Deze score is berekend op basis van 2848 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bjorn 23-11-2018 Via de website gekocht

Review 11/2018

Deze shop gevonden via Tweakers de bestelling is zeer snel behandeld. Na de betaling had ik op een paar minuten al berichtje gekregen dat de zending klaar was gemaakt voor UPS.
De levering was binnen de 24uur in Belgie op de bestemming . Pakketje was zeer goed beschermd tegen transport schade se prijs was zeer goed tegenover andere shops. Zeer blij dat ik deze winkel gevonden heb ze kunnen hier in Belgie er nog wel wat van leren qua service en levering!

Wibo 22-11-2018 In de winkel gekocht
Urk

prettige winkel met vakbekwaam personeel

prettig geholpen, eerlijk en goed advies, goede uitleg aangekocht artikel.
heerlijke koffie en fijne winkel om even rond te kijken.
vriendelijk personeel.

Lisanne 22-11-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie en fijn product

Ik heb een set softboxen van falcon eyes besteld. Ik kreeg de volgende dag een telefoontje dat er maar 1 op voorraad was en het een aantal werkdagen zou duren voor de 2e er was en of ze die tegelijk mochten verzenden als die er was. Fijne communicatie! Bestelling kwam veel sneller binnen dan verwacht. De softboxen zijn echt van goede kwaliteit!

jit 22-11-2018 Via de website gekocht

Perfecte Camera, licht, goede zoom 50x. Alles voor een foto.

Snelle levering van kwalitatief goede producten. Prijs kwaliteit is in balans. Levering in NL is echt binnen 1 dag.

Annemiek 22-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service!

Ik koop regelmatig bij Cameranu.nl en ik ben altijd zeer tevreden over de producten, de snelle levertijd, snelle reacties op vragen en de geweldige service.

Henk 22-11-2018 Via de website gekocht

Product snel en netjes geleverd...

De shop geeft duidelijke informatie en is zeer gebruikers vriendelijk. De winkel is ook telefonisch makkelijk te bereiken en je krijgt een kundig antwoord/advies op je vragen. Tot nu toe een zeer positieve ervaring gehad.

Anouk 22-11-2018 Via de website gekocht

Superfijne website!

Een superfijne website! Heel erg overzichtelijk en helder in gebruik, en nooit problemen gehad met mijn bestellingen. Ik bestel er regelmatig analoge fotografiespullen (voornamelijk filmrolletjes). Het is heel erg fijn dat deze nog zo dichtbij en goed te krijgen zijn. Mijn enige minpuntje is dat ze niet alle filmrolletjes verkopen die ik zou willen gebruiken. Maar voor degene die ze wel verkopen, kom ik altijd hier naartoe! Nederlands (en Belgisch), dus beter voor het milieu en lokale bedrijven, en mijn favoriete puntje: GRATIS en hele SNELLE verzending! Je hebt het de volgende dag al in huis! Ideaal voor als ik erachter kom dat m'n voorraad op raakt. Top!

Toin Crutzen 21-11-2018 Via de website gekocht

Super service. Perfect klantcontact

Bestelde een lens. Door post.nl ging vanalles mis. Cameranu.nl goed in overleg en loste de problemen op. Niks dan goeds over nu.nl

Harry 21-11-2018 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke homepage en snelle levering

De homepage is heel gebruiksvriendelijk met uitgebreid assortiment. De bestelling werd goed verpakt en zeer snel en correct geleverd.

Ignace 21-11-2018 Via de website gekocht

Voorbeeld van service

Analoge foto- artikelen bij Cameranu besteld, de dag nadien GRATIS geleverd,..
Komen hun beloften na...

Corné 21-11-2018 Via de website gekocht

Ruim assortiment.

Een ruim assortiment en ze proberen aan wensen van klanten tegemoet te komen. Wel even kijken of het aanbod reeël is en bij twijfel even contact opnemen. Een retour werd in het verleden vlekkeloos verwerkt.

Vincent Bosch 21-11-2018 Via de website gekocht

Precies wat ik zocht

Oriëntatie en bestelling ging heel makkelijk via Cameranu.nl, vervolgens een bestel proces wat je mag verwachten van iedere webwinkel. E-mail bevestiging / Track en Trace en factuur worden netjes aangeleverd. Aflevering: Duidelijke doos / inhoud paste perfect over mijn camera en dit weekend mooie product foto's geschoten ;) Heel erg te vreden!

Marloes V 21-11-2018 Via de website gekocht

Fijne webshop!

Fijne site, snelle levering, veel producten en de beste prijs! Zoomlens van Sony bij Cameranu.nl gekocht, volgende dag al binnen. Enige wat onduidelijk was, hoe de cashback actie werkt. Verder top service!

Anneke van Amersfoort den Hartigh 21-11-2018 Via de website gekocht

Super goed geholpen!

Ik word altijd super snel en goed geholpen. Of ik nu telefonisch contact opneem of via de chat. Het advies is goed. Laatst zag ik een statief bij een ander goedkoper, waarschijnlijk een aanbieding. Ik heb het statief toch bij cameranu.nl gekocht i.v.m. de goede service!

Evert 20-11-2018 Via de website gekocht

Prima dienstverlening

Ik had dringend een videolamp nodig en ik moest hem niet later dan de volgende dag in huis hebben. Gebeld met cameranu.nl, de lamp bleek op voorraad, meteen besteld en de volgende dag geleverd. Dank voor de deze prima dienstverlening!

Wim 20-11-2018 Via de website gekocht

camera gekocht

dit is een goede shop en de prijs was ook zeer goed, met een goed omschrijving + met leuke combi aan biedingen

Alex 20-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

Had een printer Epson 6000 op het oog. Op tweakers stond hij voor 79.00, maar op de site voor 89.00. Tijdens bestellen kwam ik hier achter. Er kwam een text scherm met de vraag of het bestellen lukte. Gaf het prijsverschil aan. De behulp vaardige medewerkster zou het even uitzoeken. Mocht hem voor de goedkopere prijs. Factuur werd handmatig door medewerkster ingevoerd, zodat ik het direct kon overmaken. Snelle service. Ps. Prima printer Gr Alex

rijketom 20-11-2018 Via de website gekocht

Snel en correct.

Duidelijke website waardoor ik snel kom vinden wat ik nodig had. Ook de vergelijking met de diverse types was heel duidelijk voor mij. Toen ik nog heb gebeld om zeker te zijn werd ik vriendelijk en deskundig geïnformeerd.

J.J. Kikkert 20-11-2018 In de winkel gekocht

Fijne winkel!

Een erg fijne winkel, CameraNu in Urk. Vele camera's, objectieven, tassen, statieven, boeken en vele andere accessoires voor foto en film. Maar minstens zo belangrijk; fijne mensen! Hebben verstand van zaken, nemen de tijd voor je, en helpen je de juiste keuze te maken. Ook de service achteraf is top! Van harte aangeraden!

Corrie 20-11-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

Ik was op zoek naar een trigger tussen mijn camera en reportage flitser. Had een ander merk camera dan flitser. Heb gebeld met Cameranu en kreeg prima advies en ook de link. Heb besteld maar tot mijn grote schrik toen ik het thuisgestuurd kreeg, kreeg ik het niet aan de praat. Cameranu heeft me teruggebeld en getracht door het menu heen te praten. Toen dat niet lukte boden ze aan dat ik de flitser zou opsturen. Wij hebben besloten erheen te gaan en prima service en na 5 minuten deed alles het. Echt super vriendelijke mensen

Waagenaar 20-11-2018 Via de website gekocht

Een bedrijf dat je kunt vertrouwen!

Een prima winkel, ook als je vanachter je eigen werktafel iets bestelt, en daar een vraag over hebt, krijg je onmiddellijk antwoord en wordt er van alles gedaan om je op een professionele manier te helpen. En wat erg fijn is: ze hebben een eigen koeriersdienst, die niet zal gooien met een doosje waar een camera inzit. Dat geeft mij toch een heel gerust gevoel.

Harry 20-11-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

De website van cameranu.nl is heel overzichtelijk en ze hebben uitgebreid assortiment. Door wat ik wilde, een nieuwe camera kopen, en het inruilen van occasions ben ik voortreffelijk geholpen.

Liam 20-11-2018 Via de website gekocht

Super service

Echt een goeie prijs (goedkoopste prijs dat ik gevonden heb). Heel snel geleverd. Product is ook fantastisch. Super blij met alles.

Pierre 19-11-2018 Via de website gekocht

Fijne en overzichtelijke site.

Al eens meer wat gekocht via camera nu en zoals gezegd, een fijne en overzichtelijke site. Niet duur, goede afhandeling en een snelle levering.

Alex 19-11-2018 Via de website gekocht

Beloofde snelheid

Zowel de leveringssnelheid als de service is geweldig van dit bedrijf. Voor 23:00 uur bestelt is echt de volgende dag in huis(mits je aanwezig bent). Is er iets niet naar tevredenheid, een belletje naar de klantenservice en het wordt opgelost.

Hans 19-11-2018 Via de website gekocht

Ontzettend goede , kundige en enthousiaste helpdesk

Na uiteindelijk een keuze gemaakt te hebben, gaf een enthousiaste medewerker aan welke set in de aanbieding was EN ook nog een cashback had.

TOP

Corry Roordink 19-11-2018 Via de website gekocht

Geweldig geholpen!

Na de telefonische ondersteuning goed gelukt. Deskundige informatie ontvangen.Dag later de bestelling correct ontvangen. Fijne tas.

Hendrikus 19-11-2018 Via de website gekocht

Super goeie service en snelle levering

Een fijne web shop en winkels, En veel in voorraad ook minder bekende merken, levering heb je meerdere keuzes en order verwerking is optimaal kortom dikke 10

Piet 19-11-2018 Via de website gekocht

Een buitenkansje deze 50 % korting en snelle levering

Graag koop ik bij cameranu zij onderscheiden zich door prima advies te geven en met alternatieve te komend daarbij is hun prijsstelling ook prima in orde

Ingrid van der Valk 19-11-2018 Via de website gekocht

Levering sneller dan het geluid

Normaal gesproken gaan we altijd naar een foto speciaalzaak hier in de buurt. Maar die hadden de gewenste versie van Lightroom niet. CameraNU hanteert dezelfde scherpe prijzen en kunnen razendsnel leveren. We zullen hier in de toekomst zeker weer gebruik van maken. Hulde

Kees 19-11-2018 Via de website gekocht

Altijd mooie actie, voor een zacht prijsje.

Al meerdere malen een bestelling geplaatst, de prijs in altijd goed, en ook de grote zorg van inpakken en de snelle levering, geeft voor mij de doorslag om bij cameranu.nl te kopen.

Dayana 18-11-2018 Via de website gekocht

Goede service en goed geholpen

Ik wilde voor mijn dochters verjaardag een nieuwe lens kopen. Nu wist ik hier niks van af en heb hulp gevraagd bij jullie en ik ben geholpen door een jongen en hij heeft me super geholpen en hij heeft me bij deze keuze gebracht en ze is er super blij mee

Bart 18-11-2018 Via de website gekocht

Altijd betrouwbaar!

Als professionele fotograaf is naast een ruime keuze aan producten, de service en betrouwbaarheid heel erg belangrijk voor mij. Bij CameraNu kan ik er altijd van op aan dat producten op de aangegeven levertijd aankomen en als er een probleem is, adequaat gearegeerd wordt om ze op te lossen.
Topwinkel!

Anita 18-11-2018 Via de website gekocht

Mooie duidelijke website en super snelle levering!

Was op zoek naar een nieuwe camera en kwam op de cameranu.nl terecht, de camera waar ik voor had gekozen kwam in november uit (datum onbekend) . Uiteindelijk kwam deze camera halverwege november uit en hebben meteen een bestelling geplaatst, deze camera werd de volgende dag netjes bezorgd.
Super blij met de snelle levering!

Sven 18-11-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering!

‘S avonds twee minuten voor middernacht op de site besteld, de volgende dag voor 15.00 uur al in huis! Ik was echt onder de indruk van deze snelle actie. En het was niet eens een express bestelling. Cameranu heeft een goed assortiment en het meeste is direct leverbaar. Top!

Lady Dye 17-11-2018 Via de website gekocht

Online winkelgemak

Overzichtelijke webwinkel met uitgebreid assortiment. Ook dingen als verzendkosten en retourprocedure zijn makkelijk te vinden en helder omschreven.
Wel jammer dat bij mijn product geen afmeting wordt vermeld.

Officiele reactie van CameraNU.nl 19-11-2018

Hoi Lady Dye,

Hartelijk dank voor je mooie review, en fijn te horen dat je tevreden bent. We zien ook een verbeterpuntje, dus dat pakken we graag op. Wil je ons laten weten om welk artikel het gaat? Dan kijken we of we de informatie nog completer kunnen maken.

We horen graag van je!

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

KHCPL 17-11-2018 Via de website gekocht

Super service

Ik zocht iets specifieks en kwam uit bij Cameranu.nl. Ik heb direct besteld. Er stond bij vermeld dat het de dag erna geleverd zou gaan worden, maar bij de bevestiging werd het de maandag. Ik heb contact opgenomen en werd direct geholpen. Mijn pakket werd toch op zaterdag bezorgd :)

EneHarry 16-11-2018 Via de website gekocht

Vrijdag besteld Zaterdag in huis

Fijn dat alles soepel is geregeld.
Mijn camera Panasonic Gh5s was goed verpakt verzonden . En is mooi op tijd bezorgt. Zodat ik zaterdagavond hem heb kunnen gebruiken voor een video opdracht.
Accu was snel opgeladen met de meegeleverde acculader. De bediening van de camera is erg overzichtelijk en gebruikersvriendelijk in gedeeld. Zodat je snel de camera hebt ingesteld.
Ik heb mooie beelden geschoten in low light en de klant was super tevreden.

Wim L. 16-11-2018 Via de website gekocht

CameraNu: "De winkel/Webshop voor je fotografie"

Ik koop al meer dan 10 jaar bij de webshop van CameraNu, en altijd tot volle tevredenheid. Nooit klachten gehad. Zij hebben meestal alle spullen op voorraad en leveren bijna altijd binnen een dag. Een keer een defecte cameraaccu gehad; binnen een dag werd er een nieuwe opgestuurd. Ook qua prijs zijn zij concurerend. Kortom een goed adres !

E.W. Vooijs 16-11-2018 Via de website gekocht

Weinig beloven en toch veel gegeven.

Gekocht een gebruikte lens, Nikon 40mm / F 2.8 micro. Alle papieren keurig via email ontvangen. Levering keurig binnen 24 uur zoals beloofd op de website. Het lensje was compleet met toebehoren zonnekap en twee lenscaps. Hoewel niet genoemd op de website werd de lens geleverd met het orginele tasje Nikon CL-9. Voor het vervoer was het lensje ter bescherming in het tasje gedaan en daarna in de orginele verpakking opgestuurd. Het lensje zelf was als nieuw. Geen krasje en geen vlekje op de lens. Zelfs de bajonetvatting en de schroefdraad voor een filter waren schoon. Op de website niet te veel beloofd en een voorbeeldige service. Dank U wel en een groot compliment firma Cameranu.nl.

Jan Loos 16-11-2018 Via de website gekocht

Goede service en levering

Goede webshop. Alles is duidelijk te vinden. Ik heb regelmatig wat bij CameraNu.nl besteld. Ook de klantenservice is goed te bereiken.

Roedy 16-11-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd helemaal top!

Zoals altijd voor 23:59 volgende dag in huis. Helemaal geweldig. Heel handig voor ongeduldige mensen zoals ik!! Zeker een aanrader dit.

Officiele reactie van CameraNU.nl 16-11-2018

Hoi Roedy,

Dank voor je mooie review. Speciaal voor écht ongeduldige mensen bieden we zelfs de mogelijkheid om tegen een geringe meerprijs je bestelling nog dezelfde dag te ontvangen. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is je bestelling 's ochtends voor 12.30 uur plaatsen.

Veel plezier van je aankopen, en graag tot de volgende keer!

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Riekelt 16-11-2018 Via de website gekocht

Zeer snel!

Via internet een camera besteld bij Cameranu.nl. binnen een uur kreeg ik al de track and trace code en de volgende dag het pakketje al in huis. Alle informatie wie je nodig hebt kun je op de site vinden en het bestellen is heel makkelijk. Deze winkel is een aanrader voor wanneer je een camer o.i.d. wilt kopen.

GMK 15-11-2018 Via de website gekocht

Service zoals het hoort!

Cameranu is een van de weinige winkels waar je nog ouderwetse service krijgt (op moderne spullen!). Ik had onlangs een geheugenkaartje besteld, op tijd, dus normaal gesproken levering de volgende dag. In de ochtend krijg ik een telefoontje dat het helaas niet was gelukt om het kaartje tijdig te verzenden en wat ik nu wilde. Ik heb gevraagd het kaartje alsnog te verzenden. Wie schetst mijn verbazing dat het kaartje nog DEZELFDE dag werd afgeleverd. Uiteindelijk heeft Cameranu dus (waarschijnlijk tegen extra kosten) toch zijn belofte gehouden en het kaartje tijdig afgeleverd. Als dat geen service is dan weet ik het niet meer. Dat verdient bij mij een 10.

Peter 15-11-2018 Via de website gekocht

Bestelling was zorgvuldig ingepakt. Supersnelle verzending.

Ik zocht een statief + smartphone houder voor mijn vrouw die dat nodig had voor een projectje waarbij ze dagelijks een foto moet maken van iets met haar smartphone. Bij deze kit zit ook nog eens een afstandsbediening voor de camera (voor foto en film functie) op de smartphone (iOS en Android compatible) die heel handig is voor als je selfies moet maken, maar is ook erg handig omdat je de telefoon en dus de camera niet meer beweegt op het moment dat je afdrukt (op de knop drukt of op het scherm) en dus geen onscherpe foto's meer!

Natuurlijk had ik ook even op Aliexpress gekeken en nog wat andere wel Nederlandse webshops die soortgelijke spullen voor weinig aanbieden. Het prijsverschil met laatstgenoemde was niet eens zo groot en de spullen leken, zo wat ik er op afstand van kon beoordelen, een stuk slechter qua kwaliteit. Bovendien kan de levertijd van Ali soms flink oplopen. En ze had het statief wel over een paar dagen al nodig. Ik kwam uiteindelijk ook terecht op cameranu.nl en dat leek me een goed alternatief. Het statief dat ik vond (Caruba Selfie Stick Large) zag er zo op afstand degelijk uit en compleet omdat de smartphone houder + afstandsbediening er meteen bij zat. Cameranu kende ik al als zijnde een webshop met zeer goede naam. Ook de winkel ben ik wel eens geweest, dus dat zit wel goed qua vertrouwen.

Wat me helemaal verbaasde was dat er ook nog eens geen verzendkosten werden gerekend voor nota bene een bestelling van nog geen drie tientjes, en de volgende middag al in huis (in de avond besteld)

De mrs. is intussen al een week lang met veel plezier met de stick aan de slag; ze heeft er al veel plezier van gehad. Mijn dochter van 6 is er ook dol op, die vind het leuk om er vlogs mee op te nemen (dat kijkt ze af van youtube en doet ze dan na - zo grappig om te zien) dus als het project van de mama afgelopen is, hoeft het ding niet werkeloos in de kast te blijven liggen.

Arjen 15-11-2018 Via de website gekocht

Beste winkel voor cameraspullen!

Ik heb de Canon 100mm f/2.8 macro gekocht bij Cameranu.nl. Wat ben ik blij met deze winkel. Ik heb al heel vaak producten gekocht bij deze winkel en nog nooit problemen met de service/kwaliteit gehad. Het is niet voor niks mijn favoriete winkel voor cameraspullen. De prijs is ook heel goed vergeleken met andere camera winkels. Deze winkel is echt een aanbeveling! Ik kan niks negatiefs over deze winkel bedenken. De bezorgtijd is goed, service is perfect en natuurlijk ook hele leuke acties (bijv. schoenzet actie). Site werkt goed, afterpay is heel fijn en ik kan nog wel heel lang zo doorgaan.

Ruud 15-11-2018 In de winkel gekocht
Urk

Uitstekend, zoals gewoonlijk

Ik kom hier al jaren met erg veel plezier! Een bedrijf wat zich inzet voor de klanten, dit is duidelijk terug te zien qua communicatie met de klantenservice en in de winkel. Eerlijk advies, wat erg belangrijk is. Tuurlijk is het vervelend dat wanneer een product stuk is, dat het misschien meer dan 4-6 weken duurt. Maar daar heeft CameraNU niet altijd invloed op, maar ze houden je altijd keurig op de hoogte met de status van de reparatie of levering.

Peter 14-11-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, betrouwbaar en klantgericht

Cameranu.nl: Weten wat ze doen. Telefonisch goed bereikbaar en geven je goed advies ook voor wat bijzondere producten en bieden voor de beste prijs aan. Snel verstuurd. Helaas was een van de producten niet op voorraad zoals de website aangaf en werd een dag later geleverd.

Aridra 14-11-2018 Via de website gekocht

Amazing store, microphones came in perfect condition ?

They were the only ones who offered these microphones so I bought them here, they work perfect and are in perfect condition 🍎🔊❤

Laurens 14-11-2018 Via de website gekocht

Snelle service, makkelijke website.

De shop was duidelijk, de bestelprocedure makkelijk en zoals beloofd het artikel op het afgesproken moment geleverd. Dus top.