijs. Op deze manier kocht ik mijn derde Carl Zeiss objectief. Ik ben er heel erg content mee.

ac de koning 19-10-2017 Via de website gekocht

Hoekzoeker seagull

Fantastisch om daar mee te werken,heb nu geen last meer van mijn rug en maak de mooiste foto's,dank je wel

Ley1985 19-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig kado!

Deze earplugs heb ik vorige week als kado gegeven aan m’n echtgenoot en uit al de draadloze headsets zijn deze de beste!! Misschien haal ik ook voor mezelf! Heel erg handig in gebruik!! Verder ook nog eens een snelle levering!

Michiel 18-10-2017 Via de website gekocht

CameraNU doet wat het belooft

Zeer snelle en accurate levering. Ben uiterst tevreden over de mailinformatie. Uitstekend bedrijf. Ik sla CamerNU op in mijn favorieten mocht ik nog iets nodig hebben uit hun zeer uitgebreide assortiment.

Pascal 18-10-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijke oplossingsgerichte service

Gekozen voor deze online winkel vanwege het advies wat ik telefonisch heb gekregen.
Na een 'foutieve' vermelding zeer klantvriendelijk geholpen en hebben ze een gepaste oplossing gezocht.
Nu een zeer tevreden klant en gaan we op naar het schieten van mooie beelden.

Ronald 18-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Prima website en klantvriendelijke telefoondienst. Competatief geprijsd en ruime keuze aan artikelen die grotendeels uit voorraad worden geleverd waardoor je bestelling binnen een dag wordt geleverd.

rens51 18-10-2017 Via de website gekocht

Canon accu vervanger snel geleverd voor prima prijs

helaas een defecte accu voor mijn Canon EOS-1D mark III en die zijn duur bij Canon! Prima informatie van CameraNU.nl via chat en email over een veel goedkopere vervanger, snel geleverd en het ontbrekende afdekkapje werd na een vraag onmiddellijk nagestuurd.

Nuelle 18-10-2017 Via de website gekocht

Mijn favoriete fotowinkel!

Als fotograaf heb je vaak spullen nodig en ken je de meeste (grote) foto winkels wel. Er zitten echter grote verschillen tussen de winkels en daarom is Cameranu.nl mijn favoriet. Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel en ik heb in deze winkel nog nooit iets gekocht waar achteraf iets mis mee bleek te zijn. Top service en ze komen zelf met eigen koerier je gekochte items thuis bezorgen!

Roel 18-10-2017 In de winkel gekocht
Urk

Vriendelijk geholpen, uitgebreid assortiment, gedegen kennis

Bij CameraNU.nl besteld vanwege hun goede naam en eerdere ervaringen. Aankopen altijd in de winkel gedaan, hier kun je verschillende camera's proberen en is er ruim de tijd om al je vragen te stellen. Ook service achteraf is goed.

Mega Marketeers B.V. 18-10-2017 Via de website gekocht

Tevreden, wel jammer dat retoursturen op eigen kosten is.

Camera Nu heeft meestal wel de producten welke wij nodig hebben, of kunnen deze bestellen.

Echt een nadeel is dat retour versturen op kosten van de klant is. We hadden een bestelling van boven de €5000,00 euro geplaatst, 1 lens moest terug (van €300,-) waarvoor we een andere lens van €1000,00 weer besteld hadden, en toch moesten wij de verzendkostenkosten betalen.

Mijn persoonlijke mening is dat retouren gewoon op kosten van de webshop horen te zijn, zeker als je voor duizenden euro' s besteld bij een webshop. Anders dan dat vind ik Camre Nu een prima webshop!

Officiele reactie van CameraNU.nl 18-10-2017

Hoi Omar,

Dank voor je feedback, goed te horen dat je ons een prima webshop vindt!
Over het retourneren ben je niet zo heel tevreden, dat vinden we jammer. We snappen je punt, en kunnen nergens vinden of je contact met ons hebt opgenomen om over de retourkosten te overleggen. Meestal komen we daar namelijk wel uit.

We zien je graag voor een volgende aankoop weer bij ons terug, en hopelijk kunnen we je dan alsnog een perfecte ervaring bieden.

Hartelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl

Nelis 18-10-2017 Via de website gekocht

Super service

Meerdere dingen besteld en de volgende dag geleverd. Ze doen wat ze beloven. Ook als je belt je wordt correct geholpen er zitten mensen met kennis van zaken.

Arjan 17-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en groot assortiment

Ik was op zoek naar een specifiek product, te weten een tablethouder welke ik ook makkelijk op een statief kan monteren. Bij een van de grotere elektronica winkels/keten die wij hier in NL hebben, kon ik weer met lege handen naar huis... te specifiek. Voor Cameranu.nl is niets te specifiek. Vaak alles op voorraad, waardoor levering snel is en tegen scherpe prijzen.

Johan 17-10-2017 Via de website gekocht

telefonisch goede informatie, vriendelijk geholpen.

Het product dat ik wilde kopen was elders bijna overal uitverkocht of tegen een hogere prijs verkrijgbaar.
CameraNu had enkele op voorraad en kon de volgende dag al leveren.

lize 17-10-2017 Via de website gekocht

super tevreden

Heb al meerdere malen wat besteld en de service is goed. Snelle levering. Netjes afgeleverd. website ziet er overzichtelijk uit. Goede omschrijvingen en eventueel aanbevelingen wat nog meer te gebruiken.

Zahra Abdoelhak 17-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en nette service

Totaal niks te klagen over CameraNu. Altijd als ik iets bestel bij de webshop is het binnen no time bij mij thuis. Alles is vertrouwd, alles wat ik bestel is mooi optijd in huis. Alle duidelijke mails krijg ik direct binnen, zodat ik niet voor verassingen sta. Dus ik zeg: Top service bij CameraNu

Bruinsma 17-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering makkelijk bestellen

Fijne online winkel
Snelle bezorging en scherpe prijzen. Ben super tevreden over mijn canon printer.Ik zou deze winkel aan iedereen aanbevelen.

af2 media productions 17-10-2017 In de winkel gekocht

Very good service

I am very satisfied with the service I received from Cameranu.nl They really what they express on their website, I would recommend this shop to everybody.

N 17-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Eerst de klantenservice gebeld om wat meer informatie, zeer vriendelijk geholpen. Bestelling gedaan en 1 dag later al in huis! en precies gekregen wat ik voor ogen had !

Rick Hospers 16-10-2017 In de winkel gekocht
urk

Geweldig aanbod!

Een heel ruim aanbod in audio apparatuur en in film apparatuur! Geweldige service. Ook het filiaal zag er erg mooi uit met heel veel keuze! Ben heel vriendelijk geholpen en goed begeleid in mijn keuze.

Raymond 16-10-2017 Via de website gekocht

Cameranu.nl heeft een goed assortiment. Zij zijn goed geprijsd. Het bestellen gaat makkelijk en de levering is snel.

Karolina 16-10-2017 Via de website gekocht

Very nice experience

Snell service! It was fast and easy, no complaints. I irdered a tripod there, because it had the lowest price among online shops. Recommended!

jwvlist 15-10-2017 Via de website gekocht

Prima levering en goed materiaal.

Gewoon, omdat je iets snel nodig hebt en omdat je weet dat de kwaliteit in orde is omdat je er al vaker iets hebt besteld, daarom bestel ik hier bij CameraNU.nl. Ik zocht en vond snel wat ik zocht en binnen korte tijd stond er iemand aan de bel met de bestelde waren voor mijn fototoestel; prima dus en volgende keer bestel ik hier gewoon weer.

Mary 15-10-2017 In de winkel gekocht

Super service

In mei hebben wij in de winkel een camera gekocht, helaas voldeed deze niet aan onze verwachtingen.
Begin deze maand met camera terug gegaan naar de winkel, en in overleg gegaan.
Zij hebben onze camera terug gekocht voor een heel mooie prijs, zodat wij na zeer goede uitleg en voorlichting met een super fijne camera weer naar huis zijn gegaan!
Een dikke pluim voor deze service, en kunde van het personeen!

Super service 14-10-2017 Via de website gekocht

Super service

Producten zijn zeer overzichtelijk ingedeeld....Goede kwaliteit..... Betaalbaal....En zeer snelle levering...

Nathalie van Doorn 14-10-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd geweldige service!

Zoals altijd, snel geleverd, goed geleverd, goede prijzen.
Goede klanten service als je ze nodig hebt.
Gewoon een top winkel die eigenlijk een 11 verdient omdat een 10 nog net te weinig is.

Bob 14-10-2017 In de winkel gekocht

Geweldige sevice

Ik heb al veel spullen bijcamera nu gekocht en de service is geweldig.
Bij mijn laatste aankoop was er iets mis gegaan in de communicatie. Dit werd op een goede manier voor mij als klant rechtgezet dor de betreffende verkoper.

H.J. van der Linde. 13-10-2017 In de winkel gekocht
CameraNu te Urk.

Geweldige zaak.

Ben op een hele leuke en vriendelijke manier geholpen. Kennis van zaken en goed voorgelicht.
Winkel is zeker aan te bevelen.

Hans H 13-10-2017 Via de website gekocht

Positief bij deze winkel!

De laatste weken regelmatig iets besteld bij CameraNu en eigenlijk nooit teleurgesteld; integendeel! Alles wat ik heb besteld werd binnen de opgegeven datum geleverd, waarbij ik voortdurend via email op de hooget werd gehouden van de zending.
Slechts één keer had ik iets verkeerd besteld en prompt werd het product de volgende dag omgeruild voor een ander product.
Kortom: niets dan lof voor CameraNu en ook voor de feedback van je aankopen. Goed gevoel bij mijn aankopen.

Carla 13-10-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd !

Grote keuze. De begeleidende filmpjes met uitleg over het product maken het gemakkelijk kiezen .
De kwaliteit is gewoon goed. En de prijzen zijn acceptabel.

Paul 13-10-2017 In de winkel gekocht

stabiele klantgerichte professionaliteit.

Ik heb bij Cameranu.nl inmiddels mijn vierde semi-professionele videocamera gekocht; probleemloos en goede service. Ook voor niet-video apparatuur (zoals audio) kijk ik ook of Cameranu.nl het heeft.

René Morshuis 13-10-2017 Via de website gekocht

snel en accuraat

prima winkel, overzichtelijk en snel kunnen vinden wat je zoekt.
Bestellen gaat snel en eenvoudig. Top winkel

NomNom 13-10-2017 Via de website gekocht

Super snel met een blij gezicht

Toen ik besloot om een tablet te kopen moest ik eerst heel lang sparen. Ik heb dus genoeg tijd gehad om te shoppen en vond bij CameraNU de laagste prijs en de meeste (positieve) reviews. De laatste dag van September heb ik mijn investering gedaan, op een tijdstip waar enkel vampieren en illustratoren nog bestellingen doen. Ondanks dat ik had aangegeven dat ik graag rond 17:00 het pakketje wilde ontvangen (ik bedoel, ik moet ook slapen), werd ik om 9:00 uit bed gebeld door de bezorger die met een blij gezicht mijn nieuwe geldmakende digitale teken gadget overhandigde. En toen ik rond 15:00 opnieuw wakker werd was ik ook heel blij met de snelle service!

MInder leuk: Instagram heeft bepaalt heeft dat het Inktober is ....

A.L. vd Berg 13-10-2017 Via de website gekocht

Prima afhandeling van mijn bestelling.

Mijn bestelling is precies op de door mij aangegeven datum bezorgd'
Waarvoor mijn complimenten! Ook de prijs was zeer aantrekkelijk.

zeer tevreden klant 12-10-2017 Via de website gekocht

GOEIE SERVICE

gemakkelijke website, goede service en vlotte ontvangst. Zal deze website meerdere maken gebruiken.

W 12-10-2017 Via de website gekocht

Supersnel

Aan het begin van de avond de lens besteld en de volgende ochtend al geleverd. Keurig verpakt tegen een zeer scherpe prijs.

Jim 12-10-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel en topservice!

Duidelijke website, alles snel geleverd. We hadden èèn product verkeerd besteld en dat kon heel makkelijk geretourneerd worden. Geld was snel op de rekening. Niks anders dan lof!

Josua 12-10-2017 Via de website gekocht

Snelste levering ooit!

Een 10 is dat niet wat overdreven?
Nee zeker niet! Ik was al een lange tijd op zoek naar een goeie deal voor een canon 700D, toevallig belande ik op cameranu.nl via marktplaats en kwam ik een canon 700D occasion tegen voor maar 299 euro. Later die dag plaatste ik rond 23:00 uur mijn bestelling, het mooiste was nog dat ik hem de volgende ochtend om 10 uur al binnen kreeg.
Super service!

Martin 12-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service, snel geleverd!

De webshop is gemakkelijk, overzichtelijk en snel. Duidelijke informatie waar cameranu zich op onderscheid t.o.v. andere webshops. Mijn betaling haperde door een webbrowser probleem bij mijzelf; gebeld, direct een betaalverzoek in de mail en in een paar minuten alles in orde. Geweldig!

Edwin 12-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Erg goed geholpen. Verkeerd product bestelt. Deze werd in goed contact vervangen door een product wat voor mij super is!

Leon 12-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service

De shop was de enige die dit specifieke product uit voorraad kon leveren, de levering was snel en de communicatie over de levering was erg netjes en uitgebreid.

Marielle 11-10-2017 In de winkel gekocht

Hofleverancier

De kundigheid van het personeel, begrip voor je budget, service en tijd hebben tot een mooie aankoop geleid. Geen blabla maar juiste informatie zonder te overdrijven. Mooie winkel, prachtige producten, ruime keus, goede rijs, geweldige service.

eko 11-10-2017 Via de website gekocht

snel geleverd

Snelle levering. goed verpakt. direct uit voorraad geleverd. Alle kleuren mogelijk.
Ook retourneren is makkelijk te regelen.

Rosalie 11-10-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

De bestelling ging vlot en snel, binnen een paar minuten heb je je producten besteld. Fijn dat je verschillende verzendmethoden kunt kiezen, ook bijvoorbeeld ophalen bij een supermarkt bij jou in de buurt. Wat ik ook handig vond, zijn de voordeelsets bij producten. Zo weet je zeker dat je alles compleet hebt. Ik ben erg tevreden over cameranu.nl en zou in de toekomst ook hier mijn fotospullen willen bestellen.

Arie 11-10-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven. Goede service en prijzen zowel in de winkel als via de website. Snelle verzending. Doe nu toe geen klachten.

de Nooyer 10-10-2017 Via de website gekocht

Het advies en de service zijn uitstekend.

Kwam er bij toeval op, omdat ik een nieuwe camera nodig had en weer een Olympus wilde.
Via internet besteld, toch nog even naar Urk om het een en ander te vragen.
Prima geholpen en tevreden weer naar huis.
Even vergeten ....hoe de foto's op de computer te zetten; het bleek niet hetzelfde als voorheen.
Dus gemaild en heel snel antwoord met de perfecte oplossing; daar heb ik de mevrouw ook voor bedankt.
Al met al, Urk kan ver weg zijn, maar de mensen zijn aardig, behulpzaam en adequaat.

Dennie 10-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, product duidelijk te tracen

Het statief werd snel geleverd en van inpakken tot thuis leveren was heel duidelijk waar het product zich bevond. Goede service!

Sjan 10-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering!

Bij deze shop kan je snel je keuze maken, doordat de site heel overzichtelijk en nederlandstalig is. Ook de bereikbaarheid van de onderneming is duidelijk in beeld gebracht. De levering en betaling is correct en snel volgens afspraak afgehandeld. Ik kan eenieder CameraNu aanbevelen.

CMMedia 10-10-2017 Via de website gekocht

Super service weer!

Bij cameranu gaat het altijd goed met bestellen .. goede klanten service en een duidelijke website. Dit is zeker een aanbeveling waard!