Deze score is berekend op basis van 2394 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Charles 08-11-2017 Via de website gekocht

Prima geholpen.

Lens besteld die niet direct op voorraad was. Na 2 dagen bericht dat alles onderweg is met garantie van liefst 5 jaar. Top.

Charles Baker 07-11-2017 Via de website gekocht

It could not have been better!

I have been looking for translucent strobe globes everywhere. There were none in The Netherlands. The prices of these from the UK and China were ridiculous along with the postal. CameraNu had them in stock, super cheap with free shipping. I ordered them at 23:00, they arrive at 11:00 the next day.

Piet 07-11-2017 Via de website gekocht

helemaal tevreden

gewoon geweldig. ik werd prima op de hoogte gehouden van de status van het gekochte product.
alles is naar wens verlopen.

SuzA1807 07-11-2017 Via de website gekocht

Prettige prijs, goede communicatie en service!

Ik bestelde een Xtorm XB099 Power Bank Go 4000mAh, die bij CameraNU het beste geprijsd bleek en zonder verzendkosten! De communicatie omtrent de voortgang over levering was duidelijk en volledig en de afspraken omtrent bezorging volledig conform de communicatie. Dus ik beveel deze webwinkel van harte aan : goede service en prima prijsstelling!

IDRO 07-11-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en eerlijke webshop!

Een camerawebshop die weet waar hij het over heeft. Ik heb een statief besteld en daar nog een vraag over gesteld via de webshop, direct en volledig beantwoord... Product kwam snel aan, en er was de optie om het product af te halen bij een dichtbijzijnde Primera. Omdat ik overdag werk, was dit voor mij de perfecte optie. Ook in dat opzicht dus echt prettig!

Richard 07-11-2017 Via de website gekocht

werkende "reminder" service, fijne communicatie

ik had aangegeven of ik een bericht kon krijgen wanneer het artikel weer beschikbaar was bij meerdere internetwinkels. Dit is de enige die daaraan voldeed. Een echte winkel schiep vertrouwen maar ben daar nooit geweest. Communicatie over je bestelling en tijdens de verzending was uitstekend. Geeft erg veel vertrouwen.

Paul 07-11-2017 Via de website gekocht

Gewoon snel

Na eerst testen te hebben gelezen, verschillende webshops te hebben bezocht en prijsvergelijkingen te hebben gemaakt, heb ik mijn Canon EOS 80 d bij Cameranu gekocht. Camera was op voorraad, wat ik belangrijk vind, prijs was idem als bij andere shops en levering binnen een dag. Goede en snelle service, ideal betalingsgemak. Dag erop ook meteen de factuur per email binnen voor de administratie. Door deze ervaring een week later ook een nieuwe cameratas gekocht bij Cameranu.

Lisanne 06-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goed verpakt, zodat er geen beschadigingen konden ontstaan en goed op de hoogte gehouden van de bestelling. Wat ik ook prettig vond, was dat je zelf uit verschillende dagen kon kiezen voor levering.

Steven 06-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende bezorgservice

Al snel na de bestelling werd ik geïnformeerd over de stand van aflevering, wat voort ging tot na de bezorging. Ik was niet alleen klant bij bestelling en betaling, maar ook daarna

wiel90 06-11-2017 Via de website gekocht

snelle levering van een goede camera met screen protector

ik wilde graag een screen protector bij deze camera (sony DSC-HX90V geleverd hebben daar het scherm van mijn vorige camera beschadigd is. alleen bij camera.nu kon ik screen protectors vinden en ze hebben mij uitstekend geholpen om de juiste te krijgen.

Kees Vermijn 06-11-2017 Via de website gekocht

CameraNu.nl geeft prima service

Alles was compleet en zag er prima uit. Jammer alleen dat Windows 10 hem niet als zodanig herkent. Ik heb de scanner een Rollei DF-S 500 SE daarom teruggestuurd en vlot mijn geld terugontvangen. CameraNU in Urk heeft mij verder prima geholpen en te woord gestaan.

Bart 06-11-2017 Via de website gekocht

Hele goede service die gelijk is aan grote webshops!

De webshop is erg helder en duidelijk. Ik kon makkelijk mijn product vinden (een gopro product). Ook was de verzending erg snel. Ik had mijn product de volgende dag al in huis. Al met al een kwaliteit gelijk aan de grotere verkopers als bol.com of wehkamp.nl. Ik zou hier zeker nog een keer een product kopen.

Marium 06-11-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijke en deskundige medewerker

Op zaterdag was het erg druk. We moesten dus wachten . Ik vond het de moeite waard,want toen wij aan de beurt waren kregen wij ook alle aandacht , zodat ik het juiste product heb aangeschaft

KJER 06-11-2017 Via de website gekocht

Top apparatuur

voor dat geld is de flitser het helemaal waard
ik ga er van de week zeker nog 1 bij halen.
alleen maar goeie ervaringen met de producten en deals van Cameranu.

helemaal top

Dylan 05-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Mijn pakketje kwam heel en keurig binnen de afgesproken tijden aan.
De microfoon doet het goed en zat goed verpakt.

Ruben Plomp 05-11-2017 Via de website gekocht

Service 2.0 Zeker voor een webwinkel

Ik heb een strobe kit aangeschaft via cameranu Dit was een goede keus! Omdat het een last-minute investering was en niet veel research kon doen heb ik cameranu gebeld. Ze wisten de meeste vragen goed te beantwoorden en waren erg behulpzaam. Dit was wat ik nodig had. Tot in detail wisten ze mij te vertellen wat ik moest doen met de kit wanneer ik naar het vliegveld ging en een accu meenam in mijn handbagage. Erg tevreden. Levering was natuurlijk on-point! Echt top.

Peter Saffrie 05-11-2017 Via de website gekocht

Onderscheidende Webshop

Ik heb sinds kort een aantal bestellingen gedaan en deze club onderscheid zich in snelle en duidelijke communicatie zodat je met geen enkele vraag blijft zitten. Daarnaast snelle levering van prima producten.

Ruth Eppink 03-11-2017 Via de website gekocht

Dezelfde dag nog in huis

Ik heb onlangs voor het eerst besteld bij cameranu.nl. Ik was op zoek naar een Canon Eos 80D met enkele accessoires en bij veel webshops was deze duurder of uitverkocht. Bij het bestellen ontdekte ik dat ik de camera al dezelfde dag in huis kon hebben. Verzending is normaal gesproken gratis, maar voor 1,99 euro kon ik de bestelling die dag thuis laten bezorgen. Ik wilde 'm de volgende dag al gebruiken, dus heb ik van dat aanbod gebruikt gemaakt. Via een link kon ik precies zien hoe laat de koerier bij mij zou zijn, heel prettig. Alles werd keurig afgeleverd en was netjes verpakt. Mijn weekend kon niet beter beginnen!

S v d L 03-11-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, snel, en goed!

Cameranu.nl heeft een ruim assortiment en heeft dit assortiment dan ook nog eens scherp geprijsd, dat maakt het simpel om voor cameranu.nl te kiezen. Goed verpakt en snel geleverd, precies wat een klant wilt wanneer hij 'relatief' dure aankopen online doet.

Gerard 03-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Top behandeling

Zeer goede zaak duidelijk overzichtelijk soort bij soort personeel klantvriendelijk en meedenkend smeren je niet de duurste camera aan maar werk 1 die aan de eisen voldoen heel fijn dus echt een aanrader

Romy S 03-11-2017 Via de website gekocht

Top service & snelle verzending!

Heb het product netjes en snel binnen gekregen! Heel erg blij mee! CameraNU heeft een fijne webshop en nette service.

Klare 03-11-2017 Via de website gekocht

Daar wordt ik nou vrolijk van!

Voor mijn zoon heb ik een digitaaltekending besteld bij Cameranu. Ik had bij de opmerkingen geschreven dat het voor mijn lieve jarige zoon was. Ik kreeg een prachtig ingepakt pakketje, met een heel lief en grappig kaartje. Aan alles kon ik zien dat er iemand heel erg haar best had gedaan om er iets liefs en vrolijks van te maken. Fijn is dat! Ik kreeg er in ieder geval een heel goed humeur van. Dank dus!

Johnny 03-11-2017 Via de website gekocht

De service kan niet beter

hoe gemakkelijk het gaat om een nieuwe camera te kopen bij cameranu.
goede uitleg en de mensen zijn zeer vriendelijk

Jacob 02-11-2017 Via de website gekocht

Prima service en alsnog snelle levering.

Bij het product dat ik wilde kopen stond de vermelding "tijdelijk uitverkocht". Bij telefonische navraag bleek dat de zending met het product over 4 weken gepland stond. Toch heb ik het besteld. Kreeg daarna mailtje dat ze de levertijd bij de fabrikant zouden navragen. Mijn bestelling is alsnog binnen 6 dagen geleverd. Chapeau !

Jeroen Veenker 02-11-2017 Via de website gekocht

Prima produkt, handleiding en afterpay onvoldoende

Alles verloopt altijd prima. Je moet 2% kosten betalen bij Afterpay, of je het product nou houd of niet. Dat is geen service en veel te duur. Ik heb een lens van Pentax gekocht. Hier zat één verkeerde Nederlandstalige handleiding bij en één juiste maar die is vrij onvolledig en alleen in technisch Engels. Dat gebeurd veel vaker bij Pentax, heel slecht. Contact met Cameranu levert prima service, maar geen begrip of oplossing voor de strategie van Pentax.

Officiele reactie van CameraNU.nl 13-11-2017

Hoi Jeroen,

Fijn te horen dat je over ons tevreden bent, en we begrijpen dat de 6 die je ons geeft dan ook niet zozeer betrekking heeft op ons. We blijven steeds ons best doen je zo goed en deskundig mogelijk te helpen, en we blijven ook de belangen van onze klanten behartigen bij de verschillen de leveranciers en aan online winkelen verwante partijen.

Met vriendelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl

E van Arenthals 02-11-2017 Via de website gekocht

Goedkoopste van Nederland

Goedkoopste van Nederland, wat mijn product betreft, en zeer snelle verzending.
Klantenservice tot 22:00 bereikbaar, was in mijn geval niet nodig.
Bestellen tot 23:59, en dan alsnog de volgende ochtend thuis.

Petra 01-11-2017 Via de website gekocht

Prima, snelle service

Bij de producten was mij niet alles duidelijk, ik stelde een vraag aan de online helpdesk en kreeg gelijk antwoord. Om het voor de zekerheid te checken ging men in het magazijn nog eens extra kijken. Eenmaal het product de dag erna al in huis was ik erg verheugd. Nu maar even testen in de uitersten. Er staat nog wat op mijn verlanglijstje, het is fijn dat jullie dit allemaal voorradig hebben!

H.C. de Leeuw 01-11-2017 Via de website gekocht

Mooi snelle service

Snelle levering en ik werd zelfs nog gebeld toen het een dagje later bezorgd zou worden!!
Alleen had ik aangegeven dat het bij de buren bezorgd mocht worden, als ik niet thuis zou zijn, maar dat hebben ze niet gedaan. Ik vond een briefje in de bus, dat ze voor een dichte deur stonden.

Robin 01-11-2017 Via de website gekocht

Super

Snelle service, heldere en duidelijke mails en erg goede verpakking. De hele ervaring was professioneel en netjes, ik bestel zeker nog een keer bij cameranu!

Ernest 01-11-2017 Via de website gekocht

Goeie eerste ervaring

Goede informatie aan de telefoon. Daarna makkelijk bestellen en op tijd bezorgt. En achteraf betalen.

Ruud 01-11-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering.

Gewoon gezocht online en op die manier bij camera.nu uitgekomen. Later via FB nog een vraag gesteld en ook toen snel en deskundig geholpen.

Bram Hengeveld 31-10-2017 Via de website gekocht

Very fast service bezorging binnen 18 uur na bestelling

Ongelofelijk dat je op een avond iets kunt bestellen voor een vriend die op sterven ligt en binnen 18 uur kan hij aan de slag met zijn memo recorder. Als een oprechte dichter was hij hier heel erg blij mee en overdonderd door de snelheid waarmee het gebeurde. Top dat dit met dit bedrijf mogelijk is tegen een zeer goede prijs, in een woord geweldig

J. van Wijlick 31-10-2017 Via de website gekocht

Top service!

Na een controle gezien dat er een defect in het profiel van een wiel zat, dit meteen gemeld en er werd onmiddellijk een nieuw wiel opgestuurd. Netjes ingepakt en zelfs de adressticker voor het retourneren van het defecte onderdeel was bijgevoegd.

Harrold van Loveren 31-10-2017 Via de website gekocht

goede service

zeer goede shop gevraagd om op een bepaalde datum te leveren en dat was gelukt , zeer goede prijs voor de Appel AirPods goede en duidelijke shop zal hem zeker bij vrienden aanbevelen

Sneakerkoning 31-10-2017 In de winkel gekocht
Urk

Hoge mate van kennis en meedenkend!

De website geeft al veel informatie en is erg overzichtelijk! Omdat wij voor het eerst naar een wat duurder segment camera wilde overstappen, hebben wij ervoor gekozen om langs te gaan in de winkel voor persoonlijk advies. De verkoper welke ons geholpen heeft was niet dwingend, eerlijk en had kennis van zijn vak. Je zag ook dat hij met plezier dingen kon vertellen, iets wat je bij andere winkels nog weleens mist. Wil je je echt focussen op fotografie of video dan raden wij CameraNU echt aan! Ze hebben een groot assortiment en alles in huis om je kennis te laten maken met de wereld van fotografie en video. (p.s. hou er rekening mee dat het op zaterdag erg druk is! Het beste is een doordeweekse dag pakken als je niet tegen de drukte kan)

Rene 31-10-2017 In de winkel gekocht

Geweldig advies

1 dag voor vakantie, nog snel even naar Urk.
Geweldig advies ingewonnen voor deze Sony Alpha A6000 en direct besloten, deze moet het zijn!

Nu terug van vakantie, met geweldig mooie foto's, aanrader dus.

lex linsen 31-10-2017 Via de website gekocht

Snel en accuraat

Helder proces, snelle levering, accuraat. Goede prijs ook nog eens. Wat wil je nog meer? Wat mij betreft aanbevolen.

Clarijs 30-10-2017 Via de website gekocht

De service die je mag verwachten !!

Camera.nu is een gerenommeerd bedrijf, snel en eenvoudig besteld, snel en in goede staat geleverd / ontvangen.

Elly 30-10-2017 In de winkel gekocht
op Urk

De keuze is reuze!!!

Prima ontvangen, we werden direct erop gewezen een nummer te trekken. Rustig de tijd om overal rond te kijken onder het genot van een kopje koffie. Na verloop van tijd was het dan onze beurt en werden we prima geholpen door een enthousiaste & kundige verkoper!!!

daan 30-10-2017 Via de website gekocht

Ik had een klem besteld voor een camera ergens rond 21:30 en de volgende dag precies op de helft van de afgesproken levertijd kwam het pakketje bij mij thuis aan. Goed verpakt en alles zat er netjes en in orde in.
Dus mocht ik nog iets nodig hebben voor een camera dan zal ik dit zeker bij Cameranu.nl bestellen.

Mevrouw Stuijk 30-10-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk, snel en goed!

Een goede vriendin met veel verstand van fotografie wees ons op een lens waarmee we veel meer kunnen inzoomen dan de standaard lens bij een camera. Via cameranu.nl de lens besteld en binnen een dag kwam hij al binnen. De lens was zeer goed verpakt en voldoet precies aan onze verwachting. Wij zijn blij met het gemak van het bestelproces, de levering en de juistheid van de informatie op de site.

Koen 30-10-2017 Via de website gekocht

Goede levering

Snelle goede levering, en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status vh pakket.

Ik probeer bij elk pakket wat ik bestel altijd te vragen om een smiley op de doos en cameranu is een van de weinige zaken die hier altijd gehoor aan geeft. Maakt het net wat leuker om het pakketje in ontvangst te nemen

Bert van der Meij 30-10-2017 Via de website gekocht

Uitmuntende service

Het gekochte product, PEC-12 filmcleaner, was veel goedkoper dan elders. De snelheid van de bezorging was boven verwachting, 's -Avonds vrij laat besteld en de volgende ochtend al bezorgd. Diverse mails met updates over de status van het pakketje gedurende het bezorgingstraject.

Harrie Boom 29-10-2017 Via de website gekocht

Cameranu in de picture

- Voordeligste in de prijsvergelijking op dat moment.
- Houden zich aan hun afspraken die op hun site staan.
- Snelle levering.
- Cameranu is wat mijn ervaringj betreft een topzaak.

hans 29-10-2017 Via de website gekocht

gewoon doen wat afgesproken is

hulp bij juiste keuze heeft mijn keuze bepaald steeds weer antwoord op mijn vragen ,bijzonder hulpvaardig

Alex Vos 29-10-2017 In de winkel gekocht

Super service

Ik vind deze winkel geweldig, omdat ze ruim de tijd en aandacht voor je nemen, alle mogelijkheden voor je onderzoeken, niet het duurste proberen aan te smeren, en ook gewoon verstand van zaken.

Bert 29-10-2017 Via de website gekocht

snel en correct

aangekochte body Nikon d3300 was de goedkoopste op internet op dat moment
met 5 jaar garantie als surplus.

Henk van den Koedijk 29-10-2017 Via de website gekocht

gekocht een flitser voor mijn canon eos 6D.

Ik heb deze shop gekozen omdat die op kieskeurig.nl er het goedkoopste uitkwam. De levering geschiede zeer prompt d.w.z ik kreeg het apparaat netjes op de afgesproken tijd thuis gestuurd. Ik weet nu nog niet of dat apparaat goed werkt daar ik het nog maar kort in huis heb. Maar dat komt dan eventueel op het conto van Canon

Anton 29-10-2017 Via de website gekocht

Zo kan het dus ook.

Besteld de fanthom 3se
Levering stevig verpakt de volgende dag.
Helaas was het waarschijnlijk bij de bezorservice niet al te zacht mee omgegaan.
Moest het daarom terugsturen onder rembours .
2 dagen later nieuwe drone al in mijn bezit.
Dus van mij een 10 voor jullie.
Zo kan het dus ook zonder veel mailen en bellen
In totaal 3 mailtjes en alles was tot mijn tevredenheid heel netjes opgelost.
Echt een aanrader

Anton

Lucky Shot 28-10-2017 In de winkel gekocht
urk

Supergoed advies

Ondanks dat je een camera zelf hebt geselecteerd, reviews hebt bekeken en een winkel hebt geselecteerd, is het van toegevoegde waarde als je daar door middel van vragen stellen de bevestiging krijgt dat jou keuze de juiste camera voor je blijkt te zijn. Accesoires erbij geadviseert en gewoon alles professioneel afgehandeld.