Deze score is berekend op basis van 2386 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Edwin 12-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Erg goed geholpen. Verkeerd product bestelt. Deze werd in goed contact vervangen door een product wat voor mij super is!

Leon 12-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service

De shop was de enige die dit specifieke product uit voorraad kon leveren, de levering was snel en de communicatie over de levering was erg netjes en uitgebreid.

Marielle 11-10-2017 In de winkel gekocht

Hofleverancier

De kundigheid van het personeel, begrip voor je budget, service en tijd hebben tot een mooie aankoop geleid. Geen blabla maar juiste informatie zonder te overdrijven. Mooie winkel, prachtige producten, ruime keus, goede rijs, geweldige service.

eko 11-10-2017 Via de website gekocht

snel geleverd

Snelle levering. goed verpakt. direct uit voorraad geleverd. Alle kleuren mogelijk.
Ook retourneren is makkelijk te regelen.

Rosalie 11-10-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

De bestelling ging vlot en snel, binnen een paar minuten heb je je producten besteld. Fijn dat je verschillende verzendmethoden kunt kiezen, ook bijvoorbeeld ophalen bij een supermarkt bij jou in de buurt. Wat ik ook handig vond, zijn de voordeelsets bij producten. Zo weet je zeker dat je alles compleet hebt. Ik ben erg tevreden over cameranu.nl en zou in de toekomst ook hier mijn fotospullen willen bestellen.

Arie 11-10-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven. Goede service en prijzen zowel in de winkel als via de website. Snelle verzending. Doe nu toe geen klachten.

de Nooyer 10-10-2017 Via de website gekocht

Het advies en de service zijn uitstekend.

Kwam er bij toeval op, omdat ik een nieuwe camera nodig had en weer een Olympus wilde.
Via internet besteld, toch nog even naar Urk om het een en ander te vragen.
Prima geholpen en tevreden weer naar huis.
Even vergeten ....hoe de foto's op de computer te zetten; het bleek niet hetzelfde als voorheen.
Dus gemaild en heel snel antwoord met de perfecte oplossing; daar heb ik de mevrouw ook voor bedankt.
Al met al, Urk kan ver weg zijn, maar de mensen zijn aardig, behulpzaam en adequaat.

Dennie 10-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, product duidelijk te tracen

Het statief werd snel geleverd en van inpakken tot thuis leveren was heel duidelijk waar het product zich bevond. Goede service!

Sjan 10-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering!

Bij deze shop kan je snel je keuze maken, doordat de site heel overzichtelijk en nederlandstalig is. Ook de bereikbaarheid van de onderneming is duidelijk in beeld gebracht. De levering en betaling is correct en snel volgens afspraak afgehandeld. Ik kan eenieder CameraNu aanbevelen.

CMMedia 10-10-2017 Via de website gekocht

Super service weer!

Bij cameranu gaat het altijd goed met bestellen .. goede klanten service en een duidelijke website. Dit is zeker een aanbeveling waard!

Janny 09-10-2017 In de winkel gekocht

Luisterend oor.

Eerst goed en vriendelijk geholpen bij pech met een camera die ik zelfs niet bij CameraNu had gekocht. Geen probleem. Ogenblikkelijke (re)actie op telefonisch en email contact. Op grond van die goede ervaring hier vervolgens ook een nieuwe camera gekocht. Gekocht via telefoon en in de winkel aan de balie opgehaald. Goede, rustige en gedegen uitleg over deze camera. Kritisch punt in de winkel -na een paar observaties- het kan wel even duren voordat je aan de beurt bent....

Rene 09-10-2017 Via de website gekocht

Waanzinnige service

Ik had een oogschelp gekocht voor mijn Nikon D600 en was hem na 1 dag al kwijt. Helaas.
Met een vorige recentie heb ik dit aangegeven.
Tot mijn blije verbazing bood CameraNu mij een nieuwe oogschelp aan, die inmiddels ontvangen is. Gratis
Supere service.

JenS 08-10-2017 Via de website gekocht

Makkelijk een bestelling plaatsen.

Ik kreeg de tip van een vriend om mijn ipad houder hier te bestellen. Ik vond de site overzichtelijk en het was voor mij eenvoudig om de gewenste product te bestellen. Ondanks de mogelijkheid om snel te levereren, heb ik gekozen om op een bepaalde dag te leveren. Mijn product is op de afgesproken dag aangeleverd door een pakket dienst. Ik ben helemaal tevreden met de bestelling en afhandeling.

Arjan Vogelpoel 08-10-2017 In de winkel gekocht
Urk

Geweldige service en zeer vriendelijke service

Zijn in de showroom in het mooie plaatsje Urk op een aangename en vriendelijke wijze zeer deskundige manier geholpen.
Daarom ons advies wilt u een goede camera aanschaffen neem dan de moeite om naar Urk af te reizen en in de zeer uitgebreide showroom altijd een camera aan te schaffen die bij u past.
Tevens kunt u ook uw bezoek combineren met een bezoek aan het mooie plaatsje Urk.

Richard uit Haarlem 08-10-2017 In de winkel gekocht

Het verschil: 5 jaar garantie!

Tja, een superzoom Nikon P900 kun je misschien overal kopen, maar het grote verschil bij CameraNu.nl is totaal 5 jaar garantie ipv 2 jaar standaard. Om toch even de camera eerst in de hand te houden even naar de indrukwekkende winkel in Urk. Lekker visje erna. Gewoon een leuke dagje uit, mooie camera, met 5 jaar garantie. Toch lekker.

Cor 08-10-2017 Via de website gekocht

Canon Lens 10-18 mm

S' avonds besteld en de volgende dag in huis , inclusief een storing van PostNL.
De lens voldoet aan de verwachtingen die ik had. Uit getest, thuis nu nog een keer in de praktijk
Ik ben zeer tevreden over de service die camaraNU.nl geleverd heeft.

Herman 07-10-2017 Via de website gekocht

Super garantie afwikkeling!

Mijn Vortex Raptor verrekijker was na 2 jaar zeer intensief gebruik versleten en werd zonder problemen vervangen door een nieuwe!
Deze nieuwe Vortex Raptor was na +/- 1,5 jaar opnieuw versleten en werd opnieuw vervangen door een spiksplinter nieuwe!!
Cameranu hartelijk bedankt voor jullie geweldige service.

René Simon 07-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige shop met uitgebreid assortiment

Al enkele malen via Cameranu.nl besteld en uiterst tevreden. Ik had een teleconverter besteld. Volgende dag in huis. Helaas paste deze niet op mijn telezoomobjectief. Even een telefoontje gepleegd en de persoon die ik eraan kreeg verifieerde snel dat dit inderdaad klopte. Per ommegaande ontving ik een retourcode etiket. Zaterdag geretourneerd en op donderdag was het geld alweer teruggestort op mijn bank. Dik compliment voor Cameranu.nl. Ook houden zij je goed op de hoogte bij een stagnatie van de verzending van je bestelling bij een storing bij PostNl. Ga zo door!

Agnes 07-10-2017 Via de website gekocht

Een altijd fijne winkel!

Ik bestel graag bij jullie winkel omdat jullie goede producten voor een mooie prijs hebben. Daarnaast word ik altijd goed geholpen als ik vragen heb.

Bas 06-10-2017 In de winkel gekocht
Urk

Bij binnenkomst moet je een bonnetje trekken. Dat was voor mij vreemd. Maar daarna staat de koffie klaar terwijl je wacht tot je aan de beurt bent. Comfortabeler wachten kan eigenlijk niet.
Daarna nemen medewerkers de tijd voor je die je nodig hebt. De vernieuwing van de site maakt alleen het zoeken naar de producten die je nodig hebt op dit moment lastig. Dit merk je ook in de winkel. Uiteindelijk met de hele bestelling bij elkaar rapen, advies, etc. heb ik aardig wat tijd in de winkel doorgebracht. Langer dan gepland.
Helaas was een van de nieuwe producten die ik heb bestel niet helemaal in orde. Daar kwam ik helaas thuis pas achter. Nu wordt met hun koerier een vervangend product geleverd en de oude wordt opgehaald.
Deze service had ik echt niet verwacht en ik ben aangenaam verrast.
Bij een concurrent van cameranu heb ik eerder een bestelling gedaan. Die ervaring was op zich positiever qua kopen van de producten. Maar de service, zowel in de winkel als na de aankoop is beter bij cameranu.

Marco72 06-10-2017 Via de website gekocht

Goede service snelle levering

Ik heb lensdoppen besteld voor mijn camera prijs kwaliteits verhouding van het product is zeer goed en snelle levering.

SM Poll 06-10-2017 Via de website gekocht

Prima kwalitatief product

Prima prijs kwaliteit verhouding! Producten bij concurrent vele malen duurder. Snelle levering en afhandeling 👌🏻

Donovan Thijssen 06-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goed verpakt en de service is helemaal top!

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik er vaker dingen heb besteld zoals een DSLR camera, apple AirPods ect. en de prijzen zijn scherp.

Idefixje 06-10-2017 In de winkel gekocht

Deskundigheid en goed advies

Bij cameranu.nl werd rustig de tijd genomen voor een advies bij aankoop van een telezoom-objectief. Ik had zelf research gedaan, maar wilde graag weten of ik een goede afweging had gemaakt. Er werd goed meegedacht en doorgevraagd naar mijn gebruik. Het was een prettiger ervaring en een goede aankoop.

Luuk 06-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Perfecte service, perfect product.
Om 23.55 besteld en daadwerkelijk de volgende dag in huis.
Had niet beter gekund.

Klaas 05-10-2017 Via de website gekocht

Prima site voor de perfecte aankoop

Overzichtelijke en goed toegankelijke site, waar je prima de gewenste producten vindt. Had per abuis twee maal besteld. Dit werd snel opgemerkt en gecorrigeerd. Kortom: zeer aanbevolen!

Et 05-10-2017 Via de website gekocht

Super snel geleverd

Systeemcamera maandagochtend besteld en dezelfde dag is deze nog geleverd. Super service en de camera was ook nog voor de laagste prijs aangeboden. Helemaal top!

Frank L 05-10-2017 Via de website gekocht

Beste site voor je camera of accessoires

Ik vergelijk altijd producten op sites en was op zoek, nadat mijn vorige compactcamera was gestolen, naar een goede vervanger van mijn compact Panasonic camera. Ik kwam al snel bij deze site terecht. Waarom? De prijzen zijn top, de site is erg gebruikersvriendelijk, en je krijgt op veel producten ook nog eens standaard vijf jaar garantie. Ook word er een goede uitleg gegeven over de soorten camera's en de verschillen, en er wordt aangegeven of een camera ooit als 'beste uit een test' kwam. Handig! De service is goed en alles wordt snel geleverd. En ook onmisbaar: je kan producten vergelijken via de online vergelijker, een must vind ik. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de Sony Cybershot DSC-HX60 camera. Eenmaal besteld zag ik dat er ook een Sony Cybershot DSC-HX60V werd aangeboden, deze had voor 20 euro meer ook GPS en je kreeg een er ook een gratis geheugenkaart en tasje bij. 'Beetje dom hè' dus achteraf, want ik moest nu voor hetzelfde geld een camera bestellen plus een aparte geheugenkaart. En kwam daarmee op ongeveer hetzelfde bedrag uit. Tot mijn aangename verrassing kreeg ik toch de DSC-HX60V geleverd. Geen idee waarom, maar vond dat gewoon super. Levering ging bliksem snel, voor middernacht besteld en je hebt 'm de al binnen. Én: ze hebben een goed Blog site met alles over fotografie. Je kan gewoon aan alles merken dat deze site is gericht op waar het moet zijn: je wilt een gemakkelijk een goede camera uitzoeken en/of toebehoren uitzoeken en deze site is daar in compleet en geheel in gespecialiseerd. Je merkt aan alles dat ze gewoon weten waar ze het over hebben en er zijn geen addertjes onder het gras. Meer van dit soort sites graag!!

Goede en snelle service 05-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Super fijne webshop! Waar alles overzichtelijks is te vinden. Bij de producten is goed te zien bij welke cameras het te gebruiken is.
Goede en snelle levering!

Karel Blokker 05-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van mijn gewenste goederen!

Via internet gevonden, prijs vergeleken met ander internet winkels en deze was echt de goedkoopste. EN leverde het in tegenstelling tot ander internet web shops wél op tijd. 1 dag na bestelling stond het in huis.

Martin 05-10-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Als je er niet uit komt wat je precies nodig heb Jan je altijd even bellen of mailen reacties krijg je snel binnen .
Als een artikel niet klopt kan je hem zonder problemen terug sturen.
Alleen maar lof

Bas K. 05-10-2017 Via de website gekocht

Eindelijk mijn ultieme printer

Al heel lang keek ik uit naar een A3 printer voor posters en presentaties, liefst in kleur natuurlijk. Eindelijk was er één op de markt beschikbaar, die ook nog betaalbaar was. Bij cameranu.nl bleek deze het voordeligst. Bovendien werd deze webshop als heel goed aangeprezen. Volkomen terecht - meteen de volgende dag stond de bezorger voor de deur. Alles tiptop! De eerste prints zijn er al uit gerold...

Stef 05-10-2017 Via de website gekocht

Super service

Na een poosje zoeken op internet had ik voor mij doel de beste flitser en lens gevonden, nu nog kijken waar ik ze ga bestellen.
CameraNU kwam al snel bovenaan, de goedkoopste, gratis verzending en binnen een dag thuisbezorg met geen schrammetje op de doos.
Super service!

Henk Broekhof 05-10-2017 Via de website gekocht

We hebben op internet gezocht en vonden deze winkel,, De prijs was goed ,en de afwerking zijn we ook tevreden over...

S.Egberts 05-10-2017 Via de website gekocht

Hier ga ik vaker bestellen

Erg fijne webshop om naar onderdelen te zoeken, waarvan je eigenlijk nog niet weet wat je precies wil hebben en nodig hebt. Erg duidelijk uitgelegd en makkelijk te bestellen. Status van de bestelling hoorde je tot in detail per e-mail. Al met al een heerlijke webshop die ik vaker ga gebruiken.

Roel 05-10-2017 Via de website gekocht

Snel, eenvoudig en professioneel.

Hier online een camera besteld, wat snel en eenvoudig ging en voor een zeer nette prijs. De bestelling is conform afspraak geleverd, waarbij eenvoudig de order te volgen was. Dit alles, samen met de kwaliteit en volledigheid van het product heeft me aangenaam verrast, helemaal top!

Nel Prins 05-10-2017 Via de website gekocht

schroef

Ik had een speciale schroef nodig voor de draagband van mijn camera. Na veel zoeken kwam ik bij cameraNu terecht. Ze hebben veel moeite gedaan om hem te pakken te krijgen. Hij is gratis geleverd. Wat een goede service.

Dio 05-10-2017 Via de website gekocht

Airpods Apple

Wat een geweldig oordopjes!! Draadloos, erg makkelijk tijdens rijden als je aan het bellen bent. Afstand van telefoon naar airpods ook ver. Altijd als je met kabel hebt, er zit in de knop met de kabel. Nu probleem los. Ik zal deze airpods aanraden!!!

Doby-Jim Stalder 04-10-2017 Via de website gekocht

Steady service

No nonsens webshop met precies genoeg info om - in korte tijd - een slimme keuze te maken, zonder toeters, bellen of andere poespas. Product was per ongeluk niet voorradig, maar keurig en correct over gecommuniceerd en afspraken nagekomen. Kom hier zeker weer terug!

E van Puijenbroek 04-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, scherpe prijzen

uitgebreid assortiment, goede service en heldere website. Bestel sinds enkele jaren bij deze winkel en altijd goede ervaringen gehad.

Dominique 04-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Twee dagen voor vertrek vakantie besloten toch graag een camera mee te willen nemen i.p.v. alleen de telefoon voor foto's. Einde van de dag besteld en de volgende dag begin middag stond de bezorger al voor de deur. Super service en toch prachtige foto's kunnen maken op onze vakantie!

JavSoPor 04-10-2017 Via de website gekocht

Super service en levering

Had met spoed een filternodig voor mijn gopro voordat ik op vakantie ging. Heb deze met spoed besteld en de volgende dag meteen geleverd. Had gevraagd of het product in de avond geleverd kon worden omdat ik overdag zelf niet thuis zou zijn. Was geen probleem. Bezorger verscheen netjes in de avond (20:00 stipt) zoals beschreven in track and trace. Ik zou zeker vaker producten bij deze winkel kopen. Service is top indien je vragen hebt. En levering volgende dag zonder poes pas.. echt top

Michael 03-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, snelle levering

Ik ben erg tevreden met Cameranu.nl een zeer goede klantenservice die je snel en goed te woord staat en vooral erg prettig met je meedenkt. De levering is erg snel en de producten zijn met zorg verpakt. Voor mij absoluut de beste site voor het bestellen van fotomaterialen.

Frank 03-10-2017 Via de website gekocht

Het goedkoopste adres.....

Na rondkijken was deze shop het voordeligst, makkelijk met bestellen, snel met levering, en geen verzendkosten. Gewoon super👍👍

Floor 03-10-2017 Via de website gekocht

Supere goede servicd

Ik heb een tas gekocht voor mijn camera en werd zoals beloofd de volgende dag al geleverd waardoor ik hem meteen in gebruik kon nemen en op pad kon met mijn camera. Goede en snelle service. Ga hier zeker weer opnieuw bestellen.

Lizzy 03-10-2017 Via de website gekocht

Goede service de winkel, UPS minder.

UPS vind ik persoonlijk geen goede service leveren. Al de zoveelste keer dat iets te laat aan komt. Niet enkel via Cameranu want zij konden hier niets aan doen en hebben me wel heel vlug geantwoord toen ik vroeg of zij contact op konden nemen met UPS. Over hun service dus geen enkele commentaar! Maar wel een tip om misschien een ander transportbedrijf te kiezen...

NickC 03-10-2017 Via de website gekocht

Super service!

Geweldige webshop! Had een defect product binnen gehad, werd gewoon kosteloos en zonder moeite vervangen. Ruim assortiment en kan altijd vinden waar ik naar op zoek ben.

Dany 03-10-2017 Via de website gekocht

Super accu, super service!

Shop gekozen vanwege de beste prijs. Maar over al het andere ook zeer te spreken.
Duidelijke communicatie, snelle levering en een kwalitatief goed product. Zeer tevereden!

Monique 03-10-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijkheid een 10!

Ik heb voor Cameranu.nl gekozen omdat ik daar een helder een duidelijk overzicht zag van de prijzen van de camera die ik zocht. Ik heb desbetreffende camera besteld en loop 2 dagen later na ontvangst van deze camera de Mediamarkt in, en zie daar een prijsverschil van 67 euro op deze camera. Vervolgens een mailtje gestuurd om dit prijsverschil te melden. Daarop volgend kreeg ik direct een mailtje terug of ik misschien een nog goedkopere aanbieding heb gezien en of ik dat dan wilde doormailen. Na gemailed te hebben dat ik dat niet had werd er direct gezegd dat ik het verschil, 66,00 euro op mijn rekening terug gestort zou krijgen. Wat een top service en wat fijn dat er zulke klantvriendelijke bedrijven zijn.

Daan 02-10-2017 Via de website gekocht

Nul problemen

Fantastisch product voor de juiste prijs. Nul problemen met de levering. Helemaal goed! Heel erg blij.