Ger van den Kerkhof 05-12-2017 Via de website gekocht

Goede en correcte afwerking

Het geleverde fototoestel was keurig en degelijk verpakt. De zending kwam ook op de afgesproken tijd.
Ook correcte mailing over het verloop van de zending, erg prettig.

Tineke 05-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service!!

Via mail informatie gehad en ook via telefoon.
Geen mega lange wachttijd en goed meegedacht met mijn wensen.

MarB 05-12-2017 Via de website gekocht

Super Service, snelle levering

Los van het feit dat CameraNU de goedkoopste was en gratis verzend, werd mijn bestelling keurig en schokbestendig verpakt, en ondanks alle vertragingen bij TNT Post en Sint drukte toch de volgende dag al geleverd. Top

GK 05-12-2017 Via de website gekocht

Goede verzendservice

Ik heb alleen een accu gekocht voor mijn camera, omdat de camera bij een andere firma goedkoper was in tegenstelling tot de accu. De verzending ging geheel volgens plan, zelfs in de drukke sinterklaastijd.

TWF 05-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende producten, uitstekende service

Beste prijs voor beste producten, supersnelle levering (op dezelfde dag!!). En nog gratis geleverd ook!

J. de Boer 05-12-2017 In de winkel gekocht
Urk

Gewoon goed advies en begeleiding

Een aantal jaren terug heb ik een verrekijker gekocht bij Camera.nu. Dat contact was zo goed, dat ik nu een fotocamera bij hen heb gekocht. Beide keren ben ik goed geïnformeerd over mogelijkheden binnen mijn wensenpakket

FaberF 05-12-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld, snel geleverd

Ik heb de Tenba BYOB 10 bij CameraNU.nl aangeschaft omdat zij al enige webwinkel korting hadden op alle Tenba producten. Omdat ik fulltime werk heb ik aangegeven dat ik het pakket graag in het weekend wilde ontvangen. Dit koste mij niks extra's. Dat vind ik een top extra service. Bij het versturen van het pakket en wanneer het pakket onderweg was kreeg ik netjes een update via de mail. En het pakket kwam op tijd binnen. Wat wil je nog meer van een webwinkel?

Eric Broere Photography 04-12-2017 Via de website gekocht

Altijd goed advies en uitstekende service.

Ik ben al langer vaste klant en erg tevreden over de deskundigheid van het personeel en de verleende service. Voor het uitbreiden van m'n studio de juiste keuze in de aanschaf van een nieuwe generator en flitskop van Elinchrom. Daarnaast een deepocta 100cm. Alles was snel in huis en ik kon gelijk aan de slag. Ik heb al talloze bestellingen gedaan bij CameraNu en ben over al m'n aankopen en klantcontact erg tevreden.

Wouter M. 04-12-2017 Via de website gekocht

Supersnelle duidelijke correcte levering fijn contact

Moest voor mijn polariod die ik al zo lang niet gebruikt had wel even vragen of het de juiste cassette was... Die dan maar in het opmerkingsveld bij de opdracht,, indien ik het juiste heb besteld dan graag leveren.
En ik kreeg direct antw: nog na sluitingstijd ,, dat is klasse.
Goed en snel geleverd met meerdere mails correct op tijd. Klasse!

Daniëlle van der Molen 04-12-2017 Via de website gekocht

Service om een voorbeeld aan te nemen

Recent geleden een Nikon B500 gekocht bij cameranu.nl. Mijn vorige was kapot gegaan dus er moest z.s.m. een nieuwe aangeschaft worden want er stond maandags een fotoshoot op het programma. Voor 12 uur besteld zondag in huis. Ik helemaal enthousiast want zondag in huis, ideaal! Maandag kon de fotoshoot toch doorgaan! Zondag hele dag in huis gezeten maar mijn camera werd niet geleverd. Teleurgesteld natuurlijk. Ik moest mijn fotoshoot afzeggen. Maandags contact opgenomen met cameranu.nl. Na het een en ander uit te zoeken bleek dat de fout bij postnl lag. Ze konden me helaas niet helpen. Deze fijne mensen hebben mij wel de verzendkosten terug gestort. Dit verzachtte de pijn dus bij deze ben ik hartstikke blij met camera.nu, ik kan volop genieten van mijn nieuwe camera. :)

Scope Training 04-12-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

Ik heb voor jullie shop gekozen omdat hij overzichtelijk is in de rubrieken en de goederen die jullie kunnen leveren en dat ook nog eens voor een goede prijs. Dus de prijs/kwaliteit verhouding is in balans.

Bjorn Baay 04-12-2017 Via de website gekocht

Beste prijs en keurig geleverd!

Na lang getwijfeld te hebben over welke camera ik zou kopen voor mijn reis naar Afrika ben ik toch bij camera nu uitgekomen. Bestelling was zo gepiept en werd keurig op tijd geleverd! Producten waren netjes verpakt! Er zaten zelfs 2 zakjes pepernoten bij. Nou, wat wil je nog meer?

EdOn 04-12-2017 Via de website gekocht

Schitterende Service!

De bestelde PLUSTEK OPTICFILM 8200 diende als vervanging van een vorig toestel dat niet meer werkte onder Windows 10... Ik ben uiterst tevreden. De installatie DVD’s ontbraken zelfs in de verpakking en men heeft ze mij naderhand in 3 dagen tijd opgestuurd... Super!!!

Javan Hoen 04-12-2017 Via de website gekocht

Snelle, overzichtelijke en veilige service!

Ik heb mijn Nikon D750 via Cameranu.nl gekocht en had deze de dag erna op het aangegeven tijdstip binnen. Het ruime tijdsbestek waar je in kunt bestellen voor de volgende dag is een groot voordeel en je hoeft dan ook niet lang op je artikel te wachten.
Cameranu.nl is voor mij een reden om niet meer de stad in te hoeven voor mijn producten. Het is goedkoper en overzichtelijker dan elke andere winkel
DANK!

Claudia 04-12-2017 Via de website gekocht

CameraNu.nl

Super service, na de bestelling kwam het product in de actie. Maar geen probleem voor CameruNu, kreeg netjes het verschil teruggestort.
Ook het contact met hun verliep vlekkeloos. Toppie. Volgende keer zeer zeker weer.

Harry 04-12-2017 Via de website gekocht

Snelle. service, goede site

Een tekentablet aangeschaft, goede overzichtelijke site, snelle levering en concurrerende prijs. Alles goed geregeld.

Sandy 04-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige winkel, perfecte service!

Perfecte service en bereikbaarheid zowel telefonisch als per email. Snelle levering zoals vermeld op de website. Producten degelijk verpakt. Helemaal zoals ik het verwacht had. Een aanrader om hier je bestellingen te doen!

Yvar 04-12-2017 Via de website gekocht

Keurig afgehandeld

Online besteld, meteen een mailtje van ontvangst, ook op de hoogte gehouden van voortgang van bestelling. Zelfs mailtje gekregen van dubbele bestelling (iDeal was aan het bokken op Black Friday), en keurig automatisch geannuleerd, dus geen extra kosten en/of touwtrekkerij, topservice dus (Helaas met enkele andere webshops iets minder geluk gehad, en die kunnen wmb een voorbeeld aan cameranu.nl nemen!).
Bestelling tijdig, goed verpakt en in goede staat ontvangen.
Overall: Zeer Goed.

Wim 03-12-2017 In de winkel gekocht

Vakmanschap en service

Vakkundig personeel, ruime keuze, service, geduld kortom DE winkel om heen te gaan voor fotoapparatuur, tassen, lensen en zoveel meer. En goede koffie en genoeg te lezen en kijken als het druk is

Josef 03-12-2017 Via de website gekocht

Average

Well I bought quite a few things from here. The customer service is great if they want to sell something. Once I received one product it took over a week to get someone to tell me what was wrong with it and how it actually worked. In the end I needed some sort of tool which is not included and not on some sort of manual which could have been told to me much sooner. Also I once called to buy something and the guy didn’t speak English so well apparently and so he told me to call back after the weekend rudely even though my question was very simple. I then asked for him to say it in dutch and then he explained it in English haha. With all this I have to say that the delivery service is accurate and good.
Officiele reactie van CameraNU.nl 04-12-2017

Hello Josef,

Thanks for your feedback. We are sorry we seem to have misonformed you, and to have let you down apparently. Can you please give us your ordernumer in a private message? Nor your name or emailadress are known in our beackoffice, but we are glad to solve your problem. Customer satisfaction is of great value at our shop.

Best regards,
Customerservice CameraNU.nl

Hein Stads 02-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige webshop/winkel

Het boek dat ik besteld had, kwam op de dag van de presentatie in Urk. Heerlijk snel. Ik kon nl. niet vanuit Tilburg naar de presentatie. Koop al jaren bij Cameranu.nl, en het is en blijft een fijne winkel om mijn fotospullen aan te vullen. Bedankt medewerkers van CameraNu.nl

Greet B. 02-12-2017 In de winkel gekocht
Urk

Mijn defecte compactcamera werd ter reparatie opgestuurd. De communicatie met het reparatiebedrijf verliep moeizaam en Cameranu heeft heel wat moeite gedaan om al mijn vragen beantwoord te krijgen. Uiteindelijk kreeg ik de verkeerde vervangende camera in handen. Cameranu aarzelde niet en zorgde voor een oplossing, in mijn geval werd het een nieuw exemplaar uit voorraad.

Ruud de Munk 02-12-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Een aanradertje.

Vriendelijke deskundige hulp bij aanschaf van mijn nieuwe Tamron 150-600 lens. Goede adviezen. Personeel neemt de tijd voor de klant en bied meerdere opties aan. Prijs kwaliteits adviezen. Een echte aanrader.

Evert Jan 01-12-2017 Via de website gekocht

Veel kennis van fotografie

Cameranu.nl is een webwinkel met veel kennis van fotografie. Als de prijs vrijwel gelijk is, kies ik voor Cameranu.

Coen 01-12-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Precies gegaan zoals verwacht! Contact en levering prima verlopen! Had niets anders verwacht na eerdere aankoop, maar toch in deze drukke periode!

Marco van der Meer 01-12-2017 Via de website gekocht

Top service

Naar de aanloop van de koop van mijn Nikon D750 met Tamron lens ben ik goed geadviseerd door de helpdesk. Ook werd ik (om dat deze tijdelijk was uitverkocht) op de hoogte gehouden wanneer de camera weer beschikbaar was voor verkoop. Na de koop werd hij snel en netjes afgeleverd. Helemaal top!

Chris Lagerweij 01-12-2017 Via de website gekocht

Verrassend

Bijzonder gunstige prijs en zonder meerprijs dezelfde dag, ja zelfs in een paar uur ( let wel !!! ca. 22.00 uur) geleverd. Ik kan nog steeds niet geloven dat het waar was, CameraNu moet perfect georganiseerd zijn. Ik weet waar ik voortaan als eerste kijk, zij verdienen het. Mijn credo [ zeg wat je doet en doe wat je zegt ] was hier voor 100% van toepassing. Applaus voor CameraNu !!, Chris Lagerweij

Veerle 01-12-2017 Via de website gekocht

Behulpzaam en persoonlijk

Titel zegt het al wel. Via Whatsapp super goed geholpen, er werd meegedacht en er werden geen standaard antwoorden geveven. Twijfelde nog over een aantal dingen maar door duidelijke antwoorden de perfecte keuze gemaakt. Super blij met mijn aankopen!

Linda 01-12-2017 Via de website gekocht

Falcon Eyes reflectiescherm

Falcon Eyes reflectiescherm 82 cm, opvouwbaar. 5 kleuren.
Mooi met twee goud tinten.
Snel geleverd, goede communicatie.

Hans 01-12-2017 Via de website gekocht

Zo dat was nog eens service!

Artikel wat ik besteld had bleek niet wat ik zocht. Een telefoontje naar serviceafdeling en de dag erna het juiste product en een paar dagen daarna ook de financiën helemaal correct afgewikkeld. Chapeau!

Eva 01-12-2017 Via de website gekocht

Leuk.

Goede snelle service, het was dezelfde dag nog in huis. Het product werkt goed en kwam helemaal intact aan.

Marieke Dollekamp 01-12-2017 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke site en snelle levering

Goede overzichtelijke site. Grote collectie en voorraad. En erg fijn om beoordelingen te lezen van andere consumenten. Je keuze wordt vrij snel duidelijk

Frank .H 01-12-2017 Via de website gekocht

goede service

vandaag besteld , morgen ook in huis , goed en zeer deugdelijk en netjes verpakt .
artikelen ook nog eens apart in een verpakking in de doos.

Hanneke 01-12-2017 Via de website gekocht

Zo snel???

Veel te laat begonnen was sint met shoppen
Hoe kan hij toch zijn kado niet laten floppen
Het kado voor manlief (voor Nikon de 1A WU)
Vond hij op de overzichtelijke website van Camera.nu
Gisterenavond om 8 uur besteld
Vandaag om 13u stond hij versteld!
Een pakje kwam met het cadeautje exact
Keurig in het bubbelfolie verpakt
Als verrassing een minizakje pepernoten erbij
Camera.nu: jij maakt je klanten blij!

J. Li 01-12-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Ik ben bij Cameranu terechtgekomen via een prijsvergelijkingswebsite. Het is een duidelijke website en makkelijk in gebruik. De levering was ook heel snel. Ben zeer tevreden.

Harry Timmermans 01-12-2017 Via de website gekocht

Producten besteld bij Cameranu.nl zijn zoals omschreven.

Duidelijke webshop, correcte medewerkers die bereid zijn advies te geven en daarnaast een concurrerende prijs bieden, kortom zoals het hoort. Prima!!

Ben Lassing 01-12-2017 Via de website gekocht

Prima apparaat. Netjes volgens afspraak geleverd.

Fotografie-artikelen aankopen bij Camera-Nu is altijd een feestje! Hun sortering is compleet en ik ga altijd eerst bij camera-Nu kijken als ik wat wil aanschaffen. Aankopen worden altijd netjes met e-mails begeleid en de levering is prompt volgens die inhoud. Je kunt er dus gewoon van op aan!

Leo 01-12-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Voor twaalf uur een bestelling gedaan, waarbij de belofte gedaan werd dezelfde dag te leveren. Toch even sceptisch. Al heel snel werd een email ontvangen dat bestelling verwerkt was en klaar gemaakt werd. Ook het moment van verzending werd gecommuniceerd. Enkele uren later de mededeling uw bestelli9ng is verzonden en een tijdsblok waarbinnen het pakket zou worden bezorgd. Rond 19.00 uur werd het pakket afgeleverd. En dat nog wel zonder extra kosten. Perfecte service dus.

Inge 30-11-2017 Via de website gekocht

Fijne service

Netjes en snel geleverd en met de sinterklaastijd een extra zakje 'cameranu pepernoten' super leuk en attent detail!

wiek 30-11-2017 Via de website gekocht

Matige service

Statief besteld speciaal met avondlevering en hiervoor extra betaald. Statief werd overdag aangeboden terwijl er duidelijk avond op het pakketje staat. Bezorger van postnl kijkt hier niet naar, die bezorgd zijn route gewoon. De dag erna het pakje gekregen. Melding gedaan en extra bezorgkosten zouden teruggestort worden. Na 1 week nog niets. Gebeld, men weet van niets maar nu gaat het goed komen werd mij verteld. Ik wacht weer af.

Officiele reactie van CameraNU.nl 01-12-2017

Beste Wiek,

We vinden het jammer dat we je hebben teleurgesteld. Dat de bezorging te vroeg heeft plaatsgevonden, waardoor je bestelling uiteindelijk veel later pas binnen kwam, kunnen we weliswaar niet zoveel aan doen. Maar hoe we met je klacht zijn omgegaan, dat had veel beter gekund. Daarvoor willen we je onze excuses aanbieden. We zorgen ervoor dat we dit alsnog goedmaken, en we hopen dat we je een volgende keer kunnen laten zien dat we dit normaal gesproken veel beter doen.

Hartelijke groeten,
Klantenservice CameraNU.nl

Emily 30-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede communicatie en fijn assortiment :)

Tot nu toe meerdere keren bij CameraNu.nl besteld en altijd wordt de bestelling netjes op de aangegeven dag geleverd, is de bestelling goed verpakt en is alles compleet! :) En dat kan ik helaas niet zeggen van veel andere online camera shops. Indien je een camera of lens koopt kun je een verzekering afsluiten. Ik heb hier gelukkig nog geen gebruik van hoeven maken, maar bij CameraNu kan dit goedkoper dan bij andere winkels. Als ik iets nodig heb kijk ik altijd eerst of CameraNu dit op voorraad heeft en daarna pas bij andere aanbieders. Dus ik ben blij!

Daan 30-11-2017 Via de website gekocht

Ge-wel-dig!

Een van de beste winkels waar ik al mijn producten haal. Tijdje terug weer bij een concurrent, door een kortingsactie, een batterij besteld. Heb 3 weken moeten wachten, waardoor ik vanaf nu alleen nog maar bij de vertrouwde shop van CameraNu bestel.
Zojuist weer een bestelling binnen. Echt een top service! Zelfs een levering op zaterdag, geen enkel probleem! Blijf het volhouden, om zo klantvriendelijk mogelijk te blijven presteren!

Corry Dijkstra-Vermeer 30-11-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering in zeer korte tijd.

Een prima keuze om deze online shop te kiezen. Het heeft een bijzonder goede en overzichtelijke webshop. De levering van het bestelde artikel (fototas) verliep vlot en de berichtgeving tijdens de korte leveringstijd was verrassend goed en duidelijk. Ook de prijs / kwaliteit verhouding is uitstekend. Kortom: een aanrader!

S. Bonte 30-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en persoonlijke service

Ik had met spoed een product nodig. Is s'avonds laat besteld, en de volgende ochtend al bezorgd! Echt fijn dat je daar dus gewoon van op aan kunt gaan. Tevens had ik een vraag of het factuur adres aangepast kon worden ivm declaratie, en dit was geen probleem. Binnen een paar minuten had ik de nieuwe factuur al ontvangen. Top jongens!

Okin Veen 29-11-2017 Via de website gekocht

Onder de indruk van de cliëntvriendelijkheid

Ik was geïnteresseerd in een compact camera. De website gaf afdoende informatie over de talloze merken en modellen. De keuze werd gemaakt, en besteld. Later bedacht ik er nog iets bij te moeten kopen. Daarvoor heb ik gebeld en binnen mum van tijd was het geregeld. Geen gezeur, maar gewoon doen. Kein geloel, fussball spielen, zoals Ernst Happel, trainer/coach van Feyenoord, ooit zei.

Frits Hendriks 29-11-2017 Via de website gekocht

Goed telefonisch advies en snelle levering

Na aankoop van een zonnekap een lens hebben wij nu een reportage flitser gekocht bij Camera nu zijn zeer tevreden over de gang van zaken vanaf het plaatsen van de bestelling tot aan de levering.

Box 29-11-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs en supersnel in huis (zelfde dag)!

Cameranu heeft een overzichtelijke website, breed assortiment en deskundig personeel. Ik koop al jaren mijn spullen bij Cameranu. Meestal op de website, maar de winkel in Urk is ook zeker een aanrader!

Henny 29-11-2017 In de winkel gekocht

Goede service, ruim aanbod

CameraNu biedt een zeer ruim assortiment aan producten, inclusief de nieuwste producten en altijd tegen scherpe prijzen. Levering is altijd snel en goed. Ook beschikken ze over een fysieke winkel waar veel producten te zien en testen zijn. Ook lopen er veel experts rond welke altijd goed advies kunnen geven.

Maxime 29-11-2017 Via de website gekocht

Na lang zoeken hier gevonden!

Ik was op zoek naar een filmrol voor een antieke polaroid camera. Op verschillende webshops beschikbaar, maar bij cameranu voor de leukste prijs! Bezorgd binnen een dag en ben er erg blij mee!

Nathan 29-11-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd!

Ik kreeg mijn bestelling snel geleverd. Er was op vrijdag een betaalstoring met iDEAL, maar ik kreeg een nette mail die me hiervan op de hoogte stelde. Erg tevreden, al jarenlang.